نظر منتشر شده
۱۱۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 299606
فعالیت این شرکت بازاریابی قانونی است ؟
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
به گزارش پارس ، در برنامه پایش شب گذشته یکی از بینندگان با ارسال تصویر یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای از سردار مقیمی در رابطه با فعالیت این شرکت ها پرسید : فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای با ادعای اجازه از وزارت صمت زیاد شده آیا پلیس نظارتی بر این شرکت ها دارد و انها را تایید می کند ؟

سردار مقیمی در پاسخ به این سوال گفت : شرکت های هرمی یا شرکت هایی که به عنوان بازاریابی شبکه ای هستند اینها از مصادیقی است که در حیطه کاری اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی است ما در پلیس آگاهی اداره ای داریم که با نحوه فعالیت اینگونه شرکت ها برخورد می کند .



وی افزود : مردم نیز اگر در این بین اطلاعاتی داشته باشند و برای ما بفرستند مورد رصد قرار می دهیم ، ان شرکت هایی که بدون مجوز شروع به کار کرده باشد حتما با آنها برخورد می کنیم .

رئیس پلیس اگاهی کشور گفت : در این تصویر نام تجاری شرکت مشخص است اما نوع فعالیت آن مهم است که این فعالیت هرمی باشد یا نه ، اگر بازاریابی شبکه ای و هرمی دارد حتما باید با این شرکت برخورد شود . مردم نیز اگر اطلاعاتی در این مورد دارند می توانند به پلیس اعلام کنند .
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۰:۲۷:۴۱
از مردم می پرسی که بدبینی رو در بینشون زیاد کنی؟ مردم کارشناس هستند؟ (3238827) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۰:۳۵:۲۴
1-شرکت از این نوع در خ اشرفی اصفهانی، پس از چهار راه پونک، بلوار پونک در یک ساختمان چند طبقه اس. دختر و پسرهای جوان در مسیر تلاش برای جذب بازاریابند که در واقع خرید و فروشی صورت نمی گیرد. فقط با افزایش اعضاء وعده ی درآمد زایی می دهند.
2-این گونه تشکل ها چطور ممکن است درآینده هابه مسرهای خاصی مانند جبهه گیری های سیاسی در پوشش مقاصد اقتصادی نرسند؟ (3238858) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۷-۱۳ ۱۲:۴۷:۰۱
سلام پسر بنده چند وقتی در یکی از این شرکتها بنام بیز (بازار یابان ایرانیان زمین ) اجناس بی کیفیت و با قیمت بالا میفروشد و هر چه به پسرم میگویم اینها از مصادیق شرکت اای هرمی است قبول نم کند و میگوید مجوز دارد خواهشمند است این مورد را از طریق مراجع قضایی مورد بررسی قرار دهید بلکه از ادامه فعالیت اینها جلوگیرر به عمل آید تا جوانان مردم را به اسم شبکه و دروغگو جوانان را اغفال نکنند متشکرم (3239373) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۰۳:۰۳:۰۴
ایران بیزیک شرکت رسمی دارای مجوز است وهیچ کالایی رابیشترازقیمت درج شده نمی فروشداگرپسرشما بیشتربدهد گرانفروشی می کند خود شما میتوانی ارشادش کنی! (3241304) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۴:۴۷
اجناس بی کیفیت گرانتر از جنسهای همرده معتبر تر (3736864) (alef-11)
 
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۱۰:۵۴:۱۰
در شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل اینکه تبلیغات به صورت کلامی و رو در رو و مشتری هدف از آشنایان و اطرافیان افراد میباشد برای فروش کالا نیاز به بالا بودن کیفیت کالا میباشد به دلیل اینه برادر به برادر یا دوست به دوستش دروغ نمیگه و کالای نامرغوب رو پیشنهاد نمیده. (3866108) (alef-11)
 
عماد
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۳۱ ۱۷:۳۷:۰۲
شماره مجوز را ارسال کن همه ببینند (3837158) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۱:۰۹:۰۷
من خودم تو این تله گرفتار شدم به من گفته شده بالای یک میلیون خرید کنی 22 درصد تخفیف بهت میخوره من هر کدوم از اجناس رو ک محاسبه میکنم با 22 درصد تخفیف درست نیست مثلا شامپو کافین سیر روش زده 11500 به من فروختن 10500 باید بفروشم 9 تومن حساب کنید چقدر میشه از این بگذریم عموم خوار بار فروشی داره چای گوزل داره میفروشه 15000 هزار تومن این فروشگاه بیز به من داده 17000 رو ش زده 19600 کلاه برداری تا چه حد ؟19600 میگن 22 درصد تخفیف ...اخه قیمت بالا روش میچسبونن (3860975) (alef-11)
 
حدیث
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۵۸:۱۴
به شما بد اطلاع دادن چون توی جلسه جلسه پرزنت گفته میشه22درصد ارزش فروش کالانه قیمت کالا (3900718) (alef-11)
 
م.ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۱۵:۲۵:۰۳
تمومی کشورای دنیا مردمش مالیات میدن جزایران.درصمن از ارزش واقعی کلا به شما تخفیف میدن نه خودکلا (3990452) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۰:۵۸:۰۳
دوست عزیز شما اگر توی پرزنت قشنگ گوش میکردی متوجه میشدی که 22 درصد از امتیاز محصول رو تخفیف میگیری نه قیمت محصول ،هر محصول یک امتیازی داره مثلا ممکنه شما دستگاه تصفیه آب بخری و بفروشی که امتیاز خاص خودش رو داره و از اون امتیاز به شما تخفیف میخوره نه از قیمت اصلی (4013685) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۶:۰۷
دوست عزیز تخفیف ۲۲% از امتیاز محصول محاسبه میشه اگه اطلاع داشته باشین که البته وظیفه لیدر هاتونه که بهتون بگن. در ظمن ما بیش از ۱۰ نوع چای گوزل توی بازار داریم اگه تحقیق کنید میفهمید. حتی میتونید خودتون یه دونه از بیرون بگیرید تست کنید ببینید فرقشو. (4020262) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۰ ۲۲:۳۲:۰۶
تو که در ضمن رو با ظ می نویسی دیگه .... (4142492) (alef-11)
 
