کارمندان و مدیران که زیر باد خنک کولر در اتاق میشینند و سه ملیون حقوق میگیرند " با من پزشک عمومی که در دور افتاده ترین روستای خاش " پزشک مقیم شبکه بهداشت هستم و 3 ملیون دریافتی دارم " برابرند ! تازه سه ماه است که حقوق طرح پزشک خانواده پرداخت نشده . (3606225) (alef-11)
تبریزی
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۲۱:۴۵:۲۰
اینجا رو. همه ثروتمندا جمع شدن برای اعتراض. پس من دبیر با ده سال سابقه که باید هر روز به دورافتاده ترین مناطق برم و برگردم و یک و دویست بهم میدن باید چی بگم؟ لابد میگید شما هم وقتی سی سال سابقه ات شد سه میلیون بهت میدن. اره شاید بدن ولی اون موقع دیگه خط فقر سه میلیون نیست احتمالا بیست میلیونه. همیشه به ما میگن غر نزنید. حالا من میگم پولدارا اینقدر غر نزنید سه میلیون برای خیلی ها درامد رویاییه. (3606396) (alef-11)
اولا که
اگر دولت
بیچاره این 45 هزار تومان است
اصلا پرداخت نکنه
در عربستان ماهانه 8 میلیون یارانه میدهند
دوما
زوج جوانی که هرکدام دو نیم میلیون در آمد دارند میشود ماهی 5 میلیون
یک خانواده دیگر
4 نفره
فقط پدر شاغل ماهانه فقط 3 میلیون حقوق دارد
این دو خانواده یکسان هستند !!!!
روش شما اشتباه است
باید
درآمد تقسیم بر اعضا خانواده گردد (3606811) (alef-11)
چرا یارانه منو قطع کردن من کارمنددولت باحقوق یک میلیون وسیصد که کل داراییم یه خونه ویه پراید عهد بوق ودارای یه فرزند ولی یارانه این پزشکو که با مظلوم نمایی داره درباره حقوقش دروغم میگه قطع نکردن ؟!
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟
چرا اول ازهمه زورشون به کارمندای دولت میرسه ؟!
حقوق یه پزشک عمومی بالای هفت میلیونه هرچقدرمناطق محرومتربره بالاترم میره
همینجا توهمین سایت گفتن حقوق پزشک عمومی تو شهرمرزی ۱۸میلیونه !
خودت دروغ میگی اون وزیربهداشت که توجریانه به شما پزشکا چقدرحقوق میده ! (3606490) (alef-11)
پزشک محترم! خدمت در دور افتاده ترین نقطه خاش با 3 میلیون حقوق چه ربطی به یارانه دارد؟! (3606511) (alef-11)
اون کارمندی که بالای سه میلیون حقوق میگیره بالای 20 سال سابقه خدمت داره شما آقای دکتر که همین مقدار میگیری احتمالا باید حداکثر یکی دوسال سابقه کار داشته باشی (3606723) (alef-3)
کارمندیان
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۳:۵۳:۲۳
با سلام به آقا جواد عزیز خدمت شما عارضم که بهتره همه را با یک چشم نگاه نکنید من کارمند 9سال از بهترین دوران عمرم را تو مناطق محروم گذرانده ام الان هم کل حقوقم تو حکم دو ملیون و سیصده لیسانس هم دارم با 25 سال سابقه ناشکری هم نکن (3607351) (alef-3)
اونی که 3 میلیون میگیره ولی مجبوره 2 میلیون تو تهران اجاره بده چی؟
اون دلال هایی که حقوق شون هیچ جا ثبت نمی شه و همچنان یارانه می گیرند چی؟ (3607428) (alef-11)
اصلا حق با شما وشاید هم بدلیل کمبود اطلاعات بسیاری با در آمد بسیار بالاتر از3میلیون هم از تیر رس حذف یارانه خارج بشوند. ولی سوأل اساسی ووجدانی هر نفر این است که این 45هزار تومان یا 2 یا3تا 45هزار تومان چه میزان در زنگی شما، پزشک محروم وامثال شما ،تأ ثیر گذار است.اگر تأثیر گذارنیست با همه تناقضات اعتراض بی مورد است. (3610334) (alef-11)
سخنگوی دولت ....به ملت گفته است مردم دو ساعت قبل از پرداخت یارانهها جلوی خودپرداز بانکها صف میایستند اگر چنین وضعیتی برای معیشت مردم درست کردهاید پس خرید تعداد 118 هواپیما از کشور فرانسه چه ضرورتی داشت؟ مردم کدام حرف و گفته چند پهلو شما مسئولان را قبول کنند؟ (3606232) (alef-11)
