تاخیر ۷ ساعته در پرواز نجف

20 آبان 1395 ساعت 11:44


یکی از مسافران نجف اشرف که در فرودگاه مهرآباد تهران در انتظار پرواز خود به همراه بقیه مسافران منتظر است، خواستار پاسخگویی برای تاخیر چند ساعته در پروازها شد.

به گزارش خبرآنلاین، مسئله تاخیر در پروازها، موضوع جدید نیست ولی در روزهای اوج مسافرت به عتبات در ایام عزاداری دهه ابتدایی ماه محرم و همچنین اربعین حسینی، تاخیر در پروازها به موضوعی عادی بدل می شود.
امروز هم یکی از مسافران نجف اشرف که قرار بود با خطوط هواپیمایی قشم ایرلاین به عراق پرواز کند،گفت: این تاخیرها به شکل دیگری رخ داده و مسئولان این شرکت، بدون اینکه پاسخگوی فروش بلیت باشند، اقدام به فروش بلیت بدون وجود خارجی برنامه پرواز می کنند.
این مسافر گفت: برای ساعت 6 صبح پرواز شماره 2217 را از فرودگاه مهرآباد به مقصد نجف، خریداری کرده ایم. ولی وقتی ساعت 4 صبح به فرودگاه مراجعه کردیم، مسئولان فرودگاه اعلام کردند چنین پروازی وجود خارجی ندارد. پس از چند ساعت معطلی، در ساعت 9 صبح، مسئولان خطوط هواپیمایی که بلیط فروخته بودند، به دفتر خود آمدند و موضوع را با آنها در میان گذاشتیم. گفتند شماره پرواز شما این نیست و شماره درست پرواز شما 2219 است و باید منتظر ساعت پرواز بمانید.
این زائر اربعین حسینی در ادامه گفت: به آنها توضیح دادیم که اگر قصد داشتیم نیمروز به سمت عراق پرواز کنیم، شرکتهای دیگری هم بودند که با سرویس دهی بهتر، به ارائه خدمت و پرواز بدون تاخیر می پرداختند، چرا متصدیان شما، شماره و ساعتی را برای پرواز به مردم می گویند که وجود خارجی ندارد. علاوه بر اینکه تمام برنامه سفر زائران به هم می ریزد، معطلی و اعصاب خورد شدن چند ساعته در فرودگاه هم به آن اضافه می شود.
این مسافر در پایان گفت: به نظر می رسد برای جذب مسافر بیشتر، خطوط هواپیمایی اقدام به فروش بلیط پروازهایی می کنند که وجود خارجی ندارد و قصد دارد با تجمیع مسافران چند پرواز، ظرفیت هواپیمای خود را تکمیل کنند و نیاز است سازمان هواپیمایی کشور برای دفاع از حقوق مسافران، این اقدام شرکتهای هواپیمایی را تحت نظارت قرار دهد.
گفتنی است در تماس با شرکت باد شده کسی پاسخگوی این مشکل نبود.


کد مطلب: 412418

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdchzink623nzkd.tft2.html?412418

الف
  http://alef.ir