نظر منتشر شده
۴۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 31971
اظهارات رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره مدرک آقای کردان
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۳۳
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: سازمان بازرسی مواردی را دنبال می کند که تخلفی در حال صورت گرفتن باشد، اما در مورد  موضوعاتی که آشکار شده دلیلی برای پیگیری از سوی این سازمان وجود ندارد، چرا که کار از حوزه سازمان بازرسی عبور کرده است و باید مراحل جدید خود را طی کند.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی  رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین نشست مطبوعاتی خود پس از انتصاب به این سمت، در پاسخ به سئوال خبرگزاری مهر، مبنی بر اینکه آیا تا کنون شکایتی از مدرک تحصیلی وزیر کشور به سازمان بازرسی رسیده است، اظهار داشت: سازمان بازرسی مواردی را دنبال می کند که تخلفی در حال صورت گرفتن باشد ، اما درمورد  موضوعاتی که آشکار شده دلیلی برای پیگیری از سوی این سازمان وجود ندارد، چرا که کار از حوزه سازمان بازرسی عبور کرده است و باید مراحل جدید خود را طی کند.

وی با بیان اینکه شکایتی از مدرک تحصیلی وزیر کشور به این سازمان نرسیده است، تصریح کرد گزارشی از سوی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص مدرک تحصیلی وزیر کشور به مجلس در جلسه رای اعتماد نیز ارائه نشده است، افزود: سازمان بازرسی در گذشته گزارشی هایی را در خصوص فعالیت های آقای کردان در صدا و سیما تهیه کرده اما اینکه مدرک تحصیلی ایشان گزارشی از سوی سازمان بازرسی ارائه شده باشد، بنده بی اطلاعم.

پور محمدی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهردر خصوص واگذاری های دولت و اینکه گفته می شود این واگذاری ها تنها به نام بخش خصوصی تمام می شود، و در حقیقت واگذاری های دولتی است ، تصریح کرد: بخشی از واگذاری های دولت مربوط به دیون است که بیشتر از این جیب به آن جیب کردن است اما مشکل اصلی واگذاری ها بحث واگذاری ها در سهام عدالت است که باید توسط صاحبان سهام مدیریت شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: متاسفانه این موضوع در بحث مدیریت سهام عدالت همچنان توسط نهادهای دولتی اداره می شود که این امر از موضوع اصل 44 فاصله گرفته است و سازمان بازرسی در این خصوص پیگیری های خود را انجام خواهد داد.

پورمحمدی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره اعتقاد دولت به کافی نبودن زمان برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری تا پیش از انتخابات بعدی توضیح داد: معتقدم نظر دولت در خصوص نبودن وقت کافی برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری درست است و این موضوع هم که پیشنهادات موردی در قانون انتخابات اعمال شود را درست نمی دانم.

وی تاکید کرد اگر قرار به اصلاح قانون انتخابات است باید این اصلاح به صورت کامل صورت گیرد چرا که در برگزاری انتخابات غیر از انتخابات خبرگان هنوز شرایط اولیه احراز صلاحیت ها صورت مناسبی ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نظام تبلیغاتی، نظارتی، تایید صلاحیت ها، نحوه اجرای انتخابات، روش های برگزاری نظام برخورد با متخلفان و تعیین مسئول برخورد با متخلفان در انتخابات را دارای مشکل عنوان کرد که باید اصلاح شود.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که پرسید پیگیری های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص تخلفات مالی باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده است، چنین پاسخ داد که بنده از این موضوع بی اطلاعم اما اگر این موضوع را از طریق روابط عمومی سازمان دنبال کنید حتما پاسخ لازم را این باره به شما ارائه خواهد شد.  
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۱۴:۱۸:۴۶
اولین مصاحبه رییس بازرسی کل کشور انتظار می رفت در خصوص روند مبارزه با فساد و تاکیدات مقام معظم رهبری باشد نه یک مصاحبه سیاسی و بحث انتخابات که اساسا ارتباط مستقیم با سازمان بازرسی ندارد. (80032)
 
