نظر منتشر شده
۸۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 497983
ابعاد کتک کاری آقای نماینده
محسن مهدیان، ۱۱ مرداد ۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
یک نماینده مجلس -بخوانید یک قانون نویس- با «مامورقانون» به حق یا ناحق جدل می‌کند و سرانجام ماجرا به ضرب و شتم و شکستن بینی مأمور منتهی می‌شود. همه چی به قدر کفایت روشن است و توضیح بیشتری نمی‌خواهد. این ماجرا را بداخلاقی می دانید یا عصبانیت؟ به‌نظرم روی این خبر متوقف نشوید؛ ابعاد این خبر گسترده‌تر از ضرب و شتم‌ یک مأمور است. ماجرا تبدیل شدن یک «خودبرتربینی متفرعانه» در میان مسوولان کشور است. مدتی است با سبک جدیدی از مدیریت در جمهوری اسلامی مواجهیم که برخلاف گذشته و به سبکی بدعت گونه، جنسش «تکبر سیاسی» و «تبختر اجتماعی» است.

گستره این جریان حاکم بر قدرت را تاریخی ببینید. با نحله‌ای مواجهیم که مولود «ساختار اختناقی» دهه هفتاد است. تکنوکرات های امروز، میراث دار دولتی هستند که کمترین مواجه اش با منتقدان، بازداشت و حبس و پرونده امنیتی بود. فرقی هم نمی‌کرد فرشاد مؤمنی باشد یا عزت الله سحابی یا عباس عبدی یا مهدی نصیری. امروز با صاحبانی از قدرت مواجهیم که وامدار «دولت آژانی مسلک» دهه هفتاد هستند؛ همان‌ها که به گفته احمدتوکلی، برای مواجهه با شورش مستضعفین و فقرای کوی طلاب مشهد و اسلامشهر و غیره، باتوم وارد کشور کردند. از آن «سازمان متفرعانه» چند نسل بعد«مدیر متکبر» تربیت می‌شود.

امروز با مدیرانی مواجهیم که منتقدان را «بی خرد» و «بی دین» و «حسود» و «متوهم» می‌دانند. وقتی با اعتراض‌ها مواجه می‌شوند، پشت چشم نازک می‌کنند که «بروید به جهنم». معترضانشان را افراد «فاسد» و «عقب مانده» و « مخلوقات ترسو» می‌دانند که «هوچی باز» و «تازه انقلابی شده».

به‌نظر شما تاریخ باور می‌کند این ادبیات یک کارگزار ارشد حکومت اسلامی باشد؟

مردم فراموش نمی‌کنند که منتقدان هسته‌ای را «لبو فروش» و «راننده تاکسی» خواندند و تولید ملی را با «آبگوشت بزباش» و «قورمه سبزی» تحقیر کردند. منتقد که هیچ، فراماندار خودشان را در جمع و علنا ناسزا گفتند و به خبرنگار فحش چارواداری دادند.

این«استحقار سیاسی» و «استخفاف اجتماعی» در حال تبدیل شدن به یک سبک جدید مدیریتی است که تقابلش با آزادی، کمترین معصیت است. «تفرعن و تبختر سیاسی» یعنی «تحقیر ملی» که ده‌ها برابر سخت‌تر از «خودرای سیاسی» است.

همین تکبرسیاسی است که از درونش «پنهان کاری» ساخته می‌شود.  ریشه این نحله جدید مدیریتی چیست؟ خوی کاخ نشینی یا بی نیازی از مردم یا پشت گرمی اقتصادی یا زور بازوی سیاسی یا چی؟ ردشویم. امیدواریم در دولت جدید نسبت به تحدید این طبقه جدید مدیریتی حساسیت لازم وجود داشته باشد.
۱۳۹۶/۰۶/۰۷ ۱۴:۳۸
 
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ ۱۸:۰۰
 
۱۳۹۶/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۸
 
۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۰۹:۵۹
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۲۱:۳۳
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۶:۴۹
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۴:۴۲
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۲
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۳:۲۳
 
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۶
 
 
کلمات کلیدی : فحاشی+ راهنمایی و رانندگی + مجلس + مأمور پلیس+نماینده مجلس+حمدالله کریمی
 
