نظر منتشر شده
۷۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 69843
نتانیاهو: با سریال‌های سکسی به ایران حمله کنید
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۵
مطالب بینندگان

نتانیاهو از آمریکا خواست تا به عراق حمله نظامی کند ولی برای براندازی حکومت ایران، به جای حمله نظامی سریال‌هایی پخش شود که «افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از برهنگی و در شرایطی نشان می‌دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بیقید جنسی برقرار می‌کنند»



این خبر مربوط به ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۲ (۲۱ شهریور ۱۳۸۱) است که توسط خبرگزاری یونایتدپرس مخابره شده است:

نتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند



نخست‌وزیر سابق اسرائیل [که در آن زمان هنوز مجدداً نخست‌وزیر نشده بود] از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی بگیرد، و این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت جریان فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران، می‌تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.



بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به «کمیته اصلاح دولتی» [یک نهاد دولتی در آمریکا] گفت که آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس که «افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از برهنگی نشان می‌دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بیقید جنسی برقرار می‌کنند» یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد.



وی به این کمیته گفت: «این [سریال‌ها] واقعاً براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس‌های دلپسندی که در این سریال‌ها می‌بینند خواهد خواست. آنها استخرها و زندگی‌های پرزرق‌وبرق را خواهند خواست.»



(ادامه‌ی خبر در مورد ابراز نگرانی نتانیاهو از سلاح‌های کشتار جمعی صدام و درخواست وی برای حمله نظامی به عراق است.)



منبع خبر: خبرگزاری یونایتدپرس (۱۲ سپتامبر ۲۰۰۲)



Netanyahu: U.S. should attack Iran with TV

http://www.upi.com/Top_News/2002/09/12/Netanyahu-US



پانویس ۱: قابل توجه کسانی که جنگ نرم را توهم می‌دانند! صراحت نتانیاهو شگفت‌انگیز است.



پانویس ۲: شباهت پیشنهادهای نتانیاهو با مشی شبکه فارسی‌وان (که هفت سال بعد از این پیشنهادها راه اندازی شده) جالب توجه است. جالب اینجاست که نتانیاهو سریال‌های شبکه‌ی فاکس را پیشنهاد کرده، که همانند فارسی‌وان از اموال روپرت مرداک است.







 
 
fotross
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۵:۵۰
با سلام


ایجاد فساد و فحشا و تعمیم آن در جامعه همواره از قدیمی ترین حربه های شیاطین بوده

باید مراقب بود آندلسی دیگر در ایران اتفاق نیافتد (307571)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۲۳:۲۸:۱۸
این حدیث یا سخن معصوم را هرگز فراموش نکنیم که (الناس علی دین ملوکهم ) اگر این سخن را در ذهن داشته و در برداشتهایمان انرا وارد کنیم زیاد به مردم ایراد نخواهیم گرفت (308065)
 
بیندیشیم
۱۳۸۹-۰۲-۱۲ ۱۰:۵۰:۱۹
به نکته زیبایی اشاره کردید. الناس علی دین ملوکهم. اما این حدیث توجیهی نیست برای خطاکاری مردم!
مگر در زمانی که امام علی حاکم مسلمین بود، همان مردم او را به شهادت نرساندند و بعد هم گفتند: مگر علی نماز می خواند که در محراب شهید شد!
پس این حدیث روی دیگری هم دارد که آن صالح بودن مردم است (308982)
 
جلال آل احمد
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۳:۳۶
این خبر را در همان سال از طریق رسانه ملی شندیم ، شکی نیست ابزار قدرتمند اسرائیل همان سلاح مؤثر شیطان یعنی فحشا است که با سلاح عفت و حیا قابل در هم شکستن است (یک توصیه هم به سایت الف ، لطفا عبارت سکس را به مستجهن تغییر دهید شاید اینگونه عبارت نگاری باعث فیلترینگ اتوماتیک سایت شود) (307575)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۴:۰۷
این شبکه فارسی وان از شبکه های سیاسی ماهواره هم خطرناک تر است. من تقریبا اکثر شبکه های مهم ماهواره را می بینم ولی شبکه ای به خطرناکی فارسی وان برای خانواده های ایرانی ندیده ام. (307577)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۲:۴۷
عجب شعوری داره این نتانیاهو - قابل توجه جناب احمدی نژاد که بیش از یکسال است گشت ارشاد را جمع کرده است - (307580)
 
مسعود
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۵۵:۰۱
به نظر من گشت ارشاد مبارزه فرعی است یعنی با شاخ و برگهای متاسفانه فراوان معلول برخورد کردن است نه با ریشه یا علت.!
علت را می توان طیفی گسترده از معضلات فرهنگی و اجتماعی خصوصا برای قشر جوان نام برد .مهمترین آنها عبارتند از:
فقر.فقدان شغل پایدار و با درآمد کافی.عدم توانایی ازدواج.مسکن.نداشتن امکانات تفریحی و ورزشی و در صورت وجود این امکانات بعضا گران هستند.... فرا گیر شدن ریاکاری در جامعه.دروغگویی .رباخواری ...
تجارت باطل به عنوان مثال بارها و بارها مشاهده شده است که فروشنده جنس بدلی یا چینی را به نام اصل به مشتری قالب می کند و عیب جنس خود را طبق دستورات اسلام به خریدار نمی گوید...
مجموعه این عوامل که البته من تمام اینها را منشعب از عامل اصلی سوء مدیریت حاکمان می دانم کشور و مردم ما را گرفتار کرده است. (307733)
 
moji1000
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۱:۲۰:۵۳
همانطور كه همه شاهد بوده و هستيم در اين 30 سال انقلاب با اغلب تاكتيكهاي حكومتي بدنبال احياي حجاب بوده ايم نمونه اي از اين تاكتيكها همين گشت ارشاد بوده كه متاسفانه به دلايل زيادي مثل بكارگيري افراد نامناسب وغيره.... نتوانسته به اين تهديد غلبه كند اما اگر تكنيك نظام تغير كند شايد بتوان اين مشكل را در 5 سال آينده مرتفع كرد
مثلا ميتوان بجاي تهديد ارعاب بازداشت واين جور مجازات ها اشخاصي را كه امنيت اخلاقي جامعه را به خطر مي اندازند از حقوق شهرونديشان محروم كرد مثلا اجازه ندهيم به اماكن عمومي وارد شوند، رانندگي كنند ،سينما بروند ،اتوبوس يا مترو سوار شوند،يا اصلا بتوانند خريد يا فروش انجام دهند... اين تكنيكها به مراتب بهتراز اين است با بكارگيري سرمايه انتظامي مملكتمان (نيروي انتظامي) در حد يك مبصر شان و شخصيت پليس پايمال شود البته اين را هم نبايد فراموش كنيم كه بايد فاكتور زمان را در نظر بگيريم امكان پذير نيست بدون صبر و حوصله به مقصد برسيم (307875)
 
