نظر منتشر شده
۲۰۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 296109
وقتی اصلاح طلبان بودن یک بازیگر را هم تاب نمی آورند؛
تلاش های مبتذل برای سیاسی کردن خندوانه
نعیمه موحد؛ 29 شهریور 94
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
اولین بار سال۸۸ بود که به طور رسمی بازیگران را در عرصه سیاسی کشور و در حمایت از کاندیدای خاص انتخابات ریاست جمهوری دیدیم. قبل از آن هم شاید حمایت هایی بود اما به دلیل گسترده نبودن فضای مجازی اخبار این حمایت ها کمتر پخش و منتشر می شد. در ایام قبل از برگزاری انتخابات سال۸۸ طیف اصلاح طلب ثابت کرد که به خوبی می تواند از تمایلات اصلاح طلبانه برخی بازیگران کشور استفاده کند و آنان را برای حمایت از کاندیدای موردنظر خود به میدان بیاورد.

ویدئوی حمایت هنرمندان از میرحسین موسوی اولین فعالیت جدی دراین زمینه بود که موضع بسیاری از هنرمندان درباره کاندیدای محبوبشان را فاش کرد و البته این ویدئوی کاملا ضداحمدی نژادی، در زمانی که اغتشاشات بعد از انتخابات به راه نیفتاده بود، رای زیادی برای میرحسین موسوی به همراه داشت و کسی هم به آن متعرض نشد.

بعدها این رسانه های اصلاح طلب بودند که هنرمندان و بالاخص بازیگران چهره را در سیاست نگه داشتند و به بهانه های مختلف به آنان تریبون دادند. تا این جای ماجرا نه خوب بود و نه بد. عده ای عقیده دارند که اگر برای همان هنرمند شدن چارچوب و مسیر لازم است؛ برای اظهارنظر سیاسی هم تجربه و دانش لازم است. در طرف مقابل هم کسانی هستند که سیاست عامه و اظهارنظرهای مردمی سیاسی را مقبولتر و به واقعیت نزدیکتر می دانند.

استدلال هر دو این گروه به نوعی درست است؛ اما از جایی به بعد ماجرا شکل دیگری می گیرد و آن زمانی است که نظریات مخالف هم پیدا می شود و عده ای از هنرمندان، به هر دلیلی در صف اصلاح طلبی دیده نمی شوند.

علیرضا افتخاری از طرف تندورهای اصلاح طلب مورد هجمه بی سابقه و انواع توهین و تهدید قرار گرفت و حتی برای دختر او در فضای دانشگاه مشکلاتی پیش آمد، اما شاید اگر این موضوع مستدل نبود هیچکس باور نمی کرد اینهمه آزار و اذیت برای علیرضا افتخاری تنها به خاطر مصافحه با احمدی نژاد در یک مراسم بوده باشد! حاشا از دیکتاتوری اصلاحاتی! مصافحه ای که صرفاً مصافحه ی یک استاد موسیقی با رئیس جمهور کشور (جایگاه حقوقی ریاست جمهوری و نه فرد حقیقی کیه زده بر آن مسند) و صرف نظر از عقاید سیاسی است.

دیدار رهبری با هنرمندان بارها اتفاق افتاده بود و بارها از هر قشر هنرمندی در این دیدارها حضور یافته بود اما درست از همان سال ۸۸ به بعد سخنرانی و حضور هر هنرمندی در بیت رهبری که مطالب آنها نیز اغلب مربوط به حوزه هنر بودند و نه موضوعات سیاسی، هنرمندان مذکور را آماج حملات تندروها کرد که کمپین های من از فلانی! متنفرم در شبکه اجتماعی فیسبوک که گردانندگان آنها انواع تهمتها و ناسزاها به همراه عکس های سخیف از بازیگر مذکور را منتشر می کنند، از معروفترین آنها بود. فرقی هم نمی کرد که این بازیگر همانی باشد که چندوقت پیش به علت گرایشات مشترک سیاسی توسط همین طیف تحسین می شد.
صفحه اعلام تنفر از محمدرضا شریفی نیا در فیسبوک

صفحه اعلام تنفر از امین حیایی در فیسبوک

وقتی در سال ۹۰ ابوالقاسم طالبی فیلم قلاده های طلا را درباره حوادث پس از انتخابات ۸۸ ساخت، از همان ابتدا خبررسید که مریلا زارعی پیشنهاد بازی دراین فیلم را رد کرده است.

ابوالقاسم طالبی دراین باره به رسانه ها گفت: «خانم مریلا زارعی بعد از خواندن سناریو، با ما قرارداد بست و چند ماهی هم سر قراردادش بود و حتی بخشی از مبلغ قرارداد را هم گرفت. در این میان سفر انگلیس رفت و ... خب نتوانست فشار فاشیست‌ها را تحمل کند و آمد و گفت که من انگیزه‌ی شما را ندارم و نمی‌توانم که در مقابل این فشارها مقاومت کنم.»

باقی بازیگران فیلم طالبی هم ازین فشارها درامان نماندند. امین حیایی بعد از بازی دراین فیلم کم کار شد و گفت: «این رویه خوب نیست که شرایط را برای بازیگران و عوامل این فیلم {قلاده های طلا} تنگ کنند.» و ماجرای درگیری باران کوثری و کمال تبریزی از حامیان موسوی در انتخابات۸۸ با علی رام نوری دیگر بازیگر قلاده های طلا که ازآن به بعد دیگر در هیچ فیلمی دیده نشد و بیرون راندن او از تئاتر شهر، مدت ها دهان به دهان می چرخید.
صفحه اعلام تنفر از «قلاده های طلا» درفیسبوک


صفحه تحریم فیلم «پایان نامه» با موضوع «فتنه88»درفیسبوک


هیجان روزهای سیاسی ۸۸کم کم خوابید و اصلاح طلبانی که خودشان با خودشان(!) انتخابات۹۲ را تحریم کرده بودند، در آن شرکت کردند تا رویاهایشان را در انتخاب حسن روحانی جستجو کنند.

این بار نقل محافل سیاسی بزرگترین وعده انتخاباتی روحانی، مذاکرات با امریکا بود. روزنامه های اصلاح طلب بعد از توافق ژنو و آنچه پایان مذاکرات و رفع تحریم ها خوانده شد دوباره به سراغ بازیگران رفتند تا حمایت های آنان از برجام را تیتر صفحه یک خود کنند. روزنامه ی شرق فردای توافق پر شد از یادداشت های بازیگران و کارگردانان در مورد توافق موقت ژنو! البته که اینبار هم این موضوع چندان مورد بحث نبود و عقاید درباره ورود هنرمندان به بحث برجام همان عقاید سال۸۸ بود تا اینکه بهنوش بختیاری از صف موافقین خارج شد.

قسمتی از صفحه یک روزنامه شرق با یاداشت هایی از هنرمندان، یک روز بعد توافق وین

بهنوش بختیاری همانند باقی بازیگران این حق را داشت که درباره توافق اظهارنظر کند و حتی بگوید: «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!»

اما از نظر روزنامه آفتاب یزد« او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس، ضمن این که چون نیازمند حضور در صداوسیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد» تا سیاست یک باهم و دوهوای اصلاح طلبانه در بازی گرفتن از بازیگران مشخص تر ازپیش بشود.

همه اینها گفته شد تا به جنجال این روزهای سیاسی شده یک برنامه طنز برسیم. شاید کسی فکرش راهم نمی کرد که تنگ نظری های اصلاح طلبانه سایه خودش را روی برنامه خندوانه رامبد جوان هم بیاندازد و رقابت کمدی امیرمهدی ژوله و امین حیایی، روزنامه نگاری اصلاح طلب را به این سطح از دست و پازدن بیندازد. که حتی عذرخواهی روزهای بعدش هم نتواند تاثیر مخرب حرفهایش را کم کند.


صفحه اینستاگرام حسین پور، کاریکاتوریست اصلاح طلب
واقعیت این است که خندوانه به خصوص در سری دوم، به خوبی ثابت کرده بود که اگر می گوید هدف از ساخت این برنامه فراهم کردن لحظاتی شاد برای مردم است واقعا اینگونه است. رامبد جوان اولین کسی نبود که سعی می کرد قلق سخت خنداندن ایرانی ها در صداوسیما را به دست بیاورد و موفقیت او نشان داد که مردم حسن نیت او را باور کرده اند و ازینکه هرشب در ساعتی معین پای شبکه نسیم بنشینند و خندوانه نگاه کنند لذت می برند. رامبد جوان تلاش کرد برنامه اش کاملاً ملی و خارج از هرگونه دسته بندی سیاسی و اجتماعی و مذهبی و ... باشد و پراکندگی مخاطبانش در همه ی اقشار و همه ی سلایق نشان داد که او کاملاً موفق بوده است.

اما اصلاح طلبانی که همیشه صداوسیما و عدم جذب مخاطبش را دستمایه تمسخر و دلیلی برای روی آوردن به شبکه های ماهواره ای قرار می دادند، با واردکردن درگیری های سیاسی خود به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های این شبهای تلویزیون، خندوانه را از حالت روتین و مسابقه رقابتی خود خارج کردند تا عوامل این برنامه هم مجبور شوند شب گذشته بارها با صحبت و زیرنویس از مردم بخواهند تا فقط به اجرای کمدین ها رای دهند نه حاشیه های پیرامونی آنها.

موج اصلاح طلبانه رای دادن به یک نفر که معلوم نیست خود آن یک نفر چقدر با آن موافق است و ناگزیر موج رای ندادن به دیگری و یک لجبازی سیاسی را که توسط شبکه های اجتماعی هم هرلحظه بر آتش آن دمیده می شود، به مسابقه کمدین های خندوانه بکشاند. اگر قرار است هر بازیگری را با نقشی که بازی می کند اینگونه قهرآمیز مورد قضاوت عقاید سیاسی خود قرار دهیم،بازیگران زیادی باید توسط طیف های مختلف رانده شوند.

برای این جماعت انگار همه چیز باید در انحصار خودشان باشد. انتخابات قانونی وخوب است اگر کاندیدای موردنظر ما رای بیاورد، هنرمندان باید سیاسی باشند اگر از علائق سیاسی ما بگویند و حتی برنده مسابقه طنز صداوسیما هم باید آن کسی باشد که با رئیس جمهور اصلاحات عکس یادگاری دارد، نه آن کسی که در فیلمی که مورد قبول ما نیست بازی کرده است.

نقش مردم هم در این میان حائز اهمیت است؛ مردم باید با هوشیاری اجازه ندهند تفریح و شادی آنان را و زحمات رامبد جوان و تیم خندوانه را مطامع سیاسی دیگران خراب کند. مردم باید از زحماتی که امثال امیرمهدی ژوله و امین حیایی برای خنداندن و تفریح آنان کشیده اند، لذت ببرند و به هر کسی که از نظرشان اجرای بهتری داشت، رأی بدهند؛ باقی حواشی مهم نیست.

این جماعت تمام این تناقض گویی های خود را بعدا حتما از یاد خواهند برد، در زمانی نه چندان دور دوباره درباره دموکراسی، تحمل مخالفین، مبری بودن ساحت هنر از سیاست و هنر برای هنر و ضدونقیض های طیف سیاسی مخالفشان با هیجان و به کرات صحبت خواهند کرد.
 
