آقای موسوی و طرفداران ایشان در دام نقشه های سازمانهای جاسوسی اسرایئل و امریکا افتاده است و حواسشان نیست باید آنها کمک کنیم از این وضعیت در بیایند. شایعه 30 میلوین و برنده شدن حتما\" ازکانالی به گوش ایشان رسیده است. شایعه غیر واقعی بودن ارا اعلام شده حتما\" از جایی به ایشان رسیده و به ایشان اطمینان داده شده است این همان چشمه فتنه است که باید کور شود. (158620)
داداش من اسرائیل کیلویی چنده ؟ روی این لینک کلیک کن . مال چند روز قبل انتخاباته:
http://alef.ir/1388/content/view/47399/ (159084)
البته اسرائیل در این میان هم بیکار نیست:
http://www.chartingstocks.net/2009/06/proof-israeli-effort-to-destabilize-iran-via-twitter/ (159761)
mihan
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۰۳:۵۷:۰۱
آقایDr , ببین حرف حساب زده ای , یا نزده ای
شما که به دولت نهم تهمت بی قانونی زدید
از قانون شکنی دست بردارید.....
رئیس جمهور در برابر نمایندگان مجلس قسم یاد کرده که حافظ قانون اساسی باشد. آیا فردی که خود به این وضوح قانون را نقض میکند میتواند حافظ قانون اساسی باشد؟ کمی با خود فکر کنیم. (159794)
داریوش
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۰۹:۲۶
سلام
موسوی با عدم تمکین به رای مودم ونافرمانی از قانون غیر مستقیم داری به اصلاحات لطمه میزنی امیدوارم شجاعانه شکست را بپذیری تا در انتخابات اینده بتوانیم قدرت را باز پس گیریم
ایا با این کارها بهانه بدست اصول گرایان نمی دهی که ما منادیان قانون را ضد قانون بخوانند ما منادیان مردم سالاری را انحصارطلب بدانندما منادیان تحمل نظر مخالف را خود رای بداند ما منادیان ضدخشونت را خشونت طلب بدانند ما منادیان اصلاح طلب را اغتشاشگر بدانند ما منادیان.... (158640)
من دارم دیوونه میشم بابا چرا یکی نمیاد اصل ماجرارو بگه هی یکی میاد نظر میده آمار میده میگه اینا علمیه میگیم ایول حق با فلانیه اون یکی میاد میگه اینا علمی نیست چرا اینجوری محاسبه کردی و از این حرفا آدم دوباره شک میکنه یکی دیگه میاد میگه آقای فلانی چرا چرا چرا آدم میگه خب راست میگه بعد یکی میاد میگه زیرا زیرا زیرا آدم میگه خب اینم بیراه نمیگه خداییش کسی هست که واقعا بدونه جریان چیه واقعیت چیه به نظر من که بحث بحث انتخابات نیست حالا چیه خدا میدونه بنظرتون بهتر نیست هرکی هر چی میخواد رک و روراست بیاد بگه تکلیف همه مشخص بشه بابا هر کی رئیس جمهور باشه خونه پرش 8سال میخواد با اون سمت زندگی کنه ولی من نوعی حالا حالا تو این سمت که سمت شهروندیه سادست میخوام زندگی کنم پس خواهش میکنم میز من که مملکتمه خراب نکنید بخاطر میز ریاست جمهوری چون من حالا حالاها میخوام پشتشش بشینم (158641)
بخشي از آراي 13 ميليوني آقاي موسوي به مخالفت از عملكرد رئيس جمهور نهم بود ولي در عين حال آقاي موسوي و اطرافيانش نتوانستند اين اعتماد را ايجاد كنند كه تعداد آراي بيشتري را جذب كنند. امثال بنده كه خوب با سالهاي 75 تا 83 آشنا هستند و با سابقه افرادي مثل وزير اسبق نفت، شهردار اسبق تهران، رئيس دفتر رئيس جمهور هشتم و مديران ارشد دولتهاي سازندگي و اصلاحات آشنا بودند و از همه مهمتر تضاد بين رئيس جمهور سابق و اسبق با رئيس جمهور نهم را مي دانستند، آقاي احمدي نژاد رو با انتقادهايي كه به عملكردش دارند ترجيح دادند. از طرفي خيل عظيمي از هموطنان در شهرهاي كوچك و روستاها، دغدغه اصليشون معيشت است و گفتمان عدالت براشون ترجيح داره به گفتمان آزاديهاي مدني و بنابراين آقاي احمدي نژاد در برخي از اين نقاط بيش از نود درصد آرا را داشت. اقاي موسوي راي زيادي از جوانان 18 تا 28 ساله در شهر تهران را به دست آورد چون اين طيف سني اصلا تجربه سال 78 رو به ياد ندارند و سوابق حاميان ايشون رو هم ندارند. بنابراين آقاي موسوي فقط تصور كرد كه در كسب آراي طرفداران گفتمان آزادي مدني موفق بوده در صورتيكه نبوده چون اين تعداد جلوي چشمش بودند و غافل از اين بود كه خيليها كه واقعا طرفدار آزاديهاي مدني هستند مي دونستند كه آقاي موسوي اون فرد توانمند براي طي اين مسير نيست. آنچه كه دوستمون در كادر بالا اشاره كرد بسيار درسته و حق مردم اينه كه به راي اكثريت كه در جاي جاي اين كشور هستند نه فقط شهر تهران، احترام بگذاريم و با توهم مردم رو اذيت نكنيم. (159007)
