نظر منتشر شده
۹۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 263949
حمله به علی مطهری و هشداری که باید جدی گرفت
بخش تعاملی الف - احمد شیرانی، 26 اسفند 93
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
فضای سیاسی کشور مملو از رخداد های ریز و درشت، جدل های پر حرارت حزبی و مباحثه های دامنه داریست که علی رغم تنش های احتمالی آن، طبیعت یک محیط فعال سیاسی به شمار می رود. اما برخی از رفتارهای ناپسند در صورت تکرار می تواند به یک جریان خزنده غیر قابل کنترل تبدیل شود. افراط و تفریط یکی از دائمی ترین آفات سیاسی کشور است. آفتی که بار ها از سوی مقام معظم رهبری تذکر داده شده، اتفاقات رخ داده در حرم امام راحل به هنگام سخنرانی سید حسن خمینی، توهین و حمله به علی لاریجانی در قم و.. به قدری تاسف بار بود که با هشدار صریح و علنی مقام معظم رهبری مواجه شد. وقتی چنین اقداماتی با رنگ و لعاب شعار های ارزشی همراه باشد قصه بغرنج تر هم می شود. حضرت آقا صراحتا حمله و توهین به افراد حتی به بهانه بی بصیرتی و ضدیت با ولایت فقیه را امری مذموم و مردود دانستند. اما در چند روز اخیر نیز شاهد بروز حادثه ای مشابه در شیراز و حمله به علی مطهری بودیم که در این باب ذکر نکات زیر ضروری به نظر می رسد:

۱- تضارب آرا لازمه یک نظام مردم سالار دینی است. نقد افراد، احزاب و فراتر از آن نقد اندیشه ها انعکاس دهنده وجه جمهوریت نظام است.

۲- جا به جایی خطوط قرمز به سمت منافع حزبی و ترسیم حریم های ممنوعه کاذب، جز حذف نظارت های خود جوش فردی و اجتماعی بر دولتمردان، کند کردن قلم منتقدین و تبدیل نقد به کالای قاچاق دستاورد دیگری ندارد.

۳- شخصا به دیدگاه های علی مطهری در موضوعات مختلف بخصوص فتنه ۸۸ انتقاد جدی و مبنایی دارم اما آقای علی مطهری نه تنها به عنوان نماینده مجلس بلکه به عنوان یک شخصیت حقیقی حق اظهار نظر و آزادی بیان دارد. لذا تعدی به هر فردی، محکوم و غیر قابل دفاع است. تبدیل منتقد به مخالف و یکسان پنداشتن آنان ظلمی آشکار است.

۴- خط قرمزی بالاتر از قانون نیست. وقتی یک نهاد رسمی و دولتی مجوز سخنرانی یا حتی برگزاری کنسرت را صادر می کند هیچ فرد یا گروهی حق تخطی از قانون را ندارند. اقدامات اینچنینی وهن قانون، قانون گذار و مجری قانون است. امر به معروف و نهی از منکر هم شرایط خاص خود را دارد و نمی تواند بهانه ای جهت نقض قانون باشد. قطعا فحاشی، سنگ پرانی و... هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد. بنا بر این ورود قاطعانه دستگاه های امنیتی و انتظامی جهت برخورد با این موارد ضروری به نظر می رسد.

۵- در این ماجرا نیز شاهد بهره برداری های سیاسی و جناحی هستیم که قطعا برخورد های اینچنینی هیچ کمکی به حل مسئله نمی کند.

۶- یک جریان سیاسی و رسانه ای می کوشد اقداماتی از این دست را به نیرو های ارزشی نسبت دهد. ساحت جریان اصیل حزب الله از اقدامات فرا قانونی مبرا است. بر فرض صحت ادعا حتی اگر عده ای با تابلوی نیروهای مدعی ارزش گرایی اقدام به انجام چنین کاری نمودند سخن مقام معظم رهبری در مردود دانستن آن فصل الخطاب است و عاملان آن قطعا در زمره ولایتمداران قرار نمی گیرند.

۷- نقض قانون مذموم است خواه در فتنه ۸۸ و از سوی فتنه گران و خواه از سوی عده ای نیروی سرخود کج اندیش.
 
کلمات کلیدی : احمد شیرانی تک آبی
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۲۹:۵۳
علی مطهری = 20 (2753329) (alef-3)
 
ب مثل بابک
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۰:۳۱:۰۲
الف مثل شانتاژ رسانه ای
الف جرات داری درج کن (2754514) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۸ ۲۱:۴۷:۳۴
قربون مرامت، درج پیام شما چه نیازی به جرأت دارد؟ کفر که نگفته اید قربانت گردم! خب، نظر شما این است و محترم. اما حیف که مشتری ندارد. (2758589) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۸:۴۸:۴۸
علی مطهری=0
علی مطهری= دشمن مردم (2754762) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۴:۴۶:۴۴
علی مطهری پیگیر حق مردم و موکلان خود است و دشمن غاصبان حق مردم
کسانی با او مخالف اند و او را دشمن خود می دانند که با صحبتهای آزادمنشانۀ او منافعشان در خطر می افتد (2766115) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۴-۰۱-۰۹ ۰۸:۴۱:۲۸
الف ! چرا منفی رو حذف کردید ؟؟؟؟ (2771429) (alef-13)
 
الویری
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۱:۰۰
ای کاش 4 تا نماینده با مشی و مرام مطهری در مجلس داشتیم (2753334) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۵:۳۰:۴۱
توهم همین یکی شو یکی نیست کنترل کنه وای به روزی که 4تا بودن (2755921) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۳:۵۷
اگر خودسرها نبودند قتلهاي زنجيرهاي اتفاق نمي افتاد.فصل الخطاب بايد قانون باشد نه باورهاي شخصي عده اي خاص (2753350) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۴:۴۷:۳۴
اینها خودسر نیستند
خودسرها از کجا می فهمند علی مطهری چه ساعتی می آید در حالی که استانداری نمی داند؟؟؟!!!!!! (2766116) (alef-13)
 
سید ابراهیم کراماتی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۵:۳۱
علی رغم هیاهوی بسیار مبنی بر آزادی بیان شوربختانه از تضارب آراء و تحمل مخالف و منتقد خبری نیست که نیست! (2753357) (alef-13)
 
قادر 3
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۵:۵۲
توان رویارویی با سخنان حق و منطق علی مطهری را ندارند از این رو به سنگ و چماق روی می آورند !!!!! (2753358) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۱۲:۲۴:۵۶
خوب گفتی منا فع شان در خطره (2759187) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۸:۲۵
نماینده ملت که نتواند حرف بزند وای به حال ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2753370) (alef-3)
 
م- ه
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۹:۲۷
آقای علی مطهری ؛
همچنان استوار و پابرجا بمان . (2753372) (alef-3)
 
ساکن شمیران
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۴۰:۰۴
به علی مطهری افتخار میکنم . (2753373) (alef-13)
 