کلمات کلیدی : خندوانه+حسین پور+امین حیایی+ژوله
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۲۴:۳۹
شما یه پست فیسبوکی که نهایت 1 میلیون نفر میبینن رو با شانتاژ خبری خبرگزاریهای زنجیره ای اصولگرا مقایسه میکنید؟ (3200192) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۴۱:۳۵
نظر یک نفر با گرایشهای اصلاح طلبانه به عنوان نظراصلاح طلبان وانمود میشود (تیتر همین نوشته) ولی ظهور و عملکرد آن مرد که رفته است را به پای اصولگراها نمی نویسند!!

از روزی که این بی عدالتی ها را دراردوگاه انحصارطلبان دیدم به حقانیت وضرورت اصلاحات ایمان آوردم. (3200495) (alef-8)
 
سرباز
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۲:۴۴
برای این برنامه نه چندان بیننده دار
اینگونه مشتری جذب نکنین (3202521) (alef-3)
 
آراز
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۳:۴۷
مگه وامصیبت عقیده ی مخالفت رو سرنمیدی آقای نویسنده!!!!خب تحمل عقیده ی مخالف رو داشته باش!!!این عقیده ی این آقایونه!!وبه قول خودتون محترم!!! (3200546) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۶:۰۸
خبر گزاری های زنجیره ای اصولگرا؟ مردم از خنده (3200554) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۹:۴۶
خانم موحد شما نیاز نیست برای حیایی دلسوزی کنید شما بنویسید که چرا امثال پناهی فقط به خاطر تفکراتش باید 20 سال ممنوع الفعالیت و ممنوع الفکر بشه؟؟ (3200569) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۱:۱۴:۵۸
کسی دلسوزی نکرد
مطلب این است هر چیزی را بازی سیاسی نکنید
همین کاری که شما الان داری انجام می دهی.
شماها دیگه کی هستید (3204070) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۲:۵۹
فراافکنی نکنید، اجرای استند آپ دو کمدین چه ربطی به سابقه سیاسی آنها دارد ؟؟؟؟؟ (3200581) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۰:۳۳
شما که انسراف ندادن مردم از یارانه رو به خمایت از یک گروه خاص ربط میدید چی؟؟! اون سیاسی کاری نیست؟ فقط واسه بقیه بده ؟ واس شما مشکلی نیس؟ شما چه فرقی با اصلاخ طلبا داری؟ البته تو این قضیه؟! وگرنه فرقتون که مشخص!!! (3201691) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۲:۰۱:۱۳
ین مقاله فرافککنی هست. اصلا چرا این مقاله نوشته شده پس؟ کدوم فرد اصولگرا محدودیت رسانه ای دارد؟ اگر این کامنت فرافکنی هست جواب فرافکنی خود این مقاله هست. (3201782) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۱:۱۶:۳۴
شما داری فرافکنی می کنی نه مقاله فوق
چرا خودت را به آن راه زنده ای
چرا می خواهید خنده و شادی مردم را هم با سیاسی بازی خود به لجن بکشید
چرا اتحاد ملی و نگاه ملی برنامه خنده وانه را می خواهید به هم بزنید (3204072) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۷:۲۷:۴۷
جدای بجث سیاسی کار اقای حیایی استند اپ کمدی نبود بیشتر بازی کردن نقش بود و کار اقای ژوله خیلی قویتر بود انصاف هم خوب چیزیست . (3201856) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۱:۲۰:۰۲
من خودم دوست دارم به آقای ژوله رای بدهم با دلایلی که دارم و از آقای امین حیایی هم تشکر می کنم که تلاش خودش را برای شاد کردم مردم انجام داد
اما واقعا اگر بخواهم با گرایش سیاسی نگاه کنم قطعا به آقای ژوله رای نمی دهم
من به تلاش صادقانه و پاک آقای ژوله رای می دهم و ضمن اینکه می دانم اگر آقای ژوله اول شود برای بسیاری از بیماران ام اس که آقای ژوله با همت بالا از آن خلاص شده است ایجاد امید می کند
خواهش می کنم کسی عقده های سیاسی خودش را در اموری که به شادی و صفای مردم ارتباط دارد وارد نکند
بگذارید یک نفسی مردم بکشند و با هم با هر گرایش سیاسی بخندند نه اینکه مرتب یکدیگر را مسخره کنند
ول کنید بابا تو را به خدا (3204074) (alef-8)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۳۴:۴۹
شما یا نمیدونی شانتاژ چیه یا نمیدونی خبرگزاری به چی میگن یا نمیدونی اصولگرا به کی میگن!!!! (3200688) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۵۴:۴۹
خبرگزاری ها زنجیره ای خوب اومدی اما فلیفه اش را نمی دانی تا بفهمی که زنجیره ای مصداق رسانه های اصلاح طلب هست. (3200748) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۰:۰۰
میدونم و تعمدا این اصطلاح رو به کار بردم. روزنامه باز نشر دهنده اخبار هست و خبرگزاری سازنده خبر. (3200896) (alef-8)
 
اکسیر
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۱:۲۰:۰۸
من بخشهائی را قبول دارم وبعضی را خیر.مثلا کیس آ.افتخاری را درست آمدید ولی مثلا شریفی نیا صحبت این نبود.وجود برخی خصلتها در هر کسی مذموم است.اما لطفا نویسنده جواب بدهد که چطور اصولگرایان در ارگان عریض و طویل صدا وسیما حضور یک اصلاحطلب را در حتی مدیریت جزء تحمل نمیکنن شماها هیچی نمیگید.اصلا بفرض سلمنا گفته های شما درست.باور بفرمائید بنده نوعی که ساکن تهران نیستم میتوانم دست کم دو برابر اینها را از اصولگرایان برشمرم.یعنی شما اطلاع ندارید؟
در دیگر عرصه ها.به جرأت عرض میکنم در زمان آقای خاتمی یا همین الان حداقل 40 درصد مدیران دولتی در تمام رده ها اصولگرا هستند.اما از شما میپرسم بینی وبین الله زمان دولت شما یعنی احمدینژادحتی 5 درصد مدیر اصلاحطلب داشتیم؟ همین الان در دولت 6 وزیر اصولگرا هست.شما بگید زمان احمدینژاد وزیر که هیچ,استاندار اصلاحطلب بود؟( بجز استاندار کرمانشاه در اواخر دولت دهم)
البته این هواییک بام و دو هوای.اصولگرایان مسبوق بسابقه است. (3201445) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۳۳:۱۵
اسم زنجیره ای فقط وفقط شایسته‌ رسانه های اصلاح طلبه وبس! (3201360) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۱:۵۱
اگر امیرمهدی ژوله رای نیاورد حتما تقلب شده ، بریزید توی خیابون و حقوتون رو بگیرید ؛ اینم شعار روز بعد از اعلام نتایج است : جناب خان ، جناب خان اگر تقلب بشه ایران قیامت می شه (3201549) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۱:۲۲:۵۴
امیدوارم دست اندر کاران برنامه خنده وانه هوشیار باشند و کماکان با نگاه ملی اصول گرا و اصلاح طلب و مسیحی و کلیمی و خلاصه همه هم وطنان را در کنار هم بخندانند و شاد کنند شادی سالم و پاک ان شاء الله
و تحت تاثیر موج سیاهی که از دلهای سیاه و غیر دلسوزانه بلند شده است قرار نگیرند (3204075) (alef-8)
 
مشکین نقاب
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۷:۴۷:۰۱
شما 3 روزنامه اصول گرا رو با شبکه های زنجیره ای ماهواره مقایسه می کنید؟ (3201885) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۵:۵۲
برادر شما خوابی نباید هم بیدار شی؟ چون مرغ شما یک پا دارد! (3202283) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۸:۲۱
ادعای روشنفکری و اصلاح طلبی را کدوم گروه دارد؟ خودشان هم به آن اعتقاد ندارند (3202854) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۲۵:۲۹
برادر! چه جنجالی؟ یه کاریکاتوریست یه تصویری کشید، یه ساعت بعدشم حذفش کرد و امروزم عذرخواهی کرد. باز آب گل آلود شده؟ (3200197) (alef-8)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۱۴:۵۲
قبلا هم نوشتم منتها الف عزیز منتشر نکرد. حالا من هر چی بگم یه عده جواب میدن شما نگاه نکن. آقا قحطی برنامه شاد که باشه نتیجه اش میشه خندوانه و خنده های زوری مجری و مهمانان. این برنامه در شان شعور و فهم ملت ما نیست. در شان فرهنگ و تمدن ما هم نیست. اون بنده بی گناهی که داشت طنز اجتماعی و انتقادی اش رو می ساخت خونه نشین کردند. یک برنامه به شدت سطح پایین و مبتذل رو بردن روی آنتن بی صاحب صدا و سیمایی که کلا مال یک جناح خاصه. ضمن اینکه چطور شما به شبکه های اجتماعی میگید مبتذل؟؟ و خودتونم حضور دارید جناب نویسنده؟؟؟
با احترام و ادب (3200792) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۱:۲۶:۲۴
شما خوبی های برنامه خنده وانه را هم ببین
ببین که چطور دل مردم را شاد می کند
ببین که چطور اصول گرا و اصلاح طلب و هر طیف دیگر مردم با هم و با صداقت مثل برادر و خواهر و پدر و مادر و فرزند می خندند
ببین چطور باعث وحدت ملی شده است
اگر صادق هستی بیا و عیبهایش را صادقانه مطرح کن تا این برنامه بهتر از گذشته شود و به قول شما در شان فرهنگ و تمدن ما ... (3204079) (alef-8)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۲۸:۱۸
غیر رامبد هر کسی دیگری هم بود ما می خندیدیم فقط عنوان طنز باشد همین من خودم به شخصه الکی خوشم (3200206) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۲۸:۵۰
یه عده که الکی مثلا خیلی بیشمارن ! اوج پیروزی ناپلئونیشون میشه 50.7 درصد خب باید هم دست به دامن بازیگر جماعت و این مسخره بازیا بشن :)

پ.ن: در پاسخها به "زنده باد مخالف من" توجه لازم مبذول شود :) (3200208) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۱۰:۲۲
حق دارید ناراحت باشید اغلب هنرمندان به اصلاحات نزدیک هستند و افرادی که در برنامه های ضد ملی نقش ایفا میکنند منفور ملت میشوند (3200393) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۶:۴۰
کی ناراحت شد حالا؟ ما احوالات روحیمون نه بند خنده کد خداست نه لَنگ رای آوردن این و اون ! خدا رو شکر یه عقلی خدا بهمون داده ، نمیشینیم نگا کنیم چپ و راست جامون فک کنن :) (3200447) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۴:۵۰:۱۰
اغلب هنرمندان اصلاح طلب هستند چون غیر اصلاح طلب جرآت نداره ابراز عقیده کنه مثل مریلا زارعی که تو مقاله اشاره شد (3202954) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۲:۰۲
حیف از مقاله بالا معلومه هیچی متوجه نشدی (3200540) (alef-8)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۱۰:۵۷
ما ناراحت نیستیم. شما جماعت متکبر از خود متشکر که تنها هنرتان فرنگی مآبی است طاقت یک مخالف را هم ندارید. البته تقصیر هم ندارید چون تجربه بشری ثابت کرده که تفکر مدرن که شما به آن مفتخرید برخلاف رنگ و لعاب و شعارهای دلفریبش، خشن ترین و کثیف ترین تفکر بشری است خواه کمونیزم و سوسیالیزم خون آشام باشد و خواه لیبرالیزم و کاپیتالیزم مکار و جنایتکار. سندش هم فجایع بشری رخ داده در خلال سه جنگ اول و دوم و سوم (جنگ سرد) جهانی است که هر انسان آزاده ای را بر آن می دارد که از این مکاتب جنایت پرور برائت بجوید.

