بنظرتون اساتید کدوم دانشگاه بیشتر مسافر امریکا هستند!! (4149209) (alef-13)
چه ارتباطی داره. اساتید ایران می خوان. اونا بیان نه اینکه اینا برن.
در ثانی، اساتید رشته های مهندسی پولشان کجا بوده که امریکا بروند. فکر کنم شما اینا رو با پزشکا اشتباه گرفتید. (4149645) (alef-3)
در حالی که اقتدار انقلاب اسلامی سراسر منطقه را در برگرفته است دولت یازدهم از اینکه در برابر اقدام آمریکاییها در ممنوعیت ورود ایرانیان به خاک آمریکا موضع محکم بگیرد خودداری میکند. (4149710) (alef-3)
این نگرش های متلک بار فقط از ما "ایرونی ها" بر می آد. تاسف. (4149980) (alef-3)
اینا برای خودشون جلز ولز می زنند (4150086) (alef-3)
به نظر می رسد تفکر اندیشمندانه ای باشد و مردم آمریکا با چشم می بینند که مردم ایران با مردم آمریکا چگونه رفتار می کنند و صلح جو بوده
و اندیشه های نرامپ با مشکل مواجه می شود ? (4149210) (alef-13)
بهنام
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۶:۲۴:۰۲
این جماعت به فکر ویزا و مهاجرت خودشونن! شریف شده پل مهاجرت به خارج دانشجوهای ریاضی فیزیک.
میخوان دولت ایران دریوزگی آمریکا رو بکنه تا فردا واسه پذیرش دانشگاه های آمریکاشون مشکل ایجاد نشه.
از اونجایی هم که اکثریت این مهاجرت های دانشجویی بازگشتی به وطن نداره خیری توش نیست. درش رو ببندین بره پی کارش. اینقدر بودجه مملکت رو تلف اینها نکنید. (4149211) (alef-13)
کلا دانشگاه شریف نفتی است. هزینه است. (4149590) (alef-3)
دوست عزيز تفكرتون از پايه مشكل داره (4149822) (alef-3)
این اساتید اگر میخواستند بروند الان اینجا نبودند. کشورهای دیگر هم هستند که اگر خواستند مهاجرت کنند پذیرای اساتید شریف خواهند بود. مثل کانادا، استرالیا، اروپا و .. (4150056) (alef-3)
از قدیم گفته اند که جواب ها، هو است. دولت باید جلوی ورود جاسوسان شیطان بزرگ را بگیرد. (4149213) (alef-13)
نیست که آمریکاییا صف کشیدن پشت مرز ایران ! (4149999) (alef-3)
حركت بسيار جالب و زيركانه اي براي خنثي كردن برنامه ايران ستيزي هستش. اميدوارم اجرا شه. (4149223) (alef-13)
ایده جالبیه ولی باید بررسی بشه توسط کارشناسان. (4149552) (alef-3)
این حرکت دیگه زیادی زیرکانه است. !!!! (4149812) (alef-3)
سعید راد
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۶:۳۳:۲۶
ضمن احترام به این اساتید محترم، ولی پیشنهاد شما جای تامل دارد، زیرا اولا مگر چه تعداد افراد امریکایی علاقه به سفر توریستی به ایران دارند؟ به خصوص که باید در سفر به ایران، آزادی های غربی خود را کنار بگذارند و موظف رعایت حجاب و شونات اسلامی هستند. ثانیا، با قابل پیش بینی نبودن ترامپ هیچ توریست امریکایی این ریسک را نمی کند، زیرا نمی داند پس از بازگشت از ایران به امریکا چه بلایی بر سرش. می آید، ثالثا واکنش ایران باید اهرم فشاری بر دولتمردان امریکایی باشد. در حالی که آمدن تعدادی توریست امریکایی به ایران فشاری بر ترامپ وارد نمی آورد، و اصلا با فشاری