نظر منتشر شده
۲۰۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 469086
دفاع بد حهانگیری از وزیر کابینه دولت؛
#مظلوم_200_میلیونی!/ وزرای "واردات‌چی" و دختران "مظلوم"/ چرا تولیدکنندگان پوشاک ورشکسته شدند؟
بخش اقتصادی الف، ۱۶ اردیبهشت ۹۶
#مظلوم_200_میلیونی!/ وزرای "واردات‌چی" و دختران "مظلوم"/ چرا تولیدکنندگان پوشاک ورشکسته شدند؟
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته در دفاع از دختر دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم که به دلیل کشف محموله واردات پوشاک ایتالیایی در ویلایش خبرساز شده بود، گفت: «من تا روز چهارشنبه فکر می‌کردم وزیر دیگری این موضوع برایش پیش آمده که روز چهارشنبه مشخص شد وزیر آموزش و پرورش این مشکل برایش پیش آمده، مظلومیت این دولت را ملت ببینید. به یکباره گفته می‌شود در خانه یک وزیر قاچاق بوده است، دختری این وزیر دارد که فوق لیسانس است، کار شرافتمندانه‌ای انتخاب کرده که آن واردات است و 200 میلیون کل ارزش مبلغی است که این فرد از گمرک و به صورت قانونی وارد کرده است و حالا این می‌شود موضوع مصاحبه ما در مناظره. آیا این درست است و این وضعیتی است که امروز پیش آمده.»

باقر قالیباف نیز در پاسخ دفاعیات جهانگیری تاکید کرد: درد اینجاست که ما می‌گوییم دختر وزیر آموزش‌وپرورش -به نقل از آقای جهانگیری می‌گویم- بیکار و مظلوم است بعد برود چنین کاری انجام دهد! پس بقیه مردم بیچاره چه کنند. تکلیف آنها چیست، آنها می‌توانند چنین کاری انجام دهند؟

اما دفاع بد معاون اول رئیس جمهور از وزیر کابینه دولت یازدهم واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشت و حتی صدای کارشناس بی بی سی فارسی را هم در آورد. رضا حقیقت‌نژاد  کارشناس این شبکه در توئیترش نوشت: «جواب جهانگیری خیلی بد بود؛ دختر بیکار رفته 200 میلیون کالا وارد کرده؛اسحاق، گل به خودی زدی!»

در حالی که رئیس جمهور و وزرا در شعار بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید می ورزند و مردم را نیز به خرید کالای ایرانی ترغیب می‌کنند چرا باید یک وزیر وارداتچی کالایی باشد که واردات آن تولید داخل را نابود و کارگران ایرانی را بیکار کرده است؟

جدایی از اهمیت قانونی بودن واردات یا غیر قانونی بودن واردات این محصول باید توجه داشت که وزاری دولت به عنوان نمادی از دولت و عملکرد آنها بر سطوح پایین تر و فعالان سایر بخش خصوصی نیز تاثیر گذار است.

در حالی که تولید کنندگان داخلی برای رقابت با واردات و قاچاق پوشاک خارجی از کشورهایی مانند ترکیه، چین و سایر کشورها دچار مشکل هستند و خبرهای تعطیلی واحد‌های تولید کنند داخل به گوش می رسد واردات این چنینی که تنها رقیبی برای تولید و اشتغال ایرانی است امری پسندیدهای به حساب نمی‌آید.

چرا باید دختر مظلوم و بیکار وزیر آموزش و پرورش پوشاک بچه گانه ایتالیایی وارد کشوری کند که در داخل آن امکان تولید آن وجود دارد و اگر زمینه فراهم شود کیفیت و کمیت تولید داخلی به طور حتم بالاتر از وضع فعلی هم خواهد شد.

آیا جهانگیری که اتفاقاً مسئولیت مقاومتی کردن اقتصاد را هم برعهده دارد در طول 4 سال گذشته با همین تفکر (مظلوم خواندن واردات چی و شریف دانستن واردات غیرضروری) مدیریت اقتصاد مقاومتی را برعهده داشته است؟ شاید به همین خاطر هم است که نه تنها اقتصاد مقاومتی نشد بلکه راه برای واردات غیرضرور باز شد.
۱۳۹۶/۰۳/۲۰ ۱۳:۵۰
 
۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ۱۰:۲۵
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ۰۸:۰۶
 
۱۳۹۶/۰۲/۲۰ ۱۲:۲۶
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ۱۷:۱۹
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ۱۵:۱۷
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۵ ۲۳:۱۵
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۵ ۱۵:۵۶
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۲۳:۲۴
 
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۱۳:۵۰
 
 
کلمات کلیدی : تجارت، دانش آشتیانی، گمرک+گمرک + پورمحمدی + کالای قاچاق + دختر وزیر
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۴:۳۵
شاید منظور آقای جهانگیری از مظلومیت بحث تهمت زدن خلاف به ایشون بوده که گفتن قاچاقچیه (4317178) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۶:۲۱
اقای جهانگیری گفت دولت مظلومه (4317455) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۳:۱۲
از آقای روحانی در مناظرات باید پرسید که دولت در چه مواردی هزینه کرده که به تنهایی بیشتر از پنج دولت قبل از خود خرج داشته است. اگر این مخارج برای مردم بود که باید در خانواده‌ها احساس می‌شد و اگر برای ذخیره‌های نظام ادعایی دولت یا همان غارتگران بیت‌المال بوده باید اجازه دهد دستگاه قضایی برای بازپس‌گیری آن اقدام کند. (4317512) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۲:۵۰
واقعا سوال جالبیه چطور با درآمد سالانه نفتی حداکثر 30% دولتی قبلی توانستند 500% هزینه کنند چرا دولت قبلی با 700 میلیارد دلار درآمد نفتی در دام رکود تورمی کم نظیر گرفتار شد؟ چرا دلار ظرف نزدیک به دو ماه از 280 تومان به 3400 تومان رسید چرا پراید 6 میلیونی به 21 میلیون افزایش یافت چرا مردم به پراید می گفتند پرایدو؟ (4317677) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۱:۰۱:۵۲
برادر دولت قبل يك ميليون نفت در روز مي فروخت به قيمت صد دلار و اين دولت سه ميليون نفت مي فروشه به قيمن 50 دلار حالا درامد كدام بيشتر است . در ضمن در قبال افزايش قيمت حاملهاي انرژي پولي هم بابت يارانه به مردم نداده است و ماليات هم كه افزايش داشته . (4320348) (alef-11)
 
majid r
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۹:۱۷
يعني دستگاه قضايي كشور براي رسيدگي به تخلفات و غارت بيت المال نياز به اجازه دارد. (4317863) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۱:۴۹
جهت اطلاع اینکه کدام کاندیدراست می گوید سایت رسمی میزان خلق پول میزان نقدینگی جمهور اسلامی ایران درهرثانیه.بااین توضیح که خلق پول ،همان بدهی دولت است

www.irandebtclock.ir
ایران دارای۱۱۴۸شهراست اگرفقط روزانه۴نفردر۱۰۰۰شهر زمینه اشتغال فراهم شوددرطی چهارسال5840000 نفراشتغال شده اندو۱۴۸شهرهنوزکاراضافه نشده اند
آقایان هاشمی طبا واسحاق جهانگیری و حسن روحانی بیش ازحدتاکیدبه سرمایه گذارخارجی دارند .یادمان نرودایران ۱۵درصدمنابع جهان رادارد..خارجی ها منابع ایران سرمایه جمع کردند.چگونه ماخودمان منابع خودمان استفاده نمی کنیم (4317880) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۴۰:۳۴
اگر متر و معیار شما در هزینه کرد دولت ارزش ریالی اون هست باید خدمت شما عرض کنم ارزش ریال به یک ششم خودش از سال 85 کاهش پیدا کرده
یعنی شما باید پول بیشتری خرج کنی تا ارزش ثابتی رو بدست بیاری!!! (4318026) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۳:۵۲
برجام قرار بود سرمایه‌گذاران خارجی را برای انتقال فناوری و توسعه صنعت کشور تشویق کند اما 51 درصد کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در دوران پسابرجام نشان می‌دهد که معکوس ادعای دولت یازدهم اتفاق افتاده است. (4317514) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۳:۵۳
آدم متعجب میمونه از این همه امار دقیق شما ..

