نظر منتشر شده
۱۱۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 368291
با پشتیبانی از روحانی و سراج در برخورد با مدیران خائن، مدیران خدوم را دلگرم کنیم
احمد توکلی، 11 تیر 95
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
۱. در دو سه روز گذشته دولت برخورد قاطعی با مدیران خائن در امانت و بی دغدغه نسبت به مردم از خود نشان داد. وظیفه همه است که از دولت تقدیر کنند. رئیس بازرسی کل در موضعگیری بسیار شفافی علیه یک پیوند قدرت و ثروت، این امید را آفرید که زین پس از بازرسی کل خدمات بیشتری دیده خواهد شد. باید از آقای سراج هم تشکر کرد.

۲. فردا، شنبه ۱۲/۰۴/۹۵، هیئت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آقای دکتر روحانی برای رسیدگی به وضع رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق تشکیل جلسه میدهد. هیئت نظارت به ریاست آقای سراج هم بدون حق رای در جلسه حاضر میشوند. این جلسه آزمایش بسار مهمی برای هیئت امناء است که چه رأیی میدهد و برای هیئت نظارت که چگونه موضع میگیرند. اهمیت این نشست جهات زیادی دارد که یکی از آنها این است که رئیس صندوق یک تکنوکرات، مانند موارد برخورد شده قبلی نیست؛ بلکه یک سیاستمدار است که در دو کابینه دولت اصلاحات وزیر بوده است و احتمالا از پشتیبانی برخی تشکلها و شخصیت ها برخوردار است.

۳. تا چند روز پیش رئیس صندوق ۲۸۱ میلیون از باقیمانده وام ظالمانه ۳۰۰ میلیونی دریافتی و ۲۰۰میلیون تومان از مزایای حرام دریافتی را نیز بازگرداند. معاونش ۹۱ و دیگر اعضای هیئت عامل نیز هریک حدود ۷۰ میلیون بازگرداندند. این کار بخشی از اقداماتی است که باید در باره آنها اعمال شود.

۴. این بی مروتان که نه شغل نامناسب برخی از امیران ارتش ایران در دوران بازنشستگی به خاطر کمی بازنشستگی( با پوزش از این بزرگان) ، نه تن فروشی بعضی از نوامیس این مملکت به خاطر فقر، نه افسردگی جوانان تحصلکرده بیکار که در کنج خانه در برابر چشمان اشکبار پدر و مادرشان کز کرده اند و نه ده ها صحنه دردآور دیگر، هیچ کدام برایشان دغدغه ای نمی آفریند و حتی با جعل عنوان کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، به بیت المال دستبرد میزنند، خائن اند. با خائنان همان کنید که علی فرمود:
" از همکاران و دستیاران خویش بر حذر باش، اگر يكى از آنان دست به خيانت دراز كند و گزارش های مأموران پنهان تو پشتیبان هم در خیانتش بودند، همين گزارش‌ها تو را بس باشد. پس او را به جرم خيانت تازیانه بزن، و آنچه از خیانت به چنگ آورد، از او بازستان. سپس او را در جایگاه ذلّت وخوارى بنشان، و داغ خيانت را بر او بگذار، و طوق ننگ و بدنامى را به گردنش بياویز."(نامه ۵۳ نهج البلاغه)

دولت و دستگاه های نظارتی بدانند که مردم پشتیبان انها خواهند بود و یکی از ثمرات برخورد علوی با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.
۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۶:۴۰
 
۱۳۹۶/۰۶/۰۱ ۱۲:۰۰
 
۱۳۹۶/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۱
 
۱۳۹۶/۰۵/۲۵ ۱۵:۱۲
 
۱۳۹۶/۰۵/۲۲ ۱۸:۱۷
 
۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۰
 
۱۳۹۶/۰۵/۱۳ ۱۰:۰۳
 
۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۱۴:۴۰
 
۱۳۹۶/۰۴/۱۹ ۰۹:۲۹
 
۱۳۹۶/۰۴/۰۹ ۱۰:۱۸
 
 
کلمات کلیدی : احمد توکلی
 
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۱:۴۳
شیر مادر حلالت باد جناب توکلی. پی گیر باشید لطفا. نگذارید به رودی آبها از آسیاب بیفتند (3796703) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۲:۰۳
جناب توکلی با درود به جنابعالی و سایت محترم
تشکر از توجه شما. به واقع بودن مدیرانی بدون خط قرمز و عزم راسخ برای برخورد باعث دلگرمی نه تنها مدیران سالم که تمام مردم خواهد شد
شما نیز با سازمان شفافیت خود آن ها را هم دلگرم تر کنید و هم معرفی به مردم (3796768) (alef-13)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۰۹:۰۴
رسانه آزاد اولین گام در جهت رسیدن به عدالت و دموکراسی هست
ببینید چگونه تلگرام و شبکه های اجتماعی بر کوس رسوایی مدیران خائم و سیستم خائن کوبید. که مجبور شدن درست کنن. باید این روند ادامه داشته باشی. جناب توکلی و همچنین روحانی، اگر واقعا دلتون برای مملکت میسوزه کاری کنید رسانه ها آزادی بیشتری داشته باشن. اینجوری همه خائن ها رسوا میشن و مملکت راه درست رو در پیش میگیره . (3796963) (alef-13)
 
