نظر منتشر شده
۲۶۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 272866
سپاس سردار!
احمد توکلی، 5 خرداد 94
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
دو سه هفته پیش در مجیدیه تهران حادثه تلخی رخ داد که فرجام خوش آن عرق شرم را از جبین نیروهای مؤمن و انقلابی و ستم ستیز پاک کرد.

طرفای عصر بود که یکی از جوانان متدین و لوطی مجیدیه به من خبر داد که دوستی ارمنی دارم که کارواش دارد. امروز چند مأمور نیروی انتظامی برای شستشوی خودروی گشت کلانتری محل به کارواش آمدند. روی دیوار پوستری نصب شده بود در اعتراض به کشتار ارامنه ترکیه عثمانی در ۲۴ آوریل ۱۹۱۴ میلادی. افسر گشت رو به دوست ارمنی من کرد و گفت این پوستر را چرا زدی به دیوار؟ برش دار. او در پاسخ می‌گوید خلیفه گری ما گفته ما زدیم. افسر نسبت به خلیفه گری اهانت می‌کند ولی با دفاع به حق هم وطن ارمنی روبرو می‌شود. افسر جسور سیلی به گوش ارمنی میزند بعد سه نفری او را به دفتر کارواش می‌کشانند و به باد کتک می‌گیرند در حالیکه رهگذران شاهدند و برخی با گوشی‌هایشان در حال فیلمبرداری اند.

یکی از آن سه مأمور گوشی چند نفر را می‌گیرد و دوست ارمنی مرا با خودرو پلیس به کلانتری می‌برند و آن جا هم با تندی و خشونت با او برخورد می‌کنند. صاحبان گوشی‌ها با التماس و خواهش پس از پاک کردن فیلم‌ها به گوشی‌شان می‌رسند. هموطن ارمنی هم بالاخره آزاد می‌شود. خدا را شکر که تلویزیون مدار بسته کار واش تمام صحنه‌های ضرب و شتم صاحب کارواش را ضبط و ثبت کرده بود. وقتی داستان این ستم وقیحانه را شنیدم به سردار اشتری زنگ زدم نه او و نه مسئول دفترش را پیدا نکردم. به ناچار به یکی از برادران با غیرت سپاه که کم هم نیستند، زنگ زدم و ماجرا را تعریف کردم. معلوم شد همه فرماندهان در یک اجتماع لازم کاری بودند. ارتباطات برقرارشد و حسین، همان جوان مؤمن مجیدیه هم مسئول پیگیری شد. یکی دو روز نگذشت که فیلم آن ستمکاری را رئیس دفتر سردار اشتری، فرمانده ناجا می‌بیند و با گزارش ماجرا به دستور فوری فرمانده، بازرس ویژه ای مأمور رسیدگی می‌گردد. آن سه مأمور بی پروا و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه از کار معلق و تحویل دادگاه داده می‌شوند. و رسماً از مظلوم ماجرا عذرخواهی می‌شود.

این برخورد سریع و صریح با ستم کسانی که مأمور دفع ستم از شهروندانند، تأثیر بسیار مثبتی بر هموطن ارمنی ما و تمام اهل محل گذاشت. بعد آن مجرمان با مراجعه به فرد مظلوم با خواهش و میانجی ساختن این و آن تقاضای رضایت کردند.

من به عنوان یک مسلمان هموطن، یک نماینده از نمایندگان ملت هم از هموطن مسیحی خود پوزش می‌طلبم و هم این جوانمردی را در روز میلاد عباس بن علی علیهما السلام از سردار اشتری فرمانده ناجا و همکارانش تبریک و از صمیم قلب میگویم، سپاس سردار!
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۹:۲۳
واقعاً تشکر دارد از تسریع در دادخواهی (2913833) (alef-13)
 
پسر شیک پوش
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۰:۰۲
واقعا سپاس دارد ...سردار...خدا کند نسبت به همه هموطنان با هر دین و مسلک چنین دادخواهی صورت گیرد امیدوارم (2914210) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۳۹:۱۷
اشتباه مثبت دادم. وظیفه ‌اش بوده (2915906) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۱:۴۶
متاسفانه اینقدر از این جوانمردی ها در ایران کم شده و اینقدر همه وظیفه نشناسند که اگر کسی کار درستی کرد باید هم تشکر کنیم و هم تعجب. (2916222) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۴۸:۵۹
مشکل مملکت ما این است که تعداد قابل توجهی از مردم به وظایف خود عمل نمی کنند ! راستی شما به وظایف خود عمل می کنید؟ حداقل اینکه دادن مثبت از کار درست حمایت نکردید! (2917119) (alef-13)
 
بشیر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۵۲:۱۲
وقتی رییس جمهور روحانی گفت پلیس مسول اجرای احکام اسلام نیست کلی علیه او هجمه درست کردید سایت الف هم از ایشون انتقاد کرد ولی حق با رییس جمهور بود اینم نمونش (2916649) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۹:۲۲
من با چند نفر از ارامنه در این منطقه دوست هستم.بسیار افراد مهربان و بی آزاری هستند.از پایان داستان آرامش گرفتم.درود بر هموطنان ارامنه (2914246) (alef-2)
 
سدا و صيما
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۰:۴۳
پليس آمريكا فوق العاده نژاد پرست است .
اين پليس نژاد پرست ، مردم را مورد ضرب و شتم قرار ميدهد و حقوق شهروندان را نقض ميكند (2914332) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۳۴:۳۶
ایرانی آمریکا پرست! چیز خوبی نیست! (2916517) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۴:۰۷:۰۹
آخر مگر اين پليس ها از كدام قشر جامعه وچقدر آموزش ديده اند كه اينهمه ازشان انتظار داريد به حرف آقاي روحاني بيشتر فكر كنيد عصبانيتتان كمتر ميشود (2920321) (alef-13)
 
شعار زده مزمن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۷:۰۹
مرگ بر پليس نژاد پرست و قلدر و زورگو و بي سواد آمريكا . (2914357) (alef-2)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۴:۲۶
سوال:
اگر فیلم دوربینهای کارواش نبود آیا ماجرا به همین شکل تمام می شد. مردمی که دسترسی به سردار و سرهنگ ندارند چگونه مظلومیت خود را به گوش سران برسانند؟ (2914401) (alef-13)
 
محمد رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۴:۲۰
چه قدر بد است كه افراد همه چيز را سياه ببينند. (2914780) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۰۲:۴۳
خوب حرف منطقی داره میزنه دیگه. مردم باید به "قانون" و "قوه قضائیه" تکیه کنند نه اینکه به اینکه یک سردار یا سرهنگی آشنایشان باشد. (2914916) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۲۹:۲۴
" خداوند برای همه ی مردم دنیا با هر دین و هر زبانی خداست . " (2915026) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۳۳:۴۹
درود بر شما !
کاش می شد هزار تا لایک بدم به کامنت شما (2915884) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۰:۵۰
واقعا راست میگوئید
اگر شما نبودید و ارتباط با مقامان نداشتید چه میشد؟
این آقایان بارها از این کارها کرده اند و خبری نشده است و این کار برایشان عادت شده بود. ایندفعه بدشانسی آوردند (2915973) (alef-13)
 
هانیه
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۴۶:۱۷
خب بالاخره باید اون طرف رو هم دید
سند باشد و مدرک مراجعه کن به مراکز قانونی
حقت رو میگیری
سند نداری ولو حق با تو باشد چطور می توان به حقت رسید ؟ قاضی از کجا بداند حق با تووست وقتی بی سند و مدرک حرف می زنی / مسئله وجدانی و فطری که نیست./
سیاه نمایی برخی عجیب است (2916638) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۱۱:۲۵
از قدیم گفته ند یک بار جسدی ملخک دو بار جسدی ملخک اخر که تو دستی لدا احتیاج به فلسفه بافی نداره اگه فلانی نبود اگه بهمانی نبود چی میشد (2919411) (alef-13)
 
محمود.ع
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۲:۰۹
به نمایندگان مجلس بگویند تا آنها وظیفه نمایندگی به جا بیاورند. ضمنا" به جای نگاه مثبت بلافاصله نیمه خالی لیوان را نرو سراغش دوست گرامی. اگر یک دونه بذر را آبیاری کنی و با ادای وظیفه تشکر، اونو به عنوان یک نعمت حفظ کنی اونوقت یا کتک بیخودی نمی خوری و دست ستمگر به دامنت نمیرسه یا اگه خدای نخواسته گرفتار شارلاتان ها شدی سردار و رئیس پلیس و ... هم نداشته باشی کارت پیش میره. ضمنا" اون دوستمون هم بدونن که رسیدگی کردن بخاطر وجود فیلم دوربین مدار بسته نبوده چون اگه کسی بخواد زوز بگه همون فیلم را هم ندیده می گیره یا معدوم می کنه. اضافه کنم که حتی اگر در مملکتی وجود یک سند بتواند حقی را احقاق کند یعنی حساب و کتاب وجود دارده و اینا را نمی گم که بگم مملکت ما گل و بلبله چرا که خودم کتک خورده مادرزادی ام ولی هنوز امید وارم و می دونم که در هر قشری چه پزشک، چه روحانی، چه پدر روحانی ، چه بی حجاب و چه با حجاب، چه عرب و چه عجم، چه آمریکایی و چه ایرانی، چه پلیس و چه نماینده مجلس و چه و چه وچه.....هم خوب داریم و هم متوسط و هم بد و هم خیلی بد و هم خیلی خوب! همه را نباید به یک چوب راند. هندونه و سیب زمینی هم خوب و بد داره، نداره؟! (2915981) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۱۸:۲۵
بدون مدرک هم نمیشه حرف زد برادر من (2916056) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۵۹:۳۱
هر روز تعداد بسیار زیادی از اتفاقات این چنینی می افتد ولی مردم عادی که دوست آقای توکلی نیستند که سردار شخصاً پیگیری بفرمایند. (2917148) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۳۵:۰۰
توصيه :
تمام اماكن رفاهي و خدماتي به دوربين مداربسته مجهز شوند . (2914541) (alef-13)
 
ثابت قدم
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۱:۱۵
آقاي مامور خاطي !!!!
مگر مافوق تو به تو دستور داده بود و يا اينكه بخشنامه به جنابعالي رسيده بود كه بايد نسبت به جمع آوري اين پوستر اقدام ميكردي ؟؟!!!
مگر تو قاضي هستي ؟
متاسفانه اين اقدام نشان ميدهد كه برخي از ماموران خودسرانه اقدام به انجام برخي اعمال ميكنند و اين خيلي بد است . (2914567) (alef-13)
 
خواننده
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۷:۵۵
اینجاست که رییس جمهور محترم اقا ی روحانی می گوید نیروی انتظامی مسئول اجرای قانون است و نه اسلام (البته اسلام به زعم و طبق برداشت شخصی). (2914675) (alef-2)
 
عرفان
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۳:۰۶:۲۸
قانون هم دستورات اسلامی.
البته در این مورد ضرب و شتم برخلاف قوانین اسلامی و وطیفه این کار انجام شده
و این جای تاسف داره. (2916870) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۱:۰۱
این همون مشکلیه که روحانی به آن اشاره کرد- او گفت که پلیس باید مجری قانون باشد و اجتهاد نکند (2915032) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۱:۴۱
متاسفانه بعضی افراد در لباس قانون دیدگاه های قومی و مذهبی خود را اعمال میکنند که این باعث تفرقه افکنی می شود. (2916312) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۱:۱۹
به حضرت عباس ماشین بی پلاک نیروی انتظامی نزدیک بود در محل سبقت ممنوع به ما بزند با 160 کیلومتر سرعت تا داخل هنگ مرزی قصرشیرین دنبالش رفتم تصور کنید ماشین نیروی انتظامی فرار کند و من تعقیبش کنم !!!!

به مقر هنگ رسیدیم تمام مسئولین آمدند تا کوتاه آمدم ماشین نیروی انتظامی پلاک نداشت راننده هم لباس شخصی به تن کرده بود.

چرا این همه بی نظمی در نیروی انتظامی ؟؟ (2914568) (alef-13)
 
شاهد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۵:۱۱
سرويس كاركنان ناجا براي در امان ماندن از ترافيك ، از خط BRT سير ميكند !!!
حال چه ارگاني ميخواهد اين خودرو را اعمال قانون نمايد ؟؟؟؟!!! (2914834) (alef-2)
 
عبدالرحمن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۶:۳۷
سردار اشتري به وظيفه خود عمل كرده است . و البته انجام وظيفه تشكر ميطلبد ولي نميدانم چرا ما در ازاي انجام وظيفه اينقدر تعجب ميكنيم . اما در عين حال بايد از سرداران نيروي انتظامي انتقاد كرد كه چرا مسير گزينش در اين نيرو به صورتي است كه اينجور ادمهاي بي خرد لباس مقدس و پر ابهت افسري را به تن ميكنند (2914621) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۲:۱۲
میدونی چرا انجام وظیفه تشکر دارد؟ برای اینکه انجام ندادن وظیفه و بر عکس انجام دادن وظیفه معمولا رویت می شود. تا حالا ندیده ای یا شخصا تجربه نکرده ای که کسی برای احقاق حقش رشوه داده باشد؟ این هم مثل آن است. اما حقیقتا این ده دوزاده سال گذشته سازمان پلیس متحول شده است. آنها هم مشکلاتی دارند. چطور می شود یک درجه دار نیروی انتظامی زیر یک میلیون حقوق بگیرد و سپس از او انتظار داشته باشیم رشوه نگیرد یا پول زور و رشوه قبول نکند؟ (2915086) (alef-13)
 
احمدي از رشت
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۶:۴۵
رهگذراني كه شاهد اعمال خلاف ماموران و ضبط اين اعمال مجرمانه توسط موبايل هاي خود بودند نبايستي موبايلشون رو به مامورين خاطي تحويل ميدادند . (2914623) (alef-13)
 
محبي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۱:۱۹
بايد زنگ ميزدن 110 تا همكاراي اون 3 مامور خاطي بعد از 15 دقيقه بيان !
جدا" حالا اگر مدير كارواش زنگ ميزد 110 ، چه كسي قرار بود به اين مسئله رسيدگي كنه ؟؟؟!!!
توره خدا فرمانده هان ارشد يه فكري هم به حال اين مواقع بكنند .
197 هم ؛ كه هم شغل و هم لباس خود اين عزيزان است . (2914652) (alef-2)
 
