نظر منتشر شده
۲۸۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 318527
۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان (18+)/ آخرین خبر+ گفتگو با راننده آمبولانس حاضر در محل حادثه
بخش اجتماعی الف، 29 آذر 94
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
عصر دیروز دختر جوانی در اثر تصادف در مقابل بیمارستان سجاد دچار ضربه مغزی شد, مدیران بیمارستان انتقال مصدوم را وظیفه آمبولانس دانسته و از انتقال وی امتناع کردند. انتقال مصدوم پس از ۲۰ دقیقه توسط پرسنل بیمارستان انجام شد. وضعیت این مصدوم نامعلوم است.

آخرین خبر در ساعت 12 ظهر یکشنبه
مسئولان درمانی بیمارستان خصوصی از زنده بودن مصدوم تصادفی میدان فاطمی خبر دادند.

مسئول درمان بیمارستان خصوصی س در ارتباطی با وزارت بهداشت درباره وضعیت مصدوم حادثه دیده میدان فاطمی اعلام کرد که این فرد تصادفی اقدامات درمانی بر روی وی صورت پذیرفته است و هم‌اکنون نیز زنده و تحت درمان است.

گفتگو با راننده آمبولانس حاضر در محل حادثه میدان فاطمی/ فقط ۷-۸ دقیقه مصدوم روی زمین بود
خبرگزاری میزان با راننده آمبولانسی که روز گذشته و همزمان با حادثه میدان فاطمی جلوی بیمارستان سجاد بوده است، گفتگویی کرده است؛

راننده آمبولانسی که دیروز همزمان با حادثه تصادف دختری در میدان فاطمی، در صحنه حضور داشته است، گفت: من دیروز بیماری بدحال را به بیمارستان سجاد، واقع در خیابان فاطمی می‌بردم که در هنگام ورود به بیمارستان، در لاین شرق به غرب، در سمت چپ ام، خانمی را مشاهده کردم که روی زمین افتاده است.

وی افزود:در هنگام تحویل مریض بدحال خودم به آی سی یو بیمارستان، به پزشک همراهم گفتم، بدو برو بیرون، یک نفر تصادف کرده است با این حرفم دکتر بالای سر مصدوم حادثه رفت. وقتی مریض خود را تحویل آی سی یو دادم ، دکتر را در لابی بیمارستان دیدم، گفتم آقای دکتر چی شد، دکتر گفت "سوپروایزر زیر بار نرفته و گفته که آمبولانس باید مصدوم را به بیمارستان دولتی منتقل کند."

این راننده آمبولانس شاهد صحنه حادثه دیروز میدان فاطمی گفت:حتی بچه های خدماتی و بیمارستان یک برانکارد هم آورده بودند، چون محل حادثه خیلی نزدیک به بیمارستان بود و می‌خواستند با برانکارد مصدوم را جابه جا کنند.

وی افزود:برای انجام کارهای نهایی تحویل بیمار در آی سی یو با دکتر بودیم که ما را پیج کردند؛ و اعلام شد؛ پرسنل آمبولانس فوری به مدیریت مراجعه کنند. به من گفتند زود مصدوم حادثه مزبور را بیاورید و آبرویمان در خطر است.

این راننده آمبولانس گفت: بیست دقیقه معطلی مصدوم در محل حادثه که در برخی از سایت ها درج شده بود درست نیست چرا که ۷-۸ دقیقه از دیدن مصدوم تا انتقال آن به بیمارستان سپری شد.

وی اظهار کرد: مریض را بردیم CPR و مریض برگشت، ولی بعد گویا مریض فوت کرده بود. تمام هم و غم ما این بود که مصدوم حادثه از دست نرود.مصدوم سرش آسیب شدیدی دیده بود و خونریزی زیادی در این فاصله ۷-۸ دقیقه ای داشت چرا که به عنوان مثال اندازه فرمان خودورو ابتدا دور سر مصدوم، خون جمع شده بود و وقتی برگشتیم به اندازه یک کاپوت ماشین، خون جمع شده بود و فکر می‌کنم از خونریزی زیاد مریض شوک شده بود و این خونریزی زیاد می تواند علت مرگ اش باشد.

وی افزود: احساس می کنم حضور خبرنگارها و دوربین ها در محل حادثه،باعث شد رئیس بیمارستان دستور انتقال مریض به بیمارستان را بدهد.

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)

عکس:۲۰ دقیقه جان دادن در ۲۰ قدمی بیمارستان(18+)
 
کلمات کلیدی : حوادث+بیمارستان
 
شهاب
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۲:۵۲:۳۴
هر دم از این باغ بری میرسد (3400826) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۷:۴۳
خدا به خانواده صبر بده، ولی‌ اگر ...... (3401400) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۳۹:۲۲
.


دختر جوانی که روز گذشته در حوالی میدان فاطمی بر اثر تصادف دچار صدمه شدید در ناحیه جمجه شده بود پس از دریافت سه تا چهار ساعت خدمات درمانی توسط کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع) بر اثر خونریزی شد و عمق جراحت فوت شد. (3402904) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۹:۲۳:۱۰
اخلاق از جامعه رخت بر بسته متاسفانه... (3403307) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۰۵:۱۱:۵۳
اخلاق نیست سیاست اشتباه وزارت بهداشت است که درمان مصدومان را فقط در بیمارستان دولتی اجازه می دهد. تا کنون چندین نفر به دلیل این تصمیم اشتباه جان داده اند. (3406108) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۴:۵۹:۴۸
اخلاق از بخشی از جامعه نه همه جامعه ، دقت کنید کدام بخش (3407189) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۴:۰۴
واقعا ترس از خدا کجا رفته (3401630) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۰:۲۹:۴۲
شرم از خدا
که البته نیست (3403837) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۵:۱۲
به نظرم وقتشه در دانشکده های پزشکی بسته بشه و پزشکانی که بی اخلاق هستند رو به کلاس اخلاق ببرن. دورد بر تو مهران مدیری (3401635) (alef-11)
 
شمالی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۰۰:۱۴
عزیزان من اگه خوب دقت کنین تو عکس سوم اون خانمی که با لباس فرم سرمه ای داره به مصدوم کمک میکنه پرسنل بیمارستانه (3402055) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۲۰:۴۰
وظيفشه. لطف كه نكرده. (3402304) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۰۷:۲۶
این خانم محترم فقط لباس فرم داره والا با منطق انسانی اش داره کمک میکنه و نه با وظیفه سازمانیش
ضمنا مگه بیمارستان فقط یک دونه پرسنل داشته؟
چرا توی خیابون داره کمک میکنه؟
تا کی ما مردم باید تحمیق بشیم؟!!!!! (3402597) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۱۸:۵۹
اون خانمها همه پرسنل بیمارستانین ،اتیکت روی لباس سرمه ایشون رو ببین

اون خانمی هم که شلوار قرمز داره وروی خون نشسته پزشک همین بیمارستانه که خارج از وظایفش اومده وداره کمک میکنه (3402827) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۵۳:۵۷
اون خانم فقط دوتا عکس اول هستش
بعدش دیگه نیست
پس خیالبافی نکن
فقط یه خانم با لباس فرم اونجاست . (3403247) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۴:۴۳:۲۴
جالبه که همه راننده این فاجعه رو که با بی احتیاطی یه خانواده رو داغدار کرده ول کردید دارید سر دقیقه با هم بحث میکنید!!؟ (3403939) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۹:۱۰:۲۵
يعني شما الان كه اين پيام رو دادي با تفكر و عاقلانه نظر داد ه اي؟؟؟!!! (3404200) (alef-11)
 
بردیا
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۷:۱۹
پس این قانون مصونیت دکترها و پرسنل بیمارستان چی شد
زود تصویب شود
کسی از
گل نازکتر به دکترها نگه
هر کاری هم خواستند با مریض بکنند
اما این دختر بیچاره با این همه خون
اگر زنده بماند معجزه است (3402732) (alef-11)
 
Anonymous
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۴:۰۴:۳۸
الان به دکتره چه ربطی داشته؟! (3409573) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۱۲:۵۵
نه خیر اون خانم کارمند شرکت هواپیمایی نزدیک بیمارستان من میشناسمش رو بازوی لباسشم آرم یاتا IATA هس دقت کنین (3403412) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۷:۰۴
انتفال حادثه شده از وظایف گروه خاص با تخصص مزبوطه است و لزومآ کار پزشک عمومی ویا متخصص نمی باشد انجام هر کاری به صورت هیتی بهترین روش نیست (3402176) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۴۴:۰۰
وقتشه که برای شما مردم بیمار فکر اساسی کرد (3402193) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۹:۱۱:۲۵
متاسفانه خيلي خيلي دير شده است! (3404204) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۷:۱۹:۱۰
دوست گرامی به پزشک چه ربطی داره وقتی مصدوم را به بیمارستان نبرده اند انوقت شما انتطار دارید پزشک چه کار بکنه وسط خیابان سرم وصل کنه و بخیه بزنه و یا گچ بگیره .تازه پزشک از کجا بدونه که یک نفر وسط خیابان افتاده , انتقال بیمار با گروه دیگری است و مداوا با پزشک , شما جوگیر نشوید و برای هر کاری پزشک را مقصر نکنید . (3403032) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۰۵:۱۶:۴۳
وقتی سوپروایزر خودداری میکنه حتما قانونی رو میدونه که به خاطر اون نمیتونه مصدوم رو به داخل بیمارستان منتقل کنه وگرنه اون هم آدمه و احساس داره. شما خیلی ناراحتی برو از هر راهی که بلدی قوانین رو تغییر بده, هرچند معتقدم ایشون حق داشته و جابجایی مصدومی با این وضعیت کار هر کسی نیست و نباید توسط افراد غیرمنخصص انجام بشه. (3406109) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۰:۳۵
عزراییل رو تو اورژانس بیمارستان دیدم.
مشغول CPR و تنفس مصنوعی به مریضی بود
.
.
.
.
گفتم شما وظیفت قبض روحه، الان مشغول احیا هستی ؟
گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده، دکترا دارن میکشنش (3401737) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۸:۳۰
واقعا متاسفم برای اینهمه توهین
لطفا قبل از توهین کمی تفکر کنید
رسیدگی به بیمار ترومایی در صحنه و ثابت کردن گردن وستون فقرات و اقدامات احیا یک کار تخصصی و نیاز به تجربه و تجهیزات دارد و کادر بیمارستانی نه تجهیزات و نه آموزش این کار دارند
همانطور که در تصاویر مشخص است بسیار ناشیانه و با دستپاچگی و بدون تجهیزات در حال انتقال هستند و حتی کلار گردنی بسته نشده است
چرا به جای توضیح خواستن از وزارت بهداشت برای نرسیدن اورزانس در 20 دقیقه به کادر درمانی یک بیمارستان خصوصی که تجربه ای در بیمار ترومایی ندارد میکنید ،وزیر بهداشت بجای بیانیه دادن باید دراین مورد مستقیم پاسخگو باشد نه اینکه دوباره رسانه هارا منحرف کند به سمت پزشکان
این کادر درمانی از روی عواطف انسانی اقدام به انتقال بیمار کرده اند درحالیکه هیچ وطیفه قاندنی ندارند و قانونا وطیفه اورزانس کشور وانتقال بیمار به بیمارستان مجهز ترومااست

در این حادثه اگر بیماردر اثر انتقال بیمار فوت کند یا اسیب ببیند همین کادر درمانی بیچاره مجبور به پرداخت دیه و قتل غیرعمد هستند چرا که کار غیر قانونی انجام داده اند و نباید در کار اورزانس پیش بیمارستانی دخالت میکردند
ایا همین کسانی که اینجا توهین میکنند حاصرند خودرا بخاطر عدم انجام وطایف یک نهاد دیگر در خطر پرداخت دیه و دستگیری قراردهند (3401910) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۸:۳۸
دوست عزیز تو در قانون مجازات اومده ؛ خودداری از کمک به مصدومین و رفع مخاطرات جانی (مصوب 5/3/54) ماده 1 عنوان شده است هر کس شخص یا اشخاصی را در معرض خطر جانی مشاهده کند و بتواند با اقدام خود یا کمک طلبیدن از دیگران یا اعلام فوری به مراجع یا مقامات صلاحیت‌دار از وقوع خطر یا تشدید نتیجه آن جلوگیری کند بدون اینکه با این اقدام خطری متوجه خود او یا دیگران شود و با وجود استعداد یا دلالت اوضاع و احوال بر ضرورت کمک از اقدام به این امر خودداری کند به حبس تا یکسال و یا جزای نقدی محکوم خواهد شد. (3402014) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۳:۳۰
این قانون چه ربطی به این موضوع داره ؟؟
تنها وظیفه ای که میتونستن انجام بدن همین بود که بیان سر این مصدوم و اقدامات اولیه رو انجام بدن و منتظر رسیدن اورژانس بشن ،نه اینکه مصدوم رو غیر قانونی حرکت بدن و ببرن داخل بیمارستان

شما اگر قانون رو مطالعه بفرمایید نوشته شده کادر درمانی نباید در اموری که درآن مهارت و تجربه ندارن دخالت کنن و اگر اسیبی وارد بشه مسئولن ،
بنده یک پزشک هستم که در تصادفی در خیابان به عنوان عابرمداخله کردم و تازه فقط اقدامات اولیه رو انجام دادم و مصدوم بخاطر دیر رسیدن اورژانس فوت کرد اما دوسال دائما به دادگاه فراخوانده میشدم که مقدار تقصیر من در این مرگ مشخص بشه!!!!!! و خانواده مصدوم که در سرصحنه از من بخاطر دخالت تشکر میکردند بعدا خواستار دیه شده بودند که چرا نتوانستی مصدوم را زنده نگهداری!!!!

