يه ايراني
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۱۳:۵۴
الف جان جوش نزن فردا رئيس بانك ملي يا فرار مي كنه مي ره كانادا يا مياد پشت تلويزيون ميگه بايد بخاطر اين شيرين كاري بمن جايزه هم بدهند...
در دولت احمدي نژاد از اين دست معجرات زياد ديديم
خدا .. به همه چي ... زدند به اصولگرايي به اسلام به الهم كن لوليك... (585442) (moderator8)
نه آخرش میاد یک عذرخواهی میکنه قضیه تموم میشه. (587493) (moderator19)
محمد میانجی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۴:۲۲:۳۲
جالبه که طبق قانون تمام پذیره نویسی های شرکتهای سهامی عام حتما و حتما باید از طریق بورس و فرابورس انجام بشه ولی سهام خود بورس انرژی(زیرمجموعه سازمان بورس) از طریق بانک ملی .
... (587847) (moderator19)
مسعود
۱۳۹۰-۱۰-۱۷ ۲۲:۵۴:۴۲
هنوز هیچ جرمی ثابت نشده. کارمندای بانک ملی پاکترینن. (595226) (moderator19)
((هرجا سخن از اعتماد است نام بانك ملي ايران مي درخشد)) (595688) (moderator19)
سالار
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۱۴:۵۶
دمت گرم که برای اولین بار از انتخاب تیتر نیمه پایینی ..خوشم اومد. ... جز پیگیری شما امیدی نیست. (585444) (moderator19)
saeid
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۱۸:۳۵
باز هم افتضاح روي افتضاح بانكها كه سرآمد آنها ملي و صادرات است
يك كارمند ساده بان ملي شعبه آزادي چگونه ظرف 5 سال دو دستگاه آپارتمان دويست ميليوني ميخرد ؟؟؟!!! اينگونه.......................... (585451) (moderator7)
من كارشناس ارشد بانك ملي با 20 سال سابقه چرا نمي توانم بخرم؟ لطفا ديدتان را وسيع كنيد و همه را با يك چشم نبينيد. (587185) (moderator19)
توي كارمند بانك با بقيه چه فرقي داري برادر ما هم داريم تو اين كشور زحمت مي كشيم حالا تو يه جاي ديگه... چرا همه چي بايد مال بانكي ها باشه؟ (587702) (moderator7)
حیدری
۱۳۹۰-۱۰-۱۶ ۱۰:۵۵:۳۵
من کارمند بانک صادرات هستم بخدابامدرک لیسانس نرم افزار حقوقم درحدود645 هزارتومان هست قبلا رسمی بودیم بعد ازاینکه جهرمی رییس ماشد تغییر وضعیت دادند شدیم قرار دادی البته ماکارمند شهرستان هستیم شاید در تهران وضعشان خوب باشد ... (592662) (moderator19)
وچيزي راكه بدان علم نداري دنبال مكن زيراگوش وچشم وقلب همه موردپرسش واقع خواهند شد. سوره اسرا ايه 36 (587710) (moderator7)
ما برای آنکه ایران خانه دزدان شود ...... اختلاس ها کرده ایم اختلاس ها کرده ایم. (585507) (moderator7)
شاهین
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۷:۵۸:۵۱
عزیزان شما چرا کارمندان بانکها را ازخودتان جدا فرض مکنید .اگر یک نفر ازخانواده شماکارمند بانک بود آنموقع می فهمیدید که چقدر زحمت می کشند وقدر مزد میگیرند. (589255) (moderator19)
يكي حالا
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۶:۰۲
از دولتي كه رحيمي و بقايي و مرتضوي و مشايي را دور خودش جمع مي كنه و دورشون خط قرمز ميشكه ديگه ايي چيزها خيلي هم تعجبي نداره
فقط خدا لعنت كنه كسايي روكه از اين آدم حمايت كردن و تسهيلات فراهم كردن تا بياد رئيس جمهور بشه (585512) (moderator7)
خسته دل
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۶:۰۳
من خودم توي يكي از اين صفاي بانك ملي ايران غرب تهران(ايتاد معين) بودم. بيش از 250نفر در صف بودند اما تنها 6 نفر توانستند پذيره نويسي كنند.من بعنيه ديدم كه اين پذيره نويسي اختصاصي بود. يكي از فاميل ها زنگ زد و گفت در يكي از شعب كرج ساعت 8:15دقيقه شروع به پذيره نويسي كرده اند و دوست ديگري مي گفت بانك ملي شعبه بورس تنها سه نفر پذيري نويسي كرده اند. اگر بطور متوسط 10نفر پذيره نويسي واقعي شده باشند ميتواند گفت تنها 4600نفر پديره نويسي كرده اند: يعني از 5600نفر تنها 4600 نفر و از 423هزار سهم تنها سي و چهار هزار سهم سهم مردم عادي بوده است. به عبارتي كمتر از 10درصد حق خودشان (585513) (moderator7)
باید به اطلاع جنابعالی برسانم بنده که کارمند بانک ملی هستم نتونستم حتی یک سهم خریداری کنم همینطور کلیه همکاران بنده درشعب غیر منتخب... (587059) (moderator19)
دقت کنید که این دوستمون گفته " و سایر همکارانم در شعب "" غیر منتخب"" !! (587424) (moderator19)
آخه.. همه شعب که پذیره نویسی نمیکنند .. ! (593371) (moderator19)
پارسا
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۲:۳۴