کاوه
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۶:۱۶
این اشکال شما کاملا درسته. ناظر و کنترلر نباید از میان همکاران و هملباس ها باشد. شاید بد نباشد اگر در تشکیلات 197 هم چند شهروند نمونه و فاقد سوی سابقه به جریان کلی امور نظارت داشته باشند. برای من مورد پیش آمده، بی دلیل و یا با ذکر دلیل غیر واقع جریمه شده ام. کلی وقت صرف کرده ام و پیگیری هم کرده ام ئو مالا به خیابان آزادی- مقر مرکزی نیروی انتظامی رفته ام ولی مآلا واسطه شده اند که فلان ستوان اشتباه کرده، زن و بچه دارد و از شکایتت بگذر. شخصا دو بار تا اینجا رفته ام (2915101) (alef-13)
 
فاضل
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۳:۲۵
در كشور ما ساليانه هزاران ميليارد تومان خرج برپايي مجالس و كنفرانس ها ( اعم از هتلينگ و پذيرايي و اهداي هدايا براي مدعوين از ساير كشورها ) با موضوع وحدت اديان و تقريب مذاهب ميشود !
بعد اونموقع يك مامور خاطي آموزش نديده ! همه اين ميلياردها تومان را به باد مي دهد .
و باعث تبليغ سوء در فضاي مجازي و رسانه هاي ديداري و شنيداري ساير كشورها ميشود .
به راستي چه كسي بايد جوابگوي اين بي برنامه گي ها باشد ؟! (2914725) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۳۷:۰۸
شما نگران ضایع شدن حقوق مردم هستی‌ یا تبلیغات سؤ در فضای مجازی؟ (2915896) (alef-13)
 
پرهام
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۳:۱۰
از بس باور مان شده که مامورین متخلف را بازخواست نمیکنند هنوز در شک هستم که ببینم واقعی است یا داستان! (2915089) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۱:۳۲
خدا را شکر خمراه این راوی دوسن مومنی بوده که با یرداران ارتباط داشت وگرنه از آدم های بی پشت و پناهی که از ظلم این نوع ماموران درامان نیستند و دستشان هم به سرداری نمی رسد.دم این دوست مومن گرم. (2915119) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۴:۴۰
به نظر من مامور کلانتری کار بسیار زشتی انجام داده و مستحق مجازات بوده ولی کار آن ارمنیها هم در زد و خورد و توهین به افسر کلانتری مستحق مجازات بوده است . حالا این کار سردار اشتری در راستای حمایت از اقلیتها بوده است ولی یک اقلیت هم حق ندارد خودش قانون را اجرا کند و با مامور کلانتری درگیر شود والا سنگ روی سنگ بند نمیشود (2915368) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۱:۴۰:۵۲
پس به نظر شما ماموران هر کاری خواستند انجام بدن و طرف مقابل فقط به خاطر اقلیت بودن حق هیچ کاری نداشته باشه ؟ نژاد چرستی به این وضوح نوبره !اون وقت اسم خودتون رو گذاشتین مسلمان ! قضیه خلخال پای زن یهودی و امام علی (ع) رو یادتون رفته ؟ (2920989) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۹:۲۸
آقای توکلی ما هنوز امیدواریم که این موضوع در سرار جامعه بدون نیاز به رسیدن به خود سردار و توسط قوه قضاییه عدالت اجرا شود


امام فرموده بودند ما می خواهیم مظلوم بدون لکنت حقش را از ظالم بستاند. این وعده هنوز محقق نشده (2915800) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۳۶:۱۷
چی تشکر داره
این که سیستمشون اینقدر خراب کار میکنه که اگه یک روزی یک نفر اشنا بتونه کمک کنه قسمتی از وظبفه انجام بشه همگی ذوق کنند
واقعا جای تاسف داره که بعضی وظیفه ها اینقدر اجرا نمیشه و اینقدر فضا بسته است که کسی جرات انتشار عمومی ان را نداره و اکر روزی به هر دلیلی اجرا بشه اون وظیفه به به و چه چه ها بالا میره (2915894) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۵۶:۲۵
این همه واسه خودتون پپسی باز کردین کاش برای آنها که در کهریزک گرفتار شدند هم کاری میکردید. همش تبلیغات و مدیحه سرایی (2915955) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۳۴:۵۱
سپاس نداره. وظیفه اش بوده.

اگه وظیفه اش رو درست انجام میداد مامورین اینقدر بی پروا نبودند.

شما هم همینظور آقای توکلی. (2916518) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۵۴:۳۸
سلام
این داستان به همین سادگی هم نیست. من قصد دفاع از پلیس یا هموطنمان را ندارم. فقط یک نکته ساده را مطرح می کنم. در واقع یک قضیه ساده روانشناسی در میان است.

ظاهر متن منتشر شده در سایت الف نشان می دهد که در یک طرف دعوا یک شهروند خوش اخلاق که مایل است نظر خلیفه را بی چون و چرا اجرا کند قرار دارد. در طرف دیگر سه پلیس بد اخلاق خشن که به سادگی عصبانی شده و یک فرد آرام را به کتک می گیرند او را به اتاقک می برند و ضرب و شتم می کنند

آیا این داستان به همین سادگی اتفاق افتاده است؟؟

قطعا کشاکش شدیدی میان این شهروند و پلیس ها هم از جنبه لفظی و هم فیزیکی اتفاق افتاده است که سه نفره به جان یک نفر افتاده اند.

در حالت دوم باید گفت که پلیس ها از لحاظ روانی در وضعیت خوبی قرار نداشته اند.


رفتار پلیس ها غیر قابل دفاع است اما متن خیر نیز مغرضانه نوشته شده است/ (2916548) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۱۵:۲۹
چند وقت قبل تو یکی از شهرهای مازندران هم چنین داستانی پیش اومد والبته خدا رو شکر خاطیان مجازات شدن و اخرش دوستم رضایت داد. اگه مجری قانون خلاف کنه باید سفت و سخت باهاش برخورد باشه (2916801) (alef-13)
 
انصار
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۰۸:۱۵
امید که ماموران خاطی هرچه زودتر محاکمه و مجازات شوند؛ حتا در صورت اخذ رضایت از شاکیان هم در مورد انها اعمال قانون شود تا عبرتی برای بقیه شود! (2918749) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۸:۲۱:۲۱
میشه شماره موبایل سردار اشتری را هم به مابدید . معلوم نیست اگه دست بر قضا این اقا مجید دوست دوست سردار نبود اخر این ماجرا چه جوری تموم میشد (2920452) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۳۲:۲۵
آقا کجاش تشکر دارد باید به این نحوه برخورد قهر امیز و قلدرانه پلیس با مردم گریه کنیم . چرا باید نظارت پلیس به زیر مجموعه وجود نداشته باشد که این اتفاقات بیفتد . بخدا گریه دارد مظلوم به کجا پناه ببرد چرا مسئولین بازرسی ناجا ببصورت پنهانی و به شکل یک شهروند به کلانتریها مراجعه نمی کنند تا ببینند آنجا چه خبر است ؟ مسئولین بترسید از آه مظلوم به درگاه خدا که یار ویاوری جز خدا ندارد. (2921100) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۰:۳۴
شما به عنوان یک ایرانی در مقابل قتل عام هموطنانت هم به همین اندازه حساسی؟
یا حساسیت شماها فقط برای اقلیت های دینی است؟
دوست من ظلمی که به این هموطن روا شده قابل چشم پوشی نیست اما فراموش نکنید که در کنار آزادی اعتراض به کشتار صد سال پیش ارامنه آن هم با اهداف خاص سیاسی و جهانی، حق اعتراض به کشتار مردم آذربایجان توسط ارامنه هم باید محفوظ باشد.
سیاست یک بام و دو هوا و استانداردهای دوگانه باعث ایجاد شکاف در کشور ما میشود. (2913839) (alef-13)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲:۴۵
مخص احمد آقا توکلی هستیم بخاطر اینکه عافیت طلب نیست (2914021) (alef-2)
 
چنگیز تیمورزاده
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۱۲:۳۱
اقای توکلی در مورد تمام قسمتهای این داستان باشما موافق هستم ولی دریک قسمت سناریو کاملا بیراهه رفته اید و آنهم موضوع پلا کارد میباشد . در حالی که منطقه در آتش جنگهای قومی ومذهبی شعله ور میباشد نیازی به باز نمودن زخمهای کهنه نمیباشد عاقلانه نیست که شما ساکنان ارومیه وسولدوز و خوی وقره داغ و...که اجداشان توسط ارامنه قتل عام شده اند تحریک نمایید . وارد نمودن این اقلیت مهاجر به بازیهای سیاسی منظقه تنها به ضرر انها وحامیانشان تمام خواهد شد. (2916798) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۴:۰۲:۵۵
اولا ارامنه اذربايجان مهاجر نيستند واز هزاران سال قبل دراين منطقه زندگي كرده اند وحتي درياچه اروميه را ابي مي ناميدند لطفا تاريخ را مطالعه كنيد بعد هم ارامنه از نظر ديني
ي هميشه اقليت بودند ونمي توانستند به اكثريت مسلمان منطقه اسيبي برسانند قبل ازاظهار نظر كمي مطالعه كنيد (2921317) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۲:۵۴
چه ربطی دارد؟ هر جا که ظلمی شده باشد باید برخورد شود. (2914135) (alef-2)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۷:۳۲
فرمايش شما ربطى به اين ماجرا ندارد ،صحبت از ظلم به يك هموطن اقليت توسط ماموران خودسر است نه كشتار ارامنه.
فكر نمى كنم اگر يك هموطن آذربايجانى پوسترى مشابه در محكوميت كشتار آذربايجانيها توسط ارامنه به مغازه بزند(با صحت اصل ماجرا و تفاوت درگيرى و اختلاف مرزى جمهورى آذربايجان و ارمنستان با كشتار برنامه ريزى شده قتل عام يك قوم توسط حكومت مركزى در تركيه كارى ندارم) كسى به او معترض شود.
فراموش نكنيم ارامنه ايران به تعداد زياد و در كمال آرامش در استانهاى آذربايجان غربى وشرقى بويژه تبريز در كنار هموطنان ترك خود زندگى مى كنند. (2914201) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۸:۳۷
بله ارامنه در كنار اكثريت ترك زندگي ميكنند ولي آيا ارامنه چنين اجازه اي در كشور خودشان به تركها خواهند داد ؟ (2917179) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۱:۲۶
همین الان جوانهای ایرانی که به عنوان مدافعان حرم در عراق و سوریه شهید می شوند به خاطر ترکیه است. یکی از مقصران اصلی به وجود آمدن گروه تروریستی داعش همین ترکها هستند. به مصاحبه ها و اخبارهای چندسال پیش توجه کن که چطور وقیحانه دهها هزار تکفیری را از مرز خود داخل سوریه میکردند و برای آنها محموله های سلاح می فرستادند و آموزششان میدادند.سیاستهای خبیثانه و رذیلانه ترکیه در سالهای اخیر و اقدامات ضد امنیتی ترکها علیه ایران هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد. در ضمن ما ارمنی ها را هموطن خود میدانیم.در واقع ارمنی ها مثل زرتشتی ها ایرانی الاصل هستند. ما با وجود همه جنایتهایی که تکفیریها و وهابی ها در حق ایرانیان و شیعیان انجام داده اند و میدهند و حتی با وجود جنایتهایی که گروههای تروریستی وهابی در مرزهای شرقی و حتی غربی ما انجام میدهند ولی باز هم جواب بدی آنها را با بدی ندادیم چرا که متمدن هستیم و مطمئن هستیم خداوند جواب انها را خواهد داد. (2914216) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۸:۵۰
الان بحث اين حرف ها نيست. موضوع اينه كه مامور انتظامي نبايد ظلم مي كرده (2914282) (alef-2)
 
ابرام
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۱:۱۵
نويسنده نه به اذري كار دارد نه به ارمني او از زورگويي خلاف قانون مامورين و رسيدگي رئيسشان سخن گفته شما هم وسط دعوا نرخ تعيين كرده اي؟؟؟ (2914290) (alef-2)
 
هدایت الله
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۳:۳۸
الف گرامی,به اشتباه به این کامنت مثبت دادم و سخت پشیمانم.لطفا منتشر کنید.
تعجب میکنم که 70 80 نفر هم بهش مثبت دادند.!
الان اصلا" بحث اقلیت دینی و اهداف خاص سیاسی و جهانی نیست.
این عین این است که شما بابت کشتار مردم آذربایجان توسط ارامنه مراسمی داشته باشید و پوستری به دیوار زده باشید و الباقی داستان اتفاق افتاده باشد . کجای این به سیاست یک بام و دوهوا و استانداردهای دوگانه مربوطه؟؟ 3تا مامور خلاف کردند و باید به خلافشون رسیدگی بشه و این اتفاق برای همه ممکنه بیافته.اصل رو ول کردید و واسه فرع دبه میکنید!!!
بعدشم شماها هموطن ما هستید یا اردوغان و علی اف ؟؟ (2914824) (alef-2)
 
وحدت
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۲:۱۷:۳۰
تفرقه ننداز دوست عزیز
اختلافات باکو و ایروان به ما مربوط نیست. (2916850) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۲:۰۵
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. اگه جلوی ظلم وایسیم، تو تنهائی قضیه که تنهائیم. اما بعدش نصرت خدا میرسه. (2913843) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۹:۴۶
دوست بزرگوار خدا شما را خیر دهد که از مظلوم دفاع کردید ولی در متن شما تنها یک نکته مهم به چشم می خورد: اگر شما نیز همچون بنده و میلیونها ایرانی دیگر فاقد ارتباط دوستی با سردار اشتری می بودید بازهم کار بهمین منوال پیش می رفت؟ هزاران تن چون من سالیان دراز است برای احقاق حق خود به دادسرا می رویم و هرگز نیز بکارمان رسیدگی نمی شود. خوشا به حال شما که با سردار آشنایید. (2913868) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۴:۲۲
جناب حامد ايشان معروفترين نماينده مردم تهران و از مهمترين نمايندگان مجلس هستند . براي انجام وظيفه و دفاع از مظلوم نيازي به آشنايي با كسي نيست. ايشان نماينده ما هستند پس جايگاه و سمتشان خيلي بالاتر از رييس پليس است. (2914145) (alef-2)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۷:۱۹
با سلام اگر این هم وطن خودش با سامانه 197 تماس می گرفت شاید زود تر هم به موضع رسیدگی وبر خورد می شد .هر چند که اقدام آقای توکلی هم قابل ستایش است (2914275) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۱:۲۲
الان ینی واقعا تو تو این مملکت زندگی نمی کنی؟!!!! (2915809) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۰:۱۰
اگراین ماجرا به گوش جناب توکلی نمیرسید چی؟
کدام قانون ومسیر مطمن برای تظلم از ظلم وستمی که صاحبان قدرت انجام میدهندوجوددارد؟
کسانی که چنین شانسی ندارندکه امثال جناب توکلی شفیع انهاباشندتارفع ستم شودچه بایدبکنند؟ (2913869) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۷:۳۱:۳۲
البته ارمنی ها دوستان زیادی در ایران دارند (2916954) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۰:۴۱
امید واریم که نیروی انتظامی و سایر مسئولان برای رسیدگی به مشکلات همه هموطنان بدون پارتی هم رسیدگی کنند./ (2913873) (alef-13)
 
مظلوم
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۱:۰۱
اگر آن دوربین نبود ، مثل خیلی جاها که مامران انتظامی ومالیاتی وبیمه وثبت و...به مردم زور می گویند ، چه باید کرد ؟ . اگر مثل آن بنده خدا با آقای توکلی ها رفاقت نداشته باشند چه کنند ؟ آقای توکلی دل خوش به یک مورد استثنایی نباشید ، کاررا اساسی در مجلس متحول کنید . زور گوئی اگر در پلیس نهادینه نشده بود این ماموران به این راحتی ودر ملا عام ظلم نمی کردند . این را حل کنید . (2913875) (alef-13)
 
مهران
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۰:۲۶
حالا شما دیگه از آب گلالود ماهی نگیر

این وظیفه همه هست که اگر ستمی علیه مظلوم را دیدند، آنرا پیگیری نمایند و الحمدالله توی این مملکت همه یه آشنایی تو مسولین کشور دارند اما بی خیالی خودتان را پای کسان دیگر ننویسید. ضمنا در هر نهاد و ارگانی یک سری افراد متخلف وجود دارد این باعث نمی شود که زحمات دیگر پرسنل مخصوصا کادر نیروی انتظامی را زیر سوال برد.