که با مصوبه ترامپ بر برخی از ایرانیان آمده است قابل مقایسه نیست رابعا، آقای روحانی و ظریف هیچ اقدامی عملی را انجام نخواهند داد و در برخود با ترامپ از لفظ فراتر نخواهند رفت، زیرا بعد از خروج جان کری از وزارت خارجه امریکا فعلا آقای روحانی و ظریف به دنبال این هستند که ارتباط مذاکرات پسا برجامی را برای حل مسائل مربوط به برجام حل کنند و اکنون درب وزارت خارجه امریکا به روی آنها بسته است، و با بسته ماندن این درب، آمال و آرزوهای آنها در برد - برد برجامی فرو خواهد ریخت. (4149227) (alef-13)
هر تعداد هم که بیایند خوب است . چرا که نیایند ما نباید اجازه دهیم ترامپ از ما دیو بسازد ما خیلی زودتر از اینها باید اجازه ورود توریستها را به کشورمان می دادیم که متاسفانه ندادیم همسر آمریکایی یکی از دوستان حدود 10 سال پیش که به ایران آمد آنقدر در فرودگاه تحت فشار قرار گرفت که بعد ازبرگشت به آمریکا گفت دیگر هرگز به ایران نمی آیم ونیامد !! این رفتارها را کم کنیم .ما ناشناخته ایم ودر مورد ناشناخته ها می توان هر گونه تصوری را به جامعه القا کرد ! (4149758) (alef-3)
اگر ورود به ایران را هم مشمول جریمه کرد چه می کنید؟
اگر مسافر ایران را با قانونی داخلی از سفر به دیگر کشورها منع کرد چطور؟
طرف شما مردم آمریکا نیستند. ترامپ دیوانه است. او را درمان کنید! (4149231) (alef-13)
خوب این مشمول کردنها باعث نا رضایتی مردم خودش می شود آنوقت آمریکا دیگر آمریکا نیست یعنی کشوری که دم از آزادی و حق وحقوق شهروندی می زد یک عقب گرد اساسی کرده وبه قهقرا رفته آنوقت دیگر هیچ جاذبه ای برای دنیا ندارد و نمی تواند دم از آزادی بزند. (4149771) (alef-3)
جوگیر شدن هم حدی داره ! (4149247) (alef-13)
زنده باد اساتید شجاع و با تدبیر (4149249) (alef-13)
اگر ورود به ایران را هم مشمول جریمه کرد چه می کنید؟ (4150095) (alef-3)
کاملا صحیح است. رفتار ما باید بر اساس اصول خودمان باشد و نه اصول ترامپ (4149251) (alef-13)
این اقدام خوب تبلیغاتی هست ...درست است که اگر امریکایی به ایران بیاید در بازگشت با مشکلات زیادی در کشورش مواجه میشود پس ترجیح میدهد که نیاید ولی به نظر برای مانور تبلیغاتی خوب هست (4149252) (alef-13)
آفرین آفرین
بسیار عالی و مدبرانه است.
متشکرم از همه اساتید محترم.
مطمئنا پاسخی بهتر از این نمیتوان داد (4149253) (alef-13)
قضاوت با شما :
غربیها ما را انگشت نگاری میکنن -->دولت ویزا را براشون بر میداره
امریکا به ایرانیها ویزا نمیده --> اساتید ما میگن ما باید ویزای فرودگاهی برای آمریکا در نظر بگیریم
خودمون خودمون را اینقدر دستکم میگیریم اونوقت انتظار داریم که کشورهای دیگه به مردم ما احترام بگذارن !! (4149258) (alef-13)
آدم دانشگاهی باید دانشگاهی برخورد کنه. به موقعاش برای دست بالا گرفتن خودمون هم ژنرال سلیمانی رو داریم عزیزم. نگران نباش. هر چیزی به وقتش. (4149551) (alef-3)
غربی ها داعش را حمایت می کند. ما باید بگیم چشم ما اشکال دارد! شاید هم عقل ما!
