سامانه ۱۹۴ برای رسیدگی به مشکلات گاز تهرانی‌ها

7 بهمن 1391 ساعت 5:28


 شرکت گاز استان تهران به منظور شتاب بخشی در اعلام حوادث مربوط به گاز طبیعی، سامانه ۱۹۴ را راه اندازی کرد. 

به گزارش فارس، شرکت ملی گاز استان تهران پس ازآنکه سامانه پیامکی ارسال قبوض را راه‌اندازی کرد، در جدیدترین اقدام خود به منظور شتاب بخشی در اعلام حوادث ناشی از گاز طبیعی سامانه ۱۹۴ را با ۱۸۰ خط ارتباطی راه اندازی کرد.

براساس اعلام مسئولان این سامانه، در سامانه گویای ۱۹۴ بنا بر اولویت، شاخص هایی از جمله قطع و نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور تعریف شده است به طوری که مشترکین در صورت ایجاد مشکل می توانند با این سامانه تماس گرفته تا در ظرف کمترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی شود. این سامانه به صورت شبانه روزی مشغول به خدمت‌رسانی است و مشترکین می توانند با تماس به این شماره با متخصصین شرکت ملی گاز مشکل پیش آمده را در میان بگذارند تا از حوادث بزرگتر جلوگیری شود.


کد مطلب: 176799

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdcgy39qyak9uu4.rpra.html?176799

الف
  http://alef.ir