نظر منتشر شده
۸۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 257892
توکلی در مراسم تقدیر از پیشتازان مبارزه با مفاسد:
قوه قضائیه به پرونده‌های بزرگ هاشمی و مرتضوی با روحیه مستقل رسیدگی کند
بخش داخلی الف،7 بهمن 93
امروز در نشست تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی، احمدتوکلی، الیاس نادران و علیرضا زاکانی، درباره پرونده رحیمی، معاون اول رئیس جمهور و عملکرد قوه قضائیه دربرخورد با مفسدان اقتصادی صحبت کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قوه قضائیه به پرونده‌های بزرگ مهدی هاشمی و سعید مرتضوی با روحیه مستقل و منصفانه رسیدگی کند.

به گزارش تسنیم، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان رسانه‌ای و سیاسی پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن تشکر از برپایی این نشست، گفت: بنده از سال ۶۴ روزنامه‌نگار بودم و همیشه به این شغل خود افتخار می‌کنم.

وی افزود: در روزنامه رسالت یک روز مقاله‌ای نوشتم مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون پست و تلگراف به همراه همسر و ۴ فرزندش به دعوت MEC یک مسافرت یک‌هفته‌ای به شهرهای سئول و نیویورک رفت. این دعوت و این مسافرت در حالی اتفاق افتاد که MEC برای فروش سوئیچ با ایران در حال مذاکره بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه آن فرد مسئول با من تماس گرفت و حرف‌های مرا تهمت دانست، افزود: او به من گفت که یک شخصی در قوه قضائیه نیز به همراه فرزندش به پاکستان رفته و چرا به او اعتراض نمی‌کنید که بنده گفتم شاید آن فرد مریض احوال بوده و به همین خاطر فرزندش را با خود آورده، اما با این حال اگر تو اسنادش را به من نشان بدهی به این مسئله نیز اعتراض می‌کنم.

توکلی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام قرائتی به من گفت چرا آبروی آن مومن را بردی و نباید در جمع مسائل او را افشا می‌کردی که بنده گفتم او انشاءالله مومن است، اما کسی که به دعوت MEC و در زمان مذاکره این شرکت با ایران به همراه فرزندانش به سئول و نیویورک می‌رود این کار خیانت به اسلام است. آقای قرائتی در ادامه به بنده گفتند که چرا به فلانی که در خانه‌اش استخر ساخته اعتراض و امر به معروف نمی‌کنید که بنده هم گفتم به او هم اعتراض می‌کنم.

وی با بیان اینکه با آقای پرورش به خانه آن بنده خدا رفتیم، تصریح کرد: آنجا دیدم که حوضچه کوچکی وجود دارد که شبیه یک استخر مجلل نیست، اما باز هم به این مسئله اعتراض کردم که صاحبخانه دلیل آورد و گفت که برای مسائل درمانی این حوضچه کوچک را ساخته، اما در انتها پذیرفت که باید این حوضچه را پر کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر این نکته که باید روحیه عدالت‌طلبی بین روزنامه‌نگاران وجود داشته باشد، افزود: این روحیه بین روزنامه‌نگاران حتی اگر قلیل نیز باشد، تاثیرگذار است.

توکلی با تشکر از قوه قضائیه برای رسیدگی به جرم آقای رحیمی معاون اول دولت دهم، گفت: به نظر بنده این اتفاق قابل تقدیر است. می‌شد که بهتر از اینها نیز باش. ما امیدواریم در رابطه با پرونده‌های بزرگ دیگر مثل پرونده آقای مهدی هاشمی و سعید مرتضوی و در رابطه با موضوعات مهم دیگر مثل استات اویل و کرسنت نیز قوه قضائیه به همین شکل و با روحیه مستقل و منصفانه رسیدگی کند، البته قوه قضائیه با دقت و عدالت این مسائل را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند ما متاسفیم که معاون اول دولت جمهوری اسلامی ایران مورد تعقیب قضایی قرار گرفت، اما با این حال از پیگیری قضایی قوه قضائیه برای رسیدگی به این جرم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گزارش  تسنیم، الیاس نادران در نشست تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: اگر قرار بر تقدیر باشد، باید از مقام معظم رهبری که بانی و پیگیر امر مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند، تقدیر شود.

وی افزود: در پرونده‌های مختلف مبارزه با مفاسد اقتصادی تا به حال موارد زیادی را داشتیم که علی‌رغم پیوند میان قدرت سیاسی و صاحبان ثروت، مشمول محاکمه علنی و قضایی نشدند و این اولین بار بود که حکمی در مورد یک مقام اجرایی بلندپایه صادر می‌شود.

نادران با بیان اینکه مدال شجاعت باید به قاضی پرونده آقای مدیر خراسانی داده شود، تصریح کرد: به دلیل سازمان‌یافتگی جرم آقای رحیمی، حکم ایشان باید بیش از این بود. اما به هر حال تشخیص قاضی پرونده این است. البته پرونده ایشان در دستگاه قضایی نسبت به باقی جرائم او مفتوح است.

این نماینده مجلس ادامه داد: مبارزه با فساد به دلایل زیادی اهمیت دارد، یکی از تبعات مفاسد اقتصادی ناامن کردن محیط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه است و خود این امر می‌تواند به دستمایه‌ای برای تخریب نظام و سایر مسئولان زحمت‌کش کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی داعیه‌دار پیروی از حکومت معصوم است، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار حکومت اسلامی دقت در امر مبارزه با فساد باید بیشتر باشد و به طور ویژه در مورد صاحبان قدرت در مبحث مبارزه با فساد باید دقت شود و البته این امر باید به گونه‌ای صورت بگیرد که موجب سیاه‌نمایی نشود. تا اینکه دشمنان سوءاستفاده کرده و مجموعه نظام اسلامی را غاصب تلقی کند.

نادران اضافه کرد: امیدواریم قوه قضائیه با شجاعت به سایر پرونده‌های مفاسد سیاسی و اقتصادی رسیدگی کند تا تکلیف مردم در قبال اتهامات افراد مختلف روشن شود. به عنوان نمونه شهرام جزایری به افراد بسیاری در پست‌های مختلف رشوه داد تا پشتیبانی و حمایت سیاسی برای خود ایجاد کند. بنابراین نباید مساله مبارزه با فساد را امری جناحی و سیاسی تلقی کرد چرا که این موضوع ناشی از یک عزم ملی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز در کشور اتهامات مختلفی در مورد برخی افراد زده شده که گزارشات آن به مجلس واصل می‌شود، یادآور شد: در مورد اتهامات مختلف بنای کار در این است که با استماع دفاعیات مدیران اجرایی مساله را حل کنیم، اما اگر این امر از مجاری خودش ممکن نشود، چاره‌ای نداریم جز اینکه امور را با استفاده از رسانه‌ها و فشار افکار عمومی پیگیری کنیم.

