نظر منتشر شده
۱۸۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 462678
قالیباف رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد؛
انتقادات تند از دولت یازدهم؛ روحانی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد/ تنها 4 درصد از وضع موجود راضی هستند/ درآمد کشور را 2.5 برابر افزایش می دهم/ 5میلیون شغل ایجاد می کنم/ به من اعتماد کنید
بخش سیاسی الف،‌ ۲۶ فروردین ۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
محمدباقر قالیباف با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی یکی از اعضای ۵ نفره منتخب جبهه مردمی انقلاب اسلامی است.

متن کامل سخنرانی قالیباف در وزارت کشور
بسم الله الرحمن الرحیم


مردمِ شریفِ ایران
روزهای سرنوشت سازِ اردیبهشتِ 96، زمانی است برایِ یک انتخابِ تاریخی؛ چرا که قرار است  تصمیمی بس بزرگ برای امروزِ خود و آینده ی فرزندانمان بگیریم.

 یا رئیس جمهورِ فعلی مسیری که در پیش گرفته است را ادامه خواهد داد و یا در وضعِ موجود، تغییری بنیادین ایجاد خواهیم کرد.

قالیباف

وضعِ موجود، نتیجه حاکم شدنِ مدیریتی است که برداشت دقیقی از واقعیت های اجرایی کشور نداشته و ندارد، لذا برای کسبِ رای، وعده 100 روزه می دهد و بعد از 4 سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می شود و آن وعده را انکار می کند. حال آیا می توان به دیگر وعده های او اعتماد کرد؟ «من نگفتم» نتیجه ی همین بی عملی و بی صداقتی است.

آقایِ روحانی از بهتر شدنِ وضعیتِ اقتصادی می گویند، اما اگر ایشان پای خود را از درون اتاق شان بیرون بگذارند و میانِ مردم بروند، از واقعیت های ملموسِ دَرونِ جامعه، تصویر دقیق تری  پیدا می کنند و برایشان روشن می شود که تنها 4 درصدِ جامعه از وضعِ موجود رضایت دارند. واقعیت این است که اقشار مختلف از این که واحدهایِ تولیدیِ بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری تعطیل می شوند یا کارگرانِ خود را به اجبار کاهش می دهند، بسیار ناراضی اند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1396/01/26/1396012617270546510540354.jpg
اگر آقایِ رییس جمهور میانِ مردم بودند، می دیدند خانواده ها چگونه از بیکاریِ فرزندانِ تحصیل کرده خود رنج می برند و پدران برای اینکه از عهده مخارجِ روزمره زندگی برآیند، هر روز ساعت ها کار می کنند.

اگر آقایِ روحانی میانِ مردم بودند، به جای اینکه با «آمارهایِ کاغذی» از وضعیتِ خوبِ اقتصادی سخن بگویند، با گوش های خود می شنیدند که مردم می پرسند: چقدر شعار!؟ چقدر وعده!؟ و چقدر حرف!؟

هم وطنانِ صبورم،
من میانِ شما هستم و می بینم که از این همه وعده و حرف و شعار خسته شده اید؛ دادنِ یک فرصتِ چهارساله دیگر به دولتِ فعلی نیز، نخواهد توانست این اعتراضها و نارضایتی ها را برطرف کند و در صورتِ «تکرارِ» این تجربه، نباید انتظارِ فردایی بهتر از دیروز داشت؛ اگر فردا بدتر از امروز نگردد. حرف کافی است، 4 سال کافی است.   

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/01/26/1396012618045042410540734.jpg

 اگر اینجا بودید، سوالی را صریح از من می پرسیدید که « قالیباف! قبلی ها هم همین حرف ها  را می زدند، روی چه حسابی باید به حرف های شما اعتماد کنیم؟». پاسخِ من به دغدغه به حقِ شما، یادآوری یک نکته است که این حرف ها را قالیباف می زند و شما او را کاملا می شناسید، با همه قوت ها و ضعف هایش.

شما می توانید به او اعتماد کنید، چون قالیباف هیچگاه از پشتِ میزها مدیریت نکرده است، بلکه با لباسِ کار میان شما، وسطِ میدانِ عمل بوده است. شما می توانید به او اعتماد کنید، چون مثل تمامِ مسئولیت های قبلی اش، برنامه ای عملیاتی و متکی به ظرفیت های بزرگِ داخلی دارد.

شما می توانید به او اعتماد کنید، چون تیمی توانمند و پرانرژی، با ترکیبی از جوانی و تجربه، و روحیه ای جهادی را مسئولِ امور اجرایی کشور خواهد کرد. قالیباف هم،  کم خطایِ فردی و کاری ندارد، اما همیشه بر این باور تکیه داشته است: «حرفی بزن که بتوانی عمل کنی» و سابقه اش نشان داده که همیشه متعهد به وعده هایش بوده است.
  و امروز یعنی 26 فروردین ماهِ 1396 من، محمد باقر قالیباف، به شما  تعهد می دهم، با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما، «دولتِ مردم» را تشکیل دهم و در یک دوره چهارساله با انقلابی اقتصادی:

درآمدِ کشور را دو و نیم برابر افزایش دهم،
 پنج میلیون شغل ایجاد کنم،
 نظامِ مالیاتی را به نفع 96 درصدِ مردم تغییر دهم.
و از همه مهم تر، برنامه ای مدون و دقیق برای حلِ مشکلاتِ فوریِ اقشارِ کم درآمد، اجرا کنم.
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
 

فیلم



فیلم



فیلم
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ۲۳:۵۹
 
۱۳۹۶/۰۳/۰۴ ۲۳:۳۸
 
۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۵
 
۱۳۹۶/۰۱/۲۸ ۲۰:۰۸
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۵
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۱۰:۱۶
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۷ ۰۹:۵۵
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۲۱:۲۴
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۴:۴۳
 
 
کلمات کلیدی : قالیباف+انتخابات ریاست جمهوری+انتخابات ۹۶+جمنا
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۲:۴۷
روزنامه صبح نو
تبریک
تیتر فردای شما جور شد... (4258269) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۶:۴۳
مشخص که قالیباف کاندید اصلی نیست سیاست چیده اند که وی با زبان تند و حمله به دولت رمینه را برای رئیسی آماده کند و آخر کنار رود!!! (4258428) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۷:۲۹
يكي از انتقادات پرسروصدايي كه اصولگرايان عليه روحاني مطرح می کنند، این است كه چرا «آب‌خوردن مردم را هم به تحريم‌ها» گره زده است. روحاني البته از اين حرف دفاع كرد و دلايلش را گفت. اما بد نيست نگاهی به 4 سال پیش بیاندازیم تا ببینیم اصولگرايان، پیش از روحاني چه گفته بودند و شرايط را براي اداره كشور چگونه ترسيم كرده بودند. در این صورت است كه متوجه مي‌شويم دولت تا چه حد در اداره امور كشور کفایت داشته و موفق بوده است.

قاليباف برای سومين بار می خواهد بخت خود را بيازمايد. او سعي كرد به تقلید از مرحوم آیت الله هاشمي، در لحظات پایانی مهلت ثبت نام به وزارت کشور بیاید، اما تفاوت هاشمی و قالیباف این است که «آیت الله» تا لحظات پایانی درباره تاثیر آمدن و نیامدنش بر آینده کشور می اندیشید و در آخرین دقایق تصمیمی دشوار بواسطه ی درخواست های بسیار افکار عمومی گرفت و پا به میدان گذاشت و قالیباف تنها با هدف برگزاری یک شوی سیاسی و به خیال آنکه مردم تشنه حضور او هستند، تا آخرین دقایق در وزارت کشور حضور پیدا نکرد، غافل از اینکه بداند آنچه مردم را تشنه حضور هاشمی می کرد، ارتباط عمیق ملت با او بود، نه چیز دیگر.

قاليباف دست كم 12 سال در راس مديريت شهري تهران حضور داشته است. در سال 88 فايل صوتي از او منتشر شد كه در جمع اعضاي ستادش سخنراني كرده بود. سخنراني که به علت محتوای تند و تیزش در آن عليه احمدي‌نژاد، اين روزها بار ديگر در فضای مجازی دست به دست می چرخد. نكته اي كه در اين سخنراني از نظرها دور ماند، اين است كه ببينيم آنها كه امروز مدعي اند؛ دولت روحانی دولتِ حرف است و کارآمدی ندارد، براي اداره كشور با چه شرایطی مواجه بود.

قاليباف در آن سخنراني مي‌گويد: «قيمت نفت به 75 دلار برسد، كشور قابل اداره نيست. دو سه روز قبل 82 دلار فروخته ميشده. به 75 دلار برسد كشور قابل اداره نيست. نه اينكه توسعه نباشه. همين كه نون و آب بخوري هم نيست. من نمي خوام بحث‌هاي اقتصادي رو باز كنم.»

