نظر منتشر شده
۲۹۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 142107
پسر آقای رئیس جمهور و عدالت
سیدعبدالجواد موسوی
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۱۱
ماجرای پسر آقای احمدی‌نژاد سر و صدای زیادی به پا کرده. طبیعی هم هست. مردم توقع ندارند فرزند رئیس جمهور که مدام شعار عدالت و ساده‌زیستی سر می‌دهد از امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد.

البته ظاهرا دانشگاه شريف بيانيه داده كه آش آنقدرها هم شور نيست و پولي كه آقازاده بابت شهريه پرداخت مي‌كند مبلغ ذكر شده در سايت‌هاي خبري نيست. اينكه مبلغ اصلي چه مقدار است خيلي مهم نيست، مهم اصل ماجراست. ممكن است بگوييد: «پسر آقاي احمدي‌نژاد چه گناهي كرده؟ چون فرزند رئيس جمهور است بايد خودش را از حق حيات طبيعي محروم كند؟» اول اينكه اين حيات خيلي هم طبيعي نيست. چند درصد از مردم اين سرزمين مي‌توانند در جزيره كيش با امكاناتي كه آقاي احمدي‌نژاد از آن برخوردار است زندگي كنند؟ چند درصد توان پرداخت شهريه‌اي آنچناني را دارند؟ ديگر اينكه حتي اگر اين حيات طبيعي هم باشد آقاي احمدي‌نژاد بايد بيش از اينها مراقب رفتار خود و اطرافيانش باشد. كسي كه رقيب انتخاباتي‌اش را با اتهام رانت‌خواري فرزندانش از ميدان به در كرد و با شعارهاي عدالت‌طلبي و ساده‌زيستي بر كرسي رياست جمهوري تكيه زد بايد خيلي بيش‌تر از اينها حواسش را جمع كند.

ممكن است حقيقتاً فرزند آقاي احمدي‌نژاد آدم مستعد و هوشمندي باشد و با سعي و تلاش به دانشگاه راه پيدا كرده باشد. هزينه تحصيل و اقامت مكاني مجلل را هم شايد حقيقتاً از جيبش پرداخت كرده باشد اما مگر امام معصوم نفرمود: «اجتنبوا من مواضع التهم»؟ ديگر آن كه همه مردم اهل جست‌وجو و تحقيق و پرسش نيستند. مردم خودمان را متهم نكنيم، در هيچ جاي دنيا مردم اهل تحقيق نيستند. در همه جاي دنيا مردم به شايعات و حرف‌هاي بي‌پايه و اساس علاقه خاصي دارند به ويژه آن كه اين حرف‌ها درباره حاكمان و فرادستان باشد. كم‌ترين ضرر و زيان رواج چنين حرفهايي بي‌اعتماد شدن مردم به مسئولان است. بي‌اعتماد شدن مردم به مسئولان به خودي خود اتفاق فاجعه باري نيست اما مشكل اينجاست كه مردم اين سرزمين با اعتماد به مصاديق به بسياري از مفاهيم ايمان آوردند و اگر آن مصاديق در چشم آنها فرو بريزد مفاهيم نيز در باور آنها از بين خواهد رفت. بي‌اعتمادي و عدم باور به آقاي احمدي‌نژاد چندان اهميتي ندارد. احمدي‌نژاد خوب يا بد يك سال و اندي ديگر به تاريخ خواهد پيوست اما بسياري از مردم او را ممكن است با مفهوم عدالت يكي بدانند. خدشه وارد شدن به اين مصداق، اين مفهوم متعالي را در هم خواهد شكست و فردا روزي اگر عدالت‌خواهي صادقانه و عاشقانه بخواهد از چنين مفهومي سخن بگويد خواه‌ ناخواه ديگران از ذهنشان وقايع پيشين عبور خواهد كرد.
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۰:۲۷:۲۴
احمدی نژاد هیچ وقت به تاریخ نمی پیوندد. او جزیی از تاریخ ست. او می ماند . او فرزند ملت واز ملت است . این شما و امثال شما هستید که در حافظه تاریخ جایی نخواهید داشت (638523) (moderator22)
 
Serbia
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۵:۵۴
با نیکنامی به تاریخ می پیوندد.انشالله
حمید رضا (638615) (moderator22)
 
محمد دزفولی
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۴:۴۵
اما متاسفانه رگه های انحراف داره تبدیل به لکه هایی میشه که باعث دل زدگی شده! (638824) (moderator22)
 
زهره
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۴۱:۲۵
اميدوارم هر چه زودتر از خواب بيدار شيد (638847) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۱۵:۱۹
البته آن تاریخی که خود ایشان می نویسند (638883) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۱:۲۷
تو یکی هم به همین خیال باش. ضرری که احمدی نژاد به کشور زد هچ کس هم نتونسته بود بزند به این سرزمین (638902) (moderator22)
 
ریحانه
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۸:۰۹
امیدوارم نامش همیشه و همیشه نیک بماند .یاعلی (639597) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۱:۵۹:۵۷
تاریخ خودش قضاوت خواهد کرد ما فعلا بر سر قضاوت تاریخ جدل نکنیم (639874) (moderator22)
 
واقع بین
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۰۶:۱۱
از همین منفی ها که معلوم چقدر نیک نامه..منم منفی دادم...زهی خیال باطل.. (640126) (moderator22)
 
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۴۰:۳۱
اگر كسي نام نيكي داشته باشد و يااگر كار نيكي كرده باشد مصداق صحبت جنابعالي است و در غير اين صورت نام غير نيكش بجا خواهد ماند انشاالله (640169) (moderator22)
 
علی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۴۴:۱۰
نام نیک برای کسانی است که برای مردم کار کنند نه دولتی که با 600 میلیارد دلار درآمد نفتی از بطنش اختلاس های نجومی وشرکت سمگا واطرافیان متهم و جریان انحرافی و... بیرون آید. (640418) (moderator22)
 
Canada
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۱۸:۲۳
دوستان عزیز ، رییس جمهور مگر نگفت اگر پسرم خلافی کرد دستشرو قطع کنید. خوب اگر مدرکی دارید رو کنید. بگید شهریش صد میلیون بوده. بگید تو گرونترین برج زندگی میکنه. کسی دیگه براتون تره هم خرد نمیکنه. شدین چوپان دروغگو. برای چی جوابتونرو نمیده، برای اینکه دیگه حتی ارزش جواب دادن را هم ندارید. (640873) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۳:۲۹
داداش دانشگاه شریف تو بیانیش تایید گرده، شما هی سرتون رو بکنید زیر برف اما مردم هواسشون جمع هست (644188) (moderator70)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۶:۵۸:۳۱
هر کی هستی و هر كجا هستي خدا حفظت كنه اين ها نمي كذارند اين دولت كار كنه . (646216) (moderator70)
 
حیکم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۱:۱۶:۵۹
دوست عزیز من تا حد زیادی با شما موافق هستم. بسیاری از تمهت های به احمدی نژاد نمب چسبد. البته این که کسی در دانشگاه کیش در همین داخل کشور خودمان درس بخواند جرم نیست. اشرافی گری هم نیست. افراد بسیاری در این دانشگاه ها درس می خوانند. با حقوق استاد دانشگاهی می توان در چنین دانشگاهی درس خواند. قطعاً دشمنان احمدی نژاد هم می خواهند از هر چیزی سوء استفاده کنند و می خواهند نقاط قوت او را نشانه روند. می خواهند زا محبوبیت او بکاهند.
ولی با این وجود من اعتقاد دارم پسر رئیس جمهور و مخصوصاً فردی مثل احمدی نژاد نباید در چنین دانشگاهی درس بخواند. زیرا پایه این دانشگاه ها بر اساس ناعدالتی است. البته سخن من مانند برخی نه از روی دشمنی و کینه به احمدی نژاد است. نه مانند آنها که در مقابل اشرافی گری برخی سکوت می کنند و آنها را پدر معنوی خود قرار می دهند. کسانی که فرزندشان در لندن ساکن است. یا در دبی و سوئیس. در مقابل اینها چیزی نمی گویند اما به درس خواندن فرزند احمدی نژاد در کیش خودمان ایراد می گیرند. من از این گونه افراد نیستم. (647175) (moderator70)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۲۳ ۱۷:۰۸:۴۲
مشکل احمدی نژاد اینه که از رانت اساتید دانشگاه استفاده نکرده که پسرش رو بیاره تهران رایگان درس بخونه.
کلاسهای دانشگاه کیش هم اکثرا مجازی برگزار می‌شن و قبولیش بدون کنکوره. (655423) (moderator19)
 
مهدی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۱۲:۱۹
تو کیش درس میخونه نه مثل بعضی ها تو انگلیس! (640527) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۳۸:۵۸
با کدام پول؟ پدرش که می گفت من فقط حقوق استادی می گیرم! (640646) (moderator22)
 
حیکم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۱:۰۳:۳۲
حقوق استادی که بالاترین حقوق است. بیش از دو میلیون. با این حقوق میشه شهریه 5 میلیونی رو پرداخت کرد. ارشد هم دو سال است . هر چند به نظر من پسر احمدی نژاد نباید در چنین دانشگاهی درس بخواند و اصولا چنین دانشگاه هایی را باید خراب کرد. آیا ما از این همه فارغ التحصیلان مستعد و برجسته دانشگاها های دولتی درجه یک کشور استفاده کردیم که حالا نیاز به دانشجوی کیش هم داشته باشیم؟ (647149) (moderator70)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۲۸:۱۳
آخه نه بعضی ها شعار رجایی و عدالت ورزی ندادند. (641182) (moderator22)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۵۸:۵۹
برادر اول از کیش شروع میشه (641538) (moderator70)
 
hosein
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۴۸:۵۶
من هنوز منتظر اون لیست و اسامی مفصدان اقتصادی هستم که زمان مناظره انتخاباتی گفت تو جیبم هست که گفت بعد از انتخاب شدنم برای مردم فاش میکنم (640915) (moderator22)
 
ما
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۰:۵۲:۲۷
ما كه از بس منتظر مونديم چغندر زير پامون سبز شد.شما چطور؟! (645600) (moderator70)
 
دهاتي 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۱۱:۰۹:۲۴
متاسفانه لطمه اي كه اين رئيس جمهور زرنگ به اعتماد مردم به نظام جمهوري اسلامي زد جبران ناپذير است و انشاالاه براي هميشه او يه تاريخ خواهد پيوست و درسي براي مردم ظاهر بين ايران خواهد شد. (642113) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۱۱:۲۹:۰۱
مشک آن آست که ببوید نه آنکه عطار بگوید
محبوبیت ایشان در شرایطی است که هنوز ابزارهای تبلیغاتی در دستشان است
اگر مقایسه کنید با محبوبیت آقای هاشمی در زمان خودش و شرایطی که اکنون برای ایشان پیش آمده متوجه میشوی که آیا آقای آحمدی نژاد با نیکنامی در تاریخ خواهد ماند یا خیر. (644175) (moderator70)
 
محسنی
۱۳۹۰-۱۱-۳۰ ۲۲:۳۴:۳۴
شما تمام کارهای آقای رئیس جمهور مردمی را شماتت می کند . اگر امثال شما و کسانی که پشت پرده دست به چوب لای چرخ دولت می گذارند کمی تعقل به خرج می دادند ، می دیدند که نفع عمومی در اقدامات حیرت انگیز و جسورانه آقای احمدی نژاد هست . کدام دولتی توان اجرای حذف یارانه ها را داشت ، کدام دولت جسارت آزاد کردن بنزین را داشت . کدام دولت این همه به نقاط مختلف کشور سرکشی کرده و طرح ها را از نزدیک پیگیری کرده ؟
من شک ندارم که عواملی که دستشان از بیت المال کوتاه شده و دیگر ریخت و پاشهای دوران دو رئیس جمهور پیشین را نمی توانند داشته باشند برای خانواده محترم رئیس جمهور مشکل درست می کنند . اگر آقای رئی جمهور و خانواده محترمشان اهل مال اندوزی و اشرافی گری بودند که در آن خانه محقر و مثل بقیه قشر متوسط به پائین زندگی نمی کردند .
امان از دست مردمان کم خردی که هر روز سنگی به راه ولت خدمت گذار می اندازند تا شاید سرعت این دولت انقلابی را کم کنند و به یاری حق این دولت تمام مشقات را به پشتیبانی مردم ستم کشیده از دست اشراف حل خواهد کرد . (666461) (alef-15)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۱۶:۳۵:۲۶
درست است که دستور نوشتن تاریخ را به نفع خود خواهند داد اما خداوند وروز رستاخیز را جه میکنید .ایا پول تحصیل اقازاده از عرق جبین است یا ازبیت المال دولت عدالت محور.همه میدانند که اقای هاشمی قبل از انقلاب از سرمایه داران وصادرکنندگان کشور بودند اما این رییس دولت پول زندگی و تحصیل در کیش را از کجا اوردند. (644786) (moderator70)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۲۱ ۱۵:۰۶:۴۵
مگر اینکه معنی نیک نامی یغییر کرده باشد چه نیکنامی او نه تنها به تاریخ می پیوند بلکه هم در این دنیا وهم در آخرت باید پاسخگویی اعمال و هدر دادنهای سرمایه های مادی ومعنوی مردمان مسلمان ایران عزیز باشد (650846) (moderator19)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۵۹:۱۹
بخاطر لطماتی که به کشور وارد کرد به بدی از او یاد خواهیم کرد. (638688) (moderator22)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۲:۳۶:۱۳
دوست عزیز وگرانقر
برای سنجیدن وضعیت هرکس می باید وضع حال او رادرنظر گرفت با توجه به تعدادمخالف به موافق درج شده درذیل کامنت حضرتعالی به راحتی متوجه می شوید که کمتر از 5٪ مردم موافق فرمایشات شما وآقای احمدی نژاد هستند ومحبوبیت ایشان به کمتر از 5٪ رسیده کمی چشمهایمان را بازکنیم. (638750) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۲:۵۵:۴۵
آره . ولی عجب فرزند ناخلف و جاهلی بود (638779) (moderator22)
 
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۲۲:۵۷
خدا شما را با احمدی نژاد محشور گرداند (638889) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۰:۳۶
به همین خیال باش (638901) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۳:۱۱
آره تو تاریخ خواهد ماند ولی نه به نیک نامی که به بد نامی. (638905) (moderator22)
 
علي
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۷:۵۸
من با دوستمون موافقم احمدي نژاد در تاريخ ميماند ، ولي تاريخ قاضي خوبي ، خود قضاوت خواهد كرد . (638912) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۱:۱۸:۱۴
با این کارهای ایشان بگذارید ببینیم ملتی باقی خواهد ماند که دککککککتر فرزندش باشد! آقایان عجله نکنید . (638964) (moderator22)
 
حاجی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۲:۵۱:۴۵
احمدی نژاد همین الان هم به تاریخ پیوسته دلایل ان
1- تورم فعلی
2- اختلاس 3000 میلیاردی
3-گزانی بی سابقه ارز و سکه
4- افتتاح یک پروژه به صورت مکرر راه اهن شیراز اصفهان
5- دروغ که همه علما ی حوزه هم صدایشان در امد
6- بی قانونی های مکرر - ابلاغ قانون توسط لاریجانی
7- 11 روز خانه نشینی
8- بی کفایتی در امور خارجه جریان متکی
9- از راس انداختن مجلس
10 - بازم بگم ! بگم (639031) (moderator22)
 
aram
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۱۶:۵۱:۳۸
برادر عزیز اینها همه از عدالتی می باشد که ایشان برای عوام استفاده میکند و گرنه خرفی برای گفتن ندارن ،چون اگر دقت کنی از 10 جمله 9 تای آن عدالت و مبارزه با فساد و ... میباشد (642826) (moderator70)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۳۷:۴۳
حقوق ومزایایت زیادشد ادامه بده (639129) (moderator22)
 
