نظر منتشر شده
۹۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 329270
حجم تخریب این دولت با دولت های قبلی قابل مقایسه نبوده/ هیچ دولتی به اندازه این دولت تحمل نکرد/ به برجام ملی نیاز داریم
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
رییس جمهور گفت: الان زمانی است که باید برجام ۲ شروع شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم روز فناوری فضایی اظهار کرد: امروز نیاز به یک برنامه جامع مشترک ملی داریم چرا که از برجام ۱ عبور کرده ایم و باید برجام ۲ را آغاز کنیم.

وی افزود: موافق، مخالف و منتقد همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات کشور را حل کنیم چرا که ما در اهداف ملی و توسعه کشور اختلاف نداریم و خوشبختانه در حل مشکلات اصلی کشور نظرات به هم نزدیک است.

روحانی با بیان اینکه این دولت با تحمل ترین دولت است، تاکید کرد: هیچ دولتی تا این حد تخریب نشد و هیچ دولتی اندازه این دولت اذیت نشده است البته مردم قدرشناس انصافا از این دولت حمایت کردند. ما امروز در حل مشکلات کشور و اهداف بلندمدت مان اختلافی نداریم و همه باید به صحنه بیاییم. یکی از آن صحنه ها، فناوری های نو است که هر کس به سهم خود باید در آن حضور پیدا کند.

رییس جمهور ادامه داد: باید آن چیزهایی را که می توانیم به مردم واگذار کنیم و دستگاه های دولتی را کوچک و چابک سازیم. بخش هایی که می توان به مردم و بخش خصوصی واگذار کرد باید به آنها واگذار شود. در فناوری های نو نیز باید اولویت بندی و بر مبنای آن اولویت ها حرکت کنیم. باید برنامه هایمان را برای مردم توضیح بدهیم تا مردم در سیاستگذاری حضور پیدا کنند و اطلاعات شفاف در اختیارشان قرار گیرد.

وی با اشاره به متفاوت شدن شرایط ارتباطات با گذشته خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های دنیای امروز، ارتباطات است. هیچ کس فکرش را نمی کرد که در ارتباطات دنیا به این نقطه برسد و فردا و پس فردا مشخص نیست که به کجا برسیم. دنیای امروز دنیای رقابت است و ما هم در فضای روز حضور داشته باشیم. آنچه در برجام برای ما ایجاد شده فضای نوین برای فناوری، علم و ارتباط با دنیاست.

روحانی افزود: در سفر اخیر به اروپا و در جریان خرید هواپیما و تعاملات نفتی یکی از نکاتی که بر آنها تاکید می کردم این بود که ما علاوه بر اینکه این تجهیزات را می خریم می خواهیم بخشی از آن را هم در داخل کشور بسازیم و در آخرین تحقیقات نفت و گاز در مراکز تحقیقاتی حضور داشته باشیم چون فضای برجام فضایی است که راه باز شده برای اینکه از فناوری و دانش دیگران استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: ما به صراحت به همه گفته ایم که به دنبال آمدن سرمایه و فناوری به کشور هستیم. آمادگی فضای کشور نیز به مراتب از گذشته بیشتر است تا از دانش بهره برداری کنیم البته خودمان هم باید خلاقیت و نبوغ به خرج دهیم. به تعبیر قرآن راه برای تسلط بر آسمان و زمین، علم، فناوری و دانش است.

رییس جمهور همچنین تصریح کرد: امروز روز واردات کالا از بیرون به داخل کشور نیست، بلکه روز باز شدن فضا برای کار، کوشش و تلاش است. سالانه صدها هزار نفر در کشور فارغ التحصیل می شوند که باید برای اشتغال آنها و استفاده از علم و دانش شان و سرمایه ای که برایشان گذاشته شده تلاش کنیم.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود: در بهمن ۵۷ انقلاب ما تمام تاریخ آن ایام را تحت تاثیر قرار داد و هفته ها و شاید ماه ها حرکت انقلابی مردم این سرزمین در صدر اخبار جهان بود. وقتی انقلاب پیروز شد برخی فکر می کردند که این مردم تنها چند هفته و چند ماه به آرمان خود دست می یابند اما به زودی انقلاب سرنگون خواهد شد.

وی ادامه داد: تعبیر سیاستمداران آن دوره این بود که روحانیت، امام و مردم توانستند رژیم قبل را سرنگون کنند اما ساختن نظام نو امکانپذیر نخواهد بود. آن کسی هم که فرودگاه مهرآباد را با گریه ترک کرد فکر می کرد چند ماه دیگر باز می گردد.

روحانی با اشاره به اینکه ارتباطات در پیروزی انقلاب خیلی نقش داشت، اضافه کرد: وقتی امام در نوفلوشاتو سخنرانی می کرد این سخنرانی ها از طریق تلفن فرستاده می شد و عده ای ضبط می کردند و به شهرهای مختلف می فرستادند و سخنرانی ها تبدیل به اعلامیه می شد.

رییس جمهور در ادامه یادآور شد: یکی از ویژگی های انقلاب، پیروزی یک ملت نه تنها بر استبداد داخلی بلکه بر استعمار خارجی و قدرت های جهان بود. امروز به خاطر آن روزها و به خاطر امام مان، ملت مان، ایستادگی جوانان مان، شهدای انقلاب، حوزه ها، دانشگاه ها و همه اقشاری که پشت سر امام به خاطر استقلال کشور، آزادی خود و احیای قانون و اخلاق اسلامی در این کشور ایستادند به خود می بالیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که سی و هفتمین سال انقلاب با یک تحول دیگر همراه شد و مردم ما ایستادند و تحریم ها، فشارها و سختی ها را به جان خریدند. اگر ایستادگی مردم، درایت و ارشاد مقام معظم رهبری و کاردانی کاردانان و کارشناسان باتجربه و فداکار پشت میز مذاکره نبود، امروز نمی توانستیم شاهد فرجام برجام باشیم.

روحانی در ادامه عنوان کرد: دشمن در سال های گذشته ظالمانه حصار تحریمی را برای این ملت ایجاد کرده بود به گونه ای که حتی بعضا کشتی هایمان نمی توانستند پهلو بگیرند .صادرات، واردات و جابجایی پول با ریسک همراه بود و نفتی که برای ما و بازاری که حق ما بود نمی گذاشتند صادر کنیم و با همه امکانات و از جمله از طریق ماهواره های تجسسی شان همه چیز را تحت کنترل در آورده بودند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: همه فشارها برای تسلیم مردم ما در برابر قدرت های جهانی بود و این مقاومت های مردم به خاطر این بود که بگوییم می ایستیم اما در برابر حرف زور سر تواضع و تسلیم فرود نمی آوریم. این شعار و عمل مردم ما بود. آنچه در طول ۳۰ ماه گذشته تحقق پیدا کرد اعتقاد به این سخن بود که می توان با دنیا حرف زد و با منطق، افکار عمومی دنیا را تحت تاثیر قرار داد و می توان در معامله با دنیا کاری کرد که پیروز شویم و طرف مقابل هم احساس شکست نکند.

وی با بیان اینکه این حق مردم است به خاطر ظلمی که به آنها شده نسبت به قدرت های بزرگ اعتماد نداشته باشند، افزود: راهی که مردم از خرداد ۹۲ انتخاب کردند اکثریت را به این نتیجه رساند که تعامل سازنده ما را به برنامه اقدام مشترک می رساند. برای این کار به وحدت، همدلی و همزبانی نیاز بود لذا سال وحدت و همدلی نامگذاری شد تا در برابر قدرت های بزرگ به این نتیجه برسیم.

