اعدام این افراد چه دردی را دوا می کند؟ خسارت این کار قابل جبران نیست.
ضمنا در مرحله بعدی و فرجام خواهی مجازاتشان کاهش می یابد و بعد از چند سال هم آزاد می شوند (892255) (moderator22)
آقا لازم نیست اعدامشان کنید فقط اسم واقعی آنها را اعلام کنید تا بدانیم واقعا که هستند !!! مردیم از بس حروف الفبا را تفسیر کردیم ! (892440) (moderator16)
محمود
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۸:۵۲:۰۳
عزیزمن فکر کرد کی هستند. امثال فاضل خداداد.پس چی فکر کردی
اقای م - یا آقای شهرام جزایری یا امیرخسرو را اعدام میکنند. نه عزیز برادر اینها که پشتوانه بزرگ ندارند که خط قرمزشان حساب کنند.اینها خط قرمز هیچ کس نیستند. (892556) (moderator16)
اقای محمود خان توچی فکر میکنی؟ درست است که اشکالاتی هست اما شماهم امادرهر امری خیرالامور اوسطها درقضاوت کردن وتحلیل مسایل جامعه (1725891) (alef-6)
بعد انتخابات 88 برای بدنامی هاشمی وپسراش هم دادگاهشو نشون دادند هم اسمشونو بدون هیچ سانسوری پخش کردن تازه هیچ جرمی هم ثابت نشد...حالا اسم بردن ازاین اعدامی ها احتیاج به قطعی شدن حکم داره (895212) (moderator22)
سيد ميثم
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۲:۰۰
خوب اين پرونده هم به خوبي و خوشي تموم شد و خدا رو شكر آدمها بدها به سزاي اعمال ننگينشون رسيدن. واقعا اشك شوق تو چشام حدقه زده.
فقط يكي نيست به دستگاه قضا بگه چرا دانه درشتها هر روز درشت تر مي شن? (892463) (moderator16)
تازه مگه فقط این افراد مقصر بودن؟، اینا مقصران اقتصادی فساد در این قضیه بودن، مقصران سیاسی این فساد بزرگ که راه رو برای این چنین ظلم عظیمی هموار کردن قرار نیست محاکمه بشن؟
من که راضی نیستم. (892584) (moderator16)
بنده خداوند یگانه
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۵:۱۲:۱۶
منظور از ((تعدادی)) از متهمان به بازگرداندن اموال چیست ؟یعنی بقیشون لازم نیست برگردونن !!
امیدواریم افراد اصلی هم در بین اعدامیان باشند و نه فقط دم دستی ها
بنظر شما عدالت راستین اجرا شده ؟ من که شک دارم
خدایا خودت حق ما را از آقا زاده ها و رانت خورا بگیر و در این جهان آنان و خانواده ایشان را که از لذت این موارد بهره برده را رسوا و حقیر ساز و در قیامت عذابی سهمگین بر ایشان فرود آر به حق بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج / صلوات (892266) (moderator16)
امروز روز خوبی برای قوه قضاییه بود امید واریم پشت پرده های این اختلاص بزرگ هم بدون سانسور به ملت معرفی شوند ..منتظر اخبار دلگرم کننده شما هستیم... (892270) (moderator16)
این ادمها اسم ندارند؟ (892284) (moderator16)
آبدارچی سیاسی
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۲۲:۱۳:۳۸
اسم دارند ولی خانواده هم دارند... (892713) (moderator16)
یعنی هر کسی که خانواده داشت هر غلطی کنه اما پوشیده باشه ؟ عجب منطقی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (893003) (moderator22)
یعنی آن کسانی که بدون محاکمه و جرم مشخص به عنوان ارازل و اوبال در خیابان ها گردانده می شوند خانواده ندارند، یا لابد جرمشان از اینها سنگین تر است. (893207) (moderator22)
پس چند جوان را توي خيابان ها بعنوان ارازل اوباش مي جرخانند انها خانواده ندارند اين ارازل اوباش را هم توي خيابان هاي تهران بچرخانيد (893282) (moderator16)
مردم که ازشون دزدی شد چی اونها خانواده نداشتند؟ خانواده دزد بر خانواده ملت ارجهیت دارند؟ (893432) (moderator16)
شیرازی
۱۳۹۱-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۹:۱۴
حسن اقا مردم که مهم نیستند خواص مهمند !!!!!!!!!!!!!
