نظر منتشر شده
۱۷۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 2248
و اینک تعلیق فوتبال ایران
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۰۰
  فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) سرانجام فدراسيون ايران را از حضور در ميادين بين‌المللي محروم ساخت. كميته ويژه فيفا متشکل از روساي اين سازمان و يك نماينده از هر قاره،  با تشکیل یک جلسه اضطراری فوتبال ايران را به دليل دخالت مسائل سياسي در امور اين فدراسيون و خدشه به قانون شماره 17 و تبصره‌هاي آن، از حضور در كليه صحنه‌هاي بين المللي محروم كرد. اين كميته اعلام كرد: فدراسيون ايران در شرايطي نبوده كه بر اساس قوانين فيفا، در آزادي عمل رفتار كرده باشد. تغيير مديريت آن نيز براساس قوانين عاليترين سازمان فوتبال جهان نبوده است و تا هنگاميكه اوضاع فدراسيون ايران متاثر از قوانين فيفا و كنفدراسيون آسيا، به حالت عادی برنگردد و اساسنامه استانداري برپايه قوانين وضع نشود و انتخابات جديد تحت كنترل اين دو نهاد برقرار نشود، اين محرومیت به قوت خود باقي‌ است.  به گزارش خبرگزاری فارس، فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا در ماه اوت سال 2006 در جريان بركناري محمد دادكان، رئيس وقت فدراسيون قرار گرفت؛ اتفاقي كه براساس اساسنامه فيفا صورت نگرفته بود، به همين دليل تا پانزده نوامبر 2006 به ايران مهلت دادند و ضرب الاجلي اعلام شد اما فدراسيون ايران به آن توجه كافي نكرد.براساس اعلام فيفا، عدم اجراي تعليق بستگي به اين دارد كه مقامات مسئول ايران، طرح فيفا را مورد پذيرش قبول داده و در صدد اجراي خواسته فيفا برآيند. تربیت بدنی: قبول نمی کنیم! اعلام موضع می کنیم! مسئولان سازمان تربیت بدنی با تشکیل جلسه اضطراری موضع خود در قبال رای محرومیت فوتبال ایران از سوی فیفا را اعلام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اعلام رای نهایی فدراسیون بین الملی در مورد محرومیت فوتبال ایران، مسئولان سازمان تربیت بدنی عصر امروز در جلسه ای با بررسی این موضوع ، تصمیمات و موضع خود در قبال این رای را اعلام خواهند کرد.

یک مقام مسئول در سازمان تربیت بدنی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : فیفا این حکم را با برخی فشارهای داخلی اعلام کرده است که قطعا ایران این رای را نخواهد پذیرفت.

این مقام آگاه ادامه داد : فیفا می خواهد به فوتبال ایران زور بگوید که ما این حرف غیر منطقی آنها را نخواهیم پذیرفت. براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا استعفای محمد دادکان از سوی فیفا پذیرفته شده است و اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز تا پایان سال میلادی فرصت اصلاح دارد و در این شرایط صدور این رای کاملا غیر منطقی است.

به گفته این منبع آگاه، سازمان تربیت بدنی قصد دارد در پایان این نشست اضطراری برخی حقایق این پرونده و عوامل متشنج کردن آن در داخل ایران را معرفی کند. حضور تیم فوتبال امید ایران در بازیهای آسیایی دوحه قطر منتفی شد با اعلام رای فدراسیون بین المللی فوتبال در مورد پرونده فوتبال ایران، حضور تیم امید کشورمان در بازیهای آسیایی دوحه منتفی شد. به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال امروز در رای نهایی خود ایران را از انجام کلیه فعالیت های بین المللی محروم کرد. با توجه به این رای تیم امید کشورمان نمی تواند در بازیهای آسیایی دوحه قطر که از روز 11 آذرماه آغاز می شود شرکت کند. این درحالیست که تیم فوتبال امید ایران امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود برای حضور در این بازیها در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم امید بحرین خواهد رفت. 
 
انصاری
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۱۶:۲۰
تبریک عرض می کنم. (4251)
 
جاوید حسن زاده - جوانان ری
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۲۱:۳۷
شور وشعف وصف ناپذیر خود و تمامی بروبکس فوتبالی را از این بابت اعلام نموده از درگاه ایزد تبارک برای متصدیان این دستاورد بزرگ ملی طلب اجر می نمایم. (4254)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۱۷:۲۹
خداوند تمامی مسئولین فداکار را برای ملت نگه دارد. آمین یا رب العالمین. (4253)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۲۲:۳۰
مرگ بر استکبار و فیفای عامل دست بوش (4255)
 
خرم
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۲۷:۰۲
چطوره لیگ برتر را بکنند جام جهانی، لیگ یک را جام باشگاه های آسیا، لیگ دو را لیگ یک، حذفی را هم بکنند بین قاره ای. این طوری هم در فوتبال به خود کفایی می رسیم و هم مشت محکمی حواله فیفا و ایادی داخلی و خارجی اش می کنیم. درود (4256)
 
مجید
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۲۹:۴۳
اگر دادکان انقدر نمی کرد همه چی به خوبی و خوشی تمام شده بود. و آخر هم کار خودشو کرد. ملت خائنان به ایران را نخواهد بخشید . (4257)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۳۶:۵۵
به دادکان چه ربطی داره. اگر فوتبال را با سیاست قاطی نمی کردند الان این طور نمی شد. این ها فقط بلدند بهانه دست بیگانه بدهند . آقا بیا از اول مثل بچه آدم حرف حسابو گوش کن تا دیگه بعدا با زور و فشار و این حرفا ضایع نشی و حرفتو پس نگیری. سازمان قطعا زیر فشار افکار عمومی ناچار به پذیرش شرایط فیفا خواهد بود اما این دفعه با خفت. (4259)
 
amir
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۲۵:۴۸
http://www.lastkick.com/wp-content/thumb-P_Aliabadi_Dadkan_1.jpg
علی آبادی به دادکان: سه شد که! حالا چی کار کنیم . (4316)
 
احد اسدی
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۰۰:۴۰:۴۵
این اقایان باید از مردم خجالت بکشند می دانم صورت زخیمی دارند از رو نخواهند رفت این ادم ها را باید هرچه سریعتر از مجموعه کل ورزشی و مسولیتی باید کنار گذاشت.
برای چه مانده اید تیم ها راهم که به هم زدید ؟
ما را دنیای غرب نتواسن مجبور به تعلیق در برنامه هسته ایکند شماها مدیرانی بودید که باعث شدید فوتبال ما را لااقل تعلیق کردند.
با با بس کنید. (4590)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۳۶:۲۰
مسولان سازمان تربیت بدنی به جای فرافکنی در خصوص رایی که با توجه به هشدار پیشین فیفا کاملا قابل پیش بینی بود شایسته است نسبت به رفع مواردی که منجر تعلیق فوتبال ایران گردیده اقدام نمایند.همچنین فدراسیون فوتبال وسازمان تربیت بدنی میبایست پاسخگو باشند که به چه دلیل با توجه به هشدار فیفا که مهلت معقولی برای موارد درخواستی در نظر گرفته بود اقدامی معمول نداشته وان را جدی تلقی نکردند.مضافا اینکه نمیتوان از مزایای نهادی برخوردار گردید ولی نسبت به مقررات ان بی اعتنا بود واستدلالهایی از قبیل این امر که تصمیم فیفا دخالت در امور داخلی ورزش ایران است با امر منطقی و بدیهی مزبور در تعارض است.در هر حال مسولین سازمان تربیت بدنی میتوانند مطابق رسم دیرینه مدیران از پذیرش مسولیت طفره رفته و مشکلات را به عهده ی رییس سابق فدراسیون فوتبال قرار دهند ولی واقعیت این است که مسولین فعلی مهلت کافی برای تحقق موارد درخواستی فیفا داشتند وبه هر دلیلی از انجام ان خودداری کردند. (4258)
 
شهروند
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۴۳:۲۲
پیشنهاد من این است که فدراسیون و سازمان تربیت بدنی کوتاه نیایند تا ببینیم ته ماجرا چه می شود. قطعا جذاب تر از برگزاری دو تا فوتبال با سومالی و بورگینافاسو خواهد بود. (4260)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۵۲:۳۷
قطعا جذاب تر از برگزاری دو تا فوتبال با سومالی و بورگینافاسو خواهد بود.
نمی فهم چرا ملت ایران انقد علاقه دارند ته مسائل را ببینند. آغا تهش هیچی نیست جز افسردگی جوان های عاشق فوتال. در زمن ایران کی با سومالی و بورکینافاسو بازی کرده. (4262)
 
زبل
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۵۷:۲۶
تهش هیچی نیست من دیدم. (4281)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۷:۴۸:۰۲
آقا ببخشید
(در زمن ) را اشتباه نوشتید
از شما فوتبال دوست محترم اینگونه اشتباهات خیلی بد به نظر می رسد. (4450)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۲:۴۹:۰۶
خیلی پیشنهاد بی خود و بی جایی است. که چی بشود؟ آخه به رئیس فیفا چه ضرری می رسد ایران قبول کند یا نکند. یکم فکر کنید. (4366)
 
ahmad
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۵۲:۳۴
...اؤ ماست كه بر ماست (4263)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۸:۵۹:۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

بدینویسیله فوت غیر منتظره و جانکاه فوتبال ایران را به اطلاع می رساند. مراسم ختم و ماسمالی آن مرحوم از ساعاتی دیگر در رسانه های ملی و غیر ملی و کوچه بازار منعقد می گردد. حضور شما سروران گرام (گرامی؟) در این مراسم اصل حال بوده و موجب شادی روح آن مرحوم مغفور و کرکر خنده دوستان آشنایان و فک و فامیل خواهد شد.
با تشکر

جمال و محمد عابدینی به نمایندگی از بقیه سوگواران (4265)
 
س
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۱۱:۱۷
پیش به سوی فوتبال ملی. (4266)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۱۴:۰۴
به گفته این منبع آگاه، سازمان تربیت بدنی قصد دارد در پایان این نشست اضطراری برخی حقایق این پرونده و عوامل متشنج کردن آن در داخل ایران را معرفی کند
آی که چقدر من خوشم میاد از این افشا و افشا بازی. (4267)
 
رحمت
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۱۵:۲۹
دادکان اعدام باید گردد. (4268)
 
مهران
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۰:۰۹
دادکان علیرغم خودخواهی و لجاجت و یه دندگی مدیری قابل اعتماد و توانایی نشون داد تو این ۴- ۵ سال. اگر کسی قراره کوتاه بیاد جناب علی آبادی خواهد بود که بنده بسیار بعید میدونم. البته از زرنگی و حالگیری دادکان هم خوشم اومد. (4387)
 
محمد بوقی سابق
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۲۷:۰۴
بابا کار از جای دیگر خرابه ، به دادکان چه مربوط .
اگه بخواهی اینطوری قضاوت بکنی میباید همه را اعدام کرد . در اینصورت اصل کاریها باقی میمونند .