روحانی ادامه داد: سرسخت ترین دشمنان ما هم تردید ندارند که در این معامله کشور ما سود برده است حتی آن چند کشور مشروع و نامشروع هم که داد و فریاد می کنند که چرا توافق حاصل شده می گویند این برد و قدرت ایران بوده است. این یک پیروزی و موفقیت در تاریخ ملت بزرگ ایران بود.

رییس جمهور در پایان گفت: من در برابر همه آنهایی که به نام ملت ایران و برای مردم ایران تلاش می کنند سر تعظیم فرود می آورم. از همه کسانی که در ساخت ماهواره دوستی تلاش کرده اند و همچنین دانشگاه های که برای ماهواره های دیگر و آنها که برای ماهواره برها تلاش می کنند تشکر می کنم.

به گزارش ایسنا، در مراسم روز فناوری فضایی که در سالن اجلاس سران با حضور رییس جمهور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و مسئولان علمی و فناوری کشور برگزار شد از دستاوردهای سازمان فضایی کشور از جمله ماهواره دوستی رونمایی شد.

فیلم بخشی از صحبتهای رییس جمهور را می‌توانید در زیر ببینید:
 
کلمات کلیدی : روحانی+دولت یازدهم
 
امیر
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۱۹:۰۰:۵۶
لطفا با صحبتهای نابجا و حمله به قانون به این حادثه بزرگ لطمه نزن (3520929) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۹:۰۱:۵۵
حالا که دلواپس ها و کاسبان تحریم ول کن نیستند ...

دولت هم باید حسابرسی بکنه ببینه در هشت سال گذشته چه کسانی و با چه قیمتی هواپیماهای دست دوم ترکیه و عرب ها رو میخریدند . (3522018) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۰:۳۶:۵۶
مردم به جیب خودشان و روال زندگی خودشان نگاه می کنند که در این رابطه یک جمله سیاست دولت را نشان داد . آقای روحانی در مصاحبه اش گفت " پول هواپیماها از بلیط در می آید " و جالبه که مدت کوتاهی قبل از سفر به اروپا پول بلیط هواپیما آزاد شد که بلیط مشهد به 500 هزار تومن هم رسید .
همین رویه در کل امورات مملکت هست . مدرسه پول می گیره . پلیس به هر بهانه ای پول می گیره و....بدون اینکه افزایش کیفیتی در خدمات ببینیم . (3522250) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۰:۵۷:۴۱
با تحمل ترین؟
مخصوصا جناب سخنگوی دولت (3521111) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۲:۳۷:۵۶
روحانی مچکریم. (3521342) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۰۷:۰۶
کدام دولت رو سراغ داره که اینهمه علیه اش تخریب و تهمت و افترا شده باشه (3521393) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۷:۱۴:۴۵
دولت قبلی (3521823) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۷:۲۷:۲۴
اینهمه تخریب؟ مگه میذارن کسی هم حرف بزنه؟! گازانبری قیچیش می کنن! (3521838) (alef-13)
 
ق
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۹:۱۰:۲۱
فقط یه چیز رو میدونم از ابتدای خلقت هر کی اومده نفر قبل رو مورد بدترین تخریب ها قرار داده.فک کنم هیچ دولتی مثل رفسنجانی تخریب نشد که البته دروغ هم نبود. (3522031) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۳۹:۱۹
بله همین سایت الف 2ماه در دوران احمدی نژاد فیلتر بود بابت انتقاد (3521450) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۱۰:۲۷:۲۴
اولا فیلتر رو دولت انجام نمی دهد بلکه شورای عالی فضایی انجام می دهد پس بی خود و بی جهت افاضه کلام نفرمایید در ثانی این دولت مجا مورد تخریب قرار دارد؟؟ شما سایت هاو ورزی نامه ها وگروه های اجتماعی که از این دولت حمایت باجا و بی جا می کنند را فهرست کن دستت می آید که چقدر این دولت دچار تخریب است. سایت ها و روزی نامه ها و گروه هایی که منتقد بیچاره را مورد توهین های گوناگون از شخصیتی تا جنسی و خانوادگی قرار می دهند تا کسی به دولت مظلومشان حتی تو هم نگوید (3524464) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۴۰:۰۳
بگو قنون گریزترین
مجمع بانک مرکزی از تیرماه (زمان قانونی) تا الان تشکیل نشده
چراا؟؟؟؟؟؟؟ (3521455) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۳:۰۵
رییس قوه ی مقننه : این دولت قانونمدار تراز دولت گذشته است ! (3522000) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۲:۵۲:۰۲
میدانید تفاوت احمدی نژاد با روحانی در چیست ؟
احمدی نژاد اهل عمل بود حالا هر عملی خوب یا بد بیشتر بد( به خصوص در مواجه با انتقاد ) و اول کار می کرد بعد فکر می کرد
اما روحانی اهل حرف او هم هر حرفی خوب یا بد بیشتر خوب ( به خصوص در مواجه با انتقاد ) و اول فکر و مشورت می کند بعد عمل
مصادیق عرض بنده را می توانید بسیار در کارنامه این دو ببینید نمونه اش همین به نتیجه رسیدن مذاکرات که با حرف زدن به نتیجه رسید
اما کدام بهتر است؟
حرف بد ضررش از عمل بد کمتر است
مثال اینکه روحانی بگوید بروید به جهنم ضرری به کسی ندارد آیا کسی واقا به جهنم می رود اتفاقا بیشترین ضررش برای خود روحانی بود
ولی اینکه پول بی پشتوانه چاپ شود ضررش به همه ی مردم می رسد
و در ثانی
امیدوار بود آدمی به خیر کسان مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
شرافتا الف عزیز منتشر کن (3522713) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۱۰:۲۹:۲۸
شما برو آمار بانک مرکزی را مطالعه کن ببین در دو سال حجم نقدینگی این دولت بت شده است آن وقت از چاپ پول بی پشتوانه و بقیه قضایا حرف بزن موضوع این است که این دولت آن قدر بوق های تبلیغاتی دارد که فرصت فکر و مطالعه را از هوادارانش گرفته و همه کورکورانه دارند زیر علم ایندولت سینه می زنند (3524468) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۱۹:۳۸:۰۰
عزیزم اصلا من هیچ آمار و اطلاعاتی ندارم ولی میدانم که گفتم چاپ بدون پشتوانه از طرفی همانطور که می دانید ما در شرایط رکود تورمی بودیم و هستیم برای رشد نیاز به چاپ پول است و برای کاهش تورم نیاز به عدم چاپ پول دقیقا بدبختی اینجاست بالاخره پول چاپ شود یا خیر ؟ چیزی که در آمار میزان تورم مشاهده می کنیم کاهش رشد تورم است و این یعنی کاهش میزان چاپ پول نسبت به سال گذشته لطفا دوباره دقت کنید یعنی نقدینگی افزایش یافته و به همین علت هم تورم هم داریم ولی کمتر درضمن عوامل متعددی در این مسئله دخیل است و با نسبت های مختلف سنجیده می شود
حال قضاوت با خودتان (3529903) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۱۷:۰۹
هیچ دولتی به اندازه احمی نژاد مورد انتقاد قرار نگرفت والحق هم تحمل می کرد (3522414) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۰۷:۱۳
اونقدر تحمل دارند که تمام منتقداشونو بی سواد و بی عقل میخونند. تازه یارانه رسانه های منتقدشون را قطع می کنند و...
در مرامشون از شورای نگهبان و... میشه انتقاد کرد اما انتقاد از دولت, برجام و... بمعنای بیسوادی است. (3521129) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۵۶:۰۸
واقعا انصاف داشته باشید نمونه همین سایت الف زیر خبرها مربوط به رییس جمهور و تشخیص مصلحت بازه ونظرات مخالفانشان حتی بعضی از توهین ها منتشر میشه و ترسی هم از ایجاد مشکل برای سایت نداره ولی اخبار مربوط به افرادی مثل رییس قوه قضاییه، دبیر شورای نگهبان، مقامات سپاه، امام جمعه های تهران و... هیچوقت کامنت ها منتشر نمیشه فکر میکنید دلیل چیه؟
احتمالا از ترس اینکه بگن مسولین سایت بیسواد وبیشناسنامه هستند کامنت ها رو منتشر نمیکنی! ! ! (3521493) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۵۸:۱۵
قطع یارانه حرف مجلس بوده. بعد با نفت ۳۰ دلار چطور یارانه بدن؟؟؟ احمدی نژاد بود که با نفت ۱۵۰ دلار یارانه میداد. بی سواد خطاب کردن منتقدان کار درستی نیست اما زندانی کردن و پرونده سازی علیهشون بحث دیگه ایه که تو دولت قبل دیدیم (3521497) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۶:۳۶:۴۶
قیمت خدمات دولتی ( آب، برق، گاز) را برگردانند به قبل از یارانه، یارانه ندهند. (3524276) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۱۰:۳۲:۴۶
کدام منتقد دولت تو زندان بود؟؟ چرا دروغ می گویید ؟؟ (3524472) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۰۹:۰۵
فعلا شما و نوبخت کل نفت و مالیات بخش خصوصی را با سالی چهل دزصد افزایش حقوق داری میدی کارمندان دولتی
گل کارگر و کارمند بخش خصوصی حقوقش شده یک چهارم کارمند دولتی همردش بقیه هم بیکار
نه به لیستت در مجلس رای میدم نه خودت که دو سال رکود و بیکاری را چنان به ما بیرحمانه دولتت وارد کرد که ارزوی رودان احمدی نژادو بکنیم (3521131) (alef-13)
 