رضا
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۳۸:۰۷
سلام دوست عزیز لطفا همین جمله ای که گفتی اگر به آن اعتقاد داری در آینه به چشمهای خود نگاه کن وتکرار کن اگر نظرت تغیر کرد به سایر دوستان هم فکرتم اطلاع بده. (639130) (moderator22)
 
Canada
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۹:۳۲:۱۰
بله درست به تاریخ نخواهد پیوست .روزی باید در پیشگاه مردم جواب دهد. (639157) (moderator22)
 
علی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۴۶:۳۰
آره خب اشتباهات آقای احمدی نژاد تاریخی بوده بایدم اسمش در تاریخ ثبت بشه ... شاید درس عبرتی بشه واسه آیندگان که از این اشتباها نکنن (639221) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۰۷:۵۲
چنگیز خان هولاکو صدام حسین هتلر هم جزئی از تاریخ است و در تاریخ ماندنی هستند (639367) (moderator22)
 
بی کار لیسانسه
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۱۰:۱۲
تورو اون دینی که میپرستی بگو از کجا وچند حقوق میگیری (639372) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۵۶:۲۸
lمردم گوششان از شعار پر شده عمل افراد را میبینند اگر هم چیزی نمی گویند از نجابت آنهاست متاسفانه دولتمردان از این نجابت سواستفاده کرده اند . آقا محمد لطفا خودت را قاطی مردم کن تا بهتر ببینی (639422) (moderator22)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۴:۲۱:۱۱
آره میماند !!!
ولی چطور میماند ؟!!!!
اتفاقا بایست بگم خدمت شما که :
این شما و مثل شماها هستید که عین کبک سرتون رو کردین زیر برفو جالتر اینکه خدوتون هم باورتون شده : حق با شماست!!!!
ایشون میماند ولی با عنوان کسی که به گفته ها و شعارهاش اعتقادی نداشت!!!!!
مردم در جریانن آقا !!!!!
خودتون رو خسته نکنید!!!!! (639444) (moderator22)
 
ملت
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۵:۳۱:۱۴
این از سادگی من است که هر شعاری را باور می کنم. تاریخ من تاریخ فراموشی خودم است. (639512) (moderator22)
 
حسین
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۵:۵۱:۳۵
واقعا که عجب رویی دارید!!!!ایاهمه مردمی که اقای احمدی نژاد همیشه ژست مردمی بودن رابه خود میگیرد میتوانندمثل اقازاده ایشان دربهترین هتل وبهترین دانشگاه و.....باشند!!!! (639528) (moderator22)
 
محمد امین 57
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۰:۴۴:۳۸
به جای تعصب بیجا جواب منطقی داشته باش.درضمن(( به تاریخ خواهد پیوست)) فحش نیست که بلافاصله جوش میاری .مگه به تاریخ نخواهد پیوست؟هرکس از مواضع انقلابی عقب نشینی نموده و از مسیر انقلاب خارج شود باید با او برخورد شود حالا می خواهد احمدی نژاد باشد یا هر فرد دیگه.فردی که شعار اصلی اش عدالت است باید مراقب اعمالش باشد.والسلام (639816) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۳:۰۹:۳۸
آره جزیی از تاریخ میمونه! وقتی جواب اعتماد مردم رو (عمدا یا از روی جهل) اینطوری بده، وقتی صحبت از عدالت کنه و وعده های عدالتخواهانه بده و دونه دونه بزنه زیرشون، وقتی اوضاع نابسامان اقتصادی رو نهادینه بکنه و مردم سالها و سالها اثراتشو مستقیما ببینن، وقتی ...!
آره حق با شماست! اون جزیی از تاریخه، مثل خیییلیایی که جزیی از تاریخ شدن! شهرت و در تاریخ موندن دو لبه داره دوست عزیز: خوشنام موندن و بدنام موندن! (639942) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۰:۰۱:۱۵
والا چه عرض بکنم که من میترسم اصلا این یک سال و چند ماه نتونه دوام بیاره همه میدونن که اگه بعضی از مصلحت ها نبود همین مجلس که خودشون برای ایشان می کشتن تا حالا صد بار استحضاش کرده بودن (639997) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۱۱:۰۵:۰۶
بیشترین لطمات رو از این مصلحت اندیشی های بی موقع و مکرر می بینیم (642096) (moderator22)
 
احسان
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۰:۰۳:۲۹
عدالت فقط نامی زیبا که این روزها خیلی ازش داره سوء‌استفاده میکنن که یواش یواش این کلمه داره یه کلمه ضد ارزشی میشه (640004) (moderator22)
 
علیرضا
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۱۳:۳۷
بالاخره می پیوندد یا نمی پیوندد؟ (640040) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۷:۴۱:۵۰
امیدوارم روزی بیاید که شما دست از این تعصبات برداری !بله ایشان جزیی از تاریخ این ملت است ولی الزامی نیست که تمام عملکرد ایشان عاری از اشتباه باشد .کمی منصف باشید وبه دور وبرتان خوب نگاه کنید. قانون گریزی ، دادن وعده های کارشناسی نشده وکاملا احساسی .راستش رفتار ایشان مثل یک جوان 22 ساله می ماند . (640115) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۲۸:۳۶
قطعا احمدی نژاد به عنوان فردی که به خوبی شعار می داد در خاطره ها می ماند . (640220) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۰۸:۴۷
با عرض پوزش، حتي شعار هم بلد نيست بده (640606) (moderator22)
 
مجید.
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۲:۳۹:۳۵
بهترین ها همیشه میمانند،شایدجلوی دیدگان نباشند امادردل ماندگارند. (641422) (moderator22)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۰۹:۱۴
(اگر مشایی نباشد) را در ابتدای فرمایش خود اگر ذکر کنید ، جمله قصارتان تکمیل خواهد شد دوست عزیز. (640353) (moderator22)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۲۷:۰۹
البته شما راست میگین.نام ایشون در اذهان و تاریخ به نام کسی که شعار عدالت داد و عکس آن را عمل کرد بجا خواهد ماند. (640475) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۵۸:۲۰
من بعید می دونم خیلی ها با شما موافق باشند!آیا فقر، گرانی و بیکاری رو نمی بینید؟؟ (640507) (moderator22)
 
محی الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۲۷:۱۸
خیلی دوست دارم بعد از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هم ببینیم و در ضمن به کوری چشم تمام بدخواهان نظام آقای احمدی نژآد با عزمی راسخ و محبت مردم به راه خود ادامه خواهد داد (640546) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۰:۰۱
مطمئنا با وضعیت اسفبار اقتصادی که ایشون و دولتشان ایجاد کردند تا چندین دولت بعد هم مملکت مشکل خواهد داشت (640688) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۴:۱۹
الف من فقط به عنوان کسی که یکی از اشناهامون داره اونجا درس می خونه(کرشناسی) نرخ واحد های درسی و شهریه ثابت رو زدم اینم باید فیلتر بشه؟ مگه توهینی داشت یا حرف دروغی توش بود؟ (640698) (moderator22)
 
سعیده
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۱۱:۰۸:۵۸
متاسفانه افرادی که نظر شما رو در حال حاضر دارن دو دسته اند .

1- افرادی که دوست ندارند اعصاب خودشون رو خورد کنند و سعی می کنند به حرف هایی که زده می شه دل خوش کنند و به هر شکلی زندگی خود را بگذرانند.

2- افرادی که ذینفعند و از بالا مردم رو می بینند... (642111) (moderator22)
 
mohamad
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۲۶:۲۹
شایددانشگاه سرکوچه شون ارزونتر ازسایر جاها باشه شما ها بیخودی بدبین هستین!بعدش این آقازاده تا رانت رونبینه نمیتونه باهاش مبارزه کن!1سوم اینکه منتظرخبرهای بعدی ازحقیقت احمدی نژادهستیم (640884) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۶:۲۶:۵۰
من خیلی سر کوچه شونو دوست دارم فکر میکنم جای خوبیه ! (649339) (moderator19)
 
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۸:۲۹:۳۰
ببخشید اشتباهی + دادم (640982) (moderator22)
 
علوی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۹:۳۵:۱۸
سلام/ کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام همه به تاریخ می پیوندند مگر انسانهایی که وجه الله هستند آیینه خدا نما هستند بقیه ... (641084) (moderator22)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۲۶:۲۶
اتفاقاً درست فرمودید اما با قول های وارونه فیلم انتخاباتی در یک منزل با ساده زیستی اما تحصیل در اوج رفاه در کیش توریستی وگردش گری که من وزنم هردو معلم هسیتیم با یک فرزند تا الان نتونستیم از کیش دیدن کنیم. البته عدالت اجتماعی یعنی همین. (641180) (moderator22)
 
علی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۱:۴۹:۲۴
دوست عزیز مشکل این است که در دوره ایشان :
1- در ابتدا هواپیمای تشریفاتی بد بود و رفتن از پاویون عمومی خوب
2- قرار بود مدرسه های غیر انتفاعی جمع شود
3- قرار بود اشرافی گری از بین برود
4- خودر وهای وارداتی بد بود و همه دولتی ها باید 405 سوار می شدند
5- و آقا زاده ها زیر سئول
و ....

ولی :
1- هواپیمای تشریفاتی برای هیات دولت عادی شد
2-مدارس خاص انتفاعی برای انچنانی ها درست شد جه حتی افراد عادی را به داخل راه نمی دهند
3- اشرافی گری !!!! چیزی نمی گم
5- همراه آقا زاده سفر نیویورک و الان هم هزینه سنگین کیش!


ایشان رفتارش با گفتارش یکی نیست ! این یعنی عدم صداقت ! (641335) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۰۰:۴۱:۰۵
آقا مثل اینکه یادتون رفته فرشهای دفتر ریاست جمهوری هم جم کردن گفتن موکت بهتر./ (643497) (moderator70)
 
پرنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۱۲:۴۰:۴۸
آقا محمد، چرا چشمات رو باز نمی کنی و بدبختی مردم رو نمی بینی، در تاریخ می مونه اما نه با نام نیکی که شماها ادعا می کنید (642336) (moderator70)
 
مهدی
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۰۰:۰۰:۱۰
فراموش نکنید تاریخ امار و ارقام نیست که خودتون بسازیذش (643422) (moderator70)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۴:۴۹:۵۸
بله حق با شماست به شرطی که این ملتی را که نام می برید کدانم ملت باشد ملت ایران یا ملت احمدی نژاد . خواهش میکنم واقع بین باشید 3000 میلیارد رو ببینید چشمان را بر حقیقت نبندیم (646014) (moderator22)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۱۱-۲۵ ۰۰:۵۸:۲۶
البته این هم نظری است دیگر!
اگر هم به تاریخ نپیوندد! تاریخ مصرفش تمام می شود. (657973) (alef-11)
 
احمدی
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۰:۳۴:۵۲
بنده به احمدی نژاد رای نداده ام و هرگز هم رفتار و منش او به عنوان رئیس جمهور احساس خوشایندی نداشته ام. اما واقعا این تحلیلهای سطحی و به اصطلاح گیر دادن به هر چیزی زیبنده نیست. واحد بین الملل دانشگاه کیش خارج از چارچوب معمول کنکور دانشجو می پذیر و در اساس ورود فرزند رئیس جمهور هیچ ایراد قانونی ندارد. در مورد هزینه این دانشگاه هم نباید برای فرزند یک استاد دانشگاه و مدیر ارشد نظام دشوار باشد. به ویژه اگر هزینه را واقعی بندانیم نه هزینه های غلو شده ای که تا کنون سایتها اعلام کرده اند. (638533) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۰:۳۵:۴۹
هیچ کس احمدی تژاد را با عدالت یکسان ندیده و نخواهد دید شما هم بهتر است (638535) (moderator22)
 
مهرباني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۰:۴۴:۵۰
مشكل آقاي احمدي نژاد اين است كه دايره ي فعاليتهايش راآنقدر گشاده ووسيع كرده كه قادر به جمع وجور كردن آن نيست؛وعده ها وقول هايش هم همين طور است؛رفتارهايش هم به همين ترتيب.حرف حساب ايشان چيزي جز برترشدن از رئيسان قبلي نيست؛بهتر بودن وبهينه بودن است؛كل تلاش ايشان ثابت كردن اين مهم است كه درجمهوري اسلامي هيچ كس مثل او نبوده است؛ومعلوم نيست چرا شهيد رجايي را مستثنا كردندويا اينكه گفتمان خودرا درست همانند امام خميني (ره) معرفي نمودند؛وحالا چرا نمي هيچ سنخيتي ميان آنچه شهيد رجايي بود وامام راحل وجودداشت،ندارد؛وپيدا نيست چرا ازنظر ايشان دادن يارانه وآزاد گذاشتن افسار قيمتها كه به ضرر قشر محروم است،مهمترين كار است؛ وكسي نمي داند چراايشان مقيد به هيچ قانوني نيستند؛آيا يكه تاز بودن وتنها ماندن در جايگاه مقدس رياست جمهوري گشودن راه هاي بي اعتنايي به نظام مقدس نخواهد شد؟وآياشعار دادن وعكس آن عمل كردن ،به معني بداخلاقي بزرگان نيست؟وچرا پسر ايشان جزوفرزندان ثروتمندان مي شوند؟درحالي كه ايشان دوست داشتند مثل محرومان ساده باشند؟آيا امام (ره) وشهيد رجايي چنين گفتماني داشتند؟چه كسي مي تواند ميان گفتمان ايشان وآن دو بزرگوار توافقي ببيند؟... (638545) (moderator22)
 
عدالت
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۰:۵۰:۳۶
کسانی که رییس دولت فعلی را با مفهوم عدالت یکی می دانند رای مثبت دهند و
انهایی که رییس دولت فعلی را با مفهوم عدالت یکی می دانند رای منفی دهند (638550) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۰۶:۳۱
اولا که شعبه کیش دانشگاه شریف کنکور ندارد و ورود به آن ربطی به استعداد و هوشمندی هم ندارد و هر کس با پرداخت مبلغ مورد نیاز می تواند در آنجا (در مقطع تحصیلات تکمیی) تحصیل کند. اگر ایشان استعداد و هوش خاصی داشت می توانست در کنکور شرکت کند و مانند بقیه پس از قبولی در کنکور فوق لیسانس به رایگان در خود دانشگاه شریف و نه در شعبه کیش تحصیل کند.

ثانیا تا جایی که من از بعضی اساتید آنجا شنیده ام، شهریه هر ترم چیزی حدود 6000 یورو است که با قیمت روز ارز می شود بین 15 تا 20 میلیون تومان. اما این که دانشگاه شریف اعلام کرده که ایشان نه این مبلغ بلکه خیلی کمتر از آن را می پردازد اتفاقا بیشتر کار را خراب کرده. چرا باید پسر رئیس جمهور از بقیه کمتر شهریه بدهد.

ثالثا اگر ایشان پول کامل شهریه را پرداخت می کرد بسیار بهتر بود چون حد اقل پول از جیب ایشان می رفت. اما حالا که شهریه را کامل پرداخت نمی کند در واقع دانشگاه هزینه ایشان را تقبل کرده است و به عبارت دیگر هزینه تحصیل ایشان از بیت المال پرداخت می شود. (638574) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۲۱ ۱۱:۳۴:۰۴
بالاخره یک سری توانایی ها مانند هوش و استعداد ارثی است!! (650397) (moderator19)
 
حمید
Serbia
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۲۳:۴۶
تحقیق کنید می بینید که برادر خانم آقای مهندس مهدی هم در کیش درس می خواند اما بی انصافی نکنید چون هزینه هرترم در ارشد 5تومان است نه 20 تومان/وایشان آخر هفته طبق برنامه در کلاس ها حاضر می شوند.واستادهای ما به احدی ارفاق نمی کنند.واحمدی نژاد ومشائی از همدانشگاهی های درس خوان وجدی ما هستند.

