توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 444913
شکایات اینترنتی-مخابراتی خود را اینگونه پیگیری کنید
بخش دانش و فناوری الف،24 بهمن95
سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ودر راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین نهایی راه اندازی شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵
به گزارش خبرآنلاین،کلیه مشترکین اینترنتی-مخابراتی می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعه های وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های ذیربط دارای مشترک و کاربر نهایی با استفاده از لینک های موجود در این صفحه ثبت نموده و دفاتر/اداره کل بازرسی شرکت های وسازمان های تابعه مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.

رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه موصوف به گونه ای است که مشتری با ورود به سامانه و ثبت شکایت خود شماره پیگیری را دریافت می نماید.

شکایت واصله توسط این مرکز به واحدهای بازرسی شرکت ها وسازمان های تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام خواهد گردید

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در هریک از شرکت ها وسازمان های تابعه در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاَ ذینفع آن بوده و از این مرکز درخواست رسیدگی داشته باشید، شکایت خود را با توجه به رعایت نکات مندرج در سامانه های ذیل ثبت نموده تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد.
 
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+وزارت ارتباطات
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
 
 
هفته
 
 
 
 
ديروز
هفته