آره ، گوشی دستت باشه .
والسلام (4501)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۱۸:۰۰
همین؟ فقط می خواهند حقایق (%*$#*&@#%#$%#$^#^) را بگویند. یعنی اینکه نمی خواهند کوتاه بیایند. بابا خیلی باحالید شما. (4269)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۲۱:۳۹
امروز برای گفتن حقایق دیر است باید شرایط فیفا را بپذیرند و با گفتن حقایق دادکان را به کشتن ندهند (4272)
 
رحمت
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۲۲:۵۶
همان که گفتم دادکان را بکشید. تردید جایز نیست. (4273)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۴۳:۲۵
به جهنم ............ چه چیز از فوتبال جز تلف وقت کردن وقت جوانها عاید ملت شد ؟ هنوز یادمان نرفته جام جهانی چه با اذهان و احساسات مردم بازی شد... از آن روز من گفتم هر چه بر سر این فوتبال بیاید حقش است ... نه قهرمانی ... و نه پهلوانی ... فقط مفت خوری و لفت و لیس. (4277)
 
رامون
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۵۲:۵۷
چه چیز از فوتبال جز تلف وقت کردن وقت جوانها عاید ملت شد ؟

اصلا به قول ناصرالدین شاه این مردم واقعا یک چیزی شان می شود که بیست و چهار نفری نود دقیقه دنبال یک توپ می دوند و بقیه هم بی خود و بی جهت فریاد می زنند و دست و پایشان را تکان می دهند. (4279)
 
توفیق
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۲۷:۳۷
جهنم هم جات .
اما ، یه سئوال دارم . اگه فوتبال نباشه پس با چی ، چیه مردم بازی کنند ؟ ها ؟ (4505)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۲۸:۴۳
خیلی چیزا هست که می شه باهاشون بازی کرد. باید امیدوار بود! (4507)
 
هاشمی
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۵۴:۱۳
فجایع پافشاری در تغییر مدیران و انتصاب مدیران نالایق متعهد اما بی تخصص یکی پس از دیگری رو می شود. خدا اخر عاقبت این کشور را بخیر کند.

(4278)
 
مهدی
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۱۹:۵۶:۲۴
بدون شک مساله سیاسی است. ساده نباشید. این چپی ها هر کاری که بگویید از شان برمیاید. الان هم که دیده اند دولت با اقتدار جلو می رود دست گذاشته اند روی نقطه حساس مردم و می خواهند دولت را تضعیف کنند. تو این جریان هم حکما با نامه نگاری و زیر آب زدن فدراسیون و سازمان تربیت بدنی کاری را کرده اند که نباید می کرده اند. (4280)
 
peiman
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۰۲:۲۳
بهتر ، حالا قلعه نوعی با خیال راحت میاد استقلال ... (4283)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۰۳:۲۳
بدون شک مساله سیاسی است. ساده نباشید. این چپی ها هر کاری که بگویید از شان برمیاید. الان هم که دیده اند دولت با اقتدار جلو می رود دست گذاشته اند روی نقطه حساس مردم و می خواهند دولت را تضعیف کنند. تو این جریان هم حکما با نامه نگاری و زیر آب زدن فدراسیون و سازمان تربیت بدنی کاری را کرده اند که نباید می کرده اند.

این ادعا از توهین به دولت احمدی نژاد بدتر است ... ، اگر اینگونه است چه تضمینی است احمدی نژاد در جای دیگری با چنین سقوطی مواجه نشود ؟ (4282)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۰۱:۳۸
برادر من !
اصلا بحث شما از همان ب بسم الله مشکل دارد!
همه در د این است که دولت نباید در فوتابل دخالت کند. بعد شما ربطش می دهی به رئیس جمهور؟
قضیه دختران مغاویه است!
دولت به فرض هم که با اقتدار جلو می رود! با عرض معذرت اقتدار دولت در فوتبال یعنی محرومیت دایم!
بقیه جاها اقتدار داشته باشد پیش کش! (4293)
 
روح الله زمانی
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۰۷:۳۸
بهتر است دکتر شخصا گوشی را بردارد یک زنگ بزند به دفتر رئیس تربیت بدنی و قضیه رو ختم کند. ندانم کاری از طرف هر کسی بوده مهم نیست. یا رئیس فدراسیون قبلی یا فعلی. مهم این است که در این وضعیتی نگذاریم اعصاب خط خطی مردم خط خطی تر شود. (4286)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۱۰:۵۸
الان هم که دیده اند دولت با اقتدار جلو می رود دست گذاشته اند روی نقطه حساس مردماون که البته ;-) (4284)
 
مهدی حدادی
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۱۳:۲۰
سوالی دارم از اون دوستانی که هی میگن دادکان باید کوتاه میومد.. دادکان باعث شد...
چرا شما تو این موضوع فقظ دادکان رو میبینید؟ آیا آقای علی آبادی و یا سایرین وجود نداشتن این و سط ؟ پس چرا اونا کوتاه نیومدند؟(اگه راست میگن) (4287)
 
رضا
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۱:۲۱
موضع احتمالی سازمان تربیت بدنی و تیتر چند روزنامه صبح شنبه:

دست استکبار جهانخوار این بار از
آستین فیفا بیرون آمد. مرگ بر آمریکا!

البته در همین خبر بالا هم یک چنین چیزهایی پیدا می شود. محکومیت فیفا بر اساس فشارهای داخلی بوده است.! عجب!
پس صنعت نفت چجوری آمد لیگ برتر؟ این را چه کارش می خواهیم بکنیم؟ احتمالا کار کار انگلیس هاست! از همان جنگ ممسنی می خواستند فوتبال ما را تعلیق کنند! قااااااااااااسم! اون تفنگ منو بیار! (4288)
 
محمد حسین
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۱:۵۷
تعجب می کنم که چرا تعجب کرده اید! مگر غیر از این انتظار داشتید؟ این نتیجه تصمیم گیری های یلخی و مدیران نالایق است. (4289)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۲:۳۶
حالا می خواهیم دادکان را بکشیم!
دادکان طبق قوانین فیفا کار صحیحی کرده ! بد نیست دولت بفهمد بعضی سازمان ها را نمی شود پاک سازی جناحی کرد. بد نیست همه متوجه بشویم که فدراسیون نهادی غیر دولتی است . عین وزارت علوم نیست که رییس دانشگاه ها را با سلایق سیاسی بچینیم! انتخابلات لازم دارد!
بد نیست یادمان باشد که مشکل فقط دادکان نیست! مشکل صنعت نفت هم هست! مشکل اساس نامه هم هست! مشکل دیوان عدالت اداری هم هست! بد نیست یادمان بیاید که دادکان قبل از جام جهانی رسما اعلام کرده بود که با کسب هر نتیجه ای استعفا می کند. بد نیست که بفهمیم این حرف به این معنی است که آن برخورد زشت علی آبادی چیزی جز یک برخورد سیاسی حزبی نبوده است. بد نیست بفهمیم که بله! تصمیم فیفا سیاسی است ولی کارهای خودمان از آن سیاسی تر و احمقانه تر است. بد نیست بفهمیم که اداره ورزش با اداره کردن هیئت سینه زنی سر کوچه مان فرق دارد! جدا بد نیست!

(4290)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۵:۳۲
آقاي اميدوار رضايي ارزش داشت تيم استقلال نياد اهواز بازي كنه ؟ بعدش بره كيش ( در ماه مبارك رمضان ) ( دخالت مجلس در فوتبال)
من به عنوان يك خوزستاني از صنعت نفت طرفداري ميكنم ولي نبايد قوه قضاييه در فوتبال دخالت ميكرد چه بهتر بود ما خوزستاني ها خودمون حقمون رو ميگرفتيم همون طور كه از صدام گرفتيم ( دخالت قوه قضاييه در فوتبال)

اگر ميخواهيم بازي كنيم بايد به قواعد بازي تن بديم

آخه تو كدوم كشور يك تيم ( فوتسال استقلال ) ميتونه بعد از پنج هفته از شروع مسابقات وارد ليگ بشه . حالا كه ما نميتونيم عادلانه رفتار كنيم چه بهتر كه فيفا مجبورمون كنه.

(4292)
 
shahram
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۶:۱۳
مشكل اينه ما تو كشور به مردم ميگيم فلان كشور و فلان سازمان هيچند و ما همه .. حالا تا پامونه از تو كشور بيرون ميذاريم توهين اونا رو مي بينيم مي فهميم ما فقط براي شعار واسه مردم خودمون همه ايم (4291)
 
یه عاشق فوتبال
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۲۹:۱۹
سلام میخواستم از تمام مسولان فوتبال از اون رییس فدراسیون گرفته تا اقای عادل خان گرفته به خاطر اینکه این قد دلشون واسه فوتبال این مملکت میسوزه تشکر کنم
شما ها که از فوتبال فقط عاشق درست کردن جنجال و سر و صدا و داد و هوار کردن هستین پیشنهاد می کنم دست از سر این فوتبال بردارید پول تو جیبیاتونو بذارید یه play staition بخرید بازی کنید تا دلتون می خواد داد و هوار و سر و صدا کنید این قد هم با دل جوونای این مملکت بازی نکنید
حالا دلتون خنک شد دیگه آبروی ایران و بردین حالا بشینید ببینید شبکه های اونوریا که چه جوری این موضوع رو تو سر ملت بی گناه ایران می کوبند
خدا لعنت کند تمام دستایی که به ظاهر دارن برای فوتبال این مملکت تلاش می کنند ولی در باطن تیشه به ریشه فوتبال این مملکت میزنند
(4294)
 
sheytoon
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۳۲:۵۷
خونتونو کثیف نکین. فدراسیون مجبور است حرف فیفا را قبول کند. (4297)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۴۸:۳۵
در فدراسیون رو تخته کنید و دروازه سازمان را گل بگیرید و دادکان را هم از طناب دار آویزون کنید که آبروی ایران و ایرانی و فوتبال ایرانی را بردند. (4301)
 
نصی
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۵۱:۱۵
از دوستان کسی مطلع نیست قبلا هم چنین چیزی در تاریخ فیفا اتفاق افتاده است یا ایران اولین کشور است؟ (4302)
 
فرشید
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۱۷:۴۶
تا حالا چند بار اتفاق افتاده نمونه هایی که من به یاد دارم میانمار و کنیا هستند اما بیشتر از اینها هم هست. (4313)
 
کیوان
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۵۱:۴۳
به نظر اینجانب بهتره به عنوان رو کم کنییه فیفا بچه های فوتبالیست برن یه مدت والیبال بازی کنند (4303)
 
