نظر منتشر شده
۱۰۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46479
برنامه انتخاباتي محسن رضايي
تاریخ انتشار : شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۰۷
الف برنامه‌های سخنرانی‌ و مستندهای تولیدی ستادهای انتخاباتی همه نامزدها را برای نقد و تحلیل خوانندگان، پس از پخش از تلویزیون منتشر می‌کند.



لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.

 

ببینید:

 



گوش کنید:

 


 
دانلود ویدیو (به فرمت FLV)  - دانلود نرم‌افزار پخش فایل FLV/ دانلود mp3

 

 
 
طاها
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۲۰:۰۴
با سلام

کاشکی هر کس جای خود باشد . با نهایت احترام به جناب محسن رضایی به خلطر دفاع ار میهنمان و در نهایت صمیمت و صداقت به ایشان می گویم :

لطفا به فکر رئیس جمهوری نباشید . یکبار دیگر سخنرانی خود را ببینید . کافی است . (123995)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۲۹:۱۳
چرا نباشند؟ چون به ارائه برنامه پرداختند؟ و تخریب نکردند؟ و طیف مقابل سیاسی رو عامل عقب ماندگی معرفی نکردند؟ خوشحالم از اینکه آدمهایی مثل شما در کشورمون در اقلیت اند. (124028)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۱۸:۵۱
یکروز در اینجا با دوستان باصطلاح اصلاح طلب بحث بر سر این بود که خاتمی انصراف خواهد داد یا خیر؟ که همه دوستان باصطلاح اصلاح طلب متفقا\" بر این باور بودند که خاتمی انصراف نخواهد داد. بنده آنموقع گفتم که خاتمی انصراف خواهد داد و دوستانش نیرحسین را وارد گود می کنند و از او پلی برای عبور خاتمی در انتخابات چهار سال آینده خواهند ساخت . و در ضمن با قاطعیت گفتم که میرحسین با تمام جوسازی ها شکست سختی در برابر احمدی نژاد خواهد خورد . و امروز با قاطعیت بیشتر از قبل می گویم احمدی نژاد با کسب 22 میلیون رأی پیروز انتخابات خواهد شد و به حامیان ایشان توصیه می کنم از الان به جای تخریب دولت که به شدت از آرای انها کاسته است بدنبال جملاتی باشند که در روز 23 خرداد به سرعت بتوانند سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند.! (124174)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۴۳:۵۲
من هم موافقم!
من می گم آقای دکتر اگر استاد دانشگاه بشن موفق تر می شن.
حرفهاشون بیشتر برای کلاسهای درس خوبه
با این حرفها مملکت رو نمی شه اداره کرد. (124034)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۵۸:۵۰
لینک دانلود ویدئو کار نمی کند! لطفا درست کنید! (124159)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۱۴:۳۲
بر عکس دوست عزیز اگرچه رای من به آقای مهندس موسوی است آنهم به دلیل سابقه اش . در آن زمان انقدر فساد مخصوصا مالی بیداد نمی کرد.ولیکن صحبت های آقای رضایی پخته تر وعلمی تر بود. ایشون طرف صحبتشون قشر متوسط جامعه بود.باید منتظر ماند ودید .مهم نیست چه کسی رئیس جمهور خواهد شد .مهم نیست نتواند مشکلات تورم - گرانی - بیکاری و و و و را حل کند.. (124064)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۱۶:۵۳
من با اين دوست عزير موافقم. هر كس را براي كاري ساخته اند. محسن خان ممكن است براي رياست شركت پست يا شركت راه آهن ايران مناسب باشند ولي براي رياست جمهوري نه. اين را مي توان از اولين سخنراني انتخاباتي ايشان در تلويزيون به خوبي دريافت. در دفاع مقدس هم اين بسيجيان جان بر كف بودند كه به مدد الهي نقش اول را داشتند البته محسن خان هم زحمت كم نكشيد. (124310)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۲۹:۰۱
ايشان واقعا براي شركت پست مناسب اند بشرط اينكه در دوره رياست ايشان نامه هاي مردم خوانده نشود همينطور براي شركت راه آهن مناسب هستند به شرط آنكه همه واگن ها را پيش پيش براي دوستانشان رزرو نكنند و چند واگن هم براي مردم بگذارند. (124322)
 
حسین یزدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۳۴:۴۵
با سلام. بر خلاف این مدت، انصافا آقای رضایی در این برنامه تلویزیونی،بیشتر به ارائه برنامه های خود پرداخت تا تخریب دولت فعلی. کاش میرحسین هم تحت تاثیر اطرافیان تندرو قرار نگرفته بود و به جای صرفا انتقاد، برنامه های خود را برای رفع مشکلات بیان می نمود. (124001)
 
mohsen
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۳۶:۰۷
با سلام به دوستان،

یک نکته هست که برای من روشن نیست و آن اینکه آقای رضای صحبت از ائتلاف می‌کند و اینکه از همهٔ ظرفیت کشور استفاده بشود، تا جایی‌ که آقای موسوی اعلام کرده است ایشان نیز در صدد استفاده از تمام ظرفیت است و خود را مستقل میداند، حالا سوال بزرگ اینجاست که با توجه به اینکه روشن است که شانس آقای موسوی بسیار بیشتر از آقای رضای است چرا آقای رضای از آقای موسوی حمایت نمیکند و می‌خواهد مستقل یک کاندیدا باشد؟ چرا؟ با وجود اینکه به خوبی‌ میداند که شانس بسیار ضعیفی دارد! اگر واقعا دولت ائتلافی می‌خواهد با حمایت از آقای موسوی راحت تر قابل رسیدن خواهد بود تا مستقل، مگر اینکه منظور اصلی‌ چیز دیگری باشد. نظر شما چیست؟ (124055)
 
gama
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۳۶:۵۷
سلام ،

نطق انتخاباتی جناب رضایی رو میشه قابل قبول و فکر شده و زیربنأیی تحلیل کرد ، ایشان با در نظر گرفتن مشکلات روز مردم ، حل آن به صورت زیرساختی قابله توجه می‌باشد . اما چیزی که تمام کاندیدا باید توجه کنن و به هواداران خود ، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا گوشزد نمایند این است که ساخت اقتصاد بیمار مملکت ما ، سیاست خارجی فلج ما، و تمام امور رایج کشور که متاسفانه حرکتی رو به رشد و مثبت در این ۴ سال اخیر نداشته است ، نمی‌شود در یک دوره ۴ ساله ترمیم کرد، و شاهد رشد اقتصادی بود .