همچنین باز نیز برای اینکه از آب گلالود ماهی نگیرید عرض می کنم که بنده نظامی نیستم و سمتی ندارم، یک فرد عادی هستم. (2914371) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۹:۰۸
آقا مهران : حتما در ادارات وپلیس شاید اکثر نیروها انسان های شریف ووظیفه شناس هستند ، اما آن چندین نفر متخلف زیاد است ، ضمن آنکه قوانینی داریم که تماما ظلم است وطبق فتوای حضرت امام مامور معذور نیست ونباید قانون ظلم را اجرا کند . مانند خواباندن موتور ، موتور سوارانی که این وسیله امرار معاش خود وخانواده شان می باشد ، آنهم به دلیل کلاه کاسک ویا نداشتن بیمه !!!. . بیمه اجباری در اسلام حرام است واگر دولت لازم می داند باید خودش پولش را بدهد. خریدکلاه کاسک غیر استاندارد وگران برای موتور سوار ی که متکفل 5 سر عائله است مقدور نیست ودر گرما کلافه اش می کند ، به دولت چه مربوط که موتور سواربه دلیل نداشتن کلاه زخمی ویا کشته می شود ؟ اگر چنین است چرا ماشین سوارها که سه برابر موتور سوارها در تصادفات مرگ مغزی می شوند را مجبور به کلاه سرکردن نمی کنند ؟ آقای توکلی به این قوانین برسند ونگذارند ماموران ظلم کنند (2915613) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۲:۱۸
امید واریم که نیروی انتظامی و سایر مسئولان برای رسیدگی به مشکلات همه هموطنان بدون پارتی هم رسیدگی کنند./ (2913877) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۲:۵۶
درود بر دکتر توکلی که با پایین ترین اقشار جامعه هم ارتباط نزدیک دارند.

امید که این ارتباطات نزدیک بین مدیران و مردم آنقدر صمیمانه و فراوان شود که مفسدین و خطاکاران از ترس گزارشات مردمی، دست از پا خطا نکنند. (2913879) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۳:۲۸
مرسی از شما که حق یک مظلوم را گرفتید. یاد جمله حضرت علی در دفاع از مظلوم می افتم.
ولی اگر این بنده خدا با شما دوستی نداشت کارش بدین صورت انجام می شد.
آیا خود نیروی انتظامی محل کمک به مظلومان نیست. (2913880) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۳:۵۱
از این رسیدگی بسیار خوشحال شدمو
فقط یک سوال حالا اگر کسی دوستی و آشنایی نداشت که با سردار تماس بگیرد حق او چه می شود؟
آیا نباید سیستم اصلاح شود؟ (2913882) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۷:۴۸:۴۰
با 197 تماس بگیرد.
قاعدتا آن هم باید به نتیجه برسد، البته زمان بیشتری نیاز خواهد داشت و باز هم البته باید اول از همه خودِ فرد به گرفتن حق خود قائل و مصرّ باشد. (2919345) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۴:۰۰
تشکر (2913883) (alef-13)
 
محمد مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۷:۵۱
باید همینگونه باشد (2913894) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۱:۵۴
آفرین این روحیه ستودنی است
همه ما هموطن هستیم و بالاتر از ان انسان هستیم و حقوق مشترک داریم که باید محترم شمرده بشوند . اگر کسی تعدی بکنه به حقوق کسی دیگر همین برخورد های قضایی باید باهاش بشه. (2913906) (alef-13)
 
فرناز
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۳:۰۴
عالی بود. ولی چرا باید یک نفر پلیس حس کند که می تواند هر کار خواست بکند و تصورش بر این باشد که کسی هم نمی گوید خرت به چند من؟
فرض بگیریم که دوربین مدار بسته ای وجود نداشت این بنده خدا چه باید می کرد؟ (2913914) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۹:۳۳
از این به بعد این ماموران یادشون میمونه که باید دستگاه مرکزی ضبط دوربین ها رو هم با خودشون ببرن ، اون موقع این مامور ها حواسشون نبوده این کار رو بکنند (2914431) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۸:۱۳
همچنان موارد مشابه فراوانی که اینچنین است.!!! (2914514) (alef-13)
 
منصور
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۳:۵۹
شاید این اتفاق یکی از چندین اتفاق مشابه در این مرز و بوم باشد که یک مسیحی با واسطه ای و با ضبط فیلمی و با پی گیری های دیگران به این حق رسید و سردار هم رفتار در خور شان و نزدیک به عدالت رو در مورد ماموران خاطی صورت داد ولی ایا پرسش بزرگتر و اساسی تر را سردار از خود نکرده است انانی که نه فیلم دارند و نه رابطه و نه هیچ گونه امکان پی گیری باید به کدامین ریسمان چنگ زنند تا احقاق حق کنند ایا در کوچه پس کوچه های این ممکلت وسیع مشابه این گونه اتفاقات برای شایر شهروندان نمی افتد ؟ یقینا پاسخ مشخص است برای احقاق حق ان صداهای ضعیف و محق راستی چه اندیشه ای کرده ایم (2913919) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۶:۵۹
از اين دست اتفاقات كه ناشي از بي تجربگي آقايون است زياد اتفاق مي افتد .
منتها اي كاش ايران ما مجهز به دوربين مدار بسته بود . (2913934) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۹:۲۱
عالم محضر خداست
،ما تحت نظارت خداونديم. (2915114) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۸:۰۴
موضوع احقاق حق و جلوگیری از اجحاف به شهروندان باید نهادینه شود. حال فکر میکنید این هموطن ارمنی اگر دوستی با این ارتباطات نداشت میتوانست به نتیجه برسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2913939) (alef-13)
 
نظامي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۸:۲۲
اين عزيران !!! رو بايد بعد از تعليق در كارواش خصوصي به كار گيرند . (2913940) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۴:۳۶
البته زير ديد دوربين مدار بسته (2914309) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۸:۳۲
درود و بر شرافتتان (2913942) (alef-13)
 
امين ن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۹:۵۱
البته ك اين يك قطره بود از درياي قانون گريزي
اما جالبتر اينجاست ك گفته شد با ميانجي گري و خواهش
در مورد بايد بگم شوخي جالبي داشت نويسنده ولي يكم دوز واقعي پذيريش كم بود (2913947) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۱۶
اقا انقدر ازین مامورا هستن که از قدرتشون سو استفاده میکنن حالا اگه دوربین مدار بستم نبود چی میشد هیچی! نمیخام سیاه نمایی کنم ولی.. با ادبیات خیلی بد با جوان صحبت میکنن بسیار قلدرمابانه بدون احترام و شخصیت. اصلا نمیتونی جواب بحق بدی وگدنه خدا میدونه چه کاری میتونن باهات بکنن و.. بخاطر همینه که تو کشورهای اروپایی مردم نسبت به پلیس حس خوب و اطمینان و رضایت خاطر دارن. ولی اینجا 2تا پلیس میبینن ملت فحش میدن. والا بخدا اقا یه قانون حقوق شهروندیو رو تنظیم و تصویب کنید دیگه (2913949) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۲:۲۳
تو امريكا مردم به شدت از پليس ميترسن، پليسشون واقعا وحشيه من دوماه قبل اونجا بودم، تو كشور اسلامي اون هم ايران كه پيرو سيره پيغمبر مهرباني هستيم نبايد همچين عملي از پليس ديده بشه (2915124) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۳۴
ماجراي جالبي بود. اما هموطن ارمني شانس آورده كه موضوع به اطلاع يك نماينده مجلس ، آن هم اقاي توكلي، منتقل شده و الا شايد آب از آب تكان نميخورد. ما هم به به تاسي از نماينده خود از فرمانده ناجا تشكر ميكنيم و نيز تشكر مضاعف از نماينده و وكيل خودمان جناب توكلي. (2913950) (alef-13)
 
مسلمان
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۵۱
اتفاقا" برادران ارمني ما انسان هاي باخدا و شايسته اي هستند كه در كار و كاسبي سر هموطن خودشون كلاه نميذارند و در معامله غش نميكنند مثل بعضيا !! (2913951) (alef-13)
 
ا.ر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۰:۲۱
من هم شخصا در رسانه ها خبر چنداني دال بر ارتكاب جرايم توسط هموطنان مسيحي يا زرتشتي نديدم. (2915970) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۵۴
احسنت. انشالله این اقدام فتح بابی باشد در اعتلای رفتار نیروی انتظامی با مردم و مراجعین.
و آقای توکلی، دم شما گرم که علیرغم گرفتاریهای بسیار، حواستون به حقوق شهروندی هم هست. (2913952) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۵۹
زنده باد. (2913953) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۲:۲۵
زنده باد توكلي و رسانه توكلي ( الف ) (2914134) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۴:۳۴
مگه فکر میکنید چند تا مثل آقای توکلی داریم؟
آقای توکلی بخواد به این قبیل موارد برسه , بهتون قول میدم وقت خوردن نهار و شام نداشته باشه.
باید نهاد و موسسه ای مردمی وجود داشته باشد که زیر مجموعه دولت نباشد و در این موارد بتوان طرح شکایت کرد. (2916736) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۱:۲۸
ممنون از پیگری ولی قرض کنید کسی انشای متنفذی مثل شما نداشت تکلیف ان بنده خدا چیست همه که نمی توانند صدای خود را به فرماندهدبرسانند ۱۹۷ هم در اکثر موارددترتیب اثر نمی دهد (2913956) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۵:۳۳
احتياج به 197 عادل و قاطع داريم .
كسانيكه در 197 هستند بايد حقوقدان بوده و از پرسنل ناجا نباشند . (2914033) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۱:۴۳
من به عنوان یک مسلمان هموطن، یک نماینده از نمایندگان ملت هم از هموطن مسیحی خود پوزش می‌طلبم و هم این جوانمردی را در روز میلاد عباس بن علی علیهما السلام از سردار اشتری فرمانده ناجا و همکارانش تبریک و از صمیم قلب میگویم، سپاس سردار! (2913957) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۱:۵۲
از جناب آقای توکلی و سردار اشتری و آن جوان باغیرت و گزارش دهنده تشکر می کنیم. ضمن اینکه اگر حتی آن ارمنی رضایت هم بهد، نیروی انتظامی به خاطر حقوق عامه نباید از رفتار زشت و غیرقابل دفاع ماموران متخلف و گناهکار بگذرد. جرم این افراد، اقدام علیه امنیت ملی است. زیرا بسیاری از خارج نشینان همین ماجرا را در بوق کرده و بر روی آن مانور می دهند. همین مسئله باعث می شود پلیس ایران به عنوان یک پلیس شکنجه گر اقلیتهای مذهبی معرفی شود، در حالی که اینطور نیست. این چند نفر به احتمال از متعصبان یک قوم خاص باشند که به خاطر تعصبات قومی دست به چنین حماقتی زده اند. آنها به خاطر بازی با آبروی نظام، باید به اشد مجازات برسند.
به نظرم ضمن اخراج این افراد از نیروی انتظامی، باید به شدت با آنها برخورد شود. زیرا با آبروی نظامی بازی کرده اند که هزاران چشم در کمین هستند تا در این باره نقطه ضعفی از آن پیدا کنند. چه بسا این مأموران به عمد دست به چنین کاری زده باشند تا خوراک تبلیغاتی را برای عده ای مغرض فراهم کنند. (2913959) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۹:۴۱
اينجور مأموران كم يا بيسواد تا حقارت و درد ناشي از ضرب و شتم رو حس نكنند، عوض نمي شن. بايد جلوي همون كاواش تحقير بشن و شلاق بخورن تا براي بقيه هم درس بشه. (2914368) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۲:۱۱
سپاس (2913960) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۳:۰۱
سپاس توكلي (2914137) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۳:۳۱
تشكر از الف بابت اين اطلاع رساني . (2913969) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۴:۰۳
سلام
بنده هم بعنوان یک مسلمان ازرده شدم ولی قاطعیت فرماندهان مرا از ته دل خوشحال کرد ونشان دادند که همه ما ایرانی هستیم. (2913971) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۵:۱۴
ما هم به نوبه خود از سردار اشتری تشکر می کنیم و اجرای قانون بی کم و کاست و بی تبعیض را از ایشان خواستاریم (2913976) (alef-2)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۷:۱۰
در مواقع حساس نميتوني پيداشون كني و در دسترس نيستند !!! (2913985) (alef-2)
 
میثم
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۷:۳۳
جمش کنید بابا!
فرهنگ زورگویی رو از بین ببرید اگه راس میگید
نمیخواد به همدیگه نون قرض بدين (2913987) (alef-2)
 
مهجور
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۸:۳۰
من هم می گویم سپاس نماینده متعهد ومومن مردم ایران.که حق طلبیت مراکه ازنظرسیاسی باشمافرق دارم به وجد می اورد. (2913994) (alef-2)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۸:۳۱
احسنت بر مرد عزیز و دوست داشتنی و مدافع حق، جناب توکلی، ای کاش همه نمایندگان مثل شما از حقوق مظلومان در برابر ظالمان دفاع می کردند...ای کاش... (2913996) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۸:۵۶
من شخصا شاهد برخورد زشت ماموران نیوری انتظامی در چند مورد بوده ام. مثلا یک بار در جلوی مجتمع قضایی در گلوبندک افسری به یک پدر در حضور فرزندش توهین می کرد و فرد که شهرستانی هم بود قادر به هیچ دفاعی از خود نبود.