ساکن فارس
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۴۴:۰۴
حمله و اسائه ادب به ایشان را در شهر ادب ؛ شدیدا" محکوم میکنیم . (2753381) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۴۶:۲۱
آقای مطهری را به عنوان یک انسان آزاد اندیش دوست دارم . (2753387) (alef-3)
 
امير
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۵۱:۰۷
هشدار اصلي را بايد به أمثال علي مطهري داد
كه با پشت پرده آزادي بيان و مجوز قانون اساسي براي إظهار نظر قايم شده
و التهاب آفريني ميكنند
آقاي مطهري فتنه گران حريم انقلابي را كه پدر بزرگوارتان برايش از جان مايه گذاشت شكستند
آنوقت پاسخ قاطع مردم در ٩ دي را يوم الشيطان ميناميد!
انتظار داشتيد در شيراز چگونه به استقبالتان بيايند؟
گاو قرباني كنند برايتان بهتر است يا شتر؟ (2753406) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۵۳:۵۱
کو گوش شنوا؟ (2753413) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۱۱:۰۴
اقای شیروانی اگر حاکمیت مخالف جدی با چنین رفتارهایی بود اینقدر این اعمال زشت و کثیف تکراری نمیشد. ما مردم اینقدر نفهم نیستیم که ندانیم این افراد از کجا تحریک و سازماندهی میشوند. ماجرای اسید پاشی چه شد؟؟؟؟؟؟؟ (2753455) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۱۱:۱۲
باسمه تعالی

جناب آقای شیرانی
سلام

از نظر این برادر شما موضوع حمله به اقای مطهری نیست. موضوع حیثیت مردم سالاری دینی است که نظام مقدس اسلامی بر پایه تفکر اسلام ناب محمدی پایه گذار آن بوده است.

سوالات متعددی در مورد رفتار کارگزاران امنیتی، اطلاعاتی و قضایی نظام در چنین مواردی مطرح است.

آنچه موجب نگرانی می شود آن است که همه باور داریم که سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور قدرتمند است و وقتی اداره نظام بر برخودر با یک فعل ناروا باشد با ناهنجاری به سرعت برخورد می کند.

- ریگی در آسمان شکار می شود.
- اغلب تروریست های عامل جنایات علیه دانشمندان دستگیر می شوند و منشاء آنها مشخص می شود.
- بمب گذارانی که قصد سوئی به راهپیمایی 22 بهمن دارند در میانه راه بازداشت می شوند.
- دادستان وقت آمار سازی در یک نظر سنجی را به سرعت کشف می کند برای بررسی آن به درب منازلی که از آنها سوال شده بود یک به یک مراجعه می کند و با عاملان برخورد می شود.


اما ظاهرا برخی امور استثنایی هستند:

- عاملان حمله به رییس مجلس محاکمه نشده اند و یا اگر هم شده اند اطلاع رسانی نشده است.
- عاملان اغتشاش در حرم حضرت امام محاکمه نشده اند و یا اگر هم شده اند اطلاع رسانی نشده است.

از سوی دیگر عده ای که سمت حکومتی دارند در مقابل اینگونه رفتارها توجیهات عجیبی را مطرح می کنند که برای هر شنونده منصفی شبهه تمایل نظام به حمایت از مرتکبین را ایجاد می کند.

علی (ع) فرمود:
ما قصم ظهری إلا رجلان عالم متهتّک و جاهل متنسّک‏ هذا ینفر عن حقّه بتهتّکه و هذا یدعو إلى الباطل بتنسّکه‏

نظام اسلامی باید از حیثیت خود در برابر جاهلان متنسک و حامیان نادان آنها حفاظت کند.

من عملکرد نظام را در این امر مناسب نمی دانم (2753456) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۳:۵۹:۰۹
احمد اقا بی نهایت لایک (2762606) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۲۸:۳۹
بابا ول کنید دیگه (2753496) (alef-13)
 
يك بنده خدا
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۳۳:۳۸
يك سوال جدي از شما دارم: وقتي مشاهده مي شود كه مهاجمان از وسايل نامتعارفي كه استفاده از آنها فقط در انحصار ارگان ها و نهادهاي خاصي است (مثل موتورهاي پيشرفته و گاز فلفل و حتي بنا به روايتي سلاح گرم) در سطح وسيع استفاده و بدون هيچ مانعي به مدت 3 ساعت كلانتري را محاصره مي كنند شما فكر مي كنيد آيا اين كار از يك گروه عادي به قول شما خودسر! بر مي آيد؟ قضيه واقعا فراتر از استفاده ابزاري و بهره برداري سياسي يك جريان يا جناح كشور است بلكه اين اعمال واقعا به طور برنامه ريزي شده و هدفمند انجام مي گردد. (2753507) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۸:۰۴:۳۳
واقعا سه ساعت کلانتری رو محاصره کردند؟
این فاجعه است. (2754707) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۴:۵۱:۰۵
خودسر نه اجیر! (2766122) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۴۰:۵۹
شهر شیراز و استان فارس 17 یا 18 نماینده در مجلس دارد. مگر اینها خود را نماینده مردم این استان نمی دانند؟ مگر اینها همکار دکتر مطهری نیستند؟
چرا در این وانفسای سرکوب آزادی، ترویج چوب و چماق و آجر، و قربانی شدن یکی از همکاران خود، دم فرو بسته اند؟ چرا از چماقداران و عربده کشان ، ابراز تنفر و انزجار نمی کنند؟ چرا فریاد بر نمی آورند که اکثریت مردم شیراز، از عربده های مستانه و حمله به میهمان، نفرت دارند.؟
نکند شما هم آن حادثه ننگین و نفرت بار را تایید میکنید؟
چرا آقای احمد توکلی نماینده تهران، وقایع دوشنبه سیاه شیراز را محکوم میکند و لی شماها، دم بر نمی آورید؟؟
شاید....؟
مرحوم اخوان ثالث چه زیبا سروده است:
هوا بس ناجوانمردانه سرد است آی....!!!! (2753518) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۵۳:۴۱
بابا کافی دیگه این همه مظلوم نمایی . (2753549) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۴:۵۳:۵۳
دلیل این همه هرج و مرج در کشور بی قانونی است و بی قانونی نشان ضعف در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان مجریان قانون در کشور می باشد. تنها راه برای قانون مداری کوتاه کردن دست نیروهای خودجوش یا به عبارتی خودسر یا به عبارتی خودفروخته از دخالت در تمامی امور است و دوم نظارت دقیق و شفاف بر عملکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کشور و پاسخگویی مستقیم این دو به مردم و در نهایت شفاف سازی عملکردشان می باشد. (2753550) (alef-13)
 