...اشتباه میکنی اگر به طور متوسط هر شعبه 10 نفر پذیره نویسی کرده باشه 46 شعبه بوده که میشه 460 نفر از 5600 نفر ....!!!!!!! (589596) (moderator19)
arash
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۶:۰۳
من خودم از ساعت 4 صبح تو صف بودم تو میدون 7 تیر
در بانک که باز شد فقط 1 نفر تونست بگیره اونم مردم داشتن میکشتنش در حالی که نماینده بورس میگفت 180 تا فیش صادر شده!!!!!!!البته معلوم نیست بنام کی! (585515) (moderator7)
حسین زاده
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۶:۰۹
با سلام از اینکه سایت محترم الف خبر را درج فرمودید خیلی متشکریم ولی باید ببینیم چه مرجعی رسیدگی میکند . البته در این چند ماهه اخیر بانک مرکزی و بانک ملی سابقه خوبی در مسائل سکه ، ارز و اکنون سهام ندارد . (585516) (moderator7)
خودم و خودت
۱۳۹۰-۱۱-۱۰ ۲۳:۰۵:۳۰
ببخشید بانک ملی چیکاره هستش تو عرضه سکه و ارز که سابقه خوبی نداشته باشه؟؟ قوانین و نحوه عرضه سکه و ارز را بانک مرکزی مشخص میکنه و حتی میزان عرضه سکه و ارز را بانک مرکزی تعیین میکند و باز هم بانک مرکزی هست که سکه و ارز را به بانک ملی میدهد. بانک ملی فقط مجری مفت دولت و بانک مرکزی هست . اگر بانک دیگری ادعا دارد بهتر میتواند عمل کند بسم الله . بیاد جلو . (634117) (alef-11)
ضعف قانونی بانکها این افتضاح ها را ببار میاره ... تا وقتی اطلاعات برای طبقه های خاصی زودتر افشا بشه این خبرها تکرار میشن (585525) (moderator7)
حیدری
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۵:۰۴
خدایی خیلی با حال بود دمتون گرم البته منظورم تیتر اولتونه...... (585546) (moderator7)
فهیمه
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۴:۵۰:۴۰
تا حالا رانت خواری و حق مردم خوری از این واضح تر توی روز روشن اتفاق نیافتاده بود. آیا مسئولان دولتی چشمی هم برای دیدن این مسائل (شما بخوانید مصائب) دارند؟ (585561) (moderator7)
قصد انتشار ندارم فقط جهت اطلاع دوستان الف،
لطفا به مبحث ریال و دلار بیشتر بپردازید ، از مجلس بخواهید به شکل ویژه وارد عمل بشه و به دولت فشار بیاره تا سیاست سکوت را از بین ببره ، خبر دارید دلار به 1680 تومان رسیده؟ این وضعیت باعث تاسفه
تشکر (585602) (moderator7)
هرجاسخن از اختلاس است نام بانک ملی میدرخشد. (585637) (moderator7)
محمود
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۹:۱۷
ای بابا/ خب میدونید چیه به این دولت با توجه به سابقه و کارهای صورت گرفته توسط این سیستم دولت فعلی هیچ امیدی به انجام کارها به شیوه ایی درست وجود ندارد و بهتره که توسط مجلسی ها که اونها هم خیلی بی حال و بی ..... هستند طرحی ارائه شود که تا پایان دولت دهم از کارهای بزرگ و مهم جلوگیری شود و هرچند که میگن این کار غیرممکن است چون جلوی پیشرفت کشور را میگیره ولی با توجه به این همه اختلاس و رانت به خدا بهتره که برای مدتی همه چیز متوقف بشه که واقعا برای کشور خجالت آوره؟؟؟ ضرب المثل معروف میگه!!! ما را به خیر تو امیدی نیست لطف کن و شر مرسان!!!!!!!!!! (585647) (moderator7)
یک پیشنهاد دارم.
با توجه به این که ثبت نامها به اسم افراد ثبت شده و همه مدارک و شواهد محکمه پسند هست. خوبه هم با ثبت نام کنندگان و هم ثبت نام شوندگان برخورد قانونی صورت بگیره. یا حداقل با ثبت نام کنندگان! (585686) (moderator19)
ارمان
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۷:۵۷:۵۱
آخه .. همونهايي كه ثبت نام كردند هم ايراني هستند ديگه مگه اونا حق ثبت نام ياخريد رو نداشتند .سهام بوده وخريدش ازاد خوب اونا خريدند . (586897) (moderator19)
hamid
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۱۲:۳۹:۲۸
بله آزاد بوده اما نه تو ساعت اداری مرخصی می گرفتن از صبح زود می آمدن تو صف حلالشون مثل بقیه (589842) (moderator19)
من خودم تو یکی از این صف ها بودم اون بنده خدایی که نفر اول بود و بنده خدا کلی تلاش می کرد صف با نظم باشه و اسم هارم می نوشت به خودشم نرسید ناظر بورسم با خنده می گفت سایتش بسته شد دیگه. (585769) (moderator19)
بنده به عنوان یکی از اعضای دولت واقعا متاسفم و امیدوارم همکار ارجمند آقای بهمنی بررسی کنند (585793) (moderator19)
با توجه به اینکه ایران در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن از این خبرها خوشحال می شود پیشنهاد می گردد به جای طرح این مسائل، وحدت داشته باشیم تا دولت راحت به ادامه خدماتش بپردازد پس باید از دولت حمایت کرد.