واقعا در این مواقع تکلیف شاهد چیست؟ چون اگر فیلم بگیرد ممکن است با واکنش بدی روبرو شود. (2913998) (alef-2)
 
م کریما
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۹:۰۰
من با جمله آخر «سپاس سردار» اصلا موافق نیستم.
انگار که مجموعه نیروی انتظامی زیر نظر سردار اشتری و احمدی مقدم نبوده، بعد ایشان چیزی خارج از مسئولیت خود انجام داده اند.
در حالی که من این سوال را می پرسم: «مدیریت در اینجا چه معنایی پیدا می کند؟»
اگر من بودم، جمله را اینطور به پایان می بردم که، جناب سردار اشتری، در مدیریت مجموعه خود تجدید نظر کنید. یا اینکه بروید و مدیریت یاد بگیرید. یا اینکه از مردم عذر خواهی کنید. (2914000) (alef-2)
 
آرمان
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲:۴۵
کار شما و دیگران قابل تقدیره ولی اون وقایعی که شما از آنها خبردار نمی شوید و احیانا از نفوذ خود برای برقراری عدالت استفاده نمی کنید چی میشه ؟؟
این افراد که خیلی از اونها مسلمان هستند باید به کجا مراجعه کنند ؟؟ به همون پلیسی که خودش ضاربه ؟؟؟!!!

به عنوان نمونه : دوسال پیش منزل من سرقت شد ، درب ورودی شکسته شده بود و لپ تاب من سرقت شده بود وقتی مامور پلیس در محل حاضر شد حتی حاضر نشد گزارش سرقت تنظیم کنه و گفت " بردن لپ تاب سرقت محسوب نمیشه " جالبه نه (2914020) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۳:۰۵
سپاس سردار ، جامعه ما نياز به چنين سردارانى و مسئولانى دارد ، اين نوع حركتها موجب اعتماد بيشتر ملى ميشود . (2914023) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۹:۱۷
چند نفر صداشون به احد توکلی و ... ها میرسه، متاسفانه این روال داره ترویج میشه! (2914051) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۱:۴۹
1 سوال؛
به اين فكر كرديد كه اونايي كه سردار يا امثال سردارهارو ندارن بايد چه كنند؟
اينكه حق اينجوري گرفته بشه كه هنر نيس... (2914131) (alef-2)
 
فريد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۳:۲۵
يک سال پيش، در حال رانندگي در خ وليعصر، بالاتر از ميدون ونک بودم. ميخواستم بپيچم توي يک گوچه يکطرفه که ديدم يک ماشين نيروي انتظامي داره در جهت خلاف از کوچه مياد بيرون. سر جام وايسادم. چراغ زد که برو عقب. گفتم شما يکطرفه مياي و بايد بري عقب. گفت مگه نميبني پليسم؟! گفتم طبق قانون پليس بدون آژير و چراغ خطر، حکم مايشن معمولي رو داره. يا برو عقب، يا آژير و چراغت رو روشن کن که من برم عقب! سرهنگ بغل دستي اومد پايين يقه ام رو گرفت و گفت اينجا من ميگم چي قانونه، برو گمشو عقب تا لت و پارت نکردم. خلاصه بعد از کلي درگيري و به اصرار رهگذران رفتم عقب. در موقع رد شدن از من هم چند تا فحش خانوادگي نثارم کرد. شماره ماشينش رو يادداشت کردم و به 197 زنگ زدم و ماجرا رو تعريف کردم. الان يک ساله قرار شده بهم خبر بدن ... (2914141) (alef-2)
 
طاها
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۶:۲۲
انقدر زیاده که نگو.
من خودم مظلومم
یه مامور زد تو گوشم به ناحق
والا ما نه ارتباطی با نمایندگان داشتیم و نه دوربین مدار بسته ای... (2914159) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۸:۴۱
این خیلی خوبه جلوی این کار ماموران متخلف گرفته شده ولی از همه مهتر آموزش پلیس هست که نحوه برخوردشان با مردم درست بشه . برخی از ماموران برخوردشان با مردم بسیار تندخو و با عصبانیت هست و به جای اینکه مشکل حل کنند خودشان تبدیل به مشکل میشوند و همین برخورد ضعیف شان باعث درگیری و تشنج میشود (2914169) (alef-2)
 
علی کریمی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۱:۰۴
این عکس العمل اگر بدون دخالت آقای توکلی و از طریق مجاری عادی امکان پذیر باشد صدها سپاس دارد. (2914176) (alef-2)
 
نیکو 110
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۳:۵۴
1- دوستان هموطن :خدمات شایان توجه ،شهادتها و ایثارگریهای ناجا دیده شود . 2- در همه کشورها از این قبیل افراد هستند که پلیس از قدرت خود سواستفاده می کنند وادم هم می کشند و توسط دادگاه تبرعه هم می شود ( ایالت فرگوسن امریکا ) ولی اشتری عزیز می داند که اجرایی کردن مطالبات رهبری راهگشای مشکلات ناجا و مردم عزیز و ارجمند است . (2914185) (alef-2)
 
سید
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۵:۳۴
هم احمدی توکلی انسان خوبی است و هم احتمالا جناب سردار آدم خوبی است. اینجا به صورت موردی مقداری شانس یار این هموطن مظلوم بوده که دوربین‌ها بودند، و احمدی توکلی هم بود و سردار هم بود.

اما باید یک فکری کرد که به صورت سیستماتیک بشود از ظلم جلوگیری کرد. من یک دانشگاهی هستم که سال ۸۸ فقط به این دلیل که احمدی نژاد را فردی فاسد میدانستم و میدانم، بر اثر گزارش غرض آلود یک مامور امنیتی به مدت دو سال از دریافت حقوق ماهیانه‌ محروم شدم و خودم و خانواده‌ام آسیب دیدیم. بعدها یک مامور امنیتی رده بالاتر که خدا خیرش بدهد و خودش را افسر ضد جاسوسی معرفی می‌کرد از من بازجویی کرد و جمع بندی‌اش این شد که محتویات قبلی پرونده من چرند بوده است و من به زندگی نرمال برگشتم. اما آیا راهی هست که من از آن مامور اول که چند سال زندگی من را با بحران مواجه کرد و امنیت شغلی و اقتصادی من را مخدوش کرد شکایت کنم؟ آیا می‌شود او هم مثل من دو سال بدون حقوق زندگی کند تا بفهمد چه بر سر من آورده؟ (2914230) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۲:۴۷
اوه اوه چه خبره! پس روحانی همچین بیراه هم نمیگفت که نیروی انتظامی باید در چارچوب قانون حرکت کنه! (2915983) (alef-13)
 
کسری کیان
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۷:۳۱
جناب استاد توکلی
با سلام .تشکر
خداوند پدر شمارارحمت کند (2914238) (alef-2)
 
تیمور
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۰:۱۶
سلام
اگه نرن شکایت و آجان کشی و اگه قوه قضائیه بهشون برنمیخوره و.... میخواستم بگم که کم نیست از این دست برخوردهابا مردم توسط نیرو انتظامی و برخی متولیان و متصدیان امر که متاسفانه فیلم برداری هم نمیشود.
ولله قسم بنده عکس تخلف ماموران راهور را داشتم و نهایتا" به بازرسی راهور ارجاع شدم (در خیابان آزادی نبش رودکی) لیکن پس از چند بار مراجعه به من گفته شد که از شکایت صرفنظر کنم درآخر سر هم بازرس مربوطه با تهدید من و تنها شاهد ماجرا ، پرونده را ابتر گذاشت و نتیجه ای نگرفتم.
لذا به نیرو انتظامی و برخی که قدرت وزور دارند در این مملکت اعتمادی ندارم.
والسلام (2914251) (alef-2)
 
شاکی مسلمان
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۱:۰۹
حالا اگه ما جایی نیاز به شکایت و دادرسی داشتیم با شما باید تماس بگیریم.شما نبودید چه؟ این چه عدل و دادگستری در این جامعه است که طرف با داشتن دوربین مدار بسته جرات شکایت از مامور دولت را به قوه قضاییه پیدا نمیکنند و شما به داد شان میرسید.چقدر باید حق از این مردم نگون بخت ضایع شود.آنوقت ما تصویر ضرب و شتم پلیس امریکا به یک سیاه پوست را بارها نشان می دهیم ولی همزبانی و همدلی را خودمان یاد نگرفته ایم و بر سر دین و مسلک و مذهب به جان هم افتاده ایم.که امری شخصی است.ما ضعف قانون و صد بار بدتر از آن در اجرا و عمل به قوانین سلیقه ای عمل می کنیم. (2914256) (alef-2)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۵:۱۵
احسنت به تدبیر فرماندهی محترم و درود بر روحیه برادرانه نویسنده محترم سایت الف که مراتب همراهی و. همدردی با هموطن عزیز ارمنی ما داشتند. ما ایرانیان اینگونه ایم و همیشه تلاش خواهیم نمود که اینگونه بمانیم. (2914265) (alef-2)
 
لیلی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۹:۱۹
الان این افتخار داره ؟ واقعن شرم آوره که کسانی که وظیفه شون خدمت به مردم هست اینجوری خودشون رو تو لباسشون گم کردن ، و همچین حرکاتی ازشون سر میزنه ، بعد افتخار میکنید که به موضوع رسیدگی شده؟؟؟ (2914284) (alef-2)
 
شهروند
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۹:۲۵
ضمن تشکر از سردار اشتری : لطفا درمورد کیوسک نیروی انتظامی در پارک دانشجو تحقیقاتی انجام دهید برخورد رییس آن با مردم بسیار بد ودور از ادب است. (2914286) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۲:۳۸
ضمن تشكر از سردار اشتري
و ايضا" كيوسك هاي اين نيرو در همه جا (2914875) (alef-2)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۹:۴۷
ظلم که همیشه هست؛ خیلی شکر دارد که ظلم ستیزی از اسم و رسم نیفتاده باشد (2914287) (alef-2)
 
مصطفي بروجن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۰:۴۸
خدا به شما خير بده سردار
ما ملتي هستيم كه هميشه از مظلوم دفاع كرده ايم و مي كنيم اين هم در دين ماست و هم در شريعت ما الحمدالله (2914288) (alef-2)
 
آلبرت
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۱:۲۴
به عنوان یک ایرانی ارمنی زبان از شما جناب آقای توکلی عزیز و سردار اشتری بزرگوار کمال تشکر را دارم و افتخار می کنم که در ایران ، و زیر سایه این نظام مقدس زندگی می کنم و برادرهای مسلمانی مثل شما دارم ، زنده باد ایران و ایرانی (2914292) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۲:۱۶
حالا رسیدند به سخن رییس جمهورکه نیروی انتظامی بایدمجری قانون باشدنه آنطور که خودش از اسلام اجتهاد کند! (2914300) (alef-13)
 
سيدعلي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۴:۰۹
همين که نوشتيد و مردم خواندند کار بسيار بزرگي کرديد انشااله همين طور ادامه يابد. (2914305) (alef-13)
 
فرزاد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۵:۵۵
آخه چرا مجرمان را فوری می بخشند؟؟ باید مجازات بشن تا عبرت بشه
این رسم خوبی نیست که هرکی ظلم و ستم می کنه و بعضا جنایت مرتکب میشه بخشیده میشه (2914316) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۷:۳۱
امان از آه مظلوم ... مطمئن هستم که کسی که حامی هم نداره یه دست قوی تر از هر دستی بالای سرش هست که حق رو بالاخره به حقدار می رسونه .من هم از قلدرمآبی پلیس جلوی شهروندان عادی و ترسشان از دزد و خلافکار زیاد دیده ام. (2914323) (alef-13)
 
یزدی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۹:۱۵
دو سال پیش برادر من شاهد این بود که دو مامور وظیفه افغانی نوجوانی را کتک میزنند( این راهی برای پول گرفتن مامورها از افغانی های بی مجوز است) برادرم به ماموران اعتراض می کند آنها هم اسپری فلفل را به صورتش می پاشد و در میروند خانواده به کلانتری میروند برای شکایت ابتدا که برخورد تند با آنها شده و اتهامهمراه داشتن چاقو می زنند در ضمن آن دوسرباز ها هم که پیدایشان نمی شود بعد از کلی بگو مگو با یک عذر خواهی ساده تمامش می کنند در حالیکه در کشور امام زمان برای شکایت از مامور نظم و امنیت دستمان از همه جها کوتاه بود آنها را به امام زمان واگذار کردیم ( این اتفاق در یزد افتاد) (2914326) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۲۶:۱۷
به خدا واگذار کن نه به شخص (2916603) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۱:۱۲
این که پیگیری شده و ... عالیه
ولی اگه اون اقای جوان متدین که میگید که معلومه با ریس ناجا ارتباط داره و میتونه باهاش تماس بگیره اونجا نبود یا خبر دار نمیشد تکلیف این فرد چی بود
برای من پیش اومده برخورد بد نیروی انتظامی ، به ضرب شتم نرسیدیم چون من اهلش نیستم و کوتاه میام ولی هیچ وقت دادم به جایی نرسید
وقتی بهش میگم زنگ میزنم 110 با پوزخند میگن ما هود 110 هستیم زنگ بزن الان بیسیم میزنن به خود من
مگه قرار نبود نیروی انتظامی یا هر ارگان و مغازه ای حق نداره بگه اینجا محدوده پارک ماشین های ماهست و نگذاره مردم پارک کنن ، ولی همچنان این اتفاق میوفته از همه جالبت تر اینه سرباز واستاده اول نمیگه پارک نکن ، بعد 10 دقیقه تلاش ماشین رو که به زور پارک میکنی میاد میگه برش دار اینجا نزار و.............. (2914333) (alef-2)
 
