نظر منتشر شده
۲۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 363881
واکنش وزیر بهداشت به موضوع فيش هاي حقوقي نجومی/ شمشیر دو لبه
بخش اجتماعی الف، 29 خرداد 95
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۸
وزير بهداشت در يادداشتي با عنوان شمشير دولبه به موضوع فيش هاي حقوقي غيرمتعارف پرداخت.

در اين يادداشت آمده است: دو ماه از انقلاب نگذشته بود که اولین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به نام دکتر حسن نزیه، عضو کابینه مرحوم مهندس بازرگان برای زیارت و کار اداری به همراه هیئت بلند پایه به مشهد آمده و در هتل هایت مشهد اقامت داشتند. در آن زمان من دانشجوي سال سوم دانشكده پزشكي بودم.

اولین باری که فیش در کشور افشا شد مربوط به همین سفر بود که هزینه سه روز اقامت هیئت همراه وزیر ۱۷ هزار تومان شده بود؛ هواداران حزب توده کپی فیش مربوطه را بر در و دیوار خیابانها و دانشگاهها چسبانده بودند و بلوایی در کشور بپا کردند. البته بعدها اين سنت سيئه كه ضد ارزشهاي اخلاقي و اسلامي است تا امروز ادامه يافت و هر روز دريغ از ديروز...

در مباحث اخیر نیز، برخی دوستان باید بدانند اين شمشيری كه بر پيكر انقلاب اسلامي وارد مي کنند، دولبه دارد؛ درست است كه از يك طرف آن روحاني و دولت او را مي زنيد، ولي با طرف ديگر، روحانيت و نظام را نشانه رفته ايد!

من معتقدم که حقوق نامتعارف، یا طبق ضوابط و مقررات پرداخت شده و یا خارج از آن. اگر مدیری طبق ضوابط موجود حقوقی دریافت داشته که نامتعارف است، راه حل این مشکل بجای آبرو بردن از او و «افشاگری های توده وار»، اصلاح آن ضوابط از مجاری قانونی است. اگر هم فردی خارج از ضوابط و مقررات وجهی از بیت المال دریافت داشته، حتما باید به قوه قضاییه معرفی شود و احدی حق ندارد قبل از قطعیت تخلف او در دستگاه قضایی، آبروي کسی را ببرد. به عبارتی در هر دو صورت فرد افشاگر مستوجب پیگرد قضايي است.


فراموش نکنیم که دین حنیف آیین پوشیدگی است نه افشاگری؛ در این ماه که ماه بندگی است سرکشی نکنیم، با آبروی انسان ها بازی نکنیم، اعتماد مردم را بیش از گذشته به کارآمدي دین در اداره کشور سلب نکنیم و از گزند نفس اماره به خدا پناه بریم. شمشیرها را در غلاف نگه داریم و به هوش باشیم که ممکن است حرکت ما به اراده دیگرانی آغاز شده باشد که در کمین نابودی این انقلاب (که موهبت الهی است) نشسته اند. کفران نعمت نکنیم و از خشم و غضب خدا و خلق خدا بترسیم.
 
کلمات کلیدی : فیش حقوقی+حقوق مدیران+حقوق+حقوق های نجومی+پزشکان+زیرمیزی+کارانه پزشکان
 
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۳:۴۶
جناب وزير
صحبت هاي سخنگوي شما در اين موضوع، اصلا با خصوصيات شما جور نيست (3768551) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۰۸:۴۱
در زمانهای بحران منویات درونی افراد رو میشود
شما تحت تاثیر تیم رسانه ای وی و چند عمل و بازدید ایشون هستید (3768799) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۵:۵۷
جناب وزیر
ضربه شمشیر عدالت را پذیرا باشید هر چند تلخ باشد (3768811) (alef-11)
 
Alireza.Mg
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۹:۲۱
جناب وزیر به پاکدستی شما شکی نیست

ولی بعضی از آقایون تا رسوا نشوند همینکارو ادامه میدن !

بخدا همیشه این جمله از یکی از مدیران صنعت خودرو تو گوشمه که به خبرنگاری برگشت گفت که : "انتظار داری منم بیام پراید سوار شم!!"

آخه چنین حرفی با کجای دین ما و کدوم وجدان اخلاقی و کاری همخونی داره !! (3768818) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۷:۲۷
دکتر جان ... الان ژاپن بود وزیر جون بهداشت استعفا داده بود... شما حالا یه چیز هم طلبکار شدی (3768891) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۹:۲۸:۱۱
هاراگیری کرده بود الان (3771358) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۸:۱۹
"فراموش نکنیم که دین حنیف آیین پوشیدگی است نه افشاگری"
جناب وزیر! دین حنیف آیین مال حرام خواری و دست درازی به بیت المال نیست. این آقایان که بر سفره انقلاب و نظام اسلامی نشسته و مال مردم خواری می کنند، اگر این افشاگری ها نبود؛ تا چه زمانی به این کار ادامه می دادند؟
کمی به روش امیرمومنان فکر کنید و از غارتگران بیت المال دفاع نکنید. (3768895) (alef-11)
 
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۷:۰۰
جناب وزیر اگر افشا نمی شد که کسی از دریافت نامتعارف دم نمی زد و کاری به کاری دریافت کنندگان نداشت. کجای این مملکت نظارت دقیق صورت می گیرد؟ پس افشاگری برای اگاهی جامعه از وضعیت تاسف بار بی عدالتی ضربه به نظام نیست ضربه به یقه سفیدان اختلاس گر و کسانی است که تا خرخره خورده اند و میخوررند. چیزی که نظام و آینده نظام را نشانه می رود بیکاری جوانان و فقر است. لطفا از نظام و انقلاب برای توجیه فقدان نظارت هزینه نکنید (3768970) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۶:۳۱:۱۸
دقیقا همین است ! تا کسی در مورد بخور بخور برخی مسئولین حرف میزنه ! میگن اخلاق و پرده پوشی و ... جناب وزیر این موارد اینقدر زیاده که نیازی به قوه قضایی نداره ! قوه قضائی مال جایی است که یک تخلفی رخ میدهد مثلا در میان هزاران مدیر یکی یه تخلفی میکنه اما وقتی صدها تن وجود دارند که به ناحق دارند برداشت از بیت المال میکنند شما و امثال شما باید از آخرت بترسید که در زمان مسئولیت چه کار میکردید؟! نه اینکه معاونتان بگوید از شیر مادر حلال تر است ! (3769182) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۲۱:۱۹
همین دیروز دوستی می گفت پسر خاله پدرش که تحصیل کرده غرب است و در رشته خاصی تخصص بالایی دارد را برای راه اندازی یک پروژه مهم یکی دو سالیست به ایران دعوت کرده اند آنهم با حقوقی که برایش این قدر قانع کننده بوده که زندگی وموقعیتش در غرب را رها کرده وحاضر به همکاری شده حالا هم مدیریت یک تیم را به او سپرده اند این دوست ما می گفت از وقتی این قضیه فیش ها پیش اومده این بابا گفته مگه من دیوانه ام با حقوق 10 ملیونی بایستم وکار کنم و هرچه زودتر بر می گردم همانجا که بودم خودشان این قدر زور بزنند بلکه چند سال دیگه بتونن این کار رو راه اندازی کنند !حالا شما کامنت گذاران چه کا می کنید می گویید برود یا بماند اگر بماند ماهی حدود 150ملیون از بیت المال می رود تو جیب این بابا اگر برود یک پروژه بزرگ که متخصص داخلی ندارد نیمه کاره می ماند وهزینه هایی که برایش شده میرود تو هوا حالا بفرمایید چه کنیم ! (3770167) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۱۰:۴۷
در تمام کشورهای پیشرفته سه بخش مهم آموزش ، بهداشت و امنیت کاملا دولتی هستند و اصلا ارتباط مالی بین بیمار و پزشک وجود نداره بیمار برای درمان به کلینیک یا بیمارستان مراحعه میکنه و بیمه هم هزینه رو به بیمارستان پرداخت میکنه. پزشک حقوق بگیر این سیستم هست و تنها دغدغه اون رفع بیماری مراجعین البته حقوق کافی هم دیافت می کنن .
تو کشور ما اکثر پزشکان محترم از طریق کنکور سراسری و بدون پرداخت هزینه تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی تحصیل می کنند بعد با گذراندن چند سال طرح همه چیز تمام میشه و اینها می تونن تا اونجایی که می تونن کسب درآمد کنن هزینه های مطب و منشی و ... پرداخت می کنن ودرست مثل یه بیزینس حالا خدا به داد مردم بدبخت برسه
تو خیلی از مناطق محروم آدم ها به دلیل عدم دسترسی به پزشک جونشون رو از دست میدن
کجای این مسیله بوی انصاف و عدالت میده بهتر نیست بساط فعالیت گروه پزشکی در بخش خصوصی قانونمند و محدود بشه
اون آقا و خانم دکتری که درآمد سرشار داره اگه حمایت و تحصیل رایگان نبود می تونست با هزینه خودش تحصیل کنه؟
این هزینه ای که خرج تحصیل این افراد میشه مگه از بیت المال نیست ؟
مگه اون بدبختی که تو نقاط محروم از ابتدایی ترین امکانات داره زندگی میکنه (البته فقط زنده هست) تو این بیت المال سهمی نداره
تو رو خدا با بهداشت ، امنیت و آموزش مردم مثل یه بیزینس برخورد نکنید
آقای وزیر محترم شفاف سازی چیز بدی نیست تو همه کشورهای پیشرفته حقوق همه افرادی که از منابع عمومی و یا بیت المال پرداخت میشه برای آگاهی عموم مردم منتشر میشه
یه کم واقع بین باشید لطفا
اون خانواده ای که از نداری به کار خلاف کشونده میشه آبرو نداره !!!!!!!!!!!!
چرا از آبروی پدری که شرمنده بچه هاش صحبت نمی کنید
چرا از آبروی دختری که از نداری به فساد کشونده میشه حرف نمی زنید
این حقوق ها رو که می گیرن پیش خودشون چه فکری می کنن وقتی یکی از این آدم ها رو می بینن که از نداری دارن به بیراهه میرن فکر می کنن نظر کرده خدا هستند.. (3769534) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۳:۲۵:۰۸
احسنت (3771165) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۳:۲۶:۱۷
ایشان احتمالا نگران افشاگری بعدی از وزارتخانه خودش است! (3771166) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۱۱:۰۵:۴۶
با سلام
دوست گرامی
متاسفانه در رابطه با دریافتی پزشکان بخش دولتی مغلطه ای گزاف صورت گرفته و اصل موضوع به گونه ای دیگر بیان شده.پزشک بخش دولتی بر اساس تعرفه ی دولتی که با توجه به تورم موجود و هزینه های بخشهای دیگر جامعه بسیار هم پایینه، درمان میکنه.مثلا در بیمارستان دولتی هزینه ویزیت پزشک متخصص با دفترچه ی بیمه ۴هزار تومان و بدون دفترچه ۱۳هزارتومان.از این مبلغ ۶۰ تا ۷۰ درصد تحت عنوان مالیت ،طرح پلکانی و کسورات بیمه ای حذف میشه.یک پزشک باید در طی یک ماه چند تا بیمار رو بصورت سرپایی ویزیت کنه که چند میلیون بشه؟
در مورد اعمال جراحی هم به همین شکل .مثلا هزینه جراحی شکستگی استخوان ران حدود ۱۵۰هزار تومان با تعرفه ی دولتی میشه .اگر میبینید یک پزشک کارانه ی چند میلیونی گرفته ماحصل تلاش شبانه روزی و ویزیت و درمان بالغ بر هزار بیمار بوده است.علاوه بر این بای بدانید که کارانه یک حق العلاج است که از محل پرداخت بیمه ها و نه از بیت المال پرواخت میشه.و اتفاقا این مراکز درمانی هستند که از طریق فعالیت پزشکان کسب درآمد میکنن.
شاید بپرسید چرا یک پزشک باید اینهمه بیمار رو ویزیت کنه؟نمیتوان قانونا و اخلاقا بیمار رو مجبور به مراجعه به پزشکی که او نمیخواهد بکنیم.
حقوق پزشکان بر اساس نطام پرداخت استخدامی کشوری است و لا غیر.
کارانه در همه ی دنیا هست.و باز هم تاکید میکنم بیمه این مبلغ رو پرداخت میکنه و نه خزانه ی دولت. (3771497) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۰۰:۲۸:۵۸
"و باز هم تاکید میکنم بیمه این مبلغ رو پرداخت میکنه و نه خزانه ی دولت"
بیمه این پولو از کجا می یاره؟ غیر از جیب مردم؟ تو این چند سال حق بیمه رو بررسی کن ببین چقد اضافه شده (3811828) (alef-13)
 
رضا
United States
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۰۶:۲۹:۱۷
دوست عزیز اطلاعات شما در مورد بخش خصوصی درمان در کشورهای اروپایی و امریکا بسیار ناقص است...علم پزشکی در تمام دنیا با رعایت اخلاق پزشکی در عین حال که خدمات ارزنده ای به مردم ارایه میدهد یک بیزینس محسوب میشود.چرا باید به مردم تلقین کنید که همه پزشکان باید تا ابد چشمداشت مالی از کار بسیار مهمی که انجام میدن نداشته باشند؟این طرز تفکر مخصوص کشورهای جهان سوم و پایینتره که در اون افراد تنبل و بی استعداد که در زندگی خودشون زحمت زیادی نکشیده اند و مسوولیت چندانی هم ندارند خودشون رو با افراد تاپ جامعه مقایسه میکنند... آیا در این مملکت فقط پزشکان با هزینه بیت المال تحصیل میکنند؟؟؟؟جالبه که بدونید باز هم همین گروه پزشکی و پیراپزشکی است که متعهد به خدمت برای تحصیل رایگان هستند...
بهتر است منصف باشیم و اگر در زندگی شخصی به هدفی نرسیده ایم تیغ انتقاد رو به سمت کسانی که با زحمت خودشون به جایی رسیده اند نشانه نگیریم. (3773228) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۱:۱۱:۵۱
دکتر جان این را هم بگم اگه زحمت رسانه ها نبود تا سالیان دراز این فیش ها ادامه داشت در ضمن کسی که حق اناس میکند ابرو بردنش حلال است (3769665) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۳:۱۵:۱۰
حالا هم مطمئن باش ادامه خواهد داشت (3769999) (alef-11)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۱:۱۵:۰۹
جناب وزیر- درخصوص بیت المالی که بیت الحال شده چشم پوشی و دم نزدن گناهی بس کبیر تر از تصور شماست.
اگر سکوت تاثیری داشت با افشای اول همه رفتارشون رو "اصلاح" می کردن. نه اینکه به تک تکشون اشاره کنن تا کارشون رو "اصلاح" کنن.

