نظر منتشر شده
۱۰۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 319246
گره عدم پخش مصاحبه ظریف باز شد/ اقدام شخصی فردوسی پور در مصاحبه با وزیر خارجه
بخش ورزشی الف، 1 دی 94
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲
پس از آنکه شب گذشته، عادل فردوسی پور اعلام کرد «مصاحبه دکتر ظریف وزیر خارجه کشورمان با برنامه نود، به تشخیص مدیران صدا و سیما پخش نشده است و یک عذرخواهی به شما بدهکاریم. از آقای ظریف تشکر و همچنین عذرخواهی می کنیم و انشاالله در اولین فرصت بستری فراهم بشه تا این گفتگو پخش بشه. مسئولان شبکه صلاح ندیدند مصاحبه ورزشی ما با وزیر خارجه پخش شود'، حالا روابط عمومی صداوسیما با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن پاسخ دادن به موضع گیری جابر انصاری سخنگوی وزارت خارجه{اینجا}، دلایل پخش نشدن این مصاحبه را اعلام کرد. پاسخی که به نظر می رسد، عدم هماهنگی فردوسی‌پور و تصمیم شخصی وی در مصاحبه با وزیر امور خارجه علت پخش نشدن آن بوده است

به گزارش الف، در مطلب روابط عمومی سازمان صداوسیما آمده است:

«پیرو موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مصاحبه مجری برنامه ورزشی ۹۰ با وزیر محترم امور خارجه، ذکر نکاتی برای اطلاع افکار عمومی ضروری است؛

۱- گفت‌وگو و مصاحبه با رجل سیاسی، مذهبی و شخصیت‌های مختلف تابع میل و نظر شخصی تهیه‌کننده یا عوامل برنامه نمی‌باشد. درصورتی که شبکه‌ای قصد انجام مصاحبه با این‌ افراد را داشته باشد، مسئولان شبکه از مصاحبه‌شونده به طور رسمی دعوت بعمل می‌آورند تا مصاحبه انجام شود و این روالی است که در همه رسانه‌ها مرسوم است.

۲- در موضوع مصاحبه مجری برنامه ورزشی نود با رئیس دستگاه دیپلماسی هیچ‌گونه درخواستی از سوی شبکه سه سیما برای انجام مصاحبه با جناب آقای دکتر ظریف ارسال نشده است و مجری برنامه شخصاً و بدون اطلاع و هماهنگی با شبکه به انجام این مصاحبه و اعلام خبر پخش آن مبادرت ورزیده است.

۳- برنامه ورزشی نود که سال‌ها از عمر آن می‌گذرد، یک برنامه صرفاً ورزشی و آن هم در حوزه فوتبال است و تمام تلاش دست‌اندرکاران شبکه سه، ساماندهی برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ورزشی مخاطبان در حوزه تخصصی فوتبال و تحلیل و بررسی این رشته ورزشی است.

۴- درخصوص اینکه وزارت امور خارجه نامه رسمی از طرف مسئولان سازمان را برای انجام مصاحبه درخواست نکرده خود باید پاسخگو باشد، اما اینکه تهیه‌کننده بدون اطلاع و هماهنگی مسئولان شبکه اقدام کرده است از سوی سازمان پیگیری می‌شود.»
سخنگوی وزارت امور خارجه:مسولان ۹۰ پیگیر مصاحبه بودند/صدا وسیما باید پاسخ دهد
به گزارش الف، صبح امروز سه شنبه، حسین جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص پخش نشدن مصاحبه فردوسی پور با ظریف با بیان اینکه جزییات این موضوع ارتباطی به وزارت امور خارجه ندارد، گفت: آنچه به ما مربوط است اینکه ماهها مسوولان این برنامه تلویزیونی تلاش، پیگیری و سماجت کردند، پی در پی زنگ زدند، آمدند و رفتند تا بتوانند این مصاحبه را انجام دهند .

جابر انصاری خاطرنشان کرد: هیچگاه یک تهیه کننده و یا یک مجری تلویزیونی برای انجام چنین مصاحبه ای با یک وزیر مهم دولت،خودش اقدام نمی کند،منطق کار این است که قبلا هماهنگی را در مجموعه کاری خود انجام می دهند و بعد این همه پیگیری و سماجت می کنند، این ها را نمی توان فردی تفسیر کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: بنابر این، از دید ما صدا و سیمای جمهوری اسلامی یا در واقع سیمای جمهوری اسلامی بوده که برای انجام این مصاحبه در چند ماه گذشته اصرار و پیگیری پی در پی کرده است .

جابر انصاری با بیان اینکه،دکتر ظریف تمایلی به انجام این مصاحبه نداشتند،گفت: اصرارها و پیگیری های پی در پی دوستان سیما و تهیه کنندگان این برنامه ورزشی باعث شد که وزیر امور خارجه با انجام این گفت و گو موافقت کند و در نهایت مصاحبه انجام شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: صدا و سیما بخاطر این برخورد غیر مسئولانه باید پاسخگوی افکار عمومی ملت ایران باشد و به سوالات و ابهامات موجود در این زمینه پاسخ دهد
رئیس دفتر  پورمحمدی معاون سیما:همه برنامه سازان باید منطبق با وظایف کار کنند

به گزارش الف، رضا رضایی رئیس دفتر علی اصغر پورمحمدی معاون سیما هم در واکنش به این اتفاقات در پست جدید خود در اینستاگرام متنی در این مورد نوشته که این نوشته، مستند ترین جوابی است که به صورت غیر رسمی و شخصی منتشر شده.

رضا رضایی در این پست نوشته است:
دیپلماسی فوتبالی فشار در ۹۰
جو پدید آمده بعد از پخش نشدن مصاحبه وزیر محترم امور خارجه در برنامه ۹۰، تمام فشارها را بر علیه فردوسی پور نشان می دهد.
- اینکه صدا و سیما فشار آورده که پخش نشود.
- سایتی مدعی شده وزیر خارجه پیامک زده که تحت فشاری، پخش نشدنش مهم نیست، بی جهت درگیر نشو
- سخنگوی وزارت خارجه بیان می کند که صدا و سیما باید پاسخگو باشد
- روزنامه ای مطلب می زند که سیاسی پور!
به عرض می رسانم، کار فردوسی پور برای استفاده از یک چهره محبوب در خصوص دیپلماسی ورزشی نه تنها ایراد ندارد که در شب پرمخاطب یلدا، کار پسندیده ای است.
- اینکه روزنامه ای بیاید و زودهنگام شاید بیش از موعد قضاوت کند هم اصلا درست نیست!!
- اینکه بگویند سیاسی بود پخش نشد، بگویند فردوسی پور کاندیدای انتخابات است پخش نشد
- بگویند فشار آوردند به این به آن پخش نشد، بگویند رسانه دلواپس بود پخش نشد!
- همه غلط است از بیخ و بن !!
- فقط این را می دانم همه ما باید در چارچوب وظایف و اختیاراتمان کار کنیم، برای کارمان هماهنگی ها و مجوزهای مورد نیاز را بگیریم!
- بدانیم که فردوسی پور و ۹۰ که از ۲۳ مرداد ۷۸ یعنی بیش از ۱۶ سال حضور در رسانه ملی حاضر هستند، که اتفاقا ناشی از حمایت های بی حساب مدیران بوده و هست ، مدیون رسانه و مردم هستند،با آگاهی به توانایی های عادل فردوسی پور ، بدانیم که محبوبیت و شناخته شدن ، همت و کار رسانه است ، چرا دیگران این محبوبیت را ندارند؟!
- بدانیم که نباید رسانه را در شرایطی قرار دهیم که سوء استفاده برداشت شود!
- اینکه این آیتم چرا پخش نشد فقط یک دلیل دارد و بس!
- همه برنامه سازان باید منطبق با وظایف کار کنند و از موقعیت و محبوبیت خودمان سوء استفاده نکنیم!
به مدیریت رسانه کمک کنیم ! از وزیر محترم امور خارجه گرفته تا سخنگویش تا عادل فردوسی پور تا آن روزنامه محترم !
 
