لعنت بر ال سعود (3431190) (alef-3)
متاسفانه انتظار میرفت بعد از ملاقات اردوغان و سلمان و همچنین حملات موشکی اخیر در یمن که از قدرت و هدفگیری بالایی برخوردار است و بعد از کشتن فرمانده ارشد وابسته به عربستان در سوریه توسط جبهه مقاومت آنها دست به انتقام بزنند.....امیدوار باشیم این اقدام آنها دوباره آتش یک موج دیگر از انتقام گیری و خشونت را در جهانی اسلام با درایت شعله ور نکند ......گناه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری! (3431290) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۴:۵۳
ممکن است این وزیر خارجه جوان و تندروی عربستان مامور ایجاد یک درگیری نظامی با ایران باشد که طی ان هواپیماهای اسراییل با پرچم و اسم عربستان تاسیسات هسته ای ایران را بزنند، ایران باید مواظب تفرقه افکنی قدرتهای استعماری باشد، در شرایط فعلی منطقه ، استعمارگران برنامه دارند حداقل تا 50 سال دیگر خاورمیانه را درگیر جنگ سنی و شیعه کنند تا جنگ اعراب و اسراییل فراموش شود، ولی با بهبود رابطه ایران و معتدلان در عربستان و حل مشکلات فیمابین با گفتگو، ظرف کمتر از یک ماه دکان داعش و تکفیری ها پلمپ خواهد شد و مهمتر اینکه نفت گران میشود پس راه حل این مشکلات بهبود روابط ایران و عربستان است ، اروپاییها و آمریکا و اسراییل از اختلاف بین ایران و عربستان سود می کنند، تندروها ی عربستان بر علیه منافع مسلمانان عمل می کنند و بعید نیست بعضی از آنها عامل بیگانه برای تحمیل جنگ دیگری بین مسلمانان و برادرکشی باشند ولی ما نباید گرفتار دام اسراییل و تندروهای آمریکا شویم (3432357) (alef-13)
اگر دقت کنید وضعیت رفتار عربستان و ترکیه بسیار بدتر شده این مواردی که شما گفتید هم هست اما میخام یک یاداوری به کامنت گذاران الف کنم یادتونه پارسال همین موقع پادشاه قبلی عربستان داشت فوت میکرد و همه هم کامنت های بدجور میگذاشتید؟ من چند بار گفتم که اینکه این ادم می میره دلبیل نمیشه بعدی بیاد خوب باشه و..ولی حرفای عجیب میزدید که این اسمش عبداله هست فوت میکنه و بعد شش ماه بین شاهزاده ها اختلاف میفته و اخرالزمان میشه و... ایا الان وضعیت بهتر شد؟ اون موضع گیری های ما در اینجا و جاهای دیگه چه سودی برای کشور داشت؟خوبه که ادم یک مقداری در تحلیل از منطق پیروی کنه و احساسات و تخیل رو کنار بذاره
امیدوارم الف منتشر کنه (3432455) (alef-13)
معلم عزادار
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۶:۵۷:۳۷
به همه شیعیان که در همه جا مظلوم هستند تسلیت میگم.
بی نهایت ناراحت وعصبانیم .
ایا گریه بر مظلومیت این شیخ مظلوم افاده میکند؟؟؟
دوستان بگید چه کنیم؟؟؟ (3432821) (alef-3)
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۸:۰۳:۳۴
ضمن اینکه اعدام شیخ نمر کاری جنایتکارانه است ولی ایران هم حق ندارد بگوید از عربستان انتقام گرفته میشود (3433030) (alef-3)
متاسفانه انتظار میرفت بعد از ملاقات اردوغان و سلمان و همچنین حملات موشکی اخیر در یمن که از قدرت و هدفگیری بالایی برخوردار است و بعد از کشتن فرمانده ارشد وابسته به عربستان در سوریه توسط جبهه مقاومت آنها دست به انتقام بزنند.....امیدوار باشیم این اقدام آنها دوباره آتش یک موج دیگر از انتقام گیری و خشونت را در جهانی اسلام با درایت شعله ور نکند ...... (3431292) (alef-13)
عجب ! قیاس مع الفارق به این می گویند (3432242) (alef-13)
ببينم براي دفاع از شيعيان چه ميكنيم (3431341) (alef-3)
این اقدام اعدام به خصوص در مورد یک رهبر دینی یک کشور غیر انسانی و محکوم است ولی کشور ما نباید از محکوم کردن لفظی آن بالاتر برود....چرا؟!.... چون همه جنگ و نقطه اختلاف ما با غرب در مورد سوریه این است که کشورهای دیگر نباید در امور داخلی ما و هیچ کشوری دخالت کند و متاسفانه ، این از موارد امور داخلی آن کشور است... (3431424) (alef-13)
مهران
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۶:۱۶:۴۵
یعنی الان با یه مسیحی امریکائی و یا یک مسلمان سنی را به هر دلیلی اعدام کنیم و به امریکا و عربستان بگوییم که فضولی موقوف
یعنی میشه یعنی داریم
کجای دنیا یک کشور شیعی این کار را کرده و دیگر کشور ها و الل خصوص سازمان ملل سکوت کرده جز قتل عام شیعه ها جای دیگر را اگر سراغ دارید بگویید تا ما هم بدانیم (3432673) (alef-13)
دولت برای زکزاکی چه کرد
همون کار رو می کنه
کشورهای دیگه برای یک نفر هم فکرشون دنیارو بهم می ریزند
ما برای بیگناهان کاری نمی کنیم
دیپلماسی خنده (3432040) (alef-13)
دولت ۲ تا موشک به عربستان بزنه شما راضی میشی؟ (3432126) (alef-13)
همون غربی هایی که برای کشته شدن ندا آقا سلطان در یک راهپیمایی
(آن هم بسیار مشکوک و مثلا در حالی که از یک ساعت قبل اون بنده خدا را زیر
نظر داشتن و ازش فیلم گرفته بودن) میلیون ها صفحه مطلب نوشتند و عکس او
را در کنگره نصب کردند و برایش چند سال عزا داری کردند و جماعت اصلاح!!
طلب داخلی چرا حالا کک شون هم نمی گزه
چرا فریاد وایییییییی حقوق بشر سر نمی دهند؟؟؟؟
چرا در کنگره جیغ و داد نمی کنند؟
چرا حتی یک اخم به مزدوران آل سعود ملعون نمی کنند؟
چرا وزارت امور خارجه را سکوت مرگ فرا گرفته است ؟؟؟
این چه حقوق بشری است که فقط ضد ایران است؟
چرا دیکتاتورهای سعودی حقوق بشر ندارند؟؟؟؟
چرا شیرین عبادی اشک تمساح نمی ریزد؟
چرا آنهایی که برای قاچاقچیان مواد مخد در ایران عزا داری می کنند الان ساکتند؟
چرا آنهایی که برای نهنگ و پلنگ و ببر م شامپانزه و کوسه و . . . عزای عمومی می گیرند الان خاموشند؟
چرا لاهیجی دستمال به دست در صدای آمریکا گریه نمی کند ؟؟؟
چرا پزشکان بدون مرز خفقان گرفته اند؟
آیا این 47 نفر انسان نبودند؟؟؟؟؟؟؟ (3433022) (alef-13)
مثل اینکه چیزی از نیروی هوایی عربستان می دانی (3437378) (alef-13)
آخه آدم حسابی دولت چیکار میتونه بکنه؟یکم فکر کنیم قبل حرف زدنمون. شما که اینهمه آتیشت تنده بگو چیکار کنه دولت؟ نامه بنویسه؟ اعتراض کنه؟ تحریم کنه عربستان رو؟ خب هیچکدوم از اینا تاثیر نداره چون عربستانی بوده شیخ نمر.الان آمریکا دایم در مورد جیسون رضاییان دخالت میکنه ما ناراحت میشیم میگیم به اونا چه. پس میمونه فقط جنگ با عربستان. مرد جنگ هستی؟؟؟؟ (3432140) (alef-13)
مثلا اگه زمان احمدی نژادتون بود چکار میکرد ؟!! (3433668) (alef-3)
در این آشوبی که در منطقه برپاست کسی برنده است که کمتر خودش رو مستقیم درگیر کنه چون کمتر آسیب میبینه! (3433718) (alef-3)
خب الان ببینیم عواقب وحشتناک اعدام شیخ نمر از طرف ما قراره به عربستان ایجاد بشه چیه
من میگم
سخنگوی وزارت خارجه میاد بدون اسم بردن از عربستان میگه ،کشورهای منطقه خیلی کاربدی کردند در اعدام شیخ نمر !!!
شیخ نمر ستون شیعیان در عربستان بود ،شهادتش مبارک باشه انشالله ،شیعه واقعی بود که در بدترین شرایط و در اقلیت از عقایدش کوتاه نیومد (3431540) (alef-13)
وقتی کامنت خوانندگان را خوندم چندتا مطلب بیشتر تکرار شده بود:
اول اینکه این یه مسأله داخلی عربستانه و اصولا به کشور دیگری مانند ایران مربوط نیست، من سوالم اینه که حقوق بشر این افراد را چه کسی باید پیگیری کند؟ کسی که نه دیگری را کشته و نه فسادی مرتکب شده و تنها خواستار اصلاح بوده؟
دوم اینکه ایران اگر هم بخواد -بی توجه به مداخله بودن- چه اقدامی می تونه بکنه؟ بله متاسفانه با تنش شدید میان ایرانه و عربستان در سالهای اخیر ایران هیچ گزینه ای نداره که مستقیما اعمال کنه، ولی مسئولان اگر بخوان باز گزینه هایی دارند مثل احضار سفیر، شکایت یا گزارش به کمسیون حقوق بشر سازمان ملل و وارد کردن ضربه در میدانهای سوریه و عراق و یمن و ...
