نظر منتشر شده
۲۵۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 50085
توكلي: اقدامات احمدي‌نژاد بدترين رفتار ممكن است
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۱
احمد توكلي گفت: اقدامات آقاي احمدي نژاد درباره عزل وزرا هيچ توجيه عقلاني ندارد و كشور را در شرايط سختي قرار مي‌دهد. اين نحوه رفتار بدترين پاسخ به اعتماد بيست و چهار و نيم ميليون رأي دهنده به ايشان است.



احمد توكلي رئيس مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاري فارس، افزود: وزرايي كه اخبار عزل آنها منتشر شده است از جمله 5-6 وزيري بودند كه نسبت به معاون اولي آقاي مشايي معترض بودند و براي اين كار اقدام به نامه‌نگاري هم كرده بودند. البته تعداد مخالفان و معترضان به آقاي مشايي در دولت بيش از اين افراد بود.



وي اظهار داشت: اين طرز برخورد با وزراي كابينه به دليل اعتراض به رفتار رئيس جمهور نه با ضوابط اسلامي سازگار است و نه با مصالح دولت و ملت.



وي يادآور شد: مشكل مهمي كه با عزل آقايان صفار هرندي و محسني اژه‌اي پيدا مي‌شود مربوط به اصل 136 قانون اساسي است كه مي‌گويد اگر بعد از راي اعتماد و در طول دوره دولت، نصف اعضاي كابينه تعويض شدند، دولت مجبور است كه مجددا براي آنها از مجلس رأي اعتماد بگيرد. باتوجه به اينكه تعداد اعضاي تغيير يافته كابينه با اين تغييرات به 11 نفر افزايش مي‌يابد؛ به اين ترتيب بيش از نصف اعضاي كابينه تغيير كرده است و دولت مجبور است مجددا براي هشت روز باقيمانده از مجلس رأي اعتماد بگيرد.



احمد توكلي تأكيد كرد: اصل 136 دلالت بر فوريت دارد و تأخير در معرفي وزرا را جايز نمي داند.



وي تأكيد كرد: من نمي‌دانم چه مصلحت سياسي به نظر رئيس جمهور رسيد كه در آستانه تنفيذ دوره آينده و تحليف مجلس، خود را در شرايطي قرار داد كه مجبور است در روزهاي آينده براي دولت تقاضاي رأي اعتماد كند. بنا بر اين طبيعي است با اين مقدمات، مجلس بر اساس آنچه كه رئيس جمهور دوست دارد، واكنش نشان نخواهد داد.



وي گفت: چنين شرايطي اداره كشور را به شدت سخت مي‌كند و اين نحوه رفتار بدترين پاسخ به اعتماد بيست و چهار و نيم ميليون رأي دهنده به ايشان است.



وي در پايان خطاب به رئيس جمهور تأكيد كرد: توصيه من به آقاي رئيس جمهور اين است كه از اين تصميم دست بكشد تا مجبور به تقاضاي رأي اعتماد براي دولت نهم نشود.

 
سعيد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۸:۵۲:۵۶
آقاي توكلي مگر شما ترمز اين دولت را بكشيد و با استفاده از اختيارات قانوني مجلس مانع از تصميمات تلافي جويانه احمي نژاد شويد. اگر احمدي نژاد در اين كار خود موفق شود هيچ يك از وزراي كابينه آتي قادر به اظهار نظر مستقل نخواهند بود و عملا به يادمجان دور قاب چين تبديل مي شوند! (192341)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۴۳:۵۵
اولا كه آقا سعيد، اشكال را گفتن، راه انسانهايي است كه حق طلب واقعي هستند. انسانهايي كه هيچ وقت حقيقت را فداي مصلحت نمي كنند. آقاي توكلي با سكوتش و بستن چشمانش به روي همه مشكلات ، ثابت كرده كه از اين تبار نيست. شما تنها براي راي آوردن حزب مطلوبتان، چند ماه مانده به انتخابات، چشم به روي همه چيز بستيد، سكوت كرديد و ...
در مورد بادمجان هم به نظرم چيز جديدي اتفاق نيفتاده. آيا تا به حال بركناري هاي وزرا را نديده بوديد؟ و اگر مشكلتان با زمان اين كار است، بايد بگويم چند روز مانده به انتخابات هم از اين چيزها بود.(البته نه در حد وزير)
پس آقاي احمدي نژاد عوض نشده. اين قدر نتازيد به ايشان. (192609)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۶:۳۳:۰۶
آقای رضایی درست می گفت: آقای رئیس جمهور دارد کشور را به سقوط نزدیک می کند. بجای رای اعتماد بهتر است صلاحیت ادامه کار شخص ایشان در مجلس بررسی شود. (193039)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۰:۳۴:۵۶
راست میگید و ما حتی قبل از گفته اقای زضایی اینو فهمیدیم و وظییفه مان را انجام دادیم ولی براستی الان که ایشان رای آورده اند ما داریم چوب نادانی را می خوریم و تا زمانی که فکر عوام در اکثریت باشد از نا آگاهی مردم ما کتک خواهیم خورد و باید همگان دز مسیر آگاهی از واقعیات جامعه هم به خود و هم به دیگران کمک کنیم نمی دانم شاید راه دیگری برای آگاهی هر چه بیشتر مردم باشد . (194600)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۴:۰۷
به قول آقاي موسوي : \" مردم ، ما با يك پديده اي روبرو هستيم .\"
مردم ما كه ثمرات اين پديده را در طي 4 سال قبل ديده بودند.
اين مجلسي ها هستند كه بايد چشمانشان را به ثمرات اين پديده باز كنند.
آقاي توكلي هم به قول دوست ناشناسمان از آنهايي كه بتوانند كاري كنند نيستند.
جنسشان از همين به اصطلاح اصولگراهايي ميباشد كه اصول حزبي خود را قبول دارند و اقداماتي را انجام ميدهند كه به اصول حزبي خودشان لطمه اي وارد نشود.
اگرچه ميدانم اين اظهارنظرها برايتان سخت است.
اگر براي ثبت در نظرات تاييد نميشود لااقل به اطلاع جناب توكلي برسد.
بنده در خصوص اصولگرايي ايشان به شدت حرف دارم.
ايشان را اصولگرا ميدانم اما اصول خودشان و هم حزبي هايشان
نه اصول اسلامي!
اينكه به روح الاميني پيام تسليت ميدهد اما از خود نمي پرسد كه اين پسر و بسياري بچه هاي ديگر كجا لت و پار شدند ؟ كجا و توسط چه كساني كشته شدند ؟ عاملان اين ناهنجاري هاي اسلامي كدامين وحشي هايي هستند؟
آيا نبايد بر اساس اصول اسلامي با پدر و مادر مابقي كشته شدگان اظهار همدردي كرد و حداقل پيام تسليتي داد؟ آيا فقط بايد به هم حزبي هاي خودمان پيام تسليت بدهيم؟
به خود آييد كه قيامت نزديك است ! (193366)
 
ایرانیه بدبخت
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۹:۵۸
پیشنهاد میکنم که احمدی نژاد برای دولت دهم 50 یا 60 وزیر معرفی کنن و برای هر وزارتخونه 2 یا 3 وزیر رای اعتماد بگیرن تا بعدنا که وزیراشو حتی بخاطر رنگ جورابشون که اخراج میکنه بازم وزیر داشته باشیم و خدای نکرده لحظه ای از خدمت رسانی دولت تلف نشه.اخه دولت نهم که همش در حال تغییر بود و وقتی برای این کار نداشت؟
اگر هم دوست داشتند هر تعطیلی که دولت در حال خدمت رسانی نیست(مثل جمعه ها و اعیاد و...) مجلس 50 یا 60 وزیر تازه نفس و جابک (البته کاملا حرف گوش کن) در اختیار ایشون بزاره.
گردن کسی هم که بگه دیکتاتوریه خورد بشه.اخر دموکراسی و مردم سالاریه چون تا اخر 4 سال نوبت به همه مردم میرسه تا چند روزی یا چند ساعتی یا شاید چند دقیقه ای وزیر باشند
حدا به دادمون برسه (192731)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۴:۰۵
آیا شما از آقای دکتر توکلی چنین درخواستی دارید؟ ایشان که تمام تلاششان را کردند تا آقای احمدی نژاد انتخاب شود؟ کافی است به سایت ایشان در آن زمان سر می زدید. واقعاً چرا ما زود فراموش می کنیم؟ (193258)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۴۸:۱۶
دوست عزیز آقای توکلی و همفکرانش هم به دلیل سکوت در برابر دولت و عدم استفاده از اهرم های کنترلی مجلس در این بی ثباتی ها و بی مسولیتهای آقای احمدی نژاد مقصرند.
ایشان خود نیز باید پاسخگوی سکوتشان باشند.
ظاهرا اهمیت افرادی در کابینه چون مشایی، سعید لو ، ثمره، کردان و محصولی از نامه مقام رهبری بیشتر است.که حتی معترضان را این حرکت را هم به راحتی عزل می کنند.یادتان باشد در مناظره با آای رضایی آقای احمدی نژاد وزیر بهداشت را از نخبگان جامعه پزشکی نام برد و امروز بی رحمانه در معرض عزل و بی مهری رئیس جمهور قرار گرفت.باید به ین کابینه و پشت پرده آن شک داشت.امروز رئیس جمهور حتی نامه رهبری را هم بی حرمت کرده است.
آقای توکلی از شما و مجلسیان انتظاری بیشتر است.اصول را فدای مصالح حزبی و خود ساخته خود نکنید. (193513)
 
اتمی محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۳۴:۱۵
به اقای توکلی میگویم
شما ترمزتان را بکشید
مرد مومن یکی به زمین میزنید یکی به اسمان
بنده در ستاد انتخاباتی جنابعالی 2 دوره بودم شما دنبال عدالتید یا هرج و مرج >؟شما را چه شده؟ ایا باز دارید دنبال موسوی ها و هاشمی ها میگردید یا امسال نان به نرخ روز خورهایی چون مرفهین بی دردی مثل لاریجانی را میخواهید علم کنید
مگر پاسخ به گستاخی وزیری که انگونه در جلسه دولت رسوا بازی در بیاورد ان هم به بهانه دفاع از رهبری جز حذف وی از مسند وزارت باید در جامعه ای که رئیس جمهورش چندین بار گفته پیمان اخوت با کسی ندارم است مگر نگفته بود از یک ثانیه خدمت رسانی نمیگذرم تا زنده ام ؟مگر نگفته با احدی تعارف سر معامله با حق مردم ندارم؟
چرا جور رسانه ای را متشنج میکنید ؟
خدا را شکر که 90%مردم به اینترنت رابطه ای ندارند مگر نه با عراجیف و تنشهایتان مردم را به همه کس بدبین میکنید
مردک مگر بحث وزیر فرهنگ حذفش از کابینه به معنای عزلش از وزارت است ؟
مگر نمی دانی تا دکتر استعفایش را قبول نکند اسما وزیر است ولی رسما کیهانی و انتقادد زاده خواهد شد عین شریعتمداری شیطان منفی نگر که اینگونه مشائی را به انقلاب مخملی تعبیر کرد
دکتر توکلی عزیز از خدا بترس از پیشگوئی پرهیز کن
چرا دولت را پیشاپیش را غیر قانونی بودن متهم میکنی در حالی که نیازی به رای اعتماد دولت نهم در شرایط فعلی نیست
بترس که فشارهای توخالی شماها در مجلس اگر احمدی نزاد را مجبور به استعفا نماید چه بلائی بر سر محرومان و مستضعفان کشورمان خواهند اورد
انوقت امسال شماها 50 سال عدالت را اگر بلغور کنید کسی رای به شماها نمیدهد تا جای دکتر را بگیرید
باید هاشمی ها بیایند تا جیبهای خالی شده خود را با خون مردم و اشتباهات شما پر کنند
التماس دعا برادر (193782)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۰:۵۴:۳۶
با سلام به آقای توکلی
اگر به واقع معتقدید احمدی نژاد 24 میلیون رای آورده ، چرا در مقابل نظر رویس جمهور منتخب آن هم با این اختلاف رای می ایستید؟ آقای محترم آنچه سعی در القای آن در ذهن مردم دارید، مثل روز برای همه روشن است. ما در حمایت از فردی که به او رای دادیم بر اساس استدلال و مشاهده وضع موجود عمل کردیم و هنوز هم علی رغم سعی در تخریب وجهه اش دوستش داشته و به صحت عملش اعتقاد داریم، شما چه می کنید با ادعایی که کرده اید و این همه اشتباه و ندانم کاری که با آن مواجهید. جدا چطور خود را توجیه می کنید؟! (194893)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۰۳:۳۸
موقعی که می گفتیم عبور از احمدی نژاد و اقای رضایی میگفت ایشان کشور را به سمت پر تگاه می برد باور نمیکردید پس باید منتظر باشیم تا نقاب از چهره انهایی که دم از ولایت و امام زمان می زدند بیافتد وسیه رو شود هر انکس که دراو غش باشد (192360)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۰۱:۴۴
این انتقادات صادقانه حامیان احمدی نژاد جای شکر دارد. حتی رجانیوز و کیهان و . . . هم او را با صراحت و صداقت نقد می کنند.
در حالی گه اگر به رفتارهای این چند هفته طیف مقابل نگاه کنیم می بینیم که آن ها به دلیل تصعب و علاقه حزبی شان، چشم خود را بر همه ادعاهای دروغین تقلب و التهاب آفرینی ها و قانون شکنی های اصلاح طلبان بسته اند و با تعصبی شدید، همچنان از آنان حمایت می کنند.
تفاوت عملی رفتار این دو گروه، همان تفاوت عظیمی است که حقیقت طلبی و تحجر را به وجود می آورد.
به این رفتار شجاعانه و صادقانه حامیان دکتر احمدی نژاد، تبریک می گویم (192565)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۳:۰۱
مرد حسابی مگر طرف مقابل رسانه ای هم دارد که بتواند نقد کند؟ شما بهتر است به جای حواله کردن مسائل به طرق مقابل فکری به حال خودتان و رئیس جمهور ولایتمدارتان بکنید! (192768)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۰:۳۳:۳۱
آقای دانشجو راست می گن.
در واقع اصولگرایی حزب نیست که کسی به خاطر منافع حزبی هر نوع عمل درون حزبی را نادیده بگیرد مانند آن چیزی که در احزاب اصلاح طلب اتفاق می افتد .
کسانی که عاشقانه و با تمام توان از احمدی نژاد دفاع می کردند اکنون به خاطر اتفاق افتادن اشتباهاتی از او با همان شدت و توان از او انتقاد می کنند . اگر شما یک نمونه از این شکل را در گروه اصلاح طلب آوردید من به شما جایزه می دهم. (194453)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۵۱:۲۳
دانشجوی عزیز!
اقدامات رجانیوز و کیهان نه در جهت حق طلبی و عدالت است که اینک دامن خودشان را این معجزه هزاره سوم گرفته است. همه این وزراء معزول تا وقتی که در دولت بودند به به و چه چه می گفتند و وقتی یک سیلی خودشان می خوردند شروع می کردند به غرغر کردن. سر و صدای رجانیوز و کیهان را هم از همین جنس ببین. (193062)
 