کاندیدای محترم( اصلاح طلب و چه اصولگرا) مطلوب است ، با برنامه ریزی صحیح و فکر شده و فرا جناحی ، فقط بفکر ساخت ایران عزیز باشیم تا نشستن در مسند قدرت جمهوری. (124003)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۵۲:۱۵
آقای رضایی فراموش کرده اند که تا سال 76 که ایشان فرمانده سپاه بودند مجموعه زیر نظر ایشان یعنی بسیج همین گشت های ارشاد را(صرفنظر از خوب یا بد بودن) به صورت خیلی گسترده تر پیاده می کرده اند سوال اینجاست که چرا الان به فکر کار های فرهنگی افتاده اند.صددرصد گشت ارشاد این کار را بهتر از آن موقع بسیج انجام می دهد برای رای آوردن چه کارها که نمی کنیم.در ضمن جا داشت ایشان به عنوان فرمانده سابق سپاه ذره ای از دوران سخت اصلاحات که به تمام مقدسات توهین شد انتقاد می کردند نه اینکه فقط به سیا ه نمایی دوران پرشکوه احمدی نژاد بپردازند. (124010)
 
SAeiD
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۳:۰۴:۲۲
آقایان احمدی نژادی چگونه است که بیان ایرادهای دوران اصلاحات نقد و ایراد نقایص دولت نهم تماما تخریب محسوب میشود؟ (124067)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۴:۳۵
بسمه تعالي

تصور مي كنم منظورشان از دوره سخت اصلاحات ، سخنان باطل و يا مقاله هاي بي پايه و پر نقدي بوده است كه برخي نوشته اند و در تعدادي از روزنامه ها منتشر شده است . اولا در همان روزنامه ها نقدهاي بسياري نيز راجع به همان مطالب انجام شده است اگر آنها را فرضا نفي كرده و قابل قبول ندانيم ديگران كه در نقد آنها كم نگذاشته اند . ثانيا نقد اين گونه مقالات يا نوشته ها و فرضا امور همچون واجب كفايي است با انجام آن از ديگران ساقط مي شود كه در اين مورد نيز تكليف ديگري نمي ماند ثالثا طرح برخي از مطالب با نقد نيز خود عملي نابخردانه است به ويژه اگر زمينه درستي هم نداشته باشد . پس اين چه حرفي است كه فكر مي كنيد همه بايد به صورتي يك نواخت هر چه بوده است را ياد بياورند و آن را نقد كنند تا وظيفه انجام داده باشند ! ؟ مگر كسي انتظار دارد مثلا نقد ماني را هم به جا آورد چرا كه روزگاري از طرف شاه ايران حمايت مي شده است ؟!

با جواني برنامه آقاي رضايي را مي ديدم پس از پايان گفت ، خيلي خوب سخن گفت اما موجب تغيير نظر كسي نمي شود چرا كه هر كس براي خود تصميمي گرفته است . (124142)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۵۶:۱۱
حاج محسن حرفات قشنگ بود ولی به من بگو وعده وعید به چی میگن؟ (124011)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۴۷:۵۰
وعده وعید چیزی هست که چهار سال پیش شنیدیم و خبری ازش نشد (124060)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۵۸:۴۹
من به شخصه وقتی تبلیغات آقای احمدی نژاد و بقیه کاندیداها رو تو دوره های قبل هم با صحبتهای این دوره مقایسه می کنم جز بیان صورت مساله ها با بیانی مثالی و زبان ساده برای جنبه های تبلیغاتی چیزی نمی بینم. آخه اگه قرار باشه تو دو سه هفته یه آدم که نه یه تیم رو شناخت اونم با برنامه های سخنرانی و یا مناظره نیم ساعته چی میشه فهمید؟ از طرفی این انتظار که کاندیداها بیان و برنامه ارائه بدن هم کاملا غیر واقعیه. اخه کی میتونه واسه همه چی برنامه داشته باشه؟ بهترین راه، شناخت آدمهای کاندیدها و هماهنگی، ایده ها و تجربه های تیمشه که تو این مدت کم هم امکان پذیر نیست. همون اشتباهی که همیشه می کنیم و آخرش هر کی موج احساسات رو ببره پیروز میشه. ساختار انتخابات مشکل داره و به سود کاندیداها هم هست که همینطور بمونه. واقعا اگه می دونستیم که مثلا آقای احمدی نژاد شبکه ای از آدمهای قوی و سرشاخه های نیرومند نداره و فقط ادعای اون رو به همراه یه سری شعارهای همه پسند داره بازم قبلا به ایشون رای می دادیم؟ (124013)
 
رزمنده
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۰۷:۱۲
سلام. زمانی که شما فرمانده سپاه بودید و ما در شریط بهتر جنگ بودیم چراپیشنهاد صلح را نپذیرفتید ؟ان موقع که خسارت هم میدادند..چرا شما که فرمانده بودید و باهوش ؟ چرا?????????
کسی که زمان جنگ به فکر منافع ما نبود.چگونه میخواهد رییس یک ملت باشد (124017)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۵۸:۰۳
اگه بخوام دلایلش رو بگم خیلی طول میکشه. فقط به شما توصیه میکنم اینقدر سطحی به مسائل نگاه نکنید. (124042)
 
سید علی سنائی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۳:۱۱:۲۴
برای این که مثل امثال شما ساده لوح نبودن که فریب وعده های تو خالی غرب رو بخورن. کدوم غرامت دلت خوشه!
تو این سال ها غرب و متحدهاش به کدوم وعده و قولشون عمل کردن که فکر می کنی اون موقع می کردن. (124071)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۱۳:۰۷
نه به موسوی که انگار جلسه اول براش حکم دستگرمی رو داشت، نه به رضایی که انگار پس فردا رای گیریه! ولی باز رضایی یه چیزی تو چنته اش بود. باید برنامه های بعد هم دید. (124021)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۱۹:۴۶
به نظر بنده برنامه هایی که از طرف ایشان بیان شد با اینکه نیاز به زمان دارند اما شدنی و عقلایی به نظر می رسند. اما فراموش نشود که آن کسانی که باید تعیین تکلیف کنند مردم ایران هستند. میزان رای ملت است و بس. (124022)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۲۳:۰۹
من قصد داشتم به موسوی رای بدم ولی انگار رضایی خیلی حالیشه! حرفاش خیلی فنی تر از میرحسین بود.

به نظرم با دانش ترین کاندید همین رضایی باشه. (124023)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۴۳:۱۴
پس حزب بادم وجود داره ..... اگر اقا رضايي مي توانست دوره هاي قبل رئيس جمهور ميشد من نمي فهم تقسيم ايران به 10 منطقه فدرالي يعني چي ؟ (124059)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۲:۱۳
حامد جان من فقط صادقانه نظرم رو گفتم. حالا که دارم بیشتر دقت میکنم میبینم که حمایت خیلی ها ( از جمله خودم ) از اقای موسوی نه به دلیل توانایی ایشان بلکه بدلیل ضدیت ایشان با اقای احمدی نژاد هست.

