نظر منتشر شده
۱۱۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 177320
در پاسخ به هفت اصلاح طلب؛
عسگر اولادی: اگر شما با فتنه گران هم صدا نیستید چرا اعلام نمی کنید؟
بخش داخلی الف، 13 بهمن 91
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۶
حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به نامه دوم هفت تن از اصلاح طلبان ضمن گلایه از آنان به خاطر تاخیر در جوابیه به سوالات آنان پاسخ داد و گفت: جایگاه اصل ولایت فقیه در دولت دینی شما کجاست؟

به گزارش روابط عمومی موتلفه، متن پاسخ عسگر اولادی به هفت تن از اصلاح طلبان به شرح ذیل است:

جناب آقای الیاس حضرتی
مدیر مسئول محترم روزنامه اعتماد
سلام علیکم

پاسخ شما و دوستان اصلاح طلب را در روزنامه اعتماد مورخ ۱۱ بهمن ۹۱ خواندم.پاسخ نامه قبلی شما را در تاریخ ۳۰/۱۰/ ۹۱ دادم اما کم کم داشتم ناامید می شدم. فکر کردم شما تمایلی به ادامه این گفت و گو ندارید ولی بحمدالله مطالبی را قلمی کردید. فکر می کنم با پاسخ به نامه دوم شما می توان از باب روشنگری مطالبی را عرضه داشت.

البته یاد آور می شوم در این گفت و گو بنده به نمایندگی از حزب و جریان و گروه خاصی سخن نمی گویم. آنچه می گویم مسئولیت حسن و قبح آن با خودم است. فکر می کنم در این گفت و گوی ناصحانه انشاء الله دو طرف خیر خواهند دید و بنده برکات سیاسی و معنوی این گفت و گو را منکر نیستم. ضمن تقدیر مجدد مطالبی را که به ذهنم می رسد برای ادامه گفت و گو مفید است، به عرض می رسانم:

۱- گفتگو باید ناظر به آنچه گفته شده و آنچه شنیده شده باشد. اگر فرآیند بیانیه ای و اعلام مواضع جدید را طی نکند هدایت کننده نیست لذا پاسخ شما را ناظر به مفاد مکتوب خود ندیدم. شما در نامه اول سخن از استبداد سیاسی و خودکامگی به میان آوردید . بنده راه برون رفت از این آفت را رجوع به آراء امام(ره) دانستم و عرض کردم امام فرمودند؛" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا گرفتار استبداد نشوید" شما اگر این آموزه امام (ره) را قبول ندارید، باید راه حل دیگری ارائه دهید.

می گوئید دچار بن بست در گفت و گو شده ایم و هرچه جلوتر می رویم این انسداد بزرگتر و سترگ تر می شود. عرض بنده این است که این انسداد چگونه به وجود آمده و بی شک راه برون رفت از آن مثل روز روشن است. گفت و گو اصولی دارد که اولین آن پذیرش دو طرف بر چارچوب مشترک است. بنده سوال کردم چرا دست اخلاص و مودت و صداقت رهبری را اعتنا نکردید و چرا برخی از خیمه انقلاب خارج شدند. شما اصلا به این سوال اعتنا نکردید.

توصیه کردم رهبر انقلاب را فصل الخطاب بدانید آن را بی پاسخ گذاشتید و از آن عبور کردید . بلاخره اگر موضع خود را در این باب مشخص کنید قطعا از انسداد بیرون می رویم.

۲- گفته اید دغدغه بزرگ ما حرمت و میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه و دولت دینی است. سوال من این است در این دولت دینی شما، جایگاه اصل ولایت فقیه کجاست. شما که دغدغه میراث تشیع و ارزش عمومی جامعه را دارید در روز عاشورای ۸۸ عده ای آمدند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند و حریم و حرمت شعائر عاشورا را رعایت نکردند. شما که دغدغه دولت دینی و حفظ میراث تشیع دارید قطعا باید جلوتر از همه ما سینه سپر می کردید و در برابر این حرمت شکنی می ایستادید.

۳- فرموده اید؛ " امروز نیازمند اجرای بدون تنازل قانون اساسی در تمامی ارکان و سطوح هستیم" بنده صدق شما را در این بیان تخطئه نمی کنم اما سوال می کنم در این قانون اساسی شما و ما از ولایت فقیه ، شورای نگهبان ، حقوق اساسی ملت و ... آیا سخن رفته است یا نه، پس چرا راهکارهای قانون اساسی را برای خروج از انسداد، دوستان شما نپذیرفتند و به اردوکشی خیابانی و شورش علیه امنیت ملی رضایت دادند و هنوز هم حاضر نیستند آن اعمال را محکوم کنند.

۴- شما در نامه اول خود از خرد گرایی و انصاف و میانه روی و اعتدال سخن گفتید و آن را گمشده جامعه امروز ما دانستید. از میانداری اهل افراط بی ریشه نالیدید. بنده هم عرض کردم وقتی در انتخابات سال ۸۸ عده ای آمدند مهر تقلب بر نتایج انتخابات زدند و علی رغم پیگیری و مذاکره رهبری با نمایندگان کاندیداهای معترض و مهلت ۱۰ روزه برای رسیدگی مجدد به ادعای آقایان و بازشماری تعدادی از صندوق های رای و مذاکره تعدادی از مسئولان کشور با آقایان ، مع الاسف هیچ راه حلی را برای اثبات حرف خود نپذیرفتند. شما آقایان چرا فریاد اعتدال و انصاف و خردگرایی سر ندادید.

عرض کردم دهها هزار نفر در سراسر کشور از همین معتمدین مردم طی سه دهه گذشته انتخابات را برگزار می کنند اما دوستان شما به این امانت داران رای ملت، تهمت تقلب زدند و حاضر نشدند در هیچ دادگاهی هم برای اثبات ادعای خود حاضر شوند و کف خیابان را برای اثبات ادعای خود انتخاب کردند . آیا این رویکرد یک رویکرد عقلانی معطوف به اعتدال و انصاف بود.

۵- در پاسخ خود به حق اشاره کردید: "در کشور یک جریان وجود دارد که اداره کشور را در ستیز با باورها،سنت ها و ارزش های تاریخی این سرزمین معنا می کند و نیم نگاهی نیز به آن سوی مرزها دارد" و نیز فرمودید گروهی وجود دارد که " آزادی را در انکار اسلام و هویت دینی دانسته و عقل گرایی و تلاش برای ساخت ایران عزیز را در مقابله با دین گرایی و ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی می داند" سوال ما این است رفتار شما با این جماعت که در حقیقت ضد اسلام و ضد انقلاب هستند چیست؟ کارنامه مقابله شما با این جریان چیست؟ نقد علمی و عملی شما با این جریان چیست؟ مگر همین ها نبودند که در ۱۸ تیر سال ۷۸ علیه نظام و مردم لشکر کشی کردند. مگر همین ها سربازان و افسران نا آرامی های پس از انتخابات سال ۸۸ نبودند. اینها به بهانه دفاع از شما و دوستان شما دست به آشوب زدند.

در فتنه اول به بهانه دفاع از روزنامه سلام به خیابان ریختند و در فتنه دوم به بهانه تقلب در انتخابات. اگر شما با آنها در ادعایشان هم صدا نبوده و نیستید چرا اعلام نکرده و نمی کنید.در این صورت پس چه گله ای از آنها دارید که به صورت یک لبه قیچی به جنگ اسلام و انقلاب آمده اند؟

در همین فتنه سال ۸۸ حداقل ۲۲ نفر شهید شدند که بنیاد شهید به آنها کد ایثارگری داده است و شهادت آنها را در ناآرامی ها پذیرفته است. پاسخ این خونها را چه کسی می خواهد بدهد. آیا آنکه فرمان شورش را صادر کرده بیگانه است؟ اما آنکه شورش را مهار و کنترل کرده و از امنیت ملی و اقتدار ملی دفاع کرده است باید پاسخگو باشد. در این نا آرامی ها شماری از افرادی که به هر دلیل در این ماجرا کشته شدند بلاخره هموطنان ما بودند. مسئول خون آنها کیست؟ کسانی که بر طبل آنارشیسم و هرج و مرج گرایی کوبیدند و فرمان نا فرمانی مدنی صادر کردند مسئولیت مدنی ندارند؟

۶- شما در پاسخ خود از یک جریان و سیئات آن نام بردید که تنفس خود را در غوغا سالاری، شعار زدگی و افراطی گری می داند و ... فکر می کنم این مطلب را در ایامی که مردم به جریان اصلاح طلبی اقبال داشتند افراطیون برای معرفی رقبای خود می گفتند. ما هم به این حرفها به عنوان نمک رقابت ها عادت کرده بودیم و گله ای نداشتیم اما در یک دهه اخیر که مردم به اصولگرایان اقبال داشتند چرا باید این جریان منکر مردمسالاری باشد و رای مردم را تزئینی بداند. چرا وقتی اصولگرایان در مصدر قدرت هستند باید به دنبال افراطی گری و غوغا سالاری بروند. فکر می کنم این داوری نسبت به آنچه گفتید صحیح نباشد.

اصولگرایان هنگامی که در دوم خرداد ۷۶ جناب آقای خاتمی مورد اقبال مردم قرار گرفت به او تبریک گفتند همین آقای ناطق نوری که شما از آن به عنوان پخته سیاسی نام می برید نامزد اصولگرایان بود به محض اینکه شنید آقای خاتمی رای آورده است اولین کسی بود که به او تبریک گفت به همین دلیل که آقای خاتمی در خرداد ۷۶ و خرداد ۸۰ مورد اقبال مردم مردم قرار گرفت.

با همین دلیل و مختصات آقای احمدی نژاد در خرداد ۸۴ و تیر ماه ۸۸ مورد اقبال قرار گرفت. چرا این سنت حسنه تبریک به فردی که مورد اقبال مردم قرار گرفت را دوستان شما رعایت نکردند و به منتخب ملت تبریک نگفتند . چرا این پختگی که در آقای ناطق نوری سراغ دارید در دوستان خودتان سراغ نگرفتید، ما که از شما انتظار تبریک نداشتیم. گله ما این است که یک پیروزی حتمی ملت، یک زورآزمایی بزرگ ملت در برابر ابر قدرتها و یک جشن عظیم را نادیده گرفتید و آرایی که می توانست در سطح منطقه و جهان با قدرتهای بزرگ حرف بزند را به تیر تهمت تقلب آلودید؟

نتیجه انتخابات را که یک فرصت برای تحکیم برادری و وحدت ملی در سیاست داخلی بود به صورت تهدید در آوردید. اگر قیام تاریخی ملت ایران و قدرت آگاهی و بصیرت مردم در ۹ دی نبود شاید اکنون من و شما اینجا نبودیم که آزادانه گفت و گو کنیم. همانها که در نامه خود مرقوم فرمودید؛ نیم نگاهی( بخوانید تمام نگاهی) به خارج دارند و آزادی را در انکار اسلام و هویت دینی می دانند. بر مقدرات کشور مسلط می شدند اثری از بنده و شما نبود.

۷- در جای جای پاسخ دوم شما تصویری از کشور و عملکرد دولت وجود دارد که بنده آنرا واقعی نمی دانم. نوشته اید: " نه در عرصه بین المللی وضعیت خوبی داریم و نه در شرایط اقتصادی به سامانی به سر می بریم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" به نظر می رسد این تصویری که از ایران می بینید همان است که برخی می خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند. ملت ما آن زمان که بخشی از خاک خود را اشغال دشمن داشت و در عرصه بین المللی همه طرف متجاوز را گرفته بودند و شاخص های اقتصادی هم خیلی تعریف نداشت محکم و استوار ایستاده بود و خم به ابرو نمی آورد و مومنانه از انقلاب دفاع می کرد .