تازه اینها مشت نمونه خروارن (3769675) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۰۰:۵۵
جناب وریر پس چرا ا بحال ساکت بودی ؟ اگر خبر داشتی و اصلاح نکردی بر اساس دین حنیف به عنوان یک مسول گناهکاری .اگر خبر نداشتی به عنوان مسول به خبر دهندگان احسنت بگو وتشکر کن وقول اصلاح بده. (3770397) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۷:۱۱:۴۷
گویا یکمرتبه معاون وزیر گفته بوده روانپزشکان باید بین بیست دقیقه تا سی دقیقه یک بیمار را ویزیت کنند متاسفانه یک کارگر درامد پایین تعریف میکرد که حال پسر بیکار و مجردم بقدری بد شده بود که شبها نه خودش میتوانست بخوابد نه ما خواب داشتیم و مجبور بودم صبح گیج و منگ سرکار بروم مشکلات زندگی خودم یکطرف مشکلات پسرم و خانواده یکطرف بد جوری امانم را بریده بود بالاخره به توصیه دوستان او را به درمانگاه نزد روانپزشک بردم تا امدیم بگوییم دردهاش چیه اقای دکتر گفت یک قرص براش نوشتم بفرمایید بروید و زنگ زد برا نفربعدی گفتیم اخه اقای دکتر ما که هنوز تعریف نکردیم گفت چی را تعریف کنید من استاد دانشگاه هستم روزی یک ساعت میام درمانگاه که سی و پنج تا مریض ببینم وقت قصه های شما را ندارم و خلاصه قرصی هم که نوشته بود حال پسرم را بدترکرد. (3770535) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۲۳:۴۷:۱۲
اگر مال قانونی می خورید چرا از افشاگری میترسید!؟
مگر نه آنکه فکر می کنید حق شماست پس از این به بعد فیش های حقوقیتان را که از بیت المال دریافت می کنید رسما اعلام کنید
باید تمام مردم از دریافتی تمامی مدیران و کارمندان دولت باخبر باشند
مگر نه اینکه حقوق آنها از بودجه ی کشور پرداخت می شود!؟ (3771000) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۹:۰۹
این دولت لیبراله.
در اون هیچ شکی نیست.وقتی وزیر راه سازمان حمایت از مصرف کننده که تقریبا هیچ کار مهمی انجام نمیده رو میراث مارکس میدونه.و وزیر بهداشتی که منتقدان خودشون رو توده ای لقب میده. دقیقا اندیشه لیبرال ها همینه هرکی با ما نیست بر ماست.هرکی لیبرال نیست یا مارکسیسته یا کمونیست یا توده ای.
خدایا خودت بهار نود وشش رو برسون (3768989) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۳:۱۶:۱۱
من از بهار شما بیشتر می ترسم (3770002) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۱۰:۵۶
هیچ ربطی نداشت (3770145) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۴۱:۵۴
اولا که تو نمیخواد ادای نصیحت کن ها را در بیاری تو خودت نیاز به نصیحت داری تو اگر راست میگی تو این وانفسا 9000 میلیارد تومنی که ریختی تو حلقوم هم صنفات به بیت المال برگردون و برو، آیا یک وزیر قبل تو، تو این نظام یا تو نظام ستمشاهی چنین کاری کرده بود؟
ثانیا تو حتی رییس جمهور را هم گول زدی مطمئنم رییس جمهور هم شدیدا ناراحته حالا دم از نظام می زنی
ثالثا نمی بینی که مردم 40 نفر 50 نفر گاهی 80 نفر صف بستند برای ویزیت، یعنی خیلی استعداد نیاز داره که آدم بفهمه تعداد پزشک کمه مریض زیاده وقت نمی گذارند برای معاینه و تشخیص حسابی، میریم دکتر باید دعا کنیم خدایا یه کاری کن طرف تشخیص بده، داروی سرکاری نده بهمون و ... اصلا فشار رقابتی نیست که طرف که سرسری معاینه می کنه حذف بشه
به هر حال این بابا رفتنیه و خودشم گفته دوره دوم روحانی نخواهد بود منتها نمیخواد با فضاحت برکناری، استیضاح یا استعفا مجبور به کنار رفتن بشه اما نباید ملت اجازه بدن بی سر و صدا بره (3768991) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۵۷:۴۲
دوست عزیز اگر این پول دست پزشک ندن میدن به من و تو؟ مدیر خوب مدیریه که هم هوای زیر دستو داشته باشه هم ازشون بخواد (3769240) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۹:۰۲
علی ع: هیچ ثروت انبوهی ندیدم جز آنکه در کنار آن حقی بر باد رفته باشد (3769874) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۴۳:۴۶
شما نگران نظام نباشید . حضرت علی با چنین کارگزارانی مخالف بود نمیدانم شما پیرو کدام امام هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3768993) (alef-13)
 
جراح
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۵۲:۳۵
آقای وزیر قیاس معالفارق میفرمایید
شما سال 65 پزشکی عمومی را به پایان رساندید واحتمالا سهمیه تخصص نیز حق شما بود چرا که در منطقه جنگی حضور داشتید در سال 70 فارغ التحصیل جراحی چشم شدید ،یعنی زمان زیادی از متخصص بودن شما نمیگذرد ،بلافاصله هم هییت علمی دانشگاههای تهران شدید ،اگر بگوییم حتی طرح خدمت به مناطق محروم تخصص راهم تشریف نبردید و بلافاصله در پایتخت مشغول به کار شدید

سوال من جراح این است ،چطور توانستید باوجود مسئولیت استادی دانشگاه و اینکه به عنوان یک انقلابی اصولا باید خودرا وقف اموزش و دانشجویان میکردید توانستید صاحب بیمارستان خصوصی بشوید انهم در مدت کوتاهی بعد فارغ التحصیلی و انهم با حقوق هییت علمی،در حالیکه فقط قیمت املاک و مستغلات این بیمارستان سربه فلک میزند چه برسد به تجهیزات و درامد ،شما قبلا در مجلس فرمودید من پولدارم و همه اش حلال است ،حرفی در غیر حلال بودن نیست

من جراح جوان برایم سوال است ،لطفا بنده را هم راهنمایی بفرمایید چطور میتوانم با قوانینی که خود حضرتعالی تصویب کرده اید و من را مجبور به گذراندن طرح در منطقه ای محروم و دور از خانواده و عدم امکان ازدواج و در سن شما که برسم تازه میتوانم با یک سرمایه اندک برای خرید یک منزل مسکونی به شهر خودم برگردم و تازه در ان سن به دنبال بیمار بگردم و در هیچ بیمارستانی نیز نتوانم کارکنم و یک جراح مطب نشین شوم چرا که اگر بخواهم الان فقط یک سهم از بیمارستان متعلق به حضرتعالی بخرم باید حداقل دومیلیارد پول نقد و سرمایه داشته باشم ،این یعنی هیچ وقت نمیتوانم (3769003) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۱۲:۵۳
بسیار بسیار کامنت زیبایی بود و باید الف این را بصورت یادداشت مستقل چاپ کنه (3769258) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۲:۱۰
آفرین . منتظر پاسخ وزیر هستیم ! (3769941) (alef-11)
 
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۵:۰۳:۲۱
خدا پدر و مادرت رو بیامرزد جراح محترم ، حق گفتین (3770274) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۵:۳۸:۳۸
اقای وزیر شما حقوقت چقدره بیمارستان نور رو چطور خریدی (3770350) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۲۳:۰۱:۰۳
خیلی عالی بود آفرین (3770964) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۱۰:۱۴
کل صحبت اینجاست که دهکهای اول و دوم و سوم رضایت نمیدهند که بخاطر رضای خدا و فشاری که روی مردم هست قدری خمس پولشان و مالیات و درآمد خالصشون رو کم کنند . یعنی بجای صد میلیون پس انداز قدری از پس انداز سالانه اشون کم بشه به نفع محرومان . این پزشکان همانهائی هستند که بخاطر صد و پنجاه هزارتومان بخیه بچه شش ساله را باز میکنند . انزجار باد آقای دکتر . انزجار دارم . خدارو شکر که ما مردم کوچه و بازار مثل شماها حقوق نمیگیریم زیرا روزی باید پاسخگو باشید . انشالله (3769024) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۲:۴۹:۳۸
جالبه برای دولت قبلی میشه افشاگری و مبارزه با فساد ولی در دولت فعلی میشه آبروووووووووووووووووووووووووی نظام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3769106) (alef-11)
 
کارمند دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۰۴:۱۶
این دزدی آشکار بیت المال است. آن را به اسلام و نظام ربط ندهید و اینگونه توجیه نکنید. شما با طرح تحول سلامت به همه خانواده های ایرانی آسیب زدید و پول بیت المال را به جیب همکارانتان ریختید.

هاشمی استعفا استعفا استعفا (3769247) (alef-11)
 
گلبانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۵۴:۰۸
جناب وزیر
آیا نمی دانید که تبعیض و بی عدالتی اساس و پایه تمام مفاسد جامعه است؟
جناب وزیر چگونه باید با تبعیض و بی عدالتی مبارزه کرد؟
این روحیه عارفانه شما برخاسته از وضع مالی خوب شماست. (3770497) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۱:۰۰:۰۲
اکر در وزارت بهداشت فیش ریاست دانشگاههای علوم پزشکی اجاز ه نشرآن بدهند
مردم متوجه می شوند وزیر بهداشت نگران چیست ؟ (3771070) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۶:۲۳:۴۷
حساب وزیر را از سخنگو هرگز جدا نکنید ، مساله یک تفکر است که از وزیر و غیر وزیر در آن مشترک اند و آن تفکر اشرافی است یعنی تقسیم جامعه به یک اقلیت خود خواه اشرافی که دستشان را تا شانه در کیسه و صندوق بیت المال کرده اند و تا آنجا که بتوانند می مکند حتی برای اوقات بازی و فراغت فرزندانشان، و در مقابل یک اکثریت بزرگ که به چشم نوکر و پادو و انسان درجه چندم به آنها نگاه می شود که برای پرداخت مبلغی که کفاف نیمی از نیاز آنها را نمیدهد هرسال درصدی را کاهش می دهند، و سفره آنها را کوچک تر می کنند، ببیند جناب آقای وزیر چه تلاش و تقلایی میکند اولا همان نوع خطاب غیر اخلاقی یعنی ناسزا گفتن و تشبیه افشا کنندگان فیش نجومی به توده ای های ملحد و ضد دین، ثانیا چسباندن این چپاول گسترده بیرحمانه به نظام، که اعتراض به این دست دازی های به بیت المال را اعتراض به نظام می دانند رابعا این مفت خوری از بیت المال را به دین می چسبانند و افشای آن را بر خلاف توحید و دین حنیف می دانند حالا طبق کدام آیه یا روایتی که در دانشکده پزشکی تلمذ فرموده اند معلوم نیست خامسا حفظ آبروی صاحبان فیش های نجومی را حفظ آبروی مومن ، میدانند به نظر می رسد ایشان آیات سوره مومن را که یکی از نشانه های مومن را امانت داری میداند برعکس فهمیده اند و از نظر ایشان از نشانه های ایمان صاحبان فیش های نجومی، همین برداشت های نجومی از بیت المال است که امانت مردم در دست آنهاست. سادسا جناب آقای وزیر تا کنون کدام روحانی از این اشرافیگری و حقوق های چند صد ملیونی حمایت کرده ، که افشا و اعتراض به این خوش خوری پزشکان و مدیران شمشیر به روی روحانیت است، مانند روز روشن است که از رهبر معظم انقلاب تا مراجع عظام تا طلاب مبلغ دین بارها و بارها متذکر و معترض به این نوع رفتار های بر خلاف موازین دین و عدل بوده اند قارون پروری هرگز مشخصه نظام جمهوری اسلامی چه در زمان امام خمینی ره و چه در زمان رهبر معظم انقلاب نبوده و نیست ...
. جناب آقای وزیر این سونامی که با طوفان برداشت های نجومی و بی حساب راه افتاده خسارات بزرگی به اعتماد و اقتصاد ملی وارد کرده است که با .... از دین و قانون مایه گذاشتن و تشبیه افشا کنندگان به توده ای های ملحد و تلاش برای اعاده آبرو و حیثت مال برده ها و ناسزا گویی به ملت که مال باخته گانند به جای پاک کردن صورت مساله پول ها را برگردانید (3771218) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۴:۱۸
یعنی‌ خلاصه حرف این است که شما ساکت باشید تا ما هم ساکت باشیم، برد برد به نفع دو طرف و طبق معمول به ضرر ملت! (3768554) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۲۸:۵۸
از صحبت های شما تعجب می کنم واقعا متاسفم که افراد توده ای ؛ مخالف نظام و روحانیت لقب دادید لطفا به جای آسمون ریسمون بافتن عذرخواهی کنید (3768836) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۳:۲۳
کسی از پول بدش نمیاد باید دید از کی این روند شروع شده و بعد برخورد بشه ! به شما ماهی 70میلیون حقوق بدن میری میگی زیاده کمش کن ؟ (3768872) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۳:۵۹:۴۳
بله گفتم و نامه اش را هم دارم (3770126) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۴:۴۹
پرداخت ها فقط در دولت ؟ قوه های دیگر چی ؟ شهرداری و ..؟ (3768880) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۵۶:۴۳
وزیر جون اونزمونی که گذاشته بودی دنده 4 و مردم رو تحریک میکردی علیه پزشکان گفتیم اسیاب به نوبت
حالا تحویل بگیر همون مردمی که بخاطر حرفات علیه پزشکا برات دست و هورا میزدن الان کامنتاشونو اینجا بخون
اینجا ایرانه برادر من ،چاه مکن بهرکسی اول خودت بهدا کسی (3769009) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۱۵:۲۵
درود بر همین وزیر اگه جلوی شما پزشکای متکبر رو بگیره (3770156) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۴ ۱۱:۱۷:۲۷
عالی گفتی عااالیی (3780158) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۵:۰۹
افسوس که بجای عذرخواهی از مردم بابت تخلف ها و دورزدن قانون برای حقوق های غیر اخلاقی، در حال توجیه هستید (3768555) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۳:۳۰
حرفاشو توره خدا
جای استعفا دادنشه (3768806) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۳:۵۴
من نمیدونم چرا میگید "آبرو"
آخه اگه مشکلی نداره... چرا آبروی کسی بره
و اگه هم دزدی و غیر قانونیه بگید دیگه اگه دیدیم کسی رفت بالای دیوار همسایه هیچی نگیم نکنه آبروی اون شخص بره ...اشکالی هم نداره پدر همسایه هم در بیاد و حتما داشته که دزد زده به خونش و حتما هم داره که دیگه خونه خراب نشه
حتما شما هم حقوق از بیت المال میگیری که سکوت کنی تا آبروی کسی نره...اگه شما درست کار میکردی آبرویی که مد نظر شماست نمیرفت (3768966) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۵:۲۷
الحمدالله روز به روز القاب جدیدی به مردم می دهند
آخرینش همین توده ای است که این آقا گفته (3768556) (alef-11)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۶:۱۴
با صحبتهای ایشون موافق نیستم گمان نکنم تا این افشاگری ها صورت نگیره دستگاه های نظارتی حساسیت ها و توقعات جامعه را درک کنند و به این مسائل وارد بشن... (3768559) (alef-11)
 