United States
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۰۹:۵۷
وقتی یکی را می‌چپانند داخل لیست و می‌گویند بهش با چشم و گوش بسته رای بدید همین می‌شود! (4500456) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۰:۳۸
سوء استفاده جناحی ممنوع!!
هر جا خوب وبد هست
در هر خانواده
در هر فامیل
در هر کوچه
درهر محله
در هر شهر
درهر کشور
ودرهر
جناح....... (4500526) (alef-11)
 
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۰۱:۳۷
جفت این عزیزان !!!! را باید از نون خوردن انداخت به نحوی که شامل بیمه بیکاری نیز نشوند ( به علت نزاع و عمدی بودن بیکاری ) تا متوجه شوند نبایند قدرت نمایی کنند . (4500578) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۱۵:۳۶
شغل این آقای نماینده قبلا چه چیزهای بوده؟
....?? (4500608) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۱۶:۱۵
کل داستان سیاسی ! مامور ناجا حق توهین نداشته (4500727) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۲:۱۵
برفرض که مامور ناجا توهین کرده باید از راه قانونی شکایت میکردن. حمله به مامور پلیس و آسیب رساندن به او باید مجازات جدی داشته باشه وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه. (4501024) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۴۷:۰۹
الان این داستان سیاسی شما رو ما باید باور کنیم ؟ مامور ناجا حق توهین ندارد (4500765) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۷:۲۴:۳۵
از کجا میدانی توهین کرده، سند و مدرک داری یا خودت اونجا بودی ؟؟؟؟؟؟؟ (4500832) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۹:۱۸:۳۴
خیر ولی روزانه با مامورین ناجا و راهور برخورد داریم همگی .... (4500978) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۵:۱۱
تو سند داری توهین نکرده ؟ پس نماینده مریض بوده زدتش ؟ (4501192) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۶:۴۹
تو سند داری توهین نکرده ؟ پس نماینده مریض بوده زدتش ؟؟؟ (4501196) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۳:۱۴
سند ؟ جمع کن بابا (4501216) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۷:۲۹:۰۸
واقعا یکی بگوید این جوان که شاید سی و پنج سالش باشد چه کار خارق العاده ای برای کشور کرده که به عنوان نماینده انتخاب شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون از شورای شهر، این هم از مجلس !!!!! (4500839) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۰۱:۴۹
نه همون پیرو پاتالا خبند (4501011) (alef-3)
 
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۱۸:۱۳:۳۹
خلایق هرچه لایق!!!
وقتی کیلویی رای میدن باید این آدمها باعث افتخارشون هم باشن.
تا حالا خشونت بد بود حالا خوبه!!!
ژنش خوب بوده که سرش محکم بوده. اون مامور هم اگه ژنش خوب بود دماغش نمیشکست! (4502024) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۱:۱۱:۰۵
قطعا این نماینده اصولگرا بوده وگرنه اگر از جناح مقابل بود تابحال صدا و سیما تو بوغ و کرنا کرده بود . (4501078) (alef-3)
 
لر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۹:۰۵:۰۶
خیر ایشان جز لیست امیییییییده (4501521) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۱۷:۰۱:۵۲
نماینده اصلاحطلبه محض اطلاعت. (4501977) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۹:۳۵
جوگير نشو. در شهرهای کوچک ليستی وجود ندارد تا ليستی هم رای بدند. (4501210) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۳:۴۹:۰۹
نماینده تهران بوده مگه ایشون نماینده یکی از شهرهای غربی کشور هستن و بیشتر شهرستانها اصولگرا و یا مستقل وارد انتخابات شدن شما مراجعه بفرمایید به اخبار ان دوران که با اب و تاب تعداد اصلاح طلبان را سعی میکرد کمتر از دو دسته دیگه نشان بده مثلا نماینده ارومیه که خبرنگار رو زد و اون ح فای ماشایست رو خطاب به زنان عنوان کرد از تهران بوده یا از لیست امید ایشون از اصولگرایان هست (4501411) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۱۲:۴۳
هم نماینده و هم پلیس را باید از کار برکنار کرد (4500463) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۱۹:۵۶
این نماینده باید محاکمه بشه و اعتبار نامش باطل بشه و دوباره راجع به اعتبار نامش تصمیم گرفته بشه، متاسفانه عده ای فکر میکنن خیلی بالان دیگه (4500470) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۳:۲۵
واي بر ملتي كه چنين نمايندگاني دارند (4500475) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۳۱:۳۲
شاید حق با نماینده بوده .. از کجا معلوم که کارمند نیروی انتظامی درست برخورد کرده است (4500920) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۰۳:۴۴
هر کاری کرده حق کتک زدنش را نداشته. (4501015) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۱:۴۸:۳۰
حق زدن نداشته اون هم حداکثر باید ناسزا می گفته
فکر کرده چون به پست و مقام رسیده مالک کشور و مردم شده، تنها مالک کشور و مردم خدا هست (4501117) (alef-3)
 