ابراهیم
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۱۶:۰۱:۴۱
به نظر من رسیدگی به مساله مدارک تحصیلی اقای کردان با توجه به اضهارات نماینگان ملت در صحن علنی مجلس و عدم اقناع افکار عمومی از جواب های ارائه شده حتی از . نیز برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهمتر است.چه فریب و نیرنگ از یک طرف و چه تهمت و افترا از طرف دیگر دعوا که هر دو طرف (دولت و مجلس) از ارکان نظام هستند پایه های نظام اسلامی را از داخل پوک و در نهایت ویران خواهد کرد و این همه شهیدان انقلاب و این همه سختیهای ملت ایران در این سی سال و این همه فداکاریها برای دین خدا و اخلاق اسلامی در کشور عزیزمان ایران بوده است... (80057)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۲۰:۱۰:۳۵
اینکه هرکسی بخواهد با افکار عمومی بازی کند ودر لفاف جمهوری اسلامی ورهبریت بخواهد خود را مخفی کند در هر پست ومقامی که باشد باید برکنار گردد.اگر بجای آقای کردان یک شخص غیر معروف این کار را می کرد با وی چه برخوردی می شد؟با این حال کار ایشان توهینی به دانش جویان واساتید بوده که در دنیای خارج از ایران باچشم مدرک جعلی دیدیه می شود. (80121)
 
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۴:۳۱
يا كردان خودش مدرك را جعل كرده و يا مدرك جعلي به او داده اند و خبر نداشته.
اگر مدرك جعلي به او داده اند و خبر نداشته است، نشان ميده چه آدم است، كه در اين صورت صلاحيت وزارت كشور را ندارد.
يا خودش در جعل مدرك دست داشته كه در اينصورت آيا كسي كه حاضر است در اين ابعاد . كند، از آراي مردم در انتخابات رياست جمهوري پاسداري ميكند؟ آيا ميتوان به نتيجه اي كه از صندوقهاي راي در انتخابات رياست جمهوري بيرون مي آيد اعتماد كرد؟

هر جاي ديگر دنيا بود و چنين گندي بالا مي آمد حداقل وزير استعفا ميكرد (شايد هم رئيس جمهور و كل كابينه!) ولي اينجا در نهايت قباحت وزير هنوز سر كار است و تازه مورد حمايت هم قرار ميگيرد!

به خدا كه همه چيزمان به همه چيزمان مي آيد! بايد وضع دولتمردان اينگونه باشد كه وضع مملكت هم اينطور باشد! (81251)
 
مهمان
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۱۶:۱۸:۵۲
آقای کردان گفتن چند روز دیگر مدارک مستندی ارائه می کنند. ظاهرا هنوز مدرکی از دانشگاهی دیافت نشده است که در جستجوی تهیه مدارک هستند ! (80070)
 
كاوه
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۱۶:۵۵:۵۱
متاسفانه برخي براي توجيه كار (جرم احتمالي) آقاي كردان مي‌گويند كه خيلي‌ها مدرك تقلبي دارند و يا داشته‌اند، ايشان هم يك نفر از كساني كه مدرك تقلبي دارند!

اين چه استدالي است؟

من هم فكر مي‌كنم در هر حال بايد روشن شود كه ايشان مورد اتهام قرار گرفته‌اند يا مدرك‌شان غير واقعي است!

و در صورت دوم، چنين فردي در مقام وزارت كشور باعث از بين رفتن قبح جعل و تبديل شدن اين كار به يك ارزش مي‌شود!

از نمايندگان ملت و اصحاب رسانه مي‌خواهيم با تمام همت اين مسئله را پيگيري نمايند! (80079)
 
نجاری
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۲۳:۰۲:۲۲
این دیگر چه توجیهی است آن موقع که آقای کردان در مقام قائم مقام و ... با عنوان دکتر کردان مشغول به کار شدند و چه الان که با عنوان دکتر کردان در سمت وزیر حقوق و دستمزد می کیرند همه و همه تخلفات در حال وقوع هستند چطور می شود ایشان بدون مدرک حتی کارشناسی عضو هیات علمی جایی باشند و تدریس کنند و حتما\" تعدادی پایان نامه های دانشجویی را هم به عنوان استاد راهنماهدایت و تایید کردند و احتمالا این روند الان هم ادامه دارد چه کسی پاسخگوی این موارد و این تخلفات در حال وقوع است. یعنی در این مملکت کسی را قدرت برخورد با این تخلف و دروغ بزرگ نیست. آدمهایی که این همه سال حقوق شهروندی آنان و به نظر حتی برخی جان و خانواده و مال شان را هم با این دروغ کاملا آشکار از دست دادند چگونه و چه کسی باید جبران کند. ما مسلمانان آن هم شیعه علی (ع) چه راحت و سطحی از این گناه کبیره می گذریم و کسانی که در منابر و تریبونهای مختلف دروغ را تقبیع می کردند و جالب آنکه در قدرت هم هستند و همواره دیگران را به تقوا و همینطور امر به معروف و نهی از منکر ترغیب می کنند حتی حاضر نیستند کلامی را در محکومیت این همه سواستقاده برزبان آورند! (80143)
 