این نوع انتخاب انتخاب درستی نیست. من الان با تمام وجود میگم که اشتباه کردم و آقای رضایی گزینه با دانش تر و بهتری هست و برام مهم نیست بقیه چی فکر کنن. شما مختاری که اسمش رو بزاری حزب باد یا هر چیز دیگه ای ولی من رو نظرم هستم. (124235)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۳:۵۵
شما از اول هم قصد نداشتید به موسوی رای دهید
به نظر من این شیوه تبلیغ غیر اخلاقی است (124140)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۴:۵۱
نیازی به دروغ گفتن نیست. همین الان شانس آقای رضایی خیلی کم هست ولی من به فرد اصلح رای میدم. هرکی هرچی دلش میخواد بگه. ما فردای قیامت در قبال این انتخابمون و چگونگی انتخابمون مسئول هستیم و نباید از رو احساسات و همراهی با جریان آب از یه نفر حمایت کنیم. (124240)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۸:۵۷:۴۹
در صدر اسلام گروهی از یهودیان برای اینکه در دل مسمانان تردید ایجاد کنند به دروغ اظهار مسلمانی می کردند و بعد از اینکه مدتی با مسلمانان زندگی می کردند به دین خود باز می گشتند.(بلا تشبیه)
شما اگر واقعا صادق بودید دلیل نداشت که بگویید اول قصد داشتید به موسوی رای دهید. خیلی راحت و ساده می گفتید من سخنان و تفکرات آقای رضایی را پسندیدم و حتما به ایشان رای می دهم و به دیگران هم سفارش می کنم به او رای دهند. (124471)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۰:۰۱
باز هم میگم من فقط حقیقت رو گفتم. متاسفانه شما خیلی بد بین هستید. (124564)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۳۱:۴۴
1. خیلی برنامه مشخصی نداشتند ولی در کل مشکلات را به خوبی شناسایی کرده بودند.
2. خیلی شعار می دادند و متاسفانه گفتارشان از انسجام لازم برخوددار نبود
3. از کجا ادعا می کنند از نظر سیاسی ما جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم. جای دیگر هم ادعا کردند ما جزو بزترین اقتصاد منطقه هستیم. این آمار بر اساس سواد من کاملا غلط است. امید است ایشان از همین اول راه اشتباه آقای احمدی نژاد را پیش نگیرند.

از محدود برنامه ها نیز موارد زیر قابل نقد است:

1. اعطای شغل به خانم های خانه دار موجب کاهش مشارکت زنان، کاهش تولید جامعه و کاهش نقش اجتماعی زنان می شود. به نظر می رسد دلیل اقتصادی و اخلاقی برای دادن حقوق به زنان خانه دار وجود نداشته باشد.
2. در خصوص موارد مهم اقتصادی صحبت نشد. اعم از اینکه اگر قرار است بیکاری کم شود چه برنامه ای برای بیمه بیکاری دارند.
3. برخی برنامه های ایشان تکرار برنامه دیگران از جمله آقای کروبی است آنجا که بیمه تحصیلی می دهند. به جا بود کمی طرحشان را با دقت بیشتر بیان می کردند تا تفاوت ها مشخص گردد.
4. چرا می خواهند 9 زیر دولت فدرال به وجود بیاورند. ایا این طرح شبیه دلیل اصلی انحلال سازمان برنامه نیست؟ اختلافات در چیست؟ (124005)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۳۱:۲۳
ایران از نظر قدرت اقتصادی در رده 17 کشورهای جهان قرار دارد. خیلی هم بیراه نگفتند.
بر خلاف نظر شما، معتقدم برنامه ها رو خیلی روشن بیان کردند. به خصوص در رابطه با سیاست خارجی و شفاف سازی روابط با کشورهای منطقه. (124029)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۳:۰۸:۴۰
سلام دوست عزیر
این که گفتی ایران از نظر قدرت اقتصادی در رده 17 کشور جهان قرار داره رو از چه منبعی گفتی؟
ما جزو G20 نیستیم، جزو سازمان تجارت جهانی نیستیم، جزو OECD هم نیستیم (که 30 کشور توسعه یافته هستند) و تولید ناخالص ملیمونم در رتبه 28 ام قرار داره به برکت قیمت بالای نفت نه صنعت یا تجارت دیگه ای. (124651)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۴۳:۵۳
من قسمتی از حرف های محمد که در مورد بازرسی های روزانه وشبانه بسیج گفته قبول دارم . یادمون نرفته که بسیج یه زمانی چه بگیر وببندی راه انداخته بود و یک سری جوان بی تجربه چه برخوردی با مردم عادی کوچه بازار داشتند(البته نه همشون).آقای موسوی هم که یه روز بخشنامه می داد و حضور مردان با آستین کوتاه را ممنوع کرده بود حالا شده اصلاح طلب و از جمع آوری گشت ارشاد صحبت می کنه.به نظر من کروبی خیلی اصلاحاتی تر است (124035)
 
nasir
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۴۵:۵۸
besiar sokhanane dorosti bood (124037)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۰:۴۷:۳۴
تصور کنید اگر باشگاهها رو به داورها بدهند چه شود؟ (124038)
 
آرمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۱۵:۴۲
از رضایی خوشم اومد. امیدوارم همینطور خوب و منسجم ادامه بده تا در کاهش رای احمدی نژاد سهم بسزایی داشته باشه و در نهایت میرحسین رای بیاره. (124048)
 
مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۲۹:۱۴
حاج محسن هم انصافا انسان با دانش و برنامه و دلسوزیه که به نظر من تو اولین برنامه اشتباه کرد . شما فقط امثال خودتون و من رو میبینید متاسفانه برنامه محوری زیاد تو توده ی مردم جواب نمیده و اونها رو جذب نمیکنه . میگید نه به دور قبل مراجعه کنین تنها شخصی که فاقد هر گونه برنامه بود احمدی نژاد بود که فقط صحبت های احساسی و بسیار کلی میکرد.
عزیزان امروز برنامه ی اقتصادی میر حسین که توسط 150 پژوهشگر تهیه شده توسط فرشاد مومنی اعلام شد . این برنامه واقعا جامع و کامله . نمیدونم بعضی ها چرا میگن مهندس موسوی بی برنامس .
برای جلب رای باید هر دو تاکتیک کنار هم باشه و برنامه هم باید قابل فهم توده ها بیان بشه. (124052)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۳۲:۳۱
دیدید که موسوی یک تکه ورق جلوش نبود ولی این هم یک کلمه از خودش نگفت (124053)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۲۶:۱۲
چقدر شما سطحی نگاه می کنید. حتی یک بچه مهد کودکی هم بلد است اشعار دیگران را از حفظ بخواند. لا اقل ایشان به مردم احترام گذاشت و سخنانش رو بر روی کاغذ گردآوری کرده بود تا چیزی از قلم نیفتد و کمترجای ابهامی ناشد. اگر دقت می کردید آن ورق ها فقط نقش یادداشت را داشتند نه روخوانی.همیشه از اساتیدی که اینطوردر کلاس تدریس می کنن خوشم میاد و خودم هم به هنگام تدریس همین طور عمل می کنم. (124518)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۳۵:۱۱
beazaram ishun kheyli khub in 30 daghigharo modiriyat kard va neshun dad be masael eshrafe kamel dare shakhsan be musavi raiee midam chon motaghedam ehtemale barande shodane mir hosein bishtar az rezaiee hastesh (124054)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۳۸:۵۲
برنامه معقولی داشت رضاءی (124056)
 