چون اگر این کارا صورت نگیره موجب جریئتر شدن عربستان میشه، مثلا اگر به حمله به سفارت ایران در بیروت پاسخ درخوری میدادیم، فاجعه منا رخ نمیداد!!!
اینم بدونید عربستان داره استراتژی خطرناکی را در سراسر منطقه پیگیری میکنه که ایران هم از اون استثنا نیست، این استراتژی بر گرفته از تفکر وهابیته که جان و مال و ناموس شیعه را حلال میدونه. عربستان معتقده برای افزایش نفوذ منطقه ای و جهانی و حتی حفظ امنیت و حاکمیت ملی باید تاکید می کنم باید هر چه بیشتر شیعیان را قلع و قمع کنه. اگر جلوی این اقدامات عربستان گرفته نشه، پس فردا دسته به اقدام نظامی و تروریستی علیه ایران می زنن!!! هر چند حریف ایران نمیشن، ولی واضحه که در این میان به بسیاری از هموطنانمون آسیب جدی میرسه و خون بیگاناهان زیادی ریخته میشه مثل جنگ عراق با ایران. (3432565) (alef-13)
اردغان و سلمان کشتن اسیر بیگناه را افتخار خود بدانند .ما شیعیان چون شیر شکار میکنیم علوش ها و سایر حرامیهای وهابی را . (3431645) (alef-13)
آماده
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۴۸:۴۲
تشکر می کنم از جناب دکتر روحانی رییس جمهور محبوب کشور در پیگیری هایی که برای جلوگیری از این اقدام کردن (3431867) (alef-13)
خدا شفا بده !!! (3433173) (alef-3)
میلاد
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۲۱:۰۸
از سیاست خارجی خفتبار خارجی ما جز این نتیجه هم انتظاری نبود.توقعاتی دارین شما 500نفر از هموطنامونو کشتن هیچکاری نکردن ابن که تازه عربستانی بوده (3432047) (alef-13)
برويم
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۳۴:۲۳
1-برويم پشت سفارت فرانسه شمع روشمن كنيم....
2-نه اين بنده خدا شيعه پاك سرشت حسيني سيرت بود...
3-خوب پس نرويم پشت سفارت فرانسه.... (3432320) (alef-13)
شهادت ایشان را به امام زمان ع و مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان تسلیت می گویم- لطفا دعای فرج را بخوانید (3432336) (alef-13)
وعده خدا حق است.
باطل و آل سعود و اسلام آمریکایی محکوم به شکست هستند. (3432377) (alef-3)
خدا رحمتش کند و انشاء الله بیامرزد
و انشاء الله خون این انسانهای مومن دامن آل سعود را می گیرد و زمینه سقوط این رژیم اسراییلی خواهد شد (3432571) (alef-13)
آقا جان یارو یکی از اتباع خودشو اعدام کرده. مگر در کشورخودمان در اوائل انقلاب بسیاری از منافقان را اعدام نشدند؟ مگر در میان انها سنی نبود؟ کدام کشور سنی مذهب دخالت و یا حتی اعتراض کرد؟ اصلآ همین عبدالمالک ریگی ملعون و معدوم که از عربستان هم حمایت میکرد و سنی هم بود ، وقتی اعدام شد حرفی زدند؟ چرا یکه به قاضی میرید. خالا یارو طبق مصالح ملی خودشون - درست یا غلط - یکنفر از اتباع خوش را اعدام کرده. حالا درست است که تمام سیستم مملکتی ما وارد این بازی بشن و منافع ملی خود را فدا کنیم. اصلآ از کجا معلوم این کار را کردند که حساسیت ما را تحریک کنند؟ بهترین راه بی تفاوتی و محکوم کردن رسمی است. بس. چرا دیکه فحش میدید.؟ گور پدر آل سعود اما ما باید منطقی باشیم. غلط میگم بزن تو دهنم.!! (3433503) (alef-13)
دستش درد نکنه کاش همه را به فیض عظمای شهادت برسون ما تو دنیا یک نفسی بکشیم (3433519) (alef-3)
لعنت بر آل سعود و دشمنان اسلام (3446250) (alef-3)
لعنت خدا بر آل سعود جنایتکار.به امید سرنگونی آل سعود و خشکیده شدن ریشه های وهابیت. (3431193) (alef-3)
با این دیپلماسی خنده ما، به همین خیال باش! (3432351) (alef-3)
اگه به توئه اعدام شیخ نمر رو میندازی گردن دولت. از این قصیه بهره برداری سیاسی نکن (3433708) (alef-3)
تو مسائل داخلی اونا ما نظر بدیم خوبه بقیه راجع ما نظر نباید بدن نه!!!!! (3432665) (alef-3)
رهبران شیعیان یکی یکی دارند حذف می شوند (3431198) (alef-3)
اما به فضل الهی پرچم مبارزه به زمین نمانده و دست به دست میشود. امام راحل مان به کسانی که با ترور به دنبال خاموش کردن نور حق خواهی بودند فرمود :
بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود. (3431367) (alef-13)
حالا باید دید اونایی که هی میگن عربستان رو ال میکنیم و بل میکنیم چه میکنند. (3431199) (alef-3)
چیکار باید بکنند؟ بابا این بنده خدا عربستانی بوده. یک فرد با تابعیت همان کشور. بعلت هم مذهبی درست باید یک محکومیت رسمی اعلام شود. همین. نکنه جنابعالی معتقدین باید سپاه راه بیفته و لشکر کسی و جنگ و موشک و....؟ بابا جان تا کی تعصب؟ ما اگر خیلی نگرانیم چرا در مورد بچه هائی که در جده اهانت دیدند و یا همین فاجعه منا اقدامی نشد و هنوز داریم زائر میفرستیم براشون. ما اگر عملکرد درستی داشتیم عذبستان با اولین درخواست ایران با توقف اعدام موافقت میکرد و میگفتند که مثلآ به احترام در خواست ایران از اجرای حکم جلوگیری میکنیم. به این میگن دیپلماسی. (3433782) (alef-13)
ﺍﻏﺎﺯﻯ ﺑﺮ سقوط (3431201) (alef-3)
توکلی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۴۵:۰۸
سلام روحش با نبی اکرم(ص) و سیدالشهدا (ع)محشور باد.ایا اگر اورا با نام آیت اله می خواندید بهتر نبود؟مانند روحانی مبارز نیجریه ای که رسانه های ما حسب شرایط از ایت الله وعلامه به شیخ ؛دراین روزها رسیدند؟ (3431202) (alef-13)
ﺍﻳﻨﻜﺎﺭ ﻳﻌﻨﻰ ﺩﺍﻣﻦ ﺯﺩﻥ ﺑﺮ ﺍﻓﺮﺍﻁ ﻛﺮﺍﻳﻰ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺑﺤﺮﺍﻧﻰ ﺍﺳﺖ. (3431215) (alef-3)
آریابان
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۲۰:۴۸
این درواقع آخرین اپیزود از سریال دنباله دار سیاست های خصمانه ، توهین آمیز ، وحشیانه وبالاخره ضدبشری و خونین آل سعود علیه ایران است که از فروردین ماه گذشته با تعرض رذیلانه به دو نوجوان ایرانی در حرم امن الهی وارد فاز علنی خود شد، با وقایع سوریه و یمن و متولد کردن داعشیان خونخوار ادامه یافت و با کشتار هولناک منا به اوج خود رسید و پس از اون هم کارشکنی های هنوز مداومشون در عدم همکاری برای یافتن پیکر قربانیان، نشانگری بود و هست از تداوم گداختگی آتش تنور این وحشیگری ها بمنظور ارتکاب جنایاتی جدید؛
......و سناریوی بعدی برای فرونشستن عطش خون-آشامی در این هیولا های هول-انگیز ......؟!؟!؟!؟!؟؛ (3431675) (alef-13)
الان اگر زمان احمدی نژاد بود می گفتند که افراطی گری ایشان باعث این حوادث شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت تدبیر و امید تحویل بگیرید، دیپلماسی خنده و اعتدال چه نتیجه ای داشت!!!!!
امریکا و دشمنان ایران و شیعیان فاکتورهای زیادی را در اختیار دارند و یکی پس از دیگری آنها را به مرحله اجرا می گذارند، اما دریغ از متقابل به مثل ما، فقط در حد حرف می باشد.