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۲۹:۰۱
اتفاقا رضای خداوند در افشای حرام خواران است خدا برای چنین مدیرانی جابر و قهار است. این بی آبرویی دنیای آنهاست وای به حال آنها در آخرت و خیل مدعیان حق الناس. (3768564) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۳۰:۰۵
پس بی کم وکسر مال همه را از بالا تا پایین افشا کنید که عدالت برقرار شود وجریان افشا گری رنگ سیاسی بازی به خود نگیرد !! (3770188) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۲:۰۷
"فراموش نکنیم که دین حنیف آیین پوشیدگی است نه افشاگری؛ در این ماه که ماه بندگی است سرکشی نکنیم، با آبروی انسان ها بازی نکنیم"

آقای هاشمی‌، که در انقلاب سال سوم پزشکی‌ بودید، آیا آن موقع هم که پشت سر هم به قول خود، دولت اول انقلاب و یا کار آفرینان قبل از انقلاب را به قول خود افشا میکردید، این چنین فکر میکردید یا نه ؟!!، چون حالا وزیر هستید دیگر نباید افشا باشد و احدی حق ندارد با آبروی کسانی‌ مانند خ خ یا م خ( خشایار خاوری و محمود رضا خاوری) بازی کند، خوب آنها هم هنوز در دادگاه محکوم نشدند!!!!

آقای وزیر مشکل همین دو گانگی هاست، سری به بوریسیه‌های وزارت خود بزنید و ببینید چند درصد آنها از نظر علمی‌ حائز شرائط بودند؟!... یا نه، باز بروید به بهانه اسلام دنبال پوشانندگی و در واقع مخفی‌ کردن فساد سیستمی‌ گریبان مملکت. (3768573) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۲:۲۵
چطور برای احمدی نژاد رسوایی و تو بوق و کرنا کردن خوب بود به شما رسید شد ابروی نظام و بد شد
استعفا بده اگر دلت برای نظام میسوره به جای توجیه (3768576) (alef-11)
 
م ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۲ ۱۳:۴۸:۰۶
افرین حرف حق گفتی (3776356) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۴:۵۶
برو عزیزم این حرفها دوره اش گذشته بخوای از نظام هزینه کنی که بخور بخور پزشکان و مدیران را توجیه کنی
اتفاقا اخراج سریع اینها که با چسباندن خود به نظام ابروی نظام را میبرند و از سفره نظام میخورند به نظام کمک میکنه (3768579) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۵:۰۱
این حرفها به هیچ وچه قابل قبول نیست ایشون میفرمایند این کارها را لاپوشانی کنید و بگذارید ادامه پیدا کنه و داره یه جوری جو میده که انگار مردم خلاف کردن فیشها را منتشر کردن
دوست عزیز جمهوری اسلامی حکومت سرمایه داری نیست که حقوقها ته نداشته باشه
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
از اول هم هدف انقلاب ساده زیستی و پرهیز از تجملات و...بود چرا وقتی به حقوق کارگر میرسه این حرفا رو نمیزنید و معتقد هستید حق کارگر 800 تومنه ؟
تمام کسانی که اقتصاد خوندن میدونن که وضعیتی که الان وزارت بهداشت درست کرده انحصار نامیده میشه و در شرایطی که انحصار باشه هم انحصارگر قیمت رو تعیین می کنه
ما مردم ایران خواستار بازگرداندن پزشکان هندی و افزایش چند برابری ظرفیت پزشکی هستیم تا این انحصارطلبی شکسته بشه. یک درصد هم این حرفها قابل قبول نیست و ادامه این وضعیت ممکن نیست. (3768580) (alef-11)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۳:۲۳
تمام کسانی کهاقتصاد خوندند و اونایی که نخوندند میدانند در نظام سرمایه داری حقوق ها ته دارند.وحساب و کتاب دقیقی وجود دارد با اینکه اقتصاد عمدتا خصوصی است.کاش اقتصاد ما مانند کشورهای غربی بود که مسئولش بخاطر چند تماس تلفنی شخصی و به خرج دولت بازخواست میشه.تولید و تجارت و مالیات دهی و سود تسهیلات و....اونا هم که مشخصه.اقتصاد ما چیه؟ (3769114) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۵۱:۳۹
من هم جزو مردم ایرانم. پزشک هندی می خوای ؟ برو هند زندگی کن اصلا... (3769467) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۲:۳۹:۰۳
شما که درامد بالا میخای چرا از ایران بیرون نمیری؟ اینجا جای فساد و پول به جیب زدن و..نیست (3769915) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۶:۲۴
این همون وزیریه که مردمبا دیدن دو تا فیلم جراحیشو بازدیدهاش قربون صدقه اش می رفتن
الان مشخص میشه چه طرز تفکری پشت ایشون هست
مردم دیگه باید به بلوغ فکری برسید
شما به قول امام ره سرور مسیولینین اونها نوکر شمایند (3768584) (alef-11)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۷:۰۰
متاسفانه وزیر بهداشت وزیر پزشکان بوده نه وزیر مردم من لزوم وجود پزشک متخصص در کادر اداری وزارت بهداشت رو در نمیابم اگر مملکت کمبود پزشک منخصص دارد جای این پزشکان در درمانگاه ها وبیمارستان هاست نه در کادر اداری وستادی وزارت بهداشت بی جهت نیست که تمام امور پزشکی رو به سمت منافع پزشکان هدایت میکنند کسی که سالها علوم ازماشگاهی درس میخونه اجازه تاسیس ازمایشگاه نداره فقط پزشکان دارن کسی که رادیو لوژی میخونه حق تاسیس مرکز رادیو لوژی نداره فقط پزشکان دارن تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. فقط پزشکان میلیاردر بشن راس یک وزارت خانه انتظار حل شدن درمان مردم انتظار بی جایی است در عوضی که جلوی غارت بیت المال رو بگیرد در حال ماست مالی کردن وماله کشیدن روی تخلفات وزرات خانه اش است اتفاقا بر خلاف نظر ایشان باید دزدان بیت المال رو به همه معرفی کرد تا حداقل کسانی که میخوان از جیب این ملت مظلوم دزدی کنن حداقل از مردم بترسند اگر از خدا وقیامت وحساب کتاب نمیترسند (3768588) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۷:۱۶
همان دین حنیف میفرماید مسوولان یک مردم باید در سطح پایین ترین مردم زندگی کنند تا متوجه شوند مردم چه میکشند (3768589) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۷:۳۲
یک نفر در حد و اندازه وزیر بهداشت کشور، یک مشاور حقوقی نداشته که نحوه بیان مطالب را به او می گفت تا اینچنین خود را در موضع باطل قرار ندهد. (3768590) (alef-11)
 
خداوکیلی به رییس شما رای دادم
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۲:۵۸
واقعا این نحو صحبت کردن و موضع گیری نادرست در شان یک وزیر نیست (3768914) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۸:۰۲
درود بر دکتر ،حرف حساب جواب ندارد (3768593) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۰:۴۴
پس این کامنتهای مردم جواب نیست و چغندره؟! (3768904) (alef-11)
 
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۹:۱۱
خداوند در قرآن می فرمایند لا يحب الله الجهر بالسوء من القول إلا من ظلم ، یعنی خداوند پرده دری و افشاگری از دیگران را دوست نمی دارد، جز در مورد کسانی که مورد ظلم قرار گرفته باشند. آیا مردمی که بیت المالشان توسط عده ای به تاراج رفته است مورد ظلم واقع نشده اند؟ (3768990) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۶:۰۹
تو دیگه کی هستی ؟ اینهمه جواب میدن بعد میگی جواب نداره پزشک هستی اقا پزشک چون اگر بیمار بودی و هزینه درمان نفست را گرفته بود جور دیگری حرف میزدی.قدری منصف باشید. (3769307) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۰:۳۹
جناب وزير
تيغه سوم كه مردم هستند ، كجاي قضيه قرار داره (3768598) (alef-11)
 
مشکین نقاب
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۰:۵۳
الف لطفا نشر بده. تنها کلامی از امیر علیه السلام بود. البته اگر از گفتن حقیقت نمی هراسید. (3768599) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۱:۵۶
چرا برای لاپوشانی درامد میلیاردی خود از دین و اسلام مایه میگذارید, کجای دین گفته یکی حقوق 540 میلیونی بگیرد اما یکی دیگه به خاطر حقش شلاق بخورد, هر جا منافع شما ایجاب میکند از دین استفاده میکنید اما یک کلمه از وظایفی که مسوولان در قبال مردم دارند, صحبت نمیکنید (3768605) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۲:۵۷
در این جریان هر دو طرف اشکال داشتن. اول اینکه دولت و مجالس قبلی و احتمال زیاد دولتهای قبلی مقصر هستن که یک سری ظوابط روشن و شفاف و با سقف و محدوده مشخص برای حقوقها تعیین نکردن. همچنین برخی از حقوقها به نظر من بیش از دو سه برابر مقدار قابل قبوله و خود این حتی اگر جرم هم نبوده باشه یک بی اخلاقیه.
اما طرف مقابل هم این جریان رو بیش از اندازه بزرگ کرده و برخی هم دنبال حقوقهای بسیار پایین به نسبت سمت افراد هستن که این هم نادرسته چون هم باعث میشه که افراد بیشتر وسوسه بشن و هم باعث میشه که افراد کارآمد جذب مدیریتهای دولتی نشن.
به نظر من بجز مقامات بسیار ارشد مثل رییس جمهور و وزار و نمایندگان سقف کل مبلغ دریافتی توسط دیگران شامل حقوق پایه و انواع پاداش و اضافات و غیره نباید بیش از 15 یا 20 میلیون باشه. (3768607) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۴:۴۵
خدا را شکر همین فارس نیوز و الف و تسنیم هستن که نه میتونین بخرینشون اوسط روابط عمومی نه بر چسب ضد انقلابی بزنین بهشون
فقط موندین این چن تا رسانه را چطوری خفه کنین
چون رسانه های ازاد اصلاحطلب که فقط این چیزها را برای دولت احمدی نژاد بد میدونن و برای دولت روحانی خوب و اصلا این فیشها را مطرح نمیکنن (3768608) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۵:۰۸
فراموش نکنیم بزرگ همین دین حنیف هم سطح مردم زندگی میکرد, نان جو میخورد, کفش وصله دار میپوشید نه مثل شما در نیاوران زندگی کند و مردمش را فراموش کند (3768613) (alef-11)
 
علی
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۶:۰۲
اتفاقا تاکید دین مبین اسلام برافشاگری ومعرفی افرادخلاف کاراست که بناحق به بیت المال تعرض دارند. (3768615) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۱:۴۹
احسنت. (3768910) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۷:۱۸
اگر دریافتی و درامد شما درست و حلال است پس چرا از این افشا شدنها میترسید! (3768619) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۵۸:۲۳
باید از افشاگر تقدیر و تشکر گردد تا حرفشان در نطفه خفه نشود و این جسارت را به دیگران نیز بدهد که اگر دیدن حقی دارد ضایع می شود آنرا برای مردم روشن کند.
از این حق ضایع شدن ها و بخور بخور ها متاسفانه در مملکت زیاد است. (3769485) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۷:۵۰
مدیری که ماهی پنجاه و هفت میلیون از بیت المال حداقل میگیره و سر راهش هم تو ماشین کودکان کار و زنان دستفروش و جوانان بیکار را میبینه و شب راحت میخوابه در حالی که تو فیشش برای دختر سی سالش حق اوقات فراغت میگیره مدیر اهل نظام و دلسوز نظام نیست کاسبه باید رسوا بشه
این مدیران تازه نظام را از داخل پوک میکنن اتفاقا اینها کمک میکنه نظام افتهای خودش را ببینه و قبل از پوکی و سقوط بیدار بشه

دکتر شما برو همون کلینیکت همین اقای دکتر پزشکیان دادش از پرداختهای کلان شما به هوا بلنده
حنای شما رنگش رفته (3768622) (alef-11)
 
علب یانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۹:۰۸
اقای وزیر شما میگید فاش کردن و بردن ابروی دیگران کار خوبی نیست من هم از شما می پرسم ایا خوردن حق هزاران نفر کار زشتی نیست ؟ (3768625) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۰:۱۷
خجالت آوره..... خودت هم کم درآمد بودی همین رو می گفتی.... (3768627) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۰:۳۳
چرا به درامد و ثروت شما میرسد دین حنیف دستور به پوشیدگی و عدم سرکشی دستور میدهد اما برای قطع 45 هزار یارانه به حسابهای مردم و درامد مردم سرکشی میکنید? (3768628) (alef-11)
 
طا هري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۱:۰۴
جناب وزير حق داريد شما بايستي از مجموعه خودتان حمايت نماييد و آنان را مومن بناميد ولي اينجانب بعنوان يك عضو هيءت علمي دانشگاه كه به سختي زندگي مينمايم وأي به حال سايرين لطفا فرافكني ننماييد و از جاذبه و دافعه علي ع به جاذبه أيشان كه بنفعتان است بهره نبريد و بدانيد كه پسر نوح پسر يك پيامبر بود و.....   (3768631) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۳:۳۴
چرا قانون از کجا اوردی اجرا نمیشود, چرا گران کردن بنزین و اب و برق ووو افزایش مالیتها سریع اجرا میشود اما رسیدگی به. دارایی مسوولان در کمیسیونها خاک میخورد? (3768636) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۳:۴۱
کارآمدی دین در اجرای عدالت،جلوگیری از ظلم وتبعیض است وگرنه دین به چه دردی میخورد؟چرا برای پوشاندن خطای خود از دین مردم خرج میکنید؟ (3768637) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۰۲:۵۳
آیا حضرت علی (ع) بعنوان خلیفه مسلمین و خزانه دار بیت المال از این بخور بخور ها نداشت، چرا گرسنه می خوابید، چرا برای امام حسن و حسین حق فراغت بر نمی داشت. حالا خوب است ما داستان برادر حضرت علی (ع) را شنیده ایم اینگونه از بیت المال بخور بخور می کنیم، اگر این داستان ها نبود چه ها می کردیم. (3769499) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۵:۳۹
جناب وزیر مشکل ما متخصصان و جراحان ما نیستند که منشا خدمتند .. ولی رییس صندوق تعاون که زیر باد کولر ده ها میلیون حقوق میگیره یا رییس بانک رفاه با حقوق سیصد میلیونی... اینا از بودجه دولت و ملت دارن میخورن.. (3768638) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۴:۳۶
اشتباه لایک دادم. چرا وسط دعوا نرخ تعیین می کنید. الان فیش های حقوقی بسیاری از متخصصان و جراحانی که شما با آنان مشکل ندارید؛ زیر سئوال است. (3768918) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۲:۳۹:۲۶
منشا ضررند با این فسادهشون... ضررر (3769101) (alef-11)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۸:۵۴
جتاب وزیر عزیز اگر پرداختی های غیرمتعارف طبق ضوابط بوده باشد پس چرا هیچ همتی برای اصلاح قواعد پرداختی در رده های بالای مدیریتی تاکنون وجود نداشته است...یعنی شما هم مقصر هستید که تاکنون قدمی برای این اصلاح انجام نداده اید...و اگر این افشاگری ها(بقول شما!)باعث آغاز این اصلاح شود،حداقل فایده اش بوده است!

