نظر منتشر شده
۹۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 82049
نگاهي به سوابق و حواشي مساله اخير شيراز
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۴
سيد مهدي كازروني، شيراز

از آنجا كه بنده به فراخور شيرازي بودن و ارتباط با مجموعه‌هاي مختلف در اين شهر، تا حدودي با ريشه ها و عوامل مسائل مربوط به جناب آقاي سيد علي محمد دستغيب آشنا بوده‌ام، وظيفهء خود دانستم تا نكاتي در خصوص تحليل جريان منسوب به ايشان به عرض مي رسانم.

ابتدا مطلبي را بايد تذكر دهم و آن اينكه، اين نوشتار به هيچ روي در پي انكار سوابق انقلابي ايشان و مسجدشان در پيش و پس از انقلاب نيست و همچنين برنامه هاي اخلاقي و مذهبي و فرهنگي مسجد آتشيها و كانون‌هاي وابسته به ايشان نيز، قرار نيست زير سوال برود، بلكه ما فقط در پي آنيم، تا با تحليلي موشكافانه به بررسي تاريخچه انحراف و زاويه گرفتن اين مجموعه از خط اصيل امام خميني(ره) و ولايت فقيه در لواي دفاع از خط امام بپردازيم.

ابتدا توضيحاً نكاتي را در خصوص خاندان اصيل دستغيب شيرازي اشاره مي نمايم، خاندان دستغيب از خانواده‌هاي اصيل و متدين و عالم پرور شيراز بوده است و علما و بزرگاني را در ميان خود پرورش داده است، كه از جمله مي توان به مرحوم آيت الله سیدهدايت‌الله دستغيب، شهيد محراب آيت‌الله سيد عبدالحسين دستغيب و اكنون نيز مي‌توان به اخوي گرامي جناب آقاي سيد علي محمد دستغيب، يعني حضرت آيت الله سيد علي اصغر دستغيب اشاره نمود، كه ايشان بحمدالله پيوسته از شخصيتي معتدل و مواضعي متين در پشتيباني از امام (ره) و ولايت فقيه و نمايندگان ايشان در استان فارس برخوردار بوده‌اند، به نحوي كه در انتخابات دوره‌هاي اخير مجلس خبرگان رهبري نيز بيشترين آراء را در استان فارس به خود اختصاص داده‌اند، گفتنی است كه ايشان و برادرشان خواهرزاده هاي شهيد محراب آيت الله دستغيب مي‌باشند.

آنچه كه مقدمتاً پيش از ارائه تحليل خود لازم مي دانم بدان بپردازم. آن است كه به زعم حقير و با استفاده از آيات، روايات و كلام بزرگان اخلاق مي توان گفت، كه گاهي «حسن ظن به خود» به خاطر اشتغال به سير و سلوك و تهذيب نفس و يا سوابق انقلابي و خدمت هاي گذشته و ... و در نتيجه تزيين شيطان و تسويلات نفساني، خطري است كه اگر آفت و زهر آن گزنده تر از لاابالي گري و بي تقوايي نباشد، حتماً كمتر نيست، چرا كه وقتي اعجاب به نفس و حسن ظن به خود در كسي ايجاد گشت، ديگر بازگشت و توبه و تدارك بسيار سخت و دور از انتظار خواهد بود!

ادامه بررسي اين بحث مهم را به كتب روايي و اخلاقي در اين باب واگذار نموده و از باب تيمن و تبرك فقط به روايتي در اين باب از امالي شيخ مفيد(ره)، اشاره مي نمايم.

در اين حديث شريف كه از امام صادق(ع) نقل شده سخناني بين حضرت موسي(ع) و شيطان رد و بدل شده كه ما به گوشه اي از آن اشاره مي نماييم :

... قال موسي« فاخبرني بالذنب الذي اذا اذنبه ابن آدم استحوذت عليه» قال: اذا اعجبته نفسه و استكثر عمله و صغر في عيبه ذنبه[1]

حضرت موسي (ع) از ابليس سوال مي‌كند كه كدام گناه است كه وقتي فرزند آدم بدان آلوده شد، شيطان بر او مسلط مي شود؟

ابليس پاسخ مي دهد كه هرگاه انسان دچار خود شيفتگي و عجب به نفس گرديد و عمل خود را كثير و گناهان خود را كوچك و حقير شمرد، من بر او استيلا مي‌يابم!

و اين چنين است كه گاهي موعظه و ارشاد عوام بي ادعا بسيار سهل تر از نصيحت بزرگان و نخبگان است!

از سوي ديگر آنچنان كه از برخي روايات ديگر بر مي‌آيد، شيطان گاهي اوقات انسان را به فروع دين و مستحبات و سير و سلوك مشغول كرده و پنهاني اصول و جهت قبله را دستكاري نموده و گاهي جهت قبله را به سمت «خود» و يا «ديگري» تنظيم مي‌نمايد.

نكته‌اي كه جا دارد در ذيل بحث جريانات شيراز، بدان اشاره كنم، اين كه از سالهاي گذشته رابطه‌ي خاص «مريد و مرادي» بين دوستان مسجد آتشيها و جناب آقاي سيد علي محمد دستغيب براي من جالب مي‌نمود، به نحوي كه ايشان معمولاً با لفظ«آقا» از جناب دستغيب ياد مي‌نمودند و طبعاً وقتي بجاي اصول و حق، فرد، محور شناخت حق قرار بگيرد، آفتی است كه هم دامن«مريد» و هم «مراد» را با هم مي گيرد.

فلذا در روايات تاكيد شده كه « اعرف الحق تعرف اهله»

(حق را بشناس تا بعداً اهل آن را بشناسي)

از اين جا بد نيست تا گريزي هم به مسائل دهه ي شصت شيراز بزنم، در اين سالها پس از شهادت استاد اخلاق و مهذب نفوس حضرت آيت‌الله شهيد دستغيب، با حكم امام خميني(ره) حضرت آيت الله محي الدين حائري شيرازي از علماي شناخته شده و چهره هاي مبارز استان فارس ابتدا عنوان امام جمعه شيراز و سپس نمايندگي امام (ره) عازم شيراز گشت، چرا كه ايشان پيش از آن به عنوان نماينده دوره اول مجلس از شيراز ساكن تهران بودند.

در همين اثنا كم كم زاويه‌هاي انحراف و خود محوري‌ها و اعلام مواضع در مقابل نماينده مستقيم امام خميني، در لواي دفاع از خط امام خود را نشان مي‌داد، به نحوي كه در مدت زمان كوتاهي جناب آقاي دستغيب و مسجد ايشان محور اختلافات و خط بازي‌هاي شيراز و استان فارس قرار گرفتند، اين جريان در سال 1364 به اوج خود رسيد به نحوي كه در اين سال در يكي از نمازجمعه‌هاي نزديك به روز قدس تعداد زيادي از افراد منسوب به مسجد ايشان با سردادن شعارهاي توهين آميز و هتاكانه كه جاي ذكر ندارد و پرتاب مهر، كفش و...، تحت عنوان دفاع از خط امام و حمايت از قائم مقام رهبري آقاي منتظري و... نماز جمعه امام جمعه منصوب امام خميني(ره) برهم زدند و جالب اينكه در آن روز تاريخي، وقتي حضرت آيت‌الله جنتي حكم منصوب امام براي بررسي مسائل شيراز اندكي برآشفته و اعتراض ‌نمود، با شعار «مرگ بر سازشكار» مورد لطف مريدان جناب آقاي سيد علي محمد دستغيب قرار گرفت، و اين چنين است كه «خود محوري» اين دوستان، بخوبي روشن مي‌شود چرا كه همان طور كه در نوار سخنان آن روز موجود است، همين افراد چند دقيقه قبل از اعلام مواضع آقاي جنتي با شعار«صل علي محمد يار امام خوش آمد» از ايشان استقبال مي كنند. جالب اينكه پس از حدود 25 سال از آن جريان، جناب آقاي دستغيب، اخلال در سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني در مرقد امام را به شدت محكوم نموده و اين جريان را نشانه انحراف جدي از خط امام قلمداد مي‌نمايد[2]

علاوه بر موارد مذكور رخنه‌ي افراد مسئله دار و ناباب در اطراف ايشان مثل برخي از نزديكان سيد مهدي هاشمي معدوم (برادر داماد آقاي منتظري) و همچنين رفت و آمد فراوان آقاي مصطفي كاظمي (موسوي) از متهمان اصلي قتل‌هاي زنجيره‌اي در مسجد ايشان و نقش محوري او در اختلافات شيراز، به عنوان مدير كل وقت اطلاعات استان فارس، تحليل و واكاوي جريان خط بازي‌ها و انحرافات جريان منسوب به آقاي دستغيب را مشكل تر مي‌نمايد. گفتني است ايشان سال ها به عنوان نماينده آقاي منتظري در دانشگاههاي شيراز بوده‌اند، و از باب « السنخيه اساس الانضمام » انسان، مسائل مشابهی مثل نوعي ساده انديشي درتحليل ها و نفوذ افراد مشكوك در اطرافيان را در ايشان هم مشاهده مي نمايد.

جالب اينكه در همان سالها نماينده امام و بعداً مقام معظم رهبري در استان فارس جناب آقاي حائري شيرازي با مشكوك شدن به رفتارآقاي كاظمي، خطرناك و نفوذي بودن ايشان را به مسئولان وقت وزارت اطلاعات خبر مي‌‌دهد اما متاسفانه ايشان پس از مدتي به تهران منتقل شده و پست بالاتري را دريافت مي‌نمايد، اما درنهايت پس از جريان دلخراش قتل هاي زنجيره‌اي در دوران اصلاحات دستگير مي شود.

