نظر منتشر شده
۲۴۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48193
موسوي دعوت صدا و سيما را رد كرد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۲
ميرحسين موسوي دعوت سازمان صدا و سيما براي شركت در مناظره تلويزيوني يا پاسخگويي به سوالات خبرنگاران را رد كرد.



به گزارش "الف"، دعوت صدا و سيما از آقاي موسوي پس از روشن شدن نتيجه انتخابات و اقدام اين نامزد انتخابات به فراخواني هوادارانش در خيابانها صورت پذيرفته است.



آقاي موسوي ضمن رد در خواست مصاحبه يا برگزاري مناظره با مسئولان انتخابات در سيما جهت روشن شدن مسايل انتخابات و ادعاهاي مطرح شده، از صدا و سيما خواسته وقتي اختصاصي بدون حضور خبرنگاران و كارشناسان بصورت زنده در اختيارش قرار دهند.



با توجه به عملكرد آقاي موسوي بعد از روشن شدن نتيجه انتخابات كه بدون اعتراض از مسير قانوني به نتيجه اعلام شده و بدون ارائه هيچ سندي درباره تخلف و تقلب گسترده در انتخابات، هوادارانش را به نافرماني مدني و ريختن در خيابانها تحريك كرد و نيز با توجه به سوء استفاده اغتشاشگران و اوباش از تحركات خياباني هواداران آقاي موسوي، مسئولان صدا و سيما از آقاي موسوي خواسته اند به شركت در مناظره و يا مصاحبه تلويزيوني رضايت دهد و سخنراني براي هوادارانش را در همان مناظره و مصاحبه براي هوادارانش انجام دهد اما آقاي موسوي با اين درخواست صدا و سيما مخالفت كرده و بر خواسته خود از سيما اصرار دارد.



از سوي ديگر سه شنبه شب خبر رسيد كه ستاد انتخاباتي آقاي موسوي، آقايان محتشمي پور و موسوي لاري را براي شركت در مناظره هاي تلويزيوني با مسئولان وزارت كشور به صدا و سيما معرفي كرده است. مسئولان صدا و سيما در تدارك برگزاري اين مناظره ها هستند.



 
يه ايروني
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۲۸:۲۵
خيلي ببخشيد بيخود ناز ايشان را مي كشند. ايشان بايد بيايد تلويزيون و بگويد با چه سند و مدركي ادعاي تقلب را مطرح كرد و كشور را بهم ريخت؟
ايشان بايد جواب دهد كه چرا بجاي اعتراض قانوني، هوادارانش را به خيابانها كشاند و اين همه خسارت به حيثيت كشور زد؟
ايشان بايد بيايد و جواب دهد چرا جمعه شب خود را پيروز انتخابات ناميد؟

خيلي جالبه، عوض اينكه جواب دهد، طلبكار هم شده؟! (161726)
 
غلامرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۸:۰۷
این خبر هم منبع ندارد و هم نقل قول مشخصی از آقای موسوی نیامده است. از نظر حرفه ای این خبر ایراد دارد و عناصر اصلی خبر را ندارد. انتشار چنین اخباری از سایت معتبری چون الف بعید بود. (161809)
 
فاروق
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۴:۵۳
منبع اين خبر سايت \"الف\" مي باشد.
قابل توجه اينكه وقتي سايت و روزنامه اي خبري را درج مي نمايد مسئوليت آن برعهده مدير مسئول مي باشد. (161983)
 
بخش خبري الف
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۵:۵۳
اخباري كه با عبارت «بخش خبري الف» شروع مي شود، توليد خبرنگاران الف است و اين رسانه، مسئوليت صحت آنها را مي پذيرد (161985)
 
صنوبري
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۱۰:۰۲
اگر خبر اشتباه بود تا حالا هزار بار موسوي و اطرافيانش تكذيب مي كردند (163136)
 
روح اله
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۴۳:۵۵
شما که به وجود منیع برای یک خبر اینقدر هساسید در مورد منابع و مدارک و مستندات ادعای تقلب در انتخابات هم همین قدر هساسید؟ (163318)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۳:۲۴:۱۱
جناب اقای غلامرضا باسلام
دوست عزیز که دنبال منبع ونقل قول از اقای موسوی هستید می شود بفرمائید تا این لحظه کدامیک از ادعاها و گفته های اقای موسوی مدرک و منبع داشته که مال این بندگان خدا ندارد (163871)
 
غلامرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۸:۳۴:۰۰
آقای محمد من یک بحث حرفه ای کردم. اصلا از آقای موسوی طرفداری نکردم که حالا جواب این سوال شما را من بخواهم بدهم. چرا ما یاد گرفته ایم در پاسخ به یک نقد و سوال، سوال و نقد دیگری را به افراد حواله کنیم؟ بفرض که موسوی بدون دلیل و مدرک حرف زده آیا این دلیل می شود یک سایت معتبر بدون نقل قول مشخص و رعایت عناصر خبری، خبری را به یک فرد منتسب کند؟ اتفاقا ایشان در یکی از بیانیه های اخیرش آمادگی اش را برای پاسخگویی اعلام کرده اما سایت الف آنرا منتشر نکرده است. منبع این خبر من هم سایت کلمه است. در ضمن اگر به روش شما بخواهم جواب بدهم من هم می گویم بقیه کاندیداها هم بدون دلیل و مدرک حرف های زیادی زدند و رهبری معظم انقلاب هم در این رابطه به دو طرف خرده گرفتند.
از سایت الف هم بدلیل اینکه متاسفانه برخی از پیامها که در ان توهینی به کسی نشده و بعضا انتقاد از سایت است را منتشر نمی کند گلایه مندم امیدوارم سوءنیتی نباشد. (164076)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۶:۵۳
اقای میر حسین موسوی مصداق مثل تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها عمل میکند (162023)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۱۳:۴۳
طبیعی است که ایشان قبول نکنند...
صدا و سیما هر جور که بخواهند مصاحبه ایشان را دستکاری خواهد کرد البته که باید زنده برگزار شود!
صدا و سیما در این چند روز اخبار را دستکاری و به نفع شخص خاصی! پخش میکند... (163272)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۱۲:۴۱
جونم
مشکل د ر شمارش اری نیست بلکه مشکل اساسی وزارت کشور و شورای نگهبان است که مجریان قانون هستند و تخلف از جانب ایشان صورت گرفته . خواهش می کنم به این سوال من به صراحت پاسخ دهید چراشورای نگهبان بطور مثال در انتخابات مجلس برای یک شام و پذیرایی از مردم ارای آن حوزه را ابطال می نمود اما در این انتخابات اقایان دولتی به انحای مختلف از امکانات دولت و بیت المال برای تبلیغ استفاده نمودند شورای نگهبان واکنشی نشان نداد؟ چرا پرداخت سهام عدالت به روستاییان در زمان انتخابات و هم چنین نظام هماهنگ خدمات کشوری در زمان انتخابات اجرا شد ؟ بخصوص اجرای نظام هماهنگ خدمات کشوری که هم اکنون با مشکلات بسیاری مواجه است می توانید احکام کارگزینی و فیش پرداخت حقوق بطور مثال فرهنگیان را ببینید .آیا این خود یک تبلیغات نبود ؟ برای جلب ارای مردم (163415)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۰۴:۱۱
به قول قديمي ها، موسوي عاقبت به خير نشد. از قانون دوري كرد و لذا جايگاهي در نزد رجال سياسي قانون مدار كشور ندارد. با اين مايه گذاشتنش از جان مردم، ديگر در نزد مردم هم جايگاهي ندارد. اين حكايت هر فردي است كه فكر نكرده وارد يك عرصه پرحاشيه مي شود، و نهايتاً در گرداب آن دست و پا مي شود. (163579)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۴۷:۴۲
با سلام به همه دوستان وشما یه ایرونی
قبل از هر موضوعی میبایست نسبت به ان موضوع تفکر نمود اقای موسوی کیست ؟ چرا کاندید شد؟ برچه مبنا وقانونی خود را کاندید کرد ؟ در دوران تبلیغات و مناظره ها چه گفت ؟ بعد چه کرد ؟ حالا قصد دارد چکار کند ؟
اگر کمی به این سئوالات فکر کنید وبه گفته ها وعملکرد ایشان تامل نمائید خیلی از مسائل برای شما مشخص میشود ایشان خود را پیرو امام وراه ایشان معرفی و منظور از کاندیدا شدن را احیای راه امام دانستند حال سئوال اینجاست راه امام کدام است ؟ بهترین درک از راه امام مراجعه به کفتار ووصیت نامه امام است .مطالعه بفرمائید امام در وصیت نامه خود چه فرمودند ؟ درخصوص قانون اساسی . قوانین کشور .ولایت فقیه .رهبری .شورای نگهبان بسیج وسپاه . مستضعفان . انتخابات فقط تورا به خدا یکبار بخوانید وبرای من بفرمائید صحبتهای قبل از انتخابات ایشان در این راستا نبود . من امده ام قانون را پاس بدارم .من امده ام راه وعقیده امام را زنده نگهدارم . من امده ام دروغ نباشد .من امده ام خودکامگی نباشد . من امده ام با قبول جایگاه رهبری وولایت فقیه . من خود یک بسیجیم .خوب تا اینجا خوب ودرست اما بعد از رای گیری : تقلب گسترده شده . (بدون مدرک مستدل ) قانون رعایت نشده ( بدون مدرک مستدل ) قانون و مجریان ان را قبول ندارم ( چون درست کار کردن ومن رئیس جمهور نکردن ) شورای نگهبان را قبول ندارم ( قبلا هم که قبول داشته حتما تظاهر بوده اگر رای میاورد ورای اورا تائید میکردند ادمهای خوبی وعادلی بودن ) به کسی که قبل انتخابات قانون انتخابات را می دانست و مرجع برگزاری را میدانست کیست ومرجع رسیدگی به شکایات را نیز میدانست و با قبول همه موارد کاندید شد بعد که امد رای نیاورد گفت هیچکدام را قبول ندارم وبه کسی که دم از قانون مداری میزد وحتی می گفت برای ظاهر هم که شده باید قانون اجرا بشود و بعد خلاف قانون حرکت کرد. وکسی که راه امام را می گفت پیشه کرده بعد برخلاف وصیت وگفتار امام حرکت کرد . کسی که به رقیبش می گفت دروغگو و برای اثبات ان مدارک دروغ وجعلی می اورد کسی که خود را مودب ورقیش را بی ادب می نامید و حال خودش اصل ادب که احترام به رای اکثریت است بی اعتنا است وبه کسی که ................ چه می توان گفت و او را چه می توان نامید او که در بیانیه هایش هرچه میخواست بی مدرک ودروغ به خورد مردم داد وهمه روزنامه ها وسایتها انها را درج کردن حالا چی شده ؟چه اتفاقی افتاده ؟چه حرف جدیدی داره که در بیانیه هایش نیاورده حالا میخواد بگه ؟ حتما دیده اوضاع ارام شد اربابان ثروت وقدرت که پشت سرش هستند به خواسته هایشان نرسیدن یک تیر دیگری شلیک کند شاید امتیازی بگیرند .
جناب اقای موسوی برای اینکه صداقت خود را برای مردم مشخص فرمائید چند کار لازم است انجام دهید تا مردم باورتان کنند :
1- وزارت کشور میگوید 40676 نفر نماینده پای صندوق رای داشته ای هیچگاه این موضوع را تکذیب نکردی وبصورت کلی گفتی نمایندگان مرا راه ندادند ویا اخراج کردن برای همه سئوال شد چرا ؟ وچه تعداد ؟ در شکایت نیم بند خود به شورای نگهبان 70 مرد از 390مورد شکایت ریز بدون تاثیر در کلیات انتخابات مربوط به اخراج نمایندگانت بوده (که انهم با دلیل بوده است ) خوب می ماند 40606 نماینده عزیزم امار دقیق نمایندگانت را اعلام کن ببینیم وزارت کشور دروغ می گوید یا شما ؟
2- حالا هر تعداد نماینده که داشتی ( نمی توانی بگویی که ما اصلا نداشتیم خودم حداقل 25 نفرشان را می شناسم که پای صندوق بوده اند از اول تا اخر امار وزارت کشور را که در سایت زده تائید می کنند ) امار نمایندگانت را منتشر کن ببینیم چه اختلافی بین امار شما ووزارت کشور است شما می گویی تقلب گسترده یعنی 11 میلیون رای جابجا شده پس در هر صندوق بیش از یک چهارم ارا جابجا شده نمایندگانت کجا بودن چکار می کردند اونها به شما امار دروغ دادن یا شما به مردم دروغ گفتید ؟ اگر امار شما با وزارت کشور مغایرت داشت چرا به شورای نگهبان ندادید واعلام ننمودید ؟
3- چرا شب انتخابات که هنوز رای گیری تمتم نشده خودت جلسه گذاشتی و گفتی من رئیس جمهورم ؟ وان 30 میلیون رای را از کجا اوردی ؟ علم غیب داشتی ؟
4- یک نگاه به مصاحبه خودت با تایم یک شب مانده به انتخابات بی انداز بفرمائید منظورتان چه بود وقتی خبرنگار دوبار از شما پرسی اگر شما در انتخابات پیروز نشدید به طرفدارانتان چه می گویید ؟ شما فرمودید پیروز شدن در انتخابات مسئله دیگری است تغییرات شروع شده وادامه هم پیدا میکند تا اخر ایستاده ایم .منظورت چه بود می دانستی پیروز نیستی ؟ از قبل برنامه نداشتی که بعد چکار می خواهی بکنی ؟
5-این حرف خانمتان را تفسیر کنید که اگر اقای موسوی رای نیاورد تقلب شده بنده خدا مگر مردم مطیع تو و خانمت هستند پس برای چی ما رای می دیم ؟
6- منظور نامه اقای هاشمی به رهبر دو روز پیش از انتخابات چه بود جایگاه شما در ان اتشفشان و دود و بنزین کجا بود ؟
7- منظور همسر اقای هاشمی که اگر اقای موسوی رای نیاورد تقلب شده و مردم باید بریزند تو خیابانها چه بود ؟
8- این اقای هاشمی که دوران نخست وزیری شما با شما مخالفت می کرد در خاطرات و سخنان دوره ریاست جمهوریش این همه از دوره شما بد گفت و شما را می کوبید به یکباره چه شد که طرفدار شما شد ارتباط شما با او چگونه است چه شده که فرزندان ایشان اینقدر طرفدار شما شده اند سود انها در چیست؟
وقتی واقعیات این سئوالات مردم را جواب دادید معلوم میشود صداقت دارید بعد می توان به شما اعتماد کرد وبه تلویزیون تشریف بیاورید واگر نه معلومه هنوز دنبال خراب کاری و به فکر انجام تغییرات مد نظر اربابانت هستی ؟
ضمنا اخرش نگفتی این خانمت پرا بدون کنکور تحصیل کرده وقتی که حقوق بگیر دولت هم بوده وچرا بدون فوق لیسانس دکترا گرفته ؟ این مهلت 48 ساعته ای که خانمت به احمدی نژاد داده بود برای طلب پوزش یا شکایت تمام نشد ؟ (163937)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۰:۰۵:۵۷
من معتقدم این دنیا محل امتحان است .هریک از طرف طرفین اگر مقصر باشند خداوند پوستش را دربرزخ وقیامت می کند وکار ندارد که چه موقعیتی دارد .البته اگر واقع بین باشیم ونخواهیم سر خودمان را کلاه بگذاریم می دانیم که حق با کیست! (164152)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۲:۵۲:۴۸
درخواست و شرط ميرحسين اين بوده که برنامه زنده باشد و به همين دليل دعوت سيما را براي ضبط برنامه رد کرده است. (165340)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۳۰:۲۶
قبول دارم كه خودخواهي و لجبازي و بچه بازي موسوي خيلي به كشور ضربه زد ولي اين صدا و سيما هم گندشو درآورده و همه اش از يه جناح مصاحبه مي كنه. خوئب بابا شما اگه ريگي به كفشت نيست از اينها هم دعوت كن ديگه (161727)
 
حمید .
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۲:۵۹
ناشناس جان
شما شرایط این برادر رو ببین . من بیام حرف بزنم ، هیچ کس نباشه ازم انتقاد کنه ، دلیل هم کسی ازم نخواد ، پخش زنده هم باشه که هر چی خواستم بگم و شما هم نتونید قطعش کنید و اگر هم خیلی زدم تو خاکی و قطعش کردید دوباره روز از نو روزی از نو ، هایو هوی رو دو باره شروع کنم که وای اینا نگذاشتن من حتی حرف هم بزنم .
فکر می کنم یه خورده تابلو باشه .نه! (161820)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۰۸:۰۳
انصاف هم بد چیزی نیست. در ۲ هفته اخیر صدا و سیما ۱۰۰% در اختیار طرفداران آقای احمدی‌نژاد بوده و آنها هر چه تهمت و دروغ که میخواستند به موسوی بستند، بدون اینکه کسی‌ آنها را به چالش بکشد. هر چه میخواستند معترضین به دولت را لجن مال کردند و اشوبگر و عامل بیگانه خواندند. آنوقت شما نمیتوانید تحمل کنید موسوی، که \"حد اقل\" نماینده ۱۲ میلیون رای دهند است (به فرض درست بودن نتایج) حتا یک بار از تلویزیون بدون واسطه با مردم سخن بگوید؟ (163410)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۵۲:۲۸
مگه بقیه که حرف می زنند کسی انتقاد میکنه! (163765)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۱۱:۲۲
حميد خان شرايط اين برادر تازه ميشه مثل شرايط رئيس جمهور كه طي چهارسال هرروز يكطرفه بدون اين كه كسي هم باشه كه از وي انتقاد كنه و درضمن پخش زنده مواضع خودش را از رسانه ملي اعلام كرد. حالا 4 سال به يك طرف وقت داده شده است يك 90 دقيقه هم به طرف مقابل وقت داده بشود يكطرفه صحبت بكند . هيچ اتفاقي نمي افتد. (163955)
 
یه دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۱۱:۴۳
از اینکه ریگی به کفش صدا و یسما نیست مطمئن نیستم اما از اینکه ریگی که چه عرض کنم بلکه قله سنگی به کفش موسوی و اطرافیانش هست مطمئن مطمئن مطمئنم (163267)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۲۷:۴۶
من 1 سوال دارم:

تا حالا تو کدوم انتخابات بعد از رای گیری نامزدهای شکست خورده اومدن تو تلویزیون حرف زدن که الان همه از صدا و سیما توقع دارن؟!