اگر هم خارج از ضوابط بوده باشد پس چرا حال آشفته شده اید که نباید این ها اعلام عمومی شود؟؟
این حرف شما مصداق آن داستان معروف سوراخ کردن کشتی است...که طبق حرف شما بقیه باید بشینند و تماشا کنند و کسی هم حق دخالت در کار آن فرد را ندارد!ولو اینکه عدم افشای کار بدِ آن فرد باعث غرق شدن بقیه ی سرنشینان این کشتی شود!


آقای وزیر...حرفهایتان راجع به شمشیر دو لبه من را یاد اظهارات مسئولان دولت سازندگی می اندازد که نقد به یک مدیرِ ولو خاطی را،به نقدِ امام زمان (استغفرالله)ربط میدادند...

جناب آقای وزیر!
نظام از آنجا ضربه میخورد که مدیری در رده های متوسط به بالای کشوری حقوق چندصد میلیونی دریافت کند نه از افشای آن!

وقتی رهبر کشورم متواضعانه می گوید،وقتی جوانی بیکار است،شرمساری من در مقابل خانواده اش کمتر از وی نیست!یعنی نظام از این بیکاری ضربه میخورد نه از افشای فیش های مدیران شما!!

و در این اوضاع و با خزانه ی خالی(بقول رئیس جمهور!)چطور این حقوق ها پرداخت می شود!؟



جناب وزیر عزیز!
هر گاه جامعه ای برای اصلاح وضع خویش تلاش کند،هلاک گردد!
یاعلی... (3768640) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۹:۰۳
اقای وزیر فرموده اند, اگر کسی دریافتی نا متعارف داشت حتما باید به قوه قضاییه معرفی شود!اقای وزیر ایا تا حالا این اتفاق افتاده است??? یعنی تا قبل از این افشاگریها کسی دریافتی نا متعارف نداشته است? اگر دولت نظارت درست داشت و خودش جلوی این دست اندازیهای نا متعارف را میگرفت دیگر نیاز به این افشاگریها نبود (3768641) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۹:۵۳
قوانین مربوط به پرداخت ها که در هیات دولت تصویب شده وبه مجلس برای تصویب نرفته،اغلب برای تامین منافع گروهی بوده وناعادلانه است وباید اصلاح شود.نظام پرداخت ها باید درمجلس تصویب شود نه هیات دولت (3768643) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۰۳:۲۱
اتفاقا اگر دولت روحانی از خواسته مردم استقبال کند و طومار این مدیران پولپرست را بپیچد هم هم دولت تقویت میشود هم نظام. اما مشکل اینجاست که همه اعیانی شدن (3768649) (alef-11)
 
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۰۵:۱۸
1-یکی باید به ایشون بگه که در مورد فیش حقوقی داریم صحبت میکنیم نه عکس خانوادی یا چیز دیگه .
2- ایشان باید از خودش بپرسه که چرا یک فیش حقوقی ممکنه باعث آبروریزی باشه که اگر مشکلی مانند هزینه اوقات فراقت ، وام 300 میلیونی ..... در کار نباشد انتشار فیش حقوقی هر شخصی از رئیس جمهور تا یک کارگر ساده به هیچ وجه باعث آبروریزی نیست.
3-لطفا مساله رو جناحی و توده ای نکنید ، مشکل دولت روحانی و احمدی نژاد و غیره نیست ، سئوال ما در مورد آرمانها و شعار هایی است که پدران ما به اون رای دادند.
5- ما همیشه میدونستیم که فساد تو سازمانهای دولتی خیلی زیاده ولی این بار عصبانیت زیاد ملت از اینه که تو این شرایط ، چقدر راحت و بی خطر پول به حساب خودشون واریز میکنند.
4- در مورد خاص وزارت بهداشت فکر میکنم ایشان مسند وزارت رو با ریاست اتحادیه دفاع از منافع صنف بسیار مستضعف پزشکان اشتباه گرفتند. (3768653) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۱:۱۴
درود به شرفت جوان!
بهترین و مستدل ترین جواب ها را دادی. دمت گرم (3769349) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۰۷:۱۰
هر جا که منافعتون به خطر می افته، پای دینو وسط میکسید که به خاطر دین مردم سکوت کنن! اگه راست میگی سامانه مشاهده حقوق و فییش حقوقی وزارت بهداشت رو برای عموم آزاد کنید تا همه ببینن. انرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. (3768655) (alef-11)
 
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۰۸:۲۴
جناب آقای وزیر

بنده نیز همانند جنابعالی دارای مدرک دکتری ( کامپیوتر- مهندسی سیستم های نرم افزاری ) می باشم.رتبه کنکورم بسیار بسیار عالی بوده و بیش از یک جراح برای گرفتن همین مدرک زحمت کشیده ام. همین الان هم در بسیاری از کشورهای غربی این تخصص در صدر مشاغل با دریافتی های بالا قرار دارد.ولی اینجانب با کار تمام وقت و فعالیت در بخش خصوصی حتی یک بیستم همین جراحان شما درآمد ندارم.حقوق متعارفی دارم که نسبت به دریافتی های همین مردم از نرم نسبتا مناسبی برخوردار هست.می خواستم بدانم ملاک جنابعالی و سایر پزشکان محترم برای چنین دریافتی هایی چیست ؟ چرا و به چه علت با وجود نیاز کشور به وجود پزشکان متخصص باز هم میزان پذیرش هر ساله محدود می شود.این انحصار ایجاد شده را ( همانند خودروساز های وطنی ) چگونه توجیه می کنید.وظیفه پزشکان محترم در شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی کشور که مردم در بدترین تنگناهای مالی و اقتصادی قرار دارند چیست ؟ در کجای جهان در بخش دولتی ( تاکید می کنم بخش دولتی ) چنین دریافتی های بی حساب و کتابی وجود دارد ؟
آقای وزیر !! همین پرداختی های نابجا و غیر عادلانه به تمام معناست که بنیان های حکومت را نشانه گرفته و ناکارآمدی دین را در صحنه عمل زیر سوال برده است.هیچ انقلابی نابود نشد مگر با ظلم و بی عدالتی و اگر می خواهید کفران نعمت نکنید هر از چند گاهی به میان همین کارگران مظلوم و مردم زجر کشیده بیایید و با دیدن وضعیت آنها از رانت خواریهای نابجا و غیر عادلانه دست بردارید.
سخنی هم با مراجع دارم .این را از ته دل می گویم با ورود به صحنه و دست کشیدن از مصلحت های بجا و نابجا آبروی مرجعیت را نه بخاطر اسلام بلکه به خاطر خودتان حفظ کنید.چون خدا خود حافظ اسلام بوده و خواهد بود و مرجعیتی که دل در گرو اسلام و کنار مردم نباشد از این زندگی کوتاه دنیا طرفی نخواهد بست.

با احترام- یک شهروند ایرانی (3768656) (alef-13)
 
رضا
United States
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۰۶:۴۳:۳۵
دوست عزیز لطفا صریحا بفرمایید آیا با مدرک دکتری خودتون حاضرید 8 سال در شهری مثل زابل یا خاش یا... با حقو 1.5 میلیون و عدم پرداخت کارانه به مدت حداقل یکسال زندگی کنید؟آیا حاضرید مدرکی که اثبات میکنه شما دکتری دارید رو بعد از این 8 سال با کلی منت تحویلتون بدن؟آیا حاضرید هر لحظه خانواده خودتون رو ترک کنید و برای نجات جان یک انسان قدم بردارید؟؟؟؟ (3773231) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۱۱:۳۸
احسنت
يكبار براي هميشه حداقل و حداكثر كل دريافتيهاى يك كارمند دولتيا كارمند شوكت نيمه دولتى را اعلام نمايند . (3768662) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۱۴:۵۴
خودت نفست از جای گرم میاد (3768667) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۱۵:۱۸
شمشیر دو لبه واقعی این موارد است,اقای وزیر:
وجود 12 میلیون جوان در آستانه ازدواج
تعطیلی هر روزه کارخانجات
افزایش طلاق و کاهش ازدواج
شلاق خوردن کارگران
کشته شدن سالیانه 21 هزار نفر در جاده ها
گریزان شدن مردم از دین و مذهب
حقوق 56 میلیونی مدیر و حقوق. 700 هزاری کارگر
ووووووو (3768668) (alef-11)
 
احسان
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۱۶:۳۴
دمت گرم. حرف حساب زدی. (3768669) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۲:۴۴
سلام پزشک جان برنامه بعدی چیه؟ مسکن؟..؟ (3768847) (alef-11)
 
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۱۷:۴۳
جناب آقای وزیر دقت فرمایید :

بخشش از بیت المال

قال الإمام علی علیه السلام:

جود الولاة بفی ء المسلمین، جور و ختر.

حضرت علی علیه السلام فرمود: بخشش نا به جای حکمرانان از اموال عمومی مسلمانان، ستم و خیانت است.میزان الحکمة، ج 10، ص .745

ستم و خیانت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3768672) (alef-11)
 
رضا
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۱:۰۶
سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات
به جناب اقای وزیر بفرمایید اگر یک اختلاس را به یک وزیر محترم مستند و تقریبا حضوری
اعلام کردی و وزیر محترم بجای اجرای قانون و ارجاع پرونده به محاکم قضایی و تشویق
کارمند فرمان غزل او را بدون دلیل صادر فرمودند ، چکار باید کرد ، خیلی خوب است نظر
اشان را بگیرید ودرج نمایید. سلام2 (3768678) (alef-11)
 
کارگر 6 ماه حقوق نگرفته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۳:۱۰
برای مطالعه آقای وزیر و سایر مسوولان پاکدست با حقوق های دویست میلیونی


خیانت کارگزار در بیت المال

قال أمیر المؤمنین علیه السلام:

..و لئن کان ما بلغنی عنک حقا، لجمل أهلک و شسع نعلک خیر منک...

حضرت امیر المؤمنین علیه السلام بعد از خیانت «منذر بن جارود» در ولایت فارس، به وی نگاشت: ...اگر آنچه که از خیانت تو، به من رسیده است، درست باشد، شتر اهل ات و بند کفش ات، با ارزش تر از تو است.نهج البلاغه، نامه ی .71

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:

من استعملناه منکم علی عمل، فکتمنا مخیطا فما فوقه، کان غلولا یأتی به یوم القیامة

رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:

هر کس از شما را، بر کاری گماردیم و او، سوزنی یا چیز مهم تری را از ما پنهان دارد، آن خیانت گر را همراه با خیانت اش روز قیامت خواهند آورد.صحیح مسلم، ج 2، ص .


غارت بیت المال

قال الامام علی علیه السلام:

..و لکننی آسی أن یلی أمر هذه الأمة سفهاؤها و فجارها فیتخذوا مال الله دولا و عباده خولا و الصالحین حربا و الفاسقین حزبا.