تا موقعی که امریکا و کشور های اروپایی مردم منطقه را به جان هم می اندازد و در مقابل بهره برداری اقتصادی می کنند ( فروش مهمات و به تاراج بردن نفت و در آینده آباد کردن کشورهایی که خود ویران کرده اند) همین آش و همین کاسه هست، باید کشورهای اروپایی و امریکا مستقیما وارد جنگ شوند و آنهم در کشور خودشان تا بدانند که یمن ماست چقدر کره داره
مردم دنیا از دست اروپا و امریکا به ضله در آمده اند و کافی است که مردم دنیا را متحد کنیم تا علیه استکبار به پاخیزند. (3432728) (alef-13)
یکنفر از مردم
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۰۷:۳۳
آل صعود ماهیت داعشی خود را عیان کرد. (3431965) (alef-3)
عربستان با این کارش در بیشتر رسانه های غربی مورد انتقاد کم یا زیاد قرار گرفته. حتی دولت انگلیس تحت فشاره در مورد روابطش با عربستان مخصوصا شخص نخست وزیر انگلیس در مورد اعدام علی نمر (پسر عموی شیخص نمر) گفته دخالت میکنه. حالا باید هشیار بود و با دوری از خشونت، چهره عربستان رو در دنیا نشون داد. چون عربستان میدونست با این کارش تظاهرات به پا میشه و چیزی که عربستان این وسط نیاز داره اینه که تظاهراتها خشونت آمیز باشن تا چهره خودش رو بهتر نشون بده. (3433727) (alef-13)
pejman
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۴۷:۵۱
روحش شاد. ان شاءالله با رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم محشور شود.
ان شاءالله شهادت این بزرگوار نقطه شروع فروپاشی وهابیت از عربستان قرار بگیرد.
مرگ بر آل سعود و وهابیان. (3431218) (alef-3)
لعن الله آل سعود اجمعین (3431231) (alef-3)
لعنت خدا بر خاندان کثیف آل سعود (3431235) (alef-3)
کجایند آن کامنت دهدندگانی که می گفتند اگر عربستان جرات دارد ،اعدامش کند.الان وقتشه برید عربستان را با خاک یکسان کنید. (3431238) (alef-3)
با این مواضع دولت، حتما هم با خاک یکسان میشه!! (3431578) (alef-3)
زورت به دولت رسیده اخوی؟ یه چیز تازه بگو. (3432090) (alef-13)
البته عزیزم.اگه یه خورده سیاست ومملکت داری بلد بودی این حرف رو نمی زدی. چون عربستان با این کارش تیشه به ریشه نداشته اش زده. جریان حق را برای مدتی میشه مسکوتش کرد اما خفه کردنی نیست. ماجرای داوود(ع)در قرآن را ببینیم شاید برای ما تعجب آور باشد ولی گروه بسیار کوچکی رو داشت ولی طاغوت آن زمان روبرداشت ونابود کرد.
شاید امروز آنهایی که دنبال حقیقت اند در عربستان اندک باشند اما همین تعداد هم بخواهند و در مقابل حکومت پوچ ال سعود بایستند قطعا نصرت الهی خواهد رسید. (3432002) (alef-13)
لازم نسیت ما بریم اونجا رو با خاک یکسان کنییم .خودشون با دست خودشون دارن این کار رو می کنن.شمارش معکوس شروع شده .بشمار (3433359) (alef-3)
بهبهانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۲:۵۷
این ضعف دولت ما را می رساند ... کاش دیپلماسی برد - برد و لبخند کاری می کرد (3431242) (alef-3)
بهتره در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکنیم (3431305) (alef-3)
شیعه مرز نداره (3431629) (alef-3)
هيچ دينى مرز نداره (3432051) (alef-13)
در مورد شیعه فرق می کنه .من ایرانی هستم ولی مرجع تقلید من توی عراقه .ممکنه یک عراقی مرجع تفلیدش توی ایران یا حای دیگه باشه .معلومه بعضی یا شیعه نیستن یا مرجع تقلید ندارن.مرجع تقلید داشتن برای شیعیان واجب است. (3433367) (alef-13)
برای کشته های پاریس هم همین حرف رو میزدی؟ (3432134) (alef-13)
تهدید به حمله نکردیم که. شمع روشن کردیم. شما هم شمع روشن کنید (3433712) (alef-3)
چطور دشمنان ما در جزئی ترین مسائل کشورمان مثل برخورد قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر ، قاتلین و... دخالت می کنند اما حمایت ما از یک شخصیت وعالم دینی میشود دخالت؟! بنظر من باید با تمام قوا از یمن حمایت کنیم و شیعیان هم مرز با یمن هم به کمک آنها بروند (3432155) (alef-13)
اولا ایشون رهبر شیعبان عربستان بودند و بر مسلمان واجبه از مسلمون دفاع کنه
ثانیا شما برو این رو به آمریکایی که عاشقش هستی بگو که تو امور همه کشور ها دخالت میکنه
ثالثا این قدر نترس برو یه لیوان آب بخور جنگ هم بشه هیشکی نمیگه تو بری بجنگی (3433032) (alef-3)
آقایی که میفرمایید در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکنیم! همین آل سعود ۴۰۰ تن از هموطنان ما رو در مناسک حج شهید کرد همین آل سعود داعش رو تجهیز کرد و خیلی جنایات دیگه!این آل سعود شرور منطقه اس! تا آل سعود هست مال نیز هستیم و دخالت میکنیم تا نابودی کامل این رژیم قاتل و خون ریز! (3433363) (alef-3)
چه ربطی به دولت ما دارد؟ (3431331) (alef-3)
چه ربطى دارد ؟! عده اى بدنبال اسمان و ريسمون هستند بيندازند به گردن دولت روحانى ، مرگ بر ال سعود و مرگ بر منافقهاى دورو . (3431348) (alef-3)
ديپلماسي بد و بيراه و شاخ و شونه کشيدن 8 ساله مگه کاري کرد؟!!! (3431399) (alef-3)
بعله اگه دیپلماسی به اصطلاح شما شاخ و شونه بود، جرات اینکار رو نداشتند (3431516) (alef-3)
دوست عزیز یه مروری بکنید پدیده داعش و از بین بردن منافع ایران و تحریم همه جانبه در زمان دیپلماسی شاخ و شونه اتفاق افتاد ! (3431835) (alef-13)
saeed
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۳۵:۳۴
هم وطن گرامی و محترم مگر شیخ نمر کارهاش را با دولت ما هماهنگ میکرد که حالا آقای دکتر ظریف بخواهد جواب گو باشد . یکم منطق و انصاف باید داشته باشیم . هر کس مسئول اعمال خودش هست. (3431442) (alef-3)
طبق فرمایش شما مگه ما میخوایم انرژی هسته ای یا موشک یا حتی بمب داشته باشیم مگه باید با امریکا و رفقای نجسش هماهنگ کنیم که میان و دخالت بیجا میکنن..تازه این رو بدونین ما شیعه ایم و هرجا که خون شیعه به ناحق ریخته بشه باید ازش دفاع کنیم باید ....فکر کنم روشنفکرنمایی و غربزدگی بعضیا خود غربیا رو به حیرت میندازه!! (3431888) (alef-13)
باشه تو راست میگی (3432197) (alef-13)
نه آقای ظریف فقط مسئول این بود که در نیویرک یه دفع بصورت اتفاقی با آقای اوباما ملاقات کند و فقط لح لح این رو می زینم که با امریکا رابطه پیدا کنیم.
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که دیروز آقای عراقچی معاون آقای ظریف گفت که دوستی ما با امریکا فکر غلطی است که بعضی ها می کنند.
امیدواریم که این بعضی ها دیگر از این غلطا نکنند. (3432782) (alef-13)
موسوی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۲۰:۲۹:۰۹
یعنی برای خودت و تفکرات متاسفم....با این دیدگاه شما اگر برای شما حادثه ای مثل اتش سوزی و یا تصادف رخ داد کسی کمکتون نیاد چون شما وقت اتش سوزی و تصادف با کسی هماهنگ نکردین....برای انسانیتی که مرده و داره میمیره باید تاسف خورد.... (3433338) (alef-13)
رفیعی مجومرد
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۳:۱۰
لعنت بر وهابي دشمن آل محمد (ص) (3431244) (alef-3)
تا حالا کجا دیده ایم که با حذف فیزیکی افراد بتوان اندیشه را حذف نمود انشااله اندیشه ایشان چنان ریشه بدواند تا خاندان ظلم نابود گردد (3431255) (alef-3)
ال سعود خبیث با این کار منتظر نابودیت باش همه ما شیخ نمر هستیم .
و شما رو از بلاد محمدی ریشه کن می کنیم (3431260) (alef-3)
ان شا الله. نحن منتصرون. از بلاد اسلام بیرونتان خواهیم کرد ای نجاست های خبیث ولد الزناء سگ سعودی (3432087) (alef-13)
سیدرضا
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۷:۱۷
امیدوارمزمینهیسرنگونیآلسعودباشد. (3431264) (alef-3)
وقت آن رسیده است که با تسلیح انصارالله به موشکهای دوربرد، ریاض پایتخت رژیم سعودی را به خاک و خون کشید. (3431266) (alef-3)
حالا این دفعه رو هم ببخشید (3431355) (alef-3)
یعنی این 25 نفر که این کامنت رو تایید کرده، فکر هم می کنن؟ جلوتر از دماغشون هم می بینن؟ اصلا تا حالا به عواقبش فکر کردن؟ (3431834) (alef-13)
حالا بذار اونا كه به خاك و خون كشيدى از بيمارستان دربيان (3432048) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۳۱:۲۳
دوست گرامی، ارام باشید . برای یک دستمال قیصریه را به اتش نمی کشند ، رفتار غیر انسانی ال سعود قابل بخشایش نیست ولی اروز میکنم کلید موشک ها دست افرادی مانند شما نباشد. شما برای اعدام یک انسان بی گناه به خاظر عقادیش حاضرید حال و اینده کشوری را تا ده ها سال نابود کنید .