ضرورتش واسه ی این بود که فردا روز یه هواپیمای دیگه سقوط نکنه تا شما براش جک بسازی یا اینکه بیای به ناوگان فرسوده اعتراض کنی! (3606480) (alef-11)
عزیزی که میگی هواپیما سقوط نکنه اولا خط تولید اون هواپیما در فرانسه داشت تعطیل میشد دوما 118 هواپیما ؟ خودت خندت نمییگیره . حالا 30 تا 40 تا 50 تا 118 دیگه چی بود. امار این چند سال رو نگاه کن کلا چند تا هواپیما سقوط کرده بشمار نه در عوض برو بخون چند هواپیما های جدید در دنیا یا سقوط کردن یا مفقود شدن . دوما ایا 118 هواپیما مهم تره . یا پدری به خاطر چند غاز شرمنده ی زن و بچه بشه یا کسی به فحشا کشیده بشه (3609090) (alef-11)
چی ربطی داره؟
شده مثل نرود میخ آهنین بر دل سنگ! مؤمن پول هواپیما رو که به اقساط شرکت هواپیمایی از درآمد خودش میده نه دولت. حتی اگر قسط های ابتدایی رو هم دولت بده با در نظر گرفتن محاسن اقتصادی، گردشگری، امنیتی و حتی اجتماعی اش بهترین کار رو انجام داده (3606598) (alef-11)
روحانی: به سال ۹۴ افتخار می کنیم ...................... (3606701) (alef-3)
مردم از دولت انتظار دارند با صداقت با آنها برخورد نماید. مسئولین دولتی بارها اعلام داشتند 2 میلیون و پانصد هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادهاند و 2 میلیون و پانصد هزار نفر نیز که جزو افراد با درآمدهای بالا بودهاند یارانهشان قطع شده است. من که کل حقوقم یک میلیون و ششصد هزار تومان است و 2 جوان فارغالتحصیل بیکار دارم چرا یارانهام را قطع کردهاند؟ آن وقت همین چند روز پیش اعلام کردند که ما به 75 میلیون نفر یارانه میدهیم؟! پس یارانه آن پنج میلیون انصرافی و یارانه قطع شده را کی میگیرد؟ من حاضرم یارانهام قطع شود و 180 هزار هم هر ماه پرداخت کنم به شرطی که دولت یکی از فرزندانم را به کار گیرد! (3606234) (alef-11)
یک بازنشسته پس از 30 سال خدمت و چند سر عائله و عروس و داماد و نوه با 67 سال سن هنوز صاحب خانه نشده است. با این تورم، گرانی، مشکلات اقتصادی و رکود و حقوق پایین، خانهدار شدن برای امثال من از محالات است. بدتر از همه هرازچندگاه با افزایش بهای آب، گاز و برق و... هم روبرو هستیم و به جای قطع یارانه ثروتمندان یارانه ما را قطع میکنند! (3606235) (alef-11)
همین امروز مرکز آمار ایران (که آمار اقتصادی آن همیشه بهتر از بانک مرکزی است) خود اعلام کرد که در ۹ ماهه اول امسال رشد اقتصادی بدون نفت ۰.۷ دهم درصد بوده، با توجه باینکه درآمد نفت امسال بسیار کمتر از سال گذشته است و به خصوص در سه ماه اخیر نیز کشور به همین دلیل رکود بیشتری دارد، به این معنی است که رسما تایید شده رشد اقتصادی امسال حداقل دو تا ۳ درصد منفی است و با رشد جمیعت شاید حتی ۴ درصد... حالا دوستان و آقای روحانی ، هر جور دوست دارند بیان کنند و گوهر غلتان را به گویند از چاه بالا آوردیم، ایران شاید فقط بعد از ونزوئلا و روسیه، سومین کشور دنیا از نظر پایین بودن رشد اقتصادی است... تبریک به همه مسئولان اقتصادی دولت.... البته خواهند گفت که از مدیر جهانی که بهتر هستیم... اگر آن مدیر جهانی نبود ، چه تور میتوانستند این عملکرد فاجعه بار را به حساب خود کم اهمیت جلوه دهند؟!!!! (3606236) (alef-11)
با حساب شما رشد اقتصادی بدون نفت دولت قبل که به منفی 100 میرسد! (3606515) (alef-3)