امید
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۱:۰۳:۵۸
سوال 1-چرا تمام دنیا با ایران دشمن هستند؟
سوال 2-چرا کسی با ژاپن و ترکیه دشمن نیست ؟
سوال 3-آیا ژاپن و ترکیه بیشتر از ما باج میدهند و بیت المالشان را صرف سرویس دادن به بقیه جهت خرید مقبولیت میکنند؟
سوال 4-چرا ملت ایران باید اینقدر ندید بدید باشند که با دیدن یک سریال انقلاب! کنند؟
سوال5-چرا سریالهایی که در 101 کشور جهان پخش میشود امنیت ملی ایران را به خطر میاندازد؟ (307586)
 
mohammad
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۷:۱۷:۴۰
دوست عزیز معلومه که ژاپن بیشتر از ما به آمریکا باج میدهند نونه اش وجود پایگاه های متعدد نظامیان آمریکا در ژاپن است که هر چند وقت یکبار هم خبر سربازان آمریکایی به یک دختر ژاپنی منتشر میشود نمونه دیگرش همکاری ژاپن در ارسال نیرو به عراق است آیا اینها باج دادن نیست (307712)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۹:۴۵:۰۴
همه جهان دید شما رانسبت به امریکا ندارند
امریکا به درخواست زاپن برای کمک به مقابله احتمالی با کره شمالی در زاپن حضور دارد
در ضمن دو کشور همکاری متقابل می کنند مثلا درصد بالایی از بازار خودرو امریکا دست زاپن است و... (307744)
 
محمد صادق
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۱:۰۶:۲۸
دوست عزیز! ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم و ماجرای بمب هسته ای هیروشیما و ناکازاکی در راستای قراردادهای ننگین خودش با امریکا اجازه داشتن ارتش مستقل نداره. ژاپنعین موم در دستان امریکاست.
ترکیه هم اولا مثل ایران توسط سریالهای امریکایی بمباران اخلاقی شده و ثانیا هیچ مانع بزرگی در مقابل لمریکا نیست.
بحث اینجاست که امروز در دنیا یه تعداد کشور معدود میخوان به بقیه کشورها زور بگن و خودشون رو صاحب دیگر کشورها میدونن، و این وسط در بین تمام کشورهای جهان نهضت ماندگار خمینی به محوریت جمهوری اسلامی ایران تنها کشوریه در جهان که در مقابل این زورگویان ایستادگی میکنه. (307870)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۳:۳۸:۳۴
همین ژاپن این قدر بدبخته و از لحاظ سیاسی بسته است که 52 سال حکومتش دست یک حزب ثابت بود و تازه پارسال بعد از بحران مالی و گندزدن دولت و فشار زیاد به مردم، اون یکی حزبشون به قدرت رسید.

چرا امریکا دلش نسوخت تو ژاپن دمکراسی بیاره، ولی هی دلش برای مردم ایران می سوزه؟ (307941)
 
سعید
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۳۰:۳۴
1.شما کشورهای غربی را همه دنیا می دانید؟
2.چون امریکا هم در ژاپن نیروی نظامی دارد هم در ترکیه!شما بزرگ ترین کشور شیعه دنیا را با ژاپن مقایسه میکنید؟ژاپن چه خطری برای منافع امریکا دارد؟
3.ایران مستقل ترین نظام سیاسی جهان است .حرف از باج زدی 300 بمب اتمی امریکا در ترکیه پایگاه اینجرلیک چیست؟

ترکیه دشمن ندارد چون با 80 % اکثریت مسلمان ارتشش تحت کنترل لاییک ها است.!خواهران ما در ترکیه با حجاب اسلامی نمی توانند وارد دانشگاه شوند!!!


با این همه باج هنور عضو اتحادیه اروپا نیست!!!

4.لطفا به ملت ایران توهین نکنید شاید شما این گونه اید!
5.امنیت اجتماعی را دز دراز مدت با پوک کردن مغز هم فکران شما به خطر می اندازد!

در 1000001 کشور پخش شود یعنی اینکه خوب است؟در ان 101 کشور چیزی به نام امنیت ملی وجود دارد یا همه زیر نفوذ سیستم های اطلاعاتی غرب هستند؟


6.برای ضعف اطلاعات شما متاسفم و امید وارم در زندگی مسائل را اینگونه نبینید (307727)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۳۸:۴۱
چون ایران حاکمیت ایدئولوژیک داره،ولی مٍثلا ترکیه و ژاپن این طور نیستند و مستکبران می دونند که گسترش طرز فکر انسانی و اسلامی ایران آینده حکومت اونها رو تهدید می کنه.بنابراین این همه هجمه رسانه ای اونها (اونم از طرق مختلف)اصلا عجیب نیست.الان یه کم هزینه می کنند تا بعدها بتونند حاکمیتشون رو حفظ کنند (307729)
 
امین
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۲۳:۲۸:۵۵
امید عزیز سلام
سوال های بسیار کلیدی و مهمی پرسیدید که به نظر من پاسخ به آنها خیلی چیز هارو روشن تر می کند.
واقعا چرا برای اولین بار در طول تاریخ بشر تمام قدرت های دنیا بر روی یک موضوع با هم متحد شدند و آن دشمنی با ملت ایران هست؟
جوابش به نظر من تو انتخاب 31 سال قبل ماست,اینکه ما گفتیم\"نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی\"یعنی ما هم هستیم ماهم حرف برای گفتن داشته ایم و خواهیم داشت...
و این دنیایی که اون ها برای خودشون ساختند رو به شدت تهدید می کنه.دنیایی بر پایه های بی عدالتی و تبعیض.
چرا کسی با ترکیه مشکلی نداره!!با اینکه بازار های ترکیه تقریبا در اختیار اونها است و سیاست مدار هاشون هم بسیار با احتیاط موضع گیری می کنند باز هم کوچک ترین اظهار نظر های آقای اردوغان رو بر نمی تابند...در مورد ژاپن هم دوستان توضیح های مناسبی دادند.
در مورد سوال چهارمتون هم باید گفت چه کسی گفته مردم قراره بادیدن سریال انقلاب کنند؟!
دوست من اگر فقط به عنوان مثال یک شبکه فارسی وان رو نگاه کنیم می بینیم که به صورت مشخصی خانم ها رو مخاطب قرار داده و جذب کرده این یعنی قلب تربیت و رشد جامعه کسانی که پایه گذار های جامعه امروز و فردای ما هستند...
این فقط یک نمونه بسیار سطحی و ساده بود.
سوال پنجم هم به نظر من پاسخ ساده ای داره :این سریال ها برای تمام فرهنگ های اصیل انسانی در تمام دنیا مضر و خطرناک هستند.ولی باید به این موضوع دقت داشت که این سریال ها فرهنگ های خاصی رو به عنوان هدف انتخاب کردند که با کمی دقت در اونها به راحتی مشخص می شود.