طبعاً وقتي انسان حدود 30 سال در حكومت اسلامي و در نماز جمعه نماينده و امام منصوب ولي فقيه عادل شركت ننمود، اين زاويه به اقتضاي قواعد طبيعي و رياضي پيوسته دهان باز كرده و در نهايت مقابل خود ولي فقيه قرار مي‌گيرد، اين مسئله در مورد برخي از برادران اصلاح طلب هم صادق است، چرا كه برخي از ايشان بعد از رحلت امام (ره) و يا حتي قبل آن يا با مفهوم شرعي ولايت فقيه مشكل داشته و يا پس از امام (ره) با شخص ولي فقيه و مقام معظم رهبري! و به مرور زمان اين زاويه‌ي انحرافي، كار را به فتنه سبز كشانيد!

در پايان ضمن دعا و آرزوي عاقبت به خيري براي خود و جناب دستغيب و دوستان ايشان، از اين دوستان مي خواهم كه در حين گوش دادن به مواعظ اخلاقي و درسهاي استاد دستغيب، با نظر عبرت نيم نگاهي هم به همنشينان و حاميان دوآتشه خود مثل راديو فردا، صداي آمريكا، بي بي سي، تلويزيون‌هاي فاسد لوس‌آنجلسي و سايت‌هاي ضد انقلاب داشته باشند، چرا كه قطعاً اين ميهمانان ناخوانده براي رضاي خدا به انتشار و حمايت از سخنان ايشان نمي‌پردازند.



[1] امالي مفيد 156/7

[2] سايت آقاي سيد علي محمد دستغيب « پيام به مناسبت اخلال در مراسم سالگرد امام راحل(ره)»













 
يخي
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۲:۰۱:۵۴
آقا اشکال کار ما اینست که قرآن نمی خوانیم
نهج البلاغه نمی خوانیم
دوای تمای دردها را ذکر کرده اند
ما دنبال درمان نیستیم
وارد کشتی امن ولایت شویم تا از فتنه های آخرازمان در امان باشیم (353308)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۲:۲۲
از روشنگری سایتتان ممنونم.
باور کنید این انحراف هایی که با سکوت از کنار آن ها می گذرید، خیلی بیشتر از برخی انتقادهای جزئی به دولت اهمیت دارد.
چرا اینقدر کم به آن ها می پردازید؟

فرزند شهید دستغیب هم چندی پیش از سواستفاده این ها از نام آن شهد بزرگوار ابراز ناراحتی شدید کرده بودند، اما کمتر جایی بازتاب یافت تا زمینه سواستفاده به اینجا برسد.
فیلم های این حادثه را می توانید از اینجا ببینید تا دروغ سازان نتوانند این فاجعه نیروهای اصلح طلب را تحریف کنند.
http://mahdi-kh.mihanblog.com/post/1 (353391)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۴۸:۴۲
اقای ناشناس از شما ممنونم.

اینهم از من داشته باشید.

شب 23 ماه مبارک رمضان ایت الله سید مهدی دستغیب انقدر زیبا و دلنشین برای مقام معظم رهبری دعا کردند که اشک از چشمان همه سرازیر شد.

نماز ظهر ایشان هروز از حرم شاهچراغ در شبکه 1 مستقیم پخش میشود.


گفتم خدایا کاش اندکی بصیرت این مرد بزرگ رو اندکی از بصیرت سید علی اصغر و اندکی از بصیرت شهید محراب رو اندکی از بصیرت فرزند شهید دستغیب رو به این علی محمد داده بود!


بنازم بصیرت امام روح الله رو که سالها پیش ایشان را شناخته بود! (353441)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۸:۵۱:۳۰
این اقای علی محمد همونی نبود که در سالهای اول انقلاب دستور داد رو دست جوانانی که استین کوتاه میپوشند رنگ بزنید.؟


من هم پدرم تو مسجد اتشی ها بوده هم دایی هام.بعد از سرکشی این اقا در سال 64 جلو نماینده امام (ایت الله حائری شیرازی )دیگه هیچ وقت پاشون رو تو مسجد اتشی ها نذاشتند.

نشون به اون نشون که شخصی به نام عباس دراز که به خاطر قد بلندش تو مسجد اتشی ها معروف بود همیشه همراه علی محمد دستغیب با افتخار رنگ رو رو دست جوانان استین کوتاه میپاشید!



علی محمد جان ما که الزایمر نداریم عزیز دل برادر! (353503)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۰:۳۱:۵۸
اون روز تو راهپیمایی ایت الله علی اصغر دستغیب رو دیدم.حتی صورتش رو هم بوسیدم بنده خدا خیلی ناراحت بود از دست برادرش (علی محمد)با اون سن بالا اومد برا مردم حرف زد و مردم رو اروم کرد کنار همون تابلوی بزرگی که تو راهپیمایی بود.

متاسفم (353521)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۱:۱۹:۲۸
من با شما موافقم کمی قران بخوان و البته در آن تدبر کن شاید عقلت بیاد سر جاش (353541)
 
حمزه
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۰۰:۳۱
البته دوست من انشاالله این ایراد در خودتان نیز نباشد، چون چنین بر می آید
آنچه باید وارد آن شوید تا از فتنه ها در امان باشید، علم و تقوی است که کسب آن نیازمند همت است، نه منفعلانه دل خود را به چیزی خوش کنید و گمان کنید همین بس است و من در امانم
اگر روز قیامت از شما سوالی شد که چرا فلان عمل را انجام دادید و بگویید چون از فلانی یا فلانی پیروی کردم خیالم راحت بود حتما می دانید که در قرآن آمده که کسی گناه کسی را به دوش نمی کشد و هیج گناه هیچ عبدی به پای مولایش نوشته نمی شود؟ (353568)
 
مهدی
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۲:۲۳:۰۷
با خواندن آن ها هم مشکلی حل نخواهد شد. همانا که هم اکنون خیلی از برادران ارزشی و غیر ارزشی هم آن ها را مطالعه می کنند.

متاسفانه مشکل در جایی می بینم که در جامعه ما جایگاه خودش را کاملا از دست داده است و ان تفکر است

خواندن این کتب بدون عدم تفکر هیچ دردی رو دوا نخواهد کرد (353624)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۲:۱۷:۱۰
این آقا مثل اینکه توجه ندارد ایشان عضو مجلس خبرگان رهبری و مورد تایید شورای نگبان است.اگر ایشان از 20 سال پیش به قول نویسنده مجعول این نوشته منحرف شده پس در مجلس خبرگان چکار می کند.یک مشت حرف های بی پایه و اساس و مغرضانه چرا باید در سایت وزین الف درج شود ممکن است این آقا نادان باشد یا خودش را به نادانی بزند ولی قطعا خوانندگان شما افراد عادی و یا نادان نیستند و درج این گفته های بی ارزش صرفا به جایگاه سایت الف ضربه زده و آنرا بی اعتبار می کند. خواهش می کنیم درج کنید اگر به آزادی اندیشه اعتقاد دارید. (353315)
 
sjalali268
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۸:۱۳
آقای عزیز، همونطور که در متن اومده بود برادر ایشون عضو مجلس خبرگان هست و ایشون صرفا به اعتبار برادرشون هست که این دم و دستگاه رو دارن! گذشته از اون حتی اگر مورد تأیید شورای نگهبان هم باشن، دلیلی بر عصمت ایشون نیست. همین الان عقل سلیم و متشرع حکم میکنه کسی که ولایت فقیه رو شجره خبیثه خطاب میکنه، از عدالت خارجه... (353364)
 
محمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۳۰:۱۸
ایشون خودشون عضو خبرگان رهبری هستند. (353398)
 
mohsenR
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۳۲:۳۸
موسوی خوینی ها هم عضو مجلس خبرگان بود.این که دلیل نمیشود فتنه انگیزی کند و ما بخاطر عضویت در مجلس خبرگان تایید کنیم. (353891)
 
watoowatoo
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۳۳:۱۶
نظرتون در مورد کسی که دستورات صریح ولی امر را نادیده میگیرد چیه؟ (353401)
 
علی
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۲۹:۴۶
شما اول برو تحقیق کن بعد بیا مطلبت رو توی الف بنویس. عزیز من ایشون عضو مجلس خبرگانه....خدا رو البته شکر که نگفتی ایشون همون شهید محراب بوده!!!!!
از الف هم خواهش می کنم مطالب افراد نادان و کم اطلاعی رو که باعث تشویش افکار می شود رو چاپ نکنند. (353473)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۳:۳۶
لطفا یه سری به آدرس زیر بزنید:
http://tinyurl.com/3x6epka (353458)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۳۱:۳۶
اسم برادرشون ایت الله علی اصغر دستغیب هست که خدا حفظش کند.ایشون بر خلاف علی محمد همیشه در خط امام و رهبری بوده و هست و فرزند سید علی اصغر جوان ترین نماینده مجلس ماست

مسجد سید علی اصغر که ایشان هم جزو مجلس خبرگان است واقع در 30 متری سینما سعدی است(مسجد الرضا)



در حالی که علی محمد 30 سال پشت سر نمایندگان امام و رهبری یعنی ایت الله حائری شیرازی حفظه الله و ایت الله ایمانی نماز نخواند و در این 30 سال حتی یک بار در نماز جمعه شیراز شرکت نکرد که هیچ اطرافیانش را هم از امدن به نماز جمعه منع کرد از همون 30 سال پیش


ایت الله سید مهدی دستغیب تولیت استان احمد بن موسی شاهچراغ و برادر شهید محراب بارها از علی محمد اعلام برائت کرده است.


فرزند شهید محراب هم بارها اعلام برائت خود را از علی محمد افراطی اعلام کرده



اقا علی محمد امام خمینی با دید عمیق خود شما را امام جمعه نکرد حالا امام جمعه نشدی نمیخواد اینقدر در پی جاه و مقام باشید که عاقبت متعلق به متقین است .