راستی چرا اسم رئیس بانک صادرات نبود هر کی می دونه به من هم بگه ! (894650) (moderator22)
امیدوارم به سزای اعمالشون برسن.
البته امیدوارم قوه قضائیه اینکارو واقعاً انجام بده و اونارو محاکمه کنه تا شاید اعتماد به جامعه برگرده و مردم بیشتر از قبل واسه این نظام دل بسوزونن... (892299) (moderator16)
با اعدام مشکل حل نمیشه باید ریشه ایی و فرهنگی با قضیه برخورد کرد و جلوی مشکلات قانونی و سو استفاده ها گرفته شود اگه با اعدام حل بشو بود با اعدام فاضل خداداد حل میشد البته باید با عاملان اصلی در دولت هم برخورد شدید شود (893067) (moderator22)
یک بنده خدا
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۵:۴۰:۳۱
لطفاً بفرمایید کدامیک از حروف الفبا به اعدام محکوم شدند. (892305) (moderator16)
هنوز تصمیم نگرفتند از این 6 نفر کدوماشون اعدام بشن (892747) (moderator16)
آقا/خانم م.ر66 و آقا/خانم ک.گ994 و خ.ر و ب.ز .برای این که بین زن و مرد تبعیض قائل نشیم از ذکر جنسیت معذوریم ولی خودتان از نامشان به راحتی جنسیتشان را تشخیص می دهید.سوال دیگه ای بود در خدمتیم.(مسئول پاسخگو) (892788) (moderator16)
اولا که پول ارزش زمانی دارد و فقط سود یکماه این پول هنگفت سر به فلک می زند اینها که اصل پول را هم برگشت نداده اند چه برسد به سود پول
2-این احکام هیچ بازدارندگی ندارد هرروز از یک جایی خبر اختلاس می رسد و من مطمئنم که بسیاری از اختلاس ها هنوز کشف نشده اند
3-سیستم باید پاسخ دهد که چطور این رقم به این بزرگی اختلاس شده و کسی متوجه نشده؟
در کل دید مثبتی ندارم (892308) (moderator16)
کدوم پول؟ پولی اختلاس نشده. پول فقط در رشوه ها رد و بدل شده. منظورشون از اختلاس، کارخونه و ... است که ارزشش بیشتر شده. (892425) (moderator16)
دوست عزیز ما مگه کارخانه 3200 میلیاردی هم داریم؟این پولها معلوم نیست چی شده کجا رفته به فرض که ارزشش هم زیاد شده باشه یعنی مثلا تو این چندین سال الان کارخانه این دوستان شده 6000 میلیارد تومن یا 9000 میلیارد تومن؟ (892809) (moderator16)
دوست عزیز چندین کارخانه و شهرک صنعتی و ملک و دفتر کار در بهترین جای شهره.به لطف تورم قیمت مسکن و زمین در ایران همه چیز امکان پذیره (893327) (moderator16)
صادقی
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۵:۴۷:۵۲
امیدوارم که بخش بعدی پرونده هم با همین صراحت مورد بررسی قرار بگیرد. و امیدوارم که اون چهار نفر اول که اعدامی هستند همون دانه درشت هایی باشند که همه میدونند کی هستند. ولی به نظر میرسه که بیشتر از چهار نفر باید اعدام می شدند. (892311) (moderator16)
در جریان این اختلاس ها مدیران بانکها بویژه ملی و صادرات حتی طلبکار ملت هم شده اند من از مردم می خواهم پولی جمع کنند تا به این دوستان اختلاس گر و مدیران بانکها کمک کنیم از شرمندگی انها خارج شویم والا بخدا
ممکنه مدیر متواری بانک ملی به کمک های ما نیز در کانادا نیاز داشته باشد اگر می توانید کمک کنید به این بندگان خدا (892312) (moderator16)
مدير بانك ملي در رفت ولي مدير بانك صادرات كه اين جاست واختلاس هم در اين بانك صورت گرفته (893314) (moderator16)
آآآآآآآآخیش خیالم راحت شد
پولش برگشت تو حساب بیت المال
(892319) (moderator22)
پس ریس قبلی و فراری بانک ملی چی شد....
ریس قبلی و اخراجی بانک صادرات چی....
