نظر منتشر شده
۲۷۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 476909
رئیسی در مشهد مطرح کرد:
شاهد بی‌سابقه‌ترین تخلفات دراین انتخابات بودیم/ بخشهای مختلف رسانه ملی، وزارتخانه هاواستانداران تبدیل شدند به ستاد روحانی/ مردمی که آمده بودند به رقیب دولت رای بدهند، ساعت ها پشت در ماندند / نیروهای انقلابی بر خلاف فتنه گران پایبند به قانون هستند
بخش خبری الف، 7 خرداد 96
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۸
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنده تاکنون از حق تولیت آستان قدس رضوی استفاده نکرده‌ام و تا آخر عمر نیز استفاده نخواهم کرد، ابتدا عرض کردم تمام اعضای همکار ما در تهران و در کشور هم دوستانی که مسئول ستادها بودند همه مردمی بودند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در جمع حامیان خود در جامعه الحسین مشهد مقدس اظهار داشت: خداوند را شاکریم که عمری را به ما عنایات فرمود تا بار دیگر رمضان  را تجربه کنیم. ماه رمضان ماه توجه به خدا، محاسبه اعمال و ظرفیت سازی برای نفس و جان است. این ماه هنگامه تمرین دگر خواهی در پرتوی خداخواهی است.

وی افزود: مردم سالاری دینی از ویژگی های نظام اسلامی و قانون اساسی کشور ماست؛ در کشور ما تمام ارکان جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم انتخاب می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مردم ما مثل همیشه کم نگذاشتند اما مسئولان کم گذاشتند، کم گذاشتند که بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند عذرخواهی کنم و این فقط یک جا نبود و موارد بسیاری از سراسر کشور هم به ما و هم به شورای نگهبان و بخش‌های دیگر اعلام شده است.

وی ادامه داد: باید از این دسته مردم عزیز که عاشقانه و صمیمانه و مسئولیت شناسانه در صحنه حاضر بودند اما نتوانستند رای بدهند همگان عذرخواهی کنند، من هم به سهم خود به عنوان یک کاندیدا باید این قصور را و یا تقصیر را نسبت به کسانی که باید رای مردم را می‌گرفتند و به موقع اعلام نکردند اعلام کنم.

وی ادامه داد: تشکر صمیمانه و مخلصانه و متواضعانه دارم از 16 میلیون نفر از مردم عزیزی که بزرگوارانه بنده حقیر را مورد لطف و محبت قرار دادند من این رای را برای خودم تلقی نمی‌کنم، به عنوان یک طلبه این رای را به ارزش‌ها تلقی می‌کنم، به کسانی تلقی می‌کنم که می‌خواهند در این نظام، دولتی در طراز دولت اسلامی شکل بگیرد و خواسته‌هایی از نوع خواسته‌های امام و رهبری و شهدا و ایثارگران دارند بر زبان جاری می‌کنند و این تشکر را هم به لحاظ حضور مردم و هم به عزیزانی که در ستادهای مردمی بودند.

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: بنده تاکنون از حق تولیت آستان قدس رضوی استفاده نکرده‌ام و تا آخر عمر نیز استفاده نخواهم کرد، ابتدا عرض کردم تمام اعضای همکار ما در تهران و در کشور هم دوستانی که مسئول ستادها بودند همه مردمی بودند، اداره ستادها کاملاً مردمی بود، خود مردم بودند، دیدید و شنیدید که فردی درب مغازه را باز کرده بود و یا فردی منزلش را به این امر اختصاص داده بود و در این راه قرار داده بود، خانمی النگو و یا گوشواره‌اش را داد و من شرمنده شدم، درست مثل روزهای دفاع مقدس.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: ناسزا گفتن به سید ابراهیمی رئیسی فضای انقلابی و جهادی را در کشور کم رنگ نخواهد کرد. دعاها و نیایش‌های شما به درگاه خدا اثر کرده است. مادر چهار شهیدی که با اشک چشم می‌گوید من امروز تمام دغدغه ام این است که ارزش‌های انقلاب اسلامی زمین نماند. مطمئن باشید دعا‌ها و نیایش‌های شما به درگاه خداوند محقق خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه از اولی که وارد این عرصه شدیم، در مورد کرامت خواهی و حق خواهی و عدالت اجتماعی و اقتصادی و گفتمانی که امام و رهبری داشتند تاکید کردیم بیان کرد: گفتیم می‌خواهیم صدای کسانی باشیم که صدای آنها شنیده نمی‌شود، گفتیم می‌خواهیم صدای محرومان و کسی که با مشکلات مختلف اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند باشیم که روزنامه و پژواکی نداریم.امید آن است که همواره وکیل مدافع محرومان و خانواده‌های مستضعف در جامعه باشم.

وی بیان کرد: من از نخبگان، از خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جوانان عزیز و خانم‌ها و آقایانی که در این عرصه تلاش و مجاهدت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و می‌گویم ناسزا گفتن به فردی مثل سیدابراهیم رئیسی فضای انقلابی را سرد نخواهد کرد.

رئیسی ادامه داد: می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند و بر طبل دوقطبی کردن جامعه می‌نوازند و این روش فرسوده انگلیسی‌ها است که شیعه را دوقسم کنند و سنی را دوقسم کنند، ما این دوقطبی کردن را برای اینکه بخواهند از پاسخ به سوالات فرار کنند نمی‌پذیریم، مردم سوالشان این است چهار سال چه کردید؟ مردم سوالشان این است دور از تهمت‌ها و افتراها و نارواها چرا آدرس غلط به مردم می‌دهید؟ مردم می‌گویند کار، چرا بیکاری است؟ به مردم بگوئید چقدر کار ایجاد کردید چقدر می‌خواهید کار ایجاد کنید، این جواب مردم است نه اینکه جواب این مردم این باشد که اینها می‌خواهند دیوار بکشند.

وی افزود: جواب مردم این است که خانواده فقیر و مستمندی که نان شب ندارند چه باید بکنند. ما گفتیم منابع کشور را بررسی کردیم و می‌خواهیم سه دهک پائین را افزایش دهیم اما اعلام کردند از کجا؟ شما مگر اقتصاد می‌دانید؟ اعلام کردیم از این منابع می‌خواهیم تامین کنیم. شما آب و برق و نفت  گاز و بنزین و حامل‌های انرژی را گران کردید، ما گفتیم منبعش اینجاست اما گفتند اینها کار پوپولیستی می‌کنند اما شب انتخابات و یک باره لحن و ادبیاتشان را عوض کردند و گفتند باید افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی درآمدشان را افزایش دهید، ما  نیز از ابتدا همین را گفتیم.

رئیسی گفت: ما گفتیم باید به قانون عمل کرده و کف یک میلیون شغل سالانه ایجاد کنید اما گفتند می‌خواهند کشور را دچار مشکل کنند، گفتیم با همین قانون می‌شود و اگر دولتی نخواهد اجرا کند نباید باید وارد عرصه شود. مردم را چه حساب کرده‌اید؟ چرا با مردم اینگونه صحبت می‌کنید؟ گفتیم باید یک میلیون شغل ایجاد شود و گفتند اینها می‌خواهند مردم را فریب دهند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: دولت در سیاست خارجی باید این سیاست ملتمسانه خود را کنار بگذارد.این که شما به دشمن پیام دهید که خزانه کشور خالی است، اشتباه است. این که القا شود همه چیز مردم وابسته به برجام است حتی آب‌خوردن مردم وابسته به برجام است اشتباه است.زانو زدن در برابر یک مقام عربی که هزاران مسلمان را در منا به شهادت رسانده است، سیاست ملتمسانه است.

رئیسی افزود: اینها، پیام‌هایی دریافت می‌کنند و می‌فهمند تحریمشان اثر گذاشته و دومرتبه تحریم را تشدید می‌کنند، یکی از عوامل تشدید تحریم‌ها پیام‌هایی بود که از داخل می‌رفت، اگر پیامی که از داخل می‌رفت پیام اقتصاد مقاومتی بود و این بود که ما پای اقتصاد مستقل پایدار ایستاده‌ایم جرات نمی‌کردند تحریم‌ها را تشدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما گفتیم کدام رئیس جمهور روی کره زمین می‌آید بنیه دفاعی و موشکی خود را تضعیف می‌کند؟ این بنیه دفاعی برای جنگ نیست برای آن است که نجنگیم، در همه دنیا برای بازدارندگی این بنیه دفاعی را تقویت می‌کنند تا کسی به خاکشان تعرض نکند و ما این حرف را زدیم، شما در مصاحبه ها و مناظره‌ها بنیه دفاعی و موشکی را تضعیف کردید و روحیه بچه‌های مدافع حرم و خانواده شهدای مدافع حرم را تضعیف کردید و بعد سر مزار پدر موشکی رفتید. این چه رفتاری است؟

رئیسی ادامه داد: ما می‌گوئیم کدام رئیس جمهوری بنیه دفاعی و موشکی کشورش را تضعیف می‌کند؟ کدام رئیس جمهوری است که بنیه دفاعی کشورش را تضعیف کند؟ شما باید به مجاهدان و خانواده شهدا افتخار کنید چرا آنها را تضعیف می‌کنید؟ اگر این‌ها نبودند امروز باید در تهران مقابل داعش می‌جنگیدیم.

رئیسی تصریح کرد: توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار نظام و توجه به فرهنگ اصیل این نظام اگر بشود ما جلو می‌رویم. آنچه اتفاق افتاد اتفاق بدی بود و جلوی چشم مردم افتاد، ما مردم را عاقل و بابصیرت می‌دانیم، روستایی ما کمتر از شهری مطالب را نمی‌فهمد و بسیاری از مطالب را بهتر می‌فهمد. آنچه اتفاق افتاد؛ اتفاقات خوبی نبود، مردم ما عاقل و با بصیرت هستند؛ ما مرزبندی‌ها را بین روستائیان و شهرنشین‌ها قبول نداریم.

 وی با اشاره به اینکه  در این دوره دولت حامی یک کاندیدا بود و در برابر کاندیدای دیگر موضع گیری می‌کرد تصریح کرد:  اتفاقات این دوره بدیع بود، بیش از 5 ماه است که آنتن تلویزیون صبغه تبلیغات انتخاباتی داشت و این رقابتی نابرابر را ایجاد می‌کند.

رئیسی گفت: اتفاقات این دوره اتفاقات بی سابقه‌ای بود؛  تمام امکانات کشور و وزارت خانه‌ها و استانداری‌ها و بهداری‌ها و... ستاد انتخاباتی کاندیدای دولت شد.این در حالی است که بنده 20 فروردین از مشهد و آستان رفتم و درهیچ یک از برنامه‌های آستان شرکت نکردم.ده‌ها روزنامه زنجیره‌ای برای دولت کار و مدام به رقیب تهمت زدند در حالی که روزنامه قدس آستان ازهر گونه فعالیت انتخاباتی بر حذر شد.

وی خاطرنشان کرد: معاون اولی که با کلام خود می‌گوید من برای دفاع از دولت می‌آیم و این را ما به هیج عنوان در قانون نداریم. این پول پخش کردن‌ها، واریز یارانه حتی برای افرادی که یارانه آنها قطع شده بود، واریز بدهی چندین ساله کشاورزان در شب انتخابات، سوء استفاده‌های کاندیدای خاصی از امکانات دولتی بود. ما توجه به فقرا و محرومان و ایجاد اشتغال و کنار گذاشتن اشرافیگری را گفتمان کردیم که اگر عملیاتی شود حمایت می‌کنیم. خوشحال می‌شویم این جریان در دولت مورد توجه قرار گرفته همچنان ادامه داشته باشد و منحصر به دوران انتخابات نباشد.

رئیسی بیان کرد: از چناران و اهواز و خرم آباد مستنداتی فرستاده‌اند و بیش از 200 فیلم خود مردم فرستادند و قریب به 2000 صندوق را مردم گفته‌اند اشکال دارد و آقایان گفته‌اند سریع رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: مردم 30 انتخابات شرکت کرده‌اند و سر صندوق بودن را بلد هستند و چیز تازه‌ای نیست، مردم خودشان سر صندوق‌ها بوده‌اند، ما قانون مدار هستیم و نیروهای انقلابی برخلاف فتنه گران پایبند به قانون هستند اما تخلفات در این رابطه بی سابقه است.

رئیسی ادامه داد: به دوستان عرض کردم و خودشان هم می‌دانند ما پایبند به انقلاب هستیم و کار را از مسیر قانون دنبال می‌کنیم اما اگر مردم احساس کنند این تخلفات مهندسی شده و سازمان دهی شده بررسی نشود اعتماد مردم آسیب می‌بیند و این آسیب دیدن خسارت بزرگی برای کشور است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: پایبندی به خط امام و ولایت فقیه و دشمن شناسی و دشمن ستیزی و توجه به مردم و باور داشتن آنها شاخص‌های خط امام و راه امام است، ادبیاتی انقلابی و در خور شان مردم انقلابی خواسته مردم عزیزمان و خط روشن و نورانی اماممان است.

رئیسی افزود: اهل دلبندی‌های شخصی نیستم اما دیدید اهانت و ناروا و تهمت و افترا و آدرس‌های غلط داده شد اما اهل اینکه از خودم بخواهم بگویم نیستم، فیلم انتخاباتی را که خواستند بسازند گفتم از زندگی مردم و بیکاران و اینکه تبعیض‌ها چقدر مردم را اذیت می‌کند فیلم بسازید، ترساندن مردم از جفاهای این انتخابات بود که در مردم نسبت به رقیب هراس ایجاد کنند اما اکنون نظر شورای نگهبان را نظر نهایی می‌دانیم و درخواست خودمان را مطرح کرده‌ایم و قانونمند کار را پیگیری می‌کنیم از پیگیری مطالبات مردم  خسته نمی‌شویم و جا نمی‌زنیم و نه با تهمت های ناروا میدان را خالی می‌کنیم و در این عرصه پافشاری می‌کنیم تا مشکلات مردم حل شود.
 