طلبه های شما بچه های بسیج رو با قمه جلوی شاهچراغ مجروح کردند ! درب کولر ابی رو بر سر مردم روزه دار انداختند!70 نفر را مجروح کردند.



حتی برادر شما هم از شما پیروی نکرد و خطش را جدا کرد.به کجا چنین شتابان خواهر زاده ی شهید دستغیب! (353433)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۰:۵۷:۵۰
جالبه. همیشه شنیدیم شما بسیجی نماها و طلبه های تندرو با قمه و چماق به مخالفین حمله می کنید حالا برعکس شده؟!!! دروغ که مالیات نداره! (353529)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۰۵:۰۹
اقا احمد جالبه !!!!! شما با دیدن این همه عکس و فیلم هنوز مصداق بارز ایه صم بکم عمی فهم لایعقلون هستید!حداقل به خودت زحمت بده و تصاویر را ببین !

http://mahdi-kh.mihanblog.com/post/1



ما مستند حرف میزنیم /نه مثل شما روی هوا ! (353879)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۲۱:۱۰
حرف مفت هم مالیات نداره آخه .. واسه همین

ماشالله هزار ماسالله به اندازه کسایی که میان رای میشکونن که آدم وجود نداره بیاد مطلب بفرسته اینجا

یه 6 ساله هم بلده موس دستش بگیره رای بده

کلاً منطق بعضیا ها خیلی پایین تر از اینه که بیان بحث کنن واسه همین فقط رای میدن .. فکر کردن با بالا بردن رای میتونن دوباره بشن جنبش سبز پیش از انتخابات (353961)
 
arashil
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۳:۴۴
میگم یه سوال این 70 نفری که میگید زخمی شدند و کولر ابی رویشان افتاده انجا چه میکردند؟

چرا ان 70 نفر یا بیشتر از دیوار مسجد بالا میرفتند که کتک بخورند ؟

ایا فکر نمیکنی ریشه مشکلات را در جای دیگر باید جست (353549)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۱۱:۲۴
کسی از دیوار مسجد بالا نرفته!در مسجد باز بوده دوست من.مگه مسجد مال خاله علی محمد هست؟
هرکی بخواد میوتونه وارد شه.


به جای دفاع از وحشی ها کمی عرق شرم بر پیشانی شما بنیشند بد نیست!


خلاصه پس با این گفته های شما حمله دوستان شما به پایگاه 117 قدس تهران و اقدام نیروهای بسیج توجیه شد!


با تشکر. (353880)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۷:۱۸
نه آقا .. هرچی به نفعشون هست توجیه داره هر چی به نفع نباشه محکوم میشه به مزدوری دولت و ...

کلا طیف خنده داری هستن .. خدا زیادشون کنه ملت شاد شن :) (353956)
 
خواننده
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۲:۳۳:۳۰
خدا بهتر می داند و در انتظار روزی هستیم که در کتاب تاریخ این مسائل شفاف نوشته شده باشد (353322)
 
احمد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۲:۵۱:۰۲
برادر عزیز!
قرار نیست هرکس با برخی عقاید حاکم مخالف بود بی درنگ وصلش کنیم به اتفاقات دهه 60 و تحلیلهای عجیب و من درآوردی داشته باشیم.
اسم چند نفرو حفظ کردین-مثل مهدی هاشمی- و مثل پیراهن عثمان علم می کنین.
در ضمن من نفهمیدم محکوم کردن کار رقت انگیزی مثل بهم زدن سخنرانی آقای سید حسن خمینی-که حتی باعث ناراحتی مقام معظم رهبری هم شد- کجاش می تونه جالب باشه؟!
کاری که غیر از عده ی قلیل معلوم الحال مستبد هیچ کس رو خوشحال نکرد.
نکنه شماهم از اون دسته افرادی هستین که از رهبری هم جلوتر حرکت میکنن جناب آقای کازرونی؟! (353331)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۳:۳۲
متاسفانه ارتباط ایشان در دهه 60 و مصطفی کاظمی قابل انکار نیست.
خودتان را فریب ندهید. (353393)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۰:۴۴
چگونه است از سال 1364 تا یک سال پیش کسی صدایش در نیامده بود که جناب دستغیب و مسجدش محور خط بازی هستند و نمازجمعه به هم می زنند؟! مصلحت ایجاب نمی کرد؟؟
باعث تاسف است که نویسنده گرامی درک مخاطبان الف را تا این حد پایین می پندارد که به راحتی هر اتهامی را به یک نماینده مجلس خبرگان که از سخت ترین فیلتر موجود در شورای نگهبان رد می شود وارد کند. فراموش نشود در سختی همین فیلتر همین بس است که در برخی استانها (مثلا مازندران) تنها یک نفر برای انتخاب شدن معرفی می شوند که مردم باید فقط به وی رای دهند.
دلیلی وجود ندارد تا کسی خط فکری اش با ما اندکی فاصله گرفت یا مخالف ما فکر کرد این چنین بی رحمانه به وی بتازیم و انواع هجمه ها را نصیبش کنیم. (353356)
 
پسر خوب
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۴۹:۳۶
دوست عزیز کم اطلاع من!

آيت الله سيد علي اصغر دستغيب نماینده مجلس خبرگان رهبری است نه این آقای سيد علي محمد دستغيب!

خو.شم میاد هدف وسیله رو توجیه می کنه و هر چی دروغ هست به هم می بنندید تا حرف خودتون رو به کرسی بشونید ...

ترانه موسوی و سعیده پورآقایی و سایر شهدای زنده جنبش سبز رو یادمون نرفته هنوز .... (353372)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۶:۳۴:۲۲
جناب مملو از اطلاعات!
قبل از دروغ پراکنی بد نبود زحمت مطالعه ویکیپدیا که دم دستی ترین منبع اطلاعات است می انداختید:

http://fa.wikipedia.org/wiki/سید_علی‌محمد_دستغیب

و به اطلاعاتتان اضافه می کردید که علی محمد به همراه برادرش علی اصغر هر دو نماینده مجلس خبرگان رهبری از فارس هستند. از اینها گذشته اگر ایشان نماینده مجلس خبرگان نیستند چگونه در این مجلس حضور پیدا کردند و چنین سخنانی اظهار کردند:

http://www.dastgheib.com/index.php?option=com_content&task=view&id=586&Itemid=55

احتمالا مهمان ویژه بودند؟
توی روز روشن، مدعی شب بودن وقاحتی خاص می خواهد که خوشبختانه سبزها ندارند. (353454)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۶:۵۰:۲۱
بنده خدا یه اشتباه کرد !

اما شما چی؟

سعیده پوراقایی کجاست؟
عاطفه امام کیه؟
ترانه موسوی کی بود؟

و .... (353457)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۰۸:۲۳
وقاحت سبزها در زمینه های دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست

در ضمن .. این دو نفری که شما گفتین جدایی طلب نیستن که

فقط نقد دارن و کمی تندرو هستند

عضو مجلس حبرگان هم که باشند نه تعیین کننده هستند نه حرف آنها ملاکی است برای تعیین خوبی و بدی کسی یا چیزی

متاسفانه شماها هر کسی که مخالف باشه همه حرفهاشو خوب قبول میکنین اما منطق پذیرش نقد رو اصلا و ابدا ندارین (353948)
 
arashil
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۱۵:۴۱
سیّد علی‌محمّد دستغیب (زادهٔ ۲۳ اسفند ۱۳۱۳ در شیراز ) از مراجع تقلید شیعهٔ ایرانی است و از سال ۱۳۶۰ تاکنون عضو مجلس خبرگان رهبری بوده ...

نیازی نیست دیگران را دروغگو معرفی کنی یه سرچ تو اینترنت بزن متوجه میشی (353553)
 
mohsenR
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۳۵:۵۷
آقای علی محمد دستغیب هم مرجع تقلیدی مثل آقایان صانعی و منتظری و شریعتمداری و ... است. (353894)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۳:۵۷
یه سر به سایت wikipedia بزنین متوجه می شین:
اینم لینکش:
http://tinyurl.com/3x6epka (353459)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۱:۰۸
پسر خوب .. راست میگن دیگه بیشتر تحقیق کن


میدونی که بعضیا دنبال گزک میگردن دستشون بگیرن

منطق که ندارن مشکلات عدیده خودشونو قبول کنن که

دنبال یه اشکال از ما میگردن جلومون الم کنن (353949)
 
علی
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۳۹:۵۲
سلام
ببشخید ایشون اصلا توی مجلس خبرگان نیستن که به فرض هم باشد مگه همین سال پیش در انتخابات ازشوارای نگهبان تایید گرفتند ولی خیانت کردن و............
و در مورد مازندارن چرا به دروغ سخن میگویید در مازندارن کجا یک نفر باری مجلس خبرگان انتخاب شده من خودم بچه مازندارن هستم و در انتخابات دوره قبل مجلس خبرگان هم شرکت کردم ولی چنیین چیزی نبود بلکه چندین نفر بودند حتی آقای معلمی هم از شهر ما توی انتخابات شرکت کرده بود ( که را نیاور) و کسان دیگر پس فراقکنی نکنید
خط فکر فرق کند اشکال ندارد نه اینکه بخواد بجنگد ولی بگوییم خط فکری فرق دارد!! این دوباهم زمین تا آسمان فرق دارد که در این جریان یک نفر به حمت خدا رفته است .
با تشکر . (353403)
 
