نظر منتشر شده
۳۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 77598
بحثی پیرامون سهمیه ها در آزمون آموزش و پرورش
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۱
بالاخره نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد .

اما چند نکته دراین باره حائز اهمیت است :

اول اینکه تقریبا بیشتر قبولشدگانِ سه برابر ظرفیت این آزمون را دارندگان سهمیه "پدر و مادر فرهنگی" و "فرزند شهدا و جانبازان" تشکیل داده اند .

تاثیر سهمیه به قدری بوده که به نظر نگارنده شاید بیش از 50 درصد در قبولی افراد تاثیر داشته است .

البته نگارنده به تقریبا 80درصد سوالات پاسخ درست داده و بدون استفاده از سهمیه در میان قبولشدگان بوده .

موضوع سهمیه بندی در استخدام و موارد دیگر در جامعه ما همیشه از مسائل بحث برانگیز بوده است .

وظیفه دولت در قبال خوانده های معظم شهدا و جانبازان مسلم است و بحثی برسر استفاده از سهمیه برای این قشر اندک وجود ندارد اما اینکه در آزمونی مانند استخدامی آموزش و پرورش فرزندان افراد شاغل در این وزارتخانه دارای سهمیه باشند اما افرادی مثل من که پدر و مادری بیسواد دارند از سهمیه محروم باشیم به نظرم بی انصافی و ناعادلانه است .

کاش بجای سهمیه بندی ،وزارتخانه ها با تمهیداتی زمینه را برای رشد و تحصیل فرزندان کارکنان خود طوری فراهم آورند که آنها بیشتر و بهتر پیشرفت کنند نه اینکه در یک آزمون استخدامی که همه دارای یک مدرک هستند باز اولویت بندی های ایچنینی اعمال شود و افرادی بیسواد و یا کم سوادتر وارد سیستم گردند اما افرادی که باوجود محدودیت های بیشتر ، نمره بالاتری کسب کرده اند بیکار بمانند !.

و اما موضوع دیگر اینکه متاسفانه این سهمیه در مراحل بعدی مانند گزینش و ... نیز اعمال میگردد !!!. به نظر شما حال دست افرادی مثل من که پدر و مادرم بیسوادند و فرهنگی نیستند به کجا بند است ؟؟

اگر قرار است عده ای باوجود سواد کمتر و نمره پایینتر در آزمون قبول شوند آیا این بی عدالتی نیست که باز در مرحله دوم از همین اولویت بندی و سهمیه استفاده کنند !!؟

موضوع سومی که برایم جالب بود این بود که وزارت آموزش و پرورش شرایط و نحوه انجام مراحل بعدی استخدام را درسایت اصلی خود اعلام نکرده و حتی ادارات آموزش و پرورش نیز از مراحل بعدی آن مطلع نبودند تا اینکه پس از پیگریهای مکرر و تماس ا هسته گزینش موفق شدم فرم مربوطه را بیابم . که البته آخرین فرصت تکمیل و پست فرم 26 تیرماه است .
این درحالیست که در برگه قبولی شرکت کنندگان قبد شده بود که در 15 روز آتی روال انجام مراحل بعدی اعلام میگردد !
البته امروز که به سایت آموزش و پرورش مراجعه کردم دیدم که بخشنامه ای صادر شده است و جالب اینجاست که در همین بخشنامه ذکر شده : " آخرین فرصت تحویل مدارک به هسته گزینش 26 تیرماه است "!! این بخشنامه 26 تیرماه روی سایت قرار رگفته است !!!
گویا وزارت آموزش و پرورش قرار نیست به قبولشدگان اطلاع رسانی کند و قبولشدگان آزمون باید خود دائما پیگیر موضوع باشند که کی مرحله بعدی انجام میپذیرد . و یا شاید قرار است تنها عده ی خاصی از نحوه ثبتنام و مابقی قضایا مطلع باشند !