کلمات کلیدی : صداوسیما+مصاحبه فردوسی پور با ظریف
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۹:۴۲:۴۲
چقدر شما قانون مدارید ... اصلا همیشه این طور بودین. (3407797) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۱:۴۸:۲۸
دولت روحانی باید محافظه کاری و مماشات رو کنار بزاره و چند درصدی از بودجه صدا و سیما رو کاهش بده تا اینها باشند که با بهانه های واهی و دلایل که صد من یه غاز هم نمیارزه با دولت مخالفت و دشمنی نکنند. وقتی مسئولان صدا و سیما ببینند بخاطر مقابله با دولت پول و بودجه شون کاهش یافته اونوقت دیگه از این کار ها نمیکنند یا کمتر میکنند و با دولت هماهنگ تر میشن. (3408073) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۰۰:۲۴
خخخخخخخخخخخخ
دوست عزیز خبر نداری، بدون که دولت تدبیر!!! تا جایی که تونسته بودجه صدا و سیما و کم کرده. دیگه جا نداره کم کنه!!! (3408115) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۴۵:۴۹
بنظر من آقای سرافراز تقصیر نداره مقصر اصلی مدیر شبکه سه میباشد (3408216) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۲۹:۱۳
بودجه؟! شتر دیدی ندیدی!
تازه دولتی‌ها دنبال این هستند که یک چیزی از صدا و سیما بکنند و به اسم حق پخش، تیم‌های ورزشی را با پول صدا و سیما اداره کنند! (3408290) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۲۱:۴۵:۲۰
صدا و سیما با پخش مسابقات قوتبال انگیزه تماشاچی را از رفتن به استادیوم و خریدن بلیت از بین می بره . برای همین باید مبلغی را به عنوان حق پخش به ورزش اختصاص بده . دلیلش اینه که شما به جای اینکه توی خونه بنشینی و لم بدی و فوتبای ببینی باید می رفتی استادیوم و بلیط می خریدی و به درآمد باشگاه و فدراسیون کمک می کردی . نشستی خونه مفت و مجانی داری مسابقه تماشا می کنی . بعدش هم دلت خوشه که فوتبال حرفه ای داری . (3412844) (alef-13)
 
++
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۹:۱۴
اگه من جای رئیس جمهور بودم این صداوسیما رو تحریم میکردم . کجای دنیا صدا وسیماش اینقدر بر ضد دولته؟ (3408642) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۱۲:۵۰:۳۶
بله !
کسی خودش میره میخوااهد مصاحبه کنه نه نامه ای نه دستوری نه ... مکه کیه این فردوسی پور!!! خب اجازه بگیر بعد برو.... اینهمه اتفاق علیه ملت افتاد از اهانت ترکیه و عربسنان و امریکا و نقض برجام و کشتار شیعیان و ... هیج عکس العمل نشون ندادید حالا برای عدم پخش مصاحبه اینطور زمان و زمین رو بهم میریزید !!! (3411470) (alef-13)
 
م
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۰۲:۲۸
پسر خوب دولت مجری است و مجلس بودجه تعیین می‌کند، پس اگر دولت مصوبه مجلس را رعایت نکند خلاف قانون عمل کرده، بعدش هم صدا و سیما که ارث پدری دولت و غیر دولتی ها نیست، باید در جهت منافع ملی و مردم حرکت کنه،پولش از جیب مردم هزینه می شود، اینکه چقدر به این مهم پایبند است خودش داستان دیگری است. (3408250) (alef-2)
 
مسلمان
۱۳۹۴-۱۰-۰۴ ۲۲:۵۶:۴۲
ریز بودجرو دولت میده به مجلس اگه نمیدونین یا اطلاع ندارین لطفا نظر ندین (3415302) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۱۸:۱۵
متاسفانه بعضی مرتب دم از قانون مداری می زنند اما خلاف آن عمل می کنند.
چرا به کار غیر قانونی آقای فردوسی پور ایراد نمی گیری که بدون هماهنگی و طبق سلیقه شخصی خودش اقدام کرده است؟
شما بجای حل مسئله می خواهی با کم کردن بودجه صدا و سیما مثل دیکتاتور ها عمل کنی
ضمن اینکه دولت تا توانسته بودجه صدا و سیما را کم کرده و به آنها فشار آورده است ...
ضمن اینکه دولت نمی تواند بیشتر از این به صدا و سیما فشار بیاور و الا می آورد ... (3408417) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۳:۰۸:۵۰
غیر قانونی ؟! ببخشید یادم رفته بود که اینجا کجاس ؟ چون در سایر نقاط جهان به مجری برای تهیه مصاحبه هایی از این دست پاداش هم میدن . چون افزایش ببیننده یعنی درامد بیشتر ! ولی اینا که دستشون تو جیب مردمه نیازی به خو کفایی ندارن ، همین مردم جفایی بسه (3409395) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۴:۳۰:۴۶
هر کسی عبارت foreign minister و football رو سرچ کنه متوجه میشه که در کشورهایی که تونستن موفقیتهای بین المللی در میزبانی و ... داشته باشن، وزیر امور خارجه اون کشور نقش پررنگی داشته!