بچه مشد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۱۵:۳۰
دوست عزيز بين شجاعت وحماقت فرسنگها فاصله است (193182)
 
طاهري
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۱:۲۶
بزرگترين اشتباه آن است كه طرفداران رهبري را طرفداران رياست جمهوري فرض كنيم (193343)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۳۴:۰۵
مگر بجزمعدودی افراد فرقی هم بین این دو گروه هست؟. با حوادث پیش و بعد از انتخابات، با یا بدون نقشه قبلی تمام مشکلات و مسائل رئیس جمهور با طرفداران اصولگرایان و مقام وشخص رهبری بشدت بهم گره خورده است. تلاشهای افراد فهیم اصولگرا از جمله آقایان توکلی، مطهری، و افروغ و ..و درعین اخلاص متاسفانه حکم نوشداروی بعد از مرگ سهراب است. اینان و دیگرانی که اکنون زاویه بزرگ انحرافهای رئیس جمهوربرای اکثریت ملت کاملا عیان شده است میبایستی با شدت وحٌدت بیشتری به انحرافات اولیه وریشه آنها که مسلما\" از دید این بزرگان مخفی نبود برخورد میکردند. شاید مجرح برایشان مصلحت بود تا حقیقت. ولی بقول بزرگی \" بالاترین مصلحت حقیقت است\" (194563)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۲:۳۹:۵۴
مگه غير اينه آقا خودشون در نماز جمعه صريحا گفتن كه افكار شون به كي نزديكه (195012)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۷:۳۱:۳۸
آقای دانشجو چرا فرا فکنی می کنی بحث ما آقای رییس جمهور و کارهاییه که داره انجام میده وخود اصولگراها هم بهش انتقاد دارن و همچنین مراجع .ما اصلا کاری به جناح مقابل نداریم که شما زرتی اونارو پیش میکشی (194290)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۹:۲۸
حقیقتاً کشور داری آن هم در قرن 21 اصول و روش های خاصی را می طلبد که در این میان سلامت روانی افراد تصمیم گیر از اهمیت بسیاری برخوردار است. (193270)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۰۷:۴۳
اگر سایت الف اجازه انتشار بدهند خدمت آقای توکلی سلام عرض می کنم و عرض می کنم که:

گفتند ایشان ولایتمدار است گفتیم حتماً هست، گفتند به قوانین آشناست گفتیم حتماً هست، گفتند در دوره دوم اشتباهات دوره اول را تکرار نمی کند گفتیم چون شما می گویید حتماً نمی کند، گفتید اصولگراست گفتیم حتماً هست گفتید ...

از تمام چیز هایی که گفتید فقط رای آوردن 24.5 میلیونی ایشان برایمان مانده که
امیدوارم 24.5 میلیون نفر ایشان را انتخاب کرده باشند چون تا همینجاش مغز ما رگ به رگ شده و عن قریب با ادراک نشانه ای در رد ادعای اخیر متلاشی می شود (192368)
 
منصف
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۰۸:۰۶
اقای احمدی نژاد بدلیل فشارهای ایام اخیر خسته شده اند و این طبیعی است. باید ایشان را به مرخصی اجباری بفرستید والا خود و 24 میلیون رای را نابود می کند.
این طور که مملکت داری نمی کنند. (192369)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۴:۵۱
you right , you right and you right he vacaation
با سعی تلاش و صبر و بردباری بیشتر آقای احمدی نژاد ...من فکر کنم هر کی انتقاد کرد این آقا فکر می کند دشمن است ؟ مسئول صفحه احمدی نژاد در فیس بوک هستم از کانادا (192725)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۱۳:۴۷
حسین اقا تو جیره خواره او هستی بابا چند دفعه بگم حداقل زبان انگلیسی را اونجا که پول مفت بهت میرسه یاد بگیر (194022)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۴:۵۲
من دلم برای 24 میلیون رائی که انشاالله درست است و ایشان بدون کمک کسی اورده میسوزد و اقای توکلی اگر شما نماینده مردم هستید برای این نابسامانی دولت کاری بکنید با بیانیه دادن مشگل مردم و دولت حل نمیشود (193327)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۰۸:۰۸
احمدی نژاد : دیگی که برا من نجوشه سر .... توش بجوشه (192370)
 
شاهد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۰:۳۲
مگر دولت ملک طلق رئیس جمهور است که این گونه بی محابا ترک تازی می کند. علی (ع) می فرمایند «آلة الرئاسة سعة الصدر»، ایشان گویی که اصلاٌ سعه صدر ندارند .ضرر و زیان و خسران حاصل از این لجاجت های لجام گسیخته را ایشان پرداخت می کنند یا مردم.
مجلسیان مستقل، اندیشمند و مقید و متعهد عملی به نظام و جمهوری اسلامی بایستی اقدام عاجل برای وضع قوانین مدون مدیریت های ارشد کشور را به عمل آورند. تا کی می خواهید به خاطر خوشایند دولت مجیزگوی باشید. مگر شما وکیل الدوله اید؟ عمر این صندلی های سبز کوتاه است. (192377)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۰۹
آقايان الف، بنده از مخالفترين افراد هستم به آقاي احمدي نژاد. اما اين كامنت بالا خارج از حوزه ادب است. \"مشاور رواني\" يك كلمه توهين آميز است و نبايد چاپ شود. متاسفانه شما در موارد همسو حتي اينها را هم چاپ مي كنيد، ولي در موارد غير همسو، وقتي كامنت را در نهايت انصاف و ادب هم مي گذاشتم، بيم حذفش بود. (193160)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۱:۵۱
ايا اين همان ولايت پذيري اقاي رئيس جمهور است مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند كه وقايع ان چند روز باعث اختلاف نشود؟ (192380)
 
سامان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۴:۱۵
آقای رئیس جمهور اختیار دارند کشور را نابود کنند. تا برخی دوستان ایشان خیلی نرنجند. (192388)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۶:۴۸
سلام

دلم برا آقا میسوزه آخه چقدر اشتباهات آقایونو توجیه کنه؟ هزینه کردن از آقا......خجالت آوره! (192392)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۰:۲۷
چرا آقا باید اشتباهات را توجیه کند؟ چه معنی دارد ولی فقیه اشتباهات دیگران را توجیه کند؟ اگر کسی اشتباه کرده ولی فقیه باید محکم جلویش بایستد نه اینکه توجیه کند؟ شما نحوه اعتقادتون به ولایت فقیه اینگونه است؟ وای بر ما و بر اعتقادات شما. (193322)
 
ابراهیم محمدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۷:۱۸
اقا ی توکلی .اقای احمدی ن هرکاری انجام داده شما منتقد .یا اعتراض داشتید.شما گفتید این بد رفتار ترین کار ممکن .به اعتماد مردم است اقا ی توکلی.اگرما رای دادهیم ب ایشان اعتماد داریم شما هم درحد خود اعتراض کنیدوکمتر توهین به منتخب مردم داشته با شید (192394)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۴:۲۶
کی می خوای از خواب بیدار بشی؟ (192723)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۱۸:۳۳
به خدا قسم عدم کفایت سیاسی شاخ و دم ندارد! (192401)
 
مايوس
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۲۴:۵۸
علي رغم مخالفت با جريان حذبي آقاي توكلي ولي در مجموع نظرات ايشون رو در مورد مساييل كشور دوست دارم (192417)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۲۵:۱۹
خدایا به رئیس جمهورمون صبر و متانت عنایت کن (192419)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۲۶:۳۵
مقبوليت ! پر !
مشروعيت ! پر !
محبوبيت ! پر !
مقنونيت ! پر !
چيزي از اين مرغ پر كنده باقي مانده ! (192423)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۳۲:۱۷
میرحسین صد مرتبه از این آقا بهتره. کاش به احمدی نژاد رای نمی دادم.کاش (192434)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۳۰:۱۰
وسط دعوا نرخ تعیین نکن صعه صدر میرحسینت رو هم دیدیم معلومه بهش رای دادی چون کسی که به احمدی رای داده اگر پشیمون هم بشه میگه کاش به رضایی رای میدادم (193046)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۲۳:۱۰
خیلی از کسانی که به آقای موسوی رای دادن طرفدار آقای رضایی بودند ولی به علت بخت پایین ایشان به اقای موسوی رای دادند. این آقا هم می تونست جزو اونها باشه.
در ضمن اصل بر برائته. (194554)
 
م.م.الف
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۱۰
این دیگه جوک شال بود!
تازه آقای احمدی نژاد داره بعضی از کارهای موسوی رو تقلید می کنه
موسوی خیلی در مخالفت با رهبر فراتر از این حرفهاست. (193158)
 
اشكان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۳۳:۱۱
اين فرد عجول و احساسي در حد رياست جمهوري ايران نيستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت كي فرا مي رسه كه سر ملت به باد بره. خدا رحم كنه (192436)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۳۴:۵۳
با سلام
خلايق هر چه لايق
كساني كه به اين آقا راي داده‌اند حالا بايد جوابگو باشند كه مديريت كشور به چه سمتي كشيده مي‌شود، اوضاع بدتر از قبل خواهد شد مطمئن باشيد چون آقاي احمدي‌نژاد مدير مواقع بحران نيست. (192440)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۹:۱۰
اتفاقا\"ایشان مدیر و متبحر در ایجاد بحران در نه تنها ایران بلکه دنیاست (193336)
 
لیلا
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۵۸:۳۷
احمدی نژاد اصلا مدیر نیست مواقع بحران و غیر بحران نداره (193541)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۳۹:۳۹
حالا کجاشو دیدید آقایان (192447)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۴۰:۳۶
خدا رو شكر (192448)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۴۶:۲۴
به نظر اینجانب با توجه به عملکرد 4 ساله آقای احمدی نژاد، چنین رفتارهایی از ایشان قابل پیش بینی بود. حالا بنده نمی دانم چرا دوستانی که در جریان انتخابات بصورت مستقیم یا غیر مستقیم از ریاست جمهوری مجدد ایشان حمایت کرده اند چنین از تصمیمات شان برآشفته اند! بارها در طی تبلیغات قبل از انتخابات توسط نخبگان و سایر نامزدها از اینگونه رفتارهای آقای احمدی نژاد انتقاد شده و از صدمات جبران ناپذیر ادامه چنین وضعیتی هشدار داده شده بود. آقای توکلی من مطمئن هستم که جنابعالی هم شناخت کافی از ریاست جمهور دارید پس چرا در هنگام انتخابات از نامزدهای دیگر حمایت نکرده و یا نامزد جدیدی که از لحاظ گرایش فکری به خط اصولگرایی شما نزدیک تر باشد معرفی نکرده اید؟ (192459)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۵۳:۵۳
پس واقعا موسوی یه چیز میدونست که به این آقا گفت شما تحمل کوچکتریمن مخالفتی ندارید و به سمت دیکتاتوری و تکصدایی مملکتو می‌برید (192469)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۷:۳۶
درود خدا بر میر حسین موسوی که می خواست چشم ملت رو بار کنه اما عده ای که خودشون رو به خواب زده بودند هنوز هم نمی خوان باور کنن که مدیریت این اقا بر مملکت جز ویرانی چیزی به همراه نداره (192728)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۳۰:۵۹
آخه نه اینکه موسوی داشت (193047)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۵۴:۱۲
به نظرم آقای احمدی نژاد روابط مشکوکی با مشایی دارند که اینگونه به مخالفان مشایی حمله میکند (192470)
 
م.م.الف
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۱۸
لابد از اون نوع روابطی که در سایت بالاترین به گزارش جعلی از تایمز ادعا شده که اسرائیل هم نوار ویدئوییش رو داره ... درسته؟
باعث خنده شدید... (193156)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۱۹:۵۸:۴۷
باش تا صبح دولتت (دولت دهم) بدمد این هنوز از نتیجه سحر (دولت نهم) است. (192474)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۱۹:۱۴
آقای توکلی اگر میخواهند بدترین نوع رفتار را ببینند رفتار سه چهار ماه اخیر خودشان را مرور کنند(حمایت سایتشان از احمدینژاد).آقای احمدینژاد در این جریانات تقصیری ندارد او قبلا نوع رفتار خودش را نشان داده بود کسانی که از او حمایت کردند مقصران اصلیند (192506)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۸:۴۱
آقای توکلی و سایتش باید در آن دنیا جواب این حمایت ها را بدهند. (192729)
 
سید
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۲۶:۵۸
آقای توکلی! شما رو به جان بچه هاتون به داد ملت برسید! مگه نماینده ملت نیستید؟
تا این احمدی نژاد مملکت رو ته دره نفرستاده به داد این کشور برسید!
مشایی هم که بی توجه به اینهمه اعتراض و موضع گیریهای آقا و حضرات آیات عظام دوباره شد مشاور رییس جمهور! به داد اسلام برسید! (192519)
 
پژمان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۴۲:۱۸
واي به حال مردم و مملكت اگه وزراش راي اعتماد بگيرن ميخواد چي كار كنه.مجلسي ها خواهشأ به وزراش راي اعتماد ندين كه پيش خدا مسئولين. (192540)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۴۳:۵۳
.. یک سنگ تو چاه میندازه 100 تا عاقل نمی تونن دربیارن !
افرادی که به احمدی نژاد رای دادن بیان تحویل بگیرن ;) (192543)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۳۲:۱۰
نه اینکه افتضاح موسوی رو شما تحویل گرفتین (193048)
 
ناشناس در اين آدرس
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۴۹:۴۷
عزيزان هم وطن! 4 سال است داريم از دست اين آقا فرياد ميزنيم كه ايران عزيز را به سمت سقوط خواهد كشاند، از اصولگرا و اصلاح طلب همه بزرگان و انديشمندان تذكر دادند و خطر را ياد آوري كردند و به انواع تهمتها و افتراهايي چون عامل فتنه و برانداز و مخملي و ضد ولايت متهم شدند.
واقعا كي قرار است از خواب غفلت بيدار شويم و عامل اصلي فتنه را درست شناسايي كنيم؟ كي قرار است مصالح سياسي را به كناري نهيم و از شرافت ايراني مسلمان دفاع كنيم؟ (192547)
 
دامون آزاد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۰:۵۲:۵۵
آقاي توكلي عزيز ، نرود ميخ آهني در سنگ.
رييس جمهور زده به سيم آخر (192550)
 
جوان
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۴:۲۰
اتفاقا به نظرم من \"برود\" میخ آهنین در سنگ ... (ولی در کله بعضیها \"نرود\"
رئیس جمهور را کنترل کنید، آبرومون رفت، آقای توکلی . (193394)
 