لیلا
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۵۲:۵۷
گفته باشم همه این مسائل زیر سر استاداسدی هست (4304)
 
باران
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۵۴:۳۳
خوب اینکه چیزی نیست ایران بره ثبت احوال اسمشو عوض کنه (4306)
 
یه ناراحت
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۰:۵۹:۴۱
نه یونان هم بوده (4307)
 
فرید
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۰۴:۴۵
یونان نبوده. مساله اونها قبلا از این که بیخ پیدا کند و آبروریزی شود حل شد. اخبارشو خودم از شبکه خبر شنیدم. ایران اول شد. هورا (4308)
 
شمشیری
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۰۹:۴۴
فیفا قربونش برم خیلی کار پسندیده ای کرده. تا آقای رئیس موقت فدراسیون در نیاید بگوید فیفا هیچ غلطی نمی تواند بکند. دیدین که کرد. (4310)
 
جعفر فولادي
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۱۰:۱۳
از حالا بايد خودمونو آماده کنيم برای بعدش. به نظر من بازي با گامبيا و زيمباوه وجزاير قناري خوب ميتونه باشه (4309)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۱۲:۰۶
حضور جناب فولادی عزیز، گامبیا و جزایر قناری و کلاغ و پشه هم جزو فیفا هستند و نمی شود با هاشون بازی کرد. البته یک راهی هم وجود دارد که به نظر کمی مشکل است؛ بازی با تیم ملی مریخ و مشتری و ... (4311)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۱۷:۱۵
باید منتظر بود و عکس العمل علی آبادی رو دید. جالب خواهد بود اصلا همه چی جالب خواهد بود. (4312)
 
عمران
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۲۸:۳۹

خیلی بد شد (4315)
 
zahra
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۳۲:۵۵
http://www.imagetiger.com/full/img2231106630011.jpg (4317)
 
یاوری
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۳۷:۲۷
نباید با این چنین مساله ای احساسی و با عجله بر خورد کرد. تصمیم گیرندگان امور باید با حوصله بنشینند ببینند چگونه می شود این مشکل را رفع کرد. مساله محرومیت یک سازمان یا فدراسیون نیست مساله محروم کردن هفتاد ملیون نفر از تماشای فوتبال ملی است. در هر حال اتخاذ تصمیمات احساسی مشکل را نه تنها حل نخواهد کرد که بدتر خواهد کرد. (4318)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۱:۵۶:۲۰
علی آبادی و دادکان هر دو در این موضوع مقصرند (4320)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۴۲:۴۴
امشب مسئولین تربیت بدنی خواب راحتی می کنند. می دانید زحمات چندین ساله آنها تازه امروز به ثمر نشست. اگر دادکان و برانکو بد بودند و مسئولین تربیت بدنی دلسوز مردم و قوتبال ؛ چرا یکسال به جام جهانی مانده بود برکنار نشدند. پس معلوم است تربیت بدنی می خواهد فوتبال تعطیل شود. چرا مزاحم خواب راحت آقایان می شوید؟ (4326)
 
دارا
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۴۳:۱۵
آقای علی آبادی باید بگوید وقتی دادکان پیش از بازیها گفته بود بعد از جام جهانی کنار می روم، چه لزومی داشت و کنارش گذارد؟
چرا اساسنامه را اصلاح نکردند؟
البته ایشان احتمالا مشغول حساب درآمدهای میلیونی ماهانه خود از شرکت ساختمانی اش بوده است. (4327)
 
جعفر
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۴۳:۱۹
علی آبادی مقصره (4325)
 
علي
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۴۴:۳۴
اين هم دسته گلي ديگر .آخه غيرورزشيها رو چه به ورزش ؟!؟ وقتي كه سياست رو با ورزش قاطي ميكنند بايد هم همينطور باشد.

حيف از اين جووناي عاشق ايران كه بايد چوب ندانم کاری افرادي مثل علي‌آبادي رو بخورند
http://www.afcasiancup.com/shared/media/images/280704JPN_IRN12.jpg (4323)
 
برانکو از کرواسی!
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۵۸:۴۶
خنک شدم! (4342)
 
چپ پای نوجوانان بهشهر
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۵۵:۰۴
داشتم برنامه ریزی می کردم جام جهانی بعدی اولین گل به برزیلو رو من بزنم. شانس رو می بینین. خدا............ آخه چرا؟! (4328)
 
فردوسی تور
۱۳۸۵-۰۹-۰۲ ۲۳:۵۹:۵۲
من نمی فهمم چرا اینطوریه. چرا علی آبادی هنوز هم یقه دادکان رو ول نمی کنه. چرا مصطفوی فیفا را نوخود هم حساب نمی کنه. چرا همه تو آفسایدن. چرا تلویزیون میگه فیفا حق ایران رو خورد آقای فضایی نظر کارشناسی تون راجع به این حرکت خطرناک چی بود راستی. (4330)
 
حسن
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۰۱:۱۵
تبریک به اقای علی آبادی. واقعا. (4329)
 
n.b
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۱۸:۰۴
احوالات حیوونی برانکو رو یکی باید جویا بشه. امشب فکر کنم بره بیرون برا خودش تنهایی (آخه) تو یکی از اون رستوران های بالاشهرشون یه پیتزای گنده با تمام مخلفات سفارش بده و جشن بگیره. (4331)
 
جواد کارگزاری
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۲۸:۰۸
در رابطه با جنبه های حقوقی تعلیق فعالیت های بین المللی فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا می توانید به مقاله «فیفا و فدراسیون فوتبال ایران» در وبلاگ «اندیشه های حقوق عمومی» به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://publiclaw.blogfa.com (4333)
 
احد اسدی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۴۵:۳۴
با سلام:
عزیزان فوتبال دوست :
تقصیر را به گردن فیفا نیاندازید.
از ماست که برماست
مسئولین فوتبال در چندیم مصاجحبه به مردم می گفتند هیچ هراسی از تعلیق نیست.
به نظر می اید افرادی درپشت این قضیه اختلافات خودشان را به دوستداران فوتبال تحمیل کردند و ابروی و حیثیت ما را در سطح جهانی بردند.
فیفا را مقصرندانید از دشمن چه انتظاری دارید؟
مداشته باشید از دشمن انتظار عزیزان.
باید فهمید چه کسانی و برای چه هدف هایی به فیفا کدام مدارک هارا ارائه دادند و هدف این افراد چیست؟
به نظر می اید باید همه مسئولینی که در امر فوتبال فعالیت دارند را به تعلیق وا داریم و با قبول قوانین فیفا تن داده و به ان عمل کنیم.
مواظب باشید امهائیکه مقصرند می خواهند فیفا را مقصر معرفی کنند تا از خطای خود شانه خالی کنند و بگوییند فیفا کار سیاسی کرده است البته فیفا کار سیاسی کرده در این هیچ شکی نیست ولی چه کسانی اگاهانه یا نا اگاهانه بدست فیفا بهانه داده است این باید مشخص شود.
مواظب باشید به دام و فریب افراد اشوب طلب نیافتید که طرحی است که می خواهند کشور را بخاطر این مسئله اگر بتوانند به اشوب بکشانند خیلی مواظب باشید. (4336)
 
راهی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۵۰:۵۵
مواظب باشید به دام و فریب افراد اشوب طلب نیافتید که طرحی است که می خواهند کشور را بخاطر این مسئله اگر بتوانند به اشوب بکشانند خیلی مواظب باشید.
هیچ بعید نیست. این ملت سر یک مساوی یا شکست در بازی های آسیایی میریزن بیرون. مواظب تحرکات شیاطین باید بود. (4338)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۵۴:۲۴
میگن دادکان مدارک استعفاشو به فیفا نداده. باید منابع رسمی صحت این امرو مشخص کنند و در صورت صحت یک گوشمالی حسابی بهش بدن. (4340)
 
شهروز
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۳۸:۰۸
مگه زوره. می خواد استعفا نکنه. چارش این نیست که دولت بگذاردش بیرون. باید سیستم فدراسیون درست باشه که خود فوتبالی ها البته اگر بد کار کرد بگذارندش بیرون. (4353)
 
زنبور
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۴۸:۰۶
این خط اون این نشون. اینایی که از عصر تا الان می توانستند همه چیز رو با تشکیل دو جلسه و تغییر اساسنامه حل کنند و شنبه هم انتخابات بگیرند، اگه این مشکلو نکردند مشکل شماره یک کشور. من مرده و شما زنده. بی تدبیری شاخ و دم ندارد که. (4337)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۱۰:۳۷
زنبور جان کمی فرصت بده. شما خودتو بزار جای اونا. انصاف بده که برای یک مدیر در چنین سطحی کاملا شوکه کننده است. حداقل یکی دو روز وقت می برد که بفهمند چی به چیه و اونوقت احتمالا کار درست را انجام خواهند داد. (4347)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۰:۵۷:۴۷
آهای شما دو نفر. با شمام. بله شما. شما که سرتو انداختی پایین و شما که داری نوک دماغتو می خارونی. آخه آدم حسابی هفتاد میلیون بشریت مسخره خصومت شما دو نفرن. (4341)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۰۵:۳۰
هفتاد میلیون بشریت ترکیب غلطی است باید بگویید هفتاد ملیون انسان (یا آدم یا بشر). (4345)
 
سعید علوی نیا
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۰۳:۵۸
اگر معلوم شود فیفا به ناحق و سر سیاسی کاری عمل کرده و می خوان ایران رو تحقیر کنن من یکی که از دولت می خوام حقیقتا یک جواب کوبنده به آنها بدهد و من به شخصه خودم از لذت تماشای فوتبال ملی می گذرم. (4344)
 
مجید
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۲۲:۳۶
نگفتم زیر سر دادکانه. این مدرک:
-------------------------------------
دادكان هنوز استعفا نامه خود رابه فيفا نداده است
تهران IranSport.Net - محمدآخوندي مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان تربيت بدني در گفت و گويي اعلام كرد : محمددادكان هنوزاستعفا نامه خود رابه فيفانداده است . وي در ادامه گفت: دادكان مدتي پيش در حضورخبرنگاران و در مصاحبه‌اي تلويزيوني استعفاي خود را اعلا‌م كرده بود درحالي كه وي هنوز استعفاي كتبي خود را به فيفا ارائه نكرده واين‌امر موجب شده است فيفا فدراسيون فوتبال كشورمان را موقتا محروم كند.