اميد
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۲۳:۰۷:۰۸
من به عنوان يك ايراني از مدرك تحصيلي آقاي كردان شكايت دارم چرا كه ايشان به پشتوانه ي همين دكترا حقوق گزاف ميگيردو از جيب ملت برداشت ميكند. اگر دنبال عدالت هستيد اين هم يك شاكي خصوصي. چرا پيگيري نميكنيد (80144)
 
سيد
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۱:۱۳:۱۳
كسي كه فوق ليسانس ندارد مدتي طولاني دكترا را يدك كشيده واز تمام امكانات ومزاياي آن استفاده ميكند وحتي سر دولت مردان را هم كلاه مي گذارد وحاليه كه افكار عمومي با جعل اسناد توسط ايشان كه مقام بالاي حكومتي است آشنا شدند بهتر است براي پاسداشت حرمت خون شهدا وتمام كساني كه به هر شكلي به اين نظام خدمت كردند آقاي كردان استغفار نموده واستعفا دهند ودر رسانه هاي عمومي ظاهر نشوند وهر چه مال ومنال از جعل مدرك بدست آوردند خرج .. (80084)
 
سید علی زبرجد
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۴:۱۱:۲۹
آقای پورمحمدی واقعا مورد اعتماد مردم در وزارت کشور بود...روحانی وارسته ای که همه سخنرانی ها و اظهار نظراتش متین و کارگشا بود...اینکه ایشان در این شرایط حساس و وضعیت نامتعادل دولت , از کابینه جدا شدند خسارت عظیمی بود که بنده واقعا ناراحت شدم...چرا به همین راحتی این اجازه را دادند و مردم را از وجود چنین شخص توانایی محروم کردند وحالا که این کار را کردند شخصی را آوردند که با مدرک فوق دیپلم حقوق دکتری میگرفته و .....من میخوام بگم با این مشکلی که برای کردان بوجود اومده دیگه نمیتونه جلوی دوربین بیاد و مردم حرفش رو گوش کنن...سازمان بازرسی باید این بحران رو به رئیس جمهور گزارش کنه قبل از اینکه کشور و انتخابات به هرج و مرج کشیده بشه...برای آقای پورمحمدی صمیمانه آرزوی توفیق روزافزون دارم (80205)
 
امین --حسابرس
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۵:۴۳:۱۹
در قوانین ومقررات موجود که در حال اجرا می باشد برای تصدی مناصب ومسوولیت هایی که به متصدی آن مقام گفته می شود شرط مدر ک تحصیلی قید نشده است. این قبیل مسوولیت ها (مثل وزرا معاونین وزرا.استانداران و...)در نتیجه دریافت حقوق ومزایای ایشان تابعی از مدرک تحصیلی آنها نمی باشد. اما:وقتی وزیری یا استانداری در فهرست مشاغل وتحصیلات خود مدعی داشتن فلان مدرک تحصیلی شد باید آنرا ارایه دهد در غیر این صورت مرتکب قصور وتقصیر شده وباید با او طبق قانون وعقل ومنطق برخورد شود. درمورد جناب آقای کردان نیز همینطور است در مورد دریافت های گذشته ایشان باید دیوان محاسبات کشور ودر مرحله بعد سازمان بازرسی کل کشور بررسی نموده ومطابق یافته های خود عمل نمایندودر مورد وزارت ایشان نیز مسوول برخورد با موضوع فقط نمایندگان مجلس می باشند! این گوی و این هم میدان والسلام. (80215)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۸:۰۴:۰۴
در داخل این کشور هر روز در اخبار گوناگون که فلان دکتر و مهندس قلابی که حتی مدرک دیپلم نداشته و با عوام فریبی و سواستفاده مالی یا جانی یا... از مردم که فکر نمیکنم در نهایت این فرد نمیتونه بیش از 1000 نفر شاکی داشته باشد بازداشت میشود.دریغا که وزیر کشور که اگر از مردم سئوال شود بیش از 10 ها هزار نفر شاکی وجود دارد هیچ اتفاقی نمی افتد. (80252)
 
