نظر منتشر شده
۱۳۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 468404
قالیباف در شبکه خبر:
دولت کنونی نه کارآمد است، نه انقلابی و نه به وظیفه خود عمل کرده/ تورم که در این چند سال راه افتاده، حداقل سه برابر است
بخش خبری الف، ۱۳ اردیبهشت ۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کسی نمی‌تواند بگوید من انقلابی هستم، اما از مردم جدا باشد و به توده‌های مردم توجه نکند.

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (چهارشنبه 13 اردیبهشت) در برنامه گفت‌وگوی شبکه خبر، درباره حفظ روحیه انقلابی‌گری و شاخصه‌های رهبر انقلاب درباره انقلابی‌گری، گفت: اول باید ببینیم انقلاب چیست و انقلابی کیست و سپس مصادیق آن را دنبال کنیم. با توجه به نگاه‌های مقام معظم رهبری و خواست‌های مردم بر این باور هستم انقلاب یعنی مجموعه کارهایی که در چهارچوب اسلام سیاسی امام(ره) برای خدمت به مردم اتفاق بیفتد.

وی افزود: هدف ما در 12 فروردین سال 58 همین بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند به جامعه خدمت کرده و جامعه را به‌سمت رفاه مادی و سعادت اخروی پیش ببرد. انقلاب نیز هر کسی است که بتواند این کار را انجام دهد تا کارآمدی دین در اداره امور جامعه را برای این مردم عزیز با اولویت محرومان و مستضعفان به اثبات برساند.

قالیباف با بیان اینکه "کسی نمی‌تواند بگوید من انقلابی هستم، اما از مردم جدا باشد و به توده‌های مردم توجه نکند"، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و یک انقلاب مردمی بوده است. بخشی از افراد در جامعه تافته جدابافته هستند، به این معنی که قانون‌شکنی کرده، قانون را دور می‌زنند و با استفاده از رانت اطلاعات، از توده مردم جدا هستند. این افراد ویژه‌خوارانی هستند که برای مردم مشکلات و چالش هم درست می‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: انقلابی کسی است که بتواند دغدغه مردم را حل کند. امروز نزدیک به 10 میلیون از جامعه در فقر شدید هستند و 25 میلیون نفر از کم‌درآمدها هستند. ما در حین اینکه 1 درصد جمعیت دنیا را داریم، اما 5 درصد منابع را داریم، بنابراین انقلابی نمی‌تواند بگوید "نداریم و نمی‌شود". ما امروز جوان‌های قابل و خلاقی را داریم که با تکنولوژی‌ها و مدیریت نسل چهارم آشنا هستند. انقلابی نمی‌تواند بگوید "ما نمی‌توانیم".

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما خدمت به مردم در سایه نظام اسلامی است، گفت: البته معتقدم یک انقلابی حتما باید روحیه مبارزه با رانت خواران و فساد و مبارزه با آن 4 درصد را داشته باشد.

قالیباف با بیان اینکه یکی از نقاطی که امروز به مردم، تولید کننده و کارخانه داران فشار وارد کرده و حتی برای بسیاری از افرادی که تولید ثروت می‌کنند مزاحمت ایجاد می کند، قاچاقچی‌های کالا هستند، اظهار داشت: امروز حدود 25 میلیارد دلار قاچاق کالا صورت می‌گیرد و قطعا این قاچاق کالا را افراد ضد انقلاب انجام می‌دهند؛ چون خلاف منافع کشور عمل می کنند.

وی افزود: دلال‌ها و زالو صفاتی هستند که از دسترنج مردم، کارگران و تولید کشاورزان سود انبوه می‌برند و گرانی را به روی دست مردم می‌گذارند اما دولت مردم رسیدگی به این موارد را در راس کارش قرار می‌دهد. ما با عمل و رفتارمان این روحیه انقلابی را ترویج می کنیم تا مردم ببینند.

قالیباف با بیان اینکه قوه مجریه  می‌خواهد مسئولیت اداره و اجرای کشور را برای یک دوره چهار ساله بر عهده بگیرد و 80 میلیون جمعیت با این همه سرمایه و منابع انسانی می‌خواهد ظرفیتهای خود را در اختیار رئیس دولت قرار دهد، گفت: از این رو بدون داشتن یک کارنامه مشخص اجرایی و بدون توان لازم، بقیه موارد تحت ثاثیر قرار می‌گیرد. رئیس دولت نباید مشکل مردم را حل نکند و دغدغه های مردم و رهبری به زمین بماند. طبیعتا دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز جز دغدغه های مردم چیز دیگری نیست. به همین جهت دولت باید وظیفه خود را در مقابل قانون اساسی و بودجه سالیانه و برنامه پنج ساله انجام دهد.

قالیباف با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که مردم امروز با دولت دچار چالش هستند، ضعف و ناکارآمدی دولت است، اظهار داشت: امروز کمتر کسی از افراد تحصیل کرده و ماهر یا افراد غیر تحصیل و بدون مهارت را می‌بینید که از بیکاری رنج نکشد. حتی آنهایی که مشغول به کار هستند نیز امنیت شغلی ندارند و فکر می‌کنند کارگاه و تولیدی آنها هر روز ممکن است با مشکلی روبرو شود.

وی افزود: امروز این ضعف کارآمدی وجود دارد، در شرایطی که سالانه یک میلیون 300 هزار نفر به جمع کسانی که می خواهند در بازار کار مشارکت کنند، اضافه می شود که باید پاسخگوی آنها هم باشیم. طبیعتا وقتی این مشکل از دید اینها قابل حل نیست، نه می‌توانیم بگوییم دولت انقلابی و کارآمد است و نه می‌توانیم بگوییم به وظیفه خودش توجه کرده است.

قالیباف با بیان اینکه ما در دولت مردم اولویت را بر تحول در عرصه اقتصادی گذاشتیم، گفت: اگر امروز بحران اقتصادی را مهار نکنیم حتما با چالش های جدی در حوزه مسایل اجتماعی مثل اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی روبرو خواهیم شد که افسردگی و تنش های اجتماعی و به دنبال آن نا امیدی و از بین رفتن نشاط - خصوصا در نسل جوان - را به دنبال خواهد داشت.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در این تحول در گام اول 25 میلیون نفر را باید با سرعت بیشتر و به صورت اورژانسی مورد رسیدگی قرار دهیم. در همین بخش باید برای یک اشتغال پایدار و در مرحله اول یک اشتغال عمومی تلاش کنیم تا بتوانیم در طول دوره چهار ساله 5 میلیون شغل را با کمک مردم، کارآفرینان، صنعتگران و افراد مولد کالا و تولید کنندگان ثروت ایجاد کنیم.

وی افزود: قرار بود یارانه ها به صورت هدفمند داده شود اما در این بخش اشکالاتی وجود دارد و این کار ناقص شکل گرفت. خانواده ها در سال 89 مبلغ  45هزار و 500 تومان دریافتی داشته اند اما ما خانواده هایی را داریم که واقعا زندگی آنها با یارانه اداره می شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: تورم و گرانی که در این سال ها اتفاق افتاده، حداقل سه برابر است. یعنی امروز بر اساس شاخص های بانک مرکزی قدرت خرید یارانه به اندازه 15 هزار تومان است در این شرایط آیا نباید این یارانه را افزایش دهیم تا قدرت خرید مردم نیز افزایش پیدا کند؟ امروز اگر این خانواده ها 150 هزار تومان دریافت کنند معادا 45هزار و 500 تومانی است که در سال 89 دریافت می کردند.

قالیباف گفت: امروز ممکن است فردی سرکار باشد و فردا به هر دلیلی از محیط کار بیرون بیاید و یا منتظر کار است. از این رو در برنامه های خود بحث کارانه را مطرح کردم که این منطبق با برنامه است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه بعضی از افراد فکر می‌کنند که این کار تنها در کشور ما انجام می شود، اظهار داشت: این در حالی است که در اکثر کشورهای دنیا و مخصوصا کشورهای پیشرفته، وقتی مردم با چالشی روبرو می شوند دولت نیز بلافاصله سیاست‌های جبرانی خود را برای حل مشکل مردم اعمال می‌کند. ما هم مکلف هستیم با نگاه به توده‌ها، این کار را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط حتما به حاشیهرفتن کار درستی نیست. به اضافه اینکه کسانی به حاشیه‌ها می‌روند که یا در مدیریت ضعف دارند و یا دغدغه آن ها دغدغه مردم نیست. اگر در متن کار باشیم، دغدغه مردم را داشته باشیم و ضعفی در کار نداشته باشیم، هیچ دلیلی ندارد به حاشیه برویم بلکه باید تمام وقت خود را برای خدمت به مردم بگذاریم.