سید ممد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۰۱:۱۳
کاش مملکت رو دست توکلی می دادن تا ببینیم چه گلستانی میسازه!
آقای توکلی عزیز شما از روز اول از روی حسادت یا هر چیز دیگری شمشیر از رو بر علیه این دولت بسته بودی که اظهر من الشمس بود
برات متاسفم که با کینه شمشیر میزنی!
جناب توکلی دوست داشتم ببینم اگه شما هم تحت این همه فشار بودی چه جوری رو پای خودت می ایستادی
من جز 25 میلیون هستم و بین احمدی نژاد و توکلی 100% احمدی نژاد رو انتخاب میکنم پس لطف کن از طرف خودت حرف بزن نه 25 میلیون! (192564)
 
mariam nejati
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۰:۱۲:۴۹
آقاي يك بيست و پنج ميليونيم ( يعني كمتر از يك ميكرون!) لطفا نمايندگي 25 ميليون راي را نكنيد چون آمار رسمي 24 ميليون و اندي است اين كه بقيه را شما از كجا آورديد معلوم نيست! البته وقتي نگرش به آمار كيلويي باشد بهتر از اين نمي شود! ضمن اين كه به شما ايراد هم نمي شود گرفت چون از قديم گفته اند: الناس علي دين مولوكهم ! يعني شما هم آمارهايتان بي شباهت به آقاي احمدي نژآد نيست! ضمنا آقاي توكلي و بعضي ياران معروف به اصولگرايان گريان هستند يعني در اثر ولايتمداري به ايشان راي دادند وگرنه شايد رضايي را انتخاب مي كردند! بهتر است شما هم بين رضايي و احمد نژاد چرتكه بياندازيد شايد 100% شما كمي كمتر شود! (194440)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۷ ۱۲:۲۷:۲۴
با سلام خدمت دوستان ایرانی
از آنجایی که عمران و آبادی ایران عزیز و عزت ملت ایران را در مقابل کشورهای همسایه دیده ام بسیار خوشحالم.به نظر بنده آقای احمد نژاد نماینده منتخب مردم ایرانه.نباید سرمونا مثل کبک بکنیم تو برف.مگه کل ایران باید رو سر یه عده وبلاگ نویس و عده ای از ایرانیای خارج بچرخه؟مگه غیر اینه که همین آقایی که آلان شده آقا بده داستان قرارداد ننگین سعادت آباد نپزیرفت؟واقعا جای تاسف داره که رای 24 ... نادیده میگیرید و هر توهینی که دلتون می خواد به نماینده این جمعیت می کنید.آخر داستان منم میشم نون خوره این نظام و احمد نژاد ! (196073)
 
سعيدي
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۰۲:۰۹
سلام.
شما بهتره بيشتر به فكر همراهي باشيد تا توبيخ. گر چه نقد لازمه حيات سياسي پاكه، ولي اين خرده گرفتن هاي شما بيشتر بوي تندروي در قضاوت ميده تا نقد منصفانه.
موفق باشيد (192566)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۱۵:۰۲
چشم و دل آقایان اصولگرا روشن! صبحکم الله بالخیر! (192581)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۳۴:۱۰
حضرت ابوالفضل یار با وفای امام حسین نیست ؟حضرت سجاد چطور؟ (193049)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۵:۰۹
از نکته سنجیتون ممنونم (193262)
 
آرمان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۲۰:۳۹
اين يکيو داشته باشين:

......کردان بازرس ويژه ي رييس جمهور.......

عجب مملکت گل و بلبلي شده....

تورو خدا يکي به داد برسه... (192588)
 
بچه شیعه
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۲۳:۰۷
علی کردان به عنوان بازرس ویژه رئیس جمهور منصوب خواهد شد.

دکتر محمود احمدی نژاد ، علی کردان را به عنوان مسئول بازرسی ریاست جمهوری برگزیده است.

حکم رئیس جمهور برای انتصاب علی کردان به عنوان بازرس ویژه رئیس جمهور به زودی صادر خواهد شد.

علی کردان که پیش از صادق محصولی به عنوان وزیر کشور در دولت نهم منصوب شده بود، پس از برگزاری جلسه استیضاح در مجلس شورای اسلامی از این مقام برکنار شد.

پیش از این گفته می شد که احتمال انتصاب کردان به معاونت اجرایی رئیس جمهور یا دبیر هیات دولت هم وجود دارد.

چرا؟ ملت بواسطه نمایندگانش ایشان را از کابینه حذف کرده بودند
این هم از مشایی و دخول رهبری برای رفع مشکل
من به آقای که رفتاری اینگونه دارند اعتماد ندارم
با اینکه به ایشان رای داده بودم اما شائبه تغییر آرا داره توی من قوت می گیره!
مجلس سریع اقدام به طرح عدم کفایت نمایید. (192591)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۲۵:۴۵
آقای دکتر رئیس جمهور شده و دلسوز مردم است چرا چوب لای چرخ می گذارید ؟ (192594)
 
احمد محمدی فر
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۲۶:۰۰
جناب آقای توکلی
آقای رئیس جمهور کسی را که دروغ او به نمایندگان ملت ثابت شده به ریاست بازرسی ویژه ریاست جمهوری می گذارد, از شما خواهش می کنم واکنشی اصول گرایانه نشان دهید (192596)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۳۰:۰۵
از کدام عقل سخن میگویید؟
اقدامات احمدي‌نژاد *بهترين* رفتار ممكن است ... (192599)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۳۵:۴۷
مهرورزی مورد نظر ایشان را به معنای واقعی کلمه درک کردیم.ایضا ولایت مداری را.
آقای توکلی لطفا در خصوص هزینه تقریبی فرصتهای برباد رفته , نظر خود را اعلام نمائید. (192604)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۳۶:۴۷
سلام متاسفم كه حرف رهبري روي زمين مونده
مگر ايشان نگفتند نخبگان حرفي نزنند كه ايجاد التهاب نكند
عزل وزرا و از اعتبار افتادن كابينه عين التهاب نيست (193787)
 
شايان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۵۵:۰۸
آقاي دكتر توكلي
يادتونه؟
شب 22 خرداد ساعت 12 : احمدي نژاد ركورد خاتمي را با 24 ميليون شكست.
البته بعيئ مي دونم منتشر كنيد (192620)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۰۰:۵۴
ببخشید ها آقای توکلی اما همین مجلس وقتی مثل سیب زمینی است نتیجه این می شود که دولت هر گربه ای دوست دارد می رقصاند.

الف جان سانسور نکن عزیزم. (192629)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۰۴:۳۹
بسمه تعالی

آقای توکلی که شما دم از ولایت پذیری می زنید آیا سخنان دیشب رهبر انقلاب را نشنیدی؟ آیا دنبال سهم خواهی از کابینه هستی؟ آیا فکر می کنی همانطور که در مجلس شورای اسلامی برای خودت دبدبه و کبکبه ای راه انداخته ای میتوانی از آقای احمدی نژاد هم باج بگیری؟ مطمئن باش اگر در این مملکت یک نفر واقعاً بی ریا پیرو رهبر انقلاب باشد آن شخص آقای احمدی نژاد است نه تو و امثال تو. شماها افرادی هستید که در این سالیان فقط ادعای اصولگرایی را داشتید. تاکید می کنم فقط ادعا داشتید. از خودت پرسیده ای چرا مردم به شما و دوستانتان اقبال نداشته اند؟ آیا می دانی که علت اقبال مردم به آقای احمدی نژاد اخلاص ایشان است؟
خامنه ای زنده باد احمدی نژاد پاینده باد (192636)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۲۵:۳۹
نا شناس عزيز احتمالا خيلي فكر كردي و بعد اين جملات نقض را نوشتي؟ دمت گرم (193600)
 
گیتی خزاعی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۰۵:۰۲
به راستی ببینیم نمایندگان ملت چه می کنند؟ ببینیم نماینده ملتند یا نماینده دولت؟! رئیس \"جمهور\" که رئیس \"خودش\" از آب درآمد... ضمنا هیچ دقت کرده اید که این آقای رئیس جمهور ما از هول هلیم، بدجوری خودش را یهو کیش و کم کم دارد مات می کند.... فرصت خوبی است برای اینکه ببینیم این قانون که قرار است فصل الخطاب باشد، چه می کند.... (192638)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۰۸:۰۶
نکته دیگر هم اینکه با رسمیت نداشتن دولت، عملا آقای احمدی نژاد زمان چانه زنی مجلس بر سر رای اعتماد وزرا را می سوزانند. مجلس بخاطر فوریت مجبور خواهد بود به وزرای پیشنهادی ایشان رای اعتماد دهد. (192642)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۱۱:۵۹
آقای توکلی لطفا اشتباهت گذشته را با طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور جبران کنید (192643)
 
mariam nejati
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۰:۲۲:۴۲
بحث احمد توكلي نيست! بحث اصولگراياني است كه اينك بايد وظيفه تاريخي خود را انجام دهند و مجلسي را كه اينك عضويت در آن را دارند به مجلسي تاريخي در دفاع از حقوق حقه مردم ايران تبديل كنند! مگر تاريخ چيست! اين كه امروز ديروز را مي خوانيم و فردا ما ر اخواهند خواند! بگذاريد فرزنداني كه هنوز به دنيا نيامده اند و خوانندگان تاريخي هستند كه امروز مي نويسيم به شجاعت مجلسي كه غرور و نفس ضعيف؛ و بي ادبي اش تا بالاترين مقام كشور را به چالش كشيده است درود بفرستند! بگذاريد مردم بدانند كه آقاي دكتر توكلي؛ دكتر باهنر؛ دكتر مطهري؛ حجت الاسلام ابوترابي ؛ دكتر لاريجاني و ... همه آنهايي كه از روي صدق و عشق به رهبري ايشان را تاييد كردند امروز با شجاعت بگويند كه اشتباه كرده اند و كشور را از بحراني سخت نجات دهند! تاريخ نشان خواهد داد كه تثبيت احمدي نژاد پايان مجلس است! پايان اركان اساسي جمهوري اسلامي است كه مردم ايران با رهبري امام براي آن خون ها دادند! آقايان بيدار شويد! (194447)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۲۱:۲۷
قای احمدی نژاد
ما جمعی از بسیجیان استدعا داریم حکم عزل آقای اژه ای را پس بگیرید ، چرا با سرباز صدیق ولایت این گونه برخورد کردید؟
اگر افراد خدومی همچون آقای آژه ای را ترور شخصیت کنیم چه برای نظام می ماند ؟
تجدید نظر کنید در اعمال و رفتارتون و برای رهبری و نظام مشکل درست نکنید (192652)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۲۵:۴۱
آقایان نمایندگان محترم مجلس! اگر به وظیفه ی قانونی خود در برابر این رئیس جمهور قانون شکن عمل نکنید خائن هستید (192656)
 
بد بختی به وضوح
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۳۰:۰۱
سلام
هرچند من حق تمامی کسانی که بااین دولت کار کنند را همین می دانم که شده!
ولی! هرچیزی حدی داره!
آبروی مردم که از سر راه نیومده که این جوری مفتضح می شن!
نمی دونم خوابم یا واقعا توی کشور با ثباتی مثل ایران که در گذشته سلایق مختلف باهم زد و خورد سیاسی داشتند واین مسایل به مخیله کسی هم خطور نمی کرد قدرت این قدر مست کننده شده باشه!
زورش به آقا نمی رسه به خاطر همین با موافقان با نظر آقا این جوری رفتار می کنه!
این حرف ها رو نمی شه باور کرد.
این کار ها رو نمی شه تصور کرد.
همه باید بااین رفتار مخالفت کنند تا این بدعت زشت نهادینه نشه! (192661)
 
ali
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۳۶:۱۱
salam

aga jan ishan reise jomhore va daraye ekhtiarati pas in che mani dare ke moratab be ahmadinejad gir midid .in jozve ekhtiaratash mibashad (192669)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۵۰:۱۰
بچه ها با هم لجبازی نکنید اینقدر
پول نفت 150 دلاری به زودی تموم می شه
حالا مردم نجیب تر از امت پیغمبر میتونند هنوز سوار هواپیماهای 40 ساله بشن
ولی شما و فرزندان دلبند و زیاده خواهتون رو که نمیشه قانع کرد
پس با هم کنار بیاین اینقدر با هم لجبازی نکنین و پته هم رو ... (192685)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۵۳:۴۸
آقای توکلی بدترین رفتارها این است:

- نان به نرخ روز خوردن

-سکوت در برابر طوفان دروغ و افترا

-هم پیاله شدن با فتنه انگیزان و دروغ پراکنان

- ساختن بنایی رفیع بر پایه ای از دروغ و توهم و انجام قضاوت های نادرست و ارائه نتایجی سست

- به بازی گرفتن افکار عمومی با بافته های خیالی

-برخورد گزینشی با فرمایشات رهبری(سکوت در برابرفرمایشات روز یکشنبه رهبری , ای کاش لااقل از شریعتمداری یاد می گرفتید)

-اهانت به انتخاب ملت

-0000

ای کاش در میان این همه سوزن که به این و آن می زنید جوال دوزی هم به شخص خودتان و سایت مبارک می زدید و محض خالی نبودن عریضه و تظاهر به حریت یک بار هم از نقصان ها و کوتاهی های خودتان می گفتید. الحمد لله در این همه فضاحت به بار آمده شما ها فقط کمالات عرضه نموده اید و در آشفته شدن اذهان مردم هیچگاه سهمی و اثری نداشته اید.

نگاهی به نظراتی که ذیل بیانات گهربارتان ردیف شده بیاندازید تا بفهمید کسی که باد می کارد طوفان درو می کند. در دنیا و آخرت باید جوابگوی اینگونه اعمال و اینگونه آثار باشید.