خداوند همه تندرو ها را از هر طرف که هستند، هدایت فرماید (3432084) (alef-13)
سیامک
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۶:۲۵
الحمد لله که ما را شما ددمنشان و بی غیرتان و تفریط گران بی رگ و ریشه تند رو بخوانند. و نحن نقول الحمد لله رب العالمین. ان شا الله به یک فرمان آقا عربستان نجس را به تلی از کشته ها و لاشه های مزدوران سعودی صهیونیستی اسرائیلی تبدیل خواهیم کرد. (3432138) (alef-13)
سیامک جان جنگ شیعه وسنی راه انداختن نشانه ایمان وعقل نیست امام راحل تمام تلاششان وحدت بود چون این روزها را می دیدند متاسفانه عمل نشد به دلیل سنگ اندازی تند روهای متعصب ! کمی آهسته تر. در این میان سران نمی میرند مسلمانان ساده وبی گناه می میرند وآواره میشوند وفقط دشمنان سود می برند . پس آرام باش واگر آقا را قبول داری مثل ایشان تدبیر داشته باش ! (3432733) (alef-13)
ما را هم صدا کنید بیاییم (3433672) (alef-3)
این اعدام و حوادث مکه فقط برای ایجاد تنش بین ایران و عربستان است تا حکومتهای ذینفع با ایجاد جنگ به مقصودشان برسند (3433697) (alef-3)
به خاک و خون کشیدن ریاض یعنی کشتن خیلی ادم بی گناه. فقط اندیشه مریض این حرف رو مییزنه (3433719) (alef-3)
رضا - دانشجوی ارشد حقوق بشر
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۸:۲۴
قطعا سعودی های وهابی با این اقدام وحشیانه، خود را به گور رسوایی و نابودی نزدیکتر کردند!
مرگ بر تمام سازمان های پرمدعای حقوق بشری که سالهاست کر و کور و لال شده اند!!! (3431268) (alef-13)
همه ما شیخ زکزاکی هستیم . (3431274) (alef-3)
همه روقاطی خودت نکن (3431973) (alef-13)
لعنت بر آل سعود و وهابیت (3431277) (alef-3)
وزارت خارجه منفعل و بی خاصیت ما باید سفر عربستان را اخراج و سفیر ایران در
عربستان را فرا بخواند و روابط دیپلماتیک را قطع کند
و در همه محاکم بین المللی اعتراض کند
چرا یک ایرانی مقیم آمریکا که 20 سال پیش از ایران رفته و فقط رستوران داری
می کند به تروریسم متهم می شود و مجمع عمومی سازمان ملل بر علیه
ایران برای کار نکرده قطع نامه صادر می کند ولی برای اعدام یک روحانی که
هرگز اسلحه را ندیده و فقط حرف دین می زند بایسد اعدادم شود و آب از آب
تکان نخورد
چرا ایران برای دولت فعلی یمن سلاح نمی فرستد؟
چرا منافع ما فقط باید مورد تعرض قرار بگیرد و منافع عربستان در همه اطراف
و اکناف ما باید بدون تعرض باشد ؟
چرا وزارت خارجه جرات برخورد با عربستان را ندارد؟
بابا تا کی به آمریکا و مزدورانش بخاطر توافقی که بر هواست باید باج بدهیم
؟ وقتی که بعد از توافق کاغذی 4 مورد تحریم شدیدتر هم برایمان وضع شده
است؟ (3431278) (alef-13)
پس چطوری بریم حج و پولمون رو بدیم آل سعود (3433278) (alef-3)
وزارت خارجه ما بی خاصیت نیست. اما موافقم روابط با عربستان قطع بشه. حداقل حج تعطیل میشه و پول توجیب عربا نمیره (3433722) (alef-3)
بابا این چند دلار ایران چه تاثیری در کشوری که روزانه ده میلیون بشکه نفت صادر میکنه داره مردم را از زیارت شون محروم نکنید
بخدا پول ایران هیچ تاثیری نداره (3436051) (alef-13)
ل خدا رحمتش کنه ولعنت خدا بر آل ظالم و لعنت خدا بر ال کثیف یهود (3431283) (alef-3)
سکوت هر مسلمانن خیانت است به قران.
منتظر حکم جهاد رهبریم
نتیجه لبخند بهترازاین نیست (3431288) (alef-3)
روح الله
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۲۹:۰۶
شعله های تفکر اسلام ناب با شهادت شیخ نمرها بیشتر می شود. وهابیت بداند خون شیخ نمر ها و زکزاکی ها همان خون مقدسی است که درخت نونهال انقلاب اسلامی در عربستان را آبیاری کرده و تنومند خواهد کرد. به قول حضرت امام خمینی شهادت تقدیری است که در عرصه هستی و حیات یک ملت جریان پیدامی کند. وهابیت بداند ملت های مسلمان در همه نقاط دنیا با دیدن جنایات آنها بیدار شده اند و دیگر به اسلامی که از مکه و مدینه تبلیغ می شود و اسلام خشونت گرا و عقل ستیز است اعتماد ندارد. (3431416) (alef-13)
چی میگی برادر چه ربطی داره چقدر کینه داری برادر همون اسلامیکه سنگشو به سینه میزنی کینه توزی و یاوه گویی رو حرام کرده (3431440) (alef-13)
جو گیر نشو (3431452) (alef-3)
کاش برخی دوستان عمق توطئه علیه شیعه را درک میکردند. (3431642) (alef-3)
باشه.جوگیر نمیشه.برم جلو سفارت فرانسه شمع روشن کنم.
اخه شیخ نمر چشمانش ابی نبود (3431762) (alef-13)
حمایت از بی گناه گاه با روشن کردن شمع کنار سفارت فرانسه گاه با اشک وفریاد و گرفتن اسلحه وجنگیدن وگاه با صبر وتحمله هدف به ضعف کشاندن دشمن با بهترین روشه هدف قیل وقال بیهوده وگاه مخرب نیست ! (3432747) (alef-3)
نه برو سفارت آتیش بزن. (3433909) (alef-3)
چطور دشمنان ما در جزئی ترین مسائل کشورمان مثل برخورد قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر ، قاتلین و... دخالت می کنند اما حمایت ما از یک شخصیت وعالم دینی میشود دخالت؟! بنظر من باید با تمام قوا از یمن حمایت کنیم و شیعیان هم مرز با یمن هم به کمک آنها بروند (3432159) (alef-13)
اتفاقا" اگر تندورها و جنگ طلبهای داخلی که منافعشان در تشنج داخلی و خارجی است اجازه روابط دوستانه ای مثل دوران هاشمی رو با عربستان میدادند اکنون نه جنگ یمنی بود و نه داعشی و نه روابط تیره با ترکیه و نه اعدام شیعیان مخالف در عربستان. (3431472) (alef-13)
سعید از کرج
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۴۵:۵۳
هم وطن عزیز اهل شعار : مگر شیخ نمر کارها و اعمالش را با دولت ما هماهنگ میکرد که حالا آقای روحانی و ظریف پاسخگو باشند؟.دوما زمان جنگ 8 ساله امام خمینی هم حکم جهاد نداد تا چه برسه تو این روز و احوال که ما میخواهیم با نرمش قهرمانانه تحریمها را برداریم بیاییم خودمون را درگیر جنگ کنیم و منافع ملت ایران را بخطر بی اندازیم . ؟ ثالثا خیلی دوست داری و شهامت داری پاشو خودت برو عربستان انتقام شیخ را بگیر و به شهادت برس و برو به بهشت فرصت از این بهتر گیرت نمیآد بخدا . رابعا شیخ الان شهید شد و تو بهشت هست داره نزد خداوند رزق و روزی میخوره زیاد ناراحتش نباش دوست داری و دل وجرات داری الان هم رهبر معظم انقلاب حکم جهاد داده پاشو برو سوریه تمام داعشی ها را به درک واصل کن. (3431489) (alef-13)
حکومت ارتجاعی عربستان چندمین خبط بزرگ خود را در این چند ماه گذشته مرتکب شد. مراکز نفت خیز عربستان عمدتا در نماطق شیعه نشین عربستان مانند دمام و ظهران واقع شده اند و عربستان خودش را وارد معرکه ای عجیب کرد. به نظر وقت آن رسیده که یکی از با ثبات ترین و نوکر صفت ترین و تروریستی ترین حکومتهای منطقه دچار تغییرات بنیادین شود و معادلات قدرت در منطقه به هم بریزد. دنیای امروز دیگر جایی برای چنین حکومتهایی ندارد. چاه های نفت متعلق به شیوخ فاسق و فاسد عربستان نیست و از آن ملت عربستان است (3431295) (alef-13)
اراکی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۰۵:۲۸
حالا ببینیم شما با دشمنان رهبران شیعی چه می کنید؟؟؟؟ آنها که هر کاری خواستند کردند و هر بلایی بر سر مردم در حج و ... می آورند!!! تبت یدا ابی لهب و تب. (3431297) (alef-3)
انا لله وانا اليه راجعون (3431324) (alef-3)
لعنت خدا و ملائك و مقربين و اولياء بر آل سعود وهابي صهيونيست انگليسى . (3431326) (alef-3)
مرگ بر آمریکا
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۱۲:۲۹
قتل نفس زکیه که در آخرالزمان اتفاق میافتد و از علائم ظهور است را احتمالا بتوان به شهادت شیخ نمر مرتبط دانست.
اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا تا کی باید تماشاچی جنایات عمال شیطان بزرگ باشیم؟؟؟؟
وهابی ها از خود اختیاری ندارند!!!
این شیطان بزرگ است که به این وهابی های احمق امرو نهی میکند.
منتظر اقدام دولت هستیم. (3431336) (alef-13)
حضرت امام خمینی: "اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت" حضرت امام چند دهه پیش با رزدالت و خباثت آل سعود آشنا بودند... به ما هشدار دادند... اما ما چه کردیم؟ (3431351) (alef-13)
رستگار شد؛خدایش بیامرزد!
حالا منتظر به آتش کشیده شدن سرزمین حجاز و حوادث پس از آن باشید.
اللهم عجل لولیک الفرج (3431377) (alef-3)
یعنی اگه این دفعه هم اتفاقی نیافتد و مسامحه شود دیگه هیچ کسی جلودار سیاستهای خصمانه آل سعود نخواهد بود. باید ضربات حیدری و دندان شکنی به اصل حکومت صهیونیستی سعودی وارد کرد والا دیگه هیییییییییییییچ کاری نمیشه کرد. هرررررررررر کاری خواستن کردند. از کشتن حجاج به اطوار مختلف بگیرید تا کشتن برجسته ترین شخص شیعی مملکت .... واویلا (3432100) (alef-13)
اقا سهيل با تبريك هفته وحدت پيشنهاد دارم چندين موشك بسمت عربستان و تركيه و بحرين و امارات و قطر و مصر و سودان و أردن و مراكش و تونس از سوى ايران شليگ شود بمناسبت هفته وحدت مسلمانان (3432355) (alef-3)
سلام
پازل انحطاط و زوال حکومت ال سعود کلید خورد .
در چند ماه آینده شاهد حرکتهای نمایان تری از روند سقوط آل سعود و جاهلیت هستیم (3431383) (alef-3)
خدا لعنت کنه آل سعود را مایه تاسف است (3431386) (alef-3)
انشاءلله روزی میرسه آل سقوط، این سگ انگلیسی به دست همین شیعیان برای همیشه به تاریخ میپیوندند و به درک واصل میشن.
انشاءلله تعالی (3431394) (alef-13)
نَمِر واژه ايست عربى به معنا "ببر"
اى ببر خفته برخيز
كفتار و آل كفتار
بنگر كه رقص كردند
اى ببر خفته برخيز
ايامشان سر آمد
اين جمعه شايد آيد
شمشيرِ در نيامى
شايد بيايد و ما
قربانى عظيمى
از جنس شير بايد
تا در "منا" نشانيم (3431398) (alef-13)
الملک یبقی مع کفر ولا یبقی مع ظلم انشالله خون ایشان و دیگر مظلومین باعث حرکت مسلمین و انهدام حکومت ال سعود شود (3431401) (alef-13)
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون (3431403) (alef-3)
مرگ بر آل سعود تکفیری (3431410) (alef-3)
آریو سوئد
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۲۸:۳۷
یک روحانی بزرگ شیعه توسط رژیم تروریستی وهابی آلسعود اعدام شد ولی متاسفانه صدا وسیمای ما بجای اینکه پخش برنامه های عادی خود را قطع کند و به این مسئله بپردازد فقط مثل یک خبر عادی با آن برخورد کرد. انگار که مسئولین صدا و سیما چیزی از جنگ رسانه ای نمی دانند یا توانایی شرکت در یک جنگ رسانه ای ندارند. سوال اینجاست که اگر یک نفر از مخالفین در ایران اعدام شده بود خبرگزاریهای غربی، عبری عربی چه عکس العملی نشان میدانند؟ (3431414) (alef-13)
Saeid
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۳۰:۳۲
دلگیر شدم که عربستان سعودی چقدر به سرنوشت مسلمانان منطقه بی توجه است. چه کسانی بر ریاض حکومت یافته اند؟!
شهادت شان شیخ نمر بود و او پیش خداوند راضی و منعم خواهد بود انشالله و به فضل خدا. ما شیعیان که از شهادت دلگیر نمی شویم.
اما از عداوت آل سعود و وهابی ها که هر روز عریان تر می شود دلگیریم. دلگیریم که چقدر اینها کینه دارند و جری شده اند و راهی جز مقابله برای ما نمی گذارند.
نمی ترسند از آتشی که می افروزند.
عقلای عربستان هم امروز دلگیرند. اما چه سود که خشک و تر در این آتش افروزی ها خواهند سوخت. آری من امروز دلگیرم.
مبارک باشد شهادت بر شیخ نمر بزرگ که جاودانه شد. و آل سعود بدانند راهش ادامه خواهد داشت.
خون شیعه پایمال شدنی نیست. مصر گواه شما که چه زود کسانی که بر خون شیعه جری شدند خود اسیر و ذلیل شدند.
ما می آییم. دلگیر هم می آییم و همچون حیدر کرار دلگیرخواهیم شد که سرمایه های مستضعف و گمراهی یافته به دست شیاطین را خواهیم کشت تا اینچنین در بین امت نبی اکرم فتنه نکنند. آری ما خواهیم آمد.. (3431418) (alef-13)
الان فرق شما ها (کامنت دهنده های بالا) که می خواهید عربستان را به خاک و خون بکشید با داعش و خود آل سعود چیه؟ (3431421) (alef-3)
فرق ما دعو و منهج و منش صحیحه. یعنی اسلام محمدی نه اسلام امریکایی و سعودی و یهودی. دلیل نمیشه چون داعش کشتار میکنه ما از حقوق از دست رفته مون دست بکشضیم که شاید به تیریج قبای 4 تا روشنفکر مثل تو بر بخوره. یعنی چی؟ بشینیم دست روی دست بزاریم محبین آل الله و علما رو بکشند بعدش مثل کبک سرمونو زیر برف کنیم که چی؟ نگن خشنیم؟ برو عمو جون. برو بساط جمود فکری و جبن و ترستو جایی دیگه ای پهن کن بیچاره بدبخت. (3432108) (alef-13)
آقا محسن این عقیده شماست دیگران هم که شما قبولشان ندارید هم به اندازه شما خود را بر حق می دانند . (3433658) (alef-3)
فعلا كه خيلي وقته دست رو دست گذاشتين و خيلي ها هر كاري خواستن تو اين مملكت كردن. (3433977) (alef-3)
اگه متوجه دلیلش نمی شی برات متأسفم!
وقتی قدرت درک هدف و صورت فاعلی فعل رو نداشته باشی حتی ممکنه برات این سؤال پیش بیاد که تو کربلا هم امام حسین داشت با لشکر یزید می جنگید
"صورت فعل" دو طرف ظاهرا تفاوت چندانی نداره، اما "صورت فاعلی" ...
اگه این موضوع رو نتونید درک کنید واقعا مایه تأسفه! (3432212) (alef-13)
آنهایی که میگفتند دو مامور متجاوز باید محاکمه و حکم سنگین در موردشان انجام شود چه کردند که حالا میخواهند در مورد اعدام شیخ نمر عکس العمل قاطع نشان دهند . فقط و فقط حرف ....... (3431428) (alef-3)
علی کریمی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۱:۳۸:۱۹
رحمت خداوند بر همه انسان هایی که برای احقاق حقوق هم نوعان خود جانشان را فدا می کنند . (3431456) (alef-3)
خدا لعنت کنه این آل سعود کثیف رو! اینم نتیجه دیگه دیپلماسی خنده! (3431469) (alef-3)
هر اتفاقی تو جهان بیفته مقصر دولت روحانیه! خجالت بکشید... (3433190) (alef-3)
این وهابیون وحشی وداعش واردوغان راهشان یکیست وان کشتار شیعه است باید با افزایش قدرت دیپلماسی خود جلوی این فجایع را گرفت (3431473) (alef-3)
منصور
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۲۹:۲۴
از کامنت گزاران خواهشمندم زیاد جو گیر نشوند و تهمت به دیگران جزو گناهان کبیره است ، اگه هم به ما ربط داشته باشه باید از طریق دیپلماسی حل شود ، مفهوم شد (3431754) (alef-13)
جناب . لطفا اگه حرف درستی نداری بزنی . پس چرت و پرت هم به هم نباف.
