یونان دوم نشویم

بخش تعاملی الف - سجاد رحیمی مدیسه - دانش آموخته مدیریت بازرگانی و MBA

30 فروردين 1395 ساعت 7:30




قدرت خرید مردم یکی از مهم ترین شاخصه های ملموس بهبود وضعیت اقتصادی جامعه است.
مردم و جامعه با درصد رشد و افت بورس کاری ندارند؛ بلکه قیمت میوه و لبنیات برایشان مهم است. برای عموم جامعه مهم نیست سوییفت در عمل رفع تحریم شده است و یا صرفا بر روی کاغذ؛ مهم قیمت شیر و لبنیات است که مصرف پایین آن در کشور آسیب های فراوانی به سلامت مردم می زند.

ارزش پول ملی از معیارهای مهم حسن مدیریت اقتصادی یک کشور است. اگر ارزش پول یک کشور پایین است، علت در ساختار سیستمی و عدم اجرا عملکردهای مثبت اقتصادی-علمی همراه با تجربه است.

ما از رونق کسب و کار صحبت می کنیم، اما در عمل می بینیم کارمند مرکز شرکت دانش بنیان به جای پاسخگویی، سی-چهل فایل
Word و PDF که تنها یکی از آن ها بیش از ۱۵۰صفحه است، تحویلت می دهد و می گوید:برو خودت بخوان و اقدام کن!

ما از کارآفرینی دم می زنیم، ولی بسترهای کارآفرینی را برای جوان فراهم نمی کنیم. نباید انتظار معجزه با شعار و فشار بر مردم داشته باشیم. حواسمان باشد یونان دوم نشویم.


کد مطلب: 346208

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdcawinea49nyu1.k5k4.html?346208

الف
  http://alef.ir