وی در خصوص پرونده محکومیت اخیر رحیمی عنوان کرد: دوستان ما از سال ۸۳ با ریاست وی در دیوان محاسبات کشور مخالفت کردند و دلایل مختلفی نیز برای این مساله وجود داشت اما امروز امر بر همه روشن شد و مصادیق مختلف رفتار آقای رحیمی بیان شد، به هر تقدیر جریاناتی در مورد اتهامات آقای رحیمی تحقیق کردند و ایشان در نهایت به ریاست دیوان محاسبات رسید و در همان مقطع ریاست به طور مشهود نشان داد که صلاحیت کار را ندارد.

نادران ادامه داد: بحث آقای رحیمی از سال ۱۳۸۸ که معاون اول دولت شد آغاز نشده بود بلکه از سال ۸۳ که می‌خواست ریاست دیوان محاسبات را برعهده بگیرد این مسائل در مورد ایشان وجود داشت، اما از سال ۸۸ به دلیل اینکه اگر برای رئیس‌جمهور مشکلی ایجاد می‌شد، تمام اختیارات رئیس‌جمهور را او در اختیار می‌گرفت مساله به رسانه‌ها کشیده شد و دوستان نتوانستند سکوت کنند.

این نماینده مجلس ضمن تشکر از قوه قضائیه تاکید کرد: فشارهای زیادی از سوی اشخاص و دستگاه‌ها به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه وارد شد اما ایشان در امر مبارزه با فساد اقتصادی به صورت قاطع ایستادگی کرد و ما امیدواریم این مقاومت عادلانه و قاطع در مورد پرونده‌های دیگر نیز ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه فشارها ۲۱۶ نماینده مجلس در نامه‌ای به قوه قضائیه درخواست کردند که به ۲ مصداق دانه‌درشت مفاسد اقتصادی رسیدگی شود. بنابراین مجلس نیز در این امر سربلند بیرون آمد.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان سیاسی، رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد گفت: با بیان اینکه فساد اصل ارزش‌های نظام را هدف قرار داده و مردم را ناامید می‌کند گفت: عناصر فاسد جناح‌های سیاسی را به خدمت می‌گیرند و برای خود پوشش ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع رحیمی مورد سوءاستفاده رسانه‌های اصلاح طلب قرار گرفت اظهار داشت: رحیمی سال ۸۳ پیش یکی از سران فتنه رفت و توسط او حمایت اصلاح طلبان مجلس را برای دیوان محاسبات کسب کرد.

زاکانی گفت: کسی که در پرونده کرسنت رشوه گرفته امروز مدال واردات بنزین می‌گیرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افکار عمومی می دانند چه کسانی با رسیدگی به پرونده رحیمی مخالفت کردند و اسناد پرونده‌هایی که امروز در دست ماست قابل قیاس با پرونده رحیمی نیست.
به گزارش نسیم، احمد توکلی در حاشیه همایش "تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای مبارزه با فساد اقتصادی"، افزود: اقداماتی در این پرونده انجام دادیم و اقداماتی نیز در حال انجام شدن است که به زودی رسانه‌ای می‌شود.

وی در خصوص اقدامات مجلس در قبال احتمال صدور حکم تبرئه مهدی هاشمی نیز گفت: خداوند ما را نبخشد اگر قصد تخریب یک شخصیت را داشته باشیم، به دنبال این هستیم که جلوی افرادی که از قدرت به فساد پل زده‌اند را بگیریم. برخی اقداماتی که در حال انجام شدن در این پرونده است به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: ما در پرونده مهدی هاشمی سختی‌هایی را تحمل می‌کنیم و امیدواریم این پرونده به درستی رسیدگی شده و نهایی شود.
 
محمد
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۰۹:۰۱
حکم رحیمی راه را برای هر حکمی هموار کرد.... به امید اجرای عدالت.... (2636230) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۲۶:۴۳
مجلسی ها به فساد خود نمایندگان و هدیه های دریافتی از همین محکومین هم رسیدگی کنن. (2637057) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۴۰:۵۴
رسیدگی نمی شود اگر قرار بود رسیدگی کنند همان موقع که موضوع افشا شد رسیدگی می شد. (2638146) (alef-17)
 
کاظم
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۱:۵۶:۳۱
لطفا نظر من را سانسور نکنید. دوست دارم تا پاسخ آنرا از نظر خوانندگان بگیرم.

وقتی آقای اژه ای بیان می کنند که :
“در صورتی که توان پرداخت نداشته باشد باید به ازای همان جزای نقدی در زندان بماند”
این گفته نشان دهنده آن است که، خود اینها هم می دانند که رحیمی پولی ندارد که باصطلاح آنها ردمال کند.
حالا نکته اینجاست:
کسی که اینهمه پول ندارد چطور می تواند اختلاس کرده باشد.
آدم به این حکم شک می کند.
کسی که از دهه 60 تابحال در پستهای حکومتی بوده، اگر اهل اختلاس باشد باید دارای ثروت زیادی در داخل و خارج کشور باشد. که بطور مثال می توانیم در مورد برخی اشخاص مشاهده کنیم.
از قوه قضاییه خواهش می کنم که ثروت آقای رحیمی را باطلاع مردم برسانند. (2640516) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۴۲:۱۹
تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه :ابان 93
من ایشان(رحیمی) را 30 سال است می‌شناسم. من ایشان را کاملا می‌شناسم. از دوره‌ای که مجلس بودیم و بعد از مجلس در دوره‌ای که مسئولیت معاون اول را داشتند. ما مدام با ایشان کار می‌کردیم در نهاد نماز جمعه. همیشه در دولت‌ها نیروهای مخلص فراوان بوده‌اند. قدر این نیروها را باید بدانیم. نیروهایی که برای خدا کار کردند و کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. .. (2637079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۳:۳۲:۳۴
شروع شد...از فردا صبح هنوز حکم رحیمی اجرا نشده بساط پیش کشیدن دادگاه مهدی هاشمی شروع میشه (2637339) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۳:۵۶:۳۶
موافقم (2637377) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۳:۴۵:۰۶
عدالت ؟؟؟؟
چرا گناهکاری ایشان برای ما اثبات نشد؟؟؟؟؟ (2642286) (alef-11)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۲:۰۰:۳۸
كاش آقاي توكلي و.... زمان مسوليت آقاي رحيمي پيگير پرونده ايشون بودن.حالا كه ديگه ايشون هيچكاره اس. (2651680) (alef-17)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۲۳:۵۶
آقای توکلی خیلی از مردم هم منتظر محاکمه آقای احمدی نژاد به دلایل زیر هستند:(لطفا کامنت منو بذارین)
اخلال در نظام اقتصادی کشور بدلایل بی برنامگی دولت ایشان
اخلال در نظام بانکی و مالی و افزایش چند برابری قیمت ارز و افزوده شدن در هزینه مردم
خونه نشینی بخاطر نپذیرفتن امر ولی امر
همراهی با مشایی برای انتخابات با ادعای گرفتن مرخصی
قانون گریزیها و اجرای مصوبات و قوانین به شکل دلبخواهی
ما که نفهمیدیم 800میلیارد دلار پول نفت کجا رفت اما شاید در دادگاه معلوم بشه
ایجاد فضای تهمت و افترا در دوران ایشان در جامعه
عزل وزیران بخاطر آقای مشایی
تامین اجتماعی و آقای مرتضوی
نامیدن مخالفان به خس و خاشاک
و.................................. (2636260) (alef-13)
 