کارمند حق گو
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۱۵:۵۲:۱۸
کاشکی شغل کسانی که به این شکل واز طرف کارمند های مظلوم پیام میذارند مشخص میشد تا ماهی گیران از اب گل الود مشخص بشه.
تو واقعا کارمندی؟
من خودم کارمند هستم اما یک نفر را ندیدم در بین خودمون که از دولت قبلی دفاع کنه.
همه به اتفاق هم عقیده هستند که نفت در دولت قبل بالا بود اماحقوق ما بسیار پایین اما در دولت جدید با وجود کاهش عجیب قیمت نفت اما حقوقمان بیشتر شده انصافا. (3525116) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۰۹:۳۵:۵۱
کسی نمی گوید شما خدای نخواسته دارید دروغ می گوئید. البته بستگی به این دارد که کارمند کجا باشید. مسئله همینجاست.
کارمند شرکت نفت باشی یا کارمند ادارات معمولی .
کارمند ریاست جمهوری باشی یا کارمند اموزش و پرورش .
کارمند کشتیرانی ، شعبه تهران باشی یا کارمند اداره پست شهرستانها.
اینها همه کارمندند اما حقوق دریافتیشان از زمین تا اسمان تفاوت دارد. (3528711) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۲۲:۴۴:۱۲
یا نمیدونی کارمند کیه یا نمیدونی دولت چیه! من دیگه حرفی ندارم. (3525866) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۱۳:۵۰
مشک آن است که خود ببوید اقای رئیس.
(3521137) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۱۳:۵۵
به نظرمن این دولت مظلوم ترین دولت تاریخ ....چون مخالفان قدرتمندی داره ازجمله صدا وسیما و..... (3521139) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۰:۳۵
اگر صدا و سیما دشمن دولته در عوض تمامی مطبوعات زنجیره ای و فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای از این دولت حمایت میکنند (3521991) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۲۵:۴۳
عجب استدلالی چون مخالف قدرتمند داره پس مورد ظلم واقع شده!!!!!!!!!!! (3522441) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۰:۵۰
ملت فهیم ایران این افراد را بخوبی می شناسند آنان در زمانی که مردم با هواپیماهای فرسوده مجبور به سفر بیودند که هر لحظه امکان سقوط داشت بلیط های خطوط هواپیمایی خارجی ( امارت ایرالاین و .....) که دارای بهترین امکانات ایمنی بود را برای سفرهای خود انتخاب می کردند
در سایه تحریم جیب خود های را از پول های باد آورده دلالی پر کردند و اکنون نگران حسابرسی هستند. (3521155) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۹:۲۳:۱۰
90 در صد ملت فهیم ایران از هواپیما استفاده نمیکنن (3522059) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۷:۱۶:۰۱
منظورش مخالفان خرید هواپیما بود (3524289) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۱:۳۳
خب اقایون خودشون که سوار هواپیماهای دست چندم نمیشن ، این مردم بدبختن که سوار میشن و هراز چندگاهیم یه هواپیما سقوط میکردو مسیولین عزیز تر از جان هم تسلیت گرمی میفرستادن ، پس بایدم الان نق بزنن این افراد .آقای جهانگیری ، ما مردم با اونایی هستیم که از ما مردم بیچاره حمایت کنن مثل شما (3521159) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۰:۲۰:۱۳
جون من راست میگی؟
بله معلومه کیا دلشون تجملات میخواد!!!!
هنوز اونقدر کودن نشدیم که حوادث هواپیما و هیلیکوپتر که برای خود احمدینژاد اتفاق افتاد را یادمون رفته باشه؟ اون هواپیماهایی که سقوط میکرد اکثرا بزرگان نظام رو جابجا میکرد. مثل سردار کاظمی و ...

اونهایی که برای مذاکراتشون هتلهای آنچنانی توی گرونترین کشورهای دنیا را انتخاب میکردند باید هم دلشون هواپیماهای فرست کلاس بخواد. دون شئنشونه هواپیمای به روز سوار نشن. (3522210) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۶:۴۰:۱۳
هواپیما هایی که خریدن قابلیت پرواز داخل ایران را ندارد. فقط در فرودگاه امام خمینی می تواند بنشیند. این هواپیما ها هم در اختیار از ما بهتران خواهد بود! (3524278) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۲:۱۳
رارداد با پژوه فرانسه خنجر به اقتصاد مقاومتي بود اين شركت تا دوسال پيش پا روي گلوي ايرانيها گذاشته بود حالا شما دفاع مي كنيد تكنولوژي پژو عقب افتاده است بايد با تويوتا ژاپن يا بنز المان قرارداد مينوشتيم ان هم توليد درايران نه واردات قطعات
بالام متوجه شدي يانه (3521161) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۳۰:۳۶
بذار هر موقع که پراید تولیدش خوابید انموقع مرسدس بنز تولید میکنه سایپا (3522457) (alef-13)
 