با سلام خدمت آقاي دكتر و كليه حضار در بحث
آقاي دكتر اميدوارم حتي به احتمال يك درصد هم ماجراي اتفاقات امروز و افشاگري هاي آقاي دكتر احمدي نژاد 10 - 20 - 30 يا 000 ديگر براي خود شما آقايان حادث نشود كه در آن صورت همه ما خسرالدنيا و آلاخرت خواهيم بود. (158642)
روشنايي
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۱۰:۱۸
افرين به شير پاكي كه خوردي نامه خوبي بود بهتره يه نامه هم به صحنه گردان اين خيمه شب بازي و دختر وپسرانش بنويسي شايد يكم بيشتر فكر كنند و اينقدر مردم مردم سر ندهندمردم با ولايتند بخاطر ولايت جنگيد ند وخون دادند اقاي موسوي سابقه سركشي از ولايت در دوران امام نيز داردبطوريكه امام فرمود اگر نبود اندك خدمات شما به نظام حتما شما را به دادگاه معرفي مي كردم اينها بدنبال تعرض به حريم ولايتند اماواما اگر حضرت آقا اذن دهندتعرض به ولايت را با سرب داغ در دهان بزرگشان جواب ميدهيم (158644)
موسوی به تو رای ندادیم تا اینچنین جامعه را به اشوب بکشید من از تمام ملت برای رای دادن به شما عذرمیخواهم ورایم را پس میگیرم (158646)
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۱۲:۵۳
مثل سگ پشیمانم که به موسوی رای دادم اگردوباره انتخابات شود وشما باشید نه تنها به تو رای نمیدهم بلکه برعلیه شما افشاگری میکنم (158648)
چرا از راه قانونی اقدام نمیکنی اگر سخنی داری چرا اشکار را مثل رضایی به شورای نگهبان نمیگویی؟ (158652)
اميري
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۱۵:۳۰
از شما ملت عزيز خواهش ميكنم با صعه صدر و درايت كامل از اين بحران عبور كنيد و احترام به قانون را مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري سرلوحه كار قرار دهيد به خدا قسم پايمال كردن خون شهيدان در همين دنيا هم بي پاسخ نخاهد ماند. (158656)
برای موسوی متاسفم راه بنی صدر ورجوی راه خوبی نیست سابقه خود را خراب نکن به آغوش ملت برگرد دست از لجبازی برد تا کی انحراف وخود بینی (158660)
حق طلب
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۱۷:۰۱
خواسته ما از مجلس شورای اسلامی و نهادهای قضایی پی گیری محاکمه آقای موسوی و دستاندرکاران پشت پرده بابت این خدشه سیاسی امنیتی اجتماعی می باشد .با تشکر (158661)
یک ایرانی ناراحت
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۲۵:۱۶
اگه کسی خواب باشه می شه بیدارش کرد ولی وای به حال وقتی که کسی خودش را به خواب زده باشه. آقای موسوی خودش را به خواب زده (158675)
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۳:۲۵
با سلام خدمت \"ایرانی ناراحت\" دوست من آقای موسوی خودشو به خواب نزده بلکه دارد انتقام بیست ساله خودش و همچنین خانمش را می گیرد. ایشان حتی با سخنان مقام معظم رهبری که همه چه مخالف و چه موافق هم اطاعت کردن ایشان اطاعت نکرد (که غلط کرد) در حالیکه خود را پیرو ولایت فقیه می داند. آقای موسوی اگر رئیس جمهور می شدند با هر مخالفتی که نظام با برنامه ایشان می کرد مردم را به آشوب دعوت می کرد و مطمئن باشید که ایران را به نابودی می کشید. آقای موسوی یک پدر هیچوقت در مقابل گرفتاری های زندگی جا نمی زند ولی شما در دوران جنگ بخاطر اختلافاتتان با رئیس جمهور وقت (مقام معظم رهبری) 4 بار حاضر دید مملکت را ول کنید حال چه جوری می خواستید در مقابل تضادها مقاومت کنید؟
در ضمن باید سوال کرد که فرزندان حضرت آیت ا.. هاشمی رفسنجانی به چه حقی مردم را ترغیب به آشوب و خسارت می کردند و برای چه آزاد شدند؟ پس باید بقیه آشوب گرها هم آزاد بشوند.آقای موسوی شما و بقیه باید جواب تمام کسانیکه کشته شدند و آشوب ها و خسارات را بدهید و مطمئن باشید ما بعنوان ایرانی های عاشق به رهبری و مملکت شما را ول نمی کنیم.
ایرانی های عزیز بیایید با هم متحد شویم و ایران را آباد و سربلند کنیم. درود بر ایران سرافراز. (158967)
جناب نقيه
نفرموديد چطوري شد كه ديگه دبير نيستيد؟
نكنه درستون تموم شد؟
عنوان شما در صورت اتمام تحصيلات فاقد ارزشگذاري جهت درج است
مثل اينكه كسي زماني سرباز بوده و ذكر كند سرباز وظيفه قديم فلاني (158676)
به عنوانش چیکار داری؟ ببین حرف حساب زده یا نزده (158954)
من توی انتخابات طرفدارش شده بودم
اما اعتراف می کنم خیلی اشتباه کردم.