ببخشید که طولانی شد.

شاد باشید. :) @};- (307778)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۱:۵۳:۱۹
جون مادرت اول یه کمی فکر کن بعد بنویس.
هزار دلیل رنگ و وارنگ هست, مثلا اینکه اونجا یه لولو به نام اسرائیل وجود نداره.منابع انرزی اونجا نیست.مسیر های ارتباطی از اونجا نمیگذره.حرف ایدئولوزیکی نداشته.هیچ وقت در طول تاریخ موی دماغ غرب نبوده.و.... (307803)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۹:۱۹:۰۳
اگر واقعا قصد سئوال كردن داريد جواب واضح است.
1- چون ما الگوي جديدي از زندگي و حكومت را ترويج ميكنيم كه با منافع آنان در تضاد است. ضمن اينكه تمام دنيا با ما دشمن نيست بلكه كشورهاي قدرتمند و حكومت هاي دست نشانده آنان با ما دشمن اند.
2- زماني كه در تركيه حزب اسلام گرا روي كارآمد با كودتا سرنگون شد. اما اين كار در ايران امكان پذير نيست پس ناچارند حربه ديگري بكار ببرند. ژاپن هم كه تكليفش روشن است. كشوري كه در آن پايگاه هاي نظامي آمريكا وجود دارد و حتي وقتي نظاميان آمريكايي به دختر ژاپني تجاوز ميكنند .... در واقع اشغال شده و نياز به درگيري نيست.
3-آنها باجي كه داده اند به قيمت استقلالشان بوده است. البته شايد از نظر شما بهاي كمي باشد.
4- ملت با ديدن سريال انقلاب نميكنند عزيز من. بلكه به رخوتي فرو ميروند كه ديگر اثري از روحيه انقلابي در آنها نمي ماند و خود بخود انقلاب از داخل ميپوسد. مشكل ما فرهنگي است و اگر فرهنگ آنها را بپذيريم ديگر محلي براي دعوا نميماند
5 - به همان دليل سئوال 4 (307832)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۴:۱۳:۱۵
علت به خطر افتادن امنیت ملی ایران با سریالهای مورد نظر اسرائیل این است که ما خواستار یک جامعه مبتنی بر اخلاق و معنویت هستیم که هم آخرت را میخواهد و هم دنیا را البته ان طور که خدا برای انسان میخواهد اما غرب فقط دنیا را میخواهد ان هم انطور که خودش می خواهد(این یعنی تقابل ریشه ای اومانیسم و توحید). اما یک سوالهم من میکنم: شما بگویید چرا وجود دختران محجبه و معلمان یا دانش اموزان با روسری در اروپا یا وجود مناره ها در اروپا امنیت ملی انها را به خطر می اندازد؟ آیا به خاطر این نیست که حجاب داشتن در مهد سکولاریسم و در زیر پرچم حکومتی که جدایی دین از اداره جامعه را فریاد میزند یعنی مخالفت با اساس اومانیسم؟ انها نگران تهاجم فرهنگی اند ما هم همینطور! (307953)
 
بیندیشیم
۱۳۸۹-۰۲-۱۲ ۱۰:۵۵:۲۰
ببینید دوست عزیز! از طرز نوشته شما برمی آید که شما هم شدیداً از فرهنگ مهاجم غربی متأثر شده اید.
اولاً آمریکا و یا چند کشور اروپایی همه دنیا نیستند. چرا اصرار دارید این کشورهای زورگو را همه دنیا بدانید؟ همه دنیا آن کشورهایی هستند که از فناوری هسته ای ایران دفاع کردند، (بیش از 120 کشور) همه دنیا آن کشورهایی هستند که علیه اسراییل و آمریکا فعال هستند، در ضمن همه دنیا را با همه دولتها اشتباه نگیرید. چند دولت خاص، نماینده همه مردم دنیا نیستند. (308983)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۱:۲۶:۱۶
به همه دوستان توصیه میکنم این لینک را حتما ببینند، البته میدانم فیلتر شده است، ولی کسایی که داخل ایران هستند، اگر خدا قسمت کرد، ببینند.
البته من قصدم تبلیغ برای این سایت نیست، ولی قابل توجه دوستان سبز: این سایت راه سبز شما امریکاییه.
حالا هنوزم ادعا میکنید که این جنبش مردمیه؟ پس این چیه؟ (307590)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۱:۳۳:۲۷
این خبرو باید به مسولین نشان داد تا به جای اینکه بی بی سی رو با پارازیت حذف کنند فارسی 1را خذف کنند البته اگر ارزشیند (307597)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۲:۲۷
امیدوارم بار دیگر تجربه تلخ اندلس تکرار نشود (307605)
 
milad_malek
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۷:۵۹
نتانیاهو این برنامه ریزی را کرد و ظاهرا ان را اجرا هم کرده ، ما برای مقابله با این برنامه ریزی چه کار کردیم ؟ با فیلترینگ و سانسور توانستیم جلوی این موج را بگیریم؟ با گشت ارشاد در هر میدان گذاشتن توانستیم مشکلات رو مرتفع کنیم؟
مشکل فرهنگی راه حل فرهنگی مطلبد نه پلیسی (307606)
 
عبدالله
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۷:۴۱
جنگ نرم واقعیت داشته باشد یا نه مهم این است که مسئولین یاد نگرفته‌اند که با آنچه خودشان جنگ‌نرم می‌دانند نمی‌توان با روش‌های سخت برخورد کرد.
علاوه بر اینکه شما اکثر سیاسیون دوم خرداد و ... را عوامل جنگ نرم می‌دانید حالا چه ارتباطی مثلا بین محمد خاتمی به عنوان رئیس جنگ نرم و فیلم‌های برهنه وجود دارد الله اعلم. (307614)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۶:۴۱:۰۸
فارغ از اینکه تحلیل ها و ایرادات شما تا چه حد درست هست، باید بدانید که در یک جنگ ممکن است نیروهای متضاد یا متعارض به طور همزمان و همراستا وارد درگیری شوند. مثل جنگ ایران و عراق. که صدام حسین هم مورد حمایت عملی شوروی قرار گرفت، هم به طور همزمان مورد حمایت امریکا، و هم مورد حمایت برخی کشورهای (به ظاهر) اسلامی. (307814)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۷:۰۶:۰۲
لزومی ندارد آقای خاتمی یا سایر سران اصلاحات مستقیماً دکترین نتانیاهو را در کشور اجرا کنند.

