نظر منتشر شده
۹۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47743
مواضع حداد عادل راجع به انتخابات و اتفاقات اخير
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۱
سخنان حداد عادل درباره انتخابات و اتفاقات آن در گفتگوي ويژه خبري شبکه 2












 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۹:۵۰
با تشکر از آقای حداد - من فکر میکنم دیگه اتمام حجت با آقای موسوی بسه - ما هیچ حرف منطقی از ایشون تا حالا نشنیدیم و یه جرایی دیکتاتورانه داره مملتو به ناالرامی سوق میده - با توجه به اظهارات ایشون واطرافیاشون ( مخصوصا خانومشون ) معلومه که اینا اهل حرف منطق و مدلل نیستن و دارن دوران نخست وزیری خودشون رو یکبار دیگه برای مردم یادآوری میکنن .... من واقعا متاسفم - چون ایشون حرف حساب نمیگیرن باید یه جوره دیگه باهاشون برخورد بشه (153008)
 
رضا رضائی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۰:۵۱
اگر منظورتان سرکوب است اشتباه محظ می کنید.
صورت مسئله را پاک نکنید. ریشه نا آرامی ها در جای دیگر است .آن را پیدا کنید.


مثل صدا و سیما که اخبار درست نمی دهد و مردم به رسانه های بیگانه پناه می برند.
و این یک خیانت آشکار است. (154355)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۵:۴۶
صحبت های خیلی جالبی بود .قابل توجه آقای موسوی (153049)
 
کاریکاتوریست گل آقا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۵۳:۳۵
وقتی برای یک مشت بالا شهری بی درد خرج می کنید و وزارت خانه ها رو به شهرستان ها انتقال ندادید بدون برنامه دادید تا اینها بخورند و چاق شوند و این نتیجه آن تمامی این عکس ها یکمشت جون غرتی و بدون فرهنگ سیاسی دور و بر وسوی خائن جمع شدن (153720)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۵:۱۸
اشتباه می کنید.اطرافیان دولتی و رانت خواران دولتی خوردند و می خورند و چاق می شوند. از تمام امتیازات دولتی استفاده می کنند و هیچ کار شاقی هم انجام نمی دهند.

ای کاش کمی انصاف داشته باشید. (154357)
 
طاهر
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۹:۲۳
حقیقاتا آقای دکتر حداد عادل از سرمایه های انقلاب هستند. ببینید در این شرایط حساس کشور صریحا به اعلام موضع پرداختند و به وظیفه اجتمائی خودشان در قبال جامعه عمل می کنند. بدون اینکه از نگران انتقادات عده ای علیه خود باشند.

\"ایشان آبروی نظام و انقلاب را از آبروی شخصی خود بالاتر می دانند\" (153060)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۰۴:۲۰
من نمیدونم ما چرا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی مواضع اقای موسوی رو باید از دهن اقای حداد عادل که{...} بشنویم (153733)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۰:۵۴
حکایت آقای حداد حکایت عضوی از یک خانواده با آبرو ومحترم است که اختلافی پیدا میکنند در داخل اما حاضر میشه به مسئله اختلاف پرداخته نشه و حل نشه چون خانواده ارام و خاموش با اختلاف رو ترجیح میده به اینکه کمی بحث و جدل بشه اما مسئله حل بشه (153063)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۲:۰۳
با توجه به این که رسانه های مرتبط با آقای موسوی دارای محدودیت گسترده اطلاع رسانی هستند بهتر است صدا و سیما هم به پخش واقعیت ها بپردازد و به بلندگوی دولت تبدیل نشود تا مردم بتوانند به حقیقت دست یابند نه آنچه که دولت می خواهد. (153068)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۶:۴۸
فعلاً که سایت‌هایی که آقای موسوی رو نقد میکنن، در معرض حملات هکرها (مخصوصاً از نوع DDOS) هستن و با ایجاد ترافیک مصنوعی، این سایتها رو از دسترس خارج کردن.
اون طرف چند تا سایت با حکم قانونی بسته شده و بعد هم به خاطر فشار برخی آدم‌های ذینفوذ، دوباره باز شده. نمونه‌اش سایت آینده نیوز محسن هاشمی که شب انتخابات هم یک سری شایعاتی رو از قول رهبر نقل کرد که دفتر رهبری تکذیب کرد. سایتهای متعدد آقای موسوی هم که همه در دسترس هستن.
اما اون طرف چی؟ از راه غیرقانونی و با حملات DOS میخوان نذارن مردم بفهمن جریان چیه و به شایعات اکتفا کنن. فارس و رجا و جهان رو که زدید نوش جونتون. دیگه الف چرا؟ (153933)
 
ميرخليلي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۴:۵۷
به نظر بنده با اينکه طرفدار موسوي بودم سخنان ايشان بسيار متين،مستدل و مؤدبانه بود. (153073)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۱:۳۴
حرف هاي آقاي حداد عادل خوب بود ولي بيشتر بدرد ساكت كردن بچه هاي يك مدرسه ابتدايي مي خورد. (153087)
 
مجيد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۱:۲۴
بله بچه هاي يك مدرسه ابتدايي را مي شود با اين حرف ها ساكت چون فطرتشان پاك است (153645)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۳۸:۱۴
پس بايد آشوبگران را بفرستيم مدرسه ابتدايي تا مقداري كمالات ياد بگيرند. (154163)
 
تهمورث
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۵:۲۶:۳۷
بچه های ابتدایی هم مصالح ملی رو درک می کنن شوربختانه شعور بعضی از کسایی که بانی این جریانات هستند از بچه های ابتدایی هم کمتره (154262)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۳:۵۶
احسنت بر این مرد که با زبان خودمونی و کاملا منطقی صحبت کرد.منتظر پاسخ های آقای موسوی هستیم. (153092)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۸:۵۲
در کجا باید جواب بدهد؟ (154361)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۷:۱۲
واقعا از آقای حداد عادل انتظار چنین صحبتهای یک جانبه و نا عادلانه ای را نداشتیم .
معلوم نبود ایشان در کنفرانس خبری به عنوان مهمان بودند ،یا قاضی دادگاه غیابی که مجرم آن موسوی بیچاره (و غایب )بود .ایشان 45 دقیقه تمام علیه موسوی صحبت کردند .
والله نمیدونم ،
آیا واقعا معنای عدالتی که چهار ساله گوش ما از اون کر شده ، ایـــــــنــــــــــــــه؟
خوبه تو فامیل ایشون کلمه عادل هم هست،نمیدونم اگه نبود دیشب دیگه چه کار میکرد! (153098)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۰۲:۲۹
به زودي خواهيم ديد كه برنامه اصلي ايشان زمينه چيني چه اتفاقي است هم وطنم (153730)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۹:۳۶
عزیز جان یک بار دیگه به حرفاش گوش کن و ببین که داره منطقی صحبت میکنه چه ربطی به محاکمه داره لابد تو هم جز اون دسته آدمهایی هستی که منطق و قانون را تا جایی قبول میکنند که به نفعشان هست (153808)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۲:۴۸
بسیار منطقی بود، لذت بردم. آرامش در چهره و سخنان ایشان موج می زند. (153104)
 
کیهان
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۵:۳۴
تنها چیزی که در صحبتهای آقای حداد عادل ندیدیم ؛عدالت وانصاف بود .
من خودم اصلا فکر نمی کردم ایشون اینقدر یک طرفه وجانبدارانه و به دور از انصاف حرف بزنن .
واقعا متاسفم.................... (153107)
 
امید
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۴۹:۳۰
اگر آقای حداد عادل از موسوی حمایت میکرد، عدالت و انصاف رو رعایت کرده بود. لطف کنید به ما هم بگین که عدالت و انصاف چیه تا ما هم متوجه بشیم. (153953)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۷:۱۴
سلام- فكر ميكنم حرفهاي كاملا بجايي گفته (153112)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۷:۱۷
ما زیاران چشم یاری داشتیم، حداد عادل بنا بود عادل باشی! (153133)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۰:۳۹
شما تو کجای صحبت هاش بی عدالتی دیدید؟چون حقیقت را گفته ناراحت شدید آیا غیر از این است (153811)
 
پژوهش
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۹:۳۶
بسیار جالب بود.نفوذ بهائیان در این رسانه(بی بی سی) اظهر من الشمس است که حداد به آن اشاره کرد.من شواهدی دارم که اگر بخواهید عرض می کنم. (153143)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۳:۴۴
حداد عادل واقعا عادلانه وصحیح حرف زد و مهمترین نکته حرفاش هم این بود که انسان نباید به خاطر منفعت خودش و طرافیانش منفعت یه کشور رو با بی توجهی به قانون نادیده بگیره (153146)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۵:۵۷
من نمیدانم آیا من از اینجا در غرب اجازه دارم نظری بدهم اما من درکل یک سؤال دارم زیرا گویا مدیران داخلی تا حدی در اشتباهند و گویا بدرستی نمیدانند با چه ابعاد وسیع سازمان داده شده در غرب اینها وارد عمل شده اند تا جایی که چهره هایی ایرانی را در اینجا در حال عمل میبینی که تا کنون کوچکترین اثری از حرکتهای اینچنانی از آنها نبود و مرتبا به ایران رفت و آمد میکردند و از سوی دیگر حتی آن کسانی در احزاب آلمان که معمولا دست خود را تا آخرین لحظه هم رو نمیکنند (همانند هیاهوی ساختگی دارفور) هم وارد گود شده اند مثلا یکی از اعضای رهبری حزب سبز آلمان (خانم کلاودیا روت) ناگهان سرو کله اش در کنار تظاهر کننده بر علیه ایران اسلامی پیدا میشود, لذا سؤال این است که:
آیا اینها با آوردن اوباش به صحنه قرار نیست آن تتمه بیت المال را نیز به تاراج ببرند و تاریخ را تکرار کنند زیرا امیدشان بر حمله نظامی آمریکا به ایران و حاکمیت غارت چکمه پوشان آمریکایی در سرزمین پاک ایران اسلامی بر آب شده؟ (153153)
 
خوش چهره
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۲:۰۸
امیدوارم دست اندرکاران سایت الف این حکایت سعدی را به عنوان مطلب غیرقابل انتشار تلقی نکنند و آن را انتشار دهند.