آن روز کسی نگران چیزی نبود چون ما خدا را داشتیم. امروز که آوازه قدرت نظامی ایران ، قدرت مردم در غلبه به جنگ نرم و سخت و نیز فروپاشی دیکتاتورهای وابسته به غرب را در منطقه شاهدیم نگران چه چیزی هستیم. امروز که تولید ناخالص ملی کشور هرگونه تحریمی را بی اثر یا کم اثر کرده است مردم در دشت و صحرا و معدن و کارخانجات تلاش می کنند و هر روز یک خبر خوب در باب پیشرفتهای کشور از اختراعات گرفته تا اکتشافات را شاهدیم نگران چه هستیم.

روزگاری ما برای دفاع از خرمشهر کمترین سلاحی برای مقابله با تجاوزات نداشتیم، احساس قدرت و عظمت می کردیم. امروز که در دفاع نظامی قدرت اول منطقه هستیم از چه چیز نگران هستیم. ما امروز عضو باشگاه اتمی جهان هستیم. ما امروز عضو باشگاه هوا و فضای دنیا هستیم و جزو ۱۰ کشور اول جهان در فن آوری های نوین هستیم. شما فکر می کنید آمریکا و اذنابش دست روی دست گذاشته اند و نگاه می کنند. طبیعی است اعمالی انجام دهند که بیشتر شبیه دیوانگی است ما نباید از این دیوانه بازی ها هراسی به دل راه دهیم.

روزگاری آمریکایی ها دست به دیوانگی زدند و نیروهای هوایی و زمینی را در طبس پیاده کردند که به امر خدا با خفت و خواری متلاشی شدند و باقی مانده آنها به پایگاههای خود برگشتند، امروز همان خدا با ماست. ما اگر شک کنیم فقط واقیعت را انکار کرده ایم. ما نمی گوییم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و بین المللی مشکلات نداریم. ندانم کاری نداریم، اشتباه نداریم، اما چه دلیلی دارد با بزرگ کردن مشکلات، پیشرفتهای کشور را که با چشم سر می شود دید انکار کرد.

مردم ما در انتخابات ۸۴ و ۸۸ اشتباه نکردند. اگر شما مردم روستاها و شهر های کوچک را مردم بدانید و آرائ آنها را در دفتر مردمسالاری کشور ثبت کنید، خواهید دید که مردم به ویژه محرومین و مستضعفان پشتیبان این کشور هستند و طی سالهای گذشته، شکاف سیاسی دولت و ملت و نیز شکاف طبقات کمتر شده اشت و این با تصویری که شما از انقلاب و مردم دارید مغایر است.

امروز گفتمان پیشرفت، عدالت و خدمت که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند در کشور جایگاه خود را پیدا کرده است. مشکلات و اشتباهات را هرچه قدر هم بزرگ کنید نمی توانید مثل پرده ای بزرگ پیشرفتهای کشور را بپوشاند، این پیشرفتها به چشم می آید. اگر هم کسانی بخواهند نادیده بگیرند مردم آن را نادیده نمی گیرندو در آراء بعدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این داوری را در نوع چینش آراء نشان خواهند داد. مطمئن باشید ایران هیچگاه در صد سال اخیر به اندازه امروز نیرومند نبوده است و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به اندازه امروز مقتدر نبوده است.

۸- الان در شرایط طلیعه انتخابات هستیم و شخصیت هایی که نام بردید مورد احترام هستند اما برای اینکه قدرت بالفعل و واقعی آنان در چارچوب موازین قانونی به جامعه عرضه شود لازمه آن ارائه طرح و برنامه به مردم و دفاع از آن می باشد و مردم هستند که تعیین کننده می باشند.

۹- از اینکه زیاد تصدیع دادم عذر خواهی میکنم. همچنین اگر در جایی عنان قلم از دستم رفت جسارتی رفت پوزش می خواهم. برای خودم و شما عاقبت به خیری آرزومندم.

حبیب الله عسگر اولادی
۱۲/۱۱/۹۱
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۰۶:۲۵
جناب آقای عسکراولادی مبارز با سلام
اگر همه دوستان توبه کنند ایا وضعیت اقتصادی مردم خوب می شود دلار ارزان می شود گرانی و تورم توسط این دولت آیا قابل مهار است تأسف می خورم که در این سن و سال از شما هم به خاطر این دولت خرج می شود (1113091) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۸:۲۸
يعني اگر قيمت دلار كاهش پيدا كنه وضع خوب ميشه؟ (1115042) (alef-1)
 
خسته دل
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۰۵:۱۳
شما دوست عزیز که اول واخر دنیا را اقتصاد میدانید چشمت را بر روی دیگر قضایا بسته ای و انسوتر را نمی بینی. (1115131) (alef-13)
 
دلی خون
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۲۱:۲۲
عجب، مگر اصلاح طلبان حق نامه نگاری هم دارند... (1113119) (alef-1)
 
قاف
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۲۴:۰۳
اگر ملت را به گفته ی خودتان با خود همراه میبینید اجازه ی نامزدی را به اصلاح طلبان واقعی بدهید تا حساب روزگار دستتون بیاد حذف رقبای واقعی که هنر نیست. (1113123) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۶:۲۲
پيروزي در يك انتخابات بي رقيب هيچ لذتي ندارد مگر اينكه بخواهيم در يك انتخابات ناعادلانه و نابرابر. فقط به صندليهاي قدرت دست يابيم و بس! و لذت قدرت را بچشيم! بدون اينكه مديريت و تخصص اداره كشور را هم داشته باشيم و مهم نيست كه مردم در فشار بيفتند! (1115107) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۴۴:۵۳
حداقل نامه اصلاح طلبها را بگذارید که بدانیم این آقا به چی جواب داده. اگر چیزهایی که این آقا می گویند محقق شود پس اختلافی نیست. فتنه یعنی چی؟ مگر فتنه گران اصلی اکنون بر مسند قدرت نیستند؟ خوب است که طلبکار هم شده اند! (1113149) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۰۳:۵۴
برو خرج کن روز نامه هزار تومانی اعتماد و شرق بخر آنجا هست متاسفانه برای حقیقت باید کمی خرج کنی برادر. (1114965) (alef-1)
 
Turkey
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۲:۴۱
متأسفانه یکی از عوامل تفرقه و شکست در ممالک اسلامی موضوع عدم التزام به باورهای دینی و قانون و نیز عدم گفنگوهای متعاملانه و نقد پذیری می باشد.
امید است که برادران دینی در یک فضای مناسب و به دور از غوغا سالاری و تخطئه و تخریب و آکنده از دروغ وریاکاری به تعامل با یکدیگر پرداخته و با اتکال به خدا پیشرفت جامعه اسلامی را صورت دهند . و من الله التوفیق (1113167) (alef-1)
 
از ديار ساكتين
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۴:۰۴
آقاي عسكراولادي خود نيك مي دانند كه عاشوراي ٨٨پيراهن عثمان شده است. هيچ مسلماني اعم از شيعه و سني حاضر نيست حرمت امام حسين عليه السلام را زير پا گذارد. به نظر مي رسد از منظرتان هر آن كس كه نداي نقادانه به منظور احقاق حقوقش سر دهد و لباسي غير از اصول گرايي به تن كند به دين و شريعت و اهل بيت پشت كرده است! آن چه در سال ٨٨ اتفاق افتاد فرياد اعتراض بود نه مخالفت؛ چرا كه نظام از آن مردم است و مردم مخالف حق خود نيستند.، بلكه مخالف هر آن كساني هستند كه وقعي براي حقوقشان قائل نيستند. (1113169) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۶:۰۳
کاش همه گفتگوها و مناظره های همین قدر توأم با احترام و مؤدبانه باشد
هرچند با توجه به مکتوب بودن شاید نتوان نام آن را گفتگو و مناظره گذاشت، اما در مجموع روش خوبی است که یک طرف با هوچی گری و سر و صدا و ایجاد جنگ روانی دیگران را تحت تأثیر قرار بدهد.
قدرت تصمیم گیری برای خوانندگان هم خیلی بیشتر است.
کاش کاندیداهای ریاست جمهوری و اطرافیان آن ها از همین الان چنین مناظراتی را شروع می کردند تا بتوان معقول و منطقی و دور از فضای احساسی تصمیم گیری کرد و رأی داد. (1113174) (alef-1)
 
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۱۹:۵۷:۰۹
الف خجالت هم خوب چیزیه بهتر خجالت بکشی
مردم الان بیشتر دنبال نون شبشونن نه اینکه دنبال بازی سیاسی
امثال حبیب الله عسگر اولادی هم برای خیلی ها معلوم و حالند (1113179) (alef-1)
 
