ورود یک برند از خودروهای سنگین در بازار ایران

10 آذر 1394 ساعت 16:50


بعد از توافق هسته‌ای و با ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال ۲۰۱۵، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا، برند اف ای دبلیو نیز با شروع تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند رو به جلو خود را برای تصاحب فرصت‌های جدید و پیشی گرفتن از رقبا در پیش گرفت.

اف ای دبلیو به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با ۶۰ سال سابقه، ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزید. ورود دو برند B۵۰ و J۶ توسط شرکت اف ای دبلیو در بازار ایران برای اولین بار در میان برندهای اتومبیل منجر به ایجاد رقابتی در خاورمیانه شد.

برند J۶ از سری خودروهای سنگین (تراکتور) اف ای دبلیو با پایبندی به محیط‌زیست است که استفاده از فناوری‌های پیشرو توانست پارسال جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد، از جمله مزیت‌های رقابتی که باعث شهرت J۶ در بازار شده، می‌توان به مصرف سوخت فوق‌العاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره‌مندی از محور انتقال ZF‌، تکنولوژی آلمانی اشاره کرد.

موضوع دیگری که موجب استقبال از اف ای دبلیو و J۶ شده، ارائه خدمات ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری مراسم‌های خاص انجام می‌شود و طی آن مشکلات، نیازها و بازخوردهای تعداد زیادی از مشتریان تعیین می‌شود.

با در پیش گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، اف ای دبلیو توانسته، جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات با کیفیت در ایران تثبیت کند، به طوری که با تولید سواری B۵۰ موجب تغییر و تحول در بازار خودروهای متوسط در ایران شده و هم‌اکنون B۵۰ به عنوان یک محرک در بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می‌شود.


کد مطلب: 314276

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdca0ynei49n6u1.k5k4.html?314276

الف
  http://alef.ir