پایگاه خبری الف 4 تير 1394 ساعت 6:53 http://alef.ir/vdchw6niv23nqkd.tft2.html?278490 -------------------------------------------------- عنوان : رونمایی مدل جدید آلفا رومئو + عکس -------------------------------------------------- متن : فیات کرایسلر اتوموبیل در میلان ایتالیا که زادگاه برند آلفا رومئو است، در مراسمی با حضور صدها خبرنگار و میهمان یک سدان جدید را رونمایی کرد. به گزارش ایسنا، این خودروساز امیدوار است که آلفا رومئوی جدید نوید دهنده شروع رنسانس محصولاتش بویژه در آمریکا باشد. فیات کرایسلر اتوموبیل قصد دارد هشت محصول جدید را تا سال ۲۰۱۸ تحت یک برنامه هفت میلیارد دلاری برای رقابت با برندهای لوکس آلمانی مانند آئودی، ب ام و و مرسدس بنز در آمریکا و اروپا عرضه کند. این سدان جدید که انتظار می رود نامش Guilia باشد توسط سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل در موزه آلفا رومئو در میلان رونمایی شد. خودروی جدید رقیب سری ۳ ب ام و و خانواده A۴ آئودی خواهد بود و امسال روانه بازار فروش می شود. این شرکت فروش آلفا رومئو ۴C را سال گذشته در آمریکا آغاز کرد اما به اندازه ای تولید می کند که سالانه حدود ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در این کشور بفروشد. هدفی که این خودروساز با عرضه Guilia و خودروهای سواری و شاسی بلند دیگر دنبال می کند بسیار بلندپروازانه است. مارچیونه چهار برابر کردن فروش جهانی آلفا رومئو از ۹۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ به ۴۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۸ شامل ۱۵۰ هزار دستگاه در آمریکا، کانادا و مکزیک را هدف گذاری کرده است. طبق پیش بینی موسسه آی اچ اس اتوموتیو، فروش آلفا از حدود ۷۲ هزار دستگاه در سال گذشته به ۲۱۶ هزار دستگاه تا سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا می کند. بر اساس گزارش یو اس ای تودی، ساکنان میلان هنوز به یاد دارند که زادگاه آلفا رومئو در این شهر بوده و از شنیدن اینکه مارچیونه و فیات کرایسلر اتوموبیل قصد دارند این برند را احیا کنند، هیجان زده هستند. در حقیقت نشان آلفا رومئو شامل یک مار و صلیب بوده که نشان دو خانواده حاکم در میلان در قرن یازدهم است. برای میلان که قلب بانکداری، تجارت و مد در ایتالیا است، بازگرداندن آلفا رومئو به شکوه سابقش، بخشی از افتخار این برند را احیا خواهد کرد حتی اگر اکنون جزئی از شرکت فیات کرایسلر اتوموبیل باشد. مارچیونه با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ مهندس و تکنسین در مرکز تحقیقات و توسعه سری این شرکت در نزدیکی مودنا ایتالیا در مدت دو سال گذشته به طور انحصاری روی محصول آلفا رومئو کار کرده اند، وعده داد این برند را احیا کند و به دوران پرافتخار سابقش برگرداند. منتقدان به نگرانی ها درباره عرضه خودرو بویژه در آمریکا که آلفا از سال ۱۹۹۵ در آن غایب بوده است، اشاره کرده اند اما فیات کرایسلر اتوموبیل امیدوار است تا سال ۲۰۱۸ سالانه ۱۵۰ هزار خودرو در این کشور فروش داشته باشد. کاهش فروش در برند مازراتی هم به نگرانیها درباره توانایی این خودروساز برای راضی نگه داشتن مشتریان در بلندمدت افزوده است. همچنین تردیدهایی درباره توانایی کافی فیات کرایسلر اتوموبیل برای رقابت با رقیبان آلمانی اش که در همه زمینه ها از موتور خودرو گرفته تا شبکه های فروش قوی هستند و در فناوریهای جدیدی مانند خودروهای متصل به اینترنت پیشتاز بوده اند، وجود دارد.