دادكان قبلا‌اعلا‌م كرده‌بود بخاطر مردم و جوانان فوتبال‌دوست و براي حفظ مصالح ملي و ورزش كشور از سمت خود استعفا كرده‌است . (4348)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۲:۳۰:۴۱
اصلا این حق مسلم دادکانه که استعفا نده. علی آبادی چی کارست که رئیس فدراسیون رو عزل می کنه؟ (4365)
 
فرهاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۲۹:۱۲
انقدر حرف نزنید اعصاب ندارم. (4349)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۳۲:۰۱
وقتی مشارکت و احمدی نژاد بزنن به تیپ و تاپ هم نتیجش می شه همین. شرط می بندم الان دادکان داره تو دفتر مشارکت شیرینی پخش می کنه. (4350)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۵۱:۰۱
وقتی مشارکت و احمدی نژاد بزنن به تیپ و تاپ هم نتیجش می شه همین. شرط می بندم الان دادکان داره تو دفتر مشارکت شیرینی پخش می کنه.

این موضع چه ربطی به مشارکتی ها داره؟ جهت اطلاع شما عرض کنم دادکان از نظر فکری بیشتر به احمدی نژاد نزدیکه تا اصلاح طلب ها (4356)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۵۵:۳۰
این موضع چه ربطی به مشارکتی ها داره؟ جهت اطلاع شما عرض کنم دادکان از نظر فکری بیشتر به احمدی نژاد نزدیکه تا اصلاح طلب ه
نزدیک بود. از وقتی با علی آباد حرفشون شد و انداختنش بیرون دیگه با مشارکتی ها دمخور شده و تو یک کاسه با هم آبگوشت می خورن. (4358)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۴۲:۰۶
اگر معلوم شود فیفا به ناحق و سر سیاسی کاری عمل کرده و می خوان ایران رو تحقیر کنن من یکی که از دولت می خوام حقیقتا یک جواب کوبنده به آنها بدهد و من به شخصه خودم از لذت تماشای فوتبال ملی می گذرم.

شما چی کاره ای که می خوای با احساساته ملت بازی کنی. تیم ملی برای همه ی مردمه (4354)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۴۲:۲۲
ماجرا قبل از پايان جام جهاني و با تشليل جلسه معاونين سازمان تربيت بدني و تصميم آنها به عزل دادكان كليد خورد . آقاي علي آبادي هم متاسفانه در آلمان تشريف داشتند و نتوانستند جلوي اقدام نابخردانه معاونانشان را به موقع بگيرند و باقي ماجرا را همه ميدانيم. شايد اگر آقاي دادكان يا دوستان ايشان خبر اين دخالت دولت در امور فدراسيون را مخفيانه به فيفا نمي دادند فيفا از طريق مرور اخبار رسانه ها به اين امر پي نمي برد و ماجراي عزل مخفي مي ماند ولي چون ماجرا مخفي نمانده يا بايد از فوتبال بين الملي دست برداريم كه خيلي هم مهم نيست و يا رياست محترم سازمان فرمان دهند تا آن معاونان خاطي را سياست كنند و خبر آنرا هم علني و هم مخفيانه به مقامات فيفا بدهند تا كارها راست آيد و بر وفق مراد شود. آقاي دادكان هم نرنجند . در ايران جواب بازنده را بهتر از اين نمي دهند. آنچه بر سر علي پروين و محمد مايلي كهن رفته بود بر سر ايشان هم آمد. فاعتبروا يا اولي الابصار. (4352)
 
میری
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۴۸:۰۲
يا بايد از فوتبال بين الملي دست برداريم كه خيلي هم مهم نيست و يا رياست محترم سازمان فرمان دهند تا آن معاونان خاطي را سياست كنند و خبر آنرا هم علني و هم مخفيانه به مقامات فيفا بدهند تا كارها راست آيد و بر وفق مراد شود.
دکتر جون یکم زیر دیپلم صحبت کن بفهمیم چی می گی. شیش بار این چند خطو خوندم سر درنیاوردم. بابا ما اکابریم هوای ما رو داشته باش. (4357)
 
نیما
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۱:۵۷:۱۹
خاطي را سياست كنند و خبر آنرا هم علني و هم مخفيانه به مقامات دهند تا كارها راست آيد و بر وفق مراد شود.
شما حافظ نبودی؟! بحث فوتبالیه مشاعره که نیست دوست عزیز (4359)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۲:۰۱:۲۹
شايد اگر آقاي دادكان يا دوستان ايشان خبر اين دخالت دولت در امور فدراسيون را مخفيانه به فيفا نمي دادند فيفا از طريق مرور اخبار رسانه ها به اين امر پي نمي برد
بالاخره که چی. این دخالت بود یعنی نبود. اگر بود درست هست این کار یا نه. اگر نبود پس چرا فیفا توانست حکم بدهد و مخالفت چندانی با اصل حکم نشود و فقط به دلایلی مثل عدم استعفای دادکان و ... اشاره می شود. (4360)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۲:۴۶:۲۴
این موضع چه ربطی به مشارکتی ها داره؟ جهت اطلاع شما عرض کنم دادکان از نظر فکری بیشتر به احمدی نژاد نزدیکه تا اصلاح طلب ه
نزدیک بود. از وقتی با علی آباد حرفشون شد و انداختنش بیرون دیگه با مشارکتی ها دمخور شده و تو یک کاسه با هم آبگوشت می خورن.

شما بر چه اساسی چنین حرفی می زنی؟ (4362)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۲:۴۶:۲۶
دکتر جون یکم زیر دیپلم صحبت کن بفهمیم چی می گی. شیش بار این چند خطو خوندم سر درنیاوردم. بابا ما اکابریم هوای ما رو داشته باش.
دوست عزيز روشن است كه دولت در فوتبال دخالت كرده است و نبايد مي كرد چون كشورها با قبول عضويت در سازمانها اساسنامه و مقررات آنها را هم مي پذيرند.
واقعا اعتقاد دارم كه بايد آقاي احمدي نژاد گوش مديران تربيت بدني را به خاطر اين بي سياستي بپيچاند. در جايي كه آقاي احمدي نژاد از آقاي دكتر عارف (از بنيانگذاران مشاركت)دعوت به همكاري با دولت مي كنند چرا به دادكان غير سياسي تهمت مشاركتي بودن ميزنيم و بركنارش مي كنيم. هر كس هياهو راه انداخته خودش هم كارها را درست كند. (4361)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۰۹:۴۳:۱۲
وقتی رئیس را رو حساب رفاقت وحرف گوش کنی میارن همینه (4377)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۱:۰۰
مشت نمونه خرواره. برای سایر امور هم در روی همین پاشنه می چرخه منتها صداش فردا یا پس فردا در میاد. عجالتاً از محل صندوق ارزی مسابقات بین المللی کوری چشم فیفا را با شرکت بورکینافاسو و امثالهم برگزار کنند تا انتخابات بگذرد بعدش هم خدا کریم است. (4367)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۶:۳۷
http://www.imagetiger.com/full/img2231106630011.jpg

؟ خوش باشی ! (4370)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۲:۰۲
بهترین کار در وضعیت فعلی برکناری انقلابی و مردم پسند رییس و معاونین فیفااست . تا آنان بدانند که با فوتبال ملی ایران و اقتدار ما نمیتوانند بازی کنند ، بلکه فقط میتوانند با توپ فوتبال بازی کنند و لاغیر ... (4372)
 
پیام
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۹:۳۱
وقتی آقایون و خانم های قیم ماب دست از سر ورزش برنمیدارند و ملت فهیم ایران را محجور می پندارند عاقبتش همینه (4378)
 
حسين
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۲:۵۵
به نظر من مساله خيلي ساده است.
دادكان قبل از رفتن به جام جهاني اعلام كرد
كه من پس از مسابقات استعفا مي دم.
اما علي آبادي خواست تقصيرها رو گردن
دادكان بندازه و از خودش تبرئه كنه و دادكان رو عزل كرد.
.
.
.
.
بعدش هم كه فيفا اخطار داد تا دو ماه كه فدراسيون فقط انكار مي كرد كه محروميتي در كار نيست و دادكان دروغ مي گه.
.
.
.
.
بعدش كه ديدن قضيه جدي است باز هم براي دادكان خط و نشون كشيدند كه بايد استعفا بدي و اگه ندي اسراييلي و كافر و مرتد هستي و اون هم استعفا داد.
.
.
.
.
.
من عاشق اين علي آبادي هستم.
خيلي باحاله. (4381)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۷:۲۵
شرم اور است چرا باید ایران اینجوری شود

باهنر (4385)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۶:۰۵
مشت نمونه خرواره. برای سایر امور هم در روی همین پاشنه می چرخه منتها صداش فردا یا پس فردا در میاد..

نکته ای که این هموطن ناشناس گفته را دست کم نگیرید. در نهادهای بین المللی راه و روش نهادینه شده ای وجود دارد که بی اعتنائی به آن حسارت دارد حالا در مورد فوتبال چون توده مردم حساسند سر و صداش زودتر میپیچه ولی جاهای دیگه هم همین مشکلات پیش میاد اگر روش درست نداشته باشیم و کارها را به کاردان نسپاریم از مسولان محترم تقاضا دارم در امور بین المللی خط و خط بازی نکنند و کار را به اهلش بدهند پیش ببرد لجبازی هم نکنند شعار هم ندهند اگر ایران را دوست دارند (4388)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۱:۴۳
اگرچه احتمال دارد فيفا سياسي كاري كرده باشد ولي اثبات آن نياز به اين دارد كه ما يك كشور ديگر را مثال بياوريم كه سازمان تربيت بدني آن كشور كادر فدراسيون فوتبالش را وسط مسابقات جهاني اخراج كرده باشد و فيفا بجاي جريمه به آن كشور مدال داده باشد. چون چنين چيزي وجود ندارد نتيجه مي گيريم كه ما داريم سياسي بازي ميكنيم. البته با خودمان و نه با فيفا. لذا مشكل را سياستمداران بالاتر از آقاي مهندس علي آبادي بايد حل كنند. (4395)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۲:۳۸
دشمنان اسلام دولت احمدی نژاد ر ا تضعیف میکند.

باهنر (4396)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۸:۲۰:۵۲
پس دعا کنید که همیشه اسلام دشمن داشته باشد! تا شما توجیهی برای همه ندانم کاریهای خود داشته باشید! مثل اینکه \"دشمنان اسلام\" حداقل برای شما بیفایده نیستند ! چون اگر اونها نبودند مدیریت شما نور علی نور بود! (4451)
 
نادر
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۳:۱۶
باور کنین راست میگن دولت کارش این هست که اشتغال برای ما جوانان ایجاد کنه نه در فوتبال دخالت کنه (4398)
 
reza
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۰:۱۹
در تمام دنیا فوتبال خصوصی هست نه دولتی (4425)
 
amir
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۶:۱۶
ضمن تشکر از مهندس علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی دولت
یعنی کی میشه که مسوولین ما خراب کاری خودشونو قبول کنند . من همیشه دیدم که وقتی یه حادثه رخ میده مسوول اون امر جزو طلبکارها میشه تازه.