قالیباف با بیان اینکه اعلام دارایی مسئولان قانون است و همه وظیفه دارند این کار را انجام دهندف گفت:  اگر بعضی افراد این کار را انجام نداده‌اند، شاید خجالت کشیدند و رویشان نشده است دارایی خود را اعلام کنند. وقتی می‌بینند ده‌ها میلیون نفر در حداقل زندگی خود مانده است، بعد بیایند بگوید صدها  میلیارد تومان ثروت دارم، در این شرایط چطور رویشان می‌شود بگویند من در دولت مسئول هستم تا مشکلات مردم را حل کنم؟
وی افزود: من متعهد می‌شوم فراتر از این عمل کنیم چرا که بر اساس قانون باید دارایی‌ها به اطلاع قوه قضائیه برسند اما در دولت مردم هم خود من، هم همه کابینه و هم مدیران ارشد تا استانداری ها باید دارایی خود را به اطلاع عموم مردم و هم به قوه قضائیه برسانند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: دولت مردم برنامه مشخص و روشنی دارد که منطبق بر سند چشم انداز و برنامه ششم خواهد بود. دولت پیش رو با برنامه‌ای که اخیرا مصوب شده است باید کار کند و برنامه ششم را مبنای کار خود قرار دارد. البته دولت فعلی در ارائه برنامه ششم توسعه در مجلس نتوانست برنامه مدون و خوبی ارائه دهد و در ادامه  وقتی برنامه در مجلس به تصویب رسید نیز دولت آن را ابلاغ نکرد بلکه ریاست محترم مجلس برنامه ششم را ابلاغ کرد.

قالیباف متذکر شد: وقتی می‌خواهیم قانون محور عمل کنیم برنامه ها باید در چهارچوب سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه باشد. در همین زمینه برنامه روشنی برای چالشهای امروز داریم چرا که بدون برنامه نمی‌شود حرکت کرد. مهم ترین نقطه قوت ما که همه باید روی آن تکیه کنیم آن است که در کشور ظرفیت بالای مردم را داریم. ما در دولت مردم، مهم ترین کارمان این خواهد بود که مردم را دوباره به عرصه‌های تصمیم‌گیری و مشارکت معنی دار در حوزه اقتصاد، سیاست، فرهنگی و اجتماعی وارد کنیم.

وی افزود: کلام حضرت امام (ره)  این بود کاری که مردم می‌توانند انجام دهند، دولت در آن دخالت نکند. مقام معظم رهبری می‌فرمایند دولت آینده نباید یک روز هم در اشتغال تعلل کند. امروز ببینید مردم چقدر شغل ایجاد می‌کنند و چقدر شغل از سوی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی ایجاد می‌شود؟ متاسفانه دولت، مردم را از گردونه اقتصاد بیرون کرده  و با این کار بزرگ ترین نقطه قوت ما را تبدیل به نقطه ضعف کرده است.

قالیباف با بیان اینکه  4 درصد مانع تولید ثروت، صادرات و رشد کشور هستند و قدرت نفوذ زیادی دارند، گفت:  این افراد شامل قاچاقچی‌ها و کسانی هستند که واردات غیر ضروری دارند و ما مصمم هستیم با آنها مبارزه کنیم. ما کشوری هستیم که 5 برابر ظرفیت خود منابع  داریم و چنین نیروهای جوانی را در اختیار داریم. البته  معنی این حرف آن نیست که دور کشور را دیوار بشکیم و رابطه خود را با دنیا قطع کنیم.

 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: ما با همه کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی ارتباطات خوبی - خصوصاً در حوزه اقتصادی  - برقرار خواهیم کرد. در این میان باید اولویت را به همسایه‌ها و کشورهای حوزه منطقه بگذاریم، چرا که بازار 400 میلیونی در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: در سیاست خارجی نیز ما بخش تجارت را از سیاست خارجی می‌خواهیم، پس به همین جهت سفارتخانه‌ها نباید محل ورود کالاهای خارجی به کشور شوند، بلکه همه سفارتخانه‌های ما در خارج از کشور باید مکلف شوند تا به صادرات کالای ما با اولویت کشورهای منطقه و سپس بقیه کشورهای دنیا کمک کنند.

قالیباف در پایان تصریح کرد: اولویت ما در سیاست خارجی همسایگان و کشورهای منطقه است، چرا که مزیت نسبی ما در اینجاست. معتقدم امروز بیش از هر چیزی نیازمند این هستیم که اقتصاد درونی خودمان را تقویت کنیم و با قدرت اقتصادی وارد منطقه شویم تا بتوانیم سهم خودمان را در بازار منطقه و جهانی بگیریم.
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۹
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۲۲:۴۵
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۹:۳۰
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۲۲:۳۰
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۶:۴۹
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۲۳:۵۷
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۲۳:۵۵
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۲۳:۱۱
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۳
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ۱۷:۲۲
 
 
کلمات کلیدی : قالیباف+انتخابات ریاست جمهوری+انتخابات ۹۶
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۴۶:۰۰
اگر اهل شفافیت بودی اینقدر برای جلوگیری از تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری لابی نمی‌کردى (4310373) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۵۸:۵۲
انصافا حامیان روحانی خیلی ترس ورشون داشته که اینطوری یک دفعه گروهی هجوم اوردن بر علیه قالیباف. بابا چه خبره تونه آرومتر. (4312174) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۴۵:۱۷
قالیباف دقیقا از وال استریت الکو برداری کرده
ولی نمیدونه خودش دقیقا جز چهار درصده (4312738) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۳:۴۸:۰۳
برگشت ب دوران احمدی نژاد واقعا ترسناکه (4312985) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۴۱:۴۶
واقعا همین طور هست بی قا نونی کار کردن خودرا همه کاره قانون دانستن یادتان رفت بی قانونی بورس خارج برای دکترا همه قوانین زیر پا گذاشت بقیه هم همین (4318560) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۱۸:۲۹
مجلس که اصلاح طلبها بودند لیست امید هم کامل رای آورد... عدم تصویب طرح را باید از وکلای دولت بپرسی...
شاید اگه تصویب میشد آبروی خیلی از شوری شهری ها میرفت (4312677) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۴۷:۳۶
مردم فقط اصولگرایان نیستند ........ (4310379) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۴۷:۳۸
ولنجک نشین های مرفه بی درد و نجومی بگیران یواشکی و غارتگران بیت المال ؛ هیچگاه انقلابی نیستند (4310380) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۲:۱۷:۱۳
لابدقاليباف حاشيه تهران ميشينه!! (4313195) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۸:۱۰
آقای انقلابی !
من 23 سال است کارمند یکی از شرکتهای تابعه شهرداری هستم که 12 سال آن در زمان مدیریت شما بوده است . الآن 50 سال سن دارم اما هنوز مستاجرم و شرکت ما حتی تعاونی مسکن هم ندارد . آنوقت مدیران ما که همگی قبلا" خانه دار بوده اند با کمک خود شما در ازگل خانه گرفته اند و به ریش ما هم می خندند . خود شما چندین بار در جلسات سالانه شرکت به ما قول دادید که مشکل مسکن ما را حل کنید اما هیچ کار نکردید و مثل حالا فقط شعار دادید . و فقط حقوق و پاداش مدیران را اضافه کردید و الآن دوتا و سه تا خانه دارند . شما که دم از محرومین می زنید بگویید معاونان و مدیرانتان در کجا زندگی می کنند . من که می دانم به مردم بگویید .
مردم این آقای انقلابی شرکت ما را بعد از 23 سال بابت بدهی شهرداری بابت پروژه شهر آفتاب به بانک شهر فروخت و الآن ما تکلیف خود را نمی دانیم . گول شعارها را نخورید . (4317192) (alef-13)
 
شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۴۹:۲۱
دست و گردن مدیران نجومی را باید شکست تا نگاه کریه شان به بیت المال مسلمین نباشد (4310384) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۱:۴۲
البته . دریافت کنندگان آپارتمانها و زمین های نجومی و همچنین آقا زادگان معلم و مشابه آنها نیز همچنین (4312194) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۲۷:۰۳
به اضافه املاک نجومی بگیر (4319953) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۴۹:۴۲
اینکه همین حالا حرفاشا عوض کرد برای شغل (4310385) (alef-13)
 
بنده خدا . اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۵۰:۴۸
شرط اول انقلابی بودن. اخلاق و ادب است. (4310386) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۵۰:۵۰
هيچ ضدانقلابي مثل ايشان صحبت نمي كند كه ٥٠٪‏ مردم بدبخت هستند
ايشان چكار ميخواهد بكند (4310387) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۵:۱۰
اون فرهادی طفلکی فیلمش افتخار آفرینی می کرد بعد می گفتن سیاه نمایی کردی و عامل استکبار و .... حالا هم آقای قالیباف هم آقای رئیسی دارند می گن کشور در بحران فقر مطلق و بدبختی هست ولی هیچکی نمی گه سیاه نمایی نکن!!!!!! (4312055) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۲۰:۴۳
به سال 88 و سال92 اگه بری میبینی میرحسین و روحانی جوری صحبت کردند همه مردم بدبختند
حتی ضد انقلاب ها هم اون موقع کم آوردند
(جالبه وقتی به نفعشون سیاه نمایی تا آخر میبرند ولی وقتی به ضررشون حتی حق نداریم واقعیت ها رو بگیم) (4312683) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۵۱:۱۸
مناظره این هفنه چه مناظره چالشی خواهد بود با صحبتهای قالیباف و صحبتهای جهانگیری و روحانی حتما مناظره جالبی خواهد شد امیدوارم که کاندیدعا سعی کنند مناظره رو به مست یک مناظره واقعی و غیر کسالت اور ببرند (4310389) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۵۱:۴۴
29 اردیبهشت روز خداحافظی با مرفه هان بی درد (4310391) (alef-13)
 
ذخیره نظام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۱:۵۹:۰۳
خداحافظ ویژه خواری (4310403) (alef-13)
 
فدایی / روستای بدره ایلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۰۱:۴۵
یک انقلابی هیچگاه منتقد خود را بیشعور خطاب نمیکند (4310409) (alef-13)
 
پرسنل تله کابین توچال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۰۷:۴۲
یه انقلابی هیچگاه زمانی که هموطنانش با مشکل سیل در سیستان و بلوچستان دارن دست و پنجه نرم میکنند پا نمیشه بره دربند تله کابین سواری و با بعضیا عکس یادگاری آنچنانی بندازه (4310421) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۳۲:۰۷
عزا عزاست امروز روز عزاست امروز/ زندگی کارگر روی هواست امروز (4310458) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۳۷:۰۸
جناب اقای قالیباف واقعا برای خودم افسوس میخورم که چرا قبلا به شما رای دادم چون شما اخلاقیات و حیا و انصاف را لگدمال کردید تا شاید به مسند ریاست جمهوری برسید ولی امثال من که طرفدار پرو پا قرص شما بودم از اینکه قبلا به شما رای دادم از خودم خجالت می کشم
در عوض شما تهمت, غیبت و دروغ را به عنوان گناهان کبیره سر لوحه خود قرار داده اید
برایتان متاسفم (4310473) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۵:۵۵
من که قبلا هم به ایشون رای نداده بودم!! (4312059) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۳۸:۳۲
داد و بیداد های قالیباف دیگه کسل کننده شده (4310476) (alef-13)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۴۳:۵۰
اين اقا چرا همش از رييس جمهور فعلي بدگويي ميكند
خود تو چه داري (4310491) (alef-13)
 
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۴۴:۳۰
اینکه اقایان محترم از انقلابی صحبت می کنند منظورشان چیست انقلاب یعنی کسیکه به قانون پایبند باشد و خواسته های مردم را اجابت کند ولی تعدادی انقلابی را چنین تفسیر می کنند که بی برنامگی باشد و اهدافشان را در هرج و مرج ادامه دهند انقلابی انهایی هستند که در بین مردم می باشند و مشکلات مردم را با پوست و استخوان لمس می کنند من انقلابی هستم در کاخهای افسا نه ای زندگی می کنم و ماشین میلیاردی سوار می شوم و فرزندانم در خارج تحصیل می کنند این نشد انقلابی این شد پشت کردن به مردم انقلابی نلسون ماندلا بود که بعد از 28 سال زجر و زندان دشمنانش را بخشید انقلابی رییس جمهور اندونزی بود که کشورش را اباد کرد انقلابی کسی است که انتقاد پذیر باشد و با مخالفانش برخورد محترمانه داشته باشد و به عقاید دیگران احترام بگذارد و مردم را درجه بندی نکند و با کمال خوشرویی اموالش را قبل و بعد از به قدرت رسیدن اعلام کند (4310494) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۴۷:۴۲
از فساد های نجومی چه خبر ؟ سردار برو فعلا جوابگویی زمین های نجومی باش (4310504) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۲۲:۵۴
طبق گزارش قوه قضاییه قالیباف هیچ نقشی نداشت
اینم جواب اگه بخوای بشنوی (4312688) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۲۹:۰۹
مقصر اون96 درصدند . اون اوقت با اجازه کی زمینها واگذار شده (4319962) (alef-13)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۵۱:۳۷
آیا کسی که در زمان تبلیغات ریاست جمهوری جانب انصاف را نگه نمیدارد و با انواع تهمت و دروغ و سیاهنمایی دیگران را تخریب میکند تا خودش را موجه نشان دهد، لیاقت بدست گرفتن سمت مهم ریاست جمهوری را دارد؟ آیا میتوان فردای انتخابات از چنین فردی انتظار داشت که به انصاف و مروت کشور را اداره کند؟ آیا کسی که اینچنین ناجوانمردانه و بیرحمانه بر رقیبش حمله میکند، فردای انتخابات بر مردم رحم خواهد کرد؟
بسیار امیدوارم که مردم فریب این شعارهای زیبا را نخورند و آن 8 سال سیاه را بیاد داشته باشند. (4310512) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۵:۴۳:۰۰
اقاى قاليباف نه تنها جانب انصاف را نگه نميدارد براى قدرت دروغ هم ميگويد و معلوم نيست چرا
تشويش اذهان عمومى نيز مينمايد و ايكاش اقاى رييسى كه خبره قضاوت و دادگاهها هستند به
ايشان و افراد دورو بر خودشان بفرمايند اينقدر سياه نمايى نكنند اينها دارند حرفهاى ضد انقلاب را ميزنند شماها همديگر را داريد متهم ميكنيد اقايان شماها همه تان فرزندان اين انقلابيد چرا
براى دو روزه قدرت بجان هم افتاديد. هركدام حتما يك برنامه اى داشته ايد كه تكليف الهى پيدا
كرديد كانديد رياست قوه مجريه شويد ، تكليف الهى اجازه نميدهد ذهن مردم را پريشان كنيد
والله ملت بخوف افتاده اند تو گويى در يك كشور كاملا ورشكسته و پر از گانگستر و مديران
مسئله دار گرفتار شده اند ، بس كنيد ترا به خدا اقاى دكتر توكلى يك نهيب به اين بى اخلاقها
بزنيد مودبانه و بى ادبانه حرف ميزنند ! هيچكدام برنامه ندارند ... (4311992) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۲۵:۲۰
منظور 8 سال هاشمی است یا 8 سال خاتمی؟
درست بگو متوجه بشیم
زمان احمدی نژاد اگه هم میگی 6 سالش کشور درحال پیشرفت بود تا اینکه فتنه 88 و تحریم ها تاثیر گذاشت
تازه 2 سال آخر شدش شبیه دولت هاشمی
اما الان چی چهار سال میگذره از دولت روحانی، سیاهی کشور به آخر رسیده توی همه چیز عقب گرد داشتیم، هسته ایی، سیاست خارجی، هوا و فضا، کار و کاسبی ، فرهنگ و ... (4312692) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۸:۴۳:۲۳
تو هنوز تو خواب احمدى نژادى ؟! بيدار شو عمو ، بخودت بيا يكم (4313410) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۵۵:۲۸
تلاش برای منفی جلوه داده همه چجیز، تلاش برای نادیده گرفتن دستاوردهای دولت کنونی و در نهایت وعده های خیالی که پیشتر سرانجام آن دیده شده است هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.
در ارزیابی دولت کنونی باید شرایط روزهای آغاز دولت با تورم بالای چهل درصد، نوسانات شدید ارزی و چندین تحریم سنگین را فراموش نکرد. دولت در حل و فصل تحریم ها، کاهش تورم و تثبیت نسبی ارزش پول ملی موفق عمل کرده است. اگر برجام به فرجام نرسیده بود اکنون وضعیت کشور بسیار همانند چند کشور بحران زده آمریکای جنوبی بود. گام نخست رفع تحریم ها بود که دولت طبق وعده ای که داده شده بود آن را به سرانجام رساند.
دیروز را فرموش نکنیم. آنها که دیروز را فراموش می کنند ناگزیر از تکرار اشتباهات آن نیز خواهند بود. (4310521) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۲:۵۷:۲۵
برای کاهش تنش با دنیا و جذب سرمایه خارجی و دریافت تکنولوژی روز تولید و ایجاد اشتغال پایدار ، فقط روحانی (4310528) (alef-13)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۰۹:۲۷
دولتي پويا و در عرصه سياست بين الملل بسيار منطقي عمل نموده است كه بارزترين آن مذاكره موفق برجام است خيلي هنر ميخاد سران 5 قدرت جهان را روي ميز مذاكده بنشاني صادرات 700 هزارتائي با فروش نسيه را به بيش از 2 ميليون برساني (4310557) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۱۰:۲۱
باور کردن حرفهای قالیباف با اونهمه تخلف در املاک نجومی شهرداری واقعا سخته آقای قالیباف دیگه مردم ایران خیلی هوشیارتر از گذشته هستند (4310561) (alef-13)
 