Estonia
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۲:۲۴:۲۲
حتی اگر برخورد پلیس درست نباشه...هم حق با نماینده نیست ...چه جوری به نماینده مجلس حق کتک کاری دادی (4501159) (alef-3)
 
شهروند....
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۳:۴۰
با سلام فال نیک می گیریم که در این مقاله دو حرف حساب و کار شناسی که پدیده شوم و نامبارک اهانت کن مخالف خود را خرد کن مخالف خود را لکد و مال کن مخالف خودرا تهمت بزن به مخالف خود آنگاه بر سر مسند با اسب قدرت بتازد را نقد کرد با نظر نویسنده محترم موافق هستم توهین به خبرنگار بخشدار جوان بیکار منتقدان توسط مسولین کار گزار حاکم و بهینه شده است حال یک نماینده قانون گذار هم باید بینی یک مامور خدمت گذار و با وجدان را بشکند و آخ هم نگویید این امر زشت تا کجا ادامه می بابد ؟چرا مانند این نویسنده محترم شجاع مقالات و تذکر ارشادی داده نمی شود تا کیه باید جناح و دسته و گروه بازی از ادب و نزاکت تقدم داشته باشد ؟جوانان ما چه درسی از این رفتار خواهند گرفت ؟ (4500476) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۳ ۱۱:۳۳:۰۹
خود نویسنده آخر جناح بازیه دوباره بخون!!!! (4502759) (alef-13)
 
علی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۴:۱۷
با کل مطلب موافقم ولی اینکه آن را نتیجه دهه هفتاد (یعنی دولت مرحوم آیت ا.. هاشمی رفسنجانی ) بدانیم اشتباه است .
این نتیجه دو دسته کردن مردم به اسم خواص و عوام است ، این نتیجه عملکرد کسانی است که خود را دانای مطلق و بقیه را فقیر فرهنگی می داند. (4500478) (alef-13)
 
حسن بک
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۵:۱۳
برادر من اگر قصد اصلاح و امر به معروف داری ...!
حرف اقای دکتر سریع القلم این بود " برای بهبود وضعیت کشور باید تخصص گرایی شود ، گزارشگر تلوزیون از شیمیدان درباره اقتصاد و از لبو فروش و راننده تاکسی درباره انرژی هسته ای سوال نپرسد! " کجا منتقدان را لبو فروش و راننده تاکسی خواند؟!!!!! (4500480) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۵:۲۳
دمتان گرم برای نکته سنجی‌تان. (4501868) (alef-3)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۸:۴۲
نماینده ی مجلسی خطایی مرتکب شده و شما تا توانستید علیه دولت تاختید!!!! (4500490) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۱:۵۳
سطح مطلب بالا بود سواد ما نکشید "تبختر اجتماعی"، "متفرعانه" (4500503) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۷:۰۶
با سلام
گمانم منظورتون از متفرعانه ، متفرعنانه بود (4500517) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۹:۲۵
اگر با نماينده اروميه وقتى يك خبرنگار را در مجلس مود ضرب و شتم قرار داد برخورد شده بود امروز شاهد چنين فجايعى نبوديم (4500523) (alef-11)
 
نادعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۰:۲۰
به دولت ربط دارد؟ (4500525) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۴:۳۹
واقعا جای تاسف دارد که همچین آدمی باید بشود نماینده ملت.

و

جای تاسف دارد که افرادی رفتند به این اشخاص رای داده اند.