الف خواهش می کنم منتشر کن. (3200616) (alef-8)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۳۶:۳۱
مگه نزدیک بودن اغلب! هنرمندان!! به یک جریان دلیل بر درستی اون جریانه؟؟ (3200694) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۸:۳۹:۰۷
فیلم قلاده های طلا در جو ملتهب آنروزها خودش بنزینی روی آتش بود.حالا یه عده مخالف بودند.چرا باید چنین فیلمی ساخته بشه و چرا باید کسی توی این فیلم بازی می کنه انتظار داشته باشه طبقه مذکور ازش حمایت بکنند؟
من نمی گم خراب کردن امین حیایی کار درستیه اما این اکشن نتیجه و برآیند عملکرد گذشته ایشان هست و نتیجتا" آن طبقه در حال تلافی اون وقت نشناسی حیایی هستند (3201166) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۹:۵۳
شما مثلن خیلی باهوشی که پیروزی 50.7 یه کاندیدا در مقابل 5 کاندیدای دیگه رو ناپلئونی میدونی؟ ناپلئونی زمانی میگن که 50.7 در مقابل یک کاندید (دقت کن 1 کاندید) باشه

پ.ن: یه تناسب ساده هست برادر، به دکترای ریاضی هم نیاز نداره برای فهمیدن و درک این موضوع
پ ن 2: الکی مثلن شما خیلی میفهمی! (3200459) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۱۳:۵۸
الان کی حرف از هوش زد ؟ O_o عصن ما بیصواطِ بیثواتیم ! ولی دکتر مهندس جان ! همه جناح چپ خلاصه شده بود تو عارف که انقد رای کمش ضایع بود کشید کنار کاندید چپ ها شد روحانی ! که یه سابقا اصولگرای متمایل به کارگزاران بود :) ( رجوع کنید به سخنرانیش برای قیام !!! 18 تیر 78 )
خلاصه دکتر ! اون یه نفر تنها نفر اون جناح بود ! اونم به زوووور اون جناح! چون اصل کاری که عارف باشه مجبور شد استعفاء بده :)
عجالتا ستاره بچینی ^_^ (3202184) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۴:۵۱:۴۸
بله وقتی بقیه نامزدها از جناح مقابل باشند و این جناح فقط یک نامزد داشته باشه که بخشی از رآی جناح مقابل را هم داره با این حال 50 درصد رای بیاره ناپلئونیه. مخصوصا بعد از گند کاری دولت دهم که بیشترین تبلیغ بود (3202956) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۴۳:۲۸
درود بر اون 0.7 درصدی که با رایشون، خوب حال شما رو گرفتن! انصافا اون 0.7 درصد، اندازه ی اون 50 درصد می ارزه! (3200505) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۸:۱۸
شما برو بهشت (3200562) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۲:۱۲:۲۶
اولا اون انتخابات مقایسه بین اصلاح طلب و اصولگرا نبود
چون در نهایت روحانی رای اورد که اصولگرا میانه رو هستش (3201792) (alef-8)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۳۷:۵۴
یادتون رفته تنها انتخابات ریاست جمهوری 2 مرحله ای سال 84 رو؟؟؟؟؟؟

شما زیر 30 درصد رای داشتید.

انتخابات 88 هیچگاه معیار نخواهد بود در تاریخ،،، (3202004) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۷:۵۵
من واقعا واستون متاسفم مجبورید واسه فیلم قلاده های طلا به ژوله ای که میاد از صحیفه سجادیه میخونه رای ندین و به امین حیائی رای بدین خوب نگاه کنید به کجا رفتید. ارزشهاتون خیلی اصولیه (3202030) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۱۵:۲۶
خخخخخخخ قجنگ! من اصن رای ندادم به هیشکدوم ! (3202186) (alef-8)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۲۹:۴۸
چه ربطی به اصلاح طلبان داره؟ اینکه یه بازیگر هنرش رو خرج گروه های سیاسی میکنه باید جواب مردم رو هم بده (3200212) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۱۹:۵۳
شما باز خودتو مردم حساب کردین لطف کن فقط از طرف خودت نظر بده دم حیایی گرم (3200809) (alef-3)
 
نیما
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۵:۰۸
چقدرم رای داری!!! (3200912) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۰۰:۵۱
خوب حداقل تا اینجا 169 نفر بهش رای دادن ولی شما هنوز به حد شمارش نرسیدی !!!!!!!! (3200929) (alef-3)
 
بی نشان
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۳۴:۲۹
عزیز من مگه نمی گید این برنامه در همه جا و در بین همه طیف های مردم طرفدار داره. خوب شمای اصولگرا هم بیا 50 تا پیج درست کن در حمایت از دوست خوبت امین حیایی و دعوت به رای دادن به ایشون کن. چرا ناراحتی. چرا بهت بر میخوره. اون وقت غیر مردمی بودن ایشون رو با تمام وجود درک میکنی!!! (3201038) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۳:۲۴:۰۱
بی نشان!!! مشکل از دقیقا همین کم نشان هایی مثل تو هستند که حتی طاقت و تحمل یک بازی گر رو ندارن و علیرغم تمام شعارهای زنده باد آزادی عقیده و حق انتخاب!! هیچ چیزی رو جز افکار خودشون رو بر نمی تابند (3201807) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۲:۵۲
مگه شما طاقت یک اصلاح طلب رو در
صدا و سیما
در شورای نگهبان
در قوه قضائیه
دارید؟ (3202420) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۸:۲۹:۲۵
شما که مدتهاست اصل مردمی! (3201154) (alef-3)
 
سوسن آبادی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۲۲:۵۳
هر کس خربزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه . شنا کردن بر خلاف جهت آب همین تبعات را هم دارد (3200974) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۳:۲۵:۴۵
سوسن خان!!! مشکل شماها هم همینه که علیرغم شعار زنده باد آزادی و ازادی عقیده و فکر!!! حتی حق انتخاب هم برای یک بازیگر قایل نیستین و میگین باید پای تبعات اندیشه و فکرش بشینه!!!!

من متعجب اوج ازاد منشی و ازادی بیان و ازادی فکر تو و امثال تو هستم که ماشالله کم هم نیستید. (3201808) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۳:۲۶
مگه شما حق انتخاب را برای دیگران قائلید؟ (3202421) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۱:۰۱:۰۶
خوبه می گی هنرش! صفت مالیکت استفاده کردی!مالکشه! (3201418) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۰:۱۲
بیشتر یک تخریب طلب هستند تا اصلاح طلب!!! (3200214) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۳:۰۸
حیایی و شریفی نیا منفورند برای ابد (3202022) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۶:۰۳
بازیگرانی که در مقابل مردم ایستادند و به خاطر منافع شخصیشان به مردم دهن کجی کردند باید منتظر بدتر از اینها باشند. (3202027) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۱:۰۶
این موضوع هرگز مربوط به اصلاح طلبی و اصلاح طلبان نیست شما چشمتان را بر روی تخلفات بسیار زیاد اصولگرایان بستید و انوقت بازی جوانان را که در آن شوخی های فراوان است سیاسی جلوه میدهید. (3200218) (alef-8)
 
Milad
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۴:۴۸
حالا شما چرا جوش اوردی؟؟؟
فیلم و بازیگری که بر خلاف خواست مردم باشه سرنوششتتش همینه نکنه ما حق بیان این نظر هم نداریم و فقط ازادی بیان یعنی مظر موافق جناح شما؟؟؟؟
نکنه این تحریم فیلم هم کار امریکا و اسراییل بوده و ما خبر نداشتیم؟؟؟نکنه اصلا من خودم نمیفهمم و اسراییل بهم گفته فیلم رو تحریم کنم؟؟؟ (3200235) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۳:۳۸
نکنه فکر کردین فقط مردم شما اصلاح طلبا هستین اگه اینجوری فکر می کنین به زودی فکرتون پریشان می شه (3200545) (alef-8)
 
محمدعلی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۹:۱۵
شما با مفهوم کنترل ذهن و شستشوی مغزی اشنا نیستی.اره قربونش (3200567) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۲۱:۱۶
شما اصلاح طلبا چرا اینقدر مردم مردم میکنین هم فیلمش خوب بود هم بازیگراش (3200815) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۰۸:۳۵
ببین چقد اصلاح طلبا زیادند که میتونن یه چنین کاری بکنند ... حتی بین مردم هم رسوخ کردند!!! (3200947) (alef-8)
 
مهران
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۳۱:۰۹
فعلا که امین حیایی دور اول بالاترین رای رو آورد و نشون میده که مردم طرف کی هستند (3201015) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۷:۳۰:۴۲
دور اولم تو نیم ساهت بعد اجرا 400 هزار رای زیادم طبیعی نبود (3201860) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۳:۲۶:۳۴
مردم!!!!!!

میگم من مویرگی دکتر آشنا دارم تخصص شون برای رفع توهم هست. خواستی معرفی ات کنم. (3201809) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۶:۵۹
مبتذل ... یک کلمه دیگه به دایره لغات یک اصولگرای دیگر اضافه شده است. تبریک می گم.
آیا روزی خواهد رسید که یاد بگیرید بدون فحاشی کردن انتقاد کنید؟ مطمئنا نقدی که با حفظ ادب نوشته بشه بسیار تاثیر گذار تر هست.
...
من خودم در طول این مدت همواره به کسانی رای داده ام که از جامعه مدنی حمایت کرده اند. حالا شما اسمش را هر چه می خواهید بگذارید! اصلاح طلب، فتنه گر و ...
دیشب هم به امین حیایی رای دادم به خاطر اینکه در کارش نو آوری داشت.
رای دیشب نه بر اساس گرایشات سیاسی بلکه بر اساس عملکرد توسط بنده داده شد.
...
از خداوند درخواست می کنم که شما را در حفظ ادب در آینده بیش از این یاری بفرماید.
یا حق (3200249) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۱:۵۵:۵۷
عزیزم هر وقت دوستان شما یاد گرفتند بقبه هم یاد می گیرند. (3574516) (alef-11)
 