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۱۱:۲۳
اگرکاندیدا های اصول گرا بنفع کاندیدای ثالث کناره گیری کنند نتیجه بهتری بدست می اورند وبا انرژی بیشتری به مبارزه با رقیب انتخاباتی می پردازند وامید موفقیت انان بیشتر است زیرا انرژی ونفسی که در مبارزه انتخاباتی دور اول برای رقابت با رقبای درون جبهه ای صرف میکنند ذخیره می شود ودر رقابت با رقیب برون جبهه ای بکار میگیرند در رقابت های حساس که امکان ان در این دوره محتمل می باشد یکصدم انرژی ذخیره شده در نتیجه گیری کار ساز وتعیین کننده خواهد بود برنامه های اصول گرا یان لازم و عملیاتی است حیف است که به بار ننشیند (4310565) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۱۳:۱۱
آقای قالیباف با وجود شما همه مصمم تر شده اند که به روحانی و جهانگیری رای بدهند (4310570) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۰:۰۸:۲۹
همه ی 35 درصدی (4312556) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۲۷:۱۲
اقاي قاليباف من جزو ان تحصيلكردگاني (كه سنگ اشان را به سينه مي زني)هستم كه به خاطر عدم همكاري با دستورات خلاف قانون و مقررات با مديرعامل ٣٠ ساله ايي كه تو در سال ٩٠ براي بدست اوردن راي مداحان در مترو نصب كردي از سمت ام بركنار و جانشين ام را يك بيسوادي كه با جعل مدرك ليسانس گرفته بود گذاشت و اين رويكرد را يادمه كه مديريت جهادي مي ناميدند.تمام مستندات موجود است ( الف محترم لطفا منتشر كن) (4310610) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۲۶:۲۹
کامنت گذاشتم مشکلش اینه راحت میشه داستان ساخت و به عنوان حقیقت به مردم قالب کرد (4312694) (alef-13)
 
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۲۹:۲۶
وقتی ایشان از صادرات به کشورها بدون واردات صحبت میکنند متوجه میشوید شعاری بیشتر نیست کدام کشور اجازه میدهد که شما صادر کنده محض باشید وان کشور وارد کننده. حتی کشورهای فقیر وجنگ زده منطقه هم میخواهند تراز بازرگانی خوبی داشته باشند .آقای قالیباف احتمالا مشاوران اقتصادی سیاسی فرهنگی خوبی ندارند که به ایشان یاد آور شوند که ما با زجر و بدبختی از سال 84 عبور کرده ایم. مردم ما دیگر مردم سال 84 نیستند که که به وعده ای دل خوش کنند که جز فقر بیشترسرانجامی ندارد.چون اثر این وعده ها را با رگ وپوست حس کرده اند.فقط آقای قالیباف این قول را به مردم بدهد اگر رای مردم را بدست نیاورد دست از سر سیاست و این مردم بردارد (4310622) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۰:۳۳
درورد بر تو شير جبهه هاي حق عليه باطل

مرد عمل و مثل ساعت (4310629) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۰۹:۲۷:۲۱
درود بر توشیر مرد انقلابی که در کوچه 20 متری مجوز برج می دهی (4324776) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۱:۱۲
فقط قالیباف میتواند بر روحانی پیروز شود
رویارویی رئیسی با روحانی شکست سنگینی را به اصولگرایان تحمیل میکند (4310631) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۵:۳۹
🔺تفاوت روحانی در مناظره با روحانی در حال سخنرانی نه در منطق هست نه در تحلیل و نه در صداقت .
او همیشه و همه حال بی منطق ، بد تحلیل و نا صادق صحبت می کند .

🔺اما یک تفاوت فیزیکی در مناظره با سخنرانی روحانی وجود دارد و آن تفاوت، لرزیدن دستان او می باشد.

روحانی در مناظره می لَرزد و در سخنرانی می تازد (4310642) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۶:۵۴
1. واگذاری املاک نجومی توسط شما رانت نبود؟
2. واگذاری املاک نجومی اقدامی انقلابی بود یا ضد انقلابی؟
3. ما مردم حرف دلمان را خودمان در شبکه های اجتماعی می زنیم. در دهی 60 نیستیم.
4. مردم از طریق شبکه های اجتماعی بخشی از خیانت املاک نجومی را متوجه شدند.
5. روحانی به دلیل حمایت از آزادی شبکه های اجتماعی مغضوب "املاک نجومی خواران" است. (4310643) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۵:۰۶
املاک نجومی یک دروغ ناجوانمردانه مهندسی شده از قبل برای تخریب قالیباف.
حسین فریدون در دادگاه پرونده دارد ، آقای علوژ در دادگاه پرونده دارد ، ولی قالیباف در دادگاه هیچ پرونده ای ندارد.

بی وجدانی و نامردی است اولا املاک نجومی وجود نداشته، ثانیا ۱۷۰ میلیون تخفیفی که برای آپارتمان به یک کارمند شهرداری داده شده کسی که تخفطف داده مجرم است چه ربطی به قالیباف دارد. (4312200) (alef-13)
 
جمشید بسم ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۵:۴۰:۱۹
اگر تخفیف 170 میلیون بوده، 370 میلیون بیشتر هم می دهم و خانه را می خرم. (4313269) (alef-13)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۷:۱۵
اگر اصولگراها بخواهند برنده انتخابات باشند باید روی میرسلیم توافق کنند. ایشان انسان سالمی است ، قول هایش منطقی است و روی افراد دانای اصول گرا حساب بازکرده است هرچند به قدرت نرسد
هر دو کاندیدای دیگر نه برنامه درست و حسابی دارند و همچنین قول های پوپولیستی می دهند. این دو قصدشان عوام است وقدرت ، نه نخبگان و خدمت . (4310644) (alef-13)
 
Saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۳۸:۰۴
بابا این آقای قالیباف هم شورشو در آورده. یعنی از ساعتهای اولیه شروع تبلیغات کاندیداها فقط و فقط داره به دولت حمله میکنه و هیچ برنامه مشخصی نداره. در شان رئیس جمهور نیست که هیچ برنامه ای جز حمله نداشته باشه. (4310649) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۳۹:۰۵
برنامه ها و شعارهاش بروی تخریب درست شده . شعارهای با ظاهر قشنگ و عامه پسند ولی عملا خطرناک و خانه خراب کن و به نفع طبقه مرفه (4313328) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۴۵:۲۱
سرهنگ انقلابی!!! ، چه طور وجدانتان راضی شد که املاک نجومی را به دوستان مدیرتان بدهید؟ (4310682) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۴۵:۲۵
دیکته نانوشته غلط نداره
درب گاو صندوق به روی مردم بسته
و رانت اجازه تولید نمیده (4310683) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۴۷:۲۱
بعضی وقتها با خودم فکر میکنم خدا رو شکر که این قالیباف فقط شهرداره ،واقعا ادمیه که همه چیزو برعکس جلوه میده و کلا ادمو از زندگی سیر میکنه (4310689) (alef-13)
 