حضرت علی علیه السلام در طی نامه ای به اهل مصر می نویسد: ولی از این اندوهناکم که سرپرستی حکومت این امت به دست بی خردان و نابکاران افتد، بیت المال را به انحصار در آورند، آزادی بندگان خدا را سلب کنند و آنها را بنده خویش سازند، با صالحان نبرد کنند و فاسقان را هم دستان خود قرار دهند.نهج البلاغه، نامه ی 62 و . (3768682) (alef-13)
 
وحید
United States
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۳:۱۵
احسنت جناب وزیر! این به اصطلاح انقلابی گری ها و بگم لگم ها کمر کشور را شکسته. هر روز یک به اصطلاح انقلابی گری راه می اندازیم. همگی هم در این مقصریم. اصولگرا و اصلاح طلب ... (3768683) (alef-11)
 
حسن
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۵:۲۸
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد (3768690) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۶:۱۴
فعلا لبه اول رو شما تحویل بگیرید (3768692) (alef-11)
 
علیرضا
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۷:۳۰
آقای دکتر 2 بار ازت تعریف شد حالا مسیر راست رو داری گم میکنی ؟! (3768696) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۲۹:۵۹
به جای شعار دادن بهتر است جلوی هدر رفت بیت المال گرفته شود. شما با این کار از حقوقهای نجومی و غیر متعارف دوستان و همکارانتان دفاع می کنید. (3768702) (alef-11)
 
بخارایی
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۰:۱۱
فضای مجازی
باسلام و احترام
لطفا فیش حقوقی اقای وزیر جهت استحضار ملت (3768704) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۱۲:۲۹
بجز فیش حقوقی ، در آمد ماهانه ایشان لحاظ شود، همچین وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت (3769539) (alef-11)
 
رزیدنت ent
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۲:۱۶
فرافکنی نکن جناب وزیر
زیاد در این سمت باشی ؛ 1 سال دیگه است (3768713) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۳:۴۷
سلام وزير محترم اگر شكايتي مي شد چه كسي رسيدگي مي كرد و چه كسي مي فهميد شاكي خود بايد به دليل افشاگري زنداني مي شد و هزار تا دليل برايش مي اورند الان كه اصل فيش وشأنه اي مي شود اين همه توجيه مي كنيد انوقت كه با يك نَفَر طرف شويد چه بسا سند سازي هم بكنيد راستي فيش شما چقدر است؟!؟؟!؟ (3768718) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۸:۰۶
جناب وزیر شما که ادعا کردی " پول من حلال است" لطفا فیش حقوقی تان را منتشر کنید. (3768925) (alef-1)
 
الویری
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۴:۳۶
اینا سوگند پزشکی خوردن یا سوگند مال و منال ؟! (3768720) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۵۳:۴۸
اگر تاریخ را بخوانی متوجه می‌شوی که سوگند پزشکی بقراط را حتی خودش هم بهش اعتقادی نداشت. (3769006) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۴:۵۶:۵۵
البته بقراط ایرانی نیست. یونانیه (3769154) (alef-11)
 
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۷:۲۸
بنده عرضی داشتم خدمت آقای وزیر
آیا اگر اعلام نکنند ، کسی برخورد میکند ، اگر برخورد میشد که کار به اینجا نمی کشید
مثلا" خود حضرتعالی در وزارت خانه مطبوع خودتان با چند نفر برخورد کرده ای ؟
بنظر من افشاگری دقیقا" کار درست و شایسته ای است تا مردم تفاوت آنها که خدمت گذارند و آنها که به اسم اسلام و نظام دست به چپاول بیت المال میزندد را بشناسند
مطمئن باشید که اکثریت قریب به اتفاق مدیران رده بالا همین گونه حقوق می گیرند
مردم ما عاشق اسلام و نظامند ، مطمئن باش عملکرد این افراد را مردم ما به پای نظام نمینویسند (3768727) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۴۹:۵۰
افریننننننننننن دقیقا عالی نوشتی! (3769000) (alef-13)
 
کمالی
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۸:۰۰
آقای وزیر !
صنفی صحبت نکن و از حقوق نامشروع در وزارتخونه دفاع نکن
اون دنیا باید جواب بدی
حتما به این موضوع واقفی که قرار نیست در دنیا 1000 سال بمانید (3768729) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۸:۵۰
مرد حسابی کارگران معدن شلاق خوردند از بی پولی کارفرما...داستان تعریف میکنی؟ (3768732) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۸:۵۷
لطفا فیش حقوقی وزیر بهداشت و معاونان (3768927) (alef-1)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۹:۴۱
چرا این پزشکا اینقدر پولکی هستند ؟ (3768735) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۳:۴۹
آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت جدا" از شما بعید بود. لطفا" در عقاید و روش خود تجدید نظر بفرمایید تا قبل از اینکه در مورد دولت و شخص شما تجدید نظر بشود. (3769079) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۹:۵۳
این بازی همش سیاسی (3768736) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۹:۱۷
الان این کامنت ها رو می خونی، واقعا دارند سیاسی نظر می دهند؟
واقعا عقلت به عمق فاجعه نمی رسه؟ (3769383) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۰:۱۹
آقای دکتر به جلو فرار نکنید (3768738) (alef-11)
 
پرستار
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۲:۴۳
اقای وزیر محترم
خودت بهتر از هر کس دیگری میدانی که با اجرای طرح تحول ، بودجه وزارتخونه در قالب کارانه داره سرآزیر میشه به جیب پزشکای مراکز دولتی
پس در مشروع بودن یا نبودن ان مقاومت نکنید (3768746) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۳:۳۹
باید افشاگری بشود, چرا دو تا جوان از مردم عادی به خاطر 25 هزار تومان دزدی اعدام شدند و شب و روز در تلویزیون نشان میدادند اما مسوولی که ماهی 240 میلیون به نا حق از بیت المال میگیرد پوشیده بماند? (3768747) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۵:۱۵
سلام ايا دروغ وريا در دين جايز است مگر من خانواده ندارم مگر من أهل و عيال وار نيستم مگر فرزندان من اوقات فراغت ندارند مگر من هزينه پزشكي ندارم پس چرا همه چيز را براي خود مي خواهيد اگر من مالياتم را كتمان كنم ابروي من را بدون دادگاهي ابرويم را مي برديد ولي شما چطور؟!؟!؟ (3768753) (alef-11)
 
Ali
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۵:۲۶
این حرفها خنده داره یعنی اگه این حقوقها افشا نشده بود کسی حساس میشد؟ کدوم مساله قبل از تبدیل به بلوا حساسیت مسولین رو بر انگیخته باید از روشنگری و خدمتی که افشا کننده ها کرده اند تقدیر کنیم که شاید نقطه شروعی باشند برای مساله شدن بعضی روالهای ذاتا فاسد و نا متعارف که مسولین در بی خبری مردم از اونها استفاده می کنند و این فیشها از کوچکترین این تبعیضها و فسادهاست. (3768754) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۶:۳۶
جدی چی میگه پس حقوفق معلم کارگر غلنی باشه 100 میلیون دکترا مخفی باشه واقعا همون دین مبین اسلام میگه بیت المال مال فقراست نه ثروتمندان (3768757) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۶:۳۹
مشکل اینست که ضوابط و مقررات را هم خودتان مینویسید و به نفع خودتان و نه مردم
اصولا حقوق چند ده میلیونی یا چند صد میلیونی چگونه میتواند بنابر مقررات باشد
چگونه پزشکی که باید چند عمل محدود در روز یا هفته داشته باشد اینقدر عمل میکند یا بیمار ویزیت میکند که با هیچ معیار بین المللی سازگار نیست و طبق مقررات حسب گفته وزیر در یافتی چند ده یا صد میلیونی دارد.
چگونه است حتی هیات علمی دارای دکتری مهندسی در بهترین دانشگاه کشور زیر پنج میلیون دریافتی دارد و پزشک چند ده یا صد میلیون (3768759) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۷:۳۷
آقای وزیر
به جای دفاع ناحق از همکارات یه ذره نظارت داشته باش بر ساعات حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های دولتی (3768760) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۰:۰۰
چون دین حنیف آیین پوشیدگی است همکارات باید کارانه های چند ده میلیونی بگیرند و یارانه 4 تا بدبخت بیچاره کارگر قطع شود . (3768762) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۰:۱۱
شمشیر دو لبه زیر میزیهای است که همکاران شما از ملت بدبخت میگیرند
شمشیر دو لبه بخیه است که همکاران شما به خاطر بی پولی مردم از صورت بچه میکشند
شمشیر دو لبه پذیرش نکردن مردم در بیمارستانها به خاطر بی پولی مردم است (3768763) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۵:۵۶
کسانی که ابن فیشها رو دارند نه از غضب خدا بلکه از روی مردم خجالت نمی کشند ؟1 (3768776) (alef-11)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۶:۴۸
سلام در دین اسلام اتفاقا با شدت نسبت به سران و مسئولان برخورد میشه نمونه اش رو در کتاب قضاوتهای حضرت علی خواهید دید اتفاقا مردم از شفاف شدن این مسائل دیدگاهشون نسبت به نظام محکمتر و نسبت به دولت با اطمینان بیشتری برخورد میکنن خیلی جالبه اگه مسئولان خودشون رو خدمت گذار میدونن اگه این حقوق نجومی رو گرفتن باید خودشون اعتراض میکردن (3768779) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۸:۵۵
اونایی که دارن از بیت المال حقوق های آنچنانی برداشت میکنن باید از خشم و غضب خداوند و بندگان او بترسند نه مردم (3768785) (alef-11)
 
حسین / دیپلمه
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۰۱:۲۵
من حاضرم با اقای وزیر در حضور رسانه های جمعی و جلوی لنزهای دوربین صدا و سیما راجع به این موضوع مناظره کنم
قضاوت با مردم (3768789) (alef-11)
 
برزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۰۷:۵۳
فقط متاسفم برای نظر شما اقای وزیر (3768797) (alef-11)
 
بهرام
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۰۸:۲۲
شما تا الان دیدین یک پزشک هیچ دیدگاهی راجب به سیاست داشته باشه .خیر.چرا ؟چون ایران بهشت پزشکان است و همچین موقعیتی هیچ کجایی دنیا نیست که اینچنین اختلافی بین یک پزشک و غیر پزشک باشد لذا این موهبتی الهی که الان بدست آمده را باید قدرش را بدانند (3768798) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۵:۱۶
جناب وزیرهمان هفده هزارتومان راساکت کردیدامروزه شده این ارقام نجومی (3768810) (alef-11)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۷:۳۵
کار به جایی رسیده آقایان به جای جوابگویی و رسیدگی و اقناع مردم و تنبیه خاطیان، باز هم مردم را مقصر می کنند. اگر فسادی در جامعه وجود داشته باشد فارغ از مسائل جناحی و باندی، حق مسلم امر به معروف و نهی از منکر چه می شود. وجدانهای بیدار و آگاه مردم خطای جمعی از مسئولین را به پای نظام حساب نمی کنند و خواستار پالایش مدیریت کشور از مدیران طماع و آزمند هستند. لطفا با خواسته عمومی مردم و رهبری همراهی و هماهنگی کنید. (3768815) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۲۰:۳۱
این پول و پست چقدر برای بعضیا شیرینه که حاضرن پا روی حرف حق بذارن (3768821) (alef-11)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۲۱:۱۷
يكي از راههاي جلوگيري از فساد افشاگري هست
مطبوعات مستقل و قوه قضاييه مشتقل از عوامل اصلي جلوگيري از فساد هست (3768824) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۲۲:۳۴
بعضیا اصلا نباید راجع به مسایل دینی صحبت کنن
چون ناآشنا هستند با این مسایل (3768825) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۰:۲۳
چرا کسی به ما نگفت دکتر ماهی 700میلیون میگیره مهندس یه میلیون چه طوری میشه برگشت به انتخاب رشته. مگه جراحی چشم علم غیبیه (3768840) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۱:۴۹
این همه تفاوت حقوق هیچ کجای دنیا نداریم اگر پزشک کمه چرا ظرفیتها رو محدود کردین؟ (3768844) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۰:۵۱
دوستان
اینا در وزارت پزشکان قشنگ اومدن انحصار درست کردن و ظرفیتا رو کم کردن الان زورگویی میکنن (3768863) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۲:۳۹
بهتر است بگوییم در این ماه خدا حرام خواری خیلی عمل قبیحی است (3768869) (alef-11)
 
لطفا چاپ کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۴:۵۵
اقای دکتر، اگرجایی ببینی کسی دارد حق دیگران را میخورد و ساکت باشی درحق مردم خیانت کردی ، دیدن ضایع شدن حق دیگران قابل چشم پوشی نیست هرچند به ضررشما هم باشد باید اعتراض کنید ودرصدد احقاق حق مظلوم برایید ..
،،آقای دکتر این حرف شما معانی پنهانی و بسیاربدی دارد انگار شما چندان هم این موارد را انکارنمیکنید (3768881) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۴:۵۹
گرفتن حقوق چند ده میلیونی ضربه به نظام نیست افشای آن ضربه به نظام است؟
کجا چنین منطقی را نوشته است؟!!!!
این یک پالایش است و پالایش همیشه ستودنی است. (3768882) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۱:۵۷
معاون خودش اول شروع کرد که گفت زیر میزی هر چه قدر باشه حق مسلم پزشک است ! (3768911) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۳:۵۰
من قبلا در یک کشور اروپایی بودم،نظام مالیاتی آنجا از یک کارگر با ۱۵۰۰ پوند حقوق ۱۷درصد مالیات می گرفت. از یک مهندس با ۲۳۰۰پوند حقوق ۲۳ درصد مالیات می گرفت از یک دکتر متخصص ایرانی که بسیار بزرگوار و از دوستانم بود و هرسال برای جراحی رایگان به ایران می آمد، با ۸۰۰۰پوند حقوق، ۴۵درصد مالیات می گرفت. می خواهم بگویم با این آقای دکتر کّلکّل کردن بی فایده است، نظام مالیاتی را باید اصلاح کنیم تا قانون حق مردم را از اینها بگیرد (3768917) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۹:۲۶
آموزش پزشکی باید به وزارت علوم برگردد. تا موضوعات آموزشی و تربیت پزشک به تعداد کافی با منافع جامعه پزشکی گره نخورد (3768930) (alef-1)
 
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۸:۳۱
حرف درستی است . چرا در همه رشته ها ما بیکار داریم اما در مسئله درمان که اینهمه متقاضی دارد و جاضرند صدها میلیون تومان هزینه کنند که پزشک شوند قضیه برعکس است؟ (3769380) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۰۲:۰۶
شاید دوستان غیر اقتصادی از حرف من تعجب کنند اما در اقتصاد می گوییم اگر متخصصان یک رشته در استخدام کامل باشند کارایی حداقل می شود برای اینکه مهندس، پزشک،کارگر و ... با جدیت کار کنه باید درصدی از همکارانش بیکار/کم کار باشند تا در فضای رقابت قرار گیره البته قرار نیست اون درصد بیکار/کم کار همیشه بیکار بمونند اونها قیمت خدمات را پایین می آورند و بالاخره سرکار می روند و افرادی جدید یا دیگران کم کار می شوند اما فضای رقابتی را تضمین می کنند