محمد قاسمی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۸:۱۵
بخدا این کارها خیانت به یک ملته. خنده و مرگ مردم رو سیاسی کردن.
اون از مقایسه تشییع ایت الله مهدوی کنی این از خندوانه
مطمئنم امروز هم با وفات آیت الله خزعلی همین کار و میکنن
ای لعنت به کسایی که نونشون تو این کار می بینن. دست از سر مردم بر نمی دارن.
این وضع ترسناک آینده ای زشت برای ما رقم می زنه (3200254) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۴:۱۶
کاملاً موافقم (3200547) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۸:۱۹
کاملا موافقم الحق که حرف دل بسیاری از ما را گفتید! (3200255) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۸:۲۷
شوخی های جوانان و کل کل آنان را با هم جدی گرفتی (3200256) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۹:۴۳
اگر الف نترسد و سانسور نکند میشود چند جلد کتاب ازسیاسی بازیها و سیاسی کاریهای هنرمندانه ویارگیریهای کودکانه نعیمه خانم وهمفکرانش را منتشر کرد.
آمادگی اش را دارید، بسم ا.. (3200257) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۹:۴۹
شما با این خبرهایتان هایتان هم کم به این ماجراه هم دامن نمی زنید (3200258) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۰:۱۸
خود آقای حسین پور هم انتظار اینکه اینگونه جدی گرفته شود را نداشته. واقعیت اینه که موج از وقتی ایجاد میشه که رسانه های اصولگرا به موضوع دامن زده و فریاد وامصیبتا سر می دهند. وگرنه اینگونه رای دادن ها را نباید خیلی جدی گرفت شاهد آن هم رای آقای خمسه که آنهمه به مخاطبان احترام گذاشت و برای کار خود زحمت کشید در برابر آقای جواد رضویان بود. (3200259) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۰:۵۴
چه حزب و گروه اصلاح طلبی دست به این کار زده، آیا کار یکی دو روزنامه نگار را باید به حساب جریان مظلوم اصلاح طلبی گذاشت (3200263) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۵:۲۱
چقدر هم مظلومند ؟ دست هر چی دیکتاتور رو از پشت بستند می گن یا نظر ما یا هیچکس (3200552) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۵۲:۲۷
اخی بمیریم، جریان مظلوم!!!!!!!!!!!! حالا شخص شما اگه با این کارا مخالفی واقعا قبول دارم مظلومی ولی در جریان متبوعت یه تجدیدنظری بکن (3201093) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۲:۱۹
چقدر سایت های اصولگرا از این مورد برای تخریب اصلاح طلبی سواستفاده کردند (3200268) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۲:۱۹
خواهشن کسی از انحصار حرف بزنه که تمام تریبون های این مملکت رو قبضه نکرده باشه و تحمل یه حرف مخالف رو هم نداشته باشه

مثلن اونقدر تحمل نداره که یه دفعه چند هزار رای به آقای حیایی اضافه میشه حالا چطوری توی 1 دقیقه اضافه میشه مشخص نیست!

ما هم که گاگولیم احتمالن!

88 تمام شد خانوم موحد!
و شما هم همچنان از آب گل آلود ماهی بگیر (3200269) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۳:۳۳
نظر شخصی یک کاریکاتورست، آن هم در صفحه شخصی اش که چیز مهمی نیست که اینقدر خبر برای آن می سازید (3200278) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۱:۵۷:۳۸
خود به خود خبرساز شده. (3574520) (alef-11)
 
ساعی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۴:۰۵
همه این حرفا درست، ولی خداییش ژوله یه سر وگردن از حیایی بالاتر بود، حیایی حتی وسطش یادش رفت چیکار داشته میکرده!
اگه بازم نگید سیاسیه!!!!!!1 (3200281) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۵۲:۱۹
برادر من حيايي بازي كرد ولي ژوله حرف زد .كسي كه ساليان سال خاك صحنه خورده با كسي كه خوب بلده با كلمات بازي كنه يكسانند؟؟؟... (3200739) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۳:۵۲
یک فیلم ماندگار از این آقای خاک صحنه خورده نام ببر که توش تیپ نباشه و شخصیت باشه.امثال ایشان باعث عقبگرد سینمای ما شدند آقا. (3200908) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۴۶:۳۲
تو حتی نمی دونی ماهیت استندآپ کمدی حرف زدن هست و بازی کردن نیست, البته کامنت مخالف مالیات نمی خواد و شما هم همچین لحظاتی متخصص میشید! (3201072) (alef-13)
 
افشين
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۰:۵۰:۲۴
داداش گلم استند آپ كمدي رو ببين و مطالعه كن لطفا. حرف زدن قسمت عمده اونه (3204057) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۲۲:۴۰
من کار حیایی رو پسندیدم ژوله بیشتر حرفاش تکراریه (3200820) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۴:۱۰
واقعا که اصلاح‌طلبان خیلی بدند، وقتی با کسی لج میکنن در شبکه های اجتماعی مطلب می‌نویسند
اصولگرایان خوبن، چون طرف رو اصولی حصر و حذف میکنن!! (3200282) (alef-8)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۱۳:۵۸
پس آزاد بگذارند تا با دعوت به اغتشاش و آشوب و مختل شدن امنیت، کشور دچار جنگ داخلی بشه و بعد تجزیه طلب ها و بقیه دشمنان هم دست به کار بشند این خوبه نه؟ (3200624) (alef-8)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۴:۳۸
بسیار جالب گفتید. (3200910) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۱۸:۳۹
اینجا طرف یه کمدینه، ولی اون طرف متبوع شما یک فتنه گر که هشت ماه مملکتو به اشوب کشید و اقتصاد کشورو ترکوند و لگد به قانون زد و سبب ایجاد تحریم هایی شد که اقایون الان شدن منجی اون تحریما، بازم بگم؟... (3201529) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۲:۳۲
احسنت (3201616) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۵۱:۰۹
یعنی آخر کامنت و نظر بود، درود بر شما (3201740) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۴:۲۳
برنامه خندوانه دارد به ما می آموزد که چگونه درست رای بدهیم، یک نوع تمرین است (3200283) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۵:۲۱
دخیل کردن دلبستگی های سیاسی در موضوعات دیگر نوعی بی فرهنگی و ناشی از عدم توسعه یافتگی ست. (3200291) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۷:۱۰
موافقم (3200448) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۶:۵۴
احسنت

و چسبیدن به یک هنرمند برای محبوب جلوه دادن یک گروه سیاسی هم نوعی فریب است ( امیدوارم روزی برسد که مردم بفهمند )

اصول گرا ها و اصلاح طلب ها به کمک همدیگه مملکت را به فنا داده اند بعد هم می نشینند به همدیگر لجن پراکنی می کنند دیگه خنده داره

من خودم شاید بیشتر به اصول گرا ها !!!!!!!!! نزدیک باشم تا اصلاح طلب ها !!!!!!!!!!!! ولی به ژوله رای دادم چون از این نوع کمدی کلامی خوشم میاد همین!

بعله ژوله هم هنرمندی است که طرفدار اصلاح طلب ها هم هست امین حیایی هم احتمالا هنر مندی است که هر فیلمی که پول بدهند بازی می کند ولی اینها ربطی به یک شو تلویزیونی ندارد ولی سیاسیون دوست دارن ربط بدهند و دوست دارند مردم را دو قطبی کنند و جو را سیاه و سفید کنند در صورتی که کل دنیا خاکستری است و تقریبا هیچ سیاه و سفید مطلقی وجود نداره

الناس علی دین ملوکهم
تا وقتی مردم شگردهای فریب را نفهمند روزگار ما همین است می بینید (3201609) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۶:۱۰
ما به اجرا 15 دقیقه ای این دو نفر رای می دهیم و کاری هم به گرایش های سیاسی شان نداریم، هر چیز جای خود (3200294) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۷:۲۴
موافقم (3200451) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۷:۵۰
البته حيايي فقط 8 دقيقه حرف براي گفتن داشت (3202431) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۶:۳۷
مطمئنید که فقط اصلح طلبان دست به این عمل می زنند؟ (3200296) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۶:۳۹
فعلا که ما هر چی به ژوله رای میدیم، انگار از یه ناکجا آبادی رای میدن به حیایی و یه دفعه 200 رای بهش اضافه میشه

برید خودتون رو مسخره کنید که جز تقلب و زور گویی کاری ازتون بر نمیاد (3200297) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۲۱:۴۴
همیشه در توهم تقلب فقط زمانی که همان کسی که شما بخواید رای بیاره تقلب نشده مثل رای روحانی (3200642) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۴۷:۳۴
چقدر زشته این صحبت شما. (3201077) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۹:۱۳
و چقدر ساده اید شما!
فکر می کنید جریانی که هم رسانه ی ملی را دارد و هم مخابرات و هم باقی، "مهندسی کردن" پیامک به یک برنامه برایش کار سختی است!؟ (3201629) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۸:۱۸:۱۰
روش اصلاح طلابها اینه که اگه بردن که هورا بردیم، و اگه باختن میگن تقلب شده، از ناکجا آباد رای اومده. (3201130) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۴۳:۳۷
خدا این اصلاح طلبا رو از اصولگراها نگیره !!! (3201381) (alef-8)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۸:۳۶:۲۹
من هر لحظه چک میکنم که نتیجه رایها چطوره، مسخره هست و مشخصه رایها واقعی نیست (3201161) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۴۵:۲۰
الان نزدیک به 4 ساعته که رایها رو چک میکنم در تمام طول این 4 ساعت، اختلاف این دو نفر حدود 10 هزارم درصد بوده!

یعنی اینقدر به هم نزدیک پیش میره؟! (3201383) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۲:۰۰:۵۳
خیلی بدبین هستی باید دیدت رو اصلاح کنی. (3574523) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۹:۱۵:۴۱
آقا شما یه بار بیشتر نمی تونی رای بدی!!!!!

هوادار دقت کن ، دقت کن

آهان سال 88 هم رفتی چند بار رای بدی نذاشتن ، یعد می گفتی راهمون نمی دادن، رای ما رو ندادن

فک کنم اولیش رو هم به حیایی دادی ببینی کار می کنه یا نه. بابا اولیش رای خودت دومبش امتجان (3201233) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۱۹:۳۹
باز دارید می بازید تقلب تقلب شروع شد، نا کجا اباد و معجزه در صندوق و داماد لرستان و... نه جدی خجالت نمی کشید؟ (3201532) (alef-8)
 
زینب وصال
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۰۲:۲۸
ایول داداش یکی پیدا شد از روی منطق حرف بزنه (3202991) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۶:۴۲
هنرمندان برای مردم قابل احترامند ومسلما اینگونه رفتارها نسبت به هنرمنان جفا به خود وهنر دو ستان هستفرشاد (3201565) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۴۵:۳۷
حالا حیایی با ۶۳% میبره (3201729) (alef-8)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۰۰:۴۱
با همین استدلال 88 رو هم تقلب اعلام کردید؟بسیار جالب بود (3201917) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۱:۵۹:۳۸
عزیز من تهمت نزن. (3574522) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۴۷:۴۶
دیگه هیچی از اصلاخ طلبان گیر نیاوردید؟ (3200303) (alef-8)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۳:۵۱
شما اصلاح طلبا ظاهرا چیز دیگه ای گیر نیاوردید...!!! دست پیش گرفتی پس نیفتی؟!!! (3201673) (alef-8)
 