(638612) (moderator70)
 
مصطفی
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۳۷:۴۳
هیچ چیزی نمیتوانم بگویم و هر چه بگویم درج نمیشود فقط میتوانم یک چیز را بگویم کاش زیبایی عدالت را در حرف نمیدیند و قبل از گفتن این واژه و وعده دادن ان با عملکرد خود ان را نشان میدادند در ضمن اقا محمد گل گلاب ماندن در تاریخ به هر قیمتی ارزش ندارد و نیز از قدیم گفته اند که دو صد گفته چون نیم کردار نیست (638642) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۴۴:۰۰
همينکه احمدي نژاد داره اينگونه کارها رو خودش وخانواده اش ميکنند مثل بردن خانواده با خرج دولت به نيويورک وهتل وهزينه و سوغات و هواپيما و... وتحصيل فرزند ايشون وخانواده اش د کيش با هزينه هاي بسيار بالا که ناگفته پيداست چقدر هزينه خودش ومحافظين وخانواده هاشون و شهريه و... ميشه، بخودي خود حرفهاي ايشون رو نقض ميکنه ومتاسفانه ملت بسيار پيشتر فهميدند که اين حرفها فقط وفقط براي جاگرفتن وتثبيت موقعيت بودو بس. ايشون حتي همونهايي که کمکش کردند رييس جمهور بشه رو هم قدر ندونست. مگه ايشون نميگن که فقط حقوق دانشگاه رو ميگيرن وتازه تدريس هم نميکنه پس خيلي کمتر ميشه اين حقوق. خوب پسر ايشون هم که کار نميکنه ودرس ميخونه. مگه احمدي نژاد چقدر پول پس انداز داشته وچقدر حقوق ميگيره که ميتونه از پس اينهمه هزينه وحشتناک بر بياد؟ ايشون که ماها رو قابل نميدونه يه کلمه توضيح بده ولي همه چيز واضحه و پيرزن جوراب فروش تو خيابون هم کاملا ميفهمه واگه چيزي نميگه ديگه از بزرگواريش ويا ترس همه مون هستش! (639646) (moderator22)
 
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۳:۵۲:۲۲
میشه بگین دانشجوی یک دانشگاه شدن و شهریه دادن کجاش عیبه ، تهمته ، ننگه
ننگ اونه که بیت المال هزینه تبلیغات بعضی افراد میشه ، بعضی افراد با پول مردم حدود دو ساله رفتن از شعبه انگلیس یک دانشگاه بازدید کنن.
میشه بگین از کجا فهمیدین که این کار مشکل داره ؟
دزدی اشکال داره ، خفه خون گرفتن و سکوت در برابر بعضی رانتها مشکل داره تهمت زدن بدون اطلاعات دقیق کار بسیار زشت و گناه بزرگیه دوست عزیز .
مگه همین احدی نژاد عروسی بچه اش رو خیلی ساده برگذار نکرد ، حالا برای تحصیل پسرش اگه شهریه بپردازه مشکلی داره ؟
آقا اصلا می خواد دار و ندارش رو بده به پسره بره درسشو بخونه مشکلیه ؟ (639980) (moderator22)
 
مصطفی کمالی
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۱:۴۹:۲۸
محمودجان دلبندم پس کی میخوای لیست مفسدین اقتصادی راکه یک برگ بود و حالا یک کتابت شده را از جیبت بیرن بیاری یادت هست تو مجلس چه قولی دادی (638672) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۲:۰۵:۵۷
بعداز 6سال سپری شدن ازاین دولت فهمیدیم عدالت دراین دولت هدف نبود بلکه وسیله عوام فریبی برای دستیابی به قدرت در دور اول و استحکام ان در دور دوم بود (638701) (moderator22)
 
ناصر
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۲:۰۶:۱۰
شاید با پول یارانه تو کیش درس میخونه (638702) (moderator22)
 
ali
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۲:۵۷:۵۴
واقعا آنها که فکر می کنند احمدی نژاد مردمی و عدالت خواه است از روز اول اشتباه کردند. (638782) (moderator22)
 
قاصدک
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۳:۴۲
قرارنیست نوح رو به خاطر پسرش بد بدونن هر کس مسول اعمال خودشه (638820) (moderator22)
 
امیر
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۴:۳۸
مردم این دیار به شعارها و رفتارهای ضد و نقیض در طی دوران مختلف تاریخ انچنان عادت کرده اند که حتی برای ان ضرب المثل ساخته و یا در ادبیات ما بصورت شعر درامده است و می توان برای مثال از دو نمونه یاد کرد
مثال اول: همه ما داستان ملا نصرالدین و بیان حکم نجس شدن فرش در اثر جیش کودک را شنیده ایم که حکم به بریدن ان تکه فرش کرده و وفتی که در خانه می بیند عیالش به حکم وی فرش را پاره کرده گفت که من ان را برای مردم گفتم ونه برای خودمان
مثال دوم شعر حافظ است که گفته
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می رسند ان کار دیگر می کنند
بهرحال این دو نمونه بیان کننده این موضوع است که کسانی که با شعارهای خود جامعه را هدایت می کنند خود باید نخستین کسان در اجرای این شعارها باشند نه انکه چیزی بگویند که خود عاملش نیستند. به عبارت دیگر عالم بی عمل نباشند که این بزرگترین افت برای اجتماع است. چون موجب برهم ریختن و عدم اعتماد اجتماعی می شود (638823) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۲۷:۳۱
یادمان نرفته چه مطالبی در مورد نحوه تحصیل فرزند رقیب انتخاباتی احمدی نژاد در روزنامه های طرفدار دولت منتشر میشد و با چه ژستی از نحوه تحصیل همسر یکی از رقبای انتخاباتی در جریان مناظره ها پرده پرداشت (638829) (moderator22)
 
گودرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۳ ۲۳:۴۴:۲۰
ای کاش عملکرد ها به زیبایی حرف ها وسخنرانی ها بود (638849) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۱۴:۴۰
ممکن است به تصور عدالت طلبی ایشان خدشه وارد شود ؟؟!!
آقا مثل اینکه در اين کشور زندگی نمی کنی برادر و یا نمی خواهی ببینی؟ (638882) (moderator22)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۱۵:۵۳
خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که دراو غش باشد!! این هم محکی برای آقای .....راستی ماجرای فرزند تونی بلر در زمان نخست وزیری انگلیس را یه بار مرور کنید!!! (638884) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۰:۳۴
روز رفتن احمدی یکی از روزهای بزرگ است (638900) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۱:۵۸
من خودم به ایشون رای دادم.ولی شعار های ایشان در مورد عدالت عملی نشده. بدتر هم شده.تحصیل پسرش،سفرهای خانوادگی به نیویورک،و...
پول مردم خوردن نداره.
حقوق رئیس جمهور چقدره؟رئیس جمهور یارانه هم میگیره؟من شنیده بودم ابتدا قرار بود خانواده هایی که حداقل 2میلیون حقوق میگیرن یارانشون حذف بشه.حالا شده 3میلیون.تکلیف چیه؟
این میزها و پست ها گذراست.مردم این وسط بین تصمیمات غیر کارشناسی مسئولین ضرر میکنن.مردمی که همیشه عاشق مملکتشون هستن.
فقط باید مسئولین دلسوز تر باشن. (638903) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۳۷:۴۷
ظاهراً که نتوانسته ایم تا کنون مسئولی ساده زیست داشته باشیم لا اقل بجای شعارهای زیبا و تظاهر ، صادقانه همانند کشورهای دیگر بی پرده از مواهب زندگی بهره ببرند ولی به فکر اقتصاد بیمار کشور هم باشند.که النجات فی الصدق (638910) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۰:۴۷:۳۴
2 سال پیش گول خوردیم
تا 2 سال دیگه تباید بگیم شکر خوردیم (638924) (moderator22)
 
من
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۱:۰۷:۲۶
خیلی از این کلمه عدالت نفرت دارم.میدونید چرا؟درطول تاریخ بشر خیلیها از این کلمه به نفع خودشون استفاده کردند و کلاه سر ملت گذاشتند. (638956) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۱:۳۵:۱۴
بحث ماندن تنها در تاریخ نیست استفاده از دین واستفاده از شعار برای رسیدن به منافع مادی بسیار زشت است چرا دین را در نظر مشاهدین تخطئه میکند

اگر از دین و کلمه مقدس عدالت استفاده (به عنوان ابزار )نمی کردند این اعمال و بلکه سوءاستفاده مالی هم با وجود کراهت وزشتی بسیار به حساب دین و عرضه مجریان عدالت گذارده نمیشد شاید تحمل بار سنگین این بی عدالتی و بی عرضگی بسیار سهلتر میبود اما دریغ که بعد از تمام ادعاهای عدالت محور و پول نفت سر سفره مردم آوردن اینچنین سوءاستفاده هائی حادث میشود......... (638980) (moderator22)
 
مرتضی اشرفی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۲:۱۷:۰۶
عدالت طلبی بدون احترام به آزادی دیگران(تحدید آزادی دیگران به هر بهانه) یکی از بزرگترین اشتباهاتی است توسط سیاستمداران دون پایه به مردم گفته می شود.چنین عدالت طلبانی سرشار از بغض هستند و آمده اند تا از بشریت انتقام بستانند. (639005) (moderator22)
 
نکیسا
France
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۳:۰۰:۳۸
مدرک بعضی دانشگاه ها رو رو "مقوا" هم چاپ کنند باز هم "کاغذپاره"ای بیش نیست. (639037) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۳:۳۵:۵۰
این آقا محمد یا خودشان ... تشریف دارند یا مردم را ... فرض کرده اند (639050) (moderator22)
 
مفید
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۳:۵۷:۳۵
دیگه برای بیان این مطالب خیلی خیلی دیر شده .اگرقرار باشد که ".... "گیرند باید هر آنکه هست گیرند !! دیگه خیلی کارها از کار گذشته و خیلی چیزهایی که هرگز نباید میشد شده .چاره ای نیست این هم تقدیر و بخت ما بوده.الله را شاکرم. (639059) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۶:۵۸:۳۷
ملت ما با هوش هستند و خادم را از خانن خوب تشخیص می دهند و اما چرا این سایت هراز چند گاهی تلاش می کند برای تخریب چهره رییس جمهور جای تامل دارد و شما اگر در خبر رسانیتان صادق هستید اولا قضیه سفر همراهان رییس جمهور را به نیویورک به نتیجه می رساندید دست کم برای تنویر افکار عمومی و نه با شانتاژ بازی از احساسات مردم سوء استفاده کنید (639089) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۷:۵۷:۵۷
اشتباه ملت ما و رئيس جمهور ما اين بود كه نمي خواهيم قبول كنيم كسي كه مسئوليت سنگين دارد بايد حقوق بالاتري نسبت به ديگران بگيرد
وزارت با حقوق ماهي 1.5 ميليون تومان ارزش دارد؟
آيا يك انساسن نخبه كه در حالت آدي درآمد جند ده ميليوني دارد حاضر به قبول پست رياست با حقوق 1.5 ميليون تومان هست؟
اگر اين نكته را باور داشته باشيم كه هرچه مسدوليت سنگين تر درآمد نيز بالاتر ديگر به استفاده فرزند رئيس جمهور از دانشگاه در جزيره كيش متعجب نخواهيم شد. (639109) (moderator22)
 
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۲۳:۳۰
الف عزیز ، این نوشته از سایت منصف شما که معمولاً مطالبی به دور از احساسات و جو زدگی مینویسید بعید بود.
1. در پاسخ به پاراگراف اول:
اولاً که اون دانشگاه بدون کنکور هست پس فرضیه قبولی با پارتی مردوده. ثانیاً برای پرداخت شهریه فرض کنیم اصلاً ایشون پسر یک رئیس جمهور نیست. پسر شهردار یک پایتخت که بوده! یا حداقل پسر یک استاد دانشگاه عضو هیئت علمی که هست. شما که مدام پرسیدین "چند درصد مردم...؟" به این هم فکر کردین که چند درصد مردم ایران پدرشون حقوق هیئت علمی دانشگاه رو دریافت میکنن؟ یا چند درصد مردم ایران پدرشون شهردار تهران بوده؟ اگر آدم توان مالی از راه حلال داشته باشه هزینه کردن برای علم آموزی هیچ ایرادی نداره.
2. در پاسخ به پاراگراف دوم:
مردم علم غیب که ندارن. شایعات (درست یا غلط) رو از شما رسانه ها میشنوند. وقتی موضوع بدون اشکال و واقعاً عادیی رو اینقدر قبیح بیان میکنید وقتی مسائل مثبت و منفی رو همه با دید منفی اطلاع رسانی میکنید، مردم حق دارن به مسئولین بی اعتماد بشن. بله اگر خطایی اتفاق افتاده باید گفته بشه و محکوم بشه. پس اگر نگران افکار عمومی و ذهنیت مردم نسبت به ارزشهایی مثل "عدالت" هستین بهتر است ابتدا خود را اصلاح کنین.
به امید اینکه این نظر نمایش داده بشه.
یا علی (639121) (moderator22)
 
احمد
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۲۹:۵۷
اگر بقیه مسائل ایشان هم به این صورت باشد واویلا (639122) (moderator22)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۳۰:۴۱
تابوده هیمین بوده وهیچ وقت کسی به فکر مردم نبوده نه دولت نه مجلس نه این دروه ریاست جهموری نه دورهای قبل ونه این دوره مجلس نه دوره قبل همه دنبال منافع شخصی خودشون بودنده وگرنه وضع اوضاع بعد از سی واندی سال این نبود (639124) (moderator22)
 
ايكار
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۸:۵۹:۲۳
شما خودتان را به خواب زديد و با ايشالا و ماشالا صورت مسائله را پاك ميكنيد . فرياد عدالت دكتر گوش دنيا را كر كرده ،اما تاريخ گواه ميلياردها دلار اختلاس اطرافيان او بخصوص در مناطق ازاد خواهد بود، در مورد پسرش كه دير شروع كرده خبرهاي ديگري هم خواهد امد. شايد اين امكانات براي پسريك رئيس جمهور غير طبيعى نباشد اما براى احمدى نژاد كه دارايي خود را چند سال پيش اعلام كرد (و اتفاقا ساده زيستي و تنگدستي او كه استاد دانشگاه بود مورد إقبال عوام قرار گرفت) واقعا غير طبيعى است . من نوشتم ولى شما نظرات مرادر سايت نميگزاريد شايد اين دفعه؟!؟ (639141) (moderator22)
 
دارکوب
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۹:۲۹:۳۸
برای رسیدن به قدرت واژه عدالت به بازی گرفته شد
سپس خود عدالت تعویض شد
نهایتا عدالت اخراج شد
این فرآیند طی شش سال قبل رخ داده است (639153) (moderator22)
 
abbas
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۳:۰۱
هرچقدر تمام موارد مطرح شده نسبت به پسر رئیس جمهور به حق بوده باشد در نظر عامه مردم اینطور نیست (639169) (moderator22)
 