کارمند بازنشسته مقروض با دریافتی 700 هزار تومانی و خانواده 4 نفره هستم. یکی از فرزندانم نیز به بیماری خاص مبتلا است. مدت چهارماه است که یارانه ما را قطع کردهاند و هرچه پیگیری میکنم نتیجهای حاصل نشده است. چرا مسئولین امر برای قطع یارانه کورکورانه عمل میکنند. ما شکایت خود را به کجا ببریم تا گره مشکلات ما را باز کند؟ (3606240) (alef-11)
غلامرضا رزمگیر
۱۳۹۴-۱۲-۲۷ ۱۴:۵۱:۱۸
من هم مثل شما هستم اما موضوع جالب این هست که هر بار اعتراض می کنم مدتی در سایت عنوان می شود که اعتراض شما در حال ثبت است بعد پاک می شود .من هم دوباره اعتراض می کنم باز هم روز از نو! (3608755) (alef-11)
شهرسکوت
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۱۹:۰۱:۰۶
بابا یارانه همه رو قطع کنید خیالتون راحت شه دیگه دیگه 45 هزارتومان ارزش نداره بخوای اینهمه بحث کنی سرش ...در اوردین بقران (3606241) (alef-11)
این 45 تومن برای اینا پول آدامس شونه . (3606257) (alef-11)
حالا اگر 45/500 تومن این آقایون رو حذف کنن ، همگی مخالف اجرای برجام میشن . (3606258) (alef-11)
کارمند
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۱۹:۱۶:۰۵
من سه میلیون حقوق میگیرم . ماهی یک میلیون قسط می دهم . مستاجرم و کرایه خانه هم جدا می دهم . سه دختر دانشجو و دم بخت دارم . آیا من ثروتمندم ؟؟
اخذ مایات عادلانه و معوقات بانکی نشد چون زور دولت بهشان نرسید . برگشتن دیوار کوتاه کارمند جماعت . اینهم از تدبیر دولت تدبیر ... (3606260) (alef-11)
کسی نگفت شما ثروتمندی، یارانه برای اون کارگریه که حقوقش 700-800 تومن در ماهه و اگرم واسه حقوق کمش بخواد ابراز نظر کنه اخراجش میکنن. نه شما برادر من (3606415) (alef-11)
از زمین به آسمان می بارد
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۱۹:۱۶:۴۳
یارانه بنده رو با حقوق 1/200/000 تومن رو 8 ماهه که قطع کردن !!!
حالا حقوق بالای 3/000/000 تومن رو میخوان حذف کنن !!!!
لابد سال دیگه میخوان یارانه حقوق بالای 50/000/000 رو قطع کنن !!!!! (3606263) (alef-11)
ای یعنی یارانه مدیرانی که 12 تا 20 میلیون تومان حقوق و کارانه می گیرند قطع نمی شود ؟ (3606266) (alef-11)
خوب این اشتباهه، حقوق سه میلیون تهران با حقوق سه میلیون شهرستان خیلی فرق داره. باید یک ضریب تصحیح در نظر گرفته بشه هر چند عقل .... (3606314) (alef-11)
دولت از یارانه ها 70 هزار میلیارد درآمد داره
اونوقت از 30 هزار میلیارد مضایقه می کنه (3606316) (alef-11)
به نظرم سقف سه میلیون دریافتی بایدبه چهارمیلیون افزایش یابد،ومسئله دوم اینکه چون افزایش حقوقها به میزان تورم درابتدای هرسال می باشد،وقراردادن سقف قطعی سه میلیون برای قطع یارانه افرادبدون درنظرگرفتن واضافه کردن نرخ تورم درآن عادلانه نمی باشد،چه بسا که با حقوق ماهیانه سه میلیون درماه اداره یک خانواده سه نفره نیزباکسرتمام هزینه ها ومخارج خانوارمشکل می باشد،پس بایدهرمبلغی که برای سال مرجع مشخص شد،بانرخ تورم درسالهای بعدافزایش یافته ومبنا قرارگیرد. (3606334) (alef-11)
ای بابا مال ما رو که خیلی وقت پیش قطع کردند، منظورم یارانه است. (3606349) (alef-11)
محمود
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۰۷:۵۹:۰۰
خیلی باحال بود، کلی خندیدیم!!! (3606708) (alef-3)
من کارمنددولتم حقوق م یه میلیون وسیصدوخورده ای حالا یارانه منو قطع کردن
یه پراید سال ۸۷ دارم یه خونه که پوله نصفشو پدرزنم داده ونصفشو خودم باوام گرفتم چون نصفه پولشو پدرزنم داده خونه به اسم زنمه ! یه بچه هم دارم ! الان سه ماه یارانمو قطع کردن گفتن خونه داری به خاطراین قطع کردیم !خانمم کارمندنیست وخونه داره .