جوجو
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۸:۰۵:۴۸
من سال 57 برگشتم ايران عزيز و در تمام مدت در خدمت انقلاب و مردم بودم ولي چون ذيپلم داشتم منو بازي نميدادند تا اينكه بخاطر فراهم نمودن زندگي بهتر جهت خانواده ام رفتم فوق ديپلم گرفتم وسپس كارشناسي وپس از آن كارشناس ارشدي ولي وقتي پست سازماني ميخواهم ميگويند تو مدرك تحصيلي نداري حالا همين مملكت با اينهمه سخت گيري چطور يك نفر تا درجه وزارت رسيده و چقدر خر تو خر بوده خدا ميداند.
و چطور حق نا حق شده ؟ l (80253)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۸:۰۹:۲۱
با بحث کردان و مشايي از هرچه عدالت و پاکي بود نااميد شدم (80254)
 
کوروش
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۸:۴۹:۴۴
ایا سازمان بازرسی یا مجلس نمیتواند با ارائه دهندگان امار واطلاعات غلط برخورد کند؟
بلطف عدم وجود سیستم یکپارچه بانکهای اطلاعاتی در کشور!\" غالب مسئولین اجرائی در مقاطع زمانی گوناگون و به فراخور موضوعات روز حوزه مدیریتی خویش و بکمک منحنی ها ونمودارهای ساخته شده توسط رایانه وعدد سازی رایج\" مبادرت به ارائه توضیحات مستند به اماری از حوزه تحت مدیریت خویش میکنند و بکمک ان مدارک و در ان جلسه تلاش میکنند که ثابت کنند وضعیت حوزه مربوطه نه تنها خوب بلکه حتی از همه برنامه هایی که در این زمینه تاکنون تدوین شده جلوتر است !ولی با اندکی توجه به واقعیت های موجود در سطح جامعه در همان جلسه مشکلات عدیده موجود در سطح دستگاه اجرائی ذیربط واقعیت دیگری به اذهان خطور میکند ومعلوم نیست این شتاب وسبقت در ارائه انواع امارها و نمودارها از طرف مدیران ارشد مبین چه چیزی است؟ متاسفانه باید اذعان نمود برغم تبری بسیاری از مدیران ارشد دولت نهم از این روش گزارش دهی در ابتدای روی کار امدن خویش\" اکنون انها بیشتر وبا شتابتر از اسلاف خویش به این رویه روی اورده اند ودر این میان اماردهی مسئولان برق وزارت نیرو از همه دیدنی تر وجالبتر است!.در شرائطی که خاموشی ها سراسر مملکت را فراگرفته واسباب زحمات زیادی برای مردم واقتصاد مملکت شده صحبت از خودکفایی در زمینه تولید برق وانعقاد قرار داد جهت صادرات ان به کشورهای دیگر میکنند.در همان ایام بانک مرکزی با ارائه گزارشی اعلام میدارد که علت بروز خاموشی های تابستان 87 کاهش روند نیروگاه سازی وکاهش تولید برق ونیزعدم اجرای برنامه های مصوب در این زمینه بوده است ولی دوروز بعد از ان وزارت نیرو اطلاعیه میدهد ومیگوید که در امر تولید برق ونیروگاه سازی از هرچه برنامه که تا الان بوده جلو زده است!در همین دوره رئیس سازمان توسعه برق ایران ترتیب یک مصاحبه با خبرنگاران رامیدهد ودر ان مصاحبه برغم ادعای قبلی خودکفایی در تولید برق\" قیمت تمام شده یک کیلووات برق را 500یورویعنی دوبرابر قیمت واقعی ان اعلام میکند.وقتی که در ان جلسه خبرنگار زبلی از او در مورد اطلاعیه بانک مرکزی سوال میکند ایشان از ان اطلاعیه اظهار بی اطلاعی میکند!(در عصر روزنامه وارتباطات واینتر نت!)در هفته دولت همه گونه ارقام در رابطه با تولید برق از طرف مسئولان ذیربط به سمع مردم ومسئولان میرسد.وبا حرف ثابت میشود که در طی سه سال به اندازه 16 سال برق تولیدشده است !و...همین رویه در سایر حوزه ها نظیر تورم وبیکاری وکشاورزی و... نیز به شکل اشکاری مشهود وهمه بدلیل عدم وجود بانک اطلاعاتی معتبر در این زمینه ونیز عدم وجود نهاد نظارتی مسئول در خصوص مدیرانی است که امار واطلاعات غلط به مسئولان ومردم میدهند.ولی چنانچه کسانی به کامپیوتر دسترسی داشته باشند وحال وحوصله پیگیری این تناقضات را در لابلای خبرها داشته باشند براحتی میتوانند در رابطه با یک موضوع خاص از هر مسئول ومقام مشخص تناقضات گفتاری انان را در رابطه با پیشرفتهای حوزه اجرائی ذیربط در سایت های خبری شناسایی وبه واقعیتها پی ببرند.ارائه امار واطلاعات غلط ضعف محرز سیستم اجرایی مربوطه را میرساند وجدا میطلبد نهادهای قانون گذاری وقضایی با این معضل عضما که روز بروز هم متاسفانه طبیعی تر جلوه گر میشود برخوردنمایند. (80276)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۸:۵۱:۳۵
من هم با نظر آقای امید موافقم و حاضرم شاکی خصوصی باشم.
آیا سایت یا جایی هست که بتوان شکایت خود را ثبت کرد اگر هست لطفا معرفی کنید ؟ (80278)
 