هر جای دنیا بود این نماینده را از کار برکنار و محاکمه میکردند. (4500536) (alef-11)
 
امیر حسین سلطان/تهران
United States
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۳۸:۲۷
و باز هم یکطرفه به قاضی رفتن و راضی برگشتن!!! انصاف و همه جانبه گری نیز لازمه امر قضاوت است. والله اعلم. (4500662) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۹:۵۲
من كه نمي دانم چپي يا راستي است اما هركي است مي بايست اگر خلاف كرده باهاش برخورد قانوني شود (4500546) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۵۰:۵۴
نماينده چه ربطي به دولت داره؟؟؟؟؟ (4500551) (alef-11)
 
Estonia
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۲:۳۱:۲۳
متاسفانه عملکرد نماینده گان لیست امید به هیچ وجه مناسب و در شأن جایگاه نمایندگی نیست.....اون از دختر صفدر حسینی که حق خودشون از سفره انقلاب طلب دارند....و این هم از کتک کاری این نماینده.....اما چه خوشمون بیااد و چه خوشمون نیاد لیست امید از حامیان دولت است....و هیچ حمایتی بی علت و ارتباط نیست.....در نتیجه به دولت هم مربوط میشه (4501164) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۴:۵۷:۳۹
اینها به باور خودشان دارنگان ژن برتر و به باور عمومی نازپروران قدیمند (4500569) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۰۱:۴۶
مصداق بارز آسمان ریسمان بافتن (4500579) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۱۲:۰۴
آقا من میدونم رفتار مامورین خوب نیست (4500603) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۲۵:۵۱
دقیقا" (4500630) (alef-11)
 
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۲۶:۳۷
به هیچکس هم پاسخگو نیستن (4500631) (alef-11)
 
vash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۳۷:۱۰
شک نکنید رفتار مامور اگه درست بود این اتفاق نمی افتاد.فقط توهین کردن به مردم رو خوب بلدن.!!!! (4500656) (alef-3)
 
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۴۵:۵۶
متاسفانه همیشه هم 197 حق رو به اینا میده (4500675) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۳۷:۲۶
ما بیخود میگنی مملکت قانون داره اقا (4500658) (alef-11)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۵۰:۲۵
رهتار مامور بد ولی این باعث نمیشه که کتکاری بشود اونهم یک نماینده یک شهر (4500681) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۲۸:۰۷
واقعا جای تاسف دارد اینگونه اظهار نظرها، مرد حسابی حتی اگر مامور توهین هم کرد که نباید با سر زد بینیش را شکاند، از طریق قانونی میشود پیگیری کرد یا حداقل همان توهین را به خودش برگردانند نه اینکه طرف با سر بزنه در صورت مامور قانون. (4500743) (alef-13)
 
Hong Kong
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۸:۳۹
سیلی نماینده ملت به نیروی انتظامی (4500877) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۱۶:۲۰
شما حرفتان با کس دیگری بود! وقتی ملاک انتخاب تظاهر و ریا باشد به بدتر از اینجا خواهیم رسید. (4500610) (alef-11)
 
teo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۲۷:۱۰
بزرگ جمهور وقتی ادبیاتش ان چنان باشد از بقیه دولتمردان هم بیش از این انتظاری نیست - ناراحتی من بیشتر از این است که ما سرباز می فرستیم خدمت مقدس بعد یک سرباز جلوی چشم فرمانده نه یک بار نه دو بار بلکه سه بار کتک خورده بینی اش می شکند و فرمانده سعی دارد قلدر را ارام کند - توجه کیند فرمانده یک سرباز سعی دارد فرد متخاصم را ارام کند خدا رحمت کند باکری را امروز بخشنامه اش در شبکه پخش شده مبتتی بر برخورد فرمانده و سرباز خدابش بیامرزد-جلوی چشم رییس پلیس فرودگاه سرباز را ... (4500633) (alef-11)
 
Turkey
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۳۷:۵۴
وا عوض اینکه ماجرا را موشکافی کنید ویا حتی اطلاعات دقیق بدهید بهانه اش کردید که بیانیه سیاسی صادر کنید (4500661) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۵۳:۳۲
همچنین خس و خاشاک (4500689) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۵:۵۷:۴۵
"امیدواریم در دولت جدید نسبت به تحدید این طبقه جدید مدیریتی حساسیت لازم وجود داشته باشد. "

