عذرخواهی اپراتور دوم ۲۴ ساعت بعد از قطعی اینترنت موبایل کاربرانش

8 آذر 1395 ساعت 19:56


 بالاخره 24 ساعت پس از قطع و وصل شدن اینترنت موبایل کاربران ایرانسل، این اپراتور از کاربرانش عذرخواهی کرد.

متن عذرخواهی اپراتور دوم به شرح زیر است:

«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ١٣٩٥ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.
این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.
ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.»

معمولا هنگام رخ دادن وقایع مشابه در کشورهای خارجی، اپراتورها بسته های تشویقی به کاربران خود می دهند اما ظاهرا کاربران ایرانسل باید با وضع موجود بسازند.


کد مطلب: 418665

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdch-6nkm23nz-d.tft2.html?418665

الف
  http://alef.ir