میشه بفرمایید شما در چه سمتی تشریف دارید که اینقدر دقیق امار 51 درصدی بیان میکنید ؟؟؟؟؟ (4317780) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۸:۱۱
من نظرم تغیر کرد ، دیگه به روحانی رای نمیدم (4318099) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۷:۵۵
دیگه این سیاست ها نخ نما شده،

یه فکر جدید از اتاق فکرتون درآرین (4318966) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۸:۳۷
لابد اوج سرمایه گذاری خارجی در دولت پاکدست گذشته بوده که در اوج تحریم بود؟؟؟ (4318495) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۲:۵۶:۳۹
مگه شما با دیوار سفارت بازی گذاشتید؟؟ یا هر کی اومد گفتید نفوذی هست مگه گذاشتید قانون پولشویی امضا بشه و مگه می گذارید .... (4321861) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۵:۰۴
آقای جهانگیری! برای عدم ارائه لیست اموال مسئولین اجرایی کشور و مخالفت با قانون، به توجیه متوسل نشوید. دولت خزانه‌دار کشور است و کارکنان سایر قوا حقوق‌بگیر. (4317522) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۸:۱۳
من برای اصلاح طلبان متاسفم

اون ها ثابت کردن که کشور را فقط از پشت کامپیوترهای رومیزیشون می بینم

با قاطعیت می گم
مردم روستاها و شهرهای کوچک، رئیسی را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایران انتخاب کردن و انتخابات با این اوصاف حتی به دور دوم هم نخواهد رفت ! (4317570) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۴۶
واسه خودت متاسف باش چون کسی نظرت رو تایید نکرده (4317909) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۵۹:۲۵
متاسفم برای خودت که نظر دادن به شما کمتره (4318108) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۰:۴۰
والا ماهم شهر کوچیک زندگی میکنیپ اما اکثریت میخان به روحانی رای بد عجیبه شهر شما (4317981) (alef-11)
 
امید
Italy
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۲:۱۹
من فکر میکنم شهر ما از اونم عجیب تره آخه همه یکصدا شدیم به قالیباف رای بدیم اگه کنارم بره به رییسی رای میدیم تا کی به روحانی اعتماد کنیم بسه (4318128) (alef-11)
 
احسان
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۰۳:۰۳
بدبختی کشور ما هم همینه که رای یک لیسانس یا دیپلمه با رای یک بیسواد برابره.توقع داریم کشور پیشرفت کنه. (4318672) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۳:۵۹
عجب طرز فکری!

تو همه دنیا همینجوریه! (4319495) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۵۳:۴۳
نژادپرست!! (4319613) (alef-11)
 
majid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۰۳:۴۲
کی گفته مدرک یعنی سواد. اگر اینطور بود که همه شما (4319877) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۱:۳۹:۰۱
من فوق لیسانس و 48 ساله و کارمند بخشی از وزارت نفت هستم. ولی باید بگوییم آنهایی که غیرت و شرف دارند و جلو متجاوز و دشمن می ایستند اکثر بیسواد و کم سواد هستند و بیشتروطن فروشان.... مریم رجوی تحصیل کرده دانشگاه شریف در قبل از انقلاب است. (4320443) (alef-11)
 
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۰۴:۰۲:۱۷
شعور و درک درست. تشخیص خوب از بد و زشت از زیبا نیازی به مدرک دانشگاهی نداره. یک جو انصاف می خواد که اون هم فقط و فقط با زندگی پاک و سالم به دست میاد. (4320970) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۰۸:۲۱:۴۸
دقیقا طرز تفکر اصلاح طلبان رو با صداقت ..... بیان کردید (4321181) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۲:۴۲:۵۵
آقا احسان تو که می خواهی بگی لیسانس دارم خوبه بدونی الان هر کی از باباش قهر می کنه می ره یک مدرک لیسانس و فوق لیسانس میاره

اگر میگفتی دکتر باز هم یه چیزی (4321833) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۲:۴۳:۵۸
تازه دکترشم چنگی به دل نمی زنه

چند سال دیگه مملکت پر دکتر خواهد شد (4321837) (alef-11)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۲:۱۲
گرفتن حكم براى ريختن و گشتن خانه يكنفر كار ساده اى نيست ، بلافاصله بعد از اعلام وجود جنس حكم ميگيرن ميريزن به خانه يك وزير ،و اونقدر عجله دارن كه قبلش وقت نميزارن ببينن شايد قانونى بوده ، اينجاست كه وزير مظلوم است.
ضمنا دويست ميليون جنس خارجى وارد كردن رقم بالايى نيست كه الف رو رقم انقدر رو رقم مانور ميده. رقمها در واردات دههاميلياردى هست.
سوم گيريم كه دختر وزير خطاكار،چه ربطى به روحانى و جهانگيرى داره؟؟؟ (4317586) (alef-13)
 
ورشا
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۱۴
لابد وزیر رو احمدی نژاد منسوب کرده.؟؟؟؟ (4317907) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۲:۲۲
خداوکیلی بعضی از وزرا روحانی باعث ریزش رای ایشان خواهد شد مانند صنعت ، اموزش و پرورش ، راه ، و ... (4318130) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۰:۵۸
شرکت و فروشگاه های زنجیره ای لباس ایتالیایی میگن مال خود وزیر است، بیشتر تحقیق کنید. (4318392) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۴:۲۵
انان که باعث این درگیریها هستند دست اخر خودشان بازنده واز اب گل الود تاکی میخواهند ماهی بگیرن (4318405) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۰۴:۱۶
تازه برندی وارد کرده که تولید کننده داخلی راحت میتواند با توجه به قیمت بالای آن رقابت کند.
پیراهن 10 هزار تومانی بنجل که وارد نکرده . (4319054) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۳:۳۷:۵۴
مشت نمونه خرواراست (4321976) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۳:۱۵
واردات کالا از راه قانونی و با پرداخت حقوق گمرکی خلاف قانون نیست و هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند اینکار را انجام دهد .

من از اقای روحانی حمایت میکنم و دولت ایشان را با همه نقاط ضعفش قبول دارم

ولی واقعا اینکه وزیر ایشان در کار تجارت شخصی باشد شایسته نیست . و متاسفانه نقاط ضعف اقای روحانی در بسیاری از مسائل مربوط به چند وزیر ایشان است .

البته همان طور که همه مردم دیدند دولت سعی در مخفی کردن و انکار موضوع نکرد و اقای جهانگیری با شجاعت و صداقت موضوع را گفت ، چیزی که حداقل در بقیه آقایان تا به امروز دیده نشده . (4317679) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۲:۴۶:۵۴
آقا بنده به عنوان شخص حقیقی می خواهم کالا وارد کنم، کجا باید بروم. (4321841) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۴:۴۱
پس از آنکه تیر اتهام قاچاق کالا به سنگ خورد به جای اینکه اقای قالیباف و دوستان عذرخواهی کنند در یک فرار به جلو دغدغه مند تولید داخل شدند...!؟ (4317950) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۴:۰۶
در دولتی که وزیر صنعت و معدن آن نسبت به استمرار فعالیت کارخانه‌های قدیمی توجیهی دور از منطق اقتصادی دارند٬ انتظارات دیگر از این دولت هم کاهش پیدا می‌کند. وعده‌های انتخاباتی جدید در نگاه دولت بذری است که اگر کاشته شد باید صبر کرد تا در زمانی محرمانه که فقط دولت می‌داند چه موقع است رشد کند و بعد از مدت‌ها شاید میوه دهد و اگر روزی هم از روی بی‌تدبیری خشکید، خب طبیعی است چون قرار نیست همیشه پایدار بماند! (4317515) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۴:۰۲
شما که هل عدد و تحلیل هستید واقعا چرا وقتی بیش از 1600 کارخانه و مجتمع تولیدی تو دولت دهم تعطیل شد کسی چیزی نمی گفت (4317682) (alef-11)
 
لر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۵:۳۰
اصلا اینجوری نیست امار تعطیلی کارخانجات دولت روحانی سر به فلک کشیده (4317901) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۴۵:۱۵
گفته شما کاملا درست است چون تقریبا تمامی کارخانه ها لااقل در ان مقطع مواد اولیه یا قطعات ضروری خود را از خارج تامین میکردند با دلار 900 تومانی بعد که اول دلار سه برابر شد بعد تحریم ها هر روز شدید تر میشد بیشتر این کارخانه ها در سرازیری تعطیلی قرار گرفتند واندک اندک با کاهش بعضی هزینه های غیر ضرور بعد با کاهش پرسنل ودر نهایت اعلام ورشکستگی کامل در دوره دولت یازدهم قرار گرفتند حال سنگی را که دولت قبل در چاه انداخته
باز خواستش را باید دولت بعد پاسخ دهد از این بهتر نمیشود (4319305) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۵:۴۱
فقط در سال 95 نزدیک 500 هزار نفر بیکار شدند. این هم از کمک دولت به صنعت برای احیاء. این دولت تو بخش صنعت واقعا شاهکار کرد. وای به حال صنعتی که دوباره درراس اون دولت روحانی باشه. (4317902) (alef-11)
 