ماله همکارامم قطع کردن !
حالا شما نوشتی ۳ میلیون !!!!!
اونوقت پسرعمه ام باشغل ازاد ماهی چهارپنج میلیون باپژو ماله امسال وبایه خونه با زمین داره یارانه میگیره !
اونوقت همسایه هامون که همه شغلای ازاد ماهی چندمیلیون درامد دارن وماشینهای اخرین مدل وچندتا زمین وخونه دیگه دارن یارانه میگیرن
عدالت واقعا کجاست ؟! (3606358) (alef-11)
اینها از تدابیر دولت تدبیر و امیده. (3606392) (alef-11)
ما که جو گیر شدیم و اوایل سال گذشته انصراف دادیم.
لیکن به نظرم اگر هم میخواهید یارانه را سرو وسامان بدهید یک دفعه حقوق افراد را مرز و لب مرزی نکنید بلکه نسبت و درصدی باشد.
مثلاً برای حقوق و درامد 35 میلیون به بالا دو سوم یارانه اشان را قطع می کنید.
از 25تا 35 میلیون را نیمی از یارانهاشان را قطع کنید.
از 15 تا 25 میلیون را هم یک سوم یارانه اشان را کم کنید.
به نظرم بدین صورت انگیزه برای پنهان کاری حقوق بسیار کم میشود (3606360) (alef-11)
آفرین
البته منظورشان درآمد سالانه است (3606603) (alef-3)
سید ابوافضل یحیایی
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۲۱:۳۷:۵۶
یکی مثل من که یک خانواده چها نفره هستم ودر حال حاضر بیکارم بخاطر اینکه خودرو کهنه داشتم از ودوسال پیش قولنامهای که دستم فروختم بنده را سرمایدار فرض کرده اندویارانه ام قطع شده انشااله در آخرت با قطع کننده دیدار خواهم داشت (3606388) (alef-11)
اونایی که 3 میلیون تومان حقوق می گیرند یارانه دریافت می کنند اونوقت داماد بیچاره بنده که بیکار است با داشتن یک فرزند یک ساله یارانه اش قطع شده است. مرحبا به این دولت و و زیر کار و رفاه اجتماعی اش با این همه تدبیر!!! (3606391) (alef-11)
بنده بیکارم . با این حساب چقدر باید یارانه بگیرم و آیا کارانه هم به ما تعلق میگیرد یا نه؟ ضمنا" با این حساب آیا به عالیجنابان و خاندان فقیر و بیچاره شان و سرمایه داران و تدبیریان مستضعف و محتاج یارانه تعلق میگیرد؟ (3606429) (alef-11)
با سلام
به نظر بنده قرار نبوده یارانه کسی قطع بشه. یارانه ها را در برابر افزایش حامل های انرژی پرداخت کردند. ولی متاسفانه قیمت حامل ها افزایش یافت ولی یارانه ها اضافه که نشد بلکه به مرور قطع میشه. انتظار هزینه درامد حاصل از ازاد سازی قیمت ها در بخش تولید نیز براورده نشد. باید به همه یارانه پرداخت شود و لی برای درامد ها از افراد مالیات گرفته شود. اگر اخذ مالیات محقق شود خود به خود افراد پر درامد باید مالیات بیشتری بدهند. متاسفانه طرح پیشنهادی تنها به قشر کارمندان دولت و افرادی که حقوق مشخصی دارند و فبل از گرفتن حقوقشان دولت همه چیز را کسر می کند مربوط می شود. و افراد با درامد بالا که از مالیات دادن هم فرار میکنند همچنان یارانه خواهند گرفت. دولت اگر تا این حد اطلاعات دارد که افراد پر درامد را شناسایی کند چرا از انها مالیات نمی گیرد. قطع کردن یارانه افراد به نوعی ضعف دولت و برداشتن از جیب مردم ان هم قشر ضعیف است. مطمءن باشید به افراد نیازمند هم نخواهد داد.