کلا نکند که دانه درشتها فراموش شوند..... (892334) (moderator16)
راستی اونها چه می شند. (892456) (moderator16)
به دلم برات شده بود این خاوری بی گناهه...بابا بهش گیر ندید. اگه هم چیزی برداشته چراغارو خاموش کنید خودش میزاره سر جاش (892797) (moderator16)
امروز روز شگفتیهاست؟ قوه قضاییه تغییر ماهییت داده؟کاش میگفتی خود مه آفرید حکمش چیه.نکنه از شگفتیا کم بشه! (892335) (moderator16)
تکلیف شرکت خط وابنیه فنی راهآهن(تراورس) رو که این آقا خریده بود!؟ هم مشخص کنین صدها پرسنلش بلاتکلیف موندن خصوصیه، نیمه خصوصیه یا دولتی؟ (892344) (moderator16)
و همچنان عوامل اصلی در پست های خودشون هستند و حتی یکبار هم به دادگاه احضار نشدند ... (892358) (moderator16)
محمود
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۶:۰۹:۵۸
خیلی خوبه نه به خاطر اعدام چهار نفر و ...به خاطر حسی که از اراده برخورد با مجرمین در قوه قضاییه به ما دست داده.امروز حس میکنم امنیت جامعه کمی بیشتر شده. (892363) (moderator16)
از دوست فراريمون به كانادا خبري نشد كه.. اي بابا (892373) (moderator16)
خاوری عمو بیا آبا از اسیاب افتاد. می خوای چکار کنی تو غربت .دلمون واست تنگ شده. (892793) (moderator16)
درست گفتي خاوري وجهرمي كجاييد كجاييد بياييد بييايد (892940) (moderator22)
اعدام؟ مگه آدم کشتند؟ لابد اگر الان به اعدام اعتراض کنیم دوستان ارزشی می گویند اگر تو هم جای آن 3000 میلیارد بودی هم همین حرف را می زدی؟ امیدوارم همانگونه که اعدام جرایم خشن را ریشه کن کرد و امنیت کامل را به وجود آورد فساد اقتصادی را نیز ریشه کن کند! (892385) (moderator16)
اعدام براي چي ؟ يعني با اعدام چند نفر دست نشانده فساد ريشه كن ميشه؟ اگه قوه قضائيه ميخاد جلوي فساد اقتصادي و اداري رو بگيره بره دنبال دانه درشتها. مثل (م-ر) (ا-ر-م) (892393) (moderator16)
حتما و حتما باید در ملا عام اعدام شوند تا درس عبرتی بشه برا بقیه، تا این مسیرو قوه قضاییه طی نکنه هر روز فساد گسترده تر میشه (892412) (moderator16)
اگه در ملا عام اعدام بشن که همه میشناسنشون حیثیتشون زیر سوال میره حرفها میزنیها ؟!!!!!!!!!!!!! (893187) (moderator22)
تویک مریض روانی هستی که به جای ابراز انزجار از سیستم اقتصادی موجود درفکر سربه نیست کردن اصل عدالت است !!!! (893213) (moderator22)
مربوط به همون اختلاس میلیاردی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (892416) (moderator16)
هموطن
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۶:۳۹:۲۸
همانگونه که انتظار میرفت و جلسات دادگاه نیز نمایانگر این حقیقت بود ؛ در یک پرونده بزرگ با ارقام نجومی ؛ 4 نفر مقصر شناخته شدند و پرونده هم مختومه شد .
بنظر بنده این اهانت به افکار عمومی هست ؛ چرا که چگونه ممکن هست اختلاسی به این بزرگی توسط همین چهار ، پنج نفر انجام گرفته باشد ؟
بنده بطور کلی مخالف سرسخت اعدام افراد هستم و برای هیچ انسانی آرزوی مرگ نمیکنم ؛ ولی این را هم مطمئن هستم که مردم به هیچ عنوان با اعدام این 4 نفر قانع نخواهند شد . این پرونده باید با تمام ابعادش بررسی میشد ؛ امران وامها چه کسانی بودند ؛ تسهیلات بانکی را چه کسانی در اختیار اینها گذاشتند ؛ چه مقدار از اختلاس به خزانه مملکت برگشت داده شده است ؛ و هزاران سئوال بی جوابی که با مدفون کردن این 4 نفر بی جواب خواهد ماند .
