نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 296660
ایران ایرتور از مردم عذرخواهی کرد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای هفته گذشته ایران ایرتور را موجب شرمندگی این شرکت اعلام و از مردم بابت این تاخیرات عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، احمد خلیلی اظهار کرد:‌ آنچه موجب ایجاد این مشکلات شد، تنها و تنها تأکید بر رعایت اصل ایمنی پرواز و سلامت مسافران عزیز کشورمان بوده است، زیرا انجام پروازی ایمن برای ما و همه کارکنان این صنعت از اهم امور و حتی از حیثیتمان ارجح است.

وی تصریح کرد: با وجودتلاش‌های انجام شده برای کاهش و جبران خسارت وارده به مسافران محترم، به‌عنوان خادم و خدمتگزار در صنعت هوایی کشور، ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که به نوعی دچار ضرر و زیان شده اند، اطمینان می دهم که تمامی تلاش و توان خود و همکارانمان را برای بهبود و ارتقاء خدمات بکار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: توسعه منابع انسانی به‌عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، بهسازی و نوسازی ناوگان، افزایش ضریب کیفی و ایمنی فعالیت های جاری برای انجام پروازهای ایمن، ارتقاء سطح رضایتمندی ذی‌نفعان با رویکرد مشتری مداری، بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها مبتنی بر سیستم مدیریت کیفیت توسعه و ارتقای فن آوری اطلاعات، نهادینه کردن فرهنگ سازمان تخصصی در شرکت و کسب سهم منطقه در بازار تقاضای حمل و نقل داخلی و خارجی از اهداف شرکت ایران ایرتور است که با تمام توان در حال اجرایی کردن آن هستیم.
 
کلمات کلیدی : ایران ایرتور
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۹:۵۴:۱۴
واقعا متشکریم با شجاعت عذرخواهی کرده اند، امیدوارم سایر شرکت ها و نهادها و وزارت خانه ها نیز یاد بگیرند که با شجاعت اولا به اشتباه های خود اعتراف کنند و سپس عذرخواهی کنند، قطعا این رویه باعث بالا رفتن شان اجتماعی آنها خواهد شد و در راستای مشتری مداری از طرف مردم تعبیر خواهد شد (3204727) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.