علیرضا پژوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۱:۳۷
جناب توکلی با سلام
قصدم دفاع از متجاوزان به بیت المال نیست اما بدانید فساد سیستماتیک در تمام دیوان سالاری این مملکت ریشه دوانده و خشکاندنش نیازمند عزمی انقلابی است . گستره فساد در این مملکت سر به فلک کشیده است . من از دولت روحانی متشکرم که برخوردها را ماست مالی نکردند اما خواهان برخورد با عاملان و آمران این نوع فساد ها را دارم بگونه ای که هیچ یک از مدیران دولتی و اعضای هیات مدیره شرکت های دولتی جرات پیدا نکند بیش از ده برابر حقوق حداقل دریافتی داشته باشد . (3797010) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۶:۰۹
مدیر خدوم و سلیم النفس و متعهد ، نیازی به اینگونه دلگرمی ها و پشتیبانی ها ندارند .
آنها در هر موقعتی بدنبال کسب رزق حلالند و تحت هیچ شرایطی حاضر به تضییع حقوق محرومین نیستند .
بهتر است آقای روحانی تدبیر !! دیگری بیاندیشند !! (3796776) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۲۸:۳۶
شما که این قدر وارسته ای بگو روحانی چه تدبیری بیندیشد ؟! (3796900) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۳۰:۲۱
از تلگرام تشکر و قدردانی شود. هزار تا روحانی هم بیاید نمیتواند مانند تلگرام کار کند. (3799506) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۰:۳۹
مديران خدوم خيلي كمند (3797008) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۲:۳۹:۱۸
مدیران خدوم خیلی زیادن. اما بازیشون نمیدن. چون برای امور خلاف فرمان برداری نمیکنن (3799576) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۳۸:۳۷
اگر در گذشته اجازه میدادند رسانه های ازاد رشد کنند و از جریان ازاد اطلاعات حمایت میکردند, خیلی پیشتر دست مفسدان ریاکار رو میشد (3796804) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۱۰:۱۹
خدا خیرتون بده جناب توکلی
اما
اما
باید ابن قضیه هم روشن بشه که چرا در دولت قبل خوردند و بردند و رسانه ای نشد ولی حالا درست در سالِ اخرِ این دولت، این مسایل داره رو میشه؟؟
و ای کاش همه مثل شما منصف باشند و منصفانه نقد کنند. (3796858) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۲۹:۲۳
خواهشا به پرونده های صرافی در سال 90 هم رسیدگی کنید چون اسم افرادی در تاسیس ان صرافی بوده و از نرخ دلار سود کرده اند(کاسبان تحریم) که مستقیما در جلسات مذاکرات هسته ای حضور داشته.... (3796987) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۴:۴۳
والله خیلی جسارت و جرات و پاکی پرونده میخواهد که بدون ترس از دشمنی این خلافکاران و شبکه مافیایی گسترده انها اینطور صریح مثل اقای توکلی واقعیات را در موردشان بگویی. (3797018) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۱:۱۴:۵۷
آقای روحانی اگر سکوت کند، از چشم ملت خواهد افتاد! (3797057) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۱:۱۷:۰۵
از سایت الف بخاطر پیگیری مهمترین مسئله و بحران مردم تشکر میکنم.
باور کنید نون در خون میزنیم و زندگی میکنیم! (3797058) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۰۳:۳۰
جناب توکلی
چرا از قاضی سراج به جهت عدم افشای "به موقع" فشار ادعایی توسط برادر رئیس جمهوری انتقاد نمیکنید ؟
چرا تعریف و تمجید بیجا میکنید ؟ (3797428) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۵۲:۳۸
ای کاش آقای توکلی همین اندازه که با آقای روحانی مهربانی می کنند نصف آن را با احمدی نژاد داشتند. (3797541) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۲۱:۵۵
آقاي توكلي شما هم؟ آيا وظيفه سازمان بازرسي در موضعگيري است يا پيگيري قضايي؟ اينجا بوي جناح بازي و فرافكني ميايد. (3797895) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۲:۰۳
رئیس سابق بازرسی کل کشور : فسادهایی که امروز می گویند را پنج سال پیش گفتم صداوسیما اجازه پخش نداد/ به مجلس گفتم گفتند برخورد سیاسی می کنی (3796705) (alef-13)
 
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۴:۴۲:۵۸
حرف شما درست ولی الان باید به فکر چاره باشیم .افرادی که الان سنگ مردما به سینه میزنند اگه این اتفاق تو دولت هم راستا با با خودشون اتفاق میفتاد هر جوری بود توجیه ش میکردند و زیر بار مسئولیت نمیرفتند ..البته از اقای توکلی و افرادی مثل ایشون که به دور از هر گونه غرض ورزی دلسوز بیت المال هستند تشکر میکنم و از اقای روحانی هم انتظار میره که شدید با افراد خاطی بر خورد کنند (3797221) (alef-13)
 
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۳۷:۰۴
جناب توکلی ، درود بر شما که حتی همین الآن !!!! هم نمایندۀ مردم هستید در باز-ستانی حقوق تاراج شده شان، از ریشه ها و نه شاخ و برگهای نوپا و خرده پا ؛
گر ز باغ رعیت کند ملک سیبی
برآرند غلامان او درخت از بیخ

خدا قوت (3797927) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۴۰:۴۴
جناب توکلی
در راستای گزارش آقای پور محمدی چه میفرمائید؟ (3797506) (alef-13)
 
مولا وردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۳:۳۰
توکلی جان یه ذره صبر کن شاید قاضی دروغ گفته باشه . آخه فریدون امروز تکذیب کرده . هر کدوم دروغ گفته باشن باید برکنار شن . ما مدیر دروغگو نمیخواهیم (3796706) (alef-13)
 
شهبازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۰۲:۲۲
جناب آقای دکتر توکلی عزیز
ولی به نظر بنده حقیر ؛
اگر حقوقای نجومی رو از حلقوم این مدیرا بیرون بکشیم خود به خود مدیرای خدوم دلگرم میشن .
نیازی به حمایت از روحانی و سراج هم نیست (3796849) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۲۳:۴۸
آقای سراج بدون شک باید محاکمه و احتمال قوی محکوم شود چونکه یا دروغ گفته که تکلیفش روشن است یا راست گفته. اگر راست گفته بدلیل تبانی در انتصاب و اینکه وی ناظر مستقیم بوده و قصور واضح کرده باید محکوم شود به شرطیکه جناحی برخورد نشود!! (3796976) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۶:۴۴
تو دیگه کی هستی اخرشی واقعا (3797023) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۵۳:۱۲
من از روحانی و هر کسی که در این قضیه وارد شود و به حل مسئله کمک کند حمایت می کنم،
اما مسئله فقط با تغییر چند مدیر حل نمی شود،
و باید بصورت ریشه و با
- اصلاح نظام حقوق و دستمزد و
- شفافیت دائمی پرداخت ها
حل شود
باید کمپین
- این برخورد کافی نیست و
- شفافیت می خواهیم
در شبکه های اجتماعی راه بیفتد (3797542) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۴:۵۴
روحانی چه قدر تعلل میکنه در برخورد با مدیران نجومی (3796712) (alef-13)
 