نوید
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۱:۳۸:۵۶
به نطر من این یه تصمیم تاکتیکی از طرف میر حسین بود که برنامه اول رو به شرح اوضاع موجود اختصاص بده (و تقصیر ایشونم نیس که اوضاع موجود این قدر منفیه) و به اصطلاح به مطلب ورود کنه و در برنامه های بعدی بره سراغ برنامه هاش. ولی رضایی تو همین برنامه اول همه حرفاشو زد و تموم. دست خودشو باز کرد کاملا.
با توجه به عملکرد های اخیر رییس جمهور به نظرم بهتره که کاندیداها احتیاط کنن و همه برنامه هاشونو یه دفعه اعلام نکنن تامبادا قدرت مانورشونو از دست بدن (124057)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۳۰:۵۳
یعنی منظورت اینه که کندیداها بهتره کلک بزنن که کسی فرصت نکنه نقدشون کنه؟! (124483)
 
بیننده
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۲:۲۹:۱۳
ببینید رسم روزگار چی شده
وقتی نزدیک انتخابات می شیم همه ماها چوب حراج به ارزشهامون می زنیم
یکی به این و اون مظنونه و تهدید به افشاگری می کنه
یکی دیگه که خودش از ارزشمندترین چهره های ضد نژاد پرستیه امروز دفاع از فلسطین رو...
با این اوصاف فکر کنم دو تا دیگه انتخابات برگزار کنیم، کلا مردم رو کلا مملکت رو با خاک یکسان کنیم.
این وسطم که مردم.....................................!
خدایا خودت برس به داد (124061)
 
بهزاد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۳:۰۶:۰۳
با اینکه من طرفدار موسوی هستم اما باید اعتراف کنم که رضایی در این زمینه موفق تر و با برنامه تر عملکرد و تونست قشر عوام جامعه رو به سمت خودش متمایل کنه امید وارم موسوی بتونه در مصاحبه های بعدیش از رقبا پیشی بگیره
به امید روزهای بزرگ. (124068)
 
SAeiD
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۳:۰۸:۵۱
من به میر حسین و کروبی علاقه دارم ولی آنها برنامه های بسیار کلی میدهند ولی محسن رضایی ریز برنامه دارد ، تا اینجا برای من رضایی امتیازش بیشتر است ولی همچنان صبر خواهم کرد. (124070)
 
خدابنده لو
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۶:۲۸:۲۰
بسیار عالی بود حرفای ایشون نشون میده که با یه دید باز، تیم قوی و با درک مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشته اند مخصوصا قسمتی از حرفهای ایشون که مربوط به حفظ کرامت انسانی مردم بود واقعا نشان از عمق درک ایشون از مشکلات مردم است. به نظر من با برنامه ترین فرد است. (124079)
 
فلاح
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۷:۱۱:۱۵
اقای رضایی در همه زمینه ها صحبت کردند حالا تا چه اندازه شعاری نبوده و قابل اجرا باشد بماند ولی انتظار داشتم مخصوصا ایشان در یک زمینه بیشتر بپردازند و ان اینکه ایشان برای محدود کردن فعالیتهای اقتصادی نهادهای امنیتی ونظامی که فراتر از حدود وظایف خود به ان مشغولند و مخصوصا در دولت فعلی به اوج خود رسیده و اکثر پروژه ها بصورت ترک تشریفات و....به انها واگذار میشود جه برنامه و تدبیری دارند؟. (124081)
 
جعفری
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۷:۳۰:۳۳
اگر اقای رضایی برنامه محور است باید برنامه های 5ساله و 20 ساله موجود را که قبلا توسط کارشناسان ذیربط تصویب و به تصویب نهادهای قانونی رسیده والان مسکوت مانده اجرا کند و خود مبادرت به ارائه شبه برنامه ننماید که معلوم نیست تا چه اندازه درست و اجرایی باشد.به این ترتیب معلوم است که ایشان نیز شعار میدهند. (124084)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۷:۳۷:۱۹
1\". اعطای شغل به خانم های خانه دار موجب کاهش مشارکت زنان، کاهش تولید جامعه و کاهش نقش اجتماعی زنان می شود. به نظر می رسد دلیل اقتصادی و اخلاقی برای دادن حقوق به زنان خانه دار وجود نداشته باشد.\"

چرا باعث کاهش مشارکت زنان می شود؟
چرا باعث کاهش تولید جامعه می شود؟
چرا نقش اجتماعی زنان را کاهش می دهد؟
مگر زن خانه دار نمی تواند نقش اجتماعی داشته باشد؟ مگر نمی توان دمشارکت کند؟

اتفاقا دلیل اقتصادی و اخلاقی برای دادن حقوق برای زنان خانه دار واضح است. مگر زن خانه دار برده است که برای کارهایش حقوق نگیرد؟ این دیدگاه های مردسالارانه واقعا اعصاب مرا خراب کند. اتفاقا این حق اخلاقی و اسلامی زن است که حقوق بگیرد. بروید ببینید که چقدر در قرآن گفته شده حقوق زنان را بدهید! ولی مردسالارها برای کاری که زن در خانه انجام می دهد ارزشی قائل نیستند. (124087)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۷:۴۵:۲۵
با ارائه برنامه های جدید توسط اقای رضایی معلوم شد ایشان نیز مثل اقای احمدی نژاد به برنامه های چشم انداز بیست ساله که خود در تدوین و تصویب ان نقش داشته اند زیاد اعتقادی ندارندو دنبال برنامه های شعاری خود جهت جذب ارا ی مردم هستند بنابراین به ایشان نیز زیاد نمیتوان امیدوار بود . (124090)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۱۹:۳۱
همانطور که دیدیم ایشون بیشتر مسائل را مطابق با بیانات مقام معظم رهبری و سند چشم انداز بیان کردند (124514)
 
طوفان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۷:۵۴:۵۳
به نظرم هر كسي مي تونه مشكلات را بگه ولي مهم اينه كه برنامه هاي اجرايي را بگند مثلا براي كاهش تورم چه كاري مي خواهد انجام بدهد آقاي رضايي در اين خصوص صحبت نكردند (124093)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۱۸:۲۴
صحبت کردند شما درک نکردی. این همه راه کار همش به پیشرفت اقتصادی و نهایتا کاهش تورم خواهد انجامید. (124513)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۰۱:۱۰
حرف قلنبه سلمبه زدن كاري نداره آقاي رضايي، مهم عمل كردن به حرفهاست كه اگه شما به حرفهايي كه زدي بخواهي عمل كني و همه شرايط هم برات فراهم باشه، حداقل 40 سال زمان مي بره، پس خواهشا شعار الكي ندهيد، مردم صداقت مي خوان، به خدا چيز زيادي نيست، فقط صداقت، همين. صحبتهاي ميرحسين اگه خودموني و عاميانه بود به جاش تو كلامش ميشد صداقت رو حس كرد، چون شعار الكي نميداد، فقط واقعيات كشور رو بيان مي كرد و براي شعور مردم احترام قائل بود. (124095)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۱۷:۰۱
ببین مردم بیچاره ما اینقدر شعار شنیدن و گول خوردن که حتی دیگه حاضر نیستن به کسی گوش کنن. دیگه اگه کسی بخواد براشون کار کنه هم اینا قبول نمی کنن. (124511)
 