کلمات کلیدی : انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات۹۶، رای دادن، صف رای دادن، مشارکت مردم،روحانی، رئیسی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۴۹:۵۹


1- سیزده چهارده سال پیش وقتی در سرمقاله کیهان از سازمان بازرسی انتقاد کردم و شما تلفنی و حتی بدون واسطه منشی به خاطر آن نوشته،مرا مرهون لطفتان کردید ،شیفته تواضع و حسن برخوردتان شدم. به خاطر همان سابقه وقتی نامزد ریاست جمهوری شدید در جایی نوشتم که گروه خون تان نمی خورد به ما اصولگراها.

2- عده ای دوره تان کردند و وارد بازار مکاره انتخابات شدید. ادبیاتتان تغییرکرد. لحن تان عوض شد. خلق تان تنگ شد. رفتارتان در مناظره ها تند شد. این بار در جایی نوشتم چه نزدیک شده اید به ما اصولگراها.

3- دیروز در جلسه تفسیر قرآن کریم، دوباره برگشتید به روزهای مناظره. انگار نه انگار که8-9 روز گذشته است از انتخابات. کاری به گلایه هایتان ندارم. شما قاضی اید و ناگزیرم بپذیرم که بر اساس شواهد و قرائن سخن گفته اید، اما به عنوان یک آدم مطلع ناگزیرم به حضورتان عرض کنم که اطلاعات ارائه شده به شما که مبنای قضاوتتان شده، شاید"حلال" نباشد. شاید شبهه ناک باشد. شاید راست نباشد.شاید آلوده به غرض باشد. شاید بی مرض نباشد. همه این شیوه های اطلاع رسانی، یافت می شود، در دکان ما اصولگراها.

4- آقای رئیسی! سید عزیز! مراقب اطرافیان باشید. بسیار بزرگتر ها از شما غفلت کردند و فروغلتیدند. تاریخ بعد از انقلاب مشهد را بخوانید. حتما برمی خورید به کسانی که به حرف نزدیکانشان اعتماد کردند و به سرشان آمد آنچه نباید می آمد. برخی از مشاوران و اعضای ستاد شما آدمهای کج خلق و تندخویی بودند و هستند که به فکر شان و منزلت شما نیستند. اگر خواستید برایتان توضیح می دهم حال و روز برخی از آنها را که پیشتر مدیر دولت سازندگی بودند، و 12سال پیش صبح در ستاد احمدی نژاد بودند،ظهر به ستاد لاریجانی می رفتند، و عصر هم خودشان را به ستاد قالیباف می رساندند. چنین اعجوبه هایی داریم ما اصولگراها.

5- اسم دکتر لاریجانی آمد. می خواهم بگویم سید عزیز! در حرم حضرت معصومه(س) به سمتش کفش پرتاب کردند و خیلی ازما اصولگراها سکوت کردیم . می ترسم حواس تان را جمع نکنید و دیری نپاید که همان کفشها به مشهد هم بیاید، و باز هم سکوت کنیم ما اصولگراها.

6- حق شماست البته که پیگیر تخلفات انتخابات باشید. اما دور و بری های شما بعضی هاشان بازماندگان همان دولت برآمده از 88 هستند که در گوشه ای از فتنه نقش داشته اند اما آن موقع با زرنگی سرشان را خم کردند تا دیده نشوند. الان همانها بلاتشبیه قران بر سر نیزه کرده اند و دارند حرف همان معترضان به انتخابات 88 را می زنند . سید عزیز!قربان جدتان بروم. بازی نخورید از ما اصولگراها.
(4397620) (alef-13)
 
میرزا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۹:۰۹
دوست عزیز
شما که اینقدر نکته سنج هستین نمیدونین ایشون حق داره از آرای خودش دفاع کنه؟ نمیدونین که نباید بذاره عمل تخلف انتخاباتی دوباره تکرار بشه؟ (4398326) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۲۷:۱۳
بزرگترين دروغ اقاي رييسي حمايت رسانه ملي از اقاي روحاني !!!!
(4400217) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۸:۲۴:۳۰
🔴 رئيسى: ده‌ها روزنامه زنجیره‌ای برای دولت کار کردند؛ اما روزنامه قدس از هر فعالیت انتخاباتی برحذر شد! (٩٦/٣/٧)/ روزنامه قدس ٩٦/٢/٢٨ روز ممنوعيت تبليغات انتخاباتی

تیتر این روزنامه را بخوان
مشهد کار را تمام کرد
خواستم یکی از صدها دروغش را مستند کنم (4400647) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۰۲:۴۸
بعد از خواندن کامنت زیبای شما به اصولگرا بودن خودم افتخار کردم. راستش مدتی است شک کرده بودم شاید من اصولگرا نیستم و اصولگرایی چیزی است که این آقایان عرضه می کنند. (4398505) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۱:۱۱:۲۹
تو صد در صد اصولگرایی ! همه باور کردند (4400945) (alef-13)
 
lمعصوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۲:۳۶
آی گل گفتید

واقعا اگه به قانون پایبندیم مااصول گراها این همه بحث و ... نداره انتخاب نشدید دیگه برید برا چهار سال آینده برنامه ریزی کنید و به جز انگ زدن و دروغ گو خطاب کردن بقیه و دزد خطاب کردن بقیه با برنامه بیاید به صحنه انتخابات

باور می کنید گاهی از این که اصولگرا هستم و به اصولگراها رای می دم از خودم بدم مییاد بابا جان قربان جدتان رای نیاوردید برید واسه چهار سال آینده برنامه ریزی کنید الان شماها هم که مثل اصلاح طلبا شورای نگهبان رو زیر سوال می برید ؟؟؟؟؟؟؟ (4398531) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۱۱:۱۴
شمااصولگرانیستی (4398833) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۹:۱۰:۱۴
برای چی؟چون حرف منطقی میزنه؟ (4399782) (alef-11)
 
معصوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۹:۴۶:۲۰
چرا اونوقت؟؟؟؟؟
چون انگ نمی زنم به کسی........

من اتفاقا اصولگرام و به جناب رییسی هم رای داده ام ولی می دونم بعد ا زانتخابات و تایید شورای نگهبان این حرف ها اشتباه دیگه (4400798) (alef-1)
 
جواد فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۲۶:۵۹
خودت بریدیو دوختی معلوم نیست چند چند با خودتی (4398901) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۳۷:۲۴
این تفکر اصولگرایی عقلگرا و منصف می تواند در کنار اصلاح طلبان معتدل کشور را بسازند. (4398943) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۲:۲۳:۴۰
برای اینکه 4 سال دیگر بتوانند حقوق نجومی بدهند تخلفات نجومی کردند
منتظر دادخواهی عادلانه شورای محترم نگهبان هستیم (4400107) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۲:۳۵:۳۵
آقای رییسی چقدر عشق قدرت داشتن ما نمیدونستیم (4400129) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۵۷:۱۷
كاش از اول رئيس جمهور فقط چهار سال ميتونست رئيس جمهور بشه نه ٨ سال اينجوري اينقدر بدبختي نداشتيم (4400378) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۳۷:۵۵
تخلفات انتخابات را شورای نگهبان اعلام میکند شما نترس (4400883) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۵:۳۱:۰۰
خود گویی و خود خندی وه چه هنرمندی (4401534) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۱:۳۴
متاسفانه دولت از هر ابزاری که دستش بود برای این انخابات استفاده کرد. خدا می دونه چه ها که نکرد. بیاییم بدون تعصب به این واقعیت نگاه کنیم و با این رفتارها مخالفت داشته باشیم. (4397623) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۱۱:۴۷
برادر شما در داخل کشور بوديد که ببینيد تخلف شده است؟ يا صرفا چيزی شنيدهايی اينقدر محکم حرف می زنيد! (4398336) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۴۰:۳۵
مثلا شما این چه ها نکرد را براساس چه مستند و مدرکی می گوید ماشالله پرچمتان هم که آمریکاست. چرا قایم شده اید (4398959) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۴۳:۳۶
غیر متعصبانه اگر نگاه کنیم صدا و سیما به نفع اصول گراها کار می کند. نکند آقای رییسی انتظار داشته اصلا رییس جمهور مملکت را تلویزیون در این ۴ سال نشان ندهد؟ (4400255) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۵:۰۲
حمایت رسانه ملی از روحانی؟؟؟!!! (4397634) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۰:۳۲
حمایت رسانه ملی از روحانی واقعا از آن حرفهاست؟!!!! (4398524) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۰۵:۳۳
بابا اینا روز روشن را میکنن شب و شب را روز اعلام میکنن به درجه بالایی از انکار حق رسیدن (4398807) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۴:۲۵
بله قسمت آخر «دیوار به دیوار» رو نگاه کنید. (4400233) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۵:۴۵
لج درار تریت حرفها! صدا و سیما ستاد روحانی؟ اونهایی که نتونستن رای بدن قطعا به شما رای نمیدادن. اونهایی که به شما رای دادن از روی وظیفه اول وبت بود. از طرفی اگر تخلفی بوده ده ها برابر این سال ۸۸ بود. چرا سکوت کردید. چرا بر خورد نشد؟ (4397639) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۲۵:۱۲
تخلف باید ثابت شود، متاسفانه در سال 88 کاندیدای شکست خورده به قانون تمکین نکرد، این از خصلت اصلاح طلب ها است که دست به فتنه می زنند و اگر قانونی شکایت می کردند و تخلفات صورت گرفته را ثابت می کردند مطمئنا شورای نگهبان و رهبری زیر بار تخلف نمی رفتند ولی متاسفانه فقط صحبت از ابطال انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات را کردند که با هوش و درایت مقام معظم رهبری این فتنه در نطفه خاموش شد، چرا که اگر انتخابات مجددا برگزار می شد بدعتی بسیار بد بود که در آینده صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می کرد.

فتنه گران به خیابان ها ریختند و بجای مطالبه قانونی خود، شعارهایی بر ضد نظام و انقلاب که این مردم خون ها بابت آن داده بودند زدند و به قول خودشان انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.

شما فتنه 88 را با هیچ چیز دیگری مقایسه نکنید، چون آنها ذات فاسد خود را نشان دادن و کاندیدای مغلوب شده خط خود را از آنها جدا نکرد و در حال حاضر حصر لطفی است که نظام به این آقایان کرده است وگرنه ... (4398384) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۰۹:۳۳
من فکر می کردم، تو کشور فقط یک شورای نگهبان وجود دارد، حالا می بینم ماشاء الله هرکدام از کامنت گذاران خودش یک شورای نگهبان است و از قبل هم انتخابات را بررسی کرده، و هم، شکایات بررسی کرده و نظر قاطعش را نیز اعلام کرده که مثلا آقای رییسی تخلف کرده و.....
دوستان عزیز در این مملکت یک قانون وجود دارد و یک شورای نگهبان، هرکاندیدایی حق دارد در مورد انتخابات به شورای نگهبان شکایت کند، شورای نگهبان فصل الخطاب است و رای شورای نگهبان نافذ است،
تخریب کردن یک کاندیدا ، نه قانونی است نه منطقی است نه اخلاقی، و شارلاتان بازی برای این که او نتواند از خودش دفاع کند، با هیچ معیاری جز تفکر استبدادی منطبق نیست
اینکه به آقای رییسی گفته شود شما شایستگی ریاست جمهوری را نداری، سوابق لازم اجرایی را نداری، و سیم خاردار کشیدن در مقابل او که چرا وارد این عرصه شده ای با هیچ منطق اخلاقی منطبق نیست، وقتی شورای نگهبان صلاحیت او را برای ریاست جمهوری تایید کرده حتما این شرایط را داراست ،
متن سخنرانی آقای رییسی مطالبی را دارد که طرفداران روحانی هرگز به دنبال پاسخ آن ها برنیامده اند
بدترین روش برخورد هوچی گری و شارلاتان بازی است،
دولت باید جواب دهد که چرا ۵ میلیون نفر را از رای دادن محروم کرده است، این آراء قبل از اینکه پیروزی برای یک کاندیدا باشد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی است،
ثانیا دولت براساس نظر سنجی های علمی می دانست که آرای روحانی در کجاها بالا و در کجاها پایین است در حسینیه ارشاد بیشترین زمان اخذ رای و تعرفه و تعداد صندوق وجود دارد اما در حرم امام رضا ع که ۱۰ برابر حسینیه ارشاد جمعیت زایر و مراجع دارد کمتر از حسینیه ارشاد صندوق دارد، علاوه بر آنکه هر آدم کم سوادی هم می فهمد اگر ۵۰٪ درصد این آراء هم مال روحانی بود روحانی مفت و مجان ۲/۵ میلیون رای را از دست نمی داد، چطور می شود تعداد کل کسانی که حق رای دارند حدود ۵۰ میلیون نفر باشد و وزارت کشور ۲۰۰ میلیون تعرفه چاپ کرده باشد یعنی ۴ برابر، و روز رای گیری ۵ میلیون نفر به بهانه کمبود تعرفه از رای دادن محروم شوند
طرفداران روحانی خودشان را به خواب نزنند، به جای دروغ های روحانی که اعضای ستادش برای شام به ستاد آقای رییسی می رفتند به این سوال جواب، دهند، علاوه براینکه اگر آقای روحانی راست بگوید و چنین افراد متقلبی را در ستادهای خود جمع کرده باشد معلوم میشود برای سر صندوق ها از چه قماش آدم استفاده کرده است. (4398518) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۴۱:۱۲
منم از جا ماندگان انتخاباتم اما می خواستم به روحانی رای دهم . (4398962) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۲:۳۷
شما حالت خوبه؟؟؟ ما که خیلی دوست داریم انتخابات دوباره برگزار شود تا آرای روحانی به 30 میلیون برسد... (4399187) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۰:۲۷
با تخلف بله (4400888) (alef-13)
 