شهاب
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۶:۵۶
میشه لطفا رفرانس و سند این 500000 امار بیکاران سال 95 را بفرمایید؟ هرکسی اندک تاملی بکند در صحیح بودن این آمار شک میکند. (4318961) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۴:۲۰
هنوز ثبات و امنیت شغلی نیست. آن وقت آقای روحانی دم از آزادی انتخاب شغل می‌زند. مشاغل گوناگون دارند به دلیل سوء تدبیر ورشکسته و تعطیل می‌شوند آن وقت آقای روحانی وعده 100 روزه حل مسئله بیکاری می‌دهد! (4317516) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۱:۴۹
الان مشکل شما اینه که چرا 100 روزه همه مشکلات کشور حل نشد؟!!! (4318252) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۰:۳۸:۵۳
نه برادر مشکل مردم قول صد روزه نیست مشکل مردم دولت حرف هست مشکل عدم صداقت در دولت روحانی هست (4321524) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۸:۲۴
دولت مظلومه چون شب انتخابات این شوها برایش راه می افتد (4317535) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۰۳:۵۷
من هم دوست دارم جزء این مظلومین 200 میلیونی باشم نه پدر کارگر معدن زغال سنگ. (4318400) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۵:۳۹
نکتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه جالب و قابل تامل برای من اینه که طرفداران روحانی و اصلاح طلبان به جای اینکه بیان رسما این اشتباه رو بپذیرن و از جامعه و ملت و مردم عذرخواهی کنن الان باز هم تو کامنت هاشون دارن اون رو ماست مالی می کنن

شماها ماست مالی کنید ملت و مردم هم پای صندوق های رای جواب دختر وزیر و دختر صفدر حسینی و بقیه آقازاده ها را خواهد داد ان شالله (4317598) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۵۹:۴۵
دقيقاً چه اشتباهي رخ داده؟ دختر وزير هم مثل هر ادم ديگه اي از جمله خود شما حق داره كه كار تجاري قانوني انجام بده. مشكل اينكار دقيقاً چيه؟ اگر شما ٢٠٠ ميليون پوشاك وارد كني جرم نيست ولي اگر ايشون وارد كنند جرمه؟ واردات پوشاك در كدوم دولت ممنوع بوده؟ مجلس ممنوع كرده؟ قاچاق بوده؟ خوب بفرماييد كدوم بخش ماجرا خلاف بوده كه عذرخواهي كنند. (4318385) (alef-11)
 
عباس
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۳۵:۱۹
سلام.
دوست گرامی و دوستان گرامی توجه داشته باشید که در این قضیه شرکت به نام آمیتیس طراوت کودکی با سرمایه اولیه یک میلیون تومان ثبت شده.(با سهم پنجاه درصدی خود وزیر محترم سپس سرمایه شرکت تا حدود 375 میلیون افزایش پیدا کرده.دوباره اسفند ماه 95به سرمایه اولیه یک میلیون برگشته.و جالبه که با سرمایه ثبت شده یک میلیون تومان واردات 200میلیون انجام شده.استفاده از رانت قدرت هر جا ودر هر دولتی باشه باید محکوم بشه و جای دفاع نداره. (4318889) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۱۳:۴۵:۳۶
هیئت مدیره خود آقای وزیراست (4322011) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۰۸:۳۸:۲۳
مشکل اینه که شرکت فنی بوده چرا لباس وارد کرده اون هم برند. وقتی کارخانه های پارچه بافی و کارگاههای دوخت لباس ما همه ورشکست شدن . من به عنوان یک ایرانی از کسی که خودش راس کاره و از بی کاری کارگران . جوانان و مشکلات اقتصادی خبر داره انتظار ندارم. (4324624) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۶:۴۱
همین که گفتی "شاید" همه چیز رو معلوم کرد (4317747) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۳:۵۲
همین که اینقدر مرد بوده که مثل شما با پارتی بازی دخترش رو سر کار نگذاشته خودش خیلی ! (4318260) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۳:۱۵
دفاع بد دفاع بد ه (4319180) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۵:۳۹:۲۱
اشراف در خصوص تراشیدن توجیه برای اشتباهات خودشان از تخصص لازم برخوردار هستند (4319268) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۸:۲۴
خیلی خوب ... همه چیز حل شد و دیگه مشکلی نیست!

خیلی جالبه برخی فساد به این بازرگی را در سطح وزرای دولت یازدهم میبینند و خناق میگیرند اما اگر یک صدم آنرا در طرف مقابل ببینند آنچنان هیاهویی به راه میاندازند که بیا و ببین (4319602) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۱:۱۶:۲۹
فساد یعنی خلاف قانون شده که میبینید نشده، دوستانتون سند و مدرک هم خواستند که دیدید ارائه شد. شما احتمالا معنی فساد رو نمیدونید (4320368) (alef-11)
 
قباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۲۰:۳۰:۵۹
رای ما فقط روحانی والسلام (4323449) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۵۰:۳۸
شما ماله کشی نکنید (4319608) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۶:۴۳
ما 96 درصدي ها در انتخابات ميدانيم چه بکنبم (4317188) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۸:۴۳
ما دولت صد در صدی می خواهیم (4317536) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۵۵
با ادامه دولت فعلی خبری از صددرصدی نیست. (4317911) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۸:۱۲
فعلا که ۴ درصدی ها کشور رو اداره میکنند.شما هم خارج از دولت هستید که اگر توی دولت بودید میتونستید با مظلومیت ۲۰۰ میلیون واردات کنید (4318285) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۲۸:۴۶
همين آقاي قليباف مگر در زمان رياست پليس چندين هزار دستگاه خودروي بنز وارد ايران نكرد .در صورتيكه زانتيا و ماكسيما در ايران توليد ميشد.

مگر قرار است تمام فرزندان مسئولين يخاطر شغل پدر بيكار باشند.
مگر واردات قانوني لباس جرم بوده ؟

كانديداها بجاي اينكه برنامه هاشون بگم همش يكديگر را نقد ميكنند . (4317196) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۹:۲۵
همشون شعار می دهند، تا دیروز به واردات کالا افتخار می کردند امروز دولت را متهم می کنند (4317539) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۱:۵۶
مگر همسر قالیباف به محض انتخاب بعنوان شهردار بعنوان مشاور همسرش منصوب نشد؟ فرزندان قالیباف در چند سالگی با چه ترتیبی و در چه شغلی مشغول هستند؟ (4317546) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۱۲
راستی متوجه شدید دختر فوق لیسناس اقای وزیر تو وزارت خونه باباش استخدام نشده یا از وزارتخونه باباش پول نگرفته از نفوذ باباش هم برای واردات قانونی یه مقدار لباس استفاده نکرده ضمنا بلد نبود بفروشه لباسا رو دستش باد کرده برده انبار کنه واقعا جرمی انجام شده؟ انصافا کسی می دونه ارزش موجودی لباسهای مثلا یه مغازه از دهها هزار مغازه تهران چقدر میشه؟ واقعا اگه این خانم دو دهنه مغازه داشت یا مثل بعضیها تو 25 سالگی میشد مدیرعامل سایپا باید چی گفته می شد. (4317716) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۲:۴۹
نه جرم نیست خلاف اخلاقه وقتی خودمون این همه بیکار د اریم (4317551) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۵۳:۲۹
واردات خلاف اخلاقه!!!!!!!؟؟؟؟

من با تولید داخلی موافقم
اما اگر واردات نباشه رقابت نیست و قیمت کالا و اجناس سربه فلک میکشه

نمونه اش پسته و زعفران و . . . (4318997) (alef-11)
 
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۹:۳۳
بحث امنیت شوخی بردار نیست کشور واسه چی سامانه دفاع موشکی می خره به خاطر اینکه امنیت شوخی بردار نیست .
اما واردات پوشاک توسط وزیر در سال های اقتصاد مقاومتی در حالی که تولید کننده داره بدبخت میشه کمک به افزایش بیکاری کمتر از خیانته ؟ (4317576) (alef-13)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۱:۰۶
این بنزها بابت سود سهام ایران در کپانی بنز آلمان به ایران داده شد. (4317619) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۵۰:۵۸
سهام ایران در زمان جنگ برای تامین هزینه جنگ فروخته شد (4318984) (alef-11)
 
لر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۹:۱۷
اونم مظلوم !!!!!!!! (4317924) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۹:۴۱
مظلوم 200 میلیونی (4317927) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۲۰:۴۸
شاید با کسی شریک بوده چرا تهمت میزنید ؟ (4318207) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۳۶:۵۰
یک خونه ته تهران 50 مترم باشه قیمتش 200 میلیونه! الان یعنی همه پولدارن ؟!
والا دولت مهرورزی یک بلایی سر پول در اورده شکر خدا یک واحد 50 متری هم با 200 تومن نمی شه خرید بعد یک عده اینرا بزرگ کرده اند!