تو دور قبل که آقای کروبی شکست خورد و کلی هم به تقلب اعتراض داشت یا آقای هاشمی به تخریبها کلی اعتراض داشت چرا شما نمیگفتین:
((صدا و سیما هم گندشو در آورده!؟ )) (163660)
 
كمال
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۳۳:۴۵
اميدوارم نتيجه اين مناظره ها به آشوب و دعواي و كتك كاري خياباني نكشه...

آقايون سياستمدار، لطفا دعواهاتونو توي همون قوطي تلويزيون بكنين و پاي مردم و هوادارانتونو به خيابونا باز نكنين لطفا.
دو روزه مملكت آروم شده داريم مثل آدم نفس مي كشيم.
همين امنيت نصفه و نيمه رو هم نمي تونين به ما ببينين؟ (161738)
 
بهاره
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۳۶:۳۲
صدا وسیما قبل از انتخابات نسبتا خوب عمل كرد ولي بعد از انتخابات افتضاح و كاملا یک طرفه عمل کرده است. (161734)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۷:۲۸
خانم بهاره:

من با شما مخالفم. قبل از انتخابات موضوع بین چند کاندیدای انتخابات بود که صدا و سیما با عدل و انصاف رعایت کرد.
اما الان قضیه دو طرف مساوی نیست، الان یک طرف نظام و رهبری و قانون قرار دارند (نه صرفاً طرفداران احمدی نژاد) و طرف دیگر سیاسیونی که قانون را زیر پا گذاشته اند و هزینه سیاسی، جانی، مالی و آبرویی فراوانی به کشور تحمیل کرده اند، در این شرایط قرار نیست صدا و سیما طرفین را مساوی ببیند.

البته انتقاد و ایرادات زیادی در جای خود به عملکرد صدا و سیما وارد است. (161887)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۳۳:۴۰
منظورتون اينه كه يكي به نعل بزنند يكي به ميخ ؟ وقتي غيرقانوني بودن اعتراضات مشخص است دليل ندارد تريبون در اختيار قانون شكنان قرار بگيرد . كجا رسم بوده است كه بازنده ها براي جرزني بيايند از صداوسيما حرف بزنند ؟ آنهايي هم كه در صداوسيما اظهارنظر مي كنند همگي براين تأكيد دارند كه اگر اعتراضي هست بايد از مسير قانوني پيگيري شود و كسي از مصاحبه شوندگان نگفته است اعتراض كنندگان حق اعتراض ندارند . (163558)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۳۶:۳۳
آقا مگر نمی دانید که ایشان فقط بلدن که از روی برگه بخوانند مناظره چیه یک وقت به ایشان بدهید که بیایند و انشا خود را بخواند تو مناظره کم آورده شما هم بیکارید. ایشان دیگر هیچ وقت پای مناظره نخواهد نشست چون فقط بیعض از واژه ها را تکرار خواهد کرد. مانند چیز ، به اصطلاح و ...... (161748)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۰:۴۸
اگر به شريعت پايبندي در اظهار نظر ها قيامت جلوي چشمت باشه تا خداي نكرده اونجا ويلان و آواره نباشي (161864)
 
بهنام
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۱۷:۵۱
کسانی که مردم را به خیابانها می ریزند تا کشته شوند
کسانی که مساجد و قرانهای داخل ان را اتش می زنند
کسانی که به خاطر رای نیاوردن امنیت رو از مردم می گیرندوهمه جا رو به هم میزنن
کسانی که .......
قیامت جلوی چشماشون باشه تا خدای نکرده اونجا اواره و ویلان نباشند (163734)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۱۱:۵۷
برام خیلی خیلی جالبه که سایت الف چنین نظرات سخیفی رو منتشر میکنه و در عین حال شاید 10% کامنتهای منو که همشون انتقادی و مودبانه و در راستای بحث هستن رو منتشر نمیکنه.

آقای توکلی خیلی بی انصافی، خیلی

قضیه کامنت گذاری بی حاصل من در بالاترین داره واقعا عصبیم میکنه

ولی ما ثابت قدم هستیم آقای توکلی. درسته که شما و دوستانتون اکثر منافذ رو برای ابراز عقایدمون بستین اما از همین اندک راههای باقیمونده هم حرفمون رو میزنیم (163268)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۳۸:۲۴
به نظر من سخته که بیاد و جلوی همه بگه که اقداماتش باعث کشته و مجروح شدن مردم و غارت اموال آنها شده است واسه همین می خواد کسی ازش سوالی نپرسه که خونهای ریخته مردم تکلیفش چیه ؟ البته باید تقاص خونها رو پس بده حال چه تو این دنیا چه در آخرت (161751)
 
احمد - كارمند
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۲:۳۱
به نظر من بايد صدا و سيما شرط موسوي را قبول كند.
رنگ ايشون ديگه حنايي نداره و دستش رو شده
مثلا چي ميخواد بگه؟ حداكثرش اينه كه بياد بگه مردم بريزين تو خيابونا بانك ها رو آتيش بزنين و همديگرو تيكه تيكه كنين! از اين بالاتر؟
صدا و سيمايي ها فكر مي كنن مردم ايران اينقدر نادان هستند كه بازم گول حرفهاي ايشونو بخورن؟
نه آقا بگذارين بياد هر جور مي خواد حرفشو بزنه ببينيم چي مي گه؟ (161757)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۴:۴۹
اين آقايان ظرفيت اين محبتها را ندارند. و چنان‌چه برنامه زنده‌اي در اختيار آن‌ها گذاشته شود، به احتمال قوي دست به تحريك احساسات مردم و به‌خصوص هوادارانشان مي‌زنند و از طريق همان برنامه زنده با ارسال كدهايي، مردم را به اغتشاش و آشوب دعوت خواهند كرد.
بهتر است مواظب مظلوم‌نمايي آن‌ها باشيد. (161763)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۴:۵۸
چرا تا امروز ترفداران دولت با مخالفان مناظره نکردند ؟

حالا موسوی مناظره کنه ؟! (161764)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۰:۳۷
منظورتون همون طرفدارانه! (162000)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۵:۰۸
ممنون دوست عزیز، فهمیدیم که شما باسوادی!
واقعا این نظر را قبول دارم. تا حالا گروه رقیب در صدا و سیما و جاهای دیگر یکه و تنها جولان دادند اما حالا می خواهند به موسوی وقت صحبت بدهند انهم در حضور آقایانی که قبلا با یکه تازی در صدا و سیما هر چه خواستند گفتند؟! (162279)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۱۹:۵۶
حرف حق فهميدني است درهجايي كه باشد (163213)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۶:۰۳
فقط افراد ترسو و بی منطق از مناظره طفره میروند (161765)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۲۳:۴۶
بسم رب الصديقين
برادر بزرگوارم سلام
بنده از دوستداران آقاي موسوي هستم. سابقه آشنايي من با ايشان به سال‌هاي خيلي دور برمي‌گردد در اينكه ايشان انسان شريف و با تقوايي است ترديدي وجود ندارد. مع الوصف در اين چند وقته تمتمي دوستان به اصطلاح اصول‌گرا در جعبه جادو حاضر شده و تهمت‌هاي بي اساسي به ايشان وارد كرده‌اند و حق پاسخ‌گويي به همان شيوه براي ايشان از بديهيات است. مگر آقاي حداد به اصطلاح عادل در حضور كارشناسان به ايشان تهمت زدند همينطور برادر قاليباف و ولايتي.در اين برهوت بي انصافي كه شاهد غريو الله اكبر در برابر گلوله هستيم تنها شاهد عقلانيت از طرف رئيس محترم مجلس بوده‌ايم.
من الله توفيق
اميدوارم اين پيام نمايش داده شود و شما مثل تلويزيون جناحي عمل نكنيد برادر توكلي. (163807)
 
زهی خیال باطل
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۶:۱۲
میر حسین حرف برای گفتن زیاد دارد مثل اب که در دریا زیاد است اما باید اب دریا در جای خود مورد استفاده قرارگیرد اگر نه که هیچ
میرحسین بیاید بنشیند با کارشناسان مناظره کند که نتواند جواب دهد و دلیل بیاورد کهه از این که هست هم جایگاهش مخدوش تر شود مطمنا نخواهد امد و دنباله های خود را خواهد فرستاد میرحسین به تریبون ازاد و پخش زنده و بدون حضور نیا دارد تا توهمات خود را دوباره تکرار کند و کسی هم نباشد جلو این افسار گسیختگی اور ابگیرد این را همه می دانند به نظر من میر حسین موسوی باید با اعضای ستادش همه با هم با اعضای ستاد انتخابات و دولت فعلی به عنوان برگزار کننده انتخابات اول برود ند مذاکره کنند و فیلم ان را بیاورند برای پخش به مردم نشان دهند تا حداقل کمتر ضایع بشوند (161766)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۶:۳۲
ایشان بهتراست مستقیم وبدون کارشناس و خبرنگار با BBCارگان دولت ازما بهتران انگلیس صحبت کند. (161767)
 
؟؟؟
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۸:۴۱
آقاي موسوي و خانم محترمشان با رسانه هاي خارجي مصاحبه مي كنند ولي با رسانه ملي ايران حاضر به مصاحبه نيستند؟
من هم از عملكرد رسانه ملي به شدت انتقاد دارم و فكر مي كنم اگر درست اطلاع رساني مي كرد اين آشوب ها زود تر تمام مي شد ولي اين آقاي موسوي هم ديگه خيلي داره بي آبرويي در مياره (161759)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۳۵:۰۲
وقتی رسانه ملی مصاحبه ها را گزینشی و مخدوش پخش میکند توقع دارید با کی مصاحبه کنه. (163230)
 
فریب خورده
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۹:۳۲
هرروز که از 22 خرداد میگذرد از اینکه چهره واقعی شما را به وضوح میبینم و از اینکه طرفدار کسی بودم که فقط خواهان برچیده شدن نظام است بر خود لعنت میفرستم
و چرا من تو را منجی کشور میدانستم؟!؟! (161774)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۴۹:۴۷
متاسفیم که در کشور کسانی وجود دارند که خود را روشنفکر میدانند ولی چیزی ندارند که از آن دفاع کنند و جواب منتقدان خود را بدهند و با اینکه میدانند در مقابل استدلال دیگران محکوم هستند باز هم با دست خالی فقط بر سر حرفهای خود اصرار میکنند
-------------------------------------
دست شما خالیست و استدلال های شما پاسخ دارد و فقط به فکر فریب مردم هستید
-------------------------------------
وای به روزی که گدا معتبر شود
-------------------------------------
یکطرفه بدون قاضی و طرف دعوا صحبت کردن نشانه استبداد و ناتوانی و نادانی است
-------------------------------------
آنچه میبینید سراب است ،و خداوند ناظر بر گمراهی شماست
همین ! (161776)
 
بصیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۱۰:۴۹
بابا منطق. شما لطف کن اول یه تعریف از منطق رو که جناب موسوی و اطرافیانشون قبول داشته باشن به ما بده که ما بفهمیم به چه فرمولی با این جناب صحبت کنیم که بفهمه ، بعد بیا اشکال منطقی بگیر (163953)
 
ازغدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۰:۰۹
آقایان به گونه ای سخن نگویند که دشمن را خوشحال کنند...
به قول حضرت امام:
آقایان اگر میخواهید ببینید مسیرتان درست است یا نه ببینید ابر قدرتها چه میکنند..
اگر از شما حمایت میکنند یقین بدانید مسیرتان درست نیست. (161778)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۱۶:۱۷
لطفا سخن امام را تفسیر به رای نکنید. امام نفرمودند که بنشینید هرچه بیگانگان گفتند بر عکس آن کنید، چه درست چه غلط. این چه منطقیست؟ اگر من یک آدم بکشم و بیگانگان اعتراض کنند باید به این کار ادامه دهم؟ (163417)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۰:۲۱
اقای موسوی حرفی با مدرک و استدلال ندارد که بخواهد در صدا و سیما به مباحثه یا مناظره بپردازد فقط می خواهد بلندگو دراختیارش باشد تا هر شکلی دلش می خواهد تفسیر کرده و بیانیه بدهد! (161779)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۳۲:۱۹
استدلال شما در مورد 20 دقیقه ی اقای احمدی نژاد چیه؟اونجا هم همین شرایط جاکم بود و ایشون فقط دفاع میکردند نه مناظره یادتون که هست؟. (163228)
 
يه بنده خدا !
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۱:۴۲
با سلام

اشتباه نظام . بها دادن به هر كس و ناكسي و به هر قيمتي . موسوي ديگه مرده سياسي است . به حال خودش رهايش كنيد . خودش سرش كه به سنگ بخوره ميزون ميشه و از حركت مي‌ايسته .
اين ليلي به لالا گذاشتن واسه كسيه كه اهل عقل و منطق باشه . اين بابا اساساً تعطيله . اميدوارم مسئولين امر عقل بيان و اين بابا رو ولش كنن به حال خودش . (161781)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۱:۵۱
از سیم خواهش میکنیم این موضوع (عدم پذیرش ایشان) را مستند و مداوم برای مردم پخش نماید بسیاری از طرفداران ایشان متاسفانه هیچ اطلاعی از عملکرد ایشان ندارند. (161782)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۱۸:۴۸
مستند صحبت کردن صدا و سیما را میفرمایید؟! چه جوک بی مزه ای! (163362)
 
فاطمي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۲:۲۰
به هر حال مارگزيده از ريسمان سياه و سفيد هم مي ترسد. آقاي موسوي خاطره بسيار بدي از مناظره دارد و ديگر زير بار هيچ مناظره بلكه مصاحبه نخواهد رفت.
اما آقاي موسوي از شما مي پرسم امروز كه شما حاضر نيستيد در پيشگاه پرسش چند نفر انسان قرار بگيريد روز قيامت چگونه به پروردگار پاسخ خواهيد داد؟
آيا فكر مي كنيد صداو سيما هم بايد يك سايت نظير كلمه و قلم باشد و فقط بيانيه هاي شما را منتشر كند؟ (161785)
 
اکبر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۷:۵۴
ترسو کسانی هستند که بدون حضور نماینده مقابل در صدا و سیما به مدت یک هفته، فقط از موسوی انتقاد می کردند. چرا آن موقع موسوی و حرف های او پخش نشد. حالا که صدا و سیما با دروغ هایش مردم را به گمراهی کشانده و می خواهد با مصاحبه خود، به محاکمه بپردازد حضور در صدا و سیما چه فایده ای دارد. شاید صدا و سیما قصد دارد حکم را نیز خود صادر کند. (162251)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۲۸:۱۴
كدام يك از حرف هاي موسوي مستندبود كه پخش بشود بدتر آبروي اين آقامي رفت
ولي تما سوالات كه درسايت هانوشته شود.

به جناح كاري نداشته باشيد.به حرف كارداشته باشيد

((نبين كه مي گويد ببين چه مي گويد))

در ايران88وگفتگوي ويژه ي خبري پرسيده شد (163222)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۰۸:۲۸
نه باید یک سایت مثل رجا نیوز باشد و بیانیه های موافقان دولت را پخش کند (163264)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۳:۱۰
مهندس موسوی در مناظره های قبلی هم نشان داد که از فصاحت بیان و تیزهوشی برای مناظره برخوردار نیست و خیلی زود عصبانی می شود.
ای کاش اصلاح طلبان خاتمی را معرفی می کردند تا در این انتخابات آبروی اصلاحات را نبرند مهندس موسوی با این کارهای خود امیدی برای آینده ما باقی می گذاشت.
بهتر است یکی از نمایندگان اصلاح طلب در این مناظره شرکت کند تا بتواند از عهده کار بخوبی برآید. (161790)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۳۵:۲۴
خوبه بعضي اوقات افرادي يه گاف هايي ميدن كه خودشون خبر ندارن
بازم خوبه قبول داري تو مناظره اومده بودن كه طرف مقابل رو عصباني كنند تا وقت بشه و ديگران نتونند اشتباهات اين جند سال رو بگن برادر من بيشتر و بهتر به دور ورت نگاه كن و دهن بين نباش هم بخاطر اين دنيات ئو اگه اعتقاد داري اون دنيات (163302)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۳:۲۰
مثلا سازگارا بیاد مناظره کنه!؟ خراب کردین!بد جور! (163989)
 
صادق رهگذر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۳:۳۰
نگر در نشستهاي يك طرفه اي كه سراسر اتهام و توهين به آقاي موسوي و هوادارنش مي شد كسي از طرف آقاي موسوي براي پاسخگويي حضور داشت كه اينك براي دعوت از ايشون همچين شرطي گذاشته اند؟ چرا چيزي كه براي خود نمي پسنديد براي ديگران اجبار مي كنيد؟ (161791)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۳۶:۳۹
نبين كه مي گويد ببين چه مي گويد (163232)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۳:۳۶
سلام
اولا سایت های دیگر این خبر را درج نکرده اند
دوما تا الان مونولوگ بوده به موسوی که رسید دیالوگ می شه؟
سوما طرف مقابل باید اقای احمدی نژاد باشه نه ریس ستاد انتخابات
چهارم اول جلسه کارشناس برگزار شد ما چاکریم! (161792)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۴:۰۰
حرکت بسیار مطلوب و موثر از سوی صدا و سیما خواهد بود .

1 _ ایشان هم مثل نفراتی که هر شب وظیفه دارند تا بیش از یکساعت ایشان را بدون حضور خودشان نقد کنند اجازه داشته باشد بدون حضور ایشان از خود دفاع کند .

2 _ کارشناسان وحامیان ایشان با کارشناسان دولتی و دست اندرکاران انتخابات ابهامات ومسائل انتخابات اخیر را بررسی کنند .

3 _ در این برنامه ها مجریان صدا وسیما روی مغز واعصاب مردم راه نروند و یا مانند کرنومتر عمل ننمایند .