در حقیقت، روحاني دولت را در حالي تحويل گرفت كه جمعيت كشور از سال 88 بيشتر شده بود و قيمت نفت سقوط آزاد كرده و به زير چهل دلار رسیده بود. از طرف ديگر و مهتر از آن، تحريم‌ها موجب شده بود فروش نفت ايران به زير يك ميليون بشكه برسد و با سياست‌هاي دولت قبل و تحريم‌هاي وضع شده، حتي دولت نمی توانست پول نفت را دريافت كند و بابك زنجاني‌ها از همين رهگذر، وارد چرخه فساد شدند. بله! دولت روحاني در اين وضعيت بود که توانست كشور را اداره كند، تورم را مهار كند و رشد اقتصادي منفي را به مثبت تبديل نمايد. شرايطي كه بي شك اگر قاليباف و هم طیف های در آن قرار مي گرفتند، شاید الان ما به بنابر گفته ی شخص قاليباف، «آب خوردن و نان هم نداشتيم».

به اعتقاد نگارنده، براي آنكه دریابیم دولت روحاني چه کرد، نیازی به پژوهش و کندوکاوهای جدی نیست. برای این مهم، تنها کافي است شرايط را با وضعیت مطلوب قالیباف مقايسه كنيم. اگر آقای شهردار با نفت 75 دلاري توان اين را در خود نمي‌ديد كه آب و نان مردم را تامين كند، چطور داعيه كشورداري مي‌كند؟‌

قاليباف كه اين مسائل را مي‌دانست چرا امروز بعد از ثبت‌نامش گفت: «روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می‌گوید اما اگر وی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد از واقعیات‌های درون جامعه تصویر ملموس تری پیدا می‌کند و تنها 4 درصد جامعه از وضع موجود راضی هستند.» جناب شهردار، با كدام اعتماد به نفس از مردم خواست به او «اعتماد» كنند؟ او كه با نفت 75 دلاري و در سال 88 توان اداره كشور و تامين آب خوردن مردم را در خودش نمي‌ديد، چطور امروز وعده مي‌دهد: «درآمد كشور را ٢ و نيم برابر افزايش ميدهم و ٥ ميليون شغل ايجاد ميكنم.» آيا جناب شهردار شاهد آن نبود كه دولت با قيمت نفت پايين تر، نه تنها به مشكل تامين «‌آب و نان» مردم برخورد نكرد، بلكه توانست تورم افسارگسيخته را مهار كند و رشد منفي اقتصادي را به مثبت تبديل كند؟ قاليباف اگر از دولت به خاطر فعالیت هایش تشكر كرده بود و مي‌گفت كه «كاري وراي تصور او انجام داده» مي شد در مورد او گفت كه يك منتقد منصف است و بعد از آن به صداقت و برنامه‌هايش براي اداره امور كشور فكر كرد. اما رفتارهای او نشان مي‌دهد كه گره زدن آب به تحريم‌ها فقط زماني بد است كه، گره زننده، غيرخودي باشد. بايد شکرگزار باشیم كه جناب شهردار با اين تفكر در سال 92 نتوانست راي مردم را كسب كند. با نگاه قاليباف به مديريت و اداره كشور، اگر او پيروز انتخابات 92 بود، هنگامی كه نفت به پايين ترين حد خود رسيد، حتما شاهد قطحي و بي‌آبي در كشور بوديم. (4258892) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۴:۵۷
در این که آنچه قالیباف می گوید تنها وعده انتخاباتی است شکی نیست.اما عملکرد دولت روحانی تقریبا صفر بود.آنها فقط اوضاع را کمتر بدتر کردند و حتی توان این را نداشتند که اوضاع را ثابت نگه دارند.متاسفانه بسیاری از رویه های غلط دولت احمدی نژاد را تغییر ندادند رویه های اقتصادی همچون دلار فروشی دولت ، واگذاری منابع طبیعی ادامه خصوصی سازی یلخی و ... رویه های سیاسی مانند فحاشی به مخالفان و ... همچنان ادامه داشت.تنها در رویه فرهنگی قدری مسیر خود را از امتداد دولت احمدی نژاد جدا کردند.لدا از نظر بنده هیچ فرقی با دولت قبلی ندارند. (4259208) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۵:۵۰:۰۴
شما یک وعده از آقای قالیباف بگو که تا حالا انجام نداده باشه. متشکرم (4259574) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۶:۴۹:۰۸
نظر شما محترم است ولی درست نیست (4259608) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۳:۴۷:۵۱
من هم موافقم
اگر اینها سال ٩٢انتخاب میشدن الان وضعیتی شبیه ونزویلا داشتیم (4260741) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۵۱:۲۵
بسیار به جا فرمودید. (4259382) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۲۶:۰۸
با عرض معذرت دوست من جناب عال و امثال جناب عای در وهم و خیال به سر می برید و یا اینکه اوضاع اقتصادیتون بر وفق مراد است؟ (4259421) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۴۷:۲۷
هر چی باشه از این روحانی بهتره (4259093) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۸:۱۵:۳۰
چه ضمانتی هست که بهتره. (4259762) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۶:۴۴
آقای قالیبافی که از صداقت دم می زنید, 4درصد را از کجا آوردید؟؟؟ (4258586) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۰:۲۲
5 ميليون شغل را چگونه ايجاد ميكنيد كيلویي حرف زدن مد شده، عواقبي هم ندارد (4259229) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۸:۱۶
يك پوپوليسم جديد هزاره سوم دارد متولد ميشود حالا ببينيم صحبت از هاله نور هم خواهد شد يا نخواهد شد ، اقاي قاليباف بيش از ٥٠ درصد مردم از اوصاع راضي هستند حتي قشر ضعيف از اينكه قيمتها ٥٠٠ درصد افزايش نيفتاد بنوعي شادمان نيز هستند ، در دوره رياست شما در شهر داري تهران و دولت گذشته قبمت مسكن ٤برابر شد ، معلوم نيست اين شعارهاي عجيب و غريبتان
چگونه طراحي شده است ، شما در بهترين حالت بدرد مديريت مياني خواهيد خورد . (4259256) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۰:۱۱
بدون شگ برای ریاست جمهوری نیامده است.
او تنها و تنها برای انتقام گیری و کوبیدن روحانی آمده است (4258603) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۷:۵۴
آمدن قالیباف نوید پیروزی است، آرای قالیباف و رییسی یک کاسه می شود و مجموعا رای کمی نیست، احتمالا 30 میلیون رای. (4258743) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۳۳:۴۰
نه بیشتر ۵۰ میلیون (4259055) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۹:۴۰
در خواب و رويا هم ممكن نيست برنده انتخابات احمدي نژاد و يا بقايي است و اگر رد صلاحيت شوند روحاني برنده بزرگ اين انتخابات خواهد شد (4259264) (alef-3)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۲:۲۰:۱۱
از تعداد لایک هات سی میلیون رو گرفتی یا مث 4 در صد اقای قالیبافه (4259526) (alef-3)
 
رضا
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۵:۰۸
چند درصد مردم از شهرداریها راضی هستند ?
قالیباف دوست دارم .بهتره تخریب نکنه و برنامه های خودشو تشریح کنه انشاا... رییس جمهور بشه. (4258880) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۷:۱۱
قاليباف برای سومين بار می خواهد بخت خود را بيازمايد. او سعي كرد به تقلید از مرحوم آیت الله هاشمي، در لحظات پایانی مهلت ثبت نام به وزارت کشور بیاید، اما تفاوت هاشمی و قالیباف این است که «آیت الله» تا لحظات پایانی درباره تاثیر آمدن و نیامدنش بر آینده کشور می اندیشید و در آخرین دقایق تصمیمی دشوار بواسطه ی درخواست های بسیار افکار عمومی گرفت و .... (4258891) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۸:۵۶
بنده قالیباف و کامل شناختم!!متاسفم (4258900) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۰۰:۰۸
روحانی رو چطور؟ هنوز تو این 4 سال نشناختی ؟ (4259288) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۵۵:۵۹
تخریب چی بزرگ (4259514) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۹:۲۵
جالب هست همه آقایان در این وضع اسفبار کشور شریک هستند بعد همدیگر را متهم می کنند! (4259460) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۸:۳۱:۱۳
کسی که در یک سخنرانی گفته با نفت 75 دلاری نمی توان کشور را اداره کرد، الان چطور می خواد کشور رو اداره کنه (4259827) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۴:۵۰
امدي حالا چرا ؟ (4258277) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۱۶:۰۰
عجب!
این هم بیانیه داد گفت نمیام اومد که!؟ (4258398) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۴:۴۴
الانم اومدنش با نیومدنش خیلی توفیری نداره !
وقتی مردم قبولت ندارن و دلشون باهات نیست هرچی بگی فایده ای نداره دلیلش هم مشخصه ، تخریب دیگران برای منم منم کردن !
خودت باش و اینقدر دنبال نمایش و فیلم بازی کردن نباش (4258531) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۷:۰۰
انشاله به کمک همه جبهه نیروی های انقلابی در انتها هرکس که مقبولتر بود در میان عموم مردم میماند و برنده انتخابات خواهیم بود و اشتباه سال 92 تکرار نخواهد شد (4258587) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۱۷:۵۱
انشالا همه اشتباهات مثل سال 92 باشد نه 88 و 84. امیدوارم همیشه این اشتاهات انجام بدیم که تورم 40% به زیر 10 درصد برسد (4259408) (alef-3)
 
