توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 501046
اپل به نقض رفتار مشتری‌مدارانه محکوم شد
بخش دانش و فناوری الف،21 مرداد96
اپلیکیشن Do Not Disturb برنامه‌ای برای کنترل تماس‌ها و پیام‌های مزاحم است. اپل حاضر نشده این اپلیکیشن را در اپ استور قرار دهد و موجبات نارضایتی اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند (TRAI) را فراهم کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
به گزارش کلیک، روزنامه Times of India در مطلبی نوشت شرکت اپل اپلیکیشن Do Not Disturb که از طرف اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند ارائه‌شده بود را در آیفون‌ها قرار نداده است.

با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می‌توانند اطلاعات تماس‌ها و پیام‌های مزاحم خود را با سرویس‌های مخابراتی به اشتراک بگذارند و سرویس‌ها پس از بررسی شماره ارسال‌شده تماس‌ها و پیام‌ها از طرف شماره موردنظر را غیرفعال می‌کنند.

رام سواک شارما، رئیس هیئت‌مدیره TRAI عنوان کرد: در سال گذشته برنامه استفاده از اپلیکیشن Do Not Disturb به گوگل داده شد، ولی این شرکت با برنامه موافقت نکرد.

گفتنی است؛ شرکت اپل در حالی این اپلیکیشن را در آیفون قرار نداده که توافقات قبلی با شرکت TRAI داشته است.

رئیس هیئت‌مدیره TRAI تاکید کرد: با اینکه اپلیکیشن های چینی زیادی در اپ استور عرضه می‌شوند، Do Not Disturb هنوز در اپ استور قرار نگرفته است.
 
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ شرکت اپل
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.