توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 388799
رسيدگي به پرونده‌ها در كلانتري الكترونيكي شد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
جانشين پليس پيشگيري ناجا گفت: در جهت بهره‌مندي بيشتر از فناوري و اصلاح فرايندها، چرخه رسيدگي به پرونده‌ها در كلانتري به روش الكترونيكي انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدي معصوم بيگي گفت: در راستاي كيفي سازي و بهبود خدمات انتظامي، طرحي در دست نهايي شدن است كه فرايند چرخه رسيدگي در كلانتري ها به روش الكترونيكي و پيامكي به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه يكي از راهبردهاي اين پليس در جهت بهره مندي بيشتر از فناوري و اصلاح فرايندهاست، افزود: در اين راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامي، تسهيل در امر رسيدگي به پرونده‌ها و افزايش رضايت‌مندي مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شكايت" در كلانتري ها، ظرفيت اطلاع رساني به روش "الكترونيكي" و "پيامكي" فعال مي شود.

جانشين پليس پيشگيري ناجا اضافه کرد: طي فرايندها و مراحل انتظامي، پرونده‌هاي مطروحه در مرحله رسيدگي در كلانتري به اطلاع شاكي خواهد رسيد.

سردار معصوم بيگي خاطر نشان کرد: فعال شدن اين سيستم موجب تسريع در رسيدگي، افزايش رضايت‌مندي مردم و كاهش حجم مراجعات حضوري ارباب رجوع به كلانتري‌ها مي‌شود. اين روند ضمن تسهيل در امور، در ايجاد و ارتقای اعتماد عموم به حوزه انتظامي موثر است.
 
کلمات کلیدی : کلانتری+شکایت
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.