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۴:۵۳
من نميدونم چرا اين شوق خدمت فقط در فرهنگ ما وجود داره و كشور هاي غربي چرا اين رو ندارن؟ براي همينه فساد اين قدر كمه در كشورمون همه دنبال خدمتن. (4258278) (alef-3)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۲:۴۸
دوست عزيز بهتره بجاي كنايه زدن اينبار به شخصي راي بديم كه بعد ٤سال نياد و بگه من نگفتم وضع مردم تو ١٠٠ روز خوب ميشه و همه چيزو انكار كنه (4258502) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۰:۱۶
علیرضا جان درسته ارش کنایه زد اما حرفش همه رو در بر میگیره نه فقط قالیباف رو. این اقای قالیباف عزیز هم میگه درامد کشور رو 2/5 برابر میکنه ایا مردم هم تاثیر رو احساس میکنند! اقای قالیباف عزیز همه می ایند و کلی وعده و.. می دهند اما ایا از پسش بر میایند!؟ ما نمیگویم اصلا شما یا .. دروغ میگویید. نمونه همین اقای روحانی چقدر خوشبین بودو وعده میداد سعی و تلاش هم کرد نمیگیم نکرد اما چقدر زورش رسید؟ (4258814) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۵۱:۴۴
بهتر از همه احمدي نژاد است ولي روحاني عاقل تر و منطقي تر و هوشيار تر است . موندم به كدومشون راي بدهم . (4259269) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۱۶:۵۲
کسی که بخواهد درامد ها را 2.5 برابر کند باید رشد اقتصادی بالای 20 درصد داشته باشد که فکر نکنم تا حالا هیچ کشوری تونسته به چنین رشد اقتصادی رسیده باشد. حالا کشوری مثل ایران با این همه تحریم و مشکلات ناشی از جنگ و تحریم و سو مذیریت چطوری می تواند به رشد 20 درصدی یرسد را باید از آقای قالیباف پرسید.
این کار اصلا امکان پذیر نیست این هم یک مدل دیگر از پوپولیست است ولی از نوع قالی بافی و خیال بافی (4259481) (alef-3)
 
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۶:۲۶:۰۸
من کشته مرده شهردار نیستم. احتمالا هم بهش رای ندم. اما میدونم مرد عمله.
قالیباف تا حالا کدوم حرفی رو زده که بهش پایبند نبوده؟
قالیباف ممکنه عین خیلی ها ضعف هایی هم در کارنامه اش باشه، اما حسن بزرگش آینه که بر خلاف خیلی ها، تا حالا هر چی وعده داده عمل کرده. (4259593) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۵:۴۷
برادر یا خواهر عزیز. برو یکبار دقیق به فیلم صحبت چهار سال پیش آقای روحانی گوش کن بعد این حرف را تکرار کن. هر ادم عاقلی می داند که ظرف 100 روز مشکلات حل نمیشه. همین که بعد از سالها آرامش بر بازار حاکم شده کافی است. دلیلش هم ثبات نسبی بازار ارز است. میخواهی باور کن یا از روی تعصب قبول نکن ولی در دوران احمدی نژاد بلایی به سر کشور آمد که سالها گریبانگیرش خواهیم بود. (4258828) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۲:۴۴
رئیس جمهور گفت برنامه ی 100 روزه دارد. نگفت همه چیز رو تو 100 روز حل می کند. (4258873) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۲۷:۲۵
باشه قبول درست میگی شما. ولی میشه بگی این برنامه 100 روزه چی بوده بالاخره. شما اگه برنامه ای دیدی به ما هم بگو بدونیم. همش یه مشت حرف تبلیغاتی بود (4259177) (alef-3)
 
کریم۲
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۵۰:۰۸
خروجی برنامش چی شد. کار واسه خارجیا (4259378) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۵:۰۷:۳۴
آخه پسر خوب مگه كشور ما ژاپن يا آلمانه كه بشه برنامه يك ماهه و ١٠٠ روزه مثمر ثمر داشت !!؟
خودمون رو گول نزنيم، اين حرف آقاي روحاني جز يك شعار و ژست قشنگ انتخاباتي چيز ديگري نبود. (4259560) (alef-3)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۰:۰۳:۰۸
قیلم صحبتهای آقای روحانی در 4 سال پیش را دقیق نگاه کن و گوش بده. هیچوقت چنین حرفی نزد که ظرف 100 روز مشکلات حل میشه. آخه چه کسی می تونه مشکلات یک مملکت را ظرف این مدت کوتاه حل کنه که روحانی دومیش باشه. (4260118) (alef-13)
 
فوق لیسانس خواجه نصیر بیکار - فراری از پست و مقام های دنیوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۵:۵۰
برای جنابِ دکترِ سردارِ شهردارِ خلبان ؛ قالیباف ؛ آرزوی رئیس جمهور شدن هم مینمایم ! (4258280) (alef-3)
 
Faz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۳۹:۵۹
عرضه داری شما هم خلبان بشو (4258723) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۲۹:۳۳
اگر منم قبل از اينكه خلبانى بلد باشم ميشدم فرمانده نيروى هوايي سپاه ،حتما خلبان ميشم. (4259192) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۲:۳۶
چه ربطی داشت شما هم عرضه داری فوق لیسانس خواجه نصیر بگیر (4259238) (alef-3)
 
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۲۶:۴۵
منم رانت اینارو داشتم فصانورد مشدم (4259328) (alef-3)
 
قطب زاده رشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۷:۱۱
انتخابات 16 قطبی شد ! (4258286) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۷:۵۱
جا پای رضایی داره می زاره.......مرد همیشه کاندید (4258292) (alef-3)
 
موکلف به انجام تکلیف شبانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۸:۰۷
حالا قرار نیست همه هم احساس تکلیف کننا (4258294) (alef-3)
 
سرجوخه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۴۸:۵۱
نه سرهنگ و نه حقوقدان (4258299) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۰:۵۶
احساس تکلیف و دیگر هیچ !!!! (4258306) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۱:۳۴
تا سه نشه بازی نشه :) (4258313) (alef-3)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۳:۴۴
انشالله با كمك مردم اينبار ميشود (4258504) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۱:۳۵
شما هم بیا (4258314) (alef-3)
 
شایان
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۳:۵۰
خدا به داد این مردم برسد. (4258320) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۶:۰۸
خدا بداد برسه روحاني نشه دوست عزيز (4258510) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۳:۴۳
انشاالله روحانی خواهد بود. (4258874) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۷:۰۳
ایران را پلاسکو خواهد کرد (4258330) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۱:۲۱
و املاك بيشترى را به دوستان و اشنايان با تخفيف پنجاه درصدى و اقساط ده ساله واگذار خواهد كرد (4258413) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۱:۰۳
خيلي بي انصافي. حرف به هر قيمتي؟ (4258493) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۵۵:۰۰
بالاخره تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها .. (4259277) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۵:۲۳
پلاسكو را عدم نظارت وزير كار به اين روز انداخت قاليباف بيچاره همين دست فروشا رو جم ميكنه ميگين چرا مانع درامد مردم هستي. واي ب حال اينكه به داخل مغازه بروند و پلمپ كنند. كمي فكر كنيم (4258507) (alef-13)
 
سیدعلی حجازی
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۷:۵۸:۱۱
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
الهی به ماقوت وقدرت بده تا مرد ابمان و عمل , جهادگر بی ادعا را برای محقق شدن آرمانها انقلاب ,نجات محرومان وعزت اسلام انتخاب کنیم (4258332) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۰۶:۵۰
معلومه تو شهرداری وضعت خوبه ها نا قلا (4258806) (alef-13)
 