(4401)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۰:۴۳
دولت کارش این هست که اشتغال برای ما جوانان

خب بابا جان خود همین محروم کردن ایران از فوتبال برای اشتغال زائی بوده دیگه! چرا انقدر خنگی!؟
وقتی فوتبال تعطیل بشه ملت میرن دنبال کار و زندگی دیگه! بعد اشتغال زائی میشه! چرا انقدر تو خنگی عمو جان!؟ سیاست نمیفهمی عمو جان! (4402)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۱:۴۲
به گفته این منبع آگاه، سازمان تربیت بدنی قصد دارد در پایان این نشست اضطراری برخی حقایق این پرونده و عوامل متشنج کردن آن در داخل ایران را معرفی کند

خداوند متعال انشالله شفا عنایت فرماید
آمین ! (4369)
 
کریم قناعت پیشه
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۴:۱۹
جام جهانی پیش کش. بازی های آسیایی حیف شد. کره و عربستان چه حالی می کنند. done with fifa (4405)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۶:۰۹
done نه down (4406)
 
شیپورچی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۶:۳۷
شکایت می کنیم
مسئولان ورزش ايران به استناد مواد 59 و 60 اساسنامه فيفا مي‌توانند از رفتار فدراسيون بين المللي به دادگاه CAS شكايت كنند.
نصير زاده تصريح كرد: به طور قطع مردم فوتبال دوست ايران كساني را كه با ارسال نامه و مكاتبه با فيفا براي فهماندن دخالت دولت آن هم در ورزش كه تمام پول آنرا دولت مي‌پردازد را نمي‌‌بخشند و رفتارشان را فراموش نخواهند كرد.
نصيرزاده در خصوص تبعات تعليق فوتبال ايران خاطر نشان كرد: محروم شدن از حضور در كليه مسابقات و در تمام رده‌ها، از اثرات اين راي است. همچنين هيچ تيمي را نمي‌توان به ايران دعوت كنيم چراكه در اينصورت آن كشور محروم مي‌شوند.

مذاکره می کنیم
عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي گفت: راه خروج از تعليق فوتبال ايران، مذاكره با فدراسيون بين المللي (فيفا) است.عضو فراكسيون ورزش مجلس تاكيد كرد: تعليق فوتبال اثرات منفي روي كليه رشته‌ها خواهد داشت.
فلاحت پيشه يادآور شد: صحبت درباره مقصران اين جريان كمكي به ما نمي‌كند؛ اكنون بايد در جهت رفع اين مشكل تلاش كرد.
مانده ایم
علي كفاشيان روز جمعه در گفت و گو با فارس، درباره ممنوعيت حضور تيم فوتبال اميد در دوحه اظهار داشت: واقعا مانده‌ايم از چه راهي وارد شويم. قصد داريم امروز با رئيس تشكلات مسابقات قطر مذاكرات داشته باشيم تا ببينيم راهي وجود دارد كه تيم در اين مسابقات شركت كند يا نه.
وي افزود: اميد‌مان براي تحقق اين امر خيلي كم است؛ اما بايد تمام سعيمان را انجام دهيم. تلاش براي حضور ايران در دوحه اگر هم اميدي نباشد، حضوري هم ندارد. (4404)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۴:۵۲
درخواستهای فیفا (هر چه باشد فوتبالا حق ماست...) هم که دیگر دلیل نمیخواهد.

مثل اینکه همه چیز حق ماست جز حرف راست شنیدن از مسولان (4394)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۵:۱۲
علی آبادی،دادکان، مصطفوی... مهم نیست چه شخصی مقصر است. باید دید چه جور اندیشه ای باعث شد ما به اینجا برسیم...وقتی فکر میکنیم دنیا به پهنای ایران است...و هرچه بخواهیم میتوانیم بکنیم...بر سر فوتبالمان این بلا می اید بر سر سیاستمان آن بلا....
ضمنا به نظر میرسد عذرخواهی رسمی آقای رییس جمهور از ملت و نیز عزل سریع مهندس علی آبادی حداقل کاری باشد که در این موقعیت میتوان انجام.
و البته سر تسلیم فرودآوردن بر درخواستهای فیفا هم که دیگر دلیل نمیخواهد. (4374)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۶:۲۹
پیشنهاد میشود سازمان تبلیغات یه راهپیمائی راه بندازه با شعار زیر:


فیفا شده سیاسی
نابود باید گردد

فیفای آمریکائی
نابود باید گردد
(4397)
 
بیگی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۸:۲۵
مثل روز روشن است که همه این ها برای تضعیف دولت احمدی نژاد است. مثل روز روشن است که فیفا سیاسی کاری کرده. ممکن است آمریکا به فیفا دستور نداشته باشد، اما نباید فراموش کنیم که فیفایی ها هم آدم هستند و چند ساله که زیر تبلیغات مسموم علیه ایران ذهنیتشان شکل گرفته و اگر این ذهنیت را نداشتند به صدور همچین رایی راضی نمی شدند. (4409)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۳:۲۸
مثل روز روشن است که همه این ها برای تضعیف دولت احمدی نژاد است. مثل روز روشن است که فیفا سیاسی کاری کرده. ممکن است آمریکا به فیفا دستور نداشته باشد، اما نباید فراموش کنیم که فیفایی ها هم آدم هستند و چند ساله که زیر تبلیغات مسموم علیه ایران ذهنیتشان شکل گرفته و اگر این ذهنیت را نداشتند به صدور همچین رایی راضی نمی شدند.
ایران اولین کشوری نیست که محروم می شود و قطعا آخری هم نخواهد بود. چرا همه چیز را سیاسی می بینید. (4418)
 
س
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۶:۱۱
از یکی دو سال پیش غرب این برنامه را داشت که فوتبال ایران را به خاطر مسائل سیاسی تحریم کند. الان یادم نیست کجا خونده بودم نشنال ریویو بود یا یه مجله دیگه (سرچ کنید پیدا می کنید) اما نویسنده پیشنهاد کرده بود چون هزینه تحریم ها علیه ایران بالا است باید سیاست فوتبالی را در پیش بگیریم. اگر درست یادم مانده باشد گفته بود این سیاست در کرواسی (یا صربستان؟) هم قبلا جواب داده و موجب نارضایتی شدید عمومی از دولت شده.
با این حساب آنها که نمی توانند با شورای امنیت ایران را از فوتبال جدا کنند. باید با فیفا این کار را بکنند. فیفا هم که نمی تواند همینطوری این کار را بکند. بالاخره باید یک بهانه ای پیدا کند. در این که علی آبادی و دادکان بی خردی کردند شکی نیست اما در این که کار فیفا هم سیاسی بوده تردید کمی وجود دارد.
دولت محترم بداند توطئه خطرناکی در جریان است. موضوع را ساده نگیرید. (4410)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۸:۲۳
امان از ذهنیت توطئه ایرانی ها. جناب! مساله 100 فوتبالی است . شما خلاقیت خودتو یه جای دیگه امتحان کن. (4412)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۲۴:۰۷
شعارهای زیر را هم اضافه بفرمایند:

فیفا که شدی آلت دستان سیاسی
فیفا برو گم شو!

فیفا که شب و روز با اونها تو می لاسی
فیفا برو گم شو!

فیفای به این ریخت زپرتوی قناسی
فیفا برو گم شو!

این هیکل تو جمله نیرزد یه پاپاسی
فیفا برو گم شو!

ما گل میزنیم بر در آلمان، کروواسی
فیفا برو گم شو!

فیفا برو گم شو!
فیفا برو گم شو!
فیفا برو گم شو! (4400)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۳:۳۰:۲۶
فقط بازی های ملی خارجی تحریم شده است؟ استقلال می تواند در جام باشگاه های آسیا شرکت کند یا نه. (4413)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۵:۲۱
فقط بازی های ملی خارجی تحریم شده است؟ استقلال می تواند در جام باشگاه های آسیا شرکت کند یا نه.

فکر نمی کنم. فوتبال ایران از همه ی فعالیت های بین المللی محروم شد (4422)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۳:۲۰
اين اتفاق براي ايران مبارك است زيرا مقامات
ياد مي گيرند به قوانين احترام بگذارند.محكوم اين ماجرا شخص علي ابادي است . دادكان چه گناهي كرده است؟ اگر بركناري او درست بوده چرا فشار مي اوردند استعفا كند و اگر حق عزل نداشتند چرا اين كار را انجام دادند؟ (4417)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۱:۲۹
از یکی دو سال پیش غرب این برنامه را داشت که فوتبال ایران را به خاطر مسائل سیاسی تحریم کند. ....دولت محترم بداند توطئه خطرناکی در جریان است. موضوع را ساده نگیرید.
یاد دائی جان ناپلئون بخیر عزیز (4414)
 
منور
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۱:۲۱:۰۲
از یکی دو سال پیش غرب این برنامه را داشت که فوتبال ایران را به خاطر مسائل سیاسی تحریم کند. ....دولت محترم بداند توطئه خطرناکی در جریان است. موضوع را ساده نگیرید.
یاد دائی جان ناپلئون بخیر عزیز


این ها ، یعنی دنیا بیکار نشسته و مدام برای نابودی ایران اسلامی نقشه میکشد . آنهم نقشه ای بزرگتر ازنقشه قاره آسیا .

خلاصه دچار اوهام شده ایم (4574)
 
کاراگاه
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۵:۳۰
این بلاتر بدجوری مشکوک می زند. با عنان و هنکل که دستش تو یک کاسه است بقیشو نمی دونم.
http://www.tinthethao.com.vn/photos/Image/2006/07/09/15.jpg

http://wm2006.sportbild.de/de/photos/06/07/b2da748c43c6e3139d6a9f1364cd8545.jpg (4420)
 
rizemeize
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۲:۰۹
کلا آدم فاسدی است. اخراجش کنید. (4426)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۳:۴۹
کلا آدم فاسدی است. اخراجش کنید.کی فاسده؟
(4431)
 
rizemeize
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۳:۳۶
این بلاتر بی همه چیز دیگه. (4432)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۸:۰۴
من از بچه گی از اسم فیفا خوشم نمی اومد . شنیدنش منو یاد پفک مینداخت. یه حسی بهم می گفت آخر سر کار دستم می دهد. (4423)
 
سپ بلاتر رئیس فیفا هستم
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۰:۰۷
http://fotball.adressa.no/multimedia/archive/00033/Blatter_33451e.jpg (4424)
 
رسام
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۵:۴۶
شما که فوتبال بلند نیستی بشین سرجات حرف نزن. تو اگه فکر کردن بلد بودی با کت و شلوار دامادی نمی رفتی تو زمین فوتبال ;-)
http://fussball.kaywa.ch/files/images/2005/6/460/mob3205_1118355491.jpg (4427)
 
لیلی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۴۲:۰۰
دادکان خودش را هنوز رئیس می داند.