مودی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۱:۳۴
نمیدانم چرا بعضی ها فقط میخواهند گیر بدهند. این مطلب در تشکر از سردار اشتری است که بعد اینکه متوجه ماجرا شده به هیچ عنوان کوتاهی نکرده و بسرعت علاوه بر برخورد با متخلفان از مظلوم حادثه هم عذرخواهی کرده است. و این کار بسیار ارزشمندی است چون متاسفانه بسیاری از گروه ها و صنوف هنگامی که از یکی از هم صنفی ها یا همکارانشان شکایتی میشود به لطایف الحیل میخواهند کاری کنند که هم صنف یا همکارشان تبرئه شود و مواخذه نگردد. به عنوان نمونه فقط عرض میکنم تا حالا کدامتان شنیده اید که یک بیمار یا همراهان وی از پزشکی به علت اشتباهات و تخلفات حتی آشکارش شکایتی کرده باشد و در نهایت توانسته باشد حداقل به سیستم پزشکی بقبولاند که آنها اشتباه کرده اند. بنده شخصا اصلا نه شنیده و نه دیده ام . مشکل اینجاست که قاضی هم پزشک نیست و ناچارا باید به نظریه تخصصی و کارشناسی پزشک اعتماد کند و رای بدهد و اینجاست که هرگز پزشکان نظریه ای نمیدهند که باعث محکوم شدن یک پزشک دیگر شود.و مثلا این اقایان قشر باسواد و فرهیخته جامعه هستند.
در این شرایط باید به این اقدام نیروی انتظامی و فرمانده آن آفرین گفت.
بنابراین دوستانی که باز شروع به غرغر کرده اند که اگر دوربین نبود اگر دوست اقای اشتری نبود و ..... دقت کنند که شما که به زمین و زمان گیر میدهید اگر در صنف خودتان اتفاق مشابهی بیفتد چه میکنید؟؟؟ (2914335) (alef-2)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۰:۰۸
آقای محترم

همین آقا هم تو این مورد پیگیری کرده چون یه نماینده مجلس پشت قضیه بوده من خودم توی نیروی انتظامی که ماموش درست برخورد نمیکرد و کارش رو انجام نمیداد به ریس کلانتری شکایت کردم ولی ایشان من رو متهم کرد و بدتر از مامورشون به من توهین کردن که چرا اومدی در اتاق من و ........................
بعد با مامورشون برخوردی کردن که کلا دیگه کار من رو انجام نده

حرف همه کسایی که اینجا به قول شما غر زدن اینه که افتخاری نیس که این کار رو انجام دادن اصلا تشکر هم لازم نبوده حداقل وظیفش رو انجام داده این که یک صنف پشت همکارش در میاد و ... دلیل نمیشه بقیه هم خلاف کنن
مخصوصا توی نیروی انتظامی که مامورش قدرت دستشه ، تا بخوایی بهش بگی بالا چشمت ابرو هست میگیره میبرت تا بیایی ثابت کنی بیگناهی چند ساعتی رو حداقل درگیر هستی تازه وقتی بیگناهیت ثابت بشه بهت میگن سریع برو وگرنه یه مشکل دیگه برات درست میکنیم


باید طوری بشه که مامور جرات نکنه خطا کنه ولی مملکت اینقدر بی حساب کتابه که همون آقای ریس میدونه اگه به مامور ها گیر بده بقیه مامور ها هم میگن پس ما نمیریم خلاف کار ها رو بگیریم و ...............

خانه از پایبست ویران است (2915414) (alef-13)
 
حسن شيباني
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۹:۰۵
از همون اول كه شروع به خواندن كردم از دو مطلب مطمئن بودم اولا با پارتي حق يه حقدار داده ميشه و دوما شاكي رضايت ميده (2914363) (alef-2)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۹:۰۸
قبول
اما اگر فیلم کارواش نبود؟
اگر پیگیری یک خبرنگار نبود؟
اگر پیگیری از سمت یک مقام بالا رتبه نبود؟
آیا کسی به حق خود می رسید؟ (2914364) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۹:۱۲
اخبار ظلم وقتی به مسولان رده بالا می رسد رسیدگی می کنند ولی صحبت اینجاست که آیا حتما باید مقامات بالا از ظلمی که به مردم می رود مطلع شوند تا کاری صورت گیرد یا باید مسیری ساده و مطمئن برای همه مردم عادی جهت شکایت قابل پیگیری وجود داشته باشد (2914365) (alef-2)
 
نيما
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۲:۰۴
در اكثر كشورها وقتي پليس به هر دليل از جمله تخلفات رانندگي خودرويي را متوقف ميكند خود از خودروي پليس پياده شده و به نزد متخلف ميرود ولي در ايران صحنه به اين شكل است كه متخلف بايد به خدمت پليسي برود كه روي صندلي خود لم داده و شهروند بيچاره بايد تا كمر براي ديدن ايشان خم شود و مدارك را با ترس و ارز تحويل ايشان دهد !!! (2914386) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۲:۲۸
جوری شده که اگر نیروی انتظامی خلافی بکند و بعد سعی کند خلافش را جبران کند باید ازشان تشکر کنیم!!!!
انقدر حق مظلوم شده است (2914389) (alef-2)
 
رفیع
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۵:۳۷
استاد گرامی جناب آقای توکلی
ضمن تشکر از دفاع جانانه شما از مظلوم ، جای یک نکته اساسی خالی است و آن اینکه منبعد به هر که ظلم شد به جای مراجعه به دادستانی ، باید یک نفر مثل شما (وکیل الرعایا)را پیدا کند و تظلم خواهی کند
لطفا شماره موبایلتان را در سایت الف بزنید و خواهید دید که میلیونها نفر مسلمان ،و نه فقط ارمنی، برای دادخواهی با شما تماس میگیرند چونکه امیدی به قوه قضاییه ندارند واین همان چیزی است که سید ما (خاتمی ) بارها بیان میکرد - حقوق شهروندی در جامعه مدنی
شما ناخواسته اصلاحات را که خواست عمومی هموطنان ارمنی و مسلمان و .... پذیرفته اید به جرگه اصلاح طلبان خوش آمدید ............... (2914409) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۵:۴۷
قانون باید برای همه یکسان اجرا شود. با توجه به حساسیت دشمنان نسبت به هموطنان غیر مسلمان، باید نسبت به پایمال نشدن حقوق آن ها اهتمام شود. از اقدام مسئولان متشکرم. (2914411) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۵۰:۱۲
چقدر دشمن دشمن می‌کنید. چه دشمنی؟ چه ربطی‌ داره؟ (2915929) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۱۲:۲۲
ما ایرانی ها نسبت به پایمال شدن حقوق هر ایرانی حساسیت ذاریم و ربطی به دشمن ندارد. (2916797) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۵:۳۷
درود بر آقای توکلی و کلیه افرادی که صادقانه به نظام مقدس اسلامی وفا دار بوده و دلسوزند
دادستان محترم که اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و انتشار مطالب خلاف واقع در جهت تشویش عمومی به ایشان را وارد دانسته اید،بدانید که پا گذاشتن در مبارزه با مفاسد اقتصادی و قلدرها پیچ و خم زیاد داردو صرفا با چند کامنت (اگر چه کار کامنت گذاران صحیح نبوده است)اگر بخواهیم اینگونه افرادرا محکوم کنیم ،درست نیست،خدا وکیلی اگر دوربین مدار بسته کارواش نبود ،آیابراحتی می شد اینهمه مامور خاطی را محکوم کرد؟و بازخداوکیلی در این غربت مردان و زنان مبارزه بامفاسد اقتصادی چند نفر مانند آقای توکلی می شناسید؟ ،حقیر که تعداد آنها را از انگشتان دست کمتر می بینم. (2914460) (alef-2)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۵:۳۹
این هموطن ارمنی از طریقی به شما دست رسی داشت. جناب دکتر هزاران نفر دیگر که فریاد رسی ندارند چه کنند؟!!!!! (2914461) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۵:۳۹
اونايي كه فرياد رسي ندارند زنگ بزنن 110 (2914787) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۰:۱۱:۴۰
که بیاد بگیره ببردش واسش پرونده درست کنه. (2916684) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۰:۵۵:۲۷
دیر میان خیلی دیر. (2916764) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۹:۴۸
ولی مگه همه مردم توکلی دارن و به تلفن سردار اشتری و برادرای مهم سپاه دسترسی دارن
حاجی فکر نون کن که خربزه آبه این رفتارهای بسیار توهین آمیز و قلدر مابانه برخی پرسنل در نیروی انتظامی که هیچ حتی توسط یه کارمند جز اداره فاضلاب هم طبیعی شده انگار ارباب رجوع و مردم نوکرشونن (2914478) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۰:۱۵
چفدر عدالت درست اجرا میشود خوشجال میشوم. (2914484) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۳۲:۰۷
یک سوال، ما هم باید دوست آقای توکلی باشیم، یا شماره یکی از دوستان سپاهی را داشته باشیم تا حقمان گرفته شود؟
اگر آن دوست ارمنی، کانال ارتباطی با آقای توکلی نداشت هم قضیه اینگونه ختم به خیر می شد؟ اگر پای دوربین های دفتر یا دوربین فیلمبرداری رهگذران احتمالی که گیر نیافتاده بودند هم نبود، تا سرکلانتر عذرخواهی می کردند؟
من، و ما یی که آشنا نداریم، غیر از خدا، به چه کسی متوسل شویم؟ (2914528) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۳۶:۴۹
نه فقط ارمنی های عزیز که به ما مسلمانها هم در برخی کلانتری ها مثل بعضی کلانتریهای قم از این بی حرمتی ها و بی عدالتی ها میشه. باز گلی به گوشه جمال سردار اشتری. اما میخوام بدونم این 197 چیه الکی راه اندازی شده یکی میخواد از اونا شکایت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2914551) (alef-13)
 
هادي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۹:۱۹
197 و 110 و نيز ساير مامورين ، همگي در يك جا و يك ساختمان و در يك كلانتري مستقر هستند و همگي با هم همكار هستند و دوست و همكار صميمي (2914803) (alef-2)
 
reza
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۳۷:۰۹
حالا به این فکر کردید که اگه اون فیلمای دوربین ها نبود الان به اون بنده خدا تهمت میزدند که داری به ماموران ما تهمت بی جا میزنی ؟ (2914553) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۵:۴۴
این بنده خدا شانس آورده که دوربین همه چی رو ضبط کرده......معلوم نیست چقد از این اتفاقا میفته و هیچکس هم خبردار نمیشه.... (2914618) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷:۱۸
از ترس فیلم این کار رو کردن. اگر فیلم نگرفته بودی عمرا کاری نمی کردن. ترسیدن یاهو فیلم رو بزاره رو ی صفحه اول.
من بارها از این ظلمها دیدم و بارها گزارش دادم و حتی یکبار هم اجرا نشده. (2914627) (alef-13)
 
كارشناس I T
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۰:۳۴
زنده باد دوربين .
زنده باد اينترنت .
زنده باد فضاي مجازي . (2914809) (alef-2)
 
یاسر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۷:۲۱
کاش فرمانده پلیس آمریکا هم این شجاعت فرمانده پلیس ایران را داشت و پلیس های خاطی که به سیاهپوستان ظلم می کنند از کار برکنار می کرد (2914673) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۰۲:۵۲
هر کشوری قانون خودش را اجرا می کند. (2916781) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۸:۳۷
از آقتی توکلی برای پی گیری شان تشکرمی کنیم ازسردارهم سپاسگزاریم که مردمی می اندیشندازجوان خوب محله هم قدردانی می کنیم کاش همه محله هاازاین جوانمردان داشتند. (2914676) (alef-2)
 
نادر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۴:۱۱
هموطنان ارمنی بسیار شریف و ایران دوست هستند.ارامنه خدمات بسیاری برای ایران انجام داده اند.بسیاری از صنایع و تکنولوژی اولین بار توسط ارامنه وارد ایران شد. ارامنه انسان هایی راستگو و درستکار هستند. (2914699) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۸:۲۴
اگر دوربين مدار بسته نبود چه ميشد جناب توكلي
ظلم اين جماعت را چگونه ثابت مي كرديد و اگر ترس از بازتاب جهاني اين ظلم به يك اقليت ديني نبود (2914711) (alef-2)
 
مظلومی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۰:۵۵
با سلام وتشکر ازاهتمام حضرتعالی به حقوق مردم، بنده پارسال دراتوبان قم تهران در حرکت بودم دیدم دو ماشین یکی سانتافه با سرنشین یک خانم وآقا ودیگری سمند با 4سرنشین مرد با سرعت پایین درحال حرکت زیگزاگ بودند هرچه چراغ زدم کنار نمی کشیدند منهم از ترس این که به من بخورند از سمت چپ لاین 3رد شدم که به راننده سانتافه اشاره کردم بکش کنار دیگه وبوق هم زدم ازعصبانیت ونگران حال خانمم بودم که گفته بودند در بیمارستان بستری است...ناگهان راننده سانتافه بابیسیم اشاره کرد وایستا..منهم دیدم که مأمورند ایستادم ناگهان با مشت ولگد وفحاشی به جان من افتاد که باوساطت سرنشینان سمند که باهم بودند من رانجات دادند شماره هردوماشین ها هم موجوداست.ازترس تاحالا به کسی نتونستم بگم09113924519در هرجا که لازم باشه حاضرم (2914763) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۵:۵۶
بله اینها شمارو اینطوری احساساتی میکنن وبه کشتار تاریخ معترضن ومی خوان تاوانشون رو شما بدین آقای احساساتی میدونین روزانه درحال حاضر چند صد مسلمان درعالم با برنامه ریزی مسیحی و یهودی کشته میشه جانم آیا شما هم با دستور بزرگان دینی ات پوستری اعتراضی بیانیه ای غیرتی نشون میدی ؟ چرا غیرت شما همیشه در مقابل اقلیت ها جوش میاد؟ (2914788) (alef-2)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۸:۵۷
سلام سه هفته پیش فردی مست جلوی اتومبیل مرا گرفت و با فحاشی شیشه ماشین مرا شکست با اینکه شماره اتومبیل ماشین وی را برداشته ام و کلی تردد بین دادگستری و کلانتری و داشتن شاهد بجایی نرسیدم به کجا باید بروم نمیدانم (2914799) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۰:۳۳
این آدم چطوری مست بوده که شیشه رو شکونده بعد سوار ماشین شده و فرار کرده؟ شما یعنی از اون آدم مست هم کمتر انرژی داشتی؟؟؟ (2914943) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۲۱:۱۳
درسته . هرجا ظلمي بشه بايد با آن برخورد كرد . ولي چرا در خيلي از موارد نميشود ؟
من نميدانم آن ارمني اين حق رو داشته آن پلاكارد را بزند يا نزند ولي چرا برخورد غير اصولي 3 مامور با اين اقليت مظلوم نما ، اينقدر بازتاب پيدا كرده ؟
اين اقليت بسيار مظلوم نما هستند و هر جا كه قدرت داشته خونها ريخته و كسي هم نه ميداند و نه ميخواهد بداند !!!
وقتي داراي قدرت است بايد او را قضاوت كرد نه حالا كه در اقليتي ضعيف هستند . آنها خونهاي بسياري را در آذربايجان ( اروميه خوي سلماس ) در اوج قدرتشان ريخته اند و هيچ اثري و ذكري به ميان نميايد در صورتي كه مستندات بسياري موجود است . فعلا هم كه 20% كشور آذربايجان را با خونريزي و حمايت روسيه كه از ارمنيها ميكند غيرقانوني اشغال كرده اند .
آن 3 مامور ظاهرا محكوم شده اند ولي شايد از مظلوم نمايي اين اقليت خونريز به تنگ آمده بودند و خواسته اند آن پلاكارد را كه نشان دهنده مظلونمايي آنان به دروغ بوده ،بردارند . زود قضاوت ميكنيد و نشان ميدهد كه اين اقليت در كارش موفق بوده ! (2917229) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۳:۱۱:۰۱
این چیزهایی که گفتید به پلیس ربطی نداره. (2920019) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۴:۰۴
بارهاوبارهابه چشم خودم دیدم که مامورلن انتظامی چقدربدوبیرحمانه بامردم بدرفتارمیکنندوجوری هم رفتارمیکنندکه ازپیامدهاشم خیالشون راحته ومطمئن هستن که هیچ برخوردی نمیشه.چندنفرهم برای شکایت رفتندولی کاری کردن که ازشکایتشون پشیمون بشن.چون هم خودنیروی انتظامی وهم دادگاههاپشتیبانشون هستندچون این افراد(افرادنیروی انتظامی)به راحت ترین شکل براشون پاپوش درست میکنند.اگرآشنای پروپاقرص وبرش داری داشته باشی شایدبشه کاری کرد...واقعاحقوق شهروندی روبایدکجا جستجوکرد (2914826) (alef-2)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۶:۴۰
نخیر از ترس فیلم نبود و در همه ارگانها نیروی بد هم پیدا میشود ولی بسیار در