4 _ این برنامه ها با اعلام واطلاع رسانی قبلی و حتماً بصورت زنده باشد . (161794)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۲:۴۳
ايشان مي خواهد كسي از وي سئوالي نپرسد والا مي آمد حرفش را مي زد و از كارهاي خود دفاع مي كرد معلوم است كه مي خواهد با شلوغ كردن امثال شما را كه بدوندليل واز روي تعصب و يك طرفه تنها كسي را كه در كشور قبول داريد مير حسين دروغگو است را بيشتر از اين بفريبد (162189)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۶:۲۳
متاسفانه آقاي موسوي اصلا ظرفيت ندارد و قابل اعتماد نيست. پس چرا بايد چنين ريسكي پذيرفته بشود؟ (163690)
 
asal
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۴:۳۲
آقايان و خانم ها ديگه موسوي همان موسوي نيست قبول كنيد دليل اين كاراشو نميدونم (161795)
 
[[[[[
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۴:۵۸
روشن شدن قضایا برای مردم ترس و واهمه ندارد باید به درخواست آقای موسوی جواب داده شود تا از حق ایرانی بودن خود در صدا و سیما استفاده کند نه اینکه با اقداماتی یکطرفه موجبات نارضایتی مردم فراهم شود./. (161797)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۴۲:۳۹
1-درانتخابات شكت كردم وچون برندده نشدم
شوراي نگهبان راقبول ندارم
وزيركشورراقبول ندارم
bbcراقبول دارم
اين راقبول دارم. 30ميليون راي دارم
قانون مندم
به درخواست آقای موسوی جواب داده شود (163239)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۷:۱۷
مسئله اين است كه نيت ايشان روشن شدن قضايا نيست وگرنه اين همه فرصت براي روشن كردن. ايشان فقط مي خواهد حرف باطل خود را به كرسي بنشاند. (163693)
 
محمد مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۵:۱۲
این آقا چیز دیگری خواستن حتما فراهم میکنیم براشون
دیگه خیلی رو داره
باعث این همه اغتشاش شده .خون کلی آدم بی گناه پاش هست ، صحبت تو تلویزیون به صورت زنده بدون حضور مجری و خبر نگار هم میخواهد.
تو تاریخ کل جمهوری اسلامی ایران فکر نکنم حتی برای رهبری هم همچین کاری کرده باشن
واقعا رو که نیست سنگ پای قزوینه (161799)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۳:۳۶
باعث این اغتشاشات وزارت کشور و بخصوص شخص آقای محصولی می باشد که معلوم نیست برای چه چنین پست حساسی در چنین زمان حساس به وی واگذار شده!
اگر این وزارت خانه به همراه شورای نگهبان دست به کارهایی که همه خوب می دانیم چیست نمی زد و در جهت شفاف سازی و ارایه به موقه اطلاعات بر می آمد حالا شاهد چنین وضعی نبودیم. (162309)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۴۹:۳۲
شفاف سازي
1-پاسخ به تمام حرف هاي آقاي موسوي:جوابيه ي شوراي نگهبان كه حتما خونديد
دلايلي كه هيچ كدام مستندنبودند
2-اعلام صندوق به صندوق راي ها بعد 30سال
و...
يه سوالي ازشمادارم:
آياخاتمي 8سال باهمين شوراي نگهبان انتخاب نشد؟
آياكروبي 8سال باهمين شوراي نگهبان انتخاب نشد؟ (163246)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۱۵:۳۳
وزارت كشور و شورای نگهبان دست به چه كاری زد كه نبايد ميزد؟

چرا اعتراض بيجا ميكنيد؟

وزارت كشور از ماه ها قبل تمامی تدابير رو انديشيده بود از امنيت صندوقها گرفته تا تعرفه های رأی و ... تا روز انتخابات و شمارش آرا و الآن هم در حال بررسی شكايات مستند هست

مشكل شما چيه؟ (163464)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۲۴:۱۶
پس تقصیر وزیر کشور و شورای نگهبانه؟!؟

این کارهایی که شما میگی همه میدانیم رو میشه بگید!؟

برای من خیلی جالبه که آقای موسوی و حامیانشون اومدن تو 1 انتخاباتی شرکت کردن که از بالا تا پایینشو قبول ندارن!

مثل اینکه بریم تو زمین فوتبالی توپ بزنیم که از قبل میدونیم داور قراره به نفع بگیره!
به نظر شما مسابقه دادن تو این زمین منطقیه؟ که بعد از باخت هم بیایم بگیم داور به نفع گرفته!؟!
خب از اول نمیومدین تو زمین! نه؟ (163653)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۹:۲۵
در صحبت هاي خود آقاي موسوي هم چيزي بيشتر از \"کارهایی که همه خوب می دانیم چیست\" گفته نشده. لطفا جهت روشن شدن اذهان امثال ما كه هوش و ذهن سياسي شما را نداريم كمي توضيح بفرماييد (163698)
 
یک فرهنگی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۳۰:۴۸
بهتر بود آقای میر حسین موسوی بعد از انتخابات مثل یک فرد منطقی به آقای احمدی نژاد تبریک میگفت وخود را برای چهار سال بعد آماده می کرد نه این که به خاطر خودش این همه آشوب به پا کنه ودر کشور ایجاد تفرقه کنه واین همه خسارت به بار بیاره معنی دموکراسی را هم فهمیدیم از یک آدم روشنفکر بعیده (163288)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۱:۴۴:۳۹
آره
پس نتيجه ميگيرم اگه دزد زد به يه كاروان مثلا 20-30ميليوني زد شما مدير محترم كاروان مثل بچه آدم دودستي تحويل بده بعدا تازه برو ببين اصلا شايد آقا دزده حق داشته! به موجب قوانين! (165200)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۵:۱۶
به نظر من كه اصلا نبايد به ميرحسين و ستاد او محلي گذاشته شود. انتخابات تمام شده است. بحث انتخابات بايد هر چه زودتر تمام شود. تا كي اين مملكت مي خواهد در حالت بحراني و تشنج به سر ببرد؟
بزاريد مردم زندگيشون را بكنند. ما رئيس جمهور نخواهيم بايد كيو ببينيم؟! (161800)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۶:۱۱
واقعا كار ايشان قابل تحسين است ولي متاسفانه انكه البته به جايي نرسد فرياد است. . . . . . . . (161803)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۰:۵۷:۴۹
معلومه ديگه ميدونه كه اگه رو در روي مسئولان انتخابات قرار بگيره حسابي ضايع ميشه و هر حرفي بزنه خلافش ثابت ميشه براي همين ترجيح ميده كه تنها بياد كه هر حرفي حتي دروغ باشه تحويل مردم بده خب اين از زرنگيشه ميخواد اوضاع رو از ايني كه هست بدتر كنه(البته به نفع خودش) (161807)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۲:۵۸
شما ها طرفداران برگزاری انتخابات سالم که الحمدال.. تمام تریبون ها را در اختیار دارید، به متن پیام خود توجه کنید. پیام مقتدرانه است. در این فضا گفتار مستقیم آقای مهندس موسوی با مردم برای منافع شما چه خطراتی دارد. در این مورد بحث کنید. (161819)
 
یه ناشناس دیگه
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۲:۲۵
گفتار مستقیم آقای مهندس موسوی با مردم برای مردم خطرناکه، برای مملکت خطرناکه!
چطور انتظار دارید به کسی که افسارگسیخته هر حرفی می زنه و هر کاری می کنه و حتی از بریده شدن نون مردم و ریخته شدن خون کسی نگرانی نداره اجازه داده بشه از سیمای ملی باز برای تحریک باقیمونده اندک طرفداراش استفاده کنه؟!
من تعجب می کنم از آدمایی که هنوز سعی می کنن رفتار موسوی رو برای خودشون توجیح کنن.
عیب بزرگ مردم ما اینه که از یه آدم مثل خودشون بت می سازن و بعد همه تلاششونو می کنن که از همه ایراداش چشم پوشی کنن.
اگر اینطور نبود همون اول که می شنیدیم تقلب شده قبل از اینکه بریم تو خیابونو این همه خانواده داغدار بشن، حداقل ازشون مدرک می خواستیم!
امیدوارم مردم ایران از این حادثه عبرت بگیرن و هرگز فراموش نکنن که چشم بسته دنبال کسی رفتن به جایی نمی رسه. (162008)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۷:۳۴
آقای احمدی نژاد که در سمت رییس جمهوری نیز بودند چطور افسار کسیخته می توانند هر حرفی بزنند و بدون دلیل و مدرک و حضور اشخاص اتهاماتی به آنها وارد کنند و از قبل آن برای خود رای جمع کنند اما دیگران چنین اجازه ای ندارند؟ ای متحجرین مسلمان نما خدا به شما کمی عقل و انصاف بدهد. (162320)
 
000
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۱۸:۴۴
پرونده استات اویل که روی سایت ها موجود است ، برید بخونید (163361)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۱:۱۵
تهمت زدن كار امثال شماست. شما كه كه طرف ات را نمي شناسي چطور تهمت نامسلماني مي زنيد. خدا به همه شما عقل و انصاف بدهد و چشم هايتان را باز كند تا و هم لايبصرون نباشيد. (163701)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۵:۱۴
ببخشید این دعوت ضرغامی مانند \"نوش دارو بعد از مرگ سهراب\" است.
دیگر به چه دردی می خورد این دعوت ؟ (161823)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۶:۴۸
موسوي در پيام زنده تلويزيوني:
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
من بردم... تقلب شده... بريزيد تو خيابونا
...
من فكر مي كنم دكتر پور حسين (مجري مناظره ها) كه تخصص روانشناسي هم داره بايد حتما پشت صحنه اين برنامه زنده باشه تا بعد از برنامه
آقاي موسوي را يه معاينه حسابي بكنه
(161798)
 
روان پزشك
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۰:۳۷
آن چيزي كه الان آقاي موسوي به آن احتياج دارند، برنامه زنده تلويزيوني نيست، بلكه چند تا آمپول آرام بخش و يك استراحت طولاني در يك جزيره دور افتاده است.
البته اگر به فكر كارهايش افتاد و ياد خونهايي كه با ندانم كاري ها و خودخواهي ها و لجبازي هايش ريخته شد افتاد و بلايي سر خودش آورد، ديگه تقصير خودشه. (161834)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۱۸:۲۳
فکر کنم همه میدانیم چه کسی به آرامبخش نیاز داره! (163735)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۰۹:۴۸
واقعا جالبه
شما ميگيد پيامهاي حاوي توهين رو درج نمي كنيد. اين رو اگه به احمدي نژاد هم ميگفتن درج مي كرديد. شما هم بي طرف نيستيد متاسفانه (163412)
 
م
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۷:۱۰
اخه اقای موسوی گل کاشته که وقت اختصاصی از صداوسیما طلب داره. (161826)
 
بي نام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۷:۴۲
اولا اوني كهفقط بلده از روي برگه بخونه رئيس جمهور محبوب شماست دوما نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟ خوب بلدين خودتونو تبرئه كنين و توپ را بندازين تو زمين حريف. صدا و سيما اگر مي خواست يك حركت مثبت انجام دهد بايد مي آمد و اين درخواست را قبل از آغاز درگيري ها مي داد نه الان. اگر آقاي موسوي يا همسرشان با رسانه هاي خارجي مصاحبه مي كنن فقط براي اينكه در رسانه غير ملي تريبوني ندارند، مگر آدم تا چه حد مي تواند نادان باشد كه اين را نفهمد. (161828)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۸:۱۵
بی نام عزیز
شما بالاخره کدوم وری هستی؟ از یه طرف می گی رئیس جمهور محبوب ما از رو برگه می خونه از طرف دیگه کنایه ی نوش دارو بعاد از مرگ سهراب رو هم قبول نداری!
شما یه کم فکر کن ببین آقای موسوی به کسی مهلت داد که در مورد اقدامات بعد از انتخابات حتی فکر کنه؟ از قبل از نتیجه ها که اعلان شورش داد... یه روز بعدش هم که همسر محترم و روشنفکرشون! با بی بی سی مصاحبه کردن...
دو نفری که می خواستن سکان این مملکت رو بدست بگیرن اما هنوز اینو نفهمیدن که مردم ایران از امریکا و انگلیس زخم خوردن و هر کسی بره سمتشون توی کشور منفور می شه همون بهتر که توی ایران جایی نداشته باشن...
با این استدلال شما اگر آقای احمدی نژاد هم توی اون سه ماه قبل از انتخابات که کلی بهش تهمت می زدن و سیاه نمایی می کردن حق داشت بره پیش صدای آمریکا و بی بی سی درددل کنه، نه؟ اون موقع شما که اعتراضی نمی کردین؟
منم هیمن سوال برام مطرحه که مگه آدم چقدر می تونه نادون باشه که اینا رو نفهمه؟ (161968)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۲:۰۴
منكر هر چيز كه بشويد منكر هوش و حاضر جوابي جناب رييس جمهور نمي توانيد باشيد. (163703)
 
سورن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۰۸:۵۲
به نظر من مناظره همراه با کارشناسان می تونه مفید باشه و گرنه خواندن مطالب کذب از روی یک کاغذ برای تشویش اذهان عمومی کاری نداره ! باید کسی باشه که توی همون تلویزیون جلوی میلیون ها بیننده این آقا و حلقه پیشتیانی دهنده اش را رسوا کنه! موسوی از رسوا شدن می ترسه! فقط پاسخ به سوالات می تونه چهره واقعی این آقا را برای مردم روشن کنه و اهداف از پیش تعیین شده او را برای مردم بر ملاء کنه! (161831)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۲:۲۴
اگر راست ميگه صدا وسيما و انصاف داره بگذارند ميرحسين بيايد درسيما حرفش را بزنه چرا يک کاري ميکند بعضي از کانديداها و مردم حرفشان را با راديو وتلويزيون هاي خارجي بگويند بعد هم کيهان بگويد اين افراد وابسته به بيگانگان هستند (161835)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۲:۳۴
دوست عزيز اگر موسوي راست مي گويد و انصاف دارد يك مدرك براي تقلب نشان بدهد چرا همه به نظر شما متعصبين بي انصافند مگر اين آقاي از خود راضي خود شيفته كه خود را رهبر انقلاب و پيامبر اصلاحگر مي داند (162231)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۲۰:۵۵
شمايی كه درباره انصاف صدا و سيما حرف ميزنی بايد بدونی كه انصاف به اينه كه فرد مدعی با طرفش بحث كنه تا نتيجه گرفته بشه ولی اينكه فرد بگه دوست دارم تنهايی جلو دوربين حرف بزنم اين ميشه انصاف؟

جالبه طرفداران آقای ميرحسين در تعريف انصاف هم مشكل دارند... (163467)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۲:۵۸
مگر اين آقا حرف حساب دارد كه اجازه بدهند بزند؟ (163704)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۲:۳۰
البته غير از اين انتظاري از ايشان نيست. آقاي موسوي طي انتخابات نشان داده كه براي نيل به مقاصد خود و دوستانش به هر ابزاري متوسل ميشود و التزامي به منطق ندارد. بنابراين در اين دوره به دليل خالي بودن چنته تنها از برنامه هايي استقبال كردند كه يك تريبون بدون حضور رقيب در اختيارش قرار گيرد تا به جاي يك بحث منطقي انبوهي از دروغها، اهانتها، تهمتها و سياهنماييها را به رقيب نسبت دهد و فضا را تا چندين روز براي مخاطب غبار آلود كند. با توجه به اينكه پيامدهاي اين رويكرد از جمله فريب افكار عمومي، فدا شدن جان و مال مردم، خدشه ظالمانه به اعتبار و ثبات نظام براي ايشان هيچ اهميتي ندارد، بلكه هدف فعلي وي همين است، صدا و سيما نبايد يك تريبون يكسويه در اختيار چنين شخصي قرار دهد تا همان بيانيه هاي تحريك كننده عاري از منطق اخير را از رسانه فراگير ورسمي تكرار كند. فرصت برابر افراد عادي معني دارد نه براي كسي كه سوئ استفاده و مجرميتش از فرصتها براي همگان مغرض شده است. (161836)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۴۷:۲۲
بخشي از نامه مهندس موسوي و آقاي خاتمي به شاهرودي(مسئول به اصطلاح عدالتخانه)
.............................................................................................
متاسفیم که اقدام های تشنج آمیز ودر پی آن برخوردهای خشن ماموران احیانا به کشتار نیز منتهی شده است.بدون تردید ایجاد چنین تشنج هایی از موارد مشکوکی است که ساحت مردم بزرگوار که رشد و رفتار مدنی خود را از جمله در راهپیمایی شکوهمند روز دوشنبه نشان داده اند از ان بری است. ما همواره مردم را به قانون و نظم و آرامش دعوت کرده ایم ودر این زمینه از جنابعالی نیز استمداد می کنیم .
.............................................................................................
اميدوارم دوستاني كه ميگويند مهندس موسوي محرك خشونت است استغفار كنند. البته شايد اين دوستان همان نيروهاي لباس شخصي باشند كه با فرياد حمايت از رهبري به كوي دانشگاه يورش بردند و آن فجايع را رقم زدند. (163832)
 
نيك دل
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۳:۵۰
بجاي صدا و سيما بايستي بياد تو دادگاه مستقيم تلويزيوني در حضور ملت ايران محاكمه بشه (161842)
 
نادر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۲:۵۳
انچه مینویسید را نگاه دارید و مدتی مطالعه کنید و سپس نوشته های هرز خود را بخوانید و در صورتیکه بیدار شئدید مطالعه را به فرزندان خود نیز توصیه کنید . . (162011)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۴:۰۸
خب معلومه که نمیاد.وقتی این آقا مدرک نداره بیاد واسه چی؟ (161843)
 