خدایا از ما هرچه که از
نام و شهرت
و مال و ثروت
و جاه و مقام
و وجهه و عزت
و سلامت و قدرت
داریم بگیر
ولی


از ما


عاقبت به خیری را دریغ مفرما (192688)
 
محبی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۵۷:۵۱
مجلسیان که دارند به مرخصی تابستانی میروند.رئیس جمهور هم که دولت را از رسمیت انداخته است.تکلیف مردم چیست؟
انشاءالله که مقام رهبری دستور لازم را جهت رای به عدم کفایت سیاسی بعضی ها را صادر فرمایند. (192695)
 
تقیان
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۷:۰۷
مقام رهبری!
تو اصلا بهش اعتقاد داری که ازش میخوای مشکل حل کنه!؟
تو همون ایتالیا بمون و صلاح مملکت رو بده به صاحبش! (192774)
 
محبی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۶:۵۳:۵۸
آقای تقیان برادر محترم
متاسفانه تفکر شما و درک شما تا این اندازه است که در خارج از کشور بودن را مانع اظهار نظر می دانید.
مطمئنا اعتقاد من و امثال من به ولایت و رهبری بیش از شما و مثل شماست.من و امثال من در هر جای این جهان که باشیم مسلمان و ایرانی هستیم و از ارزشهای اسلامی دفاع می کنیم اما شما و صاحبان تفکری مانند شما هر چند که در ایران هم باشید،خواسته یا ناخواسته عامل بیگانه هستید (194242)
 
منم
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۲:۵۷:۵۹
از دل دموکراسی دیکتاتوری بیرون میزند از دل ولایت پذیری ضد ولایت بیرون میزند دیگه حتی چاه هم ظرفیت رنجنامه های علی رو نداره! (192697)
 
سراب
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۰۲:۵۳
آقایان با کارهای خود نشان می دهند که بیش از آنکه طرفدار رهبری باشند دشمن ریاست جمهوری هستند بسیاری از مردم می دانند که رهبری در موضعی که شما هستید نیستند. (192705)
 
خیری
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۰۷:۱۱
عزل وزرایی که مطابق مقام معظم رهبری انتقاد کرده اند به چه معنایی است؟آیا این کار نوعی مقابله با رهبری معظم محسوب نمی شود؟عقلای قوم کجایند که چاره اندیشی کنند؟شاید بعداًخیلی دیر شده باشد. (192712)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۰۸:۵۰
قابل توجه آقای توکلی و حامیانش! این همان احمدی نژاد است که شما بی محابا از او حمایت کردید و همه کاری را به تفع او و بر علیه سید مظلوم انجام دادید. شما هم در این جنایت ها شرکید و قبل از آنکه ملت تومارتان را بپیچد استغفار کنید و به ملت بپیوندید.....کو گوش شنوا (192718)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۰۹:۵۳
رفتارهای اخیر آقای رئیس جمهور در کنار برخوردهای ناشایسته سیاسی ایشان در ایام انتخابات چه معنائی جز عدم کفایت سیاسی دارد ؟ من حمله فردی به شخص ایشان نمیکنم اما واضح است که این فرد دارای مولفه های شخصیتی لازم برای ایفای نقش مهم و حساسی مانند رئیس جمهور را ندارد . مگر سیاستهای کلان کشور اسباب بازی هستند که با یک جر و بحث ، به هر دلیلی که میخواهد باشد ، ناگهان مسئول دستگاه اطلاعاتی کشور کنار گذاشته شود ؟ بازی ایشان با کابینه نشان دهنده عدم وجود کوچکترین برنامه هماهنگ و سازماندهی درون ساختار دولت است . ایشان به نظر میرسد که خودش را داخل یک بازی کوچک سیاسی فرض کرده است که باید فقط به دشمنان فرضی فحاشی کرده و از خودی ها بله قربان مطالبه کرد . میدانم که امید زیادی به باصطلاح-اصولگرایان مجلس نیست اما امیدوارم افرادی مانند جناب توکلی رایزنی های لازم برای \"طرح\" مسئله عدم کفایت سیاسی ایشان در سطوح عالی کشور را آغاز کنند ولو که به نتیجه ای نرسد یکی به چوبخط ایشان اضافه میکند و قدرت مانورشان برای انجام کارهای مشابه در آینده را کم میکند . اگر نمیتوانید جلوی این فرد را بگیرید لااقل هزینه تصمیم گیریهایش را زیاد کنید تا نهایتا مقامات عالی نظام نیز که از افق متفاوت و بالاتری مسائل را میبینند هزینه سازی آقای رئیس جمهور را لمس کنند . ممنونم (192719)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۱۲:۲۳
آقایان مجلس نشین!
این دست پخت بی مسئولیتی شما در 4سال گذشته است، نوش جان. (192722)
 
ff
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۰:۳۷
be shoma che marbute aghaie tavakoli (192732)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۴:۴۵
تمام کسانی که در طول این دوره از آقای احمدی نژاد دفاع می کردند که آقای توکلی نیز از جمله همین آقایان می باشد در مشکلاتی که آقای احمدی نژاد برای کشور ایجاد کرده و می کند سهیم می باشند. (192737)
 
برادر کوچک
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۷:۲۶
چرا اقای الهام هیچ مشاوره حقوقی به اقای رییس جمهور نمیدهد ؟
خاطرتان هست که بعد از تصویب لایحه بودجه هم اقای رییس جمهور اشکالات متعدد قانون اساسی نسبت به ان مطرح نمود . ( لابد برای کمک به شورای نگهبان ) .
ایا میتوان نتیجه گرفت که اقای الهام اصلا حقوقدان نیست ؟ (192741)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۹:۱۷
این عاقبت کسی است که با آبروی مردم بازی کرد. بی ولایتی که خودش را ولایت مدار جا زده بود. البته ما او را شناخته بودم و به او رای ندادیم ولی بیچاره اصولگرایان که چه رودستی خوردند. بنده خدا رهبری که جقدر برای این آقا هزینه کردو......قربونت برم خدا که جای حق نشستی . (192743)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۹:۳۷
آقا یکی به من بگه این آقا (احمدی نژاد) ترمزش بریده یا قطار هسته ای ایران؟ (192744)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۱:۲۶
من اطمينان دارم آقاي احمدي نژاد دوره رييس جمهوري دوم خود را به پايان نخواهند رساند (192750)
 
مازندرانی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۴:۰۲
شما را به خدا اگر حسن نیت دارید این مطلب را روی سایت قرار دهید:
سلام آقای توکلی
شما مازندرانی هستید اما هیچ وقت در مجلس به استان خود خدمتی نکردید اما این بار برای ملت و کشور خود محافظه کاری را کنار بگزارید و مانند قضیه انحلال سازمان مدیریت و آن ضربه سنگین به اقتصاد و ناپدید شدن یک هزار میلیارد تومان از پول ملت اجازه ندهید بیش از این ملت از اشتباهات این فرد ..... ضربه ببیند.
مگر ملت برای چه انقلاب کردند؟ جز این بود که از دیکتاتوری و قانون گریزی رها شوند؟جز این بود که آزادی را تجربه کنند؟جز این بود که از عوام فریبی راحت شوند؟
اما حالا چه داریم؟
آقای توکلی به کمک شما اصولگرایان نیازمندیم به داد این کشور برسید.....
موسوی حق داشت که می گفت احساس خطر کردم اما شما که وزیر دولت مهندس موسوی بودید بهتر می دانید که موسوی در عمل و گفتار اصولگرای واقعی بود و فردی کاملاً معتدل و 8 سال ثابت کرد که کشور را دوست دارد و مدیر بحران است.اما شما اصولگرایان با او چه کردید؟ (192754)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۴:۰۶
با سلام!
برادر عزیز جناب آقای توکلی ...با تمام اختلاف نظرهای سیاسی که بنده با شما دوست گرامی دارم اما همواره سعی میکنم CD های سخنرانی های شما را تهیه کرده و به صحبت های شما گوش کرده و در مورد سخنانتان تامل داشته باشم.زیرا که شما را فردی متفکر و صاحب عقیده مستقل در این مملکت میدانم..اما ای کاش شما قبل از انتخابات نیز استقلال خود را حفظ مینمودید و با اقتدار پیشین خود از احمدی.ن حمایت نمی کردید...امیدوارم در این آشفته بازار مملکت عزیزمان به دو بخش تقسیم نشود. (192755)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۶:۲۹
چرا تعجب كرده ايد؟
آيا شما طي چهار سال ايشان را نشناختيد؟
آيا رابطه عجيب ايشان با هوگو چاوز شما را مشكوك نكرد؟
آيا مشابه اين برخوردها را قبلا نديده بوديد؟

آقايان! سياستمداران نخبه! مردم بدانيد كه اين حضرت اجل بدنبال مادام العمر كردن رياست در دست خود و اطرافيان وفادار به خودش ميباشد.
او به جز اقوام خود به هيچ فردي اعتماد ندارد.
او هر كسي را كه قدرت موثري در دست داشته باشد قلع و قمع خواهد كرد. همه را حتي... (192759)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۳۹:۲۰
توکلی کیست که می خواهد به احمدی نژاد با 24 میلیون رأی امر کند. تو در زمانی که برای رییس جمهوری کاندید بودی یک میلیون رأی هم نیاوردی. تو تا آنجا که یادم هست همیشه از اقتصاد فریدمنی دفاع کردی. حسودیت میشه. حسادت هم دارده . احمدی نژاد دوبار با شکست مظهر فساد و خصوصی سازی ایران پوزه
رفسنجانی را برخاک مالید و بالطبع پوزه تو هم با رفسنجانی که تو از او دفاع میکنی به خاک مالیده شده است. از میدان بیرون روید و راه را برای جوانان وطن پرست
باز کنید. نابود باد فاسدان و مزدوران صهیونیسم و امپریالیسم (192762)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۵۶:۵۵
ممنون از الف که این اظهار نظر بی ادبانه را سانسور نکرد تا معلوم شود که الناس علی دین ملوکهم! (193694)
 
شهروند درجه ....
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۲۵:۲۸
راي اوردن ونياوردن افراد در يك انتخاباتي مثل كشور ما نميتواند ملاك خوبي براي ارزيابي افراد باشد كما اينكه به قول شما احمدي... 24 ميليون راي اورد .از طرفي همين اقاي توكلي و دوستانشان يقه خود را براي رييس جمهور شما پاره كردند حالا كلمه حسود براي وي كمي بي انصافي به نظر ميرسد.شكستن مظهر فساد و خصوصي سازي ما را به جايي برده كه اگر كمي چشمات را باز كني پرتگاه را مقابل خود ميبيني . از طرفي رفسنجاني در حال حاظر داراي چنان پايگاه اجتماعي محكمي قرار دارند كه احتمالا شما شديدا به ان حسادت ميكنيد.ظاهرا قهرمان شما به سوژه خنده تمام سياستمداران داخل و خارج تبديل شده و شما از ان بي خبر هستيد يا اينكه از زمره انهايي هستي كه سر به زير برف برده اند .راستي شما ميتوانيد بگوييد كه ان هزار ميليارد تومان پول زبان بسته بيت المال كه در دستان قهرمان مبارزه با فساد شما مفقود شد چه شد و يا پولهاي شهرداري تهران كه اقاي قاليباف تا كنون صدها صفحه شكايت براي رهبري نوشته اند سرانجامش به كجا رسيد . حرف مفت زدن پشت سر كسي كه سالهاي سال در زندان شاهي جواني خود را سپري كرده ولحظه اي از امام و راه او جدا نشده ودر جنگ همواره در كنار رزمندگان بوده وبارها توسط منافقين ترور شده اندو....كمي بي شرمي ميخواهد كه در كلام شما سراسر هويدا ميباشد.اما در مورد صهيونيزم و امپرياليسم ؟ چه كسي هم اكنون اب به اسياب اسراييل ميريزد؟با انتخاب چه كسي صهيونيستها خوشحال تر از هر زمان ديگر ند؟جه كسي طي اين چند سال همواره بهانه به دست دشمنان اين كشور داده تا به ان بتازندوهر چه بخواهند بر زبان جاري كنند؟اگر خواستي با يك نفر كه اخيرا به مكه مشرف شده صحبت كن ببين چه رفتاري با زايران ايراني دارند؟ايا اين همه به خاطر مديريت غلط و خود سرانه اقاي رييس جمهور شما كه سنگش را به سينه مي زني نيست؟ گستاخي وي در خصوص پاسخ به دستور رهبري چه ؟ حالا ...... (193917)
 
mariam nejati
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۰:۳۳:۱۴
آقاي عزيز اين فحش دادن هاچه معني دارد؟ شما به اين سئوال پاسخ دهيد كه آيا ثروت رفسنجاني با ثروت مولتي تريلياردر ايران آقاي محصولي قابل مقايسه است؟ وآيا مي دانيد كه او اين ثروت را از كجا آورده است؟ اگر شما واقعا طرفدار مستضفعان هستيد و مخالف فساد به اين پرسش پاسخ دهيدكه خيل فاميل هاي آقاي احمدي نژاد كه دور و براو را گرفته اند ازجمله آقاي مشايي كه پدر عروس اوست چه معنايي دارد؟ طرفداري كردن امثال شما با چشم و گوش بسته از احمدي نژآد چه فايده اي براي مملكت دارد؟ شما ضد صهيونيست هستيد؟ پس سخنان مشايي را چگونه تفسير مي كنيد؟ (194452)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۶:۵۲
پیشنهاد می کنم سایت الف حکم عزل دو وزیر را منتشر کند که همه بفهمند دولت دیگر قانونی نیست. (192772)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۶:۵۸
آقای محرابیان هم که موضوع اتاق امنش تو دادگاه مطرح شده
این ریس جمهور کیارو دور خودش جمع کرده..
بابا نمایندگان ملت به داد مردم وکشوربرسید..
امیدمون شمایید (192773)
 
چغوك
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۸:۵۱
هرچند رفتارهاي اخير آقاي احمدي نژاد اصلا قابل توجيه نيست اما اگر شرايط انتخابات 22خرداد تكرار شود بر حسب وظيفه بايد به ايشان راي بدهيم چون واكنشهاي مرد قانون (ميرحسين موسوي) را ديديم. (192776)
 
آیدین
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۳:۳۶:۱۹
یعنی چی که میدانی توجیه ندارد ولی دوباره بهش رای میدی یک نفرم موافقت نیست چغوک جان ، این با کدام منطق هماهنگ است؟ مگر بحث آبی و قرمز است که تعصب کور داری؟ کدام واکنش آقای موسوی؟ اینکه میگوید زندانی ها را آزاد کنید و پس از مدتی دیگران تکرار میکنند، اینکه حق قانونی مردم در اجتماعات را به وزارت کشور بی قانون و لباس شخصی هایش یاد آوری میکند؟ اینکه میگوید مردم را نکشید؟ (195087)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۴۹:۰۳
جالب است که اصول گرایان عریز شکئه شدن . با توجه به اتفاقات چهار سال و در منازره که در شعن مردم ما نبوداین اتفاق عادی است از این بدتر را هم خواهیم دید . با توجه به تعریفات آقای دکتراحمدی نژاد از آقای مشاعی و مورد تائید بودن ایشان لذا تفکرات آقای دکتر و آقای مشاعی مانند هم میباشد و مردو اسرائیل دوست ما و ................( آقای مشاعی افاضه فیض نموده اند). (192777)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۱:۴۷
آقای دکتر

ببینید این همون کسی هست که شما و تمام جناهتان ابرو و اعتماد خود را بر آن قرار دادید. نمی دونم اگه آقای احمدی نژاد به جای این همه انرژی روی افرادی چون کردان، مشایی،... که کلی هزینه عدم اعتماد به وجود آوردند به امور کشور می پرداخت ایران اسلامی این طور نبود!

بدتر از مشایی سمت کردان هست. چطور کسی که به قول رييس جمهور گل خورده سر مدرک تغلبی (از ساده لوحی که بعید هست) و یا اسرار به صحت از طرف خود کردان که به عنوان دروغ گو شناخته شده است. در نهایت با رای عدم اعتماد مجلس که هزینه زبادی را به همراه داشته به ناچار کنار گذاشته شده، می توانه آدم شایسته ای در سمت بازرس ويژه ي رييس جمهور باشه! دوباره تصمیم مجلس یعنی نماینده مردم نادیده گرفته شده است!