معصومی از تهرانسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۱۶:۴۰
روحانی برای 45 تومن یارانه مردم بی بضاعت ماتم میگیره ولی در قبال حقوقای نجومی آقایون مرفه بی درد تعلل میکنه (3796760) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۳۱:۴۰
تعلل چی باید حداقل یه کم بررسی بشه شاید این جورها هم که افشا کنندگان هیا هو می کنند نباشه ! (3796906) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۳:۲۹
الله اکبر! روحانی تعلل می کنه؟ یا اونی که به قول خودش فهرست رو گذاشته بود تو جیبش و آخرشم هیچی به هیچی؟ روحانی حقوقدانه. جو زده عمل نمی کنه. اما عمل می کنه. (3797014) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۷:۴۷:۵۲
دیگه چکار کنه شما بگو! خوب بر کنار کرده پول ها رو هم پس گرفته،خوبه مثل احمدی نژاد بگه کابینه خط قرمز منه،بعد یکی یکی این افراد رو به سمت های بالاتر ببره.مثله اینکه این رفتارها از یادتون رفته؟ (3797294) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۳:۳۰:۰۶
روحانی خوب شروع کرده ولی باید ادامه داشته باشد (3798074) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۸:۰۴
خرج انتخابات از کجا میاد ؟ (3800834) (alef-13)
 
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۶:۰۹
فریدون را با سراج رو در رو کنید و گزارش نهایی را به پیشگاه ملت فهیم ایران ارائه نمائید . (3796714) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۳۸:۵۲
به نظرم سراج درست میگه
اما باید بررسی شود
وامیدوارم هرکی حق این مردم مظلوم رو می خوره الهی اب خوش از گلوش پائین نره (3796921) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۰۶:۲۶
معلومه کی دروغ میگه
چرا اون زمانی که ادعا داشتند تحت فشار بودند هیچی نگفتند و سکوت کردند؟
چرا نگفتند (به ادعای خودشون) یه فاسد شده رئیس بانک رفاه ؟
حالا که فیشهای حقوقی دراومد صحبت میکنند ؟
سازمان بازرسی قبل از افشای حقوقهای نجومی چکار میکرده ؟چرا به مردم گزارش نکرده ؟ (3797437) (alef-13)
 
ایرانی
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۳:۰۸:۴۱
همه بدبختیای ما از همین سازمان بازرسی کل کشوره. همیشه آآخر از همه میان وسط. در حالی که فلسفه وجودی این سازمان اینه که با بازرسی های دقیق از بروز جرم و کم کاری و خلافکاری ممانعت کنه. خود سازمان بازرسی هم باید دقیقا مورد بازرسی قرار بگیره. بی شک داخل سازمان هم خیلی خبرها هست که باید مردم بد بخت و فریب خورده ازشون مطلع بشه. دیگه به کی اعتماد کنیم خدایا؟؟؟؟؟ (3799599) (alef-13)
 
طهورث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۷:۲۹
روحانی در برکناری آقایون کوتاهی کرده .
ما از او پشتیبانی نمیکنیم (3796719) (alef-13)
 
خسته از بدقولی ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۵:۳۰
3 سال حمایت بی چون و چرا کردیم از روحانی
دیگر کافیست .
این جواب اعتماد و حمایت ما نبود .
به کدام وعده هایش عمل کرد ؟
سخنانش نیز سخنان دوران مبارزات انتخاباتی نیست . (3796774) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۴۳:۲۳
محاله شما از روحانی حمایت کرده باشی !!! شما یکی از همان جماعتی هستید که مترصد فرصتی بودید تا به روحانی ضربه بزنید و مقابله به مثل کنید اما غافل از این که دانه فلفل سیاه وخال مهرویان سیاه هردو جانسوزند اما این کجا وآن کجا این که بگردید وتنها چند مدیر با حقوقهای چند ده ملیونی را علم کنید تا مثلا با خاوریها وبابک ها و اختلاسهای چند هزار ملیاردی آنها یکی کنید شدنی نیست وتوی کًت مردم نمیرود ! (3796928) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۴:۱۹
عمرا تو حمایت کرده باشی. چرا شماها خودتون رو پشت سر حامی ها مخفی می کنید؟ (3797016) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۱۴:۱۸
وسط دعوا نرخ تعیین نکن.

حداقل خوبیش اینه که تو این دولت اگه اتفاقی میفته به سرعت گفته میشه

نه مثل گذشته که با ماست مالی وانگ مصلحت اندیشی لاپوشانی میکردند. (3797452) (alef-13)
 
نوری
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۱:۵۸:۳۲
من به عنوان کسی که به آقای روحانی رای هم ندادم، از عملکرد دولت ایشون بسیار راضی ام. انتظار شما چیه واقعا؟ معجزه؟ بهتره دولت ایشون رو با دولت های دیگه بعد از انقلاب مقایسه کنین، انوقته که می بینین ایشون هر آنچه در توانشون هست و البته در اختیارات ریاست جمهوری هست رو انجام دادن. از حل و فصل موضوع هسته ای و پایان به کابوس تحریم های روزانه و گرون شدن لحظهای ارز و طلا گرفته تا باز شدن فضای اجتماعی و همین رسانه های مجازی که اگر دولت به دنبال بسته بودن فضا و خفقان و یا فساد و دزدی بود اصلا به گسترش اینترنت و عدم فیلترینگ شبکه های مجازی تن نمی داد. همین ماجرای فیش های حقوقی نمونه خوبیه. فکر می کنین اگه دولت قبل بود چی میشد؟ رسانه اجتماعی به این گستردگی وجود نداشت و اولین روزنامه ای که تیتر می زد هم توقیف و اصولا این موضوع در نطفه خفه میشد. وگرنه مگه من و شما نمی دونیم این حقوقا مال امسال و پارسال نیست، پس چرا تو هیچ دوره ای علنی نشد؟؟؟؟؟؟ حقوق که خوبه، هر چند ناعادلانه، حداقل میشه بهش یه جنبه رسمی و قانونی داد چرا اون همه فساد و دزدی و اختلاص و زمین خواری و دکل دزدی و خروج ارز از کشور و ... علنی نشد؟؟؟ این منتقدین دلسوز و فداکار کجا بودن؟
در این نظر هیچ توهینی به کسی نشده بنابراین چاپش کنین. (3797841) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۳۶:۴۳
ما پشتیبانی می کنیم ! چون از مردم عذر خواهی کرده و قول رسیدگی داده وقراره برای برخورد مناسب جلسه بر قرار کنه !غفلت در یک مدیریت گسترده مثل ریاست جمهوری امریست ممکن اما آنچه مهم است این است که رئیس جمهور بعد از مشخص شدن فسادمدیرانش با آنها برخورد کند یا نه آن را خط قرمز خود بداند ! (3796915) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۳:۳۲:۱۸
من هم که مخالف دولت هستم، اگر این برخوردها ادامه داشته باشه از روحانی حمایت می کنم. (3798081) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۰۰:۴۵
یکی دو تا که نیستن تعداد زیاده (3796724) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۷:۳۸
مگر آقای روحانی و آقای سراج یکی هستند ؟؟
صورت مسئله را پاک نکنید !! لطفا" !!!! (3796779) (alef-13)
 