قضیه توهین به شعور ملت بود، که کار همیشگی صدا و سیماست (3409647) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۳:۱۱:۱۹
از چند روز قبلش اعلان شده بود که شب یلدا 90 مصاحبه ظریف رو پخش می کنه. صدا و سیما تا زمانیکه روزنامه وطن امروز و دوستان دستور به عدم پخش مصاحبه دادن نفهمیده بود که فردوسی پور مصاحبه رو شخصی و بدون هماهنگی انجام داده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3409402) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۰۶ ۱۹:۲۱:۲۸
اقای ظریف لطف کنن برن تو برنامه نگاه یک اونجا مصاحبه کنن نه اینکه از محبوبیت برنامه نود و کلا فوتبال سو استفاده کنناقای ظریف شما که یه سیاست مدار کار کشته هستید از شما بعیده مردم میفهمند (3420364) (alef-13)
 
م
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۷:۵۹:۱۴
اگه ظریف در یک برنامه سیاسی شرکت کرده بود یا گودرزی با برنامه 90 مصاحبه کرده بود حرف شما درست بود. اما اینکه در آستانه 2 انتخابات مهم پر بیننده ترین برنامه ورزشی با یک شخصیت سیاسی مصاحبه کند!!!!!!!!!جالبه که در دولت قبل اگه کسی به وزیر ورزش سلام میکرد فردوسی پور به سیاسی بودن محکومش میکرد!!!!!! (3408561) (alef-13)
 
بازنشسته صداوسیما
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۹:۲۷:۰۵
الان دولت تدبیر و امید هنوز حقوق بازنشسته ها رو نداده!!!
تو خودت شغلت چیه که این حرفا رو میزنی؟ (3408765) (alef-13)
 
مصطفي بروجن
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۹:۴۳:۰۵
خدا را شكر كه يكي تونست جلوي اين فردوسي پور را بگيره
فقط مونده مشكلات آب و فاظلاب را تو اين برنامه بيارند
ما نفهميديم اين برنامه ورزشي ،سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، هنري
چيه يك نفر نيست جواب بده (3408803) (alef-13)
 
ستار
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۸:۵۴:۲۱
حضور وزیر امور خارجه در یک برنامه ورزشی بیشتر یک کار تبلیغی به نظر می رسد، آن هم در شرایطی که آقایان در بحث برجام به هر وسیله ای سعی در ساکت کردن منتقدان دارند. من اگر وزیر خارجه بودم و از کاری هم که کرده بودم خیالم راحت بود در چنین شبی یک برنامه می گرفتم، قوی ترین منتقدانم را هم دعوت می کردم و در مقابل چشم همگان از آنچه برای ملت رقم زده ام با شجاعت و سربلندی دفاع می کردم. مصاحبه با فردوسی پور در شب یلدا یک کم احمدی نژادی (پوپولیستی) به نظر میاد!
همانطور که مربیان و بازیکنان فوتبال وقتی شجاعند و کار درست که بیان جلوی فردوسی پور و نقدای تیز و تندش بشینن، وزیر امور خارجه هم باید بیاد تو سنگر خودش (جلوی منتقدین) عرض اندام کنه. والا حضور وزیر امور خارجه در یک برنامه پر مخاطب ورزشی معنیش چی می تونه باشه.
صدا و سیما کار درست و کرده باید از این نحوه سوء استفاده ها از رسانه ملی جلوگیری بشه. (3410153) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۱:۳۷:۱۳
من واقعا درک نمی کنم مدیریت محترم صدا سیما چرا آدم های سیاسی کاری مثل فردوسی پور رو ممنوع تصویر نمی کنه (3408400) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۰۱:۱۵
کیا بودن هی می گفتن اقا فوتبال رو سیاسی نکنید، ورزش رو سیاسی نکنید، هنر رو سیاسی نکنید، تجارت رو سیاسی نکنید! (3408564) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۲:۳۹:۳۷
این جمله شما اگر در جهت منافع تندروها باشه اشکال نداره (3409301) (alef-13)
 
m
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۱:۰۸:۰۵
اصلا چه معنی داره یه مجری ورزشی بیاد با وزیر خارجه مصاحبه کنه ربط وزارت خارجه با برنامه نود چیه؟؟ مشکل این مملکت اینه که همه خودشونو درگیر سیاست میکنن. خیلی کاره خوبی کردن اجازه پخش ندادن. (3421530) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۹:۴۶:۰۷
کاملا قانع شدیم، همش تقصیر عادل فردوسی پور و ظریف بوده که با شما هماهنگ نکردن ، ما معذرت میخوایم! (3407804) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۳۰:۱۵
قائدتاً تهیه کننده برنامه نباید با تلویزیون هماهنگ کند، باید هر چه دلش می‌خواهد پخش کند و سازمان صدا و سیما حق دخالت ندارد. برنامه شخصی و غیرورزشی است و به قولی چاردیواری اختیاری! (3408292) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۲۰:۲۵
خوب اگر اینطوری باشه که سنگ روی سنگ بند نمی آید

فردا هر مجری هر کس که طبق سلیقه سیاسی خودش باشد را می آورد ... بدون هماهنگی ...


آقای فردوسی پور یک کم از ذکاوت و قانون مداری جناب رامبد جوان یاد بگیرد
رامبد هم سیاسیون برجسته از وزیر و وکیل را به برنامه خنده وانه می آورد اما نه سرخود... (3408418) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۴۹:۲۳
بله، البته همگی اصولگرا! اصلا یکی از نقدهای اصلی وارد به خندوانه جناحی عمل کردنش بود. یادتون رفته؟ (3408988) (alef-13)
 
سلمانش کیبا
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۵۶:۱۸
این مساله از چند روز قبل از پخش نود همه جا منتشر شده بود. چرا همون موقع نگفتن ما مخالفیم؟! حتی همون زمان که فردوسی پور به وزارت خارجه رفت برای مصاحبه، مسئولین بی خبر بودند؟ و تا موقع پخش نفهمیدند؟!
کار بو داره (3409008) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۱:۱۰:۳۶
شما یه سری به برنامه های پرطرفدار دنیا بزن
ببین قبل از مصاحبه کردن میرن اجازه میگیرن یا طبق نظر گردانندگان برنامه مصاحبه ها صورت میگیره
مگه مهدکودکه باید از مدیرها اجازه بگیرن (3409054) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۰۸:۵۳
آقای فردوسی پور لطفا جواب دهد ... سر خود رفته و با ظریف مصاحبه کرده ؟ ... اصلا میشه تو صدا و سیما کسی سر خود کاری بکنه ؟... (3407870) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۵۵:۳۵
فردوسی پور یکی از با شخصیت ترین مجری های صدا و سیما بوده است (3408327) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۵:۵۷
والا به خدا
مگه برنامه ورزشی نیست؟ چاشنی های اینجوری موجب سیاسی شدن برنامه نمی شود؟ (3407882) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۳۱:۵۷
این برنامه همه چیز دارد، از حاشیه ورزش گرفته تا سیاست، و فقط این وسط بخش ورزشی‌اش خالی است که انشاء ا... پس از پایان دوره 20 ساله اول پخش برنامه به 90 اضافه خواهد شد. (3408295) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۶:۱۰
من دکتر ظریف رو در حد یک قهرمان ملی قبول دارم ، اما صادقانه میگم که من اگر جای ایشون بودم در یک برنامه که برند ورزشی بودن داره شرکت نمیکردم ، حتی اگر قرار بود فقط در مورد ورزش صحبت کنم . (3407884) (alef-2)
 
