توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 464768
با حکم قضایی/ ارائه خدمات فرودگاهی در مشهد به شرکت زاگرس متوقف شد
تاریخ انتشار : شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴
محمدحسن اصولی صفار روز شنبه در پاسخ به ایرنا در این خصوص افزود: پرواز نجف - مشهد 25 فروردین گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تاخیر پرواز انجام شد.

وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید و بیان کرد: شرکت زاگرش نسبت به این امر و تعهدات خود در مورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تاخیری نجف - مشهد به رغم دادن فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب می شود.

وی گفت: شرکتهای هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیونهای ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.

اصولی صفار افزود: در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکتای متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب می شود.

وی ادامه داد: البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکتهای مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از مهرآباد تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور است که بطور متوسط در ایام عادی تا 180 پرواز و در شرایط پیک مسافری تا 250 پرواز از آن انجام می شود.
 
کلمات کلیدی : فرودگاه + وضعیت پروازها + فرودگاه‌ مشهد
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.