پدر بازنشسته نظامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۰۸:۵۸
خوب مدیرها رو کامیونی برکنار کنن .
این همه جوان تحصیلکرده مومن دست پاک جویای کار داریم .
مگه قحط الرجاله در کشور ؟
حاضرن با حقوق 2 میلیونی صادقانه و با پاک دستی همان کار را انجام دهند . (3796856) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۰۴:۱۶
اگر در دولت فاسد قبلی هم لااقل از خارج از دولت برخوردهای قاطع مثل الان انجام میشد این همه فساد انجام نمیگرفت (3796728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۳۱:۲۴
مردم فاسد را طرد نکردند که جایش فاسد تکیه زند (3796790) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۲۲:۲۵
واقعا خجالت نمي كشيد هركجا كم مياوريد پاي دولت قبل را مي كشيد جلو مردمومن اينا اگه از انها مدركي داشتند تا حالا هزاربار تو بوق وكرنا مي كردند ولي متاسفانه فقط حرف مي زنند اگر رأست مي گويند بجاي حرف مدرك ارايه كنند تا قوه قضاييه برخورد كند (3797133) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۳۳:۵۷
خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج

دزدی و بیت المال را به بیت الحال تبدیل کردن مدیرا ن از زمان دولت هاشمی شروع شد. در دولتهای بعدی پیاز داغشو زیاد کردند. (3797920) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۲۷:۳۴
فعلاً که پای برادر رئیس جمهور و دستیار ویژه او در میان است. وضعیتی که در هیچ دولت قبلی سابقه ندارد. فساد در همین دولت اتفاق افتاده، و اگر این همه به دولت قبل هجمه ناجوانمردانه و جاهلانه نمی‌شد، شاهد وضعیت کنونی نبودیم. به قول یکی از کامنت‌گذاران این‌جا: اینها مدیران آقای روحانی هستند و از کره مریخ که نیامدند و انوقت باید از روحانی حمایت کنیم که به ما گفت خزانه خالی است و بعد 200 میلیون حقوق داد؟ (3797355) (alef-13)
 
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۰۴:۵۰
برادر ارجمند جناب آقای دکتر توکلی

با سلام و عرض ادب

به عنوان یک فرد دانشگاهی و یک تحصیلکرده این مملکت با بالاترین عنوان تحصیلی و بدون استفاده از یک ریال رانت و کمک هزینه در این کشور از خواندن این جمله شما به آینده کشورم کمی امیدوار شدم :

این بی مروتان که نه شغل نامناسب برخی از امیران ارتش ایران در دوران بازنشستگی به خاطر کمی بازنشستگی( با پوزش از این بزرگان) ، نه تن فروشی بعضی از نوامیس این مملکت به خاطر فقر، نه افسردگی جوانان تحصلکرده بیکار که در کنج خانه در برابر چشمان اشکبار پدر و مادرشان کز کرده اند و نه ده ها صحنه دردآور دیگر، هیچ کدام برایشان دغدغه ای نمی آفریند و حتی با جعل عنوان کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، به بیت المال دستبرد میزنند، خائن اند.

این جمله را باید طلا گرفت و آن را بر روی پتک آهنی حک کرد و بر سر خائنان در این مملکت کوبید.باشد که درس عبرتی برای سارقان بیت المال باشد.

با احترام (3796730) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۰۶:۰۰
آقای توکلی عزیز از عزل مدیران بانکی تشکر کرده اید فرض کن با رییس صندوق هم همان کردند و او هم برکنار شد آیا همه مشکلات حل می شود و بیکاران صاحب شغل می شوند و ...
عزیز من استاد عزیز، به قول خودتان طرف 200 میلیون ظالمانه دریافت کرده و پس داده این در قیاس با طرح تحول 9000 میلیارد تومانی کجا قرار می گیرد به خدا اینها همه دامه که فساد وزارت متحول فراموش بشه
مردم هوشیار باشند و الف بیدار و رییس جمهور آگاه
الف جان چاپ کن (3796734) (alef-13)
 
