نظر منتشر شده
۲۱۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 220565
پس از دو سال بيماري‎؛
علی خلیلی جانباز ناهی از منکر دعوت حق را لبیک گفت+ جزئیات مراسم خاکسپاری
بخش داخلي الف، ٣ فروردين ٩٣
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۷
حجت الاسلام علی خلیلی جانباز ناهی از منکر ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) بر اثر بیماری طولانی پس از جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نایل شد.

حجت الاسلام قاسمی فر از دوستان نزدیک وی، با اعلام این خبر گفت: هنوز زمان و مکان تشییع پیکر این شهید اعلام نشده است.

حجت الاسلام شهید علی خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

وی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.

پیش از این اعلام شده بود که ضارب وی تنها حکم سه سال زندان دریافت کرده و با قرار وثیقه در شرف آزادی است!

به گزارش الف، پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی، فردا از مسجد النبی نارمک تشییع می‌شود. پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی فردا سه شنبه۵ فروردین ساعت ۱۱ از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهراتشییع می شود.

 
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۲۰:۲۲
خدا رحمت کنه. بعضی اوقات حتی زورمون میاد که صندلی اتوبوس رو به یکی بدیم. این آقا جونشو برای امر به معروف و نهی از منکر داد. (2036178) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۱:۲۷:۵۲
قضاوت يكطرفه نميشه (2036245) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۶:۲۸:۰۲
ببخشید

دو طرفه ای چطوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

امر به معروف و نهی از منکر جزو واجبات دینه

حالا ما خودمون گیر کردیم و جرات نداریم امر به معروف کنیم ؛

کار نیک دیگران رو خراب نکنیم

ای کاش من جای اون شهید بزرگوار بودم

و یا لا اقل جراتش رو داشتم (2036273) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۴۳:۴۳
----

کار از امر به معروف گذشته بود حضرات که معلوم نیست تو چه حالی بودن از سوار شدن دو دختر به خودرو خودشون جلوگیری کرده و قصد داشتن دو دختر رو به زور سوار خودرو خودشون کنن که با جیغ و داد اونا همراه شد و هیچ کس جرات نمی کرد جلو بره . بنده خدا اومد داشت با یکی شون حرف میزد که یکی دیگه نا غافل اومد زد گلوش رو برید و در رفتن . ( بگفته شاهد عینی ) (2036472) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۲۵:۳۲
کم توجهی به وضعیت نابسامان اخلاقی در جامعه روزافزون شده و در کنار آن گستاخی کسانی که روز به روز فساد را در جامعه علنی کرده به آنجا رسیده که با نگاهی بغض‌آلود در پاسخ به نهی از منکر مردم به توهین و درگیری می‌افزایند. به راستی در شأن جامعه اسلامی که مردم پایبند به اخلاق اسلامی دینی هستند نباید مشتی نادان و در برخی موارد مغرض چنین کنند. انتظار اقدام مناسب برای هدایت نسل جوان را داریم. (2036597) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۳۸:۲۳
عزیز جان، موضوع این است که امر به معروف فقط برخورد با مو و حجاب خاییانم ها نیست. من در تعجب هستم چرا غیرت دینی این آمران به معروف برای این همه فساد اقتصادی و تبعیض در برخورد با غارتگران بیت المال به جوش نمی آید. (2036617) (alef-13)
 
حامی ولایت
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۱۶:۳۱:۱۸
شما که داری خون این دلیر مردان رو نادیده میگیری خودت اقدام کن. خون این افراد پاک رو پایمال نکن. (2055089) (alef-15)
 
علی
۱۳۹۳-۰۵-۱۰ ۰۰:۲۲:۳۰
خدا رحمتش کند (2279954) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۷:۱۲
شما اگه ببینی دارن ناموس یکی رو به زور میبرن میگی صبر کن اول برم سه هزار میلیارد رو برگردونم بعد میام نجاتت میدم؟یه ذره فکر کن بعد حرف بزن (2068442) (alef-11)
 
آلا
۱۳۹۳-۰۱-۲۳ ۱۶:۵۹:۱۳
هر شهیدی کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه خون آن شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید،معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.

سید شهیدان اهل قلم
سید مرتضی آوینی (2074769) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۰:۰۵:۳۱
اینجا هم کسی نخواسته که به خانومی تذکر بده. اینجا خون این جوون بخاطر حفظ عفت زن زمین ریخته شده. چرا صورت مساله و فدارکاری این شهید رو پاک می کنید. اگر جای دیگه ای نقص وجود داره دلیل نمیشه آدم این مساله رو به همه جه تعمیم بده.
امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ جامعه ایه که تک تک ماها توش زندگی می کنیم و اگه جامعه امن نباشه این اتفاقات ممکنه برای هر فردی پیش بیاد.

خوشا به حال این شهید که تا این اندازه به باورهاش ایمان داشت (2129836) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۵۹:۰۳
متاسفانه عمل با شعار فاصله زیادی پیدا کرده

ناجی ناموس مردم رو به قصد کشت زخمی می کنند ، درست همانطور که گزارشگر فساد اداری مالی رو از کار بیکار می کنند

حالا مدیران فرهنگی شعار عفاف می دهند و مدیران اقتصادی شعار ضد فساد.

کاش دستگاه عمل سنج در کشور موجود بود تا ادعاهای آقایان را با عملشان بسنجد. (2036719) (alef-13)
 
خئهی
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۰:۴۹:۰۵
تو دیگه اینو نگو اگه جرات داشتی تا حالا بارها اینجوری شده بودی اما این را باید بدانی به عنوان یک مسلمان کسی باید امر به معروف و نهی از منکر کنه که شرایط این کارو داشته و مکان و زمان رو هم در نظر بگیره وگر نه اینجوری تموم میشه که برای این جوان اتفاق افتاد . پس عاقلانه تصمیم گیری کنید . (2037621) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۲:۴۶:۵۷
در نظر گرفتن موقعیت فقط به این معنی نیست که وقتی گفتی آقا فلان کارو نکن !! طرف بگه چشـــــــــــــــــــم اشتباه کردم !!!! هر کسی که منکری رو مرتکب میشه مطمئنا غافله بنابراین شاید به گناه خودش اصرار هم بکنه !!! در ضمن بعضا عثل می گه جووونتو برای احیای دین خدا بده !!!!! بااین می خوتی چیکار کنی؟؟؟ (2043810) (alef-13)
 
متعجب
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۱:۳۱:۴۵
یعنی اگه اون دختره خواهر خودت هم بود می گفتی دیگران وایسن نگاه کنن تا موقعیت امر به معروف پیش بیاد؟!! (2046583) (alef-13)
 
م
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۱۲:۵۹:۰۴
باشه. اگر کسی خواست به ناموس شما تعرض کنه، ما سعی میکنیم دخالت نکنیم! (2047178) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۰:۴۴:۳۸
در هر جای دنیا برای کسی مزاحمت ایجاد بشه افرادی به کمک فرد مظلوم میشتابند وممگنه در این گونه موارد جانشان هم به خطر بیفته این یک وظیفه انسانیست وربطی هم به دین ندارد (2040782) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۲:۵۳:۰۰
اتفاقا خیلی هم ربط داره !!!!! چون اینجا هر جای دنیا نیست!!!!!!! واین آقا هم سوپر من نبوده بلکه این کارو برای رضای خدا ،واینکه این کار وظیفه شرعیش بوده انجام داده!!!! در ضمن شما یه نگاه به دنیا بنداز ببین در هر دقیقه چند زن ودختر جووون ربوده میشنو هیچ کس نیست بره بگه چه خـــــبـــــــــــــــــــــــــــر!!!!؟؟؟/ (2043812) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۲۱:۵۶:۱۰
نيت مهمه.
خودت جرات اين كارو نداري حرف نزن. (2044782) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۷:۲۳:۲۲
تو بدون دین و توجیه این کارو بکن ! کسی جلوتو نگرفته ولی این بنده خدا بخواطر دین این کارو کرده! (2046688) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۰:۱۲:۰۲
به نظر من به دین هم ربط داره چون ممکنه کسی که قرآن خونده و با دین آشنایی داره هم توی این لحظه به این فکر افتاده البته نظر شما هم درسته. (2129850) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۸:۰۲:۱۲
شما لطفا ادای روشن فکری رو در نیارید ما قاضی نیستیم درود خدا بر مردان خدا (2036286) (alef-10)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۹:۴۸
روشن فکری دیگه چیه؟روشن فکری نمیخواد که! یه جوون نوزده ساله واسه انجام واجب دینش جونشو داده.درکش ساده س.قضاوت یه طرفه نیست که!قتل یعنی همین... (2036459) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۸:۴۴:۲۷
كسي نخواسته شما قاضي باشي .اين كارار وجود مي خواد، وجود ميخواد كه جلوي نامردا بايستي اكثرا از اين صحنه ها مي بينيم ولي از ترس نميتونيم حرفي بزنيم (2038663) (alef-15)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۹:۲۸:۲۵
عزیز گرامی بهر حال فرد ضارب قتل انجام داده حتی اگر هم حق با ایشان بود حق ضرب و شتم و چاقوکشی نداشتند (2036313) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۱:۳۸:۴۲
چقدر روشنفکر !!!!!!!!!!!! (2036405) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۹:۵۶
شما بشو وکیل زورگیرا و خفت کنا بابا ایول باکلاس
خداکنه سراغ خودتو زن و بچتم بیان تا بفهمی یه من ماست چقد کره داره (2036460) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۳۴:۲۴
برادر عزیزم اینجور صحبت کردن مناسب شما نیس
شایدم حق با شما باشه ولی بهتره اینجوری حرف نزنی (2036787) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۰:۴۶
كسي قضاوت نمى كند، جز شما كه داريد قضاوت مى كنيد! (2036482) (alef-13)
 
صاب
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۳:۴۴:۳۹
متاسفم برای شما با این تفکراتت... قضاوت یکطرفه یعنی چی؟؟
برادر من این آقا برای جلوگیری از تعرض به ناموس تعرض به یک دختر جون خودشو از دست داده اونوقت شما اینطوری می گی؟؟؟؟؟؟
واقعا که! (2036541) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۲۷:۰۸
شما اونجا بودی ؟ (2036671) (alef-10)
 
ع.م.
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۹:۵۹:۰۲
احتمالا شما یکی از او زوربگیر ها هستی آره یا نه؟
علی جان روحت شاد شهادتت مبارک
تو اتمام حجتی یودی بر زورگیر ها، دکترهای بیمارستان که از پذیرش خودداری کردند و قوه قضائیه که امید است سربلند بیرون بیایند (2037919) (alef-10)
 