این اتفاق در مرکز پایتخت افتاده و باید مسئولین اورژانس جوابگو باشن (3402091) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۲۸:۴۹
اینجا صحبت از انتقلل بیماره ،شما قانون رو نفهمیدی ،انتقال غیرقانونی بوده
مراجع ذیصلاح معنیش چیه ؟یعنی اورژانس تهران، باید اقدامات اولیه تارسیدن اورژانس تهران انجام بگیره فقط نه اتقال به بیمارستان خصوصی
تازه همون اقدامات اولیه هم چون طبق قانون باید مهارت داشته باشن مسئولیت میاره (3402345) (alef-11)
 
مهسا
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۹:۳۷
یه مورد دیگه هم تو قانون آمده است که در چنین مواردی اگر مرتکب از کسانی باشد که به اقتضاء حرفه خود میتوانسته کمک موثری کند ولی از کمک کردن خودداری کرده باشد به حبس از 3 ماه تا دو سال یا جزای نقدی محکوم خواهد شد. (3402019) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۲۵:۰۳
اینها هم اومدن کمک کردن تو عکسا میبینی که ،فقط قانونا درست عمل کردن و نباید منتقلش میکردن به بیمارستان که اونهم احتمالا تحت فشار بردن که کاری غیر قانونی بوده (3402127) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۲۴:۵۳
يعني مسئولين اورژانس بيمارستان واسه همچين مواردي آموزش نديدند؟؟؟ اين كار غير انساني رو توجيه نكن! (3402125) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۴۴:۲۶
حالتون خوبه عزیز جان ؟!
اون روبرو مگه دبستانه !؟
جلوی بیمارستانیه که پرازپزشک وپرستاره بااخرین تجهیزات !
بعدازاینکه بیمارومنتقل کردن به بیمارستان بقیه کاراشو قراره بیمارستان انجام بده
اون وقت چطوری میشه یه بیمارستان پراز پزشک متخصص وپرستار متخصص اون همه امکانات وتجهیزات نمیتونن وامکانات اولیه روندارن که به یه مصدوم کمک کنن
اونوقت یه امبولانس فسقیلی ودوتا ادم توش که معلوم نیست اصلا تخصص درحدکمکهای اولیه رو داشته باشن بایه راننده اخر تجهیزاتو و اخره تخصص شدن (3402197) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۳۱:۰۵
اون راننده های فسقلی اورژانس که شما میگی
همشون چند سال درس خوندن و چند سال تو اورزانس پیش بیمارستانی تجربه دارن
تجهیزات داخل امبولانس فسقلی اورژانس میایونها تومنه
قیمت یک ست کامل تثبیت ستون فقرات چند میلیون تومنه که توی بیمارستانها وجود نداره چون بیمارستانها چنین وظیفه ای براشون تعریف نشده
وقتی همه تو این کشورتو همه مسایل نظر بدن نتیجشمیشه همین که تکنسین اورژانسو در حد کمکهای اولیه بشناسن

این بندگان خدا هم فقط خودشونو تو دردسر انداختن ،فردا خانواده همین دخترکه بوی پول و دیه بشنون میرن شکایت میکنن که چرا بردینش بیمارستان باید صبر میکردین اورژانس بیاد ببرن یه بیمارستان مجهز (3402872) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۱۲:۲۸
لطفا فرافکنی نکنید.ست تثبیت ستون فقرات چیه که از خودتون در میارید؟منی که چند ساله در بیمارستانی که مرکز تروماست دارم کار میکنم غیر از کلار گردن و تخت اسپاینال هیچگونه وسیله دیگه همراه بچه های اورژانس و آمبولانس ندیدم.هیچ تجهیزات خاص و آنچنانی هم توی آمبولانسها وجود نداره.همون همکارایی که مثلا شب شیفتن بیمارستان ممکنه فردا شبش هم اورژانس شیفت باشن لذا پرسنل هم فرقی ندارن.پس لطفا اطلاعات غلط ندین به مردم.ضمنا رسیدگی به بیماران تصادفی در بیمارستانها رایگان هست و وزارت بهداشت پرداخت رو انجام میده.از نظر تخصص هم باید بگم چون در هر بیمارستان چه خصوصی چه دولتی بخش اورژانس داریم لذا تخصص پرسنل این بخش هم ثابت شده هست ومشکل قانونی هم نخواهند داشت.در ثانی در فرایند اعتبارسنجی بیمارستانها وجود تمامی موارد و تجهیزات اورژانسی در بخش اورژانس هم جزو مواردی هست که بررسی میشه و این تجهیزات قطعا در بیمارستان خصوصی و درجه یک سجاد تهران وجود داره. (3403144) (alef-11)
 
milad
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۰۰:۱۰:۲۶
دقیقا موافقم
درود بر شما (3405936) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۵۹:۵۱
همسایه ما بایه دیپلم ردی راننده اورژانسه !
بعدم شما مثل اینکه فیلم پرستاران زیاد میدیدی ؟! (3403256) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۳۸:۳۲
کاملا حق با شماست دوست عزیز و خیلی ممنون که روشنگری کردید. اشتباه از ماست که همیشه احساسی و زود قضاوت میکنیم و هیچ وقت مهلت توضیح دادن به طرف مورد اتهامون رو هم نمیدیم. (3402377) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۱۵:۲۹
یعنی به یک پزشک تو مملکت ما اقدامات اولیه رسیدگی به مصدوم رو یاد نمیدن؟؟؟ (3402815) (alef-11)
 
مهندس جنت شهري
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۷:۵۰
تمام دوستاني كه سوار موج رسانه اي شدند و به زمين و زمان توهين كردند حالا مرد باشند و با نجات جان ايشان با صداي بلند عذر خواهي كنند.. (3402011) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۱:۲۵
نگاه کن تصاویرو مردم عادی رو ببین دارن کمک میکنن وحتی تخت بیمارو هل میدن بعدش خواهشا دهن واکن !
روکه نیست ماشالله (3402152) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۳۸:۰۹
اونایی که تخت رو هل میدهند خدمه بیمارستانند. (3402898) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۱:۲۱:۵۳
طرف فوت کرد رفت جناب مهندس اونوقت شما باز دنبال سیاسی کاری هستی؟ کی باید عذر بخواد حالا؟ (3403537) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۵۴:۲۶
حتی یک نفر آفرین نگفت به این پرستاران وپزشکان شجاع بیمارستان خصوصی که با در نطر گرفتن عواقب قانونی باز هم به این مصدوم کمک کردند و بعد به بیمارستان منتقل کردند وجور وظیفه اورژانس تهران را کشیدند
مظلومیت کادر درمانی یعنی همین
بجای قدردانی از این افراد با یک تیتررسانه ای اینها فقط در رسانه ها توهین شنیدند
به فرض اگر بیمارستانی در این محل نبود و کادری شجاع مثل اینها وجود نداشت حالا مقصر اصلی کیست ؟20 دقیقه تاخیر در پایتخت برای اورژانس (3402224) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۱۳:۴۱
پس پزشکان حق اعتراض به سریال ساختمان پزشکان را نداشتند. (3402607) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۲۴:۱۷
آیا نهادهای فرهنگی و مذهبی و دینی که دهها سال است با بودجه های کلان فرهنگی اداره می شوند و دولت و ... نباید پاسخگوی سقوط اخلاق در جامعه ایرانی باشند؟ (3402640) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۱۸:۱۴
اونها نهد های صرفا فرهنگی هستند و حوزه مسئولیتشونم خارج از این کارهای بین مردمی!! اونها مسئولن بودجه رو به موقع بگیرن و کامل بین شبکه خرج کنن فقط همینه مسئولیتشون!!! (3403429) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۱:۳۰
مرگ انسانیت (3402700) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۹:۵۴:۵۱
گويا برخي از اينكه انسانيت مرده باشد بدشان نمي ايد. (3403378) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۱۹:۲۱
پدر بزرگ بنده هم همینجوری فوت شد چون مصدوم تصادفی بود هیچ بیمارستانی قبولش نمی کرد تا انقدر تو تهران چرخوندنش که مرد (3403167) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۹:۲۴:۳۱
چرا هیچ کس نمیگه راننده متخلف کجاست؟ چرا هیچ کس نمیگه چرا مردم دارن تماشا میکنن و ترافیک ایجاد کردن و کی این عکسها رو داره میگیره ؟ واین اولین تصادف در این میدان نبوده و همیشه این مشکل در این قسمت میدان بوده و .... (3403313) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۰:۴۴:۲۳
هزارتا لایک داری دوست عزیز
اون راننده حیوان صفتی که (البته حیف حیوان) در یک میدان به این شلوغی با اون سرعت رفته که مغز اون بنده خدا رو به این صورت داغون کرده کجاست الان؟؟؟؟؟
ظاهرا مورانو هم داشتن ایشون !!! فردا میره دیه میده یا میره در خونه بازماندگانش مثل سگ زوزه می کشه که رضایت بدن . دوباره میاد پاشو میذاره رو گاز یکی دیگرو می کشه خیلی راحتم در میره
مست می کنن ، مواد میزنن ، میشینن پشت فرمون اینا باید حبس ابد بشن (3406453) (alef-13)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۵۲:۲۱
و طبق معمول ما مشتی تماشاگر خنثا هستیم. یکی نبود بغلش کنه و با یک وسیله ای اون بیچاره رو به بیمارستان ببره؟ جامعه ای که هنوز درگیر شطرنجی کردنه؛ جون آدمیزاد براش ارزشی نداره. بعد رئیس بیمارستان رو آورند توی شبکه خبر، و ازش دفاع میکنند. واقعا باعث تاسفه. شهرداری هم مقصره. چون میدان فاطمی نیاز به پل عابر داره (3403485) (alef-11)
 
کوروش
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۲:۵۶:۵۳
به کجا چنین شتابان؟!!!!
آخر و عاقبتمان چی میشه؟! چی شده؟! انسانیتمان کجاست؟!یعنی چه کنار بیمارستان و اینهمه ..... (3400840) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۲۳:۴۲
فرق اورژانس پیش بیمارستانی با بیمارستان رو اگر میفهمیدید اینطوری حرف نمیزدید
شما مردم باید این کار این افراد رو تحسین بکنید که شجاعت به خرج دادن و همه عواقب قانونی رو به عهده گرفتن وگرنه هیچ ادم عاقلی این ریسک رو نمیکنه که خودشو در معرض قتل غیر عمد قرار بده