جوگیر شدن (4149553) (alef-3)
اتفاقا این کار میتونه بزرگی و قدرت ما رو نشون بده که در مقابل کار خصمانه رفتار انسان دوستانه نشون میدیم! (4149557) (alef-3)
این دست کم گرفتن خود نیست این دهان کجی به ترامپ وحکومت آمریکاست ! این به رخ کشیدن فرهنگ هزار ساله در برابر توحش 200 ساله بعضی تازه به دوران رسیدگان بی هویت مثل ترامپ است مردم آمریکا باید بدانند حکومتشان با چه فرهنگ بزرگی در افتاده وسعی در وارونه نشان دادن آنهاست . (4149751) (alef-3)
آریابان
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۶:۵۵:۱۲
بی گمان این پاسخیست دندان-شکن و البته دربردارندۀ پیامی از بن فرهیختگی ؛
ولی آیا فردی نابخرد و کوته-اندیش همچون ترامپ ، چنین رفتار بزرگوارانه ای را از سر ناتوانی و کرنش ناگزیر ایرانیها تلقی نخواهد کرد ؟!؟!؟!؟!؟ (4149261) (alef-13)
ترامپ شاید اما مردم آمریکا نه ! اتفاقا پیام خیلی واضح است تو ملتت را از ما می ترسانی اما ما ترسی از نشان دادن خود نداریم ! (4149752) (alef-3)
تلقی ترامپ مهم نیست. مهم مردم دنیا هستند که میبینند و می فهمند. (4149857) (alef-3)
بیخودی شما نگران خودتون هستید اساتید محترم (4149264) (alef-13)
مثلا نگران چی شون هستن؟ اینا اگر میخواستن که گرین کارد آمریکا رو داشتند؟ فکر میکنی چرا نرفتن؟ متوجه هستی چی میگی؟ (4149549) (alef-3)
بسیار خوب است و پسندیده اصلا باید قانون شود که بتوانند بدون ویزا هر وقت خواستند اجازه ورود داشته باشند (4149280) (alef-13)
ما را تحریم کردند و انوقت باید به انها جایزه بدهیم تا مهمان نوازی خویشتن را ثابت کنیم و انوقت ترامپ هم میگوید چون شما خیلی مهمان نواز هستید تحری ها را لغو میکنم . اینگونه پیشنهادها و رفتارها ثابت میکند که ما هیچ چیزی در دستمان برای مقابله نداریم و بجای فراری دادن طرف مقابل مجبوریم با دنده معکوس حرکت کنیم تا از او دور شویم . (4149283) (alef-13)
شما نگران نباش دنیا پیام ما را می گیرد ! (4149778) (alef-3)
بسیار عالی (4149291) (alef-13)
یکی از اساتید دانشگاه تهران
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۷:۳۶:۰۹
ایده بسیار خوبی است. حضور شهروندان آمریکایی در ایران میتواند بینش و برداشت بسیار مثبتی و مستقیمی به آنها بدهد تا صرفاً اسیر دیدگاه های سیاسی دولتمردان آمریکایی و رسانه هایشان نباشند. بستن مرزها به روی دیگران به بهانه خطرناک بودن آنها، معنای دیگرش مشکلات داخلی یک کشور میباشد. از این نظر آمریکا هم به شکل دیگری شبیه کره شمالی میتواند تلقی گردد، که به هر حال ترس از حضور دیگران دارد. این طرز رفتار به مرور موجب تضعیف جایگاه بین المللی آمریکا خواهد شد. (4149306) (alef-13)
وقتی استادای شریف پیشنهادشون این باشن مشخصه که ترامپ باید مارو تحریم کنه . (4149309) (alef-13)
البته میدونم که شما به تنهایی از مجموع استادان دانشگاه شریف فرهیخته تر و عالم تر هستید ولی فکر کنید شاید حرف اونا هم یه تفکرمثبتی پشتش باشه!! (4149493) (alef-3)
محسن فرشاد
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۷:۴۱:۰۱