صفار
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۰۳:۲۸
احمدی نژادکه همه به تاریخ می پیوندند اما یکی در جاهای خوب تاریخ و همه از او با احترام قلبی یاد میکنند مثل حضرت امام خمینیفکر نمیکنم ایشان در روی کره زمین حتی یک بدگو هم داشته باشد و دوست و دشمن به ایشان و خلوص و ساده زیستی و پاک بودنش معترف است . ویکی هم در قعر زباله دان تاریخ جای خواهد گرفت انشاء الله . میگی چرا؟ خوب معلومه عزیز مگه تو تهران دانشگاه نبود که پسر ش درس بخونه باید بره تو کیش با میزان شهریه اش کاری ندارم ولی خرج موندن توکیش چقدره احمدی نژاد مگه چقدر حقوق میگیره ازه یک طرف این همه بذل و بخشش به مشایی ، از یه طرف این همه نافرمانی ، به ولایت فقیه هم که اعتقادی نداره ، شاید خودشه ولی فقیه میدونه ، از یه طرف این کارها داد مجلس هم که بلنده عععععع همین چند مدت پیش مردم مسخره میکرد و میگفت سر کوچه ما گوجه ارزونه همه فکر کردن بنده خدا گوجه خونشو چون خودش با پای پییاده راه می افته تو کوچه خودش میخره اینو میگه ./ بابا به خدا مردم این هالو نیستن . (639175) (moderator22)
 
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۰۵:۱۰
احسنت به آقا مصطفی فرزندان واقعی این ملت آنهایی بودند که بی ادعا با تمام توان از این مملکت دفاع کردند وامروز در گوشه ای نظار گر دولتمردان هستند. نه شعار دهندگان بدون عمل (639177) (moderator22)
 
عباسپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۱۶:۳۲
من بی صبرانه انکار احمدی نژادم که بیاد بگه اصلا" اینچنین نیست رو منتظرم
امیدوارم نگه من اصلا" پسر دانشگاهی ندارم

الف ممنون از پوشش این خبر مهم
ای کاشدکتر توکلی عزیز کمی قضیه رو پیگیر می شد (639188) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۲۸:۵۰
معنی عدتلت و ساده زیستی و مردم مداری واسلام و ..........را باآمدن آقای احمدی نزاد متوجه شدیم.
شاید این موارد و رکوردهای به جا گذاشته از ایشان مانند رکود تورم بیکاری فقر فساد اختلاس دزدی و.......نام ایشان را در تاریخ ماندگار خواهد کرد. (639200) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۳۵:۱۵
رییس جمهور ساده زیست و پاک دست هست. هر ایرادی - هر ایرادی - به او شاید وارد باشد الا اشرافی گری. بگردید دنبال چیزهای دیگری. (639209) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۳۶:۳۵
علی نیامد . مهدی تو بیا (639214) (moderator22)
 
سیامک
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۳۶:۴۵
او قطعاً در تاریخ خواهد ماند . اگر مغول هم به ایران حمله می کرد امکان نداشت تورم 40% داشته باشیم و دلار طی یک ماه به 2000 تومن برسه .او در تاریخ خواهد ماند .به عنوان معیاری جهت بد ترین مدیریت ممکن (639215) (moderator22)
 
حمید
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۰:۵۳:۳۵
اقا محمد بعدا میگم ما مرده وتو زنده پسر من 60 سال سن دارم که 33 سالش در انقلاب گذشته خیلی ها را دیم که امدن و به تاریخ پیوستند یادت باشه (639227) (moderator22)
 
سالار ابادانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۰:۳۳
در تیزر تبلیغاتی احمدی نزاد که خیلی شعار ساده زیستی و عدالت و برابری و بقول روزنامه کیهان از جنس مردم ! بودن میداد فردی از پسر احمدی نژاد میپرسد در خانه جکوزی دارید ؟ بیچاره هاج و واج پاسخ میدهد جکوزی چیست ؟؟؟ این یعنی چه ؟ (639257) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۶:۲۲
بعد از ریاست جمهوری ایشان همه چیز تعزیف میشود یعنی همان تاریخ ......!!!!ما خوابیم خوش به حال اونایی که خودشونو زدن به خواب.؟؟؟؟ (639265) (moderator22)
 
احمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۲:۰۵:۴۱
این آقای احمدی نژاد همونی نیست که عکس خانم یه کاندیدای دیگه رو تو برنامه زنده نشون میداد و به سوء استفاده از امکانات دولتی برای رفتن به دانشگاه متهم می کرد؟! (639291) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۲:۱۳:۱۹
الف جان چرا از هاشمی و پسراش نمیگی
تا اونجایی که من میدونم اگه احمدی و پسرش 100سال تلاش کنن نمیتونن به اونا برسن (639301) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۱:۱۷:۵۳
اقای هاشمی از قبل از انقلاب در خانواده ای پولدار و متمول زندگی می کرد و من ندیدم در جایی ذکر کند که فقیر و ساده زیست بوده. اگر کتاب خاطرات ایشون رو هم مطالعه کنید از سفرهای قبل از انقلابشون به ژاپن و اینور اونور هم نوشته اما حرفی از فقر نزده. من خیلی وقت پیش خوندم بنابراین یادم نیست از ثروت پدریشون هم نوشتن یا نه اما دارا بودن اون زمانو یکهو از هیچ به همه چیز نرسیدن!! هیچ وقت هم نگفتن که من حقوقم رو نمی گیرم و اینها!!! (641634) (moderator70)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۰:۳۶:۵۰
ایت الله هاشمی قبل از انقلاب از صادر کنندگان پسته بودند ایشان پول ندیده نبودند تا با دیدن پول خود را گم کنند .برای همین است که میگویند بزرگان واداره کنندگان حکومت باید افراد ثروتمند باشند تا با دیدن پول بیت المال خود را نبازند .اگر یادتان باشد رهبر معظم هم چند سال پیش گفتند ایت الله هاشمی مقدار زیادی از اموال شخصی خود را برای انقلاب وپیروزی ان صرف کرده است چرا به همه ی حرفهای رهبر توجه نمی کنید. (645570) (moderator70)
 
مجهول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۲:۱۶:۴۲
کسی با این درجه از تمسک به دین و زیر پا گذاردن درس اول دین یعنی حقیقت. کسی که حتی به همان چیزی که ضد آن شعارش بوده بر می گردد و نا توانیش را گردن چهارتا عدم مجهول می اندازد.
بهره تسهیلات بدون کارشناسی با دستور از بالا به 11% رسید و امروز نتیجه اش مسابقه بهره بانکی سپرده ها در بانکهای خصوصی شد که از پریروز شروع کردند.
شما فکر می کنید من صنعتگر می توانم بانک ملی را راضی کنم به من با 12% وام بدهد؟ پولی را که در نظام بانکی سالی 21% بهره و سود می دهد را با 12% به من وام می دهد؟؟ اگر بدهد خیلی ابله است!
بهمن و اسفند آخرین روزهای دایر بودن کارگاه تولیدی من است.
از فروردین دیگر تولیدکننده نخواهم بود. خسته و درمانده شده ام.
دیگر به استخوان رسیده است. به خدا که دیگر طاقت سر و کله زدن ندارم. (639304) (moderator22)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۲:۳۸:۱۳
با شما مانده ایم چه بکنیم. اینقدر دولت را تضعیف کردید که امریکا هم امیدوار شده است.هر مسئله ای را انقدر بزرگ می کنید که روحیه مردم و جوانان را بهم می ریزید. اخر کدامتان فرزندانتان از این امکانات استفاده نمی کنند. وادار نکنید مخالفانتان بروند آمار خانواده هایتان را در بیاورند. طرف پسر رئیس جمهور یک مملکت است اگر دزدی کرده مستند بگوئید پدرش را در اورید اگر از جیب پدرش رفته به من و شما چه ربطی دارد؟ چطور حالا به نصیحت افتاده اید؟ شما که از ضعف دولت خوشحال میشدید حالا چطور؟
انقدر نکات منفی را زیاد کرده اید که ندانسته تیشه به ریشه خود می زنید
همه مسئولین ما باید در رفتار خود تجدید نظر کنند. (639337) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۲:۴۷:۴۵
اجمعش کن بابا!این مسخره بازی هارای! یه کم هم ازخدا وایمان وتقوایی که یادتون رفته حرف بزنیدتاکی می خواهیدباخراب کردن دیگرون باصطلاح خوبی خودتان رابدیگرون تحمیل کنید. (639350) (moderator22)
 
ehsan
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۰۹:۳۴
این رییس جمهور معرکه ی ما تا الانشم تاریخی شده حقیقتا...کاری که تو 30ساله گذشته از انقلاب هیچکی با مردم نکرد ایشون تو چند سال زحمتشو کشیدن..خدایی اون همه دلارای نفتی که برابری با کل تاریخ فروش نفتی بود کجاس؟؟خوبه مستنداتشم هست و بعضی دوستان اینقدر دفاع کور کورانه میکنن..واقعا متاسفم امیدوارم زودتر این یک سال و نیم تموم شه.. (639370) (moderator22)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۳۱:۵۰
خوشم می آد هرنظری که باشما هماهنگ نیست در سایت تون درج نمی کنید ؟ جالبه ها ؟ خود تان می دانید دیدگاه شما طرفدار نداره ؟ (639396) (moderator22)
 
یه دوست
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۳۲:۵۷
تا کی می خواهید خود را گول بزنید؟
منظورم جناب محمد خان است یا امثال ایشان.
اینقدر داره به مردم ظلم میکنه کافی نیست؟

(639398) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۵۱:۵۱
طبق گفته مسئولین دانشگاه کیش فقط شهریه ثابت ایشون ترمی 5000 یورو هست که با قیمت روز یورو که2400 تومن هست تو بازار ایران می شه 12 میلیون تومن. دروس هم واحدی 200 یور برای تئوری 250 عملی و 300 یورو برای پروژه هست. با توجه به تعداد واحد های معمول در دکترا و پروژه و این مسائل میانگین همون حدود ترمی 20 میلیونتومن در میاد. شاید ترمهای اول که فقط تئوری باشه تا 14 یا 15 میلیون تومن بشه اما بعدی ها بالا می شه.
در ضمن اگر ایشون قدرت علمی و هوشمندی و این مسائل رو داشتند که در کنکور شرکت می کردند و همانند بسیاری از دانشجویان در دانشگاه ها قبول می شدند.
با این کارهای اقای احمدی نژاد نمی شه به ایشون لقب ساده زیستی داد. سفر های پر زرق وبرق و کثرت همراهان و این قبیل مسائل این لقب رو از ایشون می گیره (639415) (moderator22)
 
حسن
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۳:۵۲:۳۵
یاد حرف دولت افتادم که در ایران هیچ گرسنه ای نیست 6 ماه هست زن . بچه من از من مسافرت میخواهند پدر بی پولی بسوزه (639416) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۴:۰۴:۵۸
تنبل ترین شاگرد هم به یاد میماند (639431) (moderator22)
 
علی رضا میرباقری
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۴:۳۲:۱۴
نظر من این است که در کشور عرصه را بر خانواده ی رئیس جمهور از حیث زخم زبانها و ... تنگ کردند او مجبور شده در فضایی ادامه تحصیل دهد که حواشی خاصی نداشته باشد ولی از هزینه های آن اطلاعی ندارم و قضاوت نمی کنم. (639461) (moderator22)
 
احمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۴:۴۴:۰۱
چی میخواستیم چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (639470) (moderator22)
 
رضا
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۵:۰۹:۴۲
دوستان گرامی خواهید دید که تمام شعارهای داده شده از طرف آقای احمدی نژادتهی است صرفا رسیدن به قدرت هدف این شعارهاست خواهید دید بیش از این خواهید دید خواهییییییییییییییییییییییییییید دید. شب دراز است و قلندر بیدار (639494) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۵:۱۸:۳۳
وقتی از ولایت پذیری دور شده آقای احمد ی نزاد همین میشود (639503) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۵:۳۵:۱۵
من نمی دونم حقیقتا چرا فقط آقازاده ها اینقدر مستعدند و اینقدر با زور دستشان می توانند پولدار شوند حقیقتا؟!!!! (639514) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۰۲:۱۵
دین ,عدالت وحکومت اسلامی واژه های زیبایی که توسط عده ای نالایق به سخره گرفته شده وبنیان همه اخلاقی را نابود کردند (639538) (moderator22)
 
رضا
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۴:۵۷
محض اطلاع نویسنده مقاله ، درس خواندن در واحد کیش دانشگاه شریف به استعداد و هوشمندی نیازی ندارد. و صرفا به داشتن پول مفت و قلمبه نیاز دارد (639564) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۲۹:۰۶
معتقدم احمدی نژاد از ساده زیستی سوء استفاده می کند (639567) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۳۷:۴۰
حالا شاید پسر هاشمی باشد یا شاید هاشمی هزینه اشو میده (639580) (moderator22)
 
ریحانه
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۴۹:۳۰
بنظر من اگه این خبر صحت داشته باشه خوب پسر اقای رئیس جمهور خودش تلاش کرده و درس خونده که تونسته به ایچنین دانشگاهی بره. در ضمن خیلی از والدینی که درامد کمی هم دارند با هزار قرضو
و وام سعی میکنند که بچه هاشونو به یک دانشگاه خوب بفرستند. تا کسی تلاش و همت نداشته باشه به جایی نمیرسه (639592) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۱:۰۹:۵۲
دوست من این دانشگاه اصلا کنکور نداره دوست من که اصلا کنکور مجاز نشده بود از دانشگاه زنگ زدن که بیا اینجا!!!!
پس تلاش خاصی نمی خواد و از دانشگاه های پولی این مملکت هست (641624) (moderator70)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۳:۴۳:۵۰
دانشگاه خوب نه دانشگاه پولی!! بعدهم شما به من یک راه نشون بده که بتونم سالی نزدیک به 40 میلیون توم پول از اینور اونور جور کنم که برای 5 سال تحصیلی دکترا می شه 200 میلیون تومن!!! ارقام کوچیک نیستن باور کن!
اگر هم هوش داشت و تلاشی می خواست بکنه کنکور می داد نه اینکه به راحتی و به دانشگاهی بره که به دلیل نرخ بالای ارز و شهریه به یورو دیگر متقاضی انجنانی ندارد و فقط متقاضیان خاص دارد!!! (645877) (moderator22)
 
هومن
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۶:۵۵:۱۰
فکر نکنید که می توان قضاوت تاریخی را تغییر داد .در نهایت این قضاوت متوجه تناقض ها ...وعده ها ....خدمات ...و نتایج منفی و اثار تاثیر گذار بد در زندگی مردم خواهد بود .دوستانی که فکر می کنند اقای احمدی نژاد در باقیمانده زمان ریاست جمهوری خود می تواند این قضاوت را به نفع حود رقم بزند باید بدانند که این امر با توجه به زمانی که از دست رفت تقریبا محال است ولی در اینکه قضاوت تاریخی به زیان ایشان باشد ...شکی نیست .یادتان نرود که این مورد نکته بسیار ظریفی است که دقیقا مردم در ان دخالت دارند و دیگر مسولین نمی توانند ان را به سلیقه خود تغییر دهند . (639595) (moderator22)
 
حسين
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۱۴:۵۴
احمدى نژاد و عملكرد واقعى ان براى مردم وقتى معلوم مى شود كه دوره اش تمام شده باشد و منتقدان و مردم بتوانند حرفشان را راحت بزنند، كه چه دست اوردى در اين دوران داشته ؟!؟! (639623) (moderator22)
 
عباس
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۱۵:۴۸
قابل توجه هموطنم محمد آقا نام خیلی ها در تاریخ مانده اما با چه قضاوتی ؟ (639624) (moderator22)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۳۲:۵۷
من ک بازنشسته با مدرک کارشناسی هستم و سی سال افتخار خدمت در این نظام را داشته ام با داشتن دو فرزند هنوز آرزوی رفتن به کیش که پاره ای از میهن ام هست (به علت مخارج زیاد اقامت چند روزه در آنجا )به دلم مانده و هزینه تحصیلات تکمیلی یکی از فرزندانم در دانشگاه تهران راندارم .چگونه اقای احمدی نژاد که یک حقوق بگیر این جامعه است می تواند هزینه تحصیل و اقامت فرزند و همراهانش را تامین کند .ایشان دیگر نباید از عدالت علی(ع) حرف بزند وگرنه خدای مولا ان دنیا گردنش را بد جوری میگیره (639639) (moderator22)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۴۷:۳۱
دکتر در تاریخ ایران یکی از خدوم ترین بوده است و در اخر خواهید دید که خداوند او را سر بلند خواهد کرد و در زیر پرچم ولایت امام خامنه ای سرافراز خواهد بود انشا الله (639649) (moderator22)
 
علی
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۵۲:۵۷
با سلام به نظر من از کسی که این همه شعار داده واز عدالت حرف زده واز مصرف گرایی دیگران صحبت کرده و به دیگران تهمت زده است حالا با این کارهایی که انجام می دهد و بعد ها بیشتر برای جامعه این نوع از کارها یش روشن می شود چه گونه در تاریخ می ماند. ایشان به اساس دین و روحانیت و مرجعیت و رهبری و... ضربات جبران نا پذیری زده است وقطعا چهار سال دیگر محلی از اعراب نخواهد داشت. (639654) (moderator22)
 
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۷:۵۸:۲۳
نام نیک یا نام بد به یادگار گذاشتن رو میتونید همین الان از علامت های منفی و مثبت نظرات بالا درک کنید!!!