... (585799) (moderator19)
یعنی بی خیال اختلاس و رانت و پارتی بازی؟... (586670) (moderator19)
با اختلاس اخیر بانک ملی و صادرات این بانک ها اعتبار خودشان را نزد مردم از دست دادند . حال سئوال اینجاست چرا باید پذیره نویسی بورس انرژی از طریق بانک ملی انجام شود ؟ چه دستی در کار است که چنین رانت خواری های صورت می گیرد ؟ (585848) (moderator19)
من خودم از بانک ملی تبریز به اندازه سقف تعیین شده از بانک ملی تبریز خرید کردم و شماره سندی که برام خورده 98 ام هست. با نطارتی که ناظر بورس و رئیس بانک ملی داشتند هیچ کس نتونست بیشتر از 7500 سهم بخره و بالای 150 نفر تونستند خرید کنند. دستشون درد نکنه کاملا عدالتو رعایت کردند. ... (586021) (moderator19)
دوست گرامي آقا حامد ، سايت مورد نظر براي ثبت نام قبل از ساعت 8.30 صبح پيغام تكميل ظرفيت رو مي داد /. يعني از ساعت 8 كه درب بانك باز شده تا 8.30 چطور مسئولين محترم شعبه تبريز توانستند بين 150 نفر فرمها و فيشهاي بانكي رو تقسيم كنند و اونها هم تواين فاصله فرمهاي مربوطه رو پر كنند و احراز هويت هم صورت بگيره و پول به حساب واريز بشه .؟ اين از محالاته كه ظرف كمتر از نيم ساعت بشه براي 150 نفر ثبت نام بعمل بياد . ضمناً هيچ شعبه اي به يك نفر بيشتر از 7500 سهم نفروخت كه شما به اين كار افتخار مي كنيد . احتمالاً اون 150 نفري كه شما مي گوئيد فرمها رو قبلاً از بانك تهيه كرده و پر كرده بودن كه اين قصيه علاوه بر اينكه موجب ضايع شدن حق سايرين ميشه باز هم نميشه گفت كه در مدت نيم ساعت 150 نفر رو بتونن ثبت نام كنن . سايت معرفي شده از طرف بورس قبل از ساعت 8 صبح هيچ ثبت نامي رو انجام نمي داد تازه ساعت 8 صبح سايت باز شد. بنابراين شما با اين پيامي كه نوشتيد يا قصد شوخي و مزاح با ديگران رو داريد يا اينكه از طرف مسئولين محترم شعبه مربوطه از شما خواسته شده كه در سايت اين حرفها رو بنويسيد . يا اصلاً خودتون هم دست اندر كار اون شعبه مي باشيد . (587978) (moderator19)
مادر خانم من در اصفهان ساعت 7:30 صبح جلوی بانک بوده و نفر 220 م در لیست شده. ساعت 10 صبح در رو باز کردند به روی افراد لیست و دسته دسته فرستادند داخل. مادر خانم من ساعت 3 بعد از ظهر نوبتش شده و سهامش رو بهش دادند و تا نفر 400 رو هم از اون صف تونستند سهام بدهند. (586212) (moderator19)
مصطفی
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۲۱:۴۹:۴۶
سلام
من هم از بانک ملی اصفهان به اندازه سقف خریدم / شماره ی من توی لیست 145 بود ولی به تعداد خیلی بیش تری هم رسید.
انصافا خیلی کارشون خوب بود و همینجا ازشون تشکر می کنم. (586460) (moderator19)
دوست مصطفی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۱:۴۲:۱۱
شما چطور دیروز اصفهان بودی امروز با آی پی آمریکا نظر میدی نگو که الف هم با فیلتر شکن و کارهای غیر قانونی باز میکنی که به گرفتن سهامتم شک میکنم...... (586773) (moderator19)
متقاضی
۱۳۹۰-۱۰-۱۲ ۲۲:۱۷:۳۱
از پذیرفته نویسی در بانک ملی شعبه اهواز هم بنویسید واعتراض متقاضیان (586520) (moderator19)
من پيگيراين قضيه بودم .قبل ازشروع پذيره نويسي نماينده بورس براي نظارت دربانك حضورداشت وباتوجه به اينكه سايت درزمان خاصي شروع به پذيره نويسي نموده وبه محض رسيدن به مبلغ تعيين شده نيزبسته شد افرادي كه درنوبت بودتد ثبت نام نمودندوهيچ تغلب ورانت خواري وجود نداشت ... (586888) (moderator19)
در پاراگراف دوم حداقل حداکثر باید باشه فکر کنم (586551) (moderator19)
برادر من در شعبه مركزي قم از اول ساعت اداري رفته بود. دو سه ساعتي از كارش زده بود و مرخصي گرفته بود و آخرش هم هيچي..! شايد از جمعيت زيادي كه براي پذيره نويسي اومده بودند و توي اون ازدحام و... 10 نفر هم موفق به پذيره نويسي نشدند! در قم يك اتفاق عجيبي افتاد. ناظر بورس و بانك از متقاضيان كارت پايان خدمت مي خواستند و به هيچوجه هم كوتاه نمي آمدند تا جايي كه كار به درگيري لفظي و حتي فيزيكي كوچكي هم كشيد..! در آگهي پذيره نويسي هيچ نامي از كارت پايان خدمت به هنگام پذيره نويسي نبوده است. چندين ماه بود كه اخبار اين پذيره نويسي را دنبال مي كرد ولي حيف...! باز هم بي تدبيري.. باز هم رانت خواري عده اي.. كارت پايان خدمت به نظر من بهانه اي بيش نبود.. برادر من معلم است .. با اعصاب خرد رفت مدرسه.. (586631) (moderator19)
در دستورالعمل سازمان بورس اخذ کارت پایان خدمت ویاگواهی
اشتغال به تحصیل الزامی بوده (587560) (moderator19)
واحدى
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۰:۲۰
برادر من! مگه مجبورت كردن كه دروغ بگى. من هم تو صف ملي قم بودم.به اكثريت رسيد.حتي يكي از كارمندان بانك ملي از يك شعبه ديگه با اينكه تو صف ايستاده بود اما وقتي كه نوبتش شد به علت ممنوعيت ثبت نام كاركنان بانك،پذيرش نشد.