محسن م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۳۶:۴۳
شما هم گویا تو دولت بهت خوب میرسن! (4259435) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۶:۱۱:۰۵
من معلم هستم ومستاجر
شما چی؟؟؟ (4261286) (alef-13)
 
Australia
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۱:۱۷
من پيشنهاد ميكنم فقط اسم اونايي كه كانديد نشدند را بنويسيد وگرنه اين روزها همه كانديد رياست جمهوري مي شوند، شما چطور؟ (4258342) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۱:۳۵
بزرگوار شماکه دوبار از مردم پاسخ منفی گرفتی درمیان دوستان وخویشان هم نفر سوم شدی چرا خود وملت را ازار میدهی (4258343) (alef-3)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۰:۱۹
بزرگوار ايشون سوم يا دوم شدند چون مردم به حرف راي دادن و به شانتاژ و چها تا كوبيدن به سينه و گفتنه اينكه من سرهنگ نيستم مردم به اون شخص راي دادن. انشالله كه اينبار مردم به كارنامه راي بدهند و در غير اينصورت فردي ميايد كه ٤سال حرف ميزند و فقط حرف (4258489) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۱۸:۰۹
دوست عزیز ی که از دکتر قالیباف حمایت می‌کنی! فکر کنم تهران تشریف ندارید از پروژه هایی شهرداری محترم که حتی برنامه خاصی برای یک طرح خیابون و پیاده رو نداره و چهار پنج بار جدول کشی یک خیابون بی‌دلیل و نو به نو و با پول امثال من بیچاره برای تغذیه پیمانکاران محترم عوض میشه!! یا بیای ببینی چقدر از فضای سبز شمال تهران برج شده! یا ببینی پیش یک خیابون بیست متری برج شانزده هفده طبقه میزنن!! یا چقدر آپارتمان بی پارکینگ ساخته شده درحالی که بیست میلیون (قیمت دو سه سال پیش) به شهرداری برای خرید پارکینگ توسط سازنده پرداخت شده(نه برای تامین معاش شهرداری محترم (!) بلکه برای ساخت پارکینگ طبقاتی) و کلی واحد بی پارکینگن بجاش ملت بقل کوچه پارک میکنند(خدا بداد برسه جاهای پر تراکم و با کوچه های تنگ و این ماشینهای پارک شده اگر خدای نکرده زلزله آیی چیزی بیاد و قرار به کمک رسانی تو اون کوچه ها سه!!) و صدها کار اشتباه دیگه شهرداری!! اگر میخوای مقایسه کنی برو شهرهایی مثل اصفهان ببین با شاید کمتر از نصف بودجه تهران ده برابر تهران برنامه درست بلند مدت دارن!!! الف جان لطفا نشر بده تا اونهایی که خواب می‌بینند شاید بیدار شند. مرسی (4259483) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۴:۲۶:۰۷
اتفاقا اهل تهران وساکن تهران هستم
اولا که دولت بدهی کلانش به شهرداری رونمیده ثانیا ازروحانی که یه پروژه هزارتومانی هم انجام نداده بودخیلی خیلی بهتره
رای ماقالیباف (4260886) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۲۹:۲۳
اون داره کار خودشو میکنه

شما خودشو آزار نده (4258695) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۲:۱۵
سلام..تمام ملت دیگه الان متوچه بازی جمنا شدنند حالا چرااین اقایان راضی به این کارشدنند خدا می داند که تمام اقایان قالیباف بذرپاش زاکانی وبابایی بعدازاستفاده تبلیغاتی برعلیه روحانی به نفع ریسی کنارمی کشند این راالان بچه مدرسه ایی هم می داند....خداعاقبت این انتخابات رابه خیر گرداند..چه خوابهایی رابرای ملت دراون پستو های اطاق فکردارنند می کشند (4258348) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۱۴:۴۱
اگر ایشان برنامه دارند پس چرا تا لحظه آخر نمیخواستند بیایند؟ (4258392) (alef-13)
 
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۱۷:۰۴
مامشهدي ها دوستت داريم قاليباف (4258403) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۵:۳۵
نه اصلا اینطور نیست (4258882) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۰۱:۴۵
من مشهدی هستم دوره قبل به روحانی رای دادم و این بار هم با افتخار رای خواهم داد. (4259131) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۸:۲۴
به نظرمن انتخابات بسيار جالبي انشاالله در پيش داريم جواب بسياري از اين اراجيف با إسناد محكم پاسخ داده خواهد شد جريان احمدي نژاد انشاالله حذف خواهد شد از نتايج خوب وبه هنگام اين انتخابات خود زني شتاب زده ي احمدي نژاد بود در اين دوره تكليف طيف قاليباف هم براي هميشه روشن خواهد شد بهشتي سازي از رييسي هم جواب نخواهد داد (4259258) (alef-3)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۴:۵۷
چشمانمان رو باز كنيم نقاط قوت را در كنار نقاط ضعف بگذاريم از راي دادن احساسي بپرهيزيم و به كارنامه گذشته افراد دقت كنيم. بنده با چشماني باز با اينكه نقاط ضعفي وجود دارد اما نقاط قوت اقاي قاليباف بسيار بسيار بالاتر از اقاي روحاني است و از روي منطق به قاليباف راي خواهم داد (4258420) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۶:۱۱
درست فکر نکردی (4258886) (alef-13)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۶:۵۶
تا الان نظرم در موردش مساعد نبود اما الان یکی از گزینهای مورد نظرم قالیباف است (4258429) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۶:۴۸
تنها گزینه ی منطقی روحانی است و لا غیر (4258889) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۷:۵۷
احتمالا منطقتون بی منطقی نیست؟ (4259218) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۸:۱۹
روحانی ثبت نام کرد از کسی نام نبرد و کسی را تخریب نکرد . ماشاالله دست به تخریب ایشان ما را یاد تخریب یکباره پلاسکو می اندازد (4258434) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۱۸:۵۳
روحانى انسانى فرهيخته و معتدل و معتقد به نظام و رهبرى است ، اولين حالت كسى كه ميخواهد رييس جمهور شود ادب و انصاف و وجدان است ، هنوز دولت روحاني نخواسته اشتباهات دولت قبل و فجايع مديريتي ان دولت را به مردم ايران بگويد بنظر من هم اقاي روحاني و هم اقاي رييسي هردو با اخلاق و احترام وارد كارزار انتخابات شده اند و بين اين دو با ادب و محترم به انكه برنامه هاي صحيح و واقعي و بدور از رفتارهاي پوپوليستي و شعاري اعلام كند به او راي خواهم داد . (4259313) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۴:۲۷:۴۵
رای ما:قالیباف (4260898) (alef-13)
 
علی اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۸:۲۸
در طی چهار سال دو و نیم برابر!!! احتمالا پیشگوها بهش گفتند که قیمت نفت تا چهار سال دیگه دو و نیم برابر میشه... برادر عزیز یه چیزی بگو که شدنی باشه، چرا وعده های الکی میدید ... واقعا باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشید بابت این حرفها... (4258435) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۲۱:۰۴
هر کس از شهرداری می اید شعارهای پوپولیستی می دهد گویی کشورداری مثل شهرداری است و یا ساختن یک پارک و بزرگراه است (4259486) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۲۹:۲۸
سنگ بزرگ علامت نزدنه (4258439) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۷:۰۹
البته امیدوارم مثل انتخابات آمریکا نشه همه اولش از ترامپ بد گفتن یهویی ترامپ شد رییس جمهور (4259255) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۱:۱۲
رییسی با همراهانش جلیلی را متقاعد به نیامدن کرد و قالیباف را مجاب به آمدن. اونمی رود و رییسی حذف شد. اگر محمود تایید نشود قالیباف تنها رقیب اصلی روحانی است. (4258446) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۳:۳۲
دوستان چرا شعار چرا احساس چرا منطق نه؟ بجاي اين كار ها منطقي بيايم راي بديم هيچ كدوم از جناح ها كاري برا مردم نكردن مثال اصلاح طلبا مجلسو گرفتن واقعا چ كردند هيچ صدايي هم در نميايد. من قاليباف را فردي فرا جناحي ميبينم بدور از هر گونه احساس راي من قاليباف به دليل كارنامه قابل قبول تر از روحاني و نفاط ضعف كمتر. (4258454) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۸:۰۰
کدام کارنامه دقیقا؟ (4258896) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۰:۱۷
کارنامه 11 ساله ایشون در شهرداری وقبل از اون در نیروی انتظامی، خوب یا بد کاملا مشخصه. شما از اون بی خبری مشکل از خودته. (4259228) (alef-3)
 
