توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 399499
هواپیمایی امارات، برند موفق هواپیمایی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱
هواپیمایی امارات یا Emirates Airline که اسپانسر تیم‌های رئال مادرید، آرسنال، پاری سن ژرمن، آث میلان، (سابقا) چلسی و چند تیم دیگر می‌باشد، یکی از بزرگترین هواپیمایی‌های دنیا و بزرگترین ایرلاین خاورمیانه است که از پیش روان برندینگ ایرلاین‌های بین المللی‌ست.
   


فرودگاه بین المللی دبی، مرکز پروازهای این ایرلاین است و مقاصد مختلفی از دوردست‌های قاره کهن تا آمریکای شمالی و جنوبی دارد.

هواپیمایی امارات، غول هوایی خاورمیانه

این شرکت پروازهای مختلفی را از دبی به مقصد 133 شهر در 74 کشور در دنیا ارائه می‌دهد که البته منظور از مبدا بودن دبی، فقط پروازهایی نیست که از این شهر شروع می‌شود، بلکه پروازهای ترانزیتی را نیز شامل می‌شود.
   
برندینگ هواپیمایی امارات
هواپیمایی امارات به واسطه مدیریت خوب خود در زمینه ارائه خدمات، بازاریابی و برندینگ بی نقصش، در سال 2013 به عنوان بهترین ایرلاین دنیا برگزیده شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز فرانسوی (ایرباس) و آمریکایی (بوئینگ) خود (که هر ساله به تعداد آنان اضافه می‌شود).
   

هواپیمایی امارات، به چه سبکی مدیریت می‌شود؟
این شرکت که یکی از بیشترین سهم‌ها را در خرید بلیط هواپیما در دنیا دارد، در صرفه‌جویی به شدت معروف است. هواپیماهای پهن پیکر ایرباس A380 که نزدیک 800 نفر را می‌تواند در یک پرواز جا به جا کند، یکی از اصلی‌ترین رموز موفقیت مالی این شرکت است. هواپیمایی امارات در هیچ کارتل هوایی عضو نیست. این شرکت بی خیال مشتری‌هایی که می‌تواند از طریق این کارتل‌ها به دست بیاورد شده و به زعم خود، هزینه زیاد عضویت در آن‌ها را دلیل موجه نبودن عضویتش در این کارتل‌ها می‌داند.
 
 

هویت بصری برند هواپیمایی امارات
یکواختی زیبایی در تمامی المان‌های بصری این شرکت هواپیمایی دیده می‌شود. از فونت طراحی شده مخصوص این برند (که هیچ کس جز خودشان به آن دسترسی ندارد) بگیرید تا نشان این برند در زیر هواپیماهایش و دیگر عناصر هویت برند این ایرلاین، همه و همه دارای یک‌نواختی خاصی هستند.
منبع: http://xn--ngbof8fb44djg.mihanblog.com
 
 
کلمات کلیدی : هواپیمایی امارات
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.