خانه خود اقای قالیباف قیمتش چنده ؟!! (4319980) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۱:۲۸
من بیکارم,یه خواهشی دارم آقای وزیر آموزش و پرورش میشه بیام پیشتون راه واردات رو بهم آموزش بدید؟ (4317203) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۵:۳۵
خوشگل پسر میری اداره بازرگانی شهرت درخواست کارت بازرگانی می کنی بعد از تحویل مدارک و ثبت شرکت در نیم روز در سازمان ثبت شرکتها می تونید نسبت به واردات کالا از کشور مورد نظر اقدام کنید سالانه بالغ بر بالغ بر ششصد هزار میلیارد تومان کالا وارد کشور می شود این خانم فقط 200 میلیون تومان جنس وارد کرده که بدلیل ضعف در بازار یابی مجبور به انباری کردن شده است یعنی واقعا فکر می کنید 200 میلیون تومان خیلی پول زیادیه واقعا نمی دونید فلان خواننده برای یک شب اجرا در صدا و سیما 25 میلیون تومان دریافتی داره (4317557) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۶:۲۳
معلومه شعبش تو نیاوران و پاسداران رو ندیدی میگی بازار یابی نکرده (4317908) (alef-11)
 
ورشا
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۸:۱۰
نه دیگه..........
اشتباه گفتی........دختر وزیر کارت بازرگانی نداشته......... (4317915) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۰:۳۵
حتما تو دیدی که کارت بازرگانی نداشته (4318458) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۱۶:۲۰
اگر اشکی داشته باشم برای آن معدن چی مظلوم گریه می کنم!!!!!!!!!

....مظلومیت درست نکنید!!!!!!!

با فریب و ... نمیشه مردم را رنگ کرد. این دولت در خدمت ، آبرو خریدن برای وزیرش است.
قاچاق که باشه ۲ ساعته تبدیل میشه به کالای قانونی. از همین گمرکات زیر نظر همین دولت 25 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد میشه بر چسب قانونی زدن به ۲۰۰ میلیون کالای قاچاق که مثل آب خوردن است ، معمولا 5 درصد کالای قاچاق کشف میشه ، این ۲۰۰ میلیونشه که کشف شده بقیه داره یا نداره خدا عالم. (4318447) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۱:۴۶
کابینه کاسب ها (4317204) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۲:۱۶
دولت ۴درصدی ها (4317210) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۱:۰۸
واقعا ايشون ميخوان با اين تفکر اقتصاد مقاومتي رو اجرا کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واي بر ما (4317442) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۷:۰۱
وارد کننده هستید یا مصرفکننده لباس ایتالیایی که الان ناراحت شدین؟ (4317794) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۸:۱۳
وای بر شما (4317917) (alef-11)
 
بنده خدا. اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۳:۴۲
قبول دارم جهانگیری بد دفاع کرد.
اما روحانی خوب دفاع کرد.تشخیص متخلف بودن این کار حکم قضایی است.
این را هم قبول ندارم این واردکنندگان باعث ورشکستگی تولیدکنندگان هستند. آنها طبق قانون و مقررات تجارت کرده اند. اشکال از قانون ومقررات است.
اما از همه بدتر رفتار آقای قالیباف است او با نیت تخریب دولت وارد این مناظره شده است. او احمدی نزاد دوم است و این رفتار برای کشور هزینه دارد. (4317221) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۶:۲۸
هر کالایی که در داخل تولید میشود واردات آن به نص صریح رهبری حرام است (4317529) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۵:۵۸
وقتی از نظر قانونی مشکلی نداره چطور حرامه؟ (4317599) (alef-11)
 
ناشناس
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۵۰
حتی کالای بی کیفیت ؟؟؟مگه مالمون رو از توی جوی اب ؟؟ (4317707) (alef-11)
 
دانشجوی MBA
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۰:۲۶
تولید کننده ایرانی اگه رضایت مشتری رو بدست بیاره نباید از واردات یا قاچاق بترسه.
ولی اگر به دنبال استثمار مصرف کننده باشه باید بدونه که ورشکستگی سرنوشت محتومشه.
مشاهده وضعیت صنعت خودرو کافی هست تا معلوم بشه سیاست ممنوعیت واردات هم به ضرر مصرف کننده است هم به ضرر تولید کننده.
با این سیاست قرون تاریخ مصرف گذشته مصرف کننده حق انتخابشو از دست میده و تولیدکننده به یک موجود رانتخوار و عقب مونده تبدیل میشه که کمترین اهمیتی به مشتری نمیده!
امروز عصر رقابت و احترام به مشتری هست. تولید انحصارطلب هیچ ارزشی نداره. اونی که ارزش داره تولیدکننده رقابتی و مشتری مدار هست. (4317767) (alef-13)
 
K
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۹:۳۶
امریکا با اون اقتصادش هم به این نتیجه رسیده که واردات به اشتغال و تولید داخلی صدمه میزنه ، وعلی رغم تمام پیمانها وارد جنگ تجاری شده ،در کانتکس کسب و کاری که یکسره در تهدید انواع عوامل داخلی و خارجی قرار داره و پارامترهای اقتصاد کلان مثل منار جمان دارند نوسان میکنند شما انتظار معجزه داری ،وقتی هزینه عوامل تولید با سیاستهای یکشبه چندین برابر گران میشود و قاچاق کالا و دامپینگ خودیها با واردات کالای قاچاق و غیر قاچاق رانت محور کمر تولید کننده را خورد میکند ،همین که تولید کننده ها توانسته اند سر پا بمانند هنر کرده اند ...دوست من یک مقدار مطالعاتتون رو بیشتر کن و دوباره برو رتبه محیط کسب و کار ایران را ببین چنده و ببین چه کسانی موظفند بستر کسب و مار را در کشور فراهم کنند که متاسفانه خود وارد کننده اند و شرکتهای متعدد تجاری دارند (4318770) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۵۹:۵۰
اگر کالایی از آنها نخری آنها هم کالایی از شما نمی خرند این قانون تجارت است (4318661) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۲:۰۵
جهانگیری بد دفاع کرد قبول اما رییسی که 14 سال دادستان کل این کشور بوده و شغلش دفاع از حقوق مظلومه چرا علی رغم ابلاغ حکم تعزیرات حکومتی مبنی بر قانونی بودن واردات یه کامیون لباس چرا در دفاع از حق یه خانم مسلمان سکوت کرد و چیزی نگفت مگه اخلاق محمدی حکم نمی کنه که مسلمان در چنین مواردی سکوت نکنه؟ (4317728) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۴:۰۳
جهانگیری هم گفت دیگه تشخیص چی؟ :) واردات یا قاچاق پوشاک هر دوش برای وزیر کابینه حکمش مشخصه. دیگه همش نزنید (4317837) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۴:۴۳
کاندیدای پوششی ، اساسی خراب کرد. (4317227) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۴:۵۰
بمیرم برای مظلومیت امثال دختر وزیر و نعمت زاده!! (4317228) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۴۷
اخوي اگر شما توي گوش كسي بزني ولي پشت سرت بگن يارو رو كشتي شما در اينجا مظلوم واقع شدي. چون بهت تهمت زدن. نه اينكه كارت درست بوده. نخير كار شما اشتباه بوده و نبايد تو گوش كسي ميزدي ولي مورد ظلم واقع شدي چون كار نكرده رو بهت نسبت دادن. اينم همون حكايته، شما از مجاري قانوني و براساس ضوابط كشور و پرداخت عوارض گمركي البسه اي را وارد كردي (خب با اين وجود شايد كار درستي نكرده باشي) ولي اگر بهت بگن قاچاقچي!! خب اين ظلمه ديگه. شاخ و دم نداره كه. (4317706) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۲:۵۲
شماها به جایی که سعی کنی خودتونو بالا بیارین دیگرانو تخریب میکنی این رفتار دیگه خریداری نداره (4318466) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۶:۱۱
دست دولت در دفاع از عملکرد خود ، واقعا خالی بود. بیشتر سعی کرد که از ابزار شجریان و فرهادی و..استفاده کند. (4317233) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۳۷
مثل اینکه در مناظره خواب بودید. وقتی روحانی از شعار روی موشک و زیرزمین موشک ها بودی خواب بودی ؟ وقتی از چرخش 1000سانتریفویژها گفت خواب بودی ؟ وقتی از اخلاق و شرکتهای علمی گفتن خواب بودی ؟ از تولید وصادرات ایران خودرو گفتن خواب بودی ؟ و.................................... (4317705) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۶:۴۸
جوری به دختر وزیر گیر دادند که انگار خبر ندارند بقیه آقازاده ها چه می کنند (4317238) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۵:۳۳
آقازاده که فقط آقازاده دولتی نیست (4318272) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۷:۲۵
یعنی واقعا این دختر نتونسته بره یه قرارداد چند میلیاردی با وزارت خونه بابایی ببنده تا راحت باشه و آقای قالیباف و رئیسی هم انقد عصبانی نشن (4317241) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۰:۰۷
صاحبان فیش های نجومی ، ذخیره نظام شدند و نابود کنندگان تولید داخلی ، مظلوم! این دهن کجی به مردم نیست؟ (4317250) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۱:۱۹
البته !!!! جهانگیری می توانست به واردات بنزهای پلیس در زمان فرماندهی نیروی انتظامی قالیباف اشاره کنه. (4317263) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۷:۰۱
چرا بی ربط میگی !!! ما برای مسائل امنیتی کشور باید بهترین تجهیزات را داشته باشیم و این منفعتش برای همه ملت است،
سرباز ما باید بهترین سلاح و بهترین خودرو را برای مقابله با اشرار و قاچاق چی ها و آدم کش ها داشته باشد.