يار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۹:۰۵:۴۳
شم مطمني چيزي نزدي؟ نميدوني که شوراي نگهبان اجازه تمديد بعد از ساعت 12 رو نداد و دولت مي خواست راي گيري ادامه داشته باشه؟ سيستم تاييد هويت هم اولبن بار بود که به خواست شوراي نگهبان اجرا مي شد. (4400722) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۲:۳۸
خیلی پررویین سال 88 کشور رو نابود کردین (4400895) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۶:۵۷
مهندسی انتخابات را از که میشنویم؟! (4397644) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۲:۵۵
از کی ؟ (4400896) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۷:۲۷
جناب رییسی فکر کنم از فضا اومده و کلا در جریان اتفاقات سیاسی 12 سال گذشته این مملکت نیست.
به مراتب بدتر از این دوره در سال 88 شاهد اقدامات خلاف قانون و اخلاق احمدی نژاد بودیم.
از دروغ و تهمت بگیر تا پخش کردن پول و سیب زمینی.
کم نبودند کسانی که معتقد بودند احمدی نژاد باید برای دور دوم رد صلاحیت می شد.
یا چه بسیار بودند کسانی که معتقد بودن با توجه به حجم تخلفات صورت گرفته توسط احمدی نژاد و همراهانش بایستی انتخابات ابطال شود.
سرنوشت آن سال را و نتیجه اعتراضات را جناب رییسی از دستانتان بپرسید.
شدیم خس و خاشاک و ضد انقلاب و ضد دین و...
و احمدی نژاد شد رییس جمهور مردمی و 4 سال دیگر هم کرد آنچه نباید با این مملکت می کرد.... (4397645) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۲:۰۲
خیلی روتون زیاده سال 88 نماینده های موسوی هیچ تخلفی گزارش نکردند چرت نگید (4400891) (alef-13)
 
مهران
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۷:۵۹
تخلف یعنی
1- رای روستاها که پایگاه اصلی رای رئیسی است از 15 میلیون سال 92 برسونند به 10 میلیون(با ندادن تعرفه و ...)
2- یعنی مشارکت شهرهایی مثل خراسان و قم که همواره بیشترین آمار مشارکت رو داشت و بنابر نظرسنجی ها در حدود هفتاد درصد رای به رئیسی بود (که البته بعد از رای گیری صحت نظر سنجی مشخص شد) از نزدیک 80 درصد سال 92 برسونند به نزدیک 60 درصد (با مهر نکردن تعرفه و ...)
3- تخلف یعنی دهیاران شناسنامه روستایی ها رو بگیرن و خودشون رای بدن
4- تخلف یعنی استاندار همدان تو روز رای گیری و محل رای گیری کارت هدیه پخش کنه
5- تخلف یعنی آمار مشارکت در شورای شهر 46 میلیون نفر باشه اما برای ریاست جمهوری 41 میلیون(به دلیل مهر نکردن تعرفه که باعث میشه تعرفه ها حتی جز آراء باطله نیز محسوب نشود)
6-تخلف یعنی تهمت و دروغ اعدام و زندان و دیوار کشی و جنگ به رقیب زدن و مردم رو ترسوندن
خداییش یه قلم از این کارها برای خودشون اتفاق می افتاد چه بلایی سر کشور می آوردن مثل سال 88 که هیچ دلیلی نتونستن بیارن فقط کشور رو 8 ماه به آشوب کشیدن اما طرفداران رئیسی قانون مدار و وطن پرستن که کاری نکنند کشور آسیب ببیند
الف نامردیه منتشر نکنی (4397649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۶:۳۰
آیا برای ادعاهای خود سند دارید؟ (4398316) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۹:۳۵
دوست عزیز مطلب شماره ۳ شما مطلب شماره ۱ رو نقص می کنه ها!!!! آخرش رای روستاها بخاطر دخالت دهیارها روحانی بوده یا رییسی؟!!!! (4398441) (alef-13)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۰۷:۳۰
دوست عزیز منظور عده ای از دهیاران هست که دستگیر هم شدن (4398819) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۱۰:۲۴
روستاها یک مجموعه واحد نیستن
50 هزار روستای مختلفن که توی هر کدومشون یک اتفاقی میافته (4398829) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۸:۳۳:۵۵
آقای مهران . خیلی استاندار همدان باید بی فکر باشه جلوی چشم خبرنگاران همراه ایشان و صدها نفر در صف به همه نفری یک کارت هدیه بده وبگه به روحانی رای بدید . چقدر مغرضید . چقدر !!!!!!!!!!!!!!!! واقعا ببین کیا میخواستند رئیس جمهور این کشور بشوند . (4399717) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۲:۵۶
حالا جالبه راي اقاي رييسي در همدان بيشتر از روحاني است (4400230) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۱۱:۱۳
در هیچ روستایی تعرفه کم نیامده (4400329) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۷:۵۷:۲۴
گر در این دوره که نظارت و اجرا از دو طیف مختلف بودن این حجم تخلف اتفاق افتاده به طریق اولی در سال 88 که نظارت و اجرا یکدست بوده و برخی از افراد تصمیم گیر خوزه نظارت علنی از احمدی نژاد حمایت کردندحتما میتونسته موضوع بسیار جدی تر باشه! (4400589) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۳:۰۳:۵۶
سلام برادر

تخلف یعنی : گسیل کردن مردم شهرها و روستاهای مختلف با توبوس و پول بیت المال یرای سخنرانی یک نامزد خاص!
تخلف یعنی جمع کردن رای مردم کم درآمد و متدین با سرمایه نذورات رضوی و توزیع "بسته متبرک" ! ومزین به تصویر نامزدی خاص!
تخلف یعنی دادن شام و ناهار و کارت هدیه و کت و شلوار و... برای رای به نامزدی خاص!
تخلف یعنی ترساندن مردم متدین روستاها و شهرهای کوچک با تبلیغات وسیع و سازماندهی شده مبنی بر رواج سکس و همجنسگرایی و .... در مدارس توسط دولت!!؟؟و ربودن رای آنها برای نامزدی خاص!
تخلف یعنی پیدا شدن کلی تعرفه تکمیل شده بدوه مهر!؟ و خارج از مجاری وزارت کشور به نام نامزدی خاص!
باز هم بنویسم؟
دوست عزیز پذیرش شکست در انتخابات نشان بلوغ سیاسی و مدنی است . (4401153) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۸:۲۴
آیا طرفداران شما ساعت نداشتند یا خیلی مشغله داشتند که ساعت24 بروند رای بدهند؟ (4397651) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۷:۵۷
شما هم مثل رييس جمهور منتخب صحبت مي كني. با طعنه و كنايه.
ساعت داشتند اما ساعت ها در صف بودند! (4398322) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۱:۵۱
ساعت داشتن تعرفه نداشتن!
مردم اگر روی کاغذ سفید اسم کاندیدای خودشون رو نوشته بودن و مورد تائید بود که الان شخص دیگری بر مسند ریاست جمهوری نشسته بود! (4398414) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۳:۴۶
دوست عزیز تعرفه نبود !! تو مشهد تعرفه نبود (4398422) (alef-11)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۱:۱۰
تعرفه نداشتن جيگر.وقتي هم كه اومد شد شنبه و خلاف قانون. (4398526) (alef-13)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۲۴:۳۱
همه ، همه چی داشتن ، فقط کاندید شما دلبندم بیشتر این رای نداره که تازه اینم نصفش مال یارانست (4399130) (alef-3)
 
علیرضا
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۸:۴۹:۰۸
به خدا 70 درصد از کسایی که به رئیسی رای دادن به خاطر یارانه 150 تومنی بود نمیدونم اینا چی دارن میگن (4399750) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۶:۲۰
یارانه دم انتخابات که روحانی داد (4400901) (alef-13)
 
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۳:۰۲:۳۹
باور کنید این انتخابات عجیب شلوغ بود نه بخاطر مشارکت بالای مردم ، مشارکت مثل سال 92 بود حدودا 70 درصد!

ساعت 3 رفتم رای بدم دیدم خیلی شلوغه برگشتم
سال 7 رفتم دیدم بدتر شده !
پیگیر نشدم علت شلوغی چیه ولی سال 92 انقدر جمعیت معطل نمیشد برای رای دادن ! (4400421) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۹:۲۴
بنده وهمسرم ازطرفداران ایشان هستیم که باچندین بارمراجعه به شعبه اخذرای وصف طولانی موفق به دادن رای نشدیم وکاملا حق باایشان می باشد. (4397655) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۶:۵۹
از هر دو طرف بودن که نتونستند رای بدن. (4398318) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۱۲:۳۸
اگر هم چنین چیزی بوده ، برای همه کاندیداها بوده ، مگه شما روی پیشانیت نوشته طرفدار رییسی که رای شمارو نگیرن ؟ (4398342) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۲۶:۳۸
من حداقل بیشتر از ده نفر از دوستان و فامیل بودند که به روحانی می خواستند رای بدهند که موفق نشدند با اینکه ساعتها تو صف رای بودند ، خود من نزدیک به پنج شاعت تو صف بودم ، مشکل ما با شما همین است که آسمون ریسمون می کنید ......... (4398390) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۸:۴۷:۰۸
من صدها نفر را میشناسم که نتونستن رای بدن که میخواستن به رییسی رای بدن
کاش ما هم تو صف میتونستیم بایستیم، ما رو بیرون کردن گفتن تعرفه تمامه و دیگه نمیرسه برین (4399749) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۸:۵۲:۵۳
اگر بوده دوطرفه بوده رو پيشوني راي دهنده ها ننوشته بود رييسي يا روحاني كه... (4400698) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۱:۴۹:۳۴
شما کلا رو هم صد نفر میشناسی؟ (4401021) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۰۵:۱۸
بلی تو صف وایسادن مال ۹۶٪ هاست. ما هم که وایسادیم و به روحانی رای دادیم بیکار بودیم. (4398513) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۴:۲۴
ميخواستي مثل من ٤ ساعت در صف بايستي و به روحاني راي دادم شما هم بايد زودتر بروي راي بدهي اگر راست گفته باشي . (4400232) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۵:۲۷:۴۰
تو صف می موندید... صف طولانی که مردم رای بدن... اگر پیروزی ایشون براتون مهم بود می موندید... (4400489) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۸:۵۱:۲۷
خوبرادر من مثه منو همسرو فرزندم 3ساعت تو افتاب واستاديم به آقاي روحاني راي داديم شماهم مرد عمل بوديد ميامديد توصفها افراد مسن و بچه دارها بدون صف وزودتر ميرفتن براي راي (4400697) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۱:۳۴:۳۴
شما چه طرفداری بودید که با مشاهده جمعیت حاضر نشدید مثل ما در صف بمانید
حداقل شعبه هایی که مراجعه کردید می گفتید.
نامزد مد نظر بنده آنقدر ارزشمند بود که 4 ساعد در صف بمانم و بهش رای دهم و خدای شکر رای هم آورد (4400988) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۳:۱۳:۳۲
ما ساعت 12 ظهر در خیابان پیروزی خیابان دهقان در مسجد اما محمد تقی(ع)رای دادیم که خیلی هم خلوت بود. شاید حدود 10-15 نفری در حال رای دادن بودند!
اینها همه بهانه برای جرزنی است و بس!

از طرف دیگه اکثریت قاطع اونایی که می خواستند به آقای رئیسی رای بدهند از ساعت 6 صبح دم در حوزه های رای گیری نشسته بودند که تا در باز شد رای بدهند! اکثریتشون هم تا ظهر رایشون رو داده بودند!

اونایی موفق به رای دادن نشدند که اصولا دو دل بودند که رای بدهند یا خیر و دقایق آخر برای رای دادن رفته بودند و بر اساس شواهد موجود اکثرشان برای اینکه مبادا آقای رئیسی رای بیاورد رفته بودند رای بدهند! (4401171) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۹:۵۱
مشارکت روستاییان سال ۹۲، بیش از ۱۷ میلیون نفر . سال ۹۶ ، حدود ۱۰/۵ میلیون نفر!!! علت چیزی جز نرساندن تعرفه است؟ (4397656) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۱:۳۱
نمی تواند ناشی از کاهش جمعیت روستاییان باشد. کم بود تعرفه اگرهم بوده باشد از کجا که رای ایشان آقای ریسی بوده؟ (4398291) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۲:۵۳
مهاجرت از روستا (4398298) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۵۹:۰۰
شاید سال 92 ، 17 میلیون نبوده؟؟!!! (4398785) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۳:۳۰
برادر عزیز
مردم روستاها بدلیل خشک سالی دارن مهاجرت به شهر ها می کنند ومتم.ن باشید چهار سال دیگر امار رای در روستا کمتر از این امار 96 خواهد بود (4399023) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۲۵:۴۶
همون سال نود و دو هم که شما چهار میلیون رای بیشتر نداشتید. (4399133) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۵۳:۲۱
دوست عزیر الان جمعیت روستایی ایران ۲۹ درصد جمعیت را تشکیل می دهد که اگر جمعیت را ۸۰ بگیریم ( که البته الان جمعیت در مرز ۸۰ است) تنها ۲۳ میلیون روستایی داریم که البته بسیاری از آن ها زیر سن ۱۸ هستند و نمی توانند رای بدهند. می توانید به آمار رسمی نگاه کنید. آن وقت چطور ما سال ۹۲ فقط ۱۷ میلیون روستایی رای دهنده داشته ایم؟؟؟؟؟ این را به علاوه این کنید که جمعیت روستایی به دلیل فرزند آوری زیاد عموما جوان است و تعداد اطفال به نسبت شهر بیش تر است. (4400267) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۲۸:۴۷
خدایش چرت نگو.
اون جایی که مردم نتونستن رای بدن به خاطر شلوغی بوده نه تو روستاها که مسئولین انتخابات مکس می پروندن.
خیلی از روستاها برای رای دادن به کاندیای شورای شهر رفتن شهر رای دادن مثل خودم. (4400347) (alef-13)
 
علی
Netherlands
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۷:۳۱
مگه آقای رییسی نگفتید طی ۴سال گذشته ۶ میلیون نفر به حاشیه نشین های شهرهای بزرگ اضافه شده ؟ خوب مگر این جمعیت از روستاها کم نمی شه و مهاجرت می کنند؟؟؟؟ (4400902) (alef-13)
 
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۹:۵۱
یعنی صدا و سیما بنفع روحانی عمل کرد ؟!!
شروع کننده بی اخلاقیها وتهمتها شریک انتخاباتی شما یعنی قالیباف بود آدرس اشتباه ندهید.
جمنا هیچ طرح جدید. و فکرنو و مردم پسند ندارد. شما برنامه ای برای اداره کشور نداشتید. (4397657) (alef-13)
 
کریم۲
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۴۱:۳۰
صدا و سیما در حال حاضر با این ریاست کلا در خدمت روحانی و افکار هاشمی است. خودتان را تبرئه نکنید... (4398966) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۰۲:۵۲
به همین دلیل شبکه افق یک سویه دست وحید یامین پور هست برای تخریب دولت ؟ (4400324) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۰:۴۲
رئیسی کاملا درست میگه.