فرهاد
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۲:۰۳:۴۸
من یکی از کسانی هستم که به آقای بصیریت نقد جدی دارم اما حرفهای شما به شوخی شبیه تا دلیل اتهام (2637543) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۴۴:۵۳
یک نفر پیدا نمی شه از دولتمردان احمدی نژاد شفاف به مردم بگه بالاترین درآمدهای نفتی تاریخ ایران کجاها خرج شده که سودی به مردم نبخشیده هیچ بلکه اقتصاد و معیشت مردم رو به ورطه نابودی کشاند. (2638160) (alef-17)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۲:۲۲:۳۶
وقتی دیروز داشتم این کامنت مینوشتم هنوز نامه آقای رحیمی منتشر نشده بود و با خواندن نامه آقای رحیمی من و خیلی ها مثل من متوجه شدیم که کارهای غیر قانونی اقای احمدی نژاد خیلی بیشتر از اینهاست خصوصا در مورد وزارت بهداشت که با جون میلیونها نفر داشت بخاطر مسائل سیاسی بازی میشد..
آقای توکلی مگر شما نماینده همین مردم نیستین؟
کارهای غیرقانونی و اعمال غیرقابل ....دولت آقای احمدی نژاد بیشتره یا اتهامات آقای رحیمی؟
چرا قوه قضاییه پیگیر کارهای آقای احمدی نژاد نمیشه؟
نکند خون ایشان از خون مردم قرمز تر است؟
ما منتظر اجرای عدالت درمورد آقای احمدی نژاد هستیم (2638266) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۰۰:۱۷:۴۵
سلام من فقط یه چیز به این آقا میگم اونم اینه که گیرم که تمام حرفات در مورد احمدی نژاد درسته ولی این حرف آخرت واقعا غلطه اون هیچ وقت مخالفاشو خس و خاشاک ن خطاب نکرد فیلم حرفاش موجوده و بارها از صدا و سیما پخش شده ، اون تمام مردم ایران و چهل میلیون شرکتکننده در انتخابات را پیروز انتخابات خواند. هرچه میخواهید بگویید اما دروغ به کسی نبندید. من از دولت اصلاحات متنفر و اونها رو سازشکار میدونم و البته دولت دوم احمدی نژاد را هم همچنین ، اما هرگز حاضر نیستم دروغی به اونها نسبت بدم (2651215) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۲۷:۳۳
مهدي هاشمي نگفت من پاكترين دولت جهان رو درست كردم.نگفت من هاله نور دور سرم ديده ميشه.
نگفت تمام كساني كه من آوردم تو كابينه از بهترين و سالمترين آدم هاي اين دنيا هستن.
نگفت من تمام ايراني ها رو خونه دار ميكنم .
مهدي هاشمي يك تاجره و ممكن تو تجارتش تخلفات زيادي كرده باشه.
ولي مرتضوي مثلا!!!!!دادستان اين مملكت بود و تخلفي نبوده كه نكرده باشه. (2636267) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۰:۳۲:۰۸
مهدی هاشمی نگفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ (2637444) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۴۷:۵۴
رشد افرادی مثل مرتضوی و رسیدن به سمتهای بالا در قوه قضاییه به خوبی نشان می دهد که این قوه نیاز به یک بازنگری و نظارت عمیقتر بر افراد خود دارد. نیاز به یک پالایش دارد. چطور فردی متخلف مثل مرتضوی از یک شهر کوچک استان یزد به مقامی ارشد در قوه قضاییه می رسد.؟ این موارد اعتماد به قوه قضایی کشور را کاهش می دهد و برعکس برخورد با متخلفین و فاسدین از هر گروه و جناحی. به اعتماد به این قوه کاملا می افزاید. برخورد با امثال آقای رحیمی حرکتی بسیار مثبت است گرچه دیر انجام شد اما امید به عدالت تام را در این قوه مهم نظام افزایش داد. (2638169) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۳۲:۴۷
جناب آقای دکتر توکلی، با سلام و احترام به شما، سوال من این هست « چرا وجود مفسدین اقتصادی دانه درشت باعث شده تا مفسدین دانه ریز تر مورد توجه و پیگیری قرار نگیرند؟»

آیا فکر نمی کنید همین دله دزدها هستند که با گذشت زمان جسورتر می شوند و به دانه درشت تبدیل می شوند؟
بنده شغلم را بخاطر ارائه گزارش فساد اداری مالی مدیرم به مقامات ارشد از دست دادم و حالا علیرغم اینکه مدارک مستند متعددی از فساد اداری مالی وی دارم، و به سازمانهای نظارتی متعدد مراجعه کرده ام، فقط با لبخند با من همدردی می کنند ولی دریغ از کوچکترین رسیدگی.