امیدوارم در مورد سهمیه ها در کشور تصمیمی درست و صحیح اتخاذ گردد تا در حق جوانان ( خصوصا روستایی ها و فرزندانِ پدر و مادران کم سواد و روزمزد ) بیش از این اجحاف صورت نگیرد .



 
aram
۱۳۸۹-۰۴-۲۵ ۰۰:۰۵:۵۷
با سلام
كاملا با شما موافقم جون بزركترين بي عدالتي و ظلم در اموزش و برورش وجود دارد يه وزارت خانه بزرك و مهم كه هيج نظمي در اون ديده نميشه،متاسفانه وزيري قبلي خيلي بر اين اشفتكي دامن زد الان هم كه جمع كردنش مشكل شده،از اون طرف سالهاست كه در استخدام معلمان حق التدريسي خود مانده اند از اين طرف ازمون استخدامي ميكيرند،اين بي برنامكي اينقدر زياده كه اصلا نميشه حرفي زد بي خيال بشيم بهتره (336863)
 
کوروش
۱۳۸۹-۰۵-۲۱ ۱۳:۴۷:۳۹
من نه تنها با سهمیه بندی برای خانواده فرهنگیا مخالفم بلکه هر گونه سهمیه بندی خانواده های شاهد وایثارگر وجانباز هم بزرگترین بی عدالتی در حق جوانانان با استعداد به شمار میارم.تمام عزیزانی که برای دفاع از وطن در جبهه ها شهید شدند به هیچ عنوان قبول ندارند که از خون اونا سوئ استفاده بشه وبه واسطه اون حق دیگران ضایع بشه این عمر با ارمانهای انها کاملا منافات داره. (345272)
 
جليل
۱۳۸۹-۰۴-۲۵ ۱۱:۴۲:۰۴
اميد ما بايد فقط به پروردگار باشد اگر خواست خداوند براين قرار گرفته باشد كه استخدام شويم چنانچه كل دنيا هم مانع استخدام ما شود بي فايده خواهد بود اما اگر قسمتمان نباشد هر چه قدر هم كه كسي ازسهميه استفاده كند وحتي شخص وزير هم بخواهد اين فرد استخدام شود نخواهد توانست در اين اداره راه يابد پس سعي وتلاشمان را كنيم بقيه فقط با خداست من شخصا اين مسئله را تجربه كردم (336948)
 
شاهد
۱۳۸۹-۰۴-۲۵ ۱۵:۱۸:۰۰
سلام
باید بکم که سهمیه هم مانند انرژی فتاناپذیر است و در همه مراحل زندگی همراه آقازاده ها محترم هست !!!
شاید آقایان بخواهند آموزش و پرورش را موروثی کنند و مطمئن باشید که قبول شده های نهایی از قبل همه انتخاب شده اند گول آزمونها را نخورید. (336993)
 
بچه فرهنگي
۱۳۸۹-۰۴-۲۶ ۰۰:۵۱:۰۹
خدا وكيلي اين اطلاعات رو از كجا ميارين؟پس چرا من كه با آمادگي كاملي كه از آزمون ارشد داشتم وامتحان دادم از اين سهميه فرهنگي بي نصيب بودم؟ (337054)
 
مرمر
۱۳۸۹-۰۴-۲۷ ۱۱:۴۱:۱۷
بيچاره بچه فرهنگيها..........
براي قابل توجه بودن بايد عرض كنم كه پس سه روز سهميه فرزند فرهنگي از سايت آموزش و پرورش حذف شد..........
بيچاره ما كه حتي در نهادي كه والدينمان كار ميكنند هم راهمان نميدهند.
بيچاره ما كه حقوق والدينمان كمتر از كارگر نساجي است.
بيچاره ما كه در ليست تخفيف شهريه هيچ دانشگاهي نيستيم.
بيچاره ما كه والدينمان را بعد از 30سال با انواع بيماريها تحويل ميگيريم.
بيچاره ما............... (337393)
 