shahram
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۹ ۰۰:۴۸:۰۵
هیچ دروغی به پسر شما نگفته اند محصولات با کیفیت هستن بازاریابی شبکه ای یک تجارت قانونی است پسر شما باید محصولات را ازروی جلد بفروشد (3729893) (alef-11)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۱۵:۵۴:۰۰
ادمین محترم لطفا تایید بفرمایید چون این شرکت ها در حال ایجاد یک بحران در جامعه ما می باشند
در خصوص اینگونه شرکت های بازاریابی شبکه ای یا بازار یابی چند سطحی یا بطور عامیانه و صحیح شرکت های هرمی و برای کسانی که به این شرکت ها دعوت شده اند و هنوز عضو نشده اند یا فردی از نزدیکانشون عضو این شرکت ها هستند موارد زیر رو لازم می دونم بیان کنم (لازمه خدمتتون عرض کنم که این نوشته برای اعضای این شرکت ها نیست چون معمولا از پاسخ باز می مانند و استراتژی پرخاشگری رو در پیش می گیرند)
1- در کتاب دکتر جان تیلور با نام "شرکت های بازاریابی چند مرحله ای بدون نقاب"، جان تیلور بر اساس بررسی های 20 ساله اش به این نتیجه رسیده که 99.7% از افراد در بازاریابی شبکه ای پول از دست می دهند.
2-معمولا شعار این شرکت ها این است "هر کس می تواند" اما فقط 0.3 در صد به سود می رسند پس این شعار دروغ است.
3- این شرکت ها عنوان می کنند که کالا ها با قیمت عمده فروشی عرضه می شوند یعنی ارزانتر از همه جا اما مسلما برروی قیمت کالا حق کمسیون حداقل هفت سطح بالاتر نیز کشیده می شود. پس ادعای فروش با قیمت عمده نه تنها دروغ بلکه قیمت کالا ها گرانتر هم تمام می شود.
4-ادعای حذف واسطه ها به دلیل فوق کذب می باشد. شرکت های بازاریابی شبکه ای به شما خواهند گفت که "شرکت کالا را مستقیما به شما می فروشد"، در بهترین حالت در اینجا یک سوء تعبیر وجود دارد و در بدترین حالت در اینجا یک مفهموم عمدی غلط نهفته است. شما محصولات را بصورت مستقیم از شرکت سفارش و تحویل می گیرید اما آنها حق کمسیون را به فردی که شما را وارد سازمان کرده و دیگر بالا دست های شما می دهند. آنها به شما می گویند که بصورت بالقوه شما می توانید از سطح های پایین خود کسب در آمد نمایید. در واقع شما یک واسطه در زنجیره تامین و توزیع کالا هستید واسطه ای بین تامین کننده و شاخه های پایین تر خودتان.
5-بیشتر پول در چرخه این شرکت ها توسط خرید خود اعضا می باشد. بیشتر محصولات از طریق خود اعضا و برای مصارف شخصی و یا برای برآوردن سهمیه فروششان سفارش داده می شوند درواقع فروش توسط نیاز بازار نمی باشد. و بدلیل اینکه مبالغ بسیار کمی از خارج از شبکه وارد می شود لذا تنها راهی که برای سود دهی اعضا باقی می ماند هزینه کردن زیر شاخه های آنهاست.
6-"این یک بازی برایند صفر است" در غیاب فروش واقعی افراد بالا دست تنها زمانی به درآمد می رسند که شما هزینه کنید.
7-تمام کسانی که در این حرفه هستند شرکت Amway را می شناسند. شاید به تعبیری بزرگترین شرکت بازاریابی شبکه ای، هرمی ، چند سطحی یا نتورک مارکتینک. در سال 2010 براساس یکی از مدارک رسمی داخلی خود این شرکت که منتشر شد "فقط 46% از اعضا فعال باقی می مانند و متوسط درآمد برای افراد فعال 202 دلار در ماه می باشد" و این درحالی است که هزینه ها نظیر هزینه انتقال (پست) به علاوه هزینه صرف زمان و تلاشی که برای ساخت زیرمجموعه گذاشته می شود در محاسبات لحاظ نشده بود.
8- من می توانم ساعت ها و سطرها در این خصوص بنویسم اما در اینجا متاسفانه مقدور نمی باشد و به اهم مطالب اشاره کردم. (4016099) (alef-13)
 
mohammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۰۸ ۱۰:۴۹:۰۹
خانوم محترم اجناس شركت بيز به هيچ عنوان بي كيفيت نيست ،، و پول كيفيتش رو ميگيره ،، بنظر من بهتره شما برين با كار پسرتون درگير بشين و اون موقع با منطق بهش بگين ادامه بده يا نده ،، نه اين كه ندونسته منعش كنين ج (4036755) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۲-۲۰ ۰۶:۲۰:۱۰
مردم نیاز به جواب قطعی مسٔولین دارن نه نظرات دیگران یاحتی نظرات کارشناسی
آیا کار کردن با این نوع شرکتها از نظر قانونی مشکل زا‌هست یا خیر؟
یا اینکه آیا پس از کار افرادی که بخدمت شرکت درامدند جهت وصول دستمزد از حمایت قانون برخوردارند یا نه و یا خو تحت تعقیب قانون خواهند بود. (3596951) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۲۸ ۱۸:۳۷:۱۸
بله ,خودتون یکم فکر کنین.در زمان کوتاهی کل سرمایه شما از بین میره (4122340) (alef-3)
 
ررررر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۳:۵۷
دقیقا:-) (4517861) (alef-3)
 
majid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۰۱:۳۱:۵۲
با سلام وخسته نباشید .من جدیدا با شرکت بیز یا همان بازاریبان ایران زمین آشنا شدم و میخواستم مطمن شوم که این شرکت هرمی نیست چون قسط پیوستن به این شرکت را دارم .لطفاً جواب بدهید .ممنون (3648019) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۲۶ ۱۶:۳۸:۳۶
عزیزم قصد نه قسط (4362033) (alef-11)
 
د....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۲۲ ۱۶:۱۵:۲۵
ای باباحالاشماهم هی غلط املایی بگیر (4517864) (alef-3)
 
طنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۱۴ ۱۳:۲۵:۱۲
لطفا بفرمایید اگه شرکت بیز ریگی به کفشش نیست, پس چرا .یکی از شمارهاشو مخابرات مسدود کرده و اونیکی شمارشم باید یکساعت پشت خط بمونه آدم؟؟؟؟!!!! (3682251) (alef-3)
 
سیاوش
Italy
۱۳۹۵-۰۲-۱۴ ۱۴:۵۱:۲۳
کسی نیست جلوی این شرکتهای کلاهبرداری را بگیرد زندگی مردم را فلج کردند (3682522) (alef-11)
 
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۰۹:۵۹:۲۶
ببخشید الان زندگی شما فلج شده بخاطر بازار یابی شبکه ای؟
مگه به زور بردنت؟
خب نرو (3865994) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۱۰:۵۰:۳۸
تمام کسانی که بادیدمنفی به این شرکت قدرتمندنگاه میکنندبایدمطالعاتشان را دراین زمینه افزایش دهند (3711979) (alef-11)
 