مردم
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۲۹:۲۷
شما که مطمئنا نبودی. تو خونه داشتی کامنت می ذاشتی! (2041130) (alef-10)
 
ارمیا
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۲۱:۴۹
اینو برای کسانی مینویسم که میان اینجا و وقیحانه این جوان رو محکوم میکنن...
حزب الله همیشه مظلومه
از طرفی باید واهمه داشته باشه که به بیحجابها تذکر بده چون همه بهش حمله میکنن مخصوصا امثال همون اراذلی که مرتکب این جنایت شدن...
از طرف دیگه وقتی همون اراذل مزاحم اون خانم بیحجاب میشن(که دلیل اصلیش هم پوشش و رفتار نامناسبه) همین حزب اللهی مظلومه که باید بره و ازش دفاع کنه
این چه پارادوکسیه؟!
فتامل
دریغ از کمی غیرت وانصاف (2036658) (alef-13)
 
سوره
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۳۹:۲۳
آره راست میگید...خوب چند نفر مست کرده بودن حق داشتن دوتا خانوم رو به زور تو خیابون سوار کنن برن عشق و حالشونو بکنن...بیخود اصلا دخالت کرده!!!!حقش بوده که بکشنش!!!!
اینم قضاوت دوطرفه... (2036800) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۰:۱۶:۵۱
شما نباید اینجوری در باره ی یک شهید حرف بزنی. (2129859) (alef-10)
 
مه رخ
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۲۲:۰۳:۳۵
شما نباید این حف رو بزنید شهیدی که به خاطر دفاع از ناموس جونشو فدا میکنه نباید در موردشون اینجوری قضاوت بشه (2357619) (alef-3)
 
بنده
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۴۲:۳۵
میتونی بگی دقیقا یه طرفه نمیشه نگاه کرد یعنی؟
اگر به جای قاتل، یه بسیجی بود همین رو میگفتی؟
قطعا نمیگفتی. اینقدر مرد نیستی که قبول کنی. دعا میکنم با ناموست همین کار رو انجام میدن تا بفهمی.
افتاد اقای قضاوت چند طرفه........... (2036802) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۷:۱۵:۳۷
بر فرض كه اين شهيد بزرگوار اشتباه کرده باشه
آیا باید اینگونه وحشیانه با چاقو زده شود!!
آیا جواب یک نصیحت خواهی ساده قمه کشی است
اگر کسی به ناموس خودت یا عزیزت تعرض کنه بازم دو طرفه میشی...
انشاالله اون افرادی که درک نمی کنند که جامعه باید از قمه کشی و و حشی گری خلاص بشود، خودشون طعم تلخ این حادثه رو بچشن...
و هزاران حرف دیگر... (2037815) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۰۰:۱۶:۲۴
برو بابا بنده خدا چی گفت چی جواب میدی.اووووووف. (2048081) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۲۲:۴۴:۲۶
اگر منظورتون این که برادر شهیدمون مقصر شخت در اشتباهی و کج فهم هستی (2055854) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۲۳:۰۵:۲۸
سلام

اقاعلی شهادتت مبارک ولی شاید گفتن چنین جمله ای هم تسلی خاطر دل مادرت نشه .

اقایون خانما از خدابترسید هرچیزی رو به زبون نیارید.اینقدر پیش خدا عزیزبود که ماه فاطمیه شهید شد پس بدا به حا ل ما .نمیخوام از علی واراذل وحیا....بگم توروخدایکم فکر کنیم هممون ته تهش تو یه مترجا میخوابیمو جوابهایی باید مثل اینکه با بدننمون چه کردیمو بدیم؟

ای خانمایی که باعث داغدارشدن یه خانواده شدید تونستید خودتونو ببخشید؟؟؟سفارش اکثرشهدا حجاب بود حجاب ...نگذاریم این حرفشون رو زمین بمونه..
علی غریب شهید شد حداقل نگذاریم اسمش غریب به فراموشی بره....

خوشحالم که هنوز داداش علی هایی هستن که غیرتشون به جوش میاد با دیدن..... (2069480) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۲۳:۲۰:۰۲
میخوام حالا که فرصتش هست راحت حرف بزنم 90درصد این بدحجابیا خاموش شدن غیرت مردامونه !!!

اقاازخانمش میخواد که بابدترین تیپ برای حفظ کلاس از خونه بیاد اخه اون خانمی که اینجوری بیاد بیرون که دیگه مال تو نیست ؟؟


تورو خدا ببین خانمت دخترت خواهرت چه جوری از خونه خارج میشن!!

خواهرم بچسب به زندگیت زیباییهاتو فقط برای مردت بذار ببین چقدر زندگی شیرین میشه؟؟ (2069527) (alef-9)
 
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۲۳:۲۵:۴۷
اقایون مسئول نمیدونم شب که کارنامه ی عملتونو بررسی میکنید از عملکردتون راضی هستید؟البته اگه بررسی .....

این انقلاب براحتی بدست نیومده که براحتی بخوایم از دستش بدیم توی این انقلاب خیلیا حسرت یه بابا گفتن به دلشون مونده

توروخدا رسیدگی کنیدنگذارید شاهد چنین اعمالی باشم.. (2069541) (alef-11)
 
تیموری
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۳:۲۱:۴۷
تویی که این همه بخشنده ای اگه دادش تو رو می کشتن یا خواهرت رو مورد حمله قرار میدادن باز اینو میگفتی؟ (2130262) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۰۱:۴۷:۱۲
ماقاضی نیستیم اشتباه نگیر دوست عزیز. (3212971) (alef-3)
 
صادقی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۳:۵۲:۲۵
وای به حال جامعه ای که دیگر جرات نکنی در آن کسی را به چیزی یا راه درستی توصیه کنی. وای بر حال این جامعه که از بی اخلاقی و هنجار شکنی رنج می برد. وای به حال جامعه ای که عاشورایش مبدل به کارناوال خودنمایی و غیره می شود...
البته همه ما جزیی از این جامعه هستیم. ولی ظاهرا نهی از منکر و امر به معروف که هیچ، توصیه دوستانه و بردارانه هم جان فشانی می طلبد... خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن... (2036263) (alef-13)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۰۳:۲۰:۰۳
موافقم (2040559) (alef-10)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۰۳:۲۸:۰۵
بابا یه نگاهی به چهره ی ایشون بندازید تمام گوشت بدنش اب شده داغون شد! مثل خیلی از جانباز های زمان جنگ که الان دارن با مریضیشون دست و پنجه نرم میکنن سکوت کرد!ولی ما نباید سکوت کنیم نه تا وقتی که مثل اون ها دینمون رو به اسلام و امام ادا نکردیم! من یکی خجالت کشیدم که به خاطر این که دوستام رو از دست ندم(البته همین یکی دو تا رو چون بقیه به خاطر حجابم و اخلاقم که با اونا زیاد قاطی نمیشم باهام زیاد حرف نمیزنن) بهشون حجاب رو گوشزد نمیکنم! (2040561) (alef-10)
 
محمد علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۷:۵۷
چرا قوه قضائیه با مزاحمین نوامیس برخورد شدید نمی کند؟؟ چرا قوه قضائیه با قاتلان این طلبه شهید برخورد نمی کند؟؟ مردم قصاص مجرمان را می خواهند.
وظیفه قوه قضائیه حفظ امنیت جامعه از طریق برخورد "قاطع با مجرمان" است حال چه مجرم متخلف اقتصادی( مختلسین ، کلاهبردارها و...) و چه مجرم مرتکب جرم اخلاقی و ضد فرهنگی باشد. امیدوارم: "مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ" در دستور کار قوه قضائیه هم قرار بگیرد و هم "برخورد با مجرمان شدیدتر" شود و هم " نوبت دهی های چند ساله پرونده های حقوقی " چند ماهه شود و هم " نوبت دهی های چند ماهه پرونده های کیفری " چند روزه شوند تا مجرمان و تبهکاران در جامعه احساس آرامش نکنند. (2036585) (alef-13)
 
مرتضی پرواززاده
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۴۱:۲۳
...................................
نمیدونم یادتونه یانه؟؟ اون روزی رو كه قوه قضاییه حكم اعدام شخصی رو صادر كرد كه اون شخص به همراه چن نفر با سلاح سرد از یه نفر زورگیری كرده بودند و البته فقط یه زورگیری كردند و حتی یه خش هم روی بدن كسی نیوفتاده بود؛ البته این اتفاق یه ویژگی خاص داشت و اون اینكه این جریان توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده بود و از رسانه هم پخش شده بود.
در اینجا دستگاه قضا برای نشون دادن صلابت و ابهت و اقتدار خودش، و همچنین برخورد سریع با استفاده از سلاح سرد، خیلی زود حكم اعدام رو صادر كرد، و یك عكس از اون اعدام هم به یادگار موند!!! همون عكسی كه اون جوون سرشو روی شونه مامور اعدام گذاشته بود!!!!
بگذریم............
امروز یه نفری در كشور قاقانیا بعد از دو سال به مرض موت دچار شده، اونم نه بخاطر صرف نشون دادن یه سلاح سرد، بلكه بخاطر استفاده دقیق و عملی از قمه بر روی شاهرگ گردن!!!!!!
و اوج عكس العمل دستگاه قضایی اون كشور، حكم دو یا سه ساله حبس برای اون جانی ای است كه دست به سلاح برده و اتفاقا از اون سلاح استفاده عملی و واقعی هم كرده!!!

خیلی رك و صریح با آقای آملی: ما منتظریم تا ببینیم چه میكنید!!!
مرتضی پرواززاده (2036695) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۹:۱۲:۱۰
به نظرتون پليس مملكت در اينجا نقشش چيست ؟
به افراد عادي چه ربطي داره كه مواظب ديگران باشند و جانشان را به خطر بياندازند؟
اين نهي از منكر نبوده، بلكه دفاع از يك فرد ديگه بوده كه به نظر ميايد وظيفه پليس ميباشد.
بعد هم هميشه نهي از منكر اين نيست كه بپري وسط هر معركه اي، شايد بهتر بود پليس را در جريان ميگذاشتند، كه نه كسي مقتول بشود و نه كسي قاتل...!
اگر قرار است كسي را از چاه بكشيد بيرون نبايد كه پريد تو چاه بايد رفت طناب اورد. (2036990) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۳۷:۰۷
شما در مواقع انچنینی و یا اگر کسی خواست به جنابعالی و خانواده تان تعرضی انجام دهد به پلیس 110 زنگ بزنید ببینید کاری می کنند یا از کرده خود پیشمانی می شودید؟!!! (2042484) (alef-13)
 
هرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۶:۰۲:۲۹
دوست عزیز اگه این بنده خدا این کارو نمیکرد ممکن بود به ناموس مردم تجاوز بشه پلیس چجوری میخواست تو چند لحظه برسه اونجا اگه ناموس خودتم بود این حرفو میزدی? (2042942) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۳:۰۰:۱۱
برادر عادل !!!! اگه پلیس کاری می کرد که وضع جامعه الآن این نبود !!!!!!!!!! در ضمن امر به معروف ونهی از منکر وظیفه شرعی تک تک مسلمینه نه وظیفه پلیس!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2043814) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۰:۵۳:۲۰
پلیس فقط تو فیلمها (اونم آخر فیلم) به موقع میرسه!!!!!! (2046551) (alef-13)
 
سجاد
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۸:۴۱:۴۴
بازم خوبه که ادمهای با غیرتی مثل اقای خلیلی تو این مملکت پیدا میشه (2140652) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۰:۴۸:۰۵
اغلب مردم از دست مدعیان نهی از منکر ناراضی اند.