بنده خدا
Greece
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۰:۱۰:۵۱
خدا وکیلی این موضع 120 درجه با مواضع قبلی ایشان تغییر کرده است !!!!!
در هر صورت ما مردم حرف خوب را خوب می بینیم ...
امید است از فردا حال آقای عسگر الادی به احسن الحالتر تبدیل و خدائی نکرده به هفته گذشته و سندروم آن میتلا نشود .... خدا بخیر کند ... (1113211) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۰:۱۵:۴۳
کامنتی از یک استاد دانشگاه تهران : جناب عسگر اولادي ضمن تشكر از باز كردن باب گفتگو در كشور به نظر ميرسد شما تحت تاثير فشارهاي ديگران در حال بستن اين باب هستيد. اهميتي ندارد چون هرآنچه بايد مي شد اطفاق افتاده است.ليكن ميخواهم بدانم طرف مقابل اصلاح طلبان در آن اردو كشي خياباني هيچ تاثير و مسئوليتي نداشت؟؟؟ شما ظاهرا توهينها و افترا هاي شب هاي مناظره يادتان رفته. احمدي نژاد با چه نيتي نام همسر آقاي موسوي را به زبان راند. آيا شما اجازه ميدهيد اينگونه با خانواده تان برخورد كنند؟؟؟چرا در آن شبهاي مناظره نام ناطق نوري و هاشمي به صورتي وقيح و نابخردانه تخريب شد. شما مگر در اين دوره چند هاشمي و ناطق داريد كه حالا اگر يكي فدا شد ديگري را به ميدان بياوريد؟مگر ناطق يا هاشمي كنديدا بودند كه در مناظره ها ايشان مورد خطاب قرار گرفتند؟چه كسي طرفداران آقاي موسوي را خس و خاشاك خواند؟ آري مردم در انتخابشان اشتباه نمي كنند ولي توزيع سيب زميني و سهام عدالت در شب انتخابات چه معنايي دارد. آيا با بازشماري آرا ميخواستيد بدانيد چه كسي در ازاي گرفتن سيب زميني راي داده . اين پولها كه در شب انتخابات به نام سهام عدالت پخش شد به نام چه كسي و توسط عوامل كدام يك از طرفهاي درگير توزيع شد.
آري مردم جبران خواهند كرد.
آقاي عسگر اولادي چرا هر نوع انتقاد را سياه نمايي ميدانيد و از شنيدن حقايق روز وحشت داريد؟ اجازه دهيد در جايي كه دولت مجلس را دست و پا بسته ميخواهد انتقادات به نتيجه برسند.
آقاي عسگر اولادي آيا اظهار نظر احمدي نژاد در خصوص دولتهاي قبل را روشنگري ميدانيد؟ اين نوع برخور سياه نمايي نيست؟ آيا دولتهاي قبل هيچ نقطه مثبتي نداشته اند؟چرا درمقابل اين گونه سخن گفتن احمدي نژاد نايستاديد تا امروز اغلب دلسوزان نظام به حاشيه رانده نشوند؟ اين ادبيات از سوي اصولگرايان آغاز شده و خودشان بايد پاسخگو باشند. حال شما برويد و نقاط قوت دولت كنوني را بازگو كنيد. ولي بدانيد ملت در زير بار فشار گراني در حال تلف شدن هستند مسئوليت اين روز ما به گردن حاميان اين دولت است كه با دفاع نامطلوب از دولت ما را به اين روز انداخته اند دوباره تبليغش كنيد تا هرآنچه رمال و جادوگر است عنان اختيار از دست همه خارج كند... بدانيد با اين برخوردها بخشي از مردم كه در زمره خس و خاشاك احمدي نژادند مشاركت نخواهند كرد. و اين باعث كاهش آن قدرت عظيم كه شما از آن به عنوان ناجي انقلاب ياد ميكنيد ميگردد كه ما هم به عنوان يك شهروند ساده از اين وضعيت نارحتيم و از بي انگيزه شدن بخشي از مردم در مسائل سياسي دلخونيم. بنابراين تمام تلاشتان را بكنيد تا جان دوباره به تنور انتخابات بدهيد. آقاي عسگر اولادي اگر بتوانيد حتي يك نفر را به پاي صندوقها بكشيد به اندازه همان يك نفر به اهداف بلند اين انقلاب كمك كرده ايد و ما هم از شما ممنونيم اما به نظر ميرسد با ادبيات جديدي كه در نامه اخيرتان در پيش گرفته ايد مسي را با سرعت زياد برعكس ميرويد. آقاي عسگر اولادي گفته ايد ما هم اكنون قدرت اول منطقه ايم و وضعيت سياست خارجي امان در سطح بين الملل خوب است.اي كاش اينچنين بود ولي اگر اينچنين است چرا وزير امور خارجه در سنگال بدون اطلاع قبلي عزل ميشود. چه شده است كه دولت مصر كه با حمايتهاي ما در حال شكل گيري است پيشنهاد ما را با وقيح ترين برخوردها رد ميكند. ما هم به دليل اين بي تدبيري ها خون بر جگر داريم.و لي چرا باب انتقاد را ميبنديد و هر گونه نظر مخالف در خصوص حقايق روز كشور را سياه نمايي ميدانيد. بياييد همه چيز را با هم ببينيم. قهر 11 روزه احمدي نژاد را هم ببينيم . كج رويها و دهن كجيهاي دولت در مورد قوانين كشور را هم ببينيم. آقاي عسگراولادي چرا اخيرا رئيس مجلس شده است ماشين ابلاغ قوانين دولتي و يا ماشين لغو مصوبات هيئت دولت. آين دولت به كجا ميرود مسيرش كجاست كدام برنامه را براي ادامه حيات تا چند ماه آينده در سر دارد. چرا حتي براي يك بار هم كه شده اين دولت بودجه عمومي كشور را به موقع ارائه نداده است. دود اين برخوردها به چشم چه كساني ميرود. آيا باز هم منتظريم تا خدا به داد اين ملت برسد؟ پس دولت چه كاره است كه با بيشترين درآمد در طو يك قر اخير كشور را به اين نقطه رسانده كه در ناز و نعمت بايد بن خريد برنج بين قاطبه مردم پخش كند. به خدا دل رهبر عزيزمان هم از اين ندانم كاريها خون شده است. بياييد كمي از آلام اين بزرگ مرد تاريخ ايران كم كنيم. گيريم كه اصلاح طلبان در برحه اي از تاريخ اشتباهي را مرتكب شدند آيا اين دولت بدون دليل بايد تا ابد اشتباهاتش را تكرار كند فرض كنيد هاشمي و قاطبه اصلاح طلبان را از ميدان بدر كرديد آيا به امثال احمدي نژاد و اطرفيانش ميتوانيد براي ادامه راه اطمينان كنيد؟؟؟ به عقلتان رجوع كنيد... هنوز در اين كشور دلسوزاني وجود دارند كه مي توانند براي اين مملكت مفيد باشند ولي با برخوردهاي نابخردانه دولت به حاشيه رفته اند. اين وظيفه اصولگرايان است كه بايد آنها را به مشاركت در اداره امور كشور بخوانند (1113224) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۴۹:۲۲
درود بر این استاد دانشگاه و متاسف برای اقای عسکر اولادی که تازه داشتیم امیدوار می شدیم که زد زیر همه چیز متاسفم برای خوش باوری خود و اصلاح طلبان ، آقای عسکر اولادی چه کسی به شما فشار اورده اینگونه عقب گرد می کنید اینگونه سخن گفتن جواب دارد و از اصلاح طلبان خواهانم جواب این تکرار مکررات را ندهند (1114778) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۵۴:۴۳
های های همه حرفهای قبلی اقای عسکراولادی برای یافتن زودباوران بود و بس که مشخص شدند (1114796) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۴۸:۳۲
استاد جان با احترام!!!
به خاطر دارم در آن مناظره تاريخي طرف مدعي قانون گرايي طرف ديگر را به شدت به قانون گريزي متهم كرد!!! يادتان هست؟
در مقابل اين ادعا آن طرف فقط يك خلاف از ايشان رو كرد كه همانا روند غير قانوني استادي خانم ايشان بود!!!! يادتان هست؟
حتما فراموش كرديد!!! وگرنه اين چنين طلبكارانه موضع نميگرفتيد!!!
در ضمن من اين موضوع را از خيلي ها شنيدم اما همه مثل من افراد عوام بودند اما شنيدن اين موضوع از يك استاد دانشگاه برايم جالب است شما كه خود بايد مدعي آن خانم محترم باشيد چگونه اينطور موضع ميگيريد نكند خداي ناكرده شما هم اينگونه به مقام استادي دست يافتيد !!!!!
در ضمن اوضاع خانواده هاشمي اظهر من الشمس است و در آن مناظره هم از فرزندان آقاي هاشمي نام برده شد و باز هم جالب اينجاست كه شما طرفدار ... ميباشيد!!!!
راستي اين دلسوران شما در دهه هاي (اواخر)60 و 70 و اوايل 80 در راس قدرت نبودند؟ اگر واقعا دلسوزانه كار كردند پس چرا اوضاع چنين است؟
چرا ما هيچ وقت به چنين پيشرفتهايي نرسيديم؟
هيچ كس منكر اوضاع خراب اقتصادي در شرايط فعلي نيست اما آيا واقعا احمدي نژاد مقصر است؟ شما هيچ اطلاعي از دستهاي قدرت داريد؟ آيا ميدانيد اين درگيريهاي داخلي بابت چيست؟
به هر حال انتظار از يك استاد دانشگاه واقعا فراتر از اين حرفهاست!!!
الف جان اين همه زحمت كشيدم تايپ كردم تو رو خدا منتشر كن!!!! (1115093) (alef-1)
 
داریوش
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۰:۲۹:۱۶
در مورد جواب آقای عسگر اولادی هیچ اظهار نظری نمی کنم. ( چون سانسور نشه)
فقط اونجایی که ایشون فرمودند
"شکاف سیاسی دولت و ملت و نیز شکاف طبقات کمتر شده اشت "
با حرفشون موافقم چون 9 دهک جامعه تو این فشار اقتصادی کاملاً به هم نزدیک شدند (1113265) (alef-1)
 
s_
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۸:۱۹
مشتاقانه منتظر نامه سوم اصلاح طلبان برای پاسخ به موارد مطروحه هستیم (1113306) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۵:۱۶:۳۵
lمشتاق نباش. عسگراولادی باب گفت و گو را بست. اگر قرار باشد یک طرف ادعاهای خود را کماکان بدون سندی تکرار کند و در روز روشن که مردم از فشار اقتصادی دارند میمیرند بگوید نه خیر شب است و وضع همه خوب دیگر چه گفت و گویی؟ چه کشکی ؟ متاسفم جناب آقای عسگر اولادی! متاسفم . (1114836) (alef-1)
 
محمد
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۸:۲۱
دستمریزاد اقای عسگر اولادی این بچه سیاسیون چپ و راست رو شما روشن کنید .ما بخاطر خون شهدا و امام راحل از حق خودمان در مقابله با اینان گذشتیم وفریاد اتحاد ملی سر میدهیم. (1113307) (alef-1)
 
شهاب
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۰۵:۲۶
یکی به نعل و یکی به میخ (1113336) (alef-7)
 
موسوی
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۱:۰۴
مواضع آقای عسکر اولادی در این نامه، بسیار صحیح و حکیمانه است!
جانا سخن از زبان ما می گویی! (1113349) (alef-7)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۱:۴۹
استاد عسگر اولادي ،همچنان در جاده ي انصاف ودور از هرگونه حب وبغض حركت مي كنند.شايد اگر ديگران هم كينه ها و حب وبغض هاي ناشي از تعصبات جناهي را كنار بگذارند، كارستان بشود!چه اين طرف وچه آنطرف بايد اشتباهات را بپذيرندوالا من ،من خواهم ماند،توهم ،تو. اگر غرض تبري از دشمن است،حرف صوابي است ولي اگرمقصد سركوب رقيب است به بهانه ي حضور دشمن،كار به جايي نخواهد برد.حالا اصلاح طلبان حرف بزنند ببينيم آنان چه خواهند گفت؟البته اگر الف بتواند نامه ي آنان رانيز انتشار دهد... (1113351) (alef-7)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۶:۱۱
جناب آقای عسکر اولادی با تمام احترامی که برای شما بعنوان یکی از یاران امام (ره)و انقلاب قائلم توصیه میکنم برای کسب اطلاع از شرایط داخل و خارج کشور اندکی بررسی و کنکاش نمایید تا از اوضاع و احوال اندکی اطلاع داشته باشید و همه مشکلات را در توجه به یک اصل نبینید باشد انشاالله تمامی دلسوزان نظام با باز کردن چشمان خود به حقایق در صدد رفع مشکلات باشند تا اتهام زنی به رقیب وضعیت اشتغال ، تولید ، مسکن ، ازدواج ، روابط بین الملل و...مسائلی نیستند که فدا شوند تا ما در مسند قدرت باقی بمانیم بلکه آن که توانمندتر است می بایست زمام امور را بدست گیرد که این نیز محقق نمی شود مگر با تایید اکثریت کاندیداها و حضور حداکثری مردم برای اتنخاب خوش فکر ترین (1113360) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۰۷:۰۷
آقاي عسكراولادي. يك نامه هم به سران اصولگرا از جمله احمدي نژاد و حداد عادل و لاريجاني مي نوشتيد و از گلستاني كه براي مردم ايجاد كرده اند تشكر مي كرديد! (1115136) (alef-13)
 
علی
Canada
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۱۸:۴۴
نامه اصلاح طلب ها رو هم در صفحه ی اول خودگذاشتید؟ (1113366) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۰:۴۱
تحلیل درست و منصفانه ای از انقلاب و دستاوردهای آن بود. آرزوی توفیق برای دلسوزان انقلاب دارم. (1113370) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۰:۵۹
آقاي عسگراولادي در بند 7 اورده ايد:"در جای جای پاسخ دوم شما تصویری از کشور و عملکرد دولت وجود دارد که بنده آنرا واقعی نمی دانم. نوشته اید: " نه در عرصه بین المللی وضعیت خوبی داریم و نه در شرایط اقتصادی به سامانی به سر می بریم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" به نظر می رسد این تصویری که از ایران می بینید همان است که برخی می خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند. ..."
آقاي عسگر اولادي .. مگر شما در متن جامعه نيستيد.؟ اين كه شاخص ها در تمام ابعاد نگران كننده است واقعيت عريان امروز جامعه ماست. من در شگفتم چطور شما شرايط را نگران كننده نمي دانيد؟! چطور شما مي گوييد اين حرف كساني است كه دل در گروي انقلاب و اسلام ندارند؟! آيا انتظار داريد بگوييم وضعيت در سياست خارجي و داخلي و اقتصاد و فرهنگ و ... خوب است؟!
آيا بايد همه ملت كاسه گدايي به دست بگيرند در خيابانها تا شما راضي شويد كه اوضاع اقتصادي نگران كننده است؟ آيا همه بايد در كميته امداد ثبت نام كنند تا شما قانع شويد كه اوضاع نگران كننده است؟! ايا شاخ و شانه كشيدنهاي كشورهاي كوچك و نقطه اي همسايه را نمي بينيد؟! آيا پرايد 18 ميليون توماني را نمي بينيد؟ آيا آمار معوقات بانكي و چكهاي برگشتي كه هر ساله دارد در اين دولت محبوب شما؟ ركورد مي زند نمي بينيد؟! چه اتفاق ديگه اي بايد بيفتد تا شما و دوستان اصولگرا احساس نگراني كنند؟! ايا دلار 4000 توماني و يك سوم شدن يكباره كل داراييهاي ايرانيان . شما را نگران نمي كند؟ آيا حقوق فردي كه امروز 2 ميليون تومان است به سطح ارزش و توانايي خريد 700 هزار تومان پارسال سقوط كرده است ان هم با اين افزايش شديد قيمتها. شما را نگران نمي كند؟ (1115097) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۳:۳۴
آقاي عسگر اولادي . يك سوال:
از مجلس هفتم به بعد اكثريت مجلس در دست اصولگرايان افتاده است.
آيا واقعا شما فكر مي كنيد در يك انتخابات فراگير با حضور تمام سلايق سياسي كه خبري از رد صلاحيتهاي سليقه اي شوراي نگهبان نباشد اصولگرايان اكثريت دارند؟! آن هم بعد از اين همه كارنامه سياه و منفي؟!
از كدام مردمسالاري حرف مي زنيد؟ همين چند روز پيش 15 روزنامه نگار اصلاح طلب را گرفتند؟ كدام مردمسالاري؟ احزاب و مطبوعات اصلاح طلب تحديد مي شوند. كدام مردمسالاري؟ (1115102) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۴:۴۷
جناب عسگراولادي. عصاره تمام تفكرات و بصيرتها و دلسوزيها و تجربه شما اصولگرايان و دوستانتان شده است احمدي نژاد و دولت و مجلسي كه 8 سال در اختيار شما و دوستانتان بوده است.
امروز وضعيت كشور واقعا چگونه است؟! (1115105) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۳:۴۴
"امروز که تولید ناخالص ملی کشور هرگونه تحریمی را بی اثر یا کم اثر کرده است "