فردا قراره يه وجب جا دفن بشيم برادر! (587583) (moderator19)
با سلام
ساعت 8صبح در بانک ملی کرمانشاه تازه مدیر شعبه و نماینده بورس شروع کردند به مطالعه ایین نامه پذیره نویسی که وقتی مطالعه شان تمام شد پذیره نویسی هم تمام شد البته یک نفر را دیدم که یک بسته فیش واریزی از اپراتور گرفت که می گفتند همه اش متعلق به یک خانواده بود چون یک نام خانوادگی داشت فقط انها موفق شدند بعد مردم هم اعتراض کردند ولی فایده نداشت
... (586703) (moderator19)
شما طرفدار کدام بانک هستید؟ (586744) (moderator19)
افتضاح ترین پذیره نویسی در طول تاریخ همین پذیره نویسی بود من خودم در شعبه .. اهواز شاهد بودم که اقای ... مدیر شعبه ریاکارانه همه را تا ساعت 8 معطل کرده بود غافل از اینکه خودشان برای پرسنل بانک خرید کرده بودند و برای مردم هم فقط 20 نفر توانستند خرید کنند... (586752) (moderator19)
ازين به بعد پذيره نويسي ها را به بانك ملت بدهيد تا قبل از شروع ساعت اداري همه را به فروش برسانند. (586857) (moderator19)
فيلسوف
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۷:۳۵:۵۰
خيلي هم خوب و منصفانه بود دم بانك ملي گرم الكي شلوغش نكنين (586859) (moderator19)
علیرضا حسامی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۷:۴۱:۵۲
...ای کاش به یک شعبه بانک ملی سر می زدید تا ببینید چند نفر بازرس و آقا بالاسر دارند فروش سهام را کنترل می کنند ... (586870) (moderator19)
انصاف را رعايت كنيد فقط از شنيدها قضاوت نكنيد. بانك ملي كه همش خاوري نيست . كم نيستند افرادي كه با جان ودل وعشق و صداقت در بانك كار ميكنند اتهام زدن فقط از شنيده ها كار شايسته اي نيست (586916) (moderator19)
من خودم کارمند بانک ملی هستم ولی نه در زمان عرضه سکه به ما کارمندان سکه میدادند نه امروز از سهام چیزی سهم ما شد ... (586920) (moderator19)
به فرض اينكه كارمند بانك هم سهام خريده باشد مگر كارمندان بانك بنده خدا نيستند و زن و بچه ندارند بالاخره كارمندان بانك هم ايراني هستند و حق شهروندي دارند سهام هم كه نان شب نيست كه حق كسي ضايع شده باشد و براي خريد هر نفر هم سقف تعيين شده بود .
به نظر مي رسد در اينچنين كارهايي فقط بايد دلالان و واسطه ها شركت كنند
چون در موقع خريد سكه هم حتي كارمندان بانك ممنوعيت خريد داشتند اين سهام
كه عام است و ممنو عيت براي خريد نداشت و هر ايراني شناسنامه دار مي توانست خريد كند البته تعداد سهام براي 75 ميليون نفر نبود و 5600نفر مي توانست خريد كند .
لطفا عاقلانه و بدون قرض و مرض ديگران را متهم نكنيد و تهمت بيهوده به كارمندان
زحمتكش بانك نزنيد چون اين كارمندان 60هزار نفر هستند و خانواده هم دارند . (587678) (moderator7)
این بخشی از اتفاقی است که هر روز در معاملات بورس میفته ، سهام با ارزش فقط به نام کارگزاران و وابستگانشون خریداری میشه ، اگر قرار به فروش هم باشه اول سهام خودشون فروش میره
در بازار آتی (سکه) هم که دیگه گفتن نداره ... حالا اگر در شعبه ها صف نشده بود که صدا از صدا در نمی آمد ... (586923) (moderator19)
متقاضی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۸:۲۲:۱۰
باسلام شریفتراز کارکنان بانک ملی هیج جاندیدم. کلا تعدادسهام عرضه شده کم بود.گناه بانک ملی چیه؟ (586931) (moderator19)
سید مهدی صفرپور
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۸:۴۸:۳۲
آقا من نفر اول بانک ملی مرکزی تهران بودم به من ندادند
کارمندها می گفتند بایستی برای مدیران بزنیم بعد نوبت شماست
ساعت 1 شب جلوی بانک بودم
گواه بنده دوربین مداربسته مقابل بانک
هر دادگاهی اگر باشه بنده میام (586969) (moderator19)
به دادگاه وجدان خود مراجعه كنيد (587143) (moderator19)
جناب آقاي سيد مهدي صفر پور ، نبايد اشتباه يك نفر يا يك شعبه را به كل مجموعه بسط دهيد (589283) (moderator19)
مهدی حیدری
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۸:۵۲:۴۷
بانک ملی ایران بزرگترین بانک جهان اسلام با بیشترین شعبه در خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز همیشه پیش قدم و فعال تراز تمامی بانکهای دیگر کشور بوده است و اکنون که به این بانک بزرگ وپر عظمت چنین اتهامی زده میشود اینجانب مراتب اعتراض خود را اعلام میدارم هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد (586982) (moderator19)
من خودم اول صبح به شعبه اهواز مراجعه کردم و راس ساعت 8 توانستم سهام مورد نظر را بخرم جون 4 متصدی به شکل همزمان در حال فروش سهام مربوطه بودندلذا از مسئولین شعبه اهواز کمال تشکر را دارم (587009) (moderator19)
شيرازي
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۹:۲۷:۲۰
توي شيراز كه مشكلي نداشت و از كاركنان بانك ملي شيراز تشكر ميكنم (587048) (moderator19)
من از مشهد با توجه به اینکه آخر صف بودم تا سقف تعین شده سهام گرفتم (587053) (moderator19)
رامين
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۹:۳۰:۲۵
من از بانك ملي شعبه تبريز به اندازه اي كه ميخواستم خريدم.ولي خيلي شلوغ بود اما خدا رو شكر كه من خريدم.با تشكر از كاركنان بانك ملي شعبه تبريز (587054) (moderator19)
پرویز
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۰۹:۳۱:۵۳
شما چرا نمیتوانید زحمات شبانه روزی کارکنان بانک ملی ایران را درتمام این کشور پهناور ببینید وخدمات ارایه شده بوسیله این پرسنل زحمتکش رابا سایر سازمانها مقایسه کنید (587057) (moderator19)
كارمند
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۲:۳۹:۳۱
يادشون رفته كه براي انواع اقسام خدمات بانك ملي كارمند بيچاره بايددر ساعات اداري كه همه جا فوقش تا 4 عصر است بايد يكسره مثل ماشين تندرو تا ساعت 10 شب كار كنه و زحمت بكشه و تازه آيا دستمزدي كه بايد را ميگيره؟ و روز تعطيل از وقت زن و بچه بزنه براي چي ؟ و آخرش در جواب چه بگويند؟!!!! (587549) (moderator19)
دوست عزيز. به خاطر بانكداري الكترونيك خيلي از شعبه هاي بانكها خلوت شده. خيلي تند نرو. (588379) (moderator19)
دوست عزيزتر شماكه اطلاعات نداري خيلي كند نرو .