صیادی ضعیف را ماهی قوی به دام اندر افتاد طاقت حفظ آن نداشت ماهی بر او غالب آمد و دام از دستش ربود و برفت.

شد غلامی که آب جوی آرد **** جوی آب آمد و غلام ببرد
دام هر بار ماهی آوردی **** ماهی این بار رفت و دام ببرد
دیگر صیادان دریغ خوردند و ملامتش کردند که چنین صیدی در دامت افتاد و ندانستی نگاه داشتن گفت ای برادران چه توان کردن مرا روزی نبود و ماهی را همچنان روزی مانده بود. صیاد بی روزی در دجله نگیرد و ماهی بی اجل بر خشک نمیرد.

امیدوارم جناب حداد عادل، عدالت را با این معنی «که هر چیز و هرکس را بر جای خود نشاندن» تفسیر کند و منافع ملی و دینی خود را فدای منافع گروهی و سیاسی خود نکند و به جای تحریک و ایجاد شبهات بیشتر، راه حق و عدل پیش گیرد تا این بحران به درستی از سر این مملکت بگذرد. (153171)
 
محمدعلی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۶:۰۹
از جناب آقای عادل فقط دو سوال دارم: (من ایشان فردی متدین و دلسوز میدانم)

آیا با توجه به اخلاق نبوی، سیره علوی و فرمایشات امام رحیل و مقام معظم رهبری
1 ـ نوع صحبتهای آقای احمدی نژاد چه در دوره تبلیغات و چه بعد از آن قابل توجیه و دفاع است؟
2 - آیا میتوان پذیرفت که رئیس جمهور مملکت اهل بیت در ابتدای هر سخنرانی اش دعای ملکوتی در فرج حضرت ولی عصر بخوانند بعد هر گفته ای از زبانشان جاری شود که بعضاً مصداق تهمت و افترا هستند؟

اگر در سایت درج نکردید لااقل پاسخشان را برای من بفرستید.
خیر دنیا و اخرت بر مدیران الف که تا کنون آنها را منصف ارزیابی کرده ام. (153176)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۸:۳۹
انگار شما متوجه نمیشید، آقاجان حرفهای آقای احمدی نژاد بد، زشت، بی ادبانه، ولی مردم به این بد رای دادند. شما میگید تقلب شده، خوب مدرکتون رو منتشر کنید ما هم ببینیم! میگید 17 میلیون تعرفه اضافه بوده 6000! نفر رو گرفتن مجبورشون کردن هر کدوم به مدت 3 روز روزی 1000 ! بار اسم احمدی نژاد رو بنویسن بندازن تو صندوقها خوب آقاجان متخصص بیارید بررسی کنن. اینا رو کتبا به شورای نگهبان بنویسید چرا فقط حرف می زنید؟!
حالا دوباره بگید آخه ما دیدیم تو تهرون جمعیت مدافع آقای موسوی خیلی بود! اگه اینطوریه عزیزان فیلمهای روزی که آقای آحمدی نژاد اومد اصفهان توی میدون امام رو ببینید با روزی که آقای خاتمی اومد مقایسه کنید. میدون داشت میترکید! خیابونا تا 5 کیلومتری پر بودن. این که دلیل نمیشه
من از وزیر کشور جدا خواهش دارم 10 واحد درس آمار و احتمال برای دوستان بذارن. اصلا برای همه اجباری بشه. (153639)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۰:۱۶
آقای حداد عادل شما فرهنگی و دوست داشتنی بودید فلسه خوانده اید و استاد دانشگجاه هستید. این محبوبیت را به سهولت کسب ننموده اید که به این راحتی از دست دادید؟ (153182)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۰:۴۴
دوست عزیز
با سلام اولا آقای حداد تاریخ خوندن،ثانیا به فرض اینکه فلسفه خونده باشن چه ربطی به محبوبیت داره،ثالثا چون آقای حداد تحصیل کرده هستن اینقدر متین صحبت کردن،رابعا واقعیت تلخه آقای موسوی رای نیاوردن اینو باید شهامت داشته باشن بپذیرن نه اینکه توی ملاقاتشون با مقام معظم رهبری بگن چشم بعد از در که بیرون میان دوباره روز از نو روزی از نو برن تو جمع آشوبگرا بگن مردم واسه احقاق حقتون تو خونه نمونین همه تو خیابون باشن این کار آقای موسوی از پشت خنجر زدن به نظام و رهبری و مردمه.
حالا شما بگین کجای این کار منطقی ،آقایان به اصطلاح طرفدار قانون؟! (154381)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۱:۴۹
بسیار عالی صحبت کردند. خدا خیرش بدهد. از دوستان هم که پرسیدم همه تحسین می کردند. (153183)
 
ابطحي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۳:۱۶
صحبتهاي حداد عادل و همينطور پيش از آن صحبتهاي كامران دانشجو كاملا اقناع كننده بود مگر براي كساني كه در دل داراي بيماري هستند. البته مي بينيد كه به صراحت مي گويند مشكل ما آرا و شمارش مجدد و .. نيست مي گويند احمدي نژاد بايد نباشد تا انتخابات را تاييد كنيم . ظاهرا حضور احمدي نژاد براي برخي بسيار سخت است. (153187)
 
حقیقی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۸:۵۴
بر خلاف فرمایشات مقام رهبری متاسفانه سیمای ج.ا.ایران کماکان به سیاست تحریک احساسات مردم خصوصاً 16 میلیون نفر رای مخالف ادامه می دهد. برای نمونه گفتگوی ویژه خبری دیشب با آقای دکنر حداد عادل که بر خلاف روحیه و خصلیت فرهنگی ایشان 45 دقیقه آقای موسوی و حامیان آن را غیابی محاکمه و محکوم کرد. و فضای جامعه را بر خلاف نظر رهبری ملتهب کرد.
ایشان با چه مقامی مبادرت به ایراد این اتهامات ورزیده است.؟
آیا فقط موسوی و حامیان او معترض هستند یا کروبی و رضائی نیز شدیداً اعتراض دارند ولی در صحبتهای ایشان نامی از آنها برده نشد.
شخصاً از این بینانات ایشان بسیار متعجب شدم. انشائا.. ایشان فیلم صحبتهای خود را مشاهده کرده و یادداشت اخیر در مورد شبهات در انتخابات در سایت الف را مرور کند. (153200)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۰:۰۷
دوست عزیز
آقای حداد قابل توجه شما نماینده مجلس هستن و توی مجلس رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و همینطور رئیس ادبستان زبان پارسی، ایشان با این پستها و به عنوان یک مهمان در گفتگوی ویژه خبری و سؤالاتی که از ایشون شد پاسخ دادن و اینجا جای یه سؤال داره که آیا دعوت به تظاهرات و آشوب کمک به التحاب میکنه یا اینکه به یکی بیاد به یکی دیگه بگه آقا بیا با مستندات قانونی اعتراض کن؟! (154391)
 
ساشا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۴:۵۳
استاد ارجمند جناب آْقاي حداد عادل

بيانات گهر بار جنابعالي را در برنامه خبري را با جان و دل شنيدم
افسوس و صد افسوس كه فرزانه اي چون شما بدون سند و مدرك در رسانه اي كه طرف مقابل حق هيچگونه دفاعي ندارد چنين بي رحمانه قضاوت را چوب زديد.
اي كاش جنابعالي به عنوان انديشنمدي بزرگ كمي تامل مي نموديد.