آیا امکان آن هست که با تدبیر جنابعالی دفتری برای دریافت اینگونه گزارشات فساد ایجاد شود؟ (2636279) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۳۲:۴۸
یک سوال مهم:معانی این واژه ها چیست؟1- سیاه نمایی 2- نظام 3- دشمن
آیا گفتن واقعیات تلخ ،سیاه نمایی است.آیا نگفتن آنها ماست مالی نیست؟
منظور از نظام مردمند یا چیز دیگر؟اگر مردمند چرا هر کس صحبتی از حقوق ایشان میکند سیاهنمایی است؟آیا قانون اساسی منظور است؟پس چرا هر کس صحبتی از
اصولی که در قانون اساسی از حقوق مردم دفاع کرده میکند سیاهنمایی است؟آیا منظور وضعیت موجود است؟...آیا از واژه نظام، مسئول خاصی مد نظر است ؟
دشمن کیست؟آن ور آبیها؟منتقدین؟مغرضین؟
اگر آخری منظور است از کجا مشخص میشود چه کسی مغرض است و چه کسی نیست؟ (2636280) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۵۷:۳۷
جنابان نادران ،توکلی وزاکانی خداوند یار ومددکارشما در استمرار افشا وپیگیری دزدی های صاحبان قدرت از هر جناح ودسته وگروهی که هستند باشد اطمینان داشته باشید قدر این تلاش های شما پیش خدا ومردم تا ابد محفوظ خواهد ماند (2636323) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۰:۲۴
آقای توکلی فقط این دو نفر پروندشون بزرگه؟؟؟؟ یا کسان دیگری هم هستند شما به خاطر ترس یا منافع جناحی اسم تونها را نمیاری؟؟؟ (2636328) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۱:۳۵:۳۸
من هم موافقم گاهی ترس و احتیاط و شاید نگاه حزبی باعث تقلیل یک لیست بلند بالا به دو نفر می شود. (2637151) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۱:۴۵:۰۱
من نمی خواهم در جزییات غرق شوم.
پرونده اصلی که نشان دهنده استقلال واقعی قوه قضاییه است پرونده رییس دولت قبلی است که باعث تحریم و بی ارزشی پول ملی و تورم بالا و بیکاری جوانان و شاغلین این کشور شد.
از لحاظ مالی هم ضرر چند صد میلیارد دلاری در اثر تحریم متوجه کشور شد حالا این مهمه یا فسادهای مطرح شده؟
الف سانسور نکن.بگذار که سایت منسوب به آقای توکلی نماد آزادگویی و آزاد اندیشی باشد. (2637165) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۴۸:۵۵
آقای توکلی. آقای نادران. خواهشا درباره اسکله های غیرمجاز که در اقتصاد کشور اختلال ایجاد می کنند هم افشاگری کنید. (2638172) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۰:۴۵
پرونده نوار صوتی نیز هم ! (2636329) (alef-1)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۵۱:۱۰
مجلس نهم به خوبی حرکت بزرگ و تاریخی انجام داد و طرح گرفتن مالیات از نهادهایی خاص را تصویب کرد که در جهت احقاق عدالت اجتماعی و اقتصادی است. گرچه تاکنون مخالف حرکت عمومی مجلس نهم بوده ام اما این طرح را به عنوان حرکتی تاریخی و مثبت در کارنامه مجلس نهم می دانم و نمایندگان را تحسین می کنم. امیدوارم در عمل نیز این نهادها گزارش مالی شفاف ارائه داده و مالیات بپردازند. درست و زیبنده نظام اسلامی نیست که یک کارمند یا کارگر یا کاسب جزئ مالیات دهند اما این نهادهای قدرتمند با فعالیتهای اقتصادی گسترده مالیات نپردازند. (2638176) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۳:۴۴:۱۳
پرونده نوار صوتی و زمین خواری ,پرونده زمین خواری سالهاست که بایگانی شده و فکر نکنم هیچوقت هم از بایگانی خارج شود. (2638554) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۴:۵۶
اگر حکم آقای رحیمی را بعنوان سرآغازی برای مبارزه با فساد بدانیم کار بسیار شایسته ودر خور تحسینی است اما اگر قرار باشد ماهها وسالها در سایه تعریف وتمجید این عمل قوه قضائیه بخوابیم وتعداد متخلفان مجازات شونده فقط همین آقای رحیمی باشد که ................ هیچ دیگر! (2636339) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۱۰:۴۲
سلام علیکم روحیه پاک منشی و عدالت خواهی مسئولان می تواند فضای جامعه را آرام کند. خداوند به آقای توکلی خیر عظیم بدهد علی یاری (2636349) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۱۹:۰۳
به نظر من ، دادن حكم تبرعه به هاشمي در صورت بي گناه بدون وي شجاعت بيشتري مي خواهد ،
همگان شاهد هستند كه آيت ا... هاشمي فرزند خود را خط قرمز نخواند (2636363) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۲۳:۴۳
اقاى مهندس انصافا و خدا وكيلى اقاى مهدى هاشمى چند بار درخواست دادگاه علنى كرد چند بار آمده دادگاه كجا كار اقاى مهدى رفسنجاني كه متهم هستند إيراد دارد ايا فرار كرد ايا إحضاريه دادگاه پاره كرد يك روز بى ادبى كرد با قاضى يا از موضع قدرت با ماشين از درب پشت دادگستري وارد شد لج و لجبازى و كينه توزى حد و حدود دارد با تشكر (2636373) (alef-1)
 
عباسی
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۴۳:۰۱
تشکراز قوه قضائیه (2636414) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۳:۵۱:۳۰
جناب عباسی ,واسه تشکر زوده , بذارید تا آخر داستان را ببینیم. فعلا" که 15 سال شده 5 سال! و تازه برای همین 5سال هم اعتراض شده و قراره رسیدگی بشه!! (2638575) (alef-17)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۳:۵۶:۱۴
فساد سیاسی منجر به فساد اقتصادی میشه
نبود رسانه ازاد خودش مشکل بزرگی هست
رسانه ها در اختیار عده ای خواست هست متل کیهان که پول دولتی هم داره (2636445) (alef-1)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۵۲:۱۳
چرا روزنامه ای مثل کیهان که حصار آهنین دارد باید ده برابر یک روزنامه اصلاح طلب یارانه مطبوعات دریافت کند؟ این هم نمونه ای از بی عدالتی رسانه ای. (2638179) (alef-17)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۱۸:۵۸
قوه قضائیه که ابنهمه مورد تقدبر قرار میگیرد چرا به پرونده آقای جواد لاریجانی رسیدگی نمیکند ؟ (2636491) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۱۹:۰۶
قوه قضاییه با حکم مهدی هاشمی و دانشگاه ازادمعلوم میشه که مستقل هست یانه
وگرنه امثال رحیمی و مرتضوی با مهدی هاشمی قابل قیاس نیستند (2636492) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۲۸:۱۸
روجیه مبارزه با فساد آقای توکلی به رغم تفاوت دیدگاه هایمان قابل تقدیر است ولی برادر ساخت استخر به خودی خود فساد نیست.
مصادیق بسیاری را بر آن می توان یافت که خود بهتر از آن آگاهید.
این که معاون اول دولت جمهوری اسلامی محکوم می شود به خودی خود تاسف آور نیست چون چنین احکامی موجب سربلندی نظام در انظار جهانیان می گردد به شرطی که بدون ارفاق در مورد هر خلاف کاری از هر جناح که می خواهد باشد
اجرا گردد.
حضرت امیر المومنین(ع) والی بصره عثمان بن حنیف را به خاطر این که در میهمانی که فقط ثروتمندان گرد هم آمده بودند مورد مواخذه قرار داد .آیا در پیش گرفتن چنین روحیه ای موجب ریشه کنی فساد سیستماتیک نمی شود؟ (2636506) (alef-1)
 