ثبت نام حج وثبت كد ملي و پرداخت يارانه و تكميل اطلاعات مشتريان و...ربطي به بانكداري الكترونيك ندارد (588700) (moderator19)
نه اینکه صد رد صد مردم هم از خدمات الکترونی دارن استفاده میکنند
آخه مرد مومن من هر موقع تو بانک بودم حداقل 60-70 درصد مردم کارهاشون رو میتونستند الکترونی انجام بدن ولی به خاطر نمی دونم چی تو بانک ها بودن (598630) (alef-11)
با نظر شما موافقم ....بايد بيشتر در مورد خدمات بانكداري الكترونيك بانكها تبليغ نموده واموزش عمومي دهند (591059) (moderator19)
سایت محترم (الف)
خبررسانی ازوظایف خبرگزاریها ورسانه ها است .اما رای صادر کردن تا انجایی
که من میدانم از وظایف واختیارات خیرنگاران وسایت های خبری نیست ؟؟؟
انتخاب 5200 نفر از بین 75000000 بهر شکل متصور 74994800 شاکی ومعترض
خواهد داشت .توهین به بانک ملی توهین به شعور یک ملت است .لطفا به معنی لغوی ملی دقت فرمایید... (587073) (moderator19)
متاسفانه مثل اينكه خيلي به خودتون اعتماد داريد. (638729) (alef-11)
بانک ملی سالهای ساله که بعنوان امین مردم در حال خدمته ودر بحرانهای مختلف اقتصادی در کنار دولت و مردم بوده از جمله زمان جنگ و الان که سالهاست در جوامع بین المللی تحریم شده است . ولی با زتوانسته روی پا ایستاده و مقتدر تر از همیشه در خدمت مردم باشد و بعنوان بازوی بزرگ اقتصادی یاور دولت باشد . چرا بخاطر تخلفی که توسط چند کارمند انجام شده که تازه آن هم هنوز به اثبات نرسیده ، اینچنین بایستی کل سیستم و کارکنان شریف آن را زیر سوال برد... (587077) (moderator19)
شایان
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۰:۱۰
من از بانک ملی شعبه اردبیل خریدم.و چیزی که شما گنده اش کرده اید ،حقیقتا" ندیدم.آشنائی هم ندارشتم. دوستم 16 نفر بعد از من بود اون هم خرید . قرار نیست هرکی نخریده به دیگران انگ بزنه. (587106) (moderator19)
فرحناز
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۳:۵۰
...
و باز هم : هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد. (587116) (moderator19)
کارمند بانک ملی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۳:۵۲
چرا بیشتر معترضین از تهران هستند و در شهرستانها چنین خبری نیست
چرا پرسنل زحمت کش بانک ملی را بی منت میکنید من خودم از کارکنان
بانک هستم وبه خدا قسم پذیره نویسی نکردم ... (587117) (moderator19)
باانصاف
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۴:۵۶
بنده در صف استاد معين بودم نفر ششم جلوي من گرفت وديگر هيچ چون ساعت 8 دربها باز شد وتا 8.30دقيقه تازه مارفتيم داخل در صورتيكه در ساعت 8.20دقيقه تمام شده بود كاربران بانكها كارخودرا كرده بودند ديسك اسامي را ريختند تو كامپيوتر .. يك ناظر كدام كاربررا كنترل بكند از سيستم بانك دفاع نشود... (587119) (moderator19)
اين دروغ محض است مگر ميشود با ديسكت فيش نقدي را ماشين كرد چرت و پرت ننويسيد (587689) (moderator7)
بي ادعا
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۸:۱۱:۳۲
مدعي انصاف ، واقعاً بي انصافي . فروش بصورت online بوده يعني از تمام شعب امكان خريد وجود داشته ، نه فقط از شعبه اي كه شما در صف انتظار آن بوديد !!! (589274) (moderator19)
ليستي در دستان كاربران بانك وارد سيستم شده ربطي به انلاين بودن ندارد (589544) (moderator19)
رامین
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۶:۴۳
...ازکجا پیش بین بینی میکنین که پذیره نویسی باطل هم بشه. (587123) (moderator19)
انصاری
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۷:۳۳
بانک ملی ایران سازمان مقدسی است که ماندگار و همیشه جاوید همراه با ایران خواهد بود و عمده کارکنان ان از بهترین افراد جامعه میباشند . محمدرضا انصاری (587127) (moderator19)
من از کارکنان بانک ملی کارکنان خدوم زحمتکش ومحترم کمال تشکر رادارم که درخرید سهام مراعات کردنند وبدون هیچ مشکلی بنحو احسن نسبت فروش با احاد مردم همکاری نموده اند دستتون درد نکنه ... (587223) (moderator19)
بنده کارکنان و روسای بانک ملی شعبه مرکزی تهران رو به خدا و حضرت ابوالفضل واگذار میکنم ... (587296) (moderator19)
محمدعلی اشرف رضایی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۱:۱۴:۱۳
بانک ملی بعنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پیوسته درجهت نیل به اهداف مشتریان معزز گامهای موثر برداشته وبرمی داردوبرخواهدداشت .... (587301) (moderator19)
اميدوارم كساني كه چنين بي باك اظهارنظر مي كنند و ناجوانمردانه شان جمعيتي خدوم را لكه دار مي نمايند قائل به قيامت بوده و فكر لغزش در صراط باشند . (587320) (moderator19)
ک حنیفه زاده
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۱:۴۰:۰۹
(هر جاسخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد.)این را از مشتریان بانک ملی بپرسید.................... (587368) (moderator19)
بانک ملی ایران بزرگترین بانک جهان اسلام با برند و نشانی ماندگار در ازهان امید است با مدیریتی پویاتر و کرامت اسلامی افتخار کارمند بانک ملی بودن افتخاری جاودانی باشد . کلانتری اصفهان (587371) (moderator19)
سياوش
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۳:۱۷
اقاي كلانتري از اصفهان پس چرا ip شما مال انگليسه؟!!! (589360) (moderator19)
ببینید شاید 4 تا شعبه رعایت انصاف رو نکرده باشن و کارمندای خودشون رو مقدم بر مشتری دونسته باشن، اما فراموش نکنیم کارمند بانک هم مثل یه فرد عادی حق خرید رو داشته. تاکید میکنم مثل فرد عادی یعنی عین یه مشتری (587403) (moderator19)
بر اساس روایات هر جا ظلم رایج شود برکت از بین میرود لذا ظلم و بی عدالتی مدیران بانک ملی موجب مشکلات در این سازمان شده است.امید است کرامت انسانی و اسلامی با مدیران عادل به این سازمان برگردد (587407) (moderator19)
سيد سجادي
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۷:۲۱
بانک ملی بعنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پیوسته درجهت نیل به اهداف دولت خدمتگذار و ملت شريف گام هاي موثري بر داشته است... (587442) (moderator19)
...