قاضی بعدا بهشون میگه به تو چه ربطی داشت ؟وقتی تو نه تجهیزات انتقال اورژانس رو داری نه آموزش پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی و نه تجربشو پس بیخود کردی رفتی دخالت کردی ،صبر میکردی اورژانس بیاد
این وظیفه اورژانس تهران بوده که بیاد بیماررو منتقل کنه (3401948) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۲۸:۱۴
فرقش رو فهميديم! انسانيت تو ايران مرده. دلم ميخواست ميديدي تو خارج چه جوري عمل ميكنن تا اينقدر الكي حرف نميزدي! (3402136) (alef-11)
 
nurse
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۰:۳۲
تو همه بیمارستان ها وسایل اورژانس پیش بیمارستانی هست واسه این مصدوم هم یه آمبولانس واسه انتقالش نیاز بوده که بیمارستان ها معمولا واسه اعزام بیماراشون دارن کولار و بک بورد و وسایل احیا هم تو آمبولانس هس (3402696) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۱۲:۱۹
واقعا پول چقدر مهم شده:
درم داران عالم را کرم نیست
کرم داران عالم را درم نیست (3402483) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۲:۵۸:۵۵
باید تحقیق شود مقصر کی بوده و به اشد مجازات برسد تا درس عبرتی شود برای همه (3400846) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۸:۲۹
فقط اعدام (3401618) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۵:۲۶
کسایی رو باید اعدام بکنن که فیلم اون بچه 13 ساله رو تو گوشیاشون نگه داشتن و پخش میکنن نه این بدبختایی که دارن جور دیر اومدن آمبولانس اورژانس رو میکشن و صدتا عواقب قانونی براشون داره (3402039) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۳:۱۰
اگه از این عرضه ها داشتند که الان وضعمون این نبود (3401627) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۵:۵۴
مقصر چه کاری دقیقا؟ (3401731) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۲۵:۵۵
مقصر اورژانس تهرانه که 20 دقیقه تاخیر کرده
بهتره وزیر بهداشت دوباره نیاد دوباره بجای قبول کردن اشتباه سازمان اورژانس تحت امر خودش بگه که بله با پرستاران این بیمارستان بخاطر تاخیر در انتقال برخورد کردیم و همشونو تعلیق کردیم (3401953) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۷:۰۶
چرا بجای انتقاد برای بهتر شدن مسائل اجتماعی این موضوع رو به پزشک ربط میدهید؟

هیچکی نیست بپرسه که اصلا فرض کنیم تو این خیابون بیمارستانی وجود نداشت ،مسئول این حادثه کیه ؟
آیا جز وزارت بهداشت و اورژانس تهران کسی مسئوله ؟این نشون نمیده که رسیدگی به مصدومین در تهران توسط اورژانس به همین وضع اسفناک است
وقتی اورژانس بعد از 45 دقیقه بر بالین بیمار ایست قلبی حضور پیدا میکنه اصلا دیگه دلیل وجود اورژانس چیه ؟
ایا مشکل ترافیک رو لس آنجلس و نیو یورک ندارن که متوسط زمان حضورشون 5 دقیقه هست؟ (3402008) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۲۳:۱۷
نميتونيم اين فرض را درتظر بگيريم. چون بيمارستان همونجا بوده. (3402315) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۵۸:۲۷
اتفاقا باید اینقدر از شما پزشگها در رسانه های عمومی انتقاد بشه تا به خوتان بیایید. خیلی ادچار توهم خاص بودن هستید. (3402433) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۰۱:۰۲
oh; خدا به کجا داریم میرسیم (3400852) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۲۵:۵۰
تو هیچ بلاد کفری اینطوری نیست. (3402649) (alef-11)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۰۳:۲۸
امیدوارم چنین اتفاقی برای فرزندان خود این مدیران بیفته! هر کی موافقه بگه الهی آمین! (3400858) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۰:۲۵
آقا محمود ای کاش همه ما از وسوسه های شیطانی و خودخواهی بدور شویم از خدا بخواهیم مسیر درست را به همه ،بخصوص مدیران نشان دهد الهی آمین ! (3401411) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۱۱:۲۵
بفرمائید خدا یکی از دوشفا را به این مدیران عنایت فرماید خود من هم تو ادارمون اینجوری میگم (3401553) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۵:۱۸
آمين (3401638) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۸:۵۷
چون اين بيمار ايرانيه
اين بلا بايد سرش بيايد
اگه غير از اينه متخصصين
مخصوصا وزير بهداشت .
همه مسئولان اميد وارم شب را راخت بخوابند
1نفر كم شد به درك مگه نه (3401650) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۳۶:۴۰
خدا رحم كنه (3401819) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۲:۴۸
فرزندانشان چه گناهی کردند؟ امیدوارم راه درست رو پیدا کنند. آرزو خوب کن برادر. (3401999) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۲۶:۰۸
وقتی پول حرف می زند حقیقت سکوت می کند. ضرب المثل روسی (3402653) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۳:۳۹:۳۸
بچه های مدیرا اکثرا اونوره آبن یا در حال رفتن به اونور
اخوی (3403753) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۰۵:۲۸
نفرین به این همه بی تفاوتی
ضربه مغزی را پس از 20 دقیقه اونم جلو بیمارستان میبرند اورژانس
اگه عزیز خودتون بود چی (3400868) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۷:۰۴
بعد از 20 دقیقه متوجه شدن ضربه مغزی شده عقل کل نه اول کار (3401733) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۳۷:۰۱
وظیفه اورژانس تحت امر وزارت بهداشت رو هیچ کادر درمانی بیمارستانی قانونا نمیتونه انجام بده

شما باید سوالتو از وزیر بهداشت بپرسی ،اصلا یکی نمیگه اینجا شاید بیمارستان نبود ،تکلیف این مصدوم چی میشد؟؟؟؟؟ (3401983) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۴:۲۵
اون موقع كه ماشينت رو واسه نون گرفتن از خونه مياري بيرون اونوقت فكر كن اورژانس چطور ميتونه تو اين ترافيك خودش رو برسونه! بابا اين ماشيناتون كمتر بيارين بيرون اوردين يا لااقل به امبولانسها راه بدين. اقاي پليس هم كه تو چهار راه بي تفاوت مي ايستي! راه رو واسه امبولانسها باز كن! ا
ضمنا گه بخايم لعنت كنيم شامل خودمون هم ميشه پس بهتر دعا كنيم مردم حقوق انساني همديگرو رعايت كنن بجاي لعنت و نفرين. (3402170) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۰۰:۲۸
حالا که به بحث تنبلی و بی تفاوتی پزشکها شد، خلا قانونی را پیش میکشید... اگر خیلی ادعای قانون دارید، چرا هزینه های غیر قانونی میگیرید. چرا اون موقع قانون را فراموش میکنید. (3402444) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۱۰:۰۴
خاک بر سر ما..خاک بر سر من..خاک بر سر شما (3400883) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۱۳:۵۹
الان مردم همیشه در صحنه بازم میان به پزشکا فحش میدن!از سایت الف هم انتظار میره بدون اطلاع چیزی نگه.مریض تصادفی رو فقط باید امبولانس ببره چون اگه تکونش بدی امکان اسیب نخاع و شکستن گردن وجود داره.باید برای انتقالش اموزش دیده باشی تا بتونی حرکتش بدی. (3400898) (alef-13)
 
در حاشیه
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۵:۵۸
استاد!!!
مردم عادی شاید نتونن مریض با این وضع رو تکون بدن اما توجه داشته باشید که ایشون جلوی یک بیمارستان با کلی کادر آموزش دیده افتاده بوده. آمبولانس هم که برسه باید مریض رو تحویل بیمارستان بده. (3401393) (alef-11)
 
عطا
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۰:۱۵
واقعا خنده داره! یعنی تو بیمارستان به اون بزرگی کسی بلد نیست مریض رو جوری تکون بده که آسیب نخاعی نبینه؟ آقا جون یه کم فکر کن به حرفی که میزنی! (3401410) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۴:۲۶
مسله بلد بودن نیست مسله عواقب قانونیه بعدشه! (3401632) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۸:۴۹
در سال 83 نیروی انتظامی کنگان مصدومی را به درمانگاه ما که یک منطقه نظامی بودیم منتقل کرد. کارهای اولیه از جمله برقراری راه هوایی در مصدوم که به علت پارگی ریه قادر به تنفس موثر نبود انجام و در شرایط استاندارد به بیمارستان کنگان اعزام شد . ولیکن در مسیر به علت انحراف به چپ تریلر روبرو دچار تصادف شدیم. و خدا شاهد هست نه من و نه پرستار ونه راننده ونه مصدوم که کاملا فیکس شده بود صدمه ندیدیم. بالاخره بیمار را به مرکز استان ارجاع دادیم. ولی اکنون مصدوم به همراه دو وکیلش مدعی آسیب دوم هستند و خواهان دیه بالاتردرتصدیه از یک آدم از راننده بیچاره هستند. (3401911) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۶:۵۵
براي كادر درماني عواقب قانوني ندارد
كمك نكردن عواقب قانوني دارد (3402100) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۰۴:۵۲
ینی‏ ‏قانون‏ ‏از‏ ‏انسانیت‏ ‏مهمتره‏ ‏‏ ‏بابا‏ ‏حیوان‏ ‏با‏ ‏اون‏ ‏غریزه‏ ‏حیوانی‏ ‏اش‏ ‏‏ ‏باز‏ ‏هم‏ ‏نوع‏ ‏‏ ‏زخمی‏ ‏شدشو‏ ‏ول‏ ‏نمیکنه‏ ‏دورش‏ ‏میچرخه‏ ‏و‏ ‏دست‏ ‏و‏ ‏پایی‏ ‏میزنه‏ ‏‏ ‏ما‏ ‏که‏ ‏مثلا‏ ‏ادم‏ ‏هستیم‏ ‏‏ ‏ادعای‏ ‏انسانیتمون‏ ‏میشه‏ ‏مسلمونیم‏ ‏قانون‏ ‏ینی‏ ‏چه‏ ‏وقتی‏ ‏یکی‏ ‏داره‏ ‏جون‏ ‏میده‏ ‏‏ ‏قانون‏ ‏خدا‏ ‏هستش‏ ‏من‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏خدا‏ ‏باید‏ ‏پاسخگو‏ ‏باشم‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏وجدانم‏ ‏‏ ‏خدایا‏ ‏چی‏ ‏به‏ ‏سرمون‏ ‏اومده‏ ‏که‏ ‏دین‏ ‏و‏ ‏دیاموند‏ ‏شده‏ ‏پول‏ ‏و‏ ‏پول‏ ‏پول (3402258) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۴۳:۴۸
جدا باید یک فکری برای تربیت مردم کرد. مثل یک نوجوون 12-13 ساله خیابونی فقط دارن فحش میدن و تهدید میکنن. همتون داغون هستین. (3403221) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۲۵:۴۳
یعنی شما میگی همه باید صبر کنند تا آمبولانس برسه ..!! جالبه!! فکر کن یه نفر داره جون میده و از شدت خونریزی همه اطرافش رنگ خون گرفته و ما ایستادیم که آمبولانس تشریف بیارن!!! (3403184) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۱۹:۱۳
شما حاضری دیه یک میلیاردی برای فلج شدن این خانم رو بدی ؟؟؟اگه این خانم فلج شه قاضی بخاطر دخالت در کار غیر مرتبط محکومشون میکنه
مردم اینجا فقط بلدن شعار بدن
این کار این کادر بیمارستانی غیر قانونیه
اول قوانین قضایی رو عوض کنید بعد بیاید اینجا نظر مفت بدید (3401931) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۰۱:۲۳
کی گفته کار غیر مرتبطه.. وظیف پزشک رسیدگی به بیماره.. (3402450) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۲۲:۳۸
وطیفه پزشک نیست هرجا هر اتفاقی افتاد بندارنش جلو بعد ازش دیه بگیرن (3402840) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۴۸:۵۳
خيلى از مردم عادى،متاسفانه مفهوم گفته شما را نمى توانند درك نمايندو به فوريت قضاوت مى نمايند. (3403479) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۵:۰۳
مطمئنا پزشکان بیمارستان هم به اندازه کافی از این مسائل سررشته دارند (3401422) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۵:۱۱
جلو در بیمارستان؟؟!!!!! (3401423) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۵:۵۶
وقتي مصدوم جلوي دره وپزشكان اورژانس در دسترس و امكانات نزديك حرف شما منطقي نيست (3401426) (alef-11)
 
حميد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۷:۱۴
سلام يعني تيم پرستاري اين بيمارستان آموزش نديده اند؟ برانكارد نداشتن ؟ آتيل بندي كه من تو كلاس پنجم ابتدايي تو كلاس هلال احمر ياد گرفتم پرستار بهيار و كمك بهيار بلد نبودند؟ برادر چرا توجيه ميكيني؟ آخه چرا؟ واقعا جاي مهران مديري خالي است (3401430) (alef-11)
 
عباس
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۳:۲۱
با حرف شما هم باید تو بیمارستانم از کادر آمبولانس استفاده کرد بخوان از روی تخت جابجا کنن!چرا جوک میگی؟تمام پرسنل بیمارستان از پرستار تا دکتر و خدمه اصول کمک های اولیه به بیمار رو بلدن! (3401492) (alef-11)
 