اقلیت هستند و مثل گذشته ها نیست و زمونه فرق کرده

شما هم بیخود آب نریز به آسیاب هیچ ترسی از فیلم و این چیزها نیست

انسانیت وجود داره تو این ماجرا

شما با این حرفا کاری میکنید که انسانیت رو از بین میبرید و اون نیروهارو جری تر

میکنید

خوبه شما رسانه ندارید (2914844) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۰۹:۲۲
نه عزیزم از ترس فیلم بوده. من توی این 32 سال زندگیم تا الان ندیدم ماموری خوس رفتاری کنه . به واسطه شغلم کلانتری زیاد رفت و آمد دارم (2914939) (alef-2)
 
سینا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۰:۰۵
مشکلات جامعه با شعار و جملات تند حل نمی‌شود

هیچ ترسی نبوده همینیه که گفتم مطمین باش

ترس؟ اونم از فیلم؟ حالت خوبه؟ فیمها رو هم که گرفته بودن زرنگ

اون دوربینهایی هم که میگی هم که در اصل ماله خودشونه..بدون اجازه اونها اصن

نمیشه دوربین گذاشت (2916329) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۰:۳۸:۱۵
کجا فیلم رو گرفته بودن؟ اصلا حواسشون به دوربین های مدار بسته نبوده میدونین اون هموطن ارمنی اگه به جای شکایت فیلم رو فرستاده بود رو اینترنت چه فاجعه ای میشد؟ (2920802) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۶:۵۵
سپاس سردار (2914847) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۳:۳۷
چقدر خبر خوشایند بود (2914880) (alef-2)
 
شهاب
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۶:۲۹
هرجند کم نیست از این دست رفتارهای مشابه در برخی پرسنل ناجا که دل مردم را به درد می آورد. هموطنان ارامنه بخشی از وجود ما در ایران هستند و ایران متعلق به همه هموطنان. سپاسگذاران سرداران و پاسداران این مرزو بوم هستیم. (2914895) (alef-2)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۵:۱۳
احسن سردار. فقط کاری کن مردم راحت بهت دسترسی داشته باشند. اجرت با خدا. (2914959) (alef-2)
 
مسعود بهمنی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۵:۳۹
خدا رو شکر ، به ایرانی و مسلمون بودن خودم افتخار کردم (2914961) (alef-2)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۲۴:۲۶
اینکه می گن یه دوست متدین و لوطی مسلک برای خودتون پیدا کنید واسه همین وقتاس. اگه اون بنده خدایی که مامورای شهرداری نفله اش کردن یه همچین دوستی داشت که اون دوستش دوست آقای نماینده بود الان نمرده بود که هیچ، تازه ازش عذرخواهی هم می کردن. نه اینکه بیفتن به جون بچه اش. (2915008) (alef-2)
 
محمود.ع
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۲۹:۰۲
چرا برید دوست و رفیق لوطی مسلک پیدا کنید؟ مگه حودتون مشتی و با مرام نیسین؟ اگه باشین که انشاالله هستید، شما هم میشین همون «حسین آقا» و جلو ظلم و ستم را می گیرید به جای تماشا و احیانا" همدستی و به قول بعضی نحال دادن» به پلیس گشت محل برای روز مبادا ! میدونید بدبختی ما چیه؟ می خوایم حرف بزنیم فقطططططططططططط. اونم به جای گرفتن ایراد از خودمون همش داشته باشیم نقاط منفی اینو و اونو زبر میکروسکوپ پیدا کنیم و جار بزنیم. همین یه حسین آقا را که نمی دونم کیه عشق است و همین یه احمد آقا را عشق است و همین یه سردار را عشق است و همین تو منفی بافو عشق است اگه یه لحظه فکر کنی به حرفامو بعدش عینک سیاتو برداری جاش دور و برتو خوشگلتر ببینی. آدم از از یکی که یه کار مثبت بکنه یه تشکر خشک و خالی بکنه اونو در ادامه مسیرش تقویت میکنه و دیگران را هم به بامرامی ترغیب می کنه و یکی یکی ، قطره قطره، آدمای دور و برمون بهتر و بهتر میشن. اولم باید از خودمون شروع کنیم والا کاری جلو نمیره. اسان جان امید وارم ازم نرنجی و بدونی همین الآنم به مشتی بودن و با معرفتی ایمان می آرم اگه درجا و بدون فکر نگی اینا که خوندی همش چرته! پله پله ، تا ملاقات خدا، ذره ذره دردها یابد شفا(مصرع دوم را همین حالا خودم ساختم، و مصرع اول هم عنوان کتاب شادروان عبدالحسین زرین کوب، ادیب و مولوی پژوه و تاریخ نویس معاصر و بلند آوازه کشورمان است) یا علی (2916104) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۳:۲۸:۴۳
لطفا كوتاه و مختصر و مفيد بنويسيد , لُب كلام مطلب شما چي بود ؟ (2922927) (alef-3)
 
غلامرضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۶:۱۱
سپاس و درود سردار امیدواری برای امنیت در دلم ایجاد کردی (2915100) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۹:۱۶
این را می خواهم به پرسنل نیروی انتظامی گوشزد کنم که مبادا پلیس فکر کند که حق دارد با مردم درشتی کند. پلیس، خدمتگزار مردم است و ضامن امنیت شهروندان. اما بعضی اوقات متاسفانه شاهد غیر این هستیم.
یک مطلب هم در مورد دلیل مراجعه اتومبیل پلیس به کارواش- این را به چشم دیده ام که عده ای از پلیسها از کارواشها انتظار دارند که خودروی آنها را مجانی بشویند و اگر زیر بار این کار نروند، پلیس به آنها پاپیچ می شود. (2915113) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۸:۴۰
حالا اگر دو نفر متخلف در پلیس آمریکا این کار رو کنند، صداوسیما و رسانه های مثل آن توی بوق و کرنا می کردند و اونو به کل پلیس و دولت و اوباما و غرب و ... ربط می دادند (2915225) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۰:۳۳
بنده با نحوه گزینش ماموران نیروی انتظامی کاملا مخالفم مسوولین نیروی انتظامی باید نحوه گزینش خود را از سپاه پاسداران یادبگیرند، بنده سه سال پیش برای استخدام درسپاه پرونده تشکیل دادم بالاخره معلوم شد که اونا فهمیدند پدرم معتاده و من استخدام نشدم البته یک فقره هم پرونده درگیری در دادگاه داشتم اوایل خیلی ناراحت بودم و از سپاه دلگیربودم ولی وقتی برخوردبرخی از ماموران نیروی انتظامی رادیدم که از دهن خود حرفهای رکیک بیرون می آمد خوشحال شدم که لااقل سپاه افرادمتدین و سالمی رااستخدام کرده و تابحال کسی از دهان پاسداران سپاهی حرف رکیک نشنیده و هرجا مظلومی گیرکرده پاسدارسپاهی گاها شده به کمک اوشتافته مثلا چندوقت پیش تاکسی ترانه جلفی گذاشته بودوپاسداری کنارمن نشسته بود انصافا بازبان نرم به راننده فهماندکه این ترانه ها شخصیه وشایدکسی از موسیقی آن خوشش نیاد راننده هم بلافاصله ضبط را خاموش کرد.....انشالله برادران انتظامی که عده ای کم هستند مراعات حال مردم رابکنن البته دربین این سازمان افرادمخلص و باغیرتی هم هستندکه از آرامش خود برای مردم مایه گذاشتند درودبرنظامیان باشرف ایران (2915418) (alef-13)
 
محسن شهادیفر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۶:۴۲
جناب آقای دکتر توکلی - با سلام
از پیگیری مجدانه شما در مورد این موضوع سپاسگزاری می کنم . ولی جای تاسف بسیار دارد که در یک سازمان انتظامی کشور اینچنین در روز روشن و در پایتخت چنین رفتاری با مردم انجام می شود . از توضیحات شما کاملا روشن است که برخورد با این رفتار زشت بصورت سیستماتیک نبوده و فقط ارتباط دوست جنابعالی با شما و پیگیری مجدانه شما باعث برخورد با ماموران خاطی شده است . وگرنه سازمان پلیس و نیروی انتظامی و حتی قوه قضاییه توانایی جلوگیری سیستماتیک با این موضوع ( تضییع حقوق مردم ) را ، یا ندارد و یا خیلی ضعیف و ناکارا عمل می نمایند .
همه اینها به این دلیل هست که در کشور ایران مردم به این نتیجه رسیده اند که پیگیری چنین موضوعاتی باعث دردسر برای خود آنها می شود و لذا سکوت می کنند . الان ببینید خود آن آقای هموطن ارمنی موضوع پیگیری ستم وارده به خود را پیگیری نکرده است ، آیا مسئولین محترم کشور به این موضوع مهم توجه نمی کنند که چرا اینچنین شده است ؟ دلیلش کاملا مشخص است ، زیرا نتیجه ایی عاید آنها نمی شود .
بنظر اینجانب وقت آن رسیده است که راهکار جدیدی ( خارج از ایجاد سازمان های عریض و طویل نظارتی ) برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم در دولت و سایر ارکان حکومتی ( مانند شهرداری ها ، بانک ها ، دادگاه ها ، پلیس و ... ) ایجاد شود . شاید مطبوهات و رسانه ها یکی از بهترین راهکارها باشند که امروزه به دلیل ترس از برخورد قضایی با آنها ، خود سانسوری وسیعی را دنبال می کنند و فقط در موارد اندکی با ورود افراد با نفوذ ( مثل جنابعالی ) مسائل اینچنینی کمی هویدا می شود . شما ببینید که در مورد برخورد خشن پلیس آمریکا با مردم خودش ، چند تا خبر و فیلم و تفسیر و تحلیل در صدا و سیما و مطبوعات و رسانه های ایران منتشر شد ، ولی در مورد رفتارهای مشابه پلیس ایران با مردم خودمان ، چند خبر منتشر شده است ؟
البته بحث اینجانب الان فقط در مورد پلیس و نیروی انتظامی نمی باشد و در کلیت دستگاه های دولتی و حکومتی این بحث جاری می باشد .
بهرحال از جنابعالی تشکر می کنم . (2915436) (alef-13)
 
سیدمحسن حسینی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۲:۰۸
متاسفانه برخی از این مامورین واقعا خودسر هستند و به هیچ چیز پایبند نیستن در ایام نوروز عوارضی قم گرمسار (اتوبان جدید)خودم شاهد بودم یک راننده به مامور اعتراض کرد و مامور از کانکس بیرون آمد و یقه راننده را گرفت و کتک زنان برد داخل کانکس من موضوع را به پلیس 110 گزارش کردم علی رغم دوربین مدار بسته گفتند این اتفاق تائید نشده متاسفانه این حمایت های مسئولین باعث این اقدامات غیر انسانی از ناحیه کسانی می شود که حافظ امنیت مردم هستند (2915449) (alef-13)
 
گیل مرد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۱:۳۴
ای کاش همه ما یک اشنای گردن کلفت داشته باشیم من معتقدم اگر اون اقای محترم پارتی نداشت حتی جلوی در کلانتری به علت شکایت از همکار راهش نمیدادند (2915474) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۳:۴۷
فقط عذرخواهي؟ و تموم شد؟ (2915486) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۸:۴۰
آقای احمد توکلی. ممنون که عدالتخواه هستید. شاید همکاران شما این کامنت بنده را منتشر نکنند ولی اگر همکاران آزاد اندیشی دارید حداقل به شما باز خورد می دهند.
اسلام حد و مرز نمی شاسد. افغانی ها در ایران به قول برادران یا مهمان هستند که صاحبخانه شدند یا با مظلومیت و عرق جبین ارتزاق می کنند. جرا شما که اینقدر ارتباطات دارید یک بار در مظلومیت افغان ها یک مقاله ننوشتید و چنین پیگیری نکردید. فراموش نکنید که رسول الله عقد برادری اسلامی را مقدم بر ملیت دانسته است.
فکر می کنم با دانش تئوریکی که شما دارید به راحتی تحلیل نمایید که مامورین انتظامی یک شهروند ایرانی را در تهران چنین به باد گتک گرفته اند با مهاجرین افغانی در پس کوره هاچه می کنند که هیچ تریبونی ندارند و هیچ مانند شمایی ندارند. البته خداوند کس همه کس است.
بنابراین من شما را توصیه به حل تناقضات می کنند که شاید همان اخلاص در دین باشد. (2915504) (alef-13)
 