جناب آقای عسگر اولادی آیا به جمله فوق از دل یقین دارید یا آنکه خبر ندارید. شاید هم البته برای شما نه تنها بی اثر یا کم اثر بوده که خیلی هم خوش اثر می باشد.

متوسط تورم طی این دوره دولت 500 در صد است .
پول ملی طی کمتر از یک سال گذشته به حدود 25% رسیده . یعنی حدود 4 برابر کمتر شده. کجای کاری؟ بیکاری و دهها معضل دیگر نتیجه دولتی است که از آن حمایت می کنید. (1113375) (alef-1)
 
درد آشنا
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۱:۵۹
با سلام

احسنت ، واقعا دوستان به علت کهولت سن دچار بیماری خلاف واقع بینی شدن !!! خیلی عجیبه واقعا !!!!
جناب سانسور چی عزیز ، یه استراحتی به خودت بده و اجازه انتشار پیام های این هموطنت بده !!
با تشکر (1115100) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۱۰:۵۴
آقاي عسگراولادي. محض اطلاع شما بازنشستگان شركت ذوب آهن كه يكي از بزرگترين شركتهاي ايران است سه ماه است حقوق نگرفته اند!
محض اطلاع شما ركورد چكهاي برگشتي و معوقات بانكي هر ساله ركورد مي زند! اگر نمي دانيد مفهوم رشد چكهاي برگشتي چيست از يك اقتصاددان مثلا خود آقاي توكلي بپرسيد به شما مي گويند تا شما هم با اطلاعات دقيق بتوانيد تحليل صحيحي از اوضاع كشور و توليد ناخالص ملي كشور ارائه دهيد!
محض اطلاع شما بسياري از كارخانجات زيان ده و ورشكست شده اند برخي ديگر كاهش ظرفيت داده اند و برخي كارخانه ها تعديل نيرو انجام داده اند و برخي ديگر چندين ماه است كه حقوق كارگرانشان را يا نداده اند يا علي الحساب مي دهند...
كافيست به آمارهاي خودساخته و جعلي دولتيها اعتماد نكنيد و خود سري به كارخانجات اطراف شهرها و نه فقط تهران بزنيد! خيلي تغييرات نسبت به آنچه در ذهن شما مي گذرد احساس مي كنيد! (1115143) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۳:۵۳
آقای عسکر اولادی عزیز مثل اینکه فشارهای بی اثر نبوده، ناامید کننده بود. (1113376) (alef-1)
 
مجید
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۵:۵۱
احسنت بر شما پیر و مرشد سیاست. امید را همچنان در دل جوانان انقلابی حفظ کنید. تبارک الله (1113380) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۳۰:۴۰
1- من فکر میکنم لازمه کارآمدی بحث و کفتگو وجود امنیت و آزادی برای بحث کنندگان است . ممکن است اصلاح طلبان بعضی حرفهایی را که مطابق قانون و دین میدانند بدلیل تزاحم با عرف حاکم بر جامعه سیاسی حال حاضر ما نتوانند بزنند و لذا سراغ آنها نمیروند . 2- البته شدیدا با این قسمت از نوشته آقای عسگراولادی مبنی بر روشن کردن مواضع بخصوص در مورد اتفاقات پس از انتخابات 88 شدیدا موافقم (1113389) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۱۳:۳۶
آيا به يك اصلاح طلب مثل الياس حضرتي يا صفايي فراهاني يا تاج زاده يا عباس عبدي يا منتجب نيا و ... اجازه داده شده است كه در زمان آرامش هم بيايد در تلويزيون كشور از خودشان دفاع كنند و مواضعشان را بگويند؟ در آن صورت مردم خود قضاوت خواهند كرد و مردم بهترين قاضي هستند و بينش سياسي بالايي دارند. (1115152) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۴۶:۲۱
آقای عسگر اولادی ، فوق العاده بود
فکر کنم این نامه نامه آخر بود و دیگر ادامه نخواهند داد ، اما شما به حرکت خود ادامه دهید (1113413) (alef-1)
 
محمود
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۴۶:۴۸
آقای عسگر اولادی طی هفته های گذشته چنین وانمود کردند که میخواهند یک دیالوگ با اصلاح طلبان و سبزها برقرار کند تا زمینه وحدت بوجود آید. آنچه در این نامه آمده همه تکرار اتهاماتی است که تندروها بدون کم و کاست طی 4 سال گذشته میزدند. این اتهامات نه تنها توسط اصلاح طلبان و سبزها جواب داده شد بلکه چند برابر این اتهامات را متوجه نظام و اصولگرایان کردند. با تکرار آن اتهامات در این نامه متأسفانه اصلاح طلبان را مجبور میکند که همان جواب ها را مجدداً تکرار کنند و برعکس ادعاها برای زمینه چینی برای وحدت اجتماعی، مسئله به دور باطل می افتد. (1113416) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۱:۵۱:۲۸
اگر اين گفتگوها ادامه پيدا كند، نشانه اين است كه به سوي خير و صلاح مملكت در حال حركت هستيم.
كمك به ادامه اين نامه نگاريها و بوجود آمدن تفاهم ميان جناحهاي درون نظام، ثبات كشور و آينده اي سعادتمند را نويد مي دهد. (1113425) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۲:۲۲:۵۰
خوشم آمد که جناب آقای عسکر اولادی منکرحمایت اصول گرایان از آقای احمدی نژاد نشده و با شجاعت تمام از عملکرد دولت ( اصول گرا )در تمامی زمینه ها و مسائل داخل و خارج حمایت میکند و مدعی موفقیت دولت منتخب اصول گرایان میباشد البته همه می دانند که دولت توفیق داشته یانه نیازی به گفتن و روشنگری نیست (1113483) (alef-1)
 
طالقانی
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۲:۲۷:۴۲
به نظر می رسد فشار اصولگرایان آقای عسگراولادی را به عقب راند.از دلایلی که بالاذ کر شد مشخص است که ایشان در صدد ترمیم جایگاه مخدوش شده خود نزد اصولگرایان است. (1113494) (alef-1)
 
مسعود
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۱۶:۱۰
جناب عسگراولادي. به عنوان يك برادر خيلي كوچكتر . جسارتا توصيه اي به شما انسان سليم النفس دارم.
از مخدوش شدن جايگاهتان نزد اصولگرايان يا هر كس ديگري نترسيد از مخدوش شدن جايگاهتان نزد خداوند بترسيد همانگونه كه در نامه اولتان گفتيد آفتاب عمر من لب بام است و بايد حقيقت را بگويم. (1115166) (alef-13)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۲:۳۵:۵۹
جناب عسگراولادي
با سلام و تشكر بابت آنكه باب گفتگو را باز نموده ايد. در خصوص مطالب شما مختصري به نظرم رسيد كه عرض مي كنم. البته مي دانم كه نه قلمم به مهارت قلم شماست و نه دانش سياسي من با دانش سياسي شما قابل مقايسه هستند. شما از مبارزين ٥٠ سال گذشته هستيد و سن من كمتر از ٥٠ سال. مطالب كه به عرض مي رسانم با توجه به اطلاعات خودم و مشاهدات روزمره ام به عنوان يك شهروند مي باشد:
١- فرموده ايد كه مردم شهرستانها و روستاها جزء مردم هستند يا خير. البته كه آنان جزء مردم هستند و من خودم از آنان هستم. اما در مشاهدات خود ميبينيم و قطعا شما هم ديده ايد كه چه گونه قبل از انتخابات پول بين اين هموطنان توزيع شد و آنان به اين اميد كه اين نامزد قصد دارد وضعيت معيشتي مردم را بهبود دهد به او راي دادند. آيا بعد از انتخابات وضعيت مردم را بهبود دادند يا بدتر كردند؟ آيا اين فريب دادن مردم نبود؟ كه بود. پس از نظر من يعني در انتخابات تقلب كردند. خيلي ها مي گويند در صندوقها تقلب شد اما من فكر نمي كنم كه كسي بتواند در اين همه صندوق تقلب كند.
وقتي آمار دروغ از وضعيت كشور به مردم مي دهند( مسئولين دولت) تا راي آنها را جمع كنند آيا اين تقلب نيست؟ نمودار فلاكت كشور را آقاي محسن رضايي در مناظره نشان دادند اما رييس دولت از بهبود وضعيت معيشتي مردم در چهار سال اول سخن مي گفتند. آيا آماري كه ايشان مي دادند دروغ نبود؟ آيا روش محاسبه آمارها را در مركز آمار تغيير ندادند تا آمار به گونه ديگري به دست آيد و سپس با دوره هاي قبلي مقايسه نمايند؟ اين يعني تقلب!
وضعيت امروز اقتصادي را با وضعيت زمان جنگ. مقايسه نموديد. كاملا درست است وضعيت هنوز از آن زمان بهتر است. اما آيا قرار است ما هميشه در بدبختي زندگي كنيم؟ آيا فكر نمي كنيد اگر وضعيت اقتصادي هوب و كشور مرفهي داشته باشيم آنگاه براي مردم مسلمان جهان الگو مي شويم؟
آيا نيازي بود كه اينگونه تمام سياست خارجه كشور را بر سر مسئله هلوكاست بگذاريم تا تمام دنيا عليه ما بسيج شود در عين اينكه هيچ كار عملي براي مردم فلسطين بيشتر از آنچه قلا انجام مي داديم، نداديم؟ نتيجه چه شد نه تنها دنياي غرب به كل مقابل ما ايستاد بلكه امروز حماس نيز ديگر با ما نيست. اين يعني شكست در سياست خارجه! كار به جايي رسيده كه تركيه شده است الگوي كشورهاي اسلامي. اين يعني شكست در سياست خارجه. از تمام انقلابهايي كه در بهار عربي در كشورهاي اسلامي رخ داد و به پيروزي رسيدند كداميك امروز متحد ما هستند و ما را به عنوان الگو قبول دارند؟ هيچكدام! اين يعني شكست در سياست خارجه.
آقاي محسن رضايي در مناظره خود خيلي خوب نشان دادند كه دولت دروغگوست و آمار دروغ مي دهد و با اين كار راي مردم را دزديده است.
در آخر نيز ديديم كه دروغ گويي آنها در پايبندي به ارزشها و اصل ولايت فقيه چه گونه از آب درآمد.
آيا آماري از كارخانجات لبني فعال در دوسال گذشته و امروز داريد؟ زمان جنگ ٣٥ ميليون بوديم و امروز ٧٠ ميليون! پس نياز به شغل خيلي بيشتر از آن زمان است اگر كارخانجات تعطيل شوند چه به روز معيشت و سپس امنيت جامعه مي آيد؟
ما مثل تمام كشورهاي دنيا براي ادامه توليد نياز به واردات داريم هرچند اين واردات فقط مثلا ١٠٪ از ميزان توليد ما باشد و الباقي در داخل توليد شوند اما با قطع همان ١٠٪ بقيه هم امكان ادامه ندارد.
اگر ما اينقدر كه در اخبار به صورت روزانه مي شنويم كه در فلان موضوع خودكفا شديم پس چرا امروز با تحريمها اينقدر توليد در كشور مشكل شد؟ چرا بالا رفتن نرخ ارز اينقدر بر قيمت همه چيز، همه چيز تاثير گذاشت؟ شيري كه گاو ما مي دهد از ٤٠٠ تومان شد ١١٠٠ تومان! اين هم از گاومان! حال خود بخوان حديث مفصل ....