یقین دارم که صدها نفر با صدور این حکم ؛ نفس راحتی خواهند کشید . چرا که بعد از اعدام 4 محکوم ؛ هر پرسشی و هر انتقادی بی پاسخ خواهد ماند . چرا که مقامات یک جواب کوتاه دارند : پرونده بررسی شد و مقصرین هم به سزای اعمال زشت خود رسیدند .
چیزی که باقی خواهد ماند ؛ هزاران سئوال و اما و اگر و اینکه چرا باید سیستمی اینقدر لنگ بزند که سالها ؛ میلیاردها ثروت عمومی اختلاس بشود و آب از اب تکان نخورد و کنترلی روی جریان نباشد . خسته نباشید با این روشنگری تان . (892419) (moderator16)
هنوز تو شرکت امیر منصور داره پرونده های جدید پیدا می شه و آدمهای جدید بازداشت می شن. از کجا معلوم پرونده از این سنگین تر نشه؟ یا آدمهای مهمتری پاشون به این پرونده باز نشه؟. بعضی از اونهایی هم که ماه اول بارداشت شدن هنوز محاکمه نشدن چطور شما با اعدام 4 نفر به این نتیجه رسیدید که حکم قاضی از روی دقت و شجاعت بوده و درک درست و همه جانبه ای از جرم داشت و تفاوت فساد سیستمی از فساد فردی و جرائم یقه سفیدها از جرائم یقه آبی ها را به خوبی متوجه بود
شما سیاستمداریدو یقین داشته باشید این حکم از روی فشار سیاسی بوده. چه طور یه پرونده یک میلیاردی 2 سال طول می کشه تا قاضی حکم بده ولی این پرونده و عریض و طویل 6 ماهه جمع شد.
من از کارمندهای امیرمنصور بودم و می دیدم چه اندازه بی برنامگی تو روند بررسی این پرونده وجود داره.
شما باور می کنید یک آدم معمولی 3 ساله بتونه این طوفان رو به پا کنه؟
کاش مردم کشورمن برای مردن 4 تا آدم ناراحت می شدن. (892575) (moderator16)
بهزاداول
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۲:۰۴
مریم خانوم نمیگیری چرا ؟ شما میگی هر روز داره پرونده سنگین تر میشه پس لازمه برخی منابع نابود بشن تا برخی آقازاده ها گیر نکنن و این اعدامیا هم شاید برای همینه! اما با خط آخرت بشدت مخالفم نه تنها 4 نفر بلکه 5000 نفر هم که در این ماجرا دست داشتن اعدام بشن کمه (البته به شرط آنکه اصل کاریا هم جزوشون باشن) میدونی چرا ؟ چون اینا فرصت زندگی را از میلیونها ایرانی نه تنها در زمان حال بلکه از نسل های بعدی هم بواسطه زیاده خواهی خودشون گرفتن وخیانتشون یه جورایی مثل خائنین در قضیه ترکمانچای و قتل امیر کبیر و انزوای مصدق و همراهی منافقان با صدام و سوداگران مواد مخدر است و ............. این حکایت همچنان باقی است (893339) (moderator16)
کاش اعدام نشن به جای اون فرصت داشتن گذشته رو جبران کنن. (892576) (moderator16)
بهزاداول
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۴:۵۱
اگر من امروز که شما پول لازم داری خونتو بزنم و شما را از زندگی ساقط کنم و همسر و فرزند و .. شما کلی پتانسیل را از دست بدن برای زندگی و فشارهای متعدد روحی و اقتصادی و غیره را وارد کنم فکر میکنی چقدر زمان لازمه تا بتونم تنها آرامش را به خانه و زندگی شما بازگردانم ؟ البته شرط این موضوع اینه که دانه درشتا و آقازاده ها هم اعدام بشن و نه تنها .......... (893344) (moderator16)
آفا ما نفهمیدیم اینها کی هستند . کی میخواهید بگویید برادران اختلاسی چه نامهایی دارند .
الف - م- ر- د- ز ت م خ ک پو د ل ع ن
زمانی که اعدام شدن - والا ما به عنوان مردم نه میدونیم کی هست - چی هست کجا هست و چقدر هست
الله اعلم (892420) (moderator16)
با اعدام پیمانکاران پروژه اختلاس چیزی درست نخواهد شد . گرفتن جان یک انسان راه درستی برای حل معضلات پیچیده نیست . این مهم قبلا در اعدام قاچاقچیان مواد مخدر یا قصاص به نفس امتحان شده است که بی نتیجه بوده . بدین ترتیب کارفرمایان پروژه اختلاس کماکان سالم و البته گمنام باقی خواهند ماند و بار دیگر باپیچیده گی بیشتری عمل می کنند . باید بد نبال کسانی بود که گروه امیر منصور آریا را ظرف 5 سال از یک شرکت کاملا معمولی به بزرگترین کارتل اقتصادی
بخش خصوصی این مملکت البته بصورت نامشروع و غیر قانونی تبدیل کرده اند .