خسرو گار س چی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۰۶:۴۸
با سلام و احترام
ضمن تشکر از زحمات جناب عالی و سازمان مردم نهاد شفافیت و عدالت و سایر همکارانتان در جامعه خبری و تحلیلی الف ... و با کسب اجازه از جنا ب آقای روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب عالی پشتوانه نظام و مردم را دارید لطفا قابل تامل است :
1- برا اساس قولی که آقای روحانی رییس محترم جمهوری در روزهای اخیر در خصوص فیش های حقوقی داده است حداقل برخورد در این زمینه برکناری مدیران انک ذوق زده و دور از ارزشهای نظام و برگرداندن تمام پول هایی است که به ناحق و دور از عدالت و انصاف این افراد اخذ کرده اند ، می باشد ........این وظیفه ای است که نظام و رهبری از ایشان و دولت محترم و افکار عمومی خواستار اجرای ان شدند ....
2- آقای روحانی رییس محترم جمهوری یقینا در گزارشات خبری را مطالعه کردند که آن ها حتی هزینه لوازم تحریر – ماشین و مسکن و غیره دریافت کردند ؟؟ ..... واقعا آقای رییس جمهور محترم به نظر جنا ب عالی این مدیران اندک ذوق زده چه نیازی به مسایلی که د رجراید منتشر شده است و چنانچه صحت داشته باشد از قبیل کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش کمک ‌هزینه تحصیل خودشان را از جیب دولت محترم و نظام دارند و داشتند ؟؟؟
3- از جنا ب اقای روحانی رییس محترم جمهوری کمترین انتظار و جبران حداثقل خسارتی که اینگونه مدیران اندک ذوق زده به نظام و مردم وارد کرده اند این است که برای اولین بار بعد از 38 سال انقلاب اسلامی "" تابوی قدرت سیاسی و اجتماعی این افراد را خدشه دار نمایند و با اقدام قاطع خودتان بدون هر گونه ظلم به این گونه افراد که مردم نیز خواهان این موضوع نیستند ، به آنان این موضوع را با اقدام و عمل نشان بدهید که شما نه تنها مصونیت سیاسی و اجتماعی دربرابر قانون ندارید بلکه از قانون ناقص و قصور قانونگذار و نهادهای نظارتی نیز نباید سوءاستفاده می کردید .....
نتیجه : جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم با عرض معذرت از جناب عالی و سایر همکارانتان در دولت جسارت بنده را ببخشید از یادآوری این جمله : "" جناب عالی سوگند یاد کردید که .......... ان شا الله همانطوری که در اجلاس قوه قضاییه فرمودید با اقدام جناب عالی موجبات دلگرمی مدیران سالم و خدوم را فراهم نمایید................... با تشکر – گار س چی (3796735) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۱۰:۱۷
اینها مدیران آقای روحانی هستند و از کره مریخ که نیامدند و انوقت باید از روحانی حمایت کنیم که به ما گفت خزانه خالی است و بعد 200 میلیون حقوق داد ؟؟ (3796743) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۸:۱۶
یعنی قبل از دولت روحانی این مدیران پست مدیریتی نداشتند؟ دوما هئیت مدیره مدیر را مشخص می کند و از لحاظ قانونی هم رئیس جمهور نمی تواند دخالتی کند. (3796782) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۳۱:۲۱
شب واریز یارانه ها هم عزا میگرفتن طفلی ها (3796789) (alef-13)
 
حسن جسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۵۷:۵۴
خزانه برای بدبخت بیچاره ها خالیه برای گردن کلفت های یقه سفید لبریزه . (3796840) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۳:۵۸
جناب توکلی
با درود
پاکسازی جامعه از فساد با برخورد موردی ممکن میشه به نظر شما یا اتوماتیک وار با توسعه دموکراسی؟ (3796770) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۵:۰۱
من میگم دو مورد وجود داره:
اول اینکه چرا کارمندان ساده بانک تا بالا، وام خای با سود 1 تا 4 درصد دریافت کنند. بعد افرادی عادی 30 یا 35 درصد؟

کسی که کارمند بانک یا سایر جاها میشه خونش از من شغل بخش خصوصی رنگین تر است؟

دوم:
این وضعیت حقوق ها فقط برای مدیران رده بالا نیست. در همه سمت ها پیدا میشه

این همه حقوق میگیرند(حتی همین کارمند های ساده) بعد پنج شنبه هم تعطیل
صبح که میری ، درست نمیتونن به ارباب رجوع جواب بدن (3796772) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۵:۵۲:۲۹
با قسمت دوم نظر شما تا حدی موافقم، در سال‌های اخیر با وجود رشد استفاده از فناوری‌ها در امور اداری و دولت الکترونیک، متأسفانه هنوز مشکلات زیادی در امور اداری کارها در سازمان‌های مختلف وجود دارد... نظارت روی عملکرد کارمندان و ارزیابی در بسیاری از موارد فقط در حرف مطرح است و به عمل نمی‌رسد... (3797244) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۰۰:۴۰
به عنوان کسی که در سال 92 به آقای روحانی رای داده ام میگویم از عملکرد ایشان راضی نیستم و قطعا در دور دوم به ایشان رای نخواهم داد. (3796846) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۰۲:۰۶
برای نخستین با ر است چنین مکتوبی را می خوانم نا امید بودم در طول عمر 60
ساله ام بنظر میرسد این کشور هنوز مردانی دارد . (3796848) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۲۰:۵۵
افرین و تبریک و تحسین به اقای روحانی . ولی چرا تبریک به سازمان بازرسی؟ این فساد حکومتی بعلت مغفول بودن این سازمان و نداشتن شجاعت و شهامت لازم برای جلوگیری این فساد هاست بنظر من تقصیرات ایشان اگر از این دزدان بیشتر نباشد کمتر نخواهد بود (3796878) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۱:۵۵
مقاله ای بجا ومنصفانه.
با تشکر از جناب توکلی.
اما من فکر میکنم جناب سراج هم باید پاسخگو باشند.
عده ای از دوستانم فقط دنبال بهانه اند. روحانی برخورب بکند یا نکند اونها چوب لای چرخ دولت میگذارند!
اگر رییس جمهور با فساد ریشه دوانده سیستماتیک که سالهاست ایجاد شده برخورد قاطع کند قطعا ملت حامی و قدردان خواهند بود. (3796937) (alef-13)
 
سامان
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۲:۴۶
سلام دکتر توکلی درور بر پاراگرافت عالی بود من تا آخرین نفس هستم (3796939) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۵:۱۴
خواسته غالب ملت ایران اعدام مفسدان و خائنین به این ملت و مملکت می باشد.... (3796942) (alef-13)
 
سامان
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۶:۲۰
باید از وزارت کشور درخواست راهپیمایی بر علیه حقوقهای نجومی کرد (3796947) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۷:۵۲
عزل مدیران بعد از آگاه شدن و فشار افکار عمومی دردی را دوا نمیکند. اگر مرد هستید قبل از مردم اقدام کنید (3796950) (alef-13)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۰۴:۲۷
هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد , چون بر صندلی خالی شده یا عضوی از هیئت مدیره یا جانشین یا معاون یا قائم مقام یا ............... تکیه خواهد زد مانند رئیس جدید بیمه مرکزی , که صد البته این افراد هم از گروه و دسته مدیران نابغه و ممتاز و نمونه در دریافت مبالغ نجومی به عناوین گوناگون هستند (3796958) (alef-13)
 