حق
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۶:۳۴
شماهایی که نظر گذاشتید!
اگه فردوسی پور توی برنامه ی ورزشی اش!!! مثلاً احمدی نژاد رو دعوت کرده بود و صدا و سیما اجازه ی پخش بهش نمی داد هم باز همین حرف ها و کامنت ها رو می ذاشتید؟
لا اقل کمی آزاده باشید.
برنامه ی ورزشی چه ربطی به سیاست داره؟ مگه شو یا جنگ تلویزیونیه؟ (3407886) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۹:۴۹:۱۷
اگر دقت کرده باشید گفتند که موضوع چی بوده، دیپلماسی ورزشی
الان از روش های مختلف برای پیش برد اهداف استفاده میشه یکیش هم ورزش هست که اتفاقا بسیار مهم هست. (3410250) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۶:۵۰
اتفاقا کار خوبی کرده اند و نذاشتند (3407890) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۲۰:۰۱
گره باز شد؟!!!!!!!!!!!! (3407897) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۲۳:۵۶
بله...
سوالات و ابهماتی بود که باز شد
من فکر کردم که نامه وطن امروز و اقدامات چند مسئول عاقل باعث شد که ...
اما در درجه اول همین سرخود کار کردن جناب فردوسی پور باعث این کارها شده است
واقعا باعث تاسف است (3408421) (alef-2)
 
احمد
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۲۷:۵۵
درسته باید هماهنگی می شد! اما حالا مگه چه اتفاقی افتاده؟! اگر واقعا انگیزه سیاسی پشت پخش نشدنش نبود از این بهانه به این شکل استفاده نمی شد! (3407912) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۲۵:۴۵
آقای فردوسی پور
شما چه گلی به سر فوتبال بیچاره ما زدی که حالا می خواهی وارد سیاست شوی؟
شما با آن روحیه واداده در مقابل فوتبال غرب اجازه رشد روحیه ملی در فوتبال کشورمان را گرفتی!
حالا برو هی خواب ببین که مدیر عامل فلان تیم ورزشی در انگلیس ...شدی. (3408424) (alef-13)
 
m
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۱:۱۱:۳۹
اگه انگیزه سیاسی پشتش نبود باید میومد با من مصاحبه میکرد نه آقای ظریف (3421542) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۲۹:۲۰
آفرين جواب منطقي و محترمانه اي بود! (3407920) (alef-2)
 
ایلیا
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۳۵:۰۷
اصلا فکر کنید یک ناشناس با وزیر امور خارجه ایران مصاحبه کرده است. اگر مصاحبه خوبی است چرا نباید در رسانه ملی پخش شود تا مردم جدا از اخبار سیما هم با مسئولین ممکلت خود رابطه برقرار کنند. مگر دکتر ظریف وزیر امور خارجه ایران نیست؟ پس چرا دیدنش و گپ و گفتگویش را مردم نبایستی ببینند!

یک فرصت بی نظیر، برای نزدیکی دولتمردان و مردم از دست رفت (3407929) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۳۱:۴۰
عزیز
کسی نگفته که جناب ظریف در تلوزیون ظاهر نشود
وزیر خارجه، هر وقت لازم باشد می تواند در برنامه های خبری و ... بیاید و تا نصف شب با مردم صبحت بکند.
سخن در این است که اگر قرار باشد هر مجری مثل فردوسی پور بیاید و سرخود بدون هماهنگی با مسئولان ذی ربط هر رجل سیاسی را که مطابق میل او باشد بی خودی یا با خودی بیاورد در برنامه اش که صدا و سیما می شود محل جنگ هفت لشکر.
فردا هم فلان مجری کشتی می رود و احمدی نژاد را می آورد یا وزرای او را
فلان مجری بستکبال هم می رود مشایی را می آورد
فلان مجری هندبال هم می رود فلان فتنه گر را که هنوز دادگاهی نشده می آورد
مسئله رعایت قانون است و الا جناب ظریف وزیر امور خارجه همه ماست و می تواند هر زمان که لازم بود در برنامه های سیاسی نه فوتبالی و والیبالی و شنا و .. بیاید و حرفش را بزند.
خلاصه یک گافی بود که فرددوسی پور داد و هیچ کس هم کار وی را تایید نمی کند و اگر تایید کند یعنی بی قانونی را ترویج داده است. (3408427) (alef-2)
 
SMAH1
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۱۷:۰۸
دوست من!
شما اصلا تلویزیون (منظورم شبکه های جمهوری اسلامی یا همان صدا و سیمای خودمان) است را تماشا می کنید؟!!!
ما که معمولا می بینیم که همه شبکه ها پر شده است از این مسئولین دولتی که مدام «حرف» و «وعده» به خورد مردم می دهند.همین آقای ظریف چند بار تا حالا در تلویزیون برنامه داشته است! نه اینکه مصاحبه در اخبار یا ... بلکه یک برنامه گفتگو محور بوده است.
عراقچی،صالحی،ترکان،نعمت زاده،طیب نیا و .. هر کدام در سال چندین برنامه (علاوه بر مصاحبه ها و اخبار و نقل قول ها) داشته اند.
پس این ارتباط از طریق صدا و سیما وجود داشته و دارد. (3408590) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۳۶:۰۴
به این جواب میگن عذر بدتر از گناه (3407931) (alef-2)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۳۸:۴۳
گره کور تر شد. (3407935) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۳۴:۴۰
یعنی چه؟
گره به سادگی باز شد
سرخودی مجری در عدم رعایت قوانین داخلی صدا و سیما.

شما اگر یه بقالی هم داشته باشی و شاگردت یک هزارم این بدون هماهنگی باشما برود و فلان رفیق و دوستش را بیاورد پشت دخل، اعتراض نمی کنی؟