پرواضح است که مدیران این گروه بدون حمایتهای بی دریغ ، آمرانه و غیر قانونی هرگز نمی توانستند به چنین ارتفاعی برسند و چون اسیر نفسانیات و وسوسه های شیطان بودند در این مسیر قرار گرفته اند . با اعدام آنها سینه های پر از رازهای مگو به زیر خاک خواهد رفت و برای همیشه خاموش خواهند شد . (892426) (moderator16)
اینجانب هستم...
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۶:۵۷:۲۰
بابا بعضیا دیگه گندشو مسخره کردن اعدام نکنن میگین ای وای ببین اینها که تو این وضعیت اینهمه بالا کشیدن و خیلیها با این جور بخور بخورهای اینها دارن نابود میشن رو فقط حبس؟ حتما باید اعدام باشه تا درس عبرت بشه! اگه حکم اعدام بدن که دادن میگید ای وای اعدام؟ مگه با اعدام اینها چی درست میشه؟ برید سراغ ریشه ها! کلا طرز فکر جالبیه که هر چیز درستی میشنویم سریع مخالفت کنیم و شکایت کنیم از یک معضل دیگه!!! (892433) (moderator16)
جایزه به رئیس بانک صادرات یادتان نره ، بیچاره اخراج شده نمیشه رئیس بانک مرکزی بشن ایشون (892443) (moderator16)
با سلام ((ب)) و ((ج))و((د)) اعدام شدن الف هم فیلتر بیچاره حروف الفبا (892473) (moderator16)
فرياد
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۱۷:۳۷:۰۰
من به عنوان يك توليد كننده براي دريافت يك وام 30 توماني 7 ماهه بين جهاد و بانك كشاورزي و دفتر خونه و ثبت و ... مي روم و ميام و چنان قوانين دست و پا گيري گذاشتن كه ديگه دارم از گرفتن اين وام منصرف مي شوم.
به خدا امروز به يك نفر زنگ زدم آقا بيا اين كارگاه ما را قيمت بگذار ما از خير توليد و كار افريني گذشتيم.
نون تو دلالي و واسطه گريست.
هر كس برود دنبال توليد بعد از مدتي مي فهمه خيلي چيزا باخته
بگذريم
من موندم اين آقايون با اين مقررات و بخش نامه هاي دست و پا گير و خفت بار!!! كه انسان را به ذلت و در يوزگي مي كشاند چطور تونستن اين قدر وام بگيرن؟
فكر كنم ...
بگذريم (892482) (moderator16)
انشاله اعدام می شن تا همه مشکلات بخش تولید و وام و ... حل می شه (892577) (moderator16)
علیزاده
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۲۲:۱۰:۳۰
شماهم اگر مثل همه تسهیلات گیرندگان مبلغی انعام !!و شیرینی!! وکمک به امر خیر و...می دادید کارتان حل می شد . فقط موندم که چرا فقط گروه آریا گرفتار شد ؟ (892711) (moderator16)
براي آقايان وزيراقتصاد، رئيس بانك مركزي ومخصوصارئيس بانك صادرات پاداش قابل توجه مثلا ده درصدمبلغ اختلاس درنظربگيريدتامديران ماتشويق شوندواين مختلصين بي دين وبي وجدان رامرتب شناسائي ومعرفي كنند چه اشكالي دارد وقتي سه ميليارد گيربيت المال مي آيد درصدي گيراين بندگان خدا بيايد حتما قول ميدهند اين پول رادرانتخابات بعدي مصرف نمايند (892535) (moderator16)
خوب حالا که گناهکاریشان مسجل شده چهره های نورانی شان را به ما مردم نشان دهید و اسامیشان را اعلام کنید ما می خواهیم صحنه اعدام شدن این دزد ها را با چشمان خود ببینیم گرچه می دانیم اربابانشان ازاد هستند (892555) (moderator16)
مشکل این نظام بانکی که داریم من موندم بانکه که داره 25% ربا میکیره تو کشور اسلامی چیکار میکنه این تئوریسین های ما کجان که ما یک نظام اقتصادی درست نداریم و همش کپی پیست اقتصاد سکولاره تو وال استریت می خوان بورس و بانک رو از از بین ببرن ما همونارو کپی کردیم داریم به به و چه چه می کنیم این اساتید دارن چی کار میکنن ؟؟؟؟؟؟؟ (892598) (moderator16)