فرید از هلند
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۰۰:۳۵
برادر نویسنده یا به خبر هستند یا تجاهل میکنند این اولین بر نیست که در نظام اسلامی افراد بخاطر ابراز عقیده متفاوت مورد ضرب و شتم قرار میگیرند. از ۲۹ اسفند سال ۵۷ یعنی یک ماه بعد از انقلاب این دوستان خودسر پا بمیدان گذاشتند و مراسم یادبود دکتر مصدق را بهم زدند و الی یومنا هذا همچنان میتازند. (2753561) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۴:۵۱:۴۷
جانا سخن از زبان ما میگویی (2766124) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۰۳:۰۳
نه آنها حزب اللهی بودند (که اگر بودند مثل مالک اشتر فقط به فرمان مولا گوش می دادند و به نفس خود و وساوس سایرین وقعی نمی نهادند) ونه علی مطهری قصدش از قبول دعوت سخنرانی، تنویر افکار و انجام وظیفه دینی بود
سخنرانی اش بیشتر بخاطر مطرح کردن خودش بود و بس
ولی هر دو با هم همکار شدند تا به کشور لطمه وارد کنند
خدا هر دو گروه نبخشد که این مردم را که برای خود هزار مشکلات ناشی از این نابسامانی اقتصادی را دارند اینجور نگران و ناراحت می کنند (2753566) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۰۷:۵۴
چه خبرتونه ؟ هر سایتی رو باز میکنیم نوشته علی مطهری !
اون موقع که اصلاح طلبان به الهام چرخنده حمله کردندو خوشحال بودند از این قضیه باید فکر میکردند این حملات دامن خودشون رو هم میگیره (2753574) (alef-13)
 
1360
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۲۳:۰۹
تو هر قشري افرادي هستن فكر ميكنن كاري كه ميكنن درسته اين افراد فكر كردن با كتك زدن ايشون ميتونن جلوي نظرات ايشان را بگيرن ولي بايد توضيح داده بشه نه تنها نظرات ايشان تغيير نميكنه بلكه ممكنه اثر معكوس گذاشته وافرادي هم نظر علي مطهري بشن به خاطر بد برخورد كردن (2753607) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۴۹:۲۴
تضارب آرا لازمه یک نظام مردم سالار دینی است.خط قرمزی بالاتر از قانون نیست. (2753652) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۵۶:۰۶
کجا وچه کسی کار این ارازل و اوباش را به نیروهای ارزشی نسبت داده چرا اتهام بدون مدرک میزنید البته که مقاله خوبی بود اگر زهر خود را با این اتهام نمی ریختید (2753664) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۴:۱۰:۴۴
جناب محمد طبق فرمایش اقایان امام جمعه شیراز , ایت اله حایری و علم ااهدی اینهابچه های ارزشی بوده اند (2762612) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۴:۵۳:۳۴
ما نمونۀ اینها را در قم هم زیاد دیدیم (2766128) (alef-13)
 
کند ذهن
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۵:۵۷:۴۷
سلام .

برادر عزیزم مگه نشنیدی که (( موجیم که آسودگی ما عدم ماست )) . باید معلوم باشه که ما هستیم . قانون مانون هم سرمون نمیشه . گفته باشیم . (2753669) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۰۱:۵۶
متاسفانه این حادثه داره به سمتی میره که شورای تامین استان میگه من گفتم جلسه برگزار نشه و مطهری میگه به من چیزی ابلاغ نشده. این در حالی هست که اصلا شورای تامین وظیفش تامین امنیت هست و باید اجازه بده جلسه برگزار شه نه اینکه بخواد از زیر بار مسئولیت خارج بشه (2753675) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۰۲:۲۳
نیروی سرخود و کج اندیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2753676) (alef-13)
 
کرمانشاهی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۱۱:۲۱
یکی به نعل میزنی یکی به تخته.... شما تناقض دارید .مگر حصر در قانون قضا تعریف شده که شما با دیدگاه مطهری مخالفید.علی مطهری غیر قانونی بودن حصر رو بیان میکنه (2753692) (alef-13)
 
افکار عمومی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۱۶:۳۶
ادعای شما مبنی بر اینکه یک جریان سیاسی و رسانه ای می کوشد اقداماتی از این دست را به نیرو های ارزشی نسبت دهد، مسموع نیست.زیراکه اگر این نیروهای ارزشی همدستان این گروه های غیر متعارف نبودند، تا بحال از طرق قانونی با این ارازل برخورد مقبولی صورت گرفته بود. (2753705) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۱۹:۳۲
دوست عزیز شما بیانیه اقای حائری رو مثل اینکه مطالعه نفرموده اید ایشان به صراحت گفته اند که کار چه کسی بوده من عین بیانیه ایشون رو اینجا نقل میکنم:

"آنها که در شیراز آن کردند که کردند اراذل و اوباش نبود[ند]، جوان نماز خوان ولایتی جان بر کف برای اسلام بودند. گمان می کردند با اینکار راه رخنه را بر دشمنان اسلام می بندند. گمان می کردند وقتی سخنرانی می آید و حرفهایی می زند و بسلامت بر میگردد"
عین سخنان ایشان رو بنده بدون کم و کاست نقل کردم از این لینک خود سایت الف:
http://alef.ir/vdciwpar3t1aqq2.cbct.html?263659

بنابراین بند 6 شما اشکال دارد چون اقای حائری از چهره های شناخته شده هستند و این اقدام را تایید کرده اند شما که نمیتوانید بفرمایید سخن ایت اله حائری درست نبوده