این دولت و اذنابش تمام تلاششون را می کنند که مردم را در مقابل هم قرار بدن و اونها رو به هم مشغول کنند. جامعه رو دوقطبی کنند و خودشون را از پاسخگویی به مردم درباره اشتغال، اقتصاد، برجام و تحریمها، کرسنت و برباد دادن سرمایه ملی در ابعاد بی سابقه، راحت کنند.

مردم باید هوشیار باشند و خصوصا طرفداران روحانی باید مطالبه کنند اینها را از دولت. (4397662) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۵۷:۳۲
واقعاً آقای روحانی سعی کرد جامعه را دو قطبی کند !!!!!!!!!!!!!!!

96 % و 4% را چه کسی می‌گفت؟ (4398281) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۸:۴۵
حمله به قدرت موشکی و ترس از جنگ و اعدام و ... (4400904) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۱:۵۳:۰۱
طرفداران روحانی خودشون میدونن چی مطالبه کنند به مشورت شما نیاز ندارن (4401027) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۱:۳۶
روحانی در نظر ملت ایران ، یک بازنده بزرگ است. (4397665) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۲۵:۱۳
شما الان کل ملتی ؟ (4398896) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۱:۵۹
ملت ایران که به آقای روحانی رای داد. بنابراین برنده بزرگ آقای روحانی است. (4399018) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۳:۴۱
آره و به دلیل همین بازندگی بود که 23 ونیم ملیون بهش رای دادن ! (4399024) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۳:۴۹:۲۶
ما که رفتیم و در برگه رای نوشتیم روحانی منظورمون این بود که روحانی بازنده باشه و نیاد نمیدونم چرا برنده انتخابات شد از قصد هم خود من نوشتم حسن روحانی که هشدار باشه کمه این ادم نباید انتخاب بشه ولی انتخاب شد 23 میلیون نوشته بودن حسن روحانی و منظورشون این بود که هر می جز روحانی ولی متوجه پیام نشدن! (4400447) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۹:۴۳:۳۵
شما با رایگیری برنده نشدید حالا می خواهید با این حرفها جرزنی کنید (4400791) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۱:۴۶
اگر ما به روحانی رای دادیم بخاطر مطالباتی است که داریم.

خداییش خیلی ناراحت شدم که روحانی بعد از رای آوردن، به رئیسی و طرفداراش نسبت خشونت طلبی و فریبکاری داد.

الان حس کسی رو دارم که فریب خورده و بنظرم این سید بیشتر حق مردم را پیگیری می کنه و دلسوزتره تا روحانی.

خداییش رئیسی بااخلاقتر از روحانیه. اگر روحانی رای نمی آورد الان چه حرفهایی که نمیزد.

کاش زمان به عقب برمیگشت و می تونستیم دوباره انتخاب کنیم (4397666) (alef-13)
 
اورنگ
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۲۷:۰۶
اره خدائیش یکی تو به روحانی رای دادی یکی قالیباف (4398392) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۰:۵۵
بله قطعا از طرفداران روحانی چنین انتظاراتی نیست مخالفان قدرت موشکی ایران و مخالفان اعدام منافقان به روحانی رای داده اند (4400907) (alef-13)
 
نیما
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۳۰:۴۲
برادر من چرا دروغ میگید، شما عمرا به روحانی رای داده باشی (4399148) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۴:۲۵
تو که راست میگی به روحانی رای دادی! (4399193) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۵:۵۰
تو به روحاني راي ندادي (4400239) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۳۷:۳۸
چرا شوراي نگهبان اصرار داشت ديگر راي گيري تمديد نشود فهميدند ممكن است راي روحاني حتي نزديك ٣٠ ميليون بشه اونوقت چكار ميكردند . (4400243) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۵:۳۱:۲۶
یعنی شما حرف های اون طرف رو اصلا گوش نمیدی؟ میگن حرام و .... یا شما نمی خونی یا کلا اصولگرا هستی و داری الکی میگی به روحانی رای دادی (4400493) (alef-13)
 
Ali
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۱:۵۷
بنده خدا اگر اون ۴ میلیون که رای ندادند می‌توانستند رای دهند که رای روحانی میشد ۲۸ میلیون!! (4397668) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۰۸:۵۷
میشه بگی شغل شما چیه؟ اینو لطفا جواب بده توضیح میدم چه ربطی به نظرت داره (4399081) (alef-3)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۲:۴۹
جناب رئیسی مدعی تقوا و ارزشی بودن، از کجا فهمیدی مردمی که پشت صندوق ماندن می خواستند به شما رای بدهند؟ (4397671) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۲۷:۴۱
حالا به هر كسي مي خواستند راي بدهند. پيگيري ايشون براي افرادي است كه مي خواستند راي بدهند و نتونستند حتي اونهايي كه مي خواستند به روحاني راي بدهند چون راي حق الناس است.
درود بر سيد (4398397) (alef-11)
 
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۳:۰۵:۰۰
از همونجا که اقای روحانی میگه میخواستن به من رای بدن

والا :D (4400424) (alef-13)
 
ع د ا ل
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۲:۵۸
به آقای رئیسی عرض میکنم که، اگر تخلف به نفسه اشتباه است، سکوت شما در سال 88 گناه. (4397675) (alef-13)
 
Italy
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۰:۰۲:۵۰
ایشون در سال 88 سکوت نکرد. فیلمش رو حتما ببین. چهره غیر انتخاباتیس رئیسی. (4400281) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۳:۰۹
"مردمی که آمده بودند به رقیب دولت رای بدهند، ساعت ها پشت در ماندند"
از كجا معلوم آمده بودند به رقيب دولت رأى بدهند؟ نكنه يه چيزايى ميدونستى؟!!!!! (4397676) (alef-13)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۴:۲۷
آقای رئیسی سعی کنید ظرفیت قبول شکست رو در خودتون افزایش بدید.

شما که راهپیمایی هاتونم اتوبوسی بود لطفا دیگه حرف از تخلف و اینا نزنید. رئیس جمهور که نشدید حداقل سعی کنید با عینک درست نگاه کنید و جلوی بریز و بپاش های جایی که ریاستشو بر عهده دارید رو بگیرید.

سیاست خارجیتونم در زمان استاد احمدی نژاد دیدیم به چه فجایعی منجر شد. خیلی جالبه که جای شاکی مدعی هم عوض شده.

ضمنا احتمالا شما هم مثل خیلی از مردم ایران دیگه شبکه های صدا و سیما رو دنبال نمیکنید چون در اون صورت حتما متوجه میشدید که در طول این همه سال صدا و سیما هیچ دولتی رو اندازه دولت آقای روحانی تخریب نکرده. (4397682) (alef-13)
 
مصدق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۴۲:۳۱
تو معلوم تو حفظیات نمره ات 20 است چون کلام به کلام روحانی را در این دوره تبلیغات انشاء نمودی. (4400365) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۷:۳۳
چگونه می توان فهمید در یک حوزه همه می خواهند به شما رای دهند آنوقت در شعبه را دیر باز کنند. خوب اگر به فرض محال هم اینکار شدنی بود ، طرفداران شما می توانستند به شعبه هایی که قرار بود همه کسانی که در صف هستند به روحانی رای دهند، مراجعه کنند. این شعبه ها احتمالا از کله سحر باز بوده اند. (4397691) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۸:۳۴
سلام
خجالت آوره دروغ گفتن ها چرا دست از این کارها و حرفها برنمیدارین چرا میخواین الکی الکی کشورمون بین کشورهای دیگه بی اعتبار بشه
من خودم تو ستاد انتخاباتی منشی بودم خیلی هم بیطرف کار میکردیم مسئول حوزه اول به همه هشدار داده بود که ما حتی حق جواب دادن به سوالات انتخاباتی رو نداریم مردم میومدن رای بدن به نوبت داخل میومدن و رای میدادن و خیلی هم مختار بودن بعضی ها اصلا به هیچ نامزد رییس جمهور رای ندادن و برگه سفید داخل صندوق انداختن یا همسرخوبم و پدر شهید و از این حرفها نوشتن وفقط به نمایند گان شورا رای دادن چرا این همه ادا بازی و بی عدالتی چرا ؟
اگه اینطوری بود چرا صحت انتخابات رو تایید کردن چرا میخواهید الکی الکی جو اختشاش درست کنینچرا دست همدیگر و نمیگیرین کشور رو اباد کنین چرا به فکر این مردم نیستین وفقط دنبال جنگ ریاستین
چرا فکر نمیکنین به این مردم بدهکارین
بارها از طریق همین سایت اعلام کردم زن سرپرست خانواری هست با دو تا بچه یکی مریض به خاطر جوونی و زیباییش هرکسی بهش خونه اجاره نمیده بیایین کمک کنین بخاطر خدا این زن که شدیدا هم ابروداره از این سرگردانی دربیا کی کمک کرد کی گفت اقا بیاین این یک هزار تومن رو هم من کمک میکنم جناب اقای رییسی که ادعا دارین با پولهای مشهد برا فقرا خونه تهیه میکنین بسم ا... یه قدم بگذارید ما همسایه ها هم یه کمک می کنیم شعار نه عمل نشون بدین
جناب آقای توکلی بخاطر خدا بگذارید مردانگی رو ببینیم یه نفر جوابگو خواهد بود
تشکر از همه الطاف و توجهتون (4397694) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۰۸:۳۸
بخش های مختلف رسانه ملی شد ستاد روحانی؟ بابا شما دیگه خیلی رو دارید. حداقل این همه صدا و سیما از شما حمایت کرد و دولت روحانی رو خرابکار نشون داد، نمک صدا و سیما رو که کیلو کیلو خوردید، نمکدونشون رو نشکنید. (4397695) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۰:۱۳
شما هم تهمتهاى ناروا زياد زديد ولى با قاليباف تقسيم كار كرده بوديد و از قبل نقشه كشيده بوديد كه او به دولت بدوبيراه بگويد و بعد كنار برود و شما او را معاون اول كنى (4397701) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۶:۰۶
بد و بیرا کی می گفت!!!!!!!!!

یادمان نرفته که آقای روحانی در مناظره اول دستشان چگونه می لرزید!!!!!!!!!!

اینکه بگن چرا با حقوق های نجومی برخورد نمی کنید، اینکه بگویند 4 درصد مردم دارند خون 96 درصد را می خوردند ، اینکه وزیر میلیاردی در کابینه داری اینها را شما بد و بیرا می دانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا اینکه بگویند ای داد ای حوار اگر اینها بیایند آرامش خواهد رفت (کدوم آرامش خدا داند) جنگ خواهد شد (زمان دولت قبل جرعت جنگ نمی توانستند بکنند چون دولت قبل با اقتدار صحبت می کرد مثل دولت فعلی نبود که سرش را بکند تو گل) آی نمی دونم اگر اینا بیایند پیاده رو را دیوار خواهند کشید، ترفندی که در سال 84 برای احمدی نژاد زدند و جواب نداد، اینکه بگویند در دولت قبل 8 سال بدبختی بود دلار در 8 سال گران شد در حالی که اواخر سال 90 دلار گران شد و و و

دست از دروغ گویی ها تون بردارید (4398432) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۱:۴۱
بخشهای مختلف رسانه ملی!!! خخخخخ (4397703) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۲:۲۴
در مورد پاراگراف يكى مونده به آخر، مردم به اين گفتمان رأى ندادند. (4397706) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۳:۳۵
اصحاب فتنه؟ ميگن زمين گرده همينه ها...
يه زماني هر كي از اين حرفا ميزد ميشد فتنه گر و بي بصيرت...حالا اگه خود آقاي رييسي انتخاب شده بودن و يكي دو هفته از اعلام نتايج گذشته بود و طرف مقابل هي مي گفت نتايج اينجوري, تخلف و تقلب اونجوري, برخورد عزيزان چي بود؟ همون مرگ بر فتنه گر و اينا بعد دونه دونه عزيزان هم بايد تبري مي جستن وگرنه خودشون هم فتنه گر بودند...
الف جان تو رو به خدا نشر بده... (4397709) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۳:۵۵
از حالا تبليغات براى چهار سال بعد را شروع كرده (4397710) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۱۱:۴۱
اول تخریب بعد تبلیغ شعار اینهاست البته در جمع خصوصییشان تصمیم میگیرند (4398836) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۱۸:۵۷
اون موقع هم فکرنکنم کسی رقیب جهانگیری بشه. (4398864) (alef-3)
 
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۴:۴۰
سید بزرگوار .... این نطق ها دیگر بی فاید و فاقد هرگونه ارزش مادی و معنویست.
اشتباه های راهبردی شما نتیجه این انتخابات را رقم زد ، ما منکر تخلف نیستیم اما آنچه شما می گویید حقیقت محض نیست ، بروید و از این انتخابات درس بگیرید ، بار ها و بارها گفته شد شما را یارای مقابله با این رقبا نیست اما شما و مشاورانتان این مورد را جدی نگرفتید ، بی برنامگی ، بی حوصلگی ، شتاب زدگی و غیره و غیره علل شکست شما بود...