ادادتمند شما
ساشا (153215)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۶:۰۲
جاي تاسف است كه حمايت متعصبانه و بي منطق شما هواداران موسوي پاياني ندارد بزرگترين دروغ‌ها و اتهامات را از زبان رهبرتان مي‌شنويد و او را بعنوان مبارز دروغ‌گويي مي‌ستاييد دم از قانون‌گرايي مي‌زنيد و خود از قانون گريزانيد مي‌گوييد ما در اغتشاشات نقشي نداريم پس چرا خود را خس و خاشاك مي‌دانيد؟مگر نه آنكه احمدي‌نژاد اغتشاش‌گران را خش و خاشاك خواند؟صادقترين و خدمت‌گزارترين هم‌وطنتان را ترور شخصيت مي‌كنيد و اورا بدون هيچ دليلي دروغگو خطاب مي‌كنيد.اي كاش حداقل بجا موسوي رهبري داشتيد كه حرفي براي گفتن داشته باشد اين مخلوق خدا كه جز عروسكي نمايشي نيست.او حتي نمي‌داند براي چه مي‌خواهد ريس جمهور شود و مطمئنا اگر ريس جمهور شود بايد از اربابانش بپرسد كه چه كند و چه كسي را انتخاب كند.اي كاش روزي بتوانيد خورشيد واقعي را ببينيد نه لامپي كه بواسطه برق روشن است . (153635)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۴:۴۳
هموطن عزیز
آقای حداد فقط گفتن به جای دعوت به آشوب و تظاهرات بیان از راه قانونی شکایت کنن این که مردم با دعوت آقای موسوی به خیابون میریزن که \"اظهر من الشمسه\" و آقای حداد صحبتی نداشتن که احتیاج به سند و مدرک داشته باشه. (154397)
 
مصطفى
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۷:۲۲
دانلود مستقيم
http://alef.ir/1388/video/haddadsp.flv

حجم: 16 مگابايت (153218)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۷:۴۴
واقعاً جای تشکر داشت و دلایلی که عنوان شد جای هیچ شکی باقی نگذاشت که جریان چیزی جزء بهانه جویی نیست... (153220)
 
حسین فرش فر
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۸:۳۶
من از این متعجبم که چرا آقای حداد عادل که دولت این قدر در حقشان بی لطفی می کند، از دولت حمایت می کنند؟ البته حرف هایشان حساب بود. باید آقای احمدی نژاد از این فرصت ها کمال استفاده را بکند. چون کمتر اشخاصی مانند آقای حداد هستند که اینقدر با حیا به مسائل نگاه کنند. (153223)
 
دردمند
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۴۱:۱۶
یاد اون زمانی بخیر که آقای حداد عادل هنوز وارد سیاست نشده بودند و یک چهره محبوب فرهنگی بودند جدا برای من که اون موقع یادم میاد با الان خیلی ناراحت کننده ست که دکتر حداد با اون سابقه بالای علمی و فرهنگی در حد سخنگو و حامی از شخصی ظاهر بشه که خودش به مراتب بالاتر از اون هست در هر زمینه ای که حساب کنی در ضمن بازهم صدا و سیما با این برنامه یه طرفه به قاضی رفت و دکتر حداد هم همون حرفای رسمی و حکومتی و دولتی رو که تو اجتماع چند روز قبل زده بودند تکرار کردند و چیز جدیدی نگفتند و بازهم باید پرسید چرا صدا و سیما وقت مشابهی به منتقدین نمیده تا حرفاشون رو بزنند... ب هر حال یا حق (153247)
 
Soodeh Eskandari
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۵۸:۵۷
من در خارج از ایران زندگی می کنم و انشاءالله فردا همراه اعضا خانواده برای شرکت در این نمازجمعه بسیار مهم و سرنوشت ساز به ایران می آییم و درست فردا شب هم برمی گردیم و قصد ما فقط شرکت در نمازجمعه هست در سایت فارس نیوز خواندم که طلاب راهپیمایی 150 کیلومتری از قم به تهران برای شرکت در نمازجمعه ترتیب داده اند با توجه به اینکه اکنون سایت فارس و رجا و دیگر سایتهای مشابه هک شده و در بین سایتهایی که می توان به آنها اعتماد کرد که دل در گرو ولایت دارند سایت شما هست و با توجه به اینکه این اولین باری است که من سایت شما را بازدید می کنم و دلیل اعتمادم هم برنامه زنده دیروز آقای توکلی در شبکه 5 بود که احساس کردم دل ایشان برای نظام و ولایت فقیه می تپد و این موضوع رجحانی بود که من سایت شما را بجای تابناک که منسوب به آقای رضایی هست و بیشتر اخبارش از بی بی سی فارسی گزینش می شود و دل در گرو بیگانه سپرده خواهش می کنم کاری کنید که مردم ورامین و دیگر شهرهایی که در ولایت مداری زبانزد هستند نیز حرکت مشابهی انجام دهند حضور پر شور ما در فردا دام این توطئه را بر می چیند و فقط به همین منظور است که من چندین ملیون خرج می کنم که با خانواده ام برای حضور چهار نفر بیشتر به تهران بیایم شما هم که دل در گرو ولایت و اسلام دارید و می توانید کاری کنید دست یاعلی دراز کنید و اجر خود را از امام زمان بگیرید (153279)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۳۱:۵۶
شما آقای الله کرم نیستی (154404)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۳:۱۱:۳۵
جناب آقای حداد چقدر فیگورها و ژست ها تون شبیه دکتر احمدی نژاد شده! (153303)
 
وحيد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۳:۲۰:۴۴
تمام صحبتهاي آقاي حداد عادل رو گوش دادم نظرات ايشان عادلانه نبود به دليل اينكه يا اطلاعات آقاي حداد كم بود يا اينكه برنامه زنده نبود. (153316)
 
David
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۳:۲۸:۲۹
Mr Mousavi and Mr Ahmadinedjad both have families who love them.

Can we simply forget that? DO we respect that. I had not done it, and I am ashamed of myself!
What is wrong with us Iranian people? Why are we all acting like we hate each other? Aren’t we all the children of ONE God and don’t we all believe in the same creation? What makes us disrespect each other so badly and simply forget we all have dignity, every single of us; Mr Mousavi, even though Mr Ahmadinedjad, the students, the Basijis’, you and me.

Every single of us. Don’t we love each other? Are we lost in this world and forgot “to love” ? Why are we acting like that? Why we do not respect the God given gift of life and scream “Dead to this or dead to that”. Does is really play any role who is right or wrong, when we are acting like we are forgetting that we are human with love. If we love each other why we can not recognize each others weaknesses? Why instead of forgiving each others mistakes we put salt on each others wounds? Is it really so hard to see the good sides in each other instead of try to blame each other? I mean Mr Mousavi is a great patient person and for sure for a more wealthy family than Mr Ahmadinedjad. Is he so bad as others say really?

Is Mr. Mousavi as bad as the other side try to make us believe? Why we compare the people knowing even in the same samily brothers are so different? Why we try to hurt each other? We are the nation whose great Ferdousi says:

Mayazar moori ke dane kesh ast
Ke jan darad o jane shiring khoosh ast.

I am sad, very sad, what has become of us? I have seen so much brutality in the last days and so much disrespect and provocation from all sides…

Did we through away God from our hearts? dz (153324)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۰۸:۰۰
بنده بخشي از سخنان ايشان را از طريق شبكه 2 ديدم،اولين چيزي كه به ذهنم رسيد اين بود كه اين همه سئوالي كه ايشان از آقاي مهندس موسوي داشتند چرا در غياب اقاي مهندس موسوي و يا حد اقل يكي از نمايندگان آقاي مهندس پرسيده شد، بهتر نبود سيماي جمهوري اسلامي براي اينكه عدالت را اجرا كرده باشند اين شانس را به طرف مقابل هم مي داد كه در برنامه حضور داشته باشند و از خود دفاع و به سئوالاتي كه اقاي حداد با آن شور و احساس مطرح مي كردند پاسخ دهند؟و اينكه آيا ايشان بعنوان يك آگاه سياسي در برنامه حضور داشتند يا وكيل مدافع آقاي احمدي نژاد؟ مسلما سئوالاتي كه ايشان مطرح كردند پاسخ هاي بسيار ساده اي داشت كه حتي اگر يكي از طرفداران معمولي آقاي مير حسين موسوي هم در برنامه حضور داشتند پاسخ قانع كننده اي به سئوالات مطرح شده مي دادند؟ به عنوان مثال: چه عاملي باعث شده كه توجه مردم به رسانه هاي بيگانه جلب شود ؟ واقعا با اين اطلاع رساني يك طرفه و هدف دار رسانه ملي،با اين وضعيت sms ها،E-mailها بستن سايت ها و .... واقعاچگونه مردم بايد اخبار صحيح را دريافت كنند؟
آيا اين صحنه هاي متاثر كننده ي هجوم نيروهاي امنيتي و ضرب وشتم مردم اين مملكت با آخرين مدل تجهيزات پيشرفته ضد بشري، دست كمي از صحنه هاي درد آور هجوم و ضرب و شتم مردم مظلوم غزه به دست نيرو هاي اشغالگر فلسطين دارد مگر اين مردم به قول امام خميني همان ولي نعمت هاي حكومت نيستند؟ مگر اين مردم همان افتخار آفرينان 22 خرداد 88 نيستند؟ پس جناب حداد لطفا موضع خود را روشن كنيد كه وكيل مدافع آقاي احمدي نژاد هستيد يا خير خواه مردم و نظام. (153341)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۵:۵۷
یای آخر مسخره بود.مگه از هم جدان؟ ناراحتی آقای حداد از اینه که چرا خانوم رهنورد با اون سابقه انقلابیشون و آنهمه شعار یا شعائر مذهبی چطور حاضر میشن با بی بی سی مصاحبه کنند و تازه اونجور آبروریزنده. اینو مطمئنم که اگه خودم جایی گیر کنم که صدام به هیچکس نرسه بازم از بی بی سی به عنوان بلندگو استفاده نمیکنم، ترجیح میدم بمیرم! (154374)
 