امین
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۹:۳۵:۳۲
من واقعا دلیل پافشاری دولتمردان بر مسئله کردان و مشایی رو نمیدونم! در ضمن باید یادآوری کنم چند روز بیشتر از کسب رای اعتماد آقای کردان از مجلس نمیگذره. اگر ایشان مشکلی در مدرک داشتند چرا مجلس به راحتی رای اعتماد به ایشان داد؟ (80305)
 
موسوي
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۹:۳۷:۵۵
به نظر من بايد آقاي كردان در يك دادگاه بي طرف محاكمه بشوند و در صورت اثبات طبق قوانين اسلام ناب محمدي با ايشان برخورد شود ( مثلا . )
..از اين نظر كه ايشان با ارائه مدرك جعلي حقوقي بالاتر از حق خود از بيت المال دريافت نموده كه خود . از بيت المال محسوب مي شود . تازه . (80325)
 
بهروز
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۹:۵۲:۳۱
در مملکت ما اصلا مدرک و تخصص و کارایی جایی ندارد کافی است که دمت به یک جایی وصل باشد وبس همین کافی است.آقای مشایی وآقای کردان و...............را ببینید (80336)
 
basir
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۰:۳۹:۰۸
آقاي پورمحمدي براي طفره رفتن از تصويب 27شهرستان غيرقانوني اعلام كرده اند كه ما فقط به جرمهاي درحال جريان رسيدگي مي كنيم ولي خود ايشان هم بايد در مظان اتهام باشند و مجلس هشتم راجع به 27 شهرستان غيرقانوني زمان ايشان كه در زمان مجلس غفلت زده هفتم و بدون نظر مجلس تصويب كرد پاسخگو باشد. قانون شكني از هركسي مذموم است و در قوانين ما هيچ جرمي مشمول زمان نميشود. (80359)
 
ستاره
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۱:۱۳:۴۳
...وکسانی هم که ازش حمایت میکنن دراین .. سهیمند.کسی که بامدرک دروغین سالها ازپست وحقوق بالابرخورداربوده چطور میتونه صلاحیت مثلا خدمت به خلق راداشته باشه؟ (80374)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۱:۲۶:۱۴
اقلي پور محمدي نگذاريد يک فردي با مدرک ديپلم (فوق ديپلم او هنوز اثبات نشده) و پرونده هاي ديگر مدت 30 سال مسئول باشد و خودش را دکتر معرفي و با اين عنوان حقوق بگيرد و حالا هم راس وزارت خانه اي باشد اين از وظايف سازمان شماست (80381)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۲:۴۹:۰۳
لطف کنید و برید بیبینید در آن تاریخهایی که ایشان باید در دانشگاه بود ، کجا فعالیت سیاسی یا ... داشتند . ایشان اصلا فرصت دانشگاه رفتن داشتن . جعل اسناد جرم بزرگی است . شاید آقای احمدی نژاد نمی خاد یکی از همسنگرانش رو از دست بده . کاش ما هم اونموقع سنمون می رسید و میرفتیم جنگ ، یا بهشتی میشدیم یا وزیر . خلاصه جهنمی نمیشدیم . شایدم همه قیمت ها برامون ارزون بود . (80432)
 