متهم ردیف اول تهدید کرده بود که نام یه سری رو افشا میکنه بعدش دیگه اصلا خبری ازش نشد یعنی دیگه تو دادگاه هم نبود و بقیه دادگاه صرف رسیدگی به تخلفات دیگران شد جریان چی بود . چرا هیچکی پی گیری نکرد (892626) (moderator16)
ببینید. مبلغ فساد از چند میلیارد تومن که بره بالا قطعا و یقینا پای افراد صاحب نفوذ دولتی و سیاسی در میان میرسد. چون گرفتن برخی امضاها و مجوزها کار هر کسی نیست. ولی در این ماجرا خبری از اینها نبود. در ضمن نگید هیچ مقام سیاسی اینجا خلاف نکرده بوده ک باورم نمیشه... (892641) (moderator16)
وکیل الرئایا
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۷:۵۰
البته دستگاه قضایی وظیفشو انجام داده امید است که درست باشه-ضعیف کشی نشده باشه -ولی نکته اصلی اینه که دستگاههای نظارتی ما اینقد مشگل دارن چرا اراده ای برای اصلاح ان نیست (892656) (moderator16)
ایلیا
۱۳۹۱-۰۵-۰۹ ۲۳:۲۳:۰۵
نه چهره ای نشان داده شد و نه اسم برده شد من که بعنوان یک شهر وند قانع نشدم تا برسد به ... چند روز بعد هم اینطور تیتر می زنند چهار حرف از حروف الفبا محکوم به اعدام پنج حرف محکوم به حبس ابد و مابقی حروف هم ا یک تا بیست و پنج سال زندانی - نفرات مثل خاوری و جهرمی و ... هم تبرئه --- جزایری را به خاطر 50 میلیارد از دبی توی گونی انداختند و به ایران آوردند ولی خاوری خیلی راحت استعفا داد از ایران خارج شد و دیگر هم نمی توانند به ایران برگردانند - دم خروس را باور کنیم یا قسم ... (892760) (moderator16)
قول ميدهم تاآخرين لحظه حتي بعداز اعدام هم (اگر واقعا اعدامي صورت گيرد)
بجاي اسامي واقعي سين جيم ميم الف دال و... اعلام خواهد شد حالا صبر كنيد ببينيد (892776) (moderator16)
جعفریان
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۰۰:۴۷:۲۵
شخصاً در مانحن فیه، با اعدام مخالفم. باید اموال اختلاسی را از آنها گرفت و به آنها فرصت زندگی داد. زیرا: پیش از این که این افراد مقصر باشند، سیستم اقتصادی و پولی ما بیمار است و در سایه این بیماری چه بسا همچنان عده ای در حال مشکل سازی باشند. علاوه بر سیستم ناسالم، مدیرانی هم که مستقیم یا غیرمستقیم زمینه این تخلفات را فراهم ساخته اند، مقصرند.
در نتیجه نباید تمام تقصیر را بر گردن اختلاس گران انداخت. لذا به نظرم اگر دو درجه به محکومین به اعدام و یک درجه هم به محکومین به حبس ابد تخفیف داده شود، منصفانه تر است.
این نظر من است و هیچ ارزش حقوقی ندارد. (892822) (moderator16)
مانحن فیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیتونی فارسی بگی؟ (893349) (moderator16)
در ایام انتخابات هرنوع توهینی رو رسانه ها انتشار میدن.جالبه کسانی که پول 75000000 رودزدیدن اعلام اسامیشان خلاف شرعه!!!!!!! شرعی که حکمش درباره دزدیهای خفیفتر از این هم قطع دسته برای عبرت مردم (892824) (moderator16)
عزیزان پس از تائید نهایی حکم اسمشون می گن! (892838) (moderator16)
احسان
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۰۲:۱۷:۵۴
حکم به این ترتیبه: آقایان "الف-ب" و "پ-ت" و "ج-چ" و "س-ش" اعدام میشوند و آقایان "ع-غ" و "ک-گ" حبس ابد ... والسلام...برید خونه هاتون...به خوبی و خوشی (892862) (moderator16)
ببینییید عزیزان جان .