یاشار
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۶:۵۶:۲۳
قبل از زدن تهمت دروغگویی به اشخاص کنکاشی در تاریخچه انتخابات خبرگان بفرمایید. در سومین یا دومین دوره انتخابات خبرگان در مازندران تنها یک نفر برای کرسی آن مجلس تایید صلاحیت شده بود که اگر درست خاطرم مانده باشد نامش صابر جباری بود. به خاطر اینکه موضوع از بحث این مقاله خارج است دقیق در این باره جستجو نکردم. (353461)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۵۴:۰۵
البته من نگفتم دروغ گفتید. منظورم این بود که دچار اشتباه نشوید. ولی مثل اینکه من زود قضاوت کردم. شرمنده. ولی هنوز در این مورد تحقیق نکردم و دیگر الزامی نمی بینم.
باز هم شرمنده (353481)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۱:۰۵:۳۶
عزیز دل برادر. یکم بیشتر تحقیق کن. بیا اینم سایت مجلس خبرگان:
http://www.majlesekhobregan.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=572&Itemid=39
کشتی ما رو. (353532)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۶:۵۸:۳۷
لطفا ملاحظه بفرمایید:
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=422323 (353462)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۳۵:۲۴
در مورد اون دوستمون که به ویکی سر نزد عذر میخوام. ولی خودتون یه سری به آدرس زیر بزنید:
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=422323 (353474)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۵:۳۵
نه ..بحث رسانه ای نکردنش به این خاطر نبود

بالاخره شما سالهای دولت اصلاحات رو هم در نظر بگیر که تو دولت اونا هم این به قول شما فیلتر وجود داشته

در ضمن دلیلی بر رسانه ای کردن این قضیه وجود نداشت چون متاسفانه هستند افرادی که دنبال سوایتفاده از اخبار داخلی هستند

حالا چه در خارج باشند چه در داخل

شما نگران چی هستی حالا ؟؟؟ 2 نفر اینجوری کردن به چشمت میاد اما دروغهایی که حتی به شما طرفداران هم تحویل دادن و شماها نتونستین تا الان تو همین الف یه دفاعی یا سندی براش بیارین و به عنوان پست قرار بدین رو نمیبینین

خیلی متعصبانه نیست عزیز روشنفکر؟؟ (353953)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۱:۲۰
یک سری سایت های سبز عکس های رجانیوز و شیرازه از حمله شاگردان علی محمد دستغیب به مردم را برداشته اند و آن را به عنوان عکس های مجروحان خودشان جا زده اند!

می خندیم! (353357)
 
12
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۳:۴۰
بخشهایی از مقاله حقیقت دارد اما همه ی حقیقت را نگفتید.

نگفتید که آقای دستغيب مکرراً از پیروانش خواسته است از درگیری اجتناب کنند

نگفتید که تحمل شنیدن نظرات یک مرجع تقلید و عضو مجلس خبرگان را نداریم اما همزمان ادعای آزادی بیان در کشور را داریم
(مخالفان ایشان که رسانه های زیادی دارند. پس چرا با حمله به مسجد و فحاشی ، به ایشان جواب می دهند)

نگفتید برخی مخالفین ایشان در طول سالهای دراز در استان فارس چه کرده اند که مردم از آنها فراری شده و حول آقای دستغیب جمع شده اند

... (353361)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۲۷:۴۳
مردم دور علی محمد دستغیب جمع شده اند؟!
این طرف که هر دوره انتخابات رای کمتری می آورد، نیروهایش بدنام تر می شوند و جلسه سخنرانی اش به طور زنده از رادیو فردا پخش می شود!
از کی تا حالا \"شجره خبیثه\" و \"غیرموحد\" نامیدن دیگران اسمش انتقاد شده است؟
یکبار دیگر به عکس ها نگاه کن، کسی به مسجد حمله نکرده آن چماق بدست روی مسجد و پشت بام آن هستند و به مردم بیرون حمله می کنند و مشخص است که وقتی از درون مسجد به بیرون آن حمله می کنند، نیروهی چه کسانی هستند.
آیا مجلیسان نمی خواهند خون مردم را در این حادثه پیگیری کنند؟
فرض کنید این ها هم مثل فرزند روح الامینی، آقازاده هستند. (353396)
 
eslah
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۱:۲۲:۱۹
\"یکبار دیگر به عکس ها نگاه کن، کسی به مسجد حمله نکرده \" احسنتم به این استدلال. تبارک الله فتبارک الله.
مثل این که عراق یک عکس بگیره که یه سرباز ایران داره به سمت مواضع عراق شلیک می کنه بعد عراقیا بگن:
\" ببینید به عکس دقت کنید ما کی به ایران حمله کردیم. این ایرانی ها بودن که به ما حمله کردن. \" (353763)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۳۴:۰۰
نمی دونم چی جوری شده که که مردم قصد تخریب مسجد را داشته اند اما همه چماق ها و میله ها و سنگ ها دست نیروهای علی محمد دستغیب است و مردم چیزی همراه ندارند؟!

http://shiraze.ir/page.asp?tid=4367
http://shiraze.ir/page.asp?tid=4366

به قول یک دوست:
- از برخی اصلاح طلبان که انتظاری برای نگرانی درباره جان مردم نمی رود، اما مدعیان اصولگرایانی هم یادشان رفته که خون حزب اللهی ها را پیگیری کنند؛ انگار فقط منتظرند تا حادثه ای مثل کهریزکرخ دهد و با پیگیری آن، خودشان را روشنفکر نشان دهند! (353359)
 
پسر خوب
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۴۱:۲۹
لازم به ذکر است که علی محمد دستغیب،پسر خواهر شهید دستغیب است، که فامیل حقیقی وی \"سربی\" می باشد!
افسوس و صد افسوس که اینان از نام شهید بزگوار دستغیب سو استفاده می کنند! (353369)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۵۵:۲۳
مهم حال افراده. (353376)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۳:۵۷:۰۲
هنوز هم بعد از سی و دو سال ، خیابان های جمهوری اسلامی به خون انقلابیون رنگین است ...

http://jahannews.com/images/docs/files/000132/nf00132039-1.jpg (353374)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۵۳:۳۲
اینها هم دست گل طلاب علی محمد در حمله به روزه داران. (353445)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۱:۱۱:۱۵
این روزه داران آنجا چه غلطی می کردند؟!!! (353536)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۵:۵۴
اقای عزیز روزه دار میره مسجد برای چی؟عجب سوالی پرسیدی! (353935)
 
روح الله
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۵۵:۵۶
بسم الله الرحمن الرحیم

همه اینجا آمده اند که این مسجد را از این وضعیتی که دارد نجات دهند و جهت مطلوبی پیدا کند. این کار انقلابی شما مبارک باشد. خدا قبول کند. آرامش خودتان را حفظ کنید شاید برخی بخواهند درگیری ایجاد کنند! اما این دفعه حرکتی ایجاد شده است که حرکتی نیست که عقیم باشد این کار انشاء الله باید پایان پذیرد چون قریب 10 روز است که در این مسجد به عزیز دلمان مقام معظم رهبری توهین شده است و متاسفانه ما هر چه انتظار کشیدیم تا مسئولین مربوطه در برابر این موضوع عکس العمل نشان دهند کسی اقدامی نکرد لذا مردم ؟!!! بصورت خودجوش تصمیم گرفته اند که پاسخ این آقا را بدهند. این حرکتی که با زبان روزه؟! آغاز شده است این در حمایت از حریم امامت و ولایت یک حرکت عاشورایی و یک آغازی است که حتما پایان مقدسی؟!!! دارد. ما اینجا آمده ایم که این مسجد را که زمانی ؟!!! رنگ و بوی شهیدان داشت اما در الان کانونی شده برای تولید مطالب و خوراک برای رسانه های بیگانه و از جمله رادیو فردا که سایتی باز کرده برای علی محمد دستغیب و برای این مسجد، آمدیم تا این مسجد را از این وضعیت خارج کنیم. صدای الله اکبر جمعیت

چندی پیش اقداماتی شد ولی متاسفانه مسئولین امنیتی نتوانستند مطلب را مدیریت کنند. من سئوال می کنم از این شخص و این مسجد که چرا به محور انقلاب توهین کرده است. مطلبی گفته که خودش مصداق آن است. شجره خبیثه اگر مصداقی دارد خود آقای علی محمد دستغیب است. آقای علی محمد دستغیب خودش را نماینده مردم در مجلس خبرگان می داند ما آمده ایم بگوییم تو نماینده ما مردم نبودی و نیستی ونخواهی بود.و الله اکبر جمعیت

من خواهش می کنم بنشینید ما بالاخره درب شبستان مسجد را باز می کنیم ؟ در ضمن باید خدمت فرماندار عزیز عرض کنم که این چه بی ادبی بود نسبت به ما و مردم که کوچه های مسجد را داربست زده اید؟! این مقابله کردن با مردم است! اگر هم خبر دار شده اید که مردم می خواهند جواب این مردیکه؟!! را بدهند شما چرا باید دفاع کنید. (353446)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۱:۱۰:۰۹
مملکت مگه قانون نداره. (353535)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۰۵:۱۰
از محتوی نوشته های آقای روح ا. . . این طور مشخص می شود که این مخالفین آقایی دستغیب بوده اند که برای این کار به اصطلاح جهادی، حمله به مسجد آتشی ها را شروع کرده اند. (353571)
 
یاثری
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۱۲:۴۹
با این حرارتی که شما دارید فکر کنم دیگر نگذارید غیر از شما کسی زنده بماند و هزار مرتبه خداراشکر می کنم که در زمان امام علی (ع) یا حضرت محمد(ص) نبودید وگرنه چنان انتقام می گرفتید که آن بزرگواران هرگز دشمنی نداشتند و امروز از کافر و پیروان سایر ادیان نیز نشانی نبود و خدا راشکر که صبر و تحمل مقام رهبری نیز مانند شما نیست (353574)
 
یاثری
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۰۵:۰۴
من هم برای این حادثه متاسفم . ولی نگفتید این اتفاق کجاافتاده . و حضورایشان برای چه بوده از کدام مرجع قانونی و غیر خود سر حکم داشته اند که حضور یابند و بعد مجروح شوند . لابد 2تارو زدن که یکی خوردن (353570)
 
