کد مطلب: 487490
بازار خودرو همچنان در رکود است
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو با بیان اینکه بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود قرار دارد، گفت: قرارداد با غولهای صنعت جهان نباید به تولید ملی آسیب بزند.
غلامحسین قاسمیان در گفتوگو با فارس، درباره وضع بازار خودرو در تهران اظهار کرد: بازار فروش خورو رونقی ندارد و همچنان در رکود است.
وی ادامه داد: تحولی در بازار خودرو دیده نمیشود؛ اگر کسی نیاز مبرم به خودرو داشته باشد، به نمایشگاهها مراجعه میکند؛ الآن هم که نمایندگیهای فروش خودرو فعال هستند و بهصورت اقساط و نقدی در این راستا اقدام میکنند. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو با تأکید بر اینکه مقداری بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم گرمی دارد، تصریح کرد: این امر در بحث خروج بازار از رکود تأثیرات آنچنانی ندارد؛ در مجموع بازار فروش خودروهای داخل و خارج در رکود قرار دارد.
قاسمیان با اشاره به اینکه واردات خودرو به داخل کشور انحصاری شده است، اضافه کرد: انحصاری شدن واردات خودرو به داخل کشور باعث شده تا با هر قیمتی که واردکننده تعیین کند، خریدار خودرو را بخرد.
وی با بیان اینکه شاهد ورود غولهای صنعت جهان مانند بنز و ... از کشورهای صاحب صنعت مانند آلمان به داخل کشور هستیم، تصریح کرد: این قراردادها نباید به تولید ملی آسیب بزند؛ دولتها باید حامی تولید ملی باشند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو با اشاره به اینکه این قراردادها با کشورهای بزرگ صنعتی جهان باید برای ورود تکنولوژی روز به داخل کشور باشد، اظهار کرد: برای اشتغالزایی باید در محتوای این قراردادها تغییر ایجاد کرد.
کلمات کلیدی : خودرو، خودروهای داخلی، قیمت خودرو
این چه نوع رکودیه که افزایش قیمت دائمی را دارد!!!! (4451372) (alef-11)
تولید ملی که سبب مرگ 25000 انسان در سال شود که تولید ملی نیست..بمب ملی است...تولید نشه بهتره.. (4451383) (alef-11)
آنچه باعث این مرگ و میر وحشتناک میشه تولید ملی نیست بلکه رانندگی وحشیانه و به دور از تمدن رانندگان ایرانیست.بسیاری از این کشته شدگان هم عابر پیاده عستند. (4451642) (alef-11)
رانندگی بد باعث تصادف میشه
ولی چیزی که مرگ و میر و مصدومیت شدید ایجاد میکنه کیفیت پایین خودرو از نظر ایمنیه
این دو مقوله از هم جداست.
ضمنا ایمنی خودرو در خارج از ایران شامل امنیت عابر پیاده هم میشه و تکنولوژی های زیادی در خودروهای پیشرفته و معمولی خارجی برای حفظ جان عابر پیاده طراحی شده که حتی تا طراحی ایربگ خارجی یا دوربینهای دید در شب پیش رفته است.
برای کاهش جرائم رانندگی باید آموزش و جریمه های مؤثر را توسعه داد ولی برای حفظ جان انسانها و حتی حیوانات باید فناوریهای ایمنی را گسترش داد (4451961) (alef-13)
محمدامین حیات مقدم
۱۳۹۶-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۲:۵۹
شما بفرمایید کدام بازار در رکود نیست. (4451439) (alef-11)
saeed
۱۳۹۶-۰۴-۱۰ ۰۳:۵۴:۱۲
جدی ؟ پس شما میدونی رکود هست !
میشه بفرمایید دولت جناب روحانی برای عبور از این رکود چه کاری انجام دادن ؟
و اگر از رکود عبور کردیم به قول اقای رئیسی میشه دست ما رو هم بگیرید عبور بدید از رکود ؟ (4453204) (alef-11)
توليد ملي باعث مرگ شهروندان نميشه. فرهنگ داغون رانندگي تو ايرانه كه از قانون جنگل هم بدتره (4451488) (alef-11)
75% کیفیت خودرو و 25% رانندگی بد باعث مرگ و میر است دوست عزیز!!! (4452014) (alef-13)
شایان
۱۳۹۶-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۷:۰۰
بازارهایی که دلالی ندارند اصلا در رکود نیستن (4451537) (alef-13)
استقلال امسال هم فاتحه قهرمانی را بخواند ولی در حاشیه قهرمان خواهد شد (4451675) (alef-11)
پرسپولیس امسال به امید خدا از آخر اول خواهد شد! (4452018) (alef-13)
امیدوارم صنعت خودرو آنچنان به زمین گرم بخوره که هرگز نتونه کمر راست کنه (4451693) (alef-11)
این خودرو نیست که عامل تصادفات و مرگ میر است. این طریقه رانندگی در ایران است که باعث این همه بدبختیست.
آریو (4451924) (alef-13)