افشار
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۴:۰۸
چنين شرطي يعني انجام گفتگوي زنده تلوزيوني بدون مجري و مناظره فقط شبكه هاي دولتهاي مسبوق به سابقه دوستي و برادري طولاني مثل BBC و VOA و ... دراختيار ايشان ميگذارند و خواهند گذاشت. بعلاوه بايد به ايشان حق داد چون توان و ظرفيتشان در روخواني متن و در غياب رقيب ميباشد. تصور كنيد اگر ايشان رئيس جمهور ميشدند طرف مقابل پاسخ خود را شب بعد از مذاكره و بصورت مكتوب دريافت مي داشت و هكذا آقاي كروبي. و خوب در صورت عدم نتيجه گيري با نفي مشروعيت دول خارجي و سازمانهاي بين المللي حاميان خود را به تصور احقاق حق و مرعوب كردن رقيب به خيابان مي كشاند. تا پايبندي خود را به قانون نشان داده جريان امور را به قانون گرايي سوق دهد. احسن به اين ادعاهاي صادقان (161844)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۴:۰۶
جناب كروبي كه اگر مشاورانش نباشند آدرس منزل خود را هم بلد نيست! (163705)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۵:۵۶
من با حرف اون کسایی که صداو سیما رو مقصر می دونن موافق نیستم چون اگر به حرف های آقای موسوی توی این چند مدت دقت کنین می بینین که این آقا هیچ کسو غیر از خودش و اطرافیانش قبول نداره .اگر بیاد تو صدا و سیما خدا می دونه چه فتنه جدیدی راه بندازه.
بزرگی می گفت آنقدر که باطل در عقیده خود استوار است اگر شما(حق خواهان و بی طرفان) می بودید ریشه مفاسد عالم کنده می شد! (161848)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۱۷:۱۸
چه مناظره ای؟
امنیت شهروندان را نابود کردند
منافع ملی را به مخاطره انداختند
باعث ریختن خون بیگناهان شدند
خوراک بیگانگان را فراهم ساختند
با معاندین خواسته یا ناخواسته همراه شدند
دولت و نظام را رد کردند و مقابلش ایستادند
توصیه مقام رهبری را تمکین نکردند
رای چهل میلیون ایرانی را نه تنها به سخره گرفتند که حالا میگویندباید رای دهندگان وجودشان محرز شود!
میلیاردها ریال اموال عمومی تخریب ونابود شده
صدهانفر از مردم ایرن - چه نیروی انتظامی چه معترضین و...- مجروح و مصدوم شده اند
به نوامیس مردم هتاکی و تعرض شده است
به خانه خدا بی احترامی و هتک شده است
کسب و کار مردم فلج شده است
جسدی بنام منافقین احیا شده اند
باعث اتحاد معاندین و دشمنان شده اند
برییس جمهور قانونی کشور افترا و تهمت زده اند
کدام مناظره؟
اصلا اگر قرارباشد انتخاباتی در سنوات بعدی اتفاق بیفتد آقای موسوی مگر صلاحیت کاندیداتوری دارند؟
کسی که نه قانون را میپذیرد نه نهادهای قانونی را - نه رهبری را - نه مردم را - نه منافع ملی و امنیت ملی را نه استقلال و تمامیت ارضی را و ... نه هیچ چیز را- بنظر شما فردی با چنین مختصات حسب فرمان حضرت امام(ره) آیا دارای صلاحیت است؟ (161850)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۰:۰۶
اصلا لازم نیست بیاد تلوزیون آخه حرفش چی میخواد باشه یا میخواد چیز چیز کنه یا میخواد فحاشی کنه یا میخواد مردم و تحریک کنه درخواستش بوی توطئه میده
اصلا اگه دقت کرده باشین اینا اکثر حرفا و خواستهاشون بوداره خودشونم میدونن که نمیشه اصلا چون میدونن نمیشه میگن اگه بدونن با درخواستشون موافقت میشه هیچ وقت نمیگن فکر کنم دلیلشو یکم بیشتر فکر کنید متوجه بشید (161860)
 
از بنگاه املاک
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۰:۴۱
ایشان به خاطر خودش که نمی خواهد تلویزیون بیاید . می خواهد مقاله آقا بالا سرهاشو بخواند . این که به کارشناس و مناظره نیاز نداره ؟ (161863)
 
رضا جديدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۱:۰۶
آقاي مير حسين موسوي!
شما را دوست داشتم چون تصور ميكردم وزنه اي براي انقلاب اسلامي هستيد،
به شما علاقمند بودم چون ميپنداشتم از ياران امام هستيد،
به شما عشق ميورزيدم چون احساس مينمودم دلسوز اين نظام مقدس هستيد،
اما هيهات كه شما را فريب خورده و بازيچه اي ديدم در دست دشمنان مردم و انقلاب... كه براي منافع خويش دست به هركاري مي زنيد.
آقاي موسوي اگر ريگي به كفش نداريد چرا مناظره نمكنيد.... (161867)
 
بیتاب
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۳:۱۶
عملکرد صدا و سیما بعد از انتخابات اصلا خوب نبود. به نظر من عملکرد بهتر صداوسیما می توانست در این شرایط خیلی موثر باشه. امیدوارم سیاست های حاکم بر صدا و سیما اصلاح بشه. (161873)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۳:۵۶
با اعلام آرائ صندوقها و تغییر بهانه ها جناح طرفدار مهندس موسوی، به نظر میاد ایشون بیشتر قصد انتقام گرفتن از مردم رو دارند که چرا به ایشون رأی بیشتر ندادند. حالا اینکه چقدر باید خون ریخته بشه که آقایون یه کم آروم بگیرند، الله اعلم. (بی قانونی مقدمه دیکتاتوری است) (161880)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۲۴:۱۷
به نظر من ایشونو تبعید کنند به یه کشور آفریقایی جنگ زده
شاید رییس جمهور اونجا بشه (161881)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۴:۵۵
جالب نیست که یکدفعه مخالفان آقای موسوی تو وب انقدر زیاد شده؟ نه بابا ما هالو نیستیم. اینم یک نوع کودتای جدیده. ولی مطمئن باشید اگر اون طور که شماها می خواهید به خورد مردم بدهید که مهندسو باید محاکمه کرد، باید تبعید بشه و ... ما هرچند که تا بحال کاری برای ایشون انجام نداده ایم از این به بعد ساکت نمی شینیم تا اجرای اهداف شیطانیتان را تکمیل کنید. خجالت هم خوب چیزیه. برای بدست اوردن قدرت بیشتر حاضرند تموم کسانی را که روزی از یاران نزدیک امام بودند تخریب کنند. این مسئله دو حالت داره.
یک- امام در سالهایی که آقای موسوی را به عنوان یک آدم قابل اطمینان و لایق و دلسوز و وفادار به نظام می شناختن خدایی نکرده کهولت و یا مریضی روی ایشان تاثیرگذاشته بوده و قدرت تمیز وفادار و خیانت کار را از ایشان گرفته بوده است.
دو- امام تا آخرین ثانیه تمام تصمیماتش بر اساس عقل و برهان بوده که در این صورت باید ببینیم چه چیز انقدر تغییر کرده عده ای قصد دارند که یاران نزدیک و دلسوخته اما را به هر قیمتی ساکت کنند و بر جاه طلبی روزافزونشان بیافزایند. وامصیبتا چرا مردم ما انقدر ظاهر بین و فراموشکار و قدر ناشناس شده اند. (161956)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۹:۲۶
گلابي جان ياران نزديك امام (ره) كساني بودند و هستند كه از سوي امام لقب خورشيد فروزان اسلام لقب گرفتند كساني بودند كه نماينده امام در شوراي دفاع بودند و از سوي امام امامت جمعه ي تهران را به دست گرفتند يار نزديك امام هر كسي باشد موسوي نيست كه به واسطه نصب آيه اله خامنه اي به عنوان نخست وزير منصوب شد نه امام (ره) شما چگونه نمي خواهي بفهمي كه موسوي يار نزديك امام نبود يار نزديك امام شاگردانش بودند كه همانها را هم خود امام (ره) گفته است كه ميزان در آنها حال فعلي آنهست حالا باز هم از يار نزديك امام (ره) بگو مثل اينكه كارخانه مغز شويي ستادهاي موسوي خوب روي شماها كار كرده كه در ميان اين همه ياران امام موسوي را كه پس از نخست وزير با امام آشنا شد را يار نزديك امام مي ناميد (162258)
 
000
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۲۵:۴۴
من در طول نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام که بعد فهمیدم از دغل‌بازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجید‌ها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاند و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود و میزان در هر کس حال فعلی اوست.


امام خمینی - وصیت نامه سیاسی (163371)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۶:۰۵
زياد تر بودن طرفداران آقاي احمدي ن‍ژاد از روز انتخابات مشخص بود. شما نخواستيد باور كنيد. ضمن اينكه زيادند افرادي كه فريب حرف هاي آقاي موسوي را خورده بودند ولي امروز فهميدند و به مخالف ايشان تبديل شدند. (163706)
 
گلفام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۵:۵۰
به به! عجبا...............! از مدعیان طاقت و صبر و مظلومیت!؟ ماشاا... چقدر هم تحمل شنیدن صدای مخالف را دارند...به به؟! آقای موسوی شما حتی تحمل یک کارشناس و مجری را هم نداری اونوقت چطور می خواهی رییس جمهور بشی؟
البته ما که خوب می دانیم برای چه می خواهید یک طرفه صحبت کنید؟ ! از الان می گویم
- در انتخابات تقلب شده
- من 3000000 رای مسلم دارم
- مردم اعتراض کنید و .....
- قرار است ساختار قدرت و رو عوض کنیم و .......
- بقیه که رای آوردند هم رمال هستند و با اجی مجی لا ترجی رای آوردند
- کی میگه احمدی نژاد 24 میلیون رای داره و همه رای ها مال من است
- همه سبز بودند پس همه به من رای دادن
- هر کسی می تونه از من حمایت کنه و به من ربطی نداره
-من شورای نگهبان را قبول ندارم پس شکایت نمی کنم پس به خیابان ها بیایید
- من هیچکس را بجز خودم قبول ندارم
- و هرچی دلم بخواد توی مجلات خارجی میگم تا اونها هم بنویسند حتی اگر ضد ولایت فقیه باشه.................... (161958)
 
lمير
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۰:۵۹
تنها كسي كه توانست توي اين چهار سال به رييس جمهور شما بگه ساكت باش .. و شجاعت اين را داشته باشه .. اقاي مير حسين موسوي بود ...
پس بدانيد در زماني كه همه بله قربان گو باشند و سر بزير و به فكر منافع و پست و مقام خودشون باشند ... وضع به همين منوال خواهد بود ....
ايا از خودتان پرسيديد كه چرا در جلسه ديشب نمايندگان و رييس جمهور براي ......
رييس و نايب رييس مجلس و همچنين جناب اقاي توكلي مسول محترم همينسايت الف نرفته اند
...............
اگر انتخابات و وقايع و شعارهاي قبل انتخابات و بزرگنمايهاي قبل از انتخابات و عملكرد مجريان انتخابات و گردانندگان واقعي انتخابت را درست نمي بينيد اضافه كنيد صدا و سيما را ... واقعا بايد براي چشم و عقل خود چاره اي بيانديشيد ....
... (162360)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۸:۲۲
اين آقا در مقابل رو شدن غير قانوني بودن مدارك همسرش آن قدر عصباني شد كه كمي مي گذشت دست به يقه هم ميشدند. به هر حال اينكه معلوم شود مدارك خانم پروفسور! مشكل دارد خون آدم را به جوش مي آورد. (163709)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۶:۳۷
با سلام
عامل شکست اقای مهندس موسوی کسی نبود جز خود ایشان.
اگر ایشان به عنوان یک منتقد وارد صحنه شده بودند و به جای اینکه سیاست تبلیغاتی انکار کامل را پیش بگیرند با مردم رابطه بهتری برقرار میکردند و به جای انکه دولت را دروغگو بنامند انتقادهای منطقی مطرح میکردند احتمال داشت پیروز شوند.
در حال حاضر مشکل اینجاست که ایشان بازهم اگر در مناظره ای شرکت کنند یا تریبیونی در اختیار بگیرند دوباره سیاست انکار کامل خود را ادامه می دهند و نمی توانند یک منتقد به معنای واقعی کلمه باشندو با ادامه این سیاست امنیت داخلی ما هدف گرفته می شود ! (161960)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۶:۵۵
4 سال است صدا و سیما همه جانبه از آقای احمدی نژاد حمایت می کند.
حالا یک بار هم تریبون را در اختیار آقای موسوی قرار دهد. (161961)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۹:۳۰
يعني به عنوان رييس جمهور اين مملكت آقاي احمدي نژاد نبايد در صدا و سيما مطرح مي شد. ما هر روز بعد جديدي از انصاف شما را مشاهده مي كنيم! (163710)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۱:۴۶
پخش سخنان تحريك كننده ايشان برای کشور خیلی خطرناک است. الان شرایط رو به آرامش است . بهتر است کلیه مناظره ها و سخنان کارشناسی غیر مستقیم و بعد از حذف کلیه موارد تحریک پخش شوند . چه سخنان برنده و چه سخنان بازنده . ایران به آرامش نیاز دارد.
با استغفار کنیم
باید توبه کنیم
باید صلوات بفرستیم
باید قرآن بخوانیم
باید از شر وسوسه ها شیطان به خدا پناه ببریم
این دنیا گذرا است و باید همه در پیشگاه خدا جوابگویی اعمالمان باشیم.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون (161974)
 
نما
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۵:۲۹
عجب است از ما مردم بي وفا
عجب است از ما مردم قدر نشناس
عجب است از هياهو
دوستان مگر اين آقايان طرف مقابل هر روز از هزار تريبون هرچه مي خواهند به آقاي موسوي نثار نمي كنند
فقط تنها چيزي كه به ايشان تاكنون نسبت نداده اند مرتد و كافر است
و گرنه از هيچ كلمه اي در مورد ايشان دريغ نكرده اند
وقتي كه از تريبون مجلس گرفته تا تريبون صداوسيما تا تريبون هاي دانشگاهي و ... در مورد ايشان وعظ و خطابه و بيانيه و تهديد و ... مي كنند مگر مناظره اي پيش مي آيد كه نوبت به ايشان برسد بخواهند با كارشناس مناظره كند
عدل و انصاف دقيقاً چيزي است كه متاسفانه اغلب ما يا نداريم يا اون قدري رو هم كه داريم فقط براي خودمون مي خواهيم
اميدوارم پس از گذشت سالها افسوس نخوريم كه اميركبيري ديگر را اين بار ترور شخصيتي كرديم
باش تا اجل معهود دامن امل نامحدود بگيرد(باشم) (161984)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۲:۳۰
ايشان را اقدامت خودشان به اينجا كشانده است يعني شما مقاومت در قبال قانون را از ايشان نمي پذيري؟ يعني ايشان با بيانيه هاي پي در پي خود كه از سوي رسانه هاي غربي و بيگانه با استقبال روبرو شده نمي بيني بهتر نيست چشم بگشايي و تداني ايشان رهبر انقلاب نيست ايشانقرار بود با قانون جمهوري اسلامي در اين چارچوب كار كند كهشما و ايشان همه را از دم تيغ گذرانده ايد پس معلوم است كه ايشان نه از دل نظام بلكه در خارج آن قرار دارد (162270)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۹:۲۷
این اقا مثل کسی است که از فرنگ برگشته و همه را جهان سوم و بی فرهنگ میداند، به نظر من در تمام مناظره ها غرور و خود پسندی در رفتار ایشان معلوم بود . کسی که از روش های تخریبی استفاده کرد و بیش از سه ماه بتازد ، حقش است اینگونه مفتضح و رسوا شود.باید زیاد محل به ایشان نگذاشت تا شاید سر به راه شود. (161996)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۰۹:۴۷
ایشان اول اعلام کند که قانون ، شورای نگهبان ، قوای سه گانه ، ولایت فقیه ، استقلال کشور را قبول دارد بعدا\" می تواند از امکانات دولتی عادلانه استفاده کند.کسی که جمهوری اسلامی را در عمل قبول نداشته باشد و همه را دروغگو و بی تقوا معرفی کند در اوج بی تقوایی است. چه گناهی از اعضاء شورای محترم نگهبان سرزده است که با رد قبول نظر آنها به دنبال اشوب است.چرا به نظر رهبر معظم انقلاب احترام نمی گذارد. چرا نظر مراجع تقلید را قبول ندارد . وقتی که همه عالم و آدم از او می خواهند از طریق قانون خواسته اش را پیگیری کند چرا آغتشاش ایجاد می کند. (161997)
 
virjin
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۱:۱۵
چه این خبر درست باشه چه نباشه خیلی جرات می خواد که آدم بعد از این همه خرابکاری بیاد روبروی مردم بشینه و دوباره حرف بزنه... دفاع که فکر نکنم بکنه و اگر چیز چیز نکنه...
حتی اگر هیچ کاری هم نکرده بود همین که با اون همه ادعای خط امام و رهبری رسما به حرف رهبر پشت کرد باعث خجالته...
با این حال باشه، فرض می کنیم که این فرصت کاملا اختصاصی به ایشون داده شد و حرف هاش رو زد... اگه بعد از اون بازم ثابت شد که تقلبی نبوده و دست ایشون تو کاسه ی کسای دیگه است و خسارت ها خرابکاری ها به گردن ایشونه، قبول می کنن که همونجوری زنده در مقابل مردم محاکمه بشن؟ (162002)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۳:۲۲
صد بار گفتم که آقای احمدی نژاد لی به لالای بعضیا نگذاره. الان کاشتی بفرما این محصولش . بفرما دور کن. (162013)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۳۶:۰۷
یعنی تمام این مدت لی لی گذاشته بودن ؟ معنی چوب را هم فهمیدیم آقاجان (164321)
 
amin
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۵:۳۶
اقای موسوی علاوه بر محاکمه به خاطر قتل و غارت باید به خاطر صدمات روحی وروانی که به دوستداران انقلاب اسلامی خصوصا در کشورهای اسلامی وارد کردند نیز محاکمه شوند مردم انقلابی خیلی خون دل خوردند و بهشون استرس و اظطراب زیادی وارد شد (162018)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۷:۰۴
این اظهار نظر ها جالبه
خودتان می گویید وخودتان می خندید شما انسان هنر مندید.
بابا تا زمانی که سخن آقای موسوی را نشنیده اید یکطرفه قضاوت نکنید.
مگر به یوم تبلی السرائر عقیده ندارید
اگر دین ندارید لا اقل آزاده مرد باشید.
از زمانی که مقام معظم رهبری ایراد خطبه نمودند ایشان هیچ گونه حضوری در خیابانها نداشته است.
بگذارید در موقع مناسب ایشان توضیح دهد. (162024)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۷:۵۸
آقا مهدي اين طور نيست . بعد از اينكه مقام معظم رهبري در خطبه ها مسئوليت خون هاي ريخته شده را بر عهده بانيان آن دانستند مجددا ايشان تجمع شنبه را برگزار كرد كه حاصل آن همان خونها بود كه ديديم. به علاوه ايشان پي در پي بيانيه مي دهد و رسما در بيانيه هايش رو در روي ولي خدا قرار گرفت. (162216)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۱:۱۶
درباره بیانه ها و نامه هاش چی؟ بازم بعد از بیانات ولی فقیه هم ایشون دعوت به آرامش کرد. قطعا معتقدیم یوم تبلی السرائری هست. (162296)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۵:۳۷
همه منتظرند که یک کلام حرف حساب از آقای موسوی بشنوند!
اگر حرف منطقی برای دفاع از خودش داشت تا حالا صد بار بیانیه داده بود.
جالبه که بعضی ها کاسه داغ تر از آش می شن و واسه دفاع از کسی که حتی خودشم دیگه حرفی برای گفتن نداره اظهار فضل می کنن.
آقایون موسوی اگه می تونست از خودش دفاع کنه از یه کارشناس یا یه مجری نمی ترسید.
اگه حرفی برای گفتن داشت حتی خودش به صدا و سیما پیشنهاد مناظره می داد.
سرتونو از زیر برف بیارید بیرون لطفاً! (163338)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۴۹:۰۵
برادر من آزموده را آزمودن خطاست. پس این بیانیه های جنجال برانگیز آقای موسوی اگر حرف ایشون نیست پس پس حرف کیه؟
کسی که خواب هست رو می تونی بیدار کنی اما کسی که خودشو به خواب زده نه! (162608)
 