در مورد بند 4 نفرموده اید امر به معروف و نهی از منکر نسبت به چه پدیده ای بوده و اییشون چه کاری کرده اند که مستحق امر به معروف بوده اند؟ میدانیم که علی مطهری از افراد بسیار پایبند به اسلام هستند که حتی بارها با اقای ضرغامی تماس گرفته و راجع به پوشش حجاب در مسابقات هم گلایه داشته اند من تاجایی که میدان کسی از مطهری به دستورات اسلام حساستر و دقیق تر نیست. اظهار نظر سیاسی که کرده نظرش را بیان کرده شما هم میتوانید نظرتان را بیان کنید اظهار نظر ایشان خلاف اسلام نبوده که مستوجب امر به معروف باشد اتفاقا برعکس ایشان خود در حال امر به معروف در مورد یک اتفاق جامعه ما بوده و این حرف شما واقعا عجیب است. ایشان حصر را خلاف قانون دانسته که کاملا درسته این افرا د یا باید محاکمه شوند یا ازاد این رو این برادر فرموده کجای این مورد دارد؟
اگر هر چیزی با تفکرات شما جور نیست امر به معروف داره؟ ایشان نماینده مجلس بوده طبق قانون حق دارد که در همه امور کشور تحقیق و تفحص کرده و خروجی تفحص را به صورت نظر بیان فرمایند
نماینده شما هم حق دارد اظهارنظر نماید حال اگر بنده با نماینده شما مخالف هستم باید نظرم را بیان نماییم این رو بهش میگن ازادی بیان و عقیده و امر به معروفی در اینجا لازم نداره طرف نظرش را بیان کرده راجع به یک مساله در کشور شما اگر فکر میکنید کار خلاف قانونی کرده که به دادگاه شکایت می کنید کار خلاف شرع کرده قانون هست و دادگاه رسیدگی می کند نظری داری در برابر نظرش بیا صحبت کن و رد کن نظرش رو
جمیع تحیلی هایی که من مطالعه کرده ام تا حالا بیشتر زیر سوال بردن اقای مطهری بوده که استدلال تماما با مغالطه همراه است
یک قضیه ساده است و محکوم میشود نه اینکه به خود طرف حمله کنیم که شما نظرت این بوده چرا اظهار نظر کردی یا چرا خلاف فکر ما نظر میدهی؟ بیا عین ما فکر کن اگر عین ما فکر نکنی این امر به معروف داره و از اسلام خارج شده ای و... (2753713) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۶:۴۴:۰۷
الف جان! آقای مطهری اصل حرفهایش این است،
1. 9 دی روز همدلی باشد نه تفرقه که تفرقه انداختن در قلوب مومنین کار شیاطین است.
2.در مورد انتقاد از ولی فقیه می گوید:ما افراد مافوق انتقاد نداریم. این جمله از شهید مطهری است که هر مقام غیرمعصومی اگر در جایگاه غیرقابل انتقاد قرار گیرد هم خودش فاسد می‌شود و هم جامعه را فاسد می‌کند.
3.نهادهای زیر نظر رهبری هم باید پاسخگو باشند
4.چرا احمدی نژاد در آن مناظره مدارک را به قوه ی قضاییه نداد و در مقابل میلیونها نفر با آبروی افراد بازی کرد
5. چرا به مردم معترض شهر تهران که در راهپیمایی حدود سه میلیون نفر می شدند خس وخاشاک گفت .
6. در اسلام مجازان بدون محاکمه وجود ندارد و افراد در حصر بدون محاکمه دارند مجازات می شوند و این خلاف اسلام است .
7.قوه ی قضاییه باید مستقل باشد. (2753750) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۰۰:۱۸
خیلی کشور ارامی داریم هر چند وقت یک بار علی مطهری با حرکات انتحاری عمق اتلافات کشور را نشان می دهد کشوری که اگه صاحب نداشته باشد هر قسمت ان به سویی خواهد رفت ..... کشور ایران و کشور هند کشور 72 ملتند هیچ شهری مثل شهر دیگری صحبت نمی کند حتی روستاهای مجاور هم هم حرف و لهجه همدیگر را درک نمی کنند در شما از استارا تا ترکمن چندین زبان و لهجه و در مرکز از کاشان تا بندر چندین زبان و لهجه از همدان تا بوشهر چندین لهجه که نمی توانند با همدیگر یک زبان صحبت کنند از بجنورد تا مشهد فکر کنم فقط ترکها هستند که در هر کجا باشند یک زبان دارند وگرنه زبان مشهدیها با اصفهانی ها و شیرازیها و کرمانیها خیلی متفاوت است حالا یکی مثل مطهری این کشور کم دارد که بر طبی اختلافات بیشتر بکوبد و تنها عامل مشترک که فرهنگ و دین است را قربانی کند فقط یک سئوال همیشه در ذهنم است چرا حتی ایران یک پارچه بوده قبل از اسلام هیچ وقت یک زبان در ایران رایج نبوده مثل زاپن مثل المان و انگلیس شاید ایه قران ما هزاران لهجه متفاوت داریم تا همدیگر را بشناسیم (2753779) (alef-13)
 
majid
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۱۲:۴۳
نقض قانون مذموم است خواه در فتنه ۸۸ و از سوی فتنه گران و خواه از سوی عده ای نیروی سرخود کج اندیش. (2753796) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۱۴:۵۱
از دید من مساله بسیار بسیار ساده است یک گروهی در این چند دهه از روش فشار اوردن و درگیری استفاده کرده حالا اومده به کسی حمله کرده که ادم عادی نبوده و قضیه تابلو شده برای اینکه خودش رو تبرئه کنه باز اومده به این ادم گیر داده که این ادم خودش مساله داشت خودش مشکل داشت اصلا از اسلام چیزی نمیدونه و..اما از قضا این ادم فرزند شهید مطهریه و بسیار مقید به اسلام هم هست و این حربه جواب نمیده و حالا گیر افتاده و از دید من چاره رو در این میبینه که فقط به مطهری حمله بکنه یا اینکه یک سری اقدامات نمایشی به اجرا بذاره که بله ما با مسببین و ضاربین برخورد کردیم در حالی که عملا قضیه بعدا برای یک فرد دیگر تکرار خواهد شد چون این گروه عمیقا معتقده میتونه فراتر از قانون عمل بکنه و مطمئنا اقدامات خودش رو باز تکرار میکنه به همین دلیل مطهری باید تلاش کنه که ریشه این جریانات مشخص و خشک بشه و قانونی تصویب بشه که این اعمال صراحتا جرم تلقی بشود البته قانون اساسی صراحت داره بر ازادی بیان و...ولی به نظر میرسه که هم باید منشا فکری و جایی که این افراد تغذیه میشوند مشخص و خشکانده بشود و هم قانون تصویب بشه برای تعیین تکلیف کردن این عده
به اقای مطهری هم توصیه می کنم برادر گرامی این جریان رو پیگیری کن که اگر پیگیری نکنی هم این گروه ضد فرد دیگری دست به عمل میزنند و هم فردا این قضیه را ضد خودت به کار میبرند. اما این را هم بدان در این راه از اهرمهای قدرت کسی با شما همراه نیست و تنهایی، کار خطرناکیه اما فراموش نکن که پدرت هم در راه عقیده جنگید و شهید شد و شما هم همین رسالت رو باید ادامه بدهی (2753798) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۱۷:۳۵
یک جریان سیاسی و رسانه ای می کوشد اقداماتی از این دست را به نیرو های ارزشی نسبت دهد. ساحت جریان اصیل حزب الله از اقدامات فرا قانونی مبرا است. ؟؟؟؟؟
بخاطر آب بازی یا یک کلیپ در یکی دو روز تمامی افراد درگیر دستیگر میشوند و در تلویزیون اعتراف میکنند ، چندین روز میگذرد و حتی خبر کوچکی از تلویزیون پخش نشده و حتی یک نفر دستگیر نشده!!!
بنظرتان تفاوت بخاطر چیست؟
اینها چه کسانی هستند که حاکمیت و مسئولین با رفعت بیش از حد با آنها برخورد میکند (2753808) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۳۶:۰۳
رأفت (2754324) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۴۱:۵۶
رأفت عزیز (2754337) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۲۰:۰۶
مملکت دست اوباش افتاده مردم امنیت ندارند خدا به خیر کنه (2753815) (alef-13)
 
احمد یاداور
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۳۰:۰۹
علی مطهری را ب این دلیل دوست داریم که شجاع است که این شجاعت را ما تا حالا در کسی ندیدیم . جوابهایی که منتقدان علی اقا مطهری میدهند تماما اگرنشه گفت بیشترش کم ارزش وتوخالی است (2753829) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۳۲:۰۲
اگر مسئول ترور سعید حجاریان مجازات میشدو با آمرین و تحریک کنندگاه ایشان در دادگاه علنی مجازات میشد و اگر های دیگر . . . .
این چنین مسائلی که زیاد است دیده نمیشد
و باید منتظر این رفتار با خود ترویج کنندگان باشیم (2753834) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۴۷:۴۵
اول چنان از حزب‌الله می‌گویید که انگار یک جریان یا گروه و حزب کاملا مشخص هستند، نه آقا متأسفانه از این عبارت مقدس در جهت منافع حزبی و جناحی چنان سواستفاده شده که مرزها را مخدوش کرده است. (2753858) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۰۵:۵۱
مرزها مخدوش نیست خیلی هم معلومه فوقش اون حزبالله قیم کجا این جدیدا کجا (2754556) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۷:۵۸:۰۶
تا کی می خواهید به اوباش حمایت کنید (2753883) (alef-13)
 