بیخودگفتن...خبرندارن همینجوری هم ایران پر از جاسوس های آمریکایی و اسرائیلیه ...تازه تعداد ویزاهایی که از اول انقلاب به شهروندان آمریکا داده به پانصد نفر هم نمی رسه...یکی نیست بکه سیاسا رو چه به دکتر مهنس ها...شما بهتره تو دانشگاه انتگرال پیشرفته درس بدین ...این نظر حاوی نیش به دکتر مهنس هاست جرات منتشر کردنش رو ندارید...انتظار هم ندارم منتشر کنید ...مرد این کار نیستید (4149312) (alef-13)
میشه بفرمائید تخصص شما چیست و میزان تحصیلاتتان چقدر است ؟
در دنیا چند درصد از سیاستمدارها تحصیلات علوم سیاسی دارند ؟ (4149589) (alef-3)
حرص نخور؟؟ کنایه ات رو زدی؟؟ تحصیلاتت چیه؟؟؟ شما مسائل رو با چماق حل می کنی؟؟؟ (4149859) (alef-3)
پیشنهاد بسیار عالی و خردمندانه (4149317) (alef-13)
پيشنهاد خوبيه (4149321) (alef-13)
همین امروز، وزارت امورخارجه، ورود ورزشکاران آمریکایی که قبلا هماهنگ شده بود را ممنوع کرده است!
همانطور که استادان فهیم دانشگاههای ایران گفته اند، اقدام متقابل صحیح نیست، چون اصل عمل صحیح نبوده.
کار بد را نباید با کار بد پاسخ داد، بلکه باید در عین حفاظت و دفاع از خود، کار بدی هم انجام نداد.
ورود ورزشکاران آمریکایی به ایران به نفع ایران و ضرر ترامپ است. (4149324) (alef-13)
البته عدم اجازه به تیم آمریکا ضربه ای مشابه کار ترامپ است واشکالی ندارد اما اجازه ورود به مردم آمریکا بسیار پسندیده است ! (4149784) (alef-3)
از اساتید دانشگاه شریف یک سوال دارم:
الان بیش از 40 سال هست که بهترین دانش اموزان و داوطلبان کنکور رو جذب می کنید ولی تا حالا خروجی خاصی رو ما از شما ندیده ایم میشه بفرمایید خروجی واقعی شما دوستان برای کشور چه بوده؟ من فقط یک مورد رو مثال میزنم فقط در رشته برق سالانه حدود 200 دانش اموز رو جذب می کنید که در این 40 سال(با در نظر گرفتن کم و زیاد شدن ظرفیت) حداقل 5000 مهندس برق تربیت کرده اید خروجی این دانشجویانی که تربیت کرده اید چه بوده؟ چرا کتابهای مرجع رشته برق همه توسط امریکایی ها یا هندی ها و حتی مصری ها نوشته و تدریس میشه؟
بهتر نیست به جای دخالت در کار وزارت خارجه روی کار خودتون متمرکز بشوید؟
دانشگاه شریف دانشگاه علوم انسانی هم نیست که مثلا بگیم اساتید علوم سیاسی یا روابط بین الملل بیانیه داده اند و... (4149334) (alef-13)
خروجی واقعیشون از کشور خارج می شه! یک نگاه به دانشگاه های امریکا بیاندازید میفهمید خروجیش چیه! (4149488) (alef-3)
در مورد سالانه 200 دانشجو به شکر سیاست های باز کردن فله ای دانشگاه های الان 200 تا دانشجو می گرفته! برگرد 10 سال پیش ببین 50 تا هم نمی گرفته! (4149491) (alef-3)
به خارج صادر می فرمایند! (4149559) (alef-3)
پیشنهاد اساتید بسیار به جا وپسندیده است ! (4149789) (alef-3)
به این میگن پولتیک! احسنت! (4149339) (alef-13)
که چی بشه؟ (4149341) (alef-13)
هدفشون اینه که وضعیت بدتر نشه که ویزای خودشون دچار مشکل بشه
تا حالا دیدین در مورد مشکلات داخلی این اساتید بیانیه بدهند؟ (4150045) (alef-3)
این هم فکر جالبیه. به نظرم جا داره بررسی بشه! (4149342) (alef-13)
تا حالا کجا بودید شما استادان.اگر استادید چرا فکری به حال فقر و اقتصاد نمی کنید.فکری به حال پیشرفت و شکوفایی نمی کنید.فکر کنم شما جا مانده های آمریکا هستید.. (4149343) (alef-13)
بسیار پیشنهاد خوبیست (4149349) (alef-13)
احسنت..