ندا تهرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۰۸:۲۸
صداوسیما چرا سعی میکند مخالفان نظام را آنهم بصورت زنده پخش میکند باعنوان بیطرفی براحتی از مخالفان نظام طرفداری میکند وبیشتر سعی میکند دوستان موسوی را مثل لاریجانی وقالیباف و ومحسن رضایی و... رادعوت میکند چرا ..... (162146)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۰:۴۲
با سلام ؛
آمدي جانم به قربانت حال چرا ؟ صدا و سيما خيلي دير اين درخواست را كرد. بنظر نمي رسد درخواست صدا و سيما از روي حسن نيت باشد. صدا و سيما شديدا تحت فشار است . اين رسانه ملي شديدا لطمه خورده است . البته در جريان منازعات و مناظرات تلويزيوني نامزدها تا حدودي اعتبار اين رسانه بازسازي شد. جرجزني درتعيين وقت اضافي به نامزدها براي دفاع و عدم اطلاع رساني بجا و به موقع اين رسانه ملي در بعد از انتخابات باعث اين جنجال ها شد. البته همه تقصيرها هم به گردن صدا و سيما نبوده چون المامور المعذور . اميدواريم با پخش مضاعف سريال جمونگ و فيلم هاي سينمايي بتواند مجدد جوانان را پاي تلويزيون بكشد. به عنوان يك دلسوز عرض مي كنم شنيده شده است كه براي بعضي ها سخت ترين شكنجه نشستن مقابل اين رسانه است. (162181)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۲۸:۴۱
ایول! حرف دل منو زدی!
برای من نشستن مقابل این رسانه واقعاً سخت ترین شکنجه است.
با اینکه کاملاً بی طرفم و به هیچ کدوم از نامزدها تمایلی ندارم اما یکطرفه عمل کردن صدا و سیما به شدت آزارم میده! (163283)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۴:۰۲
از كساني كه كل قانون اساسي و نهادهاي قانوني مثل شوراي نگهبان را قبول ندارند نمي شود انتظار داشت يك قانون ساده كه \" پشت سر نامزد غايب حرف نزن\" را درك كند و وقت جبران را كه قبل از هر مناظره در موردش تذكر داده مي شد را جرزني نخواند. (163720)
 
متفکر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۲:۵۵
شايد آقای موسوی فهميدند که مردم ایشون را دوست دارند ولی آقای احمدی نژاد رو بیشتر دوست دارند، و میخوان در حضور همه مردم بگن که اشتباه فکر میکردن. به نظر من بايد بذارن که بیان و حرفشونو بذنن. (162192)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۶:۳۶
دستش درد نکنه آخه مگه آقایون کم حرف زدن و دروغ گفتن که حالا میخوان جلو مهندس موسوی بشینن نگاه کنن تو چشماش و دروغاشونو تکرار کنن؟ (162210)
 
مجتبي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۸:۰۰
قابل توجه دوستاني كه ميگويند ميرحسين مدركي براي تقلب در انتخابات ندارد اين مدارك بصورت مستند بزودي منتشر ميشود. صدا و سيما هم بعد از انتخابات كاملا يكطرفه رفتار كرده و منصف نبوده براي همين نيامدن در چنين تلويزيوني خيلي بهتر و پسنديده تر از آمدن است. (162217)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۰۰:۲۰
جناب آقای مجتبی، ایشان اگر مدرکی داشتند همان ابتدا باید ارائه می کردند، نه اینکه صبر کنند تا شورای نگهبان نتیجه نهایی بازشماری آرا را اعلام کند و بعد ایشان \"یهو\" مدارکشان را رو کنند و شبهه های جدید ایجاد کنند و دوباره جنگ روانی راه بیندازند. این کار اصلاً اخلاقی نیست. (163124)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۴:۴۴
حالا چرا به زودي. 2 هفته از انتخابات گذشته بگوييد ما هم بدانيم. (163721)
 
مسیحا-از هلند
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۹:۵۴
آقای مهدی وقت صحبت کردن الانه چرا ایشون نمی پذیره بیاد و جوابگوی مردم باشه اگه حق با ایشون است که نباید ترسی داشته باشه حتی اگه هزار تا کارشناس هم با ایشون مناظره کنن درثانی ایشون فکر کنم به اندازه کافی به رسانه های خارجی توضیح داده باشن به شما توصیه میکنم سری به سایت های بیگانه بیندازید تا توضیحات ایشون دستتون بیاد فقط بگم تا قبل از این اینجا کمتر از گل به ما ایرانی ها نمی گفتند الان باید در جواب اینکه چرا تو کشورتون این همه درگیری است فقط سرمون را پایین بیندازیم من متاسفم ایشون مثلا میخواستند برای ایرانی ها کسب آبرو کنند الحق که آقای موسوی خوب تونستید باعث عزت ایرانی ها بشید خسته نباشید! (162221)
 
soodeh
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۰:۱۴
در جواب اون دوستی که گفت مخالفان موسوی توی وبلاگها و فضای مجازی نبودند عرض می کنم که ما از اول هم بودیم ولی چون به فضای ازاد و بدون توهین و تخریب دیگران اعتقاد داشتیم صبر کردیم تا حرفتان را بزنیم و بزرگوارانه از کنار توهین ها تهمت ها و تمامی اعمال زشتتان گذشتیم چون از رهبرمان حکم به سکوت و داشتن یک جامعه متحد و ارام را داشتیم از جمعه به بعد پشت سر رهبرمان ایستاده ایم و به شما جواب می دهیم که گمان نکنید که فقط صدا صدای شماست ما هم هستیم ما همان ارای خاموشیم که به وقتش بلند می شویم یادتان نرود ما از شما محکمتر زنده تر و با صلابت تر ایستاده ایم اگر روزی فرمان برسد دیگرمسیر خیابان انقلاب تا ازادی نیست که پر می شود کل خیابانها و کوچه های تهران مملو از جمعیت می شود یک نمونه اش نماز جمعه بود لازم شود صد برابر نمازجمعه هم می آییم یادتان نرود (162262)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۴:۱۵
من به آقای رضایی رای دادم و کاللآ بی طرفم.به خاطره محل کارم تظاهرات طرفداران اقای موسوی رو دیدم نه یکبار چندین بار.ولی تخریب و آتش زدن بانک و این طور رفتارها رو ازشون ندیدم.حتی شعارهاشون هم مودبانه بود.تازگیها هم در سکوت کامل.در ضمن من فکر میکنم که شما دارید به مردم ما توهین میکنید مردم انقدر احمق نشدن هر کس بیاد و اونها دعوت منه به ریختن تو خیابون ها و خرابکاری استقبال کنن.قبل اینکه چیزی بنویسید کمی فکر کنید. (162277)
 
000
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۳۱:۵۷
تجمع غیر قانونی سبب این میشه که یک سری افراد آشوبگر خودشون رو قاطی طرفداران کاندیدا کنند و از فرصت استفاده کنند ،چنانچه شاهد این خسارات بودیم، از قدیم گفته اند آتش که بگیره خشک و تر باهم می سوزند (163375)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۰:۰۸
آقاي موسوي آدم كوچكي نيست همانها كه به علي لقب تارك الصلاه مي دادند و حق طلبي او را آماج حيله گري ها و عوام فريبي هاي خود قرار مي داند و باعث گوشه نشيني آن بزرگوار شدند باشد تا ظهور ابومسام ها را ببينند (162293)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۱:۲۷
اخی داداش مهدی خوابی بیدار شو (162298)
 
سیاوش
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۲:۱۰
چرا خودتون رو به نادانی می زنید! عامل قتل و آشوب موسوی هست یا یک عده که نام بسیج رو لکه دار کردند؟ چه کسانی به مردم تیراندازی کردند؟ چه کسانی شیشه های ماشینها رو می شکنند؟ شما مگه تو این شهر زندگی نمی کنید؟ چه کسانی به مجتمع مسکونی سبحان و کوی دانشگاه شبانه حمله کردند؟ مگه اعتراض آقای لاریجانی نسبت به این حمله ها رو نشنیدید؟ فقط شما خودی هستید و حرف شما حقه؟   (162301)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۲:۴۳
بهتر است صدا و سیما جهت تکمیل کار از رضا پهلوی و مسعود رجوی و بنی صدر نیز دعوت کند تا بیایند و اوباش را به اغتشاش دعوت کنند چون اخیرا رضا خان پهلوی هم گفته که با آقای موسوی به نقطه اشتراک ( اغتشاش ) رسیده اند (162304)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۳:۱۱
آخه ایشان حرفی برا گفتن ندارد.
ضمنا با چه رویی می خواهد بیاید پیش مردم. (162306)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۳۱:۴۶
شما نمیخواد نگران حرف کم آوردن موسوی باشی‌. (163428)
 
هدایتی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۸:۱۲
آقی موسوی شرمنده از رای خود که به شما دادم.آقای موسوی به نظر می رسد حضور شما نه برای خدا نه احساس خطر نه برای کشور بوده است .تصور می کنم شما صرفا برای ریاست جمهوری آمدیید .برای جه کسی ظاهرا خود نیز نمیدانید .دنیا و آخرت خویش را بیش از تباه نکنید .از این کار طرمی نمی بندید جز اینکه خود راضایع می کنید.ریخته شدن خون یک انسان بی گناه ازریاست جمهوری ایران ارزشمند تر است .بیشز از به عاقبت خود بیاندیشید شاید زندگی مختصر باقیمانده دنیایی خود راتباه کنید .خدا ان شائ الله شما راهدایت کند. (162323)
 
ميترا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۲:۴۳
موسوي باعث تمام اين مشكلات شده و بايد بيايد در صداو سيما و پاسخ اين همه اشوب را بدهد
خيلي عجيب نيست اگه نيايد چون حرفي نداره برا يگفتن اين مردك (162339)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۵:۵۵
تو اون که شکی نیست!
بزرگ هستن!اما در ایجاد اخلال در امنیت سیاسی و داخلی!
الان وقت سکوت نیست!زمانی که رهبر دستور به اعلام مواضع میکنه سکوت معنا نداره.! (163993)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۳:۵۴
اگه صدا و سيما بعد ازانتخابات فضا رو باز كرده بود و مردم رو با منافقين و طرفداراي بني صدر مقايسه نمي كرد اين مسائل پيش نميومد و مردم كمتر به بي بي سي و سي ان ان كشيده مي شدند. (162346)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۵:۵۴
آقاي مير حسين بايد با مسئولين قوه قضائيه روبرو شود تا به او بفهمانند كه اقداماتش تهديد عليه امنيت ملي و مجرمانه است (162350)
 
يك دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۷:۰۸
اگر دو طرف از نظر قدرت رسانه اي و آزادي بيان، در موازنه بودند حتما بايد به موسوي خرده ميگرفتيم. اما فضاي يكطرفه و تك بعدي و تهاجمي رسانه اي در كشور و بخصوص صداوسيما، معادلات عادلانه را بهم ريخته. سايتها و روزنامه ايشان بسته شده يا محدود شده اند. از هر تريبون رسمي و غيررسمي همه گونه اتهامي به ايشان وارد ميشود و اجازه دفاع پيدا نميكند. چگونه ميتوان با مناظره شروع كرد؟!
لااقل به حكم همان قانوني كه نوزده دقيقه طلايي در اختيار احمدي نژاد قرار داد، و به حكم مصوبه اخير مجمع تشخيص، بايد به ايشان فرصت برابر داد.
اما امان از بيعدالتي! (162376)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۹:۵۸
ايشان و طرفدارنش در اقدامي سئوال برانگيز بنده و هزاران نفر انسان امين و درستكار كه ناظر و مجري حماسه 22خرداد بوديم را به خيانت در امانت مردم متهم كرده اند براي اين اقدام نادرست در دنيا و آخرت چه پاسخي دارند؟ (162387)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۰:۵۶
چرا با برنامه زنده بدون فضاسازی عوامل صدا و سیما مخالفت می شود؟ (162391)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۴:۱۶
همانطور که دوست عزیزمان گفت به نظر من هم آقای موسوی به حسن نیت صدا و سیما شک دارند که البته این شک کاملا هم به جاست اگر بخواهد زنده صحبت کند که بعضی میگن هر چی دلش بخواهد میگه و نمی تونن قطعش کنن اگر هم زنده صحبت نکنه که هم من و هم شما میدونید که اقای ضرغامی به سلیقه نه چندان خوبشون تا نود درصد صحبتهای اقای موسوی رو قیچی میکنن و هر چه خودشون بخوان بخورد مردم میدن من که دیگه از انتخابات به این طرف اصلا به صدا و سیما اعتماد ندارم (162396)
 
نخودي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۴۸:۵۱
بعيد ميدانم موسوي از مناظره با مسؤلان انتخابات طفره رفته باشد. حتماً دليل موجهي داشته اند (162607)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۵۱:۴۹
بعضی از نظرات واقعا جالبه مخصوصا نظر خ ندا تهرانی همه از بی طرف نبودن صدا و سیما به نفع آقای احمدی نژاد صحبت می کنن ایشون کلا خوابه یا خودشو به خواب زده چیزه دیگه ای میگه \"جل الخالق\" (162612)
 
سولماز تبریزی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۱۷:۵۹
آقای موسوی یک دیکتاتوراست حتی میگویند آنزمان هم هر کسی با او مخالفت میکرد یا انتقاد میکرد ریشه اورا میکند اگر به صدا وسیما بیاید چه میگوید مثل دفه قبل فقط فحش و بد وبیرا میگوید چون بد دهن است آبرویمان را در پیش دیگر کشورها میبرد (162674)
 
دوستدار سابق موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۲۷:۳۵
آقاي موسوي
اميدوارم اين اندك نوشته را يا خودت يا هودارانت بخوانند
هواداران كه چه عرض كنم! آتش بدستان و عربده كشان.
شما قبل از انتخابات در ذهن من شخصيت ممتازي داشتيد
اما خوشحالم كه آن توهم به واقعيت بدل گشته و تو را امروز يك موجودي عصبي كه حتي قادر نيست خودش را كنترل كند ميدانم
فيلم بازي كردن بس است. تو كه قدرت كنترل خودت را نداري چطور ميخواستي كشور را كنترل كني!
براستي كه راي نياوردنت براي همه ايرانيان حتي هوادارنت اتفاقي مبارك است؛ چراكه شايد ويرانه اي از تو باقي مي ماند

اميد آنكه ايرانيان پاك از تو در امان باشند (162690)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۸:۱۷
دادا دیشب یکی از همین توهم زده ها رو تلویزیون نشون داد! جو گرفته بودش! (163997)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۱:۵۰:۱۶
1 - اصلا خوب است به جای مناظره و مصاحبه و هرگونه پاسخگویی که در شأن ایشان نیست؛ اصلا به آقای مجیدی سفارش ساخت یک کلیپ بدهند درباره اهل بیت و آداب آشوب با حضور خانم منیژه و آقای موسوی البته به همراه یک چتر .