حاجی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۸:۱۳:۰۹
از دوستان عزیزی که به ایشون حمله کردند ضمن تشکر تقاضا داریم که یک جوری حمله بفرمایید اینقدر تابلو نشود که خودمان هم زیر سوال برویم خب چرا اخه اجازه دادید فیلمبرداری بشود؟ یک مقداری اصولی که در کلاسها اموزش داده شده را رعایت فرمایید. ضمنا مقداری اسپری و گاز فلفل موجوده از انبار تحویل بگیرید با تشکر (2753911) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۸:۲۸:۵۲
اگه اینن حمله هیچ سودی نداشته باشه یه حسن داره و اون هم اینکه مطهری که احمدی نزاد رو به خاطر اظهارات تحریک آمیزش مقصر فتنه 88 و درنتیجه مستحق مجازات میدونست ، حالا خودش رو هم با این منطق باید مقصر بدونه چون با حرفاش یه عده ای رو تحریک کرده ، مثل احمدی نژاد !! (2753938) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۱۶:۰۵
مغالطه قیاس مع الفارق را مطالعه بفرمایید حتما
مطهری چه گفته؟ گفته هر دو طرف 88 باید محاکمه بشوند چون هر دو با اعمال خود جامعه را دچار مشکل کردذند
این دوستمون چی میگه؟ میگه چون مطهری این حرف رو زده و ما باهاش مخالفیم باید با اجر زده بشه
خب چه نتیجه منطقی افراد دانا میگیرند؟ نتیجه این است که مطهری خوب تشخیص داده که جناح مقابل اهل فتنه گری و ایجاد اشوب است نمونه اش همین حادثه بوده و در اون مقطع هم عزیزان با حمله به کوی باعث تشدید درگیری ها شدند(یک طرف درگیر با معترضین که راهپیمایی سکوت میکردند همین دوستان بودند)
خب چه چیزی مشخص شد؟ اینکه مطهری درست میگفته حق با اوست. (2754277) (alef-13)
 
sadegh
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۸:۵۷:۳۰
قیقطا زیاد به این سایت سر نمیزنم چونکه بیشتر یه طرفه مطلب میدهید اما ازین خبر و جمع بندی کلی حرفهاتون واقعا احساس رضایت دارم خیلی بی طرفانه نوشتید واقعا ممنونم بیشتر سر میرنم با تمامی حرفهاتون موافقم همشون واقعا مرحبا به این سخنان که نوشتید
بعضی ها جایگاهشان را فراموش کرده و از قانون خود را بالاتر میدانند..... (2753991) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۹:۳۳:۴۰
به نظر من سخیف ترین کاری که یک انسان میتواند انجام بدهد درگیری فیزیکی و تهدید افرادی است که با او هم فکر نیستند با این کار:
1-فرد مهاجم دارد نشان میدهد که از عقیده طرف مقابل میترسد
2-فرد مهاجم دارد میپذیرد که عقیده طرف مقابل درست است و جوابی ندارد لذا به زور متوسل شده است
3-فرد مهاجم میپذیرد که منافعش به خطر افتاده و سخنرانی طرف مقابل حرف حقی است که پاسخی جز درگیری ندارد
4-فرد مهاجم نشان میدهد که اعتقادی به قانون ندارد
به طور خلاصه فرد مهاجم بزدلی و قانون گریزی و بی سوادی و بی اطلاعی خود را با حمله فیزیکی نشان میدهد.
از این بدتر کسانی هستند که از فرد مهاجم دفاع میکنند این افراد در یک مرتبه پایین تر از فرد مهاجم قرار میگیرند چرا که فرد مهاجم ممکن است اجیر شده باشد و با جسارت حمله میکند اما آمران خود را پشت سر این افراد پنهان کرده اند و لذا بزدل واقعی انها هستند
از دید من مراتب این افراد به این صورت است:
1-تئوریسین اصلی حمله: کسی است که از قدرت فردی که قرار است سخنرانی کند اگاه است و به هر نحو شده میخواهد وی را مضروب کرده مانع اظهار نظر وی شود
2-آمر سطح اول: کسی است که مستقیما از تئوریسین و محرک اصلی حمله خط میگیرد
3-آمر سطح دو کسی است که وظیفه اجرای عملیات را به عهده دارد
4- مسئول عملیات : کسی که نمیداند برای چه عملیات را انجام می دهد فقط میداند که با توجه به اینکه به آمر سطح دو اعتماد دارد باید این کار را انجام دهد
5-افراد مهاجم: دو دسته هستند
الف: اوباش و افراد رند که همیشه تاریخ بوده اند و با پول تحریک به حمله میشوند( در تاریخ امده: مشتی رند را سیم دادند که (حسنک وزیر را) سنگ زنند)
ب: کسانی که تحت تاثیر عقیده تئوریسین اصلی حمله و آمران قرار دارند و مغزشان چنان شستشو داده شده که این کار را صواب میدانند و انتظار ثواب اخروی هم دارند. (2754052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۰:۰۹:۵۶
مهدی طالب فرمانده قرارگاه عمار در قم گفته اند یک مشت حزب اللهی حرف گوش نکن و ....... (2754106) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۲۱:۱۸
حرف گوش نکن اصطلاح جدیدی است که بعد از خودسر و خوجوش ساخته شده تا توجیه رفتار برخی ها را بنماید و برخی ها را هم تبرئه کند
اقدام این افراد اگر قانونی است که چرا ازشون دفاع نمیکنید؟ چرا اجازه نمیدهید قانون تصمیم بگیرد؟
اگر حرف گوش نکرده و خلاف کرده اند الان موضعتان چیست؟ طرفداری میکنید یا اینها را به قانون تحویل میدهید؟
موضع این دوستان این است که بله اینها حرف گوش نکن هستند ولی حق طرف هم بوده مضرو بشه (سوال خب چرا مگه خلاف کرده؟ جواب بله از دید ما خلاف کرده سوال : پس چرا ازش شکایت نمیکنید جواب : نیاز به شکایت نداره ما کار هر سه قوه کشور را با هم خودمان انجام مبیدهیم قانون وضع کرده اجرا میکنیم و خودمان هم قضاوت میکنیم)ما بچه های خودی را دوست داریم تحویل قانونشون هم نمیدیم قانون کیلو چنده ما خودمون قانونیم! (2754289) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۴۰:۲۷
واژه حزب اللهی هم شده سرپوشی برای گند زدنها ؟ (2754332) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۰:۱۵:۵۲
عنوان یادداشت
فرار به جلو یک نیروی به اصطلاح ارزشی (2754116) (alef-13)
 