چطور دشمنان ما در جزئی ترین مسائل کشورمان مثل برخورد قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر ، قاتلین و... دخالت می کنند اما حمایت ما از یک شخصیت وعالم دینی میشود دخالت؟! بنظر من باید با تمام قوا از یمن حمایت کنیم و شیعیان هم مرز با یمن هم به کمک آنها بروند (3432145) (alef-13)
اگه "دخالت کردن"در امور دیگر کشورها درسته پس چرا شما از دخالت دیگر کشورها در امور مملکت ما ناراحت میشی ،اگه غلطه پس چرا میگی ما در امور دیگران دخالت کنیم ، بالاخره "دخالت کردن" درسته یا غلطه؟ (3432799) (alef-3)
کیانوش
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۲۰:۳۰:۴۶
بنظرم اگه تو کاره ای در مملکت بودی الان جنگ ایران و عربستان شروع شده بود و خون هزاران نفر روی زمین ریخته بود . جناب منصور درست میگند مسول اینکار وزارت خارجه است و امشب هم کاردان عربستان را احضار کردند پس هر چیزی حساب و کتاب دارد و با دعوی چیزی درست نمیشه (3433342) (alef-13)
اونها هم به خاطر همين كارشون شدن دشمن ما. اگه ما هم بخوايم بشيم مثل اونا كه نمي شه. بعدشم حمايت فرق داره با به آتيش كشيدن جايي (3433983) (alef-3)
منتظر واکنش دیپلماسی لبخند هستیم اون از توطئه پایین آوردن قیمت نفت توسط حکام جور عربستان و این هم اعدام مجتهد شیعه و فردا هم معلوم نیست چه دسیسه ای در سر عربستان باشد. آیا حقش نیست که در اعتراض سفیر عربستان اخراج واز شیعه دفاع شود. (3431486) (alef-3)
تعجم از این حکومت پوسیده و عقب مانده که چگونه برای این سالیان طولانی پابرجا مانده است در حالیکه رژیم سیاسی تمامی کشورهای منطقه در این مدت چندین بار متحول شده اند ؟! (3431503) (alef-13)
" و سیعلموالذین ظلموا اي ینقلب منقلبون"- الان وقتشه اسکادهای یمن ریاض را هدف بگیرن.بامید روزی که در رکاب مولایمان بساط این آل جهود را جمع کنیم. (3431505) (alef-13)
شهادت نامبرده پس از سفر اردوغان جانی به عربستان قابل تامل است (3431509) (alef-3)
مرگ بر آل سعود کثیف (3431519) (alef-3)
اين همه مدعي شيعه بودنيم ولي هيچ كاري از دستمون برنمياد
شيخ زكزاكي بعدش شيخ نمر بعدش؟ (3431523) (alef-3)
مدعی شیعه بودن که با زبان نمیشه عزیزم
الان مردم داخل ایران به نوعی دارن با مشکلات ابتدایی زنگدی که همون سرپناه و تغذیه هست دست و پنجه میزنن
اگه ما مدعی قدرت هستیم اول باید اقتصاد رو اصلاح کنیم (3432781) (alef-13)
خداوند رحمت کند و انتقامش را از رژیم رذل وهابی باز ستاند (3431525) (alef-3)
ممکن است که هنوز اعدام صورت نگرفته باشد و برای اطلاع از عکس العمل خبر را بصورت جعلی منتشر کرده باشند. در هر حال باید به شدت به این خبر واکنش نشان داد. (3431534) (alef-3)
نسترن
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۰۵:۳۰
یعنی مثلا از لبخند های ظریف می ترسیدند؟!!!!! (3431586) (alef-3)
نه از جلیلی میترسیدند !
ببینید من ذاتا طرف هیچ کدوم رو نمیگیرم ولی قبول کنید ضربات اصلی به شیعه و ایران در زمان همان دوستان شما صورت گرفت (3431840) (alef-13)
آره هر اتفاقی تو کل دنیا میفته مقصر دولته قبله!!!!! (3432380) (alef-3)
ایران هرچه زودتر باید وارد جنگ با عربستان شود وگرنه قافیه را باخته است! (3431546) (alef-3)
و بعد برای شهادت یک نفر چند صد هزار نفر شهید بشن!؟ فکر بدی نیست!!! (3432158) (alef-13)
شما به عنوان یک ایرانی راه بیافت ماهم پشت سرت! (3432251) (alef-13)
لعنت بر آل سعود (3431554) (alef-3)
با سفر اردوغان به عربستان شیخ نمر رو هم اعدام کردند (3431556) (alef-3)
این یک مسئله داخلی عربستان است! (3431596) (alef-13)
تا جایی که یادمه خیلیا توی ایران میگفتن که اعدام این شیخ خط قرمز ماست.خوب حالا این خط قرمز هم شکسته شد،مثل خیلی از خطوط دیگه...مثل موضوع کشتی نجات یمن.یکی فقط حرف میزنه،یکی هم به حرفی که میزنه عمل میکنه!!! (3431604) (alef-13)
بی بخار
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۶:۵۷:۰۶
همانطور که ازکامنتها می بینی اکثراً دارن عملیات "لعن ونفرین " رو اجرا میکنن ، این است حداکثر عمل ما . (3432820) (alef-3)
لعنت خدا بر آل سعود کافر
وقت آن نرسیده که کمی از غیرت دینی ملت را چاشنی سیاست های خارجی ایران بنمائیم. تاکی باید چشم براه سیاستهای دولتی ونظام باشیم. آیا وقت آن نرسیده که مردم بصورت خودجوش این سفارت فتنه سعودی را به آتش بکشند. مماشات حکومت تا به کجاست...
حتما برای اعزام زائران حج تمتع باز برنامه دارند و توجیهات غیر منطقی...
از تحریم چهار ساله حج تمتع در زمان شاه هم نمیتوانید درس بگیرید و اینکار را انجام دهید؟! (3431605) (alef-13)
اون موقع که آتیش میزدین ملت یارانه میگرفتن میتونستن خسارت سفارت رو بعد از عذرخواهی دولت از جیب پرداخت کنند. ایندفعه یارانه ای در کار نیست. قبل از آتیش بازی مبلغ غرامت رو کنار بگذار. جیب ملت و دولت خالیه. (3433987) (alef-3)
قطعا حکام آل سعود نتیجه این ظلمهایی رو که درحق جهان اسلام روا کردنو میبینن و هر قطره خون این مبارز شهید تبری به ریشه این خاندان فاسد خواهد بود. (3431609) (alef-3)
به هر حال تصمیم حاکمیت عربستان این بوده که ایشون فتنه گری کردند. ما هم باید به حق حاکمیتشون احترام بگذاریم. به هر حال مسئله فتنه مهم هست در همه جای دنیا. استاندارد دوگانه هم چیز خوبی نیست. (3431716) (alef-13)
مرگ بر بزدل
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۸:۱۸
آخه آدم ناحسابی!
مگه شیخ نمر مثل داعشی ها دست به اسلحه برده بود، مگه آدم کشی کرد!
چرا یه عده یاد گرفتند با این ادا و اطوارها همه چیز را عادی جلوه بدهند تا گزندی به رابطه آنها با آل سعود خائن صورت نگیرد؟ (3432184) (alef-13)
اگه واقعی بنگریم باید حج را تحریم کنیم (3431722) (alef-3)
فاطمه
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۹:۳۹
فکر می کنین ایران با تحریم حج می تونه چ آسیبی به عبستان بزنه!؟پول نفت نصف روزشون میشه هزینه ای که از سفر حجاج ایرانی به دست میاد.
رفتن مردم ایران به حج از یک طرف خوبه چون تنها کشوریه که تو عربستان ضد استکبار جهانی شعار میده.
ولی شایدم تحریم حج خوب باشه نمی دونم. (3432149) (alef-13)
بی نام
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۲۲:۲۴:۵۳
ایران هم بلده سفیر احضار کنه من بودم حمله میکردم به عربستان و با خاک یکیش میکردم. (3433575) (alef-3)
فاریابی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۲۷:۵۷
انالله وانا علیه راجعون
تسلیت بر مولا
بکشید مارا ملت ما بیدارتر می شود
خون به ناحق ریخته شیخ نمر سیلی را به پا خواهد کرد که دودمان ظالمین را در سرزمین وحی با خود خواهد برد ودر زباله ان تاریخ جای خواهد داد . یادش گرامی شهادتش مبارک و ننگ و نفرین ورسوایی بر آل سعود باقی خواهد ماند . (3431732) (alef-13)
این کارها در عوض کشته شدن زهران علوش ملعون است.همه باهم مرگ بر آل سعود (3431816) (alef-3)
انالله واناالیه راجعون....لعنت خدابرآل سعود (3431838) (alef-3)
حسین زاده
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۴۵:۰۷
یزید علیه العنه با کشتن 72 تن وبریدن سر حضرت امام حسین علیه السلام بجهنم ابدی رفت .!! مطمئن باشید امریکا ونوکرانش ورژیم سفاک صهیونیستی نیز همین مسیر را طی مینمایند . یاقاسم الجبارین ! خون این شهیدان مسیر انبیاء علیه السلام را ابیاری مینماید . مطمئن باشید!!! (3431853) (alef-13)
حسین زاده جان به شرطی که ما مسلمانان با تدبیر وسیاست به بهانه شیعه وسنی به جان هم نیفتیم وگرنه این ماییم که می رویم جهنم وآنها شاد وخندان شکست مسلمانان را تماشا می کنند . (3432788) (alef-3)
متاسفانه تهديدها و حمايتهاي مقامات كشور ما توخالي هست و ديگه دستشون واسه كشورهاي منطقه رو شده كسي از ما حساب نمي بره الان تركيه و عربستان مرد عمل شدن و تهديداتشونو عملي ميكنن ، ما فقط تهديد ميكنم از كشته شدن خبرنگار و ديپلماتهامون تو افغانستان بگير تا به امروز فقط حرف زديم از تهديد يه بار نه دو بار بيشتر كسي نميترسه بايد عمل كرد تا حساب كار دست دشمن بياد (3431857) (alef-13)
امیدوارم که این خبر درست نبوده باشد و شیخ نمر زنده باشد اما اگر واقعیت داشته باشد جای تاسف است که در قرن بیست و یکم کسی به خاطر اندیشه هایش اعدام شود. .. (3431864) (alef-3)
خداوند لعنت کند ال سعود را به خدا بغض کردم از وحشی بودن اینا (3431874) (alef-3)
انالله و اناالیه راجعون . روابط دیپلماتیک با حرامزادگان و جلادان و همجنس بازان ، هیچ توجیهی ندارد . و اگر دولتیان مدعی ارتباطات خود را با این حرامزادگان ادامه دهند در عواقب آن شریک وسهیمند . (3431896) (alef-13)
مرگ بر آل سعود و دوستان داخلیش و رفقای گرمابه و گلستانشان (3431906) (alef-13)
محمد جواد
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۲:۵۹:۰۳
از مرگ گفتن چیزی درست نمیشه باید اقدام قاطع سیاسی کرد. اقدامهای احساسی فقط باعث تقویت عربستان میشه باید عربستان را منزوی کنیم (3431916) (alef-13)
اين حرام زاده هابا اين عمل اعلام جنگ به شيعيان داده اند (3431921) (alef-13)
الهی به زودی زود این خاندان کثیف ال سعود نابود شود لعنت بر ال سعود لعنت بر اردوغان (3431922) (alef-13)
ماهیت کثیف و متعفن حرامزاده های وهابیهای لعین بیش از پیش روشن و بارز شد . حامیان و طرفداران و عاشقان و همراهان و همنوایانشان و عالیجنابان و خاندان و وابستگان ذلیل و پست و مفت خور و بی بصیرت و دو به هم زن ، باید بدانند که در طبعات و آثار و عواقب و سزای دنیوی و اخروی آنها سهیم هستند . انشاءالله . (3431942) (alef-13)
این پاسخ کشتن زهران علوشه !!! (3431968) (alef-13)
خدا لعنت کنه آل سعود و که جز شر و مکافات چیز دیگه ای واسه اسلام نداشتن (3432022) (alef-13)
فکر نمی کردم این حماقت رو مرتکب بشن.