مردم ، مردم هستند چه آن 16 میلیون ، چه آن 24 میلیون! چرا دنبال تنش و دو دستگی هستید ، حتی بعد از انتخابات هم حاضر نشدید بپذیرید که رقیب شما انتخاب شده ، حتی با اعلام رسمی مقام معظم رهبری و شورای محترم نگهبان.

بنده نه اصلاحاتی هستیم نه اصولی بلکه کسی هستم که رای ندادم.... (4397715) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۳:۵۸:۰۴
اگه راي ندادي حق اظهار نظر نداري (4400451) (alef-13)
 
ایرانی
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۴:۵۸
جناب آقای ریسی
با سلام
بنده به عنوان یک شهروند نوعا" مطالب و سخنرانیهای شما را دنبال می کنم و اجازه بدهید خیلی صریح خدمت شما عرض کنم ، که خداوند متعال را شاکرم که شما به عنوان رییس جمهور انتخاب نشدید چرا که با این تفکر و اندیشهای که در مباحث طرح شده به وسیله شما منتشر شده است و با اشاره به این مهم که جنابعالی بسیار از اطرافیان نا پاک خود تاثیر پذیر می باشید فاجعه ای به مراتب خطرناک تر از دوران آن معجزه هزاره سوم گریبان سرزمین ومردمم را می گرفت.
و اطمینان دارم حضراتی را که شما را برای این ماموریت انتخاب نمودند از ایران واین سرزمین جز خاکستر برای آیندگان به ارمغان نمی گذاشتند.
به شما پیشنهاد می کنم شکر گذار امام رضا باشید هم بخاطر خودتان وهم بلایی که فعلا"از سر این ملت برطرف شد. (4397718) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۶:۱۳
آقاي رييسي فرار به جلو مي كنند .رسانه ملي تبديل شده بود به ستاد روحاني!!!!آمده بودند راي به رقيب دولت بدهند!!! (4397723) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۶:۳۶
ايشان گويي در ايام انتخابات تلوزيون نگاه نمي كرد، سايتهاي فارس نيوز و تسنيم و ... رو هم نمي خوند كسي هم كيهان و ... دستش نمي داد ( همه اينهااز بيت المال استفاده مي كنند)
بنا به نظر همون قوه قضاييه فارس نيوز بيشترين تخلف و ايران كمترين تخلف را داشته
كافيه روزنامه ايران ٩٦ را با ايران ٨٨ مقايسه كنيم.
ايشون مردم رو چي فرض كرده، يعني شبنامه هاي ٢٠٣٠ ( چيزي مشابه كارناوال عاشوراي ٧٦) و با بلندگو داد زدن كه يارانه رو سه برابر مي كنه رو كسي نديد.
يعني حمايتهاي نهادهاي امنيتي و نظامي از ايشون رو هم كسي متوجه نشد.
مگر ايشون همين ٩ دي ٩٥ سخنراني نكرد كه تقلب و مهندسي و ... امكان نداره؟ حالا كه خودش تو جايگاه رقابت آمده ميگه مهندسي شده؟
كروبي سال ٨٤ با ٧٠٠ هزار راي كمتر از احمدي نژاد مرحله دوم نرفت، بيانيه داد دو ساعت خوابيدم رايم عوض شد انقدر هم از مهندسي انتخابات به نفع احمدي نژاد ناليد چي شد اينجا كه اختلاف حدود ٨ ميليون است. بگذريم كه قوت دلايل ايشون براي مهندسب انتخابات حتي به ١٠٪‏ دلايل موسوي هم نمي رسد. كما كه اونجا ناظر و مجري از يكجناح بودند.

اميدوارم نظر مخالف رو هم منتشر بدهي. (4397726) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۶:۵۱
رسانه ملى پشت هركس باشد او رأى نمياورد، گفتمانى كه رأى بيشتر را داشت اصلاً تيپى كه صداوسيما ببيند نبود (4397728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۷:۱۳
جناب سید عزیز
بزرگترین اشتباه استراتژیک شما این بود که تمامی وزاریی که 8 سال تمام مملکت را به خاک سیاه نشاتدتد در ستاد شما جمع شدند و من نوعی تنها به این دلیل که دوباره اون روزگار تکرار نشود به شما رای ندادم.
یا موافق این عزیزان و وزاری سابق هستید و یا ... (4397730) (alef-13)
 
مملی
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۲۰:۱۶:۵۸
بالعکس اتفاقا سید راه و روشی را در پیش گرفت در یکماه تونست 16 میلیون رای بیاره نه مثل شما بعد از 4 سال با کل امکانات تان 7 میلیون بیشتر داشتید ./. (4402048) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۱۸:۰۷
انها كه نتوانستند رأى بدهند اكثراً در تهران بودند و رأى تهرانى ها روحانى بود (4397733) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۰:۰۱
اینو از کجا میگید؟ امان از این تهران زدگی (4399176) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۰:۴۰
ايكاش ميشد همين جمعه يك بار ديگر رأى گيرى بشه تا مردم جواب رئيسى را بدهند. ايندفعه ٢٦ ميليون رأى به روحانى خواهد بود (4397741) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۱:۴۱
همون ١٦ ميليون رأيى كه داشتى هم نصفش مال يارانه بود. (4397745) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۳:۱۷
پیشنهاد میشود مجددا انتخابات تجدید شود رای روحانی به 30 میلیون افزایش پیدا میکنه (4397749) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۳:۲۵
اشتباه می کنی آقای رییسی
اون همه آدم تو صف بودن فقط به خاطر اینکه شما نباشی (4397750) (alef-13)
 
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۳:۲۶
از کجا تشخیص دادید که مایی که پشت درب ها مونده بودیم ، میخواستیم به رقیب دولت رای بدیم ؟ !!!!! (4397751) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۳:۵۰
با سلام

اصولگرایان باید به جای متهم کردن مردم 24 میلیونی و دولت به خودانتقادی بپردازند.

فقط 16 میلیون رای رئیسی انقلابی بودند؟

24 میلیون را غیرانقلابی نامیدن جفا به نظام و تیشه زدن بر ریشه انقلاب است؟

برادر عزیز آقای رئیسی

به جا اینکه دنبال حواشی انتخابات باشید، بهتر است کمی تامل کنید که چرا 24 میلیون به شمار رای ندادند؟ (4397753) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۵:۰۰
سرافراز باشی سید. (4397757) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۵:۳۳
رسانه هاى طرفدار رئيسى خيلى بيشتر بودند ولى اشكالش اين بود كه حرفشان را هيچكس قبول ندارد. صداوسيما قبل از اينكه رئيسى اعلام كانديداتورى كند شروع به پخش ويدئو از او كرده بود (4397760) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۰:۴۷
دقیقا بگوئید چه بوده ما هم ببینیم (4399181) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۷:۱۰
هيچ تهمتى به شما زده نشد. هرچه گفته شده حقيقت بود. (4397768) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۷:۲۷
جناب رییسی شما خیلی چیزها گفتید،خیلی با فقرا عکس گرفتید،خیلی فقیرنمایی کردید،خیلی وعده ها دادید،اما رای اکثریت مردم به شما نه بود.سخته دیگر با وعده و وعید های بزرگ و تقریبا ناممکن دل مردم را بدست اورد.اعضای ستاد شما بلد نبودند دل مردم را بدست بیاورند که اگر بلد بودند،در ان چند سالی که وزیر و وکیل بودند،بدست می اوردند.یکبار دیگر نگاهی به اعضای اصلی ستادتان بیاندازید و عمیقا فکر کنید بعد گناه را گردن دیگران بیاندازید. (4397771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۷:۵۷
"بخشهای مختلف رسانه ملی، وزارتخانه هاواستانداران تبدیل شدند به ستاد روحانی"

عجب!!! فکر کردین مردم یادشون رفته که صداو سیما رسما موقع پخش یک سریال پر بیننده تبلیغ همایش شما رو میکرد؟ (4397774) (alef-13)
 
ايران اسلامي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۸:۵۲
خدا رو شكر مردم بصيرت داشتن و كشور به قهقرا نرفت. هنوز پيام مردم رو نگرفته . هنوز هم بر اشتباهاتش اصرار ميكنه . (4397777) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۹:۴۴
ما آخرش نفهمیدیم این افرادی که نتوانستند رای بدهند چگونه ستادها و
کاندیداهای محترم فهمیده اند که طرفدار ایشان هستند مگر اینها از رای مردم خبردار بودند؟ در غیر اینصورت آیا بازماندگان رای فقط می خواستند به یک کاندیدای خاص رای بدهند یا به کاندید رقیب هم رای می دادند. ممکن است سهل انگاری جزئی در این مورد در امسال و سالهای قبل بشه اما زیر سوال بردن کل انتخابات که به شکل با شکوهی هم برگزار گردید کار غیر عقلانی و غیر منطقی و جفا به نظام و رهبری و ارکان نظام است (4397783) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۱:۵۱
آمار مشارکت کلید فهمه. روستاها. برید آمار رای روستاها را ببینید تا بفهمید (4399183) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۲۹:۵۰
رسانه ملی شد ستاد روحانی!!!!!
همین جمله نشان دهنده عمق تقوای ایشان است. (4397785) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۰:۴۲
ایشون رو تا یک ماه پیش خیلی ها نمی شناختند حالا می خواد خودش رو نماینده جناح اصولگرا جا بزنه. جناح اصولگرا ظاهرا با مشکل قحط الرجال دست به گریبانه. (4397787) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۱:۳۲
زنده باد رئيسي
زنده باد آزادي
زنده باد زندگي

مده باد دروغ و فريب (4397790) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۲:۱۵
جناب آقای رئیسی فرموده اند که رای ۱۶ میلیونی مردم، رای به ارزشها بود!!!!! یعنی ۲۳ میلیون رای طرف مقابل ، رای به ضد ارزشها بود؟؟؟؟ متاسفانه ایشان بجای دعوت مردم به همدلی و رفاقت پس از انتخابات، بر طبل اختلاف و دودستگی می کوبند و جای بصیرتِ عالمانه را حسابی خالی کرده اند!!! (4397796) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۱:۴۳
ده ميليون از اون ١٦ ميليون رأى به خاطر يارانه پس نتيجه ميگيريم كه ٣٣ ميليون به اضافه ١٥ ميليونى كه رأى ندادند يعنى ٤٨ ميليون اصلاً اين ارزشها را قبول ندارند (4398528) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۲:۵۵
اقای رئیسی بعد از شکست خیلی فعال شدند ظاهرا هم از شکست خیلی ناراحت هستند... قابل درک... جوری از روزنامه ها میگید انگار مثلا روزنامه قدس جزو روزنامه های اصلی کشور... جناب سایت ها و روزنامه های طرفدار شما کم نگذاشتند. در ضمن روزنامه های زنجیره ای ادبیاتی که از اصولگرایان میاد, شما که خودتون رو فراجناحی میدونستید. بعد هم مگه خبر شما پخش نمیشه؟ ایا طرفداران شما کم بر ضد روحانی اقدام نکردند؟ شما اگه مخالف بودید چرا اعتراض نکردید؟ در ضمن همین حرف شما که میگید ضعیف کردند بحث بر سر این بود که چرا شعار نوشتند, چرا تبلیغ کردند اون هم زمان مذاکرات؟ زمانی که خیلی ها دنبال بهانه بودند تا مذاکرات ادامه پیدا نکنه. درست همون موقع باید نمایش موشکی راه انداخت؟ شما فهمیدید چی گفتند ولی دارید سیاست بازی می کنید. این حرف رو نزنید که شما قصدتون خراب کردن دولت نبوده... شماهم دنبال تخریب بودید و دنبال رای... افزایش یارانه ها و هزاران موضوع دیگه... اقای رئیسی تهش تخلف شده... همه دوره ها میشه... شما بیان می کنید تخلفات زیاد, ولی ایا برسی شده؟ یا فقط سندتون گذارش های که به دستتون رسیده. شما که قاضی بودید باید بدونید تخلفات رو باید برسی کرد, بلخره شما هم طرفدار داشتید و اون ها هم برای پیروزی شما اقدام کردند این رو که نمیشه انکار کرد و خب قرار نیست همه گزارش ها درست باشه... اقای رئیسی بازی اشتباهی رو دارید پیش میرید. دنبال چی هستید؟ مثل بگید ما بهتر از ۸۸ هستیم؟ ۸۸ ما هم خیلی چیز ها رو دیدم و شنیدیم که گزارش نشد... این بازی ۸۸ تا یه جایی استفاده داره... شاید بخشی از طرفدار هاتون رو حفظ کنید ولی ادامه اش کمکی به جمع کردن رای بیشتر نمی کنه... (4397799) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۲:۴۹
ناراحتن چون حق مردم از بین رفته. (4399188) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۵:۴۸:۲۰
اعتراض ایشون بیشتر به خاطر عوض کردن موضوع اصولگرایان به خاطر کنارگیری نکردن ایشون به نفع قالیباف... این بازی سیاسی ایشون...شما چرا باور می کنید؟ (4400499) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۳:۰۲
برادرانه عرض میکنم من درروزرای گیری درروستا بودم چند نفر بایک پراید وارد روستا شدند یک تصویر ازجناب رئیسی وبک برگه دورو چاپ ازسند 2030را به مردم میدادند که حاوی مطالبی بود بنظر غیر واقعی که بیانش درشان جناب رئیسی ومروت ایشان نبود دراین جور موارد حتما مقامات مربوطه میباید روشنگری کرده وواقع ماجرا به اطلا ع عموم میرسید با ارزوی خد متگزاری به کشور عزیز. (4397801) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۶:۳۸:۵۰
عجب دروغی صندوق به روستاها نبردند حالا چه چیزهایی که درست نمیکنند (4401743) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۱۰ ۱۳:۴۶:۵۲
صندوق به روستا نبردند! بعد انتخابات شوراي روستا رو چطوري برگزار كردند؟ (4403673) (alef-3)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۳:۰۴
با اين همه كستندات و اضهارات بحق جناب رئيسي پس چرا شورا نگهبان كاري نميكند؟ اگر صحت انتخابات تاييد شود چه؟ (4397802) (alef-13)
 