کاش بهش رای نداده بودم. کسی که جنبه شکست رو نداره نباید رئیس جمهور بشه. اگه شده بود فردا با مجلس چکار میکرد. (158677)
kamran-usa
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۲۶:۲۵
تا چند ماه قبل اصلا کسی نمی دونست موسوی کیه و بقول امروزی ها
موسوی کیلویی چنده یه دفعه رفسنجانی با میلیاردها تومن خرج کاری کرده
که موسوی جدی جدی باورش شده یه چیزی بوده ولی دیر کشف شده
یه پیره مرده ۶۸ ساله این شکلی از این اون رو دست بخوره واقعا نوبره (158680)
اصلا معلوم نیست بر اساس چه سندی دارن ادعای تقلب میکنن من که اوایل خودم اینجوری فکر میکردم اما مگه میشه حتی یه سند هم ارائه نشه؟! (158684)
kamran-usa
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۳۲:۰۱
تا چند ماه قبل اصلا کسی نمی دونست موسوی کیه و بقول امروزی ها
موسوی کیلویی چنده یه دفعه رفسنجانی با میلیاردها تومن خرج کاری کرده
که موسوی جدی جدی باورش شده یه چیزی بوده ولی دیر کشف شده
یه پیره مرده ۶۸ ساله این شکلی از این اون رو دست بخوره واقعا نوبره (158702)
ایران
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۴۰:۱۴
اگر اقای موسوی خود خواهان این تظاهرات واغتشاشات نبودند از راه قانونی اقدام می کردند.ایشان رئیس جمهخور منتخب مردم را به قانون گریزی متهم می کنند در حالی که خود تابع قانون نیستند. (158728)
اقاي نقيه کجا بودي ببيني حدود هفتاد در صد راي موسوي (نخست وزير امام و يار واقعي او)را در کيسه احمدي ريختند بنام اسلام ناب شما را دعوت ميکنم قبل از ارسال هر نامه و يا بيانيه اي واقع بين باشيد وعادل بي طرف مردم راي خود را ميخواهند نه براندازي نظام .اگر دين نداري ازاده باش (امام حسين) (158732)
مصطفی
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۴:۳۳:۵۰
با سلام
به این آقا محمد باید بگم حرف دهنتو بفهم و ببین چی از دهانت در میاد
این موسوی که می گی نخست وزیر امام بود اصلا در موردش چیزی می دونی غیر از این جمله دروغ که انداختن رو زبونتون؟
آقای موسوی در سال 64 رو مجلسیان و هوچی گران الان اصلاحات که دم از آزادی جریان اطلاعات می زنند بر آقای خامنه ای تحمیل کردند و رئیس جمهور وقت در پاسخ یکی از اینها که به 99 نفر مخالف موسوی اشاره های زیادی می کند، می فرماید : اونا 99 نفر بودند و با بنده 100 نفرند
برو بخون و ببین چگونه فضایی ایجاد می کنند که اگر موسوی نخست وزیر نشود ایران در جنگ فلان و بهمان می شود تا امام را راضی می کنند تا به رئیس جمهور تاکید کنند ایشان را انتخاب کن
برو بخون و ببین که همین آقای موسوی در سال 1367 در استعفای خود که باید به مافوق خود یعنی رئیس جمهور بدهدش آن را نمی دهد و از طریق رادیو و خطاب به ملت ایران می نویسید و حتی همین که میگید نخست وزیر او بود(امام ره) از طریق رادیو میشنود انهم در روزی که آقای ولایتی برا مذاکرات اتش بس رفته بود.
و امام در یک نامه تند موسوی را مورد توبیخ قرار می دهد.
اما بعدا دفاع می کند اما کاش چشمانتان را کمی باز کنید و اینها را هم ببینید
یا علی (159082)
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۵:۰۱:۰۹
آقای محمد:
شما سند و مدرکی هم داری که ادعا میکنی هفتاد درصد رای موسوی را در کیسه احمدی ریختند؟ لطفا ارائه دهید.
وگرنه ارزش این نوشته شما هم در حد ارزش همان بیانیه های بی اساس و پایه و کاملا سیاسی و دعوت به آشوب جناب موسوی هست، یعنی در حد یک پشیز! (159135)
آخه عزیز من بازم شما داری کلی گویی می کنی این آقای موسوی واقعا رای نیاورده یه سری به شهر های کوچک و روستاها بزنید خودتون متوجه می شید (159230)
هوشنگ
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۴۳:۱۷
با تشکر از مطلب و مقاله ارائه شده
بنده هم نظراتم را تقدیم مینمایم :
1- مشکل اصلی بخش عمده ای از 13 میلیون رای به آقای موسوی ، تضاد و یا حتی به عبارت صریحتر ، تنفر از دولت آقای احمدی نژاد وشخص ایشان است ، این تضاد نه بحث شخصی با ایشان ، بلکه عدم اعتماد ، بی برنامگی ، عدد سازی و ... مواردی مانند این میباشد ، همچنین مصادره به مطلوب نمودن هرآنچه خوبی در این کشور به نفع خود و تخطئه و زیر سئوال بردن اقدامات تمام مخالفان و پیشینیان ایشان ،
با این مقدمه میخواهم عرض کنم ، که در ذهن این افراد که بنده هم یکی از انها میباشم ، اولا اعلام پیروزی ایشان با این تفاوت آرا اصلا قابل قبول واقع نمیگردد ، دلیل اصلی آن همان عدم اعتماد به ایشان میباشد ، این امر حتی اگر منطقی هم نباشد متاسفانه وجود دارد و راه حل آن اجازه گفتگو ، بازکاوی و اعلام نظران مخالفان جهت پذیرش و کنار آمدن با این نتایج میباشد .
هر چند این امر باز هم به شکل کاملی شائبه دستکاری نتایج و همچنین اقدامات دولت در چند ماهه اخیر برای جذب آرا توسط حاتم بخشیهای آنرا رفع نمینماید .
واقعیت آنستکه بیشتر از آنکه بیانیه ها و سخنان آقای موسوی در مخالفتهای مردم تاثیر داشته باشد ، تحلیل و برداشت مشترک و شخصی طرفداران ایشان ، آنها را به اعتراض واداشته است .
مسائلی مانند قطع کانالهای ارتباطی ، اس ام اس ، بستن سایتها و ... از همان روز رای گیری این شائبه را به یک یقین در طرفداران سایر کاندیداها ایجاد نمود و برگزاری جشن پیروزی و آوردن خیل برادران عزیز بسیج و سپاه در این جشن ، این یقین را حال غلط یا درست تشدید نمود .
باید بپذیریم که هم اکنون تمام ارکان نظام ، برخی بطور عاقلانه و برخی بطور غیر عاقلانه و از جانب اقتدار و زورمندی پشت آقای احمدی نژاد هستند و آن بخش زورمدار هم چربش بیشتری به آن بخش عاقل و قانونی داشته و این امر در تهییج و عصبانی نمودن مردم نقش بازی میکند .
هر چند کل این ماجرا از نظر بنده ، برنامه ریزی برای حذف هاشمی و در دست گرفتن خبرگان و قدرت تعیین رهبر بعدی بر اساس منافع این بخش میباشد و اصولا آقای احمدی نژاد بحث اصلی نیست .
مخالفت طرفداران موسوی و سایر کاندیداها ، در واقع مخالفت با این چرخش از جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی است ، اتفاقی که در این هیاهو فعالان آن مانند آقای یزدی ريال کاملا از ان استفاده میکنند و اتفاقات آینده این امر را اثبات خواهد کرد .