فقط به ذکر یکی دو مورد بسنده می کنم.

آقای مهاجرانی، وزیر ارشاد دوران اصلاحات می فرمایند: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.

آقای خاتمی در جایی می فرمایند: اگر حجاب مانع آزادی زن در جامعه شود قطعا مضر است.

خوب، اگر این حرفها را در راستای ترویج بی بند و باری و بی غیرتی نمی دانید، آن داستان دیگری است. (307816)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۹:۲۳:۴۹
ارتباط اينجاست كه اونها به فيلم برهنه به عنوان ابزاري براي رسيدن به اهدافي خاص نگاه ميكنند كه تفكر خاتمي هم دنبال همون اهداف هست . حالا نه از طريق اين فيلمها بلكه از طريق اسلام زدايي از سياست (307834)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۱:۲۹
بالاخره ما نفهمیدیم رسانه های بیگانه دروغ پرداز هستند یا راست پرداز ؟ یا هروقت به ضررتان است دروغ پردازند و هرجا به نفعتان است صادق و راستگو اند و به آن استناد میکنید؟ (307617)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۰:۰۸:۴۴
وقت حرفشان علیه خودشان است ، چون با منافعشان سازگار نیست احتمالا راست می گویند و از دستشان در رفته. وقتی حرفشان علیه ماست و مطابق منافعشان هست ، شاید دروغ گفته باشند تا منافعشان حاصل شود.

فکر نمی کنم درک این نکته خیلی سخت باشد. همین گیر شما را می شود فرضا به کسانی که علیه سیاستمداران یا رسانه های ایرانی از حرفهای خودشان مطلب بیرون می آورند گفت. (307792)
 
مصطفی
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۴:۵۷
سلام
جالبه که الان سریال 90210 که نتانیاهو از اون به طور مستقیم اسم برده توی خوابگاهها و بین دانشجوها بسیار مورد استقبال واقع شده به طوری که هر هفته دانلود میشه و همزمان با آمریکا به دستشون میرسه.و باید بگم که دارن به هدفشون هم میرسن. (307632)
 
عرفان شعرا
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۱:۱۱
بر فرض درست بودن 100 % مطلب بالا (كه بعيد هم نيست) مي خواستم مطلبي به عرضتان برسانم:

ما دشمن اسراييل هستيم و اسراييل هم دشمن ماست.

خب اين طبيعي هست كه اسراييل برنامه ريزي كند، عليه ما! همان طور كه ما بايد برنامه ريزي هاي همه جانبه عليه آنها داشته باشيم.

ما كه توقع نداريم، اسراييل برايمان برنامه هاي سرگرمي بسازد و جور صدا و سيماي ما را بكشد؟

مهم اين است كه ببينيم ما در برابر آنها چه كرديم، و ما در چنته چه چيزي داريم. آيا به جز سالي چندين راهپيمايي و پرداخت هزينه هاي هنگفت براي اين تظاهرات ها و شعار {مرگ بر اسراييل....}، كار ديگري هم كرده ايم؟؟؟

بعلاوه، اصلا نمي خواهم در مورد فارسي وان صحبت كنم.

ولي بايد قبول كنيم كه بعضي (و شايد بسياري) از اين شبكه ها بخاطر مسائل تجاري و سرمايه گذاري تاسيس شده اند. البته منكر بعضي از كانال هاي ديگر هم كه قصد سياسي پشت سرشان است، نمي شوم... (307636)
 
شهابی پور
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۴:۰۱:۱۱
سلام
متاسفانه بعد از گذشت این 8 سال تازه باید به جریان شناسی حرکت دشمن دست بزنیم !! اون هم وقتی به فاز عملیاتی کردن رسیدن .
فکر میکنم الالن هم چندان دیر نباشه و بشه عملیات مصون سازی رو با برنامه ریزی مدون انجام داد .
تنها چیزی که باید توجه داشت اینه که ایکاش به برنامه های فرهنگی ضد ایرانی هم به اندازه برنامه های نظامی و سیاسی پرداخته میشد تا اینقدر حرف رهبری روی زمین نمیموند .

ضمنن برای من جای تعجبه که بعضی از دوستان با تفکرات خاص که پای همه نظر دهی های این سایت هستن در برابر این موضوع سکوت کردن شاید منافع موجی شون براشون مهم تر از خطر حمله دشمن به عقاید ایرانی اسلامی باشه . (307640)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۴:۱۸:۴۳
شما که رو کانالهای سیاسی پارازیت می ندازید !
چطور نگران مسایل دیگه شدید ؟
من یه پیشنهاد هم برای صدا و سیما دارم که با برنامه های روشنگرانه شان غرب را آماج حملات خود قرار دهند .
چرا باید غربی ها جای 20:30 بی بی سی و CNN و.. ببینند؟
واقعیت این است که پخش برنامه های مبتذل مثل اعتیاد جوانان را از مسایل مهم سرنوشتشان باز می دارد . به همین دلیله که اکثر دولت هابیشتر نگران شبکه های سیاسی اند تا مبتذل .
ما که دیگر جای خود . (307644)
 
مهدي
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۴:۵۸:۰۱
حمله مدتهاست كه شروع شده است . شبكه ماهواره اي فارسي 1 از مدتها قبل با هدف براندازي فرهنگ ما شروع به كاركرده است. موضوعات همه سريالهاي اين شبكه بر محور خيانت در خانواده و فروپاشي خانواده است . خوراك فرهنگي بسياري از مردم به خصوص جوانان كشور اين سريالهاست .آ يا بايددست روي دست گذاشت و نظاره كرد. مسوولان فرهنگي نظام كجايند؟ (307658)
 
ناصر
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۹:۰۰:۰۲
مسوولان فرهنگی به دنبال بستن روزنامه های معاند و مخالف و ضد انقلاب هستند!فعلا سرشان شلوغ است.وقت دیگری تماس بگیرید! (307737)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۵:۱۱:۰۹
یکسری به فیسبوک دانشجویان شریف در خارج (مغزهای فراری) بزنید تا محصول رفتن دین را از زندگی جوانان حتی تحصیلکردگان و چشم و دل سیران را بیابید (307674)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۵:۱۶:۲۹
مرا بیش از آنکه بخورانند, می دوشند. خوش بحال گاو که به اندازه ایی که علف می خورد , شیر می دهد (307684)
 