یک رزمنده قدیمی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۰:۳۱:۰۱
ما همیشه از بصیرت مردم تعریف کرده ایم که همه جا خصوصا در مقابل دشمن درست عمل کرده اند سوال این است؟ اگر این گفته درست است چرا قضاوت را به خود انان نمی سپارید! اجازه دهیم خود مردم تشخشص دهندچراهمیشه ازموضع قدرت وارد میشویم زندان و کتک ...ایا بهتر نیست به گفته خودتان مردم با بصیرت شما انها را طردنما یند به هرحال اینقدرت نمایی به بهانه حفظ نظام خود سم کشنده نظام است وما عندکم ینفد وماعندالله باق (2754133) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۰:۳۹:۵۶
lمن هم معتقدم و یقین دارم حمله کنندگان به مطهری حزب ال.. ها نبوده و بلکه منافقین بودند.
فقط تعجب ام از این است که چرا قوه قضاییه و دادستانی توان برخورد و دستگیری این منافقین را ندارد. یا توان دارد و دست دست می کند؟ (2754147) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۲:۱۶:۵۶
دوست گرامی اقای حائری خود گفته اند بچه حزب الهی ها بودند (2754278) (alef-3)
 
میثم
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۷:۰۱:۴۱
از تعجب حضرتعالی تعجب می کنم (2754654) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۱:۰۸:۱۹
کار زشت،زشته حالا هرکس در هر لباسی اونو انجام بدهد،این باید در کشور نهادینه شود وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی شود (2754188) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۱۵:۲۹
در جمیع تحلیل ها دوستان برعکس به دنبال محکوم کردن و مقصر جلوه دادن مطهری هستند که خود مظلوم این واقعه است یک روزگاری بود این اوباش سراغ حجاریان میرفتند و مطهری ها سکوت میکردند یا استقبال میکردند الان سراغ جناح اونطرفی اومده اند و شک نکنید یک روری هم سراغ همین افرادی که دارند به مطهری حمله رسانه ای میکنند هم میایند.
سوالی هم از اقای مطهری دارم موضع شما زمانی که به حجاریان حمله شد یا به سخنرانی های مختلف و کوی و..حمله میشد در دهه 70 چه بود؟ ایا جزو موافقان بودید یا صلاح را در سکوت میدانستید؟ اگر جزو ادمهای ساکت بودید و حملات را محکوم نمیکردید الان نتیجه سکوتتان را دارید میبینید.
ذهنیت نویسنده در تحلیل های که نوشته میشه کاملا علیه مطهریه ولی یه جوری سعی میکنند هم به نعل بکوبند و هم به میخ یا یه جوری از خجالت علی مطهری دربیان و حسابی از ماجرا علیه خودش بهره برداری کنند الحق که دوستان عزیز نویسنده مقالات یا بیانیه ها اخر فرصت طلبی هستند.
بنده تنها ایرادی که میتوانم به علی مطهری بگیرم سکوت در مقابل این اوباش در دهه های گذشته بوده؟(البته نمیدانم که ایشان ساکت بوده یا محکووم میکرده؟) دیگر هیچ ایرادی ندارم و حادثه از دید من محکومه و علی مطهری هم کاملا بیگناهه و تحلیل های ضد ایشان هم مثل حادثه ای که رخ داد کاملا محکومه حق 100 درصد با مطهریه
اینکه این اقا اومد یه حرفایی زد که اینها تحریک شدند 100 درصد مغالطه است و مثل این میماند که یک قاتل بگوید اقای قاضی مقتول تقصیر خودش بود از من انتقاد کرد زدم کشتمش بعد قاضی بگه : البته بله نود درصد تقصیر مقتول بود که شما رو با انتقاداش یا نظراتش تحریک کرد ولی شما هم 10 درصدی مقصری ولی خب اون مقتول خیلی مقصرتربوده شما عزیز دل مایی (2754393) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۰:۱۴:۱۸
اخه نهادینه بشه منافع یه عده به خطر میفته نمیتونن دائم درگیری ایجاد کنن و به مقاصد خود برسن بنابراین برای ایجاد درگیری لازمه که نهادینه نشه و تمام تلاش عزیزان هم در همه این مقالات این بوده مه مطهری زیر سوال برود که نهادینه نشه اون کاری که گفتین چون خیلی بد میشه (2754487) (alef-13)
 
آزاده دفاع مقدس
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۰۵:۴۸
شاید برای سایت الف سخت باشد انتشار این پیام . اما عرض میکنم:
تا قبل از قصه آیت الله منتظری با آنکه ده سالی از ارتحال امام عزیز گذشته بود ، اما روند انقلاب به همان شکلی میگذشت که بود و کسی هرگز شاهد تماشای چماق و چماقدار نبود اما پس از آن داستان که کاش اتفاق نمی افتاد کشور ناگهان با پدیده بدی روبرو شد یعنی زدن ، کوفتن ، شکستن و الی ماشاءالله بدون اینکه از یک جائی کسی تفحص کند که اینها از کجا آمدند و به کجا رفتند؟
داستان چماقداری از آن نقطه آغاز شد .
به عقیده این حقیر اگر بزرگان ، مردم و مراجع ، در همان ابتدا سفت و محکم آن وحشیگری را محکوم میکردند ایران دیگر شاهد پدیده ای بنام « خودسر » نمیشد که البته امروز دیگر همگان دریافته اند اینها با تصمیم خود نمی آیند که خوشبختانه در ایران احدی جرأت خودسری ندارد. (2754377) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۱۰:۲۹
من کاری به ماجرای آقای مطهری ندارم. کلا این برخوردهای خشن غلط هست. کشور باید از یک ساختار حکومتی واخد برخوردار باشه نه اینکه هر کی هر کاری دوست داشت بکنه. داستان آقای مطهری، لغو کنسرتهای مجوز دار و خیلی موارد دیگه. اینها یعنی چی؟ یعنی یک جای کار در ساختار نظام اشکال داره.

دولت باید حرف اول و اخر را بزنه. ایران شبیه قبایل شده. هر استانی رییس خودش را داره!