تا چه رسد به صدا و سیما و تا چه رسد به دعوت از وزیر خارجه پر حاشیه آنهم نه بر برنامه سیاسی بلکه برنامه ورزشی آنهم نه با هماهنگی بلکه سرخود ... (3408429) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۰:۴۳:۵۵
عجب، یعنی صدا و سیما این موضوع رو از قبل خبر نداشته؟! (3407949) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۳۵:۴۸
یعنی صدا و سیما حسابی ثابت کرد که واقعا چقدر فضای آزاد به امثال فرودسی پور داده که وی متاسفانه جرات کرده برود و سرخورد چنین گافی را بدهد (3408431) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۱:۱۰:۲۱
یعنی وزیر امور خارجه مملکت نباید از مصاحبه شونده بپرسه تو کی هستی از کدام رسانه نهاد ارگان اومدی؟ فقط روی شناخت شخصی و گل روی عادل نشسته مصاحبه کرده (3407991) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۳۷:۴۶
به نظر من این کار نسنجیده اقای فردوسی پور اگر چه بدون هماهنگی با صدا و سیما بوده اما تصمیم شخصی خودش هم نبوده دستهایی در کار است که باید شناخته شود.
به نظر می رسد این پروژه خنده دار به هر حال شکست خورد (3408435) (alef-2)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۰۱:۴۹
جناب ظریف اشتباه بزرگی کرده که بدون هماهنگی نه تنها با مدیر شبکه که با رئیس صدا و سیما این مصاحبه را انجام داده اند. حداقل با یرنامه رامبد جوان گفتگو میکرد زیاد اشکالی نداشت . (3408118) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۱۳:۳۷
به نظر شما اگر من بدون هماهنگي مي توانم فقط از ساختمان وزارت خارجه عكس بگيرم ؟
تصوير منتشر شده نشان مي دهد مصاحبه به صورت اختصاصي و در داخل ساختمان وزارت خارجه و همانجايي كه ظريف مراسم استقبال رسمي را انجام مي دهد (تالار آينه) انجام شده .
اصولا"‌مي توان وزير امور خارجه را با آن همه مشغله داخلي و خارجي معطل يك مصاحبه بي مجوز كرد .
در هر جايي مي توان انتظار داشت همچين اتفاقي بيافتد جز وزارت خارجه ، احتمالا"‌ همگي قبول داريم كه تشريفات اين وزارت خانه اصولي تر و حرفه اي تر از همه وزارت خانه هاست .
وزارت خارجه خود درس اصول ديپلماسي و تشريفات اداري مي دهد ، چطور غافل از همچين موضوع بدهي بوده است ؟
حتي اگر شخص وزير امور خارجه بي هماهنگي بخواهد وارد صدا و سيما بشود ، از درب ورودي هم اجازه ورود به جام جم را مي دهند ؟
يا خود رئيس صدا و سيما مي تواند بدون هماهنگي قبلي به ديدار وزير برود ؟

كاش اين جوابيه صادر نمي شد و اجازه مي داديد موضوع مشمول مرور زمان شود اما حالا از وزارت امور خارجه مي خواهم در اين ماجرا كوتاه نيايد و (3408149) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۱۶:۰۵
شبکه 3 و برنامه 90 یک برنامه ورزشی هست و نباید درآن از مباحث سیاسی حرف زده بشه شبکه های یک و دو برای مباحث سیاسی هست چرا ما همه چی را درهم قاطی میکنیم ورزش نباید سیاسی بشه (3408159) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۴۵:۲۹
من هم کاملا موافقم
از این ناراحت می شوم که آقای فردوسی پور خودش بد جوری شعار می دهد که سیاست از ورزش جداست
اما خطایی که او مرتکب شد و از یک وزیر پر حرف و حدیث در برنامه 90 آنهم بدون طی روال قانونی دعوت کرد بدترین کار ممکن را کرد!

به نظر من آقای فرودسی پور باید عذر خواهی کند و الا من حق می دهم به صدا و سیما که وی را کنار بگذارد که امیدواریم در این صورت فوتبال یک نفسی تازه کند و خلاص شود از دست تحلیل های فردوسی پور که اولیت اول او عشق به فوتبال غرب است نه فوتبال بومی خودمان ...

همین باعث شد که در بازی آرژانتین با ایران بعد از نیمه اول بگوید خدا کند داور الان سوت بزند و بازی تمام شود ( نقل به مضمون ...خجالت اور است واقعا)
بعد بجه ها کمی غیرت به خرج دادند و فردوسی پور می گفت چقدر خوبیم ما!!!

نه اقای فردوسی پور شما خوب نبودی بچه ها خوب بودند ... و الا اینکه گفتی داور وسط بازی سوت را بزند که زودتر تمام شود یا گفتی که بچه ها خطا کنند پشت 18 که گل نخوریم این بزرگترین توهین به امثال قوچانی نژاد و ... بود (از خودشان بپرس) یعنی حسابی احساس کوچکی می کنی نسبت به فوتبال انور آبی ها ...

تا این روحیه حاکم بر امثال فرودوسی پور باشد فوبتال ما عمرا مثل والیبال بتواند قهرمانان جهان را پشت سر هم آچمز کند ... (3408438) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۱۲:۵۵:۲۰
اصلا برنامه نود خداوکلیلی چه خدمتی به فوتبال ما کرده جز ساختن حاشیه .... (3411481) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۴۹:۱۴
ظريفم ادمه ، حق دارن افكار ورزشيشو مردم بدونن ... (3408441) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۶:۵۶:۵۶
مگه شما از محتوای مصاحبه مطلع هستی؟
وزیر امور خارجه نمیتونه درباره ورزش صحبت کنه؟!!!! (3408508) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۷:۱۵:۱۳
دوست گرامی مصاحبه دکتر ظریف ورزشی بود (3408516) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۹:۳۲:۱۰
ورزش سیاسی شده خبر نداری..!! (3408776) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۱۱:۴۰
قراربود سوالات ورزشي جواب بده نه سياسي (3408875) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۲۶:۴۱
کی گفته ورزش ورای سیاسته اتفاقا ورزش اون هم از نوع فوتبال خود خود سیاسته (3408918) (alef-2)
 
جواد
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۲۱:۴۵:۵۷
برادر یا خواهر ایرانی شما مگر مصاحبه را دیده ای که در آن از مباحث سیاسی صحبت شده؟
مگر وقتی هنر پیشه ها در برنامه های ورزشی شرکت میکنند مشکلی دارد؟
مگر مسئولین سیاسی نمیتوانند در موارد ورزشی هم با آنها صحبت داشت؟
قهرمانان عزیز کشتی نماینده در شوراهای شهر با دوبنده می آیند و کشتی میگیرند یا اینکه با جنبه سیاسی اجتماعی شخصیتشان حاضر میشوند؟
از طرف دیگر چند سوال فوتبالی دارم :
1-در بازی تیم ملی با گوام مشکل ویزا باعث نرسیدن چند بازیکن شد کدام وزارتخانه باید پیگیری میکرد یا در آینده باید این کار را بکند؟
2-تیم ملی ایران برای حضوری که در جام جهانی داشته از طرف فیفا مبلغی باید دریافت میکرد که بعلت تحریم به فدراسیون نرسیده کدام وزارتخانه مسئول است؟ اکر این مبلغ آزاد شود چقدر از مشکلات مربی و فدراسیون حل میشه؟
3- برای اردو یا دیدار دوستانه در هر کشور خارجی یا حتی در ایران کدام وزارتخانه ها دخیل هستند؟
اگر یک نفر این سوالات را از وزیر امور خارجه بپرسد حرف سیاسی زده یا فوتبالی؟ (3412845) (alef-13)
 