محمد دادکان‎‎ در مصاحبه‎ تلفنی‎‎ با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت‎ : هر فرد میهن دوستی خواستار رشد و پیشرفت‎‎ ورزش‎ کشور است و هیچگاه‎ تعلیق‎ فوتبال‎ را نمی‎ پذیرد.
وی‎ افزود: هم‎‎ اکنون‎‎ در حال‎ مذاکره‎ با مسئولان فیفا هستیم و تا ظهر فردا خبرهای‎‎ خوبی‎‎ برای مردم‎‎‎ فوتبال‎ دوست‎ اعلام می کنیم.
تلاش‎ خبرنگار ما برای‎ مصاحبه‎‎‎ با مسئولان‎‎ فدراسیون فوتبال‎ به نتیجه نرسید... (4430)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۷:۳۷
حل می شود اما نه به این زودی. حداقل تا فردا حل نمی شود. (4433)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۸:۲۸
از نظر فیفا دادکان هنوز رئیسه (4434)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۴:۵۲:۴۸
Salam. on agaiani ke tarafdarie dolato mikonan harf nazanan agjan kar kharabe (4435)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۶:۲۶:۳۹
ميگم يكي بره فيفا يه مشت محكم تو دهن بلاتر بزنه برگرده. (4437)
 
غیرتی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۰:۲۰:۲۳
من الان از زوریخ دارم میام. کبودی پای چشش کار منه. (4459)
 
حریری
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۶:۳۱:۱۱
چی شد بالاخره. اعلام موضع می خواستند بکنند کردند یا نه. (4439)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۷:۰۳:۵۸


فیفا که شدی آلت دستان سیاسی
فیفا برو گم شو!

فیفا که شب و روز با اونها تو می لاسی
فیفا برو گم شو!



پس اين شعارها را هم دم بگيريم:

ما منزجرانيم ز فيفاي جهانخوار
در کوچه و بازار
فيفاي جهانخوار

دست از سر طاس کل بي موي ما وردار
اي طامع و طرار
فيفاي جهانخوار

چون گول خوري، رشوره خوري درهم و دينار
يک غاز و دو سنار
فيفاي جهانخوار

آخر تو مگر کار نداري؟ شدي بيکار؟
اي ابله مکار
فيفاي جهانخوار

تو در قفس مدعياني و گرفتار
از روي تو بيزار
فيفاي جهانخوار

(4438)
 
طرار
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۶:۳۳:۰۹
ظاهرا جمع شاعرا هم جمعه! به هر حال جالب بود. (4440)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۱۷:۳۶:۱۱
ما شما را به لقب ملک الشعرای الف ملقب میفرمائیم (4447)
 
حسین
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۰:۵۷:۲۳
محرمیت فوتبال ایران که خبرغیر منتظره ای برای ما نبود، چون حدود دو ماه پیش از این رسانه ها نسبت به این عمل فیفا هشدار داده بودند. ولی متاسفانه افرادی مانند علی آبادی و مصطفوی با اظهار بی اطلاعی از نامه فیفا در زمینه محرومیت فوتبال ایران همیشه در مقابل سوالات خبرنگاران از گفتن واقعیت ها تفره رفته و به کلی منکر قضیه می شدند. اینهانه تنها به مردم دروغ می گفتند حتی به نمایندگان مجلس نیز در این زمینه آمار اشتباه داده و همیشه در مقابل سوالالت آنان به آنها اطمینان می دادند که مسئله به اینجا ختم نخواهد شد.
حالا همه چی برعکس شد و آقایان نتیجه لجبازی های خود را به عینه مشاهده می کنند.
بالاخره از قدیم گفته اند که ماه زیر ابر پنهان نمی ماند آقای علی آبادی و جناب مصطفوی. به خود بیایید و باز هم با موضع گیری های غلط خود مردم راگمراه نکنید.حنای شما دیگر رنگ باخته است.
اینطورنیست!؟ (4460)
 
علی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۳:۳۶:۳۸
کاملا با نظر شما موافقم (4469)
 
مهدی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۳:۲۱:۵۷
تبریک به ملت فوتبالدوست ایران، این تازه اول کاره آخه وقتی سیاستو از فوتبال تشخیص نمی دن همین می شه، تنها دلخوشی مردم فوتبال بود که اونم ازش گرفتن، (4462)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۳:۲۳:۰۷
محرمیت فوتبال ایران که خبرغیر منتظره ای برای ما نبود، چون حدود دو ماه پیش از این رسانه ها نسبت به این عمل فیفا هشدار داده بودند. ولی متاسفانه افرادی مانند...... از گفتن واقعیت ها تفره رفته ....و نه تنها به مردم دروغ می گفتند حتی .....


چرا مسئولان راست نمی گویند.

چرا با آبروي کشور در نهادهاي بين المللي بازي ميکنيم؟ (4465)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۰:۰۶
. . . بد نیست دولت بفهمد بعضی سازمان ها را نمی شود پاک سازی جناحی کرد. ... عین وزارت علوم نیست که رییس دانشگاه ها را با سلایق سیاسی بچینیم! ... کارهای خودمان از آن سیاسی تر و احمقانه تر است. ...


مگر همين کار اخير در عوض کردن نماينده ايران در يونسکو از همين دست نيست؟ تازه صحبت تغيير دکتر ظريف نماينده ايران در سازمان ملل هم هست. خدا بخير کند عاقبت ما را (4466)
 
علی
۱۳۸۵-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۵:۲۵
متاسفانه ما یاد گرفته ایم ضعف های خودمان را گردن دیگران بیاندازیم.نه بابا جان،محرومیت فوتبال ایران فقط نتیجه ضعف در مدیریت مدیران ما است نتیجه اهمیت ندادن به سلیقه و خواست اکثریت ملت است نتیجه قرار داشتن افراد نا بلد در سمت هائی است که از طریق سیاسی بازی و داشتن نسبتهای خانوادگی به آن دست یافتند.... (4468)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۰۲:۰۱:۰۲
نه بابا جان،....اینها نتیجه قرار داشتن افراد نا بلد در سمت هائی است که از طریق سیاسی بازی و داشتن نسبتهای خانوادگی به آن دست یافتند....

درسته قربان درسته جان کلام همینه مخصوصا در سمتهای بین المللی (4476)
 
لعلی
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۲:۳۱
سلام به اهالی ورزش و بازدید کنندگان دارم.همگی شاهد اتفاقات روی داده از زمان پیش از جام جهانی در باره ی فوتبال ایران بودیم.اینکه نظاره و محاسبه کنیم که حق با دادکان بوده یا علی آبادی و اینکه اساسا فیفا حق چنین کاری را دارد و اگر دارد آیا از اهرم سیاست ضد جمهوری اسلامی ایران بهره بگیرد مثل تمام زمانهای بعد از انقلاب بحثی جداگانه است اما بنده این را میخواهم بگویم که ارزش اندیشمندان ما سیاستمداران ما و کلا نبوغ عزیزان دست اندر کار ما اینچنین آشکار شد که ایوالله ! در دنیا بی نظیرند بهترینند و اصولا هنر نزد ایرانیان است و بس! لجبازی دادکان و بی سیاستی علی آبادی برگ زرین دیگری ( بخوانید زرشک طلایی ! )را در عرصه مدیریتی به ارمغان آورد.دادکانی که دم از ارزشهای انقلابی میزد و خود را به دروغ خزب اللهی جا میزد در قامت ریاست فوتبال ایران حتما از قانون تعلیق فیفا اطلاع داشته است و با علم قبلی دست به لجبازی احمقانه و سفیهانه ی خود زده است.اگر غیر ازین باشد که نیست باید گفت بی اطلاعی از قوانین نیز از عدم لیاقت مدیریتی نشات میگیرد.البته قصدم دفاع از علی ابادی نیست اما باید بگویم هرچند که پاکسازی همه جا از وظایف دولت نیست و متاسفانه چوبشم را هم خورد لیکن اگر لجبازی دادکان نبود آیا آبی از آب تکان میخورد؟ در ضمن دولت نو ظهور هم بداند در حوزه ی مدیریتی خود تصمیم بگیرد نه همه جا. (4486)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۴:۳۶
من اطلاع دارم که قبل از جام جهانی وقتی از تیم ملی قرار بود تقدیر بشود(در استادیوم آزادی) دارودسته علی آبادی حال دادکانو گرفتن، ولی ایشون به خاطر فوتبال مملکت و آبروی ایران هیچی نگفت، آخه آقایون زورشان زیاد بود و دادکان می دانست که بعد از جام جهانی باید خداحافظی کند. البته بیشتر مردم اینو متوجه شدند، اگه مردند راستش را بگویند. من مطمئنا که آقای دادکان به دلیل اجرا نکردن سیاستهای دولت در ورزش عوض شد. والا تیم فوتبالو برد جام جهانی، آقای علی آبادی و امثالهم باید بدانند که فوتبال یک قضیه ملی است و نمی شود به خاطر چاکر مخلص نبودن آنهایی که کار می کند بهش لطمه زد. دولت محترم به فکر معیشت مردم باشد نه فکر فوتبالش و لطفا بذارن مثل گذشته ما با فوتبالمون حال کنیم. اینو ازمون نگیرن (4508)
 
آرش
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۵۷:۴۵
آفتاب آمد ، دلیل آفتاب .
مشت نمونه خرواره .

دولت مردان و مجلسیان توجه فرمایند .