ضرب المثل معروف برف بیاد وای به کلوخ بارون بیاد وای به کلوخ مصداق سیاست این دولت و فشار به مردم است. تدبیر اگه اینه که همه میتونن تدبیر کنند. (3606450) (alef-11)
بازنشسته کشوری
۱۳۹۴-۱۲-۲۵ ۲۳:۵۲:۳۸
کاش 3 میلیون حقوق میگرفتم و این یارانه لعنتی را قطع میکردند و اینهمه منت بارم نمیکردند. در حالی که گرانی هایی که با این یارانه راه انداختند چند برابرش را دارند از من میگیرند. (3606508) (alef-11)
کدوم بازنشسته ای هست که خرج عروس و داماد ها و نوه ها باهاش باشه؟! چرا دروغ میگی؟ (3606604) (alef-3)
امیراسد
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۰۷:۵۶:۰۷
دوباره معیارهای ناقص!!!
برای صدمین بار عرض میکنیم که صرفا معیار درآمد خانوار و یا بعبارتی در اکثر موارد، درآمد سرپرست خانوار ، "بدون" در نظر گرفتن تعداد نفرات تحت سرپرستی و جنسیت و شرایط آنها، ظلم است و بی منطقی!!
مثال ساده:
1- خانوار 5 نفره با درآمد کل 4 میلیون تومان در ماه
2- خانوار 2 نفره با در آمد کل 2.5 میلیون تومان در ماه
کدامیک مستحق دریافت یارانه هستند؟ (3606703) (alef-11)
این سیستم یارانه از بیخ و بن غلط است. دولت یک طرح جدید آماده کند که کمک بهتری برای اقشار زیر در آن باشد:
- افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
- بازنشستگان
- خانواده هایی که سرپرستشان در زندان است
- معلولان و کسانی که از حقوق اجتماعی محرومند
این طرح می تواند شامل کمک هزینه مسکن، بیمه و مستمری ماهانه باشد. بعد طرح یارانه فعلی را به کلی متوقف کند. (3606706) (alef-11)
کسی که 3 میلیون حقوق دارد اگر یک خانواده 4 نفره هم داشته باشد حدود دویست هزار تومان دریافتی از محل یارانه ها دارد که در حدود 6% حقوق او است. این حدود 6% تاثیری در زندگی او نخواهد داشت. بنابراین حذف آن نیز تاثیر محسوسی در زندگی او نخواهد داشت. قبول دارم که مشکلات مالی خانواده ها زیاد است اما با احتساب رایانه هم چیزی بهتر نمی شود. (3606782) (alef-11)
اگر بپذیریم که استخدام شدن در دولت فقط با پارتی ورانت ممکن است بعضی از خوانوادها زن وشوهر هر دو کارمند دولت هستند عدالت ایجاب میکند که اگر در یافتی انان مجموعا از سالی چهل میلیون تومان بیشتر است یارانه انها نیز قطع گردد. (3606813) (alef-11)
بنده از قربانیان این تصمیم ناعادلانه هستم .یارانه من بعنوان کارمند دولت وسرپرست خانواده ای 4 نفره بدون هیچ درآمد دیگری باهزینه های کمرشکن و رو به رشد اعم از :
شهریه های دانشجوو مدرسه غیر انتفاعی ، هزینه مسکن و اقساط وام وبدهی هایی که از سالها قبل انباشته شده و...متاسفانه با این تصمیم غیر منصفانه درماه جاری(اسفند) قطع شده است .این درحالی است که در خانواده های 3 یا 4 نفره موارد زیادی دیده می شود که همه اعضای آن دارای درآمدهای متعدند یا افرادیکه غیر دولتی اند و درآمدآنها((روزانه)) سه میلیون تومان است و از دریافت اجاره و سودهای بانکی و مستقلات زیادی بهره مندند و هنوز هم یارانه دریافت می کنند . دولت محترم چوب نداشتن بانک اطلاعات را هم در وهله اول نصیب کارمندان خودش _که دسترسی به اطلاعات آنها بیشتروکاملتراست_ نموده.