هر چند برخی کارشناسان مانند جواد لاریجانی این حوادث را نقطه عزیمت ایران به جایگاه بالاتر عنوان نمودند ، ولی به این امر هم توجه فرمائید که همسو کردن بخش اصلی نخبگان کشور که بخشی از انان مخالف این دولتند ، در این جهت لازم است و بنده چندان به این امر خوشبین نیستم مگر اینکه ما هر قدمی که در حالت عادی هم بسیار کوچک است را یک پیروزی بزرگ ببینیم و این امر متاسفانه از دولت آقای احمدی نژاد دور از نظر نیست . (158738)
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۵:۴۵:۴۸
با سلام
يعني به نظر شما اين منطقيه كه به خاطر طرز فكر تعدادي از افراد شبيه شما مملكتي رو كه با خون فرزندانش سرپا ايستاده و توانسته در دنيا مطرح شود را به آشوب بكشيم ؟
توصيه ميكنم يكبار ديگر همه مطلب اين آقا را بخوانند تا متوجه شوند حرفهاي ايشان هم هيچ گونه بار عقلي ندارد.
گيريم مطالبي كه ايشان ميگويند درست باشد ،با اين وجود آيا باز هم دليلي ميشود براي به آشوب كشيدن و مضطرب كردن مردم؟اگر نخواهيم بگوييم كه آشوبها كار هواداران آقاي موسوي است،اما به يقين ميتوان گفت اين بيرون آمدنها فضا را كاملا براي اغتشاش گران فراهم نموده است. (159235)
با سلام
من هم با تحلیل آقا هوشنگ کاملا موافق و آنرا صدرصد قبول دارم.
در ادامه بحث و مطالب ایشان و در تایید آن، من فقط اضافه می کنم که \" خورشید همیشه پشت ابر پنهان نخواهد ماند\" ...گذشت زمان تمام حقایق را نشان خواهد داد و تمام اسرار هویدا خواهد شد. انشا الله (159807)
پرویز
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۱:۴۳:۵۶
سال ها پیش وقتی با برادر کوچکم شطرنج بازی می کردم و نزدیک بود که ماتش کنم برادرم با زیرکی از سر جاش بلند می شد و می رفت مثلا آب بخوره، بعد میامد و می گفت: تقلب کردی! مهره ها رو جابجا کردی! هر چی قسم می خوردم که تقلب نکردم حالیش نبود براش دلیل می آوردم بازم حالیش نبود می زد زیر مهره ها! اونوقت منم که عصبانی می شدم چهار تا میزدم توی سرش!. حالا شده حکایت این آقای موسوی! از همون اول خودش و یا نزدیکانش می دونستن که شکست می خوره. دیگه دلیل و مدرک فایده نداره! حتی به نظر من بعضی از ناظرین آقای موسوی شاید به طور هماهنگ و برنامه ریزی شده صندوق ها رو ترک کردن یا مخصوصا کارهایی کردن که مسئولین اجرایی یا شورای نگهبان مجبور شدن اونا رو بیرون کنن. من که به تمام کارهای موسوی و اطرافیانش مشکوکم. (158741)
ضمن عرض تشکر از درایت شما و تایید فرمایشاتتان بعرض عالی میرسانم که ایشان نه تنها انتخابات را قبول ندارند بلکه رهبری - قوه مجریه - قوه مقننه -قوه قضائیه و شورای نگبهان خلاصه قانون اساسی و حتی ملت ایران را هم قبول ندارند و با استدلال غیر معقولانه خود را برنده این رفراندوم ملی میدانند ولی با عملکرد خود تیشه به ریشه انقلاب و ولایت فقیه میزنند وبا شلوغ کردن خیابانها فقط دشمنان را شاد میکنند و جای بسی تاسف است که ایشان 8 سال قدرت اجرایی مملکت را در بحرانی ترین زمان در دست داشته اند و حال میفهمم چرا امام جام زهر نوشیدند!. (158748)
با سلام نامه خوبی بود. توجه شود که ادله درست است نه عدله، شائبه درست است نه شاعبه (تا آنجایی که خواندم) (158749)
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۳:۰۱
آقای موسوی شما که به دولت نهم تهمت بی قانونی زدید ، الان نشان دادید که خودتان بی قانون هستید!
ورود فرزندان به دانشگاه های درجه یک ایران ( امیر کبیر) بدون کنکور و بصورت پذیرش دانشجوی ممتاز با معدل 13.5 یا 14 (همه دانشجویان عزیز می دانند که دانشجویان ممتاز معدل بالای 17 یا 17.5 دارند) دامادها هم از این قاعده مستثنا نیستند.
این یک نمونه بی قانونی شما و باز هم هست که همه مردم شاهد هستند تجمعات غیر قانونی و ... . (158966)
مثل معروفي است كه مي گه: امر بر موسوي مشتبهه شده كه رييس جمهور است آنهم از عصر روز انتخابات.
ولي رييس جمهور منتخب بعد از شمارش آراء ساعت 10 صبح شنبه بعد از انتخابات تكار مي كنم بعد از انتخابات مشخص گرديد. (158975)
سامیه
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۳:۱۷:۱۶
شکست مال کسانیست که رای مردم را میدزدند.لطفا وقتی اینجا نطق کنید که اطلاعاتتون کامل باشه . اقای موسوی شکایتشو از طریق قانونی هم بیان کرد اما قانونی که یکجانبه هست چه فایده ای داره؟الهی به ابروی حضرت زهرا که روز تولدشو به کام اکثریت ایران تلخ کردند دروغگو رو هرچه سریتر رسوا کنه. (158976)
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۵:۰۴:۴۴
جناب سامیه
شکست اصلی مال کسی است که در مقابل ولی فقیه و رهبر جامعه بایستد، وگرنه برنده شدن یا نشدن در یک انتخابات مگر چقدر ارزش الهی دارد؟ (159146)
آقاي ساميه مثل اينكه شما در ايران زندگي نمي كني!
آقايان قبل از انتخابات خود را برنده مي دانستند و مي گفتند اگر موسوي راي نياورد حتماً تقلب شده است( دقت كنيد قبل از انتخابات)
آيا اين دموكراسي مدرن است ؟ براي تعيين رئيس جمهور گروهي حقيقت ياب!(به پيشنهاد آقاي خاتمي عزيز!) تشكيل شود و در خيابانها بگردد و صداي طرفداران هر نامزدي بلند تر بود او را به عنوان رئيس جمهور معرفي كند! و يا تعداد عكسهاي روي ماشينها را بشمارد ...