ااا
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۱۷:۲۴
متاسفم برات (3401592) (alef-11)
 
saeid
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۳:۱۸
بله درسته ولی نه مریضی که خونریزی شدید داره. تو عکس معلومه. انسان مگه چقدر خون داره که بعد 20 دقیقه با اون شدت بازم خون داشته باشه. سریع اول باید جلوی خونریزی رو گرفت حتی تو خیابون (3401606) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۰:۰۰
شما هایی که کامن می زارید که مگا پزشک کجا بوده و فلان و بیسار . اول 20 قدم نبوده رو 500 متر بوده دوما مگه دکتر دم در بیمارستان وای میسه ببینه تو خیابون چه خبره؟؟؟ اصلا مین شما ها الان می دونید دم در خونتون چه خبره یا دم در محل کارتون . بشینید قشنگ فکر کنید و احساساتی عمل نکنید (3401736) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۸:۲۵
راست ميگي شما از اونهايي هستي كه دنيا رو اب مي ببره شما رو خواب! ا (3402182) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۱۰:۴۲
شما فیلمتو بگیر از صحنه چی کار داری... پزشک وظیفه گشت در خیابان نداره، خود شما مریض بد حال داشته باشی تو بیمارستان بعد پزشک رها کنه کارشو بدو بره تو خیابون بعد مریض شما بمیرم چی کار می کنی؟!! بیمارستان با بقالی فرق داره هر چی شد بریزی تو خیابون ببینی چه خبره (3402273) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۵۹:۳۷
جهت ياداورى دوستان بايد متذكر گردم كه ماشين پارك شده دم در خونه! كه مورد سرقت و دستبرد قرار مى گيردرا خيلى از همسايه ها و حتى خود مالك خودرو تا صبح فردامتوجه نمى شوند ولى انتظار دارند از فاصله چند صدمترى مصدوم بشدت اسيب ديده ( به روايت تصاوير دلخراش )توسط كادر درمان اناليز و حتما به زندگى بازگردانده شود .از خوانندگان گرامى خواهشمندم در قضاوت عجله نكنند (3403499) (alef-11)
 
ایلامی
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۲۵:۲۰
واقعا مایه تاسف است.چی تو سرمون میگذره من نمیدونم. (3400928) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۳۵:۱۹
مردم کامنت نویس موبایل به دست (3400940) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۱:۰۹
واقعا! هممون فقط بلدیم حرف بزنیم و از به بقیه فحش بدیم، در حالی که خودمون... (3401870) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۳۷:۲۸
ما کلا تو این مسائل تو آفسایدیم. هر جای درستی بود. در عرض 30 ثانیه گروه خونش رو پیدا می کردن و در عرض ده دقیقه خون بهش میرسوندن.
خدا کنه نمرده باشه. (3400945) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۳۸:۵۶
چی بگیم اخه
چقدرداد بزنیم
چقدرشما مطلب بذارین
اون ازاون زن حامله
اون ازصدرا
ادم خواب خوابه دیگه
همه چی بیدروپیکرشده
نگاه کن نگاه کن مردم دارن کمک میکنن (3400951) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۴۴:۰۰
حتمن بعدشم به خاطر همراه نداشتن پول پذیرش نشد (3400964) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۴۹:۴۰
همش فکر میکنم خانوادش چه حسی دارن!
فکر می کنم اگه من جای ایشون بودم؟!!
واقعا ادم یک لحظه دیگه خودش خبر نداره (3400976) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۵۰:۵۰
اخه عقلم خوب چیزه درسته حرف مدیر بیمارستان قانونیه ولی اخه .... عقلم بد نیست .... بیاید حالا از پزشک ها بد بگید اینجوری می شه یک اپسیلون حاضر نمی شند دیگه از قانون به خاطر مریض این ور اونور کنند !
اگر تو راه انتقال مریض می مرد مدیر بیمارستان و تمام کادر توبیخ می شدند ... ( کسی هم جایی مقاله نمی زد کار انسانی مدیر بیمارستان !!! ) حالا اینجوری با خیال راحت به قانونشون عمل می کنند !!! چرا چون همه دنبال انتقام گرفتن از پزشک ها افتادن! تحویل بگیرید.... مبارک باشه (3400977) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۸ ۲۳:۵۸:۲۳
آنوقت به این دکتر مصونیت قضایی بدید. (3400997) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۷:۱۱
عزيز من مدير بيمارستان پزشك نيست.. كمي فكر قبل از كامنت (3401898) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۴۸:۲۵
اون خارجه که مذیربیمارستان هاش پزشک نیستن
تو ایران مدیران بیمارستان پزشکن
اصلا بیابگو باید مدیربیمارستان پزشک نباشه فردا همین پزشکا میریزن سرت که چرا مدیربیمارستان غیرپزشکه . حق مارو خوردین. (3402736) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۲۳:۵۲
فرق مدیر ورئیس رو هروقت فهمیدی بعد بیا درمورد خارج نظر بده
اکثر مدیران بیمارستانها افرادی غیر پزشک هستن (3402846) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۰۳:۲۰
-- ميگم چرا مسئولين بيمارستان كه حتما پزشك هم هستند ، در اين مورد سهل انگاري كرده اند و
دير به داد اين مصدوم شتافته اند ؟؟ ... واقعا جان بك انسان چه قدر .....
-- لابد قربونتم ، مسئولين تو صندوق بيمارستان مشغول شمردن اسكناس ها بوده اند ، خب بنده هاي خدا دستشان گير بوده !! عذرشان موجه هست !!! و لابد از نظر آن ها عمر دست خداست !!! (3401004) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۰۶:۰۹
اجازه بفرماييد بنده از همين جا يك عرض ادبي داشته باشم به وزير مربوطه :
-- از صميم قلب سلام عرض مي كنم ،جناب هاشمي !!! (3401012) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۰۸:۵۹
إن شاءالله که به موقع رسیده و خطر ازش دور شده باشه .
.
.
ولی یک چنین مصدوم اورژانسی باید بیست دقیقه روی زمین بمونه ؟ قلب آدم به درد میاد از این بی اخلاقی ها و بی مسولیتی ها .
بی اخلاقی در جامعه پزشکی ما موج میزنه . بعد حتی ظرفیت و تحمل یه نقد ساده در قالب طنز را هم ندارند .
پس این همه دروس اخلاق پزشکی و قسمی که میخورند به چه دردی میخوره ؟؟؟ (3401015) (alef-13)
 
پیر مرد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۶:۲۹
بدرد مرگ وزهر مار به درد فقط پول و پول دارشدن (3401512) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۱۲:۳۶
چه ربطی به پول داره هیچ جای ایران مریض اورژانسی به خاطر پول برگشت نخورده چون 90% مراجعات اورژانسی تصادفات و غیره کسی همراه بیمار نیست!! کمتر به خالی کردن کمبود هامون بپردازید! (3402278) (alef-11)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۱۸:۲۱
بیمارستان،پزشکان،پرسنل و مردم و همه ما مسئولیم که او و افرادی مثل او را نجات دهیم اما...
اما سیستم هم مسئول است،برنامه و قانون هم مسئول است، با یک سیستم درست، هیچوقت کار به اینجا ها نمی کشد...
ما سر این قوانین نادرست عزیزان زیادی را از دست دادیم و شبها و روزهای سختی را از سر گذراندیم...

قوانین باید طوری طراحی شوند که برای همه حالات احتمالی پاسخ درستی داشته باشند تا اینگونه جان عزیزانمان هدر نرود... (3401031) (alef-13)
 
فرناز
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۴:۴۲
امان ازقوانین دست وپاگیروکاغذبازی !!! (3401633) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۳۸:۳۳
خوب چرا مردم نبردندش؟ (3401050) (alef-13)
 
پزشک اورژانس
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۵۲:۲۵
عدم کمک به مصدومین جرم محسوب میشود نباید مسئولین بیمارستان امام سجاد برکنار و محاکمه شوند.متاسفانه چیزی که در ایران ارزش ندارد جان انسانها است (3401062) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۰:۵۲:۲۶
مهم نیست دیگر جان مردم برای پزشکان با مصوبه اخیر مجلس.فوت هم کند و حتی پزشکان و مدیران بیمارستان هم مقصر شناخته شوند هیچ مجازات حبسی ندارند گویا. (3401063) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۰۱:۱۱
وزير بهداشت كي مي خواهد استعفا بدهد...!؟
جيب دكترها رو پر از پول كرد و جان آدمي را زباله ي كف بيمارستانها.... (3401070) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۰:۵۱
قوانین دست و پای وزیر را بسته
شغل وزارت بهداشت و آموزش و پروزش خیلی سخت است هر لحظه یک اشتباه میتونه ملتی را متعصب کند (3401413) (alef-11)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۱۶:۴۴
عیبی نداره، پزشکارو از مجازات زندان معاف کنن وضع بهترم میشه!!! (3401081) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۱۸:۱۰
اخلاقیات در کشور ما خیلی وقته مرده و فقط ادعای مسلمانی داریم فقط و فقط ادعا (3401082) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۲۳:۰۰
چند سال پیش به همراه همسرم از میدان فاطمی رد می شدم که متوجه شدم شخصی بر روی زمین افتاده و به سختی نفس می کشد. فرزند نوجوان او در کنارش بود و مضطرب بود. افرادی هم ایستاده بودند و نگاه می کردند. از فرزندش پرسیدم که مشکل پدرش چیست و او گفت که پدرش شیمیایی است و اسپری خاصی که دارد، همراهشان نیست. از اونجایی که تصور می کردم که یک قهرمان نیاز به کمک دارد و حتما بیمارستان وظیفه انسانی اش را عمل می کند، بدون معطلی به اورژانس همین بیمارستان مراجعه کردم و درخواست کمک کردم. در کمال ناباوری، پذیرش در کمال خونسردی به من گفت که ما کاری نمی تونیم بکنیم. گفتم حد اقل یک کپسول اکسیژن بیارید، این بنده خدا داره خفه می شه؛ با همون خونسردی نا امید کننده گفتند که کاری نمی تونن بکنن. خدا رو شکر که قبل از مراجعه به این بیمارستان، با اورژانس تماس گرفته بودم که تا ده دقیقه بعد از مراجعه به این بیمارستان آمبولانس رسید و اون شخص رو سوار کردند و فرزندش را همراهی کردیم که سوار آمبولانس شود. با ناراحتی آنجا را ترک کردیم و بعد از دو ساعت که از همان مسیر می رفتیم، دیدیم که آمبولانس هنوز همانجا ایستاده و متصدیان آن مشغول ریکاوری اون شخص هستند. واقعا باید برای بیمارستان های اینچنینی، فکری کرد. هر موقع از جلوی این بیمارستان رد می شم، حس بدی نسبت به آن دارم. نام بیمارستان سجاد است اما منش آن .... (3401086) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۲۵:۴۸
هنگامیکه حماقت و بی رحمی جایگزین مقررات میشود (3401087) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۲۷:۲۷
باید رییس این بیمارستان رو جلوی در همون بیمارستان دار بزنن که درس عبرت بشه .
خوی انسانی در بعضی ها مرده ! (3401089) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۵۰:۱۲
داعشی نباش عمو (3401435) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۲۴:۱۳
مگه بقیه بیمارستانها اینطوری نیست؟ (3401949) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۱۱:۱۰
همین شمایید ک با این افکارتون مردم مارو تروریسم دنیا معرفی میکنید (3402602) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۱:۲۹:۳۷
بوی الرحمن اخلاق و انسانیت دیگه تو این مملکت بلند شده .... واقعا ما ایرانی هستیم؟؟؟؟

داره جون میده طرف وظیفه امبولانسه؟؟؟؟ وظیفه هر کسی هست که بتونه کمک کنه...

وقتی پزشکی یه شغل محض باشه و فقط از جنبه اقتصادی بهش نگاه کنی این حوادث هم اجتناب ناپذیره...

به خدای احد و واحد قسم توی هیچ کافرستانی هم این اتفاق به این صورت نمیفته...