معمولا دیکتاتورهای در حال سقوط اقدامات جنون آمیز انجام میدن. مرگ آل سعود نزدیک است. (3432042) (alef-13)
زنده رود
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۲۵:۱۳
روحش شاد
ایران بایذ به هرقیمتی تلافی کند (3432059) (alef-13)
حتی به قیمت نابودی ایران!؟ (3432458) (alef-3)
ایران اگه تلافی کننده بود ، سر قضیه حجاج ایرانی و رکنابادی واتباع خودش این کار رو میکرد، ایشون که تابع عربستانه اصلاً نمیتونه کاری بکنه . (3432865) (alef-3)
بعداز گذشت 1400سال این اولین و آخرین رهبر شیعه نخواهد بود که شهید شد ولی تفکر شیعه روز بروز گسترش پیدا کرد خون این مردان آب یاری کنده درخت تشیع است ای کاش او نفس زکیه باشد (3432065) (alef-13)
ایران
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۳۶:۲۱
لعنت خدا برال سعود (3432097) (alef-13)
اهل سنت
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۳۸:۱۳
خدا لعنت کند ال سعود ملعون (3432105) (alef-13)
لبیککککککککک یاحسین (3432109) (alef-13)
به احتمال زیاد از طریق دیپلماسی میشد مانع این اعدام گردید اما متاسفانه فحشها وناسزاها وتهدیدها جان این عالم را گرفت " اگر باد کاری طوفان درو میکنی " کاش مسئولین محترم ما بجای جنجال وتهدید ووو از دیدگاه مثبت تری وترد قضیه میشدند (3432116) (alef-13)
اسماعیل -؛کرنانشاه
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۰:۲۷
من به عنوان یک مسلمان سنی مذهب اعدام شیخ نمر راعادلانه نمیدانم واجرای آن رامحکوم مینمایم را خداواند حق مظلوم راازظالم میگیره دیر یا زود (3432118) (alef-13)
با این کار قبر خودشون و کندن. (3432123) (alef-13)
فاطمه
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۴۳:۱۵
عربستان با این روالی که گرفته آبروی هرچی مسلمونه برده.
نمی دونم از چ حقوق بشری دم می زنه.
مرگ بر آل سعود
اللهم عجل ولیک الفرج (3432128) (alef-13)
رامین
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۰:۵۵
آل سقوط .... (3432156) (alef-13)
شما فقط شعار بده،سعودی ها عمل میکنن (3433293) (alef-3)
سید مهدی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۲:۴۱
من نمیدونم چراباید سیاستمداران ایرانی ساکت باشند. تا کی باید دود وحدت و شیعه توی چشمان مابره؟؟؟؟ اینها همون طوله های عمر و ابوکر ملعون هستند که بعضی ها سنگ خلفارو به سینه میزنن......اگر مراقب نبشیم نوبت ما هم میشود (3432167) (alef-13)
حامد داروساز
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۸:۵۲
باید هر چه سریعتر عربستان تهدید به جنگ بشه (3432185) (alef-13)
حامد خان عزیز امیدوارم با این احساسات برافروخته و شعار دادن غیر عقلانی حداقل دارو ساز واقعی نباشید. (3433221) (alef-3)
سید مهدی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۱۱:۰۰
من اصلا منکر وحدت شیعه و سنی نیستم . در برابر دشمنان باید اینطور باشیم ولی تا چه حدی؟...وحدت رو پیامبر به ما آموخت کتاب و عطرت بود و بس...الان کسانی که کشته میشوند فقط شیعیان هستند و اهل سنت اصلا شیعیان را قبول ندارند...حتی حاضر به خواندن نماز پشت سر ما نیستند ولی در مکه و مدینه همه ما پشت سر اینها که یقین داریم اصل طهارت را نیز رعایت نمیکنند میایستیم و نماز میخوانیم.....ولی عزت شیعه کجاست....؟! وقتی علمای آنها ثواب میدانند کشتن شیعه رو باید چیکار کرد.به امید ظهور امام زمان...یقین بدانید امام زمان معیارش ولایت هست و بس ...نه مثل سیاستمدارن ما که ادعا میکنند ولی در هرجایی از عالم که شیعیان کشته میشوند سکوت دیپلموماسی میکنند...نیجریه , بحرین , یمن , افغانستان, پاکستان , عراق و ..... (3432244) (alef-13)
تو اصلا شیعه نیستی.دین هم نداری .چون حداقل باید می دونستی که چهار رهبر چهار فرقه اهل سنت اصلا از شاگردان امام جعفر صادق بودند.پس چطور ممکنه اینها ضد شیعه باشند.....این ال جهود همانهایی هستند که می گویند حضزت یزید ومعاویه علیه رحمه.رهبر وخلیفه شان یزید ومعاویه است . (3433488) (alef-13)
لعن الله ال یهود (3432270) (alef-13)
آل سعود با این عمل جنایتکار سرنگونی خودش را قطعی کرد . مسلمانان جهان این رژیم سفاک نوکر آمریکا را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت (3432277) (alef-13)
مازنی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۲۳:۴۳
شهید نمر یک آزاده بود
وضعیت منطقه خاورمیانه و وضع کلی شیعیان جهان وخیم است
کاهش قیمت نفت،مقابله با اسد در سوریه،الحوثی در یمن و حزب الله در لبنان صرفا برای هموار کردن راه منزوی شدن ایران و در نهایت حمله به ایران عزیز است
عربستان میخواست با اعدام شیخ نمر در عربستان و رهبر شیعیان نیجیریه به شیعیان جهان بخصوص ایران چنگ و دندان نشان دهد
امیدوارم مسئولان نظام با عقلانیت و درایت بیشتری این اقدامات را رصد کنند و از اقدام احساسی پرهیز کنند
اگرچه هر ایرانی غیرتمندی خاک ایران عزیز را همچون ناموس خود میپندارد و پاسخ دندان شکنی به متجاوز خواهد داد (3432279) (alef-13)
سیدمهدی مرتضوی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۲۶:۵۸
خدا لعنت کند حکام جنایتکار آل سعود ملعون را ، ان شاءالله صاحب ما جواب این مظلوم کشی را خواهد داد البته این امر از وظیف ی ما در حمایت از مظلوم و دیگر مسلمانان نمی کاهد. (3432291) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۴:۲۸:۲۶
دوستانی که تصور داشتن موشک دوربرد و یا هر سلاح دیگری مست شان کرده باید کمی به عواقب موضوع هم فکر کنند
مسجد الحرام و کعبه در مکه و در خاک عربستان است و هر گونه تعرض به خاک عربستان توسط حاکمان بی فکر سعودی به تعرض به خانه خدا تعبیر میشود و انگاه است که جمعیت سنی کل کره خاکی برای دفاع از بیت الله الحرام بسیج میشوند
تصور نمیکنید که این بسیج عمومی دفاع از خانه خدا احیانا مانند مانند درگیری شیعه و سنی در عراق و سوریه و یمن خواهد بود ؟
کمی به جمعیت سنی مسلمانان و شیعیان هم فکر کنید و عواقب حرف ها را بسنجید ،
ال سعود باید برود و ان هم راه کار خودش را دارد و اعتراضات مردمی و تظاهرات تنها راهش است و نه جنگ دو کشور مسلمان با هم
حرف ها را در دهانتان مزه مزه کنید و بفهمید چه میگویید ، (3432298) (alef-13)
ایرانی جان اصلا تمام تلاش آل سعود ودنیای استکبار همینه اونا آرزو دارند شیعه وسنی با هم درگیر شوند !باید هشیار بود وضعیت حساس است ونیازمند آرامش وتصمیمات عاقلانه نه از روی احساسات . (3432810) (alef-3)
کاملا موافقم ،، (3433710) (alef-3)
باعرض تبریک وتسلیت شهادت شیخ شهید نمربه دست آل یهودجنایت کار، واقعاً نمی شود تحمّل کرد وصبربیش ازاین معنی ندارد!؟آن ازبرخوردحیوانی وضدبشری مأموران سعودی خائن ،آن ازکشتاربی رحمانه وفجیع حجاج واین هم از اعدام رهبران شیعه ،اعلام آمادگی می کنم برای هرنوع عملیاتی برضداین کفّارونوکران صهیونیست . (3432433) (alef-13)
ایمان درسی
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۵:۰۸:۲۰