محمود
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۱۴ ۱۲:۵۹:۱۸
من خودم چندوقت توبيز بودم تنهاچيزي که يادميگيري دروغ گفتنه.حتي نحوه دعوت کردنشونم باوعده دروغه.گول نخوريد. (3739242) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۲۸ ۱۸:۴۰:۰۱
دقیقا
من یکی از دوستام یک عطر آورد گفت خیلی بوش خوبه,همه خریدن و....
در صورتی که بد ترین بو رو داشت (4122348) (alef-3)
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۶:۲۸:۱۶
ارزش وقت گذاشتن نداره. یعنی سود اصلی برای سران شاخه ها ونفرات اول و کسانیکه این شرکت رو راه انداختن است تازه اگه از اصل پایه و اثاث این شرکت درست و قانونی باشه.. بقیه سیاه لشکرن. صبح تا شب تمام وقت ازین شهر به اون شهر با کلی دروغ و وعده های پوچ دنبال جذب زیر مجموعه و فروش اجناس بی کیفیت برا شرکت هستند. غافل ازینکه وقت و پول و عمرشون داره بهوده تلف میشه فقط به عشق اینکه زیرمجموعه جمع کنن برا خودشون و چهارتا جنس بفروشن که شرکت درصد ناچیزی بهشون سود بده. اجناس هم تمام و کمال بی کیفیت حتی درجه سه و چهار هم نیستند. فقط برچسب بیز میخوره. ترو تمیز میشه . کمترین قیمت خرید میشه بالاترین قیمت به دست شما میرسه یا فروخته میشه. همه فعالان و خوش باوران رسما سرکارن.
چند بار نشتید نحوه صحیح کار و سود دهی این شرکت رو حساب کنید؟ نحوه صحیح نه اون چیزی که روی کاغذه و آخرش میگن دارمد 50میلیون در ماه. نه عزیزان این نی. واقعیت چیز دیگس.
تا حالا فکر کردین جنسهایی که داره فروش میشه از کجا میاد و کجا تولید میشه و موادش چیه؟
تا حالا فکر کردین این اجناس با چه قیمتی داره خرید و فروش میشه( نمیگم تولید چون بعید میدونم هیچ کدوم اجناس مال خود شرکت بیز باشه و اصلا تولیدی در کار نی) برای جنس درجه یک که کسی همچین سودی به شما نمیده. پس چیزایی هست که شما نمیدونید.
قبل از هرکاری تحقیق کنید. مطالعه کنید. مشورت کنید و آگاه باشید. (3798662) (alef-11)
 
کیاوش زندی
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۲ ۱۹:۵۸:۱۲
با عرض احترام
نظرتان کاملا اشتباه است
من نمیدونم تحقیقات و آگاهی شما از چه منابعی بوده
ولی تمامی اجناس با کیفیت بسیار عالی بوده
و قیمت واقعی دارند
اینکه افراد را سیاهی لشگر میدانید نظر شماست.چون هیچگاه اشباع در سیستم وجود ندارد.
سوددهی ها را همه با محاسبات پلن درآمدی این شرکت‌ها میتوانند محاسبه کنند
و مشخص خواهد شد که هیچگونه کلک و ترفندی وجود ندارد. (3841067) (alef-11)
 
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۱۰:۰۴:۰۲
با سلام من مطمعنم که شما حتی یک بار هم کالا ها رو دستتون نگرفتین و ندیدین ولی از کیفیتشون صحبت میکنین به این دلیل میگم که روی تمام کالا ها خورده کارخانه فلان به سفارش بیز (3866002) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۱۱:۲۴:۵۶
به نظر شما اظهار نظر از جزئیات یک شهر از بالای یک کوه بهتره یا از داخل شهر؟ (3963541) (alef-11)
 
ملینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۱۲ ۲۱:۲۰:۰۶
سلام دوست گرامی اطلاعات شما کامل نیست بنده تا الان به هرکی که ار این محصولا دادم کاملا راضی بوده بعد هم قیمت رو کلا شورای قیمت گذاری تعیین میکنه نه شرکت بیز!! (3999191) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۵ ۱۴:۳۱:۱۳
سلام خسته نباشید من میخواستم بدونم اصلا نحوه ی
کار کردن این شرکت چجوریه ؟اصلا چ نتیجه ای داره؟ (3868123) (alef-11)
 
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۷:۲۸:۵۴
این ادمایی که دارن از این کار دفاع میکنن دلیلش فقط یه چیزه.. ..سرمایه گذاشتن و خرید کردن حالا انتظار دارن سودی بهشون برسه.... با زبان ساده تر نگرانن که کلاه سرشون رفته باشه....همین ولی اینو بدونن که کلاهدگشاد رفته .. . (3870190) (alef-11)
 
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۶ ۰۱:۵۴:۲۴
دقیقا همینطوره (3936667) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۱۱:۲۷:۲۲
پس منی که دارم ازش بیز 3.5 پورسانت میگیرم چی؟ (3963545) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۲۳ ۰۰:۲۹:۳۵
تا الان کی از سود این شرکت بیز تو حسابش امده وازش خرج کرده؟. (3880971) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۷ ۰۰:۱۸:۲۲
الان رفیقای من دارن با خانوادشون پول میگیرنیا همون سود دریافت میکنن من هنوزعضو نشدم ولی شما حساب کنید مثلا شامپو صحت میخری هفت تومن چقد به نظرت کیفیت داره باز هم میگم همه جا خوب و بد داره بیز هم میتونه کسایی داشته باشه که بخوان اختلاس کنن همین (3907475) (alef-13)
 
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۸ ۲۳:۳۹:۴۵
والا ما اخرش هم نفهمدیم این شرکت بیز هرمی هس یانه اخه چراکسی رسیدگی نمیکنه لطفاراهنمایی کنین (3910487) (alef-11)
 
ا.ص
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۱۲ ۲۲:۱۲:۰۸
چرامابایدشبکه ای روتبلیغ کنیم که باعث بشه جوونی که میتونه انرژیشوبگذاره برای اختراع یاجلوبردن مرزهای دانش،تشویق بشه به دلالی مدرن باطل،واقعا‏"این فعالیت یعنی تیشه به ریشه ی اقتصادوفرهنگ.متأسفم برای همه ی فعالین این شرکتها (3916404) (alef-13)
 
جعفرنصري
Germany
۱۳۹۵-۰۷-۲۲ ۲۲:۲۱:۲۱
باسلام و عرض ادب ،متاسفانه ما ايراني جماعت در همه مواردي كه اطلاعات نداريم اظهارنظرميكنيم،متاسفانه (3971661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۰۸:۳۹
خانم محترم الان تو کشور ما از هر ۱۰تا فارغ التحصیل ۹تاشون تو رشته خودشون موفق به کسب کار نمیشن و علاوه براین الان کشور ما ۷۰هزار دکترای بیکار داره داره طرز فکرتون ما کشور ژاپنه (4080769) (alef-13)
 
سجادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۷ ۱۷:۱۹:۵۷
با سلام

از درج مطالب در رابطه با موضوع بازاریابی بسیار تشکر می کنم.

مطالب بسیار خوب و خواندنی است.

بنده نویسنده هستم و در آینده نزدیک کتابی درباره بازاریابی شبکه ای با مجوز وزارت فرهنگ منتشر خواهم کرد. (3924659) (alef-11)
 
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۸ ۱۱:۱۷:۳۳
با سلام پسر من چند ماهه از صبح تا ده شب میره برای بازار یابی کلی پول تاکسی و غذای بیرون داده تا حالا بعد از اینهمه تلاش و خریدماهانه از شرکت و درست کردن زیر مجموعه ماهی سی هزار تومن بهش میدن ایا ارزشش رو داره یک ضرب المثلی هست میگه افتابه خرج لهیم. (3925739) (alef-11)
 