برادر عزيز كه به بانوي دو عالم حضرت زهرا(س) اعتقاد داري! مراقب سخنانت باش! تهمت تقلب گناه كبيره است.
آقاي موسوي در همان ابتدا با اعلام تقلب گسترده! نااميدي خود را هم از مراجع قانوني اعلام كرده بود، بنابراين ماجرا كاملاً روشن است كه برنامه اين است كه نهادهاي مرتبط با ولايت فقيه بايد زير سؤال برود.
وقتي آقاي موسوي دولت و هيچ نهاد رسيدگي كننده قانوني را قبول ندارد، چرا در انتخابات شركت كرد؟
آيا شركت در انتخابات بهانه بوده براي برخورد با كل نظام و ايجاد زمينه براي آشوبگران و فرصت طلبان؟
خيلي سعي مي كنم ذهنيت بدي نسبت به آقاي موسوي و نيتش براي شركت در انتخابات نداشته باشم ، ... ولي به خدا كه خودش نمي گذارد، نمي شود، نمي توانم... (159882)
سلام نامه تان را خواندم درست می گوید میشود به چند سوال من هم پاسخ دهید عزیزان
1. چراهر وقت پای اصلاح طبان و چپیها به بحث انتخابات و یا هر موضوع دیگر وارد میشوند غیر از هیاهوی و جنجال افرینی موضوعی دیگری ندارند به عنوان مثال دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی یک روز شورای نکهبان زیر سوال میرود و نظارت استصوابی نام می گیرد؟ یا آقای آقا جریمی آیند یک قائله درست می کنند . یا قتلهای زنجیره ای (آقا کلا اینها خیلی راحت آدم میکشند) به نام بسیج و سربازان کمنام امام زمان هم تحویل مردم می دهند مردم ساده هم باور می کنند.ترور سعید حجاریان بعد ها معلوم شده عامل ترور از عوامل خودشان بوده است. زیر سوال بردن قانون اساسی محدودیت اختیارات رئیس جمهور و خیلی های دیگر ......
2. چرا بحث بر پایی میتنگهای به اصطلاح سیاسی میشود از افراد مرفهین بی درد استفاده می کنند بعضی از حضار با سگهایشان تشریف می اورند و لی بحث جنجال و تشنج که میشود به جنوب شهر می کشانند و شهروندان این منطقه را مورد اذیت آذر خود قرار می دهند و امکانات این منطقه را از بین میبرند ؟ خانم فائزه هاشمی در حوالی میدان جمهوری دیده میشود مسجد لولاگر در آتش آنها میسوزد این بندگان خدا تاوان چه چیزی را باید بدهند؟
یک مطلب دیگر عجب انتخاباتی بود
پرده از روی و چهره خیلی ها انداخت شد و ماهیت واقعی خود را نشان دادند. (158978)
من از همون اول با اومدنه موسوی به صحنه و شنیدن دلایل اومدنش فهمیدم که خیلی ادم ساده ایه به چند دلیل 1 موسوی اگر میخواست رییس جمهور بشه دوره بیش بهترین موقعیت بود اما شرکت نکرد و این دوره وارد شد با اوردن دلایلی برای حضورش که هیچ کسو قانع نکرد در حالی که میدید احمدی نزاد دور قبل رقیبای قدری مثل لاریجانی (که همه افتادند دنبالش) هاشمی و... را کنار زد 2موسوی باید اینو میفهمید کنار کشیدن خاتمی یعنی بذیرش عدم توانایی رقابت با احمدی نزاد (والا اگه اصلاح طلبان میدونستن خاتمی بتونه بیروز بشه صد سال هم از موسوی حمایت نمیکردند) 3 این هم بعد از انتخاباتشه یه عده بشت سرش قایم شدن موسوی رو علم کردن نونشو اونا میخورن چوبشو شخصیت اخلاقی و سیاسی موسوی و هواداراش ... ودلایل زیاد دیگه برا سادگیش در ضمن اقا خیلی هم کج اندیش تشریف دارن ... با این کاراش خودشو به موزهی تاریخ میسبره ... (159009)
بسمه تعالی
هر چند در مورد خبر باید مطلبی نوشت، _ این را بگویم که بنده اصلا در این زمانه به هیچ خبری جز این که با چشم خود دیده و یا با گوش خود شنیده باشم ترتیب اثری به آن نمی دهم _ ولی تنها یک نکته می گویم که از رای دادن به آقای موسوی پشیمانم.
بنده خود را به جای آقای موسوی می گذارم و فرض بر این می گیرم که ایشان علم به تقلب گسترده دارند مثلا 30 ملیون رای آورده اند و جا به جا شده و ...
فقط همین نکته که به سخنان رهبری پشیزی ارزش قائل نشدند و نشده اند،(و امیدوارم که در آینده ارزش قائل شوند) واقعا ارزش ایشان برای من که تنها به خاطر سخن آیت الله امجد بدیشان رای داده ام خیلی ناچیز شد.
چرا راضی به سقوط اسلام و نظام و انقلاب و خوشحالی و بشکن زدن منافقین و دشمنان و غرب شده اند و راضی به رضایت و خوشحالی رهبری نمی شوند؟
خدا به داد ما برسد که چنین کسانی می خواهند بر ما حکومت کنند.
این را هم بگویم که از دید عقلی ام هیچ یک از 4 نامزد را جهت ریاست جمهوری شایسته نمی دانستم. در مقام بد و بدتر محسن رضایی را شایسته تر می دانستم و فقط به خاطر سخن آقای امجد به میر حسین رای دادم.
ولی امیدوارم در دوره های بعدی کسانی که لیاقت دارند بیایند.