از این مقایسه های بی ربط خجالت بکشید. (4317695) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۸:۳۶
اتفاقا یکی از کارهای خوب قالیباف همین بود، اگه ماشین ایرانی گرفته بود هزینه چند برابری و الودگی هوای بیشتری داشتیم (4317756) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۵:۲۴
برو بخون چرا اصلا بنز رو انتخاب کردن اصلا منابع خرید بنز کجا بود
یه پولی رو که ندادن رو تبدیل به بنز کرد تبدیل به اقتدار نیروی انتظامی کرد (4317785) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۴:۱۶
200 میلیون پول 40 متر خونه است که سرمایه تجارت قانونی دختر وزیر آمورش و پرورش شده بود! اون موقع که دو میلیارد دلار پول نفت رو بردند و خوردند آقای قالیباف کجا بود؟ یا اون موقع که به طور غیر قانونی املاک و زمینهای شهر تران رخوردند؟ (4317276) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۲:۰۷
آن موقع که قرارداد کرسنت امضاء شد چی ؟ (4317673) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۹:۵۱
ولاتقف مالیس لک به علم...یعنی تااثبات نشده سکوت (4317866) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۳:۰۱
شاید با چند نفر شریک چرا تهمت میزنید ؟ (4317832) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۴:۳۴
تخریب دولت نتیجه عکس داره حالا شماها هی داستان بگید ! (4317839) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۱۷:۲۶
منظورتون اینکه 200 میلیون که پول یه آپرتمان 140 متری بود که تو دولت احمدی نژاد با افزایش دلار از 280 تومان به 3200 هزار تومان رسید شد پول یه آپارتمان 40 متری الان چیزی نیست؟ (4317913) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۴۹:۴۸
-- جليل آقا !! واقعاً قشري مظلومتر از شما پيدا نميشه !! بعد از سي سال خدمت صادقانه !! ...
افسوس ... صد افسوس ...اين حقوق كه بودجه گذران دهه اول هر ماه نيست !! ... دختر دم بختم يك دونه دندانش درست كرد ، شد هفتصد هزار تومن !! چه خبره ، زندگي خيلي سخته !! ... گوشت شد غذاي از مابهترون !! چلو كباب دارهميشه غذاي اعيان و اشراف !! ميوه كم كم داره تو يخچال ميلياردرها جا خوش ميكنه و بس !! ... واقعاً شما قشر مظلوم ... بايد به مظلوميت شما كه از جمله فرهيختگان و بازنشستگان دولت هستيد هاي هاي گريه ... !! واقعاً دل سنگ آب ... !!
--- مظلوم ؟ !! ... مظلوم هم انحصاري شد قربونتم !! ...بايد ديد كي هستي تا مظلوم قلمداد ... هي ي ي ي ي ي روزگار ...هي ي ي روز گار !...مظلوم ٢٠٠ ميليوني !! ... مظلوم ١/٧ ميليوني !! ... بايد ديد كي هستي تا بگم مظلومي يا خير ... !! مظلوووووووووم !!! هه !! (4317292) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۰:۲۴
منم مجوز میخوام آقای جهانگیری! (4317295) (alef-13)
 
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۴:۰۹
مراحل قانونی داره عزیزم. از درش وارد بشی میتونی مجوز بگیری. (4317781) (alef-13)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۶:۴۶
شما نیاز به مجوز برای واردات نداریدچون واردات ازاده.شما از طریق اینترنت یک سازنده یا فروشنده را پیدا کن جنس بخر پول حواله کن و برای ترخیص از شرکتهایی که ترخیص می کنند کمک بگیر.خیای فشرده گفتم چون خودم وارد می کردم..اما بعد برادرم امام علی به برادرش از خزانه کمک نکرد یعنی شیعه علی در زمان مسیولیت فقط کار خودش را می کند ودخترش هم همین طور...خود دانید. (4318959) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۵:۲۳
واردات پوشاک انحصاری شده! (4319500) (alef-11)
 
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۳:۰۷
مصداق کامل دروغگویی، انکار، مظلوم نمائی و خودخواهی برخی مسئولین. حلالتان نمیکنیم. (4317307) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۳:۵۵
وقتی به فردی تهمت دروغ زده می شود خود بخود مظلوم خواهد بود . یادتان باشد قالیباف و افراطی ها قبل از اثبات اتهام در مراجع قانونی از قاچاق وزرا صحبت کردند .
در این مناظره ها معلوم شد دروغ های محمود خیلی به مذاق برخی خوش آمده که چپ و راست دروغ می گویند . (4317310) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۵:۵۹
اگر بخواهیم ...های روحانی رو جهانگیری را بشماریم ، ماشین حساب نیاز دارد
همین دیروز جهانگیری گفت متوسط حقوق معلم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شده
این یک دروغ بزرگ است که ۱ میلیون فرهنگی شاهد این دروغ بزرگ اند، متوسط حقوق فرهنگی امسال ۱۸۰۰ شده. (4317743) (alef-11)
 
هادی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۱۶:۴۵
من فرهنگی ام 3100000 تومان امسال حقوقم شد عالی ممنون روحانی (4318449) (alef-11)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۹:۰۴:۱۲
تو در روسیه معلمی؟! (4320051) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۲:۱۷
مگه جرم قالیباف در املاک نجومی در دادگاه محکومشدکه شما قالیباف روبه صلابه کشیدید؟ (4317829) (alef-11)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۴۷:۵۰
اصلاً گذاشتيد كار به دادگاه بكشه ؟؟؟ (4318323) (alef-11)
 
منتظر
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۶:۱۲
خیلی جالبه خیلیها هم دست شدن تا سر مردم کلاه بگذارند و عوام فریبی کنند تا روحانی دوباره رییس جمهور بشه ولی نخواهد شد به امید خدا و یاری امام زمان عج
1. رییس مجلس که علنا در انتخابات به نفع یک کاندیدا موضع میگیرد و خلاف قانون عمل میکند
2. ستاد انتخابات که با تصمیمات بحث بر انگیزش سعی دارد جریان کلی انتخابات را به نفع دولت برنامه ریزی کند
3. صدا و سیما و مجری مناظرات که جلوی چشم مردم تقلب می کنند
4. اصلاح طلبان که با فتنه 88 پالسهای تحریم را به دشمن دادند و مملکت را به مرز فروپاشی بردند و تحریم را گردن اصولگراها می اندازند
5. عده ای از اصولگرایان که فقط نام آنها اصولگراست و در عمل از هر اصلاح طلبی اصلاح طلب ترند و در حقیقت نان را به نرخ روز می خورند
6. شبکه های ماهواره ای خارجی و ضد انقلاب که بیشترشان فراریان اصلاح طلبند
7. آمریکا، اسراّئیل و عربستان و ترکیه و اعوان و انصارشان که میخواهند دولت ضعیفی سر کار باشه و هر چی میگن بگه چشم قربان
و ...............
پس مردم عزیز به کوری چشم دشمنان اسلام خواهشا آزموده را آزمودن خطاست (4317320) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۸:۵۷:۰۰
دولتی که طرز فکرش این باشه معلومه بیکاری به این وضعیت میافته (4317326) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۱:۰۷
گفت دولت مظلوم هست نه وزیر! (4317344) (alef-13)
 