این اظهار نظرات ، یک نظر خواهی ساده و پیش پا افتاده و معمولی نیست . هشدار است . شاید هم جدی . خواست ملت است . باید بخواست ملت احترام گذاشت .
با مردم یکدنده گی و لجاجت نکنید و قبول بفرمائید که اشتباه کرده اید .
(4509)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۲:۰۷:۱۹
قربان اینها مست شراب قدرتند. فعلا حالیشون نیست . عبرت نمیگیرند. میگن همه این مردم که اظهار نظر میکنن نوکر بیگانه اند لابد. تا کی این مستی از سرشون بپره خدا میدونه (4584)
 
لعلی
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۰:۵۸:۲۸
بردن ایران به جام جهانی با آن گروه بندی ساده ی ایران و بویژه اینکه از آسیا باید 4 تیم میرفت برای جام جهانی را نمیتوان به نبوغ مدیریتی دادکان نسبت داد و گفت کار ایشان بوده است آنهم با آن همه لژیورنهای در سطح بالای آسیا که ایران در اختیار داشت...یادمان نرود در دوره ی دادکان تیم پرسپولیس بشدت دچار بحران شد و آقای علی پروین این اسطوره فوتبال ایران را به زمین زدند...آقای غیاثی رییس کمیته ی داوران در برنامه ی نود آن لحن تاریخی خود که حاکی از ادب و متانت مدیریتی زمان دادکان بود را در برابر شصت میلیون تماشاچی تلویزیون به منصه تماشا گذاشت!یادمان نرود در زمان دادکان حق طبیعی تیم صنعت نفت آبادان را که با تدبیر و عقلانیت میشد حلش کرد حل نشد و پرونده آن به دیوان عدالت اداری که خارج از تشکیلات فوتبال بود رفت....به نظر شما آیا تعلیق فوتبال و محروم نمودن بسیاری از مردم از لذت آن چه مردم از قشر مرفه و البته خیلی از مردم فقیر ومحروم ایران ارزش لجبازی دادکان به اصطلاح مذهبی و تحصیلکرده و فوتبالی را داشت که دو دستی که هیچ بلکه چار چنگولی به میز ریاست آویزان شده بود؟! (4510)
 
از فیفا تماس می گیرم
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۱:۰۱:۵۱
واااااااااااااااای سرسام گرفتم. بسسه. محرومیت رو ورداشتم. ببینم به کجا می رسین. (4511)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۵:۵۰:۴۶
ممنون که محرومیت رو ورداشتی! ولی ما به هیچ جا نمیرسیم چون کرم از خود درخته. اتفاقا کاش ور نمیداشتی چون اونوقت میتونستیم به ملت بگیم که اگر توطئه فیفای جهانخوار نبود ما جام جهانی را میبردیم! (4528)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۲:۰۴:۴۸
تحریم که کردم همه اش خیر شما بود
این نعمت تحریم هم از لطف خدا بود!

تا جمله گناهان شما گردنم افتد
تا خلق نگویند چه کردید و چها بود !

با خلق بگوئید که فیفای جهانخوار
یک نوکر بیدین و لش و بی سر و پا بود!

فیفا اگر این فتوی تحریم ندادی
صد جام جهانی بکف گل زن ما بود!

اکنون بروید و خوش و سرمست برقصید
به به، گل تحریم چه دروازه گشا بود!

این شاعر بدبخت یقین نوکر فیفاست
ورنه به یقین جیره خور و نوکر ما بود (4535)
 
ابوصدرا
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۵:۵۰:۱۷
باسلام
من كه اين بيانيه فدراسيون فوتبال را كه در\"ايرنا\" خواندم، ياد SMSهاي خنده دار افتادم. واقعا هر خط آن مثل يك جوك است. ببينيد چه استدلالهاي باحالي! چه تشكرهاي داغي! ....البته فدراسيون قبلي فوتبال واقعا مقصر است ، اما فدراسيون جاري كه به فوتبال\"آب بسته\" رو به چه توجيهاتي كه نياورده. لطفا بخوانيد:

....شروع بيانيه....
بيانيه شماره يك فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي
ملت شريف و بزرگ ايران
اكنون كه با بيانيه فدراسيون بين‌المللي فوتبال \" فيفا\" ، فدراسيون جمهوري اسلامي ايران از فعاليتهاي بين‌المللي محروم گرديده است وظيفه خود مي‌دانيم برخي حقايق را در اين رابطه به اطلاع مردم بزرگوار كشورمان برسانيم.

براي اين فدراسيون در فضاي بعداز مسابقات جام جهاني بازگردانيدن آرامش، استقرار نظم، پرهيز از خود محوري، استفاده از آراء و نظرات خبرگان ، تكيه بر توان مربيان داخلي، جلوگيري از حيف و ميل و از همه مهمتر عمل به قانون سرلوحه كار قرار گرفت ليكن برخي از مغرضين و سودجويان منفعت از كف داده با استفاده از روابط غلطي كه در ساليان گذشته ايجاد كرده بودند بدون توجه به سرنوشت فوتبال مملكت با ارسال اطلاعات غير واقعي و رايزني‌هاي متعدد تصميمي را براي فوتبال كشور رقم زدند كه بشدت مورد علاقه دشمنان كشور و فوتبال بود.

مردم بزرگوار ايران بهتر است بدانيد كه:
‪ - ۱‬در پنج ماه گذشته مكاتبات متعددي با فدراسيون بين‌المللي فوتبال \"فيفا\" و كنفدراسيون فوتبال آسيا( آ اف سي ) صورت گرفته و وضعيت فوتبال ايران تشريح گرديده است.

‪ -۲‬مشكل اساسنامه فدراسيون فوتبال از چهار سال پيش در جريان بوده ليكن تا قبل از جام جهاني هيچ اقدامي نشده بود و تا ‪ ۱۰‬دي ماه ‪ ۱۳۸۵‬نيز فرصت براي اصلاح آن وجود داشته و اين فدراسيون نظير ‪ ۴۳‬كشور ديگر آسيايي كه چنين مشكلي را دارند در حال اصلاح اساسنامه خود مي‌باشد.

‪ - ۳‬در جلسه ‪ ۲۴‬آبان \" فيفا \" و در صورتجلسه مربوطه در خصوص برخي فعاليت‌هاي فدراسيون ايران اطلاعاتي درج شده كه مشخصا از يك منبع داخلي مورد وثوق \"فيفا\" ارسال شده و عجيب‌تر اينكه در آن حقايق وارونه جلوه داده شده است از جمله اينكه درخواست نمايندگان محترم مجلس براي تغيير ساعت يك مسابقه در ماه مبارك رمضان دخالت در فوتبال جلوه داده شده است.

‪- ۴‬ در تمام سالهاي گذشته موفقيت‌هاي فوتبال مديون حمايت‌هاي و كمك‌هاي مالي و معنوي دولت مي‌باشد. هزينه‌هاي ساخت و تعمير و نگهداري ورزشگاهها، اعتبارات باشگاههاي دولتي و كمك مالي مكرر به فدراسيون متضمن بقاي حيات فوتبال بوده و مطمئنا بدون اين كمكها فوتبال هيچگاه به اين درجه از موفقيت نمي‌رسيد.

‪ - ۵‬باهمه جفايي كه به فوتبال پر آوازه و پر افتخار كشورمان آن هم بيشتر از ناحيه برخي مغرضين داخلي رفته است اين فدراسيون با استفاده از همه ابزار و امكانات و مذاكرات در رايزني‌هاي خود براي رفع اتهامات و احقاق حق فوتبال كشور ادامه داده و معتقد است از طريق مذاكره مشكلات قابل حل است هر چند حق خود را در مراجعه به دادگاه حكميت ورزشي كه مورد تاييد \"فيفا\" نيزمي‌باشد محفوظ مي‌دانيم.

در پايان وظيفه خود مي‌داند مراتب تشكر و قدرداني فدراسيون را از حمايت ها و پشتياني‌هاي رياست محترم جمهور، هيات محترم دولت، مجلس محترم شواري اسلامي، مسئولين محترم نظام و مردم شريف و انقلابي ايران اعلام داشته و بر استواري قدم و استقلال راي فدراسيون در دفاع از حقوق فوتبال مملكتمان تاكيد نمايد.

......پايان بيانيه......
...اصلا بايد ريشه منافقين ورزشي و شطرنجي و فوتبالي و اقتصادي و ... را با آمونياك خشكاند...همه اش تقصير اينهاست ...!؟ آخ دلم.
....تا بعد.... (4523)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۱:۲۶:۴۹
دروغ میگین. دروغ (4577)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۲:۰۶:۱۳
جل الخالق! حالا این فدراسیون نه فقط بدلیل سیاسی کاری و نادانی که بدلیل دروغ گوئی به ملت باید بره کنار و محاکمه بشه (4583)
 
بابک
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۵:۵۱:۵۳
در ذیل قسمتی از بیانه و در واقع دفاعیه فدراسیون فوتبال ایران در توجیه محرومیت ایران از طرف فیفا ، جهت این توضیح درج میگردد که شیوه عمل ، ادبیات و متن این بیانیه برای خیل مردمی که دلسوز اند و درهمین \" سایت \" و در همین رایطه اظهار نظر نموده اند . عکس العمل فدراسیون بدین صورت کلیشه ای ، با توجه بسوابق عمل در چنین مواردی کاملا قابل پیش بینی بوده و هیچ گونه تازه گی ندارد .لذا فدراسیون فوتبال ایران بداند دراین خصوص ، نباید انتظار همدردی و همدلی از جانب مردم را داشته باشد .

متن :

.... لیکن برخی از مغرضین وسودجویان منفعت از کف داده با استفاده از روابط غلطی که در سالیان گذشته ایجاد کرده بودند بدون توجه به سرنوشت فوتبال مملکت با ارسال اطلاعات غیر واقعی ورایزنی های متعدد تصمیمی را برای فوتبال کشور رقم زدند که بشدت مورد علاقه دشمنان کشور و فوتبال بود....... (4536)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۱:۲۹:۳۷
عجب! نمیدانم شماها چقدر رو دارین! واقعا از این جملات بیربط کلیشه ای خسته نشدید؟ خجالت نمیکشین؟ خب آدمیزاد اشتباه میکنه. بگید اشتباه کردیم برین کنار تا محترم بمانین. شما بوئی از روحیه ورزشی نبردین. ذره ای جوانمردی ندارین چون ورزش با دروغ نمیسازه. چرا برای فرار از اقرار به عمل غلط خودتون این خزعبلات رو میبافین؟ نه بابا فیفا سیاسی کار نیست شما سیاسی کارین! تصمیمهای شما همه اش سیاسی است و علمی نیست. اونها علمی عمل میکنند و اتفاقا بدلایل اینکه سیاسی نشه کلی هم تا حالا بهتون آوانس دادن و اغماض کردن ولی شما اغماض رو دلیل ضعف یا خریت میدونین. برین خودتون رو اصلاح کنین و انقدر دروغ تحویل ملت ندین. (4576)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۲۱:۵۹:۳۹
جان کلام رو گفتی دمت گرم. اینا خیال میکنند مردم خرند و دروغ باین روشنی را باور میکنن (4582)
 
ضميري
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۱:۳۳
رياست تربيت بدني براي اثبات خود -عليرغم اينك دادكان گفته بود پس از مسابقات استعفا مي دهم - وي راعزل كرد تابرگي برافتخارات زرين خود بيفزايد.چرا اينان اعتقاد دارند اگر نتوانستي خودرا اثبات كني ديگري را انكار كن. (4542)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۹:۱۵
3شد. (4544)
 
علی دایی 2
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۶:۲۵:۰۵
آخرش معلوم بود که علی دایی عامل نفوذی تیم ملیه !
اینجام کنفدراسیون رو بر علیه تیم ملی تحریک کرد. (4545)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۷:۳۲:۴۳
‪بيانيه شماره يك فدراسيون فوتبال...

4- در تمام سالهاي گذشته موفقيت‌هاي فوتبال مديون حمايت‌هاي و كمك‌هاي مالي و معنوي دولت مي‌باشد. هزينه‌هاي ساخت و تعمير و نگهداري ورزشگاهها، اعتبارات باشگاههاي دولتي و كمك مالي مكرر به فدراسيون متضمن بقاي حيات فوتبال بوده و مطمئنا بدون اين كمكها فوتبال هيچگاه به اين درجه از موفقيت نمي‌رسيد.