دل خوش سیری چند آقای نویسنده؟! (4500697) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۲۵:۲۶
مجری قانونی که توهین کنه باید تو دهنی بخوره . دست این نماینده رو باید بوسید (4500738) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۷:۲۹:۵۹
اون وقت قانونگذاری که خودش بی قانونی میکند باید چی بخوره ؟؟؟؟؟؟؟ (4500841) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۴:۱۶
ما برای چی مجلس داریم؟ برای اینکه قانون وضع کنن و هرکی هرکی نباشه! اگر مامور پلیس خطایی کرده باید طبق قانون باهاش برخورد بشه. (4501028) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۱۷:۴۴
همه باهم برابرن ولی ژنهای خوب برابرترند! (4501029) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۳۰:۵۳
تاریخ در حال تکرار شدن! (4500746) (alef-13)
 
Switzerland
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۳۵:۱۰
شما هم ربط و بی ربط به روحانی گیر می دهید. رفتار زشت این نماینده چه ارتباطی با رییس جمهور محترم دارد. اساسا این کار شما یک نوع بد اخلاقی سیاسی است که هر چیزی را به رئیس جمهور ربط می دهید و سهم خود را نادیده می گیرید. رئیس جمهوری که ار کوچکترین کار امنیتی الان عاجز است و حتی نمی تواند مدیران کانالهای تلگرامی طرفدار خود را ازاد کند متهم به برخورد امنیتی با منتقدان می کنید. (4500749) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۱:۲۰
هرگز بی احترامی های این رئیس جمهور محترم را فراموش نخواهیم کرد.... (4501343) (alef-13)
 
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۴۷:۳۳
اگر یک معلم چنین رفتاری را با یک دانش آموز داشت همین نماینده وزیر آموزش وپرورش را مورد سوال قرار می داد (4500766) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۵۵:۱۶
توهين وبرخوردمتكبرانه بامردمم ازرفتارهاي ثابت ماموررين استت (4500781) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۶:۵۸:۰۵
فرض کنید ماموران رفتار بد داشته باشند به هیچ وجه از یک قانون گذار نباید یک چنین رفتاری سربزنه. اصلا رفتار این نماینده مجلس هیچ جوری قابل توجیه نیست. (4500788) (alef-11)
 
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۷:۴۷:۴۹
این موضوع جدید نیست سالها با این معضل یعنی سو استفاده از موقعیت مواجه هستیم.بنده بیمارستان کار میکنم افراد مختلف از همه طیفها وقتی کارشان از ممر قانونی پیش نمی رود شغل ومقام خود را عنوان میکنند گاهی مواقع تهدید نیز میکنند که پدر شما را در می‌آوریم و......وخواستار قانون شکنی می شوند تا کارشان انجام شود. (4500867) (alef-11)
 
بنده خدا. اصل
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۴:۱۵
لطفا موضوع را سیاسی نکنید. این نماینده حق نداشت مامور پلیس را بزند. بفرض هم که مامور پلیس توهین کرده باشد نماینده مجری قانون نیست و اقدام ایشان کاملا محکوم است.وباید محاکمه شود.
ازنیروی انتظامی هم درخواست میشود تحت هیچ شرایطی رضایت ندهد چون قانون فصل الخطاب است. (4500882) (alef-11)
 
مهدی
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۰۶:۰۹
توهین و بی احترامی مامورین نیروی انتظامی بواسطه سو استفاده از لباسشون در جامعه بیداد میکنه.وقتی به زن نماینده مجلس توهین میکنن وای به حال مردم عادی (4500884) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۰:۳۶
رفتار انسانی وتعامل با همدیگر واستانه تحمل واخلاق در جامعه سقوط کرده است (4500898) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۳:۰۸
خلاصه کن، سیستم ارباب و رعیتی! (4500905) (alef-11)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۴:۲۸
همین «تکبر سیاسی» و «تبختر اجتماعی» است که ممکن است بین مردم و حکومت شکافی عمیقتر از شکاف طبقاتی بیندازد. (4500907) (alef-11)
 
Czech Republic
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۰:۴۴
از چرچیل نخست وزیر انگلستان در ایام جنگ جهانی دوم ُ پرسیدند که آیا می دانستی فاتح جنگ خواهی شد؟ پاسخ داد با یک حادثه ساده پی بردم که جنگ را خواهیم برد.