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۶:۰۵
سایت وزین الف, ضمن خسته نباشید, درک کرده و درسته که شما باید از کاندید اصولگرا حمایت کنید, ولی نه به شیوه تخریب رقیب, بلکه برنامه دوستانتون رو معرفی کنید, خود کاندید های مورد نظرتون که اعلام نمی کنن مثلا رشد ۲۶ درصدی رو طبق چه برنامه ای می خوان محقق کنن یا منابع افزایش یارانه و کارانه بیکاری رو چگونه تامین می کنن!! وگرنه هر کسی می دونه واردات پوشاک برند هیچ ربطی به تولید داخلی نداره, کسی که برند میپوشه اگر نمایندگی تو ایران هم نباشه از کشور خارجی تهیه می کنه!! اون وارداتی به تولید داخلی لطمه میزنه که مشابهش در داخل تولید میشه!! (4317359) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۰:۰۴
هر وقت روحانی برنامه هاشو گفت و دست از سر دولت دهم برداشت اون موقع اینا برنامه هاشون رو می گن
روحانی جوری حرف می زنه انگار این 4 سال دورش احمدی نژاد ریس جمهور بوده (4317812) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۶:۲۰
البته کلیت موضوع کار خوبی نیست و قطعا کسی حمایت نمیکند. ولی دختر وزیر یک فرد حقیقی در این مملکت هست و حق دارد هر نوع تچارت قانونی انجام دهد و اگر جرمی هم کرد چه ربطی به خود وزیر دارد که شلوغ مکنید الان کل تولید کشو گیر این دویست میلیون واردات پوشاک شده ؟ این همه واردات میلیاردی به کشور انجام میشود خبری نیست ... سوء استفاده از این موضوع توسط کاندیداها خیلی زشت تر از خود موضوع است الان جناب قالیباف پاک و منزه هستند از هر نوع سوء استفاده از مقامشان؟؟؟؟ (4317363) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۸:۲۸
زمانی که کسی دختر وزیر می شود حق ندارد هر کاری که خواست انجام دهد ، زمانی که وزیر دم از اقتصاد مقاومتی می زند باید از خانه خودش شروع کند . اقتصاد مقاومتی فقط برای مردم خوبه ؟ ای کاش تمام مردم دختر وزیر بودند . (4317703) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۵۷:۴۸
مهندس! وزیر آموزش وپرورش همش چند ماهه که وزیره
ازکجا میدونی این تجارت مال قبل از انتصابش نیست؟ (4319016) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۱:۱۱
200 میلیون پوشاک برابر با 5 واحد تولید کوچک با 100 نفر نیروی کار
ماله کشی ممنوع (4317820) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۰۴:۲۴
حاجی ما بقالی راه انداختیم سرمایه لازم بیش از 200 میلیون شده! 5 تا تولیدی؟ (4318138) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۰:۲۱
تومن نه دلار. شایدم شما 40 سال تو کما بودید تازه به هوش اومدید. آپارتمان یه خوابه من توی یه جای پرت قیمتش بیشتره (4318705) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۷:۴۸
آنی که کمر تولید کننده پوشاک داخلی را شکسته (گذشته از بهره وری پایین نیروی انسانی و ماشین آلات و... ) واردات قاچاق این کالاست نه واردات محدود آن از طریق گمرک و با پرداخت کلیه حقوق کمرکی! نعل وارونه نزنیم وآدرس غلط ندهیم!
به جای گل آلود کردن آب بیاییم همه همت کنیم و موارد ذیل را عمل کنیم
- برای حمایت تولید داخلی از کالای داخلی استفاده کنیم
- کالای قاچاق را نخریم (خرید کالای قاچاق کمک به قاچاقچی است)
- درعین حال از وارد کننده قانونی با شفافیت تمام حمایت کنیم.
- از واردات غیر قانونی و قاچاق به هر نحو ممکن ممانعت کنیم.
- (4317370) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۱۸
بحث بحث اقتصاد مقاومتی است آیا با آن دویست میلیون نمی شد در ایران شغل ایجاد کرد . البته باید جلوی قاچاق را نیز گرفت . (4317717) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۱:۵۴
با دویست میلیون یه بقالی 12 متری هم نمیشه زد. مثل این که شما خوابید. (4318718) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۸:۴۰
آیا جهانگیری که اتفاقاً مسئولیت مقاومتی کردن اقتصاد را هم برعهده دارد در طول 4 سال گذشته با همین تفکر (مظلوم خواندن واردات چی و شریف دانستن واردات غیرضروری) مدیریت اقتصاد مقاومتی را برعهده داشته است؟ شاید به همین خاطر هم است که نه تنها اقتصاد مقاومتی نشد بلکه راه برای واردات غیرضرور باز شد.
بستگی داره به “فرهنگ لغت“
با مراجعه به “فرهنگ لغت“ اصلاحات و کارگزان
شرح “اقتصاد“ و “مقاومت“ را پیدا کنید، به پاسخ کاملتری میرسید. (4317372) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۸:۵۶
بای بای روحانی (4317374) (alef-13)
 
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۳:۵۵
شهامت رستگویی جهانگیری قابل تقدیر است . نفع صداقت بیشتر از دروغ است. (4317396) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۴:۲۵
نمی دانم چرا جهانگیری نجابت کرد و مثل قالباف به او نتاخت؟
چرا املاک شهرداری تهران بر بخشیده می شود و کسی نباید معترض باشد.
چرا شهر تهران و تراکم فروشیش زندگی مردم رو نابود کرده و کسی نباید معترض باشد؟

چرا ... (4317401) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۲۹:۲۹
مطمئن باش که قاليباف خيلي چيز ها ميتونه بگه دولت هم از ترسش که چيزي نگه تا قالبياف تحريک بشه و چيز هائي رو نگه که دولت ديگه نتونه سرشو بالا نگه داره

اگر غير اين بود روحاني و جهانگيري گوش فلک را کر ميکردند (4317435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۵:۵۳
اسحاق خراب کردی. (4317403) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۵:۵۷
کاش من هم فرزند مظلوم یک وزیر بودم که چهار شعبه فروش لباس بچه ایتالیایی در تهران داشتم ! (4317404) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۳:۴۰
تا وقتی دنبال پول بی زحمتی اگه فرزند فرزند رئیس جمهورم باشی هیچی نداری. (4318731) (alef-11)
 
حمیداصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۱۹:۰۳
سلام صرفنظرازاینکه تظرات الف راقبول دارم یاخیرازاینکه آقای توکلی شخصیت دموکراتیک داردونظرات مخالف رادرهرپست نشرمیدهدبه ایشان احترام میگذارم اینکه مخالف هم باشیم طبیعی‌است ولی اینکه به دنبال حذف صدای مخالف نباشیم به شدت شایسته وقابل احترام است ممنون.
درضمن بانظرشماموافق نیستم. (4317412) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۲۲:۵۲
اینجانب خودم از فعالان عرصه پوشاک هستم با احترام باید خدمتتون عرض کنم نمی شود درهای واردات را به بهانه حمایت از تولید کنندگان بست .با احترام خاصی که نسبت به تولیدکنندگان شریف ایرانی دارم متاسفانه تولید کنندگان ما از علم , ابزار و ماشین آلات, پارچه و برنامه ریزی تولید بسیار عقب افتاد ه اند و این به دلیل عدم مراوده با صنعتگران خارجی هست . ثانیا هزاران نفر در عرصه قانونی ورود پوشاک و کفش در این مملکت فعالیت می نمایند که یک پنجم واردات ایشان جهت قانونی جلوه دادن آن از طریق گمرک و مابقی قاچاق می باشد.تا زمانی که قانون اشکال داره نمی شود بر وارده کنندگان و نهایتا مصرف کنندگان خرده گرفت و به بهانه حمایت از تولید هر از چندگاهی این موضوع رو جهت اغراض سیاسی گروه های مختلف دستاویز کرد. (4317422) (alef-13)
 