آقای احمدی نژاد بیشتر از اینکه عدالت را اجرا کند حرف آن را میزند!!( از دورو بریهای ایشان کاملا مشخص است) (639657) (moderator22)
 
صدیقه
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۸:۰۸:۴۴
اول بگم که از نحوه کشور داری احمدی نژاد خوشم نمیاد
از اصولی هم که برای کشورداری و تحمیق مردم استفاده می کنه حالم به هم میخوره
این آقا مردم رو یه مشت نادون فرض کرده و ئاره هرکاری دلش میخواد بر سر این مملکت میاره
اما
اما بگذارید این بابا زندگیشو بکنه
خب هرچی نباشه حقوق یک استادیار دانشگاه چیزی بیش از 2میلیون تومنه (من شهرهای کوچک رو خبر دارم) - باباشو عرض می کنم.
مگه آدم کم توی این مملکت پیدا میشه که چنین کاری بکنه؟
ولی
ولی بدم نمیگین ها...
یادتونه توی تبلیغات ریاست جمهوری که از تی وی پخش شد، وقتی طرف از پسر کوچکه احمدی نژاد پرسید توی خونتون سونا! و جکوزی! دارین، جوابش چی بود دیگه!!! (639666) (moderator22)
 
س
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۱۲:۵۷
میدونی دلیل برداشت بیمنطقت اینه که بیش از اندازه ساده لوحی !!!
هم به خاطر برداشت اولت در مورد احمدی نژاد
هم به خاطر برداشتی که از این مطلب داشتی و این حرفارو زدی
و آخر هم به خاط برداشتی که از تبلیغات رییس جمهور داشتی (640038) (moderator22)
 
صدیقه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۰۹:۲۰:۲۳
جناب س
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
اینکه برداشتم از مطالب، عین برداشت شما نیست مایه ی خوشحالیه..
چون در اونصورت از فهم و درک خودم ناامید می شدم. (646981) (moderator70)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۱۵:۰۰
اولا دوست عزیز ایشون استادیار نیستند چون دانشجوی دکتری هستند پس ایشون با درجه مربی سر کار هستند لطفا بدون اطلاع صحبت نکنید

دوما اینهمه دکتری بیکار داریم چطور ایشون با مدرک فوق لیسانس هیئت علمی هستند

سوم مگه فقط هزینه ترمی اسشون هست دوست عزیز هزینه های زندگی در کیش میدونی ماهی چقدر میشه؟

در ثانی اونای دیگه که اینکمار رو میکنند ادعای اینکه ماشینشون پژوی عهد بوق نیست دیگه ادعا ندارند شب نون و پنیر میخورند هزینه های تحصیل و اقامت و زندگی این آقازاده با خونوادش تو کیش حداقل بالغ بر ترمی 25 تومن هست یک مربی خیلی خوب حقوق بگیره مای 1.200000 هست و چون ایشون مشغول به تحصیل هستند 360 هم ازش کم کنید حالا حساب کنید بقیه رو از کجا میارند این آقا زاده

البته قیمت نفت هم که فعلا بالاست (640461) (moderator22)
 
Canada
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۸:۳۴
استاد شما بیا کیش ما با ترمی 8 میلیون کار شمار را راه می اندازیم (640704) (moderator22)
 
صدیقه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۰۹:۱۸:۰۲
دوست عزیز
من که نگفتم خودش هیات علمیه یا خودش استادیاره
اگه کامل بخونین عرض کردم "باباشو می گم".
در مورد بقیه حرفاتونم که فکر نمی کنم اختلاف نظری داشته باشیم. (646977) (moderator70)
 
حیکم
۱۳۹۰-۱۱-۲۲ ۲۰:۳۵:۱۶
کی دانشجوی دکتری است؟ احمدی نژاد؟ شما مثل این که در 15 سال پیش زندگی می کنید ها. (653441) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۸:۲۷:۰۰
بیخود دیگران را متهم نکنید و ادای انسان‌های به ظاهر عدالت خواه را در نیارید. بله با شما هستم سایت "خبر فارسی"
اگر پسر دکتر احمدی نژاد می‌توانست تمام مشتاقان علم را کمک کند تا ادامه تحصیل دهند، حرف شما درست بود، اما آیا او می‌تواند با نرفتن به دانشگاه، دردی از مشکلات عموم جامعه رفع کند؟!
ضمن اینکه او به خارج از کشور نرفته است و در همین کشور خودتان درس می‌خواند.
دیگر اینکه آیا ضعف مفرط سیستم آموزش عالی را که در را به روی مشتاقان علم می‌بندند-به بهانه واهی نبود شغل متناسب که همه می‌دانیم طلب علم جدا از طلب روزی و معیشت است- در تحصیل افراد در دانشگاه‌های غیر دولتی بی تاثیر است؟!!! اگر می‌توانست در تهران درس بخواند، باز هم کیش را انتخاب می‌کرد؟
اگر انصاف ندارید، لطفاً کار رسانه‌ای نکنید. بروید دنبال یه کسب و کار دیگر! (639679) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۸:۳۹:۵۵
البته آقای احمدی نژاد در مورد همراهی خانواده و عروس در سفر به نیویورک هم هنوز توضیحی نداده است و مهم از ان از نصب داماد محترم به ریاست سازمان کاملا تخصصی استاندارد که با فشار مردم و افکار عمومی ناچار به تجدید نظر در ان شد هم هیچ توضیحی نداده است.
این اقدامات از کسی که در مناظره تلویزیونی بگم بگم بگوید قابل قبول نیست. مثل معروفی است کسی که روی نقطه صعف احتمالی دیگران متمرکز می شود خود اهل چنین کارهایی است. که نشانه های ان را امروز بخوبی می بینیم.
این اعمال را اعمال ضد اخلاقی می گویند. (639691) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۸:۴۳:۳۲
اول اینکه چه کسی گفته که فرزند احمدی نژاد اقامت در جای مجلل دارد؟ آیا این حرف ثابت شده است ؟ دوم ابنکه آیا فرزند رئیس جمهور باید بمیرد ؟ اگر استخدام دولتی شود که وا هیهات سر می دهید که چون او بود در فلان اداره رفت . اگر مثل آقازاده رفسنجانی مدیر یک شرکت مهم نفتی شده بود من هم البته او را محکوم می کردم .. اگر از رانتی استفاده کرده بود یا خارج رفته بود ...اما او هیچ کار غلطی انجام نداده .. او به دانشگاهی رفته که ترمی 4 میلیون تومان شهریه می گیرد و به فرزندان هیات علمی دانشگاهها نیز 40 درصد تخفیف می دهد .. یعنی سالی حدود 6 میلیون .. اندازه دانشگاه آزاد .. او هم حق تحصیل دارد هرچند اگر پروفسور هم بشود برخی سیاسیون مملکت از عقده ای که از پدرش دارند اجازه زندگی در ایران را هم به او نخواهند داد .. حال خواهیم دید پس از پایان دوره احمدی نژاد رو ..
مطلب آخر اینکه شما بفرمائید ایشون چه کار کنه که شما بهش کاری نداشته باشین؟
چه شغلی داشته باشه ؟ کجا تحصیل کنه ؟ کجا زندگی کنه ؟ با کی ازدواج مجدد کنه؟ بفرمائید چقدر حقوق بگیره ؟ از کجا خرید کنه ؟ کجا سفر بره ؟
در این مدت یکبار از خودتون پرسیدین پسر رئیس جمهور مملکت از کجا نون در میاره ؟ (639695) (moderator22)
 
نا شناس
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۱۹:۰۳:۱۰
آدما هميشه شعار خوب ميدند ,اما بايد بدانيد عدالت و اسلام واژه خوبي هست كه هميشه افرداي از آن خوب استفاده مي كنند و اي بر مردماني كه با بي توجه اي به آن نگاه مي كنند بس سخت است (639712) (moderator22)
 
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۳:۳۲:۴۰
از آقای رئیس جمهور احمدی نژاد بعید است ، به نظر من به صرف خواندن یک خبر نباید سریع قضاوت کنیم و بهتر است تا نداشتن اسناد کافی به اخبار اعتماد نکنیم (639960) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۴۳:۴۸
به نظر من عدالت یعنی حضرت علی و با شهادت ایشون عدالت هم دفن شد مابقی مردم فقط ادعا دارند و عملی هم در کار نیست . (640416) (moderator22)
 
صادق
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۰:۱۳:۳۰
احمدی نژاد هم مثل بقیه پر از نقطه ضعفه و من برای ریاست جمهوری نمی پسندمش
چون رئیس جمهور باید فکرش خوب کار کنه
اما تو این شک ندارم که از بقیه خیلی پرکار تره
واسه همینم باید معاون اجرایی رئیس جمهور میشد نه رئیس جمهور (639789) (moderator22)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۰:۳۱:۱۱
واقعآ ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا.....................؟؟!!!! (639803) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۱:۱۸:۴۴
واقعا برای شما متاسفیم عملکرداحمدی نژاد اورادر تاریخ زنده نگهمیدارد. او جزیی از تاریخ ست. اودرتاریخ می ماند . این شما و امثال شما هستید که بزودی فراموش خواهیدشد (639843) (moderator22)
 
هیچکس
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۲:۱۰:۳۶
مخاطبین محترم بدانیدواگاه باشید علت العلل این رفتارهای متضادباادعا های قبل از انتخابات84 یک واقعیت است:این اقا ی دکتر اساساوجودنازنین خودشان رامقید به پاسخگویی به احدی نمیدانند،نه ملت،نه مجلس کم دل وجرات،و...نمیدانم چه میتوان گفت .امایک چیزرافراموش نکنید:گندم نماهای جوفروش راعرض میکنم.تجربه ها همیشه گران بدست می ایند،پس سعی کنید درمراحل اینده ازاین تجربیاتتان، بنحواحسن استفاده کنید. (639878) (moderator22)
 
مهرداد
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۲:۱۶:۳۲
سلام
البته اگر موضوع واقعیت داشته باشد چندان عجیب نیست.کسانی در این دولت سر کار آمدند که اکثرا کیلومتر ها با اصولگرایی و عدالت خواهی فاصله داشتند. (639889) (moderator22)
 
hushang
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۲:۱۹:۲۵
پس دوستان اگر زمان آقایان کارگزرانی و اصلاحاتی و عده زیادی از دوستان فعلی راست و چپ که هم اکنون با بورسیه دولت و پول بیت المال در این بلاد خارج حالی می کنند ؛ پس باید چی می گفتید...
خوشم می آید از احمدی نژاد هیچ گافی ندارید
(639894) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۲:۳۶:۰۵
چه اشکالی دارد مگه فقط بچه بولدارها باید بروند یک کم بی انصافیه (639909) (moderator22)
 
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۴ ۲۳:۴۳:۵۸
من با مطلب بالا کاملا موافقم اما هم زمانی آن با انتخابات که انشاا... اتفاقیه (639969) (moderator22)
 
Sajjad
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۰:۱۲:۰۷
آن عدالت برای انتخابات بود و برای ... کردن مردم که موثر هم بود خدا را شکر 8 سال ایشان تمام شد نفر بعدی برای ... کردن مردم شعار مناسب تهیه و ارائه خواهد کرد.
به امید روزی که مردم چنان آگاه شوند تا اینگونه ... نشوند و بعد افسوس بخورند. (640015) (moderator22)
 
Germany
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۰:۲۲:۱۰
دو صد گفته چون نیم کردار نیست (640021) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۰:۴۱:۰۹
کاش بهترین دانشگاه درس میخوند،کاش گلف بازی میکرد،کاش بوگاتی سوار میشد و کاش خاویار میخورد و توی قصر زندگی میکرد و جرجیا ارمنی میپوشید ولی به فکر مردم و سرنوشتشون هم بودن.
ضرری که ایشون به اقتصاد این مملکت زده هزاران برابر این شهریه ها هست. (640033) (moderator22)
 
United Kingdom
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۱۱:۵۶
در عدالت محوری حضرتش همین بس که هر سال به همراه خیل گسترده‌ای از مریدان به آمریکا میرود که در آخرین سفر اعضا خانواده خاصه پسر و عروس همراه بودند و در هتلی با قیمت هر شب ... اقامت گزیدند

و البته اگر من در آمریکا همراهشان بودم حتما این شعر را زمزمه می‌کردم :

آنکس که ترا شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خاندان را چه کند

کسی‌ می‌داند منظور حاضرت آقا از گرایش بعضی‌ از مسئولین به دنیا طلبی کیست؟!! (640037) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۱۵:۵۱
اول این دروغ رو اثبات کنین بعدش شعار عدالت طلبی بدین! (640042) (moderator22)
 
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۱۸:۱۹
عدالت دیگر مبل ازادی شده
پس خوشا بحال خودمان که در قفسیم (640043) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۳۸:۴۸
کاشکی مجلس یزره قوی تر بود (640054) (moderator22)
 
بهزاد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۴۸:۱۲
یکی بپرسه ، آقای احمدی نژاد ( طبق گفته خود و اطرافیانش ) ، که حتی شبها به خاطر رسیدگی به امورات مملکت خواب کافی هم ندارد ، چه طوری استادیار شده ؟
از سایت الف خواهش دارم ، در این باره شفاف سازی کنند ، شاید اطلاعات من کافی نیست ! خدایی ناکرده تهمت بیجا نزده باشیم (640059) (moderator22)
 
بهزاد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۱:۴۹:۲۷
بنده خدا مشایی !
این بیچاره باید بره پیام نور درس بخونه ، اونوقت پسر احمدی نژاد ، پردیس کیش ، آقای رییس جمهور حداقل عدالت را بین نزدیکان خود رعایت کن!!! (640061) (moderator22)
 
