نظر منتشر شده
۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 454544
علت عجیب تصادف خودروی حامل افشین یداللهی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۷
امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر درگذشت افشین یداللهی منتشر گردید.

به گزارش فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بامداد چهارشنبه تصادفی در آزادراه کرج – قزوین میان یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تریلر رخ می‌دهد.

خودروی سواری که از نوع سورنتو بوده، سه سرنشین داشته است که یکی از این سرنشینان در همان لحظات ابتدایی تصادف جان خود را بر اثر شدت حادثه از دست می‌دهد.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص گردید که فرد فوت شده افشین یداللهی شاعر جوان کشورمان است.

علت عجیب تصادف خودروی حامل مرحوم یداللهی

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: پس از وقوع تصادف فوق که حدود ساعت چهار بامداد چهارشنبه رخ داد، ماموران پلیس اقدام به بررسی علت حادثه کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که خودروی سورنتو در محدوده شهرستان ساوجبلاغ، از فرعی وارد آزادراه کرج - قزوین شده و به صورت ناگهانی در لاین وسط اتوبان توقف می‌کند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: هنوز علت توقف ناگهانی معلوم نیست، اما این خودرو دارای سه سرنشین که دو نفر و یک نفر زن بوده و یکی از سرنشینان مرد که متاسفانه مرحوم افشین یداللهی شاعر جوان کشورمان است، در دم جان می‌سپارد.

گودرزی گفت: برای یافتن علت این توقف نیاز است که با دیگر سرنشینان گفت‌وگویی انجام شود که این اقدام به فرصت مناسب و پس از بهبود آنها موکول شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: البته این توقف به معنی بی‌‌تقصیر بودن راننده تریلر نیست و بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه، راننده سورنتو 50 درصد و راننده تریلر نیز 50 درصد در این حادثه مقصر بودند.

لازم به توضیح است، افشین یداللهی در سال 1347 دیده به جهان گشود.

وی علیرغم علاقه به شعر، مدرک تحصیلی خود را در رشته روانپزشکی اخذ کرده بود.

از مرحوم یداللهی اشعار و ترانه‌های بسیار زیبایی از جمله ترانه مشهور "از فارس تا خزر" ، تیراژ سریال "تبریز در مه" و ترانه سریال "شب دهم" ، تیتراژ سریال "مسیر زاینده‌رود" و تیتراژ سریال "میوه ممنوعه" به یادگار مانده است.
 
 
کلمات کلیدی : افشین یداللهی+افشین یدالهی+درگذشت یدالهی
 
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۱۹:۴۴:۴۶
متأسفانه نحوۀ حضور و در نتیجه عبور خودرو های سنگین از خط دوم آزادراهها یک مشکل بسیار شدید و خطرناکی رو باعث شده زیرا چون حضور و عبور این دسته از ماشین ها از خط سوم ممنوعه بنابراین اونها و بویژه اتوبوس های مسافربری زمانیکه در خط دوم در حال حرکتند و به یک ماشین سواری میرسند برخلاف قوانین و مقررات ولی با کمال قلدری !!!! بخودشون اجازه میدهند که با سرعت نزدیک به 100 کیلومتر ، سپر جلوی خود را کاملا به سپر عقب ماشین های سواری نزدیک کنند و با بصدا درآوردن انواع بوق های مهیب و خاموش-روشن کردن پیاپی چراغ های بزرگ جلوی خود در کل فضای اتاق ماشین جلوی ، به راننده اش دستور !!!! میدهند که بلافاصله از خط دوم آزادراه خارج بشه تا اتوبوس بتونه با نهایت سرعت به حرکتش در خط دوم آزادراه ادامه بده ؛ (4205955) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۶ ۰۰:۰۲:۱۷
نظر این هموطن کانلا درسته.
مخصوصا اتوبوسها که عاژم تهران هستند بعد از کرج، در اتوبان حولان می دهند.
ضمنا توقف ناگهانی آنها برای سوار کردن مسافر در کنار اتوبان بسیار خطرناک است ولی هیچ اراده ای برای کنترل آنها نیست. (4206288) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۲۱:۱۵:۴۸
برادرش که گفته در کنار اتوبان توقف کرده حالا پلیس چیز دیگری می گوید این تناقض گویی حادثه عجیب است. (4206091) (alef-11)
 
Ali
France
۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۲۲:۱۸:۴۲
در فرانسه آزادراه ها بیشتر دوبانده هستند و باند ۳ اورژانس است که اگر بی دلیل توقف کنید مشمول جریمه میشوید. حالا یک خودرو که طبق نظر پلیس از فرعی امده داخل اتوبان و در باند وسط توقف کرده باعث ایجاد تصادف منجر به فوت شده. جالب اینجا است که بعنوان یک حقوقدان نمیدانم چرا راننده تریلی ۵۰ درصد مقصر است حال اینکه طبق این مطلب این سواری است که باید خسارت کامیون را برای توقف بیجای خود بدهد. میگیم قانون مشکل دارد میگید خیر (4206161) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۶ ۰۰:۰۵:۰۷
هرکسی را بهر کاری ساخته‎اند. شما حقوقدان هستید و پلیسها نیز متخصص امر ترافیک و تصادفات می‎باشند. پس یاد بگیریم در حوزه تخصص خود اظهار فضل نماییم. (4206292) (alef-11)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۲۶ ۰۶:۴۵:۱۰
من ميگم تقصير پرايد و شركت سايپاست (4206441) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۲۶ ۰۷:۲۲:۰۰
اقای حقوقدان...راننده کامیون اگه حواسش به جاده باشه ماشین وسط جاده رو از دور میبینه سرعتشو کم میکنه (4206466) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.