علیزاده
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۲۲ ۰۲:۰۴:۲۳
نه ارزششو ندار (3931368) (alef-11)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۳ ۱۶:۳۱:۰۶
درود بازاریابی شبکه ای ی فرصته که فقط افراد باهوش و زرنگ و کاری داخلش موفق میشن شمايي که داری برضد این تجارت صحبت میکنی چه شغل بهتری برای این جووناي بیکار سراغ داری بازاریابی شبکه ای بی ارزش ترین چیزی که به من داد پول بود من خودم در شرکت بازاريابان ایرانیان زمین bizکار ميکنم میدونی اینکار بهم چی داد سرسختی برای رسیدن به هدفام ،برنامه ریزی برای زندگیم ،امید،شادابی ،آسایش،آرامش ،همون چیزایی که خیلی وقته نداشتیم اگه رفتيو موفق نشدی فقط به خاطر اینکه که هدف نداشتی پشتت گرم به جای دیگه بوده و جدی نگرفتيش پس تجارت مشکلی نداشته این تو بودی که نخواستی تمومش کنی چون مرد کاری نبودی واقعا متاسفم برای اینجور فضا ها که ذهن جامعه را دارن درمورد اینکار خراب میکنند من که تونستم شما هم اگه بخوایید میشه ......اگه بخوایید
بدروود (3933100) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۷-۱۳ ۲۳:۰۶:۰۹
مثلا چقد گیرت اومده تا حالا (3963045) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۲۵ ۱۵:۳۷:۴۵
باسلام به طور خلاصه شخصی بوده که بعداز5ماه ماهی2ملیون پورسانت بیاد تو حسابش هالا بیشتر هم نه اصلا اون 5ماه اولیه میگیم هیچی دست گرمی بوده/مثل یک درخت هست که باید چند سال صبر کنی که میوه بده ؟لطفا جواب مارو بدین حقوق این شخص به 2تومن میرسه اگر زرنگ باشه
مچکرم (3935935) (alef-11)
 
هانیه جبارزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۳۱ ۲۲:۴۰:۳۵
سلام بله افرادی هستن که حتی در سه ماه هم 2 تومن بگیرن فقط کافیه نتوورک رو درک کنن چون کمترین چیزی که میده پوله (3943908) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۰۱ ۲۰:۲۰:۴۳
واقعا خنده داره به این شگردای مدرن که این شرکت بازاریابی برای تشویش افکار میزنن خندم میاد من خودم چند وقت تو بیز بودم جمله معروف احمقانه مثبت باش روی صحبت با دوستانی که هنوز تو این کارن با یکم تحقیق و چندتا سرچ میفهمی که این کارم اشباع میشه شما اگه رابطه ی عرضه تقاضا در نظر بگیر به انتهای سوالم پی می بری تو شرکت دائما از am wayصحبت می کنند ولی با چندتا سرچ می فهمی که تهش هموشن به هیچ رسیدن از سی هزار نت ورک تو آمریکا در سال 2009 تنها 90 نفرشون موفق شدن الباقی درآمد سالیانشون پایین تر از خط فقر جالبه این شرکت دائما با قانون فدرال آمریکا مشکلات حقوقی قضایی داره این که آمریکاست اینم بدونید که 49درصد مردم آمریکا خریدشون به صورت اینترنتی که اگه در جامعه آماری صد در نظر بگیریم یعنی از صد درصد تنها یک درصد خرید محصولات به صورت اینترنی الباقی محصولات برند هستن سرتون درد نمیارم جواب خیلی هست خوشحالم که توانستم ده نفر از منجلاب بیز بیرون بیارم بازم روی صحبتم با دوستانی که از روی نادانی و بی اطلاعی توی کارن ارزش یه انسان به اعتبار شه اعتبارتون خدشه دار نکنید بای (3944777) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۷-۱۳ ۲۳:۰۴:۵۷
بیز مشگل داره کلا و ساز کارش با شرکت هرمی فرقی نمیکنه (3963043) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۱۱:۳۴:۱۴
سلام شما اصلا میدونی شرکت هرمی چیه محصولاتش چیه ؟ 1-شرکت هرمی اصلا محصولی نداشت2 اصلا نه مجوزی داشت 3-اشتغال زایی نداشت4-مخفیانه فعالیت داشتن
در حالی که شرکت بیز همه اینها و داره بعلاوه فعالیتش هم آشکارا هست چون یک واقعیت هست و شمایی که به این شرکت اعتقاد ندارید چون رویا و هدف ندارید به یک و دو ملیون در ماه راضی هستین وبه این بیشتر فکر نمیکنید. (3963554) (alef-11)
 
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۱ ۰۲:۵۱:۳۳
سلام جدیدا یک شرکت به نام ابر تخفیفات اقتصادی به من پیشنهاد. همکاری داده میخواسم بدونم ایا این شرکت مجوز قانونی دارد یا خیر ؟. (3958498) (alef-11)
 
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۱۰ ۲۱:۳۴:۱۶
سلام و درود
شک نکن که پلنش خیلی با پلن شرکت های بازاریابی فرق میکنه و خیلی قویتره. چون شما با هزینه کم و با اختیار خودت خرید را انجام میدی و اگر دوست داشتی که درآمد داشته باشی بهت پیشنهاد مشارکت کاری نیده. یعنی اجباری در خرید بالا و یا هر ماه خرید نیست. الانم بچه های بیز دارن منو پرزنت میکنن ولی حریفم نشدند. چون خیلی تحقیق و آمار گرفتم. (3996134) (alef-13)
 
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۰۳:۰۶:۳۷
با درود. چند شب پیش منو بزور بردن تو جلسه شون بعداز کلی تعریف و تمجید لیدرشون دفترچه حسابشو اورد پس از سه سال سگ دووی جمع کل دریافتیش یکو دویست بود یعنی بطور میانگین از۳۶ماه گذشته ماهی۳۳هزار تومان درامد داشته از این که بگذریم لیدر یه ترم داشته برا مهندسیش تموم شه ولش کرده اومده تو این شرکت . جالب اینجاست برا ورود باید ۵میلیون خرید کنی دیگه زدن برا نابودی مردم بدبخت کسایی که دارن دفاع میکنن همه در حال انجام کار هستن و نمیخوان قبول که اشتباه کردن ولی غافل از اینکه دارن تو باتلاق دست وپا میزنن پایینتر میرن. خداوکیلی من موندم ایران که ایقد اطلاعاتش قویه به این موضوع رسیدگی نمیکنه. (4023072) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۱۴:۴۳
باسلام درود اجباری در خرید ۵میلیونی نیست به هیچ وجه شما میتونی با ۱۰۰هزار تومن هم شروع کنی لطفا ذهن مردم رو درگیر این مسائل حاشیه ای نکنید. تو یک دانشگاه باوجود اینکه هم مدرس وهم امکانات برای همه یکسان هست یک نفر ۱۹/۷۵میگیره یک نفر مشروط میشه و یک نفر حتی زیر۱۰میگیره پس این تو بازاریابی شبکه ای هم وجود داره ایشون حتما خودش خوب تلاش نکرده من لیدری رو سراغ دارم که بعد کمتر از دوسال کاره داره پورسانت دو رقمی میگیره تا کسی هم هست که ۳ساله داره کار میکنه ولی از اون خیلی کمتر پورسانت میگیره و بستگی به خود افراد داره شبخوش (4080779) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۴ ۲۳:۱۸:۵۷
من فقط اینو درجواب دوستان عزیزی که با نتورک مخالف هستن میگم که تغییر همیشه سخته و در برابرش جبهه گیری میشه ولی بزرگواران ما ناگزیریم و باید باید تغییر کنیم چه بخوایم چه نخوایم دوستان مخالف لطفا بیشتر بیاندیشید (3964305) (alef-13)
 