اون دختری که افتاده و داره جون میده ... چراغ خونه کسیه... امید زندگی خونوادشه... وظیفه ما نیست... وظیفه امبولانسه... بعد می خواید خونواده این شخص که این اتفاق براش افتاده به چی اعتقاد داشته باشن؟؟؟؟؟

درد داره... درد داره... درد داره... و ما هیچ کاری نمی تونیم بکنیم.... و این دردشو برای من که بیشتر می کنه... (3401092) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۰۹:۴۵
آخرين سنگر سكوته،،،،،،،، (3401120) (alef-13)
 
نرگس
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۲۴:۲۷
خدایا به فریاد ما برس .خسته شدیم. (3401132) (alef-13)
 
باران
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۲۶:۳۲
چرا جان انسان ها این همه بی مقدار شده؟ (3401133) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۲۸:۰۱
این هم از مدیران بیمارستان در پایتخت. (3401134) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۳۳:۳۵
قانون برای حفظ جان مردم تعیین شده یا برای مدیربازی آقایان؟

همیشه بی قانونی در کشور بیداد میکنه و از دلش فساد اداری مالی بانک و بورس و بیمه در میاد. این بار برعکس آقای رئیس قانون آمبولانسی اجرا کرده جان دختر مردم به خطر افتاده!! (3401136) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۲:۳۵:۲۶
چرا هیچکس خودشرو جای خانواده مصدوم قرار نمیده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! به کجا داریم میریم؟ (3401137) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۳:۰۲:۰۹
قوانین کشور نمی خواد اصلاح بشه؟ (3401154) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۴:۲۹:۵۳
افراد مرتبط با حرفه پزشکی، شما چجور سوگندی خوردین آخه که جون آدما هیچه براتون؟ (3401166) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۴:۵۵:۵۰
الف جان!
شما با غرض ورزي و عدم اطلاعات كافي ، اخبار نادرست انتشار ميدهي! (3401171) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۶:۵۶:۴۳
آيا اگر اين مصدوم اط اقوام يكي از كاركنان و مسئولين بيمارستان بود هم 20 دقيقه كف خيابان رها مي ماند اينجاست كه مشخص ميشود ديگر حس نوعدوستي مرده است (3401219) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۷:۲۳:۵۸
همه جای این کره خاکی انتقال مصدوم وظیفه آمبولانس است.
اگر برای ایشان به دلیل عدم آشنایی این افراد خیر اتفاقی اضافه بر تصادف افتاده باشه ایشون انشالله بعد از بهبودی میتونن شکایت کنن و کمپینی بر علیه پزشکان تشکیل بدن. (3401247) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۷:۳۳:۱۱
تیر این روز رسانه ها را مرور کنید .......جان و رفاه مردم مهم نیست ....اخبار انحرافی مانند هندونه و احیل شب یلدا کیلو چنده ...... (3401260) (alef-13)
 
سيدحسين
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۷:۳۴:۵۸
وقي در يك قدمي ما دهها نفر در اثر الودگي هوا ميميرند وهيچكي كاري نميكند معلوم از در بيست قدمي نيز اينچنين فاجعه مديريتي رخ ميدهد. (3401264) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۷:۵۱:۰۹
شرم بر شما مدیریت بیمارستان!!! خدا همینطور بزار تو کاسه خانواده پزشکانی ک کاسب مدار هستند و فرقی بین انسان و اشیاء نمیگذارند. (3401288) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۷:۵۹:۴۵
واقعا که.من آلمان زندگی میکنم اگه الان آلمان بود پزشکا ریخته بودن سرش از بیمارستان.
الان چندتا خدمه با یه تکنسین رفتن کمکش.
پزشکا دیگه شورشو درآوردن ای اواخر. (3401298) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۹:۰۸
شما اینجا نبودی خبر نداری چند سال پیش بیمارایی که وضعشون خوب نبود رو میبردن اطراف تهران کنار جاده رها می کردن وضعیت اینجا از این حرفا گذشته. الان تازه اولشه من مطمئنم رویدادهای غم انگیزتر در راهه (3401538) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۰:۵۹
در هیچ جای دنیا تحت هیچ شرایطی پزشک حق خروج از بیمارستان رو نداره مگر اینکه پزشک دیگری جایگزین شده باشه!
عزیز من شما که قوانین را نمی دانی با تخیل خودتون قانون دنیا رو تغییر ندهید.
پ.ن: شما می دانید اگر در راه انتقال همون 20 قدم مجروح می مرد تمام کاسه کوزه ها بیمارستان شکسته می شد که شما بی جا کردید مجروح رو انتقال دادید؟ باید منتظر آمبولانس می ماندید؟!! بعد همه رو با هم توبیخ می کردند؟
کار غیر اخلاقی ولی قانونیه! وقتی همه پزشک هارو هیولا دارن می بینند مقابله به مثل... هیچ پزشکی دیگه حاضر نمی شه تحت هیچ شرایطی قانون رو زیر پا بزاره که بهش حمله نشه... حتی آگه با زیر پا گزاشتن اخلاقیات باشه (3401623) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۶:۱۸
این همه دکتر بیکار. چند تاشون رو مثل آتش نشانی موتور بدن وقتی اتفاقی افتاد سریع برسه سرش این مشکل نباشه. (3402041) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۷:۵۲
شما مگه نمیگفتی ایران بهشت پزشکاس و دارن پول پارو میکنن
چطور شد اینجا شدن بیکار و باید بهشون موتور داد
معلومه فقط هرجا بخواین توهین کنید حرف میزنید (3402103) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۱۵:۱۹
آخر پزشک ها تریلیاردر اند یا بیکار!؟ از یک طرف می گید دکتر فارغ‌التحصیل می شه ماهی 50 میلیون درمیاره از یک طرف می گید بیکار!! در ثانی پزشک بدون امکانات معجزه نمی تونه بکنه!! معنی آمبولانس رو می فهمید؟ یه آمبولانس حد اقل نیاز است! حالا رو موتور؟ خدا عقل بده... (3402288) (alef-11)
 
برزو
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۶:۱۳:۳۲
فقط همین مونده با بودجه دولت واسشون موتور هم بخرن!! (3403955) (alef-11)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۰۷:۴۲
فقط میتونم بگم متاسفم برای این سیستم درمان و امداد... (3401313) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۱۴:۴۹
چرا برای نجات ندادن یک نفر به وظیفه و بخشنامه و دستورالعمل و ... اشاره می کنیم؟ قسم دکترها برای چیست؟ اگر دختر خودشان هم بود همین کار را می کردند؟ (3401329) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۱۵:۱۷
خداوند کمکش کند حتما به دلیل وخامت اوضاع بیمارستان این تصمیم را گرفته است (3401331) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۰:۱۵
واقعا وضعیت تردد خودرو ها تو خط کشی عابر این قسمت خیابون خطرناکه .انگار نه انگار که خط کشی وجود داره . واقعا تاسف باره که روی خط کشی تصادف به وجود بیاد اونم با این شدت (3401340) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۰:۲۲
دو سال پیش برای دیدن فرزندانم به آلمان رفته بودم. توی شهر اسن یه موتورسوار دچار حادثه شد و به زمین افتاد . پنج دقیقه بعد 5 آمبولانس از نقاط مختلف در محل حاضر بودند. (3401342) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۲:۳۱
این جا خارج نیست. (3402158) (alef-11)
 
مسعود
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۲:۰۶
پزشکان چه مدیران و چه غیر مدیران ثابت کردند که انسانیت براشون مفهومی نداره اگه پول نباشه هزارجور بهانه تراشی میکنن تا از زیر کمک به همنوع در برن (3401351) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۵:۵۸
جای تعجب نیست ، سیستم اداری، درمانی، .... این مملکت به آخر خط رسیده است اگر واقعا یک ساماندهی اساسی صورت نگیرد کار تمام است. (3401362) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۶:۱۳
ظاهرا بیمارستانهای ما نیاز به یک بازنگری جدی و اساسی دارند، آقای وزیر! (3401363) (alef-11)
 
بیگی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۷:۲۷
چند سال پیش روز تاسوعا مادر خانم من که منزلش در خیابان کاج روبروی بیمارستان خانواده بود دچار حمله قلبی شد.همسایگان با بیمارستان تماس گرفتند ماهم در شمس آباد بودیم که خبر دادند. با ترافیک ظهرروز تاسوعا وقتی به محل رسیدم و وی را که تمام کرده بود به بیمارستان منتقل کردیم تازه دونفر سرباز در محوطه بیمارستان درحال حمل برانکار برای بردن بیمار بودند.... (3401365) (alef-11)
 
آرش
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۲۹:۴۶
سلام
درود برشرف مهران مدیری (3401372) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۰:۰۵
پزشکان و مسئولان محترم بیمارستان ,شما خیلی بهتر از ما میدونید که یک دقیقه کمتر و بیشتر در این گونه حوادث میتونه زندگی بیمارو نجات بده یا برعکس.
میخوام واقعا بدونم اگه خواهر خود شما هم بود اینگونه تصمیم گیری میکردید؟! (3401373) (alef-11)
 
امیر رامین
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۰:۱۰
زمانی که تو تلویزیون ما خیلی راحت صحنه های کشت و کشتار رو نشون می دن، قصی دل شدن ما رو به دنبال داره و براحتی رسانه ملی به هدف خودش که راحت جلوه دادن مرگ و بی ارزش بودن جون آدمه می رسه.
الف که منتشر نمی کنه چون دلوااااپس میشه!! (3401374) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۴:۳۸
مگه آدمکشی بوده؟ بیمار افتاده روی زمین هیچ کس جرئت نمی کنه برداره ببره بیمارستان. چون می ترسه خونش گردنش بیفته. بعد بیمارستان و نهاد ها موظف که باید این کارها را انجام دهند تعلل می کنند. (3402036) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۲:۳۱
البته در آن شرائط هر ثانیه برای حفظ جان ارزشمند است ولی انصاف داشته باشید 20 دقیقه زمان زیادی نیست و در حد اقل زمان رسیده اند . تا برانکار از داخل بیمارستان بیاورند 10 دقیقه زمان برد (3401379) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۴:۴۳
با اینهمه خونی که از او رفته فقط خدا باید به کمکش بیاد
نقاط ننگ جامعه پزشکی داره زیاد میشه یه فکری کنید جناب وزیر (3401388) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۳۶:۵۴
آقايون موبايل به دست چرا مريض رو نرسوندن بيمارستان ؟ (3401397) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۰:۴۶
دست نزنین بهش نامحرمه (3401412) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۲:۰۳
الان وزیر بهداشت میگه تعرفه پزشکان کم است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3401417) (alef-11)
 
سیداحمد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۵:۲۰
آدم بعضی وقتا شک میکنه، اینا انسانیت میدونن چیه؟ بیست دقیقه جلوی بیمارستان؟! دیگه خودمون هم به خودمون رحم نمیکنیم! (3401425) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۷:۲۰
...... متاسفم. ایا برای شما محرز شده که این فرد بیست دقیقه روی زمین بوده؟ مگه پرسنل بیمارستان رو نمی بینید که چندین نفر بالای سر بیمار هستند؟ فقط به دنبال یک مطلب هستید تا تیتر اول وب سایتتون کنید ....؟ مطمین باشید از این به بعد با این وضعی که به وجود اوردید پزشکان بیشتر از قانون و وظیفه کاری انجام نخواهند داد. (3401432) (alef-11)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۳۵:۱۳
مطلب رو بخون!! نوشته مدیریت از انتقال مصدوم به داخل بیمارستان بدون آمبولانس ممانعت کرده. ننوشته کسی نیومده بالا سرش!!! (3401636) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۳۰:۵۸
شما بهتره مطلب رو بخونی.کجای نوشته حرفی از ممانعت زده (3401804) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۵:۴۱
پس براي چي قسم خوردند.
نكنه قسم خوردند7/45ساعت بيشتر كار نكنند. (3401678) (alef-11)
 