متاسفانه امکان اعتراض هم از طریق سایت مربوطه برداشته شده یا فراهم نیست .... (3606865) (alef-11)
خب مگه مجبوری بچه تو بذاری غیر انتفاعی؟؟ (3609531) (alef-11)
چرا حقیقت را نمی گویید ؟؟؟!!! این یارانه چند ماه می گذرد که بصورت غیر قانونی قطع شده است؟؟؟!!!
هرکس یارانه را پیش از تصویب قطع کرده شرعا بده کار صاحبان یارانه است و قطعا روزی به پاسخ گویی مجبور و مجازات خواهد شد ، و اگر در دنیا بدهی صاحبان یارانه را ندهد بی تردید در قیامت فرصت جبران نخواهد یافت. (3606884) (alef-11)
فرهاد
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۰:۱۴:۴۴
آقایی که کارگر شناس و هواپیما شناس شده ای.انگار شکمت خیلی سیره که نیازی به یارانه نداری.یارانه حق مردم است.همه چیزرا گران و آزاد کردند که به ازای آن کمکی به مردم بکنند. (3606919) (alef-11)
فرهاد
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۰:۳۵:۱۵
در مملکتی که عصب کشی یک دندان نصف حقوق ادم را می بلعد حقوق سه میلیون تومان پول خرد محسوب میشه.وای بحال اونایی که کمتر درامد دارند.وای بحال همه ما که در برابر این همه بی تدبیری سکوت می کنیم. (3606967) (alef-11)
واقعا. هر ماه نصف حقوقم را برای دندان خودم و بچه ها به دندانپزشکان می دهم که هیچ انصافی ندارند و هر چه دلشان خواست می گیرند. (3607682) (alef-3)
عزیزم شما هم می رفتی زحمت می کشیدی و دندانپزشک می شدی شما حال اون رو می بینید زحمت ها و بیدار خوابی های اون که ندیدید .یارانه حق هر ایرانی می باشد (3608347) (alef-3)
عزیزم مواد اولیه ی دندانپزشکی گران ، قاچاق و درجه ی سه بوده و پولش و سودش به جیب از ما بهتران سوء استفاده چی می رود ، بفهم ! (3609069) (alef-11)
متاسف هستم برای این نماینده محترم که با یک شاخص و معیار (درآمد)می خواهد تصمصم گیری کند واین فرد عضو کمسیون برنامه و بودجه هم هست .
فقط یک مثال ساده میزنم . آیا تفاوتی بین فردی که پنج نفر عائله دارد سه میلیون حقوق می گیرد با سه فرزند دانشجو - مستاجر، با فردی که دونفر( زن وشوهر) است و سه میلیون حقوق دریافت میکند و همسرش هم شاغل است - مسکن و خودرودارد وجو د دارد؟
از تصمیم گیران خواهشمندم اینقدر تک بعدی به مسائل نگاه نکنند. بعد نیست با توجه به وضعیت بد اقتصادی در مورد موضوعاتی که به معیشت مردم باز می گرددکمی تعقل نمایند. (3607069) (alef-11)
قطع کردن یارانه پزشکان خیلی احتیاج به فکر و تامل داشت؟ بعضیهاشون اونقدر در میارن که نمیدونن چه جوری خرجش کنن. (3607179) (alef-3)
مجتبی
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۳:۱۴:۱۶
سلام من 3میلیون حقوق می گیرم ولی 5 نفریم یارانه من باید قطع شود؟ (3607265) (alef-3)
مسعود
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۳:۴۰:۱۰
من درگیر درمان بیماری سرطان با هزینه های سرسام آور هستم یارانه مرا قطع کردند میگویند دلیلش داشتن ماشین ال نود است واقعا چی بگم (3607325) (alef-3)
سه میلیون حقوق نه سه میلیون درامد یا صد میلیون درامد دلالی بدون مالیات! (3607370) (alef-11)
بازنشسته 70 ساله
۱۳۹۴-۱۲-۲۶ ۱۸:۴۰:۰۳