امیرعلی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۲۱:۳۷
به نظرم حرف ایشون منطقی بود در کل .
یه چیزی که هست اینه که مشکلات آقای حداد با آقای احمدی نژاد یه چیزیه که هیچ کس نمی تونه انکار کنه. ایشون چه در دورانی که رئیس مجلس بودن جه دوران بعدش مخالفت هاشون رو بیان کردن.
اما نکته ای که دیروز ایشون ابدا توجه نکردن .. برخوردهای نیروی انتظامی... سانسور اخبار و فیلتر سایت ها بود . ایشون ابدا به تحریک هایی که از طرف شخص رئیس جمهور انجام شد توجه نکردن .
من خودم به شخصه هیچ اعتقادی به تقلب ندارم هرچند که هیچ علاقه ای به رئیس جمهور ندارم اما برخورد بد نیروی انتظامی. رفتار های نا به هنجار لباس شخصی ها ، تهمت های افراد وابسته به رئیس جمهور و خود ایشون به دیگران . اعلام نشدن ریز آرای صندوق ها و مجوز ندادن برای میتینگ ها ، حمله نیروهای اطلاعات به کوی دانشگاه ، بازداشت های بی حدو حصر و رفتار یک جانیه صدا و سیما چیزی نیست که آدم بخواد توجیه کنه. (153349)
 
آشفته
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۲۴:۰۹
با سلام
تحليل اينجانب از انتخابات اين دوره اين است مثلا از 24 ميليون راي آقاي احمدي نژاد احتمالا 15 يا شايد 20 ميليون راي نه به ميرحسين بود نه راي بله به احمدي نژاد.
دقيقا بر عكس اين قضيه در طرف مقابل نيز صادق است يعني از 14 ميليون راي جناي آقاي موسوي احتمالا 10 ميليون نه به آقاي احمدي نژاد است نه بله به آقاي موسوي.
اينجانب هر چند در انتخابات به جناب آقاي دكتر احمدي نژاد راي داده بودم ولي در راي خود ترديد داشتم. چون راي بنده به آقاي احمدي نژاد نيز جزء همان راي نه به موسوي بود نه تاييد عملكرد احمدي نژاد.
اينجانب حضور دوباره آقاياني چون بهزاد نبوي كه هنوز بعد از 28 سال نتوانسته است انگ بمب گذاري دفتر نخست وزيري را از پيشاني خود پاك كند، يا جناب آقاي تاج زاده كه هنوز به بعد از 10 سال حاضر نيست به مبهمات حادثه كوي دانشگاه و دستور خود مبني بر حركت به سمت بيت رهبري و صدا و سيما پاسخ دهد يا جناب آقاي ميردامادي كه هنوز اصرار آنها به ارائه طرح سه فوريتي مبني بر لزوم دولت بر امضاء قرارداد الحاقي در مجلس ششم توسط ايشان از ذهن اين ملت پاك نشده است را به مصلحت كشور نمي ديدم و لذا قصد قربتم در هنگان راي دادن نفي موارد فوق بود تاييد سوء مديريت آقاي احمدي نژاد كه از نظر اينجانب از خورشيد نيز واضح تر است (تغيير ساعت، قوانين بودجه، ناهماهنگي در هنگام تغيير حج و زيارت و ...).
همانگونه كه در ابتدا عرض كردم دادن راي نفي‎اي بسيار سخت است چرا كه در ذهن افراد نيز اين اصل وجود دارد كه افراد بي گناهندمگر آنكه خلاف آن ثابت شود لذا در راي نفي‎اي شما حتما مي بايست به گناهكار بودن فرد مقابل رسيده باشيد در صورتي كه در راي اثباتي همين كه شماحداقلهاي مورد نياز را در يك نامزد مشاهده نماييد حجيت شرعي براي راي دادن ايجاد مي گردد.
هر چند مواردي كه اشاره كردم از نظر اينجانب كاملا محرز مي باشد اما جدا كردن حساب طرفداران از خود جناب آقاي موسوي نتيجه بخش بودن استدلال فوق را مخدوش مي نمود. و اين همان نكته بود كه باعث شده بود اينجانب در راي خود مردد باشم.
اما امروز بعد از گذشت حدودا يك هفته از انتخابات اينجانب با تمام وجود نه تنها از راي خود خشنودم بلكه به آن افتخار نيز مي كنم.
زماني كه جناب آقاي كروبي در اواخر مناظره(البته به ظاهر مناظره) تلويزيوني با جناب آقاي موسوي سوالي مبني بر ادامه حضور ايشان عليرغم مشكلات موجود در مسير از ايشان پرسيد واقعيتا حرقه اي در ذهن من شكل گرفت.
اين جرقه مربوط به ارتباط استفاي چند باره ايشان در زمان نخست وزيري و يا تهديد تعدادي از نمايندگان مجلس در صورت عدم راي موافق به نمايندگان در زمان نخست وزيري ايشان بود.
قانون گرايي كليتي است كه به فرمايش حضرت علي(ع) « كلمه الحق يراد بهاالباطل» از دل آن بيرون مي آيد. اينكه چگونه به اين قانون گرايي جامه عمل بپوشانيم اصل مهمي است.
بنده اعتراضي به بازشماري آراي يا حتي تكرار انتخابات در صورت اثبات تخلف و تقلب تاثير گذار در آن ندارم اما آنچه براي من اهميت دارد و باعث خوشحالي اينجانب در اين روزها از راي خودم شده اين است كه معني قانون گرايي مورد اشاره جناب آقاي موسوي در شبهاي مناظره در اين روزها معلوم شده است.
اين عزيزان كه امروز بدون هيچ مستمسك قانوني و فقط به استناد توهمات خود اصرار نه بر بازشمار آراء كه بر ابطال انتخابات دارند لابد اگر خداي ناكرده فردا بر كرسي قدرت نيز تكيه زده بودن در هر كجا كه با سلايقشان متضاد بود به همين مدل قانون گرايي بسنده مي كردند چنانكه در دوره نخست وزيري ايشان نيز نمونه هاي از ايت دست قانون گرايي مشاهده شده است.
بزرگترين نمونه آن استفاي ايشان است.
هر چند مطلب اينجانب به دراز كشيد اما توجه اشاره به يك نكته را ضروري مي بينم.
عده اي متاسفانه تفاوتي بين قانون گرايي و نافرماني هاي مدني جهت رسيدن به اهداف خود قائل نيستند.
نافرماني هاي مدني در تعريف تخصصي خود عبارتست از اعمال اعتراض هايي بدون توسل به ابزار هاي خشن جهت نيل به اهداف مانند استعفاي تدريجي و دسته جمعي، برگزاري ميتينگ ها و تجمع هاي حمايتي و يا اعتراض آميز ، آبستراكسيون و اخلال در كار مجلس(خروج از مجلس به جهت از اكثريت انداختن مجلس)، اعتصاب غذا، چاپ سفيد قسمت هايي از صفحات روزنامه، در اعتراض به سانسور و ممنوعيت چاپ برخي از مطالبات و ...
هر چند هيچ يك از موارد فوق مصداق بارز خلاف قانون نيستند اما چنانچه مقرر گردد تا هر دولت در هر زمان كه نفي نظرات خود را در مجلس يا ساير مراجع ذيل صلاح در خطر مي بيند از اين ابزار استفاده نمايد نه تنها در مملكت سنگ روي سنگ بند نمي شود و كاري از پيش نمي رود بلكه تمام توان دولت صرف رفع اين نافرماني هاي مدني خواهد شد.
چنانچه سوابق جناب آقاي مهندس موسوي نشان مي دهد ايشان در زمان تصدي پست نخست وزيري نيز ابائي براي استفاده از ابزارهاي نافرماني مدني نداشته اند و در اين چند روز بعد از انتخابات نيز اثبات كرده اند كه اگر به منصبي در اين كشور برسند تمامي تلاش خود را جهت به كرسي نشاندن ايده هاي خود با استفاده از تمامي ابزارها – عليرغم مخالفت اكثريت با اين ايده – بكار خواهند بست.
نتيجه چنين سياستي متاسفانه همان ديكتاتوري است كه جناب آقاي موسوي اعلام نمودن از ترس ديكتاتوري شدن مملكت به ميدان آمده اند.
ديكتاتوري اشخاص، تفاوتهاي با ديكتاتوري اقليت دارند. نافرماني هاي مدني در برخي موارد ممكن است ابزار مناسبي جهت اعلام اكثريت جامعه باشند كه اقليتي به آنها بي اعتنايي مي كند اما در برخي موارد نيز چون به عنوان يك ابزار شارلاتاني مورد استفاده قرار مي گيرند به عنوان يك ابزار جهت ايجاد ديكتاتوري اقليت مورد استفاده قرار مي گيرند.
آنچه نشان دهنده صحت استفاده از اين ابزار است رجوع به ابزار هاي قابل بررسي مانند راي گيري است تا اثبات كند به عنوان ابزار شارلاتاني مورد استفاده قرار مي گيرند يا به عنوان ابزار احقاق حقوق اكثريت.
از نظر اينجانب كه جناب آقاي موسوي هيچ مستندي مبني بر تقلب در انتخابات ارائه نمي نمايد و از طرف تحمل شكست را نيز ندارد از ابزار هاي نافرماني مدني به عنوان ابزارهاي شارلاتاني استفاده مي نمايد تا ديكتاتوري اقليت بر اكثريت را عملي نمايد.
جدا از اينكه در اين مرحله اين ابزار نتيجه بخش خواهد بود يا نه هدف از اين نوشتار اعلام اين مهم بود كه وجود چنين روحيه اي براي دولت از نظر اينجانب بسيار اساسي كه در غير اينصورت در طول چهار سال تمامي دستگاههاي ناظر و تقنين در مقابله با يك دولت ديكتاتوري برخاسته از اقليت و غير قابل كنترلو مجهز با استفاده شارلاتاني از ابزارهاي نافرماني مدني، خلع سلاح خواهند شد. (153352)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۴۲:۰۳
دوست عزیز نکته جالب توجه در صحبت شما این بود که به سوء مدیریت اقای احمدی نژاد واقفید و لی باز به رای به ایشان افتخار می کنید.
حال سوال من از شما این است که مگر دو نفر کاندیدا بودند؟
اگر 4 سال دیگر با سوء مدیریت اقای احمدی نژاد تورم به 40 یا 50 % برسه چگونه در پیشگاه خدا پاسخگو خواهید بود.؟
علاوه بر این ها اگر این همه موارد اتهامی که فرمودید درسته چرا تا حالا آزادشون گذاشتند.؟ یکی از این موارد کافی است تا ضدیت فرد با نظام ثابت شود ؟
تهمت آقای احمدی نژاد به آقای رفسنجانی که ریاست مجلس خبرگان رهبری را دارند تهمت کوچکی نیست. یادم هست که رهبر معم درباره آقای رغسنجانی بعد از دوران ریاست جمهوری ایشان فرمدند هیچ کس برای من جای اقای هاشمی را نمی گیرد. تهمت اقای احمدی نژاد به اقای هاشمی زیر سوال بردن رهبری ، شورای نگهبان ، و فقهای خبرگان است. (154093)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۰:۵۰
چرا بحث های صدا و سیما یک طرفه است .
وچرا آقای حداد عادل در مورد اشتباهات و عملکرد وزارت کشور و سخنان تحریک آمیز آقای دکتر احمدی نژاد انتقاد نکرد .؟
چرا مردم نباید دلایل آقای موسوی یا نماینده ایشان و دلایل آقای حداد عادل را همزمان بشنوند و قیاس کنند؟
چرا آقای حداد عادل در مورد خونریزی های اخیر مرتبط با لباس شخصی ها صحبتی نکردند؟
آیا فرا فکنی آنهم از جانب آقای حداد عادل قابل قبول است؟ (153389)
 