فرشید
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۲:۱۲:۰۰
خوب چرا دولت مطبوعتون با اون مدیریت جهانی با بنز و تویوتا قرارداد نبست؟ (3522585) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۲:۴۰
وحانی رفته اروپا تا گشایشی ایجاد بکند حالا با روش درست یا غلط این بعدا مشخص میشه. ما علم این مسائل رو نداریم که بخواییم نقدش بکنیم. ولی به صورت کلی از این سفر حمایت میکنیم. اما آقای جهانگیری مردم کجا خوشحال هستن!!؟ رکود. تورم و بیکاری کمر جوونا رو شکسته. خواهشا یه کم به فکر جوونا باشید. دارن به ناکجاآباد کشیده میشن. انقد سیاسی کاری نکنید. (3521162) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۷:۴۱:۲۶
کدوم تورم ؟ الف اجازه بده ما مردم مورد ظلم هم حرف بزنیم .فقط کامنت های دلواپسان را می خوانیم .تخریب خانه و زندگی در چند روز می تونه اتفاق بیافته و دوباره سازی ان سالها طول می کشه .در دولت قبل کارهایی صورت گرفت که نیاز به کوشش فراوان دارد برای رفع انها .نمونه جفا مسکن مهر بود .سیاستهای دولت باعث گرانی شدید مسکن شد و بعد راه حل بدتر ؟الان دلواپسان گرانی مسکن را در ان اندازه قبل از مسکن مهر کلا از یاد برده اند !!!!!کدوم یک از این اقایان به ان دولت انتقاد کردند ؟ (3521846) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۵:۱۵
سلام ،
آقای رئیس جمهور ! ما مردم به شما رآی دادیم و وکالت دادیم و امکانات-ثروت-تخصص-و تمامی منابع موجود را در اختیار شما گذاشتیم که از منافع ما،در تمام عرصه ها،چه خارجی و چه داخلی دفاع کنید ! در سیاست خارجی اینکار را به نحو احسن در مقابل دشمنان و رقبا انجام دادید،و در داخل هم باید همین کار انجام شود،و در مقابل منافع مردم،کوتاه نیایید. والسلام ! (3521170) (alef-2)
 
ورشا
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۵:۳۷
اتفاقا این دولت کم طاقت ترین دولتیه که ما تاحالا داشتیم......
(3521171) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۰۷:۵۴
موافقم در برابر بی قانونی و اختلاس و فساد و هدر دادن منابع و..خیلی طاقتش کمه و سریع و قاطع برخورد میکنه (3521394) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۳۹:۰۳
نمونش برگزاری انواع و اقسام همایش ها و کنفرانس ها (3522479) (alef-13)
 
بساز بفروش و دلار فروش
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۱۶:۰۴:۰۳
آره زود توافق کردند و تمام حساب کتاب ما را به هم ریختند.
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3525136) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۸:۰۱
همانطور که در برجام با همدلی ارکان و جناحها واقشار مختلف مردم به نتیجه مطلوب رسید در این زمینه نیز با همین سبک وسیاق وبا رایزنی با شورای نگهبان با لطف و عنایت الهی میشه به نتیجه مطلوب رسید. من بشخصه خیلی خیلی خوشحالم که به اقای روحانی رای دادم چون ثابت کرد قولی که به مردم داده یادش نمیره این برای من خیلی ارزشمنده و به حق امروز هم اقای روحانی حرف دل مردم را گفت. دعای خیر این ملت پشت و پناه شماست رییس جمهور عزیز (3521180) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۲۹:۴۴
آقای رئیس جمهور
به عنوان یک رأی دهنده، ازتون می خوام تا آخر پای احقاق حق مردم بایستید. به امید خدا. (3521188) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۳۰:۲۰
باعث افتخاراست که رییس جمهور.ی منطقی ومودبی داریم ایشان فردی اگاه وبسیاروطن پرست اند .... (3521190) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۲:۲۲:۱۳
چه مودب!!!!!!!!!!! با این همه القا ب زشتی که به مردم داد !!!!!!! (3521694) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۱۹:۴۲:۳۹
همه چیز نسبی است و از قیاس شناخته می شود
روحانی نسبت به احمدی نژاد استاد ادبیات پارسی است (3529915) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۳۰:۳۴
درود خدا بر دکتر روحانی عزیز . یک ملت ویک رییس جمهور دوست داشتنی .درود خدا بر مردان معتدل با تدبیر وعاقل . دکت به وجودت به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم (3521193) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۳۱:۵۳
راست میگه ما خیلی تحملم بالاست بی شناسنامه ها تندرو ها دلواپس ها
اگر فکر میکنید که ما تحمامون بالا نیست برید به جهنم (3521199) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۳۲:۱۰
بعضی مواقع تخریب بیش ازحدطرف مقابل نتیجه عکس میده وباعث محبوبیت اون شخص میشه.کاری که داره برای احمدی نژادپیش میاد.
.به نظرمیاد او باسکوتش داره خیلی عالی عمل میکنه (3521201) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۱۳:۵۴
آره خیلی محبوبیت داره !از مثبتها معلومه (3521402) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۴:۳۵
در سایت الف نمیشه روی کامنت مثبت و منفی حساب کرد باید بری کف خیابان و از مردم در خصوص دیگران نظرسنجی کرد تا مشخص بشه کی محبوبیتش بالاست (3522004) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۷:۲۱:۴۹
شما نظرسنجی کردی بیا به بقیه بگو. (3524296) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۸:۳۷:۵۲
46میلیون نفر ایرانی به اینترنت متصل هستند . حداقلش این 46 میلیون نفر 80 درصدشون باشما مخالفند !
اینم در این سایت نیست و درهمه ی سایت های خبری است . گنده سایتهاتون یا نظرات را سانسور میکنند یا اینکه بزور به 150تا مثبت میرسند !
از این حرفها 92 هم میزدید آخر 4میلیون درشدید (3524333) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۲۱:۲۹
عالی هم عمل کنه پرونده های دادگاهش نمیزاره اون کاری بکنه
مخصوصا بعد دادگاه جهانگیری 10 اتهام سنگین به احمدی نژاد وارد است (3521413) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۷:۱۱
بالام جان اتهاماتی که جهانگیری به احمدی نژاد زد در دادگاه ثابت شد یا فقط یه سری تهمت بی روا و نابجا بود در صورتی که احمدی نژاد از جهانگیری شکایت کرد اما دادگاه بررسی نکرده هنوز (3522008) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۲۲:۴۷
آره با تورم 45 درصد رکود 6/8- خیلی محبوب هستند ایشون ! (3521418) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۲۰:۵۵:۵۱
صحبت از تورم نکنید که بنیان گذارش شخص شخیص رئیس جمهور قبلیتون بود.بنده خدا دکتر روحانی قیمت خیلی چیزها رو آورد پایین.مثل اون آقا نبود که بگه بیایین گوجه رو از سر کوچه ی ما بخرین.هنوز حافظه تون یاری میکنه اون روزها رو به خاطر بیارین یا خیر؟خدا به شماها انصاف بده.فقط همین (3523811) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۲۴:۵۰
محبوبیت از نظر تعداد پرونده های قضایی ! (3521423) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۳۰:۵۰
حالا انصافا طرفدارای احمدی نژاد بگند احمدی نژاد به کدوم وعده اش عمل کرد
کو سهام عدالت
کو 1میلیون هدیه کودک
کو زمین 2هزار متری
کو پول سر سفره های مردم
کو مبارزه با فساد
کو مبارزه با اشرافی گری
کو مبارزه استفاده از اموال بیت المال برای نفع شخصی
کو عدالت
توراقرآن نگید اینا وعده های احمدی نژاد نبود همه شنیدیم همه هم منتظرش موندیم
روحانی تا الان به چند وعده ی خودش عمل کرده
1-بیمه کردن همه ی مردم
2- افشای فساد دولت قبل
3 توافق هسته
4- کاهش تورم
5- لغو تحریم ها
6- قانون گرایی
7- تعامل با قدرت های بزگ
8- خارج کردن ایران از انزوا
خداوکیلی بینی و بین الله شما یک مورد از وعده های احمدی نژاد که عملی شده رابگید ؟ (3521433) (alef-13)
 