منتقد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۴:۰۰:۵۸
بنده خدا رفته مثل بقیه درس بخونه، مگر عقلتونو از داست دادید؟ یه استاد دانشگاه مثل پدر ایشون نمی تونه سالی چند میلیون پول درس خوندن بده و از تخفیف هیئت علمی استفاده کنه؟ (640094) (moderator22)
 
سينا
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۷:۲۸:۲۵
اين همون پسرشه كه با تعجب مي گفت جكوزي؟ .جكوزي چيه؟(فيلم تبليغاتي انتخابات دور اول رياست جمهوري احمدي نژد) (640110) (moderator22)
 
gg
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۷:۳۹:۱۰
خرده نگیرید.همیشه تندروی ها جای اما و اگر دارد.کاش به این قانون قبلاً توجه میشد. (640113) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۷:۴۴:۰۸
عدالت چه غریب مانده......... (640117) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۷:۴۹:۰۸
مردم آنقدر فهیم هستند که صرفا گول حرفهای قشنگ رو نخورند مردم به عملکرد هر کی نگاه میکنند بخصوص اگه یکی از مسوولین باشه (640120) (moderator22)
 
ايراني
Latvia
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۰۶:۲۴
آقايان و خانمها حميدرضا افراشته، پروين احمدي نژاد، داوود احمدي نژاد، مهدي خورشيدي و ... اينها تنها چند نفر از اعضاي خانوادگي احمدي نژاد در پستها و مسئوليتها بوده و هستند. پسر آقاي احمدي نژاد هم هنوز زوده، فعلاً ميتونه از امكانات تحصيل استفاده كنه، قبولي در دانشگاه پديس بين المللي كيش كنكور نداره، بعد از قبولي در يك آزمون خيلي ساده زبان با پرداخت شهريه هاي ميليوني (دوره فوق ليسانس در حدود 20 ميليون تومن با هزينه 10 شب اقامت و پرواز رفت و برگشت) ميتوني اونجا ادامه تحصيل بدي. (640127) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۰۸:۰۹
اين آقا پسر هماني نيست كه نمي دانست جك حوضي چيه؟ و در منزلشان استخر نداشتند. اين را گفتم كه فكر نكنيد مردم فراموشكار هستند. (640130) (moderator22)
 
واقعیت تلخ
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۱۲:۰۰
ما اینها رو خودمون می دانیم..شما این صحبت ها رو به افرادی بگو که نظرشان به ایشان نزدیک تر است...شاید تا هنوز دیر نشده از کشتی این اقا پیاده شوند..گرچه تاریخ نشان داده که افراد لجوج همیشه تا اخر می روند و در نهایت با دست خود سرنوشت شومی را برای خود رقم میزنند..مانند شاه خائن...گرچه می دانم شما هم جرات گفتن واقعیت را ندارید.. (640134) (moderator22)
 
حاج اكبر
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۱۲:۴۹
در مورد فرزندان آقاي هاشمي چرا اينجوري برخورد نمي كني آقاي الف

اينكه مهدي هاشمي چند وقته رفته انگليس براي تعطيلات و داره حالش رو مي بره . آيا اونها هم مثل بچه هاي من مي رن تو مدارس دولتي . يا نه تو بهترين مدارس تهران و صرفا بدليل پدر محترمشون تحصيل كردن؟

احمدي نژاد هم نه . داري رئيس جمهور ملت ايران رو خطاب قرار مي دي . رعايت ادب از ابتدائي ترين اصول كار شماست. حالا چي شده كه اينقدر وقيح شدين و به رئيس جمهور ايران و به طبع اون به ملت بزرگ ايران توهين مي كني نمي دونم. (640135) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۱۵:۳۰
شعار دادن خیلی آسان است /به فرموده معصوم (ع) ریاست ها میدان آزمایش افراد هستند/رییس جمهور هم در این آزمایش مردود شد
عملکرد او با شعارهایش زمین تا آسمان فرق دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (640136) (moderator22)
 
امین
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۲۴:۰۹
بهتون قول میدم اگه ایشون قدرنت و نفوذ آیت الله هاشمی رو داشت الان خانوادش تو مریخ بودن.بخدا قسم میخورم که ما خیلی ها مون چون دستمون به چیزی بند نیست شعار میدیم.
بعد که به جایی برسیم بیا و ببین. (640145) (moderator22)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۲۶:۱۳
اينجانب هيئت علمي هستم و دخترم امسال داروسازي بين الملل همين كيش قبول شد(دانشگاه شيراز). ولي بنده توانايي پرداخت شهريه اي كه گفتند هر ترم حد اقل 7 ميليون تومان را نداشتم و حالا هم كه مي خواهند يارانه همين اعضاء هيئت علمي را حذف كنندو آقاي رئيس جمهور خوب بلد است شعار بدهد و واقعا از وضع مردم خبر ندارد. (640149) (moderator22)
 
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۳۵:۳۷
از اول هم استفاده آقاي احمدي نژاد از نقاط ضعف رقباي انتخاباتي مثل استفاده كردن آنها از رانت و دور بودن از مردم مستضعف از روي اخلاص نبود. آقاي احمدي نژاد از ضعف طرف مقابل به خوبي استفاده كرد كه فقط راي بياورد. (640159) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۳۹:۳۷
من با همه كارهاي احمدي نژاد مشكل دارم
ولي انصافا اين يه مورد رو ديگه نيستم: بابا خوب پسره با پول (خودش، باباش، هركي) رفته داره درس مي خونه به شكل كاملا قانوني...
آخه اين حرفا چيه كه مي زنيد؟!! اونم آدمه ديگه. حق داره از طرق قانوني تو مملكت خودش درس بخونه
حالا اگه رفته بود اونور آب درس بخونه... ببين چه سروصداهاي بيشتري كه نمي كرديد (640166) (moderator22)
 
الف-دینی
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۴۰:۰۵
شعار ها ی با شعور تا وقتی معتبر که در راستای تقویت قدرت من و اقوام باشد.درضمن درطی سال بعلت عدم وجود خورشید میتواند روز تاریک باشد این مسئله بدون استثاء نمی تواند باشد .امام علی (ع) بی دلیل بیش از اندازه کلمه عدالت را نمیگفت. (640167) (moderator22)
 
علی
Norway
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۴۶:۱۷
متاسف میشه آدم برای کسانی که وعده‌ها و ژست‌های آًقای احمدی نژاد رو باور کردند و هنوز هم باور میکنند. متاسف میشه ادم برای ملتی که نمیبینه کشورش چطوری به دست ناکارآمدی و نادانی یک فرد به تباهی کشیده میشه. درآمد نفت در دوره ریاست جمهوری ایشان از کل درآمد نفتی سالهای قبل تا انقلاب بیشتر بوده و این وضع فعلی ماست. متاسف میشه آدم برای کسانی که ژست رییس جمهور در اعلام تک نرخی شدن ارز رو باور میکنند و بعد میبینن که دلار داره ۱۸۷۰ تومن خرید و فروش میشه نه ۱۲۲۶ تومن و پی به حجم تزویر نمیبرند. آدم متاسف میشه وقتی با قانون گریزترین دولت تاریخ مواجه میشه و تمام نزدیکانش در پست‌های کلیدی غیرتخصصی بکار گرفته و میبینه هنوز هستند کسانی که فکر میکنند احمدی نژاد جریان فامیل بازی رو در حکومت قطع کرده.
حقیقتا هیچ فردی نمیتونست در ۶-۷ سال اینکار رو با یک کشور بکنه. (640174) (moderator22)
 
رحيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۸:۴۸:۴۶
دانشگاه هائي بنام بين المللي با شعب دركيش كه استعداد و هوش نميخواد، پول بده و برو بشين از پزشكي(16 ميليون) واز مهندسي هر رشته اي كه ميخواهي شروع كن، اون بستگي به جيب بابا و ... داره (640177) (moderator22)
 
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۲۱:۱۷
با سلام خدمت تمام خوانندگان گرامی
متاسفانه در مملکت ما مردم احساسی و پاییبند به اصول اعتقادی و مذهبی هستند یکسری افراد از این قضیه سوءاستفاده می کنند و به اسم دین و عدالت پشت دین پنهان شدند و هر کاری دوست دارند سر مردم می ارن یک فرد مومن هیچ وقت این همه لاف وگزاف نمی زنه های وهوی زیادی پشتش فریبه (640212) (moderator22)
 
عبدالله حسيني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۳۱:۴۶
در حال حاظر همه كساني كه با احمدي نژاد مشكل دارند مي خواهند از كاه كوه درست كنند اين در صورتي است كه توجه اي به گذشته نمي كنند و اينكه همه ارزشهاي كه بدست آورده بوديم را به يغما مي بردند و در دوران رياست جمهوري ايشان مقام معظم رهبري فرمودند با روي كار آمدن دولت نهم انقلاب در مسير واقعي خود قرار گرفت را فراموش مي كنند آيا واقعا" اين درست هست كه همه خوبيهاي ايشان را ناديده بگيريم و از يك خبر كه درست و غلط بودن آن ممكن است صحيح نباشد را مطرح كنيم براي اينكه در آينده فقط نزد وجدان خود شرمنده نشويم كمي هم تقوا داشته باشيم و اينگونه شخصيت ديگران را زير سوال نبريم - ممنون (640225) (moderator22)
 
عصبانی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۸:۲۴:۴۸
لطف کنید مردم فریبی را با خوبی اشتباه نگیرید، احمدی نژاد از احساس عدالت خواهی مردم سوء استفاده کرد و به گونه ای این کلمه را با حمایت از کردان و دیگر اشخاص متهم به اختلاس از بین برد که باید سالها طول بکشد تا مردم فکر کنند ، به جز امام علی کس دیگری هم می تواند به عدالت عمل کند. (640971) (moderator70)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۹:۵۱:۲۱
میزان حال افراد است (641118) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۰۰:۳۱
نکنه قهر 13 روزه هم تو همین مسیر درست واقع شده؟ (641136) (moderator22)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۰:۰۴:۴۶
چشم حق با شماست فقط لطف کنید چند تا از اون خوبیهایش که مردم بهرهمند شده باشند را بر شمارید (641550) (moderator70)
 
آیدین از کلن
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۳۳:۱۴
سلام بر همه دوستان. وضع مملکت عزیزمان را هم از دور دیدهام هم از نزدیک. امیدوارم که بدتر از این هم بشود. بلکه ملت خوابیده بیدار شده و به قرآن عمل کنند.
چرا که خداوند نیز تابع خواسته مردم در مورد خودشان است حتی هلاکتشان. (640228) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۴۹:۱۵
شعارهای داده شده فقط تا لحظه ریختن رای به صندوق اعتبار داشت.
و فقط برای کشاندن مردم به پای صندوقها طراحی شده بود.
و چقدر باید خون دل خورد از این همه تحمیق مردم. (640242) (moderator22)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۰۹:۵۶:۴۵
شعار عدالت برای دیگران است نه برای پسر رئیس جمهور ودولت پاک (640251) (moderator22)
 
United Kingdom
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۰:۱۹:۵۷
وقتی آقای احمدی نژاد تو مناظره گفت: آقازاده های آقای هاشمی تو کشور جه کار میکنن .
دوستی میگفت مشکل اینجاست که آقا زاده های ایشون هنوز بزرگ نشده اند تا کاری بکنند (640275) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۰:۲۳:۰۱
سلام
فعلا که از گرفتن نشت لوله ها نفتی که در تبلیغات برای انتخابات اولیه ریاست جمهوری گفتند فقط گرانی ارزاق نصیب مردم سر سفرها شده بس. (640279) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۰:۲۵:۳۲
متاسفم برای سایت الف که قدرت انقدر براش مهمه که تمام حیثیت و حق زندگی یه نفر رو بخاطر اینکع مثلآ پسر رییس جمهور هست میگیره.انقدر توان درک ندارید که فرق بین شبانه و دوره آزاد رو بفهمید برای چی ادعای اصولگرایی هم می کنید.
ایشون طبق حق همه مردم ایران در دوره شبانه تحصیل میکنند. (640280) (moderator22)
 
ایرانی
Norway
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۲:۴۹:۴۴
چرا دوست عزیز برای الف متاسفی اگر الف اطلاع رسانی یا مطلبی با دروغ را رواج میده شما هم با مدرک و مستند ثابت کنید نه اینکه بهم توهین کنیم در اینکه پسر رییس جمهور در کیش درس میخونه و در مکانی شایسته و مجلل که بحثی نیست فقط الف میگوید چه عدالتی را رییس جمهور محترم تبلیغ میکند  (641440) (moderator22)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۰:۳۷:۲۵
به نظر من این دیگه بی انصافی که شما در این حد میخواین مو رو از ماست بکشید بیرون!
اینکه باید مسئولان ما در حد اقشار ضعیف جامعه زندگی کنند یه آرزوست! به نظر من الان یک مدیر میانی هم از پس هزینه های دانشگاه شریف بر میاد حالا چه برسه رئیس جمهور!
مگر اینکه از امتیاز ویژه (از بیت المال) دیگری استفاده کرده باشه! (640291) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۰۹:۲۶
از بس که همه چیز را سیاه یا سفید دیده ایم (641471) (moderator70)
 
محمدرضا حکاکيان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۰:۴۵:۴۰
فکر مي کنم اين طرز نگاه کردن به مسولين شايسته نيست من خودم شخصا آقاي احمدي نژاد را در بعضي از مسايل اقتصادي قبول ندارم و از روز اول هم تصورم اين بود که ايشان توانايي مديريت کامل اين کشور را با نگاه پوپوليستي به مردم ندارند که خوب همه چيز هم اکنون مشخص شده است و کارنامه ايشان احتياجي به بحث ندارد، ولي اين هم که بگويم فرزند ايشان يا خود ايشان نبايد از امکانات استفاده کنند واقعا بي منطق هست من به عنوان يک ايراني خوشحال خواهم شد شخصي که طبق قانون اساسي شخصيت دوم مملکت تلقي مي گردد خود و خانواده اش در رفاه کامل بسر ببرند تا درگيري اينگونه مسايل را نداشته باشد و بتواند به برنامه ريزي مملکت بپردازد مگر غير از اينست که حتي در يک شرکت خصوصي هم حقوق و رفاهيات يک مدير ارشد بسيار چشمگيرتر از سايرين است ؟ بنظر من اين طرز تفکر يک سايه اي از بينش کمونيستي است که متاسفانه توسط چپي ها در زمان حکومت پهلوي در بين مردم رواج يافته بود که مي خواستند شاه را با اين ترفند در بين مردم خراب کنند و جاي بسي تامل دارد که نگاه شما هم اين چنين باشد! حال متمني است نگارنده اين مقاله که کلام امام معصوم را نقل مي کند سري به کتب اقتصادي اسلامي بزند و ببيند سيستم اقتصادي اسلام چگونه است ! و بر پايه رزق حلال بنا شده و حتي حکومت موظف به پاسداري از اموال مسلمين است و کسي حق ندارد با بيان اين مسايل حيثيت مومني را خدشه دار کند در جمهوري اسلامي ايران حتي نام بردن متهم فقط با دستور حاکم شرع يا ريس دادگاه جايز است، حال پسر ايشان ولو اينکه فرزند ريس جمهور هست و مي تواند بهانه دست ضد انقلاب بدهد بايد اينگونه با آبرويش بازي شود ؟ محمدرضا حکاکيان mhakakian@gmail.com (640306) (moderator22)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۰۰:۵۱
سلام .
تصور میکنم وقتی رو که محمود فریاد میزد لیست بلند بالایی از رانت خواران و مفسدین و ... در جیب دارد و هی میگفت الان میگم فردا میگم.
در عالم تصور یه هووی گوشه خیابون پاستر یه کاغذ پیدا کردم که از قضا همون لیسته بود تا یه تعدادی با خط محمود و بعدش با خط دیگری . که الان اون اسما جاشونو دادن به... (640333) (moderator22)
 