حسین مهدیان
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۵۱:۱۹
جوگیر تر از مردم ایران در کل عالم هستی وجود نداره! (3200320) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۳:۱۶
سیاه نمایِ پلید.
بدم میاد از کسایی که به زور خودشون رو ایرانی فرض می کنن.
انگار توی تمام کشورا هرکدوم 50 سال زندگی کرده و حالا مردم ایرانو به اونا داره مقایسه می کنه!
همه جای دنیا از این حرفا هست.
چرا چیزی که لایق خودته به مردم نسبت نده.
مردم ما خیلی هم خوبن.
کاش اجازه ی نشون دادن اون چیزی که هستن رو پیدا می کردن. (3201639) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۵۱:۳۹
نباید حساب کمپین های خودجوش مردمی را به حساب اصلاح طلبان نوشت (3200324) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۵۴:۵۸
ابوالقاسم طالبی فیلمی ساخت که برداشتی از اتفاقات سال 88 بود اما ایشان یکی از دهها زاویه ای را که می شد به این اتفاقات باز کرد را نگاه کردند یعنی در پس اعتراضات کسانی هستند که سواستفاده می کنند اما اینکه مردم یا حداقل طرفداران اصلاحات یا حتی معترضین به نتایج انتخابات کاری کردند که مثلا فلان هنرپیشه بعداز آن فیلم کم کار شود یا بیکار شود یا استاد افتخاری از چشم مخاطبینش بیفتد این بدان معنی است که اینها تعداشان آنقدر هست که فشار اجتماعیشان چنین توانی دارد . دعوا سر حضور فلان هنرپیشه در فیلم نیست بارها دیده ایم کارگردانها و موسیقیدانها و هنرپیشه های مختلف وقتی فیلم یا سریالی را بازی کردند بعد از پخشش به صدا و سیما اعتراض کردند که آقایان حتی به سناریو مصوب خودشان هم رحم نمی کنند و با متر و قیچی می افتند به جان فیلم . دعوا سر اسم فیلم است " قلاده های طلا " اسم فیلم سراسر توهین است امین حیایی و تمام بازیگران هم فقط آرتیست هستند دستمزد می گیرند تا فیلم بازی کنند . به نظر من رامبد جوان فرصتی برای امین حیایی فراهم کرد تا وی باردیگر با مردم آشتی کند . (3200341) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۵۶:۴۰
متاسفانه اینا فقط چند مثال بود. بعد از اخلاق و تحمل مخالف هم حرف می زنن.
اصلاح طلب ها باید قبل از هر چیز دیگه ای خودشون رو اصلاح کنن. (3200347) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۶:۵۰
موافقم (3200557) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۰:۰۵
اصلاح طلبها دیکتاتورند فقط خودشونو می بینن و دم از آزادی بیان می زنن خدا رو شکر خودشون خودشونو تخریب می کنن ماه پشت ابر نمی مونه مگه چقددر می خوان نفاق داشته باشن بالاخره اصلشونو رو می کنن (3200571) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۳:۵۴
ما فوقش مقاله ای یا کامنتی علیه مخالفمون مینویسیم.ولی شما کلا طرفو حذف فیزیکی میکنین کدوم بدتره ؟ (3201698) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۳:۵۷:۱۷
مردم حق دارن از نظر گرایش سیاسی هم هنرمندان رو بررسی کنند و از اونایی که به نظرشون بر خلاف منافعشون اقدام میکنند بدشون بیاد (3200349) (alef-8)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۱۵:۰۹
اما حق توهین و فشارهای خردکننده و حرفهای کثیف و مسموم را ندارند. (3200626) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۰۰:۳۴
الف جان دستت درد نکنه، واقعأ مقاله عالی بود. این طیف هموطن و دوست اصلاح طلبمان باید یک روزی این رویه رو کنار بگذارند واقعأ رفتار مضحکی هست. حالا اگر یک بازیگر غربی یک فیلم بر ضد اعتقادات مسلمانان بسازد و حتی در آن نقشی بازی کند که پیغمبر اسلام یا هر یک از بزرگان دین اسلام یا غیر اسلام رو تخریب یا تمسخر کند، همین دوستان اصلاح طلب دم از آزادی بیان و بدون مشکل بودن کار اون هنرمند میزند ولی اگر کسی براخلاف نظر اونها کاری انجام دهد( حتی در زمینه هنر) عرصه رو انقدر دشوار میکنند که معنا و مفهوم آزادی بیان و اعتدال رو به کل از بین بیرند!!!!!!! این مشکل را در سران اصلاح طلب باید حل کرد که گفتامانشان برای غیریت سازی اینگونه ناجوانمردانه دست به تخریب میزند.
بازم ممنون الف جان که با این مقاله حرف خیلی هارو زدی؛ البته خیلی های مدل اصلاح طلبی که خودشون رو همه چیز میداندد ، حرف خیلی ها که کاری به این بازی های اصلاح طلبی و پایداری ندارند. (3200356) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۷:۰۳
آره دیگه !اجازه ی فعالیت یک بازیگر را به جرم شباهت به رییس جمهورتون ندادید 8سال خانه نشینش کردید بی آنکه بهش کمک مالی بکنید !
خوب میدونید کی را میگم آقای (((محمود بصیرت )))
یادمه این بازیگر طنز پرداز میگفت پول عمل جراحی هم نداشتم ! آخه نا مروت این بازیگر چه گناهی داره قیافش شبیهه رییس دولت تحریم وفساد بوده !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا ممنوع الکار هم از سینما کردیش هم تلویزیون چرا بهش پول ندادید ؟
(3200558) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۰۲:۱۵
اولا که ادمایی که رای دادن نگفتن اصلاح طلبیم
بعد رای دادن برا همه ازاد بوده مگه کسی جلوی بقیه رو گرفته بوده برا رای دادن؟
کلا بهنه هایی که برای تخریب دولت میارید بهانه های جالبی نیست . کمی خلافیت داشته باشید. (3200360) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۱۵:۳۲
تخریب دولت کجاش بود دقیقا؟؟ (3200627) (alef-8)
 
سید ابراهیم کراماتی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۰۳:۰۵
چرا در برابر فراخوان آقای حسین پور ناشکیبایی می کنید؟ یک شهروند از هم میهنانش خواسته که در جایی کسی را برگزینند و و به دیگری نه بگویند.
ایشان تلاش بیشتری نکرده و ابزارش هم صفحه اینیستاگرامش بوده ؛ اگر باورمند به خردمند بودن مردم ایران هستید و نگران جناح سیاسی خویش نیستید ؛ شما قاعده بازی را رعایت کنید و بگذارید مردم با آرامش کار خود را بکنند.
(3200366) (alef-8)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۲:۲۹
آره شما خوبی!!!! این خیلی کار قشنگیه که کددستوری رای به ژوله رو به همه ی دوستان و آشنایان و گروههای مجازی بفرستی که این کد رو وارد کنید هیچ هزینه ای هم نداره. رفتاری که منشأش رفتار سخیف آقای بزرگمهر و رفتارهای سخیف تر طرفدارانشه. اگه این رفتار ناشکیبایی نداشت خودش نمی یومد عذرخواهی کنه. شماها کاسه ی داغ تر از آش نشید. این بی اخلاقی ها در یک مسابقه ای که قرار نیست اتفاق خاصی توش بیفته انجام میشه باید انتظار داشت به سطوح بالاتری مثل انتخابات ریاست جمهوری به شکل خیلی بدتر و هنجارشکن تری تسری کنه. (3201671) (alef-8)
 
آبدارچی سیاسی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۰۴:۳۱
رفتاری خجالت آور علیه ملت. ترجیح منافع شخصی بر اتحاد مردم. نون دونی جدید (3200376) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۹:۱۵
یعنی من به شما بگم به امین حیایی رای نده به اون یکی رای بده منافع شخصیم رو به منافع ملی ترجیح دادم؟ اصلا منافع ملی کجایه این داستانه؟؟؟ (3200608) (alef-8)
 
رهگذر
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۱۳:۳۸
فوق العاده بود میلیون ها لایک داری. (3200404) (alef-8)
 
رحمان
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۵۳:۰۴
دیدم چقدر میلیون ها مثبت داشت این جملت. برو ببین مخالفان چقدر مثبت گرفتن اقای لایک (3200741) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۳:۴۷
آقایی حیایی تو یه فیلم کاملا سیاسی قلادهای طلا بازی کرده فیلمی که انتقادات سیاسی زیادی بهش شد پس باید این انتظار رو داشته باشه که مردم باهش سیاسی برخورد کنند. (3200439) (alef-3)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۸:۳۷
چرا مردم مردم می کنید؟ اگر همه ی مردم با رفتار بزرگمهر حسین پور موافق بودن اینقد کامنتای اعتراضی براش نمیذاشتن که زود محبور شه ورش داره و دیروزم بیاد عذرخواهی کنه. (3201664) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۵۳:۵۶
خانم موحد اگر این جو علیه یکی‌ دگر از هنرمندان راه افتاده بود باز هم همچین مقاله بلند بالایی‌ براش مینوشتی؟ (3201744) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۰:۵۸:۲۵
خانم موحد، شما و خانم اسوپار هم یک کمپین برای امین حیایی راه بیندازید (3201756) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۳:۳۰:۰۴
مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قرص هات رو فراموش نکن سر وقت بخوری دوست عزیز
یه عده متوهم همه چی رو سیاسی میکنن و تحمل بازی یک بازیگر رو ندارن ولی نمی دونم چه علاقه ای دارن خودشون رو بچسبونن به مردم!!!!!!!!!!!!!! (3201810) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۳:۴۸
"خب نتوانست فشار فاشیست‌ها را تحمل کند"... جواب آن مثلا کارگردان رو مردم بهتر دادند. دو خط در تعریف فاشیسم خوانده بودند خیلی فهم بهتری از مسائل دستگیرش میشد.
هتاکی های ایشان از یادها نخواهد رفت. (3200440) (alef-8)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۲۶:۲۲
حیف شد! کاری کردند که قضاوت مردم و نتیجه آرا این دو خنداننده برای همه مشکوک و واقعی نباشد، این کار بچگانه و کوته فکرانه صحنه رقابت این دو هنرمند را به مبارزه ای مغرضانه و بی منطق تبدیل کرده است. حالا هرکسی بگوید: گاهی از ته دل نمی خندیم بی جهت نیست .چون لیاقت شادی و برنامه های شاد را نداریم و از برتری حزب و بازیهای سیاسی چی نصیبمان می شود خدا داند. (3200445) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۴۳:۰۲
من به برنامه ژوله بيشتر خنديدم ربطى هم به اين مطالب مورد اشاره اين مقاله نداره بابا ول كنيد اين جفنگيات رو ! اجازه بدين بدون گرايش سيلسى بخنديم . (3200502) (alef-8)
 