مهندس جنت شهری
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۵۴:۴۶
نمیخواهد برای مبارزه با رانت و فساد بعدا گزارش بدهید..همین امشب از رانت و فساد درون شهرداری تهران گزارش بده..به مردم بگو چرا به تمام مدیران شهرداری خانه میلیاردی به تخفیف ۸۰ در صد دادی..چرا بجای استحصال درامد از زباله شهرداری برای جمع اوری ان هزاران میلیارد در این مدتی که شهردار بودی پرداخت کردی..جنابعالی چرا برای رای ندادن نمایندگان به تحقیق و تفحص از شهرداری پیام تشکر فرستادی..جنابعالی که مدعی شفافیت هستی چرا برای عدم شفافیت پیام دادی....واقعا مردم را چی فرض کردی... (4310715) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۳ ۲۳:۵۶:۴۶
خیلی جالبه سال 92 که کشور با تورم 50درصدی رشد -6 و تحریم روبرو بود اصولگرایان میگفتن سیاه نمایی نکنید.
حتی حداد عادل میگه برای جلوگیری از سیاه نمایی امدم!
ولی الان چطور شده آقایان دارن اینقدر بداخلاقی میکنن؟ (4310729) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۰۹:۳۲
این ها برای تصاحب قدرت سیاه نمایی که هیچ نصف کشور رو هم به بیگانه ها می دهند. البته چون جزو باند قدرت حاکم هستند آزاد هستند هر چه می خواهند بگن وگرنه تو همین 3 ساله یه فیلم ساخته می شد از فقر، همه اینا فریاد می زدن که سیاه نمایی کردید و مردم ایران رو فقیر نشون دادید و عامل استکبار هستید و .....!!! (4312067) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۰:۰۲:۳۹
آقای قالیباف نگفتین وقتی یارانه ها رو اضافه میکنین جلوی افزایش قیمتها رو چجوری میگیرین؟به زور؟دستوری؟ (4310741) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۴۲:۵۳
ایت پولی هم که بدست مردم میرسه دو برابرشم از جیبشون خواهد رفت دقیقا مثل زمان احمدی نژاد ارزش یارانه سه برابر کمتر. شد اونهم با نفت بشکه ای 120 دلار (4313332) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۰:۰۴:۲۴
به عمل کار بر آید به حقوق نجومی نیست. (4310746) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۲:۰۰:۳۴
به عمل کار براید به املاک نجومی نیست. (4312772) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۰:۰۷:۴۹
متاسفانه اقاي قاليباف دچار خودبزرگ بيني كاذب شده! (4310751) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۰:۵۹:۴۹
تورم تو این چند سال سه‌ برابر شده! کدام چند سال؟ آدم نمیدونه به این حرف‌ها بخنده یا به خاطرش گریه کنه! چه کسی‌ کار آمدی شما در شهرداری رو تایید میکنه!؟ الف لطفا چاپ کن. (4310891) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۱:۰۳:۴۶
جناب آقای دکتر قالیباف لطفا بفرمایید در کابینه شما انصاف مثقالی چند است؟! برنامه امشب خود شما که تنها چیزی که در آن یافت نمی شد انصاف بود گفتم بلکه بتوان انصاف را لااقل در کابینه احتمالی آینده شما سراغ گرفت! (4310899) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۷:۳۲:۳۷
لشکر تخریب دولتی ها علیه قالبیاف ، کامنت ها از بالا ببینید ، هماهنگ و همصدا،

بی فایدس ، دل خوش نکنید ، یک نگاه به چهره کم رمق روحانی بیاندازید یاس و نا امیدی از آن می بارد ، خودش میداند تک دوره ای است شما هم بیخود زور نزنید خودتان را خسته نکنید (4312238) (alef-13)
 
سینا
Spain
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۱:۱۶:۴۶
هر چه هست از مال شما بهتر است

اینگونه حرف زدن نا امید کردن مردم است و شما باید بخاطر آن محاکمه شوید

ما هم خدایی داریم و امیدواریم که در دولت بعدی وضع بهتر شود دنیا بزرگ است

ولی این دولت هر چه که باشد از شما بهتر بوده است (4310919) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۱:۲۰:۵۴
شما ترافیک تهران رو درست کن ، مشکلات کشور پیش کش (4310924) (alef-13)
 
شهابی
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۱:۵۳:۱۷
از پلاسکو و برج سازی و اهدا زمین و اپارتمان و فروش تراکم و قطع درختان باغات و فروش طرح ترافیک و ضرب و شتم فروشندگان دوره گرد و ..........چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟ (4310961) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۱:۵۶:۱۲
ایشون کی ثروت خودشو اعلام کرده!! اصلا خونش کجاست!!! اینای که می گی یکی شو می کردی بقیه یاد بگیرن!!! (4310966) (alef-13)
 
على
Italy
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۲:۱۵:۰۰
دولت كنونى هم انقلابى ست هم به بخشى از وظيفش عمل كرده نسبت به قبلتريها،آقاى قاليباف راى ما روحانى (4310976) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۳:۴۸:۱۱
آقای قالیباف می دانید اشتغال زایی چقدر سرمایه می خواهد؟؟ از یک طرف می خواهید 150 هزار تومان یارانه بدهبد و از طرف دیگر اشتغال زایی پایدار ایجاد کنید. این پول از کجا تامیت می کنید؟ (4311001) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۶:۱۶:۴۵
شهرداری تهران هم کارش یک صدم دولت است هم ناکارآمد است و هم منفعل! پس قطعا به شما رای نمی دهیم (4311031) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۷:۰۳:۴۴
ما دولتی میخواهیم که وزیران کارامد داشته باشد نه پیر و فرسوده (4311077) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۷:۲۹:۵۰
ماهم با شما هم عقیده ایم که این دولت نه انقلابی است ونه کارآمد (4311106) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۶:۵۹
ما؟؟؟
شما چند نفری مگه؟ (4312341) (alef-13)
 
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۷:۵۴:۲۷
علت محبوبیت کمتر اقای قالیباف ذکر حقایق تلخ است. از طرفی دیگر علت محبوبیت اقای روحانی محافظه کاری و ایجاد مسائلی با ظاهری مردم پسند است. (4311125) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۴۶:۲۷
خیر نداشتن صداقت و انصاف هست در تمام زمینه ها (4313336) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۸:۱۲:۱۸
آقای قالیباف شما به عنوان شهردار 12 سال تهران هنوز مشکل آب گرفتگی جوی ومعابر را درموقع بارندگی نتوانسته اید رفع کنید چطور صحبت از ناکارآمدی این دولت می زنید؟؟ (4311144) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۸:۴۵:۴۴
تورم 3 برابر یعنی :
پراید از 20 شده باشه 60 !
مرغ از 8 تومن شده باشه 24 !
برنج از 8 شده باشه 24!
دلار از 3800 شده باشه 11400!
متوسط قیمت خانه از 4 میلیون در تهران شده باشه 12 میلیون!
و ....