شاهد
۱۳۸۹-۰۴-۲۸ ۱۳:۲۳:۴۲
باید عرض کنم که دوست عزیز پس چرا شما کارگر نساجی نشدید !!؟؟
میتوانم بپرسم چرا امروز که 28 تیر است هنوز از کارنامه خبری نیست !
میتوانم بپرسم کدام شغل است که پس از 30 سال آدم را سالم تحویل دهد !؟؟؟
و از همه مهمتر چرا باید اخبار آموزش و پرورش از صدا و سیما و منابع دگیر غیررسمی شنیده شود ولی در سایت خودشان قرار نمیدهند !؟؟
بله ! قرار است عده ای بیسواد بروند بشوند معلم بچه های ما.
ضمنا سوال آخر اینکه منظور از \"سهمیه دستگاه\" که در برگه ثبت نام یکی از دوستانم خورده بود یعنی چه !؟؟؟ (این آقا با کمال تعجب قبول هم شد !)
به دوستان الف توصیه میکنم که نام نویسنده را از مقاله برداند چون که صددرصد توی گزینش ردّش میکنند که این مطلب رو نوشته !
دنیا همه بازی است .... این هم بازی دیگریست (337806)
 
eliass
۱۳۸۹-۰۴-۲۷ ۱۲:۳۴:۱۰
این هم لینک بخشنامه :
http://aee.medu.ir/aee/aeeDocs/notice/890418_1.jpg
به این جمله اش دقت کنید :
\"کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرفته نشده اند از روز شنبه 26 تیر الی چهارشنبه 30 تیر در سایت این مرکز اعلام مگیردد \"
توجه کنید که :
1. کارنامه افرادی که پذیرفته نشده اند !!!!!
2. امروز 27 تیر است اما خبری از کارنامه نیست !! (337411)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۲۷ ۲۲:۲۸:۳۸
با سلام
بله عزیز شما که 80 زدی و قبول شدی ولی ما که تو رشته فنی مهندسی همین حدود زدیم حتی اسممون تو سه برابر هم در نیومد
البته ی بد خبری هم به شما بدم که سهمیه های اصلی که مربوط به خانواده های ایثارگران هستش هنوز از آمار پذیرش کسر نشده
امیدت به خدا باشه
ضمنا از کارنامه هم خبری نخواهد بود اینجوری که بوش میاد چون گندش درمیاد (337585)
 
۱۳۸۹-۰۴-۲۸ ۲۲:۳۷:۳۵
هیچ ظلمی برای هیچکس ماندگارنیست اقایان اشراف زاده... (338005)
 
ياشار
۱۳۸۹-۰۴-۲۹ ۰۹:۳۲:۰۵
با سلام
در اينكه احترام خانواده شهدا بر همه ما واجب و گراميداشتن آنان چه از نظر اخلاقي، شرعي و حتي از ديدگاه وطن پرستانه هيچ مشكلي نيست اما اينكه در كنكور و استخدام و ... سهميه اي به آنان اختصاص دهيم به نظر كار صحيح و منطقي به نظر نمي رسد، جواني كه با سهميه از دانشگاه قبول شده و سواد لازم را براي قبولي در شرايط عادي نداشته و سپس با سهميه در جايي كه بايد علم و سواد لازم را داشته باشد استخدام شود ( بگذريم از اينكه چون حتماً از خانواده شهدا ست حتماً داراي سجايايي ويژه هستند) اين عين بي عدالتي ست و بايد در دولت عدالت محور بدان توجه شود به اين اميد كه حق جوانان شايسته و بحق و نه كساني كه تعهدو تخصص لازم را ندارند بجا آورده شود. (338112)
 
پویا
۱۳۸۹-۰۴-۲۹ ۱۵:۳۸:۰۱
پارتی عضو ثابت همه آزمونهاست. البته به این اعتقاد دارم فرزند شهید حقشه که بدون آزمون بیاد تو هر اداره ای که دلش بخواد چون هیچ چیز جای پدر از دست رفتشو نمیگیره. (338303)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۴-۲۹ ۲۰:۱۱:۵۶
اصل وجود داشتن سهمیه یک چیز مسخره است.

یک معلم نمی تواند با اتکا به این که سهمیه دارد ، به فرزندان مردم درس دهد . همان طور که یک کارمند شرکت نفت و مخابرات و بانک و ... نمی تواند به مردم به جای کار سهمیه ی خود را نشان دهند .

اما من به عنوان یک فرزند فرهنگی که در هیچ زمینه ای از هیچ سهمیه ای استفاده ننموده و با رتبه ای خود در یک دانشگاه خوب تهران در حال تحصیل است ، می خواهم به شما بگویم که در زمینه ی استفاده از سهمیه ها ، آموزش پرورشی ها از همه محروم تر هستند .