ابراهیمی
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۲:۵۰:۰۰
فقط یک سوال باقی میماند وآن اینکه آیا آقای فردوسی پور برای تمام کسانی که در برنامه ۹۰ دعوت و مصاحبه میکند قبلا با مدیران سازمان هماهنگ مینماید ؟؟؟ (3408226) (alef-13)
 
ژاله
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۲۳:۳۷:۳۲
آقای ظریف به جای مصاحبه با فردوسی پور بهتر دنبال اصلاح قانون محدودیت ویزای آمریکا باشه که پدر ما رو در آورد.
همه ی دوستام میگن تو که اینقدر از دیپلماسی ظریف حمایت می کردی اینم نتیجش؟؟؟؟؟ (3408299) (alef-2)
 
راه
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۰:۰۸:۳۵
آخر یکی نیست به فردوسی پور و محرکینش بگوید که شما را چه به این حرفها!!!! مشکلات رانت و فسادهای واضح و بده بستانهای غیراخلاقی و غیرشرعی و غیرقانونی در فوتبال کم است که به دنبال سیاست بازی و سوژه بازی با مدعیان تدبیر و امید هم میروید؟؟؟ هر کسی بهتر است در هر حوزه کاری ، تمرکز خود را به انجام صحیح و اصولی وظایف معطوف نماید . (3408340) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۰:۲۶:۲۷
برنامه ی نود یک برنامه ورزشی است و نباید جهت گیری های حزبی داشته باشد،فرضا اگرهم موضوع گفت و گو درباره دیپلماسی ورزش باشد،وزارت ورزش باید این کار رو انجام میداد نه نود،مگر ورزش فقط مختص فوتباله مگه. (3408359) (alef-2)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۱:۱۳:۵۳
زرنگی فردوسی پور که به هر نحوی میخواد جذابیت برای برنامه ایجاد کنه به در بسته خورد (3408389) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۱:۵۷:۵۱
یعنی فردوسی‌پور هربار که مصاحبه می‌کنه با نماینده‌های مجلس و نصفه‌شب زنگ می‌زنه بهشون، سازمان هماهنگ کرده؟! (3408411) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۲۷:۵۲
صدا و سیما با این عمل ضربه دیگری بر اعتبار و آبروی خود زد (3408425) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۲:۴۸:۰۳
اگر آقای ظریف بخواد در مورد فوتبال حرف بزنه صداوسیما می گه که به شما ربطی نداره ؟!؟! خب ظريفم يه شخصيت مهم مردم دوست دارن بودونن كه پرسپوليسيه استقلاليه ، فوتبال ميبينه نظرش درباره كيروش چيه ، اتفاقا به نظرم مصاحبه جذابي ميشد و ميتونست جالشي باشه .... چطور احمدي نژاد ميرفت تو تمرين تيم ملي پنالتي ميزد مصاحبه ميكرد و پخش ميشد ١٠٠ بار اون موقع احمدي نژاد سياسي نبود ؟!؟ كاپيتان تيم ملي بود ؟!؟ (3408440) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۳:۰۶:۰۰
باید بصورت مکتوب هماهنگی با مسوولین ذیربط صدا و سیما و وزارت امورخارجه باشد امیدوارم در اینده این پیشنهاد مورد توجه قرار گیرد.
حالا با توجه باینکه اقایان دکتر محمد جواد ظریف و عادل فردوسی پور محبوب بسیاری از مردم هستند پیشنهاد میکنم در بخش دیگری از تلویزیون پخش شود.فکر میکنم مطالب قابل توجهی در این مصاحبه باشد که مردم دوست دارند ببینند.بنابراین بجای هیاهو کردن بیایند این مشکل را بصورتی که ارادتمند پیشنهاد داد حل کنند. (3408452) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۶:۵۶:۱۴
فردوسی پور سرخود اینکارو کرد، وزارت امورخارجه که با پنج تا گرگ سر مسئله هسته ای نشست و مذاکره کرد هنوز در این حد نمیدونه که بدون مجوز صداو سیما وزیر مملکت رو با اینهمه ابزارو یراق نفرسته برای مصاحبه؟
نمیدونم صداو سیما مردم رو چقدر ساده فرض کرده ولی این دلایل عذر بدتر از گناهه
درضمن این مصاحبه مدتها پیش ضبط شده بود و قول پخشش در شب یلدا بگوش مردم رسیده بود، میتونست صداو سیما همون موقع این دلایل رو بیاره نه شب پخش مصاحبه این رفتار بچه گانه رو نشون بده (3408507) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۷:۵۱:۳۹
کار فردوسی پور اشتباه بوده چه لزومی داشت در این موقعیت با وزیر خارجه مصاحبه بشه قبلن علاقه زیادی به این برنامه داشتم ولی متاسفانه رفته رفته به بیراهه میره (3408550) (alef-2)
 
محمد رضا
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۷:۵۹:۳۴
باید پخش می شد هم اقای ظریف هم عادل برای اکثریت مردم ایران دوست داشتنی هستند. (3408563) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۱۱:۲۹
شما مگه مصاحبه رو دیدید؟ مطمنم آقای فردوسی پور باهوشتر از این حرفاست بخواد مصاحبه سیاسی داشته باشه با دکتر ظریف . سوالهای سیاسی رو هم مطمنا در قالب ورزش پرسیده.ضمنا خود دکتر ظریف مشکلی نداشتند و مصاحبه کردند. بقیه از چی زورشون گرفته که شدن کاسه داغتر از آش؟؟؟؟؟؟؟ (3408581) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۱۴:۲۵
بابا خیلی باحالید یعنی باید باور کرد یک مجری و تهیه کننده به همین راحتی با وزیر خارجه قرار مصاحبه میگذارد و صداو سیما از آن بی اطلاع باشد؟ این که آقای مایلی کهن یا قلعه نوعی نیست؟ هزار جور دستگاه نظارت و هماهنگی وجود دارد. واقعا مردم را چی فرض کردین؟ حالا باید صبر کرد دید فردوسی پور در جواب چی میگه. (3408584) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۱۲:۵۷:۴۹
نه باور نکن. فردوسی پور قبلا هم نشون داده که اون موقعی که دلش میخواد سیاسی هنری سینمایی میشه اون موقعی که مخالفشه می که برنامه ما فقط فوتبالیه ...این مسخره کردن مردمه و توهین به شعور اوناست (3411486) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۱۳:۰۰:۰۵
واقعا فردوسی پور گندش رو دراورده ... هر جا دلش میخواد میگه برنامه ما سیاسی نیست ولی اونجا که میخواد برنامه رو سینمایی هنری سیاسی میکنه .... یک بام و دو هوا (3411493) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۲۶:۳۳
آخه کجای دنیا مجری برنامه فوتبالی میره با وزیر خارجه مصاحبه میکنه، این اقدام کاملا سیاسی و تبلیغاتی بود و خیلی جاله آدمی مثل فردوسی پور که دائم زمان دولت پیش میگفت سیاست باید از روزش جدا باشد، خودش رفته با سیاسی‌ترین وزیر کابینه مصاحبه کرده اون هم بدون اجازه مدیرانش. !! (3408609) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۵۸:۳۰
عزیز شما بی خبر از همه جا یه طرفه به قاضی نرو .
موضوع دیپلماسی ورزش بود . که نیاز واجب ورزش ماست . امروز همین اعراب به خاطر دیپلماسی پولیشون سر ایران سوار هستند و در همه جای دنیا حق ورزشی ما به خاطر ضعف در دیپلماسی داره پایمال میشه .
واقعا متاسفم (3409016) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۱:۳۳
ایا این سخت گیریها و رعایت قانون در زمان دولت قبل هم بود. ؟؟؟؟؟؟؟
گر رسم شود که مست گیرند
در شهر هر آنچه هست گیرند (3408617) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۶:۰۱
یعنی عادل خان بعد از یک عمر کار در تلویزیون، هنوز نمی دونه که باید با چه کسانی هماهنگ کنه؟؟؟؟؟؟؟
خداییش من نمی تونم قبول کنم عادل این موضوع بدیهی رو ندونه، یا بدونه و عمل نکنه.
ولی فعلا دیوار عادل از دیوار مدیران "صدا و سیما" کوتاه تره (3408630) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۴۲:۲۲
تقصیر صدا وسیما این است که ادمها را گنده میکندبعد کنترل ان ها مشگل میشود به طوری که مجری یک برنامه ورزشی میاید با نفر اول سیاسی کشور ان هم بدون هماهنگی و فقط به خاطر علاقه شخصی مصاحبه میکند وبعد هم بلوا راه میندازد (3408651) (alef-2)
 