آقا گل
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۵:۱۳:۵۴
واقعا\" کسی که هنوز مدرک تحصیلیش مورد قبول نیست چطور می تواند امین آرا مردم باشد ؟ (80511)
 
باقر
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۶:۱۳:۲۹
سکوت آقای رییس جمهور- رییس مجلس- و همه ی وزیران کابینه (کلکم راع و کلکم مسئول- قران کریم). در برابر بی عدالتی به این بزرگی(منظور به وزارت رسیدن آقای کردان با مدارک جعلی است) مایه ی تعجب است.هیهات از نظام اسلامی. (80530)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۰۰:۳۶:۴۳
چرا كسي به اين سئوالات مردم جوابي نمي دهد؟ آيا جوابي ندارند يا مردم را هيچ مي شمارند همان مردمي كه با خون شهداي خود در انقلاب و جنگ تحميلي درخت انقلاب را آبياري كردند تا آقاياني نه مثل كردان سر كار بيايند . من بعنوان يك ايراني و مسلمان از اين بي اعتنايي مسئولين در قبال شكايت ها و اعتراض هاي مردم نسبت به ظلم ها و بي عدالتي ها به خداي بزرك شكايت مي برم . اي خدا تو خود ميداني كه ملت نجيب و مسلمان ايران خواهان عدالت علي وار هستند . تو خود داد ما را بستان. (80652)
 
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۴:۰۶
وقتي اين خبر در سراسر جهان پخش شود... چه آبرويي از نظام ميريزد
احمدي ن‍ژاد براي حمايت از يك هم سنگر خود كل نظام را در عرصه جهاني زير سوال ميبرد (81257)
 
متقلب
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۰۱:۱۸:۳۵
من برای استخدام در یک شرکت دولتی،یک مدرک فوق دیپلم جعلی خریدم،آقا چشمتون روز بد نبینه،اول رفتم آگاهی،بعدش زندان و جریمه!
آیا این عدالته که جناب کردان مدرک جعلی داشته باشه بعدش بشه وزیر کشور؟و جناب رییس جمهور لج کنه با همه و مثل مشایی بر ماندن کردان اصرار داشته باشه؟
پس زندانی که من کشیدم و از کار بیکار شدم و سابقه دار شدم چی میشه؟
ای حضرت علی به فریاد برس (80670)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۰۸:۵۸:۰۲
چرا زودتر رييس جمهور عدالت گستر وضعيت مدرك آقاي كردان را مشخص نمي نمايند كه قايله ها بخوابد ويا رييس محترم مجلس كه در زمان رياست صدا وسيما معاون پارلماني ايشان نيز بودند چرا به صراحت اعلام نظريه نمي نمايند. (80726)
 
محسن نوری
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۱۱:۰۰:۲۹
نمیدونم صلاح نظام این است که این مسئله مخفی بماند یا آشکار شود اما من با شما هم عقیده ام و صلاح را آشکار شدن و برخورد با این قضایا میدانم اما...
چرا همه از کردان شاکی هستند؟ تا به حال فکر کردید چه کسانی پشت پرده بودند تا کردان وزیر کشور شود؟
اگر معتبر هست که شکایت کنیم و به شکایت رسیدگی شود (هر چند خیلی بعید است) من هم حاضرم شکایت کنم.
اگر جایی بود ما را هم خبر کنید shakiyan@gmail.com (80699)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۱۱:۰۲:۲۴
این موضوع هم مثل خیلی از موضوعات دیگه داره روال ماست مالی ، ببخشید ، اداری خودشو طی میکنه .
و در انتها مثل استیضاح وزیر آموزش و پرورش و سوال از رییس جمهور به بن بست کی بود ،کی بود ،من نبودم.» خواهد رسید. (80676)
 
علی
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۱۱:۱۰:۱۲
من نمیدانم چرا دوستان اینقدر اصرار می کنند که برخورد شود. بابا شاعر برای همین روزها گفته:
گر رسم شود که مست گیرند
در شهر هر آنچه هست گیرند
تصور بکنید که آقای کردان بخواهد افشاگری کند که فلانی مدرک دانشگاهی ندارد، فلانی مدرک . ندارد، فلان و الی آخر. بنابراین پیگیری مدرک ایشان به نفع هیچکس نیست. حالا ایشان با این مدرک جعلی حقوق گرفته، اشکال ندارد ما به التفاوت را از حقوق وزارت کشورش کم می کنند تا عدالت برقرار شود. بعد هم .
آقای احمدی نژاد، عدالت پرداخت یکسان به همه مردم، نیست، عدالت یعنی قرار دادن هر چیز در جای خودش. پس شروع کنید همه را در جای خود قرار دهید. (80768)
 