مبعث آزاد
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۶:۳۴:۲۲
فرضا تحليل نتانياهو از شيوه براندازي حكومت ايران درست باشد، باز هم اين به معني تاييد اين نكته است كه جامعه ما آنقدر در زمينه جنگ نرم ضعف دارد كه دشمنانش مي خواهند از اين طريق آن را از هم فرو بپاشند.
حال سوال اين است كه چه كساني مسئول بروز چنين شرايطي بر جامعه ما هستند (با فرض درست بودن تحليل نتانياهو). سوال ديگر اين است كه چرا همان كشورهاي غربي با وجود اين همه شبكه ماهواره اي كه هر كدام دين و مسلك و شيوه اي از زندگي را ترويج مي دهد ( اعم از اسلامي و غيراسلامي) از هم فرو پاشيده نمي شوند.
نكته ديگر اينكه اكنون محصولات همان شبكه هاي كزايي و فيلم هاي غيراخلاقي در پياده روهاي خيابانهاي شهرهاي ايران به راحتي در دسترس است و نه حكومت بر انداخته شده و نه جامعه ما از هم پاشيده است.
حديث نبوي را فراموش نكنيم كه مي فرمايد حكومت با كفر مي ماند ولي با ظلم نمي ماند.
نكته آخر اينكه تحليل يك مقام صهيونيست هيچ جوازي براي محدود كردن آزاديهاي قانوني مردم صادر نمي كند (307704)
 
فرهنگ
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۶:۳۷:۱۳
این امر تذکری است برای انانکه جنگ نرم را توهم می دانند و هشداری است برای دوری از وسوسه انانیکه سعی بر القای مخدوش بودن جنگ نرم در جامعه را دارند. (307567)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۴۰:۵۲
در تاریخ بخوانید که چگونه پس از 700 سال اندلس اسپانیا از دست مسلمانان خارج شد!!!! (307730)
 
ایران
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۰:۲۵:۲۲
شاید بی ربط به بحث باشه ولی کامنت ها رو که می خوندم به خودمون امیدوار شدم که تقریبا همه ی ما می دونیم که این شبکه های ماهواره ای نیت خیری ندارن...!
ولی سوال اینه با این که می دونیم اینا نیت خیر ندارن چرا پس بعضی مردم بیننده این شبکه ها هستند؟ (307795)
 
فرهنگ
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۲:۰۶:۰۲
سلام دوست من

1- تعدادی این مطلب را قبول ندارند . انها می گویند توطعه و جنگ نرم یک توهم است . علتش هم نوعی ساده نگری و عدم اگاهی از خبث طینت باورنکردنی دشمن و کمبود شدید مطالعه است .
2- عده ای (شاید قلیل ) می دانند ولی برایشان مهم نیست . انها اساسا قضیه را انگونه می خواهند و غافلند که با مسلط شدن دشمن حتی همان زندگی انچنانی را هم نخواهند داشت . افغانستان و عراق نمونه بارز ان است . نگاه به وضعیت چند سال گذشته امارات و امثال ان نکنید . فعلا امریکا با ایران مشغول است که به اینها باج می دهد . اگر میدان را خالی ببینند سیر تجزیه و بدبختی خاورمیانه به ان کشورها هم خواهد رسید . مگر یادمان رفته که چند سال پیش امریکا تحت عنوان حقوق بشر در حال سرنگونی رژیم عربستان بود و با شدت گرفتن مسائل ناگهان پروژه متوقف شد ؟من که بخوبی یادم هست.
3- عده ای از روی لجاجت و خلط مبحث با مشکلات داخل روی ان دنده افتاده اند و مراقبت نمی کنند.
4- عده ای هم قضیه تهاجم را قبول دارند ولی بسیاری از انها با خود گول زدن می گویند برنامه های ماهواره متنوع و جذاب است . انها می گویند ما حواسمان هست و بصورت گزینشی عمل می کنیم . امیدوارم که بتوانند زیرا اگر میشد بهترین حالت بود. عده ای هم واقعا از ماهواره درست استفاده میکنند همچنانکه از اینترنت نیز به همین ترتیب استفاده می نمایند .

5- عده زیادی هم در کشور مخالف ماهواره هستند و بدلیل تبعاتش از دیش و سیستم های مربوطه استفاده نمی کنند . شما از نظرات اینترنت قیاس و استنتاج نکنید .

حال سوال اصلی اینجاست که چگونه میشود برنامه های صدا و سیما را نشاط اور تر (با حفظ اصول ) کرد ؟ زحمت در سیما و صدا زیاد کشیده می شود ولی در عین حال اشکالات هم فراوان است . از برخی اخبار یکطرفه و کلیشه ای بگیر و برو تا سریالها و برنامه ها. مشکل ما در داخل است . دشمن همواره از ضعفها استفاده می کند . (307892)
 
ABBAS
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۷:۰۴:۰۵
AS WE KNOW GOD MADE IN VERIATY FASION,THATS SHOWS US WE MUST ACCEPT EACH OTHRES PERSONAITY,CULTURE,RELIGION AND THEY WAY OF LIVING.IF WE DO THAT NATANYAHO AND OTHE CRAP LEADER CAN NOT DO DAMN THING.IRAN IS GOING FORWARD IN SCIENCE AND TEC BUT WE GOT TO RELAX.POLITION MUIST SECURE IRAN BUT AT THE SAME TIME SHOULD NOT FORCE PEOPLE EVEN IN BEDROOOM AND OTHER PLCES.WE WE ARE DISAGREE,SHOUL BE PEACFUL NOT ARRESTING THE OPPOSITIN OR THE OTHER SIDE SHOULD NOT USE BOBM AND KILL INNOCENT.ENEMIES ARE NEXT TO BODERS AROUND IRAN,YOU SHOULD BE UNITED ,DO NOT BE SIMPLE MINDED.ONLY WAY ,THA IS FORWARD. THX BROTHER (307709)
 
پیروز
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۷:۱۵:۴۹
از لقمان حکیم پرسیدند ادب از که آموختی گفت ار بی ادبان. که هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد، از فعل آن پرهیز کردم. خداوند شیطان را همان اندازه آزادی داده که انسان را. فیلم های مستهجن در اسراییل هم پخش میشود در تمام دنیا پخش میشود. اگر این فیلم ها جوانان ایرانی را به نابودی بکشاند باید جوانان دشمنان ما را هم به نابودی بکشاند. آیا با نشان ندادن مواد غدایی مردم به گرسنگی عادت میکنند؟ آیا جوانان قوم لوط با دیدن ماهواره به فساد افتادند. آیا فراموش کردید ما جوانانی که در زمان شاه انقلاب کردیم و خواهان اخلاق اسلامی شدیم بمباران این امواح صد اخلاقی نبودیم؟ اگر انقلاب ما نتیجه رواج فساد سیاسی اقتصادی و اخلاقی در جامعه بود چرا باید از این فیلم ها بترسیم. دوستان برادران اگر شما عسل را به زور در دهان فرزندتان بکنید آنرا به بیرون تف میکنند. قران کریم را بخوانید و ار خود بپرسید که چرا خداوند متعال در بهشت آن درخت را کاشت و در دسترس آدم و حوا قرار داد ولی آنها را از خوردن میوه آن باز داشت؟ آیا این آزمایش خداوند از اراده آزاد انسان نبود. شما اگر تمام بشقاب ها را چمع کنید رادیو ها و روزنامه ها را ببندید حتی با داشتن پیامبری مانند حضرت لوط باز هم فکر میکنید قومی مانند قوم لوط نخواهیم شد؟ (307711)
 