بحث دیگر هم برکناری وزیران! آیا واقعا نمی توانست 8 روز باقی مانده را صبر کند! انسان عاقل به حسن نیت رييس جمهور در امور کشور شک کامل می کنه! انگار هدف خدمت نیست. فقط چیدن نزدیکان و تابعان مطلق در بدنه دولت. اینقدر افرادی داریم که می توانند بهتر از مشایی و یا کردان در سیستم خدمت کنند. (192781)
 
[جمالی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۲:۰۰
یادم میاد وقتی که چهار سال پیش ما با بعضی از افراد که دل خوشی از سیستم ندارند می گفتند اگر احمدی نزاد بیاد یک دفعه همه چی رو به هم میریزه و برای خود سیستم بیشتر از دیگران دردسر درست میکنه مثل اینکه یه خبرایی داره میشه (192782)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۲:۰۷
آقای توکلی. تو مثلا قانون گذاری! از این تصمیم دست بکشد یعنی چه؟
ایشان وزیر را عزل کرده . حالا اگه می خواد دوباره به سر کار برشون گردونه باید به مجلس معرفی کنه تا رای اعتماد مجدد بگیره براشون. واسلام (192784)
 
azadeh
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۲:۳۷
جناب آقای توکلی
ضمن سلام
همانطور که خودتون خیلی بهتر از مردم عامی میدونید، احمدی نژاد کوچکترین اعمالش رو با مشایی چک می کنه. چون به هر حال مشایی معتقد به ارتباط با صاحب الزمان هست و مسایلی دیگری از این قبیل که قاعدتا شما بهتر می دونید.
آیا شما به عنوان نماینده مردم که قراره از حق الناس که بر حق الله ارجح هست دفاع کنید، تا ابد میخواهید با این داستان سازیها خورشید رو پشت ابر مخفی کنید؟
هر روز یه بحران جدید از طرف مشایی به احمدی نژاد دیکته میشه.
تا الان ثابت شده که از نظر احمدی نژاد مشایی از مقام رهبری هم بالاتره.
کار شما هم شده رفو کردن افتضاحات دولت.
مگر شما نماینده دولتید؟!
شما به جای اینکه از مطالبات مردم در برابر دولت دفاع کنید، از دولت در برابر مردم دفاع می کنید؟!
حالا هم که احمدی نژاد ثابت کرد چقدر ولایت پذیره.
رییس دفتر بالاتره یا معاون اول؟
روزشمارتون کجا رفت؟
خودتون کجایید؟!
به خود بیایید. با مردم هستید یا با دولت؟
یا شاید شریک دزد و رفیق قافله اید!
چرا هر کسی غیر از مشایی ادعای ارتباط با صاحب الزمان (روحی فداه) رو داره دستگیر میشه ولی ایشون راس هرم دولت پست عوض میکنه؟!
الحق و الانصاف بی کفایت تر و خودباخته تر از این رییس جمهور توی جمهوری اسلامی نداشتیم.
شما برای دفاع از حقوق مردم حقوق می گیرید
خود دانید و خدای خود (192785)
 
علیرضا کاشی
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۳:۳۵
با سلام
من از طرفداران اصولگرایان نیستم اما به آنها احترام میگذارم ولی من متعجبم با وجود این همه آدم با سواد مدیر و مدبر در این گروه (اصولگرایان) چگونه آقای احمدی نژاد را انتخاب کردید(برای حمایت) و سرنوشت ملت و کشور رو به مخاطره انداختید. شاید باید بگیم مارادونا را ول کنید و قلی رو بچسبید (192786)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۳:۵۴:۴۸
باهنر: برکنارشدن دو وزیر، قطعی است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات هیئت دولت را تا بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی غیر قانونی دانست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسات هیئت دولت را تا بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی غیر قانونی دانست.

به گزارش مهر محمدرضا باهنر از قطعی شدن حکم عزل دو نفر از اعضای هیئت دولت خبر داد واظهار داشت: عزل دو نفر دیگر از کابینه نهم هنوز قطعی نشده است.

تاکنون حکم عزل وزیران اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده و اخبار مبنی بر عزل وزیران بهداشت و کار مورد تایید قرار نگرفته است.

به گذشتن تغییرات کابینه از مرز نیمی از تعداد آنان اشاره کرد و با بیان اینکه اگر این مسئله در حالت عادی پیش می آمد رئیس جمهور موظف بود که کل اعضای کابینه را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی نماید ، عنوان کرد: بدلیل اینکه ظرف 2 هفته دیگر مراسم تنفیذ وتحلیف ریاست جمهوری را داریم ، دیگر نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید براینکه جلسات هیئت دولت غیرقانونی است و قاعدتا نمی تواند مصوبه ای هم داشته باشد، متذکر شد: بعد از مراسم تنفیذ وتحلیف ریاست جمهوری و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی جلسات هیئت دولت قانونی خواهد بود (192789)
 
mim
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۰:۵۶
آقايان ... آقايان
اين همه صرو صدا براي چيست .
آقاي احمدي نژاد براي اموراتش سلسله مراتبي بس جالب دارد:
انتخاب مشايي ؟!
بي توجهي به دوستان و كساني كه مدام سنگ ايشان را به سينه مي زدند.
يك هفته بي اعتنايي به نامه كتبي رهبري.
انتقام از وزرا بدليل اعتراض به مشايي و عزل آنها.
دستگيري سران جناح مخالف .
كشته شدن فرزندان دوستان وملت در زندان.
و لابد فردا ...
حمله اتمي به آمريكا و رژيم صهيونيستي.
اين قصه سر دراز دارد. (192797)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۳:۲۹
تازه کجاشو دیدید .شما ها که یک ادم احساساتی متوهم را به مردم غالب کردید مقصرید.ما که خوشحالیم (192801)
 
حامی ولایت
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۵:۱۱
ولایت فقیه مایه اتحاد و حفظ انقلاب است و منافقان به ان که در ظاهر حامی ولایت در باطن دنبال افکار خودشان و طی مسیر خود هستند و از ولایت سواستفاده می کنند بزرگترین تهدید ارمانهای انقلاب و امام ره و موجب سقوط و خطر اصلی هستند
این کارها بیشتر بوی سیاسی برای فرار از واقیت و مشکلات اصلی و رو به جلو است همین
بگذارید تا مردم قضاوت کنند (192804)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۶:۰۲
اقای توکلی فکر نمیکنید رییس جمهور منتخب شما با این همه تکروی وغرور کشور رو به پرتگاه سقوط میبره؟ توروخدایک کاری بکنید؟ (192805)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۶:۵۴
با سلام
مطالبي را به طور مختصر به استحضار مي رساند
1- آقاي احمدي نژاد واقعا كار به ظاهر غير معقولي در اين ده روز انجام دادند.
2- يك عده به نام اصولگراي با مخالفت بر انجام كارهاي انجام شده از طرف رئيس جمهور واقعا آتش بيار معركه و آبرو ريزي شخصيت رئيس جمهور شده اند .
3- آقاي توكلي و سايت الف در انتخابات حامي واقعي احمدي نژاد نبوده اند اشتباه نكنيد . (192807)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۱۳:۴۸
«آمدی گفتی ولی جانم به قربانت همین حالا چرا.نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی . بی وفا این زودتر می خواستی ،حالا چرا » با تصرف «شهریار» آقای توکّلی شما که سنگ این آقا را یک ماه تمام و بکوب در انتخابات به سینه زدید و به جرأت می گویم که آقای رییس جمهور حرف شما را هم حتی گوش نمی کند حالا صحبت از عقلانیت می کنید. بله دیر شده آقا دیر شده ...یا رب از تو مددی (192816)
 
ر-ص
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۱۶:۱۴
آقای توکلی شما هم مشکوک میزنید شما که 4 سال با این آقا چوب مخالفت سر دادید چرا با از ایشان حمایت کردید شما که خوب میشناختید شما چرا ؟ (192821)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۲۸:۱۸
امیدوارم برای حفظ نظام وخون شهدا هم که شده کمی در نیت ایشان که در جهت ایجاد التهاب بیشتر و استمرار وضعیت ناخوشایند فعلی است و در تضاد با اخرین فرمایشات مقام رهیری است بدیده تردید بنگرید. (192834)
 
sobhan
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۳۲:۰۷
به نظر من بهترین لقب را مشایی به آقای احمدی نژاد داد \"مردی برای تمام فصول\"
واقعا آیا در این 30 سال همچین مسئول بلند پایه ای داشته ایم در عرض چند ساعت بزرگترین بحرانها را ایجاد می نماید (192841)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۳۲:۵۱
و مکروا مکرالله و الله خیر المارکین (192842)
 
فرید
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۳۷:۵۱
بیاد جمله محسن رضایی می افتم که احمدی نژاد خودش را در همه مسایل متخصص می دانند و لذا هیچ مخالفتی را تحمل نمی کنند. جگونه کسی می تواند وزیر شود. دل شیر می خواهد یا روحیه چاکریم قربان. نمیدانم چرا بعضی افراد به جای نقد احمدی نژاد ، توکلی را نقد میکنند (192851)
 
درد آشنا
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۳۸:۳۷
به نظرم راي عدم كفايت داره خود به خود شكل شكل ميگيره ، خواهشا نظر بدين (192852)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۰:۵۳:۳۷
نمیدونم کسانی که در مقابل نظرات معقول دوستان مخالفت کرده اند (حدودا 10 نفر ) مثلا حرف این اقای محترم \"موقعی که می گفتیم عبور از احمدی نژاد و اقای رضایی میگفت ایشان کشور را به سمت پر تگاه می برد باور نمیکردید پس باید منتظر باشیم تا نقاب از چهره انهایی که دم از ولایت و امام زمان می زدند بیافتد وسیه رو شود هر انکس که دراو غش باشد\" نظرشون چیه . هر کی که با احمدی نژاد مخالف باشه مخالف نظام و حکومت و دین و اسلام و ... نیست .یعنی اینها چه طوری فکر میکنند؟ یا در مقابل نظرات 192341 و 192368 و 192423 ؟ (192865)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۱:۲۲:۱۰
آقای توکلی شما اگه رییس جمهور بودید خوشتون میومد هرکاری میکردید ازتون ایراد میگرفتند.
بابا اگه ایشون رییس جمهوره حتما میدونه داره چکار میکنه دیگه اینقدر سنگ اندازی نکن برادر من!
زنده باد دکتر (192893)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۱:۲۲:۱۲
من در بی احترامی رییس جمهور به ولایت شکی ندارم ولی آقای توکلی شما را مقصر می دانم که بیش از حد به این ماجرا دامن زدید و حتی در سایت خود روزشمار ولایت پذیری گذاشتید ، شما نباید پای رهبری را وسط می کشیدید.شما فکر می کنید که هستید؟ (192894)
 
ab
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۱:۲۲:۱۹
آقای توکلی من به شما علاقه مندم ، شما دیگه چرا؟
به نظر می یاد که به شما اطلاعات غلط دادند ، شما باید تو این اطلاعات تجدید نظر کنید.
چرا به دولت مهر و مردم ایران توهین می کنید. من به شما علاقه مندم............ (192896)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۱:۵۶:۳۰
وقتی دیگر کاندیده ها در مناظره ها می گفتند ما احساس خطر می کنیم ایشان با حالت خاصی پاسخ می دادند,می گفتند شما جرا زمان آقایون دیگر احساس خطر نمی کردید و طرفدارهای آقای دکتر هم همین حرف رو تحویل رقبا تو مبارزات انتخاباتی می دادند.گمون کنم الان آنها دیگر فهمیده باشند چرا احساس خطر میشده/ (192927)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۲:۲۹:۵۲
آقای توکلی

شما که قبل از انتخابات می گقتید \"احمدی نژاد دروغ می گه و لی مصلحت اینه که به ایشون رای بدیم\" به اندازه خودش مسولید (192972)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۵:۱۱:۵۰
خود کرده را تدبیر نیست. (193029)
 
س
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۵:۲۷:۵۳
اولا که اینقدر از رییس جمهور ایراد نگیرید. اگر که قبول دارید در انتخابات تقلب نشده باید گفت که مردم خودشان رای دادند و ایشان را 4 سال است که می شناسند و با عزل و نصب هایش آشنا هستند. در ثانی آقایان صفار و اژه ای خیلی زود تر از اینها باید برکنار می شدند. باید دید آقای احمدی نژاد چه کسانی را می خواهند جای آنها بگذارند. امید که افراد کاملا متفاوتی با اینها معرفی کنند (193031)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۵:۳۹:۵۱
با این عملکرد احمدی نژاد باید منتظر رقم خوردن سرنوشت منتظری برایش باشیم . اون هم بخاطر اصرار زیاد بر مهدی هاشمی اون بلا سرش اومد (193033)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۶:۵۴:۱۰
ايهاالناس فکر نميکنيد احمدی نژاد بيش از حد به روسيه و امکاناتش تکيه کرده؟ (193041)
 
sara
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۰۹:۰۰
بابا حالا حالاها مونده كه مردم به ذات اين آقا پي ببرن .حداقل جيزي كه تا حالا معلوم شده عدم صداقتشه و اينكه اصلا كسي رو آدم حساب نميكنه فكر ميكنه بقيه همهيولن خودش عقل كله .
ضمنا مگه 24 ميليون بهش راي ندادن ؟ پس حداقل اين 24 ميليون ديگه حق اعتراض ندارن . روشنه ؟ (193043)
 
رفيع
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۲۸:۰۵
احمدي نژاد ريئس جمهور مردم است و ثابت كرد كه با هر كس و هر مقامي كه در مقابل مردم بايستد شجاعانه و جسور ميايستد او هر روز در ميان مردم محبوبتر ميشود گرچه ممكن است در ميان مسئولين دلخوري از او پيش ايد (193044)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۴۴:۲۵
به قول معروف:
مارادونا را ولش کن، غضنفر را بچسبید! (193053)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۷:۴۵:۳۸
رفتار اخير احمدی نژاد نشان داد که او نه پيرو ولايت است و نه مصالح کشور را رعايت می کند. لذا ايشان شرايط رئيس جمهور بودن را از دست داده است و بايد مجلس رای عدم کفايت را صادر نمايد. در غير ينصورت بايد گفت: خلايق هر چه لايق. (193056)
 
م
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۸:۰۵:۲۶
هر چه می کشیم از دست مصلحت اندیشی بزرگان است اگر یکی روز اول در مقابل کج اندیشی این آقا می ایستاد کار به اینجا کشیده نمی شد وقتی همه اشکالات را دیدند ولی سکوت مرگبار کردند پس باید منتظر عواقب آن خیانت به آرمان امام باشند . (193075)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۸:۱۶:۵۰
سلام. به نظرم در این انتخابات بعضی آدمها خودشان را کاملا نمایان کرده اند و نمی توانند حداثل به این زودی وجهه خوب قبلی خود را باز سازی کنند.من شخصا دیگر به حرفهای آقای الف حتی اگر خیلی منطقی و درست هم که باشد نمی توانم اعتماد کنم.این دستپخت خود امثال جنابعالی است و دیگر کار از کار گذشته است. خودتان خوب می دانید که رئیس جمهور 24 میلیونی مان آنقدر قدرتمند است که دیگر از مجلس کاری ساخته نیست چه به اینکه نماینده اش.تازه روزهای خوشی را پشت سر می گذارید. من فی الواقه به شما به عنوان یک انسان و ارسته و که در همه سخنانش منطق را چاشنی می کرد ایمان داشتم. (193086)
 
مهدی جعفری نجفی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۰۹:۱۵
با سلام