صفار از مشهد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۱:۱۰
یکهفته است در مورد مغلوبان در انتخابات تحلیل وموعظه میفرمایید.نیم ساعت هم اجازه دهید این مغلوبان حرف بزنند تا قضاوت ممکن شود. یکه به قاضی رفتن که هنر نیست (153391)
 
سیدمهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۹:۴۱
در حالی که سخنان دوجانبه و منصفانه عصر دیروز دکتر احمد توکلی در گفتگو با شبکه پنجم سیما، نقش مثبتی در آرامش‌بخشی به افکار عمومی داشته است، دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شب گذشته، اقدام به حمله مکرر و یک‌طرفه به مهندس موسوی و حامیان وی کرد.

حداد عادل که در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حاضر شده بود، طی کمتر از 50 دقیقه 36 بار با نام بردن از مهندس موسوی، ‌همسر و حامیان وی، به انتقادات صریح و گسترده از آنان پرداخت، اما نسبت به اقدامات طرف مقابل و زمینه‌های منطقی اعتراضات هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرد.

اظهارات دکتر حداد عادل در حالی بیان شد که پس از توصیه‌های صریح رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از تحریک احساسات حامیان مهندس موسوی، تلاش همه دلسوزان انقلاب بر کاهش زمینه‌های تحریک متمرکز شده است و نام بردن و انتقادات مکرر از شخصی که خود و جریان حامی وی امکان حضور و دفاع در صداوسیما را ندارند، موجب تزریق نارضایتی و تحریک عصبی آن‌ها می‌شود، به ویژه آن‌که در طول این برنامه، دکتر حداد عادل حتی یک بار نیز از جریان مقابل و حامیان دکتر احمدی‌نژاد کوچکترین انتقادی نکرد.

اظهارات حداد عادل مبنی بر این‌که حامیان مهندس موسوی به صورت مسلحانه به یک پایگاه بسیج حمله کرده و از قتل دو سرباز، یک مادر و دختر چادری را نیز کشته و جهت خلع سلاح پایگاه حرکت کرده‌اند، در حالی که رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند باید حساب اغتشاش‌گران را از جمعیت میلیونی حامی مهندس موسوی جدا کرد،‌ جای شگفتی دارد.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به درخواست ابطال ارائه شده به شورای نگهبان واکنش نشان داده و آن‌را با وجود حضور حدود ده نفر در پای صندوق رأی بی‌معنا توصیف کرد، در حالی که ارائه این درخواست نیز جزئی از حقوق قانونی کاندیداها بوده و با استفاده از آن و بررسی آن در شورای نگهبان، عملاً مسیر اعتراضات از تشنج‌آفرینی به مسیر قانونی هدایت می‌شود و شورای نگهبان نیز در بررسی این درخواست دارای اختیار کامل است، علاوه بر آن‌که دکتر حداد عادل در انتخابات مجلس ششم پس از استفاده شورای نگهبان از باطل اختیار کردن بخشی از آراء تهران و ابطال حدود 700 هزار رأی اعلام شده توسط وزارت کشور، در تهران به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

استفاده از تعابیری نظیر «اگر مهندس موسوی به دلیل آن‌که 68 سال پیش در آذربایجان متولد شده فرزند آذربایجان است، ‌پس آقای احمدی‌نژاد چون 68 روز پیش در این استان بوده و به همه استان‌ها سفر کرده است،‌ فرزند تمام ایران است» نیز از دیگر عبارات تحریک‌آمیزی بود که اثر منفی در مناطق ترک‌نشین برجا می‌گذارد.

استفاده از توجیهاتی نظیر استناد دکتر حداد عادل به نظرسنجی یک موسسه آمریکایی در ایران که در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست منتشر شده، از دیگر اقدامات شگفت‌آور دکتر حداد عادل بود که بر خلاف رویه نظام مبنی بر تضعیف اعتبار رسانه‌های بیگانه انجام شد.

به نظر می‌رسد مسئولان صداوسیما برای بازگشت آرامش به کشور، باید بیشتر از چهره‌های میانه‌رو و دوجانبه‌ای استفاده کنند که اظهارات آن‌ها به کاهش تنش در طرفین مناقشه منجر شود و پخش نظرات شخصی که در ابتدای صحبت خود بدون دلیل و ناشیانه، صراحتاً‌ اعلام می‌کند به آقای احمدی‌نژاد رأی داده است و سپس به صورت مکرر به طرف مقابل حمله و انتقاد می‌کند، اثر مثبتی بر بازگشت آرامش به کشور ندارد. (153403)
 
azad
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۳۴:۲۱
با سلام
واقعا از نزع مءالب اقاي حداد عادل به عنوان كسي كه دكتر است و رييس مجلس بوده تاسف بار و سبك است مثلا مردم شير خط انداخته يا اعتراض اقاي موسوي به نام بردن از اقاي هاشمي
اكر اين حرفا رو بقال سركوجه ما ميزد اري ولي شخصيتي مانند ايشان عجيب است (153450)
 
هومن فرجام
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۳۵:۱۶
درود با آقای حداد عادل که به تمام وجوه نشان داد یک فرد پیرو ولایت باید چگونه باشد و از هیچ نهراسد و حقیقت را بگوید
ایشان نشاد داد که اگر با کسی هم مشکل داشت باز هم باید جزء حقیقت نگفت (153451)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۵۰:۱۱
آقای حداد شما چرا هنوز خیلی زود است که شما وارد شدید می دانید که اول کاریم و نمی شود به شکل گذشته مطلق عمل کرد. برای حل موضوع فراتر از صحبت کردن باید هزینه کرد. (153470)
 
بهنام
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۵۹:۳۶
حرف حق جواب نداره.
فقط یک چیزی بگم. به خداوندی خدا قسم میخورم اگر یکبار یگه این انتخابات برگزار بشه دیگه به موسوی رای نمیدم. اینقدر که این چند روز خون دل خوردم . اینآقا اگر خودش رو طرفدار رهبری و تابع رهبری معرفی نمی کرد من و امثال من گول نمی خوردیم.اما خوب نشون داد که حرفش ادعای کذبی بیشتر نبوده والا ده دفعه رهبری گفت از طریق قانونی اقدام کنین و اغتشاش ایجاد نکنین ..کو؟ (153481)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۳۱:۲۹
قطعا موسوی در مقابل این استدلالهای محکم باید سکوت کند. چون پاسخی ندارد. (153506)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۴۳:۱۶
آقای حداد چرا شما که اصولگرا بودید در طول فرمایشات خود از وزین و قانونمند بودن محسن رضایی به عنوان یک اصولگرا حرفی نزدید. برای شما سنگین است که قبول کنید محسن رضایی اصولگرایی وزین و حتی سنگین تار از شماست. (153514)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۷:۴۰:۵۱
ایکاش اصول گرایان ازریاست مجلس ونمایندگان گرفته تامسئولین قوه قضائیه وروسا واساتید دانشگاههاو..گلایه هارا کنار می کذاشتند وازگرفتن زست بی طرفی وروشنفکرانه عبورمی کردند ودرمقابل فتنه ای که باقانون شکنی وتحت حمایت سیاسی وخبری واطلاعاتی غرب روح نظام یعنی عملا ولایت فقیه را نشان گرفته اند با قاطعیت وروشنگری دفاع می کردندد وبه جای اینکه برخی با مواضع متزلزل مثل موضعگیری رئیس مجلس وحتی اقای توکلی باعث تشجیع مخالفین وکسانیکه درخیابانها تظاهرات میکنند باشند موجبات ارامش مردم مخلص حامی ولایت می شدند که انصافا اگاهی وموقعیت شناسی این مردم گاهی اوقات از برخی ازاین اقایان سیاسی باصطلاح اصول گرای 1خیلی بیشتراست. من ازبرنامه روشنگرانه آقای حداد درتلویزیون بسیار متشکرم وهمه آقایان اصول گرای مسئول باید مثل ایشان بجای سیاست بازی ومصلحت اندیشی به دفاع از نظام ومشروعیت انتخابات بپردازند .اقای توکلی می توانند نه درسایت بلکه باتماس از وزارت کشور بخواهند ازطریق تلویزیون وبااسلاید وpower point فرایند مردمی وشفاف رای گیری از حوزه ها تاستاد وزارت کشور رانشان دهند چون برخی از مردم متاسفانه تقلب باورشان شده است .(یک هیئت علمی دانشگاه که از کوفی شدن بیمناک است) (153572)
 