صمصام
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۴۶:۱۹
سرکار خانم موحد از نکته سنجی شما پسندیده است اما ای کاش شما هم مانند بعضی از دوستان دچار فراموشی نمیشدید .سرکار خانم چند هفته بعد از انتخابات 88 بود که استاد محمد رضا شجریان یگانه چهره اوار ایران در پاسخ به توهین محمود احمدی نژاد که مردم معترض را خس وخاشاک خوانده بود ، خود را خواننده خس وخاشاک اعلام کرد .هنرمندی که عیار و ارزش کار او نوای ملکوتی ودلنشین ربنای او بود که چندین دهه میهمان سفره افطار خانه های مردم ایران بود .محمد رضا شجریان نه اعلام اصلاح طلبی کرده بود و نه مانند اصلاح طلبان تندرو به کف خیابان رفته بود و حتی قبل از ان نیز معترض به نظام اسلامی نبود و جالب تر اینکه نهایتا" ایشان سزای همراهی با مردم معترض را از طرف دولت وقت با محرومیت کاری 6 ساله تا کنون دریافت کرده است !!!!! سرکار خانم این تنها یک نمونه بود ...از شما میپرسم کجاست صدای اعتراض شما به اصولگرایانی که حرمت جایگاه استاد شجریان را نگه نداشته ونمیدارند و ایشان را طاغوتی وسلطنت طلب و هتاک می نامند ؟؟؟!!!در ضمن بزرگمهر حسین پور به هر صورت عذرخواهی خود را بابت سخنان غیرمنطقی خود اعلام داشته است .اما ای کاش جماعت اصولگرا هم دست از توهین و بی ادبی به مقام استاد شجریان بردارند .حال که ایشان کسالت دارند و محروم از کار هم هستند کاری به کار استاد نداشته باشند !!!قطعا الوده شدن برنامه محبوب خندوانه به بازیهای سیاسی را تایید نمیکنیم.. اما ای کاش اگر چیزی را برای خود نمی پسندیم برای دیگران هم قبول نکنیم اینطور نیست ؟؟؟!!!! (3200517) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۴۸:۰۵
جامعه سیاست زده ایران علایم بیماری جدی دارد!
این اتحادهای مریض از مجری انتخابیه جام جهانی و مسی تا الان به اشکال مختلف ادامه داره (3200530) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۱:۰۴
هرکی با مردم در افتاد، ور افتاد....
حالا هنرمند باشه، مسلح باشه یا هرکی که میخواد باشه...
ور میفته ... دیر میشه، ولی میشه.... (3200537) (alef-8)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۶:۲۵
سر کار خانوم نعیمه موحد نویسنده مطلب فوق.نوشتن یک مطلب برای نویسنده مسئولیت ایجاد میکند. الان از نظر معترضین شما یه طرفه دارید به قاضی میرید. وقتی معترضین به یک موضوع مجال اعتراض نمی یابند و تریبونهای رسمی در اختیار یک عده بخصوص قرار داده میشه نباید تعجب کنید که همچین حرکتی صورت بگیره . به هر حال معترضین هر راهی رو برای ابراز ناراحتی خودشون امتحان میکنند. به قول معروف آب راه خودشو پیدا میکنه .... پس بجای انتقاد کردنخودتون رو در جایگاه معترضین قرار بدید. یه خورده هم دنیا رو از چشم اونا ببینید ....اگر این اعتراضات در اون موقع سرکوب نمیشد و اجازه میدادند تا نماینده معترضان از طرف ایشان در تریبونهای رسمی حرف بزند این ماجرا به اینجا نمیرسید. البته این رشته سر دراز دارد و حالا حالاها تمام نخواهد شد. به قول معروف آتش زیر خاکستر است.ظاهر این اعتراضات یعنی ما هنوز نسبت به اون قضیه معترضیم و لج کردیم و حالا حالاها از خر شیطون پایین نمیایم....امیدوارم مسئولین به فکر باشند و راه حلی برای این مساله پیدا کنند وگرنه معلوم نیست در بزنگاه های تاریخی، این مساله چه صدمات بزرگی به امنیت این مملکت خواهد زد. پس بهتر است علاج واقعه قبل از وقوع کرد. (3200555) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۴:۵۷:۲۵
اصلاح طلبان نه تنها اوضاع مملکت را روبراه نمیکنند بلکه با تشنج آفرینی و رفتار دیکتاتور مآبانه اوضاع را وخیم‌تر از قبل میکنند و هرشخصی با نظرشان مخالف باشد را با بدترین رفتار بدرقه میکنند. (3200559) (alef-8)
 
میلاد
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۴:۰۲
اصلاحطلبان همین بودند و هستند و خواهند بود.هر جا به نفعشونه ب اسم مردم تموم میکنن و هر جا ب ضررشون باشه باز مردم مردم میکنند .مخالفینشونو بشد تخریب میکنند .این جریان سکولار . (3200585) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۷:۱۳
برادر عزيز! اين حق مردم است كه از يك هنرمند خوششان بيايد يا نه و نظرشان را هم بگويند. مثلا ممكن است چون فلان بازيگر در يك فيلم بازي كرده كه- به زعم عده اي- ضد ملي بوده است از او خوششان نيايد و اگر در فيلمي هم بازي كرد تحريمش كنند. كما اينكه عده اي هم ممكن است به همين دليل چند بار فيلمش راببينند. هر دو از حقشان استفاده كرده اند. (3200599) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۲:۰۶:۴۸
اینجا مسئله حق داشتن نیست.چون حق ندارند دیگری را که دوستش ندارند تحقیر کنند. (3574531) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۲-۱۰ ۰۲:۱۳:۲۶
چقدر مله بیکارن بخدا
می شینن مطلب می نویسن که چی؟
بابا بیکاری بدبختمون کرده. بخاطر رکود کار نکردم چکام پاس نشده جرأتم نداریم حرف بزنیم. دغدغه ما کجا دغدغه شماها کجا.
اگه این سنار یارانه هن نبود که دیگه هیچی نداشتم. شاگردمو رد کردم حالا باید خوددم برم اینور و ا‌نور با قرض زندگی بگذرونم.
دل همتون خوشه
نفستون از جای گرم بلند میشه. (3574537) (alef-11)
 
علير ضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۸:۲۰
اقايه عزيز اين چه ربطى به همه اصلاح طلب ها داره من خودم به امين حيايى راى دادم واصلاح طلبم واين كار را كه به خاطر بازيگرى در فيلمى به كسى راى ندهم را اصلا قبول ندارم خودتون ميدونىد كه خيلى ها مخالف اين كار صد در صد غلط بعضى از دوستان اصلاح طلب هستند.همان طور كه در طيف شما تند و معتدل هست در طيف اصلاحات هم همينطور هست وكلا در تمام حزب ها در تمام دنيا اين گونه هست وشما هم لطفا وانمد نكن كه نمى دونى. (3200604) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۹:۰۶
زدی به هدف: دیکتاتوری اصلاحاتی (3200607) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۹:۵۹
هيچ ربطي به جريانهاي سياسي و اصلاح طلبا نداره بيخودي رو نظر مردم عادي اتيكت نزنيد. اونچه ميبينيد نظر مردمه كه آقاي حيايي رو منفور تشخيص دادن خوشبختانه اونقدر ميفهميم كه شما بما نگيد چكار كنيم يا نكنيم (3200611) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۳۲:۱۳
از کی تا حالا نظر یک شخص (کارتونیست عزیزمان) شده نظر جریان کل اصلاحات؟
پس همه گل کاریهای وابستگان اصولگرائی که در زندان به سر میبرند را باید نوشت پای اردوگاه آقایان وصولگرا؟؟ (3200676) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۳۲:۵۱
وقتی بخش بزرگی از جامعه نمی تونن حرف دلشون رو بلند بگند بعد از مدتی تبدیل به خشم می شه (3200678) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۳۷:۳۸
به نظرم بعضی از اصولگرایان بیشتر دوست دارند بر طبل این ماجرا بکوبند. این یک مسابقه بود بی ربط به سیاست. امین حیایی هم با آنکه اجرابی زیر متوسط داشت و حتی کاری کامل اماده نکرده بود، به علت سوپر استار بودن رای خود را دارد. من رای عمومی در خنودانه را بدون توجه به سیاست می بینم ، شما آن را سیاسی نکنید. (3200698) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۴۱:۲۷
خیلی از مردم رای شان را فقط به اجرا میدهند
لعنت برکسانی که شادی مردم را سیاسی میکنند
مردم دیگر مثل سابق ساده لوح نیستند اعصاب مردم را داغون کنید تا نتیجه اش را در انتخابات مجلس ببینید
(3200706) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۵:۴۳:۵۵
این حرف شما وقتی صحیح است که اصول گراها در رابطه با بازیگران کارینکرده باشند اما این همه هجمه از طرف اصول گرایان در برابر بازیگرانی که مخالف دیدگاه سیاسی آنان هستند در چند سال گذشته باعث ایجاد جوی در برابر نظر آنان شد. (3200716) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۱۹:۰۳
خندوانه برنامه مفرح و شادی است و همانطوریکه این خانم نویسنده نیز اظهار داشتند نباید تفریحات و شادی مردم را سیاسی کرد البته بگذریم از اینکه سراسر مطلب ایشان آغشته به نیش و کنایه های جناحی و سیاسی است اما در هر صورت جای بسی خوشبختی است که از شادی مردم دفاع می شود . (3200806) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۲۷:۵۸
به نظرم اصلاح طلبی یک مرضه بدون تردید باید برای حفظ جامعه از این افت کاری کرد . مهمترین ویژگی این جماعت دروغه ،مثلا" همین شعار زنده باد مخالف من!؟ (3200846) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۲:۵۵
]چطور اشاره به انتضامی که احمدی نژاد و مشایی موقع ثبت نام بدون اطلاع خود انتظامی بردن اشاره نمیکنی؟؟؟، دیدی کرم از خود درخته؟؟؟. واقعا چه بخواهید و چه نخواهید، قاطبه مردم اصلاح طلبان را مفید تر از دیگران برای اداره جامعه میدانند،و این مقاله هم نشان دهنده وحشت حضرات است!!اما کاری از
پیش نمیبرید، و واقعیت را بپذیرید. (3201638) (alef-8)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۵۹:۰۳
ولي به نظر من شما مرض داريد نه اصلاح طلبي
من نميدونم اين الف چرا هرتوهيني را به ما اصلاح طلب ها منتشر ميكنه ولي اگر كشي به اصولگرايان بگه مرض دارند قطعا سانسور ميشه؟ (3202489) (alef-13)
 
مهدیار
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۴۹:۵۱
ای این جماعت انگار همه چیز باید در انحصار خودشان باشد. انتخابات قانونی وخوب است اگر کاندیدای موردنظر ما رای بیاورد، هنرمندان باید سیاسی باشند اگر از علائق سیاسی ما بگویند و حتی برنده مسابقه طنز صداوسیما هم باید آن کسی باشد که با رئیس جمهور اصلاحات عکس یادگاری دارد، نه آن کسی که در فیلمی که مورد قبول ما نیست بازی کرده است. (3200895) (alef-8)
 
مهدیار
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۴:۵۴
"ای این جماعت انگار همه چیز باید در انحصار خودشان باشد. انتخابات قانونی وخوب است اگر کاندیدای موردنظر ما رای بیاورد، هنرمندان باید سیاسی باشند اگر از علائق سیاسی ما بگویند و حتی برنده مسابقه طنز صداوسیما هم باید آن کسی باشد که با رئیس جمهور اصلاحات عکس یادگاری دارد، نه آن کسی که در فیلمی که مورد قبول ما نیست بازی کرده است." (3200911) (alef-8)
 