در اکثر ادارات فرزند به جای والدین خود استخدام می شود . در حالی که به علت حساسیت کار در آموزش و پرورش چنین چیزی در مورد فرهنگیان وجود ندارد. (338394)
 
علی
۱۳۸۹-۰۴-۳۰ ۰۷:۵۱:۰۲
نویسنده عزیز 30 ام هم رسید و خبری از کارنامه ها نشد اگه تونستی در یک مقاله جدید روشنگری کن من هم اطلاعاتی دارم که اگه خواستی در اختیارت قرار میدم (338488)
 
معلم قراردادی
۱۳۸۹-۰۴-۳۰ ۱۴:۴۰:۴۰
من خودم معلم قراردادی با 3 سال سابقه هستم ، پدرم فرهنگی . اما نه به خودم که کلی کلاس ضمن خدمت دارم و نه پدرم هیچ سهمیه ای تعلق نگرفت ، فقط اطلاعات تدریس خودم کمکم کرد . پس بیخود به خانواده فرهنگی تهمت نزنید!؟ (338650)
 
مریم
۱۳۸۹-۰۵-۰۵ ۰۸:۲۴:۰۳
بنام خدا شما برادران اقلا قبول نشدید اینجانب در آزمون در رشته مشاوره با نمره بالا قبول شدم ولی برای تحویل مدرک ام رفتم گفتند برای شما مورد قبول نیست گفتند علوم تربیتی نمی تواند در مشاوره شرکت کند فقط طلبه 2 و روانشناسی در حالی که حتی کم سواد ترین افراد هم می دانند مشاوره از شاخه های علوم تربیتی است خیلی جالب بود کسی که مصاحبه رو انجام میداد مدرک اش علوم تربیتی بود البته خدایی هم هست (340065)
 
u
۱۳۸۹-۰۵-۱۳ ۱۸:۲۲:۱۵
من قبول شده بودم . در روز بررسی مدارک گفتند رشته شما جزء رشته های برق نیست و ظلم بسیار بزرگی در حق من و سایر افراد صورت گرفت. رشته ما کنترل با گرایش ابزاردقیق بود که جز رشته مهندسی برق هستش. متاسفانه اداره آموزش و پرورش نمیدونست که مهندسی کنترل جزء رشته برق است . این همه زحمت کشیدیم و از ازمون قبول شدیم ولی به خاطر نا آگاهی عد ه ای ما رو قبول نکردند و از ما مصاحبه عمومی و تخصصی نگرفتند . چرا با سرنوشت جوانان اینگونه بازی میشود . حرفمان را به کی بگوییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (342382)
 
۱۳۸۹-۰۵-۰۵ ۲۱:۰۴:۴۷
سلام می شه کسی که واسه مصاحبه رفته، بگه چی می پرسند؟ (340168)
 
۱۳۸۹-۰۵-۰۶ ۱۲:۲۹:۴۶
سلام با شما موافقم. من هم مثل شما نه سهميه اي دارم نه...!ولي به لطف وياري خدا و با تلاش خودم قبول شدم. جالبه بدونيد در حوزه کرج4 براي رشته ئ مشاوره افرادي با مدرک مديريت! و حقوق!به عنوان مشاور تحصيلي مصاحبه شدند!!وجالب تر و دردناک تر اينکه کسي بود که حتي در آزمون هم قبول نشده بود!! حتي با مدرک مغاير !ولي با نامه اي که در دست داشت! مصاحبه شد!!
اينکه اين نورچشمي ها چگونه توانستند کارت آزمون و... را بگيرند بماند! اين حق کشي است چرا که براي ما که 4سال د اين رشته دود چراغ خورديم و تنها جايي که کار مرتبط با رشته مان وجود دارد آموزش و پرورش است! چرا رشته هايي با بازارکار زياد مثل مديريت و حتي حقوق!مشاوره مدرسه شوند!دلم براي دانش آموزهاي بيچاره ميسوزد باز هم بيکاري کاذب در مدارس ما موج ميزند!پناه ميبرم به خدا از دست ظالمان !
دوستان نگران نباشيد ما هم خدايي داريم که بالاتر از همه گردن کلفت هاست! خدا با ماست . انشاالله همه مون موفق و استخدام ميشيم. (340281)
 