مردم منابع، سرمایه، زندگی، آبرو، خون شهیدانشان، زخم جانبازانشان و... را از سر راه نیاورده اند که گروهی اقلیت همه اینها را به پای آدمی چون احمدی نژاد فدا کنند. اگر حامیان این نامرد امروز پاسخگوی کاری که می کنند نباشند فردای قیامت بعید است که از دست خدا هم کاری برای آنها برآید. (193171)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۱۰:۰۳
با سلام

به قولی دوستی راننده اتوبوسی که در حال سقوط به دره است را عوض نمی کنند

خوب شد که همه اقای احمدی نژاد را شناختند

انشا الله که رفتار های ایشان درس عبرتی برای بقیه طرفدارانش باشد (193172)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۱۱:۰۶
4سال گذشته هر چه کرد برای انتخاب در این دوره بود.چهره واقعی آقای آحمدی نژاد را در این 1سال پیش رو خواهید دید. (193174)
 
دلسوز
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۰۰:۴۱
خیلی دلم میخواهد ببینم 4 سال ایینده در انتخابات ایا کسی پیدا میشود که بگوید اصولگرا هستم و به من رای بدهید یا اینکه این احمدی باعث میکنیم؟
اقایون بدانید که مردم هر خطایی که از احمدی سر بزنه پای حامیان و طرفداراشون هم مینویسند.
ملت انقدر که فکر میکنید کم حافظه نیستند (194541)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۱۹:۴۰
اي كاش آقاي توكلي و نخبگان! منصف اصولگرايي، زودتر از اينها اعلام خطر ميكردند و از كنار رفتارهاي ناهنجار احمدينژاد در اين 4 سال با خوش خيالي و تسامح عبور نميكردند. شايد در اين صورت وضعمان بهتر بود و اين آقا جرات نميكرد با امانت الهي حكومت، اينچنين بچه گانه بازي كند.
با اين رفتارهاي ايشان، با اين برخورد گستاخانه با ولايت فقيه، با اين تك رأيي و استبداد شخصيتي، با اين لجاجت (از حكم جديد كردان هم حتما خبر داريد) ... آيا آقاي توكلي حاضر نخواهد شد در مجلس بر عليه كفايت سياسي ايشان اقدام كند؟
آقاي توكلي! سكوت شما در مجلس در اين موضوع، و عدم استفاده از مكانيزمهاي قانوني مجلس براي نجات كشور از دست اين آقا، چه توجيهي در محكمه عدل الهي خواهد داشت؟ آيا ايشان امين امانت حكومت اسلامي، كه ثمره شهادتها و رنجهاي اوليا و بزرگان تشيع در طول صدها سال است، خواهد بود؟
شما مسئوليد... (193188)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۲۱:۰۰
\"اين طرز برخورد با وزراي كابينه به دليل اعتراض به رفتار رئيس جمهور نه با ضوابط اسلامي سازگار است و نه با مصالح دولت و ملت\"
این طرز برخوردها با سه مکتب فلسفی و سیاسی سازگار است. توتالیته ،دیکتاتوری ،مایکیاولی (193193)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۲۱:۳۲
تو رو خدا یکی به داد این انقلاب برسه همه اعتبار انقلاب توسط احمدی نژاد به باد داده شده . (193194)
 
سید
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۴۵:۴۰
شما را به خدا هر جوری که میدانید به اقای احمدی نژاد بگوید بیش ازاین دل مارا خون نکند ماانتظارداشتیم به محض دریافت حکم رهبری اطاعت کند ولی بجای تمکین فکرابروی دوستش بود خاتمی دستوررهبری را فوری اطاعت میکرد مابه شما بخاطر ولایی بودن رای دادیم ماامریکاواسراییل نیستیم که درمقابلمان ایستادگی میکنی به خدا اگر ادامه بدی شب روز به درگاه خدا شکایتت را میکنیم لجاجت از بدترین گناههان است ولایی باش قسمت میدهم بصاحبالزمان
سیدی ازتبار علی وزهرا (193245)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۴۵:۴۷
قبلا\"‌هم گفتم اين تازه از نتايج سحر است .اين فرد مطيع و فرمان بر مي خواهد نه صاحب نظر (193246)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۴۶:۵۹
ديكتاتوري يعني چه؟ (193249)
 
امير
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۰۹:۵۶:۴۷
گويا آقاي احمدي نژاد تصميم گرفته با تمام توان آقاي مشايي را حفظ كند چه اينكه ن تصميم مخالف امر علما و مراجع و حتي رهبري معظم انقلاب باشد چه مخالف با اسلام و قران و خدا و پيغمبر باشد. فرقي نمي‌كند مهم نفوذي است كه گويا آقاي مشايي بر روي احمدي نژاد دارد.
آقاي احمدي نژاد با شجاعت و ايستادگي كه در برابر غرب و آمريكا و خود فروختگان داخلي از خود نشان دادند بعيد به نظر مي‌رسيد كه اين چنين در مقابل كسي دست بسته باشد و خود را به كسي واگذار كند آنهم آدمي همچون مشايي (193266)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۱۸:۲۳
ویوا دکتر احمدی نجات (193308)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۲:۳۷
دشمن دانا بلند مي كند بر زمينت مي زند نادان دوست (193310)
 
محمد اصغری
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۳:۳۳
باسلام . باتوجه به اینکه صلاحیت وزرا به تصویب نمایندگان مجلس میرسد . و با توجه به عزل بسیاری از وزرا در دولت نهم که مورد موافقت نمایندگان مجلس نمیباشد،آیا قانونی برای تصویب عزل وزرا توسط مجلس نباید وجود داشته باشد. (193315)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۳:۴۵
خیلی‌ خوشحال شدم نه برای آقای هرندی بلکه برای آن‌ عده که فقط به خاطره ولایت فقیه به ایشان رای دادن. و حالا... (193316)
 
سید ابوالفضل مصطفوی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۲۸:۱۵
مگر در قانون جایی را برای رای به عدم کفایت سیاسی پیش بینی نشده است . پس کی بناست این بند اجرا شود.این بی کفایتی سیاسی هیچ چیز کمتر از بی کفایتی بنی صدر ندارد . آقای توکلی نترسید.من به شما رای نداده ام اما به هر حال شما امروز نماینده من هم در مجلس هستید . فراموش نکنید که در مقابل خدا و شهدا و مردم مسئولید .جلوی ضرر را از هرجا بگیرید فایده است حتی اگر دوره بعد مجلس رد صلاحیت بشوید (193320)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۲:۵۴
من از اين كه به آقاي احمدي نژاد راي دادم متاسفم . ايشان داراي شخصيت سياسي نيست و نظرات خود را به مسائل نظام ترجيح مي دهد . مثل اينكه آقاي موسوي درست گفت . ايشان فرمودند اين جور طرز بيان نظام و مملكت را به سمت نابودي پيش مي برد وآقاي رفسنجاني فرمود كه دود حاصل از اين جور برخورد ها فضاي جامعه را احاطه مي كن كه البته اين طور هم شد (193326)
 
طاهري
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۳۸:۰۵
جهت يادآوري به آقاي توكلي 40 ميليون در انتخابات شركت كردند و رفتار احمدي نژاد بي حرمتي به تمام اقشار جامعه است. طبيعتا طرفدارهاي دو آتشه ايشان هر حركت بچه گانه يا مهترانه ايشان را خواهند ستود
.
كم كم بايد قبول كرد كه ريس دانشگاه كلمبيا تحليل درستي از شخصيت احمدي نژاد بيان داشت
.
اي كاش مجلس هشتم به اندازه مجلس اول شهامت داشت و عدم كفايت سياسي ريس جمهور را مطرح ميكرد (193334)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۱:۱۴
آقای توکلی! بنده با وجودی که گرایش سیاسی متفاوتی نسبت به شما دارم، شما و سایت الف رو در مجموع منصف می دونم. نمی تونم باور کنم کسی مثل شما ابعاد مختلف شخصیت احمدی نژاد رو تا به حال کشف نکرده باشه. شما باید خیلی زودتر از اینها حدس می زدید که وجود چنین کسی در رأس قوه مجریه برای کشور و نظام و مردم خطرناکه و ضررهای جبران ناپذیری داره؛ با این وجود در انتخابات جانب ایشون رو گرفتین و از این به بعد هم در تمامی مشکلاتی که ایشون و اطرافیانشون برای مملکت به وجود آوردن و میارن سهیم هستین. (193342)
 
سيد حسن حسيني
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۲:۴۷
لطفا نظرم رو درج كنيد

چرا اينقدر سياه نمايي مي كنيد ؟

سايت الف ! (193345)
 
گمنام 2
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۲:۵۳
هرچه بر سر امت بیاد تقصیر خودشه.کسی که به حرف هیچ کس گوش نده دیگه معلومه که نتیجه همین میشه.حالا ببین چه داستانهایی داریم سر رای اعتمادا! حتما کسانی رو معرفی میکنه که از دانشمندان برجسته و نخبه و نایب امام زمان و میلیاردرهای زاغه نشین هستند. (193346)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۵:۰۸
بسمه
سلام،
\"نبايد اختلاف به وجود بيايد؛ همه با هم برادرند، همه با هم همكارى بايد بكنند؛ همه بايد براى ساختن كشور به يكديگر كمك بكنند...
در احساس تكليف هم دقت بكنيم كه قدم از دايره‏ى تكليف آنطرف‏تر نبايد گذاشت؛ زياده‏روى نبايد كرد.\" (193348)
 
ع-م
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۵:۲۴
ما بندگان خدا در این وانفسا فقط و فقط از آفریدگار خود مدد می جوئیم
اینان فقط به فکر قدرت خود هستند قانون و مقررات و مصالح و منافع کشور برایشان مهم نیست و فقط بلدند به هر طریق ممکن خودشان را طلایه دار مردم بدانند و خواسته و امیال خودشان را به نام مردم مطرح کنند ولی نمی دانند که بقولی : این نیز می گذرد
از نوح و افلاطون یک نام خالی مانده است نمی دانم از اینان برای تاریخ چه خواهد ماند
خدایا خودت کمک کن (193349)
 
محفوظ
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۶:۰۹
آقايان سلام و عليكم! همه ملت اين شرائط رو پيش بيني مي كردند و شما انكار مي كرديد؟
تندرو ترين اصلاح طلبان هم هرگز جرأت نمي كردند نظام و رهبري را به اين شكل تضعيف كنند! حالا نوبت شماست كه عضنفر رو بگيريد (193352)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۴۶:۵۸
جناب آقای توکلی نمی دانم خاتمی و موسوی چه هیزم تری به شما فروخته اند که از ترس آنان به احمدی نژلد پناه آورده اید ؟ خود کرده را تدبیر چیست ؟ (193353)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۳:۰۲
امیدوارم که این پیام من را درج کنید .
اقای توکلی ان وقت که جانانه از اقای رئیس جمهور حمایت می کردید چرا به فکر الان نبودید ! حال ما باید دم خروش را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟!
حمایت های قاطع شما که هرگونه ایراد را از اقای احمدی نژاد درو می دانستید با ایرادات الان شما کنار هم جمع نمی شود ! ما باید چه کنیم از دست شماها! ؟ (193362)
 
شوفی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۳:۱۸
من از حالا به طرفداران احمدی نژاد پیوستم .آخه هر صبح که از خواب بلند میشم میبینم که دو & سه تا کار جالب انجام داده که تا شب سیر میخندم (193364)
 
ل
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۵:۲۴
همه حر فها را دوستان گفتند اما اين پيام بنده را نگه داريد و روزي در سايتتان بگذاريد ( روزي نچندان دوري خواهد رسيد كه همه كساني كه به احمدي نژاد راي دادند يا راي ها را به او دادند بر خود لعنت خواهند فرستاد 05/05/1388) (193371)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۵:۵۴
به نظر من اصلا این کاراش تعجب نداره. این بنده خدا که توو این 4 سال ثابت کرده بود که چه آدمه یکدنده ای هستش. من در عجبم از دوستانی که دوباره اینو انتخاب کردند! آخه مگه یه عاقل چند بار باید از یه سوراخ گزیده بشه؟! لطفا برین خودتونو درست کنید و دست از طرفداری کور کورانه بردارید (193372)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۸:۰۹
جناب آقای توکلی من با نام شما از زمانی که به عنوان پای ثابت انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام میکردید ،آشنا هستم.در آن زمان از خودم میپرسیدم فایده آن حضور چیست؟در حالی که از قبل کاملا مشخص بود که تمام ارکان نظام تمایل به رقیب شما دارند وشما برای خالی نبودن صحنه انتخابات ورود داده میشدید ،حال که وقایع اخیر پیش آمده میفهمم آنچه را که خود سالها میکاشتید درو میکنید (193378)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۸:۲۶
کردان فوق دیپلم و دروغگو شده بازرس ویژه
واقعا که گریه داره (193379)
 
مددي
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۲:۳۵
از عزل وزير اطلاعات كه بهترين وزير اين دولت بود بايد به رجل سياسي بودن دكتر احمدي نژاد شك كرد.
من حامي ايشان بودم اما اگر كسي مطيع رهبري نباشد در قاموس ملت جايي ندارد. (193391)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۶:۲۷
فقط از راي دادن به آقاي احمدي نژاد پشيمان پشيمانم.
خدا ما رو ببخشه كه با دست خودمون كشورمونو به باد داديم (193398)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۹:۴۶
آقاي توكلي ميدوني روشنفكر به كي ميگن، به كسي كه جلوتر از زمان خودشه و كمي بيشتر از عامه(24 ميليون) ميفهمه .
سخنان دكتر رضايي رو درباره رفتن كشور به سمت پرتگاه و دفاعبات و نمودارهاي خودت درباره تاييد عملكرد احمدي رو كه فراموش نكردي
هنوز هم عبرت نميگيري و هي هاشمي رو كه از سر دلسوزي و آينده نگري حرف ميزنه رو به خاطر احمدي ..... ميكوبي . كي ميخواي سلولاي خاكستريت كه فكر كنم حالا ديگه سياه شدن به كار بندازي حد اقل اگه معناي اين بيت شعر رو تو كتاب فارسي دبستانت فهميده بودي بهتر بود تا بري دكترا بگيري و بعدش هاشمي و خاتمي و موسوي و به احمدي بفروشي:
دشمن دانا كه غم جان بود بهتر از ان دوست كه نادان بود.
يا اين بيت
مهر ابله مهر خرس امد يقين كين او مهر است و مهر اوست كين

پس حالا تا احمدي براي كشتن يه مگس كه روي صورتت نشسته با تخته سنگ به كله ات نكوفته يه كم كله تو به كار بنداز و مثل قضيه موسويان به اشتباهت اعتراف كن.
هر چند هم زماني انتشار خبر مرگ محسن روح الاميني و اين جنجالاي احمدي خيلي جالبه و تحليلش فقط از حسين شريعتمداري بر مياد!1 (193405)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۰:۰۳
اكشال نداره آقاي توكلي! شما خودشو ناراحت نكن ! ولي بنده خداها اون بيستو چهارونيم ميليون نفر ،يادتون نره نيمش رو حتماً بگين، حتماً الان خيلي ناراحت هستن! آخي!طفلكيا!
لطفاً مثل بقيه موارد قبلي اين موردو هم روي سايتتون نذارين. (193407)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۵:۴۷
آخرین خبر:!
کردان بازرس ویژه رئیس جمهور شده است