ولی متاسفانه وزرات خارجه جلوی تیم کشتی آمریکا رو گرفت... (4149355) (alef-13)
جلوی تیم کشتی را گرفتن اشکالی ندارد چون مربوط اعتبار آمریکاست واگر بتواند کشتی را ببرد باعث غرور دولتش می شود باید جلویش گرفته میشد ! (4149794) (alef-3)
احسنت به این فکر زیبا (4149364) (alef-13)
کاملا موافقم. می فهمند که ما تروریست نیستیم. (4149368) (alef-13)
آفرين (4149373) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۱۸:۵۵:۵۲
از منظر سیاسی طرح خوبی است ولی از لحاظ عملیاتی خیر. چون هرکس به ایران بیاید دربازگشت در فرودگاه های امریکا سین جیم می شود، قاعدتا از این طرح استقبال نخواهد شد.
نمونه نخست وزیر پیشین نروژ که به دلیل سفر به ایران، برای ورود به واشنگتن دچار مشکل شده است. (4149382) (alef-13)
ورود آمریکایی ها به آمریکا با خارجیها فرق میکنه. (4149608) (alef-3)
اونش دیگه مربوط به خودشونه ما پیشنهاد میدیم اومدن چه بهتر نیومدن هم پیام ما رو گرفتن ! (4149795) (alef-3)
دیپلماسی خنده؟؟؟! (4149383) (alef-13)
دیپلماسی "نگاه عاقل اندر سفیه" (4149597) (alef-3)
پیشنهاد بسیار خوبیست و تبلیغات جنگ طلبان را خنثی خواهد کرد، ضمن آنکه درآمدزایی توریستی خودش را هم خواهد داشت، البته با هماهنگی با دستگاههای امنیتی کشور. ممنون از الف که این نامه را منتشر کرد (4149387) (alef-13)
عالی. اتفاقا منم نظرم همین بود. این بهترین و هوشمندانه ترین واکنشی است که دولت می تواند اتخاذ کند. (4149397) (alef-13)
این اساتید کاشکی از همتایان امریکایی خودشان یاد می گرفتند که اعتراض کنند ضد سیاست های اشتباه حاکمان چه داخلی چه خارجی! نه این که بزدلانه درخواست کنند ایران در برابر سیاست غلط امریکا اقدام متقابل نکند!
وای بر مملکتی که اساتیدش اینان باشند! (4149401) (alef-13)
یک. اولا تو اگر توان این رو داری که استاد مملکت بشی بسم الله. تشریف ببر داخل کشور و ببینیم شما چه گلی میزنی.
دو. بزدل اونهایی هستن که کشور رو ترک کردن نه اینهایی که تحت شرایط سخت در کشور کار میکنند.