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۲۹:۴۸
ی سوال داشتم الف جان چاپ میکنی؟؟هزینه اوقات فراغت فرزندان مدیران رو هم ما باید بدیم؟؟ (3796988) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۰:۳۹:۲۶
همانگونه كه هزينه كارسياسي روبالا بردين هزينه سرقت وسوء استفاده از بيت المال راهم بالا ببريد مثلا اگر كسي اختلاس ميلياردي كرد به او انگ جاسوسي بزنيد يا بگوييد عامل آمريكا واسراييل است تا ديگر جرأت نكند سرقت كند به امتحانش مي ارزد والا با گرفتن بخشي از مال مسروقه هيچ سارقي ضرر نميكند (3797004) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۱:۲۱:۳۱
تا ـنجا که من می دانم اگر آقای سراح تخلفی دیده بود باید مکتوب آن را افشا کرده و با ان برخورد می کرد ، اینکه درگوشی به ایشان گفتم نکنید ولی فلانی فشار اوردو نشد و این حرفها جواب مردم نمی شود ،
چه در زمین اختلاس ها و چه این فیش های نجومی ضعف دستگاههای نظارتی و ناکارآمدی آنها اولین موضوعی است که به چشم می آید (3797067) (alef-13)
 
سپهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۳۰:۲۱
آیا برای من هم در دولت (یا سایر دستگاه های حکومتی) شغلی هست؟؟
30 ساله هستم.
مهندس عمران و دارای مدرک کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاههای خوب تهران
به زبان انگلیسی مسلط و با زبان فرانسوی آشنا هستم.
از نظر بدنی سالم و از نظر اعتقادی مذهبی محسوب میشم.
به نظام هم علاقه مند هستم. (البته فعلا) و به اصل ولایت فقیه التزام دارم.
من این ها رو حلال نمی کنم.
در اولین فرصت مهاجرت خواهم کرد. (3797138) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۲:۱۷:۳۲
اگه به ولايت فقيه اعتقاد داشتي حرف مهاجرت رو نميزدي چون ولي فقيه چند روز پيش فرمودند جوانان را به مهاجرت تشويق نكنيد . در ضمن آدم مسلمام و مومن و شيعه مملكت اسلامي رو ول نميكنه بره در بلاد كفر و مستعمرات شيطان بزرگ زندگي كنه . (3802306) (alef-13)
 
حمید رضا
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۳۲:۴۱
دورود وصدها دورود بر دکتر توکلی ای کاش اکثر مدیران رد ه بالای ما نگرشان مانند ایشان بود دیگر دغدغه حرزام خواری نداشتیم . (3797140) (alef-13)
 
Austria
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۵۸:۳۹
همچنان حامی روحانی هستم. سابقه نداشته کسی در کشور بخاطر کار اشتباهش عذرخواهی کند و درصدد جبران برآید. درود خدا بر روحانی.

امیدوارم آقای دکتر توکلی بتوانند با حفظ فاصله خود از بازیهای سیاسی همچنان به این افشاگریها و شفاف سازیها ادامه دهند. (3797169) (alef-13)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۳:۰۱:۲۹
اخه كي تا حالا برادرشو عزل كرده كه اين دوميش باشه (3797174) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۳:۳۸:۲۴
علیرغم اینکه با دکتر توکلی اختلاف دیدگاه بسیاری دارم و هر دو دانشگاهی هستیم اما متن محکمی بود. امید که اجرا شود. (3797190) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۳:۵۲:۴۷
به عنوان یک حامی دولت می گویم دولت نباید مماشات کند ... امید در خطر است آقای روحانی (3797199) (alef-13)
 
بشیر محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۴:۴۳:۳۴
جناب اقای توکلی سلام . حفظ جایگاه با سکوت در باره ظلم و دزدی به نوعی شراکت در جرم است اتفاقا اظهارات اقای سراج و اقای حسین فریدون در کنار هم در سایتنتان منتشر شده است صفت دروغگویی در نظامها ی سکولار جرم محسوب می شود در دین اسلام جوامع شرقی هنوز به صورت قانون مدون برای کسانی که رسما قسم یاد میکنند این مساله مجازاتی ندارد اگر برایتان امکان دارد ذهن مخاطبین را روشن فرمایید. (3797222) (alef-13)
 
علی
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۶:۱۸:۰۸
جا دارد یادی بکنیم از عزیزانی که حماسه آفریدند و با چشم بسته به دختر رییس صندوق توسعه رای دادند ایشان را به مجلس فرستادند!!و به امثال توکلی رای ندادند. از ماست که برماست!! (3797251) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۷:۳۵:۲۰
اقای توکلی 80درصد بازنشسته های بانکی زیریک میلیون وپانصد هزارتومن حقوق می گیرند این وسد کارمندهای عادی بانکها خصوصا دولتی لگد مال شدند یم مدیرعامل 2سال دریک بانکه ولی کارمندی که 30سال زحمت می کشه چی !!!؟؟؟؟؟ (3797279) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۵۰:۵۶
یعنی شما وام ضروری دو سال یکبار را نگرفته ای!
یعنی وام خوردرو و پاداش روز فلان و بهمان را نگرفته ای!
یعنی ... (3797962) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۷:۳۵:۲۶
کاشکی اقای توکلی ازحق پایمال شده سهامداران بانکی هم بنویسه که کلی ضرردادند پارسال بانک ملت 25تومن ازسود هرسهم را به بهانه افزایش سرمایه بلوکه کرده وخبری ازافزایش سرمایه نیست چرا ؟؟؟؟؟؟ (3797280) (alef-13)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۲۰:۳۷
بنظر بنده كه يكي از دلايل بروز و توسعه اين خلاف‌ها، كوتاهي افرادي مثل آقاي سراج است. ايشان صلاحيت اين حمايت و مسئوليت را ندارد. (3797339) (alef-13)
 