هادی رجبی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۰۲:۵۹
این آقا اگه میخواد مردم بهور کنن که با احمدی نژاد فرقی داره باید ایرادات احمدی نژاد رو صریح بگه ،شتر سواری دلادلا نمیشه ، یا همین حالا انصراف بده یا اگه میخوای رای بیاری باید صریح بگی که چه فرقی با احمدی نژاد داری!
والا منم بلدم چهار تا اصطلاح اقتصادی از کتاب خردوکلان و توسعه حفظ کنم بیام برای عوام الناس بلغور کنم
یا کاندیدا نشو یا مردونه هر عیبی وجود داشته که برای رفعش اومدی باید بگی
ما به آدم دو رو رای نمیدیم (124096)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۱۴:۵۲
خدا شما رو هدایت کنه. تو زندگی اینقدر چشم بسته تند نرو آخرش پشیمون میشی. (124509)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۱۶:۴۳
اگه رضايي كانديد بشه كه ايران كشور گل و بلبل مي شه آخه با اين شعارهايي كه ديشب دادند همه ي مشكلات ما قراره تو 4 سال حل بشه.حداقل كمي واقع بينانه تر صحبت مي كردند. (124099)
 
زنبوريان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۲۰:۴۵
به به...
به اين ميگن مرد عمل ...
حال كرديد اصلا شعار نداد ... هيچ قول زيادي هم نداد، در مورد مسائل گوناگون هم وعده نداد! (124100)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۳۳:۰۴
من همیشه برای آقای رضائی احترام قائل هستم چه در گذشته چه در حال اما فکر میکنم برنامه دادن ایشون بنوعی دارای شتابزدگی بوده چه بسا بتوان گفت کاندیدا اگر برنامه نده و کمی بیشتر وقت بزاره برای برنامه نویسی خیلی بهتر از یک برنامه شتابزده باشه (124104)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۰۰:۲۳
برنامه هاشون رو باید قبلا مینشوتن. الان وقت شفاف سازی و اعلام برنامه هاست. (124500)
 
هر کی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۳۶:۱۶
به نظرم خیلی خوب بود. ایشون از وقتش برای ارایه برنامه استفاده کرد و اصولی و با عدد و رقم حرف زد . ولی میر حسین کلی گویی کرد و تا حدی هم تخریب.

ضمنا فکر می کنم وجهه ی جالبی نداره که یک مهندس ترافیک یا معماری رییس جمهور کشور شوند . (124106)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۴۲:۲۹
وقتی دیدم ایشان از مسائلی مثل باخت در برابر عربستان، می خواهد سوء استفاده تبلیغاتی کند، از ایشان خیلی بدم آمد. به نظرم این کار بسیار غیر اخلاقی و مصداق کامل عوام فریبی است. من زمانی به ایشان ارادت داشتم، اما متاسفانه ایشان هم در این امتحان ها لغزیدند و ظاهرا در اثر کینه احمدی نژاد به ورطه بی انصافی کشیده شدند.
زمانی که سایت ایشان هم از فردای آن روز که معلوم شد، ایشان در کابینه احمدی نژاد جایی ندارند، تبدیل شد به یک تریبون کاملا ضد دولت که گاه شبیه رسانه های ضد انقلاب عمل می کرد، توجیه می کردیم که حتما کسان دیگری این کارها را می کنند و خودشان چنین نظری ندارند؛ اما متاسفانه خلاف این امر ثابت می شود.
ایشان هر چند به اندازه موسوی تخریب نکردند، و تا حدودی برنامه ای تر و بهتر صحبت کردند، اما در مواردی هم کاملا بی انصافانه تخریب کردند و نشان دادند که به خاطر رای تعهد و اخلاق را زیر پا می گذارند. (124108)
 
محمد حسين
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۸:۵۴:۴۰
آقاي محسن رضايي از دقايقي كه در اختيارشان بود خوب استفاده كردند وبرنامه هاي خودشان را هم به خوبي ارائه نمودند. كاش تمامي كانديداها به ارائه برنامه هاي خود ومعرفي اعضاي تيم همراهشان بپردازند. اين فرصت (فرصت انتخابات )فرصت خوبي است ،چرا كه تيم كانديداها مسلما بهترين افكار وايده هاي خود را در قالب برنامه به عرصه قضاوت مي گذارند. باشد تا هر كس انتخاب مي شود از بهترين برنامه هابراي ساختن ايراني؛ ا سلامي ، آباد وسربلند ،كه لايق اين ملت بزرگوار است ، استفاده نمايد. (124111)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۰۶:۰۱
با این نظرات وتعداد موافق و مخالف کاملا معلوم شد که سایت الف و جناب آقای توکلی طرفدار آقای رضایی هستند.بنده انتظار بیشتری از آقای توکلی داشتم و فکر میکردم ایشان نیز بنا به فرمایش رهبری طرفدار ساده زیستی و پاکدستی می باشند.لطفا سانسور نکنید. (124114)
 
داش حسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۰۷:۳۴
ضمن تشکر از جناب آقای رضایی ، ایشان عملکرد 10 ساله خود بعد از فرماندهی سپاه را تبیین کند تا من که یک جوان 26 ساله هستم بیشتر با فعالیتهای ایشان آشنا شوم. ایشان برنامه های خوبی را اعلام کردند ولی توان اجرای این برنامه ها را ندارند و این سخنرانی بیشتر شبیه به یک منشور پایانی سخنرانی تا برنامه های اجرایی . البته مجددا از صداقت ایشان تشکر می نمایم (124116)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۵۵:۳۹
سلام. ایشون سابقه اجرایی و مدیریتی بسیار خوبی در حوزه خودشون دارند و حتی از افراد مورد علاقه امام (ره) بودند.در حال حاضر هم مشاور مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند. ولی آقای احمدی نژاد کدام یک از این ها را داشت؟! (124495)
 
irani
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۰۷:۵۹
سلام :
مقایسه هایی که با کشور های غربی می شوند,درست نمی باشد.اینطور نیست که در کشورهای غربی هزینه ها توسط دولت پرداخت مشوند.در کشورهای غربی سیستم مالیاتی درست و arggressive وجود دارد.برای هر چیزی مالیات وجود دارد.اگر در ایران سیستم مالیتی درست وجود داشته باشد,بسیاری از مسائل اجتماعی اقتصادی حل خواهند شد.(حتی مالکیت زمین در کشورهایی مانند هلند و آلمان بطور دیگری تعریف شده است)... (124117)
 