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۵:۱۴:۱۴
مستندات و اظهارات درسته زيادي فكرتون رو مشغول نكنيد (4399108) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۳:۲۳
در سال 88 ایا تخلف یا تقلب نشد؟ در آن سال که شما مقام اجرایی داشتید چرا در مقابل تخلفات نایستادید که امروز پای خود شما را نگیرد ...مگر این شما نبودید که میگفتید در نظام انتخابات ایران اساسا تقلب ممکن نیست؟ اگر تخلفی شده قطعا باید رسیدگی شود و برابر قانون با متخلف بررسی شود ولی اگر بخواهید در این زمان به قانون عمل کنید برای متخلفین سال 88 نیز باید برابر قانون عمل کنید... (4397803) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۳:۲۹
جناب رییسی در این نوشته های شما مرتب اشاره میکنید:ما گفتیم،ما گفتیم،ما گفتیم.خوب بله شما گفتید اما اکثریت مردم تشخیص دادند که شما اشتباه گفتید و به شما رای ندادند. (4397804) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۳:۵۸
اقا يك رقابت بود و باختيد. شوراي نگهبانم گفت تخلف جدي رخ نداده. الان با اين كارها دنبال چي هستيد؟ (4397805) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۴:۱۹
مردمی که میخواستند به رقیب آقای روحانی رای بدهند؟ خیلی جالبه، چون طبق گزارشات اکثر شعب پایین شهر ( 96 درصدی ها) در ساعات پایانی خالی از رای دهنگان بودن و جلوی شعب بالای شهر (4 درصدی ها) صفهای طولانی کشیده بودن. (4397807) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۴:۲۵
همان بهتر که رییسی پیروز نشد. با این حرافی ها به خوبی می توان دریافت شخصیتی وسواسی(گیری) داره. ماجرای رأی و صندوق و انتخابات دو هفته است که تموم شده، اون هنوز ول کن نیست. فاصله اش با روحانی نزدیک به 8 میلیونه، اگه رأی های مباح، مکروه، نجس را هم اضافه کنن به رأی های حلالش که التقاطی می شه، چقدر می آد بالا؟ (4397809) (alef-13)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۴:۴۶
اتفاقا اگر مردمی که نتوانستند رای بدهند، می توانستند رای خود را به صندوق بیندازند، آرای روحانی رکورد رای بعد از انقلاب را میشکست، شاید بیش از 25 میلیون رای!
رسانه ملی و طرفداری از روحانی؟!!!
این اعتماد بنفس شما آقای رئیسی ما را هلاک کرد! (4397810) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۶:۰۳
آقای رییسی خجالت بکشید:
۱_یک سری جوان ناآگاه فرستادید شهرستانها درباره ۲۰۳۰ دروغ بگن، حتی بعضیشان می‌گفتند کشور یونسکو
۲_کلی کارت پول و مواد غذایی توی روستاها پخش کردید
۳_طبق معمول تمام نهادهای نظامی و شبه نظامی پشت سر جناح شما بودن و از هیچ کاری دریغ نکردن
و خیلی چیزهای دیگر که البته الف بعیده همین هم چاپ کنه (4397819) (alef-13)
 
مهندس جنت شهری
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۶:۵۴
اینکه فرمودید این ۱۶ میلیون رای متعلق به من نبود حرف درستی است چون این ۱۶ میلیون بسیاری به دروغها رای دادند و بسیاری به وعده های ناشدنی...ایا شما و جناب قالیباف جامعه را دوقطبی ۹۶ درصد و ۴ درصد نکردید..شما که مدعی هستید برای انتخابات هزینه زیادی نکردید این پوسترها..بنر ها..پروازهای چارتر..همایش ها...خرج این موارد را همان مستضعفانی دادند که شما مدعی طرفداری از انها هستند..بهعتر نیست درباره هزینه انتخابات شا شفاف سازی کنید..بهتر نیست درباره ان خواننده و ارتباطش با شما شفاف سازی کنید..صدا و سیما که دربست در اختیار شما بود حالا از انها هم انتقاد میکنید...بله مردم ما بصیر هستند که به شما اعتماد نکردند...شما که رای را حلال و حرام مینامید جامعه را دوقطبی میکند یا دولت که ندای وحدت میدهد...شما که تمام جامعه را مفلوک و خدمات انقلاب را سیاه نشان میدادید سیاه نمایی میکردید یا دولت که واقعیت را میگفت...مردم دیگر بصیر شده اند و دروغگو و راستگو را دقیقا تشخیص میدهند و دروغگویان و دوقطبی سازان را انتخاب نمیکنند ..مگر ترازوی انقلابی گری و دین شما و امثال شما هستید که خود را معیار معرفی میکنید.. (4397824) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۹:۵۲:۵۱
شما دهیارنیستید؟؟!!! چون هیچ حرفی از وام ۱۰ میلیونی به دهیارها نزدید!!!! (4399892) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۷:۱۶
سید جان
حالت خوبه ها
این حرفها چیه می زنید برادر من (4397827) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۳۹:۱۸
شما واقعا فکر می کنی اون صف حسینیه ارشاد یا جماران و امثالهم مال شما بوده و پشت در مانده ها از سبد شما بودن؟؟؟؟؟؟؟ (4397834) (alef-3)
 
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۴۰:۲۲
درود بر سید بزرگوار.
امیدوارم خدا به کمک مردم بیاد. (4397841) (alef-3)
 
محی الدین
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۴۶:۵۴
اقای رییسی شانس آورد که عده ای نتوانستند رای دهند چون اغلب مردم به روحانی رای میدادند. (4397874) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۴۶:۵۸
اتفاقا آنهایی که درصفها ماندند و نتوانستند رای بدهند اکثریتا افرادی بودند که قصد رای دادن به روحانی را داشتند.
ای کاش شورای نگهبان با تمدید مجدد زمان رای گیری موافقت میکرد تا شاهد بودیم آرای روحانی به بیش از ۲۷میلیون رای میرسید. (4397875) (alef-11)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۵۳:۲۶
پیگیری قانونی تخلفات انتخاباتی به دو دلیل اهمیت دارد اول اینکه احقاق حق مردمی است که با اعمال این تخلفات از رای دادن محروم شدند، دوم صیانت از اعتماد مردم به نظام مردم سالاری دینی و امکان مشارکت مردم در مدیریت کشور از طریق انتخابات. از آقای رئیسی هم انتظار دارم ضمن پیگیری تخلفات انتخاباتی نگاهشان به آینده باشد امروز غیر از 16 میلیون نفر از رای دهندگان به ایشان حداقل همین تعداد از مردم که به ایشان رای ندادند مطالبات مشابه از دولت مستقر دارند که لازم است مدیریت شود و این فرصت بسیار خوبی است تا با برنامه ریزی و سازماندهی و با تعریف باز تر و جامع تری از دایره جریان انقلابی ضمن جذب و پیگیری مظالبات آنها از فرصت ها به نحو احسن در جهت ارتقا گفتمان انقلابی استفاده شود. (4397892) (alef-13)
 
شهروند....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۵۲:۴۴
با سلام این حق مسلم جناب رییس است که از حقوق خود و مردم عزیز گه رایی دادند بر اساس راهکار قانونی دفاع کنند حق مزدم حق الناس است و باید زاویا پنهان و آشکار آن روشن گردد و این حق را همه در این ایران حتی کسانی که به جناب روحانی رایی دادند خواستار هستند شوخی نیست حق الناس است و امروز همه جنا حها .و سلیقه ها خواستار بر خورد ثاطع با کسانی که جرات و جسارت کردن از قوانین بعلت سلیقه های گروهی خارج شودند را خواستار هستند حتی طرفداران جناب روحانی باید محاکمه شودند این حق ملت است الله اکبر (4398078) (alef-11)
 
استاد امار
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۰۹:۵۵:۱۹
وقتی اساتید امار و جامعه شناسی سکوت می کنند نتیجه همین تفسیر های
غلط است. (4397898) (alef-13)
 
شهروند....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۰۱:۳۷
حق الناس حق النای حق الناس از آرای مردم باید دقاع کرد چرا هنجار شکنی میشود مگر من خشونت طلب هستم کهبه جناب رییسی رایی دادم چرا وزیر ارشاد توهین میکنند و کسی با او کاری ندارد حق الناس حق اناس گناه من و خانواده ام چی بود که درصف انتخابات آمدم چرا به شغور مردم توهین شد و کسی مجازات نشد ؟حق الناس (4398114) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۴۰:۵۰
خوب استاد روشنگری میکردی به جای گلایه (4398961) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۰:۳۳
آقای رئیسی شما باختی!
در صورتی که آن 4 میلیون نیز میتوانستد رای دهند روحانی 28 میلیون رای داشت که دلالت بر شکست تمام عیار شما و دوستانتان دارد
این حرف ها کمکی به شما نمیکند (4397912) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۱:۳۴
پس حالا متوجه شدیم میرحسین حق دارد اعتراض کند آن دوران که وضع طرفداری کاملاً ملموس بود (4397915) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۳۸:۵۱
با توجه به تخلفاتی که برای اولین بار در دولت مدعی تدبیر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری رخ داد لازم است کارشناسان، طرح اصلاح قانون انتخابات را با واگذاری متولی برگزاری انتخابات به غیر از دولت برای تصویب در مجلس آماده کنند تا حق‌الناس محفوظ بماند و اعتماد مخدوش شده بخش بزرگی از ملت نسبت به انتخابات بازگردد. (4398023) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۳۹:۰۷
از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود طرحی را به تصویب برسانند که متولیان اجرایی انتخابات از دست دولت خارج و هیئتی زیرنظر سه قوه یا رهبری متولی برگزاری انتخابات باشد تا هیچ شائبه تخلف و... در آن نرود. (4398025) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۳۹:۱۴
اعتراض "قانونی" (4398026) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۴۷:۱۰
اعتراض؟!!!!! یا به آتش کشیدن مملکت؟!!! (4398061) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۵۰:۰۲
رئیسی نه قبل از شمارش ارا اعلام پیروزی کرده نه میگه باید انتخابات ابطال بشه نه لشگر کشی خیابانی کرده فقط به مراجع قانونی شکایت کرده.پس این رو با فتنه گر 88 مقایسه نکن (4398070) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۴:۴۶
میر حسین اعتراض نکرد. آشوب به پا کرد. (4398192) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۴۴:۴۰
اولا اعتراض در مجرای قانون حق ایشان بود ولی ایشان اعتراض را به خیابان ها کشیدند و هر چه در حضور رهبری و با وساطت ایشان صندوق های مختلف شمارش و ... در نهایت کاری کردند که شد آنچه که نباید می شد .
ثانیا همان دولتی انتخابات سال 88 رو برگزار کرد که انتخابات سال 92 را ، و به قول مرحوم هاشمی دموکرات ترین انتخابات بود ، اگر دولت قبل می خواست تخلف کند و حق الناس را در انتخابات گذشته رعایت نکند معلوم نبود که روحانی در دور دوم و با آن آرای شکننده لب مرزی رای بیاورد. (4398250) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۴۴:۵۹
بعله حق داشت اعتراض کند.
ولی مشکل این بود که قانونی اعتراض نکرد. و تمام طرفداران خود را در مقابل تخلفاتی که در انتخابات 88 شده بود تشویق و تحریک به قانونشکنی کرد. (4398252) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۲:۵۷
ددم وای...! موتورش تازه داره گرم میشه!
24 میلیون آدم رو یه باره فتنه گر اعلام کرد!...
یه احمدی نژاد دیگه در راهه مثل اینکه! (4397917) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۳:۱۲
آقا رئیسی روی پیشانی طرف نوشته که من می خواهم بروم به کی رای بدهم که همچنین ادعایی را مطرح می کنید. در ثانی بیشتر آرای خاکستری و دقیقه نودی و رای اولی ها متمایل به روحانی بوده اند تا شما. (4397920) (alef-13)
 