رضا
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۲۷:۴۰
متاسفم که هیچی از رسانه نمی دونی در ضمن اینارو صدا سیما گنده نمی کنه تعز من یشا و تذل و من تشا (3408924) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۸:۵۸:۲۹
نویسنده مرد و مردانه جواب دهد اگر به جای ظریف جلیلی دعوت شده بود مصاحبه لغو می شد؟ بحث سیاسی است جانم توجیه نکنید. (3408696) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۹:۴۷:۱۱
کاملا صدا وسیما سخنان اشتباهی می گوید مگر تیم فیلمبردار و... و دستگاههایشان که به محل مصاحبه رفته اند کارمندان شخصی فردوسی پور بوده اند ؟ ومیتوانند بدون هماهنگی مسئولان ارشد به محل وزارت خارجه بروند؟ صدا وسیما پس از مصاحبه پشیمان شده حال گردن فردوسی پور میاندازد (3408816) (alef-13)
 
محمد حسین
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۱۱:۱۳
گیریم مدیران بی خبر
مگر با نخست وزیر رژیم ثهیونیستی مصاحبه کردن!!!!
یعنی اگه به طور مثال با آقای احمدی نژاد هم مصاحبه میشد ، آیا باز از پخش مصاحبه جلوگیری میشد؟!! (3408872) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۱۲:۲۷
پس آقای فردوسی پور حق دارد آن را به شبکه های دیگر بفروشد. (3408878) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۲۷:۲۲
طی هفته گذشته همه سایتهای خبری و حتی روزنامه ها خبر از مصاحبه اقای فردوسی پور با اقای ظریف را تیتر کرده بودند
صدا و سیما در طی این مذت به هیچ وجه این خبر را تکذیب نکرد تا در لحظه آخر قدرت خود را به رخ مخاطب و دولت بکشد
اینکه اقای ظریف یک شخص سیاسی است و برنامه 90 یک برنامه ورزشی فقط سفسطه گری است این برنامه قرار بود در شب یلدا اجرا شود معمولا در همه جای دنیا در شبهای خاص برنامه های پرمخاطب کارهای غیر روال معمول خود را انجام میدهند و این چیز عجیبی نیست و صرفا جهت سرگرم شدن مردم در شبی که دور هم هستند می باشد
به نظر بنده اقای سرافراز یک شخص است و یک شخص نمیتواند اینهمه کج سلیقگی را فقط با نظر خودش انجام دهد و هیچ نهادی هم نتواند مقابل او بایستد
دستهای پنهان و سنبه های پرزورتری در پس پرده هستند که اقای سرافراز فقط سیبل انهاست و ایشان هم کاری جز این نمیتوانند بکنند (3408921) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۰:۳۶:۲۸
این آدمای بی ظرفیت و عزیز کرده های بی جهت رو باید حالی کرد که هر کاری قواعدی داره.خیلی کار خوبی کردند پخش نکردند. (3408950) (alef-13)
 
حسين
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۱:۰۰:۳۶
فردوسي پور با اين كارش كفته،ورزش كشور سياسي شده وسياسيون در ورزش دخالت مي كنند.وخيلي با زيركي اين كار را انجام داده، من از اين كارش تشكر مي كنم... (3409023) (alef-13)
 
جعفر
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۱:۰۶:۱۱
فردوسی پور از هر وسیله ای برای جلب توجه استفاده میکنه
نباید بهش اجازه داد خودشو فرتر از مقررات بدونه (3409039) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۱:۰۹:۰۲
تلویزیونیا خیلی شیک و مجلسی همه چی رو انداختن گردن فردوسی پور... اما ظاهرا همون موقع هول شده بودن و این موضوع به ذهنشون نرسیده بود که از ایشون بخوان به مردم بگه که اشتباه خودش بوده... اصلا به فرض که مدیران تلویزیون راست میگن... تصویر مصاحبه از یه هفته قبل توی شبکه های اجتماعی و همه جا پخش شده بود, چرا تلویزیون بعد از سر و صدای وطن امروز یادش اومد که این مصاحبه مجوز نداشته؟ ... مورد بعد اینکه من دور و بر مصلی اهواز دوربین دستم گرفته بودم شصت نفر اومدن ازم کارت و مجوز و برگ ماموریت خواستن اونوقت چند نفر خیلی راحت بدون مجوز رفتن وزارت خارجه با وزیر مصاحبه کردن؟ اصلا خود فردوسی پور هیچ, بقیه عوامل که همینجوری نمیرن, حتما باید از تلویزیون آفیش بشن که برن... خلاصه اینکه مدیران تلویزیون نشون دادن ذره ای شجاعت ندارن... نه شجاعت ایستادن پای کار درستی که مجریشون کرده و نه شجاعت پذیرفتن اینکه از ترس یک جریان خاص این مصاحبه رو پخش نکردن (3409048) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۱:۳۰:۵۴
همون بهتر که پخش نشد ، 30 ساله به هر بهونه ای سیاست و مذهب و ورزش و کلا همه چیو با هم قاطی کردیم ... ورزش اولین هدفش سرگرمیه و تفریح ، خواهشن اینو از ملت نگیرین (3409097) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۶:۳۰:۵۰
آره برنامه های ورزشی در همین حد مجازند که سر امثال شما رو گرم کنند تا نفهمید دور و برتون چه خبره! (3409917) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۳:۱۶:۴۱
تا حالا فكر مي كرديم شايد اين همه حرفهاي جناحي مجريان صدا و سيما بدون هماهنگي با مسئولان آنجا باشد اما اين جريان نشان داد كه همه چيز هماهنگ شده است. (3409406) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۸:۵۷:۳۷
تغییر رویه خبرگزاری الف از همه جالب تر بود به ویژه زمانی که اولش از وطن امروز انتقاد کرد ولی به محض تصمیم گیری دوستانش بر عدم پخش مصاحبه خبر قبلی رو حذف و معما رو حل کرد ... اصولا نشان از شعاری بودن الف دارد ...جایی که عملی اتفاق بیفته با دوستاش همراه خواهد بود ولی قبل عمل ژست روشنفکری خواهد داشت ... خودسانسور نیستی چاپ کن (3410157) (alef-13)
 
