نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 480093
تیم رسانه‌ای دولت و «گیوه‌»ای که وجود ندارد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
بسیاری از حامیان روحانی امیدوار هستند در دولت دوازدهم، تیم رسانه‌ای دولت از همان ابتدا گیوه‌ها را به پا کنند، آستین‌ها را بالا بزنند و به میدان بیاید.

به گزارش عصر ایران، روحانی بالاخره از برخی از اعضای دولت خود گلایه کرد. گلایه‌ای که ادبیات ویژه‌ای داشت. «همه هم يك جور نبودند، مختلف بودند. بعضي‌ها با همه توان آمدند. ما روستايي هستيم، به قولي بعضي‌ها گيوه را بر كشيدند و به ميدان آمدند، آستين‌ها را بالا زدند و به ميدان آمدند. اما بعضي‌ها پاشنه گيوه‌شان خوابيده بود و بر نكشيدند. لخ لخ كردند. يك مقدار راه آمدند و مسير را آمدند و زحمت كشيدند. سعي آنان مشكور»رییس جمهور روحانی از کسانی سخن می‌گوید که حاضر نشدند در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، پابه‌پای روحانی وارد کارزار شوند و از دستاوردهای دولت یازدهم دفاع کنند. حتی می‌شود گفت برخی از دولتی‌ها دل در گرو رقیب روحانی داشتند و بیشتر دوست داشتند نامزد اصول‌گرا فاتح انتخابات باشد تا حسن روحانی .

در این میان اما برخی از دولتی‌ها بودند که اصلا گیوه به پا نداشتند و حاضر نبودند بار دولت را به دوش بکشند. مشخصا منظور تیم رسانه‌ای دولت است. معمولا مهم‌ترین وظیفه تیم رسانه‌ای دولت پوشش دستاوردهای قوه مجریه و انعکاس آن به مردم است.

تیم رسانه‌ای روحانی اما تنها کاری که در این سال‌ها انجام نداد انعکاس، پوشش و دفاع از دستاوردهای دولت بود. منفعل بودن این سیستم به حدی بود که از بزرگ تا کوچک حامی روحانی از نحوه عملکرد تیم رسانه‌ای دولت شکایت داشتند. بسیاری از اعضای دولت روحانی هم معترف به این کم کاری بوده و هستند.
[تیم رسانه‌ای دولت و «گیوه‌ای» که نیست]تیم رسانه‌ای دولت هیچگاه تمام قد وارد صحنه حمایت از روحانی نشد. در ایام انتخابات در حالی که همه به صحنه آمده بودند تا روحانی فاتح کارزار 29 اردیبهشت باشد، تیم رسانه‌ای دولت انگار نه انگار. این تیم تنها نظاره گر انتخابات بود. قطعا می‌شود جایزه بهترین نظاره گر انتخابات را به تیم رسانه‌ای دولت یازدهم داد.

در جریان انتخابات و قبل از آن، حامیان روحانی از هم می پرسند چرا تیم رسانه ای دولت نمی خواهد دستاوردهای دولت را برای مردم رسانه ای کند؟ می پرسند چرا عرصه رسانه ای را به مخالفان دولت باخته اند؟

سند 2030 و حواشی آن نمونه بارز انفعال تیم رسانه‌ای دولت است. درحالی که در بسیاری از روستاها و شهرهای بزرگ و کوچک تیم رسانه‌ای رقیب در حال مسموم کردن ذهن مردم در مورد 2030 بودند و آن را سندی برای آموزش همجنس بازی و یا خود ارضایی به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کردند و تا حدودی هم موفق بودند. تیم رسانه‌ای دولت سکوت کرده بود و همچنان نظاره گر صحنه سیاسی ایران بود.

انفعال این تیم به حدی است که رییس جمهور روحانی مجبور است برای تمام حواشی بزرگ و کوچک به صحنه بیاید و به انتقادها پاسخ بدهد. روحانی هم وظیفه ریاست دولت را به عهده دارد و هم وظیفه پاسخ گویی به منتقدان.

بسیاری از حامیان روحانی امیدوار هستند در دولت دوازدهم، تیم رسانه‌ای دولت از همان ابتدا گیوه‌ها را به پا کنند، آستین‌ها را بالا بزنند و به میدان بیایند.
کلمات کلیدی : تیم رسانه ای دولت
 
مانا
Romania
۱۳۹۶-۰۳-۱۷ ۱۵:۰۳:۴۹
آفرین الف ,معدود دفعاتی است که می بینم مقاله انتقادی خوب و منصفانه می نویسی و تخریبی نیست .تا باد چنین بادا . (4416068) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.