سیدعلی حجازی
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۵:۰۰
ما مشتاقانه منتظریم
و از خداوند توفیق شما را خواستاریم
--
ما وظیفه داریم از سرمایه های انقلاب یعنی از کسانی که قوت وقدرت انجام کار دارند دفاع بکنیم واین دفاع بمنزله دفاع از شخص نیست بلکه دفاع از داشته های انقلاب است چرا که موفقیت آنها به منزله موفقیت انقلاب است
کسانی که برای خود هیچ چیزی نمی خواهند و انجام وظایف محوله را در هز زمینه ای اعم از فرهنگ .اجتماعی و نظامی واقتصادی ک تداوم راه جهاد دانسته و آنرا عبادت می دانند
و آقای قالیباف حقیقتا اینگونه است و ما این بار مردی از تبار جهاد و کار , مردی بی ادعا و بدون چشم داشت و فقط برای پاسداشت اسلام وانقلاب حمایت از رهبری و محقق شدن آرمانهای این انقلاب عظیم و مردم خصوصا مستضعفین انشاءالله را برجایی که باید باشند می نشانینم
گو اینکه این خواستن ماها هم ازجنس تکلیف است و نه تخریب کسی بلکه نوعی عبادت و کسانی که درس آموز فرهنگ انقلاب هستند قطعا به حرمت خون شهیدان و برای نجات و مستضعفان که عملی ثواب است چیز دیگری در ذهن ندارند و نخواهند داشت

برگزیده ای از باور شعارهای آقا قالیبف که نشان از نوع فکر ایمان وعمل و اهداف ایشان دارد وازمبانی برنامه ریزی ایشان باشد :
-
- - نباید با موضوع اقتصاد رفتار سیاسی و جناحی داشته باشیم / اجرای قانون با خشونت محکوم است
-
- - اگر در جامعه ای ریا و ربا وجود داشته باشد، نباید توقع نصرت و پیروزی داشته باشیم. ما نگران سهم آمریکا در اقتصاد دنیا نیستیم بلکه نگران ریا و ربا در جامعه مان هستیم که باید آن را از میان برداریم.باید ایمان داشته باشیم که خداوند رزاق است تا مشکل مان حل شود.
-
- - کارآمدی دین در اداره جامعه به معنی عبور از دو لبه قیچی تحجر و سکولار است / باید به سمت نظام اداری و اجرایی نیمه متمرکز پیش رویم
-
- - باید مسایل اقتصادی و کارآمدی نظام را یک موضوع ملی بدانیم/ شهدای مدافع حرم به دفاع از حرم و فرهنگ قرآن و عترت برخواستند
-
- - بایدانقلاب اسلامی فرهنگ جهاد و شهادت را تبدیل به قدرت سیاسی و دفاعی کرد / عدم حضور توده مردم در اقتصاد ما را به موفقیت نمی رساند
-
- - حل مشکل مردم به حرف زدن و داد و بیداد نیست/ با اطمینان و اعتمادی که به متخصصان دارم پای طرح ها را امضا می کنم
-
- - دکتر قالیباف گفت: نباید به خاطر مشکلات اقتصادی رفتاری منفعلانه داشت و آدرس دیگری به جامعه داد تا کشور را به سمت دیگری غیر از فعالیت اقتصادی پیش ببرند؛ باید حواسمان باشد که آدرس غلط ندهیم همانطور که رقبای سیاسی نباید احساس کنند در اینجا می توانند ایراد و عیبی بگیرند چرا که این عرصه کارنامه همه ما به شمار می رود
-
- - شهید چمران با روحیه حق خواهی در ساحت اجتماعی و دفاعی مبارزه کرد / هیچ تفاوتی بین مجاهدت اقتصادی و دوران دفاع مقدس وجود ندارد
-
- - باید علم انضباط شهری و مبارزه با فقر را به دست بگیریم/شخصی سازی دین و دورکردن باورهای دینی از زندگی اجتماعی خطر بزرگی خواهد بود
-
- - فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به گسترش دین و تربیت انسان هاست/مردم با محوریت فقها و روحانیون فرهنگ شیعه را زنده نگه داشته ان
-
- - توسعه اجتماعی باید با فرهنگسازی و از بطن جامعه آغاز شود / توجه به اقتصاد مردمی ما را به موفقیت می‌رساند (4258460) (alef-13)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۶:۱۷
بياييم چشمانمان را باز كنيم و تغيير تهران را ببينيم بدور از شانتاژ رسانه اي تفاوت ١١ سال پيش تهران با امروز را ببينيم و چشم روي كار هاي خوبي كه در تهران شده ببينيم. اقاي قاليباف كم حرف ميزند به همين دليل هم هست كه از كار هاي خوب كسي با خبر نميشود اما اگرحرفي بزند به ان عمل ميكند. (4258468) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۸:۵۶
چشمانمان را باز کردیم. عینک هم زدیم! ولی تغییری ندیدیم. (4258901) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۲:۳۷:۴۴
عينك نميخواد. برج ها را ميبينيم كه به جاى باغها و فضاى سبز منظره تهران را زشت كرده اند (4259537) (alef-3)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۷:۰۲:۰۸
و کوهپایه های غرب تهران در شمال دریاچه چیتگر را که تماما برج روییده و پذیرای مهاجران شهرستانی شده بی آنکه خدمات شهری و آموزشی و رفاهی و درمانی داشته باشند. (4259619) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۲۲:۲۳
قيمت مسكن در دوران ايشان ٥ برابر شده است
باغات شمال شهر وًمناطق مسكوني و خيابانهاي كم عرض تبديل شده اند به پاياژ و مغازه و برج
برند بازي و لوكس گرايي در مراكز تجاري با افتخار تبليغ ميشود
من به ايشان راي نخواهم داد . (4259318) (alef-3)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۳:۰۴
جناب آقای قالیباف فرمودند

درآمدِ کشور را دو و نیم برابر افزایش دهم،

از شما خواهشمند است قطار های مترو را دو برابر کنید برای ما کافیست (4258503) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۶:۵۶
با تهمت زدن به بزرگان، کسی بزرگ نمی شود (4258512) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۱:۳۱
بله البته در دوران روحانی مچکریم هر نقدی تهمت و تخریب نامیده می شه. (4259233) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۸:۰۱
سنگ بزرگ نشانه نزدنه اخه دکتر جان یک چیزی بگو بگنجه پیشینیان نتونستن 5 میلیون شغل درست کنن شما میتونی ؟
فکر کنم دوره شعارهای پوپولیستی هنوز تموم نشده (4258516) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۵:۲۵
آقای رضایی متوجه شد ولی ایشان دیرتر (4258534) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۶:۵۵
همچين حرف ميزنه كه بنظر ميرسه نه تنها مشكلات بعد از انقلاب بلكه مشكلات زمان شاه هم مقصرش روحانيه!!!!! (4258540) (alef-13)
 
از روستای سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۸:۱۸
آقای قالیباف شما در خط مردم نیستی
مدیریت شما در تهران با درآمدهای سرسام آور شهرداری چه بوده
تهران دیگر جای زندگی نیست این است مدیریت شما
(4258545) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۸:۵۹:۳۱
كاشكه شهرداري تهران رو خوب اداره ميكردين ........ (4258550) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۴:۴۴
اگه بگه اون 4 درصد را چطور محاسبه کرده من قول میدم رای بدم (4258570) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۵:۴۹
اول تکلیف املاک نجومی و فساد در شهرداری و اون باند بازیها رو مشخص کن بعد کاندید بشو. (4258576) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۶:۰۹
هر وقت آقای روحانی تکلیف فسادهایی که در این 4 سال تو دولتش شده رو مشخص کرد اونوقت نوبت به قالیباف هم میرسه (4259212) (alef-3)
 