مرتضی
Netherlands
۱۳۹۵-۰۷-۱۵ ۰۰:۴۸:۰۵
با سلام گول اجناس رو نخورید کاملا تقلبی و بی کیفت و مضر هستند ک گرانتر از برند های معروف دنیا میخرید همشم تو خود ایران بصورت مخفیانه ویا در کشور چین با کیفیت پاین و قیمت بسیار ارزان تهیه میشه اون اقایونی ک چین تشریف بردن میدونن شما هر جنسی خرید کنی هر برندی بخوای روش میزنن و تحویل میدن مثلا یه اجر بت میدن ولی برند اپل رو از خودش قشنگ تر روش حک میکنن انچه شرط عقل بود گفتیم خواه پند گیرید خواه ملامت کشید (3964364) (alef-11)
 
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۵ ۱۲:۲۸:۱۸
جالب اینهاونایی که از بازاریابی شبکه ای دفاع میکنند همه میگن کسایی هستند که فلان قدر پول گرفتند. در زمان پرزنت شدن هم بهتون میگن افرادی هستند که ماهی صد میلیون میگیرن. آخه لاصب اگه میخوای دفاع کنی حداقل باید خودت به درآمد ثابت رسیده باشی. چرا از دیگران مایه میزاری (3964758) (alef-11)
 
عطی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۲۲:۵۸:۵۱
سلام.ب من پیشنهاد شده وارد این شرکت بیز برم ولی نمیدونم برم یانه؟ (3967306) (alef-13)
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۲۰ ۰۱:۲۴:۵۶
سلام . من توی زندگی به یه چیزی معتقدم اونم اینه که هر چیزی له خودشو زیبا آسان راحت نشون میده حتما یه اشکالی داره پس بیایید گول همچین چیزایی رو نخوریم باور کنید اگه پول بدست آوردن اینقدر آسون بود آیا همه ی مردم بهش رو نمی آوردند محاله پول بدست آوردن آسون باشه محاله (3969483) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۲۳:۰۹
سلام درود خدمت دوست عزیز حتما میدونی که فوق تخصص قلب و جراحی و معز و یا مهندسان درامد خوبی دارن پس چرا همه نمیرن مهندس و دکتر بشن هر وقت جواب این سوال رو دادی خودت میفهمی که چرا همه نتورکر نمیشن اگه از هرکی رو کره زمین بپرسی دوست داره موفق بشه جوابش حتمانه ولی چرا همه موفق نیستن بهش فکر کن دوست عزیز من جوابش رو میدونم چون اونایی که اینو میگن فقط دوسدارن ولی حاصر نیستن بهاشو بدن دوستت عزیز بهشت رو به بها میدن نه به بهانه بدرود (4080791) (alef-13)
 
كيارش تمجيدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۲۰ ۱۱:۲۳:۰۲
عجب بحث داغي- برو خيلي هم شركت بيز خوبه. منم تو شركت پنبه ريزم. عاشقه تجارتم هستم. پاره وقت كارمو انجام ميدم. -كارمندم. سرمايه نميخواد. و بيزنيس فوق العادييه.! دوستانه فنجان پر شكست خورده يا به عمد خودشونو به خواب زده! (((خيلي سخته ميدونم باور اين مطلب كه اگه درست و صحيح كار كني . راهه ٤٠ ساله رو تو ٤ سال رفتن. هضمش براي خيلي ها مشكله! اقا -خانم. تو كار نكن.! مگه به زور بردنتون شركت ها! ولي اينو بدون اگه به اين بيزنيس باور نكني و كار نكني . مجبوري به ٣٠سال كار كردن ٤٠ سال كار كردن تو بيرون باور كني!!!
دنيا قانونه باور ها و لياقتهاست - و قشنگيه. لياقت اينه كه هر كسي نداره.. (3969669) (alef-13)
 
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۲۱ ۱۹:۰۶:۳۰
من ورفیقم سال 2 سال پیش سال آخر پرستاری بودیم اون به امید ماشین وخونه لوکس رفت تو این شرکتا ودرسشو ول کرد به منم گفت بیا من قبول نکردم من درسم تموم شد سربازیمم رفتم و اومدم الان ماه دومی که بیمارستان کار میکنم ماهی 3.5 میگیرم ولی اون نه سربازی رفته نه درآمدش از یه تومن بیشترشده که همونم باید خرج خرید از همون شرکت کنه نه مدرکی و الان خیلی پشیمونه که درسو ول کرده چسبیده به این کار واگه ازمن میشنوید الان دوست من فردای کسایی که میخواند برند شرکت بیزه (3970639) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۲ ۲۳:۳۸:۰۳
ذوست عزیز دوست شما اگر طبق برنامه و از راه و روش درست کار میکرد الان به درآمدی بالای 10 میلیون تومان در ماه رسیده بود (4145501) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۲ ۲۳:۴۳:۱۵
سلام
برای اینکه بفهمید فعالیت شرکت بیز چقدر معتبر هست میتونید از سازمان صنعت معدن و تجارت مستقیما برید و سوال کنید تا خیالتون راحت بشه.
همچنین وقتی شرکتی مجوز قانونی داره پس یعنی از لحاظ شرعی هم مشکلی نداره که بهش مجوز داده شده است. (4145509) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۷-۲۲ ۰۵:۳۳:۱۶
باسلام من شماره تماس یه نفرپخترومیخام که بدم به همسرم تاازاین کار دست بکشه چون خودم قبول دارم این کار بی فایدس فقط مخ زنی افراد (3970851) (alef-11)
 
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۲۲ ۱۸:۳۵:۴۲
سلام،،پسر بنده،اخرین سال تحصیلی(پیش دانشگاهی)میباشد،،ولی طوری مشغول اینکار،به قول خودش پرزنت کردن ویار گیری شده که درس که چه عرض کنم،اصلا" لای کتاب را باز نکرده،،بهترین معدل تحصیلی رو تا سال سوم یعنی مدرک دیپلم ،نایل شده،ولی توی مسیر دانشگاه،شدیدا"ازدرس وحتی زندگی خانوادگی گذشته،به اصطلاح،همه چیزوزیرپا گذاشته،،و کلاس پیش دانشگاهی رو که شروع کرد،یعنی از تیر ومرداد،افت شدید تحصیلی کرده،،به من بگید:چه کارکنم؟ایا درسشو ول کنه بره دنبال این شرکت،،یا بره درسشو با اون هوشواستعدادی که دران میبینم،ترک کنه؟طوری هم با نامبرده صحبت شده که میگوید ثروت بهتراست؟حال این چه ثروتی است،که اینجور بچه ها رو با سنین نوجوانی وحساسیت زمانی روبروکرده،،به اصطلاح شستشوی مغزی شده،،حال ،میگویم درس وکارتو باهم ادامه بده،،ولی میدانم برایش سخت است،لطفا"راهنمایی کنید،ویک خانواده رو ازسردرگمی دربیاورید،متشکرم (3971454) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۳۲:۰۴
سلام پدر مهربان و دلسوز اگر من جای شما بودم پسرم را دراین تجارت بزرگ باتمام وجود یاری میکردم چون میدانم ته این راه موفقیت حتمی است فرزند شما میتواند پس از موفقیت خود با کیفیت عالی در بهترین دانشگاهای دنیا ادامه تحصیل داه بدونه اینکه دغدغه مالی و ذهنی برای کار آینده خویش داشته باشد به امید موفقیت فرزند گرامیتان (4080803) (alef-13)
 