اقای قالیباف تا این حد ادم مبتدی دروغ می گوید ؟! (4311185) (alef-13)
 
Bulgaria
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۵:۴۸:۲۳
ایشون 3 برابر شدن قیمتها در زمان دولت هم جناحیشون یعنی آقای احمدی نژاد رو هم میندازه گردن آقای روحانی! (4312008) (alef-13)
 
Lao People
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۸:۵۱:۵۶
آقای قالیباف خیلی خوب بود،حرف دل مردم رو زدن،همون 96درصد (4311191) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۵۲:۱۳
خودش که جزو 96% درصد اداعیش نیست
اصلا این چه تقسیم بندیه
گیرم درست باشه حاصل تلاشهای دوست عزیز ش احمدی نژاده که با تزریق مقدار زیادی دلار و ریال به تعدادی خاص باعث این فاصله طبقاتی شده باقی موندهم که یارانه داد که بگه اره من طرفدار مستضعفینم چه کلاهی سر ملت رفت اینم مثل اونه .یارانه که مستقیم به مردم نمیدن چون همینم مستقم میره تو جیب دلالها سیستم دادن یارانه تو ایران خیلی غلطه (4313343) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۹:۱۰:۱۱
-- ميگم شنيدي كه جناب قاليباف گفته كه روحاني نه كارآمد ، است نه انقلابي و نه به وظيفه خود
عمل كرده ؟!! ... نظر شما در رابطه با اين اظهار نظر چيه عباس آقا ؟!
-- نظر بنده اين است كه ايشان خيلي انقلابي ، ...يعني خيلي منقلبي !! تبليغ ميكنه ، در صورتي كه كسي بخواد رئيس دولت بشه ،ووارد عرصه سياست بشه ، بايد تبليغاتش هم هم از روي سياست
باشد ، شاعر فرمود : " دلايل قوي بايد و معنوي " !! ...دنياي سياست " دنياي سياست "است نه امور احساسات !! (4311215) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۹:۲۰:۳۵
پر واضح هست که آقای قالیباف نگاهی عوام فریبانه به اقتصاد دارند.
1-از ابتدا هم قرار نبود کسی با یارانه زندگی خود را بچرخاند. یارانه مبلغی بود که پس از آزاد شدن قیمت حاملهای انرژی به هر ایرانی به عنوان کمک مالی تعلق گرفت. هرچند، قرار بر این بود که این مبلغ متناسب با دهکهاي درآمدی باشد که به علت ضعف قانونی و آماری در کشور این مهم به طور کامل اجرا نشده است. نکته دوم اینکه مبلغ 45 هزار تومان از همان ابتدا غیرقانونی بود و هنوز هم پس از چند بار گران شدن قیمتهای حاملهای انرژی در این شش سال، باز هم بیشتر از دخل دولت هست. به گزارش دیوان محاسبات کل عایدی دولت در سال 95 از قبل افزایش قیمت حاملهای انرژی 36500 میلیارد تومان بود که دولت 42000 میلیارد تومان در این سال یارانه نقدی پرداخت کرد. یعنی 5500 میلیارد تومان بیشتر از قانون! حالا برگردیم به صحبت آقای قالیباف : 10 میلیون نفر در فقر مطلق و 25 میلیون نفر کم درآمد. اگر فقط و فقط یارانه همین 35 میلیون نفر 150 هزار تومان شود، و یارانه 35 میلیون نفر دیگر به طور کامل قطع شود (که کاملا غیرعادلانه هست)، دولت باید چیزی بالغ بر 63000 میلیارد تومان در سال یارانه پرداخت کند! یعنی تقریبا دو برابر عایدی فعلی دولت از گران شدن حاملهای انرژی! که در این صورت قیمت برق، گاز ، بنزین و ... باید دو برابر شود! نکته جالب اینجاست که آقایان رئیسی و قالیباف طوری به طرفدارانشان القا میکنند که بله، پول در کشور هست، مثلا پول نفت، پول در بانکها! در حالی که پول موجود در بانکها برای دولت نیست که بذل و بخشش کند و پول نفت طبق قانون اصلا قرار نیست به پرداخت یارانه اختصاص پیدا کند!
2- افرادی که در فقر مطلق هستند باید زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار بگیرند، نه اینکه انتظار داشته باشیم با پول یارانه زندگی کنند!
3- مشکل اصلی افراد کم درآمد جامعه که اکثر ما مردم عادی را شامل میشود که در بخش خصوصی شاغليم، پایین بودن پایه حقوق یا همان شکاف درآمدی است. دولت به جای پرداخت اعانه و يارانه به مردم بخش تولید را به سمت صادرات هدایت کند و موانع بانکی و سیاست خارجی را مرتفع نماید تا کشور به سمت افزایش درآمد و تولید ناخالص پیش برود. در این صورت، بخش خصوصی توان افزایش پایه حقوق را به سطحی معقول و مناسب با واقعیت معیشت جامعه خواهد داشت و مشکل شکاف درآمدی ریشه کن خواهد شد.
4- اگر امروز دچار مشکل در اشتغال هستیم ناشی از تورم 40 درصدی و رکود منفی 6.8 درصدی در سال 92 و دو سال پیش از اون هستیم. آقای قالیباف در گفتار صداقت ندارند، چون رکود و مشکل اشتغال ناشی از سیاستهای غلط دولت گذشته است که دامن گیر کشور شده.
5- دولت فعلی با توجه به مخروبه ای که تحویل گرفت عملکرد کاملا قابل دفاعی دارد. مشکل تحریمها را مرتفع کرد، تورم را کنترل کرد ، تراز تجاری را بعد از 34 سال مثبت کرد، ثبات را به بازار ارز برگرداند، تولید نفت را به حالت عادی برگرداند و رشد اقتصادی را به بالای 6 درصد رساند. ممکن هست عده ای خرده بگیرند رشد اقتصادی که ناشی از به کار افتادن ظرفیتهای خالی اقتصادی باشد منجر به اشتغال چندانی نمیشود، ولی باید در نظر داشت که اگر روند دولت فعلی کاملا اصولی و صحیح بوده و اگر همین روند ادامه یابد کشور به سمت اشتغالزایی نیز خواهد رفت. (4311236) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۹:۲۳:۱۱
29 اردیبهشت انشااله به فضل الهی و عنایت امام زمان (عج) پایان دولت رانت دولت فساد دولت اختلاس دولت شعار و وعده و وعید دولت بی تعهد دولت رکود و بیکاری و در یک کلام دولت روحانی خواهد بود . و آغاز دولت انقلابی و الهی و واقعا مردمی به ریاست آقای رئیسی یا قالیباف میباشد . انشااله . و من الله التوفیق. و به برکت خون شهیدان این کشور (4311240) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۴:۱۹:۱۵
در مقایسه با دولت قبل و این نامزد. از همون سهرداری تهران باهمون روش و رفتار. بهتر از روحانی نداریم چاره ای نیست گزینه بهتری نداریم وگرنه همین یزره هم از دست میدیم. (4311796) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۵۴:۱۲
بشدت با شما موافقم چون تو این سیستم گزینه بهتر هنین دولت فعلیه قالیباف و ریسی احمدی نژاد دو و سه هستن (4313345) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۹:۳۵:۴۵
سخن حقی از روزنامه اطلاعات در مورد قالیباف
وقتی بدون هیچ سند و مدرکی و بدون استناد به هیچ منبع مستقل آماری با الگوگرفتن از جنبش ۹۹ درصدی وال‌استریت، از تقسیم‌بندی خودساخته ۴ درصدی و ۹۶ درصدی و ضرورت کاستن از فاصله طبقاتی سخن به میان می‌آوریم باید خود به روشنی روشهای مطمئن کاهش طبقاتی و برنامه‌های خود و نیز کارنامه گذشته خود را ارائه دهیم که آیا مثلاً در تهران توانسته‌ایم فاصله جنوب شهر و شمال شهر را کم کنیم و یا در سایه عملکردمان این فاصله بیشتر شده است؟
بحث ایجاد چند پارک و یا فرهنگسرا و یا پردیس در مناطق پائین‌شهر نیست بلکه نزدیک کردن جنوب به شمال این است که فاصله آنها و مردمانی که در آن زندگی می کنند کمتر شود و محاسبه آن هم کاملاً ساده است. به فرض اگر در ۱۲ سال پیش قیمت یک مترمربع زمین یا آپارتمان در جنوب و شمال شهر فاصله‌ای هشت برابری داشته است این فاصله چهار برابری شده باشد نه آنکه به خاطر نوع رفتارمان با شهر و اقتصاد شهری شاهد باشیم که آپارتمان در جنوب شهر ۳ میلیون و در بالای شهر ۳۰ میلیون باشد!
از اینها گذشته نکته مهمی که نباید هرگز آنرا فراموش کنیم تفاوت ماهوی و اصلی قدرت و مبارزه برای کسب قدرت در ایران و در جوامع غربی است. در آموزه‌های امام(ره) و در توصیه‌های رهبری کسب قدرت برای رضای خدا و خدمت به خلق منزلت دارد و جدای آن فاقد مرتبت است پس هرگز نباید حرفی زد و یا رفتاری کرد که کل نظام و کارآمدی و خدمات و کارنامه چنددهه به زیر سؤال برود.
اصل مهم دیگر پرهیز از حرکات به اصطلاح پوپولیستی در مبارزات انتخاباتی است. وقتی می‌دانیم که محدودیت‌های کشور چیست و از یک طرف درآمدها و از طرف دیگر بدهی‌ها و هزینه‌های دولت را می‌دانیم صحبت از ۳ یا ۴ برابر کردن یارانه‌ها و یا ایجاد یک و نیم میلیون شغل و یا وعده‌هایی از این دست که هیچ همخوانی با ظرفیت‌های کشور ندارد به‌خصوص افزایش یارانه‌ها که تجربه آنرا دیده‌ایم چه نسبتی با تقوای انتخاباتی و مصالح ملی مملکت خواهد داشت؟
هرگز نباید به هر قیمت و به هر شیوه و روشی به قدرت رسید. اگر خدا و رضایت خدا را در حرفها و نقدهایمان در نظر نگیریم و اگر منافع ملی و مصلحت مردم را نادیده انگاریم دنیا و آخرتمان را به باد خواهیم داد. (4311254) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۰۹:۴۳:۰۴
آقای قالیباف، ما مردم مشکلات رو بهتر از شما میدونیم اما مساله اینه که شما مشکلات رو بیشتر خواهی کرد! (4311265) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۰:۳۸:۱۵
طرح وال استریت قالی باف (96٪)در ایران جواب نمی دهد نظام اسلامی در طول مدت عمر خود هرچند ضعف هایی داشته اما خدمات زیادوارزنده ای که در هیچ جای جهان دیده نمی شود د به محرومان جامعه داشته و بی توجهی به این امر ظلم به نظام است.وخلق چنین اصطلاحات آمریکایی تهمت به نظام است. (4311371) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۰:۴۵:۴۶
4 ساله دولت دلار را ثابت نگه داشته ، پس خداییش دمش گرم و دست مریزاد. (4311391) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۰:۴۸:۰۷
آره بابا فقط دولت تو (شهرداری ) خوبه نه پول زیر میزی - نه املاک نجومی - نه برخورد بد با ارباب رجوع - نه اختلاس و نه پارتی و بازی و ...
تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره (4311397) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۰:۴۹:۴۷
افرین
تورم را کاملا درست فرمودید
انشالا بعد انتخاب جنابعالب اولین کار اعلام نرخ واقعی تورم باشد (4311405) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۵۵:۴۱
نرخ واقعی تورم ملت خودشون بهتر درک میکنن نیازی به دروغگویی قالیباف نیست. (4313347) (alef-13)
 