دانیال
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۰۲:۲۸
خوب اون ها این طرح را دادند.
ما برای مقابله با آن چه کردیم؟
چقدر سینما و سریال ها را جذاب تر کردیم که کسی به سوی این شبکه ها نره؟ (307720)
 
قلي
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۸:۱۲:۴۴
از همان زماني كه پارازيت مدشد فقط براي كانالهاي سياسي بود وبس وكانالهاي پورنو به راحتي قابل دريافتند (307723)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۱۹:۱۳:۲۶
اقای اميد شما با ان 5 برسش ات ما را نسبت به همه درس خوانده های ايران نااميد کردی. چقدر بد است که ادم بخاطر خشم سياسی به نااگاهی سياسی برسد. شايد هم عمدا خود را به نااگاهی زديد . you must be kidding youself. that\'s not cool (307740)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۲۰:۰۴:۲۸
چند ابهام وجود دارد
چرا بعد از 7 سال شبکه مذکور راه اندازی شده مگه کار سختی بود؟

چرا نیتانیاهو به امریکا گفته این کار را بکند میتوانست یک نفر را مامور ایجاد شبکه بکند؟

ولی باز هم به فرض درست بودن مقاله چند نکته وجود دارد

نیتانیاهو با اطلاع از وجود چند میلیون دیش ماهواره در ایران وسوسه شده که این کار رابکند
چرا در ایران ماهواره اینقدر فراگیر شده؟

همه چیز توطیه خارجی نیست بعضی وقتها باید ببینیم ما خودمون چی کار کردیم که این جوری شده

من میخوام بدونم خودمون هیچ کاره ایم همش خارجی و دشمن و .. (307747)
 
علیپور
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۲۱:۳۳:۲۲
عزیزی گفته اند چرا دنیا با ایران دشمن است ؟ اولا تمام دنیا با ایران دشمن نسیت ؟ این نوعی توهم و تلقین است ! به تعداد انگشت شمار که ایران منافع آنان را قطع کرده .و در ثانی مگر در زمان پیامبر عظیم الشان همه با آنحضرت دوست بودند .بدانید اسلام دینی است هرگز تن به خواری و ذلت نمی دهد .مگردر تاریخ اسلام ظا لمانی همچون ابولهب ها و ابوسفیان و طلحه و زبیر ها چه جنایاتی را ببار آوردند .چه جنگهایی را بر رسول الله تحمیل کردند. حال نظام ما یک نظام الهی بر مبنای حکمت و مصلحت قرآنی تشکیل شده طبیعی است چنین نظامی دشمن خواهد داشت اما باید جهت حفظ نظام استوار ومحکم و پا بر جا از آرمانهای شهیدانمان دفاع و در برابر مخالفان و دشمنان قسم خورده کوتاه نیاییم چون باور هایمان دینی و اسلامی بوده و هرگز هم با سازش نمی شود کشورداری کرد . خون امام مظلومان و 72 تن از یارانش در صحرای بی آب و علف کربلا بخاطر حفظ دین جدش بوده نه برای کسب مقام و شهرت مسلمان اعتقاد دارد یک بار بدنیا آمده و یک بار هم به اذن الهی به جهان آخرت خواهد رفت هیهات من الذله شعار هر مومن و بنده ی خداست .اسلام پیروز است و کفار نابود و این وعده ی الهی در کتاب آسمانی رسوالله بصراحت قید گردیده است !!!!.. (307764)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۲۳:۱۵:۲۹
چرا شهروندای ترک برای رفتن به ژاپن ویزا نمی خوان ولی ما هر جا بریم ویزا می خوایم! (307774)
 
قاسم
۱۳۸۹-۰۲-۰۷ ۲۳:۱۹:۱۶
اونا کی با تلوزیون حمله نکردن که این دومین بارشون باشه
اونا از جنگ جهانی دوم برنامه ریزی کردن برای رسیدن به قدرت الان هم که راسش هستن
وخوب ماهم باید تلاش کنیم
به جای این همه بحث های سیاسی که نتیجش درجا زدنه

.........................
و خدا باماست.
بشرطی که ماهم با اون باشیم. (307775)
 
hajiagha
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۰:۰۸:۳۲
موسوی این وسط کدام نقش را بازی می کند ؟ بیا من فیلم بفرستم ایران قول میدهم در پایان فیلم مردم بریزند موسوی و کروبی را زنده زنده بخورند آنقد غم انگیز است که خودم هم بعد از دیدن آن گریه کردم (307791)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۱:۱۴:۴۵
خداوند در قرآن کریم برای هیج گناهی عبارت جنگ با خدا را بکار نبرده است جز ربا خواری شما چگونه میخواهید ربای 27 درصدی باضافه هفت درصد ربح مرکب صندوق قرض الحسنه بسیج مستضعقین و نیز تقریبا بهمینگونه صندوق قوامین منتسب به نیروی انتظامی را توجیه کنید حرام خواری را در جامعه از بین ببرید هیج سریال سکسی نمیتواند ایمان مردم را از بین ببرد . (307800)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۴:۰۴:۴۸
خدایا به همه ما سلامت روح و روان عنایت بفرما (307809)
 
ابراهیم
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۴:۲۹:۳۳
کافیست سری به سایت رهبری بزنید و این مطالب را در سخنرانی سال 1381 ایشان ببینید:

6/12/1381نسخه قابل چاپ
بیانات در دیدار جوانان سیستان و بلوچستان

يكى از مسؤولان طراز اوّلِ كشور صهيونيستىِ غاصب اسرائيل، در سال گذشته توصيه‌اى به امريكاييها كرد. اين توصيه كاملاً در مطبوعات خارجى و اينترنت منعكس شد و امر پنهانى و مخفيانه‌اى نيست. توصيه‌ى وى به امريكاييها اين بود كه بيهوده وقت خود را با عراق و كره‌ى شمالى و كشورهايى از اين قبيل تلف نكنيد. مسأله‌ى اصلى شما ايران است. اگر خاورميانه را مى‌خواهيد، وقتتان را مصروف عراق نكنيد، سراغ ايران برويد؛ كانون و سرچشمه آن‌جاست؛ اما ايران مثل عراق و كره‌ى شمالى و افغانستان نيست كه بتوان با حمله‌ى نظامى آن را تسخير كرد. نظام و حكومت اسلامى به مردم متّكى است، مردم آن را حفظ كرده‌اند. بايد كارى كنيد كه مردم آن را رها كنند. راهش اين است كه مردم را با ترويج فرهنگ و ادبيّات غربى و فرهنگ و تربيت امريكايى، به واگرايى نسبت به دين و فرهنگ و سنّت و تاريخشان سوق داد. وقتى مردم اين تعلّقات را رها كردند، بعد از گذشت چند سال، بدون اين‌كه سرمايه‌اى صرف كنيد، با يك حمله و تحرّك احياناً نظامى مختصر مى‌توانيد اين مانع بزرگ، يعنى نظام اسلامى را از سر راه برداريد! پيش از اين در سال گذشته نيز، وقتى روستاها و شهرهاى افغانستان بر اثر موشكهاى امريكايى ويران مى‌شدند و ملّت مظلوم افغانستان زير بمباران امريكاييها دست و پا مى‌زد، يك استراتژيست نظامى امريكا گفت: اگر به جاى اين موشكها، براى جوانان افغان لباس زيرِ زنانه و وسايل شهوترانى و پوششهاى سبك غربى و امريكايى بفرستيد، بدون صرف اين هزينه‌ها مى‌توانيد افغانستان را تصرّف كنيد و خرج تسليحات در كيسه‌تان باقى مى‌ماند! به جاى بمب و موشك و راكت، سى‌دى‌هاى پُرنوگرافى و منظره‌ها و ادبيّات مهيج شهوت را ميان آنها ترويج كنيد، آن وقت كار بر شما آسان مى‌شود....
سياست امروز، سياست اندلسى كردن ايران است! موضوعى كه من با شما در ميان مى‌گذارم شكل موعظه ندارد؛ بلكه موضوعى اساسى است كه با بهترين عناصر يك ملت - كه شما جوانان باشيد - در ميان گذاشته مى‌شود...
لینک: http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8798&q= (307811)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۸:۰۷:۲۷
به اين دليل كه به واسطه يك انقلاب ديني بود كه ما در سال 57 توانستيم خودمان را از سلطه انها برهانيم
اين حكومت اساسش و ارمانهاش بر باورهاي عميق ديني است به اين دليل است كه دشمنان راه براندازي رو در انحطاط باورها و تعصبات مذهبي مي بينند (307820)
 
Amir (az japan)
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۸:۰۷:۴۷
۱- شما (با صداقت البته) همه تبلیغات حکومتی را بی کم و کاست باور کرده و تبلیغ می کنید.

۲- هم ژاپن و هم آمریکا (فقط) به دنبال منافع ملی خویش هستند. البته به دور از هر گونه شعار توخالی!
نه ژاپن( و نه ترکیه) به آمریکا باج میدهد و نه برعکس. البته هردو کشور (اولین و دومین اقتصاد برتر دنیا) با سیاست و درایت مسولین شان٬ در پی نفع هر چه بیشتر از این همنکاری دوجانبه هستند.



۳- رابطه ٰژاپن ( ترکیه هم)و آمریکا٬ است. هر دو منتفع اند. ژاپن پول می دهد و حمایت نظامی آمریکا را (در برابر کره شمالی و...) می خرد. بر سر همین معامله هم هر دو طرف چه چانه زنی ها که نمی کنند.
-

۴- بسیاری برنده اول مناقصات در عراق را ٰٰژاپن می دانند و نه آمریکا. شما پیدا کنید پرتقال فروش را!؟

۵- « خبر سربازان آمریکایی هم هر چند وقت یکبار » نه٬ که در طول این بیشتر از ۵۰ سال پایگاههای آمریکایی در ژاپن ٬ کمتر از ۵ بار بوده است! که همه عاملان هم به سرعت و علنی محاکمه شده و مجازات شده اند.


۶- همیشه این امثال ژاپن و ترکیه و... بوده اند که منافع غرب را به چالش کشیده اند و نه امثال ایران.
... (307815)
 
جواد
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۹:۳۳:۵۸
بابا خيلي باحالي. واقعا اينهايي كه نوشتي خودت باور كردي؟ بعضي وقت ها آدم از ديدن بعضي نظرها حيرت ميكنه. ژاپن منافع آمريكا رو به چالش كشيده نه ايران!!!!!!!!!!! جل الخالق (307836)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۹ ۱۳:۰۸:۱۷
يه نگاهي به موقعيت شخصي که کامنت گذاشته نگاه کن او از ژاپن درباره ژاپن نوشته و تو اسير تفکراتي هستي که تلويزيون ايران پخش مي کند. (308242)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۳:۳۶:۴۴
خوبه شما يه سري به قوانين حاكم بر كشور ژاپن بزنید و ببینید که چطور کشوری که این همه پیشرفت تکنولوژی کرده است ، حق قضاوت کنسولی هیچ آمریکایی شاغل در این کشور را ندارد . یعنی اگر یک آمریکایی هر کاری در این کشور انجام داد هیات قضایی این کشور نمی تواند او را محاکمه کند همین امر برای بسیاری از هم پیمانان آمریکا که در کشورهایشان پذیرای نیروهای آمریکایی هستند اتفاق افتاده است.
ما کشوری عاشورایی هستیم و زیر بار ذلت آمریکا و... نمی رویم
و تا آخرین قطره خون از اسلام و میهن اسلامی خود دفاع می نماییم
هیهات منا الذله (307940)
 
امیر از ایران
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۹:۳۷:۱۲
کاملا موافقم
به دلیل تبلیغات پر حجم در اینجا متاسفانه بعضی ها به جای بررسی مسایل انها را به راحتی قبول می کنند

یه مثال بزنم در حمله امریکا به عراق ترکیه اجازه استفاده از خاک کشورش را به امریکا نداد و امریکا مجبور شد فقط از یک جبهه حمله کند
حالا یه کشور وابسته میتواند همچنین تصمیمی بگیرد

صرف دشمنی ظاهری(یا واقعی) با یک ابرقدرت نشانه مهم بودن و مستقل بودن و به فکر منافع ملی بودن نیست

کره شمالی هم دشمن امریکاست در حالی که مردمش از گرسنگی در حال مرگ هستند موشکی ساخته اند با 6000 کیلومتر برد که به امریکا میرسد