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۰۵ ۱۴:۰۳:۰۱
خدایاا..می گه درسو ول کن بره دلالیی..بعد بهترین دانشگاه بره..چطوره اصان از ابتدایی ول کنن بیان بیز..یه آدمه موفق اگه دیدید تو این شرکت..گیر آوردن مردمو..محصولاتسم آشغاله..من استفاده کردم..دختر داییم 3 ساله تو این کاره..تمامه زندگیشو گذاشته..ماهی 800 تومنم در نمیاره..همه رو دیوانه کرده بیان بیز..واقعت تحقیر آمیزه واسه پول آدم اینقدر مردومو منت و خواهش کنه.. (4173589) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۱۴:۰۸:۵۵
من حدود 1 سال در شرکت بیز فعالیت داشتم کلا از ب بسم الله تا ض ضالین هر چی که میگن همش دروغه محضه و اصلا تیم هواتو نداره هر کی به فکر جیب خودشه و همش دزدیه و اجناسشم گرونتر از بیرون و بی کیفیته گول این حرفا رو نخورین اونایی که شمارو تشویق به اینکار میکنن اونایی هستن که خیلی وقته وارد شرکت شدن یا سرمایه گذاری کردن تو این شرکت من تجربه دارم تو این شرکت فقط وقت و پول تلف کردنه (3979272) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۳۷:۴۶
باسلام دوست گرامی لطفا فرافکنی نکنید اگر شما توانی پیمودن مسیر موفقزت را ندارید دلیل برا آن نیست که این تجارت بزرگ مشکلی داشته باشد پس این نکته راهم بدانید که هیچ کس شمارا موفق نمیکنید مگر خودتان تا خودتان نخواهید ودر راستای آن تلاش واقعی جسمی و ذهنی نکنید موفقیتی در کار نیست
از کوتهی ماست که دیوار بلند است تا درودی دیگر بدورد (4080810) (alef-13)
 
نتورکر
Germany
۱۳۹۵-۰۷-۲۹ ۱۶:۳۲:۲۱
با سلام
من یکی از اعضا شرکت بیز هستم و خیلی هم از این شرکت راضیم
هر کسی که میگه پول نمیده و یا همه حرفاشون دروغه باید خدمتشون عرض کنم که اولا هیچ کس شماره رو به زور وارد این تجارت قدرتمند نکرده ثانیا هر کسی هم نمیتونه پول دربیاره
توی هرکاری اگه بخوای به یه نتیجه ی مطلوب برسی باید لیاقت و پشتکار داشته باشی پول در اوردن عرضه میخواد و این تجارت میتونه بی نهایت پول بده
ارمان این تجارت حمایت از تولید داخله شمایی که به جنس های اینگونه شرکت ها توهین میکنی یعنی داری به کشور خودت توهین میکنی
ما اومدیم برای هدف هامون بجنگیم چون جای دیگه ای واسه رسیدن به هدفهمامون سراغ نداشتیم
با عرض معذرت من الان یه ساله کار میکنم و هفت تومن پورسانتمه و ایشالله به زودی سقف میزنم
دربست تا هدف (3980760) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۵-۰۸-۰۱ ۱۱:۵۲:۱۵
آقا لطفاً مردم را گول نزنین، این خبرا نیست (3982339) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۱۶:۱۹:۳۱
سلام.
دوستان گول این شرکت بیز و اجناس گرونشو نخورید.دارن با احساسات یه مشت جوون بازی میکنن (3984273) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۵:۰۳:۲۰
ارهه واقعا دست رونقطه ضعف ادم ک مدرک داری وبیکاری میذارن, (3989182) (alef-11)
 
نظاره گر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۴ ۲۳:۴۹:۰۵
سلام...

یکی از فامیلای من که دختر هم هست
مهندسی میخوند تو یه دانشگاه سراسری اونم روزانه
درسو ول کرد ... بعد چند ماه وارد شرکت بیز شد ... با این که خونوادش وضعیت مالی خوبی ندارن ولی این دخترو با مخشویی بردن شرکت...
الان تقریبا دو ساله تو اون شرکته ولی هیچ تغییری تو زندگیش نیس
حیفه اون دانشگاه که ولش کرد
خود منم برده بودن واسه پرزنت کردنم ولی خدا کمک کرد قبول نکردم... (3988341) (alef-11)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۹ ۱۹:۱۰:۴۴
دقیقاااااا پول جوونارو میزنن ب جیب فقط با ئعده ها مسخره (4155932) (alef-11)
 
ابیرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۰۵ ۱۶:۴۳:۵۷
سلام هممون سر کاریم (3989308) (alef-3)
 
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۱۵ ۱۷:۳۲:۲۲
میشه به من یه جواب قانع کننده بدین تا بدونم چیکار کنم.یکی میگه خوبه یکی میگه بده.من هنوز خرید نزدم‌.هنوز دنبال تحقیقم تا به جواب قطعی برسمو به هیچ نتیجه ای نمیریم. (4002766) (alef-11)
 
biz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۱۹ ۱۵:۱۲:۰۸
حالا که فعلا قرار کلیه شرکتهای نتورک جمع کنن چون بخشنامه امده و منم پیگیری کردم. (4008823) (alef-13)
 
arezoo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۰۰:۵۳:۳۸
شوهرمن چندماهه وارد شده و تنها اتاق خونمون داره میشه انبار اجناس بیز.افق زیبایی که معلوم نیست به کدوم جهنم دره ایی ختم میشه.هیچکس هم جواب درستی بهم نمیده. (4013226) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۲۰:۵۹:۰۱
همه دوستانی که میخوان بدونن کار درستو میکنن یا نه فقط به نظر مراجع اکتفا کنن کافیه. تمام مراجع میگن سود گرفتن از فعالیتی که یکی دیگه انجام داده حرامه. پس این فعالیتها کاملا حرام هستن. (4014926) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۴۷:۳۷
سلام بانو بهتر نیست بجای مخالفت با همسرتون با اون هم مسیر بشید تا تمرکزش بیشتر بشه لطفا دست از این افکار دهه ۴۰ بردارید شما فکر میکردید ی زمانی از این ور دنیا بتونید با تلفن با اون ور دنیا در ارتباط باشد پس همه چیز تغییر میکنه و بروز میشه و موفقیت همسرتون هم نزدیکع (4080840) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۴ ۱۵:۲۸:۳۵
سلام به همگی، متاسفانه شرکت بیز فقط پاتوق ادمای بیچاره ای شده شست و شوی مغزی شدن. محصولات بی کیفیتی که تارخ تولید و انقضاشونو تغییر دادن و به خورد ملت میدن. (4016057) (alef-3)
 
میلاد یادگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۵ ۱۹:۰۳:۴۱
سلام هیچ کس گول اینارو نخوره همش دروغه از ما گفتن بود جنساشون بی کیفیت و گرونه۰ (4017934) (alef-11)
 