با عرض ارادت
يك همشهري (1113509) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۲:۳۶:۵۶
این کامنت صرفا برداشت من از نامه عسکری اولادی هست که شاید هم اشتباه باشه!!!
شاید در مورد عسکری اولادی اشتباه می کردم شاید هم ایشان از طرف اصولگراها مجبور به نوشتن چنین نامه ای شده ولی این نامش اصلا بوی وحدت نمیده و بیشتر تفرقه را ترویج میده.
تازمانی که عقاید و تفکرات مخالف خودمون را قبول نکنیم و فقط خودمون را حق بدونیم بدون شک وحدت ممکن نیست .
چون وحدت ملی که اقای عسگری اولادی و کلا اصولگرایان قبول دارند در صورتی محقق میشه که همه مثل اونها فکر کنند و با اونها هم نظر و هم عقیده باشند.

یعنی هرچی ما فکر میکنیم و میگیم درسته و هر چی بقیه میگند و فکر میکنند اشتباست. هر کس تونست تفکرات خودش را به ما همگرا کنه میتونه با ما وحدت داشته باشه و تو این مملکت مسئوول باشه!!!!
به عبارت دیگر از نظر عسکری اولادی اگر اصلاح طلب ها طرفدار وحدت ملی هستند باید اصولگرا بشند!!!!

اما به نظر من مسئله ای که میتونه منجر وحدت ملی بشه فقط و فقط قانون است نه برداشت شخصی اصولگرایان از قانون!!! (1113513) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۲۴:۲۹
آره دیگه....
دوستان اصلاح طلب وقتی با سوالاتی روبه رو میشن که از 4 سال پیش بی پاسخ مونده به سوال کننده انگ عامل ایجاد تفرقه بودن میزنن.
واقعا چرا کسی از اصلاح طلبان به این سوالات مطرح شده پاسخگو نیست؟
اگر اشتباه کردن عذرخواهی کنن اگرهم که برای کارهاشون توجیهی دارن رو کنن؟
این نمیشه که دم از قانون و اندیشه های امام زد و طرف مقابل رو به خاطر عدول از اونها بازخواست کرد و از طرفی خود فرد به اونها پایبند نباشه (1114189) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۴۷:۱۳
دوست عزیز اصلاح طلبان با سکوتشان به سوالات پاسخ گفته اند. بیننده باید عاقل باشه. (1114774) (alef-13)
 
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۱:۴۲
یاد این ضرب المثل قدیمی افتادم که ازکوزه همون برون تراودکه دراوست
یعنی دلخوش به بعضی ازاظهارنظرهانشویم (1114212) (alef-1)
 
Russian Federation
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۱۰:۵۵
حرف ها ی تکراری و همراه با عدم واقعیت در کلام ایشان هویداست (1113579) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۱۳:۳۲
وضع كشور و مردم اسفناك است چرا باور نمي كنيد به داد ملت برسيد و دست از اين نامه نگاري ها برداريد . (1113588) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۱۷:۴۸
اقاي عسگر اولادي عزيز كه اين روزها (با هر انگيزه اي) حرف هاي متفاوت ميزند و از اقاي شريعتمداري (صاحب بلامنازع كيهان) و انگ هايش هم نمي ترسد لطف كنند و بفرمايند:

1- اين حرف هائي رو كه در چند پاراگراف اخر زدند در مورد ايران بود يا يك كشور ديگر ؟ واقعا اقتدار رو موشك هوا كردن مي اورد يا ثبات اقتصادي و پول ملي ؟ با اين تعريف از اقتدار قرار است به كجا برسيم ؟ اگر ايشان به خودشان زحمت بدهند و مثل ما يك روز شريف شان را در اتوبوس و تاكسي بگذرانند خيلي چيز ها نصيبشان خواهد شد.

2- اياواقعا در سالي كه سال توليد ملي نام نهاده شده اين اتفاقات بايد مي افتاد ؟؟ ارزش پول ملي و تعطيلي بسياري از كارخانجات و .....

3- دولتي كه در روز و استانه سالگرد پيروزي انقلاب هم حتي نمي تواند از سقوط ارزش پول ملي جلوگيري كند كجايش را بايد ستود ؟؟

4- اقاي عسگر اولادي ممكن است جنابعالي تكليف بسياري از كساني كه اصولگرا نيستند و حتي ممكن است منتقد نظام و ... هم باشند را معين فرمائيد ؟ آيا حق انتخاب شدن و در صورت راي آوري به مجلس رفتن را دارند يا خير ؟ چگونه اين امر ممكن است ؟

5- شما در چند سئوال اولتان خيلي به قانون و ... استناد فرموديدو قبلا هم فرموديد كه اين حرف ها را ميزنيد چون به آن رسيديد و عمرتان هم به انتها رسيده است ضمن ارزوي طول عمر با عزت براي شما ايا ممكن است به همين صراحت كه از اصلاح طلبان خواستيد اظهار نظر كنند شما هم زحمت بكشيد و با همين صراحت نظرتان را در مورد بي طرفي اعضاي محترم شوراي نگهبان اعلام كرده و اخرت خود را هم بر ان به گرو بگذاريد؟

6- ايا ممكن است صريحا بفرمائيد احساس تك صدائي در اين كشور نميكنيد؟ پاسخ ندهيد كه من نوشتم و اصلاح طلبان جواب دادند. منظورم راديو تلويزيون رسمي كشور و ... است. آيا ان كسانيكه اين روزها به همت جناب عالي از مقام سران فتنه مبرا شدند در طول سال هاي گذشته فرصت اين را يافتند كه به انواع اتهاماتي كه در مجاري رسمي كشور عليه شان مطرح شده پاسخ دهند ؟

7- ايا ميدانيد كه از بزرگترين غفلت هاي ما در سي سال گذشته تبيين دقيق نظام جمهوري اسلامي ماست. جناب عسگر اولادي بنده با اصولگرايان فراواني در اين خصوص حرف ها زده ام و هنوز پاسخ روشن و قانع كننده اي دريافت نكرده ام. پيشنهاد ميكنم جناب عالي پيش قدم شده و مرز هاي جمهوريت و اسلاميت اين نظام را روشن و شفاف مكتوب كنيد و بعدا سئوال هاي اولي تان را از اين بي نوا ها بپرسيد كه اين ها هر چه به شما جواب دهند به صاحب روز نامه فخيمه كيهان بدهكار خواهند شد.

8- از اين سئوال ها فراوان در ذهن من و امثال من وجود دارد كه اگر بيشتر بنويسم قطعا مورد عنايت ويژه الفيون قرار گرفته و چاپ نخواهد شد ولي اي كاش دسترسي حضوري به شما داشتيم تا سئوالات صريح تري را ميپرسيديم و از مواعظ شما بهره ميبرديم. بهر حال اگر بنده هم در جائي تندي كردم صميصمانه عذرخواهي نموده و مجددا براي شما ارزوي سلامتي و طول عمر با عزت دارم.

به الفيون عزيز

نهايت تلاش را كردم كه طوري ننويسم كه چاپ نشود ولي اگر حتي قادر به چاپ نيستيد لااقل ترتيبي بدهيد كه اين نوشتار به ايشان برسد. (1113599) (alef-1)
 
Russian Federation
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۲:۵۶
لطفا زیاد روی رای روستائیان مانور ندهید اون بنده خداها روی تکلیف رای میدهند نه آگاهی چون آگاهی نیاز به مطالعه و دانش داره قصدم توهین نیست چون خودم هم یک روستازاده هستم اون بنده خداها از صبح که بلند میشن تا شب درگیر یه لقمه نونن کاری به کار سیاست هم ندارن (اکثریت)هرچی ازسیاست میدونن اطلاعاتی است که صداوسیمابشون میده واین موضوع دردسرهای خاص خودشو داره (1113608) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۰:۲۲
من خودم نيز يك روستا زاده ام و بچه كشاورز.
از اينكه مي بينم برخی از نا آگاهي اين قشر روستايي نهايت سوء استفاده را در رسيدن به مطامع شخصي و جناحي مي كنند احساس شرم مي كنم.
شرمتان باد اي خداوندان قدرت بس كنيد. (1114207) (alef-1)
 
تولید کننده سابق
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۴:۴۱
این حرف شما مرا اتش زد و شما به هیچ وجه عنصری از بطن مردم یا همدرد مردم نمیبینم
"امروز که تولید ناخالص ملی کشور هرگونه تحریمی را بی اثر یا کم اثر کرده است مردم در دشت و صحرا و معدن و کارخانجات تلاش می کنند و هر روز یک خبر خوب در باب پیشرفتهای کشور از اختراعات گرفته تا اکتشافات را شاهدیم نگران چه هستیم. "
موندم فریادم رو سر کی بکشم (1113612) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۳ ۲۳:۳۰:۱۹
در مورد انتخابات 84 و 88 یک نکته خیلی مهم هست و اون هم اینه : متاسفانه قشر روستایی خیلی ساده خام شعار های توخالی می شوند! شعار هایی که امروز در پایان 8 سال به تعداد کمتر از انگشتان یک دست عملی شده! (1113620) (alef-1)
 
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۰:۰۱:۲۵
آقای عسگر اولادی سلام
جمله " نه در عرصه بین المللی وضعیت خوبی داریم و نه در شرایط اقتصادی به سامانی به سر می بریم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" را جواب گفته اید که«به نظر می رسد این تصویری که از ایران می بینید همان است که برخی می خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند»

بفرمایید:اولا شما . اح.وی گرامقدرتان که در مجموع مردان ساست و اقتصاد و بازرگانی هستید تا بحال سری به خیابانها زده اید وصف برنج هندی را دیده اید؟

ثانیاً: آیا شما از قیمت جدید پراید حبر دارید یا اصولاً می دانید که پراید چیست و یک کارمند با حقوق ششصدهزار تومان باید چند سال هیچ نخورد تا پراید بخرد؟

ثالثاً:مگر حضرت امام نفرمودند که«حيثيت و آبروي مومن در اسلام از بالاترين و والاترين مقام برخوردار است و هتك مومن چه رسد به مومن عالم از بزرگترين گناهان است و موجب سلب عدالت است »

پس این همه آبرویی که دوستان در عالم سیاست از عالم گرفته تا نمایتده مجلس از افراد انقلابی می برند مستند به کدام حجت شرعی و قانونی است؟

رابعاً:آیا شنیده اید که آیات عظام صافی گلپایگانی و نوری همدانی نسبت به وضعیت اقتصادی و عدم ثبات قیمت‌ها و گرانی شدید و تورّم در کشور ابراز نگرانی و از این‌که قشر ضعیف جامعه در فشار و ناراحتی هستند ابراز تأسف فراوان نمودند و از مسئولان خواستند که هر چه زودتر نسبت به وضعیت پیش آمده در مملکت چاره‌اندیشی نمایند (1113662) (alef-1)
 
هیچ
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۱:۰۴:۳۱
مي دونم منتشر نمي کنيد ولي مي گم