من گواه دارم دوربین های مداربسته درون و بیرون بانک از ساعت 1 شب تا 10 صبح که داخل بانک بودم ... (587446) (moderator19)
خدمات گسترده بانک ملی که هر ایرانی در هفته حداقل 5بار جهت رفع مشکلات خود به این بانک مراجعه می نماید با این فرافکنی ها هرگز از ذهن ها پاک نمی شود (587586) (moderator19)
بانک ملی بهترین بانک دنیا وکارکنان ان شریفترین افرادجامعه هستند (587669) (moderator7)
مهدی باقری
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۴:۲۲
این شعار ملت شریف ایران است. و این فرافکنی ها خللی بر آن وارد نمی کند. بانک ملی ایران دریاست. (587680) (moderator7)
با يك مقايسه بانك ملي وكارمندان شريف ومردمي بانك ملي باساير سازمانها وادارات شايد وجدان تان بيدارر شده و دست از غرض ورزي برداريد (587703) (moderator7)
ما نگوئیم بدو میل به ناحق نکنیم جامه کس سیه ودلق خود ازرق نکنیم
گر بدی گفت حسودی ورفیقی رنجید گو تو خوش باش که ماگوش به...نکنیم
سایت محترم الف
نظرات جانبدارانه ویکه به قاضی رفتن ها از صلابت و آبروی هشتادساله بانکملی ایران امین مردم ایران زمین نخواهد کاست.
وتعزو من تشاء وتزل من تشاء (587713) (moderator7)
اظهار نظر ها فیلتر می سه توهین نه خطاب به اشخاصی فیلتر میشه ولی توهین به بانک ملی کشوری به راحتی پخش می شه (587730) (moderator7)
اسامی پذیره نویسان توسط بازرسان غیربانکی کنترل ودرصورت تخلف کارکنان بانک آنان را عزل و معرفی تا سایر کارکنان زحمتکش بانک حرمتشان حفظ شود. (587788) (moderator19)
...در سطح برخی مدیران این اتفاقات انجام میگیردوکارکنان زحمتکش بانکها به آتش آنان میسوزند. (587799) (moderator19)
در شعبه باغ فردوس فقط 3 نفر از مردم عادی پذیره نویسی کردن بعد بانک اعلام کرد سایت بسته شده (587845) (moderator19)
یک ایرانی
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۴:۲۴:۳۹
بانک ملی با کارمندان زحمتکش و با صداقتش نیاز به دفاع ندارند خداوند بر همه چیز آگاه است (587851) (moderator19)
به من سهام نرسيد ولي ديدم كاركنان بانك وقتي سايت بسته شد خودشون هم نخريده بودند (587953) (moderator19)
باسلام
اولا: مبلغ عرضه شده سهام 4 میلیارد تومان بود که این مبلغ معلوم بود در کمترین مدت پذیره نویسی می شود
دوما: کارمندان بانک ملی آنقدر از طرف موسسه خودشان حمایت می شوند که نیازی به این زرنگ بازی ها ندارند (588076) (moderator19)
چطور هر وقت بقيه ارگان ها تعطيلند كارمنداي بانك ملي بايد در محل كارخود باشند و سرما و گرما و آلودگي هوا و هزاران تعطيلي ديگر براي آنها وجود ندارد، اما حالا شدند جماعتي كه از بقيه بيشتر مي گيرند؟ چرا نمي گيد از بقيه بيشتر زحمت مي كشند و با هر كسي از هرسن و صنفي در شعبه مجبورند سر و كله بزنند و مشتري مداري هم بكنند؟ ... (588077) (moderator19)
دوست عزیزی که میگی کارمندای بانک ملی در هر حال باید سر کارشون باشند منتی به کسی نیست. سرکار میرید و از تمام امکانات استفاده میکنید. تمام امکانات برای شما بانکی هاست چطور شاکی هستی؟ اونروزیکه برای هیچکدوم از کارهای پزشکی هزینه ای پرداخت نمیکنید هم از این حرفها میزنید؟ اونروزیکه برنج و روغن رایگان خونت میبری به فکر بقیه مردمم هستی؟ اونروز که................. (588449) (moderator19)
.. مگه مجبوری بدون اطلاع نظر بدی.هیچ چیز رایگانی در اختیار کسی قرار نمیدن.