علی
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۱۴:۳۸:۰۷
عجب سانسوری کردین. جملات من شده شیر بی یال و دم و اشکم (81380)
 
عمو
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۱۱:۴۷:۴۷
روشن شود که برای وزارت هیچگونه مدرک دانشگاهی لازم نیست
..
به یه بابایی که صاحب پستی شده بود گفتند مهندس ... هیچ طوری نشد
بعد گفتند دکتر .....، بازم هیچی نشد
یارو .. بوده بود! همین
البته بعدشد بانکدار و خوشبخت شد
در مبارزات انتخابی به یه نفر دیگر گفتند دکتر ....، اولش هی خبری نشد بعدا انتخاب شد و شد ر.....، یه بیکاری پیدا شد گفت این بابا کجا دکترا گرفته ؟ گفتند فوق لیسانس داره دوباره یارو گفت از کجا؟ گفتند سوادش در این حده و الا لیسانس دانشگاه اصفهان داره
بعدش هیچ طوری نشد
همین حالا از تلویزیون میگن دکتر .... سخنرانی داره بازم هیچطوری نمیشه
چندین وچند نفر دکترای دانشگاه هاوایی خریدن یا بدون شرکت در کلاس از دانشگاه آزاد و دولتی و خارج از کشور دکترای پروازی و غیره گرفتن ، با اون پست گرفتن ،با پست حقوق گرفتن و می گیرن هیچطوری نمی شه
این کردان بدبختی آورده که کارش گره خورده {و البته کار بسیار بدی کرده اگر با این مدرک(که بی ارزشه ) حقوق دکترا گرفته باش به تمام مملکت بدهکار شده و فارغ از پول چون کمبود شخصیت داشته که با کاغذ بی ارزشی خواسته خودش را بزرگ نشان بده باید ... }، حتما یه بابایی توقع داشته بجای کردان بشه وزیر کشور، نشده داره تلافی در میاره
والا اگر حکم شود که مست گیرند خیلی از آقایان باید چند شبی بازداشت شوند
(اسمی عده زیادی از آقایان دارای عنوان بدون پشتوانه نزد بنده و گروه بیشماری از دانشگاهیان محفوظ است اگر علاقه مند باشید خصوصی عرض خواهم کرد)
حق نگهدار (80585)
 
بيگي
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۲۱:۰۲:۲۲
چرا هيچيك از مسئولين حاضر به پاسخ دادن نيست ؟ اين قدر مردم را جز ندهيد.فردا وقتي سرود اي ايران را در راديو تلويزيون پخش ميكنيدبه راي اين مردم نياز داريد. (80934)
 
شنتيا
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۰۹:۴۵:۴۷
تاكي ميخواد بحث مدرك آقاي كردان ادامه داشته باشه؟بايد كمك كرد درس بخوانه تا مدركشو كامل كنه؟ (81308)
 