حسین
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۰۴:۴۵
از همون جایی گرفتن که سبزکها برای رقاصی در روز عاشورا گرفتن (353945)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۳۸:۴۱
متاسفانه هرکس به فراخور حال و احوالاتش به سویی زاویه گرفته و دیگری را مماس با زاویه مخالف خود می پندارد. اما حقیقت این است که زاویه گرفتن از خط امام را با یک سری مسائل انتزاعی و غیر قابل لمس نمی شود معین کرد. امام خود به درستی میزان و شاخص را به همه معرفی کردند تا کسی از خط وحدت خارج نشود ولی خب ما همه این شاخص را به گوشه ای انداخته و لگد مال کردیم و دائما درگیر بحثهای بی نتیجه و سطحی شده ایم. میزان رای مردم است. و هرکس که می خواهد در راه انقلاب باقی بماند همانا باید به این شاخص احترام بگذارد امام خمینی با تعیین این شاخص معیار وحدت را مشخص کرده ولیکن متاسفانه ما معیاری به این زیبایی که در خود هم وحدت دارد و هم کثرت را به کناری انداخته ایم و اشخاص را مایع وحدت می دانیم بنابراین هیچگاه متحد نخواهیم شد. و این مقالات سقلاطونی همچنان نگاشته می شود. (353402)
 
ارش
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۴۳:۱۵
دوست عزیز نویسنده جناب سید مهدی کازرونی خدا رو شکر سید واقا هم هستی.اینکه به راحتی به هر کسی هر تهمتی رو بخوای منسوب کنی اخلاقا وشرعا درست نیست.ضمن اینکه وجود اختلاف نظر در هر جامعه ای لازم وضروریست وگرنه یه جامعه ی مرده خواهیم داشت.به جای پرونده سازی وسم پاشی علیه یکدیگربا دلیل و برهان باهم بحثکنیم.انظر الی ما قال ولا تنظر الی من قال (353404)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۰۶:۰۰
عجیب است که نویسنده از طرفی ادعای بی طرفی دارد و از طرفی اصرار دارد که از لقب آیت الله برای آیت الله سید محمد علی دستغیب استفاده نکند. در حالی که ایشان آیت الله هستند. (353414)
 
moderator7
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۸:۳۴:۵۵
آيه الله بودن ايشان تاثيري در محتواي اين نوشته دارد؟
شما قبل از هر نام آيه الله در اين نوشته، يك حضرت آيه الله بگذار ولي با وجدان بيدار درباره استدلالش قضاوت كن (353499)
 
علی
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۴۲:۵۸
همین الان هم بعضی ها به کروبی میگن آیت الله...... دیگه حساب کارتو برو .... (353900)
 
روح الله
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۵:۴۴:۵۰
تقوا تنها سلاح مجاهد است و تهمت تنها سلاح منافق (353438)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۰۵:۵۸
تو اگر قران خوان بودی این همه راجع به موضوعات مختلف اظهار فضل نمیکردی و وقت نمیگذاشتی (353463)
 
mehdiii.khm1985
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۱۹:۲۶
به نام حق

برای من و مطمئناً بسیاری دیگر فرقی ندارد که این آقا! در گذشته چه کرده است و در چه مقامی بوده است و چطور از این مقام استفاده کرده و یا حتی مورد قبول چه کسانی بوده است و فامیلشان دستغیب است یا سربی ! .
برای ما فقط همینکه این مرد! به شجره طیبه ولایت فقیه که نجات دهنده کشور از بسیاری بلا ها بوده توهین کرده کافی است تا بر ضدش موضع بگیریم.

اما برای آنهایی که تا سرشان به سنگ خورد نمی فهمند که راهشان بمبست است :

1- همینکه این تصاویر هنوز به دست سایت های ایرانی نرسیده به دست BBC افتاد نشانی از گمراهی افراد دوروبر آیت الله ! دارد.

2- کسانی که در پشت بام مسجد هستند از دور و بری های آقای دستغیب هستند و در تصاویر به خوبی مشهود است .

3- اینکه اینها با صدای ربنای شجریان که در طول این 1 سال مدام بر ضد ایران اسلامی حرف زده افطار می کنند ، نشانه چیست ؟ لجبازی !

4- وقتی کسی که عضو مجلس خبرگان است در مورد شجره طیبه ولایت فقیه اینطور حرف بزند جای شکی نیست که منحرف شده است زیرا شما اگر نسبت به کل ولایت فقیه اینطور نظری داشتید چرا کاندید شدید ؟ .

* در ضمن سال گذشته مجلس خبرگان میخواست بر ضد این آدم موضع قاطع بگیرد ولی با حکم رهبری متوقف شد.

* دوستان مثل اینکه هنوز هم \"ملاک حال فعلی افراد\" نیست !

زنده باد مردان حق. (353467)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۳۳:۰۰
برادر عزیز
مثل اینکه شما دچار انحرافات عمیق عقیدتی شده ای. وظیفه مجلس خبرگان آیا جز نظارت بر کار رهبری است؟ حضرت آیت الله خامنه ای هم فردی مثل بقیه افراد جامعه هستند و این مجلس وظیفه نظارت بر اعمال و کردار ایشان را دارد. اگر خدای ناکرده ایشان از مسیر حق منحرف شدند وظیفه اعضای مجلس خبرگان است که انحرافات را گوشزد کنند.
شما ظاهرا برای آیت الله خامنه عصمت قایل شده اید. به خدا قسم که خود ایشان هرگز چنین ادعایی ندارند. متاسفانه بعضی دوستان ناآگاه (اگر نگویم منافق) از خود آقا هم جلو زده اند. خود حضرت آقا با انتقادها مشکلی ندارند و به عکس استقبال هم میکنند. آن وقت شما که ادعای ولایت مداری میکنی از آیت الله دستغیب به سبب انتقاد اینگونه یاد میکنی؟
ولایت مداریت را واقعا باور کنم؟ اگر واقعا ولایت مداری باید موضع گیری سال گذشته در مورد آیت الله دستغیب و حوادث مجلس خبرگان را به یاد داشته باشی. (353561)
 
یاثری
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۲۲:۳۷
کدام سایت و رسانه جرات پخش دارد
برای چه رفته اند پشت بام اگرروبروی شما بودند زنده زنده نمی سوزاندینشان
طبق فتوای کدام عالم یا مجری قانون صدای ربنای شجریان حرام است
ماکه هنوز متن کامل بیانات ایشان را نخوانده ایم و نه شنیده ایم لطفا \" پخش کنید تاماهم حساب کار دستمان بیاید آیا خداوکیلی متن کامل سخنان ایشان را شنیده ای
چرا وقتی رهبری از این سخنان استقبال می کند شما می خواهید خون و خونریزی کنید . (353575)
 
mehdiii.khm1985
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۴:۴۸:۳۵
به نام حق

لینک \"مریم رجوی را بهتر بشناسیم \" در همین سایت الف رو مشاهده کردید ؟ البته نمیدونم چی شد که یهو لینکش خراب شد !

متن کامل سخنان ایشان هم به راحتی در دسترس است ، البته راحت تر از راحت در سایت های ضد انقلاب پیداست.

از دوستان دعوت می کنم سی دی یا کتاب \"راز صدف\" و \"فکر سرخ\" از استاد ویس کرمی رو مطالعه (گوش) کنند تا فرمول منحرف شدن جامعه و در مرحله اول خواص رو بهتر درک کنند.

زنده باد مردان حق (353643)
 
delavaziran
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۰:۱۲:۱۶
آخر سر ما نفهمیدیم که منظورتون چی بود. اول ایرادات رو گفتین. بعد میگین ملاک حال فعلی افراد نیست. اگر اشتباه نکنم این جمله که ملاک حال فعلی افراد است رو بار اول اما خمینی فرمودن. گرچه بارها قرآن نیز به آن اشاره کرده. میشه بفرمایید که شما با این جمله موافقین یا نه؟ گرچه احساس می کنم که منظورتون یه چیز دیگه بوده و منظورتون این بوده که بعضا به اشتباه اسمشو میذارن مصلحت و حال فعلی افراد رو نادیده می گیرن. گرچه من در مورد گذشته ایشون اطلاعات خیلی زیادی ندارم. برا همین در این مورد الان نظر نمیدم. (353586)
 
امیر
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۱:۴۱:۱۶
شجره طیبه ولایت فقیه یعنی چی؟
حرف بسیار بزرگی زدید لطفا بیشتر توضیح دهید . (353614)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۲۸:۰۰
آیا دینداری تولی به ولایت و تبری از طاغوت نیست؟؟ قضیه انتخابات که قضیه براندازی خط تاریخی حکومت جبهه شیعه بود هنوز برای آقایان حل نشده؟ خب باید به اینها چه گفت ؟ چرا دشمنی غرب برای اینها روشن نیست؟؟ آیا این ها مصداق آیه ای نیستند که فضاوت را پیش طاغوت می برند؟؟ پناه به خدا (353471)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۷:۴۲:۱۵
متاسفم در مورد کسانی که در مورد ایت اله دستغیب اظهار نظر میکنند اما به خود زحمت نمیدهند حتی سوابق علمی ایشان را و اینکه هم ایشان و هم برادرشان هر دو نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان هستند را بفهمند .ایشان از سال 60نماینده مرم فارس در مجلس خبرگان است وحتی سالهایی مردم به ایت اله حایری رای ندادند اما ایشان بیشترین رای را داشتند ایشان اولین کسی هستند که بنا به دستور شهید دستغیب در زمان خفقان شاه مرجعیت امام را در استان فارس تبلیغ کردند مسجد قبا بیشترین شهید را در بین مساجد ایران در جنگ داشت وهم اکنون حوزه علیمه ایشان بیشترین شاگرد را در استان فارس دارند وشاگردان ایشان از زبده ترین مدرسان حوزه علیمه چه در قم چه در فارس میباشند هرچند که میدانم که الف کامنت مرا درج نمیکند اما لااقل میفهمند که همه مثل مخالفان ایت اله دستغیب بیسواد نیستند. (353476)
 
iranaftab
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۸:۱۴:۱۲
1:با این تعریفهایی که از این آقا دادی حتما از شاگردهاشون هستی ولی نمی دونستم که توی خارج هم شاگرد داره
2:برادر عزیز ملاک حال فعلی افراده!
3:لطفا از رای مردم صحبت نکنید ،که فضاهت پارسال از یاد هیچ کس نمیره
4:مقام علمی این آقا هرچند هم که زیاد باشه به آقای منتظری نمیرسه! که حضرت امام در حقش فرمود:توبه کنید تا در قعر جهنم نسوزید! (353490)
 
mehdiii.khm1985
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۱۸:۲۲:۲۲
به نام حق

آقای با سواد شما که سوادتان از پارو بالا می رود هنوز معنی جمله \"ملاک حال فعلی افراد است\" را متوجه نشدید.