... (588603) (moderator19)
از چيزي كه اطلاعات نداري صحبت نكن ما طبق قوانين بيمه از امكانات درماني استفاده ميكنيم و مبلغ مابه التفاوت را پرداخت ميكنيم . و سالي 25كيلو بن برنج و 1حلب روغن سهميه كاركنان بانك است كه بسيار كمتر از سازمانهاي ديگر ميباشد و از امسال قطع مي گردد. خوشحال باش (588657) (moderator19)
آقا جواد پس وام سنوات(هر سال 2 ميليون تومان) با بهره 4درصد كه بعد از پرداخت 5و يا 6 سال بقيه اش بخشيده ميشه چيه امكانات نيست.برخوردهاي طلبكارانه چيه ؟ تكريم ارباب رجوع روياست-اگه راست ميگي بيا من آدرس ميدم يك كارمند بانك ملي يا صادرات يك سا ختمان 5 طبقه تك واحدي هر واحد ا30 متر در بهترين نقطه تهران ساخته ؟ ... (589846) (moderator19)
وام سنوات را من تابحال حتي اسم آنراهم نشنيده ام .اگر يك كارمند بانك خانه 5طبقبه داشته باشد لزوما به معناي دريافت حقوق بالانيست شايد ارث رسيده باشد (591137) (moderator19)
کارمند
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۲۱:۱۰:۰۹
میشه بگبن کدوم امکانات؟ یا کدوم هزینه رایگان؟ یا کدوم برنج و روغن رایگان؟
کاش می شد یک روز جای من می نشستی و یه 500هزار تومان کسری می اوردی و حقوق واریز شده بعضی ادارات رو می دیدی و می تونستی خودت رو نگاه داری.... (588764) (moderator19)
کارکنان بانک ملی هروقت و هر زمان صداقت خود را نشان داده اند و در جبهه اقصادی سربلند هستند با این اوصاف هیچ برچسبی به آنها نمی چسبد و همواره به اعتقادات خود پای بندند و خود را عقب نمکشند و در چنین برهه ای خال کردن دل مردم جز ضربه زدن به نظام اقصادی و مردم فایدهای دیگر ندارد (588181) (moderator19)
sasan
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۶:۲۷:۳۸
هموطنان عزیز
بانک ملی ایران متعلق به مردم شریف ایران است .
میراث هشتاد وسه ساله ای که با زحمات وخون دل خوردن هزاران کارمند دلسوز وآبرومند آن در طی سالهای متمادی از اقتصاد این مرز وبوم نگهبانی کرده وااکنون بانکهای دیگری نیز که در این مملکت حضور دارند به همت وتجربه سالیان دراز کارکنان همین بانک است .
..
ایرانی هرجا که باشد باید به افتخارات اش تکیه کند
کارکنان شریف بانک ملی ایران سربازان زحمت کش وآبرومند این مملکتند اگر موردی وجود دارد به عموم وکل اشاره نکنید که بسی بی انصافی است . (588211) (moderator19)
اگه یک روز بانک ملی تعطیل بشه کل اقتصاد مملکت از کار میفته .پس شکرگزار خدمات بانک ملی باشید.هرجا سخن ازاعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد. (588219) (moderator19)
آره مشخصه اگه بانك ملي تعطيل بشه اين افتضاح ها رو كي به بار بياره . (638751) (alef-11)
هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد (588302) (moderator19)
جمعی از کارمندان بانک ملی شعبه مراغه
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۱۷:۵۴:۵۸
با توجه به اطلاع از سوابق علمی و پژوهشی شما درج این مطلب از جانب شما بعید بوده و مایه تاسف همکاران بانکی از اظهارنظر بدون تحقیق جنابعالی و زیرمجموعه مربوطه می باشد و امید است در درج مطالب آتی با مستندات کافی اقدام به درج مطلب نمایید. (588407) (moderator19)
امروزشماازاختلاسی صحبت می کنید سر منشائ اش بانک صادرات بوده ... (588496) (moderator19)
مسولین بانک ملی نیز می بایست در کار خودشان دقت کافی میکردند (589742) (moderator19)
سامان
۱۳۹۰-۱۰-۱۳ ۲۱:۳۲:۵۶
من یکی از مدیران میانی بانک ملی هستم. در اینکه برخی از همکاران ما در شعب به دلایل مختلف از موقعیت ها و فرصت ها یی که بدست شان می ا فتد از فروش ارز، اوراق مشارکت، سکه، سهام و اعطای تسهیلات و .... سو استفاده می کنند حرفی نیست. از اینکه برخی از آنها از مدیر گرفته تا برخی کارکنان دون پایه و حتی خدمتگزاران بانک بار خودشان را بسته اند هم حرفی نیست. اما این موضوع وجدانا در مورد همه صادق نیست. حالا اگر امثال من بعد از حدودا 18 19 سال درس خواندن و بیش از بیست و اندی سال کارکردن به هر دلیلی (نخواسته ایم، موقعیت آن را نداشته ایم و یا بیعرضه بوده ایم) دزدی نکردهایم، حق ما نیست که با اون دوستان با یک چوب رانده شویم. اگر مدیر عامل این بانک به هر دلیلی کارش مشکل داشته، این حق نیست که نام چنین سازمانی را که مردان بزرگ و خوشنامی در آن کار کرده و سالها به این مملکت و مردم خدمت کرده اند .... به والله حق نیست! (588804) (moderator19)
4ميليارد تومن دركل كشوريعني حدودا 5000نفرواگربه طورمتوسط هرمراجعه كننده 4تافرم براي اعضا خانواده اش پركرده باشديعني 1250نفر دركل كشور بايدانصاف داشت! (589270) (moderator19)
گناه ما كساني كه ساعتها تو صف انتظار كشيديم و موفق به خريد شديم چيه كه همه رو باطل كنند كساني كه غير نوبت خريد كردند بايد بررسي شود و اون جمله كه 100 نفر موفق به خريد شدند كاملا اشتباه است در سنندج 54 نفر خريد كردند چون من آخرين نفر بودم (589311) (moderator19)
پرویز
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۵:۲۲
هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد درود بر تمام کارکنان زحمتکش بانک ملی ایران (589366) (moderator19)
کارمندیک بانک
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۵:۴۹
طبق اعلامیه سازمان حقوق بشرکارمندان هم جزء مردم یک کشورمی باشند وحقی برابربادیگرمردم دارند لذااگربرای خودسهامی پذیره نویسی کرده اند کارخلافی انجام نداده اند. (589367) (moderator19)
ماکارمندان بانک ملی ایران تنها به وظیفه خود عمل میکنیم (589376) (moderator19)
abbas
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۰۹:۰۲:۴۵
اگر پذیره نویسی اینقدر طرفدار دارد چرا بصورت مزایده واگذار نمیکنند؟ (589383) (moderator19)
pam pam
۱۳۹۰-۱۰-۱۴ ۱۲:۰۸:۲۷
افتضاح بود ساعت 8:25 من در شعبه كاشف بودم 29 ثبت كردند اومدم هفت تير كه شاهكار رانت خواري اونجا شكل گرفت بازرس حضور داشت و فقط 1 نفر ثبت شد. شهبع امام حسين هم 3 نفر ثبت كرد.