مدعیان نهی از منکر قواعد فقهی آن را رعایت نمی کنند و موجب کم شدن تاثیر آن می شوند. (2037975) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۰۲:۱۹:۳۸
ایشون نهی از منکر نکرده عزیز من
بلکه به مقابه با متجاوزین رفته
بین این دوتا خیلی تفاوت هست. (2042291) (alef-13)
 
عاشق علی
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۲۱:۳۴:۴۷
علی جان عزیز شهادت مبارک،
من هیچوقت نمیتونم مثل تو باشم تو برتر از ملک بودی و رفتی پیش کسایی که دوستشون داشتی،اما من به دنیا چسبیدهام وحب دنیا دارم آه آه آه...... (2044750) (alef-13)
 
صالح
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۳۵:۱۲
خدا رحمت كنه ايشون رو . فك كنم همين ماه پيش يه گزارش تو تلوزيون ديدم ازشون كه برا تامين هزينه هاي درمانشون به مشكل برخورده بودن. (2036188) (alef-10)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۳۵:۴۹
خدا حق را به حقدار میرساند (2036189) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۴۶:۰۱
خدا همه رابیامرزد (2036197) (alef-10)
 
صادق
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۴۶:۰۳
باید منتظر باشم نا روزی برسه که ارازل و اوباش به مردم مسلط شوند

امام خمینی فرموده بودند : باید وزارت خانه ی امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شود وزارت خانه ای که بدو پیوستگی به دولت باشه
اما الآن چی شده.................؟ (2036198) (alef-13)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۴۲:۱۱
اراذل و اوباش غلط می کنن!
مگه ما مُردیم؟؟؟؟؟امام زمان و آقا نمی گذارن.ما هم نمی گذاریم (2036468) (alef-1)
 
روحی
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۵۳:۵۰
واقعا برای قوه قضاییه متاسفیم. نمیدونم چقدر حقیقت داره اما در بعضی از اخبار دیدم که ضارب این طلبه فقط به سه سال حبس محکوم شده اگه این حقیقت داشته باشه واقعا برای قوه قضاییه متاسفم . (2036204) (alef-13)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۴۴:۱۲
البته فکر کنم به جرم ضرب و شتم سه سال حبس در نظر گرفتن.حکم قتل باید چیز دیگه ای باشه.مثل قصاص (2036473) (alef-1)
 
سید
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۵۸:۲۳
انا لله و انا الیه راجعون (2036214) (alef-10)
 
فهیمی فر
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۵۸:۴۵
الهم صلی علی محمد و آل محمد

شهادت ایشان هم تسلیت دارد و هم تبریک (2036215) (alef-10)
 
abd
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۲۳:۵۹:۰۴
خداهمه ما را ببخشدماومتولیان فرهنگ روز رستاخیزچه پاسخی داریم (2036216) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۰۲:۵۶
بسی جای تاسف داره. یکی هم که میخواد آمر به معروف بشه این جوری بهش رسیدگی میشه. واقعا قوه قضاییه ضعبف عمل میکنه (2036218) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۰۵:۱۷
من اصلا کاری به امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد و .... ندارم.
هیچ کس حق نداره با خودش سلاح سرد یا گرم حمل کنه و باهاش جان یک انسان دیگه رو بگیره.
ضاربان این بنده خدا باید مجازات بشن.
خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده. (2036219) (alef-13)
 
میم
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۳:۵۷:۵۳
شما بهتره مساله مهم امر به معروف ونهی از منکرو بچسبی!
بله نباید سلاح همراه داشته باشه. این درست..
ولی امر به معروف و نهی از منکر که مهم تره. بهتره به مظلومیت این شهید فکر کنیم و بسوزیم. حمل سلاح در درجه ی دوم اهمیته. (2036558) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۳:۰۳:۵۵
بله باید ضارب این بنده خدا مجازات بشه!!!! (2043817) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۰۷:۴۰
با سلام خدا رحمت کند ایشان را و خداوند هدایت کند دشمنان بد کردار ایشان را (2036221) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۱۳:۲۱
خدا رحمتش کند و در آن دنیا با ائمه اطهار (ع) محشورش گرداند.

وقتی رهبر انقلاب از وضعیت فرهنگی اظهار نگرانی می کنند، می توان به عمق موضوع پی برد. متاسفانه هنجارهای جامعه دریده شده است. بسیاری از اعمال و صحبتها که در فرهنگ ما جایی نداشت، اکنون بصورت واضح، عادی و بدون لاپوشانی در جامعه مشاهده می شوند. باید مسئولین فکری اساسی بکنند. تا کی باید شاهد چنین ماجرا هایی باشیم. (2036224) (alef-10)
 
جعفری
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۲۶:۴۴
شرم باد به کسانی که قاتل او را آزاد کرده و زمینه را برای تکرار چنین حوادثی در آینده فراهم میکنند . (2036229) (alef-13)
 
یه ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۴۲:۵۷
چرا بازتاب ضعیفی این خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟ (2036232) (alef-13)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۲:۴۴
اگه می خواید بازتابش قوی باشه هرکس این مطلب رو خونده و وبلاگی چیزی داره توی وبش این خبر رو انتشار بده که خون شهید پایمال نشه خدای نکرده.ما باید راه این شهدا رو ادامه بدیم.
واسه شادتر شدن روح شهدا صلوات (2036484) (alef-13)
 
سامان
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۰۳:۵۹
خوب کی باید بازتابش بده؟
صدا و سیما که از فرط تبلیغ چیپس و پفک و ماکارانی و بانک و ... فرصت نمیکنه به این مسائل غیر مهم (!) بپردازه. (2037271) (alef-10)
 
سام
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۰:۴۹:۵۴
وضعیت بد فرهنگی وامدار سیاست های اشتباه سالیان دور و نزدیکه، به امید بازنگری عاقلانه و عالمانه
خدا بیامرزتشون (2036234) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۱:۳۰:۴۸
کاش کمپین راه اندازها کمپسنی هم در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر میگذاشتند.به حال فرهنگ این مملکت باید گریست. (2036247) (alef-13)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۰:۲۱
ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هست ولی از عملکردش خبر ندارم.نباید خون این شهید پایمال بشه. (2036480) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۸:۲۵:۰۰
درسته باید گریست! اما از کی !!! به نظر من همان موقعی که فرهنگ و اعتقاد قانون شد!! روز انحطاط و انحراف و حال روز امروز و فجایع فردا ثمره ان تصمیمات است!! فرهنگ و اعتقاد باید در دل و جان مردم باشد نه در قانون!! (2036937) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۱:۳۷:۵۱
بهشت در انتظار اوست (2036249) (alef-13)
 
يك مادر
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۲:۲۴:۱۹
ان شاء الله در اين ايام فاطميه بر سر سفره حضرت بانو متنعم باشند و خداوند به مادر ايشان صبر دهد وضعيت جوريه كه خانمها در اتومبيل و روي ترك موتورها علني بي حجابند و خود بنده به شخصه جرأت نميكنم حرفي يا رفتاري نشان بدهم به خاطر همين شل رفتاري هاي مقامات ذي ربط از خداوند ميخواهم گناه اين خونهاي پاك را درپرونده ما بندگان خطاكار ننويسد كه از پس گناهان كرده مان بر نمي آييم چه رسدبه اعمال نكرده وخون به ناحق ريخته شده (2036255) (alef-13)
 
میم
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۰۱:۳۱
با احترام.امر به معروف و نهی از منکر واجبه. باید جرأت کنید! باید تذکر بدید! (2036563) (alef-13)
 
hajiagha
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۳:۴۵:۴۸
از طرف برادر شهید و جانباز جنگ مرحوم براثر جراحات در گذشت نه شهید شد اگر غیرت دارید که ندارید راند خواری نکنید و حقوق ۲۵ سال جانبازی ما را بدهید تا در کانادا نباشد (2036262) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۲۲:۰۶
آقای برادر جانباز
کسی که برای امر خدا زخم بخوره و در اثر اون زخم از دنیا بره، تو منطق شما چه اسمی داره؟
شما اگر غیرت داشتید به کسانی که تو هشت سال دفاع مقدس پشت دشمن این ملت رو گرفته بودن، پناهنده نمیشدید، حتی اگر از گرسنگی میمردید.
شما به چه حقی اسم خودت رو جانباز گذاشتی درحالیکه حقوق طلب میکنی؟! اگر برای خدا کار کردی، جانبازی وگرنه... این جانباز هیچ کمکی دریافت نکرد و شعاری هم نداد و شهید شد. (2036757) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۴:۰۳:۳۵
هرگونه حرکات افراطی از سوی هر کسی مذموم و تاسف آور است. (2036266) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۹:۱۸:۲۰
از این اظهار نظر دو پهلو متاسفم.اگر با خواهر یا مادر خودت این رفتار می شد و تو دفاع می کردی باز هم رفتارت افراطی محسوب می شد؟ (2037878) (alef-10)
 
روشن
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۲۴:۰۴
بر سر ناموست بیاید که افراط را بفهمیم. (2043155) (alef-13)
 
سجاد
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۰:۳۸:۱۲
باید منظورت رو از افراطی دقیق تر بگی
کی در اینجا افراط کرده؟!
این شهید عزیز یا ضارب یا قوه قضاییه یا یا ما که از پشت رایانه و روی زمین گرم داریم فقط نظر میدیم (2044028) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۶:۴۱:۰۸
علی جان خوش بحالت هنیئا لک توخوب راهی خونت ریخت آخه اباعبدلله هم به جاطر امربه معروف ونهی از منکر به شهادت رسید خدا لعنت کنه فاسدانی که قابم هدایت نیستن منم آرزومه دراین راه بشهادت برسم اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک (2036274) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۶:۵۹:۰۳
امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید که خدا اشراتان را بر شما مسلط می کند. (2036277) (alef-10)
 