تاریخ را برای شما نوشتند ، مطالعه یا بفرمایید. حداقل چند ساعت از وقتتان را که به سواداندوزی می گذرد برای خواندن تاریخ صرف کنید

زنده باد مردان حق (353494)
 
hamid
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۲:۰۵
اگر ملاك حال فعلي افراد است.حال فعلي آقاي رئيس جمهور در برابر رهنمودهاي رهبري چيست؟ (353548)
 
mehdiii.khm1985
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۴:۲۷:۳۱
به نام حق

دوست ندارم بحث رو اینجا عوض کنم ولی در جواب شما کوتاه می گم که اگر آقای احمدی نژاد خیلی بزنه تو جاده خاکی مطمئناً همونایی که بهش رای دادند می کشنش پایین. این و بهتون قول می دم . (353639)
 
محمد عظیمی
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۱:۱۳:۴۴
اقا مهدی توجه شما را به کسانی جلب می کنم که نمی خواهند ارامش حاکم شود. ایا تمام کسانی که با ما هم نظر نیستند مخالفان نظام و ولایت هستند. کسانی که نوع نگراششان نانند شما نیست می شوند منفق و مسلمان امریکایی و شما و کسانی که قبولشان دارید میشوند مومن. کجاست میزانتان ای دوست. ازت می خواهم تاریخ رو که می خونی و خوبه سری هم به کتاب های خمینی کبیر که به رایستی امامیست(راهنمایی) برای ما در ایران پر از جنجال و تهمت و دورویی. اگر عمل کنیم به وصیتش و حرف نزدیم انفلابی هستیم. (353537)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۲۶:۵۸
جالبه که بعضی از دوستان مدعی ولی بیخبر در بالا عضویت آیت الله محمد دستغیب در مجلس خبرگان را هم انکار میکنند. مثل اینکه بگویند ماست سفید است.
برادری که این نوشته مغرضانه را نوشتی و با زبان روزه اصلا بیطرف نبودی. اگر ذره ای انصاف داشتی حداقل لفظ آیت الله را برای ایشان بکار میبردی.
این تهمت ها و افتراهای شما به این معنا است که شورای نگهبان در همه این سالها اشتباه میکرده و فردی این چنین خطرناک در بالاترین مجلس نظام حضور داشته است.
عزیزان کمی سعه صدر داشته باشید و به صرف اینکه کسی مخالف ماست با انواع توهین و تهمت او را بمباران نکنید. خدا از این کیهان نگذره که این ادبیات تهمت و توهین نسبت به مخالف را باب کرد.
خدا همه ما را به راه راست هدایت کند. (353559)
 
میلاد
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۲:۳۶:۰۳
بعضی دوستان ظاهراً شک داشتند ایشون عضو مجلس خبرگان باشه. لطفاً ببینید:
http://www.majlesekhobregan.ir/index.php?option=com_content&task=category§ionid=8&id=41&Itemid=39

http://www.majlesekhobregan.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=572&Itemid=39 (353563)
 
سهیل
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۴۹:۳۳
هو الغفار

تازگی گویا باب شده این جمله ٬ملاک حال فعلی افراد است٬ را مصادره به مطلوب کنند و سوء استفاده کنند بگویند یعنی سوابق گذشته مهم نیست!!مثلاْ یک بیسواد با یک عالم دینی برابر است!

آن آقای بریتانیایی هم حرف بدی نزد.گفت اشان همیشه رای بالایی داشته.گفت ایشان مدتهاست از روحانیون بزرگ شیراز است و نماینده مردم شیراز در خبرگان است.
گفت شاگردان بسیاری تربیت کرده که هر کدام از علمای بزرگ است.این کجایش بد است؟ (353581)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۶-۱۶ ۲۳:۵۴:۳۱
بسمه تعالی
این اقای medhdii.khm1985
بهتر است عکس یک شخصیت کمونیست را به عنوان معرف حود نگذارد چگورا هرچند انقلابی بود اما مرام کمونستی داشت و این در شان کسی که کامنت اصول گرایی می کذارد نیست
اما درمورد سید علی محمد دستغیب که شیرازی ها ایشان را اقا می خوانند و هر وقت اجازه دادند در انتخابات خبرگان شرکت کند همانهایی که به احمدی نژاد رای 24میلیونی دادند ایشان را نماینده اول شیراز کردند پس قضاوت مردم همیشه چیز دیگری است
ایشان یعنی سید علی محمد دستغیب سال ها سکان معنویت شهری را به دست داشته که نک پیکان فساد رژیم گذشته به سمت شیراز بود اما این راد مرد بعداز انقلاب با مسجد اتشیهای خود هزاران رزمند مخلص را به سمت جبهه ها فرستاد و اگر در نماز جمعه سال 64 طرفداران ایشان به آیت اله جنتی اعتراض کردند که بلافاصه از سوی اقای سید علی محمد محکوم شد وطرفداران خود را به سکوت و تبعیت از ولایت راهنمایی کرد نه بخاطر انتصاب اقای حائری یا همان معلم اخلاق دولت دهم به عنوان امام جمعه نماز جمعه بود بلکه قرار بود ایشان (ایت الله جنتی ) به عنوان قاضی منتخب امام برای حل احتلافاتی که در شیراز از سوی طرفداران کسانی که به گروه بازار معروف بودند و امروز انان را همان مرفحان بی درد میخوانند و از ترویج معنویت در شیراز وحشت داشتند با این مسجد، قضاوت کند. همین گروهی که امروز به مسجد حمله می کنند و حرمت ان را می شکنند و فاتحانه پرچم خود را برفراز مسجد حرکت داده و حتی با لباس زنانه وارد مسجد شده تا اقدامات تجاوزکارانه خود را انجام بدهند - مستند این وقایعه در سی دی های منتشره موجود است
اما در مورد دیدگاه ایشان که صراحتا هم بیان داشته اند هم در سخنرانی های خود و هم در مجلس خبرگان گفته اند خوب است این دیدگاه ایشان مورد نقد و بررسی قرار گیرد نه شخصیت ایشان که امروزه صاحب رساله علمیه است و مقلدانی نیز دارند.
اما ان نظزات چیست؟
ایشان معتقد است ولایت فقیه در قانون اساسی فقط به عنوان فصل الخطاب مشکلاب و رهبری کشور است و نیابت ایشان در زمان غیبت عصمت همان نیابت عامی است که تمامی مراجع تقلید دارند و از این باب ولایت فقیه فرقی با دیگر مراجع ندارد و در رده دیگر مراجع دینی است و در امور حکومتی فصل الخطاب هستند تا کشور دچار هرج و مرج نشود اما مخالفان ایشان اظهار می دارند ولایت فقیه همان جانشین اقا امام زمان است که توسط مجلس خبرگان شناخته و کشف شده اند و به مردم معرفی میشود و لذا تبعیت از ولایت فقیه نه به عنوان رهبر که به عنوان جانشین امام زمان به عنوان امام باید باشد این ولایت حق دخالت در تمامی امور مردم را دارد و حکم ایشان در تمامی امور اعم از حکومتی و غیر حکومتی نافذ است و قابل نقی و انتقاد نیست .
انتظار اینجانب این است این دیدگاه ها هم از سوی خوانندگان هم از سوی سایت الف به بررسی و نقد گذاشته شود نه اینکه عده ای پیاده نظام به مسجدی حمله کنند و عده دیگری به جای دیگر برخی هم با اظهار کردن بخشی ازحقیقت و بخشی مطالب دروغ جو مسمومی را ایجاد کنند تا حقیقت مشخص نشود. (353582)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۰:۱۶:۲۹
اگر نظر آیت ا... علی محمد دستغیب این باشد که مجید می گوید باید گفت که آیت ا... مهدوی کنی نیز سه شب پیش در تلویزیون دقیقا همین موضع را نسبت به ولایت فقیه مطرح و تبیین کردند پس چرا این آقایان جوشی ذوب در ولایت دانشگاه امام صادق را تسخیر نکردند؟ (353719)
 