2 - صدا و سیما اجازه بدهد آقای موسوی کارهای را که بلد است، انجام دهد:

الف) بیانیه بخواند(البته صرف نظر از برخی تپق ها)
ب ) انگشت توی دوربین کند با کمی داد و بیداد(همان انگشت معروف)
ج ) مراسم عزا بر کشته شدگان بگیرد.(محض خاطر قانون گرایی)
د )خاطرات امام را تلاوت کند(برای اینکه دیگران عمل کنند وایشان به به بگوید)
ه ) درباب فضایل خانم رهنورد سخن بگویند و مراتب عقلانیتو دقت آن بانو در تحلیل انتخابات و گومیت ها (ببخشید قومیت ها) (163115)
 
یک دلسوز و زمانی طرفدار
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۰۰:۰۵
جناب آقای موسوی همیشه از مادربزرگم میشنیدم که میگفت مادرجان انشاء الله عاقبت به خیر بشی ! میگفتم یعنی چه ؟
اما الان متوجه شدم نخست وزیر دولت اسلامی و یار امام باشی و با رفتار بی منطق و قانون گریز و حرکت به سمت دیکتاتوری سوابق قبلی را به باد دادن مصداق همین مثل است !
نخست وزیر و یار امام به چه وضعی رسیده که حالا باید اسباب دست یک مشت سوء استفاده چی باشد؟ احساس وظیفه شما این بود که تشریف بیاورید نظام و اسلام را به دست رسانه های بیگانه و خائن چون بی بی سی بدهید ؟ یا حدود 15 نفر از مردم را به کشتن بدهید ؟ یا انقلاب رنگی راه بیندازید ؟ متاسفم ولی به عنوان حرف آخر کاری نکنید که به سرنوشت بنی صدر خائن دچار شوید زودتر توبه کرده و شکست واقعی و بدون چون و چرای خود را بپذیرید !
در نهایت یک سوال هم دارم شما که قبل از انقلاب حسین رهجو بوده اید چه شد که فامیلی خود را عوض کردید ؟ همسرتان هم از زهره کاظمی چرا به زهرا رهنورد تغییر نام داده اند ( نشانی آن هم نمایشگاه نقاشی ! ) (163123)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۰۲:۲۱
یکی تو خیابون داشت میرفت،ماشین بهش می خوره، راننده میگه: تقصر خودشه،می خواست نیاد تو خیابون. می خواست خونش بشینه (163127)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۰۳:۵۷
تا قبل از این وقتی به بعضی سایت ها (مثل یوتیوب و ...) می رفتیم، دلمان خون میشد. اما حالا وقتی اظهار نظرها رو توی سایت های هواداران آقای موسوی می خونیم می بینیم که چقدر راحت به رهبر عزیزمون اهانت می کنن. آقای موسوی خواهش می کنم خودتون رو از این افراد جدا کنید ما دوست نداریم مقابل نخست وزیر زمان جنگ بایستیم، ولی اگر این احساس رو بکنیم که شما مقابل اسلام ایستاده اید، حتما ما هم مقابله خواهیم کرد.
والسلام (163128)
 
حسن فاتحی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۵۶:۴۳
رسانه ملی هم قبل انتخابات وهم حین آن وهم بعد آن یکسویه عمل کرد وبه نظرمن عامل اصلی این انتظارات ونگرانیها صداوسیماست چون آنقدر یکسویه عمل میکرد که حتی کودک باتحصیلات راهنمایی نیز غیرتی میشد ! وجبهه گیری میکرد وبه درواقع رسانه ملی هم خودش را خراب کرد وهم ارزشها وشخصیتهای اصلی نظام را به چالش کشاند .طراحی مناظره های وآنهم توهین وافترا به افراد غایب دیگر شکی برای شنونده باقی نگذاشت که رسانه ملی بیطرف نیست!
بیشتر مردم واقعا\" به هاشمی بدبین شدند واین جریان روی رای آنها تاثیر گذاشت وآیا اینها کار قانونی بود که صدا وسیما کرد؟
رهبر معظم انقلاب امروز قانون را فصل الخطاب بیان فرمودند آیا رسانه ملی قانونی عمل کرد؟!
آیا حمایت اکثر مدیران ادارات وبرخی نهادهای حکومتی ونظامی واقعا\" کار قانونی بود؟
به استناد موادی ازقانون نیروهای نظامی بیطرف باید باشد ولی شمارا بخدا بیطرف بودند؟
اگرملاک قانون است چرا فضای غیرقانونی باعث موفقیت شود تا این چنین بازتابهای خطرناک داشته باشد؟!
به نظرمن موسوی مظلوم واقع شد وزحمات او نادیده گرفته شد حتی تلاش وابتکار اودر به صحنه کشیدن افرادی خاموش بانمادی سبز به انقلاب مخملی تعبیر گردید واینها منصفانه نیست.
حالا موسوی رسانه ملی برود که چی ؟ برود تاناگزیر برعلیه نظام ورهبری حرف بزند تا فرصت دست فرصت طلبان افتد؟
شمارا بخدا حق را نادیده نگیرید موسوی فرزندانقلاب است واگر بادرایت مورد حمایت قرار میگرفت باور بفرمایید هم نظام مستحکم میگشت وهم این همه مسائل نبود حالانیز اگر شورای نگهبان نظر قطغی خودرا بیان نمود ماباید به آن احترام بگذاریم ولی حق نداریم موسوی را زیر سئوال ببریم چون انقدر مظلوم بود که هروجدان منصفی گواه میدهد..... (163254)
 
الهه
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۵۶:۵۳
درسته که موسوی تو این مدت هر کاری خلاف قانون که دوست داشته انجام داده و بدون شک مسئول این اغتشاشات اخیره ولی شاید برای بهتر شدن فضایی که توی کشوره بهتره فرصتی رو در تلویزیون بهش بدن . البته نه پخش زنده !
ایشون باید قبول کنن با وجود مسائلی که توی کشور بوجود آورده طبیعیه که از یکسری امکانات (مثل همین پخش زنده)هم محروم بشه.


صدا و سیما توی این مدت یک طرفه نبوده ولی اصلا شفاف هم نبوده . قبول کنید شفافیت بیشتر صدا و سیما ممکنه به ضرر میرحسین هم بشه . مثل مصاحبه با خبرگزاری های بیگانه یا حمایت خیلی از افراد از ایشون . که به نظرم کم کم آقای موسوی با این حامیان باید یه کم به موضوع خجالت هم فکر کنن... (163255)
 
آوات
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۳:۵۷:۴۱
در زمانه ای قرار گرفته ایم که:
همه ی زمین و زمان شده اند یکپا کارشناس سیاسی
همه گذشته ی پر افتخار کشور را از یاد برده اند
همه از بزرگ مردی کسانی می گفتند که امروز بر انها لعنت می فرستند!
همه ی ایران بر علیه یک نفر بسیج شده است ایرانی که متعلق به یک گروه نیست!
همه فراموش کرده اند دیروزشان را و از فردایشان هراسی ندارند.
یک روز تشنه ی حضور هاشمی بودند و سردار سازندگی می نامیدنش و امروز بر علیه او سخن می گویند و او را برانداز و دزد می خوانند!
روزها برای احمدی نژاد اس ام اس می ساختند و برای سرگرمی و خنده می خواندنشان و امروز مرید اویند!
کاش به جای این همه اطلاعات سیاسی که داریم کمی به شعور سیاسی می رسیدیم!
کشور با یک مشت اغتشاشگر در خطر نخواهد افتاد. خطر جایی خواهد بود که مردم را از دست بدهیم. مردمی که اینک چه درست و چه غلط در این فکرند که آیا نظرشان در جایی ثبت شده است؟!
مشارکت 85% یک فرصت است اما نگذاریم این فرصت در دوره ی بعد به یک تهدید تبدیل شود با مشارکت کم مردم بابت بد بینی شان.
سیاست دنیای کثیفی است. کثیف تر از چیزی که ذهن های پاک شما درکش کنند.
اگر سیاست می گذاشت واقعیت ها را می دیدیم نه انچه که دیگران به خورد مان می دهند. (163256)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۲۴:۰۰
برای من خیلی جالب بود که حتی غربیها هم دلشون برا موسوی سوخت اینقدر مظلومیت بالا که اونا دیدن صدای این دوم مظلوم عالم به کسی نمی رسه لذا اوناهم گفتن انتخابات باید ابطال بشه ورای مردم به مظلوم برگرده - آقا شیمون پرز بیچاره چقدر گریه کرده فقط جای امام خالی است تا یه مظلومیتی به آقا حالی کنه (163368)
 
yavar115
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۲۷:۵۶
آقای موسوی که تو مناظره و مصاحبه حرفی برای گفتن ندارد و بیشتر به جلسه ی محاکمه ی او تبدیل خواهد شد.
به نظر من برای مردم هم حرفی ندارد.
اما برخلاف نظر دوست عزیزم متاسفانه هنوز هستند برخی افراد که گول حرفهای ایشان را بخورند.
ایشان اگر تنهایی بخواهند حرف بزنند و انشا بخونند.
یا شروع میکنن تخریب دولت و شخص رئیس جمهور و مردم رو از آینده ی4ساله ی کشور ناامید میکنند یا به تردید می اندازند.
یا باعث میشه باعث تحریک برخی ساده فکرها برای تحرکات خیابانی بشه.
و یا اینکه برخی میگن همینکه اجازه دادن موسوی بیاد شاید چیزی بوده
به نظر من دیگر نباید لی لی به لالای این آقا گذاشت
مردم آگاه شدند آنها هم که هنوز لجبازی میکنند خواب نیستند خودشونو به خواب زدند و هیچ وقت آگاه نمیشن و بیدارکردنشون معنی نداره.

ممنون (163374)
 
سید
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۳۵:۴۲
بابا ایشون یک متهم است بااتهام سنگین اخلال در نظم عمومی و جرمشم چندان نا محرز نیست همه هم قبول دارن حتی اون 13 میلیونی که به اش رای دادن
ایشون حرفاش توی دادگاه باید بزنه نه تو پخش زنده تلویزیونی
به امید روزی که شاهد گرفتن حق این همه خون ناحق ریخته شده از مسببینش بشیم...
اندکی صبر سحر نزدیک است (163378)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۳۶:۰۹
نمی دونم چرا این حرفا رو که می شنوم یاد کرباسچی و تلویزیون ودادگاه می افتم... (163379)
 
000
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۳۸:۰۳
البته پیش از این ها آقای حداد عادل نیز ایشان را به مناظره دعوت کردند



جناب آقای موسوی مگر شما در مناظه ها نگفتید ای مردم به دروغ و خدعه رای ندهید؟
خب مردم حرف شما را گوش کردند و رای ندادند، بهتراست بپذیریم که میزان رای ملت است نه من و نه طرفداران من و.....


صحبت های آقای ولایتی دیشب در بخش خبری 22:30 شبکه دوم سیما واقعا زیبا و پند آموز بود (163381)
 
dana
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۰۲:۵۹
می خواید چه کار کنه؟ حتی نمی تونه با اس ام اس هم پیغام بفرسته بذارید یه نفسی بکشه مثل احمدی نژاد0 2 دقیقه حرف زد اونم حرف بزنه ...بابا شیعه هست از خودتونه ....یه زمانی منبع اصول گرایی بوده ....8 سال نخست وزیر جنگ بوده ...چرا اینقدر ازش می ترسید؟ بذارید مثل خیلی ها که شب و روز در بوق صدا و سیما می دمند بذارید بدمد ....بنظر میاد شما حتی میدان نمی دهید دیدگاههای خود را مطرح کند ....البته صدا و سیما که چه عرض کنم شده دستمال توالت بعضی ها ....مشکل اصلی نگرش ما به کسانی است که مثل خود ما فکر نمی کنند ...گویی نیا باید مثل من فکر کنن .... این همان تفکر طالبانی هست ...
یکی از یاران علی در میدان جنگ در وجود خدا شک می کنه .... برخورد علی را ببیند ... هر چندحالا مردم اغلب مردم رغبتی به دیدن و گوش کردن صدا و سیما ندارند....چرا که ...من از بیگانگان هر گز ننالم ... هر انچه بامن کرد آن اشنا کرد .... راستی یه چیز دیگه ...آیه قرآن: علیکم انفسکم لا یضر من ضل اذاهتدیتم....ودر خاتمه در خانه اگر کس هست یک حرف بس است.. (163406)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۰۸:۱۸
در چنین صدا و سیمایی همان بهتر که ظاهر نشوند و رنگ سازش با دغل بازان به ایشان نخورد. (163411)
 
Mozabzab
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۱۶:۰۴
Namordeem va dedeem Bazee az Masadeegh ayate ghoraan ra

Tabbat yada Abo Lahab
............................
Vamraatho Hammalatal Hatab...............
.................... (163416)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۲۰:۵۷
صدا و سیما نباید مردم را به سمت رسانه های خارجی سوق بده.
باید واقعا ملی باشه (163419)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۵۸:۴۶
امام فرمود اگر روزی امریکا ودشمنان از ما تعریف کردند باید در عملکردمان شک کنیم آقایان ببینید امروز دشمنان قسم خورده نظام از که حمایت میکنند وبلند گوی چه کسی شده اند؟فاعتبرو یا اولی الالباب (163453)
 
بی خبر
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۰۸:۴۹
با سلام.اگه خبر صحیح باشه کار درستی نیست بدون خبرنگارو همین جوریه طرفه.گذشته از این بحثا قاتلای خیابونی نباید شناخته بشن؟الان فقط به کشته شده ها توجه نمیشه.بحث ث تقلبو هیچ وقت نمیشه اثبات کرد ولی بحث جدیدی که باز میشه برخورد نظام با مردمیست که فقط یک اعتراض ساده داشتند باید چه کنیم تا این قضیه بار دیگر تکرا نشودب به گواه خود صدا و سیما حدود 17کشته و چند برابراون مجروح داشتیم.قاتلای اینا کیان؟ کجا هستن؟
باید چه کنیم تا یک اعتراض ساده خیابونی به یک کشتار و بحران تبدیل نشه؟
ایا نمیشد روز اول که موسوی مجوز خواست با دادن مجوز ومراقبت نیروی انتظامی کارو به شکل بهتری اداره کرد؟بازم میگم تا قاتلا شناخته و مجازات نشن امکان تکرار این قضایا وجود داره.دوس دارم دوستان نظراتشونو بفرستن (163459)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۵:۳۲:۳۸
http://moi.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&ID=3a120d23-ac85-4ce8-9312-74f62edc27e4&LayoutID=b05ef124-0db1-4d33-b0b6-90f50139044b&CategoryID=832a711b-95fe-4505-8aa3-38f5e17309c9




آرا به تفکیک صندوق ها (163511)
 
علی زین الدین
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۵:۴۶:۳۸
با سلام


به نظر من اقای موسوی باید محکوم به شمارش اراء شود . به این صورت خودش و


ستادش در یک سالن بنشینند و تا 4 سال همه آراء را بشمارد. تا از توهم بیرون


بیاید . بابا خوب فکر کنید تا حالا حدود 30 انتخابات برگزار شده و اثبات گردیده که


نمی شود تا این حد که اقایان ادعا می کنند تقلب شود اصلا امکان ندارد خب آخر


این چه سنت سیئه ای است که وی می گذارد. خدا ما را هدایت کند ان شا الله (163513)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۷:۱۹:۲۹
حرفهای ایشون را می تونید در تلویزیون اسرائیل یا بی بی سی و آمریکا ببینید و بشنوید (163520)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۷:۵۰:۱۰
هر گونه مناظره يا مصاحبه با آقاي موسوي يا نمايندگانش بايد بصورت زنده باشد تا صدا و سيما نتواند در آن دخل و تصرفي كند.
قضاوت نيز به عهده مردم شريف ايران كه به گواهي تاريخ بهترين قاضي هستند. (163528)
 
آريا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۷:۵۷:۱۱
روي صحبت بنده با مديريت سايت است نه برخي از دوستان كه ادب را بوسيده و در گوشه اي قرار داده اند و بي ادبي و وقاحت را به جاي آن قرار داده اند . مديريت سايت الف شما كه ادعايي داريد مبني بر اينكه اجازه انتشار نظرات بي ادبانه را نمي دهيد چطور پس ما شاهد انتشار برخي از نظرات پر اهانت بازديدكنندگان هستيم آيا غير از اين نيست كه شما اصولگرا هستيد و خواهان تخريب شخصي مانند مهندس موسوي؟ صدا و سيما مثلا كه رسانه ملي محسوب مي شود بيشتر ميلي رفتار مي كند. شما اصولگرايان نيز به تبعيت از جعبه جادويي همين گونه بدانيد كه اگر بر فرض محال 13 ميليون به آقاي موسوي راي داده باشند اهانت هر شخصي از رييس جمهور احمدي نژاد كه ما را خس و خاشاك خواند و به راحتي انكار گفته كرد تا دوستاني كه اين روز ها در اين سايت ها توهين مي كنند. اين ها به آقاي موسوي نيست بلكه به آن 13 ميليوني است كه وزرات كشور اعتقاد دارد كه به آقاي موسوي راي داده اند. (163533)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۱:۰۲:۱۳
عزیزم من بهت توصیه میکنم کمی با دقت به حرفهای آقای احمدی نژاد گوش بدی
مضمون حرفهای ایشون این بود که تمام 40 میلیون رای دهنده به انقلاب رای دادند حالا این وسط یه مشت خس و خاشاک نمی خوان این اتحادو ببینند که ما و همین 40 میلیون نمیگذاریم.عزیزم اگر رای دادی که عضو همین 40 میلیونی و اگر رای ندادی که چرا اینقدر بهت برخوردهکمی کمی درست فکر کنیم بعدشم که رهبر و همه میگن ایم حماسه مال همه مردمه پس چتونه مشکل شماها اینه که خودتونو تافته جدا بافته میدونید و دچار توهم تهرانیید
اگر بفهمید که رای مساویه و چه مال یه آدم شمال شهر تهران باشه چه مال یه عزیز روستایی تو جنوب که آفتاب چهرشو سوزونده اونوقت بیدار میشین (164851)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۰۹:۳۶
من نميدونم چرا بعضي از طرفداران آقاي موسوي چشمشون رو روي واقعيات بستن و هنوز هم دارن از اين آقا طرفداري ميكنن؟ البته من تا حالا فقط به دو نتيجه رسيدم:
1- يا عقل سليم واسه تشخيص خوب از بد ندارن
2- يا يه جورايي منافعشون در گرو اومدن آقاي موسويه! (163540)
 
محی الدین
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۰۸:۰۰
جناب آقای میرحسین موسوی
یک سوال دارم
وقتی یک رئیس جمهور به اکثر مناطق محروم مانند روستا ها و شهرستان های کوجک سفر می کند و حقوق بازنشستگان را یکسال پیش و حقوق کارمندان را دو ماه پیش اضافه می کند ار لحاظ روانی چه تأثیری در جمع آوری رای دارد
و همین رئیس جمهور کاندید می شود
و کسی دیگری که فقط در چند شهر بزرگ می رود و صحبت می کند
ار لحاظ روانی چه تأثیری در جمع آوری رای دارد
و همین آقاکه بیست سال سکوت اختیار می کند با حمایت خانواده کسی که در دور قبل رای نیاورده کاندید می شود
حال می خواهم بپرسم کدامیک رای بیشتری می آورند
فکر می کنم این سوال منطقی ترین سوالی باشد که می توان از خود پرسید و به آن جواب داد
ضمنا از شما می خواهم به قانون برگردید زیرا در آینده هر انتخاباتی انجام شود هر کسی که رای نیاورد می گوید تقلب شده است برای جلوگیری از این روند صریح و صادقانه و با سند و مدرک صحبت کنید تا روشنگری کرده باشید (163582)
 