الان صف بیماران برای پزشک متخصص، انگیزه کار دقیق، با کیفیت و با ملاحظه را گرفته بدون 4-5 برابر شدن تعداد پزشک، هرگز سیستم سلامت به تعادل و آرامش نمی رسه (3770401) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۰۶:۰۷
از جنابعالی که به خاطر زحمات و تواضعتان ، آبرویی کسب کردید ، اینگونه تحلیل بسیار بعید بود !!!!!!!!!!!!!!!! آقای وزیر ؛؛ بنده مسئول اداره ی زن و بچه هایم هستم ، اما مدت زیادیست که بیکارم و از رویشان شرمنده ام !! کار حلال و آبرومندی که مناسب مرد بالا ی 50 سال سن باشد برایم سراغ دارید ؟؟ ضمن اینکه بنده شاغل بودم ، اما به لطف تدبیر تدبیریان ، بیکار شده ام و در این ماه مبارک مسببین و حرامخواران بی حیا را نفرین میکنم . هر کسی را هم که مؤید و حامی و توجیه گر و مدافع و توصیه گر آنها باشد مشمول ناله و نفرین خودم قرار میدهم .. توده ای هم نیستم !!!!!!! ،،،،، از محبان اهل بیت علیهم السلام هستم ،، شیعه ی اثنا عشری ، پیرو و حامی ولایت فقیه و وطن دوست هستم . آقای وزریر . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقای دکتر میتوانید بفرمایید رنگ شرمندگی زن و بچه چه رنیگیست ؟؟؟ اتفاقا" این تدبیریان هستند که شمشیر بی عدالتی ها را باید غلاف کنند . هرچه زودتر باید شمشیر عدالت بیرون بیاید ، برادر بزرگوار و زحمتکش . از سایت محترم الف انتظار انتشار دارم . لطفا" (3768937) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۲۳:۲۰
خدا به زمی گرم بزند شان به حق شب قدر به ولای علی
آقا اشک ما رو درآوردی با کامنتت (3769395) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۰۶:۲۲
دفاع وزیر بهداشت از جرم و مجرم. (3768938) (alef-13)
 
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۱:۳۸
اتفاقا مشکل همون ضوابطیه که ازش دم میزنی.ضوابطی که یک عده رو لایق تر میدونه و حقوق چند ده میلیونی بهشون میده و عده ای رو نالایق و حقوق چند صد هزار تومنی در حالی که گاها گروه دوم از گروه اول سخت تر کار میکنند.شاید عدالت همیشه در مساوات نباشه ولی مشکل اینه که ظاهرا تو ایران کلا عدالت نیست. (3768946) (alef-13)
 
محسن نايب
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۲:۳۴
كاش ياد بگيريد شيوه امام علي (ع) كه قاعدتا بايد الگو و سرمشق شما باشه رو در برهورد با مسولين فاسد پيشه كنيد. آيا اگر زمان اون حضرت يكي از مسولان دچار فساد ميشد ايشون سكوت ميكردن و ميگفتن اسلان آيين پوشيدگي است؟ آيا غير از اينه كه امام علي نسيت به فساد مسوولان و حق مردم بسيار سخت گير بودن؟ اين جملات وشعار هاي بي ربط رو از كجا اورديد؟ شما شيعه علي نيستيد؟ از چي ميترسيد كه مردم رو به پوشيدگي توصيه ميكنيد و افشاگر رو از مجازات ميترسيونيد؟ خجالت نميكشيد؟ مسوولي فساد كرده در مال مردم خيانت كرده، حالا شما عوض تقدير از افشاگر، تهديد به مجازات ميكنيد؟ واقعا چه جوابي براي روز قيامت داريد. البته اگر باور داشته باشيد به چنين روزي (3768948) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۵:۲۷
این حرف ها نشان می دهد که مجلس باید قوانین مالیاتی را اصلاح کند و به جای اینکه نفس کسب و کار عادی را با مالیات های مالایطاق بگیرد، از چنین پزشکان زیاده طلب و سوداگر مالیات حسابی بگیرد. در هیچ کجای جهان نمی شود اینقدر درآمد از حرفه پزشکی بدست آورد اگر هم زیرمیزی بگیرند یا در حساب مالیاتی شان دست ببرند، در زندان به طبابت خواهند پرداخت (3768955) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۱۱:۵۹:۲۲
32 نفر از نمایندگان مجلس پزشک هستند.حتی رئیس کمیسیون عمران هم پزشک است. (3771571) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۹:۱۸
واقعا اين پول ها از گلوي شما پايين ميره به نظر من انسانيت در اين افراد مرده است (3768959) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۹:۰۶
سنت سيئه قرآن بر نيزه كردن و پشت آن مخفي شدن هم ١٤٠٠ سال هست كه استفاده شده. تا كي اسلام و نظام رو فدا ميكنيد و پشت آن مخفي ميشيد؟ (3768973) (alef-13)
 
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۴:۳۸
من مطالب این چند روز الف و اظهار نظرهای مقامات کشور از جمله وزیر فوق را درباره حقوق ها و درآمدها مطالعه کردم، به عنوان آدمی که سالها در خارج از کشور زندگی کرده احساس می کنم به سمت یک نظام لجام گسیخته و بی رحم سرمایه داری پیش می رویم. واقعا کشورمان از یک طرف یک بهشت مالیاتی است ولی یک سوال در ذهنم هست که چرا در این بهشت و به همین نسبت جذب سرمایه و سرمایه گذاری وجود ندارد!! تا از این وضعیت استفاده بهینه هم بشود (3768980) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۱۶:۳۷
بهشت مالیاتی فقط واسه مدیران دولتی و دلالانه
مالیات پدر کسبه و بخش خصوصی واقعی را دراورده (3769264) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۶:۲۴
امیدوارم ایشان عذرخواهی نموده واستعفا دهند ومبالغ کلان را به بیت المال بازگردانند (3768986) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۳:۰۰
دلت خوشه ها!!! (3769109) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۲۲:۳۴
آقای رئیس جمهور دستور برخورد، عزل و بازگشت پول به بیت المال را کرده اند.

خدمت جناب آقای رئیس جمهور محترم، بفرمایید یکیش همین وزیر بهداشت، لطفا به حسابشان برسید. (3769566) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۴۴:۴۷
من چیزی ندارم بگم.فقط میتونم بگم درودبرغیرت،شرف وانسانیت افرادی که دارند این خلافها راافشاگری میکنند خداپشت وپناهتون باشه به یاری خدااین راهی که درپیش گرفتین روزنه ی امیدی بازخواهدشد وخائنین به نظام رسواخواهندشدوای به حال آنها دراون دنیا به امید آن روز. (3768994) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۵۱:۰۱
راست می‌گن که طرف وزیر دکترهاست و نه وزیر مریض ها ! (3769001) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۰۴:۳۶
دمت گرم خیلی درست گفتی. (3769333) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۰:۵۴:۴۳
نفس و نفس و نفس اسلام عدالت است در تمام زمینه ها . یا گرفتن قانونی بوده یا نبوده ار بوده و مدیر بر اساس لیاقت و ارتقا بهره وری و اقدامات عالی خود شایسته چنین مبلغی بوده است و یا نبوده که در این صورت یا مراجع نظارتی کوتاهی کرده اند یا این نظارت با چشم پوشی بوده است یا انقدر مخفی کاری در نحوه پرداخت بوده است که این نهادها انرا در نیافته اند یا کشف نکرده اند. اگر چشم پوشی کرده اند بر اساس کدام قانون . اگر درنیافته اند و به خاطر مخفی کاری زیاد کشف نشده است پس خود دولت دارد خودش را دور می زند. یک جای کار حسابی لن می زند. و حال میرسیم به شق اول که مدیر لیاقت داشته با کدام متر لیاقت و بهره وری او اثبات شده است . چرا در ان سازمان هیچ نشانی از ارتقا بهره وری وی دیده نمی شود. ناچار با وجود این همه کاستی ها در نظارت و متر پرداختیها. چشم سوم ناظر وارد میدان می شود مردم خود وارد عمل میشوند. چشم ناظر بر حق حق دارند افشا کنند و مدیر هم حق دارد دفاع کند و طرف چشم ناظر با توجه قرائن و شواهد قضاوت می کند. چون ار موضوع به داداه سپرده شود به عمر نوه و نتیجه چشم سوم هم قد نخواهد داد. پس مدیران پاکدست تاریخ لطفا فیشهای خود را منتشر کنید فیش_من ifish (3769007) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۰۹:۳۵
اگه راست میگن بیان تورسانه ملی شفاف سازی کنندوثابت کنند که این فیشها جعلی است.
آنکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است. (3769023) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۵:۵۴:۵۲
کجا ؟!!!! اونوقت احیانا نباید مدیران صدا سیما هم فیشاشون افشا بشه ؟ (3770382) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۱۰:۳۰
شنیدید که کفران نعمت نکنید صداشو در نیارید (3769025) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۱۷:۰۶
متاسفانه اموزش پزشکی رو بردن زیر مجموعه خودشون بعد هم ظرفیتها رو کم کردن تعرفه ها رو هم بردن بالا کلا هر کاری دلشون بخاد میکنن (3769033) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۲۰:۳۱
جناب آقای وزیر با سلام و قبولی طاعات
چند تا سوال دارم.
1- گیرم که این حقوقها قانونی باشه پس چرا واسه همه نیست؟
2- ایا سزاواره که تو مملکتی که این همه جوان تحصیلکرده بیکار داریم یه سری همچین حقوقهایی بگیرن؟
3- چرا به مغزهای مملکت این حقوقها داده نمیشه که فرار مغزها را شاهد باشیم.؟
4- اگه شما اداعا میکننین که پزشکها درس خوندن خوب مهندسها هم درس خوندن چرا حقوق اونا اینطوری نیست؟ (3769035) (alef-11)
 
علی
Italy
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۱:۳۰:۴۲
من در ایتالیا زندگی میکنم. از دوست فرانسوی و هندی ام در مورد نظام دستمزدها پرسیدم. دوست فرانسوی که میگفت در فرانسه درآمد مهندسا بیشتر است و نهایت اختلاف بین پایین ترین و بالاترین دستمزد چیزی حدود 5 یا 6 برابره. دوست هندی هم که میگفت بالاترین درآمد درهند مال افسرای بالای پلیسه که چیزی حدود 2500 یورو هستش. (3769044) (alef-11)
 
556
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۲:۰۰:۳۵
آقای وزیر فرمودند با افشای این فیش ها شمشیر بر پیکره انقلاب کشیده می شود....با افشای این فیش ها شمشیر بر پیکره انقلاب کشیده نمیشود، بلکه زمانی این شمشیر علیه انقلاب خواهد بود که نظام با علم به وجود این فیش ها جلوی آنها را نگیرد و به آن دامن بزند که الحمد لله در حال حاضر ایتگونه نیست.

آقای وزیر فرمودند که دین حنیف دین پوشیدگی است نه افشاگری، آقای وزیر قبل از اینکه اسلام دین پوشیدگی باشد دین عدالت و برابری است و بر همین اساس است که فرمودید باید آبروداری کرد،عجیب است که شما به بی عدالتی "افشاگرها" میپردازید و آن را تقبیح میکنید اما کوچکترین اشاره ای به این ناعدالتی که شما مسئولین از آن آگاه بودید اشاره نمی کنید...

میگویید ضعف قانونی بوده و البته من هم با شما موافقم،اما شما که میدانستید چرا از طرق قانونی جلوی این ضعف نایستادید...

به هر حال ، از هر کسی انتظار می رفت این سخن را بگوید غیر از شما...المرء علی دین خلیله (3769069) (alef-11)
 
علیرضااحسانی نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۸:۵۳
با سلام
جناب وزیر محترم
مردم از کدام مجاری قانونی پیگیری کنند؟ شما راهی نشان دهید
اگر رسانه و روزنامه و فضای مجازی افشا نکنند چه کسی پیگیری می کند؟
شما و یا دولت؟
در ضمن کجای افشای این موارد روحانیت را نشانه رفته؟
در این دولت و دولت های قبل از این برنامه ها زیاد داریم ولی به این صورت نداریم... (3769117) (alef-11)
 
رضا
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۳:۳۵:۳۴
با سلا خدمت وزير... من جوان ٤٠ ساله ٥ ساله كه دكتري تخصصي از بهترين دانشگاهها گرفتم و بيكارم... گناه من اين بود كه رفتم شيمي خوندم... فرق دكتري تخصصي من با پزشك عمومي چيه! با پرستار چيه!؟ چرا بايد ٥ سال بيكار باشم و با مدرك دكتري برم كرايه كشي كنم!؟؟؟ (3769124) (alef-11)
 
عادل
United States
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۵:۲۴:۴۸
دوستان عزیزان مردم ....
این حرفا رورها کنید فسادی در حد خاوری در حال شکل گیری است
در شرکت راه آهن
صدای همه در امده از شرکتهای فامیلی آقایون
یکی نیست تو این مملکت بیاد ببینه چه دارند میکنند تو این شرکت؟
والله بالله تللاه حقوق نوش جونشون! آش رو با جاش دارن می برن (3769164) (alef-11)
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۵:۵۴:۰۶
این حقوق ها یا قانونی بوده که صاحب حقوق می شه غارتگر قانونی بیت المال . یا قانونی نبوده که یعنی مدیران نظام دارای چنین حقوقی دزدند و طبق فرمایش امام علی (ع) برخورد با این افراد باید شدیدتر از مردم عادی باشد اما متاسفانه .... (3769165) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۶:۲۱:۵۰
سلام آقای وزیر
چه ایرادی داره که، مث سایر جوامع متمدن، فیش های حقوق ما هم شفاف روی اینترنت باشه؟ چرا باید آبروی تان برود؟ اگر حق تان است نوش جان؟
ضمنا میدانید که خیلی از فیشهای نجومی اصولا ربطی به بهره وری مدیریتی افراد ندارد و تمام ادارات و شرکتهای دولتی و موسسات دولتی مشکل مالی دارند
و باز بدانید که یک علت همین رکود و معضلات کمر شکن اقتصاد مربوط به همین فیشها و زیر میزی های وزارت متبوع شماست. وقتی پزشک از بیمار درخواستی دارد که برایش مقدور نیست لاجرم حق خواهد داشت هر کاری انجام دهد تا هزینه اش را جبران کند، منظورم از هر کاری، هر کاری خواهد بود.
آقای وزیر بدانید که همه چیز با هم رابطه دارد، قانون پاسکال است که "فشار وارد بر هر نقطه روی مایع عینا به نقطه دیگر منتقل خواهد شد"
ضمنا ما مدیر نداریم و تمام مدیریت های ما بر اساس حکم و رانت هستند نه بر اساس صلاحیتهای مدیریتی (3769173) (alef-11)
 
hhggf
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۰۱:۰۲
خداوندا به دادمان برس جنایت میکنند اختلاس می شود هزاران درد بی درمان داریم می گویند هیس ساکت باش نظام واسلام ضربه میخوره اخر عزیز من در جمهوری اسلامی به اندازه سر سوزنی اختلاس خیلی زیاده زیرا مردم موقعی نام اسلام را می شنوند دیگر بی عدالتی معنا ندارد تبعیض معنا ندارد (3769198) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۰۲:۲۰
ایین دین بر پوشیدگیست درسته ولی در امور شخصی. مثلا طرف روزه خواره ما حق نداریم جار بزنیم طرف روزه خواره اصلا به کسی هم ربطی نداره. اما در این مورد قضیه فرق می کنه به جیب زدن پول بیت الماله .موضوع مربوط می شه به کل ملت،در اصل یک طرف قضیه ملته. که خیلیها به خاطر چند هزارمش مجبور به دزدی می شن (3769199) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۱۵:۳۰
آقاي اسلام حنيف؛ فرصت كردين شما و دوستانتون، لطفا يك بار نامه مولايمان علي به مالك را بخوانيد، تا ديگر از اين يادداشتها ننويسيد. (3769204) (alef-11)
 
ali
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۳۸:۰۳
واقعا شعور به تحصیلات نیست همین الان تو بیمارستانها برا یخرید تجهیزات پو لهایی جابه جا میشود بنده تو حوزه مهندسی پزشکی فعالیت دارم متا سفانه این حوزه خیلی پول داخلش حیف ومیل میشود لاکن این حقوقها چه مربوط به الان باشه وچه گذشته باید اصلاح وبه بیت المال برگرده درضمن این مدیران اگر اینقدر کارامدن که باید مبالغ گذافی بعنوان حقوق ومزایا دریافت کنن حرفی نیست پس چرا وضعیت کشور این وضعه نا بسامانه جز اینه که این مدیران انتصابی لایق اداره یک بغالی هم نیستند این کار خیانت به خون شهدا وجانبازان که الان زنده اند و دلشون با شنیدن این اخبار خون میشه وبه در گاه خدا پناه میبرن (3769217) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۳۸:۴۱
جناب وزير :

آن را که حساب پاک است از افشاگري چه باک است .