سید نجفی
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۰:۰۶:۳۶
یک مشکل بنیادین در تاریخ انقلاب هست که غفلت از جهاد اکبر و تهذیب نفس ومحور قرار دادن حلال و حرام الهی در زندگی انسانها است ...بیاد بیاوریم که رسول گرامی (ص) مقوله جهاد اکبر را پس از پیروزی در یکی از جنگهای بزرگ اسلام بکار بردند ...یعنی جنگ .. ..مبارزه ..انقلابیگری همان بخش کوچک جهاد هستند وجبهه داخلی ساختن انسانها جبهه اصلی مبارزه است . غفلت از این محور جهادی منجر به سیاسیزه کردن تمام عیار مذهب میگردد تا جائی که عناوین تقوائی و عملکردهای اسقامتی مذهب تحت الشعاع عناوین مبارزه سیاسی قرار میگیرد ...راهی که جریان انحراف پس از رسول مکرم ودر عصر فتوحات برای ارزشیابی انسانها در پیش گرفت ...مثلا می آیند و برای تزکیه یزید بن معاویه از مشارکت وی در یکی از فتوحات یاد میکنند .
پدیده های نه چندان اندک علیمحمد دستغیب و جریانهای گسترده مهدی هاشمیسم در تاریخ انقلاب در کنار تاوانهای سنگین پرداختی در حال حاضر نتایجی از غفلت تاریخی در همان میدان جهاد اکبر است . (353584)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۰:۴۳:۰۸
دوستان به سایت ویکی پدیا نمیشه اعتماد کرد. میخواین من هم میتونم نوشته های قبلی رو حذف کنم و یه چیز خودم بذارم روش. مدرک معتبر ندارین؟ (353594)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۰:۴۵:۴۳
مطلبی در خصوص این عبارت «ملاک حال فعلی افراد است»
این جمله همان حرف حقی است که استفاده ناحق از ان می شود یعنی هرجا که می مانیم این حرف را می زنیم
و اما در خصوص این حرف :
تاریخ اسلامی ما می گوید:
1- وقتی حضرت زهرا (س) برای حقانیت خود پا به صحنه مبارزه با جهل حامیان خلیفه کرد از سوابق خود و همسرش گفت و خطاب به ابوبکر فرمودند به اسم فتنه در فتنه افتادید
2- حضرت علی (ع) در دوران حکومت داری و قدرت خود بارها درخطبه های خود گذشته اش را به رخ جهل حامیان معاویه کشاند
3- حضرت علی (ع) در جنگ جمل بخاطر گذشته های طلحه و زبیر بر حال انان گریست و ارزو داشت چنین صحنه ایی رانبیند حضرت علی هیچگاه گذشته های دشمن خود رانفی نکرد
3- حضرت امام حسین (ع) در صحرای کربلا از جد و پدر و مادر و برادرش و حودش در برابر جهل حامیان یزید گفت و یاد اوری کرد
4- حضرت زینب (س)در مجلس یزید در برابر جهل مجلسیان یزید از افتخارات خاندانش گفت
5- امام سجاد(ع) در مجلس یزید در هنگام اذان ظهر ان خطبه را درشان گذشته خود خواند
6- ....
پس باید بدانیم تکیه بر گذشته نه تنها بد نیست بلکه با این سیره که از ائمه می بینیم باید بران تکیه کرد انهم گذشته افتخار امیز و اسلامی افراد
اما حال فعلی چیست؟
حال فعلی افراد فقط انچیزی نیست که با ما مخالفت دارد بلکه نکات مثبت راهم باید در نظر گرفت
حال فعلی افراد یعنی اقداماتی که مخالفت با اسلام و قانون اسلامی است
حال فعلی افراد یعنی زیر پا گذاشتن گذشته اسلامی با زبان و عمل و مکتب ایرانی درست کردن
حال فعلی افراد یعنی سو استفادهاز قدرت و جاه طلبی
حال فعلی افراد یعنی دور زدن قانون
حال فعلی افراد یعنی حرف فقط حرف من
حال فعلی افراد یعنی رفتن به سازمان ملل و نرفتن به مجلس تشخیص
مصلحت
حال فعلی افراد یعنی عمل چیز دیگر اما حرف چیز دیگر
حال فعلی افراد یعنی سی سال انقلاب و خدمات ان را زیر سئوال بردن چون با من افرادی مخالف هستند
حال فعلی افراد یعنی ایراد اتهام بدون اثبات در محکمه در جلوی چشم میلیون ها بیننده
حال فعلی افراد یعنی نداشتن یک روز سابقه جبهه
حال فعلی افراد یعنی مردم اسرائیل را به رسمیت شناختن
حال فعلی افراد یعنی نداشتن مدیریت در انبیا
....
نکته ایی که باید در خصوص حمایت مخالفان نظام (امریکا - انگلیس- اسرائیل - منافقان ) از یکی از گروه ها و معرف به جبهه سبز انجام می گیرد باید بگویم اگر انچه امروز در ایران اتفاق افتاده ا به عکس بود یعنی اصولگراها اینکارها را می کردند مطمئن باشید انان از این گروه حمایت می کرد - فراموش نکنیم در دولت اصلاحات وقتی کفن پوشان علیه خاتمی به خیابان امدند همین مخالفات تا چه میزان بلندگوهای خود را برای این حرکت گذاشتن یا زمانی قتل های زنجیره ای توسیط دولت اصلاحات ضربه خورد تا چقدر دشمنان از این حرکت علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کردند.
در خصوص وقایع بعد از انتخابات اگر فرصت اظهار وجود رسمی به اقایان می دادید ایا باز هم اغتشاشات خسابانی داشتیم؟
ایا استحکام نظام جمهوری اسلامی به چند سطل زباله گره خورده که با سوزانده شدن انان حاکمیت باید وحشت کند
ایا استحکام نظام جمهوری اسلامی به مقابله باچند شعار ساختار شکنانه گره خورده
ایا استحکام نظام جمهوری اسلامی به مخالفتهای رسانه های ضد نقلاب گره خورده - مگر نه این است که سی سال است امریکا - اسرائیل - انگلیس و منافقان دشمنان ما بوده اند - گروه حاکم طوری با این موضوع برخورد می کند که انگار اینان قبلا نبودند حالا چون در انتخابات شکسنت خورده اند اکنون به میدان امده اند این همان ذروغ بزرگ است که به خورد نسل جوان می دهند- باید گفت دشمن دیروز - امروز - فردا وجود داشته - دارد - و خواهد داشت و جمهوری اسلامی تا زمانی که از حق مظلومین دنیا در فلسطین - غزه و لبنان و چین - روسیه دفاع می کند این دشمنان هم خواهند بود .
علی ایحال دشمن به سمتی می رود که منافع خود را ببیند
همین الان نادر طالب زاده در کانال چهار در برنامه راز می گوید خواهر زاده تونی بلر در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده است و به دایی خود نامه زده شما اشتباه کرده اید . خوب حالا این فرد انگلیسی که سال هاست دشمن انقلاب بوده اند ایا کار بدی کرده است ا کار خوبی قطعا چون با ما موافق است کارش خوب است اما همین فرد اگر از جبه سبز حمایت کند می شود جایوی و غیره ...
ایشان در این برنامه در مقابل نوباوه از اظهارات و اقداماتی می گویند که دشمنان ما اعتراف به عظمت و قدرت انقلاب اسلامی کرده اند - ایا این نوع اظهارات در مورد حقانیت جمهوری اسلامی یعنی انحراف انقلاب است. (353596)
 
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۱:۱۱:۵۳
اينكه جريان مسجد آتشيها در سي سال گذشته در شهر شيراز جرياني منحرف و فتنه گر بوده است هيچ شكي نيست. برادرمان كازروني بجا گفته كه خود شيفتگي اين افراد و در راس آنها علي محمد دستغيب بحدي است كه حدي بر آن نمي توان تصور كرد بنده از نزديك با مريدان اين آقا حشر و نشر داشته ام كلا عقل را تعطيل كرده اند و همه چيز را در مرام و بيان به قول خودشان آقا مي دانند. جالب است در زمان حيات امام هم ملاك طرفداري از امام را توصيه آقا مي دانستند به همين جهت چون جناب آقا نماينده حضرت امام را قبول نداشتند مريدان هم ريختن خون نماينده امام را مباح مي دانستندخلاصه اينكه اين جريان انچه كه خودشان ميپسندند را ملاك حق و حقيقت مي دانند.ضمن اينكه تيم تصميم ساز و پشت پرده اين مسجد خيلي هنرمندانه حرفهاي خودشان را از لسان اين آقا منتشر مي كنند كه زمينه ساز فتنه و فتنه گري است (353604)
 
بی‌درد و نگران
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۱:۵۸:۳۳
اینجا اجازه بدهید من که به هیچ وجه در امور مذهبی‌ و اسلامی نه صلاحیت دارم نه مطالعه ، نظری بدهم زیرا بحث و جدال بچه‌های مذهبی‌ همیشه برای من جالب بوده در واقع در این اختلافات هیچ کس به اصل ماجرا کاری ندارد و در کنار ابهام در خود اتفاق و آنچه رخ داده به مسائلی‌ اشاره می‌کند که تنها به سردرگمی بیشتر منجر میشود این که ایشان عضو خبرگان هست یا نیست در فلان سال این کرده یا نکرده یا بردارش چه گفته و از چه خاندانی بوده و و و مشکلی‌ را حل نمیکند به نظر من موضوع کاملا ساده است کسی‌ در شیراز انتقادتی دارد و این مورد قبول جریان حاکم نیست و برای مقابل با ایشان به جای کشیدن این اختلاف به بحث جدی و منطقی‌ و حل آن از روش دیگری استفاده شده که درست نبوده در نتیجه صرف نظر از این که حق با کی‌ بوده یا نبوده این شیوه حل اختلاف نه در‌شان ایران است نه اسلام است نه انسان حالا دوست داشتید نظر من غرب نشین بی‌ درد را که در این ور آب ۳۰ سالی‌ است جان میکنم را درج کنید یا نکنید هرچی‌ نوشتم خوب یا بد فقط از دلسوزی است و بس (353618)
 
mehdiii.khm1985
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۴:۱۴:۲۵
به نام حق

عزیز دل برادر ، ولایت مداری شما را باور کنم ؟ اینکه کسی با مصداق ولایت مشکلی داشته باشد با اینکه کسی با خود ولایت فقیه مشکل داشته باشد یکی است ؟ من اصلا حرفی از آیت الله خامنه ای نزدم ، زدم ؟
ایشان فرمودند شجره خبیثه ولایت فقیه ! این چه ربطی به معصومیت آقای خامنه ای داشت ؟ اصلا کی برای ایشان معصومیت قائل است ؟

حرف دهن من نذار برادر من ، ایشان یعنی آقای دستغیب با مصداق ولایت فقیه مشکلی ندارند بلکه با خود ولایت فقیه مشکل دارند و این هم بر خلاف دین است ، بر خلاف حدیث امام صادق است ، بر خلاف بلاتشبیه حرف امام خمینی است ، نیست ؟

شما مطلب را بخوان و بعد نظر بده ، دو خط اول را خواندی و نظر را دادی و منافق هم خواندی ؟

به قول آقای یخی عجبا !