نورانی
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۱۱:۱۰:۳۸
بنظر من اقای پور محمدی نخواست وارد این بحث بشود شاید بدلیل تبعات ان؟!.ولی بد نیست بدانیم در یک اداره وقتی یک نفر با مدرکی استخدام میشود مدرک اورا اخذ واز دانشگاه مربوطه در رابطه با صحت وسقم ان استعلام میکنند ودر صورت اخذ تائدیه از دانشگاه محل تحصیل حکم استخدام اورا صادر میکنند.حال چطور است در این مملکت کسی در مصدر مصادر مهم مملکتی در سالهای متمادی با مدارک جعلی وخود ساخته مشغول میشود وحراست واطلاعات وکارگزینی وامور اداری وامور مالی و....راگول میزند بعد هم به مقام وزارت میرسد وجعلی بودن مدرک او در مجلس ثابت میشود ولی همچنان ادامه کار میدهد ؟!.واقعا چه جوری باید این مطلب را پذیرفت و چه جوری باید حقانیت مدارک دانشگاهی یا حوزوی بقیه اقایان را قبول کرد. این اقایان ظاهرا همه چیز مملکت را به بازی وسخره گرفتند .این گونه مسایل در تاریخ ثبت میشود واسباب پوز خند ایندگان به نسل ما میشود همانگونه که .. (81060)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۶-۳۱ ۰۹:۰۰:۰۹
برادرمن! کردان بامدرک دکترااستخدام نشده است -به ایشان پستی راتخصیص داده اندکه نیازی به مدرک دکترایاحتی فوق لیسانس یا...نداردشرایط احرازرابالاترین مقام یعنی رییس جمهورتعیین میکندومجلس هم به صلاحیتش رای میدهد ماآن زمانکه مدرک گرایی مذموم بودمسئولین ارشدی داشتیم که دیپلم هم نداشتندولی به دلیل مدیریت یاتقوا استاندارشدندوامروزهم وزیرهستندالبته بامدرک دکترا!؟
لذامدرک آقای کردان صرفا\"بایستی ازیعدصحت وسقم وسنجش میزان صداقت یک مقام ارشدنظام موردنقدوبررسی قرارگیردکه این موضوع بایستی شامل کلیه کسانی شودکه دارای مدارک تحصیلی عالیه هستندوبایدصحت وسلامت این مدارک کارشناسی شده وچگونگی اخذمدارک ونحوه پرداخت هزینه های دوران تحصیل ومنابع تامین هزینه هاچه درداخل وجه درخارج کشوروحتی آنهاییکه ازبورسهای دولتی بهره برده اندبایستی موردتحقیق وبررسی قرارگرفته وبدون ملاحظه به اطلاع مردم برسد!؟ البته شخصا\"معتقدم شتردرخواب بیند پنبه دانه! (81523)
 
hosein
۱۳۸۷-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۴:۴۱
لطفا دستور فرماييد تا نسبت به رفع تبعيض از مربيان آموزشي و پژوهشي پيماني شاغل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي غيردولتي و اصلاح آئين نامه دكتري خاص مربيان دانشگاههاي دولتي وابسته به وزارت علوم موضوع بخشنامه شماره 2/20862 مورخ 86/11/21 معاونت آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اقدام لازم معمول فرمايند. حسين از تهران (81347)
 
جواد
۱۳۸۷-۰۷-۰۲ ۱۰:۳۳:۴۶
به نظر می رسد موضوع جعل مدرک ودروغ گفتن آقای کردان در پوشش سخنان رهبری به فراموشی سپرده شد ومعلوم شد که موضوع آقای مشائی و پر رنگ شدن آن برای گم کردن موضوع کردان بوده وسایت الف هم بعد از آن گوشمالی راه درست سیاست را تشخیص داده است. تنها چیزی که می توانم بگویم اینست که لابد کردان خدمات گرانبهائی به آقایان کرده و باز هم نیاز به ایشان همچنان وجود دارد که به قیمت زیر پا گذاشتن اصول اولیه اخلاقی ودینی مهمترین وزارتخانه را به نامبرده سپرده اند وگر نه قحط الرجال که نیست . معلوم نیست که بزرگان دین چرا سکوت کرده اند. ودیگر به چه چیز باید اعتماد کرد؟ (81965)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۸-۱۵ ۰۸:۴۸:۴۵
با عرض سلام
بنده از نسل سوخته انقلاب هستم وكارمند بد تر از اين مو ضوع

بعضي از مديران ما مر تكب ميشوند و تادلتا ن بخوا هت پارتي

بازي ميكنند فرزندان خود وبستكانشان را به [استخدام در ميآورن
وخيلي راحت (در كنار مقررات اداري ) بي عدالتي وحق كشي


ميكنند وصداي مظلوم هم به كوش كسي نمي رسد حلا اين


بنده خدا آقاي كردان به نظر بنده نسبت به بعضي از اين مديران خلافي مرتكب نشده است (90048)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۹-۱۰ ۰۰:۱۴:۱۳
اقاي كردان حتي در روز توديع خود هم نشان داد كه از سواد بالايي برخوردار نيست و در جايي اعلام نمود كه برخي براي يك دستمال قيطريه را به اتش ميكشند
اگر ايشان مقداري مطالعه كنند در مي يابند كه ان قيصريه است نه قيطريه (94226)
 
بی کس و پارتی اما مسلمان
۱۳۸۷-۱۱-۰۱ ۱۶:۱۱:۴۷
سازمان بازرسی کل کشور کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شرکت کنترل ترافیک را در یابید (100736)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.