عباسی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۱۴:۳۴
جناب آقای حداد عادل,این دعوا ها سر جیفه دنیاست,رها کن چیزی از عمر باقی نمانده,دعا کنیم خداوند محمود و حسین و ما وشما و همه مسلمین را عاقبت بخیر گرداند. (153608)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۱۴:۴۲
يكي نيست به اين آقاي حداد بگويد كه ديگر احمدي ن‍ژاد چه كار بود كه با شما نكرد و انوقت شما باز هم از او حمايت مي كنيد.
حتما يادتان رفته كه احمدي نژاد براي رسيدن به اهداف خود حتي به اندازه سر سوزن براي شما ارزش قائل نبوده و نيست و نخواهد بود. واقعا براتون متاسفم. (153609)
 
ebrahim
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۲۱:۱۹
من صحبتهای جناب آقای حدادرا شنیدم.چندسوال از ایشان دارم:
1-چرا زمانیکه در تبلیغات انتخاباتی و مناظره ها کاندیدایی ساختارشکنی را شروع کردوهتک حرمت افرادرا انجام داد کسی از مسئولین نظام تذکری نداد؟

2-چرا وقایع کشوررا دراین چند روز اول بعد از انتخابات صدا وسیما پوشش نداد؟

3-چرا صدا وسیما در این چند روز فقط یکطرفه اخبار را پوشش میدهد؟

4-چرا صدا وسیما فقط با طرفداران رئیس جمهورمحترم(ببخشیدخیلی محترم)مصاحبه میکند؟
5-چرا صدا وسیما از شما دعوت به گفتگوی خبری میکند؟ولی از طرفداران کاندیدای مخالف تا حالا دعوتی به میان نمیاید؟

---

7-آیا توصیه به بزرگان سیاسی چون نامزدهای حاضردر اندازه و حدود شما میگنجد؟
8-ایکاش شما همان حداد عادل می بودید که بیست سال پیش با نامتان در پاورقی کتاب ادبیات فارسی آشنا شدم؟ (153242)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۵۶:۱۹
آقای شریعتمداری برای مناظره با آقای موسوی اعلام آمادگی کرده. اگر ایشان اعلام آمادگی کنه می تونن بیان تلویزیون (153725)
 
EBRAHIM
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۵:۵۸
برادر بزرگوار،آیا آقای شریعتمداری در حد و اندازهء آقای موسوی هستندکه با ایشان مناظره کنند؟مناظره پیشکشتان.فرصت دهند آقای موسوی یا یکی از یارانش در سیما اعلام نظرکنند. (154438)
 
ماهان
۱۳۸۸-۰۳-۳۱ ۱۶:۴۸:۰۲
اقای هاشمی هم اعلام امادگی کردن اقای روحانی هم همینطور اقای خرازی هم همینطور ولی کو ان صدا وسیمای عادل (157708)
 
بهنام
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۰۳:۱۹
من نمی دانم این چه حکمتی است که باید در مواردی که قانون توسط مسوولین رعایت نمی شود موسسولین بالا تر یا مثلا قوه قضائیه باید تذکر بدهند. اگر بنده یا جنابعالی همین اظهارات آقای احمدی نژاد را در باره مسوولین نظام می کردیم باز هم مسوولین به من و شما تذکر می دادنند یا ....؟ با عرض معذرت حقیقی و قلبی از شما برادر عزیزاز هر جناهی که هستی اما واقعا این چه ساده لوحیی است که انتظار تذکر دارید.مگر شما در سی سال اخیر در این مملکت زندگی نکرده اید. سخنان آقای احمدی نژاد در مناظره ها مصداق بارز جرم علنی و مشهود است
1.تا اتهامی در دادگاه ثابت نشده احدی اجازه اعلام علنی اتهام و جرم را ندارد.
2.چنانچه رییس جمهور از این مسا یل به طور مستند اصلاع دارد موظف است آنها را برای رسیدگی به این کار در اختیار قوه قضاییه قرار دهد (کاری که آقای احمدی نژاد تا کنون نکرده است) که این نیز خود جرم است.
3.چنانچه ایشان بگویید دستهای پشت پرده اجازه این کار را نمی دهند یا از به نتیجه رسیدن آن جلوگیری میکنند باز هم مانع از عدم اجرای قانون (به موجب نص صریح قانون) نیست.
4. به علاوه آقای احمدی نژاد چند سال پیش هم چنین اتهاماتی را مطرح کردند اما از اجرای قانون خبری نشد. لا اقل از او نخواستند مدارک خود را ارائه کند تا در دادگاه مفسدان محکوم شوند.
5.موضع مسوولین رده بالای نظام در برابر اتهام فسادبه رئیس مجمع خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام! چه بود. به نظر شما قانون در این زمینه چه می گوید آیا مثلا می گوید با ید تذکر داد یا محاکمه کرد و چنانچه هر یک از طرفین محکوم شدند مجازات کرد؟ آیا این منطقی است که شخصی که توسط رئیس جمهور به فساد محکوم می شود همچنان ریاست مهمترین نهادهای حکومتی را داشته باشد و هیچ مقام و مرجعی هم پیگیری نکند که واقعا چه خبر است و حق با چه کسی است؟!
6.متا سفانه یکی از عیوب ما مردم این است که هنوز به قانون آگاهی و پایبندی نداریم. و مثلا نمی دانیم که هنگام مطرح شدن چنین اتهاماتی آنهم توسط رئییس جمهور بسیاری از دستگاهها و اشخاص مسول رسیدگی و اعلام عمومی نتیجه هستند. چیزی که هرگز انجام نشد و تمام اینها نیز خود از مصادیق بارز جرم یا عدم اجرای وظایف قانونی اشخاص حقوقی و دستگاههای حکومتی است و این موارد نیز خود نیاز به رسیدگی قانونی در مراجه قضایی یا سایر نهادها مثلا مجلس دارد که باز هم انجام نشد. و خود محاسبه فرمایید که این عدم اجرای قانون و ارتکاب جرم یا جنحه چگونه به صورت چرخه وار تکرار می شود.
7.تذکر دادن(خوب یا بد) در واقع فقط یک ژست و اعلام موضع است و خود قابل تایید و تحسین است امابه هیچ وجه ربطی به اجرای قانون و انجام وظایف مسوولین ندارد(که هرگز انجام نشد ندارد). (153731)
 
سلام
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۱:۰۰
خدا قوت
قرار دادن ویدیو های اینجوری کار خوبیه ادامه بدید
با تشکر (153644)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۱۰:۰۹
جناب آقای حداد عادل
سلام العلیکم
من از شما سوال دارم......در تمام برنامه های صدا و سیما بعد از اتنخابات
حتی یک بارهم از کسانی که طرفدار جناب آقای موسوی هستند دعوت نشد..
چطور است که شما می گویید تمرین دموکراسی..آنوقت شبکه های ارتباطی در شب انتخابات قطع میگردد...
چطور راجع به حرفهایی که جناب آقای احمدی نژاد در میدان ولیعصر گفتند چیزی نگفتین...(خس و خاشاک)
چطور نمی گویین که چرا به در خانه کسانی که الله اکبر می گویند با چوب و چماق حمله می کنند...لابد این هم تمرین دموکراسی است...
جناب آقای حداد عادل....شما زمانی در برابر مردم دروغ می گویید که موج اعتراضات
در سراسر کشور وجود دارد...چرا شما حاضر نیستید حرفهای مردم را بشنوید؟
چرا در مورد نامه جناب آقای رضایی و درخواست وی از وزارت کشور و پاسخ ندادن وزارت کشور چیزی نگفتین...؟
کجاست دورانی که امام راحل تمام مسائل کشور را با مردم در میان می گذاشت؟
در مورد اتفاقات روز دوشنبه 25 خرداد 1388 باید بگویم که مطالب شما کذب محض است. گروهی در پشت بام های خانه ها ( بالاتر از میدان آزادی به سمت میدان صادقیه) بر روی مردم تیر اندازی می کردند. متاسفم. (153679)
 