ا.ر
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۲:۱۸:۱۹
تازه احمدی نژاد قرار بود ساحل دریا رو که متعلق به همه مردمه آزاد کنه که بیش از پیش اشغال شد. (3521692) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۲۳:۱۹
چرا موضوعات رو سیاه و سفید میبینید.......چکار به احمدی نةژاد دارم ... وضع مردم که روز به روز و در هر دو دولت بد تر شده ..........به نظر من دعوای بین دولت ها فقط جنگی زرگریه که ما دلمون خوش باشه طرفدار کدومیم و الا همه ی انها سرو ته از یه کر باس کهنه و بی رنگ و رو هستند (3521922) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۵:۵۹:۰۵
در دوره قبل هر وقت رئیس جمهور به سفر خارجی یا سازمان ملل می‌رفت رسانه‌های خارجی به خصوص صهیونیست‌ها عزا می گرفتند ولی در این دوره اظهار خوشحالی می‌کنند و با دست باز پذیرا می‌شوند!!!چرا؟
در دوره قبل هر چند خطاهایی از جانب رئیس جمهور انجام گرفت اما عزت این مملکت حفظ شده بود و استکبار جهانی به خصوص آمریکا جرات نداشت این قدر درمقابل نظام اسلامی قلدری کنه!
ولی الان چی؟
دردوره هر چند گرانی بود، اما کاسبی مردم رونق داشت! آن را می‌توانید برویداز جماعت بازاری بپرسید!
در دوره قبل دولت به ویژه شخص رئیس جمهور پوزه استکبار به خصوص رژیم صهیونیستی را به خاک مالید ولی الان چی؟این همه تحقیر ، این همه توهین این همه ....به خصوص از جانب برخی کشورهای عربی....علیه ما انجام گرفت رئیس جمهور ما چه کرد؟
رئیس جمهور 24 ساعته از خوابش و زندگی‌اش می‌زد و تمام دولتمردان اعم از وزیر و وکیل را به دورافتاده‌ترین نقاط می‌برد تا مشکلات را حل کند اما الان چی؟
به قول حسین قدیانی که دو سال قبل به همراه احمدی‌نژاد به سازمان ملل رفته بود، در روزنامه جوان نوشته بود: در آنجا یکی از اعضای نهاد سازمان ملل به من گفت که من چهل سال است که در این سازمان مترجمم، تنها رئیس جمهوری که در این چهل سال آمد و برند ملتش را نفروخت و اینها را (استکبار و غربی‌ها ( را تحقیر کرد و کاری نداشت که به سخنانش گوش بدهندو یا ندهند، فقط و فقط احمدی‌نژاد بود و بس!
اماالان چی؟
این دولت جرات ندارد کوچکترین جوابی به دشمنان این مرز و بوم بدهد آن وقت...
در ضمن، رهبر انقلاب در پایان دوره دولت قبل فرمودند:"این دولت چندین برابر دولت‌های قبل کار کرد و همچنین شعار انقلاب را روی دست گرفت و..."

همچنین در دوره قبل، رهبر انقلاب در اکثر بیاناتش از دولت حمایت می‌کرد اما در دولت فعلی ....!!؟
این دوستی که این همه از این دولت تعریف و تمجید کرده بروند یک سری به میان بروند آن وقت متوجه خواهند شد که دولت مورد علاقه اش چه گلی سر مردم زده است!
آن وقت نگوید خدا و کیلی و بین الله...
حتما وضع زندگی خودش تو (3523244) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۸:۴۶:۰۹
صحبت سر وعده هاست !
سوال ساده پرسیدم کدوم وعده هاش راعملی کرد ؟ هیچی باور کن هیچی
مردم کار داشتند ؟منم جزیی از اون مردم هستم تولیدی کیف داشتم با 40تا کارگر انقدر کیف چینی وارد کردند هرچقدر تخفیف دادیم بازم حریف نشدیم
50 درصد ظرفیت تولیدی را نابود کرد مردم کار داشتند ؟؟؟؟؟بله دلال ها کارداشتند
از کدوم مردم حرف میزنی از مردم هندو چین و ترکیه !
نرخ رشد اشتغال احمدی نژادتون 0 بود میدونی یعنی چی ؟
کدوم وعده ی انتخاباتیش راعملی کرد پاسخ بده (3524336) (alef-13)
 
عبدا...
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۲۳:۱۴:۲۹
ضمنا لیست توی جیبش هم در نیامد (3524046) (alef-13)
 
فریبرز پور سیف
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۳۵:۵۸
حريم‌هاي بين‌المللي، صادرات نفت ايران را از 2/2 ميليون بشکه در روز به حدود يک ميليون بشکه کاهش داده به علاوه ايران هم‌اکنون روزانه 2.8 ميليون بشکه توليد نفت دارد و 30 تا 50 ميليون بشکه نفت نيز در تانکرهاي ايران ذخيره شده که قسمت اعظم آن ميعانات گازي است. پس يافتن مشتري‌هاي جديد براي خريد نفت ايران امري حياتي براي اقتصاد ايران به نظر مي‌رسد. قرارداد جديد ايران خودرو و پژو نيز با قرار داد‌هاي قبلي اين دو شرکت تفاوت بنيادين دارد و ايران بر حضور و سرمايه گذاري مشترک طرف مقابل تأکيد دارد. ايجاد شرکت مشترک ايراني- فرانسوي با سهامداري 50 درصدي هر يک از طرفين مهمترين بخش اين قرارداد است که به انتقال تکنولوژي به روز دنيا، توليد محصولات جديد و همچنين استفاده از بازارهاي صادراتي خواهد انجاميد. مهمترين بند اين قراردادها شايد اين باشد که دولتهاي اروپايي در کنار شرکتها متعهد شده اند که اين سرمايه‌گذاري‌ها مشمول هيچ تحريم که پس از اين فرضاً اجرا شود نيز نخواهد شد.

در زمينه سياسي نيز بايد گفت در فضاي قبل از برجام، به غلط و دروغ، چهره‌اي که از ايران ارائه شده بود چهره‌اي به عنوان يک تهديدکننده صلح و امنيت جهاني بود. رژیم صهيونيستي بي‌دغدغه در صحنه جهاني مظلوم‌نمايي مي‌کرد و ديپلماسي دولت قبل، مقهور لابي‌هاي صهيونيستي غرب روز به روز به دام تحريم‌ها فرو مي‌غلتيد. اکنون اما وضع دگرگون شده است. اسرائيل و رقباي منطقه‌اي ما به شدت از گشايش انزواي ايران عصباني‌اند. اورشليم و رياض عليرغم رشوه‌هاي کلان نتوانسته‌اند نظر غرب را به سمت خود جلب نمايند چيزي که قبل از اين در تصور دنيا نمي‌گنجيد. مسلماً چنين تصويري از اقدامات دستگاه ديپلماسي جمهوري اسلامي‌ما را جز به تحسين و افتخار وا نمي‌دارد. با اين وجود، هجمه‌هاي دلواپسان به دستاوردهاي چنين پيروزي اقتصادي، کم نبوده است. باز هم مثل هميشه مخالفان دولت ابتدا کاريکاتوري خود ساخته را از سفر رئيس‌جمهور نشان داده و سپس به تخريب آن پرداختند.