امیر محمد فاطمی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۷:۴۷:۰۱
1- خندوانه یکی از محصولات تولیدی شبکه نیسم است پس باید با رویکردی اجتماعی و فرهنگی بدنیال ایجاد سرگرمی مفرح و حتی بی هیچ قصدی برای کار آموزشی باشد. رامبد بعنون مجری- بازیگر با جمعی دیگر از دست اندرکاران با ورود به این پروژه قطعا متحمل زحمات طاقت فرسایی شدند تلاشی بی وقفه که می تواند زمینه قهرو برخورد نیز باشد تلاشی که امروز و به درستی و توأمن با قدردانی مسئولین و انبوه مخاطبین از گروههای مختلف اجتماعی همراه شده است.
2- مجموعه خندوانه با انتخاب ریتمی تند ، شاد و البته در بسیاری از لحظات با وقار تلاش می کند حضوری موثر و همه فهم را در جامعه تجربه کند تلاشی ارزشمند که با استقبال همراهی بسیاری از هنرمندان روبرو و بر غنای خندوانه افزوده است هنرمدانی که خندوانه را فرصتی برای ارتقاء هنرمندی و تقدیم هنرمندانه موضوعاتی از جمع مسائل ، مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی در قالبی شیرین و غیر آزاردهنده به مخاطبین گسترده و همراه می دانند.
3- رامبد جوان علی رغم جوانی به همراه همکاران پرکار و هوشمندش و البته به شهادت فراگیری مخاطبین و دفاع و همراهی بی منت بسیاری از هنرمندان موفق شده است از مرز تولید برنامه شاد و مفرح گذشته و تولید برنامه در جایگاه کم تکرار جریان سازی فرهنگی و رفتار اجتماعی گام بردارد که البته بسیار دشوار و نیازمند تأمل دائمی و فراوانی از سوی تمامی اجزاء تولید کننده خندوانه خواهد بود.
4- خندوانه با میهمانانش امروز و طی گذر از نزدیک به سیصد برنامه تولیدی مستمر از التماس به خندیدن مردم حتی به شکل مصنوعی و ورزشی آغاز و به آرامی و در مواقعی شاید ناخواسته با شیبی تند و شتاب آلود به مرز تلاش برای تغییر رفتار و اخلاق اجتماعی نزدیک می شود که قطعا نیازمند بازخوانی ، تحمل و تأمل بیشتری می باشد.
5- خندوانه بعنوان محصولی از تلاش بی وقفه مسئولین صدا و سیما و هنرمندان و مردمی همراه علی رغم فعالیت مستمر و نفس گیر دو ساله هرگز نتوانست حتی به تعریفی روشن و مورد توافق میهمانان از خنده و خنداندن برسد چنانکه میهمانان صاحب نظر برنامه با توجه به باورها و تجربیاتشان مکرر مبدأ تولید تعاریفی حتی متناقض از یک مفهوم مثل با هم یا بهم خندیدن بودند چنانکه حتی انتخابهای نمایشی کمدینهای حاضر در مسابقه نیز به چنین تناقضی در برداشت همراه است.
6- خندوانه قطعا با هدایت مدیران سیما ، همراهی و نکته سنجی تیم برنامه ساز به دفعات به اصلاح مسیر و آیتمها اندیشیده است که با توجه به استقبال مستمر مخاطب می تواند دال بر انتخاب درست و اصلاح هوشمندانه باشد. هوشمندی که باید در تمامی ابعاد و زوایای تولید و مدیریت خندوانه قابل مشاهده باشد. همانطور که در ایام ماه مبارک رمضان تلاش شیطنت آمیز برای اختلاف افکنی و حاشیه سازی برای دو مجری بازیگر موفق در دو برنامه بسیار پر مخاطب ماه عسل و خندوانه بدلیل هوشمندی و صداقت برنامه سازان در برخورد مشترک و همزمان با این پدیده غیر اخلاقی و همراهی مخاطبین اجازه عرضه اندام نیافت.
7- اطمینان دارم مدیران شبکه ، سازندگان خندوانه و قطعا یکایک هنرمندانی شرکت کننده با علم به حاشیه سازیهای مخرب ورود به این عرصه را پذیرفتند. شاید بخشی از غایبین مسابقه دلیلی برای تحمل یا آمادگی رویارویی با فشارهای حاشیه سازی از این دست را نداشتند که حتما اقدامشان قابل دفاع و بر ارزشمندی حضور هنرمندان حاضر می افزاید. امیر مهدی ژوله و امین حیایی هر کدام به بیانی کوتاه تلاش کردند تا حاشیه سازی تخریبی را تلطیف و مخاطبین فراگیر خندوانه را چون دو سال گذشته و تمامی سالهای فعالیت ارزشمند هنرمندان عرصه کمدی به شادی و محبت ورزی و آشتیجویی و پرهیز از قضاوتهای سیاه و سفید بخوانند.
8- خادم پیرغلامی با خنده و شاید مقداری دلنگرانی نقل می کرد که با نوه دختری پس از اقامه نماز جماعت از مسجد به منزل بازگشته بودیم پس از چند دقیقه حاج خانم گفت حاج آقا نازنین گفت بابا بزرگ الکی می گه تو اداره کار می کنه گفتم چرا؟ نازنین گفت مامان بزرگ بابابزرگ گدا است من خودم دیدم بین دو نماز یه کیسه تو دستش گرفته و از مردم پول گیره پیرغلام مسجد که در حال جمع آوری کمک های مردمی به مسجد بود می گفت بیا آخر عمری شدیم گدا ....... لحظاتی که استاد خمسه سوار بر درازگوش به اجرایی متفاوت اقدام کرد بدلیل حضور دختر عزیزش در سالن ناخواسته به یاد اقدام ارزشمند پیر غلام مسجد و برداشت پاک کودک و اینکه استاد خمسه آبروی حرفه ای و اجتماعی ناشی از سی و پنج سال تلاش هنری را با پذیرش مصاف با هنرمندان جوانی از جنس(جواد عزیز و دوست داشتنی که اخلاق عملی را به یادمان آورد) افتادم.
9- شاید بسیاری به یاد داشته باشند در روزگاری نچندان دور یکی از مدیران عالی رتبه اجرایی پس از حداقل سی سال خدمت مدیریتی به موضوعی در حوزه صحت مدرک تحصیلی متهم و در فاصله زمانی اندک و قطعا بدلیل تحمل فشار روحی ناشی از این بی آبروسازی وفات کرد متأسفانه بخشی از نویسندگان و گویندگان حوزه های سیاست و غیره در مواجه با چنین رویداد تأسف برانگزی بی توجه به آموزه های دینی و اخلاقی و دربرابر آلام روحی خانواده و ابستگان مرحوم حتی ابایی از ابراز و آشکار سازی شادی و خشنودی نداشتند. لذا است که نمی دانم تخلف احتمالی مربوط به مدرک تحصیلی یا حذف به هر قیمت و هر شکل را باید نشان حادی بیماری رفتار و اخلاق اجتماعی بدانیم؟
10- امیر مهدی ژوله بعنوان طنز نویسی که توانمندی خود را در متن نویسی خندوانه و طنزپردازی در صحنه و جسارت رویارویی در میان جمعی از کمدین های توانمند کشور مجددا به اثبات رسانده است می نویسد از بروز چنین رفتاری تخریبی و غیر اخلاقی متحیر و مبهوت است حتی در صدد بستن صفحه اینستاگرامی است که برای گسترش فرهنگ خندوانه ایجاد کرده است متحیر از اینکه چرا باید تا حد انفجار اخلاقی به قضاو.تهای تخریبی سیاه و سفید شناخته شویم. می نویسد چرا باید برای بیان ساده ترین باورها به فحاشی و تخریب دیگران روی آورد؟ چرا به فحاشی و تندی بیش از آموزهای مذهبی و اخلاقی راغبیم؟ چرا همه چیز افراد را در کمتر از لحظه و بی هیچ اعتنایی به گذشته و حواشی احتمالی موضوع به باد فنا می دهیم؟ همانطور که امین حیایی عزیز از این همه بی مهری و عدم تحمل غیر خود می گوید از اینکه برای شادی مردم از رویه های متعارف هنری چهره های معروف خارج و حاضر به ریسک پذیری در چنین عرصه دشواری شده است. امیر مهدی پیش از آغاز رقابت با امین هوشمندانه و خاضعانه به نکته بسیار مهمی در بزرگی و متنانت اقدام خمسه ، حیایی و سایر کمدینهای معروف و محبوب حاضر در مسابقه خندوانه نبود. ژوله به درستی تأکید کرد که من در رقابتی دو سر برد قرار دارم چرا که اگر ببازم به برزیل باختم و اگر ببرم از برزیل خواهم برد اما موضوع برای خمسه ، حیایی ، غفوریان و دیگر هنرمندان عرصه دشوار کمدی چنین نیست و برای ایشان نمی توان انگیزه ای جز ایشاد لحظاتی شاد و مفرح برای مردم تصور کرد که جواد عزیز در رویارویی با استاد خمسه اخلاق گرایی را نیز بر این ارزشمندی افزود.
11- برای خاتمه عرایضم اشاره به دو نکته را ضروری می دانم ابتدا اینکه مدیران شبکه و دست اندرکاران خندوانه و هنرمندان عزیز باید در رویارویی با معضل اخلاقی و رفتاری اجتماعی مذکور باید که باور به تحمل و برخورد بزرگ منشانه را بعنوان یکی از دستاوردهای خندوانه به معرض دید همگان قرار دهند و نکته دوم اینکه اهل سیاست که از اثرگذاری فراوانی برای اخلاق مداری یا خدای ناکرده اتخاذ شیوه ها و رفتار مخرب برخوردارند باید به عمق این ضد اخلاق بعنوان یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی توجه ویژه مبذول دارند رذیله اخلاقی که متأسفانه با سرعتی باور نکردنی در حال ویران سازی روابط اجتماعی حتی در میان نخبگان و اندیشمندان می باشد. شاید یادآوری خاطره تلخ فوت مرحوم حجت الاسلام توسلی در مواجه به بی ادبی صورت گرفته به ساحت فرزند عزیز امام خمینی(ره) بتواند تأکیدی بر اهمیت و ضرورت مدیریت و برخورد هوشمندانه و اخلاقگرای سیاستمداران با این معضل اجتماعی و فرهنگی باشد. (3201073) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۸:۲۴:۵۷
من قبول دارم سیاسی شدن این مسابقه کار درستی نیست ولی جوری صحبت نکنید انگار این جور تخریب ها فقط از طرف اصلاح طلبانه. اصولگرایان هم هر وقت اراده کنند با تمام قوا و حتی شده با کمک صداوسیما شخصیتی رو که مخالفش هستن رو می کوبن یا طرف رو به کل ممنوع التصویر می کنند. حالا شما مطلب یه کاریکاتوریست تو اینستاگرامش رو با چی مقایسه می کنید (3201145) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۵:۴۰
دقیقا به همین دلیل چشمشون رو بر روی رسانه های به اصطلاح اصول گرا که تو این موضوع برای حمایت از حیایی و تخریب ژوله حتی از امام صادق (ع) و حدیث ایشان هم استفاده ابزاری کردند. افسوس که نویسنده این مطلب جانب انصاف و عدالت رو رعایت نکرد (3201562) (alef-8)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۷:۰۷
اشتباه رو با اشتباه نمی شورن. ما الان صرفا داریم درباره ی این اتفاق حرف می زنیم که یک بی اخلاقی رسانه ای بود. هر وقت اصولگراها هم از اینکارا کردن به وقتش مورد تاخت و انتقاد قرار گرفتن. با این حرفا نمیشه این رفتار چیپ و سخیف رسانه ای رو لاپوشونی کرد (3201661) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۹:۲۱
آخه میشه بفرمایید چی تو این مملکت سیاسی نیست؟ (3202034) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۹:۰۶:۴۹
نمیدونم چرا وقتی بعضیا از واژه مبتذل استفاده میکنن خندم میگیره!! (3201215) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۹:۵۲:۴۵
چپ و راستشون بدند وگرنه وضع مملكت چنين نبود