مهدی رنجوری
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۹:۴۸
ظلم و اهانت به حقوق مردم در کشور زیاد به چشم می خورد . فرقی نمی کند طرف چه دینی را اختیار کرده ، هر طور که بتوانند یا پول می گیرند یا به حقوق شهروندی توهین می کنند. (2915508) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۰:۰۰
آفرین بر سردار اشتری عزیز
اما سردار این یک هشدار است
وای به روزی که پلیس هرچه دلش خواست بکند و کسی به فریاد مظلوم نرسد.
رعایت احترام و حقوق شهروندی را باور کنید و به ماموران پلیس که باید پناهگاه مردم باشند بفهمانید
چه بسیار شبیه این اعمال که با افراد مختلف میشود و
وای بر مسئولین در دنیا و آخرت. (2915543) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۳:۵۴
اقای دکتر توکلی

اگر این دوست لوطی شما، با شما آشنایی نداشت، چه میشد؟
اگر مشابه این حادثه برای کسی پیش بیاید و آن بنده خدا با شما یا کسی مثل شما آشنایی نداشته باشد، چه باید بکند؟ (2915562) (alef-13)
 
جمشيد داداشي
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۵:۵۱
اقاي اشتري درود بر شما پاك باخته .كه صداقت صحراي كربلا را زنده كردي ودراين جامعه كه همه اش ظلم هست وظلم .مانند حر صحراي كربلا شدي وحق مظلوم را از ظالم گرفتي. اقاي اشتري ماموران شما در سطح كشور بعضي ها خيلي برخورد تند وپرخاشگرانه دارند در بعضي مواقع حرفهاي ركيك همراه بافحاشي از اينها سرميزند .استدعا ميشود انها را اموزش بدهيد (2915642) (alef-13)
 
1360
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۳۷:۰۲
تو ه لباسي ادم ناجور هست بهتره يكطرفه به قاضي نريم شايد گوش كردن به حرف اون مامورين هم بد نباشه
ماموري كه از 7 مياد تا 5 بعد از ظهر با استرس ووووو..... بعد حقوقش از يك رفتگر شهرداري هم كمتره ناخواسته يا خواسته همه دارن ناجارو ذليل ميكنن تا اگر اتفاقي بيوفته انگيزه در مامورين نباشه از ما گفتن (2915679) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۲۶:۲۳
بعضی لباس ها حرمت بیشتری دارد و نباید تن ادم نا جور برود از جمله پلیس. (2916817) (alef-13)
 
م.پ.
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۴۳:۳۴
درود بر ان مسولیت شناس باغیرت که باعث اخر و عاقبت خوش این ماجرا شد اما ایا ان مظلومانی که نه دوربین مظلومیتشان را ضبط می کند و نه دوست لوطی دارند هم در جمهوری اسلامی می توانند تظلم خواهی کنند اگر راه ان را می دانید بگویید (2915703) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۵۳:۳۶
بعضی را انگارخداافریده که فقط نق بزنند وعقده شان راخالی کنند اهای هموطنی که هرچی دلت میخواهد بار میکنی به پرسنل مظلوم نیروی انتظامی ترا بخدا یه مقدار منصف باشید آخه این کار تحسین داره نه که همیشه یک کینه وعقده دایمی در قضاوتمان تاثیر بگذاره خوب است به خاطر خدا وآخرتمان کمی منصف باشیم دراین صورت است که دیگران در مورد خودمان منصفانه به قاضی خواهندرفت یاعلی (2915739) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۳:۲۲:۱۶
خوب بايد ببيني اين كينه و عقده چرا در دل مردم جا خوش كرده . (2922912) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۵۶:۲۴
انشاا... غیر از برخورد سریع که انجام شده برای ریشه یابی این خلافهادر نیروی انتظامی که احتملا کم هم نباشد ریشه کن شود. (2915750) (alef-13)
 
کرمانشاهی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۲:۳۴
درب ضد سرقت آپارتمان من تخریب شده ودزد خونه من رو زیر رو کرده دزد هم گرفته شده 36 نفر شاکی داره اون وقت با 60میلیون قرار آزاد شده ،جالبه من در جلسه دادگاه میگم چرا سلاح سرد دزد در روی پرونده نیست میگن کلانتری صورتجلسه نکرده کلانتری میگه من تحویل اگاهی دادم حالا ما که نه سردا ری و نه سرهنگی داریم چیکار کنیم (2915778) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۶:۵۳
به عنوان يك مسلمان از برادر ارمني و هم وطن خود عذزخواهي مي كنم. (2915790) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۰:۱۸
خدا رو شكر كه گوشي هاي هوشمند در همه جا وجود دارن (2915803) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۱:۳۹
همچین اتفاقی برای من هم افتاد ولی بخاطر شب بازداشت نشدن رضایت دادم بعد که شکایت کردم گفتن رضایت دادی کاری نمیشه کرد (2915810) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۲۰:۴۷
ما ترکهای ایران هم در محکومیت فجایع ونسل کشی در خجالی و قره باغ، انشالله سال آینده همزمان با سال گرد این نسل کشی اعتراض خود را بیان خواهیم کرد انشالله همین آقایان پشتیبان ما هم هستند. (2915834) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۱:۵۵:۳۹
ترکای عثمانی قتل عام ارامنه انجام دادن.من نمی دونم انتشار این مطلب چرا باعث شده بعضی از موطنای آذری ما بهشون بربخوره.مگه شما جز اون ترکای عثما نی بودید ؟ دفاع از ترکیه چه نفعی برای شما داره. مگه منافعتون یکیه؟ در ضمن این مطلب بیشتر راجع به سواستفاده یک پلیس(احتمالا" همشهری شما) از موقعیت شغلی خودش است (2916450) (alef-13)
 
وحدت
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۲:۲۲:۰۲
آقای احمد توکلی کار شما هم خیلی مهم بوده در پیگیری ماجرا
مرحبا که به داد مظلوم رسیدید (2916854) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۳:۱۸:۳۵
جالبه من نمی دونم این همدردی ترک زبان های ایران و آذربایجان با ترک های عثمانی که اصلا ربطی هم به هم ندارن از کجا میاد؟ (2920037) (alef-13)
 
دوستدار عدالت
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۴:۴۷
چقدر از شنیدن این موضوع خوشحال شدم من فکر می کنم این دوستمان رابطه خوبی داشته است و گر نه به زودی نتیجه نمی گرفت (2915990) (alef-13)
 
پیراسته فر
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۱۵:۵۸
ازخواندن این خبر خیلی ناراحت شدم،ازاینکه به یک هموطن شریفمان جسارت وستم شده بوده واما وقتی متوجه اقدام بجای آقای دکترتوکلی را متوجه شدم خیلی خوشجال شدم ازپیگیری وشجاعتش که توانست حق مظلومی را بستاند وخاطره خوشی برای هموطنان مسیحی برجای بگذارد چشمانمان نمناک شد،امیدوارشدیم به نمایندگان باغیرتی که عافیت طلب نیستند وخودشان رابه دردسرمی اندازند تا مانع ازخدشه دارشدن چهره نظام جمهوری اسلامی شوند.
ازآن سرداری که دراسرع وقت دل مظلومی راشادکرد،بلکه دل همه مردم آزاده راشادکردتشکرمی کنیم (2916048) (alef-13)
 
آروند پيربازاري
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۲۶:۳۹
اين نوع ظلمها فقط در پلليس اتفاق نمي افتد بلكه بر اثر شرايط روز اين روزها در ساير جاها هم اتفاق مي افتد حتي در دادگاه ها
من نمونه اش هستم ،بخاطر اينكه ده سال بود بساز و بفروشه زمينم را گرفته بود نمي ساخت شكايت كردم و حكم اوليه الزام به تعهدش را گرفتم (هفت سال پيش( بعد او عذر آورد كه اگر دوباره بمن وكالت بدهي ميروم ساختمان زرا مي سازم وكالت دادم عوض ساختن ساخنكان رفت چكي را كه من هم مثل آنها نزد بنگاهي گذاشته بودم به عنوان ضمانت گرفت رفت بانك برگشت زد تا من از گرفتن خدمات بانكي محروم شوم
دوبار رفتم شكايت كردم هر بار الش باز پرس براي او خط و نشان كشيدو بمن اطمينان داد حقم را مي گيرد و بمن مي دهد ولي بمحض آوردن يك توصيه نامه توسط او كه از سوي آشنايش ار دادگستري تهران آورد نشان باز پرس داد يكدفعه اي باز پرسه صد و هشتاد درجه تغيير جهت داد و منع تعقيب زد وقتي رونوشت منع تعقيب را براي اهتراض نوشتن خواستم تهديدم كرد كه زندات مي اندازم و از حرفها حالا من كه نه موبايل و نه دوربين و نه شاهد مي توانستم ببرم توي جلسه چطور مي توتانم ثابت كنم كه باز پرس چنين حرفهايي را زده و بار دوم بعد سه سال دوباره شكايت كردم به مقدسات قسم كه باز دوباره ولي اين بار توسط قاضي حقوق چنين ماجرايي پيش آمد وفعلا من اعتراض نوشته ام در حالي كه همه كساني كه حقوق كار مي كنن دوتا معاون دادستاني و معاون دادگستري و بيش از ده وكيل مجرب ،پرونده را ديده اند گفته اند حكم خيانت بنگاه دار و جرم وبزه بساز و بفروشه محرز هست ولي فقط با دريافت يك سفارسنامه قاضي چنين كاري با من كرده
ماجراهايي در اين موضع ديدم كه باور نمي كردم در كشور جمهوري اسلامي دارد اتفاق مي افتد
هركس باور ندارد بيايد پرونده را ببيند تا بداند من راست مي گويم و مظلوم واقع شده ام و قاضي حكمش فقط سفارشي بوده حال اينكه من باز نشسته يك ارگان نظامي و داراي كمي وجاهت شهري هم هستم حالا ببيند با مردم چكار مي كنند (2916093) (alef-13)
 
مجتبی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۳۳:۵۵
سلام
واقعا این اتفاق بیافتد
اگر افتاد و مثل دستمان به جای نرسید چه کنیم
مامور خاطی بوده آیا افراد کلانتری خاطی نبوده اند
چرا اخراج نشده است
اصلا جای خوشحالی ندارد که یاید گریه کرد
اگر یکبار در آن موقع آن جوان بیچاره را کشتند (بهشتی)قاطع اقدام می کردند دیگر این اتفاق نمی افتاد (2916118) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۳۸:۲۰
سلام بر هیئت تحریریه الف.

بنده به درستی متوجه نشدم منظور از انتشار این مطلب چیست اما:

- اینکه خبر ضرت و شتم بی دلیل نیروی انتظامی با مردم، هر روز از هر گوشه کشور عزیزمان شنیده می‌شود، درد است.

- اینکه از خبر برخورد با متخلفین، تبلیغات هدفمند می‌کنیم، عملیات روانی و بزرگنمایی است.

- اینکه احمد توکلی را به دادگاه میکشانند حکایت از بووووق دارد.

ای کاش بجای این گونه تبلیغات مانع از هرگونه تخلف، تخطی از قانون و روا داشتن ظلم به هموطنانمان میشدیم.

یاعلی (2916147) (alef-13)
 
خاکی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۵۴:۱۷
سلام حقیر(یک معلم ساده هستم)در مسیر رانندگی مواجه با خیره سری یک راننده پراید در یکی از خیابان های اصلی شهرم (قم ) منتهی به در گیری راننه پراید باحقیر و اسیب دیدن (به ماشین و به خودم ومسافر همراهم شدم و راننده بعداز در گیری فرار کردو من شماره ماشین را گرفته با تلفن به 110 پلیس زنگ زدم نه به نماینده و نه به سردار، پلیس ویژ سرصحنه حاضر واز شواهد صحنه تخریب ماشین گزارش ویک برگ را به حقیر داد رفتم کلانتری محل وقوع حادثه شکایت ومشخص شد از ضابطین نیروی انتظامی است اما باهمکاری کلانتری محل ودادستانی محترم قم ،بدون هیچ واسطه ای منتهی به شناسائی و جلب مجرم وتفهیم اتهام وتنبّه متهم شد البته حقیر بعداز تنبّه جوان خاطی ، راضی به صدور رای نشدم وخاطی را بخشیدم (2916202) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۵۵:۰۱
دمتون گرم
هم دم اون جوانمردی که در راستای ایجاد عدالت قضیه رو پیگیری کرد،
هم دم دکتر توکلی عزیز،
و هم دم سردار اشتری گرم
ان‌شاء‌الله دیگه شاهد این قبیل حوادث نباشیم
و ان‌شاء‌الله داد همه ی مظلومان توسط مسئولین غیور گرفته شود (2916204) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۵۸:۰۳
سلام هموطنان عزیز
ضمن احترام به نظرات شما بزرگواران ، آیا این قضییه واقعیت داشته یا نه ؟ چون بعضی مواقع جو سازی علیه مامورین ناجا می شود
بنظر بنده نباید با یک نوشته احساساتی شد
منبع خبر واقعا مشخص نیست (2916208) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۱:۰۱
صحبت رئيس جمهور در راستاي همين موضوعات بود كه نيروي انتظامي بايد به قانون عمل كند كه يك عده ناراضي از همه چيز ، شلوغ اش كردند! پليس بايد مامن مظلومين باشد نه اينكه يك نفر وقتي مورد ظلم واقع مي شود تصادفا"يك نفر خاصي كه ارتباطات خاصي نيز دارد پيدا شود و موضوع را پي گيري نمايد اگر اين بنده خاص پيدا نمي شد تكليف چه بود و آناني كه آدم خاص ندارند در كشور چه بايد بكنند؟ (2916219) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۱:۴۱:۴۲
از فردی که مصرانه موضوع را پیگیری کرد و از واکنش مناسب فرمانده محترم نیروی انتظامی تشکر میکنم نباید رفتار پلیس ما شبیه رفتار پلیس امریکا در برخورد با شهروندان باشد در این خصوص توجیه و آموزش لازم دارد (2916407) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۱:۴۵:۲۹
ایول به پی گیری وبه نتیجه رساندن حق مظلوم.امیدوارم با انعکاس مناسب آن، مایه عبرت سایر خودسران گردد (2916415) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۱۱:۵۹
باید اون مامور بدترین وضع مجازات بشن تا با کاراشون غرور سازمان خدشه دار نکنند. هرکس که ازراه رسید نزن توسر مامور انتظامی دلم میخواد این لباس مقدس ازتنم خارج کنم دیگه طاقت حرفای یه عده امارو ندارم ولی دلم برا مستضعفین میسوزد میخوام باشم هواشونو داشته باشم این بدبختا جز خدا کسی ندارن (2916483) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۵۲:۲۳
اگه اون جوان مومن و دستکار نبود چی؟ وای به حال ما که همچین مامورهایی هستن و مافوقشون خبر نداره زیر دستهاشون چیکار میکنن باز میپرسم اگه اون جوان نبود چی؟ (2916544) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۰۰:۱۶
دوربين مدار بسته و گوشي هاي هوشمند جلوي خيلي از مفاسد را مي گيرد (2916559) (alef-13)
 