یارانه من بازنشسته اجاره نشین رو با دریافتی یک و نیم میلیون قطع کردن. بخدا ماها پیر شدیم و هزینه هامون چند برابر جووناس . ما هر روز دارو باید بخوریم، ویزیت باید بشیم، اتوبوس و مترو سوار شدن سخته برامون، عمل جراحی لازم داریم با این هزینه های سرسام آور... اعتراضم دادم نوه هام کردن ولی ترتیب اثر ندادن (3607791) (alef-11)
من چی یه جوون مهندس بیکار26ساله بازم خوب شما خوب معلمو شغل دارید کارگری هم گیرم نمیاد بنظرتون من چی کنم داغونم ... (3607946) (alef-11)
با سلام درآمد نبایستی تنها ملاک قطع یارانه باشد تعداد افراد خانوار مسکن خانوار و وسیله نقلیه وبیماری صعب العلاج ازمواردی است که بایستی تاثیرگذار باشد آیا فردی با سه میلیون حقوق که عیالوار است ومستاجر است ووسیله نقلیه ندارد یا اگرهم دارد فرسوده است وباید به فکر تعویض یا خرید ماشین نو باشد باز هم باید یارنه اش قطع شود از نمایندگان محترم مجلس ودولت تقاضا داریم که به یک فرمول خاص یا درامد صرف اتکا نکنند وبا در نظر گرفتن جمیع جهات اقدام نمایند (3608454) (alef-11)
ای بابا حقوق باز نشسته های فرهنگی را ندادند (3608541) (alef-3)
هموطن
۱۳۹۴-۱۲-۲۷ ۱۶:۰۷:۳۱
قطع یارانه حقوق بگیران بالای 3 میلیون در صورت دارا بودن خانه مناسب و خودرو شاید مانعی نداشته باشد ولی مستاجری که باید حداقل نصف حقوق خود را بابت اجاره پرداخت کن کاملا بی انصافی است (3608834) (alef-3)
یارانه حق همه مردم ایران است رییس جمهور سابق با تدبیر تر بود چون یارانه به همه می داد (3608961) (alef-11)
حقوق کارمند ممکنه سه میلیون باشه امادرست نیست مجلس اورا بامیلیاردرها وپزشکان وتجار در یک ردیف قراردهند ,کارمندی سه میلیون میگیره حنما فرزند بزرگ هم داره وسه میلیون هم بدبختی داره, اجاره خونه خرج دانشگاه فرزند ,جهیزیه دختر و.... (3608993) (alef-11)
به خدا ماهم ازیارانه گرفتن خسته شدیم بی زحمت قیمتها را برگردانید به سال 90 یارانه هم مال خودتان.می تونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ (3609003) (alef-11)
آقای نماینده مجلس شما فقط زورتان به حقوق بگیرها میرسه چه جوری میخواهید درآمد یک فلافل فروش را دربیارید یا سوپری را یا طلا فروش یا بوتیکی را چون اونا میتونن از واقعیت فرارکنن عمراً متوجه نمیشید بنابراین زورتون به بدبخت کارمند میرسه که این خلاف عدالت است هروقت تونستید واقعیتهارا برآورد کنید اونوقت سراغ حقوق بگیرها بروید چون اونا همیشه دم دست شما هستند پس عجله نکنید. (3609012) (alef-11)
فقط حقوق بگيران كسانيكه چند تا خانه و مغازه دارن و اجاره مغازه و اجاره خانه ميگيرن را شامل نميشود عجب عدالتي اول بايد از پولدارها شروع كرد حقوق بگيران كه وضعيتشان مشخصه تازه اينهايي كه بيماران صعب العلاج دارن و ماهيانه كلي پول دارو ميدن چي؟ اساسي مسئله را ريشه يابي و اغنيا را قطع نماييد تا حقي از فقرا ضايع نگردد (3609607) (alef-11)
وقتی کوچولویی میخوان بدن به هزاران ترفند میخوان بگیرنش این یارانه را دولت به مردم نمیده بلکه بابت افزایش بهای گاز وبرق واین چیزاست یا به قول دولتمردان اصلاح قیمتها حالا همون قیمتها را به نرخ قبلی برگردون یارانه هم پیشکش خودشون چیزی هم روش میذاریم.امیدوارم گوششنوایی باشه (3610989) (alef-11)
یارانه ماراقطع کرده انداعتراض هم نموده ایم گوششان بدهکارنیست بازنشسته هستم ویک میلیون وچهارصدهزارتومان حقوق میگیرم چکارش کنم .این بلای دولت قبل است (3614579) (alef-11)