و السلام (159014)
چرا بايد مير حسين ازاد بگردد؟ (159019)
متاسفم
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۴:۲۸:۲۲
شما كجا بوديد در چهارسالي كه آقاي احمدي نژاد در توهم غوطه ور بود ؟ چرا تذكر نداديد ؟ قانون شكني ايشان را بارها و بارها ديديد ، چرا سكوت كرديد ؟ چرا شعور مردم را تا اين حد اندك ميشمريد كه فكر ميكنيد آقاي مهندس موسوي به راحتي آنان را تحريك كرده و به خيابانها كشانده ؟ مردم صداي اعتراضشان را با سكوت فرياد كردند . به كدامين قصد و نيت اين حركت خود جوش و اين اعتراض قانوني را به انگليس و آمريكا نسبت مي دهيد. و مردم معترض را آشوبگر ميناميد ؟ اين ملت همان ملت شهيدپرور و آگاهي هستند كه هميشه به نفع خودتان از آنها ياد ميكنيد . حال چگونه است كه اين ملت فهيم و شجاع دستمايه احساسات يك كانديدا و يا شبكه هاي ماهواره اي دشمن شده اند ؟! چرا چشمانتان را بر حقيقت ميبنديد ؟
برادر گرامي ،هم وطن !
وقت آن است كه مردم و شعورشان را جدي بگيريد و مردم سالاري ديني را ارج نهيد. (159072)
رامين
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۰۹:۱۳:۱۷
برادر عزيز! شما در توهم هستي كه فكر مي كني اصلاح طلبان دلسوز نظام هستند. قدري هم به راديوها و تلويزيون هاي دشمنان توجه كنيد كه چطور از فرياد سكوت شما! حمايت مي كنند.
در شهر اصلاً خبري نبود ...
بانك ها ، ايستگاه هاي اتوبوس و وسايل نقليه مردم كه آتش گرفتند و حتي سطل آشغال هاي بيچاره كه به آنها هم رحم نشد ،
ديگر از ترس و اضطراب مادرن و زنان در هفته زن و روز مادر گرفته تا كشتن مردم مظلوم و آتش كشيدن خانه خدا و قرآن نمي گويم ... اينها نتيجه فرياد سكوت است؟
احساسات منهاي عقلانيت هميشه كار دست انسانها مي دهد. (159898)
stark
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۴:۵۳:۱۸
ای موسوی
ای کاش فریب این دشمنان و منافقان رو نمیخوردی و میفهمیدی این افرادی که پشت نقاب شخصیت تو دم از حقوق بر و تقلب میزنند به اندازه سنگ استنجا(سنگی که برای پاک کردن مدفوع در بیابان از ان استفاده میکنند) هم برای تو ارزش قایل نیستند
یعنی تا وقتی که بخواهند به هدفشان برسند که همان سرنگونی نظام است با شما اند ولی به محض اینکه کارشون تمام شد تو و امثال تو وروحانی ای مثل خاتمی را همینها بخاطر گذشته تان محاکمه خواهند کرد وا اسفا که منه 23 ساله که تو این مملکت نه سر پیاز بودم ونه تهه سیب زمینی و فقط یه دانشجوی سادم به توی 68 ساله که باید به بیشتر به فکر آخرتت باشی بگم که اگر دین نداری لااقل به حرمت این شهدایی که جانشون رو وقف این نظام کردند از رفتارت توبه کن (159118)
يك آزاده
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۴:۵۹:۵۳
يك يا حسين ، تا سرنگوني مير حسين
مهندس موسوي بعد از بيست سال به صحنه آمد تا با يك جهش بسيار بلند از روي قانون بپره ، البته جراتشو نداشت.بعد دوستانش براش تصميم ميگرند كه براي رد شدن از قانون كشور اسلامي با كمك دوستان ديگرشون در آن سوي مرزها يه سري از هموطنان ماهواره ايو به خيابونها بريزن تا مير حسين قصه ما از اونها بالا بره تا شايد بتونه حركتي اون بالا بالاها بزنه ولي قافل از اين بود كه با نبودن ايمان به خدا نه دوستاي داخليش و نه دوستاي خارجيش و نه حتي نردبونش نمي تونن به اون هيچ كمكي كنن...
آقاي مهندس به عنوان يك ايراني وطن پرست بهت پيشنهاد ميكنم تا خشم مردم پيرو رهبر رو بيشتر از اين درنياوردي با سر كردن چادر از اين كشور يهني كشور اسلامي فرار كني...
با ولايت زنده ايم ... تا زنده ايم رزمنده ايم (159130)
ایران دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۵:۰۳:۲۸
دو سه هفته پیش اظهار نظر ابراهیم یزدی را خواندم که گفته بود مهندس موسوی یک ادم احساسی است و ما باید از این بیشترین استفاده را بکنیم حال دارم می بینم که اطرافیان او چگونه بر توسن احساسات او سوار شده اند و سخت می تازند خدا رحم کرد آدم احساساتی رئیس جمهور مملکت نشد (159141)
با سلام وتشكر : من هم اولش با راي به ايشان مخالف بودم بخاطر همان استعفايي كه در زمان نخست وزيري داشتند وبرداشت من هم اين بود كه نمي توانند مدير لايقي باشند احساس مي كردم از نظر شخصيتي در حد رياست جمهوري نباشند گرچه در اعتقادات مذهبي ايشان شكي نداشتم منتهي بعد از مناظره و با حرفهايي كه آقاي احمدي نژاد زدند مجدد تصميم گرفتم وبه آقاي موسوي راي دادم از اين بابت شرمنده وخود را مديون خونهايي كه اين چند روزه ريخته شده مي دانم در آمار راي آقاي احمدي نژاد هيچ شكي نيست اين را به عينه در جامعه شاهد هستم خداوند همه جانباختگان اين مرز بوم را رحمت وشر همه بدخواهان را به خودشان برگرداند انشاء الله. (159142)
شما مسائل مهم واساسی رو مطرح نمیکنید وپیامهای من روهم حذف میکنید دنبال سروکار گذاشتن مردمید. خلایق هرچه لایق (159231)
ایمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۱ ۱۵:۴۷:۲۸
وقتی شنیدم که حامیان موسوی در جریان اغتشاشات یک زن محجبه رو در بین جمعیت برای بی آبرویی او به زور لخت مادر زاد کردند اشک در چشمانم جمع شد و با همه وجود ازخدا خواستم که موسوی واین خاتمی مکار وهمه حامیان و طرفدارانی که بعداز مشخص شدن چهره پلید او هنوز هم طرفداری میکنند ،به حق خون همه ی شهدای این نظام طعم تلخ حقارت در دنیا وآخرت را بچشند انشا الله (159239)
آقا تورا به خدا همچین چیزی را به دوستداران آقای موسوی نسبت ندهید.