از ويژگي ديگر اين تخريب‌ها، عدم وجود نظرات کارشناسي مي‌باشد. نگاهي به نقدهای وارونه جماعت دلواپس، که پيش از اين هم بي‌نهايت با برجام مخالفت نمودند، نشان مي‌دهد که جز عقده‌گشايي سياسي، نمي‌توان نامي‌بر آن نهاد. افراطيون مخالف دولت که نشان داده‌اند در کشاکش صف‌آرايي داخلي حاضرند حتي منافع ملّي را زير پاي خود لگدمال نمايند، اين بار نيز براي اين که در برابر چشمان مردم، باخت سياست‌هاي‌شان فراموش شود بهترين تاکتيک را حمله به دستاوردهاي گسترده اين سفر ديدند.

اين گروه که در هشت سال دولت احمدي‌نژاد کارنامه روشني از خود نشان نداده‌اند اين‌بار پاسخ نمي‌دهند که آيا اين سفر ضربه بر پيکر اقتصاد ايران است يا اختلاس‌هاي چند ده هزار ميلياردي در دولت گذشته. چرا اين جماعت، زماني که امثال بابک زنجاني‌ها با دلار دولتي از چوب بستني و زين اسب تا مازاراتي و پورشه وارد مي‌کردند، رگ غيرتشان براي اشتغال جوانان و دانشگاه‌هاي تحقيقاتي کشور نجنبيد؟ جماعتي که جز تکذيب تاريخ گذشته دور ايران رسم و آييني نمي‌شناسد اکنون به سم اسب يک مجسمه منتسب به همين تاريخ که منحوسش مي‌خوانند گير داده‌اند.

نه تنها براي ما بلکه براي همه عجيب است که اين همه کارشناس دلواپس اقتصاد مقاومتي و اشتغال جوان وطن امروز در زمان احمدي‌نژاد کجا بودند که کارخانجات يک به يک بر اثر واردات بي‌رويه جنس‌هاي بنجل چيني و حتي هندي تعطيل شده و کارگرانشان را اخراج مي‌کردند. اينها که اکنون دل نگران وابستگي تکنولوژيکي ما هستند چگونه وقتي در قبال نفت گرانبهايمان ‌به ناچار از هند و پاکستان مجبور به تحويل روپيه بي‌ارزش يا واردات فرآورده‌هاي کشاورزي فاسد بوديم خفقان گرفته بودند؟ آيا اين فجايع که هر‌کدام کافي بود تا اقتصاد کشوري را از پا درآورد خنجري در پشت اقتصاد ايران نبود؟

متأسفانه اين جماعت حد‌اقلي يادگرفته صدايش را بر اقليت بلند کند و اکنون که با کياست ديپلماسي تدبير، کشور از شر تحريم‌هاي ظالمانه رها شده است مي‌خواهند آن را به دام خود تحريمي‌ گرفتار نمايد. اگر بنا بر سياست خود تحريمي‌اين خفقان گرفته‌هاي ديروز و عربده کشان امروز باشد پس چه لزومي ‌داشت که اين همه تلاش در جهت رفع تحريم‌ها صورت پذيرد؟ (3521445) (alef-13)
 
اسکندر
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۰:۵۱:۳۵
درود بر روان پاکت و قلم زیبایت
دلواپسان نه لجوجان بنی اسرائیل را به خدا می سپاریم (3521603) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۶:۳۳
احسنت عالی دقیق (3522007) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۹:۰۱:۵۹
ممنون. هرچند که طولانی بود ولی از منظری صحبت شده بود که تابحال بطور دقیق به این موارد توجه نکرده بودم. (3522019) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۰:۱۴:۴۰
جناب اقای فریبرز پور یوسف
همه اش شعار دادید . متر انتخابی جنابعالی درست نبود . من اصولگرا نیستم . اصلاح طلب هم نیستم . با این پیش فرض درست ، اولا اقای احمدینژاد نماینده جریان اصولگرایی نبوده و نیست . خیلی از اصلاح طلبها و اعتدالیون ( که در حقیقت یک جریان هستید ) با خلط مطلب از این قضیه سو استفاده کرده اند. دوما : فرض کنید که فرض شما درست باشد . شرط لازم برای انکه یکی از دوجریان در برابر دیگری درست باشد ، غلط بودن جریان مخالف است . ولی کافی نیست . شرط کافی این است که جریان مدعی نیز درست عمل کند .
سوم : شما حافظه بسیار ضعیفی دارید . همان چیزهایی که به دولت احمدینژاد ربط دادید به صور مختلف در زمان مشارکتی ها و اصلاحات چی ها پایه گذاری وبشکل های مختلف و بشدت عمل شد . بی اختیار به یاد مثال حضرت اقا افتادم که فرمودند لاف در غریبی می زنید !!!!!!!!!! شما هم لاف در غریبی می زنید ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

کاری به جزییات تحلیل شما ندارم که ایراد بسیاری به ان وارد است .من یک متخصص ناچیز در این کشور هستم و اتفاقا تا انجایی که از دستمان برامده کارهای ارزشمندی را برای کشورم انجام داده ام . فکر نکن که بی دردیم . من از شما شاکی ترم . ولی مبانی شکایتم با توسل به تکیه گاه های قرارگرفته برروی حباب های هوا شکل نگرفته است . متاسفم از اینکه بعد از سپری شدن نیمی از عمر این دولت و ظاهر شدن عوارض تصمیم گیری های نه چندان صحیح - حتی در برخی موارد بر خلاف نص صریح رهبر محترم انقلاب- هنوز هم متوجه نشده اید و منتقدان را با لفظ دلواپس و ..... به سخریه گرفته اید . بعنوان مثال این قسمت اخر که واقعا نشان دهنده جو گیر شدن شماست می گوید : " این جماعت حداقلی ......"
واقعا نگاهی به امار ریاست جمهوری بیاندازید . اقای روحانی با اختلاف کمتر از 1 نسبت به 50 درصد رای دهندگان برنده انتخابات شد . وی مشروعیت دارد ولی مقبولیت به این نمی گویند . این امار تا کنون به ضرر وی ریزش کرده است .من به عینه در سطح جامعه و نظرات مردم این مطلب می بینم . حداقل در میان دوستان و اشنایانم که همه افراد تحصیلکرده و دارای مدارک اکادمیک و اجرایی بالایی هستند این قضیه را به عینه شاهدم . نتایج این بوده و شما و امثالهم اینطور ادعا می کنید . وای بحال اینکه نتایج واقعا بالایی را در انتخابات بدست اورده بودید . شما در این مورد با استفاده از یک لفظ "جماعت حداقلی " مدعی شدید . یک تلنگر به حافظه شما لازم بود .

برخی امار بالای کاربران مخالف جریانات اصولگرا ( که اتفاقا بنده جزو هیچکدامشا ن نیستم ) در سایت محترم الف را ، که اتفاقا سعی بر بی طرفی در عین پافشاری بر اصول اعتقادی خود دارد، نمونه مخالفت اکثریت جامعه می دانند . اولا همانطوریکه بارها بنده و عده ای دیگر تذکر داده ایم
سری به برخی از سایت های دیگر اصولگرا بزنید . امار مثبت و منفی در انجا برعکس است . نظردهی اینچنینی در یک سایت ملاک نیست . بدلیل اینکه عده ای میتوانند مهندسی شده و بنا به مصلحت های سیاسی خود قضیه را طور دیگری نشان دهند . ممکن است بگویید مخالفین ما هم اینکار را بکنند . من می گویم می توانند .اگر انجام نمی دهند دلیل بر نشدن ان نیست . ولی در حال حاضر اگر افرادی دارنددست به اینکار میزنند را نمی توان و نباید نصیحت کرد و گفت که اینکار غیر اخلاقی و بسیار منفور است . چون این حرف ها در روح ماکیاول جماعت چه اثری دارد ؟ . یا افرادی ممکن است به یک جا گرایش پیدا کنند . ایا اکثریت جامعه خواننده سایت الف است ؟ و یا الف را می شناسد ؟ فکر نمی کنم .امار مراجعه مردم به این سایت اتفاقا مفید ، چقدر است ؟

روش شما که اساس گفتار و تحلیلتان را تشکیل می دهد غلط است و اگر بخواهم وارد جزییات شوم بناچار بایستی با همین روش شما عیوب مشابه این دولت را ذکر کنم . در نتیجه من نیز همان خطای مشابه را تکرار کرده ام .