بهنام
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۵۰:۱۳
هیچ اداره ایی تو مملکت وظیفه خودش رو درست انحام نمیده ولی چون بیمارستان با مرگ و زندگی مردم سرو مار دارن بیشتر به چشم میاد
فاجعه خیلی بزرگتر از لین خرفهاست میری بانک جواب سر بالا میدن میری فلان اداره یه جپر برخورد می کنن که انگار مزاحم اوقات تفریح شاهنشاه شدیل (3401436) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۳:۲۶
طرح هدفمندی یارانه ها که می خواست اجرا بشه دولت گفت تمام درآمد حاصل از این طرح به سوی تامین اجتماعی مردم میره. مردم این همه گرانی را تحمل کردند اکثر مردم زیر خط فقر هستند تا لااقل تامین اجتماعی شون تامین بشه. ولی در عمل چی شد؟ بودجه نهاد های فمینیستی مثل معاونت زنان نسبت به چند سال پیش چتد برابر شده. روزنامه های روشنفکر یارانه های میلیاردی می گیرند. از مردم گرفتند به اسم اینکه به مردم میدن دارن در عمل میدن به ثروتمندان و نهاد های ..... (3402033) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۵۳:۱۵
وزارت بهداشت را باید یک فرد که دکترای مدیریت داشته باشد اداره کند وزارت بهداشت وزارت پزشکان نیست. این مساله باید جا بیفته که وزیر پزشک معرفی نکنن. وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی نه وزارت پزشکان و اموزش پزشکی! کسی که پزشکی خوانده لزوما مدیر نمیتونه باشه مشکلات ما در عرصه بهداشت و درمان واقعا روز به روز داره بیشتر میشه این مورد هم اصلا اهمیتی نداره و در برابر اون همه موارد عجیب و غریبی که روزانه دیده میشه چیزی نیست. (3401441) (alef-11)
 
آریو سوئد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۰:۰۷
مدیریت بیمارستانها باید از دست پزشکان گرفته بشه. آخه کجای دنیای پیشرفته مدیر بیمارستان پزشکه. پزشک باید بره دنبال کار پزشکیش. (3401723) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۳۱:۱۴
قربونتم ! خدا پدرت را بيامرزه !! پزشك سراغ دارم ،كه به علت بي سوادي در امر طبابت ، رفته در قسمت اداري كار ميكنه !! مگر هر پزشكي ميتونه بره طبابت كنه !! (3402526) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۵۷:۲۲
مگر تمام وزرا تخصص مرتبط با پست خود را دارند که وزیر بهداشت هم داشته باشد؟ در سایر سازمان های به اصطلاح تخصصی شاخص کشور نیز همینطور است ...عده ای به اصطلاح متخصص وظایف مدیریت که در غرب گرایش نخبگان تحصیلی است را انجام میدهند چون نه پرسش و حساب و کتاب و سنجشی است و نه کسی پاسخگوست .
در همین وزارت بهداشت و درمان دهها بلکه بیشتر دکترای فارغ التحصیل رشته مدیریت بهداشت و پزشکی و بیمارستانی وجود دارد که مرتبط هم هستند اماپزشک سالاری مگر جایی برای این گونه افراد باقی گذاشته است؟ (3401859) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۴۴:۲۴
مگر رییس اورژانس کشور پزشکه که شما از این ادعاها داری؟ (3402195) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۸:۵۴:۱۷
پول پول پول فقط همین





توی رسانه های ایران غریبیها را آدم های بی هویت و احساس نشان میدن در صورتی که ما خودمان را بیشتر نشان دهیم بهتر است تا به خودمان برگردیم


خواهرزاده هام در یکی از درمانگاهها تحت عمل لیزر قرار گرفت ،بیهوشی ایشان زیاد طول کشید بطوریکه دکترها و مسئول بیهوشی پس از اتمام کار محل کار خود را ترک کردند و به ما گفتند که بایستی مریض را به یک بیماستان برسانید نزدیکترین بیمارستان،بیمارستان.....بود که اتفاقا" خصوصی هم بودش به ما گفتند اول باید پول واریز بشه بعد مداوا


وا مصبتا (3401443) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۵۰:۵۸
اینها نتیجه سیاست های اقتصادی غربی است که طی این سال گذشته با حمایت جریان روشنفکر و سکولار به اسم «مدل های توسعه ای سازمان ملل» در کشور ما اجرا شد و هم اکنون نتایج عملی و واقعی اش را در اینگونه موارد و بالا رفتن آمار طلاق و فساد جنایت و ... شاهد هستیم. (3402026) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۳:۰۰
الان ميان ميگن اين نويسنده ناشناس و عامي و مغرض و روانيه...... (3402162) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۴:۲۵
وزير بهداشت نسبت به وزاي قبل بد كار نمي كنه اين موارد سال ها در جامعه پزشكي اتفاق مي افتد ولي شبكه هاي اجتماعي قبلا وجود نداشتند و خيلي از جنايات سانسور مي شد
درود بر شبكه اجتماعي (3402169) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۰:۳۰
متأسفانه چندی است شاهد این هستیم که در بیمارستانهای دولتی در مشهد به دلیل ازدحام بیمار و ... بیماران بدون معالجه درست و حسابی ترخیص می شوند که نمونه آن یکی از دوستان بنده متولد67 بود که اعلام کردند سرماخوردگی ساده است و مرخص ولی به علت عفونت ریه و مشکلات قلبی که داشت 24 ساعت بعد فوت نمود . (3401473) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۴:۲۰
خوب مسلمان هستیم دیگه (3401496) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۰۹:۵۹
خدا کنه نمرده باشه (3401545) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۱۵:۳۷
از کرامات طرح سلامت و هدیه سلامت دکتر هاشمی به مردم؟؟؟؟؟ (3401582) (alef-11)
 
یه آدم
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۱۶:۰۹
آدمی را آدمیت لازم است..... (3401588) (alef-11)
 
هدیه
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۳:۴۹
ای کاش مردم همون طور که به خاطر مردم نیجریه و فلسطین و.... تظاهرات میکنن یکمم به خاطر خودشون و خانوادشون غیرتی میشدن و بعد این همه اتفاقات تلخ یه اعتراض حسابی میکردن تا بلکه جامعه پزشکی و وزیر بهداشت به خود بیان (3401607) (alef-11)
 
منصور
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۴۹:۳۶
ای کاش این سازمان های حمایت از حقوق حیوانات که واسه سگ کشی اعتراض می کنند و جنیش هایی که برای رفتن زنان به ورزشگاه های زنان تجمع می کنند در قبال خواسته ها و نیازهای مردم و علی الخصوص این موارد اعتراض کنند. (3402018) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۳۳:۵۷
که بیفتن اوین؟؟؟ (3402531) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۲۶:۱۵
مطمین باش حامیان حقوانات از مهربانترین و با احساس ترین انسانها هستن و نیازی نیست شما بهشون یاداوری کنی و این وسط از آب گل آلود ماهی بگیری... (3402654) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۵:۴۱
خواهشمند است از اوضای این دختر جوان گزارش تهیه فرمایید و به اطلاع عموم برسونید اخرین وضعیتش رو (3401610) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۷:۱۲
پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول داری؟
-نه!
- پس دیگه با من حرف نزن! کسی که به من سود نمیرسونه بهتره که زنده نباشه! (3401613) (alef-11)
 
ممد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۲۷:۲۷
به نظر من جهت دوربين ها عوض شده
ظاهراً يه عده از آقاي وزير زياد دل خوشي ندارن
در سالهاي گذشته از اين اتفاقها زياد مي افتاد ولي اينقدر حساسيت نبود.

در كل اين موضوع پيش اومده رو به ملت ايران تسليت ميگم. (3401615) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۷:۳۴
اون در حاشیه هم که وزیر بالای سر کارگردان وایساده بود و بر پروژه نظارت میکرد هم برای تخریب ساخته شده بود؟ این چیزا در جامعه هست شما اگر نمیبینی ما داریم به عینه میبینیم. (3401903) (alef-11)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۰:۲۳
اون از سیاست مدارها
این هم مدافعین سلامت جامعه
فردا رسولیی کی هست (3401658) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۰:۳۸
یارانه ها رو دارن قطع میکنن. (3401661) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۴:۵۱
این هم یکی دیگر از فجایع بی پایان برخی پزشکان (3401673) (alef-11)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۵:۲۷
اقایان وخانم ها کمی تامل کنید واز قضاوت عجولانه بپرهیزید (3401676) (alef-11)
 
محمد حسن بيگدلي
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۰۹:۴۵:۴۵
موردي ندارد انسانها فقط اشغال محسوب ميشود (3401679) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۰۶:۴۵
واقعا وظیفه بیمارستان ، پزشک و مدیریت بیمارستان چی تعریف شده که فقط درآمد و قوانین مهم هستند ولی جان یک انسان که برابر قسم نامه باید بسیار با اهمیت باشه متاسفانه کمترین اهمیت را دارد (3401732) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۲:۲۶
درسته که مصدوم از جنبه های مختلف میبایست توسط امداد رسان های آموزش دیده جابجا شود تا آسیب ثانویه دیگری را به او وارد نشود .

ولیکن در این مورد خاص از مدیر بیمارستان انتظار میرفت حتی خود وی اگر پزشک بوده باشد و گرنه با پزشک اوراژانس بیمارستان بر بالین این مصدوم حاظر میشد و هر چه سریعتر وی را به بیمارستان منتقل وتحت مداوا قرار میداد .

در زمان اضطرار نباید انتطار اقدام کلاسیک داشت .

مگر زمانی که زلزله میآید با آن همه مصدوم همه مصدومین با کانر اورژانس و آمبولانس به بیمارستان آورده میشود .

این مدیر بیمارستان شب را چگونه سر بر بالین گذاشته و فرزندانش را به آغوش کشیده است .

بدون فکر به سینه پدری مملو از درد مضاعف که شاید سنگین ترین آن همین بخش مورد انتظار بوده است .

ممکن است این مدیر را از نظر قانونی هیچکس مواخذه نکند ولیکن نزد پروردگار پرونده اش و یحتمل نزد وجدان خودش و کسانی که در صحنه بوده اند و یا این گزارش را میخوانند همیشه مفتوح خواهد بود.

با این حوادث چند روزه لزوم پرداختن به افزایش شهامت پزشکان در تصمیم گیری یک موضوع ساده صدرا و آن زن حامله اصفهانی و این هم مصدومی این چنینی بیش ار پیش فکری کرد .

پزشکان را هم باید همانند فرماندهان صحنه رزم به شهامت تصمیم گیری و توجه به اخلاق مجهز نمود .

نبایستی با وجود کارشناسان مجرب راهنمائی و رانندگی و نیت صادقانه ای که در اینگونه موارد اتخاذ شده برای نعین مسبب حادثه و مسائل حقوقی وقضائی آن وبا وجود قضات مجرب نگران بود .


حال اگر در این رسانه و دیگر رسانه ها عکس این خبر - مخابره میشد چقدر جای تشکر و قدرانی را میداشت .

مردم برای کمک به یک حیوان درنده قدردانی میکنند چه رسد ور این خصوص . (3401739) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۹:۰۹
اینها هم اومدن سر بیمار کارای اولیه رو کردن و فقط انتقالش ندادن بیمارستان همین
متنو بخونی میفهمی (3402106) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۴:۲۵
متاسفانه در دولت جدید با روی کار امدن دو وزیر بهداشت وآموزش وپرورش وضع بهداشتی و آموزشی کشور به کلی نابود شد واز طرف دیگر مدارس دولتی، خصوصی،نیمه خصوصی وهیئت امنایی شد وحقوق معلمین دوبرابر شد کارت وبیمه طلایی -دانشگاه فرهنگیان و....خدمت دولت بود به معلمین از جیب دانش اموز و اولیا
ودر حوزه بهداشت نیز وضع به همین منوال سپری میشود (3401746) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۴:۴۰
خدایا توی این کشور باید چطوری زندگی کنیم، چرا حرفامون به جایی نمیرسه (3401750) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۷:۰۵
آخه به پزشکان چه ربطی داره مریض باید بیاد تو بیمارستان که بشه نجاتش داد .مدریت آمبولانسها که با پزشکان نیست تازه این موارد باید از سطح بالاتر با بخشنامه به مدیران ابلاغ بشه تا بدونن در این جور موارد باید چه کنن مگه سرخود میشه قانون نوشت و دولت تو دولت آورد .پزشک اصلا اجازه نداره محل پست خودش رو ترک کنه و بره تو خیابون دنبال مریض مگه فقط یه بیمار هست تو بیمارستان؟ ناله های دکتر متخصص تصادف کرده هنوز داره تو تلگرام دست به دست میشه اونوچرا هموطنان به بیمارستان نرسوندن (3401761) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۰۲:۲۸
قضیه قضیه همان است که من چی میگم تو چی میگی .
در این نظر ها چه کسی برای پزشک وظیفه جمع آوری بیمار قانون برخ کشیده است .
چرا خلط مبحث میکنید .

وقتی در جاده بنزین ماشین همین دکترها و خود شما تمام میشود مگر دیگران وظیفه دارند پمپ بنزین شما بشوند ولی اینکار را میکنند -

و یا وقتی منزل شما اتیش میگیرد مگر مردم اتیش نشان شما هستند .
که به کمک شما میشتابند .