قاسم
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۱۸:۴۱
احمدی نژاد گفت اما خودش عمل نکرد و همان کاری که به سر هاشمی رفسنجانی داد ( همین اتهام و عمکرد خودش ) در آینده نیز همانگونه خواهند کرد . زمان بسیار نزدیک و نزدیکتر میشود و دلهره اوبیشتر میشود (640367) (moderator22)
 
فاضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۲۳:۵۶
چرا پس شما تكذيبيه دانشگاه شريف را منتشر نكرديد؟ اگر مدعي صداقت هستيد!؟ (640378) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۱:۰۴:۱۲
داداش تکذیب نکرده فقط گفته شهریه ثابتش 5000 یورو ترمی که نمی شه 20 میلیون!! اما حساب نکرده که با واحدا همین حدود در میاد. در واقع فقط ماستمالی کرده! (641616) (moderator70)
 
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۲۸:۵۳
بنده بهیچ وجع با کارها و سیاستهای اقای احمدی نزاد موافق نبوده و نیستم ایشان خوب یاد دارند که با استفاده از همین ترفند رانت خواری در بحثهای انتخاباتی شرکت میکرد اما خوب است بدانیم که افراد بسیاری هستند که فرزندانشان با استفاده از همین روش چه مسافرتهای انچنانی خارج و یا تاسیس شرکتهای بزرگ در داخل دست یافته که البته نام و تعداد انها برای خیلی از مردم ناشخته باقی مانده خوب است سری به انها هم بزنیم تا متوجه شویم که هزینه تحصیل فرزند اقای احمدی نزاد نسبت به انها بسیار پیش و پا افتاده تر است (640388) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۳۱:۰۰
ما از طرف همسرم که در صنایع هواپیمایی کارمیکند به شهرکی که در شمال دارند رفته بودیم ایم اقای مهدی به همراه همسر و 5 ماشین انجا امدنند نصف ویلاها برایشان خالی شد پذیرایی چی بگم قرق شده بوئد 10برابر بقیه مهمانها پذیرایی 000000همراهانش فامیل زنش بودنند ایان هیچ سمتی در صنایع هواپیمای ندارد (640390) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۳۳:۴۶
اخوی تو که از امریکا داری می نویسی کی ایران بودی؟ مطمئنی راجع به چه بحث میشه؟ (641192) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۴۰:۵۸
آسید عبدالجواد سر وصد را مریض ها بپا کردند و کسانی که جز خودشان هیچی قبول ندارند حتی بیانیه دانشگاه شریف را . دلیلشان اینه که باید همه فرمایش گوینده را قبول کنند حتی لازم شد حدیث می خوانند. این کجاش موضع تهمته ؟ یه نفری جزء عده ای دیگر رفته کنکور داده قبول شده . اگر راجع به قبولیش حرفی هست بروید از وزارت علوم تحقیق کنید اگر راجع به پولش حرفی هست شما که حدیث بلدید لابد قاعده فقهی هم بلدید که " البیته علی المدعی" بروید سند بیاورید و الا دارید برای انتخابات جنجال بپا می کنید.هیچ نگران نشدی که ایشان تو اوضاع سیاه زمان بعد از جنگ هزینه هفت سر عائله را چطور ازدولت گرفت؟ خدا روزیت را جای دیگری حواله کنه. (641201) (moderator22)
 
ali110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۴۴:۲۰
میشه از اقای احمدی نزاد پرسید پول این دانشگاه را از کجا اوردن چون یادم چند سال پیش اقای مشایی فرمودند که اقای احمدی نژاد از حقوق ریاست جمهوری استفاده نمی کنند و برای خرجی خانه فقط از حقوق هیئت علمی دانشگاه استفاده می کنند شاید حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه خیلی زیاده وما خبر نداریم (640419) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۱۱:۱۲
دقیقا همینطوره (640693) (moderator22)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۰:۰۲:۰۸
ببین داداش اصلا پولی در کار نبوده که بگن از کجا آوردهشده (641548) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۴۸:۰۹
بحث عوام فريبي ودروغ استدر كشورهاي ديگر كه مابا انها اعتقاد دمكراسي نداريم بخاطر يك دروغ بالاترين مسيول به زير كشيده ميشود (640425) (moderator22)
 
سال غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۵۰:۴۱
شاید عدالت همین باشه . (640431) (moderator22)
 
United Kingdom
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۵۱:۲۱
باید آنانی که آقای احمدی نژاد را با مفهوم عدالت یکی گرفتند عذر تقصیر به پیشگاه خدا ببرند و استغفار کنند چون چنین پنداری همسطح دانستن یک انسان غیر معصوم با انسان های معصوم وکامل است و به علاوه چنین مقایسه ای بی احترامی به معصومان است . اگر می خواهیم به محدوده عدالت اقای احمدی نژاد واقف شویم به این نظر ایشان توجه کنیم که گفت خط قرمز من کابینه منست. آن روز سرد ترین روز حامیانش بود چون شاید توقع داشتند که بگوید خط قرمز من خداست . (640432) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۱:۵۲:۱۵
بخدا اون 3000 ميليارد 1000 تومن 1000 تومن به همه بدين عدالت برقرار ميشه ها! (640434) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۴۰:۴۹
در قران کریم امده دروغگو دشمن خداست اگر در جامعه دروغ ریشه کن شود همه چیز درست می شود (640490) (moderator22)
 
رضا
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۵۶:۴۵
دولتي مفهوم توسعه را خراب كرد؛دولتي مفهوم اصلاحات را؛و اين دولت عدالت را!تا دولت بعدي چه را؟ (640504) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۰:۴۴:۰۶
نه سازندگی دروغ بود ونه اصلاحات انصاف از ایمان است. (645584) (moderator70)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۲:۵۸:۱۸
سلام
شما هم ديگه دارين يك كم در حق آقاي رييس جمهور بي انصافي ميكنيد
الان بسياري از فرزندان مسئولان درجه يك ايران در حال تحصيل در دانشگاه هاي پولي انگليس و امريكا هستند. اگر شما نميشناسين من چنتاشونو نام ببرم. (640506) (moderator22)
 
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۰۴:۱۹
آقايان خاتمي و احمدي نژاد هر يك با شعارهايي سركار آمدند
آقاي خاتمي با شعار مردم سالاري ديني و آزادي بيان و در مقابل آقاي احمدي نژاد با شعار عدالت و رفع تبعيض
بايد ديد كدام يك به شعارهايشان عمل كردند ؟
آقاي خاتمي در مواجهه با ضرب و شتم وزيرانش توسط اوباش و ترور همفكرانش با احترام به عقيده مخالفان تنها سكوت اختيار كرد ولي آقاي احمدي نژاد با وجود حكم قطعي قضايي عليه آقايان جوانفكر و بقايي سرسختانه از آنها حمايت كرد و با تمام قوا از بازداشت آنها جلو گيري كرد
اين است عدالت آقاي احمدي نژاد. . . (640516) (moderator22)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۱۰:۰۵
اين طور حركت ها و كارهايي مثل اون سفر دسته جمعي به نيويورك واقعا از شخصيتي مثل آقاي احمدي ن‍‍‍ژاد بعيد بود.درسته كه بهر حال خانواده ايشان هم حق حيات و استفاده از امكانات رو دارن ولي وقتي شخصي داعيه دار يك طرز فكر و يك اعتقاد ميشه كوچكترين انحراف از اصول ،به اعتقادات تمام معتقدين به اون باور لطمه ميزنه .خيلي متاسفم. (640522) (moderator22)
 
عميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۱۳:۴۴
عده اي از مردم سال 84 و عده بسياري سال 88 بر پوچي شعار هاي عوامفريبانه عدالت و خدمت و .. احمدي نژاد فرياد بر اوردند ولي چه شد ... آقايان تازه به اين مطلب رسيدند چرا ؟!!!! (640528) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۱۸:۵۹
مکان مجلل؟؟؟

مطمئنی از این حرفت؟ (640535) (moderator22)
 
سعیدی
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۲۱:۲۹
از احمدی نژاد بیش از این توقع نیست خیلی ایراد نگیرید چون بقیه استفاده کردند پسر رئیس جمهور هم حق داشت . پسر فقیر بیچاره ای که نبوده (640537) (moderator22)
 
Netherlands
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۲۴:۱۸
با سلام
خوب آدم منصف باشه، من نمی گم احمدی نژاد عیبی نداره اتفاقا عیب زیاد هم داره بروید و عیبهای واقعی اون رو پیدا کنید و با دلیل به مردم بگید تا همه بدونند اینکه نشد عیب این فضولی در زندگی خصوصی مردم است بالاخره رئیس جمهور هم جزئی از این مردم است راستی اگر پسر رئیس جمهور نتونه تو دانشگاه خصوصی درس بخونه پس کی می تونه آنوقتی که در مورد پسرهای هاشمی هم مطلب می نوشتند من نظرم همین بود بالاخره طرف پسر یکی از شخصیتهای اول کشور است حالا بنز سوار نشود من سوار شم اینا که عیب نیست ببینید کجا خدمت کردند کجا خیانت آنها را بگید. (640541) (moderator22)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۵۹:۵۰
ببین هموطن عزیز بحث این نیست که چرا استفاده کرده بحث اینه که عوام فریبی نکنند واینقدر شعار ندهند من یادم در سال 84از پسر احمدی نژاد پرسیدند شما استخر رفتید گفت نه گفتند تو خونه کامپیوتر دارید گفتند نه ما فقط یک باغچه کوچک داریم که درآن سبزی میکاریم بحث اینه که اینها نا سلامتی الگوی جامعه ما هستند اون سرریزی که رهبری گفت همین جاست بحث آلوده شدن جامعه است (641542) (moderator70)
 
از دانشگاه کیش
Canada
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۳۱:۰۷
بنده به عنوان یکی از کارمندان دانشگاه شریف پردیس بین الملل کیش ذکر چند نکته را ضروری می دانم
1-هزینه شهریه دانشگاه شریف پردیس بین الملل کیس در مقطع کارشناسی ارشد در حدود ترمی 4/5 تا 5 میلیون تومان است و چون پدر ایشان عضو هیات علمی می باشند شامل 50 در صد تخفیف خواهند شد.(یعنی از دوره های مشابه مثلا مجازی دانشگاه امیر کبیر ارزانتر می باشد)
2-در ایران رسم بر این است که اول با یک دروغ افکار عمومی را مسموم و بعد به فکر اصلاح خبر می افتند در ابتدا اعلام کردند ایشان ترمی 20 میلیون هزینه تحصیل می دهند و در برج آنچنانی اقامت دارند و دو واحد به همرا هان ایشان اختصاص دارد و... دیگر اصلاح این خبر مهم نمی باشد
3- فرض کنیم ایشان در کنوکور سراسری رتبه لارم را بدست نیاورده است اگر با رانت و سفارش دانشگاه دولتی تو تهران می رفتند خوب بود یا اینکه با هزینه خودشان در کیش تحصیل کنند
لازم به ذکر است که ایشان به عنوان پسر رئیس جمهور فقط از یک منزل معمولی متعلق به سازمان منطقه آزاد و یک خودرو سازمانی در طول مدت اقامت دو روز در هفته استفاده می کنند که باز زیاد به نظر نمی آید
در پایان می توان گفت که داشتن انصاف از همه چیز مهمتر است چطور ایشان به عنوان پسر رئیس جمهور باید پذیرای هزاران تهمت و افترا باشند ولی از امکانات موجود که در همه جا به صورت معمول برای فرزندان مقامات مورد استفاده می گیرد باید ... (640551) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۰۰:۵۷:۰۰
هفته ای دو روز خدا رو شکر !
52 هفته درسال 2 روز در هفته = 104 روز درسال
بلیط هواپیما برای هر نفر در قسمت اقتصادی و ارزان هر رفت و برگشت
000 /400/2 ریال
اگر هفته ای یکبار پرواز برای ایشان به تنهایی در نظر بگیریم و 52 سفر
000/800/124=52 000/400/2
این فقط هزینه رفت و آمد است بقیه را با کمترین هزینه محاسبه فرمائید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (643521) (moderator70)
 
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۳:۳۲:۵۶
اقای نویسنده متن مردم حتی به زور میتوانند شهریه دانشگاه کوچکی مثلا در کهنوج محرومترین نقطه را پرداخت نمایند چه رسد به کیش این اقای محمد هم که اینقدر دلسوزانه نوشتند یا خیلی متحجر و نادانی یا اینکه منافعت تامین است بله ایشان در تاریخ جایی نخواهند داشت چرا که نام ننگ بر تاریخ اگر هم حک شود مردم به دنبال تفحص در ان نیستند (640556) (moderator22)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۱۰:۴۳
اشكال از آقاي احمدي نژاد نيست
اشكال از مردم است كه هر چه مي شنوند باور مي كنند (640611) (moderator22)
 
احمد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۴۱:۲۲
واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگرمیکنند (640650) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۵۳:۴۵
یعنی جیب آقای رئیس جمهور چند کیلو متر تشریف دارن که این چنین هزینه ای رو پرداخت میکنند؟ نکنه حقوق ایشان بالای میلیارد هست؟ (640663) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۴:۵۵:۲۵
احمدی نزاد وقتی رییس جمهورشدقیمت آپارتمان درتهران بین800هزاردرشمال شهرتا350هزاردرجنوب شهر متغیربوداما......خودتان قضاوت کنیدفاصله خدمت تا... (640668) (moderator22)
 
eve
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۳۹:۴۶
نوشتیم احمدی نژاد، خواندند مشایی.

اما

چه ربطی به ریاست جمهوری پدر داره؟

ببینم مگه شما تفحص کردین ببینید پولش از کجا اومده؟!