فرزاد از نیویورك
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۰۸:۵۶
من فقط به دكتر رای میدم. دكتر ابروی ایران را در دنیا خرید وكشور ما را سربلند كرد. وقتی كه به اینجا (نیویورك) امده بودند همه بچه های كوچك ذوق زده میشدند و دكتر را به هم نشون میدادند و میگفتند \"این محموده... این محموده...\" از این همه عزت و سربلندی احساس افتخار كردم وبه ایرانی بودنم بالیدم. هرگز كاندید دیگری نمی تواند بكند انچه دكتر با ایران كرد. خداوند ایران نگهبان دكتر باد.
الهی عاقبت محمود گردان.
با سپاس (124118)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۱۵:۲۵
بيشتر پيشنهاد ها وايده هاي ايشان در احكام برنامه هاي توسعه وجود داردوايشان حرف تازه اي نزده اند.مثلا اينكه ما در جذب توريست نسبت به تركيه خيلي عقب هستم وبايد به گردشگري به عنوان يك صنعت توليد شغل توجه كنيم بصورت يك حكم در ماده 114 قانون برنامه چهارم توسعه آمده است.به نظر من كشور ما مشگل ايده پردازي و يا كمبود قانون ندارد بلكه مشگل مربوط به ناتواني مجريان براي اجراي درست قوانين است.بنابر اين اگر كانديداها بگويند حرف ها را چگونه از هوا به زمين مي آورند وچگونه ايده ها را روي زمين پياده مي كنند آن وقت مرد عملند نه شعار! (124121)
 
شهاب
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۳۴:۲۷
به نظرم خیلی تیتروار سخن گفتند و هیچ پرداختی رو مسایل نداشتند. واقعا به همین راحتی مسایل حل می شه؟! (124132)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۴۸:۵۵
علت این امر زمان کم اختصاص داده شده و همینطور درک عموم مردم بود. اگر تخصصی صحبت میشد بینندگان خسته میشدن و مخصوصا مردمی که تحصیلات پایینتری داشتن دلزده. (124492)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۰:۰۹
با عرض سلام خدمت همه دوستان
من واقعا تعجب مي كنم ما مردم انتظاراتي عجيب از رياست جمهوري داريم
همانطور كه همه ميدانند رئيس جمهور رئيس قوه مجريه است يعني كسي كه رياست اجرايي كشور به عهده اوست و بايستي برنامه هاي تدوين شده توسط نخبگان كشور را ( تحت عنوان برنامه هاي 5 ساله) اجرا نمايد و در طول اجرا اگر مشكلاتي وجود داشت با ارائه راهكاري مناسب و يا طرحي متناسب مشكلات اجرايي را حل نمايد. مملكت ما داراي چشم اندازي است كه مسير حركت مجريان را مشخص مي نمايد. اين چشم انداز توسط متخصصين تبديل به برنامه هاي 5 ساله شده و پس از تصويب عده اي ديگر از نخبگان براي اجرا به رئيس جمهور اباغ مي گردد. حال چرا انتظار داريم رئيس جمهوري كه هنوز نيامده ارائه برنامه هايي بدهد كه ممكن است اجرايي نباشد و يا از چشم انداز فاصله داشته باشد. رئيس جمهور محترم فقط بايستي روشهاي اجرايي، تيم اجرايي را اعلام نمايد و همچنين بايستي آدمي صادق باشد و عملكرد خود را واضح و شفاف بيان نمايد. همچنين يك رئيس جمهور بايستي سعي كند از تمامي ابزارهاي پيشرفته روز براي اجرا استفاده نموده و سعي نمايد قوه اجرايي كشور را به سمتي حركت دهد تا مردم بتوانند با حضور مستقيم و غير مستقيم خود در تصميم گيري ها شركت نمايند و نظرات اصلاحي خود را در اجرا ارائه نمايند. مثلا طرحهايي كه از طرف مردم براي اداره نمودن بهتر شهر ارائه مي گردد و يا طرحهايي كه براي اعتلاي مملكت ارائه مي شود همه بايستي به روشهاي نوين در اختيار مجريان قرار گرفه و روي آنها كار شود. خلاصه اينكه ما انتظار داشته باشيم رئيس جمهور در همه امور مملكت وارد شود انتظار بجايي نيست مثلا اينكه مي گوئيم رئيس جمهور بايستي فلان كار را كه در حوزه قوه قضائيه است را انجام دهد و يا فلان موضوع را كه در حوزه امنيت ملي است را انجام دهد انتظار بجايي نيست. اميدوارم رئيس جمهوري صادق و راستگو، متدين و مومن، با سواد و تحصيلكرده (اين دوتا با هم فرق دارد) قاطع و مهربان انتخاب و قوانين و مقررات تدوين شده را مو به مو اجرا و در ارائه طرحهاي بهتر قوه مقننه را ياور باشد. انشاء الله (124137)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۴:۲۲
من که چیزی از حرفاش نفهمیدم خیلی کلی و تئوریک بود فکر کنم آخرش به نفع میرحسین کنار بره (124141)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۶:۵۰
نطق آقاي رضايي بسيار خوب است اماشعار گونه است دركشورما وبلكه در هيچ جاي دنيا قابل اجرا نيست انصافا اداره كشور به همين روش فعلي بهترين شيوه است (124147)
 
Salimpour -- New York
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۰۳:۲۸
خوشم اومد فوری و بدون معطلی رفت سراغ اصل مطلب: زندگی بهتر برای ايرانی. (124161)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۰۹:۱۴
هرچند معتقدم در برنامه یکساعته نمیتوان برنامه خوبی ارائه کرد ولی از دکتر رضائی انتظار بیشتری داشتم ایشان گاهی از سرفصلها وارد جزئیات میشد و بحث خود را از حالت علمی خارج میکردو بسیار شتاب زده بودند...چون اعتقاد بنده اینست که دکتر رضائی ومهندس موسوی علمی صحبت میکنند و دیپلماسی میدانند و متاسفانه دو کاندید دیگر فاقد این دو ویژگی هستند (124165)
 
منصور
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۱۴:۵۳
با آمدن رضایی دیگر حجت بر اصول گرایانی که در چهار سال قبل از روند سیاست ها و حرکت های شتاب زده مایوس شده بودند تمام شد. جای تعجب است چرا هنوز بعضی از چهره های شاخص اصول گرا مثل توکلی و قالیباف در اعلام حمایت از رضایی تردید دارند و تنها دلیل آن این است که فکر می کنند روی آرای احمدی نژاد می شود حساب کرد. این اوج بی هنری اصول گرایان خواهد بود اگر دست رو دست بگذارند که نتیجه آن یا پیروزی اصلاح طلبان خواهد بود و یا چهار سال دیگر..... (124058)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۲۵:۲۳
آقا منصور. مشخصه از طرفداران میرحسین هستید.
همچنین مشخصه هدفتون از نگارش این متن چیه! (124317)
 
منصور
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۴:۵۰:۰۵
شما این علم غیب را از کجا آورده اید. رای من بدون شک حاج محسن خواهد بود. روی سخن من با آن اصول گرایان محافظه کار است که با جسارت از ایشان حمایت نمی کنند. (124376)
 