چرا برای اخلاقیات مرز بندی و بر ان سایه میافکنید .

این مصدوم بیچاره گویا فوت کرده است .

اگر احتمالا با اقدام بموقع کادر این بیمارستان ایشان هم اکنون در عافیت میبود . چه احساسی میداشتید . پزشکان اترا بخاطر اقدام غیر قانونی سر زنش و یا به این خاطر فرشته - و اکنون به آنها چه نمره ای میدهید. (3402777) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۱:۵۱:۱۳
شما از قوانین خبر ندارید . همون عدم زندان پزشکان اگه تصویب بشه پزشکا راحتر میتونستن بیان بالا سرش .و از شکایت هم نترسن ولی الان جرات نمیکنن.پس به فکر آزادی پزشکان باشین تا امنیت خودتون بیشتر بشه (3403584) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۱۹:۳۰
درود بر مهران مدیری واقعا حقیقت رو تازه نه کامل بلکه بخشی از اونو گفته بود چون وضع خیلی بدتر از این حرفهاست . (3401771) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۴۷:۴۰
یادم هست که یک بار شاهد یک اتفاق مشابه بودم. همه وایسادند و گفتند که باید آمبولانس بیاد و با رعایت نکات ایمنی مصدوم را منتقل کنند تا آسیبی به نخاعش نرسه. بعد از نیم ساعت آمبولانس آمد و مصدوم را بدون رعایت هیچ نکته ای انداختند توی آمبولانس! (3401832) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۰:۵۵:۴۹
دخترخانم در چه وضعیتیه؟ (3401852) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۲:۲۹
با برخي از پزشكاني كه ما داريم نيازي به حمله داعش نداريم/ (3401876) (alef-11)
 
Kiano
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۰۷:۲۰
وقتی مدیریت قاطعانه نباشه همین اش و همین کاسه (3401899) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۱۰:۵۶
وزیر بهداشت استعفاء بده . (3401914) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۱:۲۲:۲۴
کم اهمیت ترین چیزی که در ایران هست انسان و جان انسان هست (3401943) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۱۶:۱۶
تن ادمی شریف است به جان ادمیت
نه همین لباس زیباست نشان ادمیت
دوست عزیز بستگی داره چقدر پول داشته باشه ادم اگر پول داشته باشه مهم میشه ادم فقیر هم هر چقدر فضل و کمالات داشته باشه بی اهمیته
اندر بلای سخت پدید اید فضل و بزرگ مردی و سالاری
در شرایط سخت باید ادما رو شناخت که رفتارشون چطوریه
اینم از روزهای سخت مملکت ما و این هم از رفتار ماها
واقعا تاثر انگیزه (3402499) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۷:۱۶
چه ربطی به پزشکان داشت باز شلوغش کردین؟ اصلا کسی میپرسه وسط میدون اصلی شهر اونهایی که توحش آمیز رانندگی میکنن کی هستن؟ (3402101) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۹:۰۴:۰۴
دكتر شما ناراحت نشو (3407710) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۱۹:۲۷
در اروپا و امریکا هزینه درمان کاملا رایگان است ولی در اینجا تا پول ندهی نگاهت هم نمیکنند (3402107) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۹:۰۹:۴۸
شما تشريف داشتيد؟ كدوم كشور؟ همه كشورهاي اروپايي؟ (3403277) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۳۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری تابناک، این خانوم فوت شدند. خدا بیامرزدش. باز هم در مورد یک خبر شاهد هستیم که چقدر تناقض وجود دارد، یک سایت میگوید زنده است و یکی میگوید فوت شده. یعنی این چه وضعی در این مملکت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3402177) (alef-11)
 
م ل اراکی سوئد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۲:۵۶:۰۶
متاسفانه درمان در ایران مثل هند و امریکاست. مملکتی هم که درمان و آموزشش خصوصی بشه بهتراز این نمی شه. پولسالاری ، دلالی و فساد همه جامعه را گرفته و مثل خوره به جان مردم افتاده. ایران امروز فقط برای پولدارها خوبه. (3402229) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۲۴:۵۶
......قانون‏ ‏‏ ‏بجای‏ ‏اینکه‏ ‏مردم‏ ‏رو‏ ‏حمایت‏ ‏کنه‏ ‏مرردم‏ ‏رو‏ ‏ترساننده‏ ‏مردم‏ ‏از‏ ‏ترس‏ ‏گیر‏ ‏افتادن‏ ‏تو‏ ‏پیچ‏ ‏و‏ ‏خم‏ ‏قانون‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏نهایت‏ ‏وقت‏ ‏و‏ ‏پولشان‏ ‏هدر‏ ‏بره‏ ‏و‏ ‏اخر‏ ‏سر‏ ‏هم‏ ‏مقصر‏ ‏شناخته‏ ‏بشن‏ ‏‏ ‏خودشون‏ ‏رو‏ ‏درگیر‏ ‏نمیکنن‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏یعنی‏ ‏مرگ‏ ‏انسانیت‏ ‏ینی‏ ‏نفع‏ ‏شخصی‏ ‏ینی‏ ‏به‏ ‏من‏ ‏چه‏ ‏ینی‏ ‏من‏ ‏مسوول‏ ‏نیستم‏ ‏‏ ‏...قانون‏ ‏مقصر‏ ‏و‏ ‏کسانی‏ ‏که‏ ‏تو‏ ‏وضع‏ ‏کردن‏ ‏قوانین‏ ‏.... (3402327) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۳۶:۰۰
یکی از مهمترین خصلت های یک مدیر شهامتش است. مدیر با شهامت و قدرتمند میتواند موجب تعالی زیرمجموعه خود شود و مدیر ترسو و فرافکن و پوپولیست موجب فلج شدن زیر مجموعه خود میشود. نمیدانم چند مورد دیگر از این اتفاقات ناگوار باید بیفتد که یا اقای وزیر استعفا دهد و یا دولت و مجلس به این نکته برسند که این سکاندار جامعه پزشکی را به شدت مریض کرده. وای به روزی که بگندد نمک (3402374) (alef-11)
 
S-irani
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۴۴:۳۸
متاسفانه این اتفاق و مشابهش به خاطر ضعف سیستم امداد رسانی و آمبولانسه .و فقط و فقط کادر اموزش دیده باید هر مصدومی رو به بیمارستان انتقال بدن .اگر افراد عادی این کار رو انجام دهند در درجه اول ممکنه اسیبهای دیگه ای به مصدوم وارد شه و در درجه دوم ممکنه مثال قانونی گریبان گیر فردی بشه که خواسته کمک کنه . (3402393) (alef-11)
 
سادات
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۵۲:۵۳
وقتی افراد بی وجدان بدانند دراین کشور دراین رابطه اتفاقی رخ نمی دهد هرروز این اتفافات تکر ار می شود امان از وقتی که وجدان جایگاهی نداشته باشد (3402413) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۳:۵۸:۳۰
از این قوانین عجیب و غریب زیاد داریم در فاصله ده متری ساختمان پلیس منطقه یک راهنمایی تصادف کردیم گفتند باید به 110 زنگ بزنید... (3402434) (alef-11)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۱۶:۰۰
چه کسانی این افراد را تربیت کردند!!!؟؟؟ مسئولیت با کیه؟ (3402498) (alef-11)
 
فرهاد
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۳۶:۵۵
همین الان که ساعت 2 یکشنبه 29 آذر هست در اورژانش بیمارستان سجاد بودم و عنوان نمودند که مریض فوت نموده است. (3402535) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۴۵:۲۶
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که جان انسانها بی ارزش ترین چیز ممکن است.. (3402546) (alef-11)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۴:۵۷:۱۵
چرا الکی ......من ی هفته هست تو این بیمارستان مریض دارم و وقت وقوع این حادثه ام تو بیمارستان بودم.بلافاصله بعد تصادف پرسنل بیمارستان رفتن به سمت این خانوم و پلیس راهنمایی رانندگی مانع انتقال ایشون به بیمارستان میشه و میگه باید اورژانس حوادث بیاد بخاطر خرج بیمارستان و انتقال که رییس بیمارستان میاد بیرون و میگه به خرج من بیاریدش تو ک بالاخره میتونن حریف پلیس بشن و مجروح رو بیارن داخل کل این داستان زیر 5 دیقه بود و پرسنل بیمارستان از همه طرف میدویدن برای کمک و بلا فاصله انتقال دادن به ای سی یو که حتی ما که مریضمون تو ای سی یو بود اجازه ندادن ساعت ملاقات بریم ملاقات بخاطر همین حادثه
واقعا بی انصافیه با این که با این سرعت اقدام کردن همچین متنی براشون تیتر بشه (3402574) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۵:۵۸:۰۴
شما این اتفاقات را در بیداری دیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3402766) (alef-11)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۰۹:۱۳
جناب دارم میگم یک هفته از صب تا شب تو اون بیمارستانم
تصادف تا انتقال ب بیمارستان 5 دقیقه نشد
حتی کساییم که شیفتشون تموم شده بود اومدن برای کمک
این خانمم تصادف سختی داشت دو تا ماشین خورده بودن بهش شوهرشون هم اومد بیمارستان امروز و از کادر تشکر کرد
شوهرش دکتر بود با این مراحل اشنا بود
این خانم هم 45 ساله بودن که متاسفانه از بین رفتن (3403137) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۲۴:۳۸
ميخواي امتحان كنيم!

الان شما جلوي از بيمارستانهاي معتبر خودت رو بيانداز زير ماشين ببينيم چقدر طول ميكشه تا بيان ببرنت! اگر زير نيم ساعت شد منم خودم ميندازم زير ماشين (3402850) (alef-11)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۱۳:۱۸
عزیز مگه من گفتم رسیدگی ها خوبه؟؟
من چیزی که دیدم رو دارم میگم
من میگم انصاف نیست با اینکه کادر هیچ کم کاری نداشتن اینطور مورد خطاب قرار بگیرن (3403150) (alef-11)
 
MOSTAFA
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۰۰:۵۹:۲۷
اگه این جوری باشه پس باید از رییس بیمارستان تشکر کرد و اون پلیس جریمه بشه به خاطر احمال کاری (3410727) (alef-11)
 
یک شهروند
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۳۳:۵۸
در یکی از خبرگزاری ها دیدم که آقای عباسی سخنگوی اورژانس ابراز فضل کردند که: مردم در این مواقع هر یک دقیقه را ده دقیقه میبینند!!!!!

حدود دو هفته پیش یک تصادف بسیار سنگین شخصی با عابر در 200 متری شرق تقاطع آیت با دماوند رخ داد. اینجانب بلافاصله با 110 و 115 تماس گرفتم و موضوع رو اطلاع دادم. پرسنل راهنمایی رانندگی تقریبن یک دقیقه بعد حادثه سر حادثه بودند. من که کاری از دستم ساخته نبود رفتم خرید کردم و بعد از 25 دقیقه (دقیقن ساعت گوشی رو چک کردم) که خارج شدم دیدم هنوز اثری از آمبولانس نیست. توی اون ساعت روز اتفاقن هیچ اثری از ترافیک در هیچ یک از خیابان های اطراف نبود! جا داره به آقای عباسی به جای فرار از واقعیت به اتفاقات واقعی توجه کنند و فرار رو به جلو نداشته باشند! و به جای این همه دید از بالا به مردم که گاهی انسان را به یاد برخورد ارباب با رعیت می اندازد از مردم به دلیل حضور دیرهنگام اورژانس عذرخواهی کنند. توقع زیادی نیست. فقط اندکی وجدان نیاز است. (3402884) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۶:۴۲:۰۵
بله ایشون از کادر بیمارستان بودن وبنده درصحنه حضورداشتم ودیدم ی جوانی باعجله جلوی بیمارستان کمک خواست ودوخانم کادر بیمارستان وی آقا که تخت دردست داشت وی آقایی که از حراست بیمارستان بودن ودنبال ضارب میگشتن سریع درصحنه حضور پیدا کردن ولی متاصفانه ازدیاد جمعیت وحضور پلیس مانع انتقال مصدوم به بیمارستان شدن ودلیل پلیس این بود که باید ماشین آمبولانس مصدوم رو انتقال بده وتواون تجمع مردم وطرافیک دسترسی آمبولانس به صحنه زمان میبردوبعداز گذشت بیست دقیقه آخرش اجازه دادن مصدوم با بلان کادرمنتقل بشه عزیزان من ی شهروند معمولی هستم وپدرم از بیمارستان مرخص شده بود واین علت حضور من در صحنه شدمن آن چه که مشاهده کردم عکس این توضیحات بوده وواقعادرست نیست این پرسنل رو زیر سوال ببریدآنهاخدا شاهده حضور به موقع وفعال داشتن ومن به عنوان یک شهروند از پرسنل این بیمارستان که دراین صحنه حضور داشتن به سهم خودم قدر دان وسپاس گذارم وخواهش میکنم بعضی از هم وطنان عزیز دست بردارن از جو سازی وایجاد بد گمانی آیا بهتر نبود به جای اینکه دوربین های گوشی هاتون روروشن میکردید وعکس وفیلم میگرفتید دور مصدوم رو خلوت میکردید ومسیرومنآسب میکردید برای دمددسی آمبولانس آیا اصلاتوجه به شرایط مصدوم وحضور کادربیمارستان داشتید به خدا اگر عمده مردم به جز عکس وفیلم گرفتن واظهار نظر دادن در اون لحظه به چیز دیگری توجه داشتن به جای این جو دادن ها بهتر نیست فرهنگ سازی کنیم تا در این صحنه هاچجور باید عمل کنیم تا بهترین سرویس به مصدوم داده شودمن شاید دیگه گذرم به بیمارستان سجاد نیوفته ولی وجدانم بهم میگه حقیقت رو آنچه که بوده باز گو کنم و خواهش میکنم از کسانی که بودن درصحنه وواقعیت رو دیدن به اطلاع عموم برسونن ، یاعلی مدد (3402913) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۱:۰۹:۴۵
نه !!! (3403870) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۶:۵۸:۱۳
شما معلومه از کادر خود بیمارستانی...سوادتم که که معلومه. (3403973) (alef-11)
 