۱۳۸۹-۰۵-۰۶ ۱۲:۴۰:۱۱
کدوم شغل در تعطيلات تابستان زير کولر خانه ميخوابد وحقوقش را ميگيرد و آخر هم مثل هميشه شاکي و در حال اعتصاب است!کارگر نساجي بيچاره تا شغال خون بايد سگ دو بزنه تا چندر غاز بهش بدن اون هم به زور ! بعد فرهنگي هاي عزيز! و محترم! و مدعي! که دل دانش آموزها از دستشون خونه که چرا حق مطلب را ادا نميکنند!!! و حتي بعد از 30سال تکان هم نميخورند (حتما معلم هاي دوران ابتدايي تون رو ديديد که هيچ فرقي نکرده اند!) عنوان بيچاره!! ميگيرند ! چشم ها را بايد شست دوست عزيز کمال گرايي انسان رو از واقعيت هاي ان ورتر بي اطلاع ميکند! (340287)
 
davod
۱۳۸۹-۰۵-۰۸ ۱۲:۳۵:۲۲
سلام -دم همتون گرم که پشت سر ما کلی حرف زدید اره بابا بچه شهیدا هم ماشین میدن هم خونه می دن هم خرج عروسی شون میدن هم خرج زندگی شون اره همه میدند تند نرور برادر خواهر پیاده شید با هم بریم شما مگه مسلمان نیستین به قول امام حسین حداقل ازداه باشید اخه دوست من اواز دوهل از دور خوشه 4سالم بود پدر م در عملیات مرصاد شهید شده گوش هم ازاین حرفها پره ولی می خوام چند نکتخ بگم
1-سن که به 25برسه هم حقوق هم بیمه شما قطع میشه می خواهی دانشجو باش می خوای نیاش الان 3سال است هم رباط صلیبی هم مینکس توی تصادف پاره شده نه بیمه ام نه پول دارم نه بنیاد قبول میکنه عمل کنه
2-27سال دارم لیسانس تربیت بدنی ام ازدواج بی خیال چون نه پول دارم نه پشت(پدر) بیچاره مادرم هم مریض است
3-کار بی خیال همه جا همین خهرفهای شمارومگن
توازمون شرکت کردم -مصاحبه رفتم ازمون عملی دادم وهمه کارها
4ماهم مثل سماهستیم شایدازشما بدبختر باورکنیدچون اش نخورده دهن سوخته
5-چشمانت به بند فکر کن پدرت فوت کرده یا اصلا شهید شده چه حسی به تو دست بده برید دست پدران تون ماچ کنید چون استخدام ارزش یتیمی ندارد
6-جماعت بریدازاون ها به پرسید که شنیذه هارو دیدن
جان مادرتون این توسایت بگزارید (340729)
 
شاهد
۱۳۸۹-۰۵-۰۸ ۲۳:۴۲:۴۰
رفتم مصاحبه .
چند تا سوال پرسیدن
دو تا روانشناسی و راجع به طرز برخورد با دانش آموزان
دو تا عقدتی و یک صفحه قرائت قرآن
و سه تا سوال از رشته تخصصی
موندم که چطور با این چند تا سوال ساده میخوان 70 درصد رو رد کنند و 30 درصد رو وردارن!
ضمنا رشته ما کلا 30 نفر میخواست که سه برابر ظرفیتش میشه 90 نفر ولی روز مصاحبه 120 تا 140 نفر بودیم !!!
احتمالا منظور آموزش و پرورش از 3 همان عدد 4 یا 5 بوده !
نکته دیگه : گویا سهمیه فرهنگی درکار نبوده و یا اگر بوده فقط اونایی تونستن استفاده کنن که سه روز اول ثبت نام کردند .
نکته دیگه : سهمیه در مرحله بعدی هم تاثیر داره !! اینو یکی از مصاحبه ککنده ها به من گفت !
راستی یکی از سوالای مصاحبه ککنده این بود که : \" عدالت اجتماعی یعنی چی ؟ آیا در کشورما اجرا میشه ؟ \"
جالبه نه !!؟؟؟ (340770)
 