شرکت در جلسه‌ای حیاتی در راس ساعتی معین الزام‌آور شد. چرچیل می‌گوید: به علت اشتغال به کارهای دیگر چند دقیقه مانده به جلسه به راننده‌ام گفتم مرا فوری به محل جلسه برساند. راننده مسیر کوتاه اما ورود ممنوع را انتخاب کرد. وسط خیابان ناگهان افسر راهنمایی‌ و رانندگی قبض جریمه به دست در حین بمباران پیدا شد و دستور توقف داد. راننده گفت: «نخست‌وزیر است و به جلسه محرمانه‌ای می‌رود و باید در راس ساعت به جلسه برسد و به همین دلیل از خیابان ورود ممنوع استفاده کردم».

افسر با خونسردی گفت: «هم ماشین و هم نخست‌وزیر و هم وظیفه‌ام را خوب می‌شناسم».

چرچیل از افسر می‌خواهد تا جریمه را به نام او بنویسد اما افسر می‌گوید: «جریمه متعلق به راننده خاطی است و باید نام وی نوشته ‌شود اما شما می‌توانید شخصا پرداخت قبض را بر عهده بگیرید».
با تسلیم قبض، چرچیل دستور دور زدن را به راننده داد چرا که نمی‌توانست اجازه دهد در خیابانی که ورود ممنوع است حتی پس از جریمه حرکت داشته ‌باشد، وقتی راننده مشغول دور زدن شد چرچیل با لبخندی خاص سیگار برگش را روشن کرد و گفت: «جنگ را می‌بریم ... !!» راننده گفت: «قربان، جریمه شدیم، زیر بمباران ماندیم، به جلسه نمی‌رسیم، افسر راهنمایی اجازه نداد چند قدم دیگر جلو برویم که به موقع به جلسه برسیم و شما از پیروزی می‌گویید؟!»
چرچیل پاسخ می‌دهد: «جنگ را می‌بریم، چون قانون حاکم است و خیابان‌های لندن به رغم بمباران سنگین دشمن با قانون اداره می‌شود» (4501045) (alef-3)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۵:۴۶
عزیزم اتفاقا خود چرچیل جنگ رو راه انداخت...بعدم تو رسانه ها به اسم هیتلر تمومش کردن من و تو هم باور کردیم...به همین سادگی (4501346) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۲۱:۲۵:۴۴
اين داستان چه ربطی به شروع جنگ داره؟! (4507787) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۰:۴۱:۲۶
ایشون چون در استان خودشون کسی نمیتونه بالای حرفش چیزی بگه فکر میکنه این قضیه تسری به کل کشور داره. ولی برادر من جای دیگه از این کارها میکنی باهات قطعا برخورد خواهند کرد. (4501047) (alef-3)
 
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۱:۰۷:۴۶
چه حق با نماینده باشد و چه نباشد حق دست بلندکردن بر روی مامور قانون را ندارد (4501073) (alef-3)
 
على
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۱:۲۸:۵۰
بايد متأسف بود از اين وضعيت كه داره پيش مياد اما چه بايد كرد خود كرده را تدبير نيست .وقتى چشم بسته رأى ميديم، در حق خدمتگذاران واقعى ، دلسوز ومردمى جفا ميكنيم نتيجه اى جزء اين نبايد انتظار داشت خدا عاقبتمون راختم به خيركنه. (4501093) (alef-3)
 
شنطیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۱:۵۷:۱۹
علی مطهری کجاست؟!؟!؟! (4501127) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۲:۴۸:۵۹
چند وقت دیگه خواص هفتیر میبندن (4501179) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۱:۵۴
این داستان ها همش برای ضربه زدن به یک نماینده اعتدالی ! (4501215) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۲۳:۲۵:۲۵
مامور توهین کننده باید اخراج بشه (4501222) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۳:۳۹
شروع کننده نماینده بوده که مدرک شناسایی نداشته واگر مدرک معتبر داشت مامور پلیس مریض نبود که جلوش را بگیرد (4501292) (alef-11)
 
علی
Romania
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۷:۴۴
تخصص آقای مهدیان ربط دادن چیزهای بی ربط به یکدیگر است (4501347) (alef-13)
 
بهار
Switzerland
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۹:۴۲
اقای نماینده باید بفهمند که از راه قانون باید پیگیر میشدن نه که خودشون اقدام کنن. مگه چاله میدونه! (4501370) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۰۲:۵۷:۱۰
شورای نگهبان جواب بده (4501394) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.