توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 436159
ناراحتی و سرگردانی مسافران ایرتور
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
پرواز شماره 978 شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از تهران به مقصد تبریز که قرار بود ساعت 9:15 دقیقه صبح سه شنبه انجام شود با یک ساعت تاخیر انجام گرفت و موجب ناراحتی و سرگردانی مسافران شد.

به گزارش ایرنا، علت تاخیر یک ساعته پرواز شرکت ایران ایرتور به مقصد تبریز از سوی کادر پروازی، سوار کردن یکی دو نفر مسافر عنوان شد، اما این امر بیش از یک ساعت وقت مسافران را گرفت.

سرگردانی و ناراحتی مسافران این پرواز موجب اعتراض های مکرر و درگیری لفظی میان آنان و کادر پروازی شد.
مسافران پرواز 978 شرکت ایرتور از تهران به مقصد تبریز در اعتراض به انتظار یک ساعته خود در درون هواپیما استدلال می کردند که اگر قرار بود سوار کردن یکی دو مسافر دیگر یک ساعت زمان ببرد، مسوولان شرکت می توانستند آنان را با پرواز بعدی بفرستند.

مجید رضاییان یکی از مسافران این پرواز به ایرنا گفت: سرمهماندار پرواز 978 شرکت ایرتور پس از یک ساعت سرگردانی و ناراحتی مسافران نه تنها عذرخواهی نکرد، بلکه در مقابل اظهارات اینجانب مبنی بر اینکه موضوع را رسانه ای می کنم، اعلام کرد که اگر فکر می کنید نتیجه ای می گیرید حتما اقدام بکنید.

رضاییان افزود: حضور در دفتر شرکت ایرتور در فرودگاه برای توضیح مشکل نیز نتیجه ای جز بهانه آوردن برای سوار کردن یکی دو مسافر دیگر، نداشت.

تلاش برای برقراری ارتباط تلفنی با دفتر مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور بی نتیجه بود.
 
کلمات کلیدی : ایران ایرتور، سرگردانی مسافران
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.