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۸:۵۷
همین که اصولگرایان برای یک دوره ای کردن روحانی 12 نفر را وارد میدان کرده اند خود گواه چندین مساله مهم است
1- دولت روحانی در ساماندهی زیر ساخت های کشور و برگرداندن قطار پیشرفت به ریل اصلی خود موفق بوده و شاخص های کلان پیشرفت کشور روندی مثبت به خود گرفته اند اگر چه متاسفانه ما مردم عوام هنوز ممکن است آثار مشهود آن را لمس نکنیم
برای درک بهتر این مطلب باید به یاد بیاوریم زمانیکه تحریم ها وضع شد عده ای از کارشناسان هشدار هایی می دادند رئیس دولت وقت آن را کاغذ پاره می خواند ولی در نهایت و با گذر زمان و طی چند سال آثارش در سفره همه دیده شد
3- به نظر من اگر اوضاع کشور آنطور که ادعا می کنند رو به فروپاشی ( به نقل از دکتر رضایی که فرموده بودند دولت دوم روحانی ایران را تبدیل به سودان می کند ) بود جهت از میدان به در کردن رقیب نیاز به اعزام گروهان نمی بود و تنها یک فرد لایق با یک برنامه مشخص کافی بود
4- رقبای روحانی که حداقل 5 نفرشان از یک جریان اصلی سیاسی کشور هستند صرفا با شعار روحانی کار نکرد ( شعاری که ما مردم در کوچه و خیابان می گوییم ) وارد گود رقابت شده اند و طبق معمول برنامه ای برای حل مسائل کشور ندارند به عبارت بهتر می گویند برای اینکه بدتر نشود به ما رای دهید
5- ما برای انتخاب یک رئیس جمهور پای صندوق می رویم آن یک نفر حداقل در جریان تبلیغات و ارائه برنامه ها یش باید توانایی کافی را دارا باشد و نباید نیازمند کاندیدا هایی جهت پوشش نقیصه هایش به همراه داشته باشد
6- به عنوان یک شهروند احساس می کنم از آنجا که مردمی اهل مطالعه نیستیم بار دیگر فرصتی طلایی در شکوفایی اقتصادی کشور را از دست خواهیم داد فرصتی که در پایان سال 83 هم یک بار خلق شده بود و کافی بود تداوم پیدا کند اما نشد و .... (4258595) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۳:۵۱
اول بشمار اصلاح طلبها چند تا ضربه گیر و بادیگارد برای روحانی ردیف کردن، بعد بشین و انشا بنویس. (4259244) (alef-3)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۰۹:۱۸
یک سوال طبق قانون اساسی ما نظامی می تواند ریس جمهور شود ؟ ایشان مگه نظامی نیستند یا گاهی بر حسب موقعیت هستند و گاهی نیستند لطفا ب از من باز کنید این مسیله را آلف پیام مرا مبگذار چون برایم خیلی سوال است (4258597) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۱۵:۴۰
طبق کجای قانون اساسی؟ لطفا مستند صحبت کنید. (4259478) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۱:۱۲
" در دوره ٤ ساله در آمد كشور را ٢/٥ درصد افزايش مي دهيم !!
پنج ميليون شغل ايجاد مي كنيم !!
نظام مالياتي را به نفع ٩٦ درصد مردم تغيير مي دهيم " ..... وعده انتخاباتي جناب قاليباف !!

-- نظرت چيه جليل آقا ! به نظرم ديگه از اين بهتر نميشه !! حتماً بايد رأي به همين نامزد ... ها ؟!!
-- خيلي خوبه ! ... خدا خيرش بده كه خيلي دلسوزي ميكنه !! خيلي به فكر مردمه !! اما قربونتم " خواهد شد " " انجام مي شود " " خوب خواهد شد " !! " ايجاد مي كنيم " " تغيير مي دهيم " و غيره ... براي من نون و آب و كار و شغل نميشه !! اوني كه براي من نون و آب دارد كلمه " شد "
است !! هر وقت گفتن " شد " اون موقع ، بايد مشعوف شد و گرنه ... !! (4258608) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۲۷:۳۵
در دوران شما اقاي قاليباف صاحبان پاساژ ها و مراكز خريد درامدهاي بيش از پانصد و هزار ميليارد كسب كرده اند و الان هم از ركود ناراضي هستند زيرا نميتوانند دكانهاي متر ٢٥٠ مليون
تومان بفروشند . (4259330) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۲:۲۳
ایشون که خودشو تو کارهای اجرایی نشون داده از 100 50-60 رو میگیره حداقل.مابقی که همه نابودن .یکبارم شده اسیر هیجاناتی که نامزدهای نابکار دنبالشن نشیم و همین دکتر قالیباف رو انتخاب کنیم.خداییش بهتربن گزینه بین همه شونه. (4258617) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۲:۴۴
من یکی موندم این اقای قالیباف هزینه تبلیغات سه دور رئیس جمهوری از کجای میاریه . مگه شوخیه تبلیغات در سطح ملی کلی هزینه داره اونم سه بار (4258619) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۵:۴۶
جوجه را آخر پاییز میشمارن جناب قالیباف, ضمنا این 4 درصد را از کجا اوردید؟ روحانی این دوره 35 میلیون رای دارد (4258636) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۶:۰۲
توهم تا کجا آخه. منظورت 35 میلیون ریال هست؟ (4259252) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۸:۱۹
من به عنوان کشی که مدیریت ایشان را در شغل خودم به عینه دیده ام گواهی میدهم که ایشان مدیر بسیار توانمند با دید بسیار باز و واقعا عملگرا میباشد .اگر 4 سال پیش رئیس جمهور شده بود قطعا وضع موجود بهتر بود .کسانی که در تهران زندگی میکنن قطعا تغیر مثبت را در زمان مدیریت ایشان به خوبی احساس میکنن هرچند افرادی از روی تعصب و کاملا غیر منصفانه نقد کیلویی میکنن (4258654) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۵۳:۳۸
اون شهر آفتاب رو با اونهمه هزینه شبیه پادگان ساختن. خیلی از چیزهایی که ساخته میشه از نظر زیبایی شناسی شبیه پادگان و روحیه نظامی و هنر و زیبایی توش نیست. (4258769) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۵۹:۳۹
آره مثل پل طبیعت،یا پل صدر ،یا دریاچه خلیج فارس،یا بوستان ولایت:)شما عقل مردم را چه فرض کرده اید؟مگر طراح اینا قالیباف بوده که میخوای توی مخ مردم بکنی با روحیه نظامی ساخته شده؟ (4259118) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۱۸:۵۱
یک پیشنهاد به جناب قالیباف. هر کس با یک شعار اومده پیشنهاد میکنم شعار شما هم این باشد:
""""""" ایران را پلاسکو خواهم کرد """""""

چون شما حتی نتوانستید یک ساختمان را نجات دهید (4258657) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۲۶:۴۸
آقای قالیباف خیلی توانایی داشتی شهرداری تهران رو درست اداره می کردی و نمی گذاشتی تهران تبدیل به یک شهر بی در و پیکر با این همه برج بشه. (4258681) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۳۱:۳۷
یه بار تو مناظره خواستی روی روحانی را کم کنی، گل به خودی عجیبی شد، دست بردار نیستی؟ (4258702) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۴۵:۰۸
روحانی تک نفری همه را حریفه% (4259087) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۳۸:۴۳
باز صد رحمت به وعده های روحانی. این که رسما ترمز بریده!
درآمد کشور را دو و نیم برابر میکنم
5 میلیون شغل ایجاد میکنم
....
آقای دکتر قالیباف! هرچند مشخص است که شما هم برای تخریب روحانی آمده ای و آخرش به نفع رئیسی کنار خواهی رفت، ولی این را بدان که تنها راه نجات کشور تعامل سازنده با دنیا و آرامش اجتماعی و اقتصادی در داخل و پرهیز از هرگونه شعارزدگی و جنجال آفرینی و معرکه گیری در عرصه بین المللی است. کاری که همین الان روحانی دارد آن را انجام میدهد و بنظرم روحانی از پس آن برآمده و بر خواهد آمد. . تنها در همین شرایط است که استعداد داخلی هم شکوفا میشود.
کشوری که یکی از بالاترین نرخهای مهاجرت نخبگان و پناهنده در جهان را دارد، هنوز خیلی زود است که از شکوفایی استعدادهای جوان و ظرفیتهای داخلی سخن بگوید.
کلام آخر:
درود بر روحانی یکی از بهترین روسای جمهور ایران (4258719) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۱:۰۵
کدوم تعامل سازنده؟؟!
کدوم آرامش اقتصادی و اجتماعی؟؟!!!
ترامپ اجازه میده ظریف با وزیر خارجه امریکا ملاقات کند؟؟!!!
خیالبافی بسه !!!!! مردم را نادان فرض کردید. (4259200) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۴:۱۵:۰۶
ظریف اجازه دیدار با وزیر خارجه آمریکا را ندارد، نه بالعکس.
مثل اینکه یادت رفته ظریف فقط اجازه داشت در مورد مساله هسته ای با آمریکاییها مذاکره کنه؟ (4260845) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۵۳:۰۵
الان منظورت کدوم تعامل سازنده ست؟ با کشورهای همسایه که از دم بگو مگو و کشمکش داریم. فک کردی چهار تا رییس جمهور و نخست وزیر و وزیر اروپایی اومدن تهران نقل و نبات برات آوردن. آمریکا هم که هر روز یه ساز میزنه. دیگه نگین تو رو خدا تعامل سازنده، حالمون بد شد بابا (4259273) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۰:۲۴
ای کاش مجلس طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را تصویب کرده بود تا بعضیها اینطوری بلبل زبانی نکنند و فکر کنند مردم حافظه شان ضعیف است... (4258724) (alef-13)
 