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۰:۲۵
من در بین طرفداران رئیسی هیچ فردی رو نمیشناسم که تا ساعت 2 بعد از ظهر رای نداده باشه . همه کسانی که بعد از ساعت 5 بعد از ظهر برای رای دادن امدن طرفداران روحانی بودند . (4398176) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۴:۰۰
خب این حرفها رو برخی هم سال ۸۸ زدن. اونا میشن فتنه گر شما میشی مدافع حقوق رای دهندکان؟ شما که می گفتید تقلب در انتخابات ممکن است. یکی ما رو روشن کنه لطفا. آقای رییسی مردم با ۲۴ ملیون رای خردمندانه به شما و تفکراتتون نه بزرگی گفتند. لطفا برو بزار زندگیمونو کنیم. (4397924) (alef-13)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۱۰:۵۶
تفاوت اونا و اینا اینه که اونا قانون رو قبول نداشتن و ریخت توی خیابونا و از بیگانه حمایت شدن ولی اینا منتظرن ببینن شورای نگهبان چی میگه.
واقعا شما تفاوتی نمی بینید؟ (4398332) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۵:۵۳:۴۲
شما فکر می کنی یعنی این ها بیرون نمیریزند؟ یعنی سفارت رو بستن کار قانونی بود؟ انقدر طرفدار هاتون رو به نام قانون نبندید. بی قانونی های شما کم نیستش.... (4400502) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۴:۴۴
چقدر این حرف ها اشناست؟!! سال 88؟ فتنه؟ ؟ (4397927) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۵:۳۹
درود بر رییسی. (4397931) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۴:۰۴
منفی (4398304) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۶:۴۱
فقط میتونم بگم که عجب رویی دارید شما ... صدا و سیما 4 ساله که داره دولت رو میکوبونه، قبل از نامزدی رئیسی هم شروع به پخش ناگهانی نماز ایشون کرده بود، تو زمان تبلیغات یک دیقه فیلم تجمعات رئیسی رو نشون میداد و برای روحانی به دو ثانیه اکتفا می کرد... حالا با پررویی تمام میگین صدا و سیما طرفدار روحانی بوده ؟ گستاخی تا چه حد؟ (4397934) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۷:۲۵
تا ادم خودش مریض نشود نمیفهمد بیماری چیست . همچین بی سابقه هم نبود ولی دوستان شما انکار میکردند و میگفتند انتخابات سالم است . الان شورای نگهبان هم میگوید سالم است . (4397938) (alef-13)
 
gholamreza
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۷:۴۰
من از کسانی هستم که یارانه ام قطع شده برایم هم پیامک واریز یارانه آمد اما به دستور رئیس جمهور ریالی به حساب هیچکس واریز نشد. (4397939) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۱۰ ۱۶:۲۹:۳۸
دمش گرم روحانی به خارج کشورم یارانه می ده (4404160) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۷:۴۴
چقدر عصبانی!! (4397940) (alef-13)
 
حقیقت جو
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۸:۴۵
اقای رئیسی عزیز
بر اساس قواعد دموکراتیک شکست را بپذیر و به رای مردم تمکین کن
چرا برای وجهه دادن به خودتان وجهه کشور و نظام و قوانین انتخاباتی انرا از بین میبرید (4397943) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۰۹:۰۸
برای برخی اصولگراها متاسفم فقط همین! رفتارشون شبیه فتنه 88 شده. فقط فرقش اینه اونا به زندان نمیرن! (4397946) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۱۸:۱۸
میدانی چرا به زندان نمیروند چون با سطل اشغال و امنیت مردم کاری ندارند و اهل اشوب نیستند
بقول موسوی خویینی ها مثل داعش نیستند (4398168) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۱۹:۵۴
خوبه بعد از ۸ سال دارید اعتراف می کنید به فتنه ۸۸ (4398174) (alef-11)
 
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۰:۲۴
حالا کی گفته اونهایی که تو صف موندند و نتونستند رای بدن همگی میخواستند به آقای رئیسی رای بدن؟!!! تو رو خدا بس کنید.ضمنا مردم ایران بی سابقه ترین تخلفات در انتخابات رو به یاد دارند و فراموش نکردند.اون هم سال 88 بود که از صدا و سیما گرفته تا برخی از اعضای شورای نگهبان و برخی ارگانهای قدرتمند نظامی همگی به نفع یک کاندیدا وارد میدان شده بودند. (4397950) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۰:۲۹
من توی روستای خودم غیر این دیدم.تبلیغات رییسی توی روستا ها نه مردمی بود نه خود جوش... کاملا هماهنگ و تشکیلاتی توسط پایگاه بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی بود...پشت صحنه بودند فقط کمی چشم بصیرت میخواست. (4397952) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۱:۵۴
پيشنهاد ميشود ايشان از خادمي امام رضا ع اسعفا بدهند
چون كسي كه اينچنين آلوده سياست شده نميتواند خادم امامي باشد كه براي همه است (4397956) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۳:۱۹
بجای این حرفها باید به رقیب پیروز تبریک بگی و دموکراسی رو بپذیری برادر..اینا که گفتی هیچکدام تخلف نبوده و رسانه ملی هم در بست در اختیارت بوده...و این حرفها هم خریدار نداره..نه اینترنت و موبایل قطع شده نه جایی 120 درصد رای دادن و نه عکسها و مدارکی موجوده..اگر داری منتشر کن...اینکه این حرفها رو بزنی بعد بگی ما به نظر شورای نگهبان احترام میذاریم یعنی احترام نمیذارم خب.. (4397960) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۵۵:۲۷
جهت اطلاع:
فقط لیست تفکیک خراسان رو منشر کردن که اونم دوتا شهرستان مشارکت بالای 100 داشت (4398085) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۴:۰۶
راست میگن, تو حوزه های انتخاباتی از مردم میپرسیدن می خوان به کی رای بدن!! هر کی می گفت روحانی ازش رای اخذ میشد!! هر کی می گفت رییسی پشت در نگهش میداشتن!!!! اینم شده داستان طرف که تو کنکور قبول نمیشه!! میگن چرا قبول نشدی؟ میگه نامردا خیلی سخت داده بودند!!!! خوب اگه سخت بوده برای همه سخت بوده!! اگر تعرفه کم بوده برای همه کم بوده, آخه مگه داریم حوزه ای که همه آرا رییسی بوده باشه!! وزارت کشور هم بدونه از قبل و براش تعرفه نفرستاده باشه!!!! (4397962) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۱:۲۵
تعرفه تو شهرهایی مثل مشهد یا روستاها که مشخص بود رییسی رای داره, کم اومد (4398183) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۵:۳۶
انشا الله در مسیر حق و مبارزه با مکاران زمانه، موفق باشند. (4397967) (alef-13)
 
علی اشراقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۵:۳۶
هر دفعه که این آقا صحبت میکنه، به اهمیت انتخابم و اینکه این آقا رای نیاورد بیشتر پی میبرم. شناخت مردم هم از این آقا و همفکرانش بیشتر میشه. پس از باخت در انتخابات، صحبت ها و عکس العمل های جناحی آقایان (علم الهدی، پناهیان، موحدی کرمانی و ...) در خصوص خطر خواندن رای مردم، رای حلال و حرام، تخلفات گسترده، مهندسی انتخابات و ... را هر کس غیر از اینا بود به جرم فتنه گری و ... محاکمه میکردن. (4397968) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۸:۱۷
این جمله " ....کم گذاشتند که بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند ...." یعنی چی؟

مگه باجهای رای گیری میدانند کی به کی رای میدهد که برایش مزاحمت ایجاد کنند؟ منظورش در استان خراسانه؟ (4397972) (alef-13)
 
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۸:۳۴
آقای رئیسی
دولت که خرش رو از پل گذروند؛ شما پیگیر باش که دیگه همچین انتخابات پرتخلفی رو نبینیم. (4397975) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۸:۴۴
جتب ریسی فریب کسانی را که با پول و وعده با شما بودند را نخورید..همه به روحانی رای دادند.مردم فریب یارانه را نخوردند..اگر یک قدم زحمت می کشید ید و به حوزه ها می رفتید می فهمیدید مردم همه به روحانی رای می دادند.اگر وامانده های لحظه آخری را هم که شما می فرمایید می توانستند رای دهند حتما به رای روحانی اضافه می شد... (4397976) (alef-13)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۸:۵۹
متاسفانه عده ای نانشان در ایجاد بحران برای کشور است، حالا داخلی باشد یا خارجی فرقی ندارد، موضوع هسته ای باشد یا انتخابات یا سند 2030 باز هم فرقی ندارد.
متاسفانه شورای محترم نگهبان هم با پیش کشیدن گسترده بودن تخلفات، آتش این بحران را روشن کرد.
الله اعلم (4397977) (alef-13)
 
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۹:۴۱
این که میگه کسی که مخاف دولت بود پشت درموند از اساس دروغه ..به چند دلیل 1- از کجا معلوم بود کسی که میاد رای بده به چه کسی رای خواهد داد 2- از هشت صبح رای گیری شروع شده بود این به اصطلاح مخالف دولت کجا بود که 12 شب رسید و راش ندادن ..اگر بحث تخلفاتی که ایشون مدعی هستند باز بشه از تبلیغ در مساجد و تریبون نماز جمعه گرفته و استفاده از وسایل و امکانات اماکن مقدس و نهاد های انقلاب به نفع اقای رییسی هم صحبت کنید .... (4397978) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۱۹:۴۲
صف در همه حوزه ها بوده بنابراین اگر 4 میلیون نفر دیگر هم رای می دادند با توجه به تناسب آرا، رای آقای رئیسی می شد 17 میلیون و رای آقای روحانی 26 میلیون، یعنی اختلاف بیشتر هم میشد (4397979) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۰:۴۹
صف بدلیل نرفتن تعرفه ها مگر در تمام صندوق ها بوده ؟ ... که دولت زده رو چطور می خوای بپوشونی عزیز. دم خروسم رد کرده . دولت ...علنا ... کرده. چطور رای روستاها از ۱۷ میلیون سال ۹۲ به ۷ میلیون امسال رسیده.
دروغ ..تون رو دیگه باور نداریم. (4398178) (alef-11)
 
ali
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۰:۰۲
دارو دسته دولت دیگه اینجا نظر نمیزارن چون به نتیجه رسیدن (4397980) (alef-13)
 
سرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۵۹:۳۵
اقای رییسی شما همان استان قدس رضوی را سر و سامان بدهید .استان قدس در امد خوبی دارد چرا باید شهر مشهد این همه فقیرو حاشیه نشین دارد؟ (4398104) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۹:۳۵:۰۹
یعنی این همه نظر را شما گذاشتی و طرفدران دولت نیستند (4400780) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۱:۳۳
آقای رئیسی
همون کارهای سال 88 را انجام میدهی اما ظاهر اسلامیت و مظلومیت میگیری؟ (4397983) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۹:۴۳
مقایسه شما اشتباه است.
سید اخلاق مدارانه و از طریق قانونی پیگیر شدند نه با لشکرکشی خیابانی و ازبین بردن اموال عمومی. (4398216) (alef-11)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۳:۴۷
آقای رئیسی، اگر انتخابات را باختی اشکالی ندارد ولی سعی کن بازنده سربلند باشی.
مشاوران و اطرافیان ناآگاه که شما را در وادی انتخابات انداختند و آینده سیاسی تان را تباه کردند، ظاهرا هنوز دست از سرتان برنداشته اند.
تمام قرائن و شواهد و نظرسنجیها نشان میداد که سبد رای شما ثابت است و درصورت شرکت گسترده مردم، اصولگرایان بازنده انتخابات خواهند بود، ولی با اینحال در چاه مشاوران خود افتادید و علیرغم همه تخریبها و توهینها و تهمتهایی که جنابعالی و مخصوصا آقای قالیباف نثار دولت کردید، باز هم برنده نشدید.
حالا هم بجای بررسی و واکاوی منطقی علت شکست بدنبال بهانه گیری هستید.
خدا عاقبت شما و کشور را بخیر کند (4397988) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۷:۵۲
شما استقبال عظیم مردم اصفهان و مشهد را از رییسی ندیدید؟؟؟!!! آنها مردم بودند یا آدمک؟؟؟!!! (4398208) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۵:۲۳
بهتر است ایشان از مراجع قانونی اقدام کنند (4397992) (alef-13)
 
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۵:۳۲
از کجا معلوم انهایی که پشت در های بسته ماندند و نتوانستند رای بدهند به این آقا می خواستند رای بدهند . چون رای های آقای رئیسی رای تکلیفی بودن و به موقع سر صندوقهاحاضر ونسبت به رای دادن اقدام کرده بودند معمولا افراد مردد و کسانی که کار داشتند و فرصت نکرده بودند مانده بودند و اینها بیشتر می توانستد طرفدار آقای روحانی باشند . (4397994) (alef-13)
 
Belgium
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۶:۳۱
از ایشون لهیده که رئیس جمهور منتخب مردم رو به وا دادن در مقابل دشمن متهم کنه که جرمی قابل تعقیب قضاییه.وقتی خودش نماینده پوتین رو باهاش در دوره انتخابات ملاقات میکنه و در همین زمان رئیس جمهور آمریکا تحت سوال قوه قضاییه برای مذاکره دامادش با سفیر روسیه است.چگونه حتی بر اساس روش های ریاضی مردمی که با سخت گیری شورای نگهبان نتونستم رای بدم قرار بوده که فقط به ایشون رای بدن.توصیه میکنم از خدمت امام رضا مرخص بشم که با این تهمت ها شایسته اون بارگاه نیستند (4397996) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۷:۰۰
متاسفم آقای رئیسی. درباره شما جور دیگری فکر می کردیم (4397999) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۲:۲۲:۳۰
درباره روحانی که همه ارزشها را برای یک مشت رای زیر سوال برد حتی شهرهای موشکی و اعدام منافقین کوردل را چه فکری می کردید؟ (4400105) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۸:۳۵
اصولگراها استاد اشتباه در عرصه سياسي و خيلي از خود راضي !!!!!! (4398004) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۳۴:۱۵
95درصد طرفدارهاي روحاني بودند كه دير شد و نتوانستند راي بدهند (4398013) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۰:۳۵:۰۹
رییسی، رییسی...برای ما رییسی...
آقایون خودشون هم میدونن چطوری انتخابات رو به نفع خودشون تموم کردن واسه همین الان دارن صحبت از آشتی میکنن...البته جریان انقلابی اهل دعوا درست کردن و بانک آتش زدن نیست، اما چند سال آینده نشان خواهد داد که این فضای گلخانه ای که دولت اعتدال ایجاد کرد و با رقیب هراسی و تخلفات دیگه در این فضا رای جمع کرد، واقعی نیست...بزودی مشخص میشه چه کسی راست میگفت و چه کسی خلاف... (4398014) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۰۲:۴۱
به این بازی پایان دهید شورای نگهبان سلامت انتخابات را تایید کرده است (4398117) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۱۲:۱۷
95درصد طرفدارهاي روحاني بودند كه دير شد و نتوانستند راي بدهند (4398150) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۳۲:۰۸
تاریخ به تفاوت اصولگرایان و اصلاح طلبان گواهی میدهد. امروز بر همه مشخص است که کدام گروه به فکر منافع کشور است مگر کسانی که خود را به خواب زدند. اصولگرایان برای اعتراض را قانونی را پیش گرفتند اما اصلاح طلبان شورش خیابانی... خدایا شکرت که همه جا امنیت هست. نه شورشی میبینیم و نه سطل زباله ای در حال سوختن. (4398224) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۳۲:۴۴
تحريمهای کمر شکپنی که در مدت هشت ساله دولت محبوبتان اتفاق افتاد ناشی از چی بود؟ (4398226) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۳۵:۲۹
خب وزارت کشور به موقع وبه تعداد به همه ی مناطق تعرفه می رساند. به هر حال این بی مبالاتی خودش نشانه ی این است که دولت حدس می زده که رای اقای رییسی در استانها ومناطقی بیشتر باشد. جالب این جاست که جناب روحانی تمام این رای ها را به حساب خودش گذاشت. (4398231) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۴۹:۵۱
در خراسان که ۷۷ درصد مردم رای دادند از مشارکت کشور ۴درصد بیشتر مگه جقدر میخواستند رای دهند به رای مردم تمکین کنید. (4398262) (alef-11)
 