مالک
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۰:۴۵:۰۱
آقای رضایی درباره برنامه های خود که میشه گفت تقریبا تمام مشکلات کشورمون هست صحبت کردند.همه مردم این مشکلات رو میدونند.اما باید توجه کرد که آیا ایشون راه حل های مناسب وتوانایی کافی نیز برای این مشکلات رو دارند یانه؟منتظریم! (124198)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۰۱:۱۶
برنامه انتخاباتی جناب رضایی نیز نشان داد که کاندیدا ها برای طرح نظرات و برنامه هایشان با کمبود وقت مواجه هستند اگر سخنرانی های ایشان را پیگیری کرده باشید متوجه خواهید شد که انتقادات ایشان از وضع موجود بویژه در خصوص وضعیت اقتصادی بسیار شدید تر از مهندس موسوی بوده . البته ایشان در این برنامه جانب احتیاط را بیشتر رعایت کردند که این به سو تفاهمات دامن زد. بهر حال به نظر میرسد ایشان هم مانند سایر کاندیدا ها از ادامه وضع مو جود گله مند هستند و ایده هایی هم برا ی اصلاح ان دارند . تصور میکنم صدا و سیما باید دست از این بیعدالتی ها بردارد و فر صت کافی در اختیار کاندیدا ها قرار بدهد. (124210)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۰۱:۵۹
از الف خواهش مي‌كنم همانطور كه بخش پرش و پاسخ از نماينده نامزدها را در بالاي صفحه و بخش مستقلي قرار داده، براي نقد و بررسي برنامه نامزدها هم اين كار رو بكنه و علاوه بر ايجاد شور بيشتر بحث همه كانديداها رو داغ نگه داره (124211)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۰:۳۴
\"الهی عاقبت محمود گردان\". بله. منم اگه اون سر دنیا زندگی می کردم و برنامه ها -که چه عرض کنم، بی برنامگی های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی این دولت تأثیری رو زندگیم نمیذاشت و با خیال راحت می نشستم سخنرانی گوش می کردم، می گفتم \"الهی عاقبت محمود گردان\". اما الان که ایران زندگی می کنم می گم : الهی عاقبت به خیر گردان. (124223)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۱۹:۰۲
کاش آقای رضایی و موسوی رقابت می کردند متاسفانه اصولگرایان سقف کوتاهی برای خویش انتخاب کردند و اقای رضایی بشدت تنهاست از طرفی از انجایی که ادم اخلاق مداری ست و ماخوذ به حیا نمی تواند مشکلاتی را که دولت نهم ایجاد کرد و همه فرهیختگان و دانایان را به نگرانی شدید کشانده است به زبان آورد . (124271)
 
ر/م
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۴۹:۴۹
با سلام
شب گذشته وقتی سخنان دکتر رضایی را از سیمای یک گوش کردم احساس کردم در ایام کودکی زیاد به قطار علاقه داشتن و ظاهرا تا شب گذشته هم ایشان را آن علاقه رها نکرده بود طوری که در ابتدا بعد از صحبت های قطار گونه یک دفعه از بیرون بعنوان ناظر مثل فلیم های هالیودی ویا هندی پریدن بر روی قطار و بر حسب اتفاق راننده قطار رابه بیرون پرت کردند و شدن راننده قطار چون همه چیز یک دفعه اتفاق افتاده بود ایشان قدرت لکوموتیو را نادیده گرفتن و بجای ده واکن صد ها واگن به آن وصل کردن بنده خدا همه قسمت های کشور را که فکر می کرد از قلم نباید بیفتد و امکان رای آوری است بشکل واگن در آوردند و در همین 45 دقیقه وصل کردند به لگو موتیوی که در رویا ها راننده اش شده بود تند و تند سرعت گفتارشان بیشتر و بیشتر می شد همه جا را درست کرده بود ولی به دلیل کمی وقت برای هیچ چیزی راهکار ارائه ندادن پس لعنت بر سیمای یک که با وقت کم شان که به دکتر داده بودن سرعت قطار ایشان و در نهایت رویا هایش را بر باد دادن .
برادر رزمنده سابق اگر گذاشتن مطلب بنده بیاد رو سایت الف این از من داشته باش شاید اصلا آمده باشی برای سال های بعد خودی نشان بدهی ولی اگر مشیت الهی در این دوره نیز با مثلا اصولگرایان باشد هیچ کس به گرد پای دکتر احمدی نژاد نخواهد رسید هر چند می توان بر او نیز خورده گرفت ولی او یک چیز دیگر است .
با این حال همه مان مامور به تکلیف هستیم نتیجه هر چه باشد باز هم آنهایی پیروز ند که در هر حال معامله با رضایت حضرت دوست کرده باشند .واقعا متاسفم که چگونه لعب و لعب دنیا تا آخر عمر چه ها که با انسان ها نمی کند.

با اله ها چنان کن که سرانجام کار تو خشنود باشی و...... (124284)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۴۴:۰۸
البته کسی قطار احمدی نژاد از یادش نرفته که هنوز هم از حرکت نایستاده. (124490)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۵۰:۱۶
اگر آقای رضایی رییس جمهور شوند با توجه به حکم دستگیری بین اللملی که توسط دادگاه آرژانتین برای ایشان صادر شده آیا ایشان میتوانند به خارج سفر کنند؟
اگر مثلا\" به کشوری رفتند و توسط اینترپول دستگیر شدند چه فاجعه ای اتفاق می افتد. بهتر نبود ایشان این موارد را درنظر میگرفت و بعد کاندید میشد.
در صورت رییس جمهور شدن ایشان تا 4 سال همین موضوع حکم بین المللی دستگیری ایشان که برای تمام کشورهای عضو اینترپول لازم الاجرا میباشد مثل بختک بر سر ما خواهد بود. (124285)
 
اشکان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۷:۴۱:۴۲
من نمیدونم این چرندیات رو چه کسی به خورد شما داده؟ یعنی چی میگیرنش؟ مگه کشکه؟

همین احمدی نژاد الان جزو اون لیست سیاه هست ولی هرجا میره میگیرنش؟ بابا یکم فکر کنین. (124454)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۹:۳۶:۴۷
ببخشيد احمدي نژاد در كدام ليست سياه هست؟
ظاهرا شما خباري از غيب داريد كه ما نداريم (124728)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۵۵:۱۸
فقط برنامه نياز داريم تا بتوانيم قضاوت كنيم.
تا حالا از آقايان ديگر سخنراني هاي داغ! شنيده ايم.
حالا ديگر بايد برنامه ها را ارائه كنند.
تا اينجا فقط رضايي برنامه هايش را ارائه كرده. (تا آنجا كه مي دانم)
بايد منتظر بود. نبايد احساسي و بر اساس سخنراني هاي داغ! تصميم گرفت. همان كاري كه چهار سال قبل كرديم. (124289)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۰۵:۱۱
... نمي شه! ...اما اگه بشه چي مي شه!
يعني مي شه يه جوري اين چهار تا سليقه رو دور هم جمع كرد؟ يعني مي شه يه جوري صداقت موسوي، مديريت رضايي، عمگرايي كروبي و پركاري احمدي نژاد رو دور هم جمع كرد؟ مي شه يه جوري محاسن اين چهار نفر رو با هم يكي كرد؟ يا مثلا يه جوري با هم همكاري كنند؟ چرا همديگرو قبول ندارند؟ چرا هركس ساز خودشو مي زنه؟ چرا به جاي حمله به همديگه، روي برنامه هاي خودشون تكيه نمي كنند؟ چرا تحت يك نام واحد كار نمي كنند؟
چرا برنامه هاشون رو با هم هماهنگ نمي كنند؟ چرا به مردم قول نمي دن كه در صورت راي آوردن يكيشون، بقيه رو هم به همكاري دعوت كنند؟
چرا همشون فكر مي كنن عقل كل هستن.