یک ایرانی
۱۳۸۹-۰۵-۱۰ ۱۹:۲۹:۱۲
فرزند شهید عزیزی که میگی یتیمی سخته، مگه فقط شماها یتیم موندین؟ فامیل ما پر از آدمای یتیمی هستش که پدرشونو تو بچه گی از دست دادن، منم یکی از اونام که تو نوجوانی پدرم رو از دست دادم، نمیتونی بگی که ارزش پدر تو که شهید شده بیشتر از پدر من بوده، اینو فقط خدا میدونه و بس، پدرم تا میتونست در خدمت مردم بود و از هیج تلاشی فروگذار نمیکرد، یا پدر دوستم که کارگر بود و از پشت بوم افتادو جونشو داد به شما. شما واسه همه چی قیمت میذارین، حتی واسه مرده ها که این شخص مرده سودش واسه مملکت بیشتر از بقیه بوده، درجات بهشت رو خودتون تعیین میکنین و همچین میگین که انگار هرکی شهید نشده آدم نبوده. از طرفی اقلا بابای شما شهید شد دولت پشت سرتون هستش، اما ما چطور؟ انگار نه انگار که پدرمون ایرانی بود. اگه بابای شما به خاطر حقوق ملت رفته و شهید شده درسته که بچه هاش تو سرنوشت سازترین مراحل زندگی حق همون ملت رو پایمال کنند؟ شما واسه خون شهید هم قیمت میذارین!!! به شما باید خونه بدن ، زندگی بدن، زمین بدن، معلم خصوصی بدن، تا میتونن براتون امکانات آموزشی فراهم کنند حرفی ندارم. اما دیگه منصبی ندن که خدای نکرده لیاقتشو ندارین، چون علم و منصب رو باید خودت داشته باشی و بدست بیاری به خدا این از عدالت بدوره که واسه علم هم قیمت میذارین، رتبه 10 هزار یکی رو میکنین 500 به خدا این حق ایجاد میکنه ، به خدا بی اعتمادی به وجود میاره، به خدا نتیجش میشه اینکه همه ناراضی میشن ، به خدا اگه به عدالت علی (ع) اعتقاد دارین عین بی عدالتی هستش، یه خوده فکر کنین، بی تعصب. (341277)
 
سميرا
۱۳۸۹-۰۵-۱۴ ۲۲:۱۸:۲۷
سلام.يه بار پيام دادم چاپش نكردين ازتون خواهش ميكنم اين يكي رو چاپ كنين.خيلي دلم پره از اين مسئولين به خدا ديگه خسته شدم اين همه درس خوندم تو مدرسه معدل ديپلم 18 و خردي بود معدل پيش دانشگاهيم 19 و خردي با رتبه 200 دانشگاه تهران قبول شدم خيلي سخته حالا بعد از فارغ التحصيلي ميبيني همكلاسيت با معدل ديپلم 12 با مدرك حوزوي اون يكي با سهميه شاهد دارن جذب آموزش و پرورش ميشن و سر تو بي كلاه مونده.خيلي سخته وقتي همون دوستات بهت ميگن مدرك دانشگاه تهرانتو بذار دم كوزه آبشو بخور.واقعا اين عدالته اين عدالت علويه.خيلي دلم سوخت واسه مصاحبه ردم كردن اما به دوستام اميد سركار رفتن از اول مهرو هم دادن.خيلي گريه كردم اما چه فايده كجاين اون مسئوليني كه اين قانونا رو وضع ميكنن اشكاي منو ببينن اشكاي كسي كه حقش ضايع شده حقشو خوردن تنها به اين علت كه باباش رفت جبهه اما شهيد نشد به اين علت كه به جاي دانشگاه تهران رفتن بايد ميرفت حوزه تا الان سر كار ميرفت.تميدونم ميخان جواب خدا رو چه جور بدن بخدا من كه از حق خودم نميگذرم.ديگه انتظار نداشته باشين مردم دوستتون داشته باشن.تورو خدا چاپش كنيد تا دلم به اين خوش باشه كسي حرفمو شنيده مهم نيست اين فرد آدم دولتي باشه همينقدر كه يك هموطن باشه بسه برام.با تشكر (342788)
 