وای به حال ما که امثال تو برامون دلسوزی میکنند. (4149538) (alef-3)
زهرا خانم مقابله همیشه جنگ نیست داستان پیامبر ومرد یهودی که هر بار هنگام عبور از کوچه بر سر آن بزرگوار زباله می ریخت را یکبار با دقت وپیام نهفته در آن مرور کن !!!. (4149798) (alef-3)
اگر من رئیس جمهور کشورم بودم اولین کار بررسی سوابق تک تک این افراد بود تا خیلی از مسائل در نظر گرفته شود . (4150194) (alef-3)
در آینده باید کسی انتخاب کنیم که از پس ترامپ دراد (4149410) (alef-13)
سعيد جليلي چطوره؟ يا خود احمدينژاد؟ (4149948) (alef-3)
عالیین (4151907) (alef-3)
بسیار نظر سنجیده و درستی است ٬باید ثابت کنیم ملتها نباید تاوان اشتباهات دولتها و حکومت هایشان را بدهند (4149411) (alef-13)
خخخخخخ
حالا انگار منتظر بودن بیان ایران (4149439) (alef-3)
موافقم. (4149445) (alef-3)
فکر بسیار خوبی هست. مطمئن باشید تعداد زیادی از شهروندان امریکا برای نشان دادن مخالفت خود با ترامپ به ایران سفر خواهند کرد. البته اگر دوستان محبت کنند و خیلی به اینها گیر ندهند ممکن است قفل گردشگری هم حل شود. (4149479) (alef-3)
رسانه دست اونهاست این حرکتها هیچ اثری برافکار مردم دنیا نداره چون اونها بلدن چطور حقایق رو معکوس جلوه بدن (4149494) (alef-3)
نظرات اساتید خیلی فنی هس. تبارک الله! (4149498) (alef-3)
ترامپ احمق (4149509) (alef-3)
بنده هم به عنوان ی شهروند موافق هستم اقدامی زیرکانه که باعث میشه وجهه ایران را در جهان مثبت و اولین اقدام ترامپ علیه ایران را در شروع ریاست جمهوریش خنثی کنه فقط تا دیر نشده باید اقدام بشه (4149523) (alef-3)
استاد دانشگاه
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۲۰:۱۱:۳۵
این پیشنهاد خوبی است، اما در صورتی که سیاست عین صداقت باشد.
اما امروزه صداقتی در سیاستها دیده نمیشه و به همین دلیل این راه حل جوابگو نیست چرا که ابزار رسانه ای قوی در اختیار دارند. (4149539) (alef-3)
علی رحمتی
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۲۰:۲۷:۵۰
کی به حر فهای مردم احترام گذاشتند که این دفعه توجه کنند (4149576) (alef-3)
آقای روحانی از بد قولی آمریکا وعدم پایبندی به ویزای
داده شده صحبت کرد حالا ما خوش قولیم؟ (4149583) (alef-3)
این اساتید محترم دلشون زیادی خوشه.
آخه استاد عزیز اگر قرار بود به حرف و فکر امثال شما توجهی بشه که الان وضع مملکت اینجوری نبود. (4149643) (alef-3)
یه سوال دارم حالا گیریم ما این کار رو کردیم مگه دستگاههای تبلیغاتی اونها اجازه انعکاس این عمل رو میده (4149647) (alef-3)
باسلام آن وقت اگربجای توریسم تروریسم فرستادن چی. (4149669) (alef-3)
شما چه کاره ای؟ برو مراقب باش!! (4150409) (alef-3)
این چ پیشنهادیه. ما بخاطر مسائل امنیتی و جاسوسی نمیتونیم این کار را انجام بدیم. (4149690) (alef-3)
پیشنهاد خوبی به نظر نمیرسه چون تحقیر آمیزه. در زمینه ویزا، پیشنهاد من تقویت روابط با بقیه کشورها است . در زمینه سفر و اقامت آمریکا، منفعت کمی برای ایران از جهت تبادل علمی و منفعت زیادی برای آمریکا از جهت جذب نخبه ها وجود داره. (4149721) (alef-3)
می پسندم عالیه! (4149723) (alef-3)