سید روح الله
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۷:۵۲:۰۸
انشاالله همه از این سرباز امام زمان الگو بگیریم واز خود خانواده خود شروع کنیم آقا امام حسین گشته امر معروف ونهی از منکر بودند (2036285) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۸:۰۶:۱۶
به نام الله پاسدارحرمت خون شهيدان
آنان كه رفتندكاري حسيني كردند،انان كه ماندندبايدكاري زينبي كنند معلم شهيدزنده ياددكترعلي شريعتي
اي كاش ماهمه مخصوصا مسئولين مملكت ازاين هجرت ها كمي درس مي گرفتيم وكمي براي اين مردم خوب ايران وبه خاطرخدا كار مي كرديم. (2036287) (alef-10)
 
محمدصادق
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۸:۲۰:۰۹
انالله و انا الیه راجعون
خداوند انشاالله این شهید بزرگوار را با اولیاء خودش محشور گرداند (2036289) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۰:۵۴:۰۱
شهید کلمه زیبایی (2036366) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۸:۳۳:۲۶
خدا بیامرزدش اما مشکلات فرهنگی ما اونقدر عمیقه که باید یک ظرفیت بزرگ از طریق رسانه ها و مطبوعات و تریبونها دانشگاهها و مدارس و مساجد و ...ایجاد بشه و برای بهبود این وضعیت اسفناک بستری سازی بشه و الا نتیجه می شود این. آیا یک تنه می توان در مقابل همه این بشقاب های ماهواره ای و تهاجم شدید فرهنگی ایستاد؟ بی شک متهاجمین فرهنگی یک سیاهی لشگرند و امکانات وسیعی دارند و می بایست با امکانات در حد متوازن به مقابله با آنان پرداخت. دیگه کار از این کارا گذشته . (2036292) (alef-10)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۳:۰۱:۲۴
من این خبر رو توی وبم گذاشتم.هر کس مایله در رابطه با این موضوع صحبت بشه و یک نهضتی هر چند کوچک برای امر به معروف راه بندازیم به وب من هم سر بزنه.
آدرسش:
http://islam-forever.mihanblog.com/ (2036492) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۵۸:۱۷
الف چرا نظر مخالف رو منتشر نمیکنی ؟ (2036717) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۰۹:۱۱:۴۷
اين صعف است كه ميدان تاخت وتاز ارزال وسيع باشد بار شنيده ايم از اخبار كه
ما جامعه را براي ارزال نا امن خواهيم كرد سئوال :آيا عملا اين اتفاق افتاده .
خدا بيامرزدش ناهي امر به معروف (2036307) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۰:۰۷:۰۴
پدیده های اجتماعی مانند پدیده های عادی مکانیکی نیستند که یک تنه و بدون برنامه مشخص بتوان آنها را ایجاد و یا مقابل آنها ایستاد. صدا و سیما بجای انجام وظایف اصلی خودش، از جمله امر به معروف و نهی از منکر، به شیوه مدرن و موثر، بیشتر سرگرم مسایل خطی و سیاسی و کسب درامد است. دستگاه عظیم هالیوود در آمریکا کار مشابهی را برای دولت آمریکا انجام می دهد. بدون بگیر و ببند و برخوردهای شخصی و کشته دادن. (2036330) (alef-13)
 
اسدزاده
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۰:۱۹:۱۲
این مسئله در جمهوری اسلامی نباید اتفاق بیافتد و این یک تهدید جدی است و متولیان فرهنگ باید در این زمینه تلاش نمایند دنبال مقصر بودن چندان مناسب نیست و کمکی به مرتفع نمودن مسئله نمی نماید . (2036340) (alef-1)
 
غلام
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۰:۳۰:۵۳
با سلام
خلعت زيباي شهادت بر قامت اين شهيد عزيز مبارك باد و اميدوارم با توجه به اينكه يكي از محورهاي نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري همان مقوله فرهنگي است باشد همه ما به پيروي از سخنان ائمه اطهار و سيدالشهدا بعنوان رهبر آزادگان عالم با تكيه بر فرمايشات رهبري بحث امر به معرف و نهي از منكر را در تمامي آهاد جامعه بطور عملي نهادينه شود. (2036350) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۱:۴۶:۴۹
شهادتت مبارک (2036411) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۳:۲۲
ياد جنگ افتادم، چقدر به جا گفتي
ياد باد آن روزگاران ياد باد. (2036486) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۱:۵۵:۳۶
بسیار متاسف شدم. خدا رحمتش کند. الان باید تمام مردم ناراحت باشند وابراز تاسف نقل عید دیدنی ها. ولی میدانیم که این طور نیست چون امر به معروف و نهی از منکر ابزار سیاسی است. چرا در المان با این که همه مردم ارتش المان را در جنگ جهانی مقصر و متجاوز میدانند هنوز برای سربازان ان دوره احترام قایل هستند ولی در ایران با این که همه (بجز اقلیتی نا محسوس) جنگ را مقدس و ملی میدانند احترام به جانباز در متن جامعه وجود ندارد؟ علل زیادی دارد ولی مهمترین ان استفاده ابزاری و سیاسی از این عزیزان است (2036419) (alef-13)
 
Roghayyeh
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۷:۲۰
حقیقت این نیست.حقیقت اینه که اقلیت ماییم.ما که دفاعمون رو مقدس می دونیم.
البته شاید اونا اقلیت باشن ولی نامحسوس نیستن.چی بگم؟؟؟؟؟؟ (2036488) (alef-13)
 
شیخ رضا
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۱:۳۸:۴۶
حقیقت این است که ما حق را از نگاه خود می بینیم نه از نگاه علی بن ابیطالب.حق اینست که حق شناس نیستیم و ایمان به حق نداریم. (2037708) (alef-10)
 
شیخ رضا
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۱:۴۲:۳۱
از همه عزیزان درخواست دارم برای آزادی مرزبانان هم دعا کنند. (2037712) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۱۷:۳۶
من یکی از کسانی بودم خواهان برخورد با مداح معروف که تیراندازی کرده بود بودم در مورد این جریان هم میخوام با کسانیکه جرمی انجام دادند ویا قانون را زیر پا گذاشته برخورد شود حالا میخواد هر کی باشه حتی... (2036436) (alef-1)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۳:۲۷:۴۴
بله ناظر بودیم که با درخواستاتون برای بردن آبروی یه بنده خدا گووووووش عالم رو کـــــر کرده بودید !!!! واقعا برای شما متاسفام که این قاتل اراذل رو با یه مداح که برای دفاع از خانوادش چند تیر بی هدف شلیک کرده وبه هیـــــــــــــچ احدی آسیب نرسونده مقایسه میکنی!!!!!؟؟؟؟ :| اون به گفته خودش برای دفاع از ناموسش تیر هوایی شلیک کرده و این جووون هم برای دفاع از ناموس مردم جونش رو داده !!! اینا هر دو در یه لشگرن ! شما داری واسه کی سینه میـــــزنــــــــی!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2043823) (alef-13)
 
مهدی مهدیار
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۵:۲۶
از دلخراشترین اخبار عمرم بود و بسیار نگران کننده به حال فرهنگ و قوه قضائیه است (2036453) (alef-1)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۶:۰۶
خدا رحمتش کنه جونش رو برای نجات کسی به خطر انداخت دیگه مثل گشت ارشاد و نیروهای انتظامی نیست که تو این موقع ها نیستند اما موقع جمع آوری ماهواره و گرفتن دخترها با قدرت حاضرند (2036455) (alef-1)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۴۴:۴۵
برادران وخواهران محترم

با سلام واحترام
من به عنوان یک ایرانی از همه شما کاربران محترم وفهیم فقط خواهش میکنم یک لحظه خود را جای خانواده این عزیز بگذارید روز سوم عید بعد از مصایب فراوان و احتمال به یقین کم کاری مسئولان فرزندعزیزشان در خاک آرام گرفت.واستدعا دارم هر چند کلامم تکراری است ولی یکبار دیگر ملاحظه بفرمایید

حضرت سيدالشهداء عليه‌السّلام در وصيّت خود به محمد بن حنفيه، هدف اصلي قيام و نهضت عاشورا را اصلاح امور امّت كه به فساد مبدّل شده بود و امر به معروف و نهي از منكر اعلام كرد و فرمود: «اِنَّما خَرَجْت لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ في اُمَّةِ جَدّي مُحَمَّد ‎صلّي‎الله عليه و آله وسلّم اُريدُ اَنْ آمَرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَنْهي عَنِ الْمُنْكَرِ...».
از اين عبارات استفاده مي‌شود كه نقش امر به معروف و نهي از منكر در اصلاح امور، نقشي پايه‌اي است و از واجبات مهمّه و بقاء عزّت و اعتبار دين به آن وابسته است و ترك آن موجب فساد امور و زوال اعتبار اسلام است.....


خدانکند جامعه ما دوباره شاهد چنین حوادث تلخی باشد ودعا کنیم خداوند در این نوروز به خانواده این عزیز صبر عنایت بفرماید.قصد ایجاد کلمات قصار ندارم خدا شاهد است که وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر منتشر شده آن را دیدم چقدر پریشان شدم خدا کند این طلبه مادرش....... (2036626) (alef-10)
 
جانباز
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۱:۴۷
با سلام اين روحاني شهيد راه ناهي منكر بعد از مريضي ماهها در بستر تنها ماند و كمكي را از طرف مسئولين دريافت نكرد خدايش رحمت كند (2036483) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۳:۰۱:۵۵
اینه میزان تاثیر اسلام بر شخصیت مردم ما و قوانین نظام ما؟
کسی که به طور واضح جلوی یک جرم اجتماعی رو گرفته هیچ بیمارستانی بخاطر بی پولی پذیرشش نمیکنه تا به اغما بره هیچ جاهم هیشکی خبری ازش نمیده هیشکی هم کمکی نمیکنه.
اونوقت یکی برا احساس همدردی کردن با یه بچه سرشو کچل میکنه کلی هیاهو به پا میکنه. چقدر ما جو زده ایم . (2036494) (alef-13)
 
مرادی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۳:۴۹:۰۷
سلام و خسته نباشید بر قوه قضیایه مملکت ما که چگونه حکم صادر می کند خدا به داد ما برسد (2036544) (alef-13)
 