جانمی جان! مبارکتون باشه! لابد برای گرفتن مچ متقلبان! (193419)
 
nik
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۷:۴۰
اين عزل كردن ها دليل دارد، دليلش هم چيزي كه آقاي توكلي مي گويد نيست در حقيقت ايشان از بي خبري ما استفاده مي كند و اين موضوع را ربط به انتقاد به حضور اقاي مشايي مي ده. خود ايشان هم مي داند كه رئيس جمهور ايران دليل ديگري داشته است. چرا كسي به دنبال دلايل حقيقي نيست! اين سناريو دوم بعد از انتخاب دكتر است كه ظاهرا بدبين كردن اين 25 ميليون به انتخابشونه. با يه كم خواندن مطالب سايت هاي به ظاهر طرفدار متوجه ميشين كه برخي از بي خبري (مثل نگرش نيوز) و برخي با اهداف مشخص به شبهه پراكني مي پردازند. (193426)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۱۸:۱۳
مگر قرار نبود اصلح(رضایی) را انتخاب کنیم حالا که نکردیم چوبش رو هم باید بخوریم. احمد توکلی تورا چه شد که نگفتی رضایی بهترین است. (193430)
 
هموطن
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۲۲:۰۰
جناب آقاي توكلي شما و افرادي همچون شما كه با ارادت ويژه سعي در تخريب طرفهاي مقابل آقاي احمدي نژاد و تأكيد بي دليل بر ولايت مداري ايشان داشتيد بايد پاسخگوي رفتار ايشان باشيد. (193438)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۵۱:۱۸
آقای توکلی . مردم هوشیارند می داند که این شخص در 4 سال گذشته چه کرده با مملکت.برای همین هم بهش رای ندادند. تازه دوره قبل نفت گران بود و خزانه پر که مملکت اینطور اداره می شد. داشته باش این چهار سال رو. در ضمن آقای توکلی و سایر کسانی که با تمام قوا از احمدی نژاد دفاع کردند و چشم از ضعفهای ایشان بستند در واقع بااو در یک قایق همسفر هستند. (193527)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۵۴:۱۷
آقاي احمدي نژاد بهتر از همه ما صلاح مملكت رو ميشناسه. ايشون 4 سال صادقانه رئيس جمهور كشور بودند و از همه بهتر ميدونند كه مشكلات كشور رو چطور حل كنند. براي حل مشكلات ايران عزيزمان نياز است كه ايشان با خيال آسوده و بدون دخالت ديگران بهترين و كارآمدترين افراد و همكاران را انتخاب كنند و ما حق دخالت در اين مورد را نداريم. (193532)
 
تافردا
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۰۰:۲۱
بسمه تعالی
ازماست که برماست
1- طرفداران آقای احمدی نژادبه کسی رای دادند که 4سال برمسندقدرت بوده ودرطول این چهارسال کم ازاین گونه رفتارهانداشته است پس بایدقبول کنیم سیاسون وعوام باعلم به این گونه رفتارها،ایشان راانتخاب کرده اند.
2- طرف داران ایشان بایدبدانند که آن هارئییس جمهوربااختیارات مصرح درقانون اساسی انتخاب کرده اندنه فرد احمدی نزاد را
3-بعضی ازنخبگان سیاسی که باعلم به رفتارهای نه چندان معقول رئیس جمهورامابه امیدکنترل ایشان درچهارسال دوم وصرفا به خاطرنه به طیف مقابل ،ایشان راانتخاب کردند اگربواقع نخبه بودندمی دانستندکه بایدازروی احساسات وخط وربط های سیاسی تصمیم نگیرند.
4 - رفتارهای ایشان بعدار22خرداد
-سخنرانی ایشان درمیدان ولی عصردرتاریخ 24/3/88 باشال سبزوطرح خس وخاشاک ومتعاقب آن راهپیمایی اعتراض آمیزمیلیونی به سخنرانی ایشان
- انتصاب آقایان بذرباش ،زریبافان ومشایی بعنوان معاونین رئیس جمهور
-تاخیردرپاسخ به نامه مقام معظم رهبری ونهایتاپاسخ کذا
- عزل همزمان 4 وزیرباعلم به اینکه عزل بیش ازیک وزیر،دولت ازحد نصاب قانونی ساقط می شود
- .. .
-... (193544)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۱۵:۳۸
با رفتارهای جدید آقای احمدی نژاد برای همه روشن است که آقای احمدی نژاد دیگر دارای کفایت سیاسی لازم برای اداره کشور نیست ، از نماینده گان مجلس خواهش می‌کنم که علی‌ وار با این قضیه برخورد کنند و حق و حقیقت را فدای مصلحت نکنند ، جلوی ضرر را هر چه زودتر بگیرید فایده است. کشور را از دست آقای احمدی نژاد راحت کنید لطفا (193573)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۲۵:۵۳
یعنی شما فکر می کنید تقاضای رای اعتماد خواهد کرد! (193601)
 
به به...عجب اقتداری
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۳۰:۰۷
انشالله تا یک هفته ی دیگر خبرهای خوشی میشنویم
.
.
.
همه ی هفتاد میلیون عضو کابینه برکنار خواهند شد (193617)
 
نگران
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۳۳:۴۰
با سلام

نمايندگان مجلس به خوبي ميدانند در اين روزها دارد چه بر سر كشور مي ايد، پس اگر سكوت كنند و براي نجات ملت قدمي برندارند آنها هم در عواقب آن شريكند. منصب و مقام فقط چند صباحي مي ماند ولي نام نيك براي هميشه! (193633)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۴۳:۴۸
آقاي توكلي خلايق هر چه لايق .... (193659)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۴۷:۵۷
مگر حرف رقیبان آقای احمدی نژاد قبل از انتخابات چی بود؟ مگر نگفتند آقای احمدی نژاد اهل ماجراجویی است و این برای کشور بد است. نامه استعفای آقای هرندی را ببینید... اعتقاد به ارتباط با امام زمان (عج) به معنای رمالی نیست.
اصولگرایان منتقد قبل از انتخابات این مسائل را نمی دانستند؟! این رفتارهای آقای احمدی نژاد غیر قابل پیش بینی نبود. اصولگرایان باید پاسخگوی رفتار مهره انتخابی خود باشند. (193670)
 
هدهد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۲:۵۲:۵۶
خدمت عزیزان اصول گرا از جملاه جناب حجت السلام رسایی و سر کار خانم رجبی عرض می کنم، سلام علیکم. از قدیم و ندیم گفتند هر که خربزه می خوره پار لرزش هم می شینه. اما نمی دانم چرا سر کار خانم رجبی دست به قلم مبارک و هتاک خود نمی برد تا لا اقل کمی ژست ولایی بودن برای خود بخرد. باز هم دم حاج آقا رسایی گرم که انگار کمکی انصاف از دوران طلبگی خود در گاو صندوقشان ذخیره کردند و از آن امروز خرج می نماییند. اما حیف که آن هم کمی نم کشیده است. ( الف تو جرئت چاپ این نطلب را داشته باش لا اقل. (193681)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۰۴:۴۷
بنام خدا
به والله قسم میخواهم فرار کنم از این مملکت.
به خدا جوابی برای اونهایی که قبل از انتخابات باهاشون مجادله میکردم و میخواستم اونها رو به رای دادن به دکتر راضی کنم ندارم.
این وقایع درگیریها چماق و چوب و چاقو , کشته شدن پسر دکتر روح الامینی ، نصب مشائی , عزل مشائی ؛ نامه بی ادبانه به مقام رهبری ، عزل وزیر اطلاعات که شاید بهترین تحلیل و آرامش بخش ترین تحلیل را در مورد وقایع بعد از انتخابات رو کرد ، تحریک مردم با خس خاشاک خوندن اونها ، وای بر ما که چه میخواستیم ، چه شد.و افسوس بیشتر که چه بر سر مصلحت ما خواهد آمد با این همه تنگ نظری و خودسری
والسلام (193718)
 
محمد تقي
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۱۰:۲۵
چند روزي از سخنراني رهبر معظم انقلاب در نماز جمله و اداي اين جمله كه: \"البته نظرات آقاي احمدي نژاد به بنده نزديكتر است\" نگذشته كه شما اينگونه به رئيس جمهور محترم و منتخب 24.5 ميليون نفر مي تازيد.
تكليف ملت رو كسي بياد مشخص كنه.
كدام رو قبول داشته باشيم؟
اظهارات رهبري معظم رو يا مكاشفات شما از رفتارهاي رياست محترم جمهور را؟
البته قبل از هر چيزي من تكليف خود را مي دانستم بهتر است شما نيز تكليف خود را مشخص نماييد.
طرفداري از هر نامزدي بايد در صورت پيروزي هم ادامه داشته باشه.
خيلي از اين ملت به خاطر طرفداري افرادي مثل شما به ايشان راي داده اند. حالا مثلا ميخواهيد از اين كارهاش تبري بجوييد و دامانتان را پاك كنيد؟
زهي خيال باطل.... (193736)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۱۰:۵۵
Motasfane bi-nazmi dar tamami stohe ajtemaii & siasi wa..................... ba-asse aghlaben in moshgelat dar IRAN mi-shawand.
Aghayan aziz chera khodatan ra daye del-soz-tar az madar moarefi mi-konid!
Azizan , khoda gawah ast ke rahbar anghlab az har bood be-nagari yk sar & gardan bala-tar wa tawana-tar az tak,tak shoma aghayan ast ,wa-gar-ne be aan maghm bala dast ne-mi yaft.
Ba raftar ne-sanjide Moshgel afarini nekonid,ajaze be,dahid Rahbar moazam anghlab har waght lazem bashad khod jelove kaj-rawi-ha ra mi girand. (193737)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۰۱
تاوان جفایی که احمدی نژاد در لباس دوست به کشور، نظام و رهبری کرد به این سادگیها قابل جبران نیست (193170)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۰۵
آقايان چرا اينگونه ناله و فغان سرداده‌ايد ، مگر چه اتفاقي افتاده؟ آقاي رئيس‌جمهور تنها دارند به وعده‌هاي خود و ميثاقي که با ملت شريف و آنهايي که به ايشان راي داده اند عمل مي‌کنند.
- تغييرات اساسي در کابينه دهم بر اساس ميثاق با مردم!
- استفاده از نخبگان و تهيه طرح ملي خدمت براي استفاده از تمام ظرفيت کارشناسي کشور! ( منظور از نخبگان همان آقايان مشائي و دکتر کردان مگر نيست؟!)
- سوق دادن کشور به سمت پله‌هاي ترقي و پيشرفت!
شما با اين ادعاها که قصد نداريد خداي ناکرده به مردم فهيم ايران که لحظه به لحظه تمام وقايع را رصد مي‌کنند اينگونه القا کنيد که رئيس‌جمهور محترم و ولايتمدار خداي‌ناکرده دروغ گفته و عوام فريبي کرده است.
القاي قضيه 2×2 مي شود 10 به مردم را که يادتان هست؟! (193167)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۱۹
ضمن عرض سلام سوال قبلی خود را با سماجت هرچه تمامتر برای چندمین بار تکرار میکنم و از آقای دکتر توکلی و سایت الف انتظار پاسخ دارم.
1-آقای دکتر چرا شما که در مرحله دوم انتخابات 84 از اقای احمدی نژاد حمایت کردید در این دوره از ایشان حمایت نکردید؟ دلایل خود را مشروحا بیان نمایید.
2- چرا با وجود انتقادات اساسی از دولت احمدی نژاد مثل نداشتن برنامه اقتصادی و... چه مصلحت اندیشیهایی باعث شد از دیگر کاندیدای اصولگرا صریحا حمایت نکنید؟ (193139)
 
علي ايراني
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۳:۲۳
هرچه زودتر خبرتان را اصلاح كنيد!
من كاري به جريانات سياسي ندارم؛ اما واقعاً براي اين برداشت آقاي توكلي از قانون اساسي متأسفم!
با عزل وزير، كابينه از رسميت نمي‌افتد! چون وجود سرپرست وزارتخانه به منزله وزير جديد و تغيير هيئت وزيران نيست! اگر وزير جديدي به مجلس معرفي شد و مجلس به او رأي اعتماد داد،يك وزير جديد داريم كه نسبت به وزير قبلي تغيير كرده است؛ اكنون اگر نيمي از كابينه تغيير كرده باشد، بايد براي تمام كابينه دوباره رأي اعتماد گرفته شود.
متن صريح اصل 136 قانون اساسي دقيقاً به اين نكته اشاره كرده:
«...در این صورت باید برای وزیر یا وزیران جدید از مجلس رای اعتماد بگیرد و در صورتی که پس از ابراز اعتماد مجلس به دولت نیمی از هیئت وزیران تغییر نماید باید مجددا از مجلس شورای اسلامی برای هیئت وزیران تقاضای رای اعتماد کند.» (193138)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۴۵:۴۶
من به احمدی نژاد رای دادم ولی الان که خوب به رفتارهای او در این چند روز بعد انتخابات نگاه می کنم نا خود آگاه بر رایی که دادم افسوس می خورم و به یاد این جملات افتادم که در ایام انتخابات شنیدم ولی جو خاصی که احمدی نزاد و یارانش به راه انداخته بودند منو گمراه کرد
این چند جمله از این یاران دیرین امام (ره) که الان ناخود آگاه به یادم آمده اینهاست :
محسن رضایی : ادامه دولت فعلی کشور را به پرتگاه می بره
میرحسین موسوی : تا کی قانون گریزی بی اعتنایی به قانون به نظر نمایندگان ملت این نوع رفتارهای شما کشور را به سمت دیکتاتوری می بره
مهدی کروبی : با رفتارهای احمدی نژاد هم اسلامیت نظام مورد خطر قرار گرفته هم جمهوریت نظام (193813)
 
ناظر
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۳:۵۸:۵۰
سلام به نظر میرسه برای آقایان باید صحبتهای رهبری مدام تکرار بشه وحدت وحدت وحدت .... (193856)
 