از اول هم معلوم بود حرفهاي اين آقا بر نامه ريزي شده و يک بازي سياسي بيش نيست
براي اينکه يک عده اي از اصلاح طلب ها بيايند بخشي از سخنان به ظاهر صحيح ايشان را تاييد کنند
ولي در آخر با سوء اسنفاده از اين تاييدات و جلب توجه مخاطبين باز همان حرفهاي تکراري و قبلي خودشان را بزنند
از ابتدا هم مشخص بود که امسال ايشان حاضر نخواهد شد که از اين قدرت ها و مقامهاي دنيوي دست بکشند
ايشان در اولين سخنان خود سران و مردم معترض رو فتنه گر نميدانستند
ولي اگر به دقت تمام اين جوابيه رو بخونيد خواهيد ديد اتهامهايي به مراتب بسيار سنگين تر از فتنه گري به معترضان وارد کرده اند
بند 2و3 رو به دقت بخونيد اين مطلب رو به خوبي خواهيد فهميد ضد دين و شورش عليه امنيت ملي
ضمنا ايشان در بند 5 به صراحت معترضان را فتنه گر ناميدن
ما که نفهميديم اين ديگه چه بازي هست
من که شما رو به خدا واگذار ميکنم چون من هنوز معتقدم خداوند عادلي وجود دارد
شما الفي ها هم اگه معتقد هستيد منتشر کنيد
چون من قفط نظر خودم رو نوشتم اگه اشتباه ميکنم شما هم جواب بدين (1113710) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۱:۱۲:۴۷
چه به روز اصلاح طلبها آمده است که پیر موتلفه چند جمله آنها را نوازش کرده و این بندگان خدا جدی گرفتند و نامه تشکر زدند و جواب کلاسیک موتلفه را دریافت کردند. این جواب یعنی اینکه جواب سلامتان ذا دادیم رویتان زیاد نشود! در هنوز بر همان پاشنه ای می چرخد که سال 88 چرخید. ته این داستان یک مطلب واضح است: "نه به خاتمی حتی اگر مجبور به بله به جریان (به اصطلاح!) انحرافی باشیم. (1113715) (alef-1)
 
شهرام///////////////
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۱:۳۱:۲۲
آقای عسگراولادی
باور کنید اگر به این بچه های الف گیر ندن که نظر من رو تایید کنن.منی که یک سوم سن شما رو دارم جواب تک تک مواردی که فرمودید میدادم.
عجیبه که شما برای من در زندان بودید اما مثل اینکه برای من حرف نمیزنید.من که چیز زیادی از شما نمیخوام
قدرت برای شما چپ و راستی ها اما تو رو بخدا به ما رحم کنید .من کشورم رو دوست دارم.
اما...
فقط

"هیچ بشری که خدا وی را برسالت برگزیند و به او کتاب و حکمت نبوت بخشد او را نرسد که بمردم گوید بندگان من بجای خدا باشید بلکه گویند خداشناس و خداپرست باشید چنانچه از کتاب بدیگران این حقیقت را می اموزید و خود نیز میخوانید"79 آل عمران

"و هرگز خدا بشما امر نکند که فرشتگان و پیغمبران را خدایان خود گیرید چگونه شما را بکفر خواند پس از آنکه (بخدای یگانه)اسلام آورده باشید"80 آل عمران (1113720) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۲۶:۱۵
اولا اون آیه چه ربطی داشت؟
دوما جوابات رو مطرح میکردی!!!!!!!!! (1114195) (alef-1)
 
قمی
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۴:۳۳:۲۶
حتما پس فردا هم مردم به خاطر گرانی اعتراض کنن فتنه سوم میشه اسمش ؟ (1113747) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۵۶:۳۸
حتماً آقای عسکراولادی وضعیت اقتصادی خوبی دارند که وضع نابسامان اقتصادی را رد میکنند.و حتماًاعتراض کارگران را به خاطر دفاع از حقوقشان فتنه سوم میدانند. (1114280) (alef-1)
 
Turkey
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۲:۱۵
نه بابا این چه حرفیه؟ ایشون تو یک مصاحبه فرمودند که از بازاریان خرد تهران هستند و اصلا وضع مالی خوبی ندارند!!! خیلی فقیرند! خرجشون رو از همین یارانه ها ماهی 40 تومن در میارن! (1115025) (alef-1)
 
بنده خدا
United Kingdom
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۴:۳۸:۰۶
این آقا همه چیز رو به گذشته پیوند میزنه و هر کسی مخالف اون باشه فتنه گره. چرا مردم رو میکروب و فتنه گر صدا می زنید؟ حرفهای خودتون هم باورتون شده؟ به جای اینکارها به فکر کشور باشید که داره به باد میره. (1113748) (alef-1)
 
Germany
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۶:۲۴:۴۶
آقای عسگراولادی بسیار عالی نوشته و به نظر من و خیلی خلاصه باید گفت که کسانی که و حرکتی که مورد تأئید رسانه های دولتی امریکا , انگلیس و غرب باشه و از همه بدتر و شرم آورتر , مورد تأئید منافقین باشه , یک راه بیشترنداره و اونهم خودکشی است . (1113750) (alef-1)
 
Turkey
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۴:۰۲
من نگران روزی هستم که تو بخوای بچه هاتو نصیحت کنی! دوست ناباب شنیده بودیم!!! ولی کسی رو ندیده بودیم به کسی پیشنهاد خودکشی بده!!!
سخت نگیر دایی! ماها هستیم حالا حالا ها! خودکشی هم نمیکنیم! البته ممکنه به مرگ طبیعی بمیریم!!! یادته که؟ (1115032) (alef-1)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۷:۴۷:۳۹
با سلام اگر چه برای اقای عسکر اولادی احتراما بیشتری بعد از این موضع گیریها ی اخیر قائل هستم اما با این نامه نگاریها به اینجا رسیده ام که اگر میخواهی شخصی یا جریانی را خراب کنی از او بد دفاع کن فکر کنم جریان اصلاح طلب به این سناریور جدید پی برده باشند و اگر چه مردم هم درک کرده و می کنند که در مواقع انتخابات با طرح مسائل مختلف احساسات مردمی را برمی انگیزند و النهایه این موج بوجود امده مردمی را به هرسمتی که میخواهند بکشند من وامثال من از کسانی که اینگونه از صداقت و دینداری مردم ما سوء استفاده می کنند و اب به اسیاب منافع شخصی و حزبی خود می ریزند هرگز راضی نیستیم و خداوند هم از انها نگذرد (1113767) (alef-1)
 
مهدی
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۷:۴۸:۵۹
رو رو برم توروخدا، عوض اینکه شما از ملت به خاطر این اوضاعی که به وجود آوردید عذرخواهی کنید طلب کار هم هستید؟
این روزها را همین فتنه گران اصلاح طلب مو به مو پیش بینی کرده بودند.
شما همچنان درخواب غفلتید. (1113768) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۷:۵۷:۴۸
اگه گفتید پولدار ترین مرد ایران کیه.اگه گفتید چقدر سرمایه داره و از کجا آورده. (1113774) (alef-1)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۱۴:۳۵
واقعا فکر کردین چرا آقای عسگر اولادی این نامه رو نوشته ؟ سرمایه های گزاف آقای عسگر اولادی به خطر افتاده ... به همین راحتی منافع ایشون جای حق رو گرفت ... ما را به خیر شما امیدی نیست ... شر مرسان (1114155) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۲:۵۷:۳۹
من با نظر اخير آقاي عسگر اولادي موافق نيستم و پاسخ خودمرا مفصل در بالا نوشته ام اما لطفا وقتي باب گفتگو را باز مي كند شروع به تهمت و افترا نكنيد ايشان از قبل از انقلاب داراي سرمايه زيادي بدند همان زماني كه با قدرت در جنگ بدند پس ثروت خود را از قدرت به دست نياوردند (1114457) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۲۴:۲۱
" امروز همان خدا با ماست. ما اگر شک کنیم فقط واقیعت را انکار کرده ایم "
آقای عسگر اولادی بنده به شما عرض میکنم که قطعا خدا همان خداست . ما به خدای خویش شک نداریم که اگر داشتیم کافر بودیم . ما به شما شک داریم . به مسئولین مملکت شک داریم . شما همان آدمهای دیروز نیستید.این مردم فقط و فقط بخاطر خدا تا به حال صبر کردند . مطمئنا خدا با این مردم است نه با شما مسئولین . یا علی




لطفا منتشر کن (1114188) (alef-1)
 
Turkey
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۴:۵۵
پولدار ترین مرد ایران منم! یک لب تاپ دارم!!! ایشون که بنده ی خدا چیزی نداره! کلا همه ی اینها فقیرن! (1115033) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۸:۲۱:۲۲
جناب عگسر اولادي از فحواي كلام شما باز هم چنين مي ايد كه دنبال شهرت واوازه منتهي اين بار با اين روش هستيد خوب منافع شما با اين شيوه گره خورده است طبيعي است كه از ان دفاع نماييد اما اگر يك ذره وجدان داشته باشيد قبول مي كنيد كه وضع اصلا خوب نيست . (1113796) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۸:۴۳:۱۳
این آقای عسکر اولادی مسلمان! پدیده های است ها! چنان کشور را توصیف کرد که من فکر کردم، این تورم افسار گسیخته و اقتصاد نابود توهم من است. خدا حفظش کنه که یادمان آورد فاصله طبقاتی کم شده! امروز روز خوبیه، همه چی آرومه من چقدر خوشحالم. دارم میرم باشگاه فضا!! (1113832) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۲:۰۱:۰۲
برای آقای عسکراولادی همه چیز آرومه نه برای من و شما چون کاری به بازار ندارند که بدونند چه خبره.آقای عسکراولادی:همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم (1114300) (alef-1)
 
سیدمحمد
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۸:۴۳:۵۴
به دوستان اصلاح طلب توصیه می کنم همین جا این نامه نگاریها را تمام کنند.فضایی وجود ندارد که شما بتوانید آزادانه پاسخ دهید.این آقا شما را از بالا نگاه می کند و به عنوان گروهی متهم و آشوبگر که در درجه اول باید محترمانه توبه نامه بنویسند و سپس انتظار بکشند که به عنوان پادوی سیاسی در آینده از آنها استفاده شود.وقت خود را تلف نکنید.اگر شرایط منصفانه فراهم بود که حداقل شخصیتی مثل خاتمی بیاید این آقا و آقایان دیگر جواب خود را از ملت خواهند گرفت وگرنه بگذارید تا می توانند بتازند. خدای ما هم بزرگ است و اوضاع همواره همینگونه نخواهد ماند. (1113836) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۰۸:۲۵
این آقا عسکر اولادی جی فکر کرده؟ با این اوضاع که حاصل بی کفایتی شما و دوستان اصولگرایتان در مجلس و دولت است حالا طلب کار هم شدید؟ خوبه والا. شرم نمی کنید آقایون اصولگرا؟ (1114132) (alef-7)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۱۲:۵۶
جناب عسکر اولادی من به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی به شما و دوستان اصولگرایتان در مجلس و دولت به خاطر این همه سخنان ضد و نقیض معترضم. بالاخره نفهمیدیم وضع اقتصادیمون خوبه یا نه؟ خودمون که حق نداریم چیزی احساس کنیم یا اعتارضی کنیم! یه روز میگی قحطی در پیشه و یه روز هم اینجوری؟ آقا پیاده شید یکم با هم حرف بزنیم ببینیم حرف حساب شما چیست؟ کی می خواهید از این همه ضد و نقیض صحبت کردن ها شرم کنید؟ خجالت بکشید . (1114148) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۲۷:۲۱
جناب آقای عسگراولادی، یکی از مشکلات بزرگ در جامعه ما به رسمیت نشناختن مخالف است، از هر نوعی که باشد، به فرض اگر کسی به هر علت بخش هایی از نظریات جمهوری اسلامی را قبول نداشت (حداقل آن اقلیت های مذهبی هستند) یا تفسیر متفاوتی از آنها داشت، حقی برای ابراز عقیده ندارد. یعنی یا باید حتما وصل به خارج باشد یا ضد انقلاب. فرض کنید وقایع سال 88 را کسی فتنه به تفسیر شما نداند، جایگاه این فرد یا این گروه کجاست؟
ما همیشه در انقلاب به این موضوع افتخار کرده ایم که جمهوری اسلامی بر پایه بیش از 90 درصد از رای مردم برپا شده، همیشه افتخار کرده ایم که میانگین هر سال انتخابات داریم و همیشه افتخار کردیم که حتی رهبری هم با رای غیرمستقیم مردم انتخاب می شود ولی وقتی عملا پای مردم پیش می آید خودمان (یعنی سیاسیون) برایشان تصمیم می گیریم و فقط و فقط و فقط به آنها اجازه می دهیم در چارچوب قرائتی که ما از دین و سیاست داریم حرکت کنند. بالاخره همین مردمی که ما این هم به آنها افتخار کردیم باید خودشان انتخاب کنند
در موضوعات سیاسی هم همینگونه است، ما می گوییم مخالف یا جناح دیگر را قبول داریم به شرطی که جناج دیگر عینا مواضع ما را داشته باشد و حداکثر اجازه دارد مثلا در یکی دو مورد جزئی نظری متفاوت بدهد! این جور که اصول گرا و اصلاح طلب و ... همه یکی هستند. ازوم و انگور و عنب می شود که همه یکیست. (1113889) (alef-1)
 