کاریکاتوریست گل آقا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۳۵:۴۸
من هزار کاریکاتور در باره رفسجانی و حکومت ایران کشیدم و نفرت داشتم می رفتم راه پیمائی در خارج اما وقی احمدی نژاد آمد سر کار دست کار کشیدم نا حدی که وقتی رفتم سفارت یران رای به احمدی نژاد بدهم کارمند ها ی سفارت چهار چشمی من رو که با آن ها مخالف بودم را دیدن تعجب کردن ..آقای حداد عادل آدم باسوادی است از صحبت هایش مشخص است با سواد سیاسی و اجتماعی است و فردی برای دولت آینده ایران
کاریکاتوریست گل آقا (153697)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۴۷:۴۹
به نظرم اصلا چیزی برای گفتن نداشت (153710)
 
saman
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۵۰:۴۴
عالی بود. حیف که طرفداران موسوی در حال حاضر نمی تونن منطقی فکر کنن و اصلا حاضر نیستن به این صحبت ها گوش کنن (153712)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۰۵:۱۶
عالی بود. حیف که طرفداران موسوی در حال حاضر نمی تونن از هیچ رسانه ملی! استفاده کنن (154330)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۱۵:۰۷
آقای حداد عادل با احترامی که برای شما قائلم .شما در جایگاه نماینده مردم هستید نه وکیل آقای احمدی نژاد.ای کاش نماینده ای هم از سوی آقای موسوی حضور می داشت ؛تا صحبت شما یک طرفه نمی بود. (153739)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۱۶:۰۳
به نظر من زهرا رهنورد(از نظر آقای موسوی روشن فکر ترین زن ایران) راست میگن!
که لرها به دامادشون رای میدن
ترک ها هم به عروسشون (153741)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۲۰:۴۶
با سلام
دوستاني كه مخالف با استدلالت آقاي حداد هستند خواهشا با كلي گويي نه با استدلال منطقي استدلالات آقاي حداد را رد كنند. با كلي گويي نمي شود گفت كه يك طرفه رفت (153743)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۲۷:۳۶
سلام به همه دوستان،
من این صحبت ها رو شنیدم و انتظار دارم طرف دیگر (موسوی) هم اجازه داشته باشه که بتواند از خودش دفاع کرده و شاید دلایلش را بیان کند. شاید ایشون هم دلایلی داشته باشند همان طور که یک سری دلایل توسط برادر عزیزم دکتر رضایی بیان شده است که بعضا به نظر منطقی می رسند.
یا حق و امید به این که عادت کنیم به دموکراسی (قسمتی از حرفهای دکتر حداد در این فیلم) و بگذاریم دیگران نیز از خودشان در شرایط یکسان دفاع کنند.
به امید پیروزی خط امام خمینی (قدس) (153744)
 
Ali
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۱:۵۸
با یک سری استدلالات شما موافقم و درست به نظر میرسه ولی‌ منطق شما به این دلیل ایراد دارد که شما فرض را بر حقانیت انتخابات میگذارید و بعد اظهارت موسوی را رد می‌کنید و وی را بازنده. ولی‌ اگر احمدی نژاد را بازنده بدانیم استدلالتن زیر سوال میرود.
در مورد نظرسنجی باید گفت که واقعا بدون هیچ جانب داری از گروهی باید گفت که هیچ منبع معتبر و مستقلی برای نظر سنجی وجود ندارد. تمام آنها چون میخواهند از نتایج استفاده کنند، یا چون آمار گیری در سایت‌های خودشان انجام میدهند یا جامهٔ آماری درستی‌ ندارند، قابل اعتماد نیستند.
وقتی‌ شما کاندیدا رو فقط چند هفته قبل از انتخابات الام و تائید می‌کنید معلوم است که کسی‌ کاندیدا را تا آخر نمیشناسد. به همین دلیل نظر سنجی فری ترور ۳ هفته قبل از انتخابات اصلا قابل استناد نیست!
کماکان توهم دخالت خارجی‌ دارید. خود را اصلاح کنید! مردم را به گمراهی نکشید! (153796)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۸:۱۰
ظاهرا صدا وسیما به خود آمده ومستندات را خوب ارائه می کند (153805)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۷:۱۳
یک سئوال حضور متعصبین موسوی دارم دوستان عزیز که تعصب چشم دلتان را نابینا کرده است راستی کجای این سخن اشتباه است که اگر موسوی به راستی خواهان روشن شدن حقیقت است چرا از طریق قانونی وارد نشده است و حالا هم که شکایت کرده نمی گذارید مرجع قانونی کارش را انجام بدهد مگر شما قانون را قبول ندارید؟ اگر قبول ندارید می شود بگویید آیا شعار قانونگرایی موسوی مصداق مردم فریبی هست یا نه؟ کسی که مرجع رمسی و قانونی رسیدگی به شکایات انتخابانتی را قبول نداشته باشد آیا اگر دولت را در دست بگیرد اعتباری برای قانون باقی می گذارد؟ شماها نمی دانید چرا از احمدی نژاد بدتان می آید و به همین دلیل هر کس را که مخالف وی باشد بدون بررسی عملکردش می طلبیید در حالی که بهتر است رفتار موسی را با منطق قانون بنگرید البته می دانم که بسیاری از شماها اصلا نظام را قبول ندارید که قانون آن را بپذیرید (153919)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۰:۲۵
در جوابدوستعزیزمون باید بگم که من متعصب موسوی نیستم وهرجا که عقل حکم کنه همون رو قبول میکنم در جواب شما باید بگم که گفتید که از طریق قانون ،ابتدابرای من قانون رو مشخص کنین منظور شما از قانون حتما شورای نگهبان هست خوب باید بگم که به نظر شما شورایی که اعضایی مثل آقای الهام وآقای جنتی و ... داره میشه بهش اعتماد کامل کرد در حالی که بعضی از اعضای این شورا چه قبل از انتخابات وچه بعد از آن به طور قابل لمسی به طرفداری از یک کاندیدا می پرداخت . سخنگوی این شورا بعد از دریافت شکایتهای نامزد ها با وجود اینکه هنوز به شکایت ها نپرداخته اعلام میکنه که در این دوره از انتخابات کمترین تخلف صورت گرفته این برای شما چه معنی میتونه داشته باشه!همان طور که امام خمینی و مقاممعظم رهبری گفته این شورا باید کمال بیطرفی را در نظر بگیرد ولی آیا این طور بوده و در صدا وسیما اعلام میکننکه این اعتراضات باید از طریق قانون صورت بگیره ،من از شما سوال میکنم که اگر از طریق قانون نشه کاری کرد چه روشی دیگه ای وجود داره ؟ (154121)
 
ربیعی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۳۷:۴۲
من فکر میکنم اگر اقای موسوی میخواهد که نظر مردم و اکثریت نسبت به او اصلاح شده و دلایلی که میفرمایند راه گشا باشد در محیط وب آنها را عنوان کرده تا به نقد و بررسی اندیشمندان که اکثریت در وب نیز تردد دارند، قرار بگیرد (153944)
 
خطیر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۵:۴۰
بزرگان می گن کسی که خوابه را بایک صدا ونهایت با آوای بلندتری می تونین بیدارکنید اما کسی که خودشو به خواب زده رانمی تونی بیدارکنی؟ برادرعزیزم آقای حداد عادل ،آقای موسوی خودشون رو به خواب زدن وگرنه از فردی با این همه تجربه مدیریتی محال که الفبای قوانین روندونه؟ به قولی اگه کس کسه یک حرف بسه؟ اگه ایشون آدم منطقی بودند همان اولین دیداری که با آقا (مقام معظم رهبری )داشتند می بایست برایشان اتمام حجت باشه ؟ نه اینکه هرروز مثل بچه ها ده نفررو دور وبرش جمع کنه و بخواد خودنمائی کنه؟ اگه قراربه این باشه که هرکسی طرفدارشو بیاره که مردم باید کاروزندگیشون رو بذارن کنار؟ تعجب من از افرادیکه بازیچه این اشخاص قرارمی گیرن؟ دانشجویان عزیز باید صفشون روازاین افراد که صرفا بدنبال امیال شخصی هستند جداکنند وبه فکر تحصیل واعتلای کشور باشند ونباید ملعبه دست افرادی باشند که باحضور دردانشگاه آنهارو مجبور به شرکت درتظاهرات کنند؟ به یقین بدونید اگه همین امروز انتخاباتی برگزاربشه رای موسوی کمتر از5میلیون می شه وسراین مسئله باهرکشی که بخواهید شرط می بندم؟ برید داخل مردم وببینید چه بر سر اصلاح طلبی آوردید؟ البته دوستان اصلاح طلب بدونند که موسوی اونهارو داره به زباله دان تاریخ میسپاره؟ اگه دوست دارید حیاتی داشته باشید یکی جلوی اقدامات نسنجیده این آقا روبگیره؟ البته هرچند که برخی ازدوستان تندروی شما صحنه گردان این قضایا هستند اما نصیحت دوستانه برای اینکه بعدا هم رقابتی درانتخابات باشه اینکه یک کاری بکنید؟ (154083)
 