از روستای سار کاشان
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۲۲:۴۴:۴۱
ظریف محبوب ترین شخصیت در تاریخ دولتهاست. صدا و سیما از ارزش خود کاست. (3410508) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۲۱:۲۵:۴۰
با آگاهی به توانایی های عادل فردوسی پور ، بدانیم که محبوبیت و شناخته شدن ، همت و کار رسانه است ، چرا دیگران این محبوبیت را ندارند؟!
رضا رضایی رئیس دفتر علی اصغر پورمحمدی معاون سیما خواهش میکنم بفرمایید واقعا علت محبوبیت فردوسی پور حمایت مسئولین بوده یا حمایت مسئولین بعلت محبوبیت او ؟ واقعا این جریانی یک طرفه است یا دو طرفه و کفه آن به سمت عادل میچربد؟
عادل فردوسی پور نه از لحاظ ظاهری و نه حتی تن و طنین صدا پدیده نیست ولی واقعا در تلویزیون ایران یک پدیده بی بدیله و علتش هم شخصیت و تلاش خودشه
حمایت مسئولین وقتی مهمه که یک برنامه و مجری بدون بیننده میلیونی ادامه پیدا کنه نه وقتی در اوج فشار گروههایی از سیاسیون چند میلیون پیامک طرفدارانش را داره
آقای رضایی لطفا بفرمایید اگر فردوسی پور از 90 برود چند میلیارد از درآمد سیما کم خواهد شد؟
اگر وی در دنیای مجازی یا مثلا در شبکه ای دیگر برنامه ای بنام 100 را بسازه آیا شعر چون که صد آمد نود هم پیش ماست تعبیر نخواهد شد؟ (3412813) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۴ ۰۰:۵۶:۲۶
چقدر نظر..... یعنی کسی حال داره تمام اینارو بخونه؟ خدارو شکر همه مشکلاتمون حل شده و فقط همین یکی باقی مونده (3413140) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۰۴ ۲۰:۵۷:۲۳
دوشنبه شب ها قبلنا برنامه ای پخش می شد که ورزشی بود و مجری آن هم فردوسی پور دوست داشتنی و عادل بود اما اخیرا همین برنامه فقط یه کم راجه به ورزش است و بقیه ... پیشنهاد می کنم آقای فردوسی پور نود رو واگذار کنه به دیگر همکاران و خودش بیاد برنامه ای رو اجرا کنه که واقعا به اون علاقه مند هست. فکر می کنم نود براش خیلی خسته کننده و تکراری شده (3415012) (alef-13)
 
حجت
۱۳۹۴-۱۰-۰۶ ۰۱:۳۹:۳۰
از ادبیات اکثر کامنتها اینگونه پیداست که مخالفین مصاحبه با دکتر ظریف چند نفر بیشتر نیستند که به صورت هدفمند و جهت دار کامنت گذاشتند. همین نود با نوه امام مصاحبه کرد و پخش شد. احمدی نژاد رفت سر تمرین تیم ملی و پخش شد. شمایی که میفرمایید فوتبال را سیاسی نکنید بی زحمت یک نگاه به اعضای هیت مدیره پرسپولیس و استقلال بیندازید. یا جریان نایب قهرمانی تراکتور در فصل قبل رو به یاد بیاورید که از نماینده مجلس گرفته تا شخص وزیر و رییس جمهور دخالت کردند. و نیز توجهتون رو به ایجاد وزارت ورزش جلب میکنم که عملا با اینکار دولت و سیاست با ورزش در امیخت. الا کل حال حرف عادل کاملا واضح و روشن بود که گفت به دلیل مخالفت مدیران سیما پخش نشده. تو مملکتی که اب بخوری بغل دستیت قبل از اینکه اب وارد گلوت شده خبر دار میشه که اب خوردی، دور از انتظار و بعید است که کسی از رفت و امد عوامل نود به وزارت امور خارجه و دفتر دکتر ظریف و... خبردار نباشد که اگر خبردار نباشند باید گفت حراست سازمان خواب است که نفهمیده. و نیز این رو به خاطر داشته باشید دکتر ظریف یک چهره ملی و بین المللی است و سوای مسولیت و خدماتش به ملت ایران یک شهروند ایرانی است و ممانعت از اظهار نظر ایشان در مورد ورزش و فوتبال و... عملا نادیده گرفتن حقوق شهروندی ایشون هست.
و کلام اخر اینکه در هیچ جای دنیا
هیچ وقت نگفتند چون رونی کلمن پلیس است نباید پرورش اندام کار کند چرا که ورزش امنیتی میشود
یا وقتی ارنولد رو به سمت فرمانداری برگزیدند نگفتند قرمانداری ایالت ورزشی میشود
یا وقتی خادم نماینده مجلس شد نگفتند مجلس ورزشی میشود
یا وقتی ساعی و دبیر عضو شورای شهر شدند...
یا وقتی پوتین تو سالن جودو حاضر شد و لباس جودو پوشید و رفت رو تشک نه از رییس فدراسیون جودو روسیه اجازه گرفت نه گفتند که جودو روسیه پوتینی یا سیاسی شد.
یا وقتی مرکل در دیدار فینال فوتبال تو استادیوم حاضر میشه و اظهار نظر میکنه نگفتند فوتبال المان سیاسی شد.
همه اینها به عنوان شهروند کشورهاشون به دور از پست و مقام و سابقه از کمترین حقوق شهروندی برخوردار شده اند و مطابق ان عمل کرده اند.
حرف اخر اینکه این حرف :
برای مصاحبه با رجل سیاسی و.... باید با سازمان هماهنگ شد خود فرمایشی بودن تشکیلات و برنامه ها و برنامه سازهارو میرسونه و عملا میگه آزادی بیان و... کشک است. (3418361) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۶ ۱۲:۳۱:۱۶
گره باز شد ؟!!! مثل اینکه شما هم طرفدار صدا و سیمای میلی هستید ! (3419232) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.