نازنین
United Kingdom
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۳۲:۴۷
با سلام
در زمان جاهلیت از خرما بت می ساختند و وقتی گرسنه می شدند آنرا می خوردند ومثل یا خدا یا خرما نیز از همینجا آمده .
حالا جناب عسکراولادی یا خدا یا خرما کدام را انتخاب میکنی؟
هر دو را در آن واحد نمیتوانی داشته باشی. (1113899) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۳۸:۱۱
وقتی این فراز نامه را خواندم اشک در چشمانم حلقه زد؛ "گله ما این است که یک پیروزی حتمی ملت، یک زورآزمایی بزرگ ملت در برابر ابر قدرتها و یک جشن عظیم را نادیده گرفتید و آرایی که می توانست در سطح منطقه و جهان با قدرتهای بزرگ حرف بزند را به تیر تهمت تقلب آلودید؟" اگر آقای موسوی کمی پا روی نفس سرکش میگذاشت امروز ایران هسته ای در جهان تثبیت شده بود و اوضاع ما صد و هشتاد درجه با الان (از نظر فشارهای خارجی) فاصله داشت. جالبتر از همه فرار به جلوی این دوستان است که میگویند چرا کسی که گفته قطعنامه ها کاغذ پاره است امروز میگوید تحریمها مشکل ایجاد کرده است. آیا نمیفهمند یا خود را به نفهمیدن میزنند؟ خود را عقل کل میدانند اما از اتخاذ چنین موضعی بعد از صدور قطعنامه شورای امنیت از طرف ایران ابراز تعجب میکنند. هر عاقلی میفهد که رئیس یک کشور در چنین مواردی باید اوضاع را عادی و خودش را مسلط بر کارها نشان دهد (شبیه جمله معروف امام بعد از حمله صدام:دزدی آمده سنگی انداخته) اما وقتی به همت دوستان نتیجه انتخابات که میتوانست به برد بزرگ ایران منجر شود خود تبدیل به بحران شد و تحریمها شدت گرفته است یک اظهار نظر ملایم رئیس جمهور را بر نمی تابند. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند. (1113904) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۰۰:۳۷
جناب اگر يك جريان شروع به تماميت خواهي نمي كرد الان كجا بوديم؟
اگر از سال 84 تيشه به ريشه چند دهه تجربه نمي زد كجا بوديم؟
اگر به مخالف خود اجازه صحبت مي داد كجا بوديم؟
بله بعد از 88 كشور تضعيف شد ولي دليلش چه بود؟ آيا فقط انتخابات بود؟آيا هنوز خواب هستيد و سوء مديريت ها را نمي بينيد!؟
اين كه يكي كشتي را سوراخ بكند و بعد به بقيه بگويد براي اين كه كشتي غرق نشود از جايتان تكان نخوريد تا آب كمتري وارد شود ، آيا پذيرفتني است؟!!!! (1114109) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۴۱:۵۸
كدام فتنه گر بخشي از مردم كه اتفاقا از شانس بد شما در اكثريت هم هستند
به برخي از حركات مسولان نظام در اداره كردن مملكت اعتراض دارند
چرا انگ و تهمت مي زنيد
مردم به مديريت شما اعتراض دارند (1113910) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۱:۰۸
آقا این روزها همه میگن درفن آوری نوین جزء 10 کشوربرتردنیا هستیم خواهش می کنم مقایسه کنید میزان درآمد سرانه و رفاه رادراین 10کشوربرتردنیا فقط همین . (1113991) (alef-1)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۴:۵۴
از عسگراولادي نااميد شدم . نه به اون شوري شور نه به اين بي نمكي . مردم در دشت و صحرا و معدن و کارخانجات تلاش می کنند و هر روز یک خبر خوب در باب پیشرفتهای کشور از اختراعات گرفته تا اکتشافات را شاهدیم نگران چه هستیم. مرديم از اين خوشيييييييييييييييييييييييييي (1114002) (alef-1)
 
ريز بين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۸:۰۳
آقاي عسكراولادي خداوند به شماعمر بيشتري عطا بفرمايد ، فقط مي خواستم بگويم به آقاياني كه هنوز مواضع خود را در خصوص اصل ولايت فقيه مشخص نكرده اند ، بدانند كه اوج دموكراسي در كشور ايران پياده شده است كه اين دوستان به راحتي در اين مملكت نه تنها زندگي مي كنند بلكه امورات كشور را نيز به عهده دارند. البته اين انتقاد را نيز دارم كه چرا به آقاي ناطق نوري و امثالهم اجازه داده نشد كه بيايند واز خود در مقابل اتهاماتي كه به آن ها زده شد دفاع كنند . اين مسئله نبايد در قاموس كشورمان كه اسلامي است بگنجد . (1114016) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۴۴:۰۵
فكر كنم جنابعالي كلا" توي عالمي ديگري سير ميكنيد.. كاشكي حداقل اسمتو ريزبين نميگذاشتي... (1114237) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۰:۴۸:۴۱
آقای حبیب عسگر اولادی کلام شما دارای تناقض هست
جای پاسخ دوم شما تصویری از کشور و عملکرد دولت وجود دارد که بنده آنرا واقعی نمی دانم. نوشته اید: " نه در عرصه بین المللی وضعیت خوبی داریم و نه در شرایط اقتصادی به سامانی به سر می بریم، شاخص ها در تمام ابعاد نگران کننده است" به نظر می رسد این تصویری که از ایران می بینید همان است که برخی می خواهند به شما نشان دهند که دل در گرو انقلاب و اسلام ندارند

میشه بگید در کجای دنیا الان ما داری یک وجهه خوب هستیم و شرایط اقتصادی باید برای شما بد نباشد و امثال شما که رئیس اتاق بازرگانی چین هستین و البته جزء نفرات اول ثروتمند ایران آیا شما چشکتان را بر حقایق نبسته اید
دلار 3900 پراید 18 میلیون تومان دلار 3 نرخی اوضاع بیکاری را می بینید اوضاع اقتصادی که دیگه همه می دانند چند درصد روی همه چیز رفته به قول خودتان تورم 27 درصد بی ارزش ترین پول جهان که دیگه زیمباوه و ... بالاتر از ما قرار دارند و در عرض یکسال پول مردم 2.8 دهم برابر کمتر شد

گفته اید امروز که تولید ناخالص ملی کشور هرگونه تحریمی را بی اثر یا کم اثر کرده است

میشه به ما بگید آقایان اصولگرا بلاخره تحریم اثر دارد ندارد ما که آخر نفهمیدیم چی شد اگر اثر دارد که وجهه ما مشکل داشته اگر ندارد پس دولت خوب شما این مشکلات را برای ما درست کرده

ببخشید شما که در برابر مرتضوی و کوی دانشگاه و ...سکوت کرده اید و حرفی نزدید و اعلام برائت نکردید

د. اگر هم کسانی بخواهند نادیده بگیرند مردم آن را نادیده نمی گیرندو در آراء بعدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این داوری را در نوع چینش آراء نشان خواهند

چرا وقتی همین رئیس جمهور کنونی مردم را خس و خاشاک خواند و تحریک کرد چیزی نگفتید

چرا در مناظرات از بی طرف حمایت نکردید چرا وقتی نزدیک انتخابات سهام عدالت دادند و با این کار رای خریدند ساکت بودید

چرا از این همه مشکلات کنونی چشم واقعیت را بسته اید و این همه تبعیض و رانت موجود و این همه مشکلات نبود برنامه صحیح و نبود کار کارشناسی را نمی بینید و از اینها اعلام برائت نمی کنید و هنوز دارین از عملکرد ایشان دفاع می کنید
چرا شما از امثال مشایی و .....اعلام برائت نمی کنید (1114078) (alef-1)
 
سعید
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۰۸:۴۸
قاعدتا از کسی که در قدرت است وبا قدرت در همه امور اظهار نظر میکند وفکر میکند که همه دارند بخوبی زندگی میکنند وهمه میتوانند آزادانه نظراتشان را بیان کنند واوضاع اقتصادی مردم خوب است واوضاع تولید ودرآمد مردم مطلوب است وهمه چیز بر وفق مراد است وتنها چند اصلاح طلب منزوی وبدون تریبون اوضاع را بد جلوه میدهند چه انتظاریست که پایه گذار دیالوگی مثبت در عرصه عمومی کشور باشد.امید که خداوند متعال به همه ما سعه صدر واخلاص در عمل وصدق در گفتار عنایت فرماید. (1114134) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۱۹:۰۲
شما که ادعای اسلام میکنید چرا از حکمی که برای مشایی صادر شد و آن را تا پیامبران و اولیاء خدا بالا برد چیزی نگفتید و اعلام برائت نکرید و ساکت بودید

چرا از جریان انحرافی اعلام بیزاری نمی کنید و سکوت کرده اید


چرا از این همه لجبازی و کشور را به خاک سیاه کشاندن حرفی نزدید و سکوت کردید

الان هر افغانی 500ریال ما می ارزد بعد ما دلخوش ماهواره باشیم که معلوم نیست از کدام کشور خریدید و هوا می کنید
مردم اقتصاد می خواهند ما به این دلخوش می شویم نه با حرفهای پوچ شما از اول هم دنبال وحدت نبودید و نیستید و دنبال بهره بری خود هستید

خبر دارید از معادن و فلان می گویید چقدر کارخانه خوابیده فولاد که پول باز نشسته و .. را ندارد

کسی که خودش را به خواب زده تا ابد بیدار نمی شود

معلوم نیست مردم را چی فرض کرده اید معلوم هست کسی که جزء ثروتمند ترین فرد ایران هست نمی فهمد و اوضاع اقتصاد نابود شده را نمی فهمد و درک نمی کند

شما به چین و اتاق بازرگانی چین برسید برای شما که مملکت گل و بلبل هست ما داریم از بیکاری و این گرانی که شما چشمتان را بسته اید می سوزیم


بله از لحاظ بین الملی هم فعلا با چین دوستیم شما هم که رئیس اتاق چین هستین معلومه که از نظر شماو بین المللی هیچ مشکلی نداریم (1114176) (alef-1)
 