مازندرانی
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۱:۵۳:۲۱
پیشنهاد میکنم بجای انتقاد از شیوه انتخابات که تموم شده وباید پذیرفت که آقای روحانی رئیس جمهور ایران هست ,آقای رئیسی بخشی از برنامه های دولت کار وکرامت را اعلام کنند شاید قابل اجرا باشد.مگر نه اینکه همه باید در رفع مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم .آیا فقط باید منتظر برنامه های اصلاح طلبان باشیم ؟ نکنه همش شعار اصولگرایان بود. (4398273) (alef-11)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۲:۴۹
آقای رئیسی عزیر و محترم
سلام
وقتی در جمعی سخنرانی می فرمایید ، به این نکته توجه فرمایید که ممکن است بیش از 60 درصد آن جمع به شما رای نداده باشند. (4398297) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۰۶:۲۸
شما از کجا اطلاع پیدا کردید آنهایی که نتوانستند رای بدهند قصد داشتند به شما رای بدهند ؟! (4398315) (alef-3)
 
از سار کاشان
Germany
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۲:۴۴:۰۳
دست پیش گرفته تا پس نیفته (4400145) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۲:۴۹:۲۷
95درصد طرفدارهاي روحاني بودند كه دير شد و نتوانستند راي بدهند (4398473) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۰۳:۲۹
من یک دانشگاهیم که برخی از مسئولان گفتند به رییسی رای بده گفتم رای میدم ولی به روحانی رای دادم دروغ هم نگفتم گفتم رای میدم نگفتم بی کی. بقیه همکاران هم همینطور بودند اونوقت رییسی دچار توهم شده (4398508) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۰۹:۵۰
آقای رییسی , یعنی اینقدر مهندسی که فکر افراد را می خوانده اند . اگر چینین است من گناه کردم به تو رای دادم , چون ستاد مهندسی روحانی از عالم غیب خبر داشته و رای حلال آنجاست . آخر فکر می کنی مردم اینقدر عوام اند؟؟؟؟؟؟؟!!!!! (4398519) (alef-13)
 
محمد
Estonia
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۰:۰۰
آهای مسولین الف دو پیام قبلی مرا درج نکردید از آقای توکلی نسبتا با انصاف بعید است آقای رییسی تو فرزند امام حسین هستی و من طلبه حدود چهل ودوسال قبل مرحوم مجتهدی این انتخابات نسبت به دوره های قبل کمترین تخلف را داشت چرا مشدی گری آقای ناطق را نداشتی که تبریک بگویی با این حرفهاآب به آسیاب دشمن میریزی والسلام (4398520) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۳:۱۰:۰۸
همین تعداد مثبت های کامنت ها جواب رئیسی رو می دهد. (4398521) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۰۰:۴۱
جواب رییسی فقط یک انتخابات آزاد است بدون دخالت نهادهای غیر پاسوخگو (4398790) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۱۶:۰۲
اين اتفاقت منو ياد سال 88 انداخت (4398852) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۱:۰۱
دوست من
انتخابات تمام شد (4399010) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۰۷:۴۰
سیدجان انتخابات تمام شد. در خادم الرضایی ثامن الحجج ع، برای شما آرزوی موفقیت می کنم. سیاست را بگذار کنار و یا این که با شیوه اصولی تر با مسائل برخورد بکن. چون زوار امام رضا ع تولیتی می خواهند که در حفظ کلیت نظام تلاش کند و وارد دسته بندی های سیاسی نشوند. (4400187) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۸ ۲۳:۱۱:۵۴
بیشترین تهمتها را آقایان رییسی و قالیباف نثار دولت کردند چقدر سیاهنمایی کردند حالا ایشان مدعی هستند واقعا جالبه رفتارشون و نکته بعدی اینکه صدا وسیما تمام تلاشش را برای تخریب دولت به کار گرفت واقعا حرفشون خنده داره. در آخر اینکه بیشتر کسانی که موفق به رای دادن نشدن طرفداران آقای روحانی بودند. (4400195) (alef-13)
 
حمید
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۰:۳۹:۰۴
وقتی به تولیت استان قدس انتخاب شدن چهره ی موجهی داشتن در نظرم.الان از دیدنشون تنم میلرزه.خدارو شکر رای نیاوردن..... (4400313) (alef-13)
 
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۱۴:۵۵
سلام علیکم
ضمن تبریک بابت حماسه ی انتخابات دوره ی12ریاست جمهوری به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران
و درخواست معظم له جهت انتخاب آبت الله رئیسی به ریاست مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام به پشتوانه نزدیک16میلیون رای به ایشان در انتخابات.
ان شاءالله (4400334) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۳۰:۴۴
این روش دیگری برای انتخاب نشدن ورای نیاوردن وبهانه اوردن همه اش دروغ است (4400349) (alef-13)
 
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۳۷:۰۹
سلام علیکم
ضمن تبریک بابت حماسه ی انتخابات دوره ی12ریاست جمهوری به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران
و درخواست از معظم له جهت انتخاب آبت الله رئیسی به ریاست مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام به پشتوانه نزدیک16میلیون رای به ایشان در انتخابات.
ان شاءالله (4400357) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۱:۵۷:۱۷
دوستان اقای رئیسی درست و قانونمند اعتراضشون به شورای نگهبان دادند تا رسیدگی شود چرا دوستان اصلاح طلب انقد ترسیده و دوست دارن اینکار ایشان را با سال 88قیاس کنند .درسال 88قبل از شمارش ارا اقای موسوی جشن پیروزی گرفتن بیانیه دادن و در یک کلام کشور را نابه حق دچار اشفتگی کردن .حالا چرا شما دوستان اصلاح طلب این دو فرد را باهم مقایسه میکنید این کجا و ان کجا.ایکاش دوستان عزیز به دور از تعصب های کورکورانه کمی هم منطقی فکر میکردن .هر کسی را که مخالف با نظر این دوستان باشند را تخریب میکنند.حتی در خود این پیامهایی که گذاشته شده هم بعضی از دوستان توهین و تخریب را فراموش نکرده اند.خوب است دوستان کمی هم منصف باشند و نگاه متعصبانه و غیر منطقی و کورکورانه نداشته باشند. (4400377) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۴:۱۴:۲۰
ایشون الان قراره تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) باشند یا فعال سیاسی؟؟!؟! خوب چرا حزب تاسیس نمی کنن و از خدمت امام رضا (ع) استعفا نمیدن؟؟!؟!

بعد اینکه مگه شما اصولگراها سال ۸۸ نگفتید که سیستم انتخابات در ایران امکان تقلب ندارد؟؟؟؟ (4400460) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۱۰ ۰۴:۵۴:۳۵
مهندس تقلب و تخلف دو چیز جدا از هم هستند (4402609) (alef-3)
 
ارباستاني زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۰۸:۴۴:۳۷
آقاي رييسي عزيز . ديگه ادامه نده به صلاحت نيست . به پاي اصولگراها نسوز فعلا" اعتبار و جايگاه خودشان را با توجه به عملكردشان از دست داده اند و براي ارضاء خود شما را بهانه كرده اند اين نكته را صغير و كبير متوجه شده اند چرا به خود نمي آييد ؟ انتخابات تمام شده است چرا هنوز هم عصباني هستيد ؟ اگر معتقد به مراجع قانوني هستيد آنها در حال بررسي هستند چرا اينقدر آشفته ظاهر مي شويد ؟ حيف است از حضرتعالي رفتارهاي عجولانه و منفعلانه شاهد باشيم . به اميد عاقبت بخيري (4400685) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۹:۰۳
این شورای نگهبان بود که با تفسیری که از قانون داشت باعث شد که بعد از ساعت 12 مردم نتوانند رای بدهد. (4400920) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۲:۲۶:۳۲
قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را. سال۸۸فتنه گر بودند چون می خواستند باز شماری شود،ولی این دوره می گویند ایرادی نداره،قانون است.‌در ضمن دوستی که نوشته : ما راهپیمایی نکردیم و قانونی رفتار می کنیم،انها هم همین را گفتند ولی چون به آن اهمیتی داده نشد،راه پیمایی مسالمت آمیز کردند که در همه ی جهان مردم این حق را دارند ولی گروهی،مشکوک از روی عمد شروع به خرابکاری کردند وووووو که این راهپیمایی را به تنش بکشند و بهانه ی خوبی برای خاموش نگهداشتن مردم داشته باشند و باقی داستان که تا به امروز ادامه دارد..... (4401097) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۲:۳۲:۰۸
آقای رئیسی دوران انتخابات تمام شد. رهبر معظم در انتخابات سال 88 گفتند که در انتخابات تقلب یا تخلف بشه در حد 100 هزار نفر یا 200 هزار نفره (نقل قول). پس اینقدر بر روی تخلف انتخاباتی پافشاری نکن چون این برای همه است. از حق نگذریم شورای نگهبان که بصورت واضح از ایشان حمایت کرد ولی بهر صورت اکثریت قاطع مردم آقای روحانی را پسندیدند. من با علاقه به جمهوری اسلامی که برایش به جبهه رفتم و شهید هم دادیم به روحانی رای دادم. از اینکه بعضی ها بحث آرای حرام و حلال را مطرح کردند واقعا شرمم می شود بعد از 40 سال از انقلاب هنوز این بحث ها مطرح است. (4401109) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۴:۲۶:۵۳
چطور قبلا اعتراض به نتیجه انتخابات کهریزک بود و... حالا اعتراض به انتخابات شجاعانه محسوب می شود؟! (4401345) (alef-13)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۶:۴۲:۵۴
آقای رییسی ! مگر شما و طرفداران شما کم تخلف کردید که حالا مدعی هستید ؟
بدون اینکه حتی یک روز سابقه اجرایی داشته باشید وعده‌های نجومی دادید ، سیاه نمایی کردید ، عوامفریبی کردید ، تهمت زدید و مردم مذهبی رو به ناحق نگران کردید ، حتی صدا و سیماتون به بهانه اخبار ، روز چهارشنبه قبل از انتخابات شعار « آخر هفته روحانی رفته» رو پخش کرد. حالا شما طلبکار شدید؟
در حالت عادی رای شما به ۱۰ میلیون هم نمی‌رسید. این ۱۵ میلیون رای رو با دغل بازی بدست آوردید. (4401753) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۶:۴۵:۳۹
تعداد کامنت مثبت نتیجه را مشخص وجواب شاکی را میدهد دیگرنیاز به هیاهو نیست تازه میزان بالای10میلیون رای فقط وفقط بدلیل وعده پوچ افزایش یارانه نقدی بود (4401762) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۷:۰۶:۳۳
آقای توکلی بفرمایید من به عنوان یک مهندس گلایم رو بابت توهین آقای رئیسی به جامعه مهندسی به کجا ببرم. ایشون مهندسی رو هم ردیف تقلب معفی میکنند. چرا از مشاغل دیگه مایه نمیذارن مثل پزشکی انتخابات، پرستاری انتخابات، مامایی انتخابات، وکالت انتخابات، آپاراتی انتخابات، آشپزی انتخابات، دلاکی انتخابات و ...
لطفا رسیدگی کنید (4401794) (alef-13)
 
نادر موذن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۱۷:۲۲:۳۷
سلام بر مردم فهیم ایران وجانم فدای رهبری فرزانه (4401828) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۰۹ ۲۱:۲۴:۲۵
حالا که شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرده ، و معنی اش این است که تخلفی که منجر به تغییر آرا شود صورت نگرفته ، این سخنان آقای رئیسی را چطور باید معنی کرد ؟

ما مردم حرف چه کسی را باید باور کنیم ؟
گناه ما مردم چیست که در میانه ی این برزخ راست و دروغها ایمان دارد از دست میره چیه واقعا ؟ (4402119) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۱۰ ۰۰:۰۲:۱۳
شما روحانی میانه رو معتدل وپایبند به اصول وارزشهای انقلاب هستید ورای زیادی کسب کردید ودرمقایسه با رقیب موفقیت زیادی کسب کردید وچهره مردمی جوان وپر تلاش وامید وار هستید و در حقیقت پیروز انتخابات شما بودید (4402399) (alef-11)
 
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۱:۲۳:۳۶
از کجا معلوم اون چهار میلیون رای همه به شما رای می دادند ؟ مثل 41 میلیون که بیش از 53 درصد به روحانی رای دادند چهار میلیون هم تکلیفش مشخصه (4409914) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.