فرشید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۷:۰۴:۳۴
جالبه نظردهندگان بالا از هر دری سخن گفتند و اعتراض کردند بجز اعتراض به رانندگی وحشیانه و به دور از تمدن خیلی از رانندگان ایرانی که مسبب چنین فجایعی هستند.نکنه این تصادف هم تقصیر سایپا و ایران خودروست؟ (3402994) (alef-11)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۸:۲۸:۴۱
راننده مقصر اصلی فرار کرده بود
ماشین اول زده بود و ایشون رو پرت کرده بود روی یک ماشین دیگه
که ماشین دوم می ایسته
ولی واقعا نمیدونم چرا راننده بی وجدان اولی فرار کرد (3403188) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۹:۰۶:۲۷
آن هم در يك خيابان و نه بزرگراه (3403266) (alef-11)
 
ساکتی
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۶:۲۷:۵۴
با این فرمایش جناب فرشید موافقم
رانندگی عده قابل توجهی از رانندگان در ایران خیلی وحشیانه شده (3403960) (alef-11)
 
اقای میم
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۱۷:۲۵:۲۰
واقعا داریک کجا زندگی میکنیم (3403050) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۰:۴۶:۰۶
اصلا کسی به اورژانس زنگ زده بود? معمولا اول عکس و فبلم میگیرن بعد هی جمعیت زیاد میشه میگن چرا آمبولانس نمیاد چرا دیر آمدند? هیچکس نمیپرسه کسی به اورژانس زنگ زده? (3403473) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۱:۴۵:۱۶
در قانون نهایت مجازات برای راننده مقصر سه سال حبس است . اگه یه امار گرفته بشه در خصوص آرا صادره در این خصوص باور کنید به جرات می تونم بگم شاید ده در صد حکم حبس صادره بشه که اونم اکثر اوقاتش در مرخصی می گژره
دیه هم که بیمه میده پس رانندگان محترم با خیال راحت به قتل عام مردم ادامه بدهید. (3403570) (alef-11)
 
بهمن
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۲:۲۱:۵۰
چرا کسی در مورد سوپر وایزر که به راننده امبولانس گفته مصدوم را به یک بیمارستان دولتی ببر حرفی نمیزنه (3403627) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۳:۱۹:۰۵
مادر من چند سال پیش بسیار بدحال شده بود که با آمبولانس باید به سرعت میرسید بیمارستان سر چهارراه هر چقدر علامت داد این اتوبوسهای بی آرتی اجازه ندادند آمبولانس رد بشه هی پشت سر هم میرفتند !!! مادرم فوت کرد ... یه سلامی هم بدیم به اون رانندگان اتوبوس : سلام ....ها !! (3403715) (alef-11)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۳:۴۴:۵۷
ناراحت نباشید انتخابات در پیش است!! (3403761) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۳:۵۶:۴۹
سوال من اینه که فردی که این عکسها رو با جزییات گرفته و اینقدر وقت گزاشته چرا به جای عکس گرفتن تلاش نکرد با اورزانس هر چه زردتر تماس بگیره بعد بیاد به بقیه گیر بده.این روزا همه شدن عکاس و فیلمبردتر و گیر دادن به بقیه.۷ (3403785) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۲۹ ۲۳:۵۸:۰۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نماز جمعه که در هفته نامه رفسنجان درج شده اعلام می کند اغلب کسانی که در اثر آنفلوانزا فوت کرده اند بیماری زمینه ای داشته اند در صورتیکه وزیر بهداشت اعلام می کنه همه کسانی که در اثر آنفلوانزا فوت کرده اند بیماری زمینه ای داشته اند. این درحالیست که پزشکان بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اعلام کرده اند درصد کمی از فوت شدگان بیماری زمینه ای داشته اند. ادعای کدامیک را باور کنیم.
اگر در روزهای ابتدایی شیوع انفلوانزا بجای پنهان کاری، اطلاع رسانی خوبی انجام می گرفت شاهد مرگ مردم نبودیم (3403790) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۰:۵۲:۱۷
خدا نعمت رو از این مملکت برده به هم رحم نداریم....بقیش قصه است...حیف.. (3403860) (alef-11)
 
یداله عمادی
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۵:۲۵:۵۲
سلام . ای کاش ذره ای تفکر میکردیم که چرا ما باید روزانه صد نفر با تصادف را خیابانها و جاده ها کشته شویم ؟ اصلا نه جاده مقصر است و نه ماشین و نه بیمارستان فقط کافی است که رفتارها و میزان هوش خودمان برگردیم و متوجه شویم که چقدر احمقانه رانندگی و قتل می کنیم (3403948) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۸:۱۰:۵۳
يك سئوال بيشتر ندارم اگر به فرض خداي ناكرده يكي از اقوام رياست محترم بيمارستان در جلوي در بيمارستانش تصادف كند دست رودست ميگذارد و ميگويد اين چند متر فاصله را با آمبولانس طي كند فقط همين وجداني جواب بدهيد اگر جوابتان مثبت است خدا خيرتان بدهد كه تبعيض قايل نميشويد ولي اگر جوابتان منفي است الان شريك قتل آن مرحومه هستيد و بايد مجازات شويد اگر هم وجدان داريد بايد وجدانتان ناراحت باشد (3404053) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۸:۲۱:۰۷
پول نداری باید بمیری (3404067) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۸:۲۹:۳۹
با سلام این پرستار ها و پزشکان کمی عذاب وجدان داشته باشند شاید فرزند اینها باشد برای مریض ها کار کنند (3404079) (alef-11)
 
Hadi
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۹:۰۲:۴۴
نکنه تو ممکلت داعشی ها زندگی می کنیم خودمون خبر نداریم (3404162) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۹:۲۱:۲۳
خیلی جالبه این همه ادم یکی توشون کمک های اولیه بلد نیست. که مانع خونریزی بیشتر بشه (3404241) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۰۹:۴۵:۳۳
شما بیمارید همین بلاها سر خودتان و خانواده هایتان میاید و دست به دامن همین پزشکانی می شوید که اینچنین تخریبشان می کنید و آن روز همین پزشکان دلسردتر از همیشه خواهند بود (3404314) (alef-11)
 
غ
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۱۰:۰۴:۳۵
از زحمات بی دریغ پزشکان و کادر بیمارستان باید تشکر کرد واقعا ، متاسفانه مردم به جای واقع بینی به یک سری فیلم ها و سریالهای بی محتوی دل بستن که نشان دهنده سطح پایین فرهنگشون هست. به نظرم باید به اون راننده ای که اینقدر وحشیانه رانندگی میکرده تو اون خیابون حمله کرد و ناسزا گفت که بعد با بیرحمی کامل فرار کرده (3404396) (alef-11)
 
سالار
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۱۰:۳۱:۴۴
تمامي دوستان كه اظهار نظر كردن از روي دلسوزي و همدردي بود ولي اي كاش يكي هم به راننده متواري خلافكار اشاره ميكرد حركت در ميادين با سرعت بيش از 25 كيلومتر ممنوعه و اگر راننده با اين سرعت حركت ميكرد هرگز جراحتي به اين شدت بوجود نمي امد (3404479) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۳۰ ۱۰:۵۴:۵۹
اين راننده پست كه فرار كرده رو بايد تيربارون كرد (3404545) (alef-11)
 
اکبر
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۰۹:۴۲:۴۱
وای بر اون روزی که در تهران زلزله بیاد اونوقت چی میشه جلوی در بیمارستان اینقدر طول کشید وآخرش معلوم نشد دکتر اومد یا نیومد چه برسه مصدوم بشی و به کمک مردم به بیمارستان برسی اما اونجا وقت کشی صورت بگیره و بعد هم دنبال مقصر بگردیم . (3406362) (alef-11)
 
حسيني
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۰:۲۰:۰۰
رياست محترم بيمارستان سجاد با عرض سلام . مصاحبه جنابعالي را در شبكه خبر - پيش خوان خبر - در رابطه با حادثه ميدان فاطمي كه ديدم لازم بود خدمتتان عرض كنم نظر مردم نسبت به پزشكان زحمتكش و خدوم را كسي نمي تواند عوض كند مگر عملكرد خود شما. وقتي حضرتعالي آنچنان از فوت يك بانوي جوان صحبت مي كنيد كه گويي در مورد مرگ يك موجودي غير از انسان سخن مي گوييد. واقعاً اگر فرزند خود شما در اين حادثه بود مي گفتيد بدشانسي آورده كه مرده است. آيا به كار بودن كلمات محترمانه تر مانند با عرض تاسف- جان باخته است - روحش شاد و ... در فرهنگ لغات پزشكي جايي ندارد.و جالب اينكه در آخر مي گوييد ما تمام خدمات را رايگان كرده ايم و چيزي از همسرش مطالبه ننموديم واقعاً عجيب است....ما كه يك غريبه هستيم حال بفرماييد چقدر شده كه حساب كنيم تا بيمارستان متضرر نشود. (3406413) (alef-13)
 
عارف
۱۳۹۴-۱۰-۰۱ ۱۱:۴۱:۵۹
واقعا جای تاسف داره.وقتی که میتونیم کمک کنیم تا جان یک انسان رو نجات بدیم بخاطر یک مشت قوانین دست روی دست بذاریم و شاهد ازدست دادن جان یک انسان باشیم .توجیه این مسئله بهر شکلی شاید امکانپذیر باشه .اما با وجدانمان چه خواهیم کرد؟ شاید خدای ناکرده این اتفاق برای من . تو . مسئولین .فرزندانمان و... رخ میداد. (3406603) (alef-11)
 
ماشا الله بغیرت مردم
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۰۱:۰۶:۲۱
ایا این همان مردم ایثار و انصاف و لطف و تواضع و شرف بودند
که بچه های خود روی مین فرستادند
و خود دست جنگ زدگان را میگرفتند و به خانه خود میبردند

سبحان مغیر الاحوال (3408387) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۲ ۱۳:۲۹:۵۶
ايا فكر ميكنيد بااين پيامهايي كهاو سر احساس ميگذاريد و بدون تعقل همه را محكوم ميكنيد شايد پس از إرسال پيام احساس ارامش كنيد اما بدانيد اين ثمره نظرات شما در همين سايتهاست كه اگر كسي هم ازنظر علمي وانساني قصد كمك هم داشته باشد از عواقب بعدي ان بترسد تا در اين دنياييكه همه كارشناس همه چيز هستند وراجع به همهچيز إظهار نظر مكنند فقط باوجدان خود در گير شود ونه باهمه مردم واز صحنه گذر كند (3409450) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۰۳ ۰۸:۲۷:۲۶
خیلی ناراحت کننده بود .....
بی توجه ای به بیماران تا که .....متاسفم (3410921) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.