خردادیان
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۵:۴۵:۱۸
با این نامه دیگر نیازی به نوشتن جواب نیست. دوستان هم واضح تبیین کردند. نیازی به نوشتن نامه توسط آقای حضرتی و دوستان دیگر هم نیست. انشالله آقایان اصولگرا از خواب بیدار شوند. بگویید الهی آمین.
فقط یک نکته را خواستم تصحیح کنم که از جانب برادران اصولگرا متهم نشویم کسی که فرق این دو را نمی‌داند چرا نظر می‌دهد. حبیب الله عسگر اولادی این مطلب را نوشته و در وادی سیاست مشغول است و سردمدار مؤتلفه. کسی که کار اقتصادی می‌کند اسدالله عسگراولادی است که برادر حبیب الله است و رئیس اتاق ایران و چین . (1114914) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۲۰:۵۳
آقای مسلمان!
شما باید ابراز برائت کنید از دولتی که کشور را به نقطه ای بی بازگشت برده که خارج کردن آن از حالت فعلی بسیار دشوار و پیچیده است.
و البته شما باید عذرخواهی کرده و از صحنه سیاسی مملکت کناربکشید،زیرا جریانتان نشان داد اداره کشور برایش زیادی سنگین است و باید برود فعلا در شهرستانهای کوچک مشق سیاسی بکند. (1114178) (alef-1)
 
م کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۲۵:۳۱
مردم مومن ایران چون شیرن واز هیچ کس هراسی ندارند واز انقلاب خود جانانه دفاع کرده ومی کنند ، شیر اگر گرسنه هم باشد شیر است کسی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد وخود را تسلیم دشمن نمی کند ولی اگر مثل بعضی از خود فروختگان وطن فروش که فقط به فکر شکمشان هستند وحاضرند مثل گوش دراز شکمشان سیر باشد با ید به بیگانگان مثل دراز گوش سواری بدهند که ملت بزرگ ایران هرگز به این خواری تن نخواهد داد وبیگانگان آرزوی آن روز را به گور خواهند برد . (1114191) (alef-1)
 
احسان
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۵۲:۰۶
این حرف شما موقعی درسته که خیلی از ملت نظرشون در مورد دوست و دشمن عوض نشده باشه. (1114270) (alef-1)
 
مجید 1
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۱۵:۱۲
اقاجون کسانی که با شما مخالف هستند یک قدم از شما فراتر هستند شما میگوید که نباید به دشمن سواری داد و مخالفانتان میگویند چرا کاری کردید که دست دشمن بر ما دراز شود و اگنون از نظر نان هم ما را تحت فشار بگذارند تا شاید بتواند سواری بگیرد . میگویند راهتان اشتباه بوده که به این نتیجه رسیده ایم ترسمان از این است باز هم انقدر به خود غره شوید و دشمن را گوچک ببینید تا خدای نخواسته ناگهان بخود اییم که مهمیز بر دهانمان زده باشند . (1114689) (alef-13)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۰:۲۹
به کجا چنین شتابان شما چشم خود را بر حقایق بسته اید

این گرانی و تورم وبی کفایتی ها لجبازی ها و ...را ندیدید

آیا حکم مشایی را دیده اید صفاتی که برای پیامبران هم نیامده چرا سکوت کرده اید

راستی نظرتان در باره مرتضوی و کوی دانشگاه و ....چیست بازم سکوت

راستی شاید نمیدانید پراید 18 میلیون شده دلار 3900 هست

راستی بالاخره تحریم اثر دارد ندارد ما که نفهمیدیم چی شد که البته بیشترش از بی کفایتی هاست

از نظر ایشان و اصولگرایان رقیب دشمن محسوب می شود و کافر و فتنه گرند و هر نظری مخالف ایشان باشد عامل اسرائیل آمریکاست (1114208) (alef-1)
 
lمهرناز
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۱:۵۸
دیدگاه شما هم با بقیه اصولگراها فرقی نداره.دوستان اصلاحطلب اشتباه کردند که فکر کردند شما نیت خیری دارید. (1114213) (alef-1)
 
امید
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۵۷:۳۸
وقتی آقای عسکر اولادی وضع را به سامان میداند و اینگونه تعبیر می کند "
مشکلات و اشتباهات را هرچه قدر هم بزرگ کنید نمی توانید مثل پرده ای بزرگ پیشرفتهای کشور را بپوشاند، این پیشرفتها به چشم می آید. اگر هم کسانی بخواهند نادیده بگیرند مردم آن را نادیده نمی گیرندو در آراء بعدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این داوری را در نوع چینش آراء نشان خواهند داد. مطمئن باشید ایران هیچگاه در صد سال اخیر به اندازه امروز نیرومند نبوده است و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به اندازه امروز مقتدر نبوده است."
من مایوس و نامید شدم. مایوس از گفتمان وحدت ملی عسکر اولادی. (1114284) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۰۴:۳۵
1 ـ به جناب اقای عسکراولادی که اخیراً به خاطر برخی حرفهایشان تحت فشار دوستان قرار گرفته و برای جبران دست به نگارش چنین نامه ای زده اند، عرض کنم: توصیه دارم ابتدا خودتان توبه کنید و سپس اصولگرایان را دعوت به توبه نمایید که به مدت هشت سال ما را به سمت پرتگاه بردند و آثار این 8 سال زیانبار با 20 سال دیگر از بین نخواهد رفت.
2 ـ شما راه را به درستی انتخاب کرده بودید و حرفهای سابقتان خیلی عالی بود. اما متاسفانه بار دیگر فریب وسوسه گران خوردید و این نامه را نوشتید. نتیجه؟ هیچ، تمام آنچه را که کاشته بودید، آنها از ریشه درآوردند. امروز دیگر آن حرفهایتان قابل باور نیست جناب عسکر اولادی. زیرا دوباره به خانه اول برگشتید.
خداوند همه ما را بیامرزد. (1114648) (alef-13)
 
وحید
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۱۵:۵۶
الف جان مطمینی اقای عسکر اولادی اصولگراست اخه ادبیاتش با بقیه فرق میکنه (1114693) (alef-13)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۲۱:۲۲
آقای عسکر اولادی گفتید ""امروز که در دفاع نظامی قدرت اول منطقه هستیم از چه چیز نگران هستیم. ما امروز عضو باشگاه اتمی جهان هستیم. ما امروز عضو باشگاه هوا و فضای دنیا هستیم و جزو ۱۰ کشور اول جهان در فن آوری های نوین هستیم. ""

از چه چیز نگران هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما انرژی اتمی و قدرت نظامی کشور را دیدید ولی تورم و بیکاری و اختلاف طبقاتی و اختلاص 3000 میلیاردی را ندیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته نباید ببینید با آن ثروت شما و دوستانتان
نباید حال این روزهای مردم ایران رابفهمید.
میدانید این روزها پدران این مملکت شرمنده خانواده خود هستند؟
میدانید جوانان این مملکت نگران آینده خود هستند؟
میدانید این روزها سر سفره مردم چه هست؟ (1114710) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۴:۵۳:۲۵
آهای زودباورها بیدار شوید هیچ اتفاقی نیفتاده است فقط موسم انتخابات است و کشاندن پای رای و صندوق . آقای عسکر اولادی ترسیدی از حزب بندازنت بیرون با یک تهدید عقب گرد کردی شجاعت که میگویند همین است . اینکه می گویی اخر عمری مدیون نباشی همه اش کشک بود با این سخنان که بیشتر مدیون شدی برادر عزیز. (1114790) (alef-13)
 
سرباز انقلاب
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۵:۳۱:۳۵
در پاسخ مردم به گرانی قیمت گاز شهری در آپارتمان ها ، رییس جمهور محبوب فرمودند که آپارتمان هم شد محل زندگی ؟! باید در خانه های ویلایی زندگی کنید ؟؟؟ !!! پاسخ را ببینید و تحلیل کنید سخن گفتن با مردم را ؟ و پاسخ مردم را دادن و صورت مسئله را پاک کردن !!؟؟ مردم را نادان و ... حساب کردن؟؟ حق با آقای احمدی نژاد است برای امثال عسگراولادی های انقلابی ویلا دار و تاجر . (1114883) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۵:۳۳:۲۳
برادر گرامی جناب آقای عسکراولادی
جنابعالی یا از تشر عده ای واهمه کرده اید و یا این سناریوی شما از قبل طراحی شده بوده و یا خدای ناکرده شم اقتصادیتان، شما را به ادامه مسیر قبلی رانده...
در هر صورت به شما و تمامی حامیان دولت بابت این همه زحمتی که مردم بر دوش شما گذاشته اند خسته نباشید میگویم .ام مثل شما به مانند آیه شریف ذیل می باشد:
مذبذبین بین ذلک لا الی هولاء و لا الی هولاء (1114886) (alef-1)
 
رسول
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۵:۵۸:۱۹
جناب عسکراولادی ؛ اگر ملت را با خود همراه می بینید پس اجازه ی نامزدی انتخابات را به اصلاح طلبان واقعی بدهید تا مردم خودشان بهترین را انتخاب نمایند ... (1114943) (alef-1)
 
ح ک ب
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۴۸:۴۸
شبهه زمینه ساز فتنه است و فتنه ها عامل بدعت و انحراف (1115094) (alef-1)
 
داود احمدی‌نژاد اسامی برخی از عناصر جریان انحرافی‌ مرتبط با خارج از کشور را با گفتن حروف اول نام و نام خانوادگی آن‌ها اعلام کرد.
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۷:۱۹
فاصله طبقاتی امروز با عدالت فاصله‌ها دارد
داود احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی با اتومبیل‌های یک میلیاردی در خیابان‌های تهران عبور و مرور می‌کنند و بعضی افراد نیز با کیسه‌ای بر دوش روزی خود را در سطل‌های زباله می‌جویند گفت: این چه عدالتی است که این نوع فاصله طبقاتی در جامعه وجود دارد.وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ایران قادر به تشکیل خانواده و ازدواج نیستند اما به حول و قوه الهی و عزم ملت ایران جریان انحرافی نیز به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند زیرا تبعیت از رهبری موفقیت و سعادت را به ارمغان می‌آورد. (1115109) (alef-13)
 
علی اکبر
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۷:۰۱:۱۳
عسکراولادی یا شما از جایی ماموریت دارید که فضا را فقط تلطیف کنید نه حل کنید .برادرمن وضع خوب کشور را از بازار و زندگی مردم جستجو کرد کره شمالی هم بمب اتم دارد ایا وضع مردمش خوب است. یا خبر از اقتصاد مردم ندارید رشد با همسان باشد .در ثانی الحمدولله وضع خوبی دارید از وضع مردم مخصوصا حقوق بگیر کارمند و بازنشستگان خبری ندارید..اگر به ثبات نظام اعتقاد دارید چرا ماده 27 قانون اساسی را عمل نمی شود. چرا نمی گدارید همین مردم که کشورشان را دوست دارند با صدای بلند در خیابان فریاد بزنند مگر کمتر از بحرین و اروپا هستیم . فریاد بزنند از ندانم کاری مسئولین. بشرطی که فتنه گر یا انحرافی ندانیم . شاید مردم چند هزار نفری که در نماز جمعه ها ویا راهپیمایی ها میدانید . ما 9 دی را دیدیم و قبول داریم ایا 25 خرداد را هم شما می بیند .یا انان را مردم نمی دانید.خشنونت از هر طرف که باشد قابل دفاع نیست.یک بار شده شما به اشتباه خود اعتراف کنید و بگویید این رفتار ما درست نبود.همین کامنت هایی که مردم می گذارند به مثبت منفی اش نگاهی بفرمایید آیا اینان مردم نیستند. در روستاها که بقول شما می فرمایید طرف مقابل شما آراءحساب نمی کند یک رفتار شناسی در روستاها بکنید تا حساب دستتان بیاید . چون الان بگویم ضیق وقت می شود حتی شما به بزرگان خود هم تا جایی به فکر شما تداخل پیدا نکند احترام نمی گذارید .این داوری نیست داور باید بی طرف باشد نه که ابتدا جهت محاکمه امده باشد .قبول دارم تحت فشار هستید. همین اندازه هم به عملتان و کمی شجاعت ارج می نهیم گرچه بعید است نیت خیر داشته باشید فقط آمدید اصولگرایان و دوستنتان را نجات بدهید چون بدجوری به مخمصه آفتاده اند...امید دارم الف این کامنت را بگذارد گرچه بعید میدانم. (1115124) (alef-13)