زند باد مردان حق (353636)
 
برادر
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۰۷:۴۷:۱۷
بهتر بود نویسنده قبل از نگارش مطلب فوق از سوابق علمی و فقهی خویش مقدمه ای ذکر میکرد تا اینطور مورد بی مهری دوستان قرار نگیرد.به اعتقاد اینجانب ایت الله کازرونی بی شک از بزرگترین علماوفقهای عصر حاضر است که متاسفانه مغفول مانده یا به اصطلاح رایج کشف نشده.اخر برادر عزیزم تو با استفاده از کدام مقام فقهی وعلمی ناگفته ات یکی را مرجع میخوانی و از دیگری این مقام میستانی چرا وقتی عده ای در مجلس خبرگان در تکاپوی جمع اوری امضا جهت اخراج ایشان از جمع خبرگان بودند واین حرکت به دستور رهبری متوقف شد،شما از مقام شامخ و نفوذ کلامتان استفاده نفرموده وهمان روز ایشان را اخراج نفرمودید افسوس که شما ودوستانتان در صف حامیان رهبری تیشه به ریشه میزنید وبا استفاده از هر دستاویزی خود را به هدف نزدیک.برادرم تو را جریمه میکنم تا به جرم افترا در مقوله ای که قطعا در ان صاحبنطر نبودی لااقل یکبار نهج البلاغه علی را بخوانی و نوشته ات را با معیار علی بسنجی همانجاییکه بر حذر میکند از اعلام نطر در جاییکه صاحبنظر نیستی.و از شما میخواهم تااگر ادعای پیروی از ولایت را داری همیشه پشت سر ولی باشی و قدمهایت را با قدمهای ولی فقیهت تنظیم کنی حتی اندکی جلوتر ترا بر جمل غفلت سوار میکندوناغافل میبینی که از نهروان تحجر سر دراوردی.نمیگویم تا در مورد مسایل روز اظهار نظری نشود بلکه ابراز عقاید باعث پیشرفت جامعه میشود به شرظ انکه ابراز عقاید با تفتیش عقاید وداوری در مورد انسانها که فقط بر عهده خداست اشتباه فهمیده نشود.سر اخر شما ودوستانتان را به بحث وبررسی به جای درگیری و ناسزاگویی دعوت میکنم ،که قدما گفته اند: انجا که زور وشمشیر وارد میشوند عقل و درایت خوارج میشوند (353655)
 
balool
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۶:۳۰
زمانی که آقای دستغیب و حامیانش به همین شکلی که امروزبه مسجدشان حمله می شود به مسجد نو (شهدا) حمله کرده و امام جماعت آن را (آقای پیشوا) از آنجا بیرون راندند را فراموش نمی کنیم. توهین به علمای شیراز و تند روی های این عده از همان اوائل انقلاب مردم شیراز را ناراحت می کرد. توهین به آقایا پیشوا، حائری و محلاتی از این دسته است. فراموش نکنید این فرد کسی بود رفتن پای منبر آقای انجوی را برای پیروانش تحریم کرده بود. لیکن برخورد اوباش مابانه افرادی که این روزها قصد حمله به مسجد آتشیها را دارند به نحوی تایید عملکرد آقای دستغیب در سال های قبل تر است. تایید این که هر کس هر کار می خواهد بکند و مسئولان شیراز هم همچون همیشه در خواب زمستانی هستند. پخش شبنامه در راهپیمایی روز قدس، تحریک مردم، نصب پارچه نوشته در مقابل مسجد و عدم برخورد صریح با آشوب کنندگان طرفداران این مسجد را قانع کرده است که خود باید از خود دفاع کنند. ادامه چنین روندی باعث تبدیل جامعه به جنگلی تبدیل خواهد شد که هرکس برای خود تصمیم بگیرد. مصادره روز قدس در شیراز از طرف اصولگرایان نیز اقدامی غیر قابل بخشش بود اگر ما در روز قدس به راهپیمایی آمدیم فقط برای دفاع از آرمان فلسطینیان بوده است نه اینکه سیاهی لشکر حمله به مسجد قبا باشم. مسلما در سال آینده برای رفتن به این راهپیمایی هم بیشتر فکر خواهم کرد مبادا که شرکت من باعث سوئ استفاده دیگران شود. (353729)
 
میثم
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۲:۴۵:۲۳
هر دم از این باغ بهاری می رسد ...
خدمت شاگردان اخلاق جناب آقای علی محمد دستغیب ((طلاب گرانقدر!!!))
تا به حال شنیده بودم اما به چشم خود ندیده بودم کاری که شما با مردم مومن روزه دار در روز قدس کردید دقیقا مصداق همان کاری است که صهیونیست ها با مردم مظلوم فلسطین کردن ... حمله ناجموانمردانه از طرف شما شاگردان علی محمد دستغیب به کسانی که داشتند عزاداری می کردند و خاسته اشان پاسخگویی شخص علی محمد دستغیب در خصوص سخنان حتاکانه و حرمت شکنی های مداومش به نظام و ولایت و حمایت از فتنه گران بود با چنین برخوردی چهره خودتان و سالها پای درس اخلاق ایشان نشستن را نشان دادید...
پرتاب سنگ و آجر و بلوک سیمانی ،چوب،میلگرد، در کولر و کانال کولر ، سقف کاذب ، زدن گاز و کپسول آتشنشانی و ریختن اسید و سم بر روی مردم حزب الهی یه طرف و ابراز کلمات رکیک و فحش دادن و حرکات زشت با دست از کسانی که لباس روحانیت پوشیده بودند و خود را مرید و شاگرد اخلاق آقای علی محمد دستغیب می دانند طرف دیگر که مردم را کاملا بحت زده کرد ...
در آخر باید بگویم چهره واقعی خود را به مردم نمایاندید و از امروز به بعد منتظر روشنگری مردم و رسوایی خودتان باشید...
خیلی ها کینه شما را به دل گرفتند و قسم خوردند که ریشه این غده سرطانی را از شیراز بکنند

دیدن فیلم حمله شاگردان علی محمد به مردم
http://shiraze.ir/page.asp?tid=4369
اطلاع از جزئیات کامل جریانات روز قدس در مسجد قبا
http://www.fetneh-ghoba.blogfa.com/ (353836)
 
iman
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۴:۱۹:۴۵
خدمت اين نگارنده عزيزمون بگم که ايت الله سيد علي محمد دستغيب تو انتخابات اخير خبرگان اولين نفر بودند.و از اقاي حائري هم بيشتر راي داشتان...ثانيا مگه ايشون چي گفتن که اينهمه دارين (353882)
 
مجتبی
۱۳۸۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۱۹:۱۲
1-سعی کنیم در این ایام با اطلاع کافی نظر دهیم و در اظهار نظر ها به کسی ظلم نکنیم
2-این که مسجد اقای دستغیب (یا به قول شیرازیهای قدیم \"آمیز علیممد\")از مساجد فعال دو سه سال اول بعد از انقلاب بوده نباید شک کرد.گر چه درماههای قبل ازانقلاب عمده تظاهرات ازمسجدجامع با هدایت شهید دستغیب شروع میشدوحتی اولین شهدای شیرازدر 15 شعبان و5 رمضان 57در مسجد نو و پس از سخنرانیهای آتشین مرحوم حجه الاسلام پیشوا(که بعد از انقلاب مورد تعرض اصحاب تندرو مسجد آتشیها قرار گرفت ) به شهادت رسیدند که نگارنده این متن درآن صحنه حاضر بوده است.
3-در همان دوره اول انقلاب هم مدل اصحاب مسجد برخورد تند با هر گونه نظر غیر بود حتی بایکوت عده ای ازبچه های مسجد که به محضر مرحوم آیت الله نجابت ره می رفتند در تاریخ ثبت است.
4 -ایشا ن در عین داشتن قدرت جذب در شاگردان به اذعان بسیاری از دوستان قدیم سادگی بیش از حد دارند که موجب شده به راحتی توسط افراد مسیله دار تاثیر پذیر شوند (353958)
 
ناشناس
۱۳۸۹-۰۶-۱۸ ۱۹:۴۶:۰۸
با سلام
چرا سوابق افراد زمانی که انتقاد می کنند یادتان می آ ید.
اگر تعریف وتمجید کنند همه سوابق گذشته فراموش می شود . (354389)
 
رامین
۱۳۸۹-۰۶-۱۹ ۱۳:۱۶:۱۶
فیلم حمله قمه به دستان علی محمد دستغیب:
http://shiraze.ir/files/admin/ghob/GORG.flv

عکس ها:
http://shiraze.ir/files/admin/ghoba3/New%20Picture.jpg
http://ensafema.persiangig.com/1389javlfl.JPG
http://ensafema.persiangig.com/1389jshtop.JPG

سایت اصلی:
http://shiraze.ir/page.asp?tid=4452 (354512)
 
نگارنده/
۱۳۸۹-۰۶-۱۹ ۱۸:۰۷:۳۳
با سلام
بنده هم مثل برخی از دوستان با برخوردهای خودسرانه ونسنجیده مخالفم. (354537)
 
منصور
۱۳۸۹-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۰:۲۹
بصیرت خیلی خوب است
مگر منافق شاخ و دم دارد
http://mahdi-kh.mihanblog.com/post/1 (360887)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.