من یه جوونم که تازه وارد اجتماع شدم . چیزی که تا حالا دستگیرم شده اینه که همه چیمونم که درست باشه یعنی از قانون گرفته تا مجری قانون و .... یه مشکل بزرگ هنوز هست ....... اونم اینه که تو این مملکت هیشکی از هیشکی حساب نمیبره . یارو میدونه که اگه این خلافو کرد تا میان بفهمن چی به چی بوده و کی به کی 400 تا خلاف دیگه هم میتونه بکنه .
این در مورد بعضی از ارگانها هم صادقه . مثلا همین پلیس عزیز راهنمایی ... هر وقت دلش خاست ماموراشو میریزه تو خیابون و میگه مثلا ما خیلی حضور داریم هر وقت هم دلش خاست جمع میکنه ...
یا اون بانکهای دلبند ... بخشنامه بره براشون یا نه کار خودشونو میکنن . اصلا رییس هر بانک واسه خودش همه کارس . هیشکی هم نمیتونه بگه بالا چشت ابرو ....
اگر نه تا بانکها هستن و سود مساله دار دارن میدن به مردم که دیگه نیازی نیست کسی بره دنبال تولید و این جور صحبتها ... اصلا چرا بانک عزیز باید واسه خودش رقیب درست کنه !!!!!
هاااان ؟؟!! (892876) (moderator16)
رویای عدالت
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۰۳:۵۴:۲۲
چیزی که به شدت احساس می شه فدا شدن عدالت در برابر مصلحت؟پس افراد بلند پایه تر چی حداقل تحقیق کنین اگه بیگناه بودن اعلام کنین؟؟؟؟؟؟؟؟ (892879) (moderator16)
همتون میگین اختلاس.ای بابا اختلاس نبود -فساد مالی بود. (892888) (moderator16)
يه قطره
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۰۵:۴۷:۴۱
با سلام
تو قانون مجازات اسلامي آمر مجازاتش با كننده كار يكيه بعضي وقتها هم بيشتر ميشه ولي تواين برونده از آمران خبري نبود مكه ميشه اختلاس به اين حجم بزرك فقط توسط ٢.٣ برادر كه تا جند سال قبل دامداري داشتن و يكي دوتا رئيس بانك صورت بكيره خود رئيس بانكها هم تو اعترافاتشون كفتن كه از بالا به ما دستور ميرسيد حلا جقدر بالا خدا ميدونه
نا سلامتي مردم تو ريز جريانهاي جامعه هستند و ميدونن تا حداقل ٢/٣ تا بارتي نداشته باشي يه وام ٣ ميليوني نميتوني بدست بياري حالا حساب كن براي ٣ هزار ميليارد جه كسي بايد سابورتت كنه (892902) (moderator16)
saeid
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۰۸:۱۲:۴۸
یدیخت اون چهار نقری که باید تاوان آقایان را بدهند . همیشه این جوری بوده خدایا شکر که حداقل روال را تغییر ندادند. (892942) (moderator22)
با سلام به الف
دوستان عزیز چند بار شده که از تلوزیون مصاحبه با چند تا قالپاق دزد و ضبط دزد و کیف قاپ پخش کردند که شما ها چرا کیف و ... مردم را میدزدین ؟ اونا هم جواب میدهند از روی فقر و ناچاری و .... ( حالا جواب درست یا غلط )
اما چرا برای افرادی که میلیاردها میدزدند فقط بصورت :الف ب پ ت ث ج ..... معرفی میشوند و مصاحبه ای و ... هم پخش نمیکنند ؟!!!
مگر افراد جامعه درجه یک و دو و سه هستند ؟!
برخی مجرمین عزیز تر هستند که وکیل ، جای خوب ، احترام و ... داشته باشند اما تعدادی با توهین و تحقیر و پس گردنی و نشستن روی زمین و ..... همگی توی دالون ردیف میشوند !!!!!