ا.م
۱۳۸۹-۰۵-۱۷ ۰۹:۵۲:۲۷
با سلام
قرار بود نتيجه تهايي استخدامي روز 15 مرداد اعلام بشه
از كارنامه كه خبري نشد حالا هم 17 مرداده و خبري از قبول شده ها نيست !!!!
روز آزمون عملي هم كه رفت بودم ديدم يكي از داورهاي خانم داشت واسه ممتحن ميگفت بايد چيكار كنه !!!!
خودم آزمون عمليم از بيشتر افراد بهتر بود طوريكه احتالا جز 10 نفر از 80 نفر بشم .ولي بخدا نصف اينا فيلم و بازين . شايد اونايي قبول شن كه رتبه هاي اول باشن وگرنه سهميه و پارتي و سفارش بايد داشته باشي .
ولي خب اگه حقم رو بخورن بنظر شما جز خدا كي ميتونه كمكم كنه !؟؟؟ (343696)
 
۱۳۸۹-۰۵-۱۷ ۱۲:۴۹:۴۲
خدا خودش کمک کنه تمام جوانان این مملکت عزیز همیشه موفق باشن ما منتظر نتایج مرحله دومیم خدایا قسمت میدم به حق هشت و چهارت حق رو به صاحبش برسون .ما با بچه های شهید و جانباز مشکلی نداریم ولی این خاسته رو ازدولت داریم که تو کنکورها و استخدامها اونارو ازما جدا کنن و اونارو بدون ازمون وردارن به شرطی که ما که پدر امون گناه کردن نرفتن جبهه عادلانه امتحان بدیم و اونی که حقشه قبول شه (343787)
 
علی
۱۳۸۹-۰۵-۲۴ ۱۹:۵۳:۱۹
من مهندس کنترل بودم از آزمون هم قبول شدم . رفتم برای مصاحبه مدرکم رو قبول نکردند گفتند رشته کنترل با گرایش ابزاردقیق جزء برق نیست. واقعا که؟؟ چند تا آدم بیسواد رو گذاشتند اونجا که از هیچ چی سر در نمیارند. شما خودتون قضاوت کنید رشته کنترل ابزاردقیق جز برق نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ (346387)
 
شاهد
۱۳۸۹-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۸:۴۳
شنیده بودیم که آقای حاجی بابایی دستور داده از مردودین مرحله اول آزمون آموزش و پرورش که فرزند شهید و جانبازند هم آزمون گرفته شود اما دیشب این خبر برایم یقین شد .
یکی از دوستانم که پدرش جانباز 30 درصد است گفت 27 مرداد به من زنگ زدند که بیا آزمون عملی و مصاحبه بده .
من هم رفتم و چون من جزء قبولشدگان مرحله اول بودم و دوهفته قبل آزمون داده بودم گفتند شما دیگر نمیخواهد آزمون بدهید . این آزمون فقط برای اونهایی هست که قبول نشده بودند ولی سهمیه دارند هست !!!!
به این میگویند عدالت اجتماعی از نوع کاندیدای جدید !!!
دوستی میگفت میتوان برای این حقکشی ها به دیوان عدالت اداری شکایت کرد . کسی هست بدونه باید چیکار کرد و به کجا شکایت کرد ؟؟؟ (349260)
 
رضا
۱۳۸۹-۰۶-۰۵ ۱۳:۲۴:۰۶
بالاخره کارنامه ها اعلام شد
البته نمیشه گفت کارنامه چون فقط وضعیت رتبه و آخرین رتبه قبولی رو برای قبولنشدگان ! زده اند !
اونطور که من متوجه شده فرزند جانباز و شهید و همچنین فرزند ایثارگر دارای سهمیه بالای 35 درصدی بودند
این هم لینکش:
http://prs.medu.ir/examr/person/search/// (350530)
 
ش
۱۳۸۹-۱۱-۰۳ ۱۵:۰۰:۳۴
خاک بر سرت کنم با این سایت درست کردندت اصلا حقت بود که استخدام نشی (395222)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.