اصولگرایان متشکریم
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۳۹:۵۷
درود بر سردمداران واقعی مبارزه با فساد،نمایندگان اصولگرای مجلس اقایان توکلی ونادران وزاکانی (2636534) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۵۹:۲۲
امیدوارم افرادی که به عمد می خواهند همه مشکلات را به دولت قبل نسبت دهند به خود بیایند .... (2636563) (alef-3)
 
رحیم
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۸:۰۱:۴۶
امیدواریم همیشه شاهد رویش انسانهایی از جنس آقای دکتر توکلی باشیم در جهت خدمت به مردم عزیز ایران و سربلندی ایران و ایرانی.
و من الله توفیق (2636861) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۵:۰۴:۰۴
جناب توكلي ازديدعموم مردم بايستي هيچ زمينه اي براي بروزخطابوجودنيايدوهركسي خطاكاراست به سزاي عملش برسدميخواهدفرزندبالاترين مقام كشورهم باشد .اماروشهاي استدلالي شمامثل بچه هاي درس نخوان مي ماندكه دنبال شريك جرم ميگردندوميگويندمعلم اينقدرسخت گرفت همه نمره تك گرفتند.شماچرابحث هاي مصداقي ميكنيدكه خودتان هم گرفتارميشويد وقتي به حوض واستخرميرسي من هم مثال ميزنم برعليه شماهم گفتنددرزمان تحصيل خارج ازكشوربااينكه فرزندانتان همراهتان نبوده اند ارز دولتي آنهاراگرفته اي ويادرشهرك غرب زمين كه فلانقدرقيمت داردازنفوثتان استفاده كرده ومجموعه آموزشي راه انداخته ايد.حتي بفرماييدعام المنفعه هم باشد شما حق نداشته اي .اشكال مملكت همان كلمات تساهل وتسامح است كه شمازيادبكارميبريدوتفسيرقانون وشرع به نفع خودميكنيد.
ازديدعموم مردم كل اين عوايدچهمربوط به پسرجناب هاشمي باشدچه زمينهاي ابادشده آقاي جوادلاريجاني باشدفرق نميكند.من هم 10 سال است زميني باغ كرده ام ولي اجازه حتي ديوارنميدهندولي جناب لاريجاني ميفرمايندمن خوشحالم كشاورز هستم وآبادگر حتما شما متوجه عرايض بنده درتبعيض ميشويد.
درشهرحكم شودكه مست گيرند بايست هرآنچه هست گيرند (2636569) (alef-13)
 
بی‌منطق
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۵:۰۹:۳۲
"نادران ادامه داد: بحث آقای رحیمی از سال ۱۳۸۸ که معاون اول دولت شد آغاز نشده بود بلکه از سال ۸۳ که می‌خواست ریاست دیوان محاسبات را برعهده بگیرد این مسائل در مورد ایشان وجود داشت، ................. علی‌رغم همه فشارها ۲۱۶ نماینده مجلس در نامه‌ای به قوه قضائیه درخواست کردند که به ۲ مصداق دانه‌درشت مفاسد اقتصادی رسیدگی شود."

خواستم از ایشان (نادران ) بپرسم آیا ایشان هم جزء ۲۱۱ نماینده‌ای که در سال ۸۸ بعد، از انتخاب آقای رحیمی به عنوان معان اول، تقدیرنامه نوشتند و از رئیس جمهور بخاطر این انتخابشان تشکر کردند، بودند یا نه؟

"وی (زاکانی ) با تاکید بر اینکه موضوع رحیمی مورد سوءاستفاده رسانه‌های اصلاح طلب قرار گرفت اظهار داشت: رحیمی سال ۸۳ پیش یکی از سران فتنه رفت و توسط او حمایت اصلاح طلبان مجلس را برای دیوان محاسبات کسب کرد."

جناب زاکانی سال۸۳، در مجلس هفتم، نماینده‌گان اصلاح طلبان چندتن بودند و چقدر قدرت داشتند؟

جناب توکلی امیدوارم که جمله صادقانه باشد "خداوند ما را نبخشد اگر قصد تخریب یک شخصیت را داشته باشیم، به دنبال این هستیم که جلوی افرادی که از قدرت به فساد پل زده‌اند را بگیریم. برخی اقداماتی که در حال انجام شدن در این پرونده است به زودی اعلام می‌شود."

وقتی همان قوه قضائیه‌ای که رحیمی را دادگاهی کرده مهدی هاشمی را هم دادگاهی میکنه بنده منظور شما از "برخی اقداماتی که در حال انجام شدن در این پرونده است به زودی اعلام می‌شود" را نمیفهمم! آیا هنگام دادگاه و یا پروسه حکم دادگاه جناب رحیمی هم از همین اقدامات انجام دادید؟

امیدوارم الف سوال از نمایندگان "ملت" را سانسور نکنه! (2636578) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۵:۱۷:۲۲
پرونده مرتضوي خيلي خيلي مهم تر از پرونده مهدي هاشميه.
مهدي هاشمي يك فرد تقريبا عادي بوده كه تو كار تجارت شايد تخلف و فساد كرده بوده.
ولي مرتضوي دادستان اين مملكت بوده .مرتضوي رييس بزرگترين و بادرآمدترين سازمان مملكت بوده.
مرتضوي مثلا!!!!خودش قاضي بوده و بايد عامل اجراي عدل و داد ميبوده. (2636600) (alef-1)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۱:۲۸:۲۴
بابای آقا مهدی چطور؟ اون هم عادی بود؟ تا حالا اسم آقازاده ها به گوشت خورده؟ (2637146) (alef-13)
 