ایل و ال سعود که از قن کشوز داری و حکومت چیزی جز فساد و قساوت در چنته ندارند و عروسک های خیمه امریکا هستند از ترس اختلافات شدید داخلی با نا امیدی و به سبک شرکای صیهونیست خود در تلاش برای تحریک و تحقیر شیعیان دست به جنایت های بزرگتری خواهند زد تا شاید بتوانند فتنه ای در منطقه با ایران اسلامی ایجاد کنند. از محضر ولی ا..امر فرجه ا... تعالی استغاثه نموده با توبه و اشک دست به دعا و انابه بار سنگین ولایت ولی امر مسلمین جهان را یاری و ما را با وسیله تقوی و پاکدامنی اراسته تا بتوانیم با تاسی و پیروی از ولی فقیه عصز به احقاق حق خون مظلوم شهید بنده خوب خدا قیام کنیم. انا ل....انا الیه راجعون (3432447) (alef-13)
فرض کنید همه ی ما پذیرفتیم که حسن روحانی و محمد جواد ظریف و کل تیم سیاست خارجه این دولت در بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا درس خوانده اند، اصلا قبول داریم که به زبان انگلیسی مسلط هستند! از عمق جان باور می کنیم که در کارشان خبره و ژنرال هستند، اما برایمان سوال است که فایده همه این شعارها و ادعاها در عرصه عمل کجا باید دیده شود؟اگر این همه لبخند زدن ها و ادعاها و شعارها در عرصه عمل نیتجه ای ندارد، پس اساس این دیپلماسی به چه درد می خورد؟آیا قرار بود در ازای این همه مذاکره و ادعا در عرصه بین الملل، فقط اورانیوم ایران از کشور خارج شود و تحریم ها اضافه گردد و شیخ نمر اعدام شود؟... (3432507) (alef-13)
بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است ! منطق اسلام تروررا باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود (3432528) (alef-13)
ال سعود با کشتن شیخ نمر گور خودش را کنده است وال سعود بداند با این ککار وحشیانهاش. مانند صدام نابود خواهند شد مطمن باشد راهی را که می رود به تباهی اوست (3432551) (alef-3)
دشمنان کشور خوشحال میشن که ما مستقیم درگیر جنگ بشیم . در صورت جنگ توان هر دو کشور از بین میره و ما بیشتر ضرر میکنیم . تحریمها تا حالا هم کمرشکن بوده بگذریم یکی میگه تحریم بی اثر بوده (3432690) (alef-3)
عربستان عمدا این کار رو انجام داد و هل من مبارز می طلبد. ما هم در ضعیف ترین شرایط و موقعیت در منطقه و جهان هستیم و عملا نمیتوانی حتی برای مشکلات داخلی خودمان هم کاری بکنیم چه رسد که جبهه با عربستان را از جنگ لفظی فراتر ببریم. جبهه غربی عربی و عبری منتظر حرکت اشتباه ما هستند تا کار را یکسره کنند چون الان کاملا تنها و ضعیف شده آیم بنابراین دنبال آتشبازی نباشیم . (3432831) (alef-3)
با وحدت کلمه آل سعود نوکر اسرائیل و آمریکای جنایتکار نابود شدنی است (3432872) (alef-3)
امیرحسین
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۷:۲۱:۳۳
این اقدام باید محکوم بشه..... (3432904) (alef-3)
خدالعنت کندال سعودرا وخون این انسانهای بی گناه راوسیله نابودی ال سعودقراردهد.متاسفانه کشورهای اسلامی دراوج تفرقه بسرمی برندواگردرمقابل کشتارهزاران جاجی بی گناه باقاطعیت برخوردمی کردندامروزشاهد این مصیبت نبودیم.بااین گستاخی ووحشی گری فرداهمین کاررادربحرین هم انجام می دن. (3432953) (alef-3)
والسلام علی من التبع الهدی (3433066) (alef-3)
شنگول
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۸:۳۸:۱۵
سلام بچه ها
غيرت ديني خيلي خوبه اما بايد توام با سياست باشه
نبايد گول بخوريم و در دام و دسيسه دشمنان بيافتيم هدف آنها درگير کردن ايران در يه جنگ ديگه است حريفي مثل عربستان گزينه مناسبي براي خرج کردن دلارهاي نفتي عربستان و تضعيف قذرت دفاعي ايران برنده نهايي هم فروشندگان سلاح و صهيونيستها وآمريکايي ها (3433119) (alef-3)
ایران مگه حامی شیعیان نیست؟؟ پس چرا ساکت نشسته؟؟ این دیگه چه نوعی از دیپلماسی هست؟؟؟؟ دیپلماسی ترس؟؟؟؟ (3433134) (alef-3)
شنگول
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۷:۰۸:۵۰
خوب شما بفرما
منتها اول تکليف کشته شدگان منا را معلوم کنيد فکر کنم انها هم شيعه بودند نبودند (3436725) (alef-13)
مهدی .ص
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۱۹:۱۸:۱۳
سلام لازم شد که جهت حفظ ارزشهای شیعی و نابودی شیطان اسلام نما مدافعان حرم در سرزمین عربستان راه اندازی کنیم و نسل سعود را که نشانه نجاست در کره زمین میباشند را نابود کنیم (3433200) (alef-3)
شهید نمر عزیز روحت شاد هرگز اشکهای پاکت رو در مسجد شیعیان مدینه رو فراموش
نخواهم کرد که در دیدارجانبازان بر گونه هایت جاری بود
در این دیدار بو د که فهمیدم شیعیان د عربستان چقدر مظلوم هستند وماایرانیان چقدر غافل ا
ز انها وبجای کمک به این عزیزان به فکر خرید (3433231) (alef-3)
آقایان که ادعای شجاعت دارند الان می توانند بروند با عربستان بحنگند. (3433285) (alef-3)
الهم عجل لولیک الفرج (3433410) (alef-3)
مو سوى
۱۳۹۴-۱۰-۱۲ ۲۱:۰۸:۱۹
دولت ايران بايد با تليغات روشنگرانه چهره ى ضد اسلامى دولت سعودى را افشا کند (3433411) (alef-3)
لعت خدا بر ال سعود و فرقه وهابیت (3433433) (alef-3)
ارتباط با عربستان سعودی همان ارتباط بارژیم صهیونیستی جنایتکار است!تا زمان نابودی ال سعود باید کلیه روابط ما با عربستان قطع شود وگرنه به ضرر ما تمام خواهد شد! (3433507) (alef-13)
به جای اینکه وارد چاهی شویم که انگلیسی های تفرقه افکن و آمریکایی های قلدر و صهیونیست های متجاوز برای ما کنده اند، بهتر است بدور از عصبانیت و تصمیم گیری عجولانه ، نیروی خود را صرف بالابردن توان علمی و اقتصادی و نظامی کشور کنیم . وقتی ما کشوری شدیم قوی از نظر اقتصادی و نظامی و علمی، بدون نیاز به هرگونه اخظار و احضار و یا خدای نخواسته جنگی ، این که عربستان است، حتی آمریکا هم جرأت اینکه دست از پا خطا کند، نخواهد داشت. ولی وقتی ضعیف باشی، هر که از راه برسد، یک لگدی به تو خواهد زد. این را هرگز فراموش نکنید که در دنیای امروز قدرت البته در همه جنبه های آن است که جواب می دهد و نه قوانین بین المللی و یا حقوق بشر و یا اخلاق و .... اینها فقط دستاویزی است برای قدرت ها برای غارت و جنایت با هزینه کمتر. (3433918) (alef-13)
شما تشریف بیار تا سایر همفکران تو هم بیان تا بفرستیمتون عربستان و انتقام شیخ نمر را بگیرین (3434373) (alef-3)
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ال سعود
مرگ مرگ مرگ..... (3434964) (alef-3)
ما باید از حق دفاع کنیم فقط
نصرت خدا در دفاع از حق حتمی است... (3434976) (alef-3)
بسیجی لر
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۵۴:۱۱
آل سعود گستاخ شده اند به تو دهنی نیاز دارند هرکسی باید به شیوه ی خودش باهاش برخورد کرد ،برادران سپاهی وبسیجی تن به ذلت نخواهند داد. (3435680) (alef-3)
مسعود
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۹:۵۷
سلام بر خميني عربستان شيخ نمر (3435746) (alef-13)
naseh
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۲۳:۲۳:۴۶
خدايا امام زمانمان را به دادمان برسان (3442824) (alef-13)