انسان دراین دنیا برای امتحان آمده وکسی که عمدآ یا غیر عمد بخواهد
آبرو وشخصیت کسی را لکه دار کنند نزد خدا ضامن است . من احساس می کنم که
خداوند مردم را دراین ایام امتحان می کنددرهمین دوره یک سری آتش ابدی دوزخ
وهمنشینی با شمر ومعاویه وصدام و... را برای خود خریدند من نظرم به شما
نیست .انشااله که بندگان خوب خدا همه اهل بهشت هستند ولی چه لزومی
دارد که ما بیاییم این حرفها رابزنیم . مگر مردم دیگر مسلمان نیستند که ناظر باشندو بگذارند
کسی این عمل را انجام دهد . ما باید مراقب باشیم حرفی یا تهمتی نزنیم که
درعالم برزخ پوست ما بکنند .درآنجا کسی ازحق خود نمی گذرد و رضایت نمی دهد
مسلما خداوند دراین دوره بندگانش را با عدالت گویی امتحان می کند نه با
مصلحت طلبی . (159802)
آدم بايد خيلي دروغگو باشد كه اعلام كند طرفداران موسوي يك زن محجبه را لخت مادرزاد كردند. طرفداران موسوي كساني هستند كه وقتي مامورين چماق بدست و لباس شخصي ها را گرفتند ، اجازه برخورد با آنها را ندادند و آنها را آزاد كردند. ولي از همانها بدترين كتكها را خوردند.
اين يادداشتها پشيزي ارزش ندارد و دلتان را به آنها خوش نكنيد. فيلم و عكس موارد فوق نيز در سراسر دنيا مرتبا\" در حال پخش است. لذا نه تنها مردم ايران بلكه مردم تمام دنيا از كل جريان كاملا\" مطمئن هستند.
مسئله ديگر حمايت كليه كشورها در حمايت از حركت مردم ايران است كه مورد سواستفاده عده اي قرار گرفته است. اگر مخالفت دولتهاي غربي و ساير كشورها با جنين برخوردي نشانه حقانيت دولت است بايد گفت چنين حركتي در كل دنيا در هنگام حمله اسرائيل به فلسطين صورت گرفت و تلويزيون ايران نيز مرتبا\" فيلم تظاهرات ملل مختلف دنيا را در محكوميت اسرائيل پخش ميكرد. آيا اين حركتها نشانه حقانيت اسرائيل بود. اين چنين بهانه هايي نيز ديگر اثر خود را از دست داده است.
بايد به حقوق مردم احترام گذاشت. 30 سال از انقلاب گذشته و اگر مردم بخواهند طبق قانون اساسي راهپيمايي يا تجمعي آرام حتي در اعتراض به گراني يا حتي در اعتراض به كيفيت نامناسب خودروهاي داخلي انجام دهند، امكان صدور مجوز نيست. بهتر است وزارت كشور ليستي منتشر كند كه مشخص شود مردم در چه روزهايي و براي اعتراض به چه چيزهايي ميتوانند مجوز تجمع و راهپيمايي بگيرند. (159935)
به همون دلیل که تو آزادی؟ (159255)
آقاي موسوي از راي به شما پشيمانيم.
مي دانم كه در دلت هم دوست نداري كه انتخابات دوباره برگزار شود زيرا مي داني و مي بيني كه چگونه همگان از روي گردان شده اند! (159903)
ياسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۰۹:۱۷:۲۹
اين داستان را براي آقاي موسوي مي فرستم:
فرزندی در دوره حیات پدر، بسیار فخر میفروخت بر سایر برادران و خواهران که پدر مرا بیشتر دوست میدارد و اصلاً لحظهای بیمن نتواند ماندن. تا آنجا که محبت پدر بر سایرین را هم جعلی و دروغ مینامید و میپنداشت آنچه میبیند سراسر خیال است. روزگار سپری شد و پدر به سرانجام رسید و سر بر بالین خاک نهاد و هنگام رسید به تقسیم مانده پدر. امینی از اهالی شهر مهر از وصیت پدر گشود و خواند آنچه را پدر به ارث نهاده بود برای فرزندان. خواندن وصیت که به پایان رسید معلوم شد پدر برای پسر مدعی چیزی ننهاده است و از ماترک پدر، همه به سایر فرزندان و کارهای خیر رسیده است. پسرک مدعی مات و مبهوت میان دایره وامانده بود که چه کند و این شد که نخست بر معتمد شهر حمله برد که در وصیت پدر خیانت کرده است و پس از آنکه متن وصیت بر او عریان شد، دست نوشت پدر را جعلی خواند و آنگاه که سایر فرزندان بر صحت خط پدر گواه شدند داد برآورد که مگر میشود پدری که در تمام دوران زندگی سراسر محبت و دوستی بر من روا داشته، حال اینگونه کند در وقت تقسیم ارث! پسرک آن هنگام که اوضاع را اینگونه دید پس از لختی صبر و تفکر، لب به سخن گشود که حکایت دوستی من و پدر، از قسم معنوی بوده است و پدر برای آنکه ضربهای به این پیوند معنوی وارد نشود ارثی از مادیات دنیا برای من نگذاشت تا دوستیمان ابدی بماند. و اما حکایت این روزهای ایران ما هم قدری شبیه به ماجرای این پدر و پسر است. پسرکی که میپنداشت ملت او را دوست میدارد اما آرای مردم حکایت از محبت به دیگری داشت... (159906)
جناب موسوی اصلا برنامه ی دیگه ای داشتند و دارند. خیلی خوب هم می دونند که رای نیاوردند. اینا بهونه بود . همش برنامه ریزی شده بود. (159732)
من ومیلیونها نفراز مردم این مملکت با خدمات آقای میر حسن در بحبوحه جنگ و
دهه شصت آشنا هستند ونیازی نیست کسی بخواهد برای توجیه مسایل دیگر
ایشان را زیر سوال ببرد.این نیست که هرکس به ایشان رای داده واز ایشان حمایت
می کند منافق وتروریست و اغتشاش گر باشد. به هرحال ما دراین دنیا فقط برای
امتحان آمده ایم.اگر هشتاد سال هم دراین دنیا شیر وعسل بنوشیم دیر یا
زود طعم مرگ را خواهیم چشید چه درکاخ زندگی کنیم وچه در محقرترین
زمین خداوند به هرحال این دوره ،دوره امتحان است . ایشان معتقد هستند که
حقشان ضایع شده وخداوند آگاه هستند که شده یا خیر . اگر شده باشد که
پوست تمامی این افرادرا خواهد کند ومردم از حق خود نزد پروردگاشان نخواهند
گذشت و اگر حق به جانب ایشان نباشد ایشان باید نزد خداوند پاسحگو باشند.