التیام
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۰۹:۵۸
خدا روحش رو شاد کنه.خیلی ناراحت شدم.
خدا از قاتلینش انتقام سختی می گیره... (2036571) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۱:۴۹
این یعنی شهادت واقعی (2036573) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۶:۰۰
البته فکر قضات کارهای دیگه دارند مثلا ازادی دزدها ، دور زدن قانون ، برخورد با مجرمین خورده پا ، چرا باید جانی های رو بازداشت کنند اخه حیف نیست ، سه سال حبس بریدند کلی زحمت کشیده قاضی پرونده . واقعا جای تشکر هم داره که اقای خلیلی متهم نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!! (2036582) (alef-13)
 
یک بسیجی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۷:۱۸
قضات کلی زحمت کشیدند با سختی تمام سه سال حبس بریدند ! فکر کنم شانس آورده که خود شهید خلیلی متهم نشده . (2036583) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۲۳:۳۲
خدا رحمتش کنه انشاالله (2036662) (alef-10)
 
اصلاح طلب
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۵:۲۷:۱۶
سلام
درود خدا بر انسان هایی که برای حفظ حرمت و شرافت انسان ها از جان خود مایه می گذارند. کاش دوستانی که نقد می کنند محارم خود را جای آن دخترها بنشانند آیا باز هم چنین برداشتی خواهند کرد؟در پایان جمله ای از دکتر شریعتی می آورم شاید راهنمای این دوستان باشد:"اگر در صحنه حق و باطل نیستی، اگر شاهد عصر خودت و شهید حق بر باطل نیستی، هر جا كه میخواهی باش. چه به شراب نشسته و چه به نماز ایستاده. هر دو یكیست". (2036672) (alef-10)
 
میلاد
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۴:۳۸
درود به تو انسان پاک (2036727) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۷:۳۶
مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. (2036731) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۳۶:۵۷
حالا اونها که اراذل و اوباش بوده اند، بیمارستانها و اروژانس را بگو!! بیمارستان خصوصی تا پول نقد نگرفته ایشان را پذیرش نکرده. یعنی جان آدم آن هم در حال اورژانس به پول بسته است. من نمی توانم تجسم کنم که تباهی و سقوط اخلاقی یک جامعه چه علامتی دیگری جز این می تواند داشته باشد. تازه آقایان می خواهند باقی مانده نهادهای اجتماعی را هم وارد «بازار آزاد» کنند. (2036794) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۴۶:۴۷
باید ولش میکرد هرکار دوست داره بکنه خلایق هرچه لایق (2036811) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۲۲:۴۱:۴۱
دوست عزیز میدونم حرف شما کنایه است اما واقا ایشون به وظیفه انسانی واخلاقیشون عمل کردند روحشون شاد وراهشون پر رهرو انشاالله (2357663) (alef-10)
 
نامه شهید علی خلیلی
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۵۳:۳۸
متن زیر نامه شهید علی خلیلی می باشد که 15 روز قبل از شهادتش خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته است.

سلام آقا جان!
امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد.اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛

دوستانم خیلی شلوغش میکنند.یعنی در برابر جانبازی هایی که مدفعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و هنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند...هر چند که دکتر ها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند...

من نگران مسائل خطرناک تر هستم...من میترسم از ایمان چیزی نماند.آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود،خداوند دعاهارا نمی شنود و بلا نازل میکند.من خواستم جلوی بلا را بگیرم.
اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام.بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!

ولی آنشب اگر من جلو نمیرفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید...

یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بنندازی!

من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند،ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.

آقاجان!
بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند.مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر تشریح نفرمودید؟
مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟
یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟؟

رهبرم!
جان من و هزاران چون من فدای غربتت.بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.

آقا جان!
من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمیشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمیگذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.

بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت
سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی (2036820) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۶:۵۵:۱۹
نهی از منکر خوب است اما نه اینجور که ادم جانش را از دست بدهد . این شهید هم باید اول طرفش را میشناخت و بعد این عمل حسنه را انجام میداد . (2036823) (alef-13)
 
مه بانو
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۲۲:۴۵:۰۱
اقاویا خانوم محترم میدونی به تاراج رفتن ناموس یعنی چه ؟ اخه تو اون لحظه فرصت شناخت نبوده در ضمن ایشون دفاع از ناموس انجام دادند نه امر به معروف (2357668) (alef-10)
 
بابک
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۷:۱۶:۱۱
اگر پلیس بطور موثر و با سرعت به وظایف اصلی خود بپردازد (به جای کندن دیش های روی پشت بام ها و ...) , کمتر شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود. (2036856) (alef-13)
 
مسافر
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۷:۱۸:۴۱
با سلام
لعنت خدا بر عاملان جنایت
حرکتی که در راستای مقابله با اراذل و اوباش شروع شده بود باید ادامه یابد. (2036862) (alef-13)
 
کفیل الحورا
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۷:۱۹:۰۶
فتبار ک الله راه امام حسین(ع)را انتخاب کردید
ومثل امام حسین علیه السلام تاوان امربه معروف ونهی ازمنکر که بالاترین اجر را دارد پرداخت کردید (2036864) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۷:۲۳:۲۱
چرا هنوز بنیاد شهید ،ایشون رو به عنوان شهید اعلام نکرده است ؟؟؟!!!
چرا ؟ (2036869) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۷:۲۳:۲۹
متن زیر نامه شهید علی خلیلی می باشد که 15 روز قبل از شهادتش خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته است.



سلام آقا جان!

امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد.اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛


دوستانم خیلی شلوغش میکنند.یعنی در برابر جانبازی هایی که مدفعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و هنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند...هر چند که دکتر ها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند...


من نگران مسائل خطرناک تر هستم...من میترسم از ایمان چیزی نماند.آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود،خداوند دعاهارا نمی شنود و بلا نازل میکند.من خواستم جلوی بلا را بگیرم.

اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام.بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!


ولی آنشب اگر من جلو نمیرفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید...


یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بنندازی!


من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند،ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.


آقاجان!

بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند.مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر تشریح نفرمودید؟

مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟

یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟؟


رهبرم!

جان من و هزاران چون من فدای غربتت.بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.


آقا جان!

من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمیشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمیگذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.


بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت

سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی (2036870) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۸:۵۰:۵۲
دادستان بی تفاوت نباشد هر چه سریعتر اقدام کند کسانی که باعث این مصیبت شدند باید هر چه سریعتر محاکمه شوند (2036971) (alef-10)
 
نانشناس 113
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۹:۰۸:۳۱
بنام خدا
خداوند رحمتت کنه که مردی کردی در این دوران ترسو بودن و نامرد بودن .اصلا تکلیف شرعی رو بذارید کنار .مردی و مردانگی کم رنگ شده این کاری که این مرحوم کرد کار یه انسان واقعی بود کسانی که حتی در اوج ضعف جسمانی و یا مالی خودشون به کمک ضعیفان میرن اینها مردانی هستن که همیشه اسمشون جاودان (البته اجرشون نزد خداوند تبارک و تعالی اینقدر هست که چیزی رو نمیشه جایگزینش کرد) خواهد ماند و همیشه از این دلاوران و مردان به نیکی یاد خواهیم کرد (2036986) (alef-10)
 
ابوالفضل
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۲۳:۱۷:۰۸
اگه به جای مرحوم شهید میگفتید قشنگ تر میشد (2357708) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۹:۴۱:۰۵
آدم میمونه اینجور وقتا چی باید بگه....
فقط سکوت وسکوت و سکوت......
فاین تذهبون... (2037023) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۱۹:۳۰
خدا رحمتش كنه..براي اين جامعه متأسفم (2037311) (alef-10)
 
شميم
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۴۷:۲۳
خوش به سعادتش خوش به حال خوبش اي خددددددااااااااا يعني منم لياقت همچي ادمايي رو دارم!نه به قران ندارم !چون مثل همچين فرشته هايي شجاع نيستم (2037371) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۴۹:۲۱
ميخواست فضولي نكنه (2037374) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۱:۴۰:۳۲
با شه موقعی که خوار مادرتو خواستن به زور سوار ماشین کنن و ببرن کسی فضولی نمی کنه تا ببرن و ... (2042489) (alef-13)
 
روشن
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۱۹:۲۱
از اسمی که روته خجالت بکش.
تو وجود بزرگواری رو نداری اسمشو فضولی میزاری.

ننگ باد بر ترسوهایی که فقط دهان گشوده اند (2043149) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۳:۳۲:۳۷
پس چرا تو فضولی کردی اظهار نظر کردی؟؟؟؟!!!!
دیـــــدی توام فضولی !!!!!!؟؟؟
ولی تو چطوری فکر می کنی اون جووون چی فکر می کرد !!!!!
تو در کجایی اون در کجا!!!
تو در اسفل سافلین و اون در بهشت بریــــــــــــن !!!!! (2043825) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۱:۱۳:۴۹
آخرین برگ سفرنامه باران این است..........
که زمین چرکین است...............

خدایا به حق زهرایت به حق زهرایت به حق زهرایت، ظهور حجتت را نزدیک گردان. این روزها زمین هم از این همه زشتی به ستوه آمده. وای بر ما........ (2046570) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۹:۰۳:۱۷
کاش مردا از خلیلی یاد بگیرند (2140684) (alef-10)
 
نرگس
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۲۰:۳۲:۳۴
واقعا فرمایشتون شرم اوره. تحقیر کار خوب دیگران اصلا پسندیده نیست. (2451846) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۵۱:۵۳
در دومين روز از ايام فاطميه(25 اسفند 92)سوار يك ماشين سواري شدم كه مسافركشي مي كرد. كمي كه راه افتاديم،نوار مبتذل خيلي شادي رو با صداي بلند باز كرد.يه دختر جوون و تا حدودي بدحجاب هم تو ماشين بود. كمي بعد اون دختر پياده شد و رفت.خيابون شلوغ و مملو از ماشين بود و اين راننده كه پسر جواني بود،تا وقتي كه اون دختر از ديدگان محو بشه،با نگاهش اونو تعقيب كرد. به راننده گفتم:مثله اين كه ايام فاطميه است و شما اين موسيقي را گذاشتي! در ضمن شما كه به اين موسيقي گوش مي دي،ممكنه مسافرت نخواد گوش بده.شما مجبور مي كنيد كه آدم به اين موسيقي گوش بده.صداش هم كه بلنده و اذيت مي كنه. يه خانم محجبه هم بغل دست من نشسته بود.اونم لب به سخن گشود و گفت:اصلا باز كردن موسيقي در سواري هاي مسافركشي قدغنه! ديدم كه اون بيچاره هم همدرد منه ولي نميتونسته امر به معروف كنه و وقتي ديد كه من امربه معروف مي كنم،اونم جرات پيدا كرد حرفي بزنه.
من اصلا به راننده توهيني نكردم. ميدونيد اون با من چكار كرد؟ پول هايي رو كه بهش داده بودم رو ميخواست بهم برگردونه و منو از ماشين بيرون كنه. از گرفتن پولها امتناع كردم،چون كمي از مسير منو برده بود.در كمال تعجب،پول ها رو از شيشه ماشين بيرون پرت كرد و منو از ماشين بيرون كرد!
وقتي از ماشين پياده مي شدم،تنها حرفي كه بهش زدم گفتم:خدا هدايتت كنه!
گفت:همين كه تو رو هدايت كرده بسه!
چند روز از ناراحتي اون حادثه،تحت فشار روحي و عصبي بودم.
خدا رو چه ديدي!شايد روزي همين جوون،رو خدا هدايت كنه و رفتار هاشو اصلاح و كارهاشو جبران كنه. ولي اگه همه سكوت كنند و هيچ كس امربه معروف و نهي از منكر نكنه،جامعه رو فساد بر مي داره و اشرار بر نيكان مسلط خواهند شد.

خداوند،شهيد خليلي را در اعلا عليين جاي دهد و روح او را براي ما دعاگو قرار دهد.
بياييد براي شادي روح آن شهيد،يك يس بخوانيم. (2037377) (alef-10)
 
مهسا
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۲۲:۵۵:۱۱
سلام نمیدونم چرا بعضی از مردم اصلا انتقاد پذیر نیستند اشتباه اول اوم مرده ایا بیمارستانها در به وجود اومدن این مشکل مقصرنبودن اخه من شنیدم چون پول نداشته بهستریش نکردن (2037384) (alef-10)
 
الهی313
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۰:۰۷:۳۶
خدا روحش را قرین رحمت خود گرداند. مانند مولایش امام حسین ع که گفت من برای امربه معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدم خروج می کنم گلویش را بریدند. روحش شاد و انشاالله برادران و مردان ما به خود آیند و معنای غیرت و ناموس را بفهمند و دختران و زنان ما حیا را حفظ کنند. وگرنه اپا روی خون این شهدا گذاشته اند. (2037543) (alef-10)
 
زهره مفرحی
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۰:۲۷:۵۴
آهای بچه شیعه ها آهای بچه مسلمونا آهای مایی که توی محرم و صفر برای امام حسین زنجیر می زنیم حواسمون هست امام حسین هم تو راه امر به معروف و نهی از منکر شهید شد نکنه ما شدیم اهل کوفه و خبر نداریم که توی شهر مون داریم شهید نهی از منکر می دیم (2037590) (alef-10)
 
شیخ رضا
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۱:۲۸:۲۰
سلام و عرض تسلیت به خانواده علی خلیلی:روحش شاد ویادش گرامی.خداوند به شما صبر واجر عنایت فرماید. همچنین عرض سلام وتسلیت خدمت خانواده شهید مرزبانی در سیستان و بلوچستان دارم. ما را در غم خود شریک بدانید. وقتی امت پیغمبر بلا فاصله بعد از رحلت ایشان چشم بر روی حق و حقیقت می بندند و پاکترین انسانها را در پاکترین خانه ها به جرم نگرویدن به باطل به آتش میکشند و بقیه تماشا میکنند و داغ عظیمی بر پیکره ارزشهای انسانی والهی میزنند ما چه انتظاری از کسانی داشته باشیم که اصلا حقیقت و دیانت را نمیشناسند ؟؟؟؟ آیا از کسانی که تمام تلاششان چسبیدن به پیکره نظام و مکیدن خون بیت المال و پایمال کردن خون شهداست انتظار داریم با منکرات مبارزه کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها همان هیزم بدستان و آتش زنندگان در خانه وحی هستند. همان کسانی که دست حق را با طناب بستند و کشان کشان بردند.و بر بازو و پهلو و صورت کوثر عالم تازیانه و سیلی زدند و خار در چشم و استخوان در گلوی امام حق شدند. مبادا اهل باطل باشیم وبرای سوزاندن حق هیزم کش باشیم. حق یعنی اعتقادات علوی و معرفت فاطمی و حرکت حسینی است.خدایا به همه حامیان و حافظان حق و حقیقت و ارزشهای انسانی والهی نیرو و توان مضاعف و پیروزی عنایت فرما و باطلیان را نابود فرما.آمین یا رب العالمین. (2037694) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۸:۲۸:۴۸
بعضی از دختران و پسران این مملکت باید خجالت بکشند. یک عده از دختران با آرایش ها و لباس های ناجور وارد خیابان می شمند و تا یه عده پسران را سمت خود بکشند . فاجعه بی حجابی فحشا در مملکت ما بی داد می کند. یه عده از جوانان شرور به خود اجازه می دهند هر غلطی بکنند قوه قضائیه باید ویژه رسیدگی کند تا این اتفاقات به سادگی در این جامعه نیفتد این متهم باید مجازات بشود تا دیگر تکرار نشود. آیا کسی برای امربه معروف ونهی از منکر در یک کشور اسلامی باید کشته شود؟ خدا رحمتش کند و امیدوارم خداوند او را با شهدای کربلا محشور سازد. مسئولین قوه قضائیه باید این پرونده رابه نحوه احسن پیگیری نمایند تا خون نا بحق ریخته این جوان پایمال نشود. (2037838) (alef-10)
 
شكوه با بصيرت
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۰۸:۵۸:۴۵
خداوندا اين شهيد بزرگ آمر به معرف و ناهي از منكر را از ما بپذير .
متاسفانه وقتي فرهنگ بي تفاوتي رواج يابد آغاز سقوط را بايد به نظاره نشست
ما امروز در يك نبرد تاريخي به سر مي بريم. تعارف ندارد. سازشكاري و بي تفاوتي يعني مشاركت در مقاصد شوم دشمن. و اين همان چيزي است كه قرآن و حديث و سنت و سيره آن را محكوم مي كند. نياز امروز ما يك خيزش انقلابي است برپايه عقل و منطق و دانش و بينش و فرهنگ و جهاد و در عين حال كوبنده و قاطع عليه دشمنان اسلام و پياده نظام، آنها لحظه ها و فرصت ها سريع مي گذرد و اگر به هوش نباشيم و ميدان را به دشمن و عوامل او بسپاريم، جز خسران و ندامت دست آوردي نخواهيم داشت. فراموش نكنيم كه امروزه ابتذال و فساد بعد سياسي نيز به خود گرفته و لذا مسائل فرهنگي را نبايد جداي از سياست نگاه كنيم. گردانندگان بسياري از جريانهاي ضدفرهنگي در حقيقت گردانندگان صحنه سياسي به نفع دشمن نيز هستند از اينرو نبايد از آنها غافل بود. همانگونه كه مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم نيز عامل فشار ديگري است تا زمينه هاي رواج فساد و سقوط اخلاقي را فراهم آورد و بعيد نيست كساني نخواهند اين وضع سامان پذيرد كه اگر چنين باشد جز انزوا و انهدام چاره ديگري براي اينها نيست (2037866) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۰:۰۱:۵۸
ایشون باید به یه قهرمان ملی تبدیل بشه (2037923) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۱:۱۲:۳۳
ستاد های امر به معروف و نهی از منکر آبکی شهرستانها سرشان سلامت با آن عملکرد خوب و عالیشان و مسئولین هم هم چنین - خدا رحمت کنه تمام شهدارا که ما مدیون آنها هستیم (2038007) (alef-10)
 
باقر
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۱:۳۵:۲۴
در جمهوری اسلامی حرب اللهی ها از همه مظلوم تر هستند (شهید آوینی) (2038045) (alef-10)
 
ش
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۲:۴۲:۰۸
خانمها آقايون ما بايد ياد بگيريم و راهشو ادامه بديم. من که دستاي اين شهيد از دور مى بوسم (2038148) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۳:۴۳:۰۳
خدا بیامرزدت ای رفیق
شوی همدم و هم راز خوبان علی
شکرت ای خدای عزیز (2038253) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۴:۱۷:۲۰
خودش گفته امر به معروف نکردم دفاع از ناموس کردم چرا علاقه دارین قضیه رو جور دیگه ای نشون بدین ؟ (2038311) (alef-10)
 
روشن
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۸:۱۶:۴۵
ایشون شکسته نفسی کردن حالا شماباید عاقل باشی تا عمق قضیه رو بفهمی.
هر چه بود بزرگترین کار ممکن بود
روح بزرگی داشت. (2043145) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۰۳:۴۴:۰۴
بله حق باشماست !!!!
یه سوال ،،،،،،دفاع از ناموس کار خوبه یا بد؟
یه سوال دیگه،،،،، آزار ناموس کار خوبه یا بد ؟؟
حالا یه نکته : معروف یعنی کار خوب ومنکر یعنی کار بد !!!!
نکته بعد : دفاع از ناموس = معروف و آزار ناموس = نکر
نکته بعد تر : انجام دفاع از ناموس = امر به معروف و جلوگیری از آزار ناموس = نهی از منکر !!!!
ببینید من با استفاده از یه 2 2 نا 4 تای ساده این قضیه رو برای شما اثبات کردم ولی از این به بعد این کا رو خودتون بکنید که از ذهن زیباتون یه کم کار بکشید !!!!! (2043828) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۵:۱۳:۰۷
این چه حرفیه برخی افراد نادان میزنند و میگویند علی خلیلی نباید از آن دو زن دفاع می کرد وقتی شما میبینی می خواستند به زور دو خانم رو سوار ماشین کنند کجای اسلام گفته اگر خطر جانی یا مالی داشت دفاع نشود بلکه طبق کتب فقهی اسلام می گوید هر گاه دیدی فردی دارد گناه میکند اگر احتمال خطر دیدی وارد نشو ولی وقتی که مزاحم نا موس مردم شدند و می خواهند به زور او را سوار ماشین بکنند اسلام کجا میگه دفاع نکن بلکه طبق احادیث معتبره در کتب احادیث باید از او دفاع بکنی مگرپیامبر نفرمودندکه:هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن را تغيير دهد، كه پائين‏ترين درجه ايمان همين (تغيير قلبى) است.(نهج الفصاحه، حدیث‏3010)مگر امیر المومنین نفرمود:
كسى كه منكَر را با قلب و دست و زبانش انكار نكند و از بین نبرد، مرده ‏اى است ميان زندگان.تهذيب الأحكام، ج 6، ص 181
مگر امام باقر نفرمود:
خداى تعالى به شعيب پيامبر وحى فرمود كه: من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم كرد: چهل هزار نفر بدكار را، شصت هزار نفر از نيكانشان را. شعيب عرض كرد: پروردگارا! بدكاران سزاوارند اما نيكان چرا؟ خداى عزوجل به او وحى فرمود كه: آنان با گنهكاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نيامدند.(كافى، ج5، ص56، ح1 )مگر در زمان امیر المومنین اوباش مزاحم زنی نشدند بعد یک نفر مسلمانان رفت از ان زن دفاع بکند اوباش او را کشتند بعد امیر المومنین فرمود اگر برای جلوگیری از مزاحمت این زن انسان های دیگری هم بمیرند باز هم جا دارد لطفا اقایونی که از اسلام بی خبرند نظر ندهند (2038413) (alef-10)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۵:۳۴:۴۰
‏(امر به معروف و نهی از منکر‏)‏
واقعا ماها چ تلاشی در این زمینه کردیم که حالا همه از اوضاع جامعه شاکی هستن،دوستان خوبم یک دست صدا نداره.خدا این شهید بزرگوار را بیامرزد که انسان های شبیه ب او خیلی کم هستن اما همه بدون این که تلاشی واسه فرهنگ جامعه بکنن فقط میگن دولت،نظام و..ب خدا همه مسؤلیم (2038444) (alef-10)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۱۵:۳۷:۲۹
واقعا از دوستانی که سخنان دکتر شریعتی رو گذاشتن مچکرم (2038451) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۵ ۲۱:۲۷:۴۸
من هم بسیار متاسف شدم. امیدوارم خداوند ایشان را رحمت کند. (2038849) (alef-10)
 
ﻋﻠﻲ
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۰۰:۲۰:۴۷
ﻧﺎﻣﺮﺩا اﮔﻪ اﻳﻦ ﺟﻮاﻥ ﺩﺳﺖ ﮔﻞ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻔﺘﻴﻦ ﺧﻮﺷﺎ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺗﺖ ﻛﻪ ﺷﻬﻴﺪ ﺷﺪﻱ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻴﺪ ﻳﻜﻲ اﺯ ﻋﺰﻳﺰاﻥ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﺪ ,اﺭاﺯﻝ اﻭﺑﺎﺵ ﺑﺎﻳﺪ ﺭاﺣﺖ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﺎ ﺭاﻩ ﺑﺮﻧﻮ اﺯاﺩ ﺑﺎﺷﻦ اﻭﻧﻮﻗﺖ ﻳﻪ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﮔﻠﻲ ﭘﺮ ﭘﺮ ﺷﺪ ﻣﻘﺼﺮ اﺻﻠﻲ ﭘﻠﻴﺲ و ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻗﻀﺎﻳﻴﻪ ,,, (2039057) (alef-13)
 
صمد منصورآبادی
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۰۶:۲۵:۳۰
شهید دست ما رو هم بگیر. (2039195) (alef-10)
 
زينب
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۱۵:۵۷:۲۴
سلام خدا رحمت كند چه جون نوراني خداوند عواملين كه باعث اين حادثه شدن لعنت (2039786) (alef-13)
 
زينب
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۲۳:۱۱:۲۵
آقا علي خليلي شهادتت مبارك مطمئنااز رهبرمون.آقا امام زمان و...تا خدا همه از كارتوت استقبال كردند افرين گفتند كه در ايام فاطميه شما را از اين دنيا خلاص كردند . انشالله كه سر سفره اهل بيت باشيند سلام ما هم به اهل بيت و بابام برسون .
اما حيف بوديند كه شما خوبان داريند پر ميكشيند و دنيا را ميسپاريد به ما بدا كاش بوديند منكرين شما نابود بشوند از خدا بخوايند زودتر به غيبت امام زمانمون خاتمه بده روحتد شاد يادت گرامي انشالله قاتلنتون زودتر به سزا اعمالشون دستم بهشون برسد دوست دارم تكه تكه شون كند خدا صبر به بازماندگانتون بده هرچند هيچ شناختي به شما ندارم اما خبرتون خيلي..... بد بود حالمون گرفتد
براي شادي روحت صلوات
التماس شفاعت به اميد شهادت (2040395) (alef-10)
 
نقطـ ه
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۱۸:۳۱:۰۵
تنها خداست كه از نشان دادن خورشيد هر روز حتي به آنها كه اهل ديدن نيستند، خسته نمي شود ..
گواراي وجود نازنين ت برادر من .. (2040014) (alef-10)
 
ع
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۱۸:۳۱:۴۷
نبایدازکناراین طورمسائل ساده گذشت مامنتظراین هستیم که درحکم قصاص علی آقا تجدید نظرشودبه نظرم قاتل ایشان بایدهرچه سریع تراعدام شودتادرس عبرتی باشدبرای دیگراراذل وتسلی دل بازماندگان ایشان. (2040016) (alef-10)
 
m.h
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۲۰:۲۶:۴۹
حجت الاسلام سید میثم مومنی مسئول موسسه فرهنگی دینی بهشت:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در مراسم تشییع مربی مجاهد؛ شهید علی خلیلی، حجت الاسلام والمسلمین مومنی با قرائت مطلبی خطاب به مسئولان مربوط مخصوصا دستگاه قضایی اظهار داشت: آیا از زمانی که شاهرگ علی خلیلی بریده شد، تا امروز حق قضایی علی خلیلی ادا شد؟ به خدا قسم ما که کنار او بودیم چنین چیزی ندیدیم. جزای کسی که آمر به معروف را گوش تا گوش سر می‌برد، 32 میلیون تومان دیه و یکی‌دو سال حبس است؟ اگر این تعرض به جان یک بازیگر یا یکی از مسئولان قوه‌قضاییه می‌شد، مجازاتش این نبود.
ادامه مطلب در yar.nasle4.com (2040188) (alef-13)
 
m.h
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۲۰:۵۷:۰۰
مسیر شهید ساز!

در روزگاری به سر می بریم که میان همه ی دغدغه های ریز و درشت ، دغدغه ی فرهنگ – با همه ی مظلومیت و مهجور ی اش – همچنان رخ می نماید و همچنان منتظر است. فرهنگ به منزله ی هوا است و به خاطر همین بدیهی بودنش و همیشگی بودنش اینچنین مغفول و مهجور مانده است!

فرهنگ و ادب و اخلاق دغدغه ی همیشگی و پیش روی همه ی ما ، خاصه دلسوزان انقلاب اسلامی است.
ادامه مطلب در سایتhttp://8behesht.org (2040226) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۲۱:۱۹:۰۹
واقعا خنده داره.سه یال برای یک همچین جرمی فقط به خاطر پر بودن زندان ها؟ (2040257) (alef-10)
 
نوری
۱۳۹۳-۰۱-۰۶ ۲۱:۴۵:۲۲
قاتل پلیدش رو اعدام کنید (2040279) (alef-10)
 
محمدرضا
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۱:۱۵:۵۲
خدایش بیامرزد
ما هم روی خواهیم رفت
اما هر کس به طریقی
عاقبت ما بخیر (2040841) (alef-10)
 
مهدي
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۳:۲۰:۱۴
" اي مردم زماني بر شما فراخواهد رسيدكه اسلام در آن برگردانده مي شود همانطور كه ظرف با محتوياتش برگردانده مي شود .
... شما در انتخاب راه آخرت رها و آزاديد , پس نجات ازآن كسي است كه دل به دريا زد و در جهاد غوطه ور شد و هلاك از آن كسي است كه توقف نمود واز حركت در راه آخرت بازماند .
... آگاه باشيد چيزي كه از دنيايتان از دست مي دهيد ضرري به شما وارد نخواهد ساخت مادامي كه ركن دين خود را حفظ كرده باشيد و نيز آگاه باشيد اگر دين خود را ضايع كنيد هرآنچه از دنياي خود حفظ كنيد, سودي برايتان نخواهد داشت . "
درود خدا بر اميرالمؤمنين و شهداي راه حق (2041116) (alef-10)
 
شميم انتظار
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۶:۳۵:۴۷
سلام علي جان شهادت مبارك شما كار بدي نكردين كه سرزنش بشويد نيمه شعبان ان دختران كه نميدان چرا ان ساعت شب بايد انجا باشند جون شما را به خطر و شهادتت خورد با 3فروردين93 ايام فاطميه پر كشيدي گذاشتي خانوادت عيد گيرند و.. چهلمتم ماه رجب همش مراسمات روزهاي خوب خداست پس حتمه از خدا تا رهبرمون گرفته همه راضيند اما حيف شما كه از بين ما رفتي مارا با گناهمون تنها روحت شاد


متاسفم براي بعضي مسولين و... بعد ميگيم آقا چرا ظهور نميكند (2041449) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۱۹:۰۴:۱۰
خوش بحالت
از کاش من جای او بودم (2041693) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۱۲:۰۷:۳۵
تاریخ نشان داده است تحمیل هر عملی با زور بمردم حاصلی نداشته است چه برداشتن حجاب بزور در دوران رضا خان قلدر وحجاب اجباری امرور این قصه همچنان ادامه دارد جان مردم عزیز بهدر میرود اگر تایید یک فکر مورد تایید اکثر مردم وجامعه باشد قاطبه مردم الزاما ان قانون را رعایت خواهند کرد امیدوارم اگر این هدف وفکر صحیح ومنطقی باشد مادیگر شاهد این وقایع دردناک وجانسوز نباشیم (2042528) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۵۴:۵۷
در قرآن بارها اومده ....... اکثر الناس لایعلمون (2044261) (alef-13)
 
مهدي حيدري
۱۳۹۳-۰۱-۰۸ ۲۳:۵۳:۳۹
ما شهید طلبه علی خلیلی هستیم ... یک جریان فکری ...


بسم الله الرحمن الرحیم
به نام سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع)...
سلام بر شهید علی خلیلی ...
من علی خلیلی هستم....
ما علی خلیلی هستیم....
ایکاش روشنفکرهای غرب زده داخلی و خارجی و لاییک ها و لاییک نماها و لات های امروزی و اوباش ناجوانمرد و سیاسیون بی سیاست مزدور و سیاست زده های از خدا بی خبر و دانشجویان مقلد شیطان و غربیگرا و جوانان به روز و مدگرا و جوانان مغز خاموش و حقیقت دان های نادان و چراغ خاموش بدانند....
شهید طلبه علی خلیلی یک جریان است...
یک جریان فکری زنده و پویا !!!

روحش شاد...
راهش مستدام...
دوستدار رسمش و پیرو راهش - مهدی حیدری (یک قطره از دریای علی خلیلی و یک ذره از اقیانوس حسین بن علی )
مهدي حيدري - جوان نسل امروز (مدير وبلاگhttp://mahdiheidary1363.persianblog.ir/) (2043689) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۹ ۱۰:۲۵:۳۷
ضمن عرض تسلیت به کلیه هموطنان ، قوه قضائیه باید قاطعیت خود واسلامی بودن خود را به مردم در عمل ثابت کند .چرا جلو منکرات واراذل واوباش گرفته نمی شود ؟ (2044016) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۰۱:۱۰:۳۷
اظهار نظر هاي مختلفي براي اين موضوع شده ولي مهم اين است كه مسوولين قوه قضاييه ونيروي انتظامي درس بگيرند وبه بهانه پر شدن زندانها موجبات جري شدن زور گيران را فراهم نكنند (2044959) (alef-13)
 
یاس کبود
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۱:۱۸:۱۹
امربه معروف ونهی ازمنکر همون امری بود که بخاطرش ازطفل شش ماهه گرفته تا حبیب بن مظاهر شهیدشدن متاسفم برا عزیزانی که میخوان این امرمقدس رو با حرفایی مثل نبود شرایط نهی ازمنکر و کارپلیس بودن ها خراب کنن مگه نیست که امیرالمومنین به امام حسن فرمودند اگر امر ونعپهی از جامعه برداشته بشه ظالمان برشما مسلط میشوند در شهرزنجان هم طلبه ای بنام سعیداسدی کتک شدیدی خورد ولی,,,,,,,,,,,,, (2045361) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۲:۲۴:۱۴
مرد بودن غیرت و شرف داشتن ناموس داشتن عرضه میخواد بی عرضه ها این جوانمرد رو درک نمیکنن پس حرف هم نزنن (2045489) (alef-13)
 
رامين
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۳:۲۰:۴۰
با سلام
يه نفر گفته بود، شهيد قاعده نهي از منكر را رعايت نكرده بوده.
من ميخوام بگم كه شهيد از كجا ميدونسته كه يه نفر از پشت خنجر مي زنه.
مگه شهيد ما با يكيشون صحبت نكرده. عقل ميگه طرف هم بايد قاعدتاً صحبتي مي كرده نه اينكه چاقو بكشه.
قضيه خيلي ساده س. كسي كه با بيانش ذره‌اي از ضارب مي خواد حمايت كنه يا به نوعي از جرمش كم كنه بايد به ياد داشته باشه كه خدا از حقيقت كه نميگذره.
اينجا يه حرفي زدي و كسي كاري به كارت نداشت. اون دنيا كه حساب كتابش فرق ميكنه.
يادمون باشه داريم از چي و كي حمايت مي كنيم.
خدا شهيدمون رو رحمت كنه. (2045614) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۳:۵۲:۵۷
بنده متوجه یسری از حرفهای دوستان نمیشم میگن روشنفکر.. یطرفه با قاضی رفتن و ..

فکر کردن هم خوبه والا، اصلا امر به معروف به کنار آخه اون بیشعور و اراذل باید بیاد طرف با قمه بزنه!! (2045665) (alef-13)
 
ریحانه
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۵:۲۹:۴۵
): ): ): ): ):
خدایا به دادمون برس
اللهم صل علی محمد وآل محمدو عجل فرجهم (2045785) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۳-۰۱-۱۰ ۱۵:۳۹:۰۴
علی جان شهادتت مبارک (2045795) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۰:۱۶:۲۲
نفس عمل مهمه نه اسمش!
یکی میگه آمر بمعروف بوده. یکی میگه ناهی از منکر بوده. یکی میگه مردونگی کرده. همشم درسته.
مقصر اول اینچنین اتفاقاتی مسوولین هستن. چرا؟ چون فرهنگ ما مشکل داره. از بیخ و بن مشکل داره.
خدا قرین رحمتش کنه. اولش بدون اطلاع قضاوت نادرست کردم. خدا منو ببخشه و علی خلیلی حلالم کنه (2046515) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۰:۲۱:۵۵
امیدوارم با قاتلش برخورد شدید بشه،ان شاء الله (2046525) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۰۹:۰۶:۲۰
خدایا امام زمان ما را برسان، روحش شاد. (2046792) (alef-13)
 
امیرحسین
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۲۲:۰۰:۱۸
خداوند با آقام حسین(ع)محشورش کنه که فرمود:بخاطر احیای سنت جدم رسول الله(ص)قیام کردم.....بخاطر امر به معروف و نهی از منکر.... (2047918) (alef-15)
 
محمدی
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۲۲:۰۱:۲۵
با اجازه شما این مطلب همراه تصویر شهید واسه وبلاگم گپی کردم

البته با ذکر منبع (2047923) (alef-15)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۱۶:۳۵:۱۹
قاتل علی اونیست که امربه معروف ونهی ازمنکرنمیکند (2048904) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۱۳ ۱۲:۳۹:۳۱
وقتی مسوولین فرهنگی (دولت )توجهی ندارد دلیلی ندارد برای زنها و دختران بد حجاب و بی حیایی که خودشان میخواهند ادم جانش را به خطر بیندازد اگر تعدی به خانم باحیایی بود حراست از این حیا ارزش داشت (2050077) (alef-13)
 
بیدار
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۲۳:۳۲:۴۵
ماشالله بعضیا خوب خودشونو قاضی می دونن
شما از کجا فهمیدی اون خانم بی حیا هست؟ (حالا بی خیال معنی حیا) از کجا فهمیدین بی حجاب بوده؟

اصلا بوده از کجا معلوم اصلا کسی تا حالا بهش گفته بوده که حجاب چی هست؟
نهی از منکرش کرده بود؟!

واقعا ادم بیشتر از اینکه از این وقایع ناراحت بشه از سطح معلومات افراد جامعه ناراحت میشه (2055946) (alef-13)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۲۲:۴۹:۳۶
در پاسخ به شما و بیدار عرض میکنم شهید خلیلی خودشون تشخیص دادند که دفاع کنند پسچرا به جای اینکه پیگیر قاتل ایشون باشید با هم دعوا میکنید (2357674) (alef-10)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۱-۱۴ ۲۲:۲۰:۳۲
علی جان شهادت گوارای وجودت
خوش به سعادتت ، ما هیچ وقت نمیتونیم مثل شما باشیم چون جرات نداریم بخاطر اعتقاداتمون حتی مادیاتمون رو از دست بدیم چه برسه به جونمون
ان شاا... با امام حسین محشور بشی (2052004) (alef-11)
 
سید فاطمه ثقفی
۱۳۹۳-۰۱-۱۵ ۲۱:۴۳:۵۷
خدارحمت کند آقای خلیلی را...ماپیروان ولایت که افتخار میکنیم به ولایت،،ضارب آقای خلیلی مورد بخشش قرار گرفته وتوسط مقام معظم رهبری از زندان مورد عفو گردیده است که بهتر است جوابی باشد برای کسانی که یک طرفه به قاضی میروند. (2053629) (alef-11)
 
منتظر
۱۳۹۳-۰۱-۱۶ ۱۶:۵۰:۰۸
خدايش بيامرزد
ولي يه سوال براي من پيش اومده كه روند درمان ايشان چرا به اينجا و رحلت ايشان منجر شد؟ آيا مشكل مالي بود؟ آيا كار از كار گذشته بود؟ آيا .......... (2055130) (alef-15)
 
فربود
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۸:۴۶
مشکل اینه که اگه ما صدتای دیگه از این جوانای دلیرمان رو از دست بدهیم باز هنوز اندر خم یک کوچه ایم.امر به معروف و نهی از منکر نیاز به حامی می خواهد.جون این شهید عزیز گرفته شد اما ایا سران مملکت درس عبرتی گرفتن (2067052) (alef-11)
 
ن
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۷:۳۱
خیلی جوون بود... می خوام بدونم اون خانومی که این جون به خاطرش به این وضع دچار شد و جونشو از دست داد کجاست؟ (2067197) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۶:۲۱
واقعا باید بحال این مملکت و خصوصا مسولین این مملکت افسوس خورد که گذاشتند قاتلین این شهید راه خدا ؛ راست راست راه بروند و کسی هم به خودش نیاره! آیا جامعه علوی این گونه است؟آیا امام زمان از شما راضی است؟... (2068437) (alef-11)
 
امیرعلی
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۹:۴۳:۰۷
کمی که فکرمیکنم میبینم که از شیعه بودن تنها نام آن را به یدک میکشم!!!
نمازم را با هزاران بهانه نمی خوانم و روزه ام را...!!
حال با دیدن کار این شهید مسلمان بودن واقعی را درک میکنم!!
شادی روح مبارکش و گسترش این فریضه ی واجب صلوات.... (2069051) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۲۰:۰۶:۴۶
به نام خداوند بیش از اندازه مهربان سرانجام مهربانی
"یا بنی اقم الصلاة وامر بالمعروف ونه عن المنکر واصبر علی ما اصابک ان ذالک من عزم الامور17"سوره لقمان "ای پسر من برپا دار نماز را هم دستور به شناخته ها{پسندیده} بده هم نکوهش کن از نا شناخته{ناپسند} هم شکیبا باش برآنچه به تو میرسد چون این از پایداری کارهاست" سفارش های لقمان به پسرش در سخن خداوند بر همه ما وادار شده پس شانه بر نداریم.خداوند نگهدار همه (2069085) (alef-11)
 
فاطمه
۱۳۹۳-۰۱-۲۳ ۱۲:۳۷:۱۰
امر به معروف این روزا فدای آزادی شده

شهادتت مبارک علی آقا (2074058) (alef-11)
 
فرزاد
۱۳۹۳-۰۱-۲۳ ۱۷:۰۱:۵۴
الله اکبر. دلم ریش شد. آخه این وضعیه.:((((((((((( (2074775) (alef-11)
 
راضیه
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۱۹:۵۶:۳۸
من فیلم ایشون رو توی تلویزیون دیدم و تحت تاثیر رشادت های ایشون قرار گرفتم روحش شاد راهش رو ادامه می دم حتما (2129818) (alef-10)
 
هستی
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۲۳:۲۱:۲۳
بمیرم برات ....بمیرم....من امروز که مستند شهیدعلی خلیلی رودیدم به اندازه روزای محرم گریه کردم یه جون پاک اسمونی که خیلی ارزوشو داشتن اما حالام چیزی روازدست نداده بلکه چیزبهتری مثل شهادت نصیبش شده .....بهشت خدامبارکت علی جان............ (2130258) (alef-11)
 
یه شیعه
۱۳۹۳-۰۲-۲۵ ۲۱:۲۰:۱۲
واقعا عکس ها گریه اور بود (2147319) (alef-13)
 
زهرا
۱۳۹۳-۰۸-۱۰ ۲۱:۳۳:۰۰
شهادتت مبارک دلاور (2464910) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.