حسن بک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۲۲:۵۳
اخلاق اخلاق اخلاق " انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق" .
یک شهروند غیر کارمند دولت به طور قانونی یه محموله وارد کرده ، عوارضش رو هم داده ، اگر مشکل شما واردات است به وارد کنندگان بزرگ اعتراض کنید !
ولی اگر هدفتان فریب وگرفتن رای عوام است مسله چیز دیگری است. (4317423) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۸:۱۱
اطلاعات شما کم است...، وزیر واردات چی ، اقتصاد مملکت را ویران میکند ، وزرای کاسب ، سرمایه دار، کارخانه ها را ورشکست و کارگران را بیکار می کنند سبب گسترش فقر و فاصله طبقاتی می شوند ، و تاثیر مستقیم در افزایش آمار نا امنی طلاق، اعتیاد ، خودکشی. دارند. (4317856) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۱:۳۴
به روز قيامت هم اعتقاد داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4318462) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۷:۰۴
اینو از اون وزیر باید پرسید؟ (4319515) (alef-11)
 
حمیداصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۲۸:۳۳
دولت به خوبی ازدست آوردهای تاریخیه خود سخن نمیگوید.خریدهواپیمابعداز۴۰سال حرکتی درجهت پیش بردسیاست توریسم است واقدامی زیربنائی است.اگرتوریسم گسترش یابدازبدوورودبه فرودگاه همه تادستفروش خیابان وحتی کسی که درخانه صنایع دستی تولیدمیکندتاکارخانه جات بزرگ از آن منتفع میشوندولی متاسفانه دولت مسائلی ازین دست رابه خوبی ووضوح کامل برای مردم بازنمیکندوپاسخی درخوربه شبهات شعاری مثل استفاده‌ی یک درصدمردم ازهواپیمانمیدهد
گاهی احساس میکنم مردم بهترمیتوانندازدولت دفاع کنند.ضمن اینکه اقدامات صورت گرفته تصمیمات نظام برای حل چالشهای بین‌المللی بوده است والبته صحیح وشایسته انجام شده است (4317434) (alef-13)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۰:۰۲
ما تو این تهران کلی برند مشهور وارداتی داریم .تو همین شمال شهر تهران پاساژها و مالهای بزرگی هستند که هم تابلو های خیلی بزرگی دارند هم بیلبوردهاشون تو تمام سطح شهر نصب شده .حالا اگر دختر وزیر نماینده یک برند باشه و از راه قانونی کسب ثروت کرده باشه عوارض گمرکی هم داده بشه بهد بهش بگن دختر قاچاقچی وزیر مظلوم نیست؟
الان از ترکیه خیلیا پوشاک رو کیلویی قاچاق میارن ایران صدای کسی در نمیاد .یا آقایون واقعا تو سطح شهر تردد نمیکنند .شمال شهر شده جولانگاه برندهای انچنانی .زمان شاه هم انقدر واردات نبود که الان هست .
مشکل اینجاست که کسی پاسخگوی فسادهای بزرگی که تو این سالها افتاده نیست بعد برای رو کم کردن به یک محموله قانونی 200میلیونی گیر میدیم .
بعد میگیم چرا وزیر پولدار هست .اگر کاربلد باشه اشکال نداره میلیاردر باشه .خسته نشدیم از این همه شعار مدیران مردمی و ساده زیست .بابا الان میانگین دریافتی مدیران جمهوری اسلامی تو اکثر رده هازیر ده میلیون نیست کلی وام و سهمیه های مختلف هم دارید دیگه .پس کسی یا مدیری نیست که تو فقر زندگی کنه . (4317437) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۰:۵۶
آقای قالیباف بدون برنامه است و بهتر از همه خودش این را می داند و با جنجال دنبال پوشش دادن بی برنامگی خود است. (4317441) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۲:۰۲
تیتر سایت الف جالب است ظاهرا خیلی از دست اقای جهانگیری ناراحت است سایت الف تهمت از بلند گو و اینکه نتواند کسی از خودش دفاع کند باید سایت الف ناراحت باشد (4317443) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۵:۱۸
زنده باد شفافيت . زنده باد گردش آزاد اطلاعات . زنده باد صداقت .
توقع فقط شفافيته نه چيز ديگه . اگه مي بينيم كه در ممالك كفر دزدي و اختلاس كمتر از ممالكي شبيه مملكت ماهست دليلي نداره جز شافيت و گردش آزاد اطلاعات . ايكاش كانديداهاي محترم هميشه و در همه حال شفاف باشند كه اگه بودند فاجعه سالهاي 84 تا 92 بر اين مملكت حادث نميشد . (4317452) (alef-13)
 
م
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۳۸:۵۵
چرا ایشان نرفته مثل خیلی خانمهای کارآفرین داخلی تو کار تولید و اشتغالزایی و رفته تو کار واردات پوشاک تعطیل کننده بنگاههایی تولید داخلی و گرسنه و بیکار کردن کارگران داخل ...بله فقط پول پول و پول به هر قیمتی کجاست وجدان کجاست اخلاق کجاست نوعدوستی و البته ....کجاست نظارت و برخورد قانونی ...وزرا برای داشتن شرکت‌های بیشتر با هم مسابقه گذاشتند .....و البته مقصر همین مردمند که با اینا برخورد نمی کنند اگه کره جنوبی بود کسی جرات نمیکرد .....فقط مردم (4317467) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۴۰:۳۸
نکته مهمتر این هست که قالیباف با اون موردی که مطرح کرد عملا سطح مناظره رو به شدت پایین آورد....کلیات و طرحهای کلان از مطرح شدن باز موندند....البته اگر بوده مواردی!!! (4317473) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۷:۲۵
یه جوری گفت دختر مظلوم که آدم یاد دخترک کبریت فروش می افته (4317532) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۱:۴۹
ما خواستار رسیدگی به ایراد افترای آقای قالیباف به خانم آشتیانی در محکمه عادل هستیم. ایشان علنا در یک برنامه تلویزیونی به خانم دانش آشتیانی تهمت قاچاقجی بودن زده است. باید مجازات افترا درباره ایشان اجرا شود.
دو شغله بودن و واردات کردن و 200 میلیون فرع ماجرا است و بعد از این باید رسیدگی شود. (4317545) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۷:۰۱
نکنه تو هم از اون کاسبان حرفه ای هستی که برات واردات چی بودن دختر وزیر و واردات کالاهای خارجی که معادل داخلی داره و آقا حرام اعلام کردن مساله فرعی است؟؟؟

اگر برای تو و امثال تو این مسایل فرعی هست برای ملت و مردم که چندین فرزند بیکار ولی بدون پارتی و رانت تو خونه هاشون دارن این مسایل دقیقا مسایل اصلی است (4317604) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۳:۱۷
قرار سریال بی بینوایان با بازی دختر وزیر در نقش کوزت به زودی به روی پرده سینما های تهران (4317552) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۱۷:۱۲
سريال تو شينما اكران نميشه مهندس (4317606) (alef-11)
 
مصدق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۰:۵۷
تو هم زیر همان پرچم دشمن ایراد بگیر و شعار بده (4317723) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۶:۰۰
منم میخوام مظلوم باشم. کی را باید ببینم. حاضرم هر چه دارم بفروشم در شغل شریف واردات بگذارم. (4317559) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۰۹:۴۳
جهانگیری بهت گفته بودم بیای ضربه گیر ما باشی حالا اومدی ضربه میزنی (4317577) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۰:۵۸
گفت دولت مظلومه که تو این شرایط این موضوع رو علم کردن
نه دختر وزیر
دروغ ممنوع (4317618) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۲:۰۴
دیگه شیفته قدرت اند دیگر. (4317827) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۲:۳۰
تو حساب من 27000 تومن پول مونده و با این پول باید تا اخر ماه زندگی کنم. کاش من هم مثل این خانم مظلوم بودم..................دو میلیارد ریال (4317630) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۲۱:۰۰
سوال:ریاکاری را با ذکر مثال توضیح دهید. جواب: ریاکاری یعنی در حالی که کت و شلوار ایتالیایی به تن داریم در مذمت واردات لباس سخنرانی کنیم. (4318781) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۱:۴۹:۲۵
از سال 81 تا الآن تو کار پوشاک هستم ولی به نظرم از باب همایون است شما چطور فهمیدید ایتالیایی است؟ (4320474) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۴:۱۰
ملت وقتی انقلاب کردن واژه مظلوم چیزی دیگری بود، اگر آن زمان از جهانگیری