تهراني
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۲۶:۲۰
متاسفانه از اين ماموران خود سر زيادند ممنون سردار اشتري !!!! به داد مردم برسيد (2916604) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۴۱:۱۳
هيچوقت يادم نميره كه شب چند نفر ريختند و براي يك اختلاف مالي مرا بشدت كتك زدند.
در كلانتري هم مدعي شدند و افسر نگهبان كه انگار ميشناختشون خيلي دوستانه باهاشون برخورد ميكرد . من اعتراض كوچكي كردم.
افسرنگهبان مرا كه كتك خورده بودم و صورتم خونين بود در بازداشتگاه انداخت و اونها هم رفتند خانه شان.
هر كسي هم واسطه شد من را آزاد نكرد. با سر متورم تا صبح خوابم نبرد . صبح رفتيم دادسرا و طرف هم از خانه اش آمد.
6 نفر از همسايه ها اومده بودن كه بنفع من شهادت بدهند ولي افسر محترم همچين گزارشي نوشته بود كه داديار دادسرا مردد شد و گفت برويد تا تحقيق محلي كنيم.
پرونده بخاطر همين گزارش يكسال در دادسرا ماند و مجرمين موفق شدند يه مجروحيت قديمي شان را در پزشكي قانوني ثابت كنن و بزنن بحساب اون دعوا.
خلاصه آخرش هم محكوم شدم. هم كتك خوردم و هم ديه دادم.
بعدها مادر اين افراد هم شكايت كرد و 2 نفر هم شاهد آورد و يه قسم هم خورد.4 درصد ديه هم او با يك قسم در دادگاه گرفت.
آقا نيروي انتظامي و قوه قضائيه وحشتناكتر از اين حرفاست.
اينمورد كاملا" كاملا" كاملا" تصادفي و استثنايي بوده است. (2916633) (alef-13)
 
ع.ا
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۱:۴۵:۴۲
سردار دوست داریم (2916829) (alef-13)
 
بابک
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۰۹:۴۴
ميگم ميشه ادرس و تلفن اون لوطي مجيديه رو در اختيار ما بذارين من باب احتياط براي روز مبادا!!! ماکه دس رسي به نمايندگان و سرداران محترم نداريم!!! (2917018) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۶:۱۶
آقای بابک ، در میان این همه کامنت ، از تیزهوشی و درایت و آینده نگری شما بسیار خرسند شدم . مرحبا و دست مریزاد و ایول (2917171) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۱۰:۱۱
اگر سردار محبت كنند به طور مخفيانه دوربين هاي مداربسته كلانتري ها را مشاهده فرمايند از اين پذيرايي ها در كلانتري به وفور وجود دارد (2917022) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۱۳:۰۲
خدا كند كه نيروي انتظامي در استانهاي ديگر هم يك نظري به نيروهاي خود بكنند و حقانيت را به مردم بگويند. (2917026) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۱۷:۴۹
در ایران همه باید آزاد باشند، مچکریم روحانی (2917041) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۲۱:۱۳
پلیس نیروی امنیتی است اگرپوستری ببیند که خلاف فرهنگ جامعه وتفرقه انگیز باشدبایستی جلو نصب انرابگیرداین پوسترظاهراتوهین بکشوری مسلمان بوده وتفرقه انگیز ...زیاددرمسائل جوزده نشویم ماایرانیها متاسفانه غریبه دوستیم کمی به مسائل واتفاقات بادیده بازترنگاه کنیم مطمئن باشید که اگردلمان به حال خودمان نسوزد کسی دلش بحال مانمیسورد وهمیشه اختلاف باهم خواهیم داشت . (2917049) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۲۳:۱۶
متاسفانه تفرقه کاری است که شما داری انجام می دهی
اینجور واضح سنگ ترکیه را به سینه می زنی و کشورت و هموطنانت را زیر سوال می بری (2918292) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۳:۰۹:۴۹
دوست عزيز داعشيها هم مسلمانند پس از انها هم طرفداري كنيد قانون قانون است خوب خوب است بد بد ربطي به مذب و دين مليت مندارد (2932101) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۳:۱۴:۲۰
اگر در همه اركان با بي قانوني برخورد شود كشور بهتري خواهيم داشت اگر جلوي فسادها و خلافها از نطفه گرفته شود جامعهاي با قانون خواهيم داشت از اقاي توكلي و سردار اشتري بخاطر رسيدگي به اين بي قانوني و بي قانونيهاي ديگر كمال تشكر را داريم به اميد روزي كه به همه شكايته رسيدگي شود باز دارندگي از جرم بتر است تا جرمي اتفاق افتد بعد رسيدگي كنيم. (2932109) (alef-13)
 
سیپان
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۲۷:۱۷
سپاس احمد توکلی . (2917242) (alef-13)
 
عبداله
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۳۹:۵۶
در دادگستری هم از این اتفاقات زیاد می افتد فقط با این تفاوت که آشنائی مانند ایشان نیست که پیگیری کند وبه نتیجه برسد به امید روزی که نیروی انتظامی ودادگستری ما با کمی وجدان وانسانیت با مردم برخورد کنند (2917284) (alef-13)
 
سیدی
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۰۴:۴۵
سلام علیکم

اگرچه در کامنت‌های قبل، این مطلب ذکر شده است اما من باب حساسیت موضوع، ترجیح دادم دوباره هم بنویسم:

برادران بزرگوار آقایان دکتر توکلی و سردار اشتری

اگرچه این ماجرا، پایان خوشی داشت اما به نظر بنده، پایان خوش و تسریع در احقاق حق، صرفاً از دو جهت بود:
1- وساطت دکتر توکلی به علاوه سابقه و ثقل ایشان
2- فیلمی که علی‌رغم تمام خشونت‌ها و خودسری‌ها مأموران خطاکار، یادشان رفته بود که ممکن است وجود داشته باشد.

و من از این می‌ترسم که اگر دکتری توکلی‌هایی نباشند که وساطت و اطلاع‌رسانی کنند یا باشند و سابقه و ثقل ایشان را نداشته باشند (مثلاً نماینده یکی از حوزه‌های دورافتاده و کوچک) یا فیلمی از این خشونت و خودسری در دست نباشد آیا فرایند احقاق حق به همین سرعت است؟
مسلماً نه.
تازه اگر فرض را بر این بگذاریم که احقاق حقی صورت می‌گیرد!

متأسفانه از دور و نزدیک، صدای مردمی که کم‌وبیش تحت ظلم نیروی انتظامی قرار می‌گیرند و جرئت شکایت ندارند یا دارند و به نتیجه نمی‌رسند یا حتی علیه‌شان پرونده‌سازی می‌شود به گوش می‌رسد و در این میان، آنچه قربانی می‌شود عدالت به دست مأمور عدالت است. (2917384) (alef-13)
 
شبير
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۱۰:۰۷
ببخشيد دکتر جان در راستاي آزادي بيان لطفا اين کامنت را بگذاريد
با نيت خوشبينانه اين مطلب که اين قسم اخبار فقط جهت تشکر از سردار اشتري بوده و اصلا جنبه تبليغات انتخاباتي براي شما ندارد ... لطفا بفرماييد در مواردي اينچنيني که مظلوم مانند بچه مجيديه به شما دسترسي ندارد تکليف چيست؟ اگر دسترسي داشت و مومن نبود و لي مظلوم بود تکليف چيست؟ لطفا شماره اي چيزي هم براي دوستان دور از پايتخت که به شما دسترسي ندارند مرقوم فرماييد. شايد مجبور شويد شغل نمايندگي را با پيگيري امور مظلومين عوض کنيد! (2918233) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۱۸:۵۹
فقط در ایران است که مجازات یک مامور خاطی پلیس یک پدیده فوق العاده است و منجر به سپاسگزاری عموم می شود البته مجازاتی که نبوده بالاخره یک طوری رصایت را گرفتند!(مگر می شود به پلیس رضایت نداد؟!) ولی این یک مورد استثنایی بوده و بدلیل مشاهده ... و دسترسی به ... کمی توبیخ موقت در مورد مامور پلیس انجام شده است! (2918269) (alef-13)
 
حجت سلیمانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۵۹:۲۴
من خودم هفت سال که تازه راننده شده بودم و سر چهارراه ماشینم خاموش کرد چند متر جلوتر یه لباس شخصی که تو یه پراید پلاک شخصی بود اومد کنار ماشینم و گفت رانندگی بلد نیستی برای چی میشینی پشت فرمون.داداش کوچیکم برگشت گفت بتوچه.پیچید جلومون من فکر کردم شر خر طرف.منم پیچیدم داخل یه کوچه که ورود ممنوع بود.از ماشین پیاده شد بیسیم دستش بود گفت سوییچ ماشینو بده گفتم اول کارت شناسایی نشون بده بعدشم من که خلافی نکردم که سوییچ بدم به شما.گفت ورود ممنوع اومدی منم گفتم جریمشو میدم ولی سوییچ نمیدم هرکاری کرد حریفم نشد تا زنگ زد گشت راهنمایی اومد .گشت اومد مامور گشت سرگرد بود ولی گفت این اقا افسر تجسس کلانتری من حریفش نمیشم .خلاصه ماشین منو فرستاد پارکینگ .فرداش رفتم کلانتری پیشش .یه نامه داد که سیزده روز دیگه برم پلیس امنیت اخلاقی به جرم درگیری با پلیس.رفتم اونجا حقانیت خودمو ثابت کردم ولی برای ازاد کردن ماشین خیلی اذیت شدم و 50000تومان پول پارکینگ دادم.فقط ناراحتم از اینکه این ادم بدذات چرا باید بتونه اینقدر راحت از لباس شخصی خودش سوستفاده بکنه و به یه شهروند ایرانی اینطوری ظلم کنه و کسی جوابگوی این نامرد نباشه. (2918449) (alef-13)
 
میرزاییان
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۰۵:۰۲
با سلام . از اقدام فوری دست اندرکاران و فرماندهان تشکر می کنم . البته به نظر مر رسد مقوله آموزش ماموران انتظامی باید در اولویت قرار گیرد تا یک اقدام نسنجیده باعث رنجش اجتماعی و ازدست رفتن یا ضایع شدن خدمات اجتماعی نیروی انتظامی شود. به عنوان یک مسلمان از هموطن ارمنی احساس هم دردی می کنم (2918980) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۷:۴۱:۵۹
من به عنوان یک مسلمان هموطن، یکی از ملت از هموطن مسیحی خود پوزش می‌طلبم (2919322) (alef-13)
 
علی محمدنصیری لرستانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۱:۳۳:۴۵
رحمت به شیرمادرت که پیگیری کردی،دم اون لوطی جوانمرد گرم پهلوانان نمی میرند،دم سردارگرم ،واقعا نشون دادی سربازامام زمانی (2920235) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۷:۰۴:۲۱
اگر کسی اشنا نداشته باشه چکار باید بکنه (2923443) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۸:۱۶:۳۷
تشکر و قدردانی از پیگیری و نتیجه مثبت ماجرا و عادلانه رفتار کردن فرماندهان نیروی انتظامی (2928049) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۱:۱۲:۲۴
درود و سپاس سردار رشید (2931673) (alef-13)
 
پلیس افتخاری
۱۳۹۴-۰۵-۱۶ ۱۲:۴۲:۵۲
سردار عزیز ما بچها در استان رشت پلیس افتخاری یک ریال پاداش نگرفته ایم ما بیست چهار سایت کار میکنم ولی جنا ب سرهنگ شعبانی فرمانده محترم شهر ستان فقط از ما کار میکشه بدون هیچ تشویقی فقط میگه افتخاری اومدیی دوست نداری نیا هیچگیی به ما احترام نمیزاره لطف کنید یک فکری برای پلیس افتخاری بکنید یک کاریی براشون انجام بدین ما پاره وقت کار نمیکنیم ببست چهار ساعت با موتور گشت میزنیم ولی از طرف کلانتری تشوق نشدیموهیچ پاداشی به ما طی یک سال ندادن عدهای از بچه های نمییان ما هم که میریم تا حالا هیچ کاری برای ما نکردن عده ای از بچه ها زن وبچه دار هستند و مجانیی دارن کار مکنند آخه یکسال شد هیچ فکری نکردند برای ما (3099595) (alef-13)
 
پلیس افتخاری از رشت
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۱۹:۰۵:۵۹
سردار گرامی در باره پلیس افتخاری در اخبار دستور دادید ولی به علت نادادن پاداشت به بچه ها بشترشون انصراف دادن به عات اینکه این طرح یکسال ما خدمت میکنیم ولی هیچ مزایایی اهم از پاداشت ولباس وکارت شناسایی ودفترچه در مانی به ما نداده اند تا بچه ها روحیه کار کردن در سازمان رو داشته باشند لطف کنید به پلیس افتخاری حداقل یک پاداشی بدن بیشتر مامتاهل هستیم و بیست وچهار ساعته داریم کار میکنیم یکسال شد ولی هنوز ما هیچ نشوقیی نشدیم با تشکر از شما یک مزاکره ای در باره کار ما با مسعولان زیر دسته خود داشته باشید (3177896) (alef-13)
 
پلیس افتخاری
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۱۵:۰۲:۵۹
سردار گرامی در هفته ناجا برای پلیس افتخاری هیچ کاری از نظر پاداشت انجام ندادن ما بست. و چهار ساعته در رشت کار میکنیم ولی هیچ تشویغی تا الان نشدیم با تشکر از شما لطف کنید ی کاری برای ما انجام دهید (3242616) (alef-13)
 
پلیس
۱۳۹۴-۰۹-۱۰ ۲۳:۲۶:۵۲
سردار اشتری عزیز تا کی پلیس افتخاری به این صورت باید آزمایشیی کار کند خیلیی ها دیگه نمیان بخواتر پاداشت وچیزهای دیگه نمیان تا کی باید به اینصورت کار کنیم خسته شدیم باتشکر از شما (3360394) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
سپاس سردار!