شاهین
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۰۳:۱۷
باز هم خوشحالم که تو این بخش از سایت اصولگرایانه هم موج سبز برتریت دارد.لطفا نظرم رو درج کنید. (193866)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۱۲:۱۰
تو يكي حقت همينه آقاي الف (توكلي)! تو بودي كه سوخت داخل موتور ايشون ريختي. تو و امثال تو -خلايق هرچي لايق (193883)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۱۷:۱۲
براي نابودي كشور، سياستمداران قديمي كار هاي بزرگ را به آدم هاي كوچك و كارهاي كوچك را به بزرگان مي دادند. در اين شرايط ما نيازي به حمله آمريكا واسراييل نداريم! (193897)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۲۱:۱۴
هنوز یک سوال برای من باقی است. چرا اصولگرایان گزینه معقولی معرفی نکردند؟ آیا کسب رای اینقدر مهم بود؟ من تعجب میکنم از کسانی که فقط به دلیل شانس بالای رای آوری احمدی نژاد از مطلوب خود صرفنظر کردند. در این حالت اگر هم احمدی نژاد رای می آورد میدانست که با منتقدان جدی طرف است. اما حالا کلیت اصولگرایان زیر سوال رفته است؛ درست مثل جریان شورای شهر. فرقش این است که آقای احمدی نژاد مثل خاتمی نیست که با انصاف واقعیت را قبول کند و به رای مردم احترام بگذارد و تا کل اصولگراها را به پرتگاه نکشد ول کن نیست. (193910)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۲۶:۳۳
چه اشکالی دارد اگر مجلس هم مثل احمدی نژاد از اختیار قانونی استفاده کند و او را استیضاح کند؟ این ظرفیت بالای نظام را نشان خواهد داد. میتوانید از مراجع هم کمک بگیرید. صلاح مملکت هم در این است. (193918)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۳۲:۵۸
براي مردم اصل نظام مهمترين مسئله است و هر كس در هر مقام و جايگاهي بخواهد با عملكرد خود به اين مهم آسيب برساند يقيناً با واكنش شديد رهبر معظم انقلاب و مردم روبرو مي شود. (193927)
 
علي
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۳۷:۳۹
بقول باهنر كه گفته بود به يك نفر در مورد احمدي نژاد كه برو وقتي را ببين كه قرار است رئيس جمهورت شود(زماني كه قرار بود شهردار تهران شود)آقايان برويد 4 سال ديگر را تصور كنيد كه قرار است مشايي رئيس جمهورتان شود اينها كه هنوز اول كار است (193940)
 
سعيد.م.ر- تهران
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۴:۵۸:۰۷
با سلام (هر چند انعكاس نمي‌ديد)
خيلي خوشحالم كه نه دوره قبل و نه اين دوره به احمدي‌نژاد راي ندادم و مطمئن باشيد به امثال آقاي احمدي‌نژاد هيچ ‌موقع راي نخواهم داد چون ايشان آدم يك دنده‌اي است اما از نوع غلطش. (193972)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۱۵:۰۱
کاش الف اقدام به یک نظر سنجی بی طرفانه کنه که آیا این فرد اصلا صلاحیت ریاست جمهوری را دارد یا نه؟ (194031)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۲۳:۰۷
برادر دکتر توکلی: تو باید روز قیامت جواب دهی . تو میدانستی که این جگونه است وحمایت کردی. این هنوز اول آذار جهان افروز است باش تا خیمه زند دولت نیسان و... (194057)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۹ ۲۳:۵۳:۵۹
علی آقای محترم این آقای توکلی نیست که باید جوابگو باشد بلکه فتنه انگیزان پشت پرده باید پاسخگو باشند (198198)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۴۹:۱۵
اقای توکلی پس چی شد که تا قبل از انتخابات تمام قد از ایشان حمایت میکردی؟ (194119)
 
حميد ايراني
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۶:۳۰:۰۱
بنام انكه حق مطلق از ان اوست
ايشان طاقت انتقاد را ندارد ، ايشان صبر و تحمل را تابحال صرف نكردند. زيرا اگر 8 روز منتظر ميماندند بهتر به اهدافشان ميرسيدن ، تنها برداشت من نسبت به كار ايشان دهن كجي به {...} و اعلام خودراي خود كه لذا تعريف ديكتاتوري مطلق است. كه شبها مردم بر بام منزلشان مرگ او را خواستارند خدا يا ما رو ببخش كه با راي دادنمان به ايشان در گناه كشت و كشتار و رنج مردم شريكيم . جناب توكلي تمرين دمكراسي كن و تمام نظرات رو چه خوب چه بد نشان بده نه مثل عزت خان
يا حق
حميد (194207)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۹ ۲۳:۵۹:۱۷
آقاحمید ایرانی که شاید نام مستعارت باشد که شک ندارم
خدا بهترین عادل است در جائی که تمام زر وزورشان را برای تخریب دولت به کار گرفته اند بیش از این نیست خدا بهترین دادگر است . خدا رسوا گر خوبی است
ومکر وسیاست الهی بالاتر است باش که صبح دواتت بدمد (198205)
 
ارادتمند ولايت امر
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۶:۵۷:۱۷
1- احمدي نژاد مطيع ولايت بود ، هست و خواهد بود
2- رئيس جمهور علي الظاهر مقام دوم كشور است و تصميماتش بايد مورد احترام باشد و نبايد اشخاصي با ايجاد فضاي تبليغاتي در صدد شكستن اراده او برآيند وتا جايي كه ان تصميمات خسران بزرگي براي كشور به وجود نياورد همه شهر وندان هر چند كساني كه به او راي ندادند بايد مماشات و تمكين نمايند واگر بر اثر تصميم رئيس جمهور ضرر احتمالي را متوجه كشور ديدند تنها هشدار دهند و افكار عمومي را مطلع سازند .
3- مشكل منتقدان آقاي مشائي با تفكرات ايشان است و حال آنكه در جايگاه معاون اول شخصي مانند دكتر احمدي نژاد نه فرصت نظريه پردازي بود و نه اخذ تصميماتي كه سمت و سوي حركت كشور را متاثر گرداند.بر خلاف جايگاه قبلي آقاي مشائي. (194247)
 
صفی زاده
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۷:۰۸:۰۶
علاقه مندان احمدی نژاد در پازل جنگ روانی شکست خوردگان انقلاب مخملی و مخالفان دولت در انتخابات گرفتار آمدند و احمدی نژاد این روزها درگیر تله روانی سهم خواهان است تا جایی که چند روز هم در اجرای حکم رهبری تعلل کرد و سهم خواهان همچنان با فرار به جلو از جمله حتی اعلام عزل وزیر بهداشت سعی در بالا بردن هزینه انتخاب وزاری دلخواه احمدی نژاد و رای اعتماد مجلس به دولت دارند تا شاید احمدی نژاد حتی با پشتوانه 24 میلیون رای نتواند وزرای دلخواه خود را بخاطر این حواشی ایجاد شده (توسط علاقه مندان و مخالفان و خودش) از فیلتر مجلس عبور دهد.

راهکار اینکه:

علاقه مندان احمدی نژاد به بیانات رهبری در روز شنبه عمل کنند، جلو التهاب آفرینی را بگیریم و با جریان اصولگرای مخالف دولت که در 4 سال گذشته شناخته شده اند در عبور از بیانات رهبری همراهی نکنیم و وحدت حول ولی فقیه را حفظ کنیم. (194254)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۷:۴۰:۱۴
طرح عدم کفایت سیاسی تنها راه رهايي از اين مشكله (194302)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۲:۴۳
شما که خوب دولت را بمباران سیاسی کرده ایدمن که به جای آفای احمدی نژاد بودم با این همه فضاسازیهای سیاسی دیوانه شده بودم خدا به او صبر جمیل عطا بفرمایدودشمنان او را نابود سازد (198207)
 
vali
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۸:۰۹:۱۳
ایجاد التهاب خلق و خوی احمدی است. (194351)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۴:۱۴
سلام ولی وای به روزی که دشمن آدم هاشمی باشد خطررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتابی نهایت (198211)
 
كمال
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۹:۴۴:۵۰
احمدي نژاد صلاحيت اداره كشور را ندارد . اين موضوع را در چهار سال گذشته نشان داده و با شتاب بيشتري نشان ميدهد. ايشان پايه هاي نظام را تخريب ميكند. رفتارشان نشان ميدهد از اصولگرايي فاصله اي طولاني دارد. خدا به داد نظام ما برسد با اين افكار و رفتار ايشان. (194420)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۶:۵۸
آقای احمدی نژاد برپایه عدالت پیش می رفت ولی این را نمی داند که بعضی ها این لیاقت را ندارند در جائی که همه دستشان آلوده است دست پاک معنی نمی دهد (198215)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۹:۵۴:۳۱
خدمت برادر عزیز آقای توکلی سلام عرض می کنم بنده به آقای احمدی نژاد رای داده ام و رای بنده به ایشان از باب این است که ایشان خیر الموجودین بوده است و نه به این معنی که ایشان دچار اشتباه نمی شود و معصوم است از سیاستهای شما در نقد منصفانه دولت هم سپاسگزاری می کنم بنده در زمان انتخابات که دو جناح با تمام توان توی سروکله هم می زدند به تنها سایتی که اعتماد داشتم و آمارهای آن را صحیح می دانستم همین سایت (الف) بود چرا که میدانم سیاستهای آن با سیاستهای جنابعالی یکی است و شما را نیز شخص منصفی می دانم برایتان طول عمر و عزت آرزومندم . (194428)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۸:۳۴
من با نظر ایشان موافقم انتقاد منصفانه نه تخریب (198218)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۰:۴۸:۵۳
خیلی از همکاران سابق آقای احمدی نزاد که در کابینه دولت بودند و در بین راه از قطار خدمت پیاده شدند در انتخابات درجناح رقیب بودند حتی قبل از انتخابات به انتقاد هم پرداختند. یک سوال دارم برایم جوابش جالب خواهد بود. اینکه آقایان ازه ای صفار هرندی و آنهای که باید نباشند ولی هستند {لنکرانی و...} اگر زود تر پیاده میشدند کدام طرفی بودند؟! (194461)
 
سید غلامرضا قاضوی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۱:۱۱:۵۳
خدایا مارا براه راست هدایت فرما وعاقبت مارا ختم به خیر فرما ،با کمی صبر انشا ا.. . این روزها را پشت سر خواهیم گذاشت ، چرا از رهبری ومردم شریف همیشه هزینه می کنیم وهرکاری را که انجام می دهیم می گوئیم مردم می خواهند یا مردم نمی خواهند وهرگز نفهمیدیم که این مردم که می گویم کدامند (194476)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۲:۱۸:۲۶
سلام بر مسلمانان و ایرانیان
قبل از انتخابات ، در برنامه منطقه آزاد ، شخصی فقط 1جمله گفت :
\" همه مان سر کاریم \"
بعد از اینهمه ............ سخن ایشان را یک حقیقت تلخ باور کرده ام
همه و همه و همه دست اندرکاران و بزرگان واقعیت ها را میدانند
از حضرت علی (ع) نقل است : ...... دروغ مصلحت آمیز نداریم و دروغ بهیچوجه جایز نیست......
خدا - اسلام - قرآن - پیامبر - امامان - انقلاب - شهدا - امام راحل - قانون اساسی - مردم ........ یــــــــــــــــــــــا \"توهم مصلحت\"
نتیجه گیری : اینجانب بینهایت متاسفم ................... (194512)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۲۵:۲۳
آقای توکلی!
کاش به عنوان کسی که گوشت و استخوانتان از نظام است، جواب اين سوال را بدهيد که چرا نظام بايد اينقدر برای چنين کسی هزينه کند؟ (194556)
 
زینب
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۲۳:۲۹:۴۹
من نظرم اینه آقای احمدی نژاد چرا دوست دارید همیشه سوژه اخبار باشید؟.یه لحظه به فکر التهابات جامعه باشید.به این سوال فکر کنید رییس جمهور تفرقه میافکند دیگران وحدت را حفظ کنند؟ (194560)
 
امین
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۰:۱۹:۴۵
اقای توکلی در رابطه با اقای مشائی موضع گیری مناسبی کردند(اقای مشائی صلاحیت هیچ پست مدیریتی ندارند)
البته بنظر من اقای احمدی نژاد ودوستان عزیزشان حتی برای مدیریت یک مدرسه هم مناسب نیستند و باعث خراب شدن اینده بچه ها میشوند (194591)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۱:۲۹:۴۶
خواهش مي كنم فايل صوتي آقاي قاليباف رو گوش كنيد بعد نظر بديد.واقعا اين احمدي نژاد چه عجوبه ايه! (194645)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۱:۳۰:۱۲
آقای توکلی! مگه خودت توی این سایت زمان تبلیغات مدح دولت رو نمی گفتی؟ حالا چی شد؟ بدترین رفتار ممکن شد؟ خجالت بکش (194646)
 
سهراب
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۲:۲۶:۵۶
تست هوش برای آقای توکلی!

کدام رئیس جمهور امروز یکشنبه صبح یک وزیرش را عزل می‌‌ کند ، بعد از ظهر از عزل وی منصرف می‌‌ شود و حکمش را پس می‌‌ گیرد ، عصر وزیر مربوطه استعفا می‌‌ دهد ، شب رئیس جمهور با استعفای وزیری که صبح دستور عزلش را صادر کرده بود نیز مخالفت می‌‌ کند؟

الف) محمود احمدی نژاد ب) محمود احمدی نژاد ج) محمود احمدی نژاد د) محمود احمدی نژاد (194683)
 
خادم
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۷:۵۵:۳۸
اتفاقا\" تنها كار درست رئيس جمهور محبوب همين بود (194745)
 
مامه
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۰:۴۳:۴۸
این احمدی نژاد هیچی نوفهمه حالا ببین کی گفتم!
این فرد مغرور کابینه را برای خود می خواهد نه برای خدمت به مردم
ایشان به واسطه رابطی خویشاوندی که با جناب مشایی دارند حاضر است که ملت را قربانی این وصلت و رابطه نماید و در این میان هم هیچ چیز برایش مهم نیست بی خود سر خودتونو درد نیارید.
ایران درست همان لحظه ای که این موجود سر کار آمد محبوبیت و رسمیت خود را از دست داده است.
ای کاش... (193423)
 
کنعانی
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۲:۱۶:۰۷
آقای رئیس جمهور !
این راهی که می روی سر از ترکستان در می آوری .کمی به خودت بیا .برای رضای خدا با دلسوزان نظام وملت مدارا کن .حرف حساب گوش کن .مطیع بی چون وچرای واقعی رهبری نظام باش. جا داره اگه بگی بابی انت وامی یا علی.لجباز نباش (194981)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۱۵:۳۳:۲۷
امیدوارم که آقای احمدی نژادخود رامصداق حدیث مولی علی(ع) نکنندکه فرمودند:
هرکه خودرای شدهلاک میشود
اگرفرض دوم رانیزبپذیریم که ایشان مریدآقای مشایی باشند نیزخطرناک است وماتنها بنابه دلایل عقلی وشرعی تنها موظفیم که تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشیم همچنانکه درعمل نیز مشاهده شده است که این امر مشکلات بزرگی را تاکنون از پیش روی کشور برطرف نموده است (195235)
 
مريم
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۲۳:۴۸:۱۵
لطفا توجه داشته باشيد كه 25 ميليون نفر طرفدار ايشان هستند و خود رييس جمهور

محترم بهتر تشخيص ميدهند چه كساني بيشتر مفيد هستند شما اقايان مجلس

وهم برتان ندارد كه ذره اي از محبوبيت ايشان كم شود . (195625)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۷ ۱۲:۲۲:۱۴
ولایت فقیه از نظر احمدی نژاد تا وقتی خوبه که محکم پشت سرش وایسته و خراب کاریها را جبران کنه این آقا تو مناظره ها ثابت کرد به هیچ اخلاقی پایبند نیست واقعا فکر میکنه 24 میلیون رای آورده و از همه بالا تره خیانت را شما اصول گراها کردید که اینقدر از این حمایت کردید (196066)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.