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۷:۰۱
سلام.
دوستان توی سایت www.networkmarketing.mimt.gov.ir اسامی تمام شرکت هایی که مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای دارن رو با تمام جزئیات زده.
همچنین شما میتونین از سایت ایران هشدار هم اسامیشون رو ببینید.
در مورد نتیجه ندادن این کار هم باید بگم که این کار یه بیزینسیه که سقفش برای افرادی که میخوان بلندتر بپرن بازه ولی برای کسی که کلا ۲۰ سانت میتونه بپره سقف ۱ متری با ۱۰۰ متری فرقی نداره در هر صورت بازندس.
البته به اشتباه برخی از افراد داخل این کار هم مربوطه که با دروغ نفرات جدید میارن. مثلا من دیدم که به خیلیا گفته میشه یه کار هست توش خیلی اسون یه ماهه پولدار میشی که کاملا اشتباهه. هیچ کاری تو دنیا وجود نداره که کسیو یه ماهه پولدار کنه.
امیدوارم تونسته باشم بهتون کمک کنم (4020253) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۲:۴۹:۲۸
دمتگرم بزرگوار (4080842) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۲۳:۰۲:۳۳
با سلام خدارو شاکر که با چنین تجارت بزرگی آشنا شدم این تجارت باعث شد که دیدم به کلی تغییر کنه و متوجه شدم خودم مسئول داشته ها و نداشته ام هستم چون انسان میزان همه چیز است و در ضمن آموختم که خداوند خالق است و انسان را خلق کننده آفریده و ما اشرف مخلوقاتیم پس خداوند فرموده از من بزرگ طلب کنید که در غیر اینصورت کفر است و این تجارت به من آموخت که من باید سردار خانواده ام باشم نه سربار خانواده دوستان نتورک بهترین راه رسیدن به اهداف بزرگه ماست که مدت هاست جرات فکر کردن به ان را نداریم پس بکوشید تا این تجارت بزرگ همگانی شود


زنده باد خلیج فارس (4080867) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۴ ۱۶:۴۸:۱۳
سلام کسی تو بیز شرکت نکنه همه پولاتون میکشن بالا گول نخورید کلاهبرداریه به قران مجید به والله نرید توی این شرکتا (4066611) (alef-3)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۶ ۰۱:۰۵:۵۴
اون کسایی که میگن تو فلان سایت مجوز زده اون بالاشو بخونن نوشته : اعطای مجوز به شرکت های بازاریابی شبکه ای به معنی تایید نحوه فعالیت آنها نمی باشد. (4068461) (alef-13)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۶ ۱۵:۲۶:۱۶
کسی به ما نگفته یه ماهه پولدار میشیم طرح 2تا4ساله من 3ماهه شروع کردم و مطمعاًم به آرزو هام میرسم کار خوبیه به همه پیشنهاد میکنم هرچه زود تر شروع کنید (4068997) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۲۱:۳۹:۵۴
متاسفانه این شرکتها تا زمانی که از نظر اقتصادی به زیان سیستم مالی کشور نباشند کسی باهاشون کاری نداره. هر چند اکثر مراجع محترم کسب در آمد هرمی شکل رو هم حرام هم اعلام کنند. هر چند جلسات و گروههای مختلط توهم زا شون که مغز فرزندان ما رو شستشو میدهند مغایر با نظام اسلامی باشد . ولی باز هم کسی کاری به این شرکتها نداره!!
مگر ضربه معنویت و بهم ریختن نظام خانواده ارزش کمتری از ضربه اقتصادی دارد !!
مگر باید دست روی دست بگذاریم که این شرکتها در زیر سایه فروش کالا تمام اهداف شرکتهای هرمی رو ادامه دهند !؟ (4070494) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۳ ۰۰:۱۳:۵۰
شما چند بار توی این جلسات شرکت کردین که اینجوری قضاوت میکنید.؟ لطفا بدون اطلاعات و با شنیده های بی اساس صحبت نکنید (4226507) (alef-13)
 
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۱۴ ۲۳:۳۷:۵۶
سلام و خسته نباشید شرکتهایی هست که تابلو کلاه برداری میکنن و این شرکتها هرمی هستند و باعث شده اکثر مردم سرمایه خود را از دست بدهند هرچی تلاشم میکنن تو این شرکتها بازم به نتیجه ای نمیرسن مشکل این هستش که کسایی که میخوان پرزنت بشن یه سری سوالات براشون پیش میاد و شخصهایی هستن تو شرکت که مخشون فقط برای مخ زدن یا پرزنت کرد افراد به کار میبرند و انقدر سمج و پرو این افرادو بار میارن که باعث میشه طرف مقابل فریب خورده و بقول معروف تو شرکت کار کنه حتی خود شخصم نمیدونه که باید از کجا شروع کنه فقط کالاهایی که این شرکتها به فروش میرسانن کاملا خارجی بوده و هیچ سودی برای افراد ندارد فقط سود این کالاهارو سرکتهای خارجی میبرن با شخص اول هرم و بقیه افراد که هماهنگیه کامل دارن مطمئنا برای بازار گرمی و تبلیغ بیشتر اشخاصی رو انتخاب کرده و به انها پورسانت میدهند ارنهم پورسانت زیاد که مردم فکر و ذهنشون فقط سمت پول و پورسانت باشه بعد اینکه برای مردم پول را مهمتررین چیز در زندگی کرده اند بعد اینکه اهداف مردم را به نهوی بزرگ و کاذب کرده اند که مردم فکر میکنن واقعا توانایی این رو دارن که پولدار بشن و فکر مردم اینکه ما چارا مثل اونا زندگی نکنیم چرا باید اپشن ماشین ما پایین باشه و غیره داستان بسیار زیاد است ومن شخقا دوستدارم جلوی این شرکتهارو بگیرین تا دیر نشده بخدا مردم واقعا گناه دارن مخصوصا تو این بحران گرونی و تورم و تحریم هنوز ما ایرانی هستیم و میخوام که ما ایرانیها کمک کنیم و جلوی اینگونه شرکتها وایستیم ادمای ساده زیادن باز دوباره ایران دچار بهران مالیه شدید نشه که ایندفه خیلی ضرر میکنه و امریکا دقیقا همینو میخواد چون همه چی زیر سر امریکاست (4148421) (alef-13)
 