م.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۲۴:۵۲
مثلی قدیمی می گوید:\"گفتی قبول کردم,اسرارکردی شک کردم,قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی\" (163593)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۲۹:۴۰
اگه راست می گيد و نمی ترسيد بهش مجوز بدهيد و بزاريد زنده برنامه داشته باشه.
خوبه هر دو طرف به قيامت معتقديم وگر نه چی می شد. (163594)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۵۲:۳۳
اين قدر احمدي نژاد و طرفداراش تو تلوزيون هرچي خواستند گفتند و واقعيات رو وارونه جلوه دادند شما باور کرديد هيچي نگفتيد، نگفتيد که ميرحسين و طرفداراش بيان دفاع کنند حالا که نوبت ميرحسين شده که مي خواد يه خورده از واقعياتي که 180 درجه چرخوندند و به خورد مردم دادند رو رسوا کنه مي گيد از مناظره مي ترسه و حرفي برا گفتن نداره . شما نمي دونيد که اينا اگه ريگي به کفششون نبود تا حالا با ميرحسين گفتگوي زنده از سيما ترتيب داده بودند . (163617)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۲۲:۱۵
واقعا متاسفم برای موسوی. چرا باعث آسیب به مردم شد؟
چرا علیرغم اینکه می داند شکست خورده شانتاژ میکند؟
چرا از مردم عذر خواهی نمی کند؟
وای به روزی که بگندد نمک... (163651)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۳۶:۲۰
آقای توکلی روزی از این نوع تخریب موسوی پشیمان خواهی شد ؛باش و ببین. (163675)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۳:۰۵
احمدي نژاد بعد ازانتخاب بايد فضا راآرام مي كرد ولي او و صدا وسيمانقش آفريني نكردند (163683)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۵:۵۱
چرا نمی نویسیم صدا سیما درخواست موسوی برای صحبت مستقیم با مردم را رد کرد؟ (163689)
 
Mehdi
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۰:۱۴
مگر آقای رضایی را در برنامه شبکه 2 به تنهایی دعوت نکردند؟ آقای موسوی هم چیز بدی نگفته. برای مناظرات هم که آقای محتشمی پور را که همه قبول دارند معرفی کرده. چرا الکی بهانه میگیرید و تیتر تحریک کننده میزنید؟ (163699)
 
يك رزمنده و خانواده شهيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۵۸:۰۵
خدا وكيلي يك سري به سايت وزارت كشور بزنيد و ملاحظه نمائيد كه ليست هر شهر و روستا وشعبه ها بصورت تفكيكي تعداد آرا هر كانديدا ارائه شده است وبنده در استان فارس زندگي ميكنم واز وضعيت قومي و مذهبي استان آگاهي دارم و مناطقي مثل اوز ومهر وخنج ممسني وشهر شيراز در تعداد ي از صندوق ها راي آقاي موسوي بيشتر بود اما در كل هر شهر وبخش راي آقاي احمدي نژاد بيشتر بود كه اين نشان امانتداري دست اندر كاران انتخابات است كه اي كاش آقاي موسوي عجله نمي كرد وحتي بصورت گذرا نكاهي به راي مناطق با توجه به موارد بالا مي كرد وآن وقت آن تصميم عجولانه را مي گرفت كه امروز در درگاه الهي مسول نبود الان بعد كشته شدن افراد بعضا بي گناه وهزينه اي كه در دنيا پرداخت كرده ايم چه فايده اي دارد ايشان مناظره بكند يا نكند ما مي توانستيم از اين سرمايه چهل ميليوني در جهان استفاده خوبي بكنيم وبه رخ جهانيا ن بكشيم كه بعد از سي سال محكم و استوادريم و دراه عدالت حق خواهي پيشتاز جهانيانيم خدا نگذرد از كساني كه شيريني اين حماسه عظيم را بر ملت ايران تلخ كرد ند (163708)
 
محمد تقی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۱:۰۳
سلام
واقعا متاسفم
بیشتر نوشته هایتان در نکوهش و محکومیت آقای موسوی است و به طرفداران آقای موسوی فرصت نمی دهید . من کامنتی در همان ساعات اولیه انتشار این مطلب نوشتم که منتشر نکردید در حالیکه تا تونستید بر علیه موسوی مطلب چاپ کردید.
از آقای توکلی که مشکلات تاریخی با اقای موسوی دارد همین انتظار می رفت .
مطمئن باشید با این برخورد های یک سویه فقط صورت مسئله را پاک کردید وگرنه طرفداران این سید مظلوم و محروم از امکانات اطلاع رسانی را هیچ گاه اقناع نکردید.
آقای دکتر توکلی بیش از این همان اندک اعتباری که از سر نقدهای دلسوزانه یک در میان دولت نهم در این سالهای اخیر جمع کردید بر باد ندهید. و سعی کنید در همه حال خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید
از اینکه این نوشته را مانند قبلی مشمول سانسور مهر ورزانه نمی کنید پیشاپیش متشکرم (163714)
 
ساغر
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۹:۵۶
خوب كه اعلا م شد هواداران موسوي در اين جريانات نقشي نداشته اند .پس توهين ممنوع آقاي دوستدار سابق موسوي (163725)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۱۹:۴۱
مطابق قانون اساسی وقانون انتخابات ایشان حق دارند بدون حضور افراد دیگر با مردم حرف بزنند وجالب اینکه جناح حاکم و صداوسیما چقدر از این چنددقیقه صحبت می ترسند .اگر ریگی به کفش ندارید بگذارید صحبت کنند . (163737)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۲۲:۰۴
من واقعا از طرفداران احمدي نژاد تعجب ميكنم در بيشتر يادداشتهاي اونها تحقير و توهين به طرف مقابل موج ميزنه

بابا يك كم از همون ائمه كه شما دم از اون ميزنيد ياد بگيريد به دشمنانشون هم توهين نمي كردند

موسوي كانديد شده همين. حا لا چون جلوي احمدي نژاد قد علم كرده بايد اين طور با اون رفتار بشه/.

اين شخصيت والا و منش شماست؟

با اين اخلاق و رفتار ميخواهيد جامعه رو اصلاح كنيد؟


ضمن اينكه بنده اصلا نظر اين هوادار سابق رو قبول ندارم

14 ميليون حداقل رايي هست كه به فرزند ملت داده شده و ..........

اينها بخشي از جامعه هستند كه براي 99 در صد اونها و ديگران كه ......... باور عقلي به اونها اجازه نمي ده 24 ميليون راي تو سبد احمدي نژاد باشه

ضمن اينكه عقلا نمي شه پذيرفت كه 10 ميليون آدم در 30 انقلاب به انقلاب و اسلام و حكم شرع پايبند نبودند و هرچه صداو سيما و ...... تلاش كردند نتونستد اونها رو به صوندقها بكشوند و لي و الان عاشق و شيفته احمدي نژاد شدند ! (163740)
 
911
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۲۹:۵۱
شما فقط نظرهای هم جهت خود را می نویسید.
در 2 هفته گذشته فقط ایران اسلامی مظوم واقع شد
میر حسین موسوی 14 میلیون از 40 میلیون رای را آورده آیا کسی حاضر هست محبوبیت و مشروعیت میر حسین را به رفراندم بگذارد . بعد از این مسائل دوهفته گذشته آیا یک موسسه معتبر اجازه نظر سنجی بی طرفانه خواهیم داد .
با تخریب دیگران سعی در تخریب میر حسین موسوی کردند خال می خواهند میرحسین را در زمین خودشان تخریب نمایند . (163746)
 
ع. ک
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۴۷:۵۱
از دشمنان برند شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟

سخن از قانون خوب است ولی به شرطی که نهاد های قانونی یک طرفه و غیر منصفانه چیدم نشده باشند. (163759)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۴۸:۱۵
اینها که گفته شده همه حدس و گمان است. اجازه دهید خود میر حسین موسوی بگوید چرا دعوت رادیو و تلویزیون را رد کرده است. و ایا اصل موضوع صحت دارد یا اینها همه شایعات است؟ ایا دعوت چگونه بوده است و چه شرایطی داشته است؟ اینها همه مشخص نیست فقط اب در اسیاب دشمن ریختن است. ماعادت داریم شایعه درست کنیم، خودمان تحلیل کنیم، محکوم کنیم و سپس حکم را صادر کرده و اجرا نماییم. همین کاری که انجام گرفت و این جریانات را در مملکت بوجود اورد. اگر چیز قانونی پیش رفته بود و عجله های شک برانگیز بعد از اعلام رای از عده ای دیده نمیشدو همه با قانون راه رفته بودند و اجازه صحبت به همه داده میشدحالا این طور نبودیم. نباید چهارسال رئیس دولت در هر سخنرانی همه چیزرا زیر سئوال ببرد وبه همه کس توهین کند و هرچه دلش میخواهد به هرکس بگوید اما تعدادی روزنامه را به مناظره تلویزونی اورده و میگوید به من توهین شده است. روزنامه وطن امروز را چه کسانی اداره میکنند؟ چه توهینهایی که بعد از انتخابات نشد و نمیشود . ادعا ها یک طرفه است
شمارا بخدا ای مسئولین فقط خود و اطرافیانتان را نبینید. اقای ...... از شورای نگهبان که این چند سال در نماز جمعه به عده ای اهانت کرده و از رئیس دولت پشتیبانی میکند ایا شده است یک دفعه خودش را جای انهایی قرار دهد که بهشان توهین شده است ایا خودش عصبانی نمیشود. مشکل ما این است که هرکس توانست به یک تریبون دست یابدفکر میکند هرچه خودش میگوید درست است.
کمی فکر کنیم وقتی در تلویزون که حد اقل صد میلیون نفر بیننده دارد و به اشخاصی بدون هیچ ملاحظه ای توهین میکشود و حریم شکنی کرده و حتی عده ای هم حمایت میکنند بعد می بینیم عده ای دیگر حریم خصوصی تر را می شکنند
شمارا بخدا کمی بیشتر و منطقی تر فکر کنید. همه مملکت را دوست دارند. همه امنیت روحی و روانی و فیزیکی را دوست دارند. ایا میشود چون عده ای به ظاهر تعدادشان بیشتر است هرچه میخواهند انجام دهندو عده ای دیگر .......باشند
خوب نگاه کنید این چندروز هرکس در گفتگوی ویژه شبکه دو سیما شرکت کرد و موسوی را محکوم کرد خیلی خوب است اما هرکسی گفت انصاف داشته باشید بگذارید همه حرفشان را بزنند روزنامه های وطن امروز و کیهان و...... چها که نمیکنند و چه تهمتها به این افراد میزنند.
مگر مردم ما فهیم نیستند ؟ چگونه کسی می تواند انها را گول بزند ؟ فرض کنید موسوی بخواهد مروم را گول بزند مگر مردم بچه هستند که گول بخورند؟
اگر حرفی را چند روزنامه نوشتند ایا فقط همین است هرکس بخواهد اظهار نظر کند ضد انقلاب است.
خدا شاهد است من هم ملت و وطن و کشور و رهبررا دوست دارم حاضر نیستم هیچ گزندی به هیچکدام وارد شود اما میخواهم بگویم دوستی عده ای در این مملکت با کشور و ملت و رهبر مانند دوستی خاله خرسه میباشد (163760)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۱۴:۰۴
واقعا برات متاسفم موسوی که محبوبیتت بین مردم صفر شده باز هم انتخابات بشه صفر درصد هم نمییاری تو از همه بیشتر باختی خودت خبر نداری (163792)
 
رستگار
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۱۵:۱۰
اصلاً بحث دو تا وده تا چند ميليون رأي واينها نيست عوامل خودي به دست نشاندگان بيگانگان تبديل وچون بادبادكي در دست آنان به هر طرف حركت مي كنن واز خود اختياري ندارند. (163794)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۱۶:۳۹
دوست عزيز ( دوست دار سابق موسوي = 162690 ) ما بايد ابتدا بفهيم دليل اعتراض موسوي چيست ، آيا اعتراضش قانوني است يا خير ? بعد قضاوت كنيم . بعيد مي دانم كه موسوي و همچنين رضايي و كروبي كه خود عضوي از ساستمداران كشور هستند بدون دليل دست به اعتراض زده باشند . قطعا\" مسائلي وجود دارد كه ما از آن بي اطلاع هستيم . (163795)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۲۸:۵۰
اين جملات شماست و خود شما به آن عمل نمي‌كنيد :
\"نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند. \"
جملات انتشار يافته فوق نب به پيشرفت و تعميق بحث كمك مي‌كند و نه خالي از الفاظ .... است. بنظر مي‌ايد داريد به تحريك احساسات دامن ميزنيد.
بهتر است بحث را در غالب حق قانوني و تاثيرات مثبت و منفي اين پيشنهاد جلو ببريد. ضمناً نه كسي از آقاي موسوي دعوت رسمي كرده و نه ايشان پاسخ ادعايي شما را داده‌اند. فكر ميكنم اين يك فرار به جلو محسوب گردد. (163809)
 
سیدحسن علی حسینی نژاد بابلی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۴۶:۳۳
جای بسی تعجب است که رادیو وتلویزیون مال مردم وبرای مردم است فکر می کنم برای همه گروههای مردمی باشد چپ ، راست ، اصولگرا ، اصلاح طلب و... اما تلویزیون ایران فقط یکطرفه قضاوت می کند یکطرفه مسایل را پخش می کند با داشتن 12 یا15 شبکه تلویزیونی هیچکدام حرف مخالف را پخش نمی کنند آیا آنانی که به غیراز احمدی نژاد رای داده اند بقول بعضی ها 13میلیون بیشتر یا ... آیا حق ندارند گفته هایشان از تلویزیون سراسری پخش شود. بنده فکر می کنم تلویزیون برای همه مردم با سلیقه های متفاوت است اما فقط برای یک جناح یک گروه ویک طرزتفکر برنامه دارد. اینجا با یدگفت که کشورایران با داشتن شبکه های زیاد فقط یک کانال دارد. حرف دل سلیقه های دیگر را هم پخش کنید جوانان ، میانسالها حرفهایی دارند که باید رد وبدل وشنیده شود مانع نشویم اگر مانع شویم خدای ناکرده به شبکه های خارجی که همه آنها دشمنان ما هستند پناه می برند. پس همه باهم یکصدا به رئیس رادیو تلویزیون اعتراض کنیم وبگوییم که جناحی وگروهی عمل نکند بیاید بخاطر خدا وبخاطر ملت عزیز وفهیم ایران مسایل را دوجانبه پخش کند. همانطوری که احمدی نژاد در شب انتخابات بمدت 20 دقیقه از تلویزیون بطور یکجانبه صحبت کرد وهرچه دلش خواست گفت ورهبرمعظم انقلاب هم در بیانات خود در نماز جمعه تهران فرمودند که بعد از مناظره تلویزیونی آقای موسوی واحمدی نژاد تلفنی به او تذکر داده است که بعضی از موارد را نباید مطرح می کرد اما ایشان بعد از تذکر رهبرمعظظم انقلاب 20دقیقه اهدایی تلویزیون خیلی از مسایل را یکجانبه ویکطرفه مطرح کردند درحالی که هیچ کدام از کاندیداها حضور نداشتند وبدون حضور کارشناس ومجری هم که حق هیچ سئوال وجواب رانداشت آقای میرحسین موسوی می خواهند حرفی که برای مردم واز مردم است با مردم مطرح کند نیاز به کارشناس یا مجری ندارد. مجری فقط می تواند دربین صحبت کردن اشخاص سئوالی را طرح کند که فکر وذهن فرد را از صحبت اصلی که حرف دل همه است منحرف کند. پس اگر درکشور عزیزما ایران تلویزیونی وجود دارد فقط یکطرفه ویکجانبه است برای سلیقه های مختلف نیست واگر برای سلایق متفاوت ومختلف باشد آنوقت به رسالتش عمل کرده وموفق است. والا تلویزیون و رادیو. جایگاه و پایگاه مردمی خودش را از دست می دهد درهمین انتخابات دیدیم که مردم با چه علاقه وعشقی به تلویزیون نگاه می کردند بنده فکر می کنم خیلی از کسانی که درمنزل شان تلویزیون نداشتند ومعتقد به تلویزون نبودند رفتند و تلویزیون خریدند. (163831)
 
p
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۳:۱۸:۴۴
آقای موسوی بفرمایند بگن که توی این بیست سال چنتا کتاب ترجمه کردن؟ ایشون که نخبه ی سیاسی و هنری هستن چه کاری مفیدی به غیر از اونایی که توی بیوگرافیشون هست انجام دادن؟

محمد علی فروغی زمان رضاشاه وقتی از کار برکنار شد کلی کتاب ترجمه کرد... (163864)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۰۲:۳۴
موسوی به چی صدا و سیما اعتماد کند و در مقابل مجریان حرفه ای که موضوع را می توانند مانند مناظره ها یک طرفه کنند بنشیند و با مردم صحبت کند. فقط مجریان نیستند که یک طرفه عمل می کنند سایر بخش ها از جمله صدا و پخش تصویر هم در منظره ها این اعتماد را به مردم و کاتندیداها ندادند. (163899)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۰۴:۰۲
شما با انتشار نظرات مخالفان موسوی نوشتن توسط موافقان ایشان را به سمت کاری بیهوده هدایت می کنید. لطفا این گونه نفرمایید تمام نظرات را صرفا با رعایت اصول تربیتی منتشر نمایید. (163900)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۱۳:۰۵
نظری نداریم. چون شما هر چه که بنفع حزب شماست رو سایت میگذارید. (163906)
 
راد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۳۰:۱۳
آقای موسوی چرا
چرا قبل از انتخابات میگفتید که احمدی نژاد به قانون عمل نمیکند و به او دیکتاتور گفتید
چرا خود را آدمی قانون مدار معرفی کردید
چرا در جمع بسیجیان و خانواده شهدا خود را بسیجی خواندید
چرا خود را پیرو امام و رهبری دانستید
چرا
چرا امروز به قانون عمل نمیکنید
چرا امروز بسیج را متهم میکنید
چرا امروز به رهنمودهای امام ورهبری عمل نمیکنید
چرا چرا چرا
چرا ما را فریب دادید (163921)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۰۰:۳۳
به گفته رئیس ستاد انتخابات موسوی، در خواست ارائه شده برای مناظره نبوده بلکه برای حضور در یک گفت وگوی خبری همچون برنامه محسن رضایی بوده است. البته وی نگفت که موسوی تمایلی برای حضور در یک مناظره ندارد بلکه گفت که اگر پیشنهاد صدا و سیما برگزاری یک مناظره است باید ببینیم که طرف مد نظر آنها برای انجام این مناظره کیست؟ وی در پاسخ به اینکه اگر صدا و سیما برگزاری مناظره دیگری میان آقایان موسوی و احمدی‌نژاد را پیشنهاد دهد، شما می‌پذیرید؟، گفت: اگر چنین پیشنهادی دهند، آن را بررسی خواهیم کرد.