اگه دستگاههاي نظارتي مي تونستن جلوي فساد رو بگيرن که کار به اينجاها

نميکشيد .


"تنها راه مقابله با فساد ، شفاف سازيه " (3769218) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۴۳:۱۸
اقای وزیر شما ظاهرتان با باطنتان کاملا فرق دارد اخه این چه ا دفاعیه از این گونه افراد سود جو میکنید حتما از اینگونه افراد در وزارتخانه جننابعالی زیاده (3769222) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۴۶:۲۲
کاشکی وزیر زحمت می کشید این نظرات مردم را می خوند شاید به خود می امد طرح تحول سلامت شده کاسبی عده ای ازخدا بی خبرتا کسی حرف می زنه می گن درس خوندیم تخصص داریم (3769226) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۷:۵۰:۱۴
اینها یعنی چه. فیش حقوقی با این مبلغ چرا؟ (3769230) (alef-11)
 
حسین
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۰۳:۴۷
شمابروجلوی دریافتی های بی حساب وکتاب روبگیر مردم به مراکزدرمانی ماجعه میکنن اصلا ویزیت نمی شن پزشکا وقت نمیزارن واسه معاینه با این پولهای بی حساب وکتاب باید به داد جوانها رسیدنه جیب یک عده مفت خورطلبکارروپر کرد (3769246) (alef-11)
 
Tajikistan
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۰۴:۲۹
واقعا " آرزو به دلم بود یکبار یکی از این مسوولین استعفا بده برم پیش این دوستام بگم و بگم ما هم تمدن 2500ساله داریم و.....
جالبه این آقای وزیر چسبیدن به 36سال پیش، برادر من الان زمان ریاست شماست نباید مقایسه کنین با قبل
ولی کلا" من شرمنده ام (3769248) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۵:۲۹
کار از این چیزها گذشته اقتصاد ما یک اقتصاد کاپیتالیسمی است که این اقتضا را دارد شما هر جایش دست بزنید همین است
با این تفاوت که در امریکا مالیاتی حساب وکتابی هم هست وما اینجا همین هم نداریم (3769304) (alef-11)
 
مرتضی سلجوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۸:۴۷
سردبیر الف این حرفهای دل مردمه باید انتشار دهید در تمام رسانه ها تا همه بدانند مردم نظرشون چیه من به عنوان یک ایرانی از شما خواهش میکنم (3769310) (alef-11)
 
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۸:۵۸:۵۵
"کفران نعمت نکنیم و از خشم و غضب خدا و خلق خدا بترسیم." !!!

خودت را داشتی نصیحت می کردی آقای وزیر پزشکان؟؟!!! (3769326) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۰۸:۳۸
اگر کسی مقداری تئوریهای اقتصادی بلد باشد خواهد دید که سیاست مسئولین وزارت بهداشت به خاطر تربیت کم پزشک متخصص باعث فزونی تقاضا بر عرضه شده است لذا این پزشکانند که دستمزد تعیین می کنند و هیچ کاری هم نمی شود کرد از محل درامد طرح تحول می توان با افزایش تریبیت پزشک متخصص و همچنین اعزام به خارج پزشکان عمومی با اخذ تعهد خدمت می توان در یک زمان 5 ساله مشکلات کمبود پزشک متخصص را کم کرد و با رقا بتی کردن بازار کاری کرد که دستمزدها در رشته پزشکی به حداقل برسد ضمنا باید مسئولینی که با روشهای مختلف مانع افزایش تربیت پزشک متخصص شد هاند یا می شوند برخورد قضایی کرد (3769341) (alef-11)
 
حسین عبداله پور
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۳:۱۸
در همه جای دنیا در اثر رکود اقتصاد ی دولت از مردم کمتر مالیات میگیرد ولی در ایران بر عکس میباشد و ببینید مالیات در دولت فعلی چند برابر شده لابد یکی از دلایلش چقوق چندصد میلیونی مدیران ایشان میباشد.چرا مجلس زمان ارائه طرح سلامت وزیر بهداشت دخالت نکرد که آیا این طرح کارشناسی شده است یا نه. بعد دم از ابروی مسلمان میزند ولی یک مدیر مسلمان نباید بیاندیشددر این بحران اقتصادی آیا دریافت این حقوق حق او میباشد یا نه و یا چه کار مثبتی انجام داده که لایق این حقوق میباشد (3769356) (alef-11)
 
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۴:۵۲
بنده با نظر وزیر بسیار مخالفم
اگر قبول کنیم شفافیت سبب کاهش جرائم می گردد . دانستن میزان درآمد همه مستخدمین دولت از بیت المال حق همه مردم است. چرا من ندانم رئیس جمهور، نمایندگان، قضات و ... چقدر از بیت المالی که مال من (مزدم) است و اینان مستخدمین من هستند براداشت کرده اند؟
کشورهای غربی پا را از این فراتر گذاشته اند . تمام درآمد افراد باید به اطلاع اداره مالیات برسد و مالیات آن نیز ابتداً باید پرداخت گردد و بعد از اینکه سر سال ثابت شد درآمد شخص کم بوده اداره مالیات مالیات اخذ شده را مسترد می نماید. در کشورهای غربی اداره مالیات از سی ای ا و کا گ ب و قوه قضاییه نیز قوی تر است علت آن هم این است که کشور های آنها با مالیات می چرخد (3769365) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۰۹:۵۳:۲۵
با سلام
آقای وزیر چرا این توجیهات در زمان سر و صدای بورسیه نگفتی ؟ (3769471) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۱۱:۲۰
جناب آقای وزیر این دریافت ها اگه قانونی و نامتعارف باشه یا غیر قانونی فرقی نمیکنه وظیفه نظارت که با سما بوده. تا دیروز کجا بودید تا نظارت کنید و این موارد پیش نیاد. فردی که 720 میلیون تومان اون هم در دانشگاه علوم پزشکی که از بودجه دولت یا بیمه هایی که اونهم از دولته یا جیب کارگرا اداره میشه میگیره فقط آبرو داره؟ اونی که از بیکاری و نداری شرمنده زن و بچه است آبرو نداره؟ این تفاوت دریافتی در کجای عالم وجود داره یه نمونه بیارید. (3769537) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۴۱:۱۱
دین حنیف باز چیه؟ازکجااومده ای واژه یکی روشن کنه مارو گیج شدیم اخه (3769602) (alef-11)
 
محمد رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۴۶:۵۰
شفاف سازی و بست عدالت در کشور مخصوصا بین مدیران دولتی ک بیتالمال مردم دستشونه ربطی به آیین پوشدگی دین اسلام نداره

لطفا مغلطه نفرمایید (3769615) (alef-11)
 
محمد رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۰:۵۶:۵۲
آقا دختر یکی از این آقایون ک حقوق نجومی گرفتن تو این دوره شدن نماینده مجلس
کی رای داده ! وقتی ک مردم واسشون مهم نیس چکسی میشه نماینده مجلس واضح هستش ک بعدش کی میشه مدیرای این کشور!!!! (3769634) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۱:۳۹:۵۰
" راه حل این مشکل بجای آبرو بردن از او و «افشاگری های توده وار»، اصلاح آن ضوابط از مجاری قانونی است . "
این مجاری قانونی رو خوب اومدی (3769751) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۱:۵۲:۵۰
دین حنیف یعنی یکی بخورد تا بترکد دیگری نان شب نداشته باشد و از گرسنگی بمیرد؟!!! (3769791) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۴۵:۳۵
آقای دکتر
لطفا" مسائل دینی رو به اهل اش واگذار کنید (3770219) (alef-11)
 
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۱:۵۴:۳۰
بردن آبروي كسي كه مال مردم را به ناحق برده بسي كار سزاواري است و آن هم كه حق خودرا ستانده سرش را بالا بگيرد و از دستمزدي كه با عرق جبين خود بدست آورده دفاع نمايد. لطفا اين بحث را با آبروي نظام گره مزنيد. (3769793) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۲:۰۲:۲۴
کاملا حق با شماست آقای دکتر،توی این کشور هر کس خطایی انجام بده باید طلبکارتر از قبل صحبت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3769825) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۸:۵۰
آن را که حساب پاک است
از محاسبه چه باک است (3769967) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۳:۲۰:۳۳
اينقدر مردم را نصيحت نكنيد و موعظه اخلاقي نياوريد.
شما مسئولان بايدا خود را اصلاح كنييد. (3770013) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۳:۴۱:۲۵
همچین میگویید حقوق نجومی که انگار دویست سال پیش است که مثلا گوشت منی ده شاهی بوده بابا بجای سوق دادن طبقه متوسط به خط فقر هنرکنید وضع معیشت زیر خط فقری ها را بهتر کنید (3770067) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۴۳:۰۴
باسمه تعالی

چند نکته:

الف- گمان می‌کنم جناب وزیر محترم، چند پیش‌فرض را نادیده گرفته و قضاوت کرده‌اند:
1- نظام، نظام اسلامی است.
2- مسئولان نظام اسلامی، امین مردم و خدمتگزار هستند.
3- پول یادشده، بیت‌المال مسلمین است.

لذا حتی اگر فرض کنیم قانون، واقعاً خلأ دارد و به این پرداخت‌ها، برچسب غیرقانونی نمی‌توان زد دلیل نمی‌شود عده‌ای که قرار است امین نظام و مردم و بیت‌المال باشند دست در جیب ملت کنند و با سوءاستفاده از خلأهای قانونی برای خودشان کیسه بدوزند.
پس امانت‌داری کجا رفت؟ اخلاق اسلامی چه شد؟ مدیریت جهادی کو؟

ب- ورای قانون و شرع، اخلاق قرار دارد. یعنی گزاره‌ها و اعمال زیادی هستند که قانونی و شرعی‌اند اما اخلاقی نیستند. اگر تلقی وزیر محترم از مسئولان جمهوری اسلامی، همان چیزی است که در بقیه کشورها هست حرفشان درست است اما اگر معتقد باشند که این نظام، اسلامی است و مسئولان، امین مردم‌اند و اینها با آنها فرق‌هایی دارند قضیه به گونه دیگری است. فقط اشاره می‌کنم که قرآن می‌فرماید: «یا نساء النی لستن کاحد من النساء»

ج- به وزیر محجوب بهداشتمان به دلیل خدمتگزاری به مردم و روحیه جهادی ارادت داشتم اما سقط عینی. (3770209) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۲:۲۰
وقتی ماجراهایی از قبیل بورسیه و ...را بررسی میکردید گفتیم افرین دارند از حق مردم مظلوم دفاع میکنند و دلشون برای مردم سوخته
اما حالا که قضیه حقوق های خودتون پیش امده و نه تنها عذرخواهی یا انکار نمیکنید بلکه دفاع میکنید میفهمیم نه ، انگار تنها سود خودتون براتون مهم بوده! و از ون موارد هم برای کوبیدن دولت قبل استفاده کردید نه برای احقاق حق مردم! (3770245) (alef-11)
 
Malaysia
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۵:۵۸:۵۲
آقای ... وزیر، اینجا موضوع فردی نیست. اینجا به قول خودتون که دم از اخلاق اسلامی میزنید صحبت از بیت المال است، صحبت از ضربه به کلیت نظام است، صحبت از ضربه به اسلام است، صحبت از سوء استفاده از مقام است. صد البته باید در اینجا فریاد کرد و آبروی ... مسئول و مدیر قلابی برد. آقای وزیر اگر ...نیستید انسان باشید و .... نکنید. (3770389) (alef-11)
 
مهربون
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۳۱:۲۸
مسئول یعنی پاسخگو! اما پاسخ کو؟
آقای وزیر محترم ممنون که با این نوشتار در مورد طرز فکر خود روشنگری کردید.
فقط یاد اون کارگرهای معدن و... اگر بیفتیم که ماهها حقوق نگرفتن شاید بهتر توجیهات میبافتین (3770460) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۳۸:۰۴
ببینید تمام موضوع اینجاست که دوستان اجازه افزایش تعداد پزشکان را نمیدهند. نمیدانم اگر فیش 700 میلیون تومانی راست باشد داریم ماهانه هزینه تحصیل سه دانشجو را در یک ترم دانشگاه جانز هاپکینز فقط به یک دکتر میدهیم.
اجازه آمدن پزشک از خارج از کشور هم داده نمیشود از آن طرف هم میگویند قیمت خدمات کار ما همین قدر است که میگوییم سلامت جامعه را این آقای وزیر و نظام پزشکی به گروگان گرفته اند (3770464) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۶:۵۶:۲۹
همه دارن حیف میل در بهداشت و درمان رو با یک درصد گرانتر خریدن اجناس در قالب اررزش افزوده مدهند. (3770507) (alef-11)
 
mmmm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۷:۵۹:۵۸
http://www.nasimonline.ir/Content/Detail/2041168/
به گزارش «نسیم آنلاین»، محمدمهدی نوریه، دانشجوی رشته پزشکی و از فعالان دانشجویی در نامه‌ای به وزیر بهداشت، نسبت به اظهارات اخیرش واکنش نشان داد. متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار بشوند. معاذالله که این با سیره و روش انبیا و امیرالمومنین و ائمه معصومین - علیهم السلام - سازگار نیست. "

امام خمینی (ره) - ۶/۵/۱۳۶۶"

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

در ابتدای سخن قبولی طاعات و عبادات شما را از در گاه خداوند منان در این ماه مبارک مسئلت می کنم. تقاضا دارم که سنت حسنه جلسه همفکری با تشکل های دانشجویی در ماه مبارک رمضان که خواسته رهبر معظم انقلاب و دانشجویان هست را امسال نیز مجددا عملی بفرمایید که سخنان ما دانشجویان شاید تند باشد ولی بهتر از آن است که در فضای ملتهب رسانه ای کشور طرح و بروز یابد.