استاد دانشگاه تبریز
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۲۲:۲۹:۴۶
من فقط یک پرسش از این همکاران عزیز دارم. اگر کشوری غیر از آمریکا این رفتار را با ایرانی می کرد باز هم همین قدر مهربانانه و فروتنانه واکنش نشان می دادید؟
شاید در نظر این دوستان آمریکا تافته جدا بافته است که نباید خاطر شهروندانش از ایران مکدر شود. (4149736) (alef-3)
خیر اینها ویزاشون براشون مهمه وگرنه کشور دیگه ای بود محال بود بیانیه بدهند (4150431) (alef-3)
ابراهیمی
۱۳۹۵-۱۱-۱۵ ۲۲:۵۹:۴۵
بنام پیشنهاد جالبی است ، دوستانی که مخالف هستند در نظر داشته باشند که اگر این پیشنهاد عملی هم بشه آمریکایی ها صف نکشیدند که وارد ایران بشوند. (4149779) (alef-3)
وَ لا تَستَوِى الحَْسنَةُ وَ لا السیِّئَةُ ادْفَعْ بِالَّتى هِىَ أَحْسنُ فَإِذَا الَّذِى بَیْنَك وَ بَیْنَهُ عَدَوَةٌ كَأَنَّهُ وَلىُّ حَمِیمٌ
- هرگز نیكى و بدى یكسان نیست ، بدى را با نیكى دفع كن ، تا دشمنان سرسخت همچون دوستان گرم و صمیمى شوند (4149869) (alef-3)
کجاسیرمی کنی شما؟!!!!!! (4151910) (alef-3)
فعلا تو ابن 90 روز فقط باید مقابله به مثل کرد. بعد حالا یه فکری می کنیم. (4149886) (alef-3)
غلامرضا قهرمانی
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۰۰:۱۱:۵۵
پیشنهاد مسخره ای است. (4149900) (alef-3)
نظری ندارم (4149966) (alef-3)
دوستدار آزادی
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۰۲:۰۵:۲۸
به نظر من راه حل بسیار خوبیه. (4149976) (alef-3)
تو این مملکت همه تو کار هم دخالت می کنند!
سیاست مدار تو کار علمی دخالت می کند، عالم هم تو کار سیاست!
شما به وظیفتون عمل کنید، ظریف خودش بلده چکار کنه! (4150053) (alef-3)
محمدرضا وثوق
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۰۸:۱۳:۴۸
خواهشن این پیشنهاد را به نظر سنجی عمومی در کل کشور تبدیل کنید تا همه دنیا از طرز تفکر ایرانی های اصیل با خبر شوند. (4150054) (alef-3)
سلام علیکم
خداوکیلی این پیشنهاد بخاطر گیر کردن بچه های خونواده تو آمریکاست یا برا مصلحت ایران و اخلاق و از این حرفا. (4150090) (alef-3)
سلام علیکم
پشنهاد بسیار خوبیه تا از این طریق عوامل اطلاعاتی آمریکا و متحدانش به ساده ترین وجه ممکن به ایران وارد بشن. بسیار موافقم. (4150091) (alef-3)
آخه چه ربطی داره؟ (4150589) (alef-3)
هاشمی
۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۰۸:۴۹:۵۳
اقدام خوبی است ولی برای مقابله با آمریکا این رفتاره کافی نیست ولازمه جدیت باشه (4150094) (alef-3)
جواب ابلهان خاموشی است. تقلید رفتار ترامپ در عمل متقابل درست نیست. مردم جهان و آمریکا، ترامپ را رفتنی میدانند. بهتر است در کنار مردم جهان باشیم. (4150180) (alef-3)
این نظر خوبیه. نشانه ضعف نیست. نشانه تدبیره. تصمیم ترامپ اشتباهه و در این مورد مقابله به مثل به نفع کشورمون نیست. (4150289) (alef-3)
جالبه که بعد از سالها اعلامیه دادن ولی بخاطر ویزای خودشون!!! (4151671) (alef-3)
ابراهيم
۱۳۹۵-۱۱-۱۷ ۰۷:۳۹:۴۸
فكر بكري است و مي تواند بازتاب بسيار خوبي در جامعه بين المللي داشته باشد (4151707) (alef-3)