m
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۹:۲۴
به نظر بنده عوام فريبي هم حدي دارد. تا چقدر مي خواهيد از احساسات مردم سو استفاده كنيد.من در بحثي با يكي از مسولين ستاد آقاي موسوي گفتم كه احمدي ن‍‍اد راي بالايي در بين روستاييان دارد. متاسفانه ايشان در جواب من به تمام روستاييان كشور توهين كردند.البته ما به كسي توهين نمي كنيم ولي بايد به راي همه احنرام گذاشت و از بدعت در ايران و انتخابات جلو گيري كرد اقاي موسوي شما با اين كارتان نشان داديد هيچ ارزشي براي ايران قايل نيستسد.قبول در انتخابات تقلب شده است. ولي ما اكنون در ابتداي راه دموكراسي قرار داشتيم. و با اين بدعتي كه شما گذاشتيد.در هر انتخاباتي از اين پس بايد شاهد به خيابان امدن افراد بود. شما با اين كار يك سري گروه فشار جديد پديد آورديد.آنهم احساسات.ادم بايد در مقابل باخت در بازي كه خود قواعد بازي را قبول دارد.صبور باشد.با اين كار نشان داديد.براي شما اصلا ايران مهم نيست.خواهشا نظر من را درج كنيد.من هم راي دارم (154088)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۴۷:۱۰
مثل اینکه این چند روز همه برای خودشون قاضی شدن،صدا وسیما که براش مردم مهم نیست با مالیات مردم اداره میشه ولی تنها کاری که نمیکنه کارکردن برای مردم هست یه مسلمون وبه خصوص شیعه ی علی نباید به تنهایی خودش به قضاوت بپردازه در صورتی که طرف مقابل هم نیست اون هم در مقابل این همه مردم.تلویزیون این گزارش رو چند بار پخش کرد در حالی که یکبار هم از طرف آقای موسوی کسی رو دعوت نکرد یعنی تلویزیون برای آقای موسوی و طرفدارانش نیست به نظر من یکی از علت های اعتراضات فعلی همین قضیه است چرا تلویزیون با سانسور شدید خبری اون هم با طرفداری از یک گروه، مردم را مجبور می کنه که به طرف کانال های ماهواره ای مثل بی بی سی برن . بعد آقای حداد عادل به طور نسنجیده از مردم میخواد که به این کانال ها توجه نکنن.من که ماهواره ندارم اما تنها ازطریق اینترنت به اخبار واقعی دسترسی دارم که اون هم با لطف دولت خدمتگزار بیشترش فیلتر است الان نگاه کنین که مردم عادی که از صبح تا غروب سرکارن بعد میان خونه وتلویزیون رو روشن میکنن خبرهایی که پخش میشه بااون چیزهایی که اتفاق افتاده متفاوته خوب چرا نباید مردم اخبار رو به صورت کامل بشنون ؟چرا توی تلویزیون عده ای نشستن و برای مردم تصمیم می گیرن و هرچی که خودشون صلاح میدونن همون رو پخش می کنن؟ چرا اینقدر با شعور مردم بازی میکنن؟بعد میگن که ما مسلمون هستیم . (154099)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۹:۲۸
قای موسوی چی؟
آقای احمدی نژاد یکبار فقط یکبار حرف درست زد قانون یعنی احمدی نژاد! (154137)
 
رحمت
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۱۷:۳۴
چرا يك طرفه به قاضي ميرويد چرا صدا وسيما به طرف مقابل وقت ابراز عقيده نميدهد. سوال من از شما اينست چرا اينهمه سانسور در اين چند روز اعمال مي شود كه ما مجبور شويم براي كسب اطلاعات به ماهواره رواوريم نكند از نظر شما همه ما مزدور يا فريب خوردهايم ؟ (154152)
 
hooman
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۴:۴۹:۲۴
آقای حداد ناعادل!

bbc دلسوز نیست خوب حق با شما. بهایی است خوب حق با شما..... اما دولت ایران که دلسوز است و مسلمان چرا یک طرفه قضاوت می کنه؟

آیا منطقی نیست که من همان بهایی و نادلسوز را در شنیدن حقیقت ترجیح بدم؟

و دیگر من آشوبگر نیستم... (154243)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۱۲:۴۶
با سلام و خسته نباشید:
ما همه از پیش امدن این اتفاقات اخیر متاثر و متاسفیم.
کاشکی فقط این حرف و حدیث ها برای این دوره از انتحابات ریاست جمهوری باشه ! که در هر صورت در شرایط فعلی کار برای رئیس جمهور ایران خیلی سخت خواهد ّّّّّبود!
به نظرم مسئولان مملکت ما باید از الان به فکر انتخابات ریاست جمهوری اینده باشند!
فکر می کنید با این همه شک و شبهه و حرف و بحث پیرامون انتخابات امسال چه تعداد از همین جوانها در انتخابات 4 سال اینده پای صندوق های رای می روند؟
و اگر تفاوت زیادی بین تعداد رای دهندگان این انتخابات و انتخابات 4 سال اینده باشد ! چه دلیلی می توانیم برایش تصور کنیم؟
همین دشمنانی که همیشه ازشون صحبت می کنید چه استفاده ای از این پیشامد می کنند؟
اقای حداد عادل صحبت های شما باید عمیقا مردم ایران رو راضی کنه! و جوانهای ما باید واقعا به مسئولین اعتماد داشته باشند! نه اینکه بیشتر تلاشمون رو این باشه که مردم ساکت بشن تا کشورهای بیگانه از این موضوع سواستفاده نکنند!
شما می گوئید سند و مدرک بیاورند و ثابت کنند! اقای دکتر رضایی چندین روز است که به صورت خیلی قانونی دنبال گرفتن اطلاعات از وزارت کشور هستند ولی به نتیجه نرسیدند! و بدون همکاری وزارت کشور کاندیداها نمی توانند کار موثر و مستندی انجام بدهند!
به امید اینکه مردم و جوانهای این مملکت همیشه پرشور و پر امید در صحنه حضور مفید و موثر داشته باشند! (154291)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۵:۴۸
متشكر از استدلال صريح و منطقي آقاي حداد. بايد به پيگيريهاي مسئله دارد و بي منطق موسوي پايان داد و همين طور عمر سياسي هاشمي، موسوي، كروبي و افرادي از اين دست را رقم زد. (154335)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۲۱:۳۳
من نظرات دوستان رو خوندم. ببينيد من هم طرفدار آقاي موسوي بودم ولي وقتي کارها و سخنرانيهاي ايشون رو گوش دادم ديدم ايشون فرد مورد نظر من نيست. خيلي از دوستان ميگن چرا حداد عادل يا احمدي نژاد يکترفه قضاوت ميکنند. من سوالم اينه که آيا از سه ماه قبل از انتخابات آقاي موسوي در تمام سخنرانيها و صحبتهاشون بدون حضور آقاي احمدي نژاد ايشون رو محاکمه و قانون گريز و .... نميخوندن؟ به نظر من اولين کسي که اين کار رو کرد آقاي موسوي بود. ما بايد چشممون رو به روي حقايق باز کنيم. متاسفانه اين روزا به جاي فکر کردن به حرفايي که زده ميشه ما فقط به اين نگاه ميکنيم که آيا اون کسي که حرف ميزنه همون نظر آقاي موسوي هست يا نه؟ اگر بود که ميگيم درسته و اگه نبود ميگيم طرف عادل نيست و يکطرفه قضاوت ميکنه. من يک سوال دارم. چرا آقاي موسوي که به فکر مردم و امنيت آنها هست و از قانون گريزي مسئولان ناراحته خودش با اين راهپيماييها امنيت مردم و حتي امنيت نظام رو به خطر ميندازه؟مگه نبايد حرف و عمل آدم يکي باشه؟ حرف زدن آسونه. ايشون مگه نميگفت مخالف قانون گريزي هست؟ والا ماکه نديديم در عمل ايشون. ببينيد دوستان من گفتم طرفدار آقاي موسوي بودم ولي الان با اين دوگانگي در صحبتها و رفتار ايشون نظرم عوض شده. دوستان بياين با اتحاد نگذاريم کشوري رو که برادران و پدران ما با خونشون براي ما ساختن دشمن ويران کنه. دوستان بياين به جاي اينکه در جواب اين سوالها بگيم چرا احمدي اينجور اونجور واقعا يه جواب برااش پيدا کنيم. دوستان بياين بدون تعصب فکر کنيم.دوستان بياين چشمامونو باز کنيم ببينيم دشمنان ما از چه چيزي طرفداري ميکنند. امام راحل فرمود اگر ديديد دشمن از کسي طرفداري ميکنه بدونيد يه اشکالي تو کار هست. به اميد موفقيت تمام مردم بخصوص جوانان ايران زمين. ياحق (154341)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۷:۲۹
باسمه تعالی
با سلام
1)شما به عدالت آقای حداد اعتراض می کنید که چرا 45 دقیقه در رسانه ملی صحبت کرده اند اما این را نمیگوئید که تمامی رادیو و تلویزیونهای بیگانه از موسوی و هاشمی حمایت می کنند. خواهش میکنم فکر کنید ،تحلیل کنید و بعد از آن مطلبی را بیان فرمائید.
2) ضمنا آقا یموسوی نمیدانند که در این حوادث نقش یک سرباز را برای اقای هاشمی ایفا می کنند سربازی که روی مین می رود تا فرمانده را از معبر عبور دهد.خداوند متعال همه مسلمین را هدایت فرماید انشاءا...
با سپاس (154389)
 
nader
۱۳۸۸-۰۳-۳۰ ۱۲:۴۷:۵۴
همگان میدانند که سواد امریست لازم و امروزه که کشور ما به برکت جمهوری اسلامی صد ها دانشگاه دارد برای یکبار و برای همیشه شرکت در انتخابات را منوط به ارائه حد اقل دیپلم کرده تا اولا تشویقی برای باسواد شدن جامعه باشد و در ثانی به رای مکستمندی که سوادی ندارد و گرفتار نان شب است ارا خریداری نشود . همگان نحوه پلید جمع اوری رای را دیدیم . هرکس که مدرذک دیپلم ارائه کند کارت شرکت در انتخابات گرفته و از طریق اینترنت با نضارت کامل کاندید ها بگونه اینترنتی رای اخذ شود که حد اقل دلمان خوش باشد که با طناب کدام رای دهنده به چاه داریم میافتیم . اگر قرار باشد مشتی ولو تعداد بسیار برای دریافت ماهانه مستمری رای میدهند بخاطر انان کشور با به تباهی نکشیم . (155664)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.