وزیر محترم بهداشت؛

ماجرای فیش های میلیونی و حقوق های گزاف بعضی مسئولان دولتی در روزهای نه چندان خوش یمن پس از برجام همچون تیری بر قلب و روح ملت بود. ملت عزیزی که در حرارت خرداد ۹۵ سفره های افطار و سحر خود را با زبان روزه با مشقت تام پر می کنند فیش هایی را دیدند که حلاوت عبادت و طاعت را در کام مردم تلخ می کند. در روزهایی که متاسفانه دولت و قوای نظارتی بر بازار کنترلی ندارند تا روزه داران سفره های خود را با حداقلی ها پر کنند تعداد صفرهای فیش های حقوقی مسئولان عافیت طلب بغضی بر گلوی مردم و دانشجویان به عنوان فرزندان آزاده و عدالتخواه ملت شد.

جناب آقای دکتر هاشمی؛

اما متاسفانه متنی که در یکی از فضاهای مجازی وابسته به حضرتعالی منتشر شد داغ این غم را بیشتر کرد. وزیر بهداشت که حیطه کارش درمان و آموزش پزشکی و ارتقای سلامت مردم است و دائما از کمبود بودجه ها نالان است متنی را منتشر می کند که مغایر تمام اصول اخلاقی و شعارها و سخنانی است که پیش از این از زبانش شنیده بودیم. حقیر تا لحظه انتشار این نامه همچنان امیدوارم این متن از طرف حضرتعالی تکذیب شود لکن بر اساس کلکم مسئول و کلکم راع لازم دیدم که خطوطی را هرچند مختصر خدمتتان ارائه دهم.

جناب آقای وزیر؛
در ابتدای متن خاطره ای از حرکت حزب توده و افشاگری ها بیان کردید. افشای یک سیئه اخلاقی و حکومتی را عملی سیئه دانستید و افسوس خورده اید که هر روز دریغ از دیروز. اولا خدمت شما به عنوان استاد خودم عرض می کنم طبق متن صریح قرآن وَیْلٌ لِکُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ... واى بر هر عیبجوى طعنه زننده اى. استاد عزیز! گمان ما بر این بود که با توجه به ادعاهای اخلاق مداری رئیس محترم دولت و یارانشان دوران اخلاق و اخلاق مداری است لکن احساس می شود دوران برچسب زنی و تهمت همچنان ادامه دارد و آن اخلاق زشت نه تنها نرفته است بلکه تشدید شده است.

مقایسه دانشجویان به عنوان خط اول منتقدان این فیش های چند صد میلیونی با توده ای ها کدام جواز شرعی و فقهی را دارد که ما نسبت به آن جاهل هستیم. چرا اعضای محترم دولت دائما منتقدانشان را با گروه های چپ گرای مارکسیستی مقایسه می کنند و انگ توده ای بودن را به جامعه عدالتخواه دانشجویی می زنند؟ در ضمن آیا دولت و دوستان شما نسبت به اتفاقات دیگر کشور ساکت بوده اند؟ سخنان دوستان و همکارانتان از صدر تا ذیل را نگاه بیاندازید که چقدر افشاگری کرده اند و تهدید به افشاگری! نکند خدای نکرده توده ای ها در دولت هم نفوذ کرده اند و بی خبر هستیم! (3770616) (alef-11)
 
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۸:۱۴:۴۷
معلولی هستم با معلولیت شدید،سرپرست خانواده و مستاجر ماهی شصت هزارتومان از بهزیستی مستمری میگیرم وقتی هم که به مددکارم اعتراض میکنم می گوید هرچه به شما می دهیم بازهم بیشتر می خواهید بعد از 54 سال که از سنم می گذرد به این نتیجه رسیدم که هرجا کاخی را دیدی بدان بر سر ده ها کوخ بنا شده است (3770632) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۱۸:۵۵:۴۵
دقت کردید چه کسانی فوانین مربوط به پرداختی های پزشکان را تصویب می کنند؟وزیر پزشک است،طرف مقابل در بیمه پزشک است،مسئول در وزارت رفاه پزشک است.آدر مجلس که قرار است نظارت کند 28 نفر پزشکو 3 نفر رشته های مربوط به علوم پزشکی هستند. دوستی که فرمودند دکترای رشته های مهندسی دارند:حتی رئیس کمیسیون عمران مجلس هم پزشک عمومی است!آنوقت می خواهید پرداخت های ملیارد تومانی آنها قانونی نباشد؟ (3770708) (alef-11)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۲۲:۳۹:۱۶
نتیجه اجرای طرح سلامت فقط حقوق چند میلیونی پزشکان شد چندروز پیش جهت معالجه سنگ کلیه بصورت اورژانسی به بیمارستان دولتی درشهرستان مراجعه نمودیم که دکتر سنوگرافی نوشتند درشهر سبزوار در نوبت صبح اصلا سنوگرافی وجود ندارد مسولین بیمارستان نیز اعلام کردن که متصدی مربوطه ساعت 11 سرکار حاضر می شود اگر بناست که متصدی رادیولوژی وسنوگرافی ساعت کار اعلام نمایند لطفا بیمارستان از همان زمان شروع به کار نماید نتیجه این همه بودجه گرفتن برای حوزه سلامت چی شد؟آیا در تنها بیمارستان شهرنباید متصدی به تعداد لازم وجود داشته باشد؟ (3770940) (alef-11)
 
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۰:۰۰:۰۹
تنها راه حل نجات کشور از یک عده خاص بعنوان پزشک و جراح و..که "" کاسبان
درد ""نام دارند که نظام درمان

کشور را مافیایی قبضه کرده اند و قاد ربه عمق درد و رنج مردم بدبخت و درد
های جانکاه مریض های ناامید از همه جا نیستند این است که:

با وارد کردن سیلی از پزشکان حاذق هندی و پاکستانی که حاضرند با ماهی 1
میلیون زندگی کنند انحصار این شبکه فاسد را بشکنیم

چون آدمهای قانعی هستندو خیلی هم عاطفی و با درک انسانی متقابل

سطح دانشگاههای دولتی هند از بعضی از دانشگاههای ماهم بالاتر است


چون اگر شما از دانشگاههای مورد تائید در هند فارغ التحصیل گردید در کشورهای

کانادا استرالیا و انگلیس می توانید مشغول کار شوید ولی اگر مدارک تعدادی
از دانشگاههای ایران را دارا باشید نمی توانید در این کشورها مشغول شوید

چند سال پیش در شهر ما پزشک جراح هندی بود به قدری حاذق و انسان بود که
آشنایان ما از تهران برای درمان به این شهر می آمدند

هیچ هزینه ای هم برای درمان بجز همان هزینه بیمارستان نمی گرفت حتی
آشنایان یک بار درب خانه اش هدیه بردند قبول نکرد و خیلی ناراحت شد

گفته بود این کار وظیفه من است

حالا با بعضی از افراد در این شبکه فاسد درمان کشور مقایسه کنید


که به فضل پروردگار و به برکت این ماه عزیز کوس رسوائیش بلند شد

خدایا به حق این روزهای عزیر ماه رمضان سرو کار هیچ آدمی را به این
کاسبان درد مردم نینداز آمین یا رب العالمین (3771016) (alef-11)
 
از سار کاشان
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۰:۴۲:۲۲
حرف آقای وزیر درست است اما آقای وزیر برای مردم تنها راه مانده همین فشار از طریق افکار عمومی است. (3771049) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۴:۳۷:۳۳
جناب وزیر محترم ریخت وپاش از بیت المال مسلمین به نفع عده ای زیاده خواه عقوبت وخشم خداوند را به دنبال داشته واگر باهدف آینده نگری سیاسی و...باشد که خدا به دادتان برسد.که خسر الدنیا و آخرت شده اید. (3771196) (alef-11)
 
علي
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۷:۲۵:۰۹
اگر دريافت نامتعارف خلاف قانون بوده است پس چرا تا به حال وزير بهداشت هيچ اقدامي نكرده است و اگر قانوني بوده است ، اين كدام قانون است كه اجازه مي دهد برخي مديران حقوق هاي نجومي بگيرند (3771230) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۰۸:۲۶:۰۳
مشکل وقتی شروع شد که به بهانه جلوگیری از فرار مغزها حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها را چنان افزایش دادند که نمایش فیش حقوقی آنها به کارکنان غیرهیات علمی باعث سکته قلبی می شد. نمی شود در یک سازمان یک عده 20 برابر دیگران حقوق بگیرند. با عدالت و اخلاق و انسانیت جور در نمیاید. حقوقها باید متعادل شود. بی عدالتی در پرداخت در وزارت بهداشت در این بین بسیار بدتر از وزارت علوم است. (3771274) (alef-11)
 
متخصص گوارش
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۱۴:۳۲:۴۲
من یک متخصص گوارش هستم و شغل دولتی ندارم و در مطبم با ویزیت و اندوسکوپی ماهیانه حداقل 150 ملیون تومان درآمد دارم تازه پنجشنبه و جمعه ها هم مطبم تعطیل است اقایان رشته پزشکی در تمام دنیا پولساز است چون با جان مردم سروکار دارد اگر می خواهید در کشور ما صاحب زندگی مرفه شوید یا تخصص پزشکی بگیرید یا وکیل دادگستری شوید که درامد دوستان وکیلم چندین برابر ماست وقت خود را تلف نکنید و نگذارید فرزندانتان راه شما را بروند ضمنا من بی طرفانه می گویم یکی از راه حلهای مشکل افزایش تربیت متخصصان پزشکی است تا جایی که خبر دارم و در محافل خصوصی صحبتش می شود تصمیم وزارت بهداشت کم کردن ظرفیت تخصص است که من قلبا با این امر مخالفم چون حقوق بگیر دولت نیستم و خدا را تاظر بر اعمالم می دانم نمی دانم چرا مسئولین اجازه افزایش تربیت پزشک متخصص را نمی دهند این افراد علت اصلی بحران کمبود پزشک متخصص در کشورند من که به لطف خدا در طول 15 سال طبابت چنان اندوخته ای جمع کرده ام که نیازی به دروغگویی ندارم و برایم رضای خدا مطرح است چاره کار شما مردم ایران فقط این است که تعداد پزشکان متخصص زیاد شود و گر نه تمام این هشدارها آب در هاون کوبیدن است. (3771817) (alef-13)
 
نادر
United States
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۰۶:۵۰:۰۳
دوست عزیز...از طرز نگارش و لحن بیانتون مشخصه که پزشک نیستی (3773233) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۱۷:۰۳:۲۷
ما نگران همین موهبت الهی هستیم که شمای وزیرآنراخراب کرده ایدباپرداخت های غیراصولی ودفاع بیخودی ازکارپزشکان که درالفبای قسم نامه خودمانده اند (3772074) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۲۱:۱۳:۳۴
آقای وزیر در حالی که شما و معاونین و مدیران کل حقوقهای چند صد میلیونی را سر سفره خانواده خود میبرید سطوح پایین وزارتخانه ها با اندک ارقام ته فیش جلوی خانواده های خود شرمنده میشوند. فکر کنم کسانی که باید به خود بیایند و این بی عدالتی محض را تمام کنند کاملا مشخص هستند (3772586) (alef-11)
 
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۲۱:۳۵:۰۴
وزیر جون پزشکان
اگه افشا نمی شد و رسانه ها و مردم در جریان قرار نمی گرفتند موضوع ماست مالی می شد و از یه سوراخ دگ ماجرا ادامه پیدا می کرد. همین کارهای شما باعث شده کارانه اندک پرستارا هم اینقد به تعویق بیفته. کارانه ای که هفت خوان رستم رو باید رد کنی تا به چندر غاز از حق خودمون برسیم. توی این ماه مبارک پرستار به جز دغدغه کاری با دغدغه های مالی و متعاقب اون دغدغه های خانوادگی سر و کله بزنه. شما چجوری حال ما رو درک میکنین اخه. پرستاری که همه وقتش توی بیمارستانا تلف میشه و نمیتونه خارج از بیمارستان کار کنه ولی سر برج حقوقشو نگیره و با 20 هزار تومن توی جیبش باید به فیس های برقو گاز و .... نگاه کنه و واسه حال خودش اشک بریزه. از اون طرف هم دوستان و همراهان شما فیش های ماهانه 70 و 80 میلیونی دریافت کنند و همه امکانات رفاهی و تغذیه و .... رایگان در دسترشون هست. پزشکانی که حق آنکالی کلان میگیرن ولی وقتی واسه اطلاع وضعیت بیماران باهاشون تماس میگیری کل شخصیت و سواد پرستارو زیر سوال میبرن. این دریافتی اصلا حق پزشکای امروزی نیست. پزشکایی که واسه اشغال تخت با پزشک دیگه دعوا میکنه واقعا آبروی وزارت بهداشت رو زیر سوال برده. وزیر جو قبول کن که طرح تحول سلامت شکست خورده. این طرح فقط جیب پزشکارو متحول کرد. از ابراز شکست واهمه نداشته باشین. (3775067) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۵-۰۴-۰۱ ۲۳:۰۷:۴۸
کاش مسئولین ما دو جمله از نهج البلاغه بلد بودن و عمل میکردن وضع مملکت این نبود، چطور کسی که پول نداره نون بخره و شرمنده خانوادش بشه ابروریزی نیست براش ولی فیش های حقوقی مسئولان و بیت المال خوریشون افشا بشه ابروریزی و پای اسلام وسط میاد، گیرم که امروز اینجوری حرف زدید در پیشگاه خدا که حتی اجازه نفس کشیدن نیست چه می کنید ،ایا اگر امام زمان بودن با امثال شماها چکار میکرد، پناه بر خدا بر این همه ظلم به محرومین و مستضعفین (3775207) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.