در تمام سالهای گذشته دولتها به فوتبال کمک کردند. انشاالله آقای علی آبادی هم از مسئولین قبلی خود درس گرفته و با اصلاح خطاهای خود به فوتبال کشور کمک نماید. (4554)
 
فرزاد
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۷:۵۱:۴۵
در هیاهوی رای فیفا توجه به چند نکته ضروری و مایه تاسف و تاثر است.نخست سکوت صدا و سیما و بایکوت خبری محض و عدم درخواست برنامه های گوناگون صدا وسیما از مراجع ذیربط برای پاسخگویی نسبت به تعلل انها و عدم توجه جدی شان به هشدار فیفا است.زیرا مردم برای پرسیدن سوالات بیشماری که در ذهنشان است به مسولین تربیت بدنی وفدراسیون فوتبال دسترسی ندارند.تو گویی با فرمان سکوت به صدا وسیما صورت مساله و بی کفایتی مسولین سازمان تربیت بدنی در ذهن مردم نقش نمیبندد.دوم اینکه در صورت درستی اخبار مربوط به شکایت فدراسیون از فیفا باید منتظر اطاله تعلیق فوتبال ایران به دلیل طولانی بودن زمان رسیدگی باشیم.گویی که مسولین سازمان تمایلی به پذیرش تقصیر و تعلل خود ندارند.یا اینکه به دلایل سیاسی و امکان قرار گرفتن جناح مخالف دولت در مصدر فدراسیون فوتبال در صورت انتخابات ازاد و عدم دخالت دولت از تمکین در مقابل رای فیفا خودداری کرده و در سخنانی کاملا عجیب و تحیر برانگیز عمل سیاسی خود را به فیفا نسبت میدهند.و این عمل خود موید رای فیفا در خصوص دخالت دولت در فوتبال است .زیرا اگر دولت قصد دخالت نداشته باشد به اسانی همچون یونان نسبت به رفع موارد تعلیق فوتبال ایران اقدام میکند. (4561)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۴ ۱۸:۱۲:۱۸
فدراسیون فوتبال رو ازمون گرفتن !
ولی نا امید نشین میتونیم فدراسیون گل کوچیک راه بندازیم! (4566)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۰۰:۵۱:۵۴
من واقعا از صدا وسيما تشكر ميكنم كه مثل هميشه خودش رو به اون راه ميزنه. (4594)
 
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۱۱:۲۱:۵۷
خیلی چیزها هست که خودشون رو به اون راه میزنن. ولی این یکی چون فوتباله و توده مردم حساسند مردم میفهمند ولی خیلی مشکلات دیگه که از بد عمل کردن در دنیا داره سر ما میاد رو توده مردم حس نمیکنند تا کی صداش در بیاد خدا میدونه (4638)
 
mohsen
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۰۹:۳۷:۰۶
نتیجه بکارگیری افراد غیر متخصص و حتی غیر ورزشی در راس امور ورزش کشور چیزی بهتر از این نمیشه ...
مشکل اینکه اقایون فدراسیونو با شهرداری اشتبا گرفتن که هر غلطی بخوان بکنن (4620)
 
ابوصدرا
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۱۱:۳۵:۰۴
باسلام و اميدواري توفيق براي ورزشكاران همه عرصه ها:
بنده فكر كردم ديدم اگر سازمان تربيت آبادي(ب..بخ..شيد تربيت بدني) يك اطلاعيه به شكل زير ميداد خيلي \"عدالت محورانه ترتر\"بود:
....شروع بيانيه....
بيانيه شماره يك سازمان تربيت آبادي :
ملت شريف و بزرگ ايران
اكنون كه با راي شما \"عدالت محوري\" را سر لوحه فدراسيون فوتبال ايران قرار داده ايم وظيفه خود مي‌دانيم برخي اقدامات \"خوسرانه(ببخشيد شجاعانه)\" ، \"نوآورانه\" و \"عدالت محورانه\" خود در اين ايام كوتاه و \"پرمشقت\"را به اطلاع مردم بزرگوار كشورمان برسانيم.

1- چرا بايد فقط \"11نفر و اندي\" از جمعيت 70 ميليوني ايران به مسابقات خارجي و اردوهاي بين المللي فوتبال بروند؟ جلوي اين \"رانت خواري\" و \"بي عدالت محوري\" را بايد گرفت . نتيجه: ما هم جامعه بين الملل را از ميزباني ملت فوتبال دوست، فرهيخته و پهلوان پرور ايران محروم كرديم تا\" برخي از مغرضين و سودجويان منفعت از كف داده و داراي روابط غلط \" دماغشان برشته شود.
2- به 82% (9 نفر از 11نفر) از تيم وزنه برداري مواد مقوي داديم تا جامعه جهاني بداند كه \"تيم ما به اندازه كافي از \"تغذيه\" برخودار است و همه اين توانمنديها \"بومي \" است و بدست \"همين جوانان\" ايجاد شده و نيازي به \"دستهاي بيگانه\" نداريم و \"مستقل\" هستيم.(البته ما به همه تيم(11نفر) تغذيه داديم ولي بعضي\"مغرضين و سودجويان منفعت از كف داده و داراي روابط غلط \" 18% را از تغذيه رايگان محروم كردند.
3- ما براي آحاد فدراسيونها و مردم برنامه هاي مشابهي داريم كه \"جهت جلوگيري از شائبه خود ستايي و براي اخلاص در عمل\"
از توضيح آنها معذوريم.

....پايان بيانيه 1....
....تابعد... (4642)
 
لعلی
۱۳۸۵-۰۹-۰۵ ۱۴:۱۰:۱۷
اصلا شما با شورت ورزشی تا حالا عکس انداختین که راجع به فوتبال و ورزش اظهار نظر میکنین؟! ( شوخی بید! ).الان بهترین کار ختم یک فاتحه مع ! الصلوات هستش! دریغ نکنین لطفا. (4674)
 
حسن
۱۳۸۵-۰۹-۰۶ ۱۲:۵۹:۱۷
مسئولین محترم سایت الف
آیا شما از اطلاعاتی که سردار یعقوبی (عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و معاون فعلی شهردار تهران) به فیفا داده و اصرار کرده که دولت دارد در کار فدراسیون ها دخالت می کند اطلاع دارید؟ آیا از پاداش های میلیونی که به جیب این فرد رفته آگاهید و چیزی نمی گویید؟
آیا می دانید که در دوره ریاست مهرعلیزاده قانونی در هیئت دولت تصویب شد که به رئیس سازمان اجازه تعویض روسای فدراسیون ها را می داد؟
آیا می دانید که قرارداد با برانکو در سازمان تربیت بدنی (در زمان مهرعلیزاده) منعقد شد و فدراسیون فوتبال مخالف بود؟ در این مورد فدراسیون طرفدار شاهرخی و فرکی بود ولی به دلیل افتضاح این دو فرد در بازی با اردن، سازمان تربیت بدنی وارد عمل شد (من خود از شخص آقای کفاشیان که در سال 82 در سازمان بود شنیدم).
آیا برکنار شدن آقای مصطفوی در زمان آقای خاتمی و ریاست یک چهره اقتصادی - سیاسی (صفایی فراهانی) را فراموش کرده اید؟ تازه در زمان مصطفوی به لطف نفوذش در فیفا 5 نفر دو اخطاره ایران در آستانه بازی با استرالیا بخشیده شدند و با درایت او به جام جهانی صعود کرده بودیم.
دادکان مدیر نالایقی بود که سازمان هر زمان خواست در کارش دخالت می کرد. جام جهانی هم که نیازی به توضیح ندارد. بدترین بازیهای ملی را از ایران دیدیم. بلیت فروشی افتضاح، فروش پرچم های وزارت ارشاد در بازار آزاد و ...
قبول دارم که انتخابات نزدیک است، ولی منافع ملی را به خاطر منافع شخصی، حزبی و گروهی زیر پا له نکنید. (4839)
 
سما
۱۳۸۵-۰۹-۰۷ ۰۸:۳۸:۱۸
بابا این حرفای دری وری رو ول کنید؟
هر چه می کشیم از دست شما بیکارهاست......؟

مگه شما درس و زندگی ندارید؟ (5008)
 
محمدرضا
۱۳۸۵-۰۹-۰۸ ۱۰:۳۵:۰۲
... بد نیست دولت بفهمد بعضی سازمان ها را نمی شود پاک سازی جناحی کرد. بد نیست همه متوجه بشویم که فدراسیون نهادی غیر دولتی است . عین وزارت علوم نیست که رییس دانشگاه ها را با سلایق سیاسی بچینیم! انتخابلات لازم دارد!


اولا که فدراسیون فوتبال ایران و n کشور دیگر نهادیست که 95% آن دولتی است.
ثانیا بد نیست همه متوجه بشویم که آقای وزیر علوم مسئول ستاد انتخاباتی معین در یکی از شهرستانها بود ! و به همین دلیل نزدیک بود رای عدم اعتماد بگیرد پس دولت رو متهم به جناحی بودن و سیاسی کاری نکنیم. ثالثا انتخابات درست است نه انتخابلات! (5183)
 
لرد قاتل
۱۳۸۵-۰۹-۱۱ ۰۱:۲۷:۱۹
راستی یادم رفت پوزخند یادتون نره . ههههههه (5481)
 
لرد قاتل
۱۳۸۵-۰۹-۱۱ ۰۱:۴۲:۵۷
این اولین یا اخرین باری نیست که شاهد چنین افتضاح به بار اوردن هستیم . همانطور که در سال های قبل شاهد بودیم . اما این بار امیدواریم به کمک تحریم جانانه فیفا مسئولین به فکر راه کار اساسی برای فوتبال که بیش از چهل میلیون جمعیت طرف دار ان است بکنند . جا داره اینجا از فیفا برای تحریم به جا و مقتدرانه فیفا تشکر کنیم . چرا مسئولین فدراسیون و دولت مردان ما جایگاه خودشونو فراموش کردند مثل احمدی نژاد که در هر موردی دخالت و اظهار نظر میکنه . اگر بزرگان خودشونو درست نکنند مطمئنا باز هم شاهد چنین تحریم هایی چه بسا از مقام های قضایی بین المللی بشیم . به امید اینکه دوستان فدراسیون فوتبال به فکر راه کار اساسی باشند .همه ایرانیارو دوست دارم . (5480)
 
۱۳۸۵-۰۹-۱۱ ۱۷:۴۱:۴۷
خدا را شكر
حالا وقت آن رسيده كه به بقيه رشته هاي ورزشي رسيدگي شود (5541)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.