عبداله
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۰۲:۵۲
سلام. نه اینطور که شما می گویید ناقص می گویید، چون اون یکی هم خیلی مهمه. نباید چنین حرفهایی باعث بشه که فساد اقتصادی دیگران کوچک شمارده بشه. هردو مهمه و هردو باید رسیدگی بشه و همچنین بقیه فسادها، تا لکه های زخم خورده تن این مملکت درمان بشود. حال که از بیرون ما را تحت فشار قرار می دهند ما از درون نپوسیم و بتوانیم با افرادی سالم به جنگ دشمن رفته و ایران را بسازیم. باید از خون شهدا پاسداری کرد. نگذاریم معاویه های زمان دل علی زمان را خون کنند. و چنان بشود که کربلا رقم بخورد. باید مسوولین به دستورات رهبری عزیز برای مبارزه با فساد جامه عمل بپوشند. (2637199) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۶:۴۱:۱۷
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
رییس مکرم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و عرض ارادت
انتخاب محمدرضا رحیمی به سمت معاونت اول رییس جمهور نشان از توجه شما برادر به نیروهای زحمتکش، انقلابی، دلسوخته و فعالینی است که در طول انقلاب اسلامی همواره از حامیان ولایت بوده اند و برای توسعه عمران وآبادی کشور توأم با عدالت اجتماعی و حاکمیت روح دینی از تلاشی فروگذار نکرده‌اند.
سابقه درخشان ایشان در استانداری کردستان، دیوان محاسبات و به ویژه معاونت حقوقی رییس جمهور بر اهل انصاف و مروت مکتوم نیست.

ما جمعی از نمایندگان بر خود فرض دانستیم از انتخاب موصوف تشکر و قدردانیمان را اعلام نماییم. "

امضاء
211 نفر از نمایندگان مجلس
مهرماه 1388 (2636743) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۶:۵۰:۴۰
آنچه باعث شده بنده و امثالهم ژستها و ادعای مخالفت و مبارزه برخی با فساد را باور نکنیم عدم صداقت این مدعیان است زیرا کاملا آشکار است که حتی در مخالفت با فساد نیز نگاه باندی و جناحی دارند (2636756) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۶:۵۰:۴۴
جهت اطلاع اصولگرایان
محمد رضا باهنر در گفت و گوی خود با روزنامه جام جم در تارخ ۱۳۹۰/۷/۱۱ ضمن تمجید از مدیریت اجرایی محمدرضا رحیمی در سمت معاون اولی ریاست جمهوری، تاکیدکرده بود که وی اجرایی ترین فرد در سمت معاون اول ریاست جمهوری، از زمان مطرح شدن جایگاه معاون اولی در قانون اساسی است. (2636757) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۶:۵۶:۳۱
متن نامه قدردانی از رییس جمهور که به امضای ۲۱۵ نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده، بدین شرح است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد

رئیس مکرم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ارادت

انتخاب آقای محمدرضا رحیمی به سمت معاون اول ریاست جمهوری نشان از توجه شما برادر به نیروهای زحمتکش، انقلابی،‌ دلسوخته و فعالینی است که در طول انقلاب اسلامی همواره از حامیان ولایت بوده‌اند و برای توسعه، عمران و آبادی کشور توام با عدالت اجتماعی و حاکمیت روح دینی از تلاشی فروگذار نکرده‌اند. سابقه درخشان ایشان در استانداری کردستان، دیوان محاسبات و بویژه معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر اهل انصاف و مروت مکتوم نیست. ما جمعی از نمایندگان بر خود فرض دانستیم از انتخاب موصوف تشکر و قدردانیمان را اعلام نماییم.

اسامی جمعی از نمایندگان و مسئولانی که برای تقدیر از انتخاب محمدرضا رحیمی نامه نوشته بودند، به این شرح است:

تفت و میبد: سید جلال یحیی زاده، فیروزآباد- بروجن: سیروس برنا- محمدرضا ملک شاهی راد نماینده خرم آباد - اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش - عسگرجلالیان رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر- سید احمد لطفی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان کرمان- انوشیروان محسنی نماینده مردم نوشهر و چالوس، دکتر امیدوار رضایی نماینده مردم مسجد سلیمان- ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس- حسن ملک محمدی نماینده مردم دامغان- حسین گروسی نماینده مردم شهریار و شهر قدس- سید حاجی محمد موحد نماینده بهبان- مهدی شهریاری نماینده بجنورد- جلال محمود زاده رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت- حسن ونائی نماینده ملایر- علی اصغر حسنی نماینده لارستان و خنج- غفت شریعتی نماینده مشهد و کلات- محمدرضا صابری نماینده نهبندان و سرپیشه- هادی مقدسی نماینده بروجرد- اسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتی- سلمان خدادادی نماینده ملکان- وکیل سپه نماینده پارس آباد- سید احمد لطفی نماینده اراک و کمیجان- محمود احمدی - احمد خیری نماینده بستان آباد- حسین حسنی نماینده نائین، خور و بیابانک- علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان- سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل- فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین- موید حسینی نماینده مردم خوی- دکتر کائیدی نماینده مردم پلدختر و سرپل ذهاب- شجاعی کیاسری نماینده ساری- دهقان نماینده مردم درود و ازنا- مقدسی نماینده مردم بروجرد- رضا رحمانی نماینده مردم تبریز- رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد- فریدون حسن وند نماینده اندیمشک- رضا رحیمی نسب نماینده مردم خرم آباد- کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا- سیامک مره صدیق نماینده ایرانیان کلیمی- علی زنجانی حسنلویی نماینده نقده و اشنویه- کریمی فیروز جانی نماینده بابل- بهمن مراد نیا رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان- سید جواد زمانی نماینده مردم کنگاور- مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی - سید قدرت الله ح (2636768) (alef-13)
 
بی طرف
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۱۰:۵۲
امیدواریم...... (2636795) (alef-13)
 
نادر
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۳۸:۰۱
زاکانی بیشتر دنبال بهره برداری سیاسی و جناحی تا مبارزه با فساد
همه چی را زوری میخاد بچسبونه به اصلاح طلبها (2636826) (alef-13)
 
خواهان عدالت
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۳۹:۰۳
به امید محاکمۀ عادلانه و صدور حکم سزاوارانه برای کسی که حق کارگران زحمتکش بیمۀ سازمان تأمین اجتماعی را به تاراج برد (2636830) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۴۷:۲۲
آقا پرونده ای که فایل صوتی و تصویری آن را احمدینژاد رو کرد کی پیگیری میشه.رشوه. (2636843) (alef-13)
 