این چه مدلی هست؟

خواهش می کنم چاپ کن. (2754387) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۲۹:۲۸
آقای شیرانی وقتی برخی بزرگان در رابطه با اتفاقات شیراز سخن میرانند و به صراحت آن را محکوم نمی کنند، آیا بخش ششم فرمایشات شما رد نمی شود ؟

نیروی ارزشی را چطور تعریف می کنیم ؟ آیا من اصولگرا می توانم ارزشی بودن را براساس اعتقادات خودم تعریف کنم ؟ آیا من نیروی ارزشی وظیفه ندارم جلوی افراطی گری دوستان خود را بگیرم؟ قبول کنیم فضا به قدری بسته شده است که من اصولگرا و حزب اللهی هم جرأت امر به معروف و نهی از منکر ندارم. آیا امر به معروف و نهی از منکر صرفاً برای مخاطبین بی دین و غیر حزب اللهی مجاز است ؟! (2754418) (alef-13)
 
ایارنی با غیرت
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۲۳:۴۰:۱۹
درود بر آقای توکلی واقعا حرف دل همه ی آحاد مردم ر اگفتید . دوره گروه فشار و خود سر و لباس شخصی و این جور چیزها گذشته است واقعا مردم به بلوغ سیاسی رسیده اند همه باید این را بدانند حتی اگر برخوردی قرار است صورت بگیرد باید از مجاری قانونی صورت بگیرد . چه فرقی میان حرکت این گروه از اوباش با حرکت اشرار در سیستان وبلوچستان یا کردستان یا سایر نقاط ایران است؟ چگونه می خواهیم قانون را بر علیه متجاوزین و مخلان نظم عمومی اجرا کنیم وقتی که مجریان قانون در مقابل مشتی اوباش دست بسته نظاره گر محاصره امن ترین محل یعنی کلانتری هستند چگونه به این نیروی انتظامی دیگر اعتماد کنیم فرقی نمی کند قانون توسط چه کسی زیر پا گذاشته شود وقتی حریم و حرمت قانون شکست دیگر هیچ کاری از آن قانون ساخته نیست.و هیچ کس به آن اعتماد ندارد (2754438) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۰:۱۶:۳۳
اگر قراره جواب حرف و نظر و فکر را باچماق داد، پس فرق انسان و حیوان چیست؟! فرق مجاهدین خلق با حزب الهی چیست؟!! (2754492) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۰:۱۸:۰۳
داعشی های وطتی باید مجازات شوند. (2754494) (alef-13)
 
علی علی اوغلو
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۰:۴۰:۳۳
ازمدیریت محترم سایت الف خواهشمندم درصورتیکه ازنظر موازین اشکالی ایجاد نمیکند لطفا این مطلب اینجانب را منتشر فرمائید پیشاپیش ازاقدام مساعدیکه مبذول خواهیدداشت سپاسگزارم

جناب اقای احمد شیرانی نویسنده مقاله (هشدارجدی ) باسلام
مگر دوسه هفته پیش اقای احمدی نژاد بدون مقدمه نفرمودند که اگر رهبر مورد هجوم قرار بگیرد ما وارد عمل میشویم (البته قریب به مضمون )حتی بنده باین گفتار اظهارنظر کردم که هنوز کسیکه بخواهد به ساحت رهبر هجوم ببرد ازمادر زاده نشده مگر ادم قحطی که افراد رسوائی مثل شما وارد عمل شود الان خاطرم نیست کدام سایت بوده میگردم پیدا کرده وکپی میکنم وباطلاع میرسانم احمدی نژاد ممکن است هزارکاربیمعنی وپوچی انجام بدهد هزارتاخالی ببندد اما درمورد فتنه گری مولای درزش نمیرود چرا امروزها طیف مشخص ومعلوم الحالی دلواپس رهبر شده اند خدای نکرده اتفاقی افتاده خبری هست که فقط انها میدانند یا اینکه میخواهند سناریو 88 راتکرارکنند میخواهند با این ترفندها گردوغبار کرده مسائلی را سامان بدهند فضارا امنیتی و پلیسی بکنند بازهم اگرخاطرتان باشد بدون مقدمه شایع شد که حضرت اقا کسالت دارندکه توسط نزدیکان تکذیب شد مسافرتهای مرموز و موضع گیریهای متضاد بقول اقای طائب پازل گزاری وپازل چینی می شود وکمی هم به شعارهای افراد مهاجم برغم عده ای اوباش واراذل وبه زعم عده دیگر حزب الهی های جان برکف که برزبان جاری میکنند خود شمیم مشئوم توطئه وفتنه جدید است بطور مثال درمورد اقای علی مطهری که ایشان که فردی تحصیل کرده وبزرگ شده درخانواده علم ومعرفت وفقه واصول شهیدزاده ومبادی اداب دینی میباشند بهر دلیلی به برخی موضوعات دردرون سیستم بنا به وظیفه ایکه بدوش دارد وقسم یکه به کلام الله مجید خورده وتعالیمی که درمحضر اساتید حوزه ودانشگاه دیده ازخود اجتهاد نموده نظر دیگری دارد مستحق مرگ شده ؟ باید با اجرپاره بجانش بیافتیم والفاظ رکیک سنگسارش کنیم حالا اگرفرددیگری باین موضوع اعتراض بکند اوراهم درکنار وی بخوابانیم ایشان که هنوزسخنرانی نکرده بوده وکسی هم نمیدانسته چه خواهد گفت چطور میشود بخاطرحرفهای نگفته قصاص قبل ازجنایت میکنند و این برادران جان برکف را وادار به دفاع ازحریم ولایت کرده انهم با پاره اجر وفحش های رکیک که حتما روح پرفتوح شهید مطهری وامام ازاین شنایع آزرده خواهدشد درهر صورت اگر ایشان مرتکب اشتباهی شده گناهی کرده مملکت که شهر هرت نیست ما قوه قضائیه داریم دادگاه داریم دادگستری داریم رجوع میکنیم اگر جرمی اتفاق افتاده باشد طبق قانون باوی رفتار میشود وانگهی چه کسی بشما مامریت داده وبراساس چه منطقی احساس تکلیف میکنید اگر رهبرمعظم خودشان همیشه مردم را ومخصوصادولت مردان را به تعامل وهمدلی ورفع اختلاف ازطریق گفتگو ترغیب میکنند بفرمایند که بنده نیازی باینگونه حمایت ها ندارم این حرکات بجای حرمت سلب حرمت ازساحت ایشان میکند چه جوابی دارید بدهید (2754528) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۱۸:۴۴
اقای الف منتشر کن. اینها یک مشت اراذل و اوباش هستند. بچه حزب الهی یعنی چه. اگر حزب الله این است ما از ان برائت میجوئیم (2754567) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۲۱:۰۲
یکی از همین ارازل واوباش که اکنون برای خودش برو بیایی دارد جناب حجاریان را ترور کرد و عملا هیچ تنبیهی نشد و تشویق هم شد. اما امروز همان جریان دامن اصولگرایان را گرفته است. و چنان قدرتمند و با نفوذ شده اند که قوه قضاییه هیچ تصمیمی برای برخورد با انها ندارد. (2754568) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۱:۴۲:۱۴
برای من به شخصه روش عزیزانی که مخالف طیف اصلاح طلب هستند بسیار جالبه سعی میکنند از هر اتفاق کوچکی علیه اونها استفاده کنند و تازه اگر خودشان دسته گلی به اب میدهند هم چنان با ظرافت قضیه را تغییر میدهند که باز خودشان طلبکار از اب در میایند و طرف مقابل بدهکار
این ظرافت در بهانه جویی و مچ گیری و..را اگر در استدلال منطقی و کار مفید کردن به کار گرفته بودید هم اونقدر اختلاس به بار نمیامد و هم رکود تورمی -6 درصدی را تولید نمیفرمودید. واقعا خداوکیلی یک درصد این انرژی که برای کارای دلواپسون و درگیری و...را میگذاشتید الان وضع کشور خیلی بهتر بود
بعد خداییش تا کی میخواهید به این روشها ادامه دهید؟ فکر نمیکنید خیلی نخ نما شده؟الان سه دهه از انقلاب گذشته کارنامه شما چه بوده؟ یک دونه برند داخلی مثال بزنید بگویید این کالا و برند رو ما تولید کردیم یه سال رو مثال بزنید بگویید فلان سال وضع مردم بهتر از سال قبلش شد
از این درگیری ها و حمایت از ضارب چه چیزی را جستجو میکنید؟ هدفتون چیه؟ تا حالا به این فکر کرده اید که به کارهای مثبت بپردازیم وقت کمه عمر کوتاهه یه کاری بکنیم نام نیکی ازمون به یادگار بمونه؟ فردا فرض کن موقع مرگ از خودت بپرسی چیکار کردی؟
ایا اجر پرت کردن و تهدید و ارعاب کارنامه خوبیه ادم از خودش به جا بگذاره
تا حالا به صورت و عکس شهدا نگاه کردین؟ کدوم یکی از اونها حاضر بود به فرزند شهید مطهری اجر پرت کنه و دشنام بده؟ واقعا کدوم یکی از ماها تصور میکرد یک روز با فرزند مطهری این رفتار بشه؟ حالا فرزند مطهری نه یه ادم عادی یه نماینده که رفته سخنرانی کنه رو ایا شهدا حاضر بودن این کارو باهاش بکنن؟ چه وجه اشتراکی بین خودتون و شهدا میدونید؟
اگر شهید رجایی الان زنده بود و خلاف عقاید شما صحبت میکرد خداوکیلی دور خوونه اش جمع نمیشدید به تهدید کردن و ارعاب؟
به نظر خودتون این کارای افراطی چه عقوبتی برای جامعه ما به همراه داره؟ چیزی به جامعه ما اضافه میکنه؟چه کسی رو قبول دارید بهتون بگه کارهاتون درست نیست؟ کدام موعظه در شما اثر میکنه؟ با چه زبونی مردم باید بهتون بگن این کارا درست نیست؟
مثبت های زیر نظرات رو نگاه کردین؟ ده درصد کامنتها هم نیستین 90 درصد با نظرات شما موافق نیستن فکر کردین تا حالا چرا اینطوریه؟
وقتی کسی بهتون میگه فلان کارتون اشتباهه ایا این تفکر درستیه که کار اشتباه یکی دیگه رو مثال بزنید و رفتارتون رو با اون توجیه کنید؟
تا حالا فکر کردین این کارایی که میکنید چه هزینه ای برای کشور داره؟ یادتونه به سفارت انگلیس حمله کردین؟ میدونید چه هزینه ای به ملت تحمیل کردین؟
میدونید بعد حمله به کوی بچه های نخبه دیگه داخل نمیمونن و سریع رهسپار میشن؟
شده یبار بشینی عملکردت رو بدون انگ زدن به جناح مقابلت تحیلیل کنی؟ فرض کن جناح مقابلت بدترین ادما هستن شده یبار بپرسی چه چیزی به کشورم اضافه کردم؟ این کارایی که کردم چقدر تولید ناخالص داخلی رو بالا برد؟ این کارام باعث چند تا شغل شد؟
در این جامعه ای که هزار تا مشکل داره ادم نباید خودش فکر کنه که بهتره یار شاطر باشیم نه بار خاطر؟
الان نتیجه این حادثه شیراز شما چه بوده؟ جر اضافه کردن بر جرم خودتون و بدنام کردن خودتون چی برداشت کردین؟
هزار تا مقاله بنویسید علی مطهری رو زیر سوال ببرید چه کسی از شما قبول میکنه؟ (2754577) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۰۲:۴۹:۵۵
الف جان! آقای مطهری اصل حرفهایش این است،
1. 9 دی روز همدلی باشد نه تفرقه که تفرقه انداختن در قلوب مومنین کار شیاطین است.
2.در مورد انتقاد از ولی فقیه می گوید:ما افراد مافوق انتقاد نداریم. این جمله از شهید مطهری است که هر مقام غیرمعصومی اگر در جایگاه غیرقابل انتقاد قرار گیرد هم خودش فاسد می‌شود و هم جامعه را فاسد می‌کند.
3.نهادهای زیر نظر رهبری هم باید پاسخگو باشند
4.چرا احمدی نژاد در آن مناظره مدارک را به قوه ی قضاییه نداد و در مقابل میلیونها نفر با آبروی افراد بازی کرد
5. چرا به مردم معترض شهر تهران که در راهپیمایی حدود سه میلیون نفر می شدند خس وخاشاک گفت .
6. در اسلام مجازان بدون محاکمه وجود ندارد و افراد در حصر بدون محاکمه دارند مجازات می شوند و این خلاف اسلام است .
7.قوه ی قضاییه باید مستقل باشد. (2754600) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۲۳:۱۴:۱۱
گزینه منفی هم بذارید
اینجوری حال نمی ده