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۰۲:۲۰:۴۵
سلام اقای ک این همه اطلاعات درمورد این شرکتها داره ک میگه کلا برداری یا الافیه مگه نظر نمیده بره وظارت صنعت معدن جلو این کارو بگیره یا الکی منفی نده (4170727) (alef-3)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۸:۰۶:۱۴
لطفا یک مقام مسئول یه جواب کوتاه بده این شرکت بیز قانونی هست مجوز داره یا نه.تشکر می کنم. (4171418) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۰۴ ۰۹:۰۱:۱۰
بحث الکی نکنید زنگ بزنید وزارت اطلاعات یا پلیس فتا بپرسید (4171862) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۰۴ ۱۱:۴۷:۴۲
اقا سلام
من با شرکت بیز کاملا موافقم و خیلی قانونی داره کارشو میکنه.
باید ایمان داشته باشی
ایمان داشته باشی که شامپو 15تومنی رو بخری 25 تومن.لطفا هم نگین کیفیت بهتره. قشنگ بررسی کردیم.
ایمان داشته باشی که بفهمی عسل صدرصد طبیعی رو وقتی بردم ازمایشگاه گفت فقط 10درصد طبیعیه و دم نزنی.
متاسفانه اینجورمکان ها تجمع دخترا و مسرا باشوخی ها ی غیراخلاقی و زیرسوال بردن عفت عمومی و شعارهای مسخره ای که منو یاد زمان جبهه مخالفا میندازه.
اینو کسی نمیتونه جلوشو بگیره. تازمانیکه یه ضربه قوی بمون بزنن.کسایی ک دفاع میکنن مجبورن. چون زیرمجموعه دارن اگه زیرمجموعه بفهمه لیدرشون ترسیده همه ترک جایگاه میکنن.
بنظرم واقع بین باشید و هی نگید پول پول.
همه شما وسیله هستین برای ارضای شهوت پولی بالادستیاتون.
و من الله التوفیق (4172075) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۰۸ ۱۳:۳۰:۰۷
دروغ کلاه برداری وعده دروغ جنس قلابی کلا دروغ گویی یاد آدم میدن جم کنید (4177067) (alef-3)
 
میثاق
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۲:۰۱:۴۱
تمام این شرکتهای هرمی کلاهبرداریه الکی دفاع نکنید الان در سطح کشور هایپر هایی موجود است با تخفیفات عالی کلی هم صرفه جویی و کلی هم پول جمع کردن.در کل تمام شرکت های هرمی کلاهبرداریه اهای مردم گول نخورید ذهنتون میگه ماهییچند میلیون درامد دارید ولی منطق چیزه دیگه میگه نرید سمت این چیزا لطفا خخواهشا متشکرم (4188707) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۳ ۰۰:۱۱:۵۸
متاسفم برای دوستانی که بدون تحقیق و اطلاعات فقط حرف خودشونو میزنن. (4226505) (alef-13)
 
محمد رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۱۵ ۲۳:۲۳:۵۶
سلام اولین حرفی که به جوانان میزند میگند درس خوندن فایده نداره دوست نداری ماشین شاسی بلند داشته باشی خونه برای خودت داشته باشی سرگروهاشون با پول قرضی یک ماشین مدل بالا میخرند تا جلب توجع کند برای کلاهبرداری بیشتر مردم ساده لوح قول حرفهایشان را نخورید (4230979) (alef-3)
 
داود
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۱ ۱۳:۴۲:۱۷
سلام دوستان من خودم تو شرکت بیز بودم 3ماهی واقعا همش چرته و واسه مردم رویا پردازی و دروغ میگن جنساشم خیلی گرونه واقعا با این کارا با مردم مسخره میکنن خاهشن فریب این چیزارو به اسم قانونی بودن نخورید همش اعصاب خوردی و رویا پردازیه (4244539) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۰۱:۰۳:۰۵
خوب مگه رویا وهدف خرابه که میگی کلاه برداریه.توفقط برای خوردن وخوابیدن و.....به دنیا اومدی .تو باید فقط کارکنی به هیچی هم نرسی حالا هرجا .چون ادم.بی هدف مثل چی میمونه .خودت بگو.اصلاچکار دارین به بیز وهرشرکت دیگه.من نه کسی کار بهم.معرفی کرده که چیه فقط چند نفر ازم سوال کردن که چکار کنم وارد بشم یانه گفتم عالی همین که تصمیم گرفتی کاری انجام بدی عالیه خدا خودش بهت کمک میکنه هر کاری بدون هدف وانگیزه فعالیت کنی به هیجا نمیرسی .توکه میگی بده برو متخصص مغزواعصاب شو خوبه..دارامدشم عالیه بابا اون جراح هم.بدون هدف به اینجا نرسیده.اقایون هر موقع تو زندگی هدفمند باشی ازخدابخوای خدا بهت میده .بگیری تا لنگ ظهر بخوابین بهترین کار دنیا روهم.بهت هدیه کنن بازم توهیچی .چون فقیری ذهنت فقیره .تشویق کنید ادماروتا حرکت کنن حالا هر کاری که دوست دارن بکنن موفق میشن (4247948) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۰۱:۱۱:۴۳
اقا میثاق هایپرمارکت باکلی تخفیف به شما چی داده داری واسش تبلیغم میکنی .اون بشما تخفیف نمیده.حتی گرونترم.میده اگه ازخریدش خبر داشته باشین.میفهمین چقدر گرون.خریدی .اون.جنسی که بشما باهزار تومن.یادوهزار تومن کمتر میده یک بسته خریده بادوبسته جایزه .که اگه انصافی باشه به نصف قیمت جلدش هم.بشمابده بازم پنجاه درصد سود کرده .اماشماهم.گول خوردین از خریدش هم ممنوش بودین.این یعنی بازار سنتی. (4247962) (alef-3)
 
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۹ ۱۰:۰۱:۱۵
کلاهبرداریه بفهمید مردم خوش بین (4295009) (alef-11)
 
بنتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۷:۲۹
سلام .اگه این شرکت بیز میگید که هرمیه چرا مجوز دادن بهش مگه ما ناظر نداریم .یعنی رو هوا همین جوری بهش مجوز دادن که کلاه بر داری کنه.اصلا از کجا معلوم که کلاه بر داری باشه خدایی یکی پیگیری کنه در مورد شرکت Biz (4312172) (alef-13)
 
atefeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۵:۴۲
دوستان من تازه میخوام عضواین شبکه ی بازاریابان بیزبشم دوستان کسی خبرداره که کارشون قانونی هست یانه میشه راهنماییم کنین (4498318) (alef-3)
 
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۳ ۱۲:۳۱:۱۰
حتما تحقیق کن ،،، به هیچ عنوان با اعضای خود شرکتم مشاوره نگیر چون سریع میبرنت تو شرکت یه جلسه تشکیل میدن ،، چندتا بچه پولدار میان میگن ما تا 3 سال پیش کارتن خواب بودیم با کار کردن تو این شرکت الان لکسوس داریم.......شما یه تحقیق میدانی درباره محصولات شرکت انجام بدین قیمت محصولات وهمچنیین کارخانه های تولید محصولاتشان همه چی براتون مشخص میشه..... (4533857) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۲۵ ۱۲:۴۱:۴۹
سلام دوستان واقعابرای مردم خوش خیال متاسفم این شرکت هاهمش کلاهبرداریه من 3ماه کارکردم خودم خواهرم زن برادرم تافهمیدیم چه کلاهی سرمون میره لغوزدیم کسی که این کاررابهم معرفی کردالان یک ساله داره کارمیکنه ماهی یک میلیون خریدمیزنه دویست تومان پورسانت میگیره اینقدرساده نباشین اگه یکم ازشرکت فاصله بگیرین میفهمین چه کلاهی گذاشتن وگرنه خودم ازکسایی بودکه مغزم چوری شست وشوداده بودن که فک میکردم بهترین کاردنیاس ولی الان خداراشاکرم که خیلی زودترازاین که اعتبارموازدست بدم کنارکشیدم ونذاشتم دیگه خواهرم وزن داداشم کارکنه (4521616) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.