يه حساب ساده كنيد ميبينيد در هر شعبه بايد 110 تا 150 نفر مي نوشتند.
ولي قول بهتون ميدم هيچ اتفاقي نمي افتد و با بررسي هايي كه صورت مي گيرد در آخر از مديران بانك قدرداني و تشكر ميكنند
(تنها راه سالم برگزار كردن اين كارا اينه كه بصورت اينترنتي انجام بشه تا شانس همه يكسان بشه و گرنه باطل هم بشه ملت بايد از شب قبل بخوابند دم در بانك دوباره همون آش و همون كاسه) (589784) (moderator19)
پس معلوم ميشه مرد هزار چهره هستي چون اينكار از ساعت 8 شروع شده و بطور آن لاين در كشور نيم ساعته سايت بسته شده چطور طي نيم ساعت شما
سه شعبه را در تهران رفتي... (590254) (moderator19)
ایشون طی الرض نموده اند
احتمالا (598641) (alef-11)
من ار شب گذشته که از شهرستان آمده بودم، تو صف بانک بودم اما صبح بانک که باز شد،فقط از یه باجه جوابگو بودند.در نتیحه موفق به خریداری سهم نشدم.
بقیه باجه ها بیکار و برای خودشان سهم خریداری می کردند.
کل استان خراسان رضوی یک بانک و یک باجه.خودتان قضاوت کنید که در عرض 10 دقیقه 42 میلیار د چطور خریداری شد؟ .آن هم با این بانک های محدود.
چرا بین ما شهرستانی ها و تهرانی ها تفاوت قائل میشید؟ (590017) (moderator19)
انتخاب 5200 نفر از بین 75000000 حاصلش 74994800 شاکی ومعترض
... (590736) (moderator19)
فكر كنم اين آخريها همه كارمندان بانك ملي هستند كه بسيج شدند اومدند نظر بدهند! (590439) (moderator19)
اعتراضتونو به سازمان بورس بکنید که به جای پذیره عرضه اولیه سهام این وظیفه رو به بانک ملی محول کرد که حالا نیائید به خاطر عرضه محدود سهام و اینکه به همه نرسیده طلبکار کارکنان بانک بشید. (590779) (moderator19)
من کارمند بانک ملی هستم با شانزده سال سابقه تازه تونستم خونه بخرم ماشین هم ندارم ... (590833) (moderator19)
جعفرنژاد
۱۳۹۰-۱۰-۱۷ ۰۸:۳۹:۰۱
هرجاسخن ازاعتماداست نام بانک ملی ایران می درخشد . (593783) (moderator19)
hassan
۱۳۹۰-۱۰-۱۸ ۰۸:۰۱:۴۷
من یکی از مدیران میانی بانک ملی هستم. اگر مدیر عامل این بانک به هر دلیلی کارش مشکل داشته، این حق نیست که نام چنین سازمانی را که مردان بزرگ و خوشنامی در آن کار کرده و سالها به این مملکت و مردم خدمت کرده اند .... به والله حق نیست! (595531) (moderator19)
کبانک ملی 3800شعبه و45000کارمند داره . 46 شعبه سهام انرژی فروخته اند . چرا ما کارمندان شهرستانی دورافتاده رو که رنگ سهام را ندیدیم قاطی ماجرا می کنی و بدون سند ومدرک متهم به دزدی و رانت و... میکنید آیا به قیامت معتقدی ما که این همه صبح قبل ازطلوع تا اذان شب و حتی ساعاتی بعد ازاذان به خانه می رویم حلالت نخواهیم کرد . توبه کن و تعذر . شاید ازبارگناهانت کم بشه . (595579) (moderator19)
والا اگه ما کارمندان که در شهرستان نیستیم هم روی سهام رو دیده باشیم (598648) (alef-11)
محمد علی
۱۳۹۰-۱۰-۱۸ ۱۱:۰۰:۵۶
شایسته است هر حرف واتهام با سندو دلیل باشه تا متخلف مجازات شود بی انصافی است درمورد یک سازمان عظیم اقتصادی کشور اینگونه قضاوت شود.
همه این حرفها بدون غرض نمی باشد. (595813) (moderator19)
melli7551
۱۳۹۰-۱۰-۱۸ ۱۱:۲۸:۰۸
خدایش بانک ملی زحمت کش است در تمامی تعطیلات باجه داشته تا مردم راحت تر باشن بزرگترین بانک دنیای اسلام است و بیشترین شعبه داره و مانند سربازان اسلام وایران دارن خدمت میکنن خودتون شاهدش هستین (595847) (moderator19)
ارش راهي ريشهري
۱۳۹۰-۱۰-۱۸ ۱۵:۵۷:۱۱
ما كاركنان شهرستاني كه از اين داستان چيزي نديديم و نشنيديم.تصور هم نميكنم اينگونه كه شما نوشتيد باشد برادر.......... (596390) (moderator19)
با سلام
من هم یکی از کارکنان بانک ملی تهران هستم. لطفا منطقی تر و منصفانه تر با قضیه برخورد کنید. ماپرسنل بانک ملی جز به خدمت و سعی در پیشبرد اهداف بانک و نظام جمهوری اسلامی هدف دیگری نداریم. کمی صبور باشید و گمان نکنید که پرسنل بانکها از بقیه اقشار جامعه جدا هستند... (596751) (moderator19)
در شعبه مركزي بانك ملي معاون اونجا اجازه ثبت نام را حتي به يك نفر هم نداد علني اون هم از كارمندهاي اونجا مي تونين تحقيق كنين (598740) (alef-11)
mahmoud
۱۳۹۰-۱۰-۲۲ ۱۵:۳۴:۱۹
اول مشخص کنید این سایت مال کی هست؟ بعدا شاید قضیه واضحتر بشه و ما هم بتونیم قضاوت بهتری کنیم (603245) (alef-11)
با سلام
كارمنداي بانك ملي نجيب ترين و ساعي ترين كارمنداي نظام بانكي كشور و كل ارگانهاي دولتي و غير دولتي اند تو اين شك نكنين (633132) (alef-11)