نمی دونیم چقدر بیننده داشتید
خوتون ضرر می کنید (2756880) (alef-11)
 
ّپیمان
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۳:۴۶:۰۵
چرا صدا و سیما این افراد رو "عده ای" خطاب می کنه؟ حمله با چماغ به نماینده مردم مصداق "اراذل و اوباش" نیست؟ اگه این افراد به یک بسیجی حمله کرده بودن حداقل لغت "شرور" براشون به کار می رفت. (2762589) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۲ ۱۴:۱۳:۰۵
چرا نظرات نمایش داده نمیشود؟ (2762614) (alef-11)
 
شاید وقتی دیگر
۱۳۹۴-۰۱-۰۳ ۱۳:۱۹:۳۸
با سلام > اقایان یک جائی نباید جلو این نیروی خودسر گرفته شود انان که پشیبان این نیرو ها هستند بدانند که در بر روی یک پاشنه نمیچرخد مهم نیست چه کسی قربانی این نیرو میشود اصلاح طلب یا هر اورگان سیاسی دیگر مهم این است که این نیرو از کجا تغذیه می شود و درضمن به گوش میرسد که در مقابل این نیرو نیروی جدیدی بنام بی سر یا بی کله شکل گرفته مطهری دید درستری دارد و اگر این نیرو از لاک خود سر بیرون بیاورد ازاینکه فکر کنید وحشت خواهند کرد سخت در اشنباه هستیم و اگر این روند ادامه پیدا کند خود به خود وارد یک جنگ خیابانی خواهیم بود به هر حال باید یک جای جلو این نیروی خود سر گرفته شود و اگر نشود مردم به جائی رسیده اند که شاید خود دیوار گوشتی جلو این سیل خودسر بسازند وسلام ... (2763783) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۱-۰۳ ۲۱:۰۰:۳۰
خوشبختانه تا بحال به هیچ شخص و جلسه ای در ایران حمله نشده و بنده احتمال میدهم جریان حمله به آقای مطهری هم یا دروغ است و یا در سفری که ایشان به بلاد کفر داشته اند صورت کرفته است. البته برای تبلیغ رفته بودند. وگرنه در ایران اصلا چنین اتفاقاتی نمی افتد. (2764246) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.