ترک زاده
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۵۵:۵۶
جناب آقای دکتر توکلی قدردان روحیه حق طلبی و عدالتخواهی شما هستیم. (2636854) (alef-13)
 
مصطفي
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۷:۵۸:۵۵
آقاي توكلي! پاي مبارزه با فساد بايست! خواهي ديد كه اكثر مردم از هر جناهي به ياري تو مي‌آيند. (2636858) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۹:۲۲:۳۸
متاسفانه این حکم آقای رحیمی کاملا ناعادلانه بود مطمئن هستم اگر شخص دیگری این جرایم را مرتکب میشد حتما حکم اعدام براش صادر میشد
ایکاش عدالت برای همه یکسان اجرا میشد (2636972) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۹:۳۶:۴۶
ای کاش جنب توکلی به همان میزان که روی رسیدگی به پروند افرادی مانند هاشمی تأکید دارند احساس خود را خیلی شفاتر نسبت به محکومیت جناب آقای رحیمی ابراز می داشتند تا گمان ناراحتی آاقی توکلی از محکومیت آقای رحیمی نمی رفت (2636994) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۹:۵۲:۱۳
به شرفتان قسم پرونده هایی که به مقامات بالا نسبت دارند را رسیدگی نمایید تا معلوم شود عدالت وجود دارد اول از وابستگان به قدرت (2637010) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۹:۵۹:۵۶
نمايندگان مجلسي كه حامي بيت المال هستند چرا درجهت حفظ آن قوانيني كه مصونيت مسئولين واقوام و وابستگان آنان را به بيت المال قطع مي كند تصويب نمي كنند (2637013) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۰۸:۱۹
با سلام جناب توکلی مصاحبه اقای اشرفی اصفهانی را بخوانید ایشان گفته اند در بررسی مفاسد تقریبا تمام مفاسد در دولت نهم و دهم انجام گرفته و در دولت اصلاحات و سازندگی میزان خلاف بسیار کوچک و کمتر است جناب توکلی مصاحبه را بخوان و ببین که با وجودی که 50 درصد با رافت برخورد کرده اند ولی تعداد پرونده دولت قبل سر به آسمان کشیده .. تشکر (2637028) (alef-13)
 
قاضی
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۱۵:۱۷
شمانیز اختیار وقدرت نشر برخی واقعیات را نداریدفقط علیه جناح خودتان مطالب بزرک میکنید و دم از ازادی و بی طرفی میزنید ایا نظر بنده در رابطه با داددکاه جواد اباد ورامین خودداری کردید اینهم شد عدالت؟انصاف؟ازادینی؟ (2637036) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۲۲:۳۸
خدا رو شکر که دولت احمدی نژاد راه را برای محاکمه سران بزرگ متخلف هموار کرد (2637053) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۰:۵۲:۳۸
مرتضوی و مهدی هاشمی قابل مقایسه نیستند. همانطور که آن آقایی که به سئول و نیویورک رفت با آن آقایی که در منزلش حوضچه ساخته قابل قیاس نمی باشند لذا نباید این دور را در کنار هم آورد. (2637092) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۱:۱۵:۱۵
بقیه نمایندگان مجلس هم که اصلا به امور مفاسد اقتصادی کاری ندارن . (2637134) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۹:۳۰:۵۲
اتفاقا خیلی در این زمینه کار می کنند! (2637827) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۱:۵۴:۱۶
اگر از سالها قبل و پیش از آنکه این همه جناح بازیها شکل بگیرد ،چنین اقداماتی صورت می گرفت، هم اعتماد بیشتری به نظام ایجاد می شد هم جلوی سوء استفاده ها گرفته می شد بنظرم فساد اقتصادی تنها این نیست که فرد یا افرادی فقط اختلاس کنند یا.... بلکه مصرف غلط بیت المال هم می تواند زیان اقتصادی داشته باشد و آثار زیانبارتری بر جای بگذارد مانند طرحهای ناتمام و عوامفریبانه. (2637179) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۲۷:۰۷
سلام
فساد بالاخص در سیستم اداری مختص این چند نام نیست . باید در سیستم اداری به فساد چه کوچک و چه بزرگ رسیدگی شود تا یک سیستم اداری سالم داشته باشیم . این موضوع یک عزم ملی و جهادی و بدون هیاهوی سیاسی می خواهد. (2637243) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۳۴:۲۰
برخی دوستان اصولگرا به هر دری می زنند که به ما ربطی ندارد نخیر آقایان! لکه هایی مثل کردان، رحیمی، مرتضوی، بابک زنجانی، احمدی نژاد و خاوری حالا حالاها بر دامن اصولگرایی است وبه این آسانی پاک نمی شود. ضمنا به نامه جدید رحیمی هم توجه کنید که برای 170 نفر نماینده اصولگرای مجلس هشتم از جابر ابدالی پول گرفته است. در ضمن جناب نادران مگر آقای حداد عادل از دوستان شما نبود که تلاش فراوانی برای ریاست رحیمی بر دیوان محاسبات کرد حالا میگویید دوستان ما تلاش کردند ایشان رییس نشود؟
الف هیچ توهینی نکردم بنابراین دلیلی برای سانسور به نظرم نمی رسد. (2637262) (alef-13)
 
شهرام
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۳۸:۴۲
ایران در دهه های اخیر میلیاردها دلار درامد نفتی کسب کرد , اما به دلیل عدم وجود تقوا و تخصص و تعهد در نزد مدیران و مسئولان و وابستگان نسبی و سببی ایشان که صاحب اختیار تام و تمام این دلارهای نفتی بیت المال بودند س /. (2637266) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۱:۲۰:۰۹
من از مواضع آقای زاکانی خوشم نمی یاد اما اگه جهت رسوا کردن مفاسد قدم بردارند از ایشون حمایت می کنم. (2637509) (alef-10)
 
مالباخته ملاحظات
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۸:۲۶:۵۲
چرا همه نگاه ها سیاسی است؟ عدالتخواهی ها هم با دید سیاسی مطرح میشوند.
آقای توکلی عزیز اکثر عدالت خواهان و میارزان مفاسد مالی کشور فقط با انگیزه محکوم کردن رقیب سیاسی و صد البته با رنگ و لعاب دفاع از حقوق ملت و هموطن؛ مفاسد را پیگیری و دنبال میکنند.
چرا کسی از پرونده اختلاس بزرگ نگین غرب ( بزرگ تر و زیانبارتر از پرونده ب - ز ) که از زوایای گوناگون فسادهای بزرگی در ان نهفته است حرفی نمیزند.
شما بزرگواران نمایندگان ملت هستید و انتظار از شما دفاع از حقوق از دست رفته ملت است.ما از شما نمایندگی و دفاع از خود را میخواهیم؛ انتظار بازی های سیاسی را از شما عزیزان نداریم. (2637714) (alef-10)
 