راه این کشور خلوص فردی و جمعی و عمل به اقتصاد مقاومتی است . دل های بیمار و بطور مطلق چشم امید بسته به دست خارجی نتیجه اش همین است . چه این باشد و چه ان . هرکه از این تز تبعیت کند نتیجه مشابهی خواهد گرفت چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب . اقای احمدی نژاد نیز ممکن است در ظاهر شعارضد غربی زیاد دادند ولی نتایج بخشی از کارهایشان بنفع دشمن عمل کرد . دوصد گفته چون نیم کردار نیست . (3522194) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۳:۰۴:۵۸
سلام. کامنتی که گذاشتید خیلی طولانی بود بنده نخوندم. (3522761) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۴:۳۵:۲۲
با این که کامنت شما ظولانی بود اما ارزش خواندن را داشت وتا انتها خواندم با شما موافقم ومتشکر که با صرف وقت حرف دل من وخیلی های دیگر را زدی . (3523019) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۱:۴۷:۲۰
درود بر رییس جمهور عزیز و با کلاس مان (3521247) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۲:۳۱:۴۲
ای کاش سخنان جناب افروغ را که در برنامه توفق ممنوع تلوزیون پخش شد را همه بدون تعصب کور گوش می دادند ومی دیدند که یک اصولگرای با منطق دقیقا همان چیزی می گوید که یک اصلاح طلب واقعی مخواهد (3521330) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۲:۴۹:۱۲
آقا شما همین برجام اول رو جمع و جور کن، بعدیاش پیش کش (3521357) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۴:۳۶:۴۶
برجام اول جمع وجوره چشم بینا وبی تعصب می خواد ! (3523022) (alef-13)
 
واقع بین باشیم
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۲:۵۳:۲۹
انصافا و وجدانا کم تحمل ترین دولت و بدون حد و مرز در تخریب رقیب بدون هیچ واقعیتی و یا با واقعیت بسیار کم این دولت میباشد.بی برنامه ترین دولت در امور خارجی و داخلی نیز می باشند.تنها هدف این دولت این است که با شعار عوام فریبانه رفع تحریم و رشد اقتصادی و دفع ایران هراسی و پدیرش ایران به عنوان کشور هسته ای در جهان توسط درایت وزارت خارجه!!!و غیره در انتخابات یک و نیم سال بعد پیروز گردند و منافع حا ل و آینده هیچ. (3521364) (alef-13)
 
اسکندر
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۰:۵۲:۵۶
انصاف.!!!!خداحافظ (3521605) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۳۰:۵۲
هدف این دولت ارتباط با امریکاست (3522458) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۱:۳۷:۰۴
ماشاءالله جناب رئیس جمهور اعتماد به نفسشون خوبه ما که تحمل مخالف ندیدیم (3522472) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۱-۱۴ ۲۳:۵۴:۴۸
آره تحمل شما خیلیییی زیاد بوده...واقعا این همه بد و بیرا مثل بزدل سیاسی.بی شناسنانه.ترسو.اصل حجری.و...رو چطوری تحمل کردین.. (3521490) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۱:۳۱:۱۳
با اینکه به آقای روحانی رای ندادم اما آقای روحانی اینجا درست میگه و این حرفش نشان میده که دلسوزی مملکت رو میکنه .
بعضی از کامنتها هم جای تاسف داره و مثل فوتبال که پرسپولیسی و استقلالی بجان هم میفتند طرفدارهای روحانی و احمدی نژاد هم بجان هم افتادند .
این اختلافات را باید کنار بزاریم چون خدای نکرده باعث دودستگی در مملکت میشه .
بعضی از رسانه ها هم بجای انتقاد سازنده و برادرانه به این اختلافات دامن میزنند که اصلا به صلاح مملکت نیست . (3521655) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۸:۰۸:۲۲
عجب دولت صبور ومظلومی؟ دولتی کم جرات و بی طاقت در برابر مخالفانش و بدون برنامه مشخص برای اقتصاد کشور (3521885) (alef-13)
 
سالار
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۰۹:۰۸:۰۰
زنده باد دکتر روحانی! (3522026) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۲۱:۳۳:۴۱
زنده باد من که شعار و نظرات دوستانی مثل شما را میخوانم و و سرددرهای بعدی انرا تحمل می کنم . (3523889) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۰:۵۲:۴۶
اتفاقا حرف آقای روحانی کاملا درست است، تخریب هیچ دولتی به اندازه تخریب دولت یازدهم نبوده است، تخریب قلب رآکتور اراک، تخریب ۱۵۰۰۰ سانترفیوژ، تخریب هر منتقد با پرونده سازی در دادگاه ها، تخریب منتقدین با حواله بی سواد بی شناسنامه، بی سواد، و حواله دادن به جهنم، تخریب اقتصاد خانواده ها با قطع یارانه، تخریب عزت مردم با سبد کالای آنچنانی، تخریب صلابت ایران با تغییر مسیر کشتی امداد برای یمن به جیبوتی بعد از تلفن جان کری، تخریب اعتبار پاسپورت ایرانی، تخریب صلابت ایرانی با موضع نگرفتن به موقع و مناسب در قتل عام حجاج ایرانی توسط آل سعود در منی، و ............. (3522306) (alef-13)
 
عدالت
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۰:۵۳:۵۰
سلام
در جواب کسی که قسم داده بود بینی و بین الله (بین من و بین خدا)

متاسفانه قبلا این کامنت نوشتم ولی سایت الف آنرا منتشر نکرد

1-در زمان آقای روحانی که بقول شما همه بیمه هستند برای 4 عدد بخیه 160 هزار تومان از بیمار طلب می کند در زمان احمدی نژاد کی بابت 4 عدد بخیه 160 هزار تومان طلب می شد (ماجرای صدرا را گفتم) تا بیان نکنید همه بیمه شده اند

2-مورد 2
کافی در گوگل سرچ کنید و بنویسید اختلاس 8000 ملیاردی و 12000 ملیاردی ببنید این اختلاس در چه زمانی رخ داده است چرا کسی الان دیگر راجع به اختلاس 3000 میلیاردی صحبت نمی کند(روزی مخالفان احمدی نژاد آنچنان روی اختلاس 3000 مانور می دادند که گوش فلک کر می کرد)

3-اما در مورد 3
قرار است در قبال توافق هسته ای حدود 40 میلیارد دلار آزاد شود بدنبال این توافق نزدیک 54 میلیارد بابت کاهش قیمت نفت از دست داده ایم (جناب آقای نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در برنامه‌ گفت‌وگوی ویژه خبری 28 دی 93 تاکید کرد: ""هر یک دلاری که از قیمت نفت کاسته می‌شود، 1000 میلیارد تومان از درآمدهای کشور کاهش می‌یابد." بدین ترتیب و با احتساب میزان افت قیمت نفت در دولت آقای روحانی و ضرب آن در تعداد روزها، مبلغ 54 میلیارد دلار حاصل شده است. )