سید امین
Netherlands
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۰:۵۷:۵۵
حداقل سه برابر؟
خوب این اعداد و ارقام رو از کجا میاره ایشون؟ (4311422) (alef-13)
 
میلاد
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۱:۳۰:۲۹
تادیروز کاندیدای مورد اعماد من قالیباف بودفکرمیکردم دروغگو نیست ولی وقتی شنیدم صریحا درمورد تخلف دختریکی ازوزرا بدون توجه به صحت وسقم ان علنا وزیررامجرم و محاکمه و حکم اخراجش راصادرکرد . این یعنی قضاوت غلط . اماامروز من وخیلی ازکسانیکه باتفاق قرارمون قالیباف بود که این قرارمنتفی شد.......شرافتا انتشاربدید (4311489) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۱:۴۶:۴۰
اقای قالیباف با سر وصدا و مغلطه و تخریب دیگران وبدون هیچ طرح برنامه ای فقط بدنبال رای جمع کردن هست واقعا برای ایشان متاسفم (4311520) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۲:۰۲:۴۹
قاليباف شما بيشتر از انكه مدير باشى تخريبچى هستى انصاف خوب چيزى است . (4311540) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۷:۵۸:۰۳
سلام برادر تخریبچی
این کشور از. بخصوص. از زمان احمدی نژاد اینطوری شده، دروغ شخصیت و مقام و... میاره حالا در هر جایگاهیکه باشی کلا دروغ بگو تا رشد کنی (4313348) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۲:۰۹:۵۱
این دولت انقلابی سرش نمیشه .در این دولت چون همه سرمایه دارن هستن ترس ازدست دادن سرمایه باعث شده بالا بردن دست در مقابل دشمن راانقلابی تعریف کنند ازعاشورا درس مذاکر بیاموزن دیکه برای دنیا هرکاری میکنند (4311553) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۲:۱۳:۵۸
با سلام،
از سایت محترم الف انتظار می رود با توجه به دیدگاههای علمی و معتدل آقای دکتر توکلی، در کنار تعلقات جناحی با واقع بینی و در جهت رسالت خبر رسانی در کنار انعکاس اخبار یک‌سویه نقد دولت مستقر. اقلا نظرات غیر علمی سایر نامزدهای محترم هم نقد نمایند. نا از شائبه فدا کردن منافع ملی در جهت منافع حزبی جلوگیری شود. ( اتقو من مواضع التهم...)
ضمنا متاسفانه جناب دکتر قالیباف به جای تبیین برنامه ها و نظرات خودشان بیشتر نیرویشان را به تخریب دولت فعلی متمرکز کرده اند که جای تامل دارد. (4311559) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۲:۲۹:۲۱
از روی صداقت حرف نمی زنی ،برنامه عملی وشدنیت رو تشریح کن ،دنبال تخریب هستی تا خودت رو بالا بکشی. (4311574) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۲:۴۵:۳۴
قالیباف داره تمام پلهای پشت سرش را خراب می کنه و به یک خودکشی سیاسی دست زده. (4311605) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۳:۰۳:۰۶
واقعا قدرت انقدر شیرینه اقای قالیباف؟
کارآمدی شما رو تو متروها کامل حس میکنیم، تو ترافیک صدر، تو فشار اتوبوس های بی آر تی. (4311639) (alef-13)
 
اکسیر
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۳:۲۴:۴۳
فقط به ایشان سلامی گفته و خسته نباشید میگم (4311661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۳:۳۴:۰۹
جناب قالیباف تورم سه برابر است ؟؟!!!
حداقل دروغ نگو (4311679) (alef-13)
 
کرمانی
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۴:۰۲:۳۹
کار آمد شمایین که در این 12 سال هزارن میلیارد تومان به
پیمانکاران بدهکارین
شما کارآمدین که همه اتوبانهای تهران چاله چوله داره
فقط کافیه آزادگان شرق به غرب یک مسیر رفت برگشت برین ببینین
شما که منطقه 22 تهران را میتونستین پارک سازی کنین و دانشگاه سازی
اما برج سازی کردین
شما که املاک نجومی بخشیدین
شما که ..... (4311760) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۰:۱۰
متاسفانه قالیباف هر مصاحبه ای که انجام میده بی سوادی خودشو بیشتر نشون میده در این چند سال قیمت ها سه برابر شد. چطور ایشون چهار سال پیش با اون وضعیت بدی که کشور داشت این حرفا را نمیزد.لابد فکر کرده با استفاده از روش زشت احمدی نژاد میتونه رای بیاره ولی خبر نداره این روشی که در پیش گرفته بیشتر به ضررش شده و خیلی از کسانی که هنوز مردد هستند به کی رای بدهند از این آقا به عتوان آدم بی برنامه و بی ادبی نام میبرند که هرگز حاضر نیستند بهش رای بدن. (4312090) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۲۶:۲۵
رای من قالیباف (4312103) (alef-13)
 
سینا
Spain
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۹:۴۵:۰۶
الف جان چرا منفی رو برداشتی؟ (4312510) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۶:۴۷:۴۱
مدرک ارائه کن که تورم 3برابراست (4312146) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۲:۳۷
متاسفانه آقای قالیباف با این حرف ها دارند اصل انقلاب رو زیر سوال میبرند چرا که این دولت ، خوب یا بد، کلا 4 ساله اومده! و این همه مشکل نمیتونه تقصیر اون باشه!!!
شایدم فکر میکنند تا سال 92 همه چیز عالی بود و به 4 سال کشور به این وضع افتاده که اینم منطقی نیست و گمان نمیکنم باور پذیر باشه.
ای کاش ایشون انصاف رو بهتر رعایت میکردند. (4312329) (alef-13)
 
منطق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۸:۵۰
بنده به روحانی رای میدهم و بسیاری از انتقادها توسط اصولگرایانرا علیه وی را غیر منصفانه و غلط و مسخره میدانم اما نهایتا همین انتقادها اگر سبب تلنگر و گوش به زنگی و کار بیشتر دولت فعلی شود باز هم در کل خیر است مگر انکه ارا را با این عوامفریبی برگردانند که البته باید روشنگری روحانی و جهانگیری مانع شود. در کل وجود منتقد همیشه خوبه (4312408) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۱:۵۹:۵۸
قالیباف ۹۶؛ دقیقا شبیه چه کسی است؟
محمد باقر قالیباف تاکنون دو بار هزینه اشتباه در نوع تبلیغات و نحوه ظهور انتخاباتی اش را داده است اما این مساله هرگز باعث نشده که در انتخابات این دوره به حل این بزرگترین چالش منجر به باختش بپردازد. او باز هم شخصیت انتخاباتی اش را به عاریت گرفته است؛ این بار نه از یک نفر بلکه از چند نفر.