می پرسیدن معنی مظلوم چیست ،همین تعریف را داشت ؟ (4317639) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۸:۱۷
ا سلام
طفلکی، دختر وزیر باشه بعد مظلوم هم باشه بعد میلیونر هم باشه بعد واردات چی هم باشه من حاضرم یارانه ام رو به ایشون بدم. (4317652) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۰۱:۱۷
کسی نگفت مظلوم هست. گفته شد اولا در سطح بالا واردات نکرده و در حد یک مغازه جنس وارد کرده و ثانیا قانونی وارد کرده است و مالیات هم پرداخته. نکنه شما انتظار داری همه در سطح هم زندگی کنند؟ من خودم یه جوونم که چیزی ندارم ولی آدم نباید بخیل باشه. اگر حلال هست (که اخلاقا موظفیم فرض را بر حلال بودن آن بگیریم مگر این که خلافش ثابت شود) نوش جانشان اگر هم نیست که مسیولینش رسیدگی کنند. قوه قضاییه برای همین است. (4317822) (alef-11)
 
jh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۲۹:۱۰
سوالی که باید از آقای قالیباف در مورد قولهای اقتصادیش پرسید این است که آیا اقتصاددانهای شناخته شده و مطرح اصولگرایی حاضرند به مردم اعلام کنند امکان اجرایی شدن این حرفها وجود دارد و برای اجرای آنها ضمانت اجرایی بدهند؟ (4317657) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۸:۵۳
شما خودت عاقل باش می شه ۵ میلیون شغل ایجاد کرد؟ واقعا می شه؟ چه رشد اقتصادی لازم هست؟ کجای دیا این کار انجام شده که آقای قالیباف که توی مدیریت تهران مونده بتونه این کارو به سرانجام برسونه؟ (4317805) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۶:۲۵
من کاری به بقیه ندارم ولی من یه پسر 5 ساله دارم اوایل تولدش یه شب تب کرد برای پیدا کردن یک شیاف ساده چند تا داروخونه رفتم ولی نداشتند و میگفتند تحریم هستیم و واردات کم شده . اگر برای پسرم اتفاقی میفتاد کی جوابگو بود ؟؟؟ حرف زدن راحته ولی با حرف چه اتفاقی برای مردم جامعه بیفته مهمه . خواهشا شعاری حرف نزنید . من ممنون دار روحانی هستم حداقل خانواده ام توی آرامش و سلامت زندگی میکنن . حالا ببینید اون بیماران سرطانی و هموفیلی چی کشیدن (4317689) (alef-13)
 
-----
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۴:۳۷
جالبه کاندیدای پوششی یا همون اسحاق خان خودمون میگن من تاچهارشنبه فکر میکردم ازویلای یکی دیگه از وزرا چیزی پیدا کردند ولی بعد فهمیدم از ویلای جناب
اشتیانی بدبخت(که وزیر منه خوشبخت هم هستند)این محموله قانونی روکه دخترشون ازبیکاری پناه به حمل قاچاق آوردن پیدا کردن .
که بنظر من چندتاگل به خودی زداسحاق خان 1- تمام وزرا ویلا دارن برخلاف ساده زیستی مد نظر دکتر 2- ازبقیه همکارای وزیرشون این کاربرمیاد 3- وزیری که بچه اش قاچاق 200 ملیونی (اگه عددش صحت داشته باشه) میکنه بدبختشونه (البته چون دیر وتقریبا دراواخر دولت دکتر به این مسندرسیده زیادبافریدون اشنا نیست نبایدتوقع زیاد داشت (4317783) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۷:۴۹
کسی نگفت دختر وزیر مظلوم است اما اگر کاری قانونی کرده است چرا باید شاکی باشید؟ چرا از واردات قاچاق چیزی نمی گویید که هم ارزش مالی بالایی دارد و هم مالیات آن پرداخته نمی شود؟؟ (4317798) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۰:۲۹
البته می دانید که آقای جهانگیری نگفت دختر وزیر مظلوم است گفت دولت مظلوم است. این هم از تقوی و مسلمانی شما... (4317978) (alef-11)
 
من
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۳۲:۳۱
هه ديگه بدتر (4318515) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۲۴:۲۰
وزیر ایرانی از کالا ایتالیایی حمایت کرده
انگار نه انگار سال اشتغال (4318222) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۲۵:۳۲
آقای قالیباف به جای وعده 5 میلیون شغل لطفا گزارش بدهید در طول مدت 12 سال شهرداری تهران چه تعداد اشتغال برای افغانی ها ایجاد شد ؟ اما کارگران شهرستانی ما هر روز صبح سر اکثر خیابان های تهران منتظر کار روز مزد هستند!!! (4318228) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۲:۴۳:۵۱
واردات هر کالایی و از جمله پوشاک به کشور با پرداخت عوارض و از مسیرهای قانونی که خلاف نیست
اقای قالیباف چرا خودش کاپشن مارک ایتالیایی تنش میکنه که عکسش در همه جا منتشر شده مگر حامی تولید داخلی نیست؟؟؟؟ (4318304) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۱۴:۱۹
بنظر من واردات پوشاک درست نیست
واردات قانونی بوده ولی با روح اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد
بجای دفاع از وزیر باید با ایشون برخورد میشد ، چرا رئیس هیئت مدیره شرکت بوده ؟ و چرا از دخترش نخواسته بجای واردات پوشاک ، تولیدی پوشاک بزند
کار اشتباه ، اشتباه است و از مسئولین اشتباه تر
علیرغم کم و کاستی دولت ، ولی جهت جلوگیری از تکرار تاریخ دولت نهم و دهم ، من به روحانی رای میدهم (4318437) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۲۶:۵۹
کجایند مردان بی ادعا ؟ (4318488) (alef-11)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۵۷:۳۵
اقای جهانگیری هرچی تو مناظره اول خوش درخشید، تو این مناظره دوم الحق نه تنها خودشو بلکه اصلاح طلبان رو ضایع کرد. (4318652) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۳:۵۹:۴۳
آقای دکتر و دوستانشان می دانند 200 میلیون تومان پول تو جیبی آقازاده آنهاست (4318660) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۰۸:۰۸
باید رقابت وجود داشته باشد بین محصول داخلی و خارجی وقتی ما نتوانیم کالای با کیفیت تولید کنیم چطور می خواهیم با دنیا رقابت کنیم صد در صد باید از کالای تولید داخل حمایت کرد ولی این طور نباشد که کیفیت ارتقا پیدا نکند بپذیریم که به دلیل حمایت از خودروی بی کیفیت داخلی چه هزینه های به مردم وارد نمی شود لااقل بگذارید در این مصیبت های سیل و زلزله و ... دلخوش باشیم (4318692) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۴:۳۱:۱۴
وای به حال کشور و مردمی که افرادی مثل جهانگیری رییس جمهورش بشوند. (4318863) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۷ ۰۷:۱۷:۱۷
شما به رییسی رای بده ٬حقته (4321039) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۰:۴۶
امیدوارم مشکل مالی این وزیر مظلوم هرچه زودتر حل بشود تا فرزندانش نروند واسه یک محموله ناقابل ۲۰۰ملیونی تا اون سر اروپا جنس بیارند و مشقت فروش این اجناس رو بکشند تا وزیر مظلوم بتواند راحت به امور پرورش بچه های مردم برسه (4319578) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۱۸:۲۸:۰۱
سحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته در دفاع از دختر دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم که به دلیل کشف محموله واردات پوشاک ایتالیایی در ویلایش خبرساز شده بود، گفت: «من تا روز چهارشنبه فکر می‌کردم وزیر دیگری این موضوع برایش پیش آمده ....

مظنون بیشتر از یکیه.... :) (4319959) (alef-11)
 
حامد
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۶ ۲۱:۱۹:۵۲
با سلام
ازکجا میدانید که فقط ۲۰۰م واردکرده
شاید تو این ۴ سال ۲۰میلیارد شده که
فقط یه فقره اش لو رفته (4320383) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۰۶:۵۸:۱۴
ببینید اگر مشکل جامعه ما همان 200 میلیون واردات دختره وزیر است که اشکال ندارد سر بقیه کارها که خوب است و اگر بقیه کارهایمان هم بد است پس این روش ول کنید بابا وقت مردم را نگیرید بگید برنامه تان چیست مثل درس ریاضی پای تخته توضیح دهید اگر خودتان هم نمیتوانید اشکال ندارد به مشاوران و کارشناسانتان بگید توضیح دهند مردم اینقدر سواد دارند که بفهمند ؟ (4324393) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۱۸ ۱۹:۵۶:۱۰
دیگه کسی نمیتونه به معلما بگه دستفروشی نکن، آقا ما دویست ملیون جنس نداریم که 😐 (4327143) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.