4- اگر واقعا تورم کاهش یافته چطور در عرض یک شب امتیاز برق از 200 هزار تومان به نزدیک 800 هزار تومان می رسد (سخن مسئولین در این باره شنیدنی است ما قیمت برق را گران نکرده ایم می خواهیم قیمت برق را واقعی کنیم)

5-
چند روز بعد از برجام چند تحریم جدید تصویب می رسد حتی اروپا آنرا نقض برجام دادند (لغو روادید برای کسانی که در مدت 5 سال قبل به ایران سفر کرده اند) بسیاری از مسئولین ایران از جمله آقای ظریف - عراقچی و... به این مسئله اذعان داشتند نمونه دیگر برداشت 2 میلیارد دلار ار منابع ایران

6- یک نمونه از قانون گرایی (در مورد توافق ژنو)
رئيس‌جمهور محترم اعلام می‌کند چیزی امضا نشده که به مجلس ارائه شود؟ درکجای
قانون اساسی آمده است اول رئیس جمهور باید معاهده ای امضاء کند بعد آن معاهده را برای تصویب به مجلس بفرستد در قانون اساسی آمده است اول توافق در مجلس به تصویب برسد آن موقع رئیس جمهور اجازه دارد آن معاهده را امضا کند

7- تعامل با قدرتهای بزرگ
در خبر ها آمده بود نزدیک 3000 نقر در قالب 145 هیات اروپایی به ایران وارد شدند (بعد از برجام ) ولی تاکنون حاضر به سرمایه گذاری در ایران نشدند علت این بود در کشور رکورد شدید وجود دارد و فقط به این بسنده کردند که بگویند ما در حال بررسی شرایط ایران پس از تحریم هستیم (شبیه پاساژ گردی برخی از مردم که فقط در حال قدم زدن در پاساژها هستند و خریدی انجام نمی دهند)

8- خارج شدن از انزوا
ما در هیچ دوره ای در انزوا نبودیم
مگر اینکه فکر کنید همه جهان همین 5+1 است


والسلام (3522313) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۹:۰۸:۵۱
ممنون از نظر شما . (3523596) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۶ ۰۹:۲۱:۴۷
1-منظورم دفترچه ی بیمه بود ! هزینه ی بستری دربیمارستان های دولتی 90درصد کم شده چیزی که من میبینم دفترچه های سلامت با تامین اجتماعی برای ویزیت و دارو دریک رنج هستند ! ولی در زمان شما مردم نرخ آزاد میپرداختند .همین کهمیگی قیمتها فرقی نکرده دلیل برموفقیت دولت روحانی اسن .من دوتا عمل جراحی داشتم دیدم طرح سلامت چقدر کمکم کرد شما هم انشالله نصیبتون بشه !

2-این 8000 و 12000 مربوط به سال 90 بوده واز او سال اختلاس هاشروع شده درسال 93 کشف شد تلویزیون سخنگوی دستگاه قضا هم اعلام کرد آخه تنها این نبود به قول یکی از نماینده ها حجم فساد ها انقدر زیاد بود که ما میترسیم آبروی نظام برود .20میلیارد دلار و 160میلیارد تومان و ساحل خزر و .......ماشالله جای نگذاشتید
3-عزیز اون 36میلیارد دلار بوده که فقط مال دولت بوده دانشجو بازرگان تجار پولاشون مال خودشونه !
امادر مورد نفت سال 89 رییس اوپک بودید تصمیم گرفتید سقف 30 میلیون بشکه ای برای اوپک تایین کنید !خب این تصمیم اشتباه راکردید . ولی بدترین اشتباهتون این بود که عراق را وارد بازار کردید اونم با سقف 30 میلیون بشکه .بعد تحریم شدید علی رغم باج هایی که به چین و روس ولبنان دادید این کشورها رای مثبت دادند به تحریم سهم ایران کم شد عراق جای ایران راگرفت با 4900000بشکه در روز !حالا شما بازم ازنفت حرف میزنید ؟؟؟؟
4- تورم یعنی میانگین افزایش قیمتها در یک دوره ی مشخص عموما براساس CPI!
430 قلم جنس داریم چرا از کاهش مرغ صحبت نمیکنی چرا از ثابت ماندن برخی از خدمات صحبت نمیکنی ؟ درکل اگر برق 200 درصد بنابه قانون هدفمندی سال 89 گران شده بسیاری اجناس یا ثابت یا کاهش پیدا کرده اند . در میوه ها سبزی جات و سیب زمینی هرچیس که فکر کنی برات مثال دارم . تورم درمورد یک کالا نیست در زمان شما بعضی از کالا ها 7برابر و 8برابر میشدند که تورم 45 درصد شد ! ((هیچ اقتصادانی نتوانسته تورم رانقد کنه ))
5- بله مادر مورد حقوق بشر و موشکی و تروریست مذاکره نکردیم ! ولی انقدر برجام قوی بوده که این قانون در مورد تجار و بازرگانان و درمان بی اثر باشد ! باوجود شمادلواپسان کسی مایل به دیدن ایران نیست ! جهان امروز منطق منطق منطق و عقل را میطلبد قیل وقال و دادوبیداد بیخردانه تاریخش گذشته
6- رییس دستگاه مقننه : این دولت قانونمدار تر از احمدی نژاد است .
شما که اصلاقانون راقبول نداشتید و ندارید ! از دولتتون که هرسال 1400 مورد تخلف دربودجه داشت .از رییس جمهورتون که میگفت من قانون راقبول ندارم !از اختلاسهاتون از برداشتهای بیوقت بی وقت از بانکها تا چاپ پول !از قانون حرف نزنید لطفا که روحانی 100 برابر بهتر از شماست
7-درسفر به فرانسه و ایتالیا 51 سند و 40سند رسمی امضا شد ! هیئت های هلندی 4تفاهم نامه و سند امضا کردند قراره با سفر ریس جمهورکره 30 سند همکاری امضا بشه .برای کشوری که 8سال یک سند امضا نشده بیش از100 سند هیچ جای نگرانی نداره که هیچ باید کلاه مان رابالا بگذاریم
9-بله جهان این 6 کشور که 3میلیارد نفر جمعیت دارند به اضافه ی ژاپن . کره و استرالیا و هند وسنگاپور نیست ! جهان موزامبیک و جیبوتی و ترینیداد و توباگوست

اینارا نوشتم بدونی هنوز خیلی چیزهاست که باید یاد بگیری
حالا تواز محمود بگو وعده هاش چیشد (3524379) (alef-13)
 
http://www.nikanews.ir/
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۳:۲۱
روحانی عملکرد نسبتا خوبی داشته ولی باید ببینم در ادامه چه خواهد شد (3523145) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۵ ۱۹:۴۳:۴۰
آقای روحانی، هیچ دولتی هم مثل دولت جنابعالی نا توانیها و خلف وعده های خود را به دولت قبلی خود نسبت نداد. مگر غولهای ثروتی مثل وزیرتان آقای نعمت زاده از نحوه مدیریت شما غولتر شده باشند، مردم سفره هاشان خالیتر شده، صنایع و کسب کار مردمی و نه البته خورو به تعطیلی کشیده، اقتصاد کشور از رکود هم گذشته و مرده و شما همچنان نگران از کنار رفتن از قدرت به دنبال فتح مجلس و شورای نگهبان و سایر مراکز تصمیم ساز هستید. (3523661) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.