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۲۳:۱۹
به نظر من آقاي سراج را قبل از اينكه مردم بيدار كنند بايد خودش بيدار شود .فلسفه وجودي سازمان بازرسي بيدار بودن است نه اينكه بخوابد و منتظر باشد كسي با تلنگري بيدارش كند!فكر كنيد اگر اين كشف فيش حقوقي مسئولين توسط اين سازمان كشف مي شد افكار عمومي چقدر اعتقاد و اطمينانش به قوه قضائيه كشورش بالا مي رفت. (3797348) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۲۷:۴۹
مواضع سیاسی آقای توکلی در موضوعات اقتصادی کاملا مشهوده... این در حالی است که اقتصاد از مقولاتی است که باید از سیاسی کاری به دور باشد و بر اساس اصول علمی بنا شود...
چرا مدیران دیگری که از صفدر حسینی بیشتر حقوق می گرفتند به اندازه ایشون جار و جنجال نداشتن... چون صفدر حسینی یک اصلاح طلب محصوب میشه... در حالی که بسیاری از اصلاح طلبان هم دل خوشی از صفدر ندارند....
آقای توکلی و سایت محترم الف امیدوارم همیشه در برخورد با تمام متخلفین (چه دوست و چه هم حزبی) انصاف را رعایت فرمایید... (3797356) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۳۹:۳۸
با سلام
یه سوال برام پیش اومده.آیا رییس جمهور با فیش های نجومی پزشکان هم برخورد می کند؟چرا فقط بر مدیران تاکید می شود؟چرا هیچ گزارشی از برخورد با پزشکان منتشر نمی شه؟ (3797379) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۵۵:۰۰
ریاست بازرسی کل کفتند 72 دقیقه در مجلس صحبت کردم. ضبط شده وموحود است. گفتند سیاسی برخورد میکنید و نوشته آن موجود است. چه کسانی گفتند سیاسی است؟. چه کسانی آن صحبت ها شنیدند و نشنیده گرفتند؟ چرا نرفتند وببینند که درست میگوید یا اشتباه است وسیاسی است. حقتقتا مسئله فساد گسترده وریشه داراست. ببینید از کی شروع شده وتا گجا ریشه دوانیده.تا همین جا از آقای توکلی وریاست جمهوری وآقای سراج تشکر میشود. امید است ادامه داشته و فساد تا حد امکان ااااااااااا مهار شود. گرچه اصلا نباید باشد انشااله. (3797404) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۵۹:۲۹
اقای توکلی درود بر شرفت اگر همیشه برای برملایی دزدی ها اختلاس ها وغیره برای این مردم تلاش کنید همه دعاگویی خیر شما خواهند بودد کم نیاورید یک قدم جلوتر از انان باشید (3797416) (alef-13)
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۲۵:۰۲
ضمن تشکر از سازمان مردم نهاد شفافیت و به خصوص آقای توکلی که موشکافانه و جسورانه و شجاعانه مشکلات و معضلات جامعه را شناسائی کرده و به مردم گزارش میکنند. لطفا پیگیر اجرای حکم قاطع نیز باشید.
و در مورد اقدام آقای روحانی و دست اندرکاران نیز باید بگویم که خوب است که به فکر رفع معضل هستند و تلاش شان را میستایم. ولی چرا باید کار به اینجا میکشید که بخواهند این گونه برخورد کنند؟
مگر این بانکها و سازمانهای دولتی حسابرسی نمیشوند ؟ مگر بازرسان گزارش صحیح ارائه نمیدهند؟ مگر این نهاد ها ذیحساب ندارند ؟ و ....
پس از کدام روزنه این حقوق ها خارج شده که ارگان های اصلی حسابرسی و بازرسی کشور موفق به کشف این مهم نشده اند ؟
چگونه ممکن است با توجه به رسیدگی های سالانه توسط سازمان بازرسی و حسابرسی و سایر نهادهای نظارت کننده ، حال باید گزارش چنین برداشت های غیر قانونی را از زبان سازمان مردم نهاد شفافیت بشنویم ....
امیدوارم کسی پیدابشه که به سوالات من پاسخ بده .