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۰:۴۶
مرد عمل به تو رأی خواهیم داد.خوش آمدی خوش آمدی. (4258725) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۲:۵۰
جان مادرت ، قولی نده که نمیتونی انجامش بدی، 4 سال میان و میگذره آخرش هم هیچی اون روحانی میگه 800 هزار شغل ایجاد کردم ( چرا استاندارد جهانی حساب نمیکنی دو ساعت در هفته پیش شاغل؟!!!!!!) چرا روحانی نمیگه چند هزار شغل رو در 4 سال از بین رفته و ملت بیکار شدن؟ (4258730) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۵۵:۵۵
بله 800 هزار شغل ایجاد کرده، دروغ نمیگه که. همه رو کرده مسافر کش و دلال و دست فروش. اینا مگه شغل نیست؟؟!!! (4259279) (alef-3)
 
سپهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۴۷:۱۶
من عاشق « صداقت » جهادى شما هستم جناب قاليباف ! (4258740) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۱:۰۷
مخصوصا در مورد املاک نجومی (4258817) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۱۹:۵۴:۰۲
چهار سال ديگر

الودگي هوا در سراسر ايران
نابودي باغها
فروش هوا ( تراكم)
محو دستفروشان
صاحب ملك شدن دوستان
حل تمامي مشكلات با گازانبر
وبالآخرة كانديداتوري مجدد براي بار چهارم (4258772) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۰۳:۱۷
شعار زدگی در سخنرانیش موج میزند
خدا آخر و عاقبت را ختم به خیر کند
چگونه در آمد کشور را 2.5 برابر میکنی ؟
چگونه 5 مبلیون شغل ایجاد میکنی ؟ (4258791) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۴۹:۲۶
احتمالا کل کشور رو به بساز بفروشها می فروشه برای تراکم!!!!!!!!!!!!!! (4259376) (alef-3)
 
علی یانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۰۶:۱۶
فقط این رو می دونم هردو طیف فقط دنبال منافع خودشونند (4258801) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۱۰:۴۳
او مرد عمل است همیشه در میان جامعه بوده است. البته نمی خواهم از دیگران انتقاد کنم ولی قالیباف مرد عمل است به هوش باشیم و احساساتی عمل نکنیم (4258815) (alef-13)
 
سیدجواد
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۰:۴۱
امام هادی علیه السلام
هرکس عملی را بدون تفکر وبرنامه ریزی انجام دهدحتما مضرات .زیانهای ان کار بیشتر از منافع آن است .
زیادی هم نباید مرد عمل بود چون فرصت فکر کردن نداری لذا فکر کردن وتجزیه تحلبل دقیق شرایط وبعد تصمیم گیری بر اساس تدبیر باید مورد توجه باشد .
نگاه عملگرابانه صرف داشتن بدون داشتن اطلاعات کافی زیانهای فراوانی برای جامعه به بار می اورد این تاکید بر عمل گرایی بیش از حد مرا یاد آن لطیفه می اندازد که سه نفر در جایی کار می کردند یک نفر جایی از زمین را می کند ودیگری لوله را در ان جای کنده شده قرار می داد وسومی روی لوله را خاک می ریخت . روزی دیدند نفر اول زمین را می کند و نفر دوم بلافاصله آن را پر می کند گفتند چه می کنید چرا پول بیت المال را هدر می دهید پاسح شنیدند که ما سه نفر بودیم وکار هر کداممان این بود امروز نفر دوم که لوله را در جای کنده شده قرار می داد سر کار نیامده لذا ما کار خود را انجام می دهیم چه کار داریم به او..
جنس شعار عمل گرا بودن عده ای از این جنس است وتمتم کسانی که افق دیدشان عمل گرایانه صرف است واگر هم شرایط را تحلیل می کنند امار وارقام دروغ می دهند مثل همین چهار درصد ... اینها مشخص است که بینش واستراتژی مدیریتی ندارند اینها فقط یک هدف دارند رییس جمهور شدن به هرقیمتی حتی اگر قرار است اخلاق را زیر پا گذاشت .....
ضمنا اشتباهات افراد هم در میدان عمل خیلی زود نتایج غیر قابل جبرانی را به بار می آورد . چون مبانی نظری دقیقی از عمل وجود ندارد در هنگام تصمیم گیری ها فرد تصمیمات عوامگرایانه غیر کارشناسی اخذ می کند وبه هما هم عمل می کند وفرصت جبران هم از او و بقیه گرفته می شود وگاه انسانهایی جان خود را از دست می دهند مثل پلاسکو و... (4259197) (alef-3)
 
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۵:۰۹
مدیریت شما در شهرداری تهران دیده ایم جناب محترم. شما قابل اعتماد نیستید برادرجان. (4258881) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۶:۳۸
اون وقت روحانی قابل اعتماده؟ بابا ای ول. (4259254) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۹:۳۲
روحانی میگه سال گذشته 700 هزار شغل ایجاد کرده، رکود و بیکاری هم داره بیداد میکنه. لابد ایشون هم همینطوری حساب کرده. اگه تدبیر و امید وار محاسبه کنی میشه. (4259262) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۵۸:۳۱
الان روحانی با این مدیراش و وزیراش و برجامش خیلی قابل اعتماده مثلاً ؟ (4259286) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۰:۳۷:۳۰
آقا میشه زودتر مناظرها رو انجام بدن (4258893) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۳۴:۴۷
هر وقت درامد شهرداری را دو و نیم برابر کردین آنگاه ادعای دو نیم برابر کردن درامد کشور رو مطرح کنید. (4259059) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۱:۴۸:۴۶
سنگ بزرگ نشانه نزدن می باشد (4259097) (alef-3)
 
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۱۸:۳۹
خیلی فرق نمیکنه اصلا رییس جمهور نباشه هم فرقی نمیکنه همینه که هست هرکی بیاد از سرهنگ و حقوق دان تا پیک موتوری که رفت کاندید بشه یا اون شیخ ریش قرمز طرفدار تریاک (4259157) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۱۹:۲۷
من به شخصه بشما رای نمی دم اقای قالیباف همین شهرداری هم از حد توان شما خارج بود (4259160) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۲۷:۴۷
جناب سردار مدیریتهای قبلیتان چه گلی به سر مردم بینوا زده که در ریاست جمهوریتان بتونید کاری بکنید،توروخدا ولمون بکتید،فرق بین شما و آقای روحانی زمین تا آسمان هست.روحانی ثابت کرده همیشه مرد عمل بوده،نه شعارهای توخالی و وعده های الکی. (4259180) (alef-3)
 
سینا
Spain
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۴:۳۳
پس کشتی گیرها اطرافش نیستند!!؟

بخشکی دست!! (4259206) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۳۵:۱۶
درود بر قالیباف
روحانی باید پاسخگو شعارها و وعده های عمل نکرده اش باشد. (4259209) (alef-3)
 
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۱:۱۴
حب و بغض مانع از این می شود که انسان واقعیت را با همه نقاط مثبت و منفی ببیند به قول مولانا چون غرض آید هنر پوشیده شد .
جناب قالیباف شما که در مقاطعی برای مملکت خود افتخار آفریده اید وقتی این طور غرض آلود همه کارنامه یک دولتی که منتخب مردم است و از همه اصولگرایان بیشتر رای آورد و موارد مثبتی جون اجرای برجام که متعاقب آن از بین رفتن سایه جنگ ، تولیدنفت به زمان پیش از تحریم ، تکرقمی شدن تورم ، ثابت ماندن نرخ ارز و فرائرده های سوختی در یک بازه زمانی چهار ساله ، اجرای طرح تحول سلامت ، خرید هواپیما از معتبرترین شرکتهایی هوایی ( شما خود خلبان هستید و نیک می دانید در زمان تحریم برای یک قطعه هواپیما چه راههای را باید به چند برابر قیمت طی می کردید ) و ... کمی انصاف هم چیز خوبی است .
وارد کارزار انتخاباتی شدی بسم الله اما اخلاق مداری و ادب حکم می کند جانب انصاف و عدالت در نقدها رعایت شود . (4259231) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۲:۱۲
حسن روحانی اگر با مردم و در میان مردم بود هیچگاه مدعی نمیشد تورم یک رقمی است. قیمت گوشت خشکبار پوشاک و صدها قلم کالای اساسی را در اسفند ۹۵ با اسفند ۹۴ مقایسه کنید به روشنی آفتاب میزان واقعی تورم مشخص خواهد شد. البته جیب و سفره مردم به مراتب معیار دقیق تری برای محاسبه تورم است. (4259236) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۴:۴۱
آقای روحانی و جهانگیری تمام طرحهای عمرانی را که در کشور در سال ۹۵ اجرا کرده اید آیا با نیمی از طرح های عمرانی شهرداری تهران برابری میکند؟
عرضه کار و مدیریت ندارید چ ا به تخریب مدیران کارامد و باکفایت میپردازید (4259249) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۲:۴۸:۳۴
فالیباف مرد عمل است و این را به خوبی اثبات کرده است. یادم نمیرود در دوران شهرداری کرباسچی ۱۰ سال طول کشید تا تونل رسالت با کمتر از ۴۰۰ متر طول در عمق بسیار کم ساخته شد. اما به همت مدیری با کفایت و کارامد دهها طرح عمرانی غول آسا مثل پل صدر تونل توحید تونل نیایش بزرگراه امام علی و....هر کدام در مدت کوتاهی ساخته شد. (4259259) (alef-3)
 
سينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۰۳:۵۰
احمدي نژاد تاييد بشه همتون با هم ميريد تو حاشيه (4259292) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۲۶:۲۷
قالیباف خودت را بیشتر از این خراب نکن (4259327) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۴۳:۳۶
دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!!! (4259359) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۴۵:۴۴
اقاي سردار بفرماييد با نفت چهل پنجاه دلار هربشكه و صدها هزار ميليارد تومان بدهي هاي در حال افزايش دولت به بانك ها و ساير بستانكاران و ششصد هزار ميليارد تومان نقدينگي دست مردم و بيكاري و كارشكني هاي قدرت طلبان و جلوگيري از سرمايه گذاري هاي خارجي وهزاران معضل ديگر كه تمامش ماحصل دولت قبل بوده چگونه ميخواهيد درامد را دونيم برابر و اشتغال پنج ميليوني ايجاد كنيد احتمالااز طريق اسانترين راه يعني با فروش تراكم (4259365) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۴۸:۵۴
برادر تخریب چی وجود امثال شماها تنها انگیزه امثال بنده برای رای دادن به امثال روحانی است!!!! (4259373) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۵۳:۴۴
آزموده راآزمودن خطاست.هرکی باشه خوبه فقط روحانی واحمدی نژاد نه نه نه ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه (4259384) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۶ ۲۳:۵۵:۱۳
آقاي قاليباف يه روز عصر تو خيابوناي تهران رانندگي كرديد؟!!!! نقشه هوايي شميران رو با چند سال پيش مقايسه كرديد؟!!! با وضع قوانين تراكمي با قيمت بالا هيچ ميدانيد چقدر شانس خانه دار شدن مردم ضعيف تر و جوانان نوپا رو كم كرديد،
شايد آسفالت تهران بهتر شده يا پل زيباي صدر رو ساختيد اما يه بار هم گفتيد اين منابع رو از كجا تامين كرديد؟ از جيب كيا در اومد و به جيب كيا رفت؟!آيا قبول نداريد آرامش در تهران در اين چند سال چقدر كم شده،؟ آيا به اين تا به حال انديشيد كه انقدر راحت ميشه از دولت فعلي انتقاد كرد اما اگه كسي جرعت كنه به اين راحتي ها از شهرداري شما شكايت كنه؟ و ........ (4259387) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۰۵:۵۹
مملكت شعارها و سو استفاده ها. و در آخر تكرار ركود، مشكلات و عدم تغيير اوصاع. تا بوده همين بوده. چه راست چه چپ. وقتي اوضاع در ستاد انتخاباتي طوريست كه به جاي نخبگان علوم انساني كشور، افراد كم سواد، شومن، داراي مشكلات متعدد رواني، وعجيب ثبت نام مي كنند همين شرايط پابرجاست. (4259396) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۲۲:۳۳
از اینکه مرحلهواول 84 به شما رای دادم پشیمانم.....به شدت
خروج از انصاف در انتقاد از دشمن خصوصیت مومن نیست (4259417) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۰:۵۲:۰۳
ولی انصاف نیست و دور به حق است و خدا رو خوش نمیاد که 5 تا اصولگرا در مقابل روحانی و جهانگیری قرار بگیرن! یعنی 5 به دو
بعدش هم جهانگیری به نفع روحانی میره کنار
اون 5 تا هم به نفع یکی میرن کنار
اما 3 نفر بیشتر از اصولگراها دفاع میکنن
باید از هر حزب و طیفی به تعداد مساوی باشن، وگرنه این به دور از عدالت است. (4259450) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۵۱:۰۹
روحانی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد؟ جناب قالیباف شما فقط بیانیه خوندی و حتی حاضر نشدی به وسالات خبرنگاران جواب بدی
اولا که شما کنار می کشیمنتها اگر بمانی همون چند میلیون دوره قبل رو هم رای نمیاری (4259508) (alef-3)
 
France
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۱:۵۹:۴۸
گازانبر امده براي زدن روحاني (4259515) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۲:۰۲:۳۷
من به حرف های قالیباف اعتماد نمی کنم. (4259517) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۲:۱۸:۰۰
حداقل از رو نوشته درست بخون جناب قالیباف (4259525) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۲:۲۴:۳۹
ایشان از خشم مردن تهران از حوادثی چون پلاسکو جرات ندارن بین مردم بروند آنوقت به آقای روحانی توصیه میکنند بروید بین مردم!!! (4259529) (alef-3)
 
محسن
Sweden
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۳:۴۴:۳۰
چهار سال بعد میاد می‌گه کی من چنین حرفی زدم! (4259542) (alef-3)
 
Austria
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۴:۰۱:۲۰
چه امامزاده!!!!
آقای قالیباف اگه آدم درستی هستی برو همون شهرداری رو درست کن!
همون شهرداری که خون ملت رو تو شیشه کرده ! البته اونها هم قطعا با مجوز حنابعالی هر غلطی که بخواهند می کنند!!!
آقای محترم همین سال پیش قیمت کرایه اتوبوس در داخل شهر رو 80 درصد !!!
افزایش دادی
می دونی اتوبوس برای کسانی هست که از ضعیفیترین اقشار مملکت هستند!!!!

اصلا شده یکبار سوار مترو بشی تا ببینی ملت با چه بیچارگی از مترو استفاده می کنند!!!!
تو با این وضعیت بی سر و سامان شهرداری به دنبال کسب کرسی ریاست جمهوری هستی که بتونی بیشتر از قبل بتازی!
تو مرحله قبل که کاندیدای ریاست جمهوری بودید تو یکی از خیابانهای جنت آباد شمالی اتوبوسهای شهرداری عکس شمارو زده بودند و داشتند برای مراسم جنابعالی نفر جا به جا می کردند !!!
میشه لطف کنید بگید رو چه حسابی خودروهای شهرداری که با پول مردم و به زور تهیه می شود بر چه مبنایی وقف امور شخصی جنابعالی عالی می شود ؟!و ...............
و ....... (4259545) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۵:۲۹:۵۴
همه این آقایان ( رجال سیاسی ) سالهای بسیار طولانی است که در راس امور نهادهای حاکمیتی حضور داشته و دارند و متاسفانه نتایج حاصل شده از عملکردهای ایشان همین اوضاع بسیار اسفناک کنونی مملکت و مردم است پس قبول کنیم ( آزموده ها را مجددا آزمودن خطاست ) . (4259567) (alef-13)
 
عليرضا
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۵:۳۸:۴۴
آقاى قاليباف اگر ممكنه دقيقا بفرماييد ٥ ميليون شغل رو چگونه ايجاد مى كنيد؟ در كدام بخش ها؟ با كدام سرمايه؟؟ اگر واقعا انقدر در عرصه مديريت توانا هستيد، چرا در ١٢ سالى كه شهردار تهران بوديد، نتوانستيد هيچ كدام از مشكلات تهران( ترافيك، آلودگى هوا، ساخت و ساز غير اصولى، حاشيه نشينى و ...) را حل كنيد؟؟ (4259569) (alef-13)
 
پاپی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۶:۱۱:۰۸
توی خبرها اومده بود که اقای قالیباف 4000 نفر رو با مدرک سیکل و... با حقوق ملیونی استخدام کرده که کار کشید به شورای شهر. احتمالا قصد داره بعد از ریاست جمهوری هم به همین شکل پنج میلیون نفر رو استخدام کنه. اما من به عنوان یه کارمند و دانشجو که در بطن فعالیت ها هستم یه چیزی می خوام بگم اینه که همه از هم بدترن. خدایی می گم برید شهرداری تهران متوجه می شید من چی دارم می گم. (4259581) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۰۶:۳۳:۰۰
فقط كواكبيان (4259599) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۱:۵۹:۳۱
صل علی محمد احمدی نژاد دوم تا 1000امد (4260481) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۷:۰۳:۲۴
احمدی نژاد دوم امد (4261442) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.