هم رياست اصولگرايان را و هم رياست اصلاح طلبان ديديم ولي هردوي اينها مثل دو روي يك سكه بودند گراني و تورم و بي توجهي به فرهنگ و هنر و خود باختگي و بيگانه پرستي و جيب و شكم پرستي فقط حاصل كارشان براي خودشان بود و فقر و ضعف اقتصادي نصيب مردم (3201280) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۳۸:۳۳
کاش شما اصولگراها یذره انصاف داشتید (3201372) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۴۶:۵۲
احسنت. جانا سخن از زبا ما می گویی. (3201391) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۵۱:۱۹
من همون شب ارا رو مرتب چک می کردم. اول چند ده هزار رای آقای حیای جلو بود. ولی به طور پیوسته و با یک شیب متوسط آرای آقای ژوله افزایش پیدا می کرد تا ظهر فرداش چهار هزار تا جلو افتاد که ناگهان به طور غیر عادی ورق برگشت. ظاهرا شما اصول گرا ها هستید که موضوع روسیاسی کردید وگرنه اگه همون روند پیش رفته بود و رایها طبیعی بود آقای ژوله باید الان با فاصله قابل توجهی جلو باشه. (3201400) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۱:۱۵:۲۲
رامبد جوان در تشخیص کمدین یا تعریف کمدین اشکال دارد.امین حیایی قطعا در این ژانر نمی گنجد. چندتا دیگه هم فقط نویسنده کمدی هستند و بجز دو نفر درک صحیحی از استنداپ کمدی ندارند.یک استندآپ کمدین خوب فارغ از محتوا آقای ماهی صفت است که خیلی از حرفهاش قابل پخش نیست. (3201436) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۳۸:۳۹
دقیقا" (3202258) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۱:۳۹:۴۸
شما به اصطلاح اصولگراها به خاطر نظر شخصي يكي از دوستان ژوله به طور هماهنگ او را كوبيديد و حمايت او از ژوله و مخالفتش با امين حيايي را ناجوانمردانه و غيراخلاقي خوانديد بعد اصلاح طلبان را متهم به سياسي كردن خندوانه مي كنيد و اين موضوع برايتان آن قدر اهميت دارد كه آن را در بالاي سايت هاي خود مي آوريد؟ چه كسي دارد قضيه را سياسي مي كند؟ چرا شما به اصطلاح اصولگراها به خاطر دستمالي قيصريه را آتش مي زنيد و هوچيگري راه مي اندازيد و بعد رقيبتان را متهم مي كنيد؟ حالا مخالفت يك فرد نزديك به اصلاح طلب با يك هنرپيشه را ضد اخلاقي و ناجوانمردانه مي خوانيد؟ (3201469) (alef-8)
 
آرمان
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۴:۰۴
چطور فردی که هنرش در خدمت سیاست و خط بازی است انتظار دارد اجرای زیر متوسطش رای بالا بیاورد، صددر صد رقیبش اجرای بهتری داشت. (3201553) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۲:۱۱:۱۵
من با سیاسی کردن این قضیه مخالفم مردم باید به اجراها رای بدن ولی این نوشته شما هم بهانه ای بود برای عقده گشایی با اصلاحطلبان ! مردم هم بهتره حتی اگر از حیایی دلخور هستن تو این قضیه دخالت ندن چون اینکار فقط باعث تحریک عده ای برای دستکاری در آرا میشه میدونین که امکاناتشون زیاده! (3201790) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۳:۵۹:۳۶
خانم موحد! اینها خودشان را به خواب زده اند...

ادمی رو که خوابه میشه بیدار کرد ولی اونی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. فقط همین کار رو یک فرد مذهبی انجام داده بود الان پر بود از یقه دریده هایی که فریاد وا اسفا و واویلا ازادی بیان و اندیشه که به اسمان رفته بود
بگذریم.

ما سالهاست که عملا شعار دروغ زنده باد منتقد من و زنده باد مخالف من رو به عینه دیده و باور کرده ایم. (3201815) (alef-8)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۱۳:۲۵
به نظر شما مشکوک نیست همانقدر که ژوله رای می آورد امین حیایی هم رای می آورد.
به نظر می رسد با توجه به اینکه مخابرات در دست افراطیون می باشد و این رای گیری کمی سیاسی شده ، و اینکه افراطیون می خواهند به مردم ثابت کنند که نظر قالب هستند، در حال تقلب هستند.
وگرنه چطور ممکن است در تقیم آرای 4 ملیونی دقیقاً مشابه هم باشند. (3201953) (alef-8)
 
سید
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۰۹:۱۸
از افراطی نامیدن دیگران سطح درکت معلومه!!! (3202337) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۱۴:۰۷
تلاش مبتذل حکومت برای نشان دادن قالب بودن در جامعه
چرا رای خندوانه دستکاری می شود (3201956) (alef-8)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۳۹:۰۱
من تا آنجا که دیده ام خندوانه سیاسی کار بوده است ومیهمانان خندوانه دو دسته اند یا هنرمندان صدا و سیما و یا کاندایداهای بالقوه انتخابات مجلس از جناح مورد نظر مسئولین صدا و سیما و صد البته میهمانان دسته اول برای حفظ برنامه و تمهید تبلیغات دسته دوم بکار می پردازند
از آوردن حداد عادل بگیر تا دیگران به نظر من مناسب است که تمام میهمانان خندووانه از این منظر مورد تحلیل قرار گیرد (3202010) (alef-8)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۹:۵۰:۰۶
بدتر از این کار، کار مخابرات هستش که از ترس اینکه مبادا یک جناح برنده اعلام بشه سرورهای 780 رو بدست گرفته و داره قطره چکونی و شونه به شونه آمار رو بالا میبره تا مبادا فردا بگن مثلا اصلاح طلب ها یا اصول گراها برنده شدن.

واقعا متاسفم (3202137) (alef-8)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۹:۵۹:۰۲
نویسنده محترم متاسفانه با آسمان ریسمان بافتن قصد دارند به نحوی مظلوم نمایانه عقاید سیاسی خود را به هر نحوی القا نمایند.ایشان تمام حرفشان از صفحات اینستاگرام چند نفر بود.آخر صفحه ای که برای کسی شناخته شده نیست چه تاثیری میتواند داشته باشد به جایش نویسنده با تمسک به بهانه ای واهی سعی در تخریب و جهت دهی به ذهن مخاطب عام.آنهم در بهترین قسمت سایت پر بیننده الف.کاش زیرکانه تر فریب میدادی.در ضمن و قتی از دو صفحه مهمولی مجازی صحبت میکنی بهتر است از جملاتی مانند خس و خاشاک و یا بزغاله و گاو بودن که به میلیون ها نفر نسبت داده شد و موجب اتحاد مردم و همبستگی هنرمندان هم صحبت میکردی.مردم در مقابل ی خوانندهای جبهه گرفتند که با کسی مصافحه کرد و در آغوشش کشید که خیل عظیمی از مردم را خس و خاشاک نامید.
از الف بعید بود این میدان دادن (3202158) (alef-8)
 
رسول
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۳:۲۲
من با فتنه 88 مخالف بودم.
من به آقای ژوله رای دادم.
آقای امین حیائی هم صرفا توی یک فیلم بازی کردند.

امیدوارم دست از این سیاسی کاری ها بردارند و اجازه بدهند مردم با هم رفیق باشند. (3202274) (alef-8)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۵:۵۲
اگه فضا باز بود اون وقت جامعه شناس ها میتونستن بشینن به بررسی که چرا بخشی از مردم چنین واکنش هایی نشان میدهند و اینکه این خشمی که متوجه شریفی نیا ، حیایی و سایر بازیگران در برهه های مختلف میشه در اصل خشم مردم به چه کسانی است. بخشی از مردم احساس تنفر به چه کسانی دارند که ناچار از سانسور اون و یا جابه جایی ان شده اند. اگر فضا باز بود ان وقت خیلی شفاف تر ،بخشی از مردم نظر خود را اعلام میکردند و دیگر فرصنی برای امثال شما نبود تا از اب گل الود ماهی بگبرید. (3202282) (alef-8)
 
مهران
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۰:۵۰:۲۹
بازی امین حیایی در فیلم قلاده های طلا اشتباه بزرگ وی بود و باید تاوانش را پس بدهد. (3202296) (alef-8)
 
سید
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۰۶:۳۶
اصلاح طلبان مرتب از آزادی بیان سخن گفتند و شعار دادن که زنده باد مخالف من!!!!!
ولی تا یه بازیگر گفت از توافق وین ذوق زده نشدم اسمش شد دلقک!!!!!
اگه امین حیایی طرفدار خودشان باشه سوپر استاره ولی اگه یه فیلم بازی کنه که مذاقشون خوش نیاد میشه مزدور!!!!!
کسانی که حتی یه برنامه شاد رو سیاسی می بینن ولی مرتب دم از پرهیز از سیاست زدگی میزنن!!!!!
به گل شیفته فراهانی حق بازی در فیلم مستهجن میدن چون حق انتخاب داره ولی حیایی چنین حقی برای بازی در فیلم داخلی رو نداره!!!!!
هنرمند از نظر اینا یعنی کسی که با ماست!!! (3202334) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۲۲:۳۱:۳۴
خانم موحد یه سری هم به رجا نیوز د فارس و کیهان بزنن ببین دقیقا چه کسی تحمل دیگری رو نداره !!! فارس که رسما به امیر مهدی ژوله توهین کرده و گفته نهضت ژوژولیها. این صدای مردم اگه حالا نشوید در آینده بدجور مجبور به شنیدنش می شید. (3203851) (alef-8)
 
سام
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۱۲:۴۶:۳۴
من دو سه بار این مقاله شمارو خوندم تا ببینم از چی به چی میخوای برسی. مسیر مناسبی برای رسوندن مقدمه به حرفت انتخاب نکردی.بیشتر شبیه یه تصفیه حساب قدیمیه تا نقد..هنوز متوجه نمیشم چرا جریان اصولگرا علاقه خاصی به متون پرخاشگرانه داره (3205341) (alef-13)
 
مژگان
۱۳۹۴-۰۷-۰۱ ۱۷:۵۲:۳۵
این حرفا واقعن جدیه؟یا شوخی میکنید؟چون امین حیایی تو فیلم قلاده های طلا بوده منفوره؟ یعنی رای شما ب ژوله برای انتقام از حیایی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3208230) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.