محمدی
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۰۱:۳۹
سلام
لطف کنید اسامی 170 نماینده ای که از آقای رحیمی معاون اول آقای احمدی نژاد پول گرفته اند را منتشر کنید. (2638014) (alef-17)
 
ا.ج
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۳۰:۴۱
انشا. اله قوه قضائیه با جدیت به وضعیت 170 نفر نماینده ای که در نامه اقای رحیمی به ان اشاره شده رسیدگی کند. فرقی نمیکند تخلف ،تخلف است میخواهد فرد اصلاح طلب یا اصول گرا باشد. ملت باید بدانند منتخبینشان چه عملکردی داشته اند. (2638114) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۳۲:۴۴
لطفا روشن فرمایید اگر هر کسی 5 سال زندان و رد مال را بپذیرد مجاز است 5 میلیارد تصاحب نماید وخطر دیگری ندارد.( البته هروقت دادگاه عادل دستور فرمایند پول را برمیگرداند.)؟؟؟؟؟؟!!!!! (2638122) (alef-17)
 
رامین
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۵:۱۴:۰۶
مهدی هاشمی صریح گفته آقا محاکمه من رو علنی کنید.آیا مرتضوی هم همین رو میگه (2638764) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۸:۲۸:۵۶
برای مبارزه با مفسدان دانه درشت به اراده ای آهنین و قضات مستقل و قوه قضاییه قوی و با اختیار تام نیاز است (2639163) (alef-11)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۲۱:۴۱:۳۴
اقای توکلی نماینده مردم تهران تا زمانیکه لیست 170 نفر از طرف مجلس به قوه قضاییه نرود اقای مرتضوی محاکمه نخواهد شد. (2639518) (alef-11)
 
کارمند مظلوم
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۱:۱۷:۱۳
افشاگری و ایستادگی آقایان توکلی , نادران و زاکانی در برابر اختلاسهای بزرگ دولت دولت نهم و دهم بسیار ضعیف و محتاطانه بوده است , آنهم هنگامیکه اکثریت مجلس را در اختیار خود داشته اند. (2640394) (alef-11)
 
مانا
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۴:۳۷:۵۴
و البته پدیده شاندیز ! (2648754) (alef-3)
 
ف . م
۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۰۱:۲۸:۴۵
اگر چنانچه ما واقع بینانه و به دور از هر گونه جانب داری از جریان و جناح خاصی به این موضوع نگاه کنیم . از سالهای دورتر اقای دکتر احمد توکلی موضوع فساد در سیستم اداری را مورد بررسی و بارها تذکر میدادند . این تفکر فرا جناحی بوده و اقای توکلی هیچگاه بدون اسناد ومدارک لازمه با رعایت حفظ ابروی مومن بی جهت نامی از کسی نبرده و نمیبرد . یکی از وظایف نمایندگان نظارت است و امروز شاهد تشکر و قدردانی اقای دکتر حق شناس از این نماینده مومن . شجاع و دلسوز در رسانه ملی هستیم . این همان فرا جناحی بودن و حساسیت فراوانی که نسبت به فساد اداری و مالی دارد را میرساند / اما در خاتمه لازم است به تمامی عزیزان عرض کنم که نمایندگان خانه ملت به سوگندی که یاد میکنند وفادار بوده و از حاکمیت قانون دفاع می کنند .طبیعی است در این راستا برخی از نمایندگان محترم بیشتر تلاش مینمایند و نسبت به قانون گریزی و فساد مالی واداری حساسیت بیشتر .نظارت بهتر و بدون ملاحظات پیگیر مواردی چون مورد خاص اخیر شدند . نا گفته نماند این نمایندگان از قبل در جهت پیشگیری فسادسیستماتیک وظیفه خود را انجام و ارایه طریق هم دادند و تاثیر گذار هم بود هر چند برخی از دکتر توکلی گله داشتند و اظهار مینمودند خیلی انتقاد میکند . بدون شک عملکرد دکتر توکلی در کاهش برخی فساد ها تاثیر گذار خواهد بود / دور از انصاف است که این همه دولت .وزیر دستگاه های دولتی امدندو رفتند و وسعت کاری فراوان چند فساد مالی انجام گرفته و قوه قضاییه در حال رسیدگی هستند و مردم بدون شک حمایت میکنند . اقای نادران هم نباید نگران باشند اتفاقا این حرکت یعنی مبارزه با فساد تبعات خوب و فراوانی در بین جامعه دارد و محیط اجتمایی.سیاسی و فرهنگی را امن تر میکند و نه اینکه دستمایه ای برای تخریب نظام و مسئولان زحمتکش کشور تبدیل نمیشود . بلکه موجب استحکام نظام و هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان کشور میگردد ./ (2649859) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۸:۵۰:۵۰
سلام
چون پرده ز کارها برگیرند
معلوم شود که در چه کاریم همه
مشکلات جامعه در جایی دیگر است!!
انشالله با ظهورحضرت حجت گرفتاری همه حل بشه (2649183) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۲۲:۰۰:۵۰
مهدی هاشمی که به ی خورده دوخرده قانع نیست کل مملکتو می خواستن بخورن اون موقع من بیچاره دنبال ی وام 5 میلیونی که کمیته امداد معرفی کرده است هنوز در تک و دو هستم
خدا ختم به خیر کند (2649509) (alef-11)
 
ف . م
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۰۲:۱۲:۳۵
دوست عریر یکطرفه به قاضی نرویم ؟تا زمانی که قوه قضاییه رسما حکمی را صادر و اعلام ننمایند دور از انصاف است که ما دیگران را مجرم معرفی کنیم . فرقی ندارد هر کسی که باشد (2651280) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۱:۵۲:۳۱
دوست گرامی ف .م:
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها (2651662) (alef-17)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۰:۵۸:۳۳
با نظر(ف.م) کاملا موافقم . آقایان مانند قاضی پرونده از هم اکنون حکم صادر کرده اند که مردم از همین الان پیشداوری ذهنی داشته باشندتا اگر حکم قاضی با نظراتشان یکسان نباشد هرچه خواستند نثار قوه قضائیه بکنند وکسی جرات اعتراض نداشته باشد. (2651570) (alef-17)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.