او در مناظره شبیه احمدی نژاد مي‌شود؛ کاغد بالا مي‌گیرد و مو به مو به تقلید از رییس جمهور سابق افشاگری های بی پشتوانه و اشتباه مي‌کند، حتی یکی از شعارهای انتخاباتی محمود احمدی نژاد با عنوان ما مي‌توانیم را نیز بدون هیچ رودربایستی کپی و تکرار مي‌کند. چند ثانیه نمی گذرد که او به تقلید از میرحسین موسوی دیالوگ او را با نگاه به دوربین عینا تکرار مي‌کند.

او البته در این کپی کاری انتخاباتی خود را به ایران محدود نکرده است ؛ نگاهی به یالات متحده دارد و از آنجا یعنی آمریکا جنبش وال استریت را به عاریت گرفته و بحث ۹۶ درصدی ها را به راه انداخته است. البته اگر خوب دقت کنیم شباهت های زیادی میان شیوه تبلیغاتی ترامپ و محمد باقر قالیباف نیز دیده مي‌شود. برخی معتقدند که قالیباف مي‌داند چه مي‌کند اما خیلی های دیگر هم هستند که مي‌گویند محمد باقر قالیباف در نهیات اسیر این کپی کاری تبلیغاتی ترکیبی خود خواهد شد و ممکن است دوباره انتخابات را ببازد.
حالا این وسط یک سوال اساسی خودنمایی مي‌کند: «چرا محمد باقر قالیباف هیچ گاه دوست نداشته خودش باشد ؛ خودش این را نخواسته یا هر بار اطرافیانش مسیر او را تغییر داده اند ؟» (4312771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲۲:۱۲:۵۵
جناب قالیباف باشعارهای پوپولیستی احمدی نژاد سعی دارد قشر ضعیف وعموما کم سواد را به سمت خود بکشامد غافل از اینکه همین افراد کم سواد با ارزش ازنیت درونی او باخبرند صرف تخریب دیگران نمی توان افراد جذب کرد بلکه سابقه مدیریتی تجربه های مفید و صداقت در کلام مقیاس خوب انتخاب است (4312799) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۰:۳۶:۵۵
این وعده هاییکه بعضی از کاندیداها میدهند قبلا آقای احمدی نژاد بیشتر از اینها داده بود ، دیدیم که کشور را با چه بحران روبرو کرد وچه فسادهایی در سایه بی قانونی و بی تدبیری اش صورت گرفت که سالیان سال طول خواهد کشید تا این خسارات جبران بشه در حالیکه آقای قالیباف وامثال ایشان که سالها در راس امور بودند هیچ انتقاد و اعتراضی نمیکردند و حالا چطور شده انقلابی تر و منتقد دولت شدند .
پس معلومه امروز بخاطر کسب رای بیشتر و قدرت طلبی اینهمه دم ار مردم و مبارزه با فساد و این حرفها میزنه ،ولی مردم دیگر گوششان از این حرفها ی عوام فریبانه پر شده و همه امتحانشونو پس دادند . فقط خدا کنه مردم از رای دادن منصرف نشده باشند. (4313063) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۱:۳۰:۴۱
تو خوبی.تو که از چهارسال پیش با امکانات شهرداری داری تبلیغ می کنی.تو که کلا بدون مناقصه به خاتم واگذار می کنی.تو خوبی که دهها قطعه زمین به کارمندان شهرداری می دی.تمام کوهپایه های البرز از چیتگر تا کرج ساختمانهای ۲۰طبقه ساختی.
اصلا تو خوبی همه بد (4313153) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۱:۵۷:۰۰
من هر چی فکر میکنم چهار درصد افراد خاص کی هستن متوجه نمیشم. تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که اون چهار درصد همونایی هستند که تو این کشور برای برپایی تظاهرت، لغو کنسرت ها، پرتاب گوجه و سنگ به پسر مطهری، اشغال سفارت عربستان و ....نیاز به هیچ مجوزی ندارند و الانم دارن یا از آقای قالیباف حمایت میکنن و یا آقای رئیسی (4313181) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۹:۵۶:۵۳
درودبرهاشمی طبا (4313478) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۰۹:۵۸:۳۴
درودبررییسی (4313481) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۱۱:۵۶:۰۶
این اوج تزویر و دروغ گوییه که یه چهار درصدی با عینک دودی 10 میلیونی بیاد بگه من جزء 96 درصد فقیرم (4313736) (alef-13)
 
آقا رضا
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۵:۳۷
این آقای قالیباف مردم ایران را واقعا چی‌

فرض کرده ؟؟ یادش برفت چه تلاشی کرد

تفحص از شهردای تواین مجلس تصویب نشه

که هم نشد (4314151) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۷:۰۷:۲۲
لطفاً گزارش از عملکرد خودتان در شهرداری بدید مشکلات دولت را مردم میدانند (4316966) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۳:۵۰
اگر بخش راكد اقتصاد نظير مسكن رو از سبد تعييين نرخ تورم خارج كنيم آنوقت مي بينينم تورم بالاي 20% در جامعه حاكم است.
مسكن و موارد مشابه متاسفانه مانند فنر فشرده شده گريبان دولت بعد را خواهد گرفت. (4317681) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۵۰
جناب آقای قالیباف خود در رأس یک بانک قرار دارند و خوب است توضیح دهند که بانک زیر نظر ایشان چگونه به تامین و تجهیز مالی اقدام می کند و منابع را به چه مشتریانی و با چه شاخص هایی تخصیص می دهد؟ آیا "زد و بند" در بانک زیر نظر ایشان هم وجود دارد؟ (4317910) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۴:۰۶
آقای قالیباف به جای وعده 5 میلیون شغل لطفا گزارش بدهید در طول مدت 12 سال شهرداری تهران چه تعداد اشتغال برای افغانی ها ایجاد شد ؟ اما کارگران شهرستانی ما هر روز صبح سر اکثر خیابان های تهران منتظر کار روز مزد هستند!!! (4318263) (alef-13)
 
شفیق
Estonia
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۳:۳۷:۰۷
پارادکس جالبی است که قالیباف که مدعی صداقت و شفافیت در اداره امور است اینگونه بی محابا و بی ملاحظه از هیچ فرصت و ابزاری برای تخریب دولت یازدهم دریغ نمی کند. این رفتار قالیباف به جند دلیل کمی عجیب بنظر می رسد:

1- با فرض اینکه این تخریب ها درصدی از آرای روحانی کم کند چه تضمینی وجود دارد که آن آرا به سبد خودش وارد شوند؟

2- آیا مزایای سیاست تخریب به مضرات آن می چربد؟ توجه کنیم که بد گویی و تخریب اثرات به مراتب بدتری بر وجه و شخصیت فاعل تخریب نسبت به مفعول آن می گذارد. آیا قالیباف به فردای انتخابات در صورت عدم موفقیت فکر کرده است که اینگونه وجهه خود را در میان مردم و سیاسیون لگد مال می کند؟ ایا قالیباف این انتخابات را آخرین فرصت خود برای کسب قدرت می داند؟ آیا هدف او انتقام از روحانی به دلیل مناظرات سال 92 است؟

در هر حال، رفتاری که این روز ها از قالیباف مشاهده می شود بسیار غیر حرفه ای و نشان از ناپختگی و ناشی گری وی در امر سیاست و بطرز عجیبی یاداور رفتار های احمدی نژاد در برخورد با رقبا و مخالفین است. (4320704) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.