هروقت منبع هزینه تحصیل این آقا رو پیدا کردین؛ خبر کامل بدین دست مردم. (640735) (moderator22)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۴۷:۱۳
خدا عاقبيت آقاي احمدي‌نژاد را بخير كند؛ چرا كه نيتش خدمت به مردم و بود و هست؛ خدمت‌رساني عمراني در اين دولت چندين برابر دولت‌هاي قبلي بوده و نمونه بارزش مسكن مهر است كه باعث خانه دار شدن خيلي‌ها شد.
خدا حفظش كنه. (640752) (moderator22)
 
خسته
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۵:۵۰:۵۰
از عدالت هم که بیزار شدیم
دیگه نمیدونم چی مونده واسه بیزار شدن
با لیسانس کامپیوتر دانشگاه ملی و زن و بچه و با سی سال سن 5 ساله بیکارم
به هر دری میزنم تا فقط کرایه خونه ام جور شه
الانم شدم راننده وانت بارکش
خسته شدم از زندگی
اگه زن و بچه نبود به ولایت علی خودم و راحت میکردم
این عدالته ؟ (640756) (moderator22)
 
اشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۶:۰۲:۳۳
خدمتشان رفتن به نيويو رک به اتفاق خانواده .واجازه ندادن هواپيما خالی بره وبنزين حروم شه . (640772) (moderator22)
 
صمدی
Russian Federation
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۲۰:۰۶
حق هست استفاده کنند اگر اشرافی گری و اصراف درش نباشد من عیبی نمی بینم (640876) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۲۷:۰۴
بی خیال بابا ،جناب اقای احمدی نژادم نهایتا یه سال و چند ماه دیگه دوره اش تموم میشه میره....! وقتی هرکاری دلش میخواد میکنه و وکیل الدوله ها هم تو مجلس پشتشن همین میشه دیگه بابا. (640886) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۷:۵۴:۰۷
این که چیزی نیست ما شنیدیم تو بعضی ایلتهای امریکا پر خاله خانباجیه با ماشینهای اخرین سیستم و خانه های انچنانی رفتن اونجا دنبال خدا و امام زمان می گردن وقتی حرف از عدالت زده میشه حالم بهم می خوره از هز حرف و شعاری که داده میشه تهوعم می گیره مارو باش چی فکر می کردیم چی شد حالا انتظار دارن باز جنگ بشه اون بچه هائی که با بدبختی بزرگ کردیم و مثل خودشون نتونستیم بفرستیم برن بزاریم جلوی گوله واقعا خیلی رو می خواد! اگر یک رنگیبود اگر... بازم سر و جان می دادند ولی کلاهتان را قاضی کنید و انتظارتان را کم و رویتان را کمتر (640920) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۸:۲۴:۱۵
حالا خوب است كه مثل مابقي خارج نرفته ! (640970) (moderator22)
 
ليلا
Seychelles
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۴۴:۵۹
اخه مابقي اينهمه ادعا نداشتند
وشعار ساده زيستي نمي دادند
ميبيني برادرقياس بيخودي كردي (641207) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۹:۲۸:۵۸
سلام، سوال: آقای هاشمی ثمره فرمودند که رئیس محترم جمهوری با وام زندگی می گذراند و خود ایشان هم فرمودند که با حقوق معلمی(استادیاری) زندگی می گذراند؟! چگونه ممکن است که حال فرزند چنین حقوق بگیری سر از دانشگاه بین المللی کیش با آن همه شهریه و هزینه زندگی در بیاورد..؟! لطفا راهنمایی فرمایید؟ (641078) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۱۹:۴۳:۵۷
شعـــار عمل
1- مبارزه با فساد اختلاس تاریخی 4 میلیارد دلاری
2- آوردن پول نفت سر سفره هدفمندی یارانه ها و تورم شدید
3- اشتغال نرخ بالای واردات و بیکاری قشر جوان
4- خصوصی سازی اختصاصی سازی (641102) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۱۵:۳۰
جای تعجب ندارد...همیشه اینطور بوده در طول تاریخ...فقط این عمل از جانب کسی که ادعای عدالت دارد زشتتر جلوه میکند. فقط متاسفم (641161) (moderator22)
 
حمید
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۲۷:۱۳
یه شما پیشنهاد میکنم با انتخاب تیتر "از مهدی هاشمی تا مهدی احمدی نژاد"
به بررسی دلایل و ارایه ی راهکار و پیشنهادهای قانونی قابل دفاع دز مچلس شورای اسلامی بر علیه اشرافی گری و استفاده از رانت دولتی در میان آقازاده ها بپردازید. (641181) (moderator22)
 
طاهرخانی
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۰:۴۰:۱۰
من از این میسوزم که دم از عدل میزنند و به شیوه اموی رفتار میکنند

مرتضی باغ بهشت آسا نداشت ، کاخ چند اشکوبه و ویلا نداشت ؛ نان جو بوده مولا خوردنش ، لیف خرما وصله پیراهنش ...

بخدا قسم که علی مرتضی امروز مظلومتر از صدر اسلام است (641199) (moderator22)
 
هادي
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۱:۰۵:۲۰
با سلام . آنهايي که فرزندانشان در خارج بسر برده اند داعيه ي پاک ترين دولت را نداشته اند وقتي که دم از عدالت مي زنيم بايد کمي محتاط تر عمل کنيم در غير اينصورت به مفهوم عدالت جفا کرده ايم و در مقابل بدخواهان شريعت علوي عدالت حضرت علي را زير سوال برده ايم ادعاي عدالت کردن و عمل نکردن به آن يعني سنگر گرفتن پشت سر عدالت و اين يعني مورد هدف قرار دادن عدالت . آيا اطلاع داريد که حضرت علي (ع) با برادرش عقيل که تقاضاي يک صاع (تقريبا سه کيلوگرم) گندم مازاد بر حقش را از بيت المال کرد چه عکس العملي نشان داد اين معنا و مفهوم عدالت است ببينيد به هر ميزان که ما از روش آن حضرت دور هستيم از معنا و مفهوم عدالت بدوريم پس خواهشا در صورتي دم از عدالت بزنيد که لااقل مفهوم آن را درک کرده باشيد . (641248) (moderator22)
 
فرانگر
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۲:۰۶:۵۷
تحصیل فرزند رئیس جمهور یک کشور با برخورداری از امکانات خاص مسئله مهمی نیست . مسئله تامل برانگیز پرونده یکی از نزدیکان ایشان در مورد اختلاس بیمه بود که مسکوت شد! (641365) (moderator22)
 
۱۳۹۰-۱۱-۲۳ ۱۱:۰۵:۰۵
با شعار عدالت وپاکدستی جور در نمی اید . (654435) (moderator22)
 
سید
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۲:۴۶:۱۳
مشکل اینجاست که سایت الف درمورد ریس جمهور از کاه کوه می سازه وهمیشه ساز مخالف میزنه چشم دیدن احمدی نژاد نداره (641437) (moderator22)
 
وحيد
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۱۰:۲۲
من هم مجازي امير كبير قبول شدم اما نتونستم برم ميدونيد چرا؟چون شهريه اون ترمي دو ميليون ميشد.شهريه شريف واحد بين الملل جزيره كيش بالاي ده ميليون تو جزيره كيش..... (641472) (moderator70)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۱۱:۴۲
آقای احمدی نژاد اگر هیچ کار مثبتی نکرده باشه همین که شجاعت کرده خانواده شو ببره نیویورک خیلی هنر کرده چون لابد خانواده احمدی نژاد که ماهواره ندارند فقر و بی چارگی و دربدری نیویورکی ها را ببینند و برعکس رفاه و توزیع ثروت و عدالت و اشتغال 100 در 100 مار ا ببینند و کلی صفا کنند و به پدرشون رییس جمهور محترم بابت این همه خدمات مشعشع به به و چه چه بگن ! (641474) (moderator70)
 
جلال
۱۳۹۰-۱۱-۱۵ ۲۳:۵۰:۴۸
هم شما میدانید وهم همه ملت ایران که احمدی نژاد اون حرفها را برای خود واطرافیانش نمیگفت عدالت هم یک بازیچه در دستان آنان است مگر آقا در همین خطبه های نماز جمعه نگفت که یکی از ضعفهای ما اشرافی گری وتجمل گرایی بوده وهست و گفت که سر ریز آن از مسولین به مردم رسیده
ماکیاولی گفت قانون را اقویا وضع میکنند برای حکومت بر ضعیفان کشور ما هم مستثنا نیست چون گوش شنوایی نیست (641523) (moderator70)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۶ ۰۸:۲۱:۵۷
اون عدالتی که ازش وقتی که می خواستی رای بیاری کو
آقای رئیس جمهور (641806) (moderator19)
 
ایوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۱۷:۳۴:۱۹
وقتی می خواهین کسی رو نقد کنین باید نقاط منفی و مثبت اش رو باهم مد نظر داشته باشین بعد بهش رای بدین . درست نیست که فقط یه طرفه به قاضی برین .احمدی نژاد اشتباده داشته این درست و لی کازهای خوب دیگه ای هم کرده که هرگز فراموش نمی شه حتی اگه اون دوره اش تموم بشه و بره. البته برخی از کارهای بد هم هرگز فراموش نمی شده . مثلا همان لیست مفسدان اقتصادی که هرگز اعلام نشد. و (644862) (moderator70)
 
من بیدارم
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۷ ۲۱:۱۸:۰۵
آخی آخی، من بیچاره که در آزمون دکتری رتبه 3 شدم اما گفتند آقا جا نداریم؟ و امسال نمیشه! اما اگر بخواهی پولی میشه! اما کدوم پول، اگر پول داشتم که درس نمی خوندم! هم آزمون کتبی و هم مصاحبه قبول شدم. اما نشد!!!

سال بعد تلاش کردم باز هم نشد امـــا رفقایی عزیر که جز ... بودند به خدا قسم، علم و صنعت قبول شدند و عضو هیات علمی شدند و من ماندم و من و ....
به خدا قسم، این بی عدالتی است، به همین دلیل است که اساتید و مغزهایی این مملکت فرار می کنند. از این میترسم روزی متخصص از کشورهای دیگر بیاوریم

والله آقایون این کارها را نکنید به خدا قسم نه آمریکا نه انگلیس و هیچ خارجی دلش به حال این مملکت نمی سوزه و وای بر ما که بخواهیم به مملکت خودمون خیانت کنیم
چرا کسی دلش به حال این مملکت نمی سوزه. به قول یکی از اساتید عزیزمان که می گفت: " دلم میخواهد یک دل سیر به حال مملکتم گریه کنم" (645062) (moderator70)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۰۹:۲۱:۰۲
کی آقای احمدی نژاد با عدالت یکسان دیده که شما دیدی؟ این حرفارو نزنید تورو خدا!!!!! (645470) (moderator70)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۵:۱۵:۵۴
به نظر من بیشتر مردم طرفدار حرفهای احمدی نژاد بودند... با اینکه بعدا خودش ثابت کرد که به حرفهای خودش هم اعتقادی نداره.! (646043) (moderator22)
 
عدل
United States
۱۳۹۰-۱۱-۱۸ ۱۵:۲۵:۰۱
پسر آقای احمدی نژاد هیچ گناهی نکرده اما گناه من جوون چیه که نمی تونم مثل ایشون درس بخونم و ادامه تحصیل بدم چون پول ندارم؟!!! (646057) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۲۴ ۰۰:۱۸:۲۳
حالا که پول نداری برو ....
گناه پسر اون چیه (656256) (alef-11)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۰:۳۵:۱۸
به نظر من ریا بزرگترین عامل نرسیدن به اهداف می باشد. ریا بزرگترین افت اعمال خوب ماست. زمانی که بخواهیم رفتار و عملمان را به رخ دیگران بکشیم خداوند نیز انرا بی ارزش می کند. دیگر اینکه ریحنتن آبرو افراد بدون هیچ سند و مدرکی آن هم در رسانه عمومی بی پاسخ نمی ماند. (647109) (moderator70)
 
حیکم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۰:۴۳:۴۰
آقا من با اون یکی پسر احمدی نژاد (علیرضا) دوست بودم. توی دانشگاه. الحق که بسیار ساده زیست بود. برای مثال تلفن همراهش از نوع بسیار ارزان بود. آدم بسیار متواضعی هم بود. خداییش هر چیزی به احمدی نژاد بچسبد اشرافی گری نمی چسبد. البته احمدی نژاد یک استاد دانشگاه است و حقوق استاد دانشگاه هم جزو بالاترین حقوق هاست. بنا بر این نباید تهمت بزنیم. هر چند به نظرم من رئیس جمهور باید در سطح پائین ترین اقشار زندگی کند و البته مدیران دیگر. اما این طور نیست. با این وجود همان طور که این مقاله به حق اشاره کرده است انتظار از احمدی نژاد به مراتب بیشتر است. چون احمدی نژاد در نظر بسیاری از مردم (به خصوص اقشار فقیر) به نماد عدالت تبدیل شده است و به همین دلیل حساسیت بیشتر از است.
(647125) (moderator70)
 
United States
۱۳۹۰-۱۱-۲۴ ۰۰:۱۷:۵۲
ببخشید پدر منم استاد دانشگاهست، اما از این چیزیا خبری نیست. (656252) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۱۲:۵۳
دوستان همیشه بین حرف تا عمل فاصله ها بوده رمز ماندگاری افراد به شعار نیست به عمله که عمل ایشون واضحه. در ضمن شاید منظور از ماهی 20 میلیون تومان مجموع هزینه اقامت و چیزای دیگه باشه اخه یکی از دانشجویان این نوع دانشگاه میگفت فقط ماهی 2 میلیون هزینه غذا ست خوابگاه و بقیشم بجا (647388) (moderator19)
 
باران
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۶:۱۱:۰۱
نه آقای احمدی نژاد نه پسرش نه یارانش ونه هیچ کس دیگه نمیتونه منو از عقیده وانقلابم دور کنه.من هنوز ایستاده ام... (649308) (moderator19)
 
محمد
۱۳۹۰-۱۱-۲۳ ۱۷:۰۶:۰۹
اینقدر دشمنی با رئیس جمهور نکنید و دروغ علیهش نبافید.

احمدی نژاد استاد دانشگاهه و اگر می‌خواست، میتونست از رانت قانونی که برای اساتید دانشگاه وجود داره استفاده کنه و پسرش رو بدون هیچ تخلف قانونی و صرفا با قبولی در هر رشته‌ای و از هر دانشگاه دور افتاده‌ای به رشته مطلوب در بهترین دانشگاه منتقل کنه. یعنی می‌تونسته با رانت کاملا قانونی هیأت علمی پسرش رو به دانشگاه شریف در خود تهران بفرسته.

احمدی نژاد این کار رو نکرده. این کار رو نکرده. پسرش کنکور قبول نشده، رفته شعبه مجازی دانشگاه شریف. حقوق استاد دانشگاهی هم کاملا از پس اون شهریه بر میاد. پس نیازی به دروغپردازی در مورد زندگی اشرافی نیست.

درسهای شعبه کیش هم اکثرا مجازی برگزار می‌شن. پس نیازی به اقامت در هتل گرانقیمت نیست. (655416) (moderator19)
 
مظلوم بینوا
United States
۱۳۹۰-۱۱-۲۹ ۱۷:۵۵:۲۵
ای بابا شماچقدردلتون خوشه.بجای اینکه به احمدی نژآدگیربدبدید دروبرتونه نگاه کنید ایاعدالتی که ازش دم میزنید توی ایران سراغ دارید (664256) (moderator22)
 
شیوا
۱۳۹۰-۱۱-۲۹ ۲۲:۰۵:۴۳
خدیا! این یک سال و اندی رو به ما رحم کن و به خیر بگذرون و زودتر هم بگذرون (664688) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۰-۱۱-۳۰ ۲۳:۳۸:۱۸
شما فقط وفقط فکر جوسازی علیه احمدی نژاد هستید در مورد مشائی هرچی بنویسید قبول ولی این یکی را در مورد فرزندانش مطمئن هستم دروغ میگید . (666529) (alef-15)
 
ف.پ
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۱۹:۳۹:۲۹
عزیزان اگر نمیدونستین بدونین.هر استادی در هر دانشگاهی که باشه و عضو هیئت علمی هم باشه بچه اش میتونه انتقالی بگیره بره اون دانشگاه مهم هم نیست که اول کدوم دانشگاه قبول شده نیازی هم به پرداخت شهریه نیست.
شمام الکی حرف رو بزرگ نکنین.


احمدی نژاد هرکاری هم کرده باشه. تو این 8 سال خیلی پرکار بود.مثل بعضیا فقط به خودش نرسید. (780421) (moderator18)
 
سینا پ
۱۳۹۱-۰۳-۲۳ ۱۷:۵۰:۵۸
سر چی چونه میزید؟ عدالت؟ انصاف؟
این چیزا بحث کردن نداره عمل کردن داره. من هر وقت تونستم خودم عدالت رو رعایت کنم حتی در حق یک نفر برای من کافیه.
دنبال چی هستید؟ دنبال کی هستید؟ عادل مطلق؟ اون فقط خداست. از احمدی احمدی نِژاد و دار و دستش انتظار نداشته باشید. چون نمیتونن عدالت برقرار کنند. حتی اگه شعارش رو بدن. (831930) (moderator22)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.