خلاصه راي من معلومه. همون كه گفتم. اصرار هم نكنين:
راي من: سيد محسن كروبي نژاد (124299)
 
ر-ر
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۴:۱۵:۰۴
من صرفاً يك آدم ملي هستم،وبا اينكه هنوز راي خود را قطعي نكردم اما معتقدم آقاي رضايي تنها كانديدايي است كه به دور از شعار وبا برنامه آمده است وبرنامه هاي او اگر اجرائي شود در كل بنفع همه آحاد وبويژه براي ايران مفيد واقع است.فقط اشكال كار ايشان اين است كه در برنامه هاي تبليغاتي متاسفانه عامه مردم از برنامه هاي اقتصادي فرهنگي ايشان زياد سر در نمي اورند وشايد در اين بين شعارهاي پوپوليستي بيشتر در جذب آرائ موثر باشد.ضمناً فن سخنوري نيز از اهميت زيادي برخوردار است كه ايشان فاقد آن بودند.اگر اين دو نقيصه به نحو مقتضي برطرف شود مي توان اميد پيروزي داشت. (124361)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۰۲:۲۷
نظر شخصی من اینه که آقای محسن رضایی برای شکستن آرای آقای موسوی به میدان آمده اند. (124384)
 
آوا
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۳۳:۴۰
آقای رضایی خودشون هم میدونند رای نمیارن . ایشون یک ماموریت مهم دارن از
طرف آقای هاشمی رفسنجانی و اون اینکه رای احمدی نژاد رو بشکنن حتی اگه
شده 1ملیون رای هم از احمدی نژاد کم کنند . ولی اشتباه میکن. ... هم ایشون
و هم آقای هاشمی رفسنجانی (124399)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۵۷:۳۱
اون آقا حامد که خودش میگه من نمی فهمم پس چرا نظر میده؟ (124414)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۵۰:۲۷
بسم الله الرحمن الرحیم
برای جلب رای از مردم و سخنرانی در یک رسانه ملی خوب بود چون عموما مردم از او برنامه نمیخواهند و فقط منتظرند که حرف دلشان را بشنوند و از قرار معلوم ایشان برنامشان برای دوران ریاست جمهوری(اینگونه که بیان شد)تخریب دولت نهم است (124493)
 
ناصری
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۳۰:۱۴
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است (124521)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۱:۵۶:۲۶
به نظر من دکتر رضایی بین 4 کاندید محترم اصلح تره. چون:

تا حالا تمام کاندیدها به جز ایشون شعارای احساساتی میدن و برنامه ای ارایه نمیدن. ولی دکتر رضایی هر حرف و نقدی کرده ، برنامه عملی هم برای اون داده.

اگر همین الان از آقای رضایی بخواین کابینشو معرفی کنه لیست اونا رو میده، نه اینکه تا آخر عمر دولتش تو فکر وزیر وزراش باشه.

در ضمن از نظر برنامه ریزی خوبه بدونید ایشون از طراحان اصلی سند چشم انداز بیست ساله است.

از نظر کار عملی هم همین بس که دکتر رضایی به خوبی توانست طولانی تین جنگ قرن بیستم را (بعد از جنگ ویتنام) مدیریت کنه.

در ضمن لطفا انگ نظامی بودن و نظامی گری را نزنید. چون پیش بردن صحنه ای چون جنگ واقعا نیازمند یک مدیر عملگرای قهار است که جنبه های مختلف مدیریت را بداند.

نکته آخر اینکه تا حالا در سخنان هیچ کاندیدایی جز دکتر رضایی اینقدر به جوانان بهاا داده نشده.

قضاوتو به خودتون میزارم..... (124636)
 
سلامات
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۱۶:۴۲
آقای رضایی توسط پلیس بین الملل تحت تعقیب می باشد و در صورت انتخاب نمی تواند به تعداد از کشورها سفر کند. (124764)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۳:۴۹:۴۴
بعد از اولين سخنراني تلويزيوني محسن رضايي خيلي ها نظرشان بر اين است كه شايد تنها كسي كه با برنامه آمده است آقاي رضايي باشد. اما متاسفانه همان افراد نيز تمايل به راي دادن به ايشان ندارند به دليل اينكه در جامعه چنين وانمود كرده‌اند كه ايشان راي نمي اورد و همه به فكر موسوي و احمدي نژادند. عاقلانه آن است كه اين تفكر هر چه سريعتر در جامعه اصلاح كند. بجنب (124878)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۳:۵۶:۳۱
يدر ادامه مطلب اصلاح افكار جامعه مبني بر اينكه آقاي رضايي راي نمي‌اورند و لي تنها كانديداي با برنامه است اضافه ميكنم كه آقاي رضايي سريع و قبل از غالب جاگيري بيتشر چنين تفكراتي در جامعه با يد همين روزها به جاي گام به گام، طوفاني عمل كند. آقاي رضايي سريع بصورت ضمني اعضاي مهم كابينه را معرفي كن شما چيزي براي از دست دادن نداريد اما براي بدست آوردن چرا. (124882)
 
صالح763
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۲۹:۲۷
موج دكتر رضايي در راه است منتظر بمانيد (125734)
 
كامل
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۱۷:۴۳:۴۷
ظاهرا برادر ارجمند احمدي نژاد كوهنورد بوده اند كه 11 بار از كلمه قله استفاده كردند. (126195)
 
روزبه
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۹:۴۸:۳۵
با سلام
آقای رضایی امیدوارم همان روحیه جنگندگی مقاومت دفاع مقدس برای انتخابات رو هم داشته باشید (126551)
 
ستایش
۱۳۸۸-۰۳-۱۹ ۰۲:۳۶:۰۹
اینو ببینین :
http://www.interpol.int/public/Data/Wanted/Notices/Data/2007/58/2007_49958.asp
به علت دست داشتن در بمب گذاری در آرژانتین به همراه چند ایرانیه دیگر از جمله علی فلاحیان در لیست پلیس بین الملل (interpol) قرار گرفته!
یعنی کمترین چیزش اینه که ایشون نمیتونن از کشور خارج بشن (138883)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.