بهزادیان‌نژاد با بیان اینکه برخی از اعضای ستاد و یا نزدیکان موسوی برای انجام مناظره با شخصیت‌هایی در سطح خودشان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: این درخواست‌ها نیز به صدا و سیما ارائه شده اما پاسخی به آنها داده نشده است.

وی که هدف از ارائه نامه موسوی به صدا و سیما را به منزله رعایت بی‌طرفی صدا و سیما عنوان کرد، ادامه داد: در حال حاضر صدا و سیما مشغول القای موضوعی به مردم است که اصل بی‌طرفی این رسانه را نقض می‌کند. در همین حال محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) مجلس ، اظهار داشت: اگر واقعاً صدا و سیما اصرار دارد که برنامه‌ای از سوی مهندس موسوی داشته باشد و برخی مدعی هستند که ایشان درخواست رسانه ملی را رد می‌کند بهتر است که اول اجازه دهند تا موسوی با هوادارانش در یک تجمع یا مکانی مشخص صحبت کند یا اینکه یک کنفرانس خبری برگزار کند . (163949)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۴۱:۰۶
عملکرد یک طرفه ی صدا و سیما خیلی از واقعیات را روشن کرد.اینکه چه کسانی از روشن شدن واقعیتها میترسند.
اندک اعتماد ما به صدا و سیما با دروغپردازی های 2هفته ی گذشته از بین رفت.
این حق آقای موسوی است.مطمئن باشید آقای موسوی به فرزندان بزرگان نظام تهمت دزدی نمی زند و حامیان رقیبش را خس و خاساک نمی خواند.
خدایا آخر و عاقبت همه ی ما رو بخیر کن. (163983)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۷:۰۳:۱۸
خنده داراست پاسخ به بيانيه هاي اين آقا وحرف هايي كه درسايت هاي اين آقامطرح شده
است.
دروغپردازي مي ناميد (164027)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۴۷:۳۸
متاسفانه اقای مهندسموسوی اینقدر دروغ و نیرنگ دیدند وشنیدند که دیگه حتی حاضر نیستند به رسانه ی ملی{بهتره بگیم ملی نما!}پا بگذارند.منم بودم نمی امدم (163988)
 
hamed
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۶:۰۰
چطور صدا و سيما به همه مخالفان موسوي اجازه صحبت در رسانه ملي را مي دهد ولي به او اجازه جواب دادن را نمي دهد. حتي روزنامه شان را مي بندند و كل اعضايشان را بازداشت مي كنند.البته الف هم كه حتي اطلاعيه هاي رسمي موسوي را نمي زند چگونه نظر مرا بزند. (163994)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۴۱:۳۰
با اجازه شماآقاي موسوي آلت دست شده و مملكت را به هم ريخت.آقاي موسوي مي خواد خودش تنها حرف بزند و بيشتر از احساسات مردم بازي بگيرد.آقاي موسوي يك منافق است (164328)
 
ئ
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۲:۰۲:۱۵
با سلام
به نظر بنده يكي از دلايلي كه باعث شد شخصيت كاريزماتيك موسوي از بين برود حضورش در تلويزيون بود.مردم فهميدند و ايشان را شناختند و به ايشان راي ندادند.اگر دوباره موسوي در تلويزيون باشد آنهم نه يك شب بلكه5شب تمام حرف و حديثها تمام ميشود و همين اندك طرفداران را هم از دست مي دهد.ايشان به نظر مي رسد كه در حال انتقام گرفتن از مردم است به جرم اينكه به ايشان راي ندادند.
در ضمن خواهشا مباحث مخالفان ايشان را در زماني كه مي خواستند نخست وزير شوند را منتشر كنيد تا مردم از ارتباط ايشان با گروههايي معلوم الحال مطلع شوند (164342)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۷:۰۰:۳۲
چطورآقاي موسوي هيچ چيزراقبول ندارد.
چطورخانم اين آقاباbbcصحبت مي كند
bbcراقبول داردولي صداوسيماراقبول ندارد (164026)
 
Freedomisnotfree
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۱۸:۱۷
دوسته عزیز گمان میرود جناب عالی‌ در خواب تشریف میدارد! آقای موسوی تنها کسی‌ نیست که صداوسيماراقبول ندارد. در ایران کمه کم ۱۱ میلیون و در خارج از ایران تقریبا هیچ کس صداوسيماراقبول ندارد. متعجب نشوید، حقیقت همینطور است. (164300)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۲:۴۷:۱۱
اقای محترم مثل اینکه شما خواب تشریف دارید !احتمالا براورد های شما هم مثل سی میلیون رای اقای موسوی است .شما که در ایران زندگی نمی کنید چطوراظهار نظر می فرماییدحقیقت اینه که ما صدا سیما رو قبول داریم تنها چیزی که نمی خواییم و برامون مثل شکنجه است دیدن دوباره چهره اقای موسوی تو رسانه ملیه بعد از این افتضاحاتی که به بار اوردن وبر باد دادن ابروی نظام که نه بلکه خودشون هست چون مردم ما عزیز هستن و شعور درک مسائل رو دارن.و مطمئنا در خارج هم کسانی هستن که مثل شما تک بعدی نباشن. (164455)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۸:۰۸:۲۲
دروغ به این بزرگی از سایت الف بعید بود
بنده خیلی از این کامنت ها واظهار نظر دوستان را مطالعه کردم و افسوس خوردم از بی اطلاعی مردم از خدمات و افکار آقای موسوی
وقتی که صداو سیما به جای ملی بودن ، میلی شده است و در مونولو گ هایشان فقط یک طرف را می کوبند باید هم مردم اینگونه نخست وزیر محبوب امام را بکوبند افسوس میخورم از اینکه ایرانیم افسوس میخورم از اینکه ماهها در جبهه های جنگ دور از زن وفرزند برای این آب و خاک جنگیدم . (164060)
 
یه ایرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۳:۰۳:۰۲
اول سلام
دلخورم از صراحت لهجه و تندروی و صحبت های نسنجیده ی آقای رئیس جمهور در مناظرشون.گر چه میدونیم که هیچ کدوم از طرفین مناظره حقایق رو اونطور که بود بیان کردن نه اونطور که به نفع خودشون باشه!اصلا فراموش میکنم که آقای کاندیدا حتی نتونست توی چند دقیقه فرصتی که توی تلویزیون داشت 4کلام حرف بزنه که مردم بتونن فرق دروغگو و راستگو رو بفهمن و حتی نتونست یا نخوانست از برنامه های به اصطلاح اصلاحگرایانشون صحبت کنن یا بخاطر نمیارم آقایون هر وقت کم میاوردن طوری از قشر خانوم های جامعه مایه میذاشتن که انگار این جماعت ذره ای شعور سیاسی ندارن و یه جورایی استفاده تبلیغاتی ازشون میکردن.اعجاب خودم رو هم که از لجبازی های بزرگ مرد ایرانی بعد از انتخابات با همون مرجعی که تاییدیه شرکت در انتخابات بهشون داد رو کنار میذارم.اصلا ناراحت نشدم وقتی بیانیه های آقای عزیز رو میخوندم وقتی میدیدم چطور با تحریک احساسات ترقیب به بی قانونی میکردن و میکنن.آقای نخست وزیر جنگ ما الان دیگه نباید در جنگ باشیم.دیگه باید بدنبال آرامش باشیم.اتفاقا من از رسانه ملی کمال تشکر رو دارم که در جهت حفظ آرامش عوام تلاش میکنه.کاش کسانی که در مناظره ها شرکت میکردن متوجه صحبت هاشون بودن در اینصورت صحبت ها و انتقادات سازنده بود و نه اینطور مخرب.کاش فرقی بین این بزرگ مردان عرصه سیاست با مردم روشنفکرنمای خودشیفته و عوام بیچاره بود.من ایرانی با پرچم سه رنگ میخوام نه یه موج سبز یا موج قرمزی از خون.شما چطور؟ (164227)
 
مهلا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۳:۰۳:۴۵
\'گیرم که آب رفته به جوی باز آید با آبروی رفته چه باید کرد؟
حتی اینجا هم تحمل دیدن نظر مخالف رو ندارین..سانسور تا چه حد!؟ (164228)
 
امیرحسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۰:۳۵:۱۱
خداییش صدا وسیما اگه به جای لاریجانی ها و قالیباف و مطهری و توکلی و ولایتی و .محصولی و دانشجو و ...یه نیم ساعت به موسوی وقت می داد شایدمسایل خیلی راحت تر شنیده می شد.موسوی که تو بیانیه هاش همش مردم رو به اعتراض آرام تاکید می کنه نه اغتشاش حداقل این وقت رو بش بدیم که رسما اغتشاشات رو محکوم کنه به جرات می گم حال تک تک 13.5 ملیونی(البته مطمئن نیستم)که به موسوی رای دادن حالشون از رسانه میلی و 20:30به هم می خوره.خدا خودش جواب دروغ پردازی هاشونو بده. (164270)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۵۵:۴۸
چه بد مردمي داريم كه زود فراموش ميكنند
اگه موسوي و امثال ايشون و اصلاح طلبان نبودن الان يا از گرسنگي مرده بوديد و يا هنوز حرف زدن سياسي بلد نبوديد كه نظر بديد
با اين همه تهمت و دروغ خدا عاقبتمون رو بخير كنه (164341)
 
سراب تنهایی
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۲:۳۸:۰۸
سلام.
من زیاد حرف نمی زنم اما شاید حرفای امشبم زیاد شد.
می دونین چیه؟!
این ماجرا ها هم تموم می شه!
اگه عدالتی باشه پس یه طرف قضیه مقصره.من اصلا قضاوت نمی کنم کدوم طرف اما به هر حال یه طرف مقصره.
پس باید یه طرف محاکمه شه و پاش به میز محکمه کشونده بشه.
باید اینجوری باشه یا نه؟شما بگید؟

کی جواب مادری رو میده 21سال دختری رو بزرگ کرده.نه ببخشید 21 سال نه.7665 روز یا بهتره به ثانیه حساب کنم؟!
که یه بعد از ظهر از خونه واسه رفتن به خونه ی یکی از اقوام رفته بیرون و بی اونکه کوچکترین نقشی تو این قضایا داشته باشه دیگه به خونه برنمیگرده.
کی جواب میده؟!
کدوم یک از شما داغ عزیز دیده؟
یعنی همین آقای موسوی اگه گناهکاره که من میگم هست.چون هیچ توجیهی واسه گرفتن جون یه آدم وجود نداره.چه ادعای ریاست جمهوری چه...
تورو خدا اینقدر کور نباشید.
حامیان آقای موسوی!من اصلا میگم تمام کشته شده ها به دست نیروی انتظامی و بسیجی ها کشته شدند و شماها فقط نگاه میکردین.حالا ازتون می پرسم اگه این آقا همچین ادعای قرون وسطی رو مظرح نمی کرد این خون ها ریخته می شد؟!اونم نه از حامیان خودش.بلکه از آدمای بیگناه و ...
هیچ کلمه ای پیدا نمی کنم که بگم چقدر متاسفم.چقدر متاسف...
نه برای موسوی یا هر حامی ایشون.
واسه خودم که با رای خودم به ایشون اجازه ی اینکارو دادم که عامل اصلی این جنایت باشه.

اگه عدالت باشه باید همشون تقاص پس بدن.اگه ندن یعنی این نظام فاسده...
متاسفم. (164359)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۳:۲۵:۴۰
آقا محمد، بقول امام راحل، حال آدما ملاک است. آقای موسوی با رفتارشون و بیانیه‌هاشون و نداشتن دلایل مستند برای ابطال انتخابات و ایجاد توهم پیروزی در ذهن حامیان خود، و اعلام تقلب در روزهای قبل از انتخابات، کشور را به هرج و مرج کشانده‌اند. من فکر می‌کنم شما هم به همین نتیجه رسیده‌اید اما برای توجیه رأی خود، دائم به گذشته ایشان برمی‌گردید تا به اینصورت بتوانید با وجدان خود کنار بیایید. آقای موسوی با بیانیه‌هایشان در برابر رهبری قد علم کرده‌اند، خواهش می‌کنم یکبار دیگه بیانیه‌های این آقا را با دقت، مطالعه بفرمایید. در ضمن شما ماهها در جبهه‌های جنگ، دور از زن و فرزند، برای این آب و خاک جنگیده‌اید نه برای آقای موسوی. شما فرزند وطن هستید. (164364)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۶:۳۸:۲۸
شورای نگهبان در تایید صلاحیت آقای موسوی و کروبی کم کاری و اهمال کرده است .اینها افراد معروفی هستند و با کمی مراجعه به سابقه مشخص است که باید رد صلاحیت می شدند . الان قسمتی از مشکلا، چوب همین مسئله را می خوریم . لطفا\" بعد ازحل و فصل مشکل تعدادی از اعضای شورای نگهبان از کار کنار بکشند. (164383)
 
تنها
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۲:۲۹:۰۳
اقاي موسوي يك مهره سوخته است.به او اهميت ندهيد.حتي هوادارانش هم ديگه قبولش ندارن (164446)
 
یک بسیجی
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۴:۳۷:۳۴
دوستان عزیز سلام علیکم
مطمئنا تمام کسانیکه پیام گذاشته اند دوستدار میهن خود و مردم خود هستند.
بیایید بدون اینکه کسی رامقصر یا طرفدار باشیم منصفانه به مسائل نگاه کنیم.
بی شک اکثر دوستانی که در تهران هستند از نزدیک تجمعات حامیان آقای موسوی رو دیدند .
حقیقتا رسانه ملی آن صحنه هایی که ما از بام خانه دیدیم و آن تحلیلی که انها داشتند منصفانه دور از واقعیت است
من قبول دارم که صدا و سیما تنها دیدگاه بخشی از جامعه را انعکاس می دهد .
اما باید قبول کنیم که صدا و سیما عملا از رئیس جمهور فعلی حمایت می کند و کار درستی هم هست شاید اگز آقای موسوی هم رییس جمهور بود از ایشان حمایت می کرد.
ولی ای کاش حداقل رسانه ای بود که بصورت شفاف مواضع طرف مقابل را انعکاس میداد و مردم خود به قضاوت می پرداختند.
طلا که پاک است چه منتش به خاک است (164509)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۶:۲۱:۳۷
آقای موسوی بر مبنای ادعایی واهی و غیرمستدل دست به اعتراض زدند.چون فقط نوک دماغ خودشونو دیدن و قضاوت کردند.از ملت بیچاره شهرستانها و دهات و بسیاری از مردم قشر مذهبی غافل شدند.مطمئن باشید که در صورت حصول اطمینان از تقلب برای بسیاری از مخالفین این آقا که نسبت به نحوه اعتراضشون اظهار ناراحتی و انزجار میکنند اینقدر شعور باقی میمونه که اعتراض صحیح رو حق مسلم برای آقای میرحسین بدونند و آنقدر شعور هم دارند که فرق مصلحت خواه ازخودگذشته مملکت و خودخواه لجباز رو بفهمن.خوبه که توی تلویزیون ظاهر بشن.چون من هم از همین طریق باشون آشنا شدم و البته بهشون رای ندادم. (164549)
 
ما
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۸:۵۶:۱۹
سایت الف سیاست بازترین سایت خبریست که تا حالا دیدم
تاکتیک خبری اون شبیه bbc هستش
قیافه بی طرفانه به خود می گیرد اما در نهایت حرف مقرضانه اش را می زند
از خدا بترسید (164626)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۰:۰۱:۱۸
سلام اقاي موسوي
مگرشركت دريك مناظره انهم درمقابل بندگان خدا چه اشكالي دارد در هرحال ميشود با يكسري مطالب عده اي را جلب نظر وعده اي را هم قانع كرد
ولي سوال من از شما اين است وقتي كه مرگ بسراغ شما مي ايد وقصد رفتن از اين دنيا را فقط با يك تكه پارچه (كفن) داريد
جواب شما در پيشگاه خداوند متعال راجع به اين اعمالي كه شرايطش را در جامعه فراهم كرديد چيست/

مگراين ايه قران را (هر نفسي طعم مرگ را مي چشد) فراموش كرديد/

بدانيد در خلال اشوبها جنايات بسياري انجام شد كه خواسته يا ناخواسته مسئوليتش بعهده شماست وبايد در دادگاه عدل خداوند جوابگوي اين جنايات باشيدبدانيد كه تمام اين اعمال حق الناس ميباشد كه حتي خدا هم نميگذرد چون مربوط به تك تك افراد جامعه است/

چرا به رسانه ملي نمي اييد و همه چيز را براي مردم مشخص نمي كنيد /

بخداوندي خدا قسم ميخورم بابت مشكلاتي كه شما با اعمالتان براي من وخانواده من بوجود اورديد نخواهم گذشت در هر حال اين دو روزه دنيا ميگذرد /

از شما (سايت محترم الف )كه باعث انتقال نظرات ميشويد متشكرم. (164806)
 
ابراهیم
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۰:۴۱:۵۹
بابا اگه آقای موسوی حرفی برا گفتن داشت اینکارا رو نمی کرد.
توهم برد در انتخابات رو چه کسی به ایشون القا کرد خدا می دونه .
ایشون اقای احمدی نژاد رو به تقلب متهم میکند .
من یه سوالی از ایشون دارم ایشون ، ایشون از کجا میدونستن که در انتخابات برنده شده و ساعت 23 با خبرنگاران جلسه گذاشتن که من پیروز انتخاباتم ،اگه اینجور نباشه در انتخابات تقلب شده .
آیا ایشون علم غیب داشتن؟
(البته ایشون آقای احمدی نژاد رو به خرافه متهم کردند)
از این دست سوالات زیاده یکی یکی میپرسم تا جوابا رو بگیرم (164839)
 
غریبه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۲۸:۱۳
فقط میگم ادب مرد به زدولت اوست (176831)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.