سخت ترین اعمال دردنیا گفتن حرف راست وحقیقت است.و بالاترین پاداش خداوند
به کسانی تعلق می گیرد که خطر مرگ را احساس کند ودرمقابل کسی که حق را
ناحق کرده بایستد وحقیقت رابگوید.من این قسمت را از فرمایش حضرت علی علیه السلام نقل کردم واقعا که روح وجانم فدای عدالت تو یا علی .خود مشکلات را
حل کن . تورابه حق آبروی حضرت فاطمه زهرا به این مملکت عنایت بفرما. (159810)
ساناز
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۱۳:۵۲:۴۱
اگر کسی می تونه منو راهنمایی کنه که چطور می تونم رایم را از موسوی پس بگیرم لطفا کمکم کنه.من در قبال رایی که به این آقا ! دادم در مقابل مردم احساس خجالت می کنم.خجالت بابت قانون گریزیهای ایشون و وضعی که برای کشور درست کرده.ایشون نمی خواد قبول کنه که در انتخابات مردم به او نه گفتند و حالا با هو چی گری مدام میگه که در انتخابات تقلب شده . خب اگه دلیلی داری چرا رو نمی کنی و چرا از مردم داری کمک می گیری ؟ اقای موسوی چند نفر دیگه باید کشته بشند تا شما بتونی رییس جمهور بشی؟شنیدم خانمت توی میدان امام گفته که ما حاضریم برای هدفمون از این بیشتر هم خون بدیم .خب بدین ولی چرا مردم این وسط باید قربانی امیال شما و حامیان شما بشوند؟ چرا خودتون در میان مردم حضور ندارید تا ما هم شاهد خون دادن شما باشیم؟ شما که می گی شورای نگهبان بی طرف نیست پس چطور زمانی که می خواستی در انتخابات ثبت نام کنی و تایید صلاحیت بشی از این حرفا نمی زدی ؟ چطور اونوقت بی طرف بود اما حالا که نتیجه به نفعت نشده بی طرف نیست؟موسوی جان خودت را به ثمن بخس فرختی و مطمئن باش وقتی تاریخ مصرفت تموم بشه همونایی که کوکت کردن همونا هم به راحتی از زیر غلطک اصلاحات ردت می کنن.
ولی با همه این حرفا در این چند روز مدام با خودم کلنجار میرم که چرا به تو رای دادم؟ (160497)
1-در مورد پذیرش فرزند آقای موسوی دانشگاه امیر کبیر اطلاعیه داد که کاملا طبق قوانین بوده و اصلا شرط معدل رو اعمال نمیکنن.شایعه و جوابیش دوتاش توی رجا هست...
2-کار آقای موسوی بعد از این جمعه بی هیچ شک اشتباه و لجاجته و آب تو آسیاب دشمن ریختن...اما قضیه این لباس شخصیها چیه که تا یه چیزی میشه میریزن قربه الی الله خوب و بد رو مزنن به حال مرگ(یا حتی مرگ)..این باتوم ها و شوکر ها و اسپری فلفل دست بچه های 16 17 ساله چیکار میکنه؟ واقعا نیروی انتظامی ما اینقدر پرسنل آموزش دیده تخصصی نداره که یه عده به اسم دین و خدا و نظام بزنن دهن ملت رو سرویس کنن؟
3-کار عزیزان غیر مرتبط با نیروهای نظامی و انتظامی در برخورد های احساسی اخیر برای نظام گرون تموم میشه.جز اینه که هر کس یه باتوم خورد میشه مخالف؟یکی این ها رو سامون بده تورو خدا..
4-شما که قضیه لخت کردن رو میگی و من اولین بار اینجا میشنوم ندیدی جلوی شوهر یارو بزنن تو گوش زنش؟اصلا کجای دنیا زن و دخترا رو اینقدر میزنن که خونین و مالین بشن.بابا ما ایرانی هستیم.مرام داریم.معرفت داریم.اون یارو که داره میزنه میشکونه آتیش میزنه رو هم باید گرفت محاکمه کرد و با حفظ کرامت انسانی فرستاد بالای دار. بگذریم.
5- بی تدبیری مدیرت بحران آقایون خیلی مصیبت درست کرد. قضیه ای که تابلو بود اتفاق میوفته (با اون گفته حجاریان که اصلاحات خون میخواد و تحریکات قبل از رای) باید اینجوری مدیریت میشد؟
4-کاش موسوی میگذاشت خاطره خوشش باهامون بمونه.ما از نامت گذشتیم مهندس ولی جواب خدا دادن خیلی سخته.اون جا دلیل های آبکی و کلی رو قبول نمی کنن (160629)
رامين
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۱۹:۱۷:۴۵
اين ميرحسين موسوي همون گنج و عتيقه زيرخاكي كه آقاي رفسنجاني علمش كرد و مملكت به گند كشيد واقعا بايد براي مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي انقلاب فرهنگي كه اين عتيقه عضوش بوده تاسف خورد! (161048)
نامه خوب و منطقي است.
آقاي موسوي در اين امتحان دو سويه باخت. ايشان طبق قوانين \"جمهوري اسلامي\" وارد انتخابات شد ولي حاضر به ادامه بازي بر اساس همان قوانين نميباشد. يعني نه جمهوريت متكي به آرا را قبول دارد و نه اسلاميت متكي به ولايت فقيه را. ميتوان بوي ريا و نفاق را استشمام كرد. همان بهتر كه راي نياورد. جا دارد از طريق مجاري قانوني ايشان تحت پيگرد قانوني قرار گيرد. (163903)
کاش سایتهای خوب مثل شما زیاد باشد چون ضد انقلاب بیشتر متاسفانه فعال است (179836)