قصدم مقایسه ایران و کره شمالی نیست می خواهم بگم برای به حق بودن یا نبودن کشورها فقط عامل درگیر بودن با ابر قدرت ها را نبینیم (308048)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۸:۰۸:۵۰
موضوع شیوع فساد و لاابالی گری که با هدف نابودی همه ساختارهای اجتماعی ما(ونه فقط مذهب)توسط شبکه های ماهواره ای(بویژه فارسی1) انجام میشود حتی برای من که مخالف این دولت هستم واضح است.
فقط موضوع این است که سیاستهای دولت و صدو سیما را هم دقیقا در همین جهت ارزیابی می کنم.نوع برنامه های جهت دار و دروغ آمیز صدا و سیما بزرگترین دستاوردش این است که من مذهبی را هم وادار به نصب ماهواره کرده است. (307728)
 
جوان عذب
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۰۹:۰۴:۴۸
به نظر من که خیلی موفق شدند. وقتی فاصله بین بلوغ و سن ازدواج 10 تا 15 سال میشه و امکان ازدواج نیست ،معلومه که اونا تحلیلگرهای خوبی هستند . (307827)
 
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۰:۵۳:۱۹
آقا اميد سلام
اگر شما يك فرد مذهبي و قرآن و نمازخوان هستين كه بايد بشما بگويم متاسفم و اگر يك فردي هستين كه به شبكه هاي ماهواره اي مانند فارسي وان و غيره..... نگاه ميكني باز هم متاسفم بايد بگويم آنها ايجاد شده اند تا اينگونه سئوالهارا در ذهن بينندگان خود ايجاد كنند. شما به قرآن مراجعه كنيدتا جواب سئوالهايتان را بگيريد. خدا حافظ شما (307862)
 
amir_
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۲:۴۴:۳۵
سایت محترم الف نظر شما و دکتر توکلی عزیز رو به چند نکته جلب میکنم :

1- این درسته که یکی از علل مشکلات فرهنگی ما تهاجم بیگانه اونهم از نوع فرهنگیشه اما اینکه چطور باید با اون مواجه بشیم خیلی مهمه

2- شما فکر میکنید چند درصد از مردم الان با پوشش اونهم از نوع چادر خصوصا مشکل دارن - ایا یکی از دلایل این انزجار از پوشش رفتارهای جبری جامعه و تکلیف کردن پوشش نیست ایا یکی از مهمترین دلایل دور شدن خانمها از عفاف و پوشش درست این اعمال فشارها نیست .

3- اقای توکلی عزیز شما مطمئن باشین هیچکس رو نمیشه با زور به کاری وادار کرد و حجاب که یکی از نگاره های زیبای اسلام هست داره بخاطر برخورد اشتباه و جبری اقایان از میان برداشته میشه گوئی خود انها این وضعیت رو میپسندن .

4- اقای توکلی عزیز من فکر میکنم پوشش اجباری در کشور ما چه در مورد زن وچه در مورد مرد باعث دوری و احساس کراهت مردم و بخصوص جوانان نسبت به این امر مهم شده

5- ایا پوششهای اجباری در ادارات واماکن دولتی واقعا باعث درست شدن مسئله بسیار مهم عفاف میشود جواب این سئوال برای یک کودک هم روشن است

6- شاید کلام من با خبر شما زیاد همخوانی نداشت اما لازم دیدم که این نکات را بازگو کنم باشد که مورد توجه شما رسانه ای ها قرارگیرد (307916)
 
itisme
۱۳۸۹-۰۲-۰۸ ۱۵:۴۳:۰۶
من قبول دارم که رسانه های بیگانه سعی دارند که به هر طریقی که شده افکار جامعه ایران را به سمت و سویی که خودشان می خواهند هدایت کنند. ولی نکته این جاست که آنها این کار را به قدری ظریف انجام می دهند که بسیاری از بینندگان متوجه هدف اصلی این برنامه ها نمی شوند.

سوال اینجاست که چرا صدا و سیما از این موضوع درس نمی گیرد و نظرات خود را به طور کاملا یکجانبه به بیننده تحمیل می کند؟ نتیجه اینکه به جای جذب مردم آنها را فراری می دهد. اگر در ایران هم شبکه های خصوصی با کنترلی معقول وجود داشتند و مردم احساس نمی کردند که عده ای سعی دارند به هر ترتیبی که شده عقاید سیاسی، مذهبی و ... خود را به آنها تحمیل کنند به این حد به ماهواره ها روی نمی آوردند. چون احساس می کردند می توانند نظرات موافق و مخالف را آزادانه بشنوند. (307986)
 
Ashena
۱۳۸۹-۰۲-۰۹ ۱۷:۰۰:۳۵
متأسفانه تیتر شما حقیقت دارد، تخریب و انهدام کشوارمان قرار است با این نوع تهاجم انجام شود، ۲۰ سال است که مقیم خارج هستم به شما مسئولین این اخطار را میدهم که دشمنان این مرز بوم یک لحظه هم بیکار نمینشینند و سودای نابودی جوانان ایرانی‌ را از هر راه ممکن دارند، البته نگرانی‌ من از دشمنان خارجی‌ نیست بلکه کسانی‌ که در ایران این شرایط را فراهم میکنند تا جوانان ما آسیب پذیر شوند بیشتر از دشمنان خارجی خطر ناک هستند، بستن روزنامه‌های داخلی‌ ایجاد مهدودیت‌های بی‌ حدً و حصر دروغگوی بی‌ اندازه برخی‌ مسئولین، خصوصا ایام انتخابات، و ایجاد بستر برای کشش جوانها به سوی دام دشمنان خارجی‌ دیگر عوامل است (308335)
 
واقع بین
۱۳۸۹-۰۹-۱۳ ۲۲:۰۶:۰۹
شما خود قضاوت کنید که کشور های خارجی سالیانه چقدر باید بابت این شبکه ها مخصوصا فارسی1 هزینه کنند ، دوبله کنند تبلیغ کنند ، تا جوانان داخل ایران این سرالی ها یا فیلم ها رو که اکثرا هم واقعا پوچ و بی نتیجه اند را ببینند ، این چه سودی به آنها می رساند ؟
مطمئنا تمامی این حرکات این فیلم ها از قبل برنامه ریزی شده است زیرا آنها سلاح بهتری برای مقابله با اسلام پیدا نکرده اند ...
پس کمی واقع بین باشیم
و اینقدر این قضیه را ساده در نظر نگیریم (375084)
 
مازیار باقی نژاد
۱۳۹۲-۰۷-۲۲ ۱۲:۵۵:۳۶
خیلی دلم می خواهد حرف هایم را به این نتانیاهوی کله پوک و بزدل برسانم جطور ؟نمی دانم!!فقط بدان که مرگ زود هنگام ننگین ات را با این سخنان پوچ و تحریک کننده نزدیک می کنی! (1716634) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۶ ۰۶:۲۲:۵۸
مر گ براسرائیل (3418435) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.