ما فکر کردیم که قانون برای همه یکسان است
اما گویا برای برخی یکسان تر است
عدالت واژه زیبایست که کاربردش در همایشها و سخنرانیها بیشتر است
در آخر بگم که در چین اگر کسی یک میلیون دلار اختلاس کنه اعدام میشه . بی برو برگرد (893124) (moderator22)
این بقل کنار درج نظرات نوشته شده:
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود
این نظراتی که تا اینجا خوندیم توش هیچ اهانت و افترایی به هیج کس یعنی نبود؟؟
این سایت کار اصلی اش لجن پراکنی و تهین و افترا و تهمت است...
تعجب است که چرا دوباره رفع فیلتر شد. (893153) (moderator22)
رفع فیلتر شد برای اینکه افرادی مثل شما که دنبال تک صدایی هستند بسوزن (893353) (moderator16)
رفع فیلتر شد برای افرادی مثل شما ها که بدونید دروربرتون چی می گذره (894128) (moderator22)
عزیزان زیاد پیگیرش نباشید که دشمن خوشحال میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گور پدر دشمن (893154) (moderator22)
فقط امیدوارم که آقایان جهرمی ( مدیر عامل وقت بانک صادرات) و جناب برادر خاوری ( مدیر عامل وقت بانک ملی ) حالشان خوب باشد و از بابت حکم اعدام چهار نفر از دوستانشان دل آزرده نشده باشند. شهر در امن و امان و سلطان بسلامت باد. (893162) (moderator22)
براستی آن وزیر و وکیل که در این اختلاس نقش داشتند چه شدند و کار به خرده پاها تمام شد.انجا خط قرمز بود. (893333) (moderator16)
هموطن
۱۳۹۱-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۰:۴۱
با سلام به دوستان همیشه سر سبز مطبوعاتیم
جای یک پرسش بزرگ خالیست که چه جریان یا تفکر و یا مافیایی باعث گردید تا این" برادران " به همین سادگی و به همین خوشمزگی این همه پول ملت +تعدادی از بزرگان سیاست و اقتصاد مملکت رو به طباهی بکشن؟!!!!!
آیا لازم نیست تا فکر خیلی خیلی جدی برای فساد دانه درشتان که روز به روز درشت تر میشوند بکنیم؟!
آیا لازم نیست برای فسادی اداریمان کاری بکنیم؟!
(893354) (moderator16)
دانه درشتهاي دولتي چي؟!! (893417) (moderator16)
به قول یکی از برادران نماینده تنها فرار خاوری برای سقوط یک دولت کافی بود ولی با این حال فقط یکیدو مورد برکناری در سطح مدیر کل داشتیم
(893681) (moderator16)
مجتبی
۱۳۹۱-۰۵-۱۱ ۰۴:۴۵:۲۹
1. امیدوارم که فقط نمایش نباشه
2. حالا که جرمشون مسجل و حتمی شده و حکمشون هم اعلام میشه ممکنه اسامی رو بگین؟ ممنون میشم.
3. دانه درشت ها چی میشن؟ اونا که هنوز ازشون رفع اتهام نشده و با وجود دریافت احضاریه هنوز به دادگاه مراجعه نکردند رو میگم.
(894069) (moderator22)
ای کاش راهی برای شناسائی و مجازات کسانی که فرصت های اقتصادی بسیار خوب برای کشور را از دست می دهند فراهم می شد. بی شک خسارت های بسیار بزرگی که به علت عدم استفاده به موقع از منابع و ذخائر موجود در کشور و از جمله عسلویه به کشور و مردم وارد می شود بسیار بیشتر از مبالغ اختلاس های انجام گرفته است. منابع مشترکی که هر روز توسط کشورهای همسایه مورد استفاده قرار می گیرند و ما هر روز بیشتر از روز قبل از استفاده از آنها محروم می شویم. (894122) (moderator22)
بی نام
۱۳۹۱-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۳:۱۸
اسم و فامیلا نمیگن که هر که را خاستن اعدام کنند
مردم از کجا بدونن آقای پ.پ کی بود که حالا اعدام شد. (894154) (moderator22)
امین .ن.ب
۱۳۹۱-۰۵-۱۱ ۱۲:۰۴:۱۶
شماها بااین کاراتون باعث میشین دیگه هیچ سرمایه گذاری جلو نمیاد بابا یک بارم شده مال خودتونو اعدام کنین اخه تا کی میخواین ضعیف کشی کنین خواهشن کارهای خیرش رو هم به تصویر بیارین چرا این کارو نمیکنین (894365) (moderator22)