امیدوارم این بار کامنت من نشر داده شود. (3797470) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۲۵:۵۳
فرض کنید مدیران بانک را عزل کردید با حق کشی هائی که اینها در سازمان کردند و برای خوش خدمتی و بقای خودشان به سفارشهای افراد سیاسی مانند نمایندگان مجلس حق ماها را به نا مستحقین دادن چه باید کرد ؟ بعد از 25سال کار نصف یک فرد 10سال سابقه حقوق میگیرم چونکه ایشان با لابی نماینده مجلس پست مدیریتی گرفته ماها که تا روز قیامت هرگز آنها و نماینده مجلسی که سوگند قرآن را زیر پا میگذارد نخواهیم بخشید هرچند که این افراد به آن روز ظاهرا اعتقادی ندارند. (3797475) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۲:۲۱:۳۷
شما كه به روز قيامت اعتقاد داشته باشي براي اونا كافيه (3802310) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۲:۲۶:۳۶
تا زماني كه احزاب و رسانه ها در ايران آزاد نشوند و آزاد نباشند , اميدي به ريشه كني فساد وجود ندارد . فقط احزاب و رسانه هاي آزاد هستند كه ميتوانند به تاريكخانه ها نور بتابانند و البته قوه قضائيه مستقل و پيگير و بدون ملاحظات سياسي كه متاسفانه از آن هم بي بهره هستيم . (3802313) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۳۰:۲۱
با سلام و احترام خدمت جناب دکتر توکلی عزیز که با پی گیری مجدانه خود رئیس و 4 عضو خطا کار صندوق توسعه ملی را به ملت ایران شناساند و بخشی از پول به ناحق گرفته این افراد را به بیت المال بازگرداند.
- کافی است فقط به تعداد سفرهای خارجی آنها در مدت حضورشان در صندوق نیز توجه شود و پولهای فراوانی که بابت حق ماموریت دریافت کرده اند نیز از آنها بازپس گرفته شود.
- دوستان و اقوامی که با خود به صندوق آورده اند. آقای ش ال.. از اعضای هیات عامل فامیل و دوست صمیمی نعمت زاده است. داماد و یکی از فامیلهای مقامات بلندپایه صندوق از افراد کلیدی در پرداخت تسهیلات هستند و موارد متعدد دیگر.
نکته دیگری که لازم می دانند عرض کنم شفافیتها را از صندوق گرفته اند. در دوره ریاست دکتر فرزین، فهرست تمامی شرکتهایی که از صندوق تسهیلات دریافت می کنند در سایت صندق درج شده بود اما از وقتی صفدر حسینی به صندوق آمده تمام این ها محرمانه شده، چرا نباید معلوم باشد تسهیلات به چه شرکتهایی پرداخت می شود.
- صندوق توسعه ملی با این هدف تشکیل شده که منابع عظیم نفت و گاز در آن وارد شود و این منابع به عنوان منابعی بین نسلی صرف توسعه ایران اسلامی شود لذا باید در مرحله اول این مدیران نالایق عزل و محاکمه شوند. در مرحله نحوه تعیین رئیس و اعضای هیات عامل تغییر کند. پیشنهاد من تعیین رئیس صندوق با پیشنهاد رئیس جمهور و تایید مقام معظم رهبری می باشد. (3797482) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۰:۱۱:۵۴
واقعا حيف به راي مردم تهران كه امثال احمد توكلي را كه هم استاد اقتصاد هست و هم علم مبارزه با تبعيض حقوق ها را مدتهاست بلند كرده از ورود به مجلس بازداشتند.
واقعا يكي از دلايل عقب ماندگي ايران نگرش سطحي مردم است. همين مردم بودند كه در انتخابات 92 بدون توجه به برنامه نامزدها به كسي راي دادند كه كمترين برنامه اي براي اداره كشور نداشت و حالا كم كم آثارش داره پيدا ميشود. (3797568) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۰:۱۴:۵۱
اقاي سراج بدليل كم كاري وچشم پوشي از انچه تحميل رييس بانك رفاه نام برده است بايد هرچه سريعتر استعفا دهد البته كه بايد فيش حقوقي ايشان مورد كنكاش قرار گيرد. (3797580) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۰:۵۱:۰۷
با سلام جناب دکتر توکلی عزیز به نظر بنده بیشترین قصور در این زمینه متوجه سازمان های نظارتی است .سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی که در بانک ها و سازمان های مختلف مستقر هستند و همه فعالیت های آنها را زیر نظر دارند چرا تاکنون هیچ گونه گزارشی نداده اند در عجبم که شما که خود در این زمینه آگاهی دارید چرا هیچ گونه قصوری را در این زمینه متوجه آنها نمی دانید نکنه شماهم دارید سیاسی با این قضیه برخورد می کنید چون طی چند روز گذشته که این ماجرا را پیگیری میکنید ندیدم که یکبار در این مورد صحبتی بکنید .دوما چرا نمی گید که ریشه این مشکلات در گذشته است و به این دولت برنمی گردد.لطفا شما که دم از علی و قضاوت علوی می زنید در قضاوت های خودتان هم صادق باشید و منصف (3797668) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۱:۰۳:۵۱
ایکیو سان عجله نکن !
اول بذار این دوتا که می خواهی قهرمان ازشون بسازی ، برادریشون را با پیگیری واقعی و سپردن خاطیان به قانون و برخورد قضایی ، ثابت کنند ، آنوقت ما مردم از اینها و جد و آبادشون حمایت می کنیم !
آقای الف انتظار نداری که با 37 سال نامهربانی ، نامردی ، اختلاس و مفاسد اقتصادی ، البته بصورت شیب دار از اول انقلاب ، باز ما چشم بسته با مدیرانی امروزی که توسط آقای روحانی و عوامشان تعیین شدند ، باز چشم بسته ایشانن را حمایت کنیم ؟
همان رای 92 فعلا کافی تا برخورد صادقانه و نه غیر صادقانه و اینکه چند نفری فیش حقوقی و .... را ببینم بعد در صورت راستی درستی حتما در قفای هر مسئول با شرفی خواهیم ایستاد .... (3797706) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۱:۴۲:۲۵
انشااله فقط یکبار به جای داد سخن فقط یکبار عمل کنیم و آنچه که امیر المومنین علی فرموده اند و بدان اشاره داشته اید ساری و جاری گردد تا باشد نور امیدی به تحقق و استیلای عدالت، فارق از جناح بازی و سیاسی کاری (3797802) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۰۴:۵۰
اقای روحانی فیش حقوق الان و دوره ریاست مرکز تخقیقات استراتژیک و همچنین و کلا داراییهاش رو شفاف کنه تا ازش حمایت کنیم....الف سانسور نکن اتقدر، علیرغم ارادتی که به دکتر توکلی داریم ولی از سانسور شما لجمون درومده... (3797856) (alef-13)
 
محمد ب
France
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۰۹:۴۵
اقای توکلی نیک می دانید راه علاج مقابله با فساد نهادینه شده این حرکات نمی باشد.تاکی باید مسیولین مملکتی همین افرادی باشند .که سالهاست در موقعت های مختلف بکار گرفته می شوند وهیچ گلی هم تاکنون بر سر این مملکت نزده اند.براستی وقت ان نرسیده که خانه تکانی شود واز جوانان تحصیلکرده ومومن استفاده شود. تزریق خون تازه به سیستم مدیرتی کشور هم موجب ایجاد نشاط و پویایی مبگردد. هم این مسیولان سنتی واز رده خارج که بخوبی راههای در رو یاد گرفته اند سایشان از سر سیستم مدیرت اجرایی کشور کنار میرود..چند بار دیگر باید این افراد ازموده شوند... (3797867) (alef-13)
 
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۲:۵۳:۳۰
بنا به فرمایش رهبر عزیزمان اینها به ارزشهای اسلام و انقلاب هجوم اورده اند -یقه گرد پیراهن مدیر عامل بانک رفاه را در تصاویر منتشر شده از او را ببینید و با عملکرد سارقانه اش مقایسه کنید -اشد مجازات بایستی برای اینگونه اختلاسگران از بیت المال در نظر گرفته شود و الا فاتحه ارزشها و حجب وحیا از این مملکت رخت کامل میبندد (3797966) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۳:۴۲:۱۱
جناب اقای توکلی
کاش در مورد هر سه قوه خصوصا قضاییه چنین موضعی داشتید. همانگونه که رهبری فرمودند اصلاح قوه قضاییه بسیار لازم است و یکی از جنبه های اصلاح وضعیت دریافتیها در قوه قضاییه و سایر مزایا و وامهای ایشان و وضعیت تعاونیهای مسکن آن قوه است (3798108) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۵:۳۱:۵۳
حسین فریدون گفته قاضی سراج دروغ گفته و میتونم ازش شکایت کنم. نامرده هرکی شکایت نکنه و پاش نایسته. (3798507) (alef-13)
 
Spain
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۳:۳۲:۰۲
شما صادق نیستید. کامنت من را سانسور کردید و منتشر نکردید. مگر چه گفته بودم. گفته بودم از نهادها و بنیادهایی که به هیچ کس جوابگو نیستند تفحص گنید. چون می دانید یارای وارد شدن به این مقولات را ندارید کامنت من را سانسور کردید. این نشان می دهد شما صداقت ندارید (3802374) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.