شرکت اپل قانون مشتری‌مداری را زیر پا گذاشت

بخش دانش و فناوری الف،19 مرداد96

19 مرداد 1396 ساعت 13:41

شرکت اپل با قرار ندادن نرم افزار تولید کشور هند در اپ استور قانون مشتری مداری را نقض کرد.


 باشگاه خبرنگاران جوان؛اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند اعلام کرد اپل حاضر نشده اپلیکیشن Do Not Disturb را که برنامه ای برای کنترل تماس ها و پیام های مزاحم است در اپ استور قرار دهد لذا همین امر باعث نارضایتی اداره مربوطه شده چراکه برای ساخت ان اپلیکیشن هزینه گزافی را پرداخت کرده است.

روزنامه Times of India در مطلبی نوشت: کاربران تلفن های هوشمند با بهره گیری از این نرم افزار می‌توانند اطلاعات تماس‌ها و پیام‌های مزاحم خود را با سرویس‌های مخابراتی به اشتراک بگذارند و سرویس‌ها پس از بررسی شماره ارسال‌شده تماس‌ها و پیام‌ها از طرف شماره موردنظر را غیرفعال می‌کنند.

رئیس هیئت‌مدیره اداره نظارت بر ارتباطات مخابراتی هند عنوان کرد: در سال گذشته برنامه استفاده از اپلیکیشن Do Not Disturb به گوگل داده شد، ولی این شرکت با برنامه موافقت نکرد.

گفتنی است؛ شرکت اپل در حالی این اپلیکیشن را در آیفون قرار نداده که توافقات قبلی با شرکت TRAI داشته است.


کد